آرسن، فیدل و بهشت خیالی سوسیالیسم

نویسنده: مهران کاظمی

وبلاگ من
نویسنده: مهران کاظمی
1
کل بازدید: 47,285 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

آرسن، فیدل و بهشت خیالی سوسیالیسم

سلام.
آقا خواهشاً این بلاگ رو پاک نکنید، من اصراری ندارم از گل خبر بذارم، هیچوقت هم نذاشتم ولی این مقاله خیلی فرق می کنه و مهم هم است، چون امکان داره خیلی ها این مقاله رو تو گل نخونن خواهشاً پاکش نکنید، دو بار خواهش کردم.
تأکید خودم بیشتر رو بخش دستمزد ونگر در مقایسه با بازیکن هاست.



اقتصاد سوسیالیستی "پروفسور"، نه تنها
او را از رسیدن به قهرمانی ها دور نگه خواهد داشت، بلکه تا چند فصل دیگر، چرخه استعدادیابی
آرسنال هم از نفس خواهد افتاد
.



سایت گل- این نیم فصل هم که بگذرد، حسرت آرسنالی
ها برای رسیدن به یک جام، هرچند کوچک و بی اهمیت مثل جام اتحادیه، 8 ساله خواهد شد.
برای هواداران آرسنال  8 سال بدون جام، وقتی
حتی بیرمنگام و پورتسموث هم در این مدت یکی دو جام را به خانه بردند، دردناک و تلخ
بود. اما آنچه این تلخی را چند برابر می کند، آینده مبهمی است که مقابل توپچی ها قرار
دارد؛ آینده ای که خیلی روشن تر و امیدوار کننده از این 8 سال لعنتی به نظر نمی رسد.
هر فصل که می گذرد، سقف آرزوهای آنها پایین تر می آید؛ از قهرمان به مدعی قهرمانی؛
از مدعی قهرمانی به یکی از چهار تیم اول؛ و حالا برای همین هم به مشکل خورده اند؛ و
اگر قرار باشد همین روند ادامه پیدا کند، آرسنال فصل آینده با اورتون، وست بروم و سوانسی،
برای صعود به لیگ اروپا رقابت خواهد کرد. اتفاقی که ریشه های آن در سیاست اقتصادی این
باشگاه نهفته است؛ سیاستی که آرسن ونگر همین چند روز قبل از آن پرده برداشت:"
اقتصاد سوسیالیستی
."
 



1- در سوسیالیسمی که من به آن معتقدم، همه
برای هم کار می کنند و منافع شان را با هم تقسیم می کنند. من فوتبال را این طور می
بینم؛ من زندگی را هم اینطور می بینم." وقتی بیل شنکلی، سرمربی اسطوره ای لیورپول،
این جملات را در میانه دهه 1970 با صدای بلند به عنوان مانیفست اش اعلام کرد، هنوز
"غول سرخ" کعبه آمال خیلی ها بود. اما صحبت از اقتصاد سوسیالیستی، بیش از
دو دهه بعد از فروپاشی شوروی، و دو سال بعد از اینکه حتی فیدل کاستروی سرسخت و لجباز
هم به ناکارآمدی چنین سیستم اقتصادی ای اعتراف کرده، عجیب و حیرت آور است. کاستروها
50 سال بعد از انقلابی که قرار بود کوبا را به "بهشتی سوسیالیستی" در یک
قدمی "دوزخ کاپیتالیسم" تبدیل کند، مجبور شدند اعتراف کنند که انقلاب شان
نه تنها صادر شدنی نیست که " حتی برای خودشان هم دیگر عملی نیست." و آرسنالی
ها باید امیدوار باشند که ونگر زودتر از "فیدل و رائول" به اشتباهش پی ببرد
.
 



2- بین دریافتی های بازیکنان ما فاصله زیادی
وجود ندارد. اقتصاد ما سوسیالیستی است و همین ما را آسیب پذیر کرده است....من همیشه
به دنبال این بودم که بازیکنانم دستمزدهای بالا دریافت کنند اما ما 200 هزار پوند نداریم
که به کسی پرداخت کنیم." برای ونگر، دانش آموخته دانشکده اقتصاد استراسبورگ، این
می تواند بزرگترین اشتباه دوران مربی گری اش باشد. او با انتقاد از شیوه پرداخت باشگاه
هایی مانند چلسی و منچسترسیتی، با افتخار از "برابری" پرداخت ها در باشگاهش
صحبت می کند و به پرداخت های "200 هزار پوندی" رقبا (دستمزد رابین فن پرسی
در منچستریونایتد) طعنه می زند. اما شاید بهتر باشد از خود بپرسد که چرا ستاره هایی
که می توانند در باشگاه های دیگر، با دستمزد بهتر، به افتخارات بیشتری برسند، باید
دوران حرفه ای شان را صرف سیاست شکست خورده ونگر و باشگاه آرسنال کنند. سوسیالیست ها
"برابری" را برتر از "آزادی" معرفی می کردند اما خیلی زود مشخص
شد که "کوشش برای محقق ساختن برابری، آزادی را هم به خطر می اندازد و اگر آزادی
از دست برود، دیگر حتی برابری هم در میان افراد وجود نخواهد داشت. (کارل پوپر)"



3- اگر در جمله پوپر، برابری را "پرورش
استعدادهای جوان" (هدف همیشگی ونگر) و آزادی را " کسب قهرمانی در جام های
مختلف" ببینیم، اقتصاد سوسیالیستی "پروفسور"، نه تنها او را از رسیدن
به قهرمانی ها دور نگه خواهد داشت، بلکه تا چند فصل دیگر، چرخه استعدادیابی آرسنال
هم از نفس خواهد افتاد. بی تردید هدف اصلی هر ستاره جوانی، حضور در یک باشگاه بزرگ
و رسیدن به افتخار و شهرت در آینده است. پس بازیکنی که می تواند با حضور در آکادمی
باشگاه هایی مانند سیتی، چلسی یا بارسا، زودتر این مسیر را طی کند، چرا باید راهش را
به سوی "امیریتس" کج کند. به ستاره های جوان آرسنال نگاه کنید؛ چمبرلین،
جنکینسون، شچسنی، ژورو و ....کدام یک نوید ستاره هایی مانند آنری، ویرا، فابرگاس یا
حتی نصری را می دهند
.
 



4- سوسیالیسم غیرممکن است." اگر طرفدار
آرسنال هستید، این کتاب "لودویگ فن میزس" را برای ونگر پست کنید. کتابی که
همانطور که از نامش پیداست، باطل بودن این شیوه اقتصادی را ثابت می کند. اقتصادی که
در آن رقابتی وجود ندارد و در نتیجه انگیزه ای برای بهتر شدن؛ اتفاقی که در آرسنال
رخ داده است. وقتی تفاوت دستمزد تئو والکات، ستاره تیم، با بازیکنانی مانند یوهان ژورو،
سباستین اسکیلاچی و مارونه شاماخ، که هیچ گاه نتوانستند انتظارات را برآورده کنند،
کمتر از 10 هزار پوند در هفته است، عجیب نیست که ستاره تیم بخواهد برود یا بازیکن نیمکت
نشین تلاشی برای بهتر شدن کند. این را مقایسه کنید با منچستریونایتد. جایی که اختلاف
درآمد ستاره تیم، رونی و بازیکن جوانی مانند ولبک، تا همین تابستان قبل نزدیک به
200 هزار پوند بود
!
 



