گوردیولا میره ولی ونگر نمیره

نویسنده: reza

وبلاگ من
نویسنده: reza
من منم !!!
کل بازدید: 92,521 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

گوردیولا میره ولی ونگر نمیره

گوردیولا میره ولی ونگر نمیره


دوباره سلهمین طور که میدونید پپ گوردیولا از بارسا رفتش و پس از یک دوره ی انصافا باشکوه از بارسا رفتش



. جند تا از بازیکنا هم از جمله سسک هم حرفای قشنگی در مورده مربیشون زدن . اما دلیل پپ و رفتنش یکی خستگی زیاد و دیگری این بودش که میگفت من دیگه چیز جدیدی ندارم که به شاگردام یاد بدم !!!!!


حالا سوال اینجاست که چرا ونگر نمیره ؟ به نظرتون بعد از این همی سال که حدود 15 سالی میشه چیز جدید داره یاد بده ؟ 
تا به اینجا حتی یه بارم قهرمان چمینز نشدیم ما . نصف افتخاراته پپ رو هم نداره . شاید بگید خب ارسنال نفر به نفر خیلی تیمش ضعیف تر از بارساست . ولی عمرن تیم فعلی بارسا تیمه 2004 ما نمیشه




همین دو نفر که تو عکس زیر میبینید نمونشون نه تو بارسا و نه تو هیچ تیمه دیگه ای نبودش ولی ما فقط 1 سال عالی درخشیدیم

 

 اونا با این ترکیب 5 سال ترکوندن ولی ارسن فقط یک سال عالی بود . البته باید از تمئم زحماتش تشکر و قدردانی کرد ولی باثه ما هواداران اصلا خوب نبوده ونگر . حداقل تا حالا و بسیار عالی برای مدیران تیم
یه سوالم دارم اگه ونگر بره شما مثل بازیکنای بارسا به مربی تیمتون چی میگید ؟





 راستی یه خبر چند وقت پیش تو اخبار کانال سه شنیدم که پپ به باشگاهای چلسی و ارسنال و تیم ملی انگلستان گفته یک سال می خواهد استراحت بکنه . مگه ارسنال در خواست داشته ازش . کسی میدونه بگه . البته لطفا  
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

رضا در 19/2/1391 | 10:27 گفت:

با اسم رضا تو نفر وجود داره چجوریه این!

ناصر در 19/2/1391 | 08:30 گفت:

کامنت علی ارشدی کامنت منم هست.

رضا توپچی در 19/2/1391 | 00:22 گفت:

منظورم اینه که قهرمانی آوردن هنر نیست هرکسی میتونه این کارو بکنه همونطور که مانچینی با ستاره هاش این کارو داره میکنه...
درباره اون ستاره هایی که اسمشونو آوردم ،منظورم قدرت فنی شون بود وگرنه سانچز،آلوز،پیکه،ویا وفابرگاس(خائن) جایی دیگه فوتبال یاد گرفتن،پویول وژاوی ومسی هم زمان ریکارد نگون بخت هم فیکس بازی میکردن
در ضمن من هنوز بعد از14 سال هواداری آرسنال،نتونستم بفهمم که واقعا آرسنالی هستم یا آرسن پرست....

javad sbo در 18/2/1391 | 22:20 گفت:

نظراتونو نخوندم. فقط عکس هرکیو نباید کنار ونگر گذاشت

میلاد کشوری در 18/2/1391 | 21:52 گفت:

Likeeeeeeeeeee

متاسفانه بت ساختن و امامزاده ساختن تو فرهنگ ما ریشه دوونده. ولی یه روزی میاد که ونگر مربی آرسنال نیست و میبینید که چیزی از عظمت باشگاه کم نمیشه

مهدی افسرده در 18/2/1391 | 21:43 گفت:

مثل این که باید حمید فرازی دوباره کاراگاه بازیاشو شروع کنه.نه؟

(Hooman sam (Dark metal در 18/2/1391 | 21:24 گفت:

تو چرا اینقد ساده ای که حرفای آدمی (شک دارم آدم باشه ها ) مثل این پپ رو باور میکنی؟؟؟
مگه حالا اون این دلیل رو آورد حقیقت داره...
من اطمینان 20202% دارم که این بشر فهمید بیشتر از این نمیتونه تو اوج باشه و افتاده تو سیر نزولی فرار کرد رفت...
-----------
تو یه نمونه واسه من بیار بفهمم این مردک چی به فوتبال جهان اضاف کرد و یاد داد ؟؟؟
حتما تیکی تاکا و به گند کشیدن فوتبال زیبا و به گند کشیدن فوتبال رو به جلو ؟؟؟ این شد اوج هنرش ؟؟
خوب همینم هس که باید فرار کنه آخه دیگه ضد فوتبالش جواب نمیده...همیشه دست بالای دست زیاده (نمونش چلسی مقابل بارسا !!)
-------
سوالی نیس ؟؟

like \\m// like

reza در 18/2/1391 | 21:17 گفت:

نه هومن جان اصلا بحث این حرفا نیست . بحث این مربی با کارنامه ی درخشانی مثل پپ به خاطر اینکه چیز جدیدی نداره میره ولی ونگر 17 ساله اینجاست وحالا سوال اینه که ایا ونگر چیز جدید داره ؟

(Hooman sam (Dark metal در 18/2/1391 | 20:58 گفت:

رضا : ستاره های دو مربی:
ورمایلن،مرتساکر،سانگ،روسیچکی ،آرتتا والکات ورابین...... در مقابل......ژاوی ،اینیستا ،فابرگاس وکیتا،مسی، ویا ، سانچز،پیکه،پویول ودنی آلوز......
حالا با توجه به بازیکنان بالا:کی روش میشه ونگر و با گواردیولا مقایسه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟
----------------------------
رضا جون کامل توضیح بده بفهمم کدوم طرفی حرف میزنی ؟؟؟
یعنی تو فابرگاس رو ستاره ی مربی اونا میدونی ؟؟؟ یا منظورت اینه که با این بازیکنای بارسا جام گرفتن هنر نیس ؟؟


like \\m// like

HOSSEIN در 18/2/1391 | 20:18 گفت:

من معتقدم یه مربی نه یه بازیکن باید تو اوج افتخاراتش باشگاهش رو ترک کنه که در ذهن ها ماندگار بشه.اما همونطور که میدونید در کل دنیای فوتبال 2 مربی رو میتونیم از این قائله مستثنی کنیم:ونگر کبیر و فرگی پیر
ضمنا تحول که ونگر تو لیگ برتر ایجاد کرد رو بطور قطع هیچ مربی دیگری تو هیچ جای دنیا نمیتونه ایجادش کنه
لپ کلام:ونگر یعنی استثنا

reza در 18/2/1391 | 20:05 گفت:

خیلی ممنون شهرام عزیز

reza در 18/2/1391 | 20:04 گفت:

تو اخبار شنیدن . تو کنفرانس خبری گفته بودش

توپچی جنوب در 18/2/1391 | 19:59 گفت:

آره میدونم با قهرمان شدن چند برابر پولی که خرج کردن دقت کن میگم خرج و هزینه کردن(که مدیران ما نمیکنن) بدست اوردن این که معلومه و من رو این حرف بحثی ندارم من میگم خرج و هزینه کردن .....

