جواب بزرگ به دنیای فوتبال ( پپ ) خواهشن همه بخونن

نویسنده: حاکم 26

وبلاگ من
نویسنده: حاکم 26
به ترتیب طرفدار آرسنال و رم و اس اس هستم !
کل بازدید: 67,472 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

جواب بزرگ به دنیای فوتبال ( پپ ) خواهشن همه بخونن

سلام . من بعد از چند ماه بلاگ ننویسی برگشتم  . شرمنده . ولی این بلاگ تهشه . لطفاً تا تهش رو با صبر و حوصله بخونین و حتماً نظر بدبن .  متشکرم ... :)


-اول از همه اینکه خبر مربوط به علاقه گواردیولا به آرسنال رو ر این سایت حتماً بخونید...
-دوم برین به این لینک و کامنتی که من برا این وبلاگ گذاشتم رو بخونید . مث اینکه این دوست بارسایی ما کلی با این کام حال کرد و کردش یه پست ...
http://kingleo1987.mihanblog.com/post/2148
سوم اینکه متن زیر رو بخونین که کامنتی است در این پست از hossein-gunner :
http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=372&PostID=5639
متن کامنت :
داداش من ضعف از مدیریته . همین گلوپ که گفتی کاگاوا رو فروخت ؛ عوضش یکی رو خرید که از شینجی بهتر بازی می کنه . ضمن اینکه همه ستاره هاشم نگه داشت . 2 فصل قبل هم نوری ساهین رو فروخت و جایگزین ستاره کرد و باز همون ها رو نگه داشت ....
سر الکس فرگوسن: اونم پول میده و ستاره می خره و سر ستارش داد میزنه ؛ نه یه جوون خام بخره و بهش حس اعتماد به نفس بده . آره خرید برادران داسیلوا که رافائ الآن بد نیس . فابیو که فصل پیش قرضی رفت یه تیم دیگه ترکوند . ها؟ تازه منچستر هم اگه ستاره فروخته ، جاش ستاره هااااااا خریده داداش من...
ولی ونگر بدبخت که همه ازش ناراضی ان . (به خدا فک و فامیل من نیس . من کلاً از فرنسوی جماعت حالم به هم میخوره . مگر در قالب رم یا آرسنال باشه . ) آقایون محترم ، به رئیس چه ؟ سن فوتبالی کدومتون به 2005 به قبل قد میده ؟ من از سال 2000 آمار کامل آرسنال رو دارم . با اینکه اون موقع 8 سالم بود ، ولی بازی ها و اخبار آرسنال و رم رو میگرفتم . تا اون سال خلا ناگهانی ستاره نداشتیم .... امّا ... امّا چی؟ اما بعد از اون سال که ونگر داشت کار خودش رو میکرد و کرد اتفاقاً خوبم کرد (!!؟!!) ، کلی بازیکن ستاره جوون که نه بچه رو کرد . اولیش سسک بود . بعد ریس بود . هلب ، فلامینی ، آدبایور و خیلی های دیگه بودن . حتی ان پرسی بچّه . اما رفتن و بد جورم رفتن . هر سال دسته جمعی میرفتن و این میشد خلا ترکیب .
خلا ترکیب یعنی ستاره ها برن و جوون ها فرصت تجربه و خود نمایی به بهترین نهو برای نتیجه گیری تیم رو نداشته باشن و بشن این تیم . آخه اینم شد تیم ؟
داداش من اگه فابرگاس و نصری و رابین و سانگ و اشلی و فلمینی و آدبایور و هلب و ریس و کولو توره (حتی هانری و ویرا میموندن و مث دنیس تو تیم خئاحافظی میکردن) مونده بودن با جمع این ترکیب حتی بدون سانتی و میکل و ... جز تیم های برتر جهان بودن . چون نظم تیم و ترکیب تیم پیوسته و بدون خلا بود .
شرمنده سر درد گرفتین ... :دی
این آرسن وی تراست .
در کل این بود کل حرف من راجع به ونگر  ، مدیر باشگاه و بازیکنان به که متن زیر دیگه مکمل کاملیه برای این بلاگ :
1. اگه ونگر پولی بود و از فروش بازیکنا شیتیل می گرفت که الآن تو تیم نبود . نظر من اینه که با شرف تر و مرد تر و وفادارتر از ونگر پیدا نمیشه . اگه برین و پیشنهادات سایر تیم هارو بخونید ...
2. فوتبالیست جماعت پولیه مگر عجایبی مث توتی کبیر ، دل پیرو ، مالدینی ، جرارد و امثال اینا . و الا پول به بازیکن ندی میذاره میره . هر چقدر هم شعار بده . میگی نه؟ وایستا ببین 1 سال مونده به پایان قرارداد جکی و حقوقش رو افزایش ندن و رئال هم 8 برابر حقوقش پول بده . اگه نرفت من از بوق کمترم ...(البته جکی عشق منه و این فقط یه مثال از یک بازیکن متعصب و ریشه آرسنالی ای بود )
3. سیاست باشگاه با تقییر عثمانوف و دستیار ایرانیش جای این الدنگ ها و موندن ونگر یا اومدن یک مربی تمیز که علاقه ای به ریشه و جوون گرایی داشته باشه ( نه مانچینی) ، در کنار هوادان همیشه خاص تیم ، آرسنال رو به قدرت اول دنیا تبدیل خواهد کرد . ولی اگه یکی از اینا نباشه دیگه هیچ . هواداران که ابدین اون هیچ . الآن مدیریت خرابه . اگه رئیس بره بدتر هم میشه و اگه عثمانف بیاد و یه مربی نجس پولی رو بذاره ترکیب که تا خرخره خرج خرید کنه ، من از بوق کمترم اگه نرم نش... رو پرچم تیم (با ارزش پوزش بسیار فراوان از همگی) . یعنی ازش متتنفر میشم . چون فوتبال زیبا و تمیزه که من رو مجذوب این تیم کرده ( ولی خدایی این فصل قشنگ بازی نمی کنیم )
ممنون از همگی . نظر یادتون نره...
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