5- میلتون فریدمن معتقد است " در جامعه
سوسیالیستی ممکن است افرادی درآمدهای هنگفت یا حتی سرمایه های عظیم داشته باشند اما
لزوما چنین افرادی تنها از مقامات عالی رتبه دولتی خواهند بود." مطمئنا وقتی ونگر
از اقتصاد سوسیالیستی  باشگاه آرسنال صحبت می
کرد، فراموش کرده بود که یادآوری کند خودش در این شیوه اقتصادی جای نمی گیرد. او در
حالی از "نداشتن دستمزد 200 هزار پوندی" برای بازیکنانش صحبت می کند که خود
با دستمزد 7 میلیون پوندی، در بین 5 مربی پردرآمد دنیاست؛ بالاتر از هیدینک، کاپلو،
مانچینی و کونته. اگر فیدل کاسترو بعد از انقلاب کوبا، زمین های خانوادگی را بین روستائیان
تقسیم کرد تا نشان بدهد تا چه اندازه به اهداف انقلاب وفادار است، ونگر بیشتر به شیوه
"استالینی" بر آرسنال حکومت می کند. در قلعه "عمو آرسن" هم
"همه حیوانات باهم مساویند، اما برخی مساوی ترند
."
 



6- ايدئولوژيهايي كه وعده محقق كردن بهشت بر
روي زمين را ميدهند به تحقق جهنم بر روي زمين ميانجامند". این جمله پوپر خطاب
به سوسیالیست ها را می توان در گوش ونگر هم زمزمه کرد. اگر عقاید انسان دوستانه (و
ساده انگارانه) کارل مارکس، سال ها بعد به "گولاگ" های مخوف استالینی منجر
شد، سیاست اقتصادی ونگر/ آرسنال هم راهی جز شکست و ناکامی نخواهد داشت
.

منبع: goal.com/iran


تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

مهران کاظمی در 26/10/1391 | 14:03 گفت:

توپچی جنوب @ موفق باشی، شما باید خودت به این نتیجه برسی، با حرفای من نمیشه

توپچی جنوب در 26/10/1391 | 13:33 گفت:

این رو بخونین بدک نیست:
http://www.goal.com/iran/news/1822/home-page/2013/01/15/3673082/%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%81%D8%A7%D8%B9-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86-%D9%88%D9%86%DA%AF%D8%B1-%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84%D8%AF%D9%88%D8%B3%D8%AA%D8%B4%DA%A9%D8%B3%D8%AA-%D8%A7%D9%88-%DB%8C%D8%B9%D9%86%DB%8C-%D9%81%D9%88%D8%AA%D8%A8%D8%A7%D9%84-%D9%85%DB%8C-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%AF-?ICID=HP_TS_3

ولی باز هم میگم سایت گل معتبر نیست و نویسندگانش از روی غرض چیزی مینویسن.

توپچی جنوب در 26/10/1391 | 10:58 گفت:

حکایت در بند 8=> منظورم حمایت بود.

توپچی جنوب در 26/10/1391 | 10:54 گفت:

مهران کاظمی:
در مورد 1 و 2 بحث نمیکنم چون مربوط به سایت گل هستش و بیخودی بر اعتبار نداشته اش اضاف میشه.

3-خوب دقت کن گفتم الان نداریم و قبلا داشتیم نصری هم بود کیلیچی هم شاید کمتر از این میدادن میموند ولی ونپرسی به خاطر پول نرفت به قول خودش و مانچینی و فرگوسن و ونگر به خاطر مسائل دیگه(جام گرفتن) چون اواخر سن فوتبالیشه رفت .

4- گفتم که بسته به شرایط انسان ها برای بقا باید خود را با تغییرات وفق بدن سال های اول ساسیت جسورانه بود ولی بعدش چون شرایط باشگاه تغییر کرد ونگر و تیمش هم تغییر کرد و سیایت تیم شد پرورش جوانان و فروش اون ها و موندن جزو 4 تیم.

5-در مورد سوسیالیست و اقتصاد سوسیالیستی قبل از اینکه نظر بدم تو گوگل سرچ کردم و ویکیپدیا و در موردش آگاهی پیدا کردم و البته با این نوع پرداخت دست مزد مخالفم البته شرایط مالی که بهتر بشه سیاست ها هم انعطاف پذیر تر میشه ولی بر این باور هم هستم که هر بازیکن باید اونقدر که لیاقت داره پول بگیره نه پول مفت و هنگفت و الکی بدنش.

6-ورزشگاه ساختیم و بزرگتر هم شدیم اما الان شدیم مثل یه فنری که جمع شده و کوچیکتر پیداست او ضاع مالی که داره درست بشه تیم هم با جذب ستاره بزرگ میشه مثل قبل و میتونه رقابت کنیم با سایر تیم های بزرگ.
در مورد یوونتوس هم من اطلاع دقیقی از سیستم مالی شون ندارم و نمیدونم کی ورزشگاه ساختن ولی یه تیم و حامی مافایی قوی پشتشون باشه البته فکر مکنم و شنیدم و رسوایی های زیادی هم تو لیگ پیچیده ایتالیا پیش اومده که قهرمانی هیای یوونتوس و چند تیم دیگه رو زیر سوال برد !!!!!!!!!!
ولی ما تو بد ترین شرایط اقتصادی اروپا ورزشگاه ساختیم .

7- در مورد حقوق ونگر باید بگم پول مناسبی میگیره نسبت به سایر تیم ها فرگوسن و مورینیو چقدر میگیرن کاپلو چقدر میگرفته گاس هیدینگ تو چلسی چقدر میگرفت فکر کنم اینها همه یشتر از ونگر حقوق میگرفتن این مربیانی که نام بردم چون از لحاظ سواد مربیگری در حد ونگر هستند و میشه با هم مقایسه شون کرد.

8- بله تو این 7 سال شرایط داشته هر سال بدتر میشده یا نوسان زیاد داشتیم درست میگی ولی این فصل نقطه عطف آرسناله و این تابستون با درست شدن او ضاع مالی دوباره تیم جون میگیره و میشیم مثل سابق من دارم از آرسنال حکایت میکنم و در اینده هم مین کار رو خواهم کرد همونجور که قدیم ها این کار رو میکردم.

9- منم زیاد وقت ندارم بیام و جواب بدم در حد پست چون این بحث ها رو پارسال به اندازه کافی کردم و هیچ فایده ای نداشت
میدونم که در اخر نه تو دست از انتقاد از ونگر میکشی و نه من دست از حمایتش مگر اینکه شرایط تغییر کنه و اومیدوارم تغییر مثبت پیش بیاد و همه ما هواداران آرسنال خوش حال بشیم.