2-ونگر از سال 2005-2006 شروع کرد به جوون گرایی ولی تا به جایی میرسیدن به دلیل بدهی های باشگاه یا مسائلی دیگر به فروش میرفتن و در تیم نمیموندن (برعکس بارسا) کافیه یه لیست از بازیکنانی که از سال 2007 به بعد از ارسنال رفتن تهیه کنی و یه نگاه بندازی و فکر کن اگر همین بازیکنان در تیم میموندن الان چند تا جام داشتیم!!!!!!!!!(حفظ بازیکن )

3-نه نمیدونستم که پپ از اول فصل این تصمیم رو گرفته ولی حالا تو از کجا میدونی که از اول فصل این تصمیم رو گرفته بوده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4-حالا میبینی که به مرز 33 و 34 سالگی دارن میرسن و با کوچکترین برخورد مصدوم میشن و بل اجبار دارن تموم میشن مگه ندیدی امسال تو چه بازی های حساسی تعویض میشدن!!!!!!!!!!!!

5-اهان اخه یه نمه در مورد جام گرفتن پپ و جام نگرفتن رئیس گفته بودی گفتم شاید داری با هم مقایسه شون میکنی گفتم بگم که یه وقت اشتباه با هم مقایسه شون نکنی اخه رئیس و فلسفه فوتبالش کجا و این جوجه مربی کجا......

رضا جون سوال دیگه ای داشتی من در خدمتم.

سعيد توپچي در 18/2/1391 | 19:52 گفت:

آقا reza@ کلامت متينه حتي خودم تو يه پستي که گذاشته بودم اعتراف کرده بودم که بعد ورلدکاپ 2010 با اون قهرماني مسخره اسپانيا (با بردهاي1-0) فوتبال به بن‌بست رسيده بود و بارسا فوتبال رو يه گام ديگه جلوتر برد ولي منصفانه نيس که اين موفقيت بزرگ به پاي فقط پپ نوشته بشه. ايده اصلي ((توتال فوتبال)) براي کرايوف بزرگه و از زمان اون کلنگشو زدن و پپ داره درو مي‌کنه.

reza در 18/2/1391 | 19:49 گفت:

من فقط این دو نفر رو در مورد تصمیم گیریاشون در مورد اینده ی کاریشون مقایسه کردم نه سبک بازی و سیاستاشون تو مستطیل سبز

رضا توپچی در 18/2/1391 | 19:46 گفت:

ستاره های دو مربی:
ورمایلن،مرتساکر،سانگ،روسیچکی ،آرتتا والکات ورابین...... در مقابل......ژاوی ،اینیستا ،فابرگاس وکیتا،مسی، ویا ، سانچز،پیکه،پویول ودنی آلوز......
حالا با توجه به بازیکنان بالا:کی روش میشه ونگر و با گواردیولا مقایسه کنه؟؟؟؟؟؟؟؟

reza در 18/2/1391 | 19:36 گفت:

سعید جان چیزی که کارشناسان میگن اینه که پپ فوتبال اینده رو ساخت و سپس با بارسا اونو اجرا کرد

سعيد توپچي در 18/2/1391 | 19:32 گفت:

جوابت تو خود سؤالته ديگه.پپ بعد از 4 سال تموم شد ولي ونگر هنوز تموم نشده.
ونگر در ليگ برتر و تمام تيمهاي انگيسي تأثير غيرقابل انکاري داشته و با ايده‌هاي نو و بديعش سياستهاي پرميرليگو تکميل و ارتقاء داده ولي پپ فقط تيکي تاکا!!! رو به جهانيان نشون داد با ميانگين 70% تملک توپ! ولي از پس مورينيو برنيومد و اتوبوس چلسيو نتونست فتح کنه. اما سال بعد بشينو فتوحات ونگرو (البته اگه دستش پر باشه) شاهد باش

(Hooman sam (Dark metal در 18/2/1391 | 19:27 گفت:

گه اون آشغالا یوفا و پلاتینی و داور هارو نداشتن الان یکی مثل شما حتی بارسا رو نمیشناخت....
------------------
جمله درستش : اگه اون آشغالا یوفا و پلاتینی و داور هارو نداشتن الان یکی مثل شما حتی بارسا رو نمیشناخت....
------------------
الف رو جا گذاشتم...!!!
بد برداشت نکنید لطفا...
--------------------
الان تو استراحت بین راند دوم و سومیم !!! من برم ادامه دعوا...