حاکم 26 در 27/9/1391 | 18:46 گفت:

نه حمید . آدمی که بحث کنه و بعدش فکر نکنه مث دور از جون این جمع خری می مونه که فقط می خواد بارشو ببره جایی که اولین بار به ذعنش اومده و هیچ وقت هم نمی خواد راهشو عوض کنه و بهتررو انتخاب کنه . من و شما اون پست کلی بحث کردیم و روی اونا هم کلی فکر کردیم . شما رو نمی دونم اما من راهم رو بهتر کردم . هنوز هم میگم مشکل اول مدیریته اما در مورد ونگر به ی نتایجی رسیدم . یکیش زیادی مهربون بودنشه و اون یکی هم مصاحبه هاشه . ولی باز هم میگم ما با ونگر هم میتونیم موفق شیم . چون بهترین مربی دنیاست ...
این حرف های من دلیلش باس اینه ک روی هیچ شخصی تعصب ندارم . (جز خانواده ، خاک وطن و دین مقدسم) بنابراین گوش من و خیلیای دیگه باز بود وشنید همه چیو . خب بعضی هاش کاملاً احساسی و غلط و بعضیای دیگش کاملاً منطقی و صحیح . امیوارم شما هم همین طوری شنیده باشین ...

مهناز پرتوی در 25/9/1391 | 23:54 گفت:

فوتبالیست جماعت پولیه این حرف خودته دو روز دیگه اگر همین طوری پیش بریم کازورلا هم شاخ میشه میره...چشمام و تاذه عمل کردم خیلی سخت خوندم ولی تلاشم و کردم...

مهناز پرتوی در 25/9/1391 | 23:54 گفت:

فوتبالیست جماعت پولیه این حرف خودته دو روز دیگه اگر همین طوری پیش بریم کازورلا هم شاخ میشه میره...چشمام و تاذه عمل کردم خیلی سخت خوندم ولی تلاشم و کردم...