هادی در 25/10/1391 | 18:35 گفت:

دوستان از کامنهای من خسته شدید؟ لطفا جدی جواب بدین

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 18:22 گفت:

شما رو زدی= شما زدی رو
ببخشید تند نوشتم

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 18:21 گفت:

نمی فهمه= نمی فهمم

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 18:21 گفت:

hamid sadi @ من واقعاً ربط این مثالی که شما رو زدی با این نوشته نمی فهمه، خدایی دوباره با چشم باز بخونش، مخصوصاً اون قسمتی که قرمز کردم، بدون هیچ پیش داوری، من خودمم قبول دارم که سایت گل سایت خیلی سطح بالایی نیست اما وقتی یه حرف حقی زدی میشه که نباید جلوش در اومد، اونم بدون دلیل

هادی در 25/10/1391 | 15:34 گفت:

hamid sadi:
سال آینده حتما بهتره.هیچ ستاره ایی تیم رو ترک نمیکنه. و این خودش نشون دهنده تغییر در تیمه.
..................................................
آخه دیگه ستاره ای نمونده که بخواد تیمو ترک کنه اینایی هم که موندن هرکدومشون برن بهتره حتی تئو (واقعا تئو نشون داد بازیکن کاملی نیست)

hamid saadi در 25/10/1391 | 15:02 گفت:

من هم با توپچیه جنوب موافقم.
دوستان هم تیکه هاتون باحال بود خندیدیم.دستتون درد نکنه ولی توهین نکنید.چه ونگر چه شخص دیگه.ما هوادار آرسنالیم و باید با چندتا تازه به دوران رسیده فرق داشته باشیم.
بنده به شخصه به هیچ عنوان سایت گل رو قبول ندارم.
شما برید و مطالبش رو درباره فصل نقل و انتقالات بنویسید.هر فصل 100 شایعه میسازن و خوب به طبع 3 . 4 تاش میگیره.
کلا سایت مزخرف و نویسنده های کم دانش و بی منطقی داره.
اما بعضی دوستان کورکورانه از ونگر دفاع میکنن.به قول اون دوستمون ازش بت ساختن مثل.................
ولی بعضی ها درست و با شناخت دفاع میکنن مثل همین دوست عزیز توپچیه جنوب.
این مقاله هم مثالهاش و استباتهاش مثل مثال یکی از دوستای بایرنیه.(البته محمد تاران نیست.نرید الکی بهش گیر بدید.)
که گفت آرسنال در خونه به شالکه باخت و ما هم شالکه رو بردیم و در نتیجه ما آرسنال رو میبریم....
این مقاله هم اگه تو بحرش بری میفهمی خیلی مزخرفه. و با استفاده از چند نکته درست تا ذهن منو شما رو اماده کنه به ونگر و آرسنال حمله کنه.
نکته های درستش هم حقوق بازیکنهاست که ونگر بارها گفته حقوق بازیکنها نزدیک به همه.
دوستان آینده تیم روشنه. منکه خوش بین هستم.امسال امیدوارم سهمیه لیگ قهرمانان رو بگیریم و حذفی رو اگه شد قهرمان بشیم و لیگ قهرمانان هم ببینیم چی میشه.
سال آینده حتما بهتره.هیچ ستاره ایی تیم رو ترک نمیکنه. و این خودش نشون دهنده تغییر در تیمه.

hamid saadi در 25/10/1391 | 15:01 گفت:

من هم با توپچیه جنوب موافقم.
دوستان هم تیکه هاتون باحال بود خندیدیم.دستتون درد نکنه ولی توهین نکنید.چه ونگر چه شخص دیگه.ما هوادار آرسنالیم و باید با چندتا تازه به دوران رسیده فرق داشته باشیم.
بنده به شخصه به هیچ عنوان سایت گل رو قبول ندارم.
شما برید و مطالبش رو درباره فصل نقل و انتقالات بنویسید.هر فصل 100 شایعه میسازن و خوب به طبع 3 . 4 تاش میگیره.
کلا سایت مزخرف و نویسنده های کم دانش و بی منطقی داره.
اما بعضی دوستان کورکورانه از ونگر دفاع میکنن.به قول اون دوستمون ازش بت ساختن مثل.................
ولی بعضی ها درست و با شناخت دفاع میکنن مثل همین دوست عزیز توپچیه جنوب.
این مقاله هم مثالهاش و استباتهاش مثل مثال یکی از دوستای بایرنیه.(البته محمد تاران نیست.نرید الکی بهش گیر بدید.)
که گفت آرسنال در خونه به شالکه باخت و ما هم شالکه رو بردیم و در نتیجه ما آرسنال رو میبریم....
این مقاله هم اگه تو بحرش بری میفهمی خیلی مزخرفه. و با استفاده از چند نکته درست تا ذهن منو شما رو اماده کنه به ونگر و آرسنال حمله کنه.
نکته های درستش هم حقوق بازیکنهاست که ونگر بارها گفته حقوق بازیکنها نزدیک به همه.
دوستان آینده تیم روشنه. منکه خوش بین هستم.امسال امیدوارم سهمیه لیگ قهرمانان رو بگیریم و حذفی رو اگه شد قهرمان بشیم و لیگ قهرمانان هم ببینیم چی میشه.
سال آینده حتما بهتره.هیچ ستاره ایی تیم رو ترک نمیکنه. و این خودش نشون دهنده تغییر در تیمه.

حسین در 25/10/1391 | 14:04 گفت:

اینکه پولی در فوتبال خرج شه که فقط از فوتبال بدست اومده باشه افتخاره ارسناله

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 13:06 گفت:

توپچی جنوب @ 1- من نگفتم کسی این نوشته رو نخونده، گفتم شاید کسی باشه که به سایت گل سر نزنه.
2- من هم از جریان ضد آرسنال بودن این سایت خبر دارم، اما دلیل نداره وقتی یه حرف حق زده میشه جلوش وایسیم.
3- الان بازیکن 200 هزار تایی نداریم قبلاً که داشتیم: فــــــــــــــــــــــــن پرســـــــــــــــــــــــــــــی
4- ملاک شرایط فعلی انسان هاست نه شرایط قبلی، ونگر شاید قدیما خیلی کارها کرده باشه که کرده و خیلی هم برای آرسنال زحمت کشیده اما الان ونگر ببین عزیز، شدی مثل لیورپولی ها که هی می گن ما فلان بودیم بیسان بودیم.
5- این حرف نویسنده نیست که ونگر سوسیالیسته، ونگر گفته اقتصاد ما سوسیالیستی، یعنی ما اعتقاد به برابری داریم، اصل اساسی سوسیالیست ها از بین بردن حق مالکیت خصوصی هست، یعنی اینکه همه چیز عمومیه، یعنی هم برای همه هست هم برای هیچ کس نیست، یعنی مثلاً هیچ کس صاحب زمین و خونه خودش نمیتونه باشه، و همه با هم یکسانند ونگر هم همین رو می گه، یعنی اینجا فن پرسی با ژورو فرقی نداره، امیدوارم متوجه شده باشی.
6- ورزشگاه ساخته شد که آرسنال بزرگتر بشه نه کوچیکتر، این هم از اون حرفا بود که آرسنال به هیچ سیستم بانکی مرتبط نیست، از اون حرفا بود، ورزشگاه مدرن رو یوونتوس هم ساخته، برو به شرایطش نگاه کن تا بفهمی این چیزا بهانه است، حتی اگر درست هم باشه در مورد فن پرسی دیگه صدق نمی کرد، چون خود ونگر الان یه سال داره می گه ما مشکل اقتصادی نداریم.
7- بله ونگر داره جور همه ی باشگاه رو می کشه البته با حقوق 7 میلیون در سال، خودت خندت نمی گیره؟؟؟
8- اینقدر اوضاع آرسنال بی ریخته که هیچ جوره نمیشه ازش دفاع کرد، تازه شما داری میگی شرایط داره درست میشه در صورتی که هر سال داره بدتر میشه، نکنه این رو هم می خوای انکار کنی؟؟
9- من واقعاً اینقدر سرم شلوغه که وقت اینجور جواب دادن رو ندارم اما چون وقت گذاشتی و زحمت کشیدی این همه مطلب نوشتی گفتم نامردیه اگه جواب ندم.

توپچی جنوب در 25/10/1391 | 11:00 گفت:


اینکه ساختار دستمزدها در باشگاه مشکل داره و قابل انتقاده درست من هم مثل همه شما ها بر این باورم که بازیکنی که ستاره تیمه باید بیشتر از یه ذخیره تمام عیار پول بگیره اما یه نکته رو فراموش نکنید که الان ما بازیکنی که بخواهیم و لایق 200 تا در هفته پول بگیره نداریم.
البته بازیکنی که باید کمتر از اینی که الان حقوقشونه بگیرن زیاد داریم.