like \\m// like

مهران کاظمی در 18/2/1391 | 19:26 گفت:

گواردیولا می خواد بره یه تیم دیگه ولی نمی خواست بلافاصله این کارو انجام بده، دلیل دومش این بود که اگه یکی دو فصل پشت سر هم مثل این فصل تیمش گند می زد اون وقت از اعتبار مربی گریش کم میشد.

reza در 18/2/1391 | 19:21 گفت:

علی جان شما اول کامنت شهرام رو بخون و دوم اینکه من فقط این دو نفر رو در مورد تصمیم گیریاشون در مورد اینده ی کاریشون مقایسه کردم نه سبک بازی و سیاستاشون تو مستطیل سبز

مصطفی کاظمی در 18/2/1391 | 19:21 گفت:

Like For Ali

مصطفی کاظمی در 18/2/1391 | 19:20 گفت:

ژاوی و اینستا؟
.
گیگز و اسکولز؟
.
بعدش روسیچکی؟؟؟؟
.
اصلا با هم قابل مقایسه نیستن،در ضمن بدون تعصب روسیچکی نصف اینام نیست و البته گیگز هم تکرار نشدنیه.

علی ارشدی در 18/2/1391 | 19:04 گفت:

1% حرفات هم قبول ندارم

پپ چه کار شاخی کرده؟؟؟؟؟ با اون همه ستاره که همه تو اوجشون بودن نگهبان چلمن دانشگاه ما هم بدتر از این نتیجه نمی گرفت
اگه آکادمی بارسا خیلی شاخ بود هر سال به جای خرید های بی حد و اندازه می رفتن از آکادمیشون تغذیه می کردن

ونگر تو بدترین شرایط تیم تونسته ما رو تو رتبه ی سوم نگه داره همین تیم دست پپ بود می رفتیم دسته ی دو

ونگر با کمترین خرج بیشترین نتیجه رو گرفته ما همیشه مدعی بودیم(به جز این فصل) اما هر بار به دلیلی قهرمانی از دستمون در رفت هنر اینه که با یه عده ستاره ی دست پرورده ی خودت و چند تا جوون مثل آرسنال بازی کنی

خرجچ کنی و قهرمان بشی که هنر نکردی

reza در 18/2/1391 | 18:47 گفت:

خب اقا شهرام که ماشاالله خوب همه چیز رو میدونی چندتا سوال دارم . اول تو میدونی چند بربر پولی که خرج کردن برگشت براشون ؟
تو میدونی اگه ونگر هم از موقعی که اومده بودش رو چند تا بازیکن با سن و ساله 7 یا 8 سال کار کرده بود الان اونا چند ساله بودن که البته الان که پیر شده یاد این کارا افتاده ؟
تو میدونی بازی کنایی مثل ژاوی و اینستا خیلی بیشتر از روسیچکی و گیگز و اسکولز عمر دارند و اصلا تموم شدنی نیستند ؟
تو میدونی که پپ اول فصل این تصمیم رو گرفت ولی اعلام نکرده بود تا اوضاع تیمش به هم نریزه و اعلام این تصمیمش به طور اتفاقی با حذف شدن ازدو جام مصادف شد ؟
ولی اینو مطمئنم که نمی دونی که من فقط این دو نفر رو در مورد تصمیم گیریاشون در مورد اینده ی کاریشون مقایسه کردم نه سبک بازی و سیاستاشون تو مستطیل سبز

بد شانسی من اینه که نتونستم مثاله دیگه ای برای بیان منظورم پیدا کنم و مجبور شدم از بارسا مثال بزنم که ارسنالی ها از جمله خودم خیلی از این تیم خوششون نمیادش و سریع جوش میارن

(Hooman sam (Dark metal در 18/2/1391 | 18:01 گفت:

خداییش میخواستم همین جواب های شهرام رو بهت بدم ... دمت گرم پسر که اینقد هم احساسی و هم فکر باهام...مرسی...
------------
فقط تو بگو چرا این مردک رو با این سبک لجن مانند بازیش با پروفسور ونگر مقایسه میکنی؟؟
اصلا یک هزارم درصد هم حرفات رو قبول ندارم....
این تیم رو که رایکارد بست و شاخش کرد و اونوقت این مردک اومد و با خریدهای هنگفت بعدی و نگه داشتن همون بازیکنا همه چیز رو به نام خودش تموم کرد ولی تیم ونگر تیمیه که خودش بسته و حتی پول نداشته که کاپیتانهاش(ویرا ، تی تی ، سسک ) رو نگه داره ...
اصلا قابل مقایسه نیستن این 2تا ...
قابل مقایسه نیستن چون لاشخورای بارسا تو این چندسال هیچ وقت داور رو به عنوان یه حریف جلو خودشون نمیدیدن و بلکه همیشه تو لحظات حساس داور یارشون بوده به دادشون رسیده...

گه اون آشغالا یوفا و پلاتینی و داور هارو نداشتن الان یکی مثل شما حتی بارسا رو نمیشناخت....
در اصل باید بگی که داور این همه قهرمانی رو بدست آورده و ....

ادامه دارد ، مهمون اومد واسمون (دختر خالمم هست میخوام بیچارش کنم) از همین الان دلم واسش میسوزه !!!

like \\m// like

محمد حسینی در 18/2/1391 | 17:55 گفت:

می گم رضا جان داری چهره ی جذاب میشیا با این پستات؟ ;)
شهرام حرفا رو زد چی بگم دیگه :دی
رفتن پپ از شانسا منو یاد بابی فیشر مرحوم انداخت :دی ببینیم استراحتش تموم میشه یا نه

محمد حسینی در 18/2/1391 | 17:54 گفت:

می گم رضا جان داری چهره ی جذاب میشیا با این پستات؟ ;)
شهرام حرفا رو زد چی بگم دیگه :دی
رفتن پپ از شانسا منو یاد بابی فیشر مرحوم انداخت :دی ببینیم استراحتش تموم میشه یا نه

مجتبی هانری در 18/2/1391 | 17:28 گفت:

ونگر سرور هر چه مربیه!کجا بره؟
ونگر می دونه با چند بازیکن جوان چه کار کنه،ونگر می تونه باکم ترین نیرو به بهترین‎ ‎نحو ممکن استفاده کنه

یونس در 18/2/1391 | 17:24 گفت:

فکر کنم سیاست باشگاه ما و بارسلونا در این چند سال اخیر خیلی با هم فرق داشته. نباید فراموش کنی وقتی بارسلونا تو سال اول همه جام ها رو درو کرد برای سال بعد تمام بازیکنای اصلی رو حفظ کرد و ترکیبش رو تقویت کرد ولی آرسنال بعد از قهرمانی ما صاحب یک ورزشگاه جدید شدیم و تی تی و سایر ستاره هاش رفتن و ونگر برای جبران هزینه ها هر ساله ستاره هاش رو فروخته و بازیکن جوون اضافه کرده. من خودم به شخصه دوست دارم اگه یه روزی ونگر خواست بره، پپ جانشینش باشه.

ali در 18/2/1391 | 16:47 گفت:

چرا با فرگوسن مقایسه نمیکنی؟چرا؟فرگوسن که هر سال جام میگیره از این همه تکرار خسته نمیشه؟

توپچی جنوب در 18/2/1391 | 16:31 گفت:

الان اینا چی بود خواستی پپ رو با ونگر مقایسه کنی!!!!!!!!!!!!
اینجا رو اشتباه کردی پسر تیم ها رو باید با هم مقایسه کنی نه مربی ها رو ...
تو میدونی این تیم بارسا چقدر ولخرجی و هزینه میکنه......
پسر میدونی این تیم بارسلونا از 14 سالگی همه بازیکنانش به جز 2 تا 3 ستاره نوک حمله شون با هم بازی میکردن..
تو میدونی درک همدیگه بازیکنان تو فوتبال یعنی چه؟؟
تو میدونی اگر همین تیم دست ونگر بود یک دونه جام هم از دست نمیداد بدون نقش داور البته!!!!!!!!!!
پپ رفت چون احساس خطر کرد.
رفت چون دید ژاوی و اینیستا و پویول و ابیدال دارن تموم میشن.
پپ رفت چون از نگرفتن جام ترس داشت .
پپ رفت تا به سرنوشت ریکارد گرفتار نشه.
اما ونگر مونده چون به فلسفه و نوع فوتبالش ایمان داره.
ونگر مونده چون فوتبال رو چیزی فراتر از جام میدونه.
ونگر مونده چون سعی داره با شجاعتش و میدون دادن به جوونا به فوتبال معنی تازه ای بده و مطمئنم موفق هم میشه........
امسال ونگر و فرگوسن دیگه نخواهند آمد.
این ها رو با این جوجه مربی ها مقایسه نکنید لطفا.....
بی صبرانه منتظرم پپ در یه تیم دیگه مربی گری کنه اونوقته که کارنامه اش رو باید به رخ کشید البته اگر بتونه کارنامه ای درست کنه!!!!!!!!!!!

حسین در 18/2/1391 | 16:20 گفت:

نه پپ رو به خاطر بیشتر نموندنش میشه سرزنش کرد و نه ونگر رو به خاطر موندنش.هیچ چیز مطلقی توی فوتیال و کلا در جامعه وجود نداره و هیچوقت نباید به مسائل تک بعدی نگاه کرد.پپ با رفتنش به یاد ماندنی شد(نظر منه ممکنه بقیه قبول نداشته باشن اینو) و ونگر هم به خاطر 17 سال موندگاری که برای آرسنال سبک و فلسفه و شخصیت و پرستیژ به ارمغان آورده یه مربی بزرگ به حساب میاد.

در مورد اینه ارسنال یک سال عالی بود هم دلیل اصلیش به نظر من از دست دادن ستاره ها بود که سال به سال پست سر هم باشگاه رو ترک کردن یا خداحافظی کردن از فوتبال و موضوع هیچ ربطی به ونگر نداره و ونگر همون مربی هست که یه فصل بدون شکست تیمش رو قهرمان کرد.

نه ارسنال هیچ برنامه ای برای گرفتن پپ نداره و اینا همش شایعه هست.

milad foadiyan در 18/2/1391 | 16:13 گفت:

Albate nazare man darbareye morinio ba nazare aksare bacheha fargh dare
Man morinioro be onvane ye morabbi miparastamo be nazaram tanga morabbi'i ke mitune dar had wenger bashe morinioe.

milad foadiyan در 18/2/1391 | 16:10 گفت:

Man khodam kheili jaha be wenger enteghad daram vali shak nakon behtarin morabbie donya wengereo ta 20 sal Dgeam kheili chiza dare ta be tim ezafe kone
Asan moghayeseye wengero pep zeshte.wenger koja pep koja?

saeed در 18/2/1391 | 16:09 گفت:

likeeeeeeeeeeeeeeee like like like

محمد على(اباى) در 18/2/1391 | 15:56 گفت:

unlike

Farhad Rahbari در 18/2/1391 | 15:48 گفت:

خب یه کم به خودت استراحت بده! به کجا چنین شتابان
قبلا هم گفتم: گواردیولا تو بهترین جای تاریخ قرار گرفت
رفتن زودهنگام اون هم بخاطر استراحت! گواهی میده به این مطلب که مربی باشه بهتر از سرمربیگریه
من به دیوید مویس اعتبار بیشتری میدم تا پپ

reza در 18/2/1391 | 15:32 گفت:

پستمو که گذاشتم رفرش کردم سایت یهو عوض شد گرخیدم !!!!!