حاکم 26 در 25/9/1391 | 00:19 گفت:

آره . پس از کلی بحث ، فکر و نتیجه گیری منم به جمله تو رسیدم...
منتظر میمونیم تا بدون هیچ تغییری همه چیز جای اولش برگرده یا با یک تغییر . مهم نیس . مهم آرسناله ...

علی قاسمی در 24/9/1391 | 21:23 گفت:

حمید جون امیدوارم حرف های من رو هم اون پایین خونده باشب و من هم عقاید نو رو تا حدود 95 درصد قبول دارم و من هم عقیده دارم ونگر خیلی اشتباه زیاد کرده مخصوصا این فصل مگر نه الان ما لااقل 30 امتیاز داشتیم

با این بازیکن ها باید لااقل سوم بودیم ..
الان لیورپول داره به ما میرسه
ما هیچ امیدی برای قهرمانی نداریم هیچ امیدی و ما هنوز به میانه راه هم نرسیدیم
اختلاف ما داره با تیم های بالایی زیاد میشه
تیتر روزنامه ها بعد از باخت هر باره جلوی منچستر این شده : " آرسنال باز هم کم آورد "!!!!

خب من در این روز ها ونگر رو 90 درصد مقصر میدونم و در این سالها مدیران رو 90 درصد مقصر میدونم

امیدوارم منظور جمله بایلایی من رو فهمیده باشید

علی قاسمی در 24/9/1391 | 21:23 گفت:

حمید جون امیدوارم حرف های من رو هم اون پایین خونده باشب و من هم عقاید نو رو تا حدود 95 درصد قبول دارم و من هم عقیده دارم ونگر خیلی اشتباه زیاد کرده مخصوصا این فصل مگر نه الان ما لااقل 30 امتیاز داشتیم

با این بازیکن ها باید لااقل سوم بودیم ..
الان لیورپول داره به ما میرسه
ما هیچ امیدی برای قهرمانی نداریم هیچ امیدی و ما هنوز به میانه راه هم نرسیدیم
اختلاف ما داره با تیم های بالایی زیاد میشه
تیتر روزنامه ها بعد از باخت هر باره جلوی منچستر این شده : " آرسنال باز هم کم آورد "!!!!

خب من در این روز ها ونگر رو 90 درصد مقصر میدونم و در این سالها مدیران رو 90 درصد مقصر میدونم

امیدوارم منظور جمله بایلایی من رو فهمیده باشید

حاکم 26 در 24/9/1391 | 14:31 گفت:

وقتی ونگر بره
.................................
دهنتو سرویس حمید ...
خوشحالم که این جمع تنها جمعی است که دوستان حتی بعد از مشکلات و بحث ها ، با هم دوست هستند ...

hamid saadi در 24/9/1391 | 11:42 گفت:

وقتی ونگر بره

مجتبی عابدی در 24/9/1391 | 10:31 گفت:

درک میکنم حمید جان واسه منم پیش اومده . فقط نباید تو این شرایط ذهنمون از ارسنال دور شه . تجربه این شرایط و دارم . خب بچه عصبین به بزرگیه خودت منم اگه ناراحتت کردم ببخش . روزای سختیه نمی دونم کی این روزا واسه ما ارسنالیا تموم میشه .

hamid saadi در 24/9/1391 | 10:13 گفت:

مجتبی عزیز.داداشه گلم و حامد کشاورز محمدیان برادر عزیزم.
من وارد بلاگ شدم و از پایین شروع کردم به خوندن وسعی کردم جواب بدم.هرکدوم از بچه ها شکل نوشتنی داشت و منم سعی کردم از کلماتی استفاده کنم که بهتر منظورمو بفهمه.
بالای هر پست هم اسم نوشتم.وقتی بالای پستم نوشتم مرتضی خوب منظورم با مرتضی بوده نه با بقیه بچه ها.
من تا حالا با کسی تنشی نداشتم.این مرتضی هم خودش شروع کرده و خودش داره ادامه میده.
چندین بار به من توهین کرد و به علاوه منو منچستری خطاب کرد که واقعا منو آتیش زد.ولی من هر بار بهش گفتم این عقاید منه.اگه شما باهاش مخالفی بیا و منطقی جواب منو بده.
بخدا یک بار هم جواب منو منطقی نداد و حتی در جواب این حرفم باز هم به من توهین کرد و به علاوه به خانوادم.
ولی بازهم من جوابی بهش ندادم این اون بلاگه.خودتون برید و صحبتهای این دوستمون و جوابهای منو بخونید.این فقط یک نمونست.این دوستمون دو سه ماهی هست ول کن نیست و داره توهین میکنه.من حتی به مسولهای سایت هم نگفتم.چون اینغدر توهین هاش بد هستن که بن میشه.و من اینو دوست ندارم.
http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=159&PostID=5630
اما شما دوستان نمیدونم چطور بگم تا باور کنید.من به هیچ عنوان قصد توهین به شما رو نداشتم.فقط قصدم جواب دادن بود و اینکه نظرمو بگم. شاید کلمات درستی استفاده نکردم و باعث این سوتفاهم شد.
اگه ناراحتتون کردم ازتون معذرت میخوام.

مجتبی عابدی در 24/9/1391 | 03:53 گفت:

راجع به همه قضاوت کردی اقا حمید . کار جالبی نیس ما هممون عاشق ارسنالیم سر جنگ نداریم با هم . من به جروینیو و رمسی و گازیدیس توهین کردم میکنم و خواهم کرد . در حد گنجایش سایت . اما مریض نیستم به دوستام تو سایت توهین کنم و هیچ وقت این کارو نکردم . پست ها و کامنت هام هس حتی تا جایی که می تونم میگم شما نمی گم تو !!! ممنونم ازت .

مجتبی عابدی در 24/9/1391 | 03:46 گفت:

من به جروین فحش دادم چون لباس مقدس تیمم و بیخود کثیف میکنه . چرا میگی یه بار بدون توهین جواب بدم مگه من به کسی از بچه های گل سایت یات شما توهین کردم حمید ؟؟؟ حالا کی باید به مغـــــــــــــــــــزش فشار بیاره ؟؟ .

مجتبی عابدی در 24/9/1391 | 03:43 گفت:

با همین بازیکنایی که دربی کانتی هم ذخیره نمیشن ونگر تیم جزو 4 تا نگه میداره . این هنر مربیه هنر مغزشه نه جیب رئیس باشگاه . اون پشت مشتا یه خبرایی هس که من و شما نمی دونیم . چرا ارسنالی های لندن تو پلاکارتاشون فقط به گازیدیس توهین میکنن ؟؟؟‌ چرا تا وقتی دیوید دین بود ونگر خوب خرج می کرد دین رفت ونگر یهو خسیس شد ؟؟؟‌ .

مجتبی عابدی در 24/9/1391 | 03:38 گفت:

رابین 7 سال مصدوم بود بعد جو گیر شد . خودش گفت توپچی میمونم تا ابد !!! این از رابین .

مجتبی عابدی در 24/9/1391 | 03:35 گفت:

چی میدونی از عشق من به ارسنال که راجع به من قضاوت میکنی اقا حمید ؟؟؟ میدونی کیا زود قضاوت میکنن دیگه ؟؟؟‌ میدونی کیا با بی حرمتی بی ربط دیگران و ناراحت میکنن ؟؟؟ شرمنده ها اما این خصلت ... بی خیال . ارسنالی واسم حرمت داری . لطفا توهین نکن خیلی ریلکس و محترمانه نظرتو میگفتی . ممنون .

مجتبی عابدی در 24/9/1391 | 03:27 گفت:

حمید من به نظر شما توهین نکردم پس احترام خودتو نگه داتر . اره نظر من اینه . اره شما میفهمی اگه من نفهمم همین نفهمیم و دوس دارم . فک کن من 15 ساله طرفداره ونگرم . نظرت محترمه اما حرمت نیگه دار . اره شما راس میگی من همین به قول شما فشار نیاوردن به مغزم و دوس دارم . به شما ربطی نداره . مگه من به شما توهین کردم ؟؟؟ از رفتار و کلام 3 سوته میشه به درون ادما پی برد !!! . شما به مغزت فشار بیار به من کار نداشته باش .