و حالا سوسیالیت بودن یا نبودن ونگر!!!!!!!!!!!!!

انسانها برای موفقیت باید تحت شرایط های مختلف تصمیم های مختلفی بگیرن و یک انسان یا موجود یا تیم یا..... برای بقا باید با تغییرات خودش رو وفق بده وگرنه نابود میشه و چیزی ازش باقی نمیمونه.

شما باید از نویسنده بپرسید

آیا ونگر یک سوسیالیست بوده؟
آیا در سال 1996 که به ارسنال اومد و فصل بعد دبل کرد و جام حذفی و لیگ رو برد سوسیالیست بود؟
آیا وقتی داشت فرگوسن و منچستر رو از یکه تازی در انگلیس پایین میکشید سوسیالیست بود؟
آیا سال 2003-2004 که بدون باخت قهرمان لیگ شد سوسیالیست بود؟
آیا سال 2005 که جام حذفی رو برد اونم مقابل منچستر سوسیالیست بود؟
حتی سال 2006 که تیم رو تا فینال لیگ قهرمانان برد سوسیالیست بود؟
اون زمان این مقاله نویس ارجمند کجا بودن که تز اقتصادی بدن.

وقتی ارسنال تو سانتیاگو برنابئو با اون عظمتش میاد و رئال رو میبره و بعد رئال میاد تو هایبری و 20 تا 25 هزار پشت در میموننند و نمیتوننن بازی رو از نزدیک ببینن این یک نوع تحقیره برای باشگه بزرگی مثل آرسنال.
چرا منچستر و لیورپول 60 یا 70 هزار تماشاگر تو خونه داشته باشن و آرسنال نص این تماشاگر.
نه عزیزان این یک واقعیته آرسنال یک ورزشگاه مدرن با آخرین امکانات ساخت تا مثل سایر تیم های بزرگ انگلیس و اروپا باشه و این بر سیستم اقتصادی باشگاه که وابسته به هیچ نیرو و شخص و بانک خارجی نیست فشار اورد و این فشار ها باعث شد که ونگر یک طرح ساختار دستمزد رو ایجاد کنه و درواقع یک ثقف قرارداد تعیین کرد و به همین دلیل کمبود دست مزد چند ستاره طی این سال ها از تیم رفتن(اشلی کول+نصری+کلیچی).
و چندستاره دیگه هم به دلیل درامد زایی به فروش رسیدن(پت ویرا+رابرت پیرس+متیو فلامینی+هلب+الکس سنگ) و چند ستاره دیگه هم برای کسب جام(تی تی هانری+ان پرسی)
بله ونگر برای سرپا نگه داشتن باشگاه باید تغییر میکرد ونگر دیگه نمیتونست مثل قبل بازیکن رو از تیم های درجه یک بگیره نمیتونست از یونتوس و اینتر و آژاکس و موناکو و.... بازیکن بگیره نه ونگر دیگه نمیتونست آقای گل جام جهانی رو بگیره چون شرایط تغییر کرده بود و برای بدست اوردن یک چیز بزرگ باید بیخیال چیز های کوچک میشد برای رسیدن به یه هدف بزرگ باید سختی های زیادی کشید و ونگر یه تنه داره جور همه اعضا باشگاه رو میکشه و الان که کم کم داریم به پایان سختی ها و داریم به جاده هموار میرسیم ونگر شده سیبل مقابل که هر کسی به خودش جرئت میده و یه لقب هرچه زشتر واسش میسازه.

درکل به ساختار دست مزد ها انتقاد دارم و البته این هم با گذر زمان و رو به راه شدن اقتصاد باشگاه حل میشه
نشون به اون نشون که حاظر شدن ولکات رو نگه دارن با 90 یا 100 هزار پوند یا ونپرسی رو میخواستن نگه دارن با 120 تا
یا حاضر به پرداخت دست مزد بالا به ویا بودن.
ولی اینکه الان که باشگاه داره جون میگیره بخوایم ونگر رو نا کارامد و تردد شده بدونیم یه اشتباهه


توپچی جنوب در 25/10/1391 | 10:21 گفت:

خوب بزار اول یه نکته راجبه سایت گل و نویسندگانش بگم.
کلا نویسندگان این سایت به چند تیم خاص بها میدن در راس اونها بارسا و رئال و به سایر تیم ها یا اهمیت نمیدن یا به دلایل خاص تخریب میکنند
این سایت با آرسنال و هوادارانش مشکل داره مخصوصا بعد از اون رای ریزی که در مورد اینکه چه تیمی بیشترین هوادار رو در ایران داره که بعداز اینکه آرسنال 4 رم بود طی یک حماسه و همت بچه ها از ساعت 11 تا 1 شب به رده اول و بالا تر از منچستر و بارسلون و رئال قرار گرفت به در اصل با اینکار سایت گل و نویسندگان و اعتبار نداشته این سایت رو زیر سوال بردن و این امر به شدت بر روی نویسندگان سایت گل تاثیر گذاشت
و از اون به بعد تا حالا من چیزی رو که اندکی در اون تعریف از آرسنال باشه رو در این سایت ندیدم و اغلب شکست های آرسنال رو بزرگ و پیروزی ها رو کوچک جلوه میدن و حتی شکست های نقل و انتقالاتی مثل تمدید هونتلار و نرفتن ویا به جایی و یا رفتن هوتبلی به تاتنهام و چند مسئله دیگه که بتونه ضعف آرسنال رو نشون بده به نمایش میگذارن و الان که مهران میگه این مقاله جایی بوده که کسی نخونده من تعجب میکنم چون سایت گل این عادت ها رو نداره و تا اونجایی که میتونه سعی در تخریب آرسنال و آرسنالی ها داره.

علیرضا فراهانی در 25/10/1391 | 09:54 گفت:

پست بسیار خوبی بود. دستت درد نکنه

علیرضا فراهانی در 25/10/1391 | 09:54 گفت:

پست بسیار خوبی بود. دستت درد نکنه

هادی در 25/10/1391 | 01:30 گفت:

آقا جامعه شناسا socialist باز نیایی ایراد بگیری

هادی در 25/10/1391 | 01:29 گفت:

آقا جامعه شناشا socialist باز نیایی ایراد بگیری

هادی در 25/10/1391 | 01:25 گفت:

محمد حسینی:
راستش متن مقاله خیلی آماتور تر از این حرف که بخوام نقدش کنم اونم نه شب قبل از امتحان جامعه شناسی
...............................................................
در ضمن من کلا اعتقادی به جامع شناسا ندارم. اصلاحا آخوند مدرن هستن. یکیش دوست دوره دکترا خودمه. استدلال های تخ....تخیلی و بی منطقی داره

هادی در 25/10/1391 | 01:20 گفت:

محمد مهدی:
اقای حسینی من با مقاله بالا کاملا موافق و با شما کاملا مخالفم.
....................................................

هادی در 25/10/1391 | 01:19 گفت:

محمد حسینی:
در ضمن هادی جان باز الان که متنم رو دیدم حس خوبی بهش نداشتم نمی خواستم جسارت کنم. ولی الان جای دفاع از این مقاله نیست که بسیار مزخرفه و نویسنده به ریش ماها خواهد خندید که مطمئنم توپچی نیست!
به هر حال من و تو توپچی ایم و تنها این یه اصلِ رفیق
امیدوارم نرنجیده باشی قصد جسارت نداشتم
............................................................
بابا حالا ما دستمن خورده به جای غ رو ق. جنبه داشته باش توپچی عزیز.من بیش از اینکه ونگر تشریف بیاره طرفدار آرسنال بودم تو این 15 سال دقیقا می دونم داره چه می کنه و تو مغزش چی می گزه و گرنه امثال هانری، آنلکا، ویرا، اشتی کل، نصری، ون پرسی، سسک، کلیشی، سانگ، آدبایور وخیلی های دیگه تا آخر دوران بازیگریشون تو تیم می موندن یه نگاه به تیم منچستر بنداز نویل ها، اسکولز ، گیگز و خیلی های دیگه. در ضمن این ببین مفیده
http://www.img4up.com/up2/71254570646063724674.png
بازم مخلصتیم توپچی. منم خیلی ونگرو دوسش دارم اما باید انعطاف پذیر باشه.

محمد مهدی در 25/10/1391 | 01:01 گفت:

اقای حسینی من با مقاله بالا کاملا موافق و با شما کاملا مخالفم.

محمد حسینی در 25/10/1391 | 00:30 گفت:

در ضمن هادی جان باز الان که متنم رو دیدم حس خوبی بهش نداشتم نمی خواستم جسارت کنم. ولی الان جای دفاع از این مقاله نیست که بسیار مزخرفه و نویسنده به ریش ماها خواهد خندید که مطمئنم توپچی نیست!
به هر حال من و تو توپچی ایم و تنها این یه اصلِ رفیق
امیدوارم نرنجیده باشی قصد جسارت نداشتم

محمد حسینی در 25/10/1391 | 00:23 گفت:

هادی:
محمد حسینی عزیز، مقلطه نکن، لطفا اصل مطلب که حقوق برابر دادن به باریکن درجه 1 و درجه 3 است بگیر.
این یعنی اشتباه، یعنی سرکوب حس رقابت، یعنی کشتن انگیزه یعنی فاجعه بشریت یعنی چیزی که خدا قبول نداره وگرنه به همه استعداد و توانایی برابر می داد.
=============================================================
هادیِ عزیز اول اینکه مغلطه نه مقلطه! اتفاقا نویسنده شروع به مغلطه کردن و شناخت این مغلطه نیز کار سختی نیست
اول استفاده می کنه از مصاحبه ونگر که ما سیستم سوسیالیسم رو در باشگاهمون اجرا می کنیم بعد این رو با مفهومی از سوسیالیسم که در کشور های کمونیستی رایج بوده یکی می گیرن در حالی که اندیشه امروز و ونگر چیز دیگه ایه و بی قصد و غرض هم نیست این جهت دهی به بحث! ناکامی های اخیر رو با یک کلمه مساوی می کنه با نظام های شکست خورده ی کمونیستی و نتیجه می گیره سیستم ونگر هم نتیجه ی مشابهی رو در پی خواهد داشت.
نویسنده مقاله نوشته :
بذار من یک قیاس انجام بدم از همین مصاحبه ها. سمیر نصری تو مصاحبه خودش میاد میگه آرسن شبیه عشق دوم من بوده این حرف زبان کسی که جز منفور ترین بازیکنا برای طرفداران آرسنالِ و مصاحبه دیگر بازیکنا چه بازیکنایی که از تیم جدا شدن و چه در تیمن همین رو می رسونه
ولی نویسنده مقاله میاد میگه : « اما خیلی زود مشخص
شد که "کوشش برای محقق ساختن برابری، آزادی را هم به خطر می اندازد و ....»
چی بگم دیگه....
راستش متن مقاله خیلی آماتور تر از این حرف که بخوام نقدش کنم اونم نه شب قبل از امتحان جامعه شناسی
و به مطلب هم نمی پردازم و این چند خط رو فقط به احترام تو هادی ِ عزیز که مطمئنا مثل من عاشق آرسنالی که انقدر وقت می ذاری براش نوشتم!
و باور کن اصل این مطلب تنها کوبوندن آرسن ونگر نه چیز دیگه اگه می گی این سیستم اشتباهه شاید حق با تو باشه هر چند من مخالفم با تو( و دلایلم رو شاید تو یک پست بذارم این هفته نمی دونم) ولی این درست نیست که ما برای رسیدن به نتایج مطلوب که شاید درست هم باشن از مقدمات اشتباه استفاده کنیم

هادی در 24/10/1391 | 23:53 گفت:

محمد حسینی:
از گل ایران چه انتظاری میشه داشت یعنی سوسیالیسم مساوی با استالین و فیدل کاستروِ؟
یعنی الان فرانسوا اولاند تو فرانسه و آنگلا مرکل تو آلمان و تا همین پارسال رودریگز تو اسپانیا و گوردن براون تا پیارسال تو انگلیس به عنوان نمایندگان حزبی جز نمایندگان حزب سوسیال بودند در چهار کشور اول قاره ی سبز؟ یعنی حتما الان اروپا پر استالین ما خبر نداریم
.... با این تحلیلت گل!!!
.........................................................
محمد حسینی عزیز، مقلطه نکن، لطفا اصل مطلب که حقوق برابر دادن به باریکن درجه 1 و درجه 3 است بگیر.
این یعنی اشتباه، یعنی سرکوب حس رقابت، یعنی کشتن انگیزه یعنی فاجعه بشریت یعنی چیزی که خدا قبول نداره وگرنه به همه استعداد و توانایی برابر می داد.

هادی در 24/10/1391 | 23:45 گفت:

محمد حسینی:
از گل ایران چه انتظاری میشه داشت یعنی سوسیالیسم مساوی با استالین و فیدل کاستروِ؟
یعنی الان فرانسوا اولاند تو فرانسه و آنگلا مرکل تو آلمان و تا همین پارسال رودریگز تو اسپانیا و گوردن براون تا پیارسال تو انگلیس به عنوان نمایندگان حزبی جز نمایندگان حزب سوسیال بودند در چهار کشور اول قاره ی سبز؟ یعنی حتما الان اروپا پر استالین ما خبر نداریم
.... با این تحلیلت گل!!!
.........................................................
محمد حسینی عزیز، مقلطه نکن، لطفا اصل مطلب که حقوق برابر دادن به باریکن درجه 1 و درجه 3 است بگیر.
این یعنی اشتباه، یعنی سرکوب حس رقابت، یعنی کشتن انگیزه یعنی فاجعه بشریت یعنی چیزی که خدا قبول نداره وگرنه به همه استعداد و توانایی برابر می داد.

majid r در 24/10/1391 | 23:24 گفت:

حقوق جناب ونگر هفته ای 135 تا می باشه
هادی جون دمت گرم

هادی در 24/10/1391 | 23:04 گفت:

majid rafe:
این ونگر فقط داره ستاره هاشو میفروشه مربی ک به فکر تیم نباشه همون بهتر ک از تیم بره!احتمالا رکورد دستمزد دست خودشه و نمیخواد رکوردش شکسته شه!!
.....................................................................

حقوق جناب ونگر هفته ای 135 تا می باشه تا حالا هیچ بازیکنی چنین حقوقی تو آرسنال نداشته و آخرین پیشنهاد به ون پرسی 125 بود.