حاکم 26 در 24/9/1391 | 02:56 گفت:

آفرین hamid sadi ... خوتو خفه کردی ... هیچ دقت به حرف های منم نکردی که این حرف هارو زدی . من از ونگر و عثمانف چی گفتم و تو چی برداشت کردی؟!!!!! فقط هدفت حمله کردن بود به ... منم گفتم که اگه عثمانف بیاد و مث ال سیتی تیم تشکیل بده من اولین نفریم که بای بای آرسنال . حرف ونگر هم فوتبال تمیزه... شاید دلیلش این باشه . ولی تعداد شما که ونگر رو مقصر می ونین در امار کمتر از مایی هست که مدیریت رو ضعف میدونیم ...
ولی عیب نداره . گفتی . یعنی تهمت زدی . تو حرف های شما ها فقط تهمته به ونگر و بقیه ؛ ولی من از روی شواهد علنی حرف زدم . در حالی که بعضی از دوستان به ظاهر متعصب که با من هم نظر بودن آتش این بحث رو راه انداختن که اون ها هم تهمت زدن به شما و شما رو بی غیرت خوندن... یعنی این سایت جنبه نظر دهی رو نداره ک ی مشت مغرور با هم شروع کنن به عوا و لعنت و فحش؟ هر دو طرف ؟ واقعاً که ...
منم بگم ک تو کل دنیا از خانوادم و دین و عقایدم و خاک کشورم در هر صورت دفاع می کنم و دیگر هیچ ... حالمم از فرانسویا به هم می خوره . گفتم مگر در قالب تیم هام . برا همین به هیچ وجه از اونا طرفداری بی مورد نمی کنم ... افتاد؟

hamid saadi در 24/9/1391 | 00:40 گفت:

بله آقا مرتضی چیزی که مرده هیچ وقت نمیمیره بلکه دوباره قویتر زنده میشه.
ونگر خیلی مربیه خوبیه.خیلی.میتونم بگم بهترینه.اما تو بعضی زمینه ها.
ولی من حتی 2005 هم با تعویض هاش مشکل داشتم.خیلی کم پیش میومد که تعویضی انجام بده که روند بازی رو عوض کنه.
نمیدونم شاید بازیکنهاش رو درست تهییج نمیکرد.
فکر کنم همتون مصاحبه بازیکنها بعد از بازی با لیورپول رو خوندید.
همون بازی که آرشاوین گفت تا حالا ونگر رو اینغدر عصبانی ندیده بودم.
اونجا خیلی تند با بازیکنهاش برخورد کرد و همه میدونیم و در جریان هستید که بعد از برخورد اون لحظه ونگر بازیکنها چه برگشتی داشتن تو نمیه دوم.
شاید مشکل ونگر همین باشه که بیش از حد سعی میکنه با بازیکنهاش مهربون باشه.
به نظرم بیشتر دوست داره و سعی میکنه بازیکنهاش رو با مهربونی مدیون خودش کنه و به این طریق ازشون بهترین بازیشون رو بگیره. بارها شنیدیم که بازیکنها گفتن اون مثل یه پدر میمونه.
ولی چیزی که یادش رفته اینه که گاهی لازمه که یک پدر عصبانی بشه.گاهی باید برخوردش رو عوض کنه.تا از رفتار خوبش ساستفاده نشه.
پدری که ازش سواستفاده بشه پدر خوبی نیست.چون نتونسته خوب مدیریت کنه

hamid saadi در 24/9/1391 | 00:31 گفت:

حمید pires:
آره برادر من اونا بازیکنهای خوبی هستن.
ولی بیا انصاف داشته باش.تیری هانری اگه پشتش برگکمپ و پت رو رابرت پیرس رو نداشت میتونست نصف گلهایی که برای آرسنال زده رو بزنه؟
------------------------
بله خانم.رابسون.تونی آدامز رو هم بگو.و البته خیلی های دیگه که شماها بهتر از میدونید و همشون هم دارن میگن ونگر مثل سابق نیست و عوض شده. دیکتاتور شده و....................
البته که اونا هیچی نمیفهمن و فقط شماها دانش فوتبالی دارین و شماهایید که میفهمید اگه ونگر بره هرکی بیاد نمیتونه تیم رو جمع کنه.