محمد حسینی در 24/10/1391 | 23:02 گفت:

از گل ایران چه انتظاری میشه داشت یعنی سوسیالیسم مساوی با استالین و فیدل کاستروِ؟
یعنی الان فرانسوا اولاند تو فرانسه و آنگلا مرکل تو آلمان و تا همین پارسال رودریگز تو اسپانیا و گوردن براون تا پیارسال تو انگلیس به عنوان نمایندگان حزبی جز نمایندگان حزب سوسیال بودند در چهار کشور اول قاره ی سبز؟ یعنی حتما الان اروپا پر استالین ما خبر نداریم
.... با این تحلیلت گل!!!

سروش در 24/10/1391 | 22:43 گفت:

بابا کار همین دانشگاه آزاد و فروش مدرک لیسانس و ... تو مملکت ماست.
وقتی همه مدرک داشته باشن (برابری قانونی) معیار برتری برای پیدا کردن فرد با دانش بالا ، مدرک نمیتونه باشه.حتی 1%.(البته تو مملکت ما حقوق با مدرک رابطه مستقیم دارد)
چه بسا یکی بدون مدرک هم از من با کفایت تر باشه.این سیستم انگیزه و تلاش رو میکشه.عدالت هم زیر پا میزاره.
یه سوال دارم ؟؟؟
آیا کسی که برا کاری تلاش کرده و کسی که تلاش نکرده یا تواناییش رو نداره به یک اندازه پاداش میگیرند؟
معلومه که نه....
پس چرا تو تیم ما همه برابرند.

amir در 24/10/1391 | 22:38 گفت:

اصلا دیگه حوصله ی ونگرو ندارم
برای اولین بار میگم
دیگه حالم از خودش و سیاستهای مسخرش ب هم میخوره

majid r در 24/10/1391 | 22:35 گفت:

این ونگر فقط داره ستاره هاشو میفروشه مربی ک به فکر تیم نباشه همون بهتر ک از تیم بره!احتمالا رکورد دستمزد دست خودشه و نمیخواد رکوردش شکسته شه!!

مهران کاظمی در 24/10/1391 | 22:23 گفت:

بیخیال بابا، درسته حرف شما امشب هم مثل هر شب به کرسی نشست اما بیخیال، کی حوصله کل کل داره، آرسنال هر روز بدتر از دیروز، یه روزم که می خواد خوب باشه ستاره های کهکشانیش گند میزنن به تیم

Arian در 24/10/1391 | 22:10 گفت:

فقط ویلشر

arash در 24/10/1391 | 22:04 گفت:

کوشیلنی بازم خودش به ... رفت تیمم به ... داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فصل پیش ژورو شده بود این فصل کوشیلنی با قدرت جاشو پر کرده..
این کازورلام که هیچ کاری نکرد..فقط ویلشر..کاش یه ویلشر تو دفاع داشتیم یه ویلشرم تو خط حمله..انصافا ژسنی نبود 10 دیگه م خورده بودیم...........

هادی در 24/10/1391 | 22:04 گفت:

maryam:
خوش باشید با خودتون!
تاریخ نگارش : 24/10/1391 | 18:15
..............................................................................
تا وقتی هوادارای آرسنال فقط به اینکه مربی تیمشون ونگر هست دل خوش کنن و باخت تیم براشون مهم نباشه معلومه که سرنوشت آرسنال به خفت کشیده می شه. معلومه که ونگر می گه ما تا هوادارایی مثل مریم خانم داریم نیاز به خرید نداریم .:

arash در 24/10/1391 | 22:03 گفت:

کوشیلنی بازم خودش به ... رفت تیمم به ... داد !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فصل پیش ژورو شده بود این فصل کوشیلنی با قدرت جاشو پر کرده..
این کازورلام که هیچ کاری نکرد..فقط ویلشر..کاش یه ویلشر تو دفاع داشتیم یه ویلشرم تو خط حمله..انصافا ژسنی نبود 10 دیگه م خورده بودیم...........

بهنود بهروز وزیری در 24/10/1391 | 21:57 گفت:

واقعا ارسنال به بازبینی اساسی داره با این اوضاع اگه شانچستر و السیتی و چلسی و دو سه تا تیم دیگه نباشن میتونیم مدعی اصلی قهرمانی باشیم .
یعنی هر ساله پولی که میگن ونگر داره بیشتر میشه ولی دریغ از یه بازیکن درجه یک
نکنه ونگر با این پولا رفته تو کارا قاچاق که دستش میلرزه دوزارشو باسه تیم خرج کنه تا بهشم حرق میزنی میگه اگه بازیکن با کیفیتی پیدا بشه هستیم
اخه برادر من دنبال کی میگردی ؟ میخوای کی پیدا بشه ؟ دنبال کی هستی ؟ یه خوده اطلاعات بده خودم میرم دنبالش میگردم پیداش میکنم
من نمیدونم بازیکن با کیفیت کیه که ونگر نمیتونه پیدا کته اگرم پیدا کنه نمیتونه بخردش
اوضاعیییییییییی شدهااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

هادی در 24/10/1391 | 21:56 گفت:

آقا الان تو اخبار 21 اعلام شد که محمد بنا از رئیس جمهور درخواست کرده برای کشیلنی تابعیت ایرانی بگیرن. بنان اعلام کرده قطعا با وجود کشیلنی تا 25 سال آینده طلای المپیک تضمین شده است.
................................................................................
آقا این چه حرکتی بود مگه می خواست کشتی بگیره

aghil در 24/10/1391 | 21:51 گفت:

باز دم کوشیلینی گرم نگذاشت بیشتر از این تحقیر بشیم

گفت ونگر که نمی فهمه ولی خودم که می دونم چه استعدادی دارم بزار اخراج بشم سبک می بازیم ولی بجاش هتریک نمی کنم



هادی در 24/10/1391 | 21:48 گفت:

یعنی خاک تو سر من سیتی یه کم دقت می کردن الان 8 تایی کرده بودن آرسنالو

هادی در 24/10/1391 | 21:46 گفت:

بخدا کفشای دمبا با به ژیرو می ارزه، واقعا ونگر داره با خودش چه می کنه

هادی در 24/10/1391 | 21:44 گفت:

محمد مهدی:
12 میلیون دادیم ژیرود. اگه کود میخریدیم الان با این گرونی 2 برابر شده بود
.............................................................
محمد مهدی نمی خواستم بخندم اما دیگه چاره ای واسم نزاشتی

M o o r I در 24/10/1391 | 21:44 گفت:

آقا دمت گرم . پست توپی بود

هادی در 24/10/1391 | 21:42 گفت:

خدارو شکر بازی 20 دقیقه آخرش 10 به 10 بود وگرنه ونگر پرستا بازی 10 نفره بهونه می کردن

محمد مهدی در 24/10/1391 | 21:42 گفت:

12 میلیون دادیم ژیرود. اگه کود میخریدیم الان با این گرونی 2 برابر شده بود

هادی در 24/10/1391 | 21:41 گفت:

من موندم این رمزی با بازی تاخیریش واسه چی بازی می ده تو این بازی که 2 تا گل عقب هستیم.

محمد مهدی در 24/10/1391 | 21:40 گفت:

طبق اخرین اماره فیفا خطر ناک ترین بازیکن در محوطه جریمه پس از لیونل مسی کسی نیست جز کوشلنی.

محمد مهدی در 24/10/1391 | 21:38 گفت:

Vengerparastan.com .
نیازی به خرید نیست.

هادی در 24/10/1391 | 21:35 گفت:

یعنی کسی امد از ونگر حمایت کرد خودم خفش می کنم
اونایی که طرفدار ونگر هستن لطفا برن سایت Vengerparastan.com:

محمد مهدی در 24/10/1391 | 21:34 گفت:

in arsene we gooz

محمد مهدی در 24/10/1391 | 21:33 گفت:

خوشم میاد فردا هم میاین میگین این تیم نیاز به خرید نداره.

aghil در 24/10/1391 | 21:32 گفت:

سال 96 ونگر اومد تا 9سال یعنی 2005 برامون افتخار اورد
الان سال 2013 یعنی هشت سال از اخرین افتخار گذشته دیگه بسه جونمون به لبمون رسیده دیگه ازش حمایت نکنید



محمد مهدی در 24/10/1391 | 21:32 گفت:

اگه فهش ندم گریه میکنم

هادی در 24/10/1391 | 21:32 گفت:

ونگر mohammad در 24/10/1391 | 19:47 گفت:

دقیقه ۹ پنالتی اخراج کوشیلینی اخراج شد.
اما ژسسنی با خوش شانسی توپو گرفت.

mohammad در 24/10/1391 | 19:43 گفت:

دقیقه ۹ پنالتی اخراج کوشیلینی اخراج شد.
اما ژسسنی با خوش شانسی توپو گرفت.

mohammad در 24/10/1391 | 19:43 گفت:

دقیقه ۹ پنالتی اخراج کوشیلینی اخراج شد.
اما ژسسنی با خوش شانسی توپو گرفت.

T.Vermaelen در 24/10/1391 | 19:43 گفت:

خاک بر سر کاسیلینی که خطا کرد(این چه کاری بود کرد کاسیل لجن)
و آفرین بر ژسنی که گرفتش

mohammad در 24/10/1391 | 19:41 گفت:

دقیقه ۹ پنالتی اخراج کوشیلینی اخراج شد.
اما ژسسنی با خوش شانسی توپو گرفت.

هادی در 24/10/1391 | 19:37 گفت:

محمد مهدی:
مهران جان این دیوار خشت اولش کج گزاشته شده. عوض کردن طرزه فکر چیزی نیست که بخای به این راحتی عوضش کنی.
این دوستان ما ونگر رو از ارسنال بیشتر قبول دارن.
بخدا اگه رابین تو ارسنال میموند این فصل بیشتر از ونگر برای ما بازدهی داشت.
چطوریه که ونگر ارزش یه همچین دستمزدی رو داره ولی رابین نداشت؟؟؟ نصری نداشت؟؟؟ اشلی کول نداشت؟؟؟
واقعا که از ونگر بت ساختین.
تاریخ نگارش : 24/10/1391
..................................................................................................
دمت گرم محمد مهدی.
................................................................................
آقا یه پیشنهاد چرا ونگری ها نمی رن واسه خودشون یه سایت جدید طراحی کنند اجازه بدن ما از آرسنال لذت ببریم. بزارن ما نفس بکشیم

هادی در 24/10/1391 | 19:33 گفت:


مرسی، واقعا بهترین بلاگ سایت تا الان می باشه. لطفا کسی بلاگ جدید نگزاره تا همه بخونن تا همه بدونن ریشه مشکلات چیه، تا همه منشا سرطان تشخیص بدند.

mehrshad در 24/10/1391 | 19:22 گفت:

نه تو سایت خود آرسنال نوشته از مصدومیت خارج شده ولی آماده بازی نیست

حمید پیرنیا در 24/10/1391 | 19:21 گفت:

متن پر از ایراده.1.کدوم بازیکن با حضور در آکادمی چلسی و سیتی تبدیل به یه استعداد برتر شده؟!! میشه 1 نفر رو نام ببرین؟ 2.کی گفته ستاره های جوان آرسنال جورو و جنکینسون هستن؟ ستاره های جوان آرسنال چمبرلین و والکات و ویلشر و گیبس و شزنی هستن که بیشترشون قبل از اینکه 20 سالشون بشه فیکس تیم ملی هاشون بودن.3.کمترین بدهی و قویترین تشکیلات زیربنایی در سرتاسر انگلستان متعلق به همین شیوست که شما لقب شکست خورده رو بهش دادین.منچستر یونایتد یه استادیوم مربوط به قرن پیش داره و حتی زمین تمرینشم مال خودش نیست.چلسی و سیتی هم که کلا بنگاه ضرر و زیانند.

سینا در 24/10/1391 | 19:19 گفت:

قربونتون برم قربونتون برم
------------------------------------------------
آرتتا از شانس بد ما انگار صبح تو تمرین مصدوم شده

سپهر سرشوقی در 24/10/1391 | 19:18 گفت:

تا فصل بعد صبر کنید.خود ونگر همین ماه پیش بود که گفت وضعیت مالی بهتر شده.پس منتظر خرج کردن باشید.من نمیدونم شما کیو بهتر از ونگر میخواین؟من یه دوست دارم طرفدار ریاله آرزوشه ونگر مربیشون بشه

mehrshad در 24/10/1391 | 19:16 گفت:

پ چی شد هر روز اینجا میگید ولکات تمدید میکنه همش میگید فردا اعلام میشه خبری نیست

mehrshad در 24/10/1391 | 19:15 گفت:

پ چی شد هر روز اینجا میگید ولکات تمدید میکنه همش میگید فردا اعلام میشه خبری نیست ??-:

mohammad در 24/10/1391 | 19:11 گفت:

عجیبه ارتتا تو ذخیره ها هم نیست.
۵ کارته هم نیست احتمالا براش مصدومیتی پیش اومده

mohammad در 24/10/1391 | 19:05 گفت:

ترکیب بازی سیتی:
1 W. Szczęsny
3 B. Sagna
5 T. Vermaelen
28 K. Gibbs
6 L. Koscielny
2 A. Diaby
19 Cazorla
10 J. Wilshere
14 T. Walcott
9 L. Podolski
15 A. Oxlade-Chamberlain

T.Vermaelen در 24/10/1391 | 19:04 گفت:


سینا:
به خدا ونگر بره روزی می رسه مثل طرفدارهای لیورپول میشیم سه شنبه و چهارشنبه ها حسرت دیدن بازی تیممونو تو لیگ قهرمانان می بینیم یه جا یه حرف قشنگ خوندم کاری که ونگر تو آرسنال مثل نقاشی بعضی هنرمندهاست که تو فقر زندگی کردن ولی بعد از مرگشون کارشون میلیون ها میلیون ها دلار ارزش پیدا کرد

T.Vermaelen در 24/10/1391 | 19:03 گفت:


سینا:
به خدا ونگر بره روزی می رسه مثل طرفدارهای لیورپول میشیم سه شنبه و چهارشنبه ها حسرت دیدن بازی تیممونو تو لیگ قهرمانان می بینیم یه جا یه حرف قشنگ خوندم کاری که ونگر تو آرسنال مثل نقاشی بعضی هنرمندهاست که تو فقر زندگی کردن ولی بعد از مرگشون کارشون میلیون ها میلیون ها دلار ارزش پیدا کرد


مهران کاظمی در 24/10/1391 | 19:02 گفت:

maryam @ اتفاقاً منم همین نظر رو در مورد شما دارم

T.Vermaelen در 24/10/1391 | 19:01 گفت:

maryam:
خوش باشید با خودتون!

maryam در 24/10/1391 | 18:15 گفت:

خوش باشید با خودتون!