به خدا چرته. همین استیو بولد اگه تیمو بهش بدن حداقل حذفی رو برامون میاره. فقط معلوم نیست تا کی این ونگر قراره بمونه.
به زودی میره و میفهمید که امسال همین بولد خیلی از ونگر بهترن

hamid saadi در 24/9/1391 | 00:22 گفت:

ولی الان هر سال میریم و هر سال از گروهمون صعود میکنم
------------------------------------------
مجتبی این حرفت چرته به تمام معناست.خوب آدم حسابی فقط سعود و حضور کافیه.
خوب سعود و حضور رو گفتی دامش رو هم بگو.شکستهای مفتضحانه و حذف شدن.این افتخار داره.
خوب تو بگو.چلسی قبلا همیشه قهرمان بود. اصلا قهرمانی میاورد. حتی هر 20 سال یک بار؟
ولی الان لیگ قهرمانان رو بردن.چرا دوست داری درجا بزنی.گذشته تیم چه ربطی به الانش داره. الان تیم 60 هزار هوادار داره که همیشه سکوها رو پر میکنن.الان تیم کلی درامد دیگه از اسپانسر و تبلیغات هزار جور کوفتو زهرمار دیگه داره.
جنابعالی هنوز توقع داری مثل 60 سال قبل باشه.
اگه این امکاناتو 60 سال قبل میدادن به مربی های اون زمان نتایجی که میگرفتن هزار بار بهتر از این ونگر بود.
نه تو رو به خدا. کسایی که طرفدار ونگر هستید.این حرفه.
..............ولی الان هر سال میریم و هر سال از گروهمون صعود میکنم..................
این یعنی چی؟ سطح دیدت همینه؟همین راضیت میکنه. بازی با بارسا یادته؟ قلبمون رو گرفته بودیم تو دستمون و خدا خدا میکردیم که 6 تا نخوریم ازشون. خوب این شود تیم. این شد بازیکن.اسکیلاچی.ژورو.رمسی.کوشیلنی.دیابی.روسیچکی و وووووووووو...
تا دلت بخواد بازیکنهایی داریم که اگه برن دربی کانتی ذخیره هم نمیزارنشون.
اینه بلند پروازیه ونگر؟
لطفا یک بار بدون توهین بیا درست و جواب بده

hamid saadi در 24/9/1391 | 00:09 گفت:

مجتبی عابدیه عزیز.
رابین 8 سال صبر کرد تا شاید تغییری در سیاست این باشگاه ببینه.
ولی ندید.بزار من مثالتو بهتر کنم.
یک دختر با یک پسره و پسر دائم بهش قول ازدواج میده ولی هر سال میبینه که پسر به جای اینکه شرایطشو مهیا کنه داره اونها رو دورتر میکنه.
خوب ببینم صبر یه انسان چغدره.8 سال کافی نبود برای صبر رابین. 8 سال کافی نبود تا ثابت کنه یه غیور آرسنالیه.
ولی حیف که تیم هیچ بلندپروازیی نداره.
-----------------------------------
کاش جروینیو سرطان مقعد بگیره . کاش رمسی فلج مرکزی بشه . کاش شاماک همه موهاش بریزه !!! تقصیر ایناس
--------------------------------------
آره داداش تغصیر ایناست.
اینا خودشون خود سرانه میان تو باشگاه و خراب کاری میکنن.و چون یه عده یاغی هستن ونگر هم نمیتونه بیرونشون کنه.
خوب شما که اینغدر حالیته و حتما نظرت اینه که ونگر بیشتر حالیشه پس چرا ونگر بهشون بازی میده؟
------------------------------------
خدایی دل ادم واسه ونگر میسوزه . چه حرصی میخوره چه پیشنهادایی که بی منت واسه عشقش به ارسنالمون رد کرد
----------------------------
دلت برای خودت بسوزه. ونگر چرا پیشنهاد رئال رو رد کرد؟
فکر میکنی اگه میرفت رئال این اختیاراتی که تو آرسنال داره بهش میدادن.به نظرت میزاشتن فروشگاه باز کنه؟
به خاطر ایناست که ونگر نمیره.
اگه کمی به حافظت فشار بیاری و مصاحبش بعد از پیشنهاد رئال رو بخونی میفهمی چی میگم.
گفت سخته تو تیمی مثل رئال شروعی دوباره داشت. وقتی برای 9 سال در یک باشگاه باشی چیزی بدست میاری ولی تو باشگاهی مثل رئال این اتفاق نمیوفته؟
مفهوم این چیه؟ خودت بگو؟