مهران کاظمی در 24/10/1391 | 18:14 گفت:

محمد مهدی @ واقعاً

محمد مهدی در 24/10/1391 | 18:03 گفت:

مهران جان این دیوار خشت اولش کج گزاشته شده. عوض کردن طرزه فکر چیزی نیست که بخای به این راحتی عوضش کنی.
این دوستان ما ونگر رو از ارسنال بیشتر قبول دارن.
بخدا اگه رابین تو ارسنال میموند این فصل بیشتر از ونگر برای ما بازدهی داشت.
چطوریه که ونگر ارزش یه همچین دستمزدی رو داره ولی رابین نداشت؟؟؟ نصری نداشت؟؟؟ اشلی کول نداشت؟؟؟
واقعا که از ونگر بت ساختین.

farzam در 24/10/1391 | 17:15 گفت:

عالی بود این گل هم واقعا بعضی اوقات مقاله های جالبی مینویسه یکیشم درمورد افشین قطبی و پاسپورت آمریکاییش بود و با اینکه من استقلالیم ولی کاملا با مقالش موافق بودم

مهران کاظمی در 24/10/1391 | 17:15 گفت:

سمک @ اتفاقاً من فکر می کنم این آقا چندان از اقتصاد سوسیالیستی اطلاعات نداشته باشه، چون اگه داشت بیشتر از مارکس و وبر می گفت تا پوپر، قضیه اینه که شما به بحثی که مطرح کرده بچسب، خود ونگر گفته اقتصاد سوسیالیستی، نه این نویسنده، پس توپ رو بنداز تو زمین ونگر، شما به این تیکه که دستمزد ونگر اینقدر بالاست توجه کن، اونم نه نسبت به خودش و قابلیت هاش، بلکه نسبت به دستمزد بازیکن های تیمش و ادعایی که مطرح می کنه

mohsen در 24/10/1391 | 17:12 گفت:

روی صحبتم با سینا و سمک بود

mohsen در 24/10/1391 | 17:09 گفت:

دوست من شما هر وقت بازی آرسنالو نگاه میکنی هی میگی دمش گرم عجب استادیومی؟ به زوایای استادیوم نگاه میکنی؟
تو المپیک تیمی که یه طلا داشته باشه از تیمی که 100 تا نقره داشته باشه بالاتره . حالا هی بگو هر سال تو 4 تیم هستیم .
چه فایده .
اگر نظر شما هم درست باشه منچستر و چلسی هم هر سال جز 4 تا تیم هستند ولی هر سال حد اقل یه کاپ میگیرند .
با نویسنده خیلی موافقم که لگه سوسیالیستی خوب بود تا حالا دووم آورده بود.
در ضمن هیچ اسمی از آرسنال بزرگتر نیست . نه ونگر نه هیچ کس دیگه

مهران کاظمی در 24/10/1391 | 17:03 گفت:

سمک @ جوابت رو می تونی از تیم یوونتوس بگیری
سینا @ اگه ونگر می خواست اوضاع رو درست کنه ون پرسی رو با یه دستمزد خوب نگه می داشت، هممون از همون اول می دونستیم ون پرسی حداقل 150 160 هزار تا در هفته می خواد، به نظر من ون پرسی بیشتر به خاطر پول رفت

سینا در 24/10/1391 | 16:45 گفت:

به خدا ونگر بره روزی می رسه مثل طرفدارهای لیورپول میشیم سه شنبه و چهارشنبه ها حسرت دیدن بازی تیممونو تو لیگ قهرمانان می بینیم یه جا یه حرف قشنگ خوندم کاری که ونگر تو آرسنال مثل نقاشی بعضی هنرمندهاست که تو فقر زندگی کردن ولی بعد از مرگشون کارشون میلیون ها میلیون ها دلار ارزش پیدا کرد

سمک! در 24/10/1391 | 16:44 گفت:

نوشته ی کثیفی بود.نویسنده اش فقط میخواست بگه که منم اصلاحات اقتصادی بلدم !!!
ایشون به جای اینکه خودشو طرفدار سرمایه داری جا بزنه اول باید این معادله رو حل کنه که چجوری هم میشه یه هتل رو به عنوان ورزشگاه ساخت، اینهمه سال هم جز 4 تای برتر لیگ بوده،بدهیش هم اینقدره !؟؟؟
بعدا بره به کلمه ی سوسیالیست گیر بده ... منم بلدم اسم کانت و دکارت و توماس هابز رو بیارم بعدش ادعا کنم خیلی حالیمه !!

سینا در 24/10/1391 | 16:24 گفت:

نمی دونم این نویسنده سایت گل اینقدر سعی داره ونگر رو خراب کنه مقالاتی زیادی برای تخریبش می نویسه یکی همین یا همون نامه به ویا که از زبان ونگر نوشت همین چند وقت پیش ونگر شد سومین مربی برتر قرن شد ونگر 5امین مربی پردرآمد هستش بالاتر از ونگر فرگوسن و لیپی و آنجلوتی و مورینهو هستن مربی با سابقه درخشان حقش نیست؟
آینده تاریک آرسنال واقعا خنده داره من خودم به آینده تیم با تمدید بازیکن ها خیلی امیدوار شدم بعد ونگر داره کم کم مشکل کم دستمزد دادنش برطرف میشه کی فکر می کرد حاضر بشه درخواست والکات رو قبول کنه حتی حاضر به پرداخت دستمزد 135هزار هفتگی ویا هم شد
آینده تاریک آرسنال رو به هیچ وجه قبول ندارم ولی مشکل دستمزد دادن ونگر رو قبول دارم اونم به احتمال زیاد به خاطر فشارهای زیادی که روشه برطرف بشه رفتارهای اخیرش اینو داره نشون میده که تو دستمزد دادن راحت تر شده

farshad در 24/10/1391 | 15:44 گفت:

دقیقا مغز ونگر رو ریختین تو این سایت

parsa در 24/10/1391 | 15:35 گفت:

پست فوق العاده ای بود.یعنی معرکه بود
امیدوارم این اتفاق درآینده نه چندان دور نیفته

مهران کاظمی در 24/10/1391 | 15:34 گفت:

دست اون کسی درد نکنه که این مقاله رو نوشته، من فکر می کنم این آقا آرسنالیه، چون یه جورایی با نگرانی نوشته

به نظرم ونگر می خواد یه فالانستر فوریه تو آرسنال راه بندازه

محمد مهدی در 24/10/1391 | 15:25 گفت:

خواهش میکنم حداقل امروز دیگه کسی پست نزاره.

محمد مهدی در 24/10/1391 | 15:19 گفت:

بهترین پستی بود که از اولین حضورم در اینجا خونده بودم.
این پست کپیه. ولی اگه پاک شد بخدا دیگه به این سایت نمیام.
دلم میخواد تا 1 ماه کسی پست نده تا این پست بالا بمونه و همه بخونن و هر روز نظر بدن.
دوست دارم دوباره دوستانم مثل شهرام. مسعود. سینا. مریم. محمد حسین عبادی. جعفر. شاهین فدوی. علی حیدری.
و خیلی های دیگه این بلاگ رو بخونن و نظر بدن.
خیلی دوس دارم ببینم بازم دفاع میکنن از ونگر؟؟؟ خوب اره. مطمئنم دفا میکنین. ولی دوست دارم بشینین فک کنین ببینینکه شما عاشق ونگر هستین یا باشگاه؟؟؟ بشینین با خودتون فک کنین.
مرسی مهران جان.

ناصر در 24/10/1391 | 15:10 گفت:

پسر این مقاله اش خیلی معرکه بود.سلیت گل رو همیشه چک میکنم-انصافا مقاله های تمیزی داره.
ممنون مهران جان.

mohsen در 24/10/1391 | 15:04 گفت:

:

مهران کاظمی در 24/10/1391 | 14:47 گفت:

توجه کنید که کلمه سوسیالیست رو خود ونگر به کار برده، نه اینکه نویسنده استفاده کرده باشه