hamid saadi در 23/9/1391 | 23:57 گفت:

آرش فتاح زاده.
یعنی چی خیلی از آدما آرسنال رو با ونگر میشناسن.نه داداشه من فقط چندتا احمق مثل مزدک میرزایی و صالحی و چندتا هوادار تازه به دوران رسیده به اصطلاح آرسنالی آرسنال رو با ونگر میشناسن.
آرسنال قبل ونگر آرسنال بوده بعدش هم آرسنال میمونه.
مگه قبل ونگر دوگانه نداشتیم؟
مگه قبل ونگر منچستر و چلسی و لیورپول رو دبل نکردیم.
مگه قبل ونگر تو زمین تاتنهام و لیوپول جشن قهرمانیمون رو نگرفتیم که میگی بدون ونگره آرسنال هیچی نیستو از این حرفا.
آرسنال بزرگتره یا ونگر؟
چاپمن رفت.دیوید دین رفت. برتی می رفت.بزرگانی که خیلی برای آرسنال تلاش کردن و جام آوردن
بعدشون آرسنال چی شد؟ نابود شد؟
ونگر هم میره و میبینید این شی با سلابت تر از همیشه می ایسته

hamid saadi در 23/9/1391 | 23:52 گفت:

چه باحال این مرتضی آینده رو هم پیش بینی میکنه.داداشه من شما گذشته رو نمیتونی ببینی دیگه این پیش بینی هات چیه.
روزی ونگر میره و شما میایید و به مدیریت گیر میدید.
مگه ونگر عمر نوح داره.خوب بالاخره میمیره.یعنی بعد مرگ ونگر آرسنال هیچی نمیشه.مربی غیر ونگر نیست؟
ببخشید ولی حرفت تماما چرته.
توهین هم نکن

hamid saadi در 23/9/1391 | 23:50 گفت:

مجتبی عابدی از شما انتظاری جز این هم نمیره.چون مثل خودم 15 ساله آرسنالی هستی
----------------------------------
نه برادر من شما 15 ساله طرفدار ونگر هستی.
خوب ما چیزی از فوتبال حالیمون نیست.ما هوادارای زیر 15 ساله آرسنالیم.پس تونی آدامز چی؟دیکسون چی؟
پاتریک ویرا چی؟
اینها هم چیزی از ف.تبال حالیشون نیست؟ فقط تو حالیته.تو فقط عشق ونگر کورت کرده. آره ونگر به آرسنال علاقه داره.
امان از دوستی بی خردان.ونگر فقط داره به تیم لطمه میزنه.نمیدونم بعدش چی میشه.خوب یا بد.ولی ونگر اگه بمونه تیم روند نزولیشو ادامه میده.

hamid saadi در 23/9/1391 | 23:43 گفت:

سیاست باشگاه با تقییر عثمانوف و دستیار ایرانیش جای این الدنگ ها و موندن ونگر یا اومدن یک مربی تمیز که علاقه ای به ریشه و جوون گرایی داشته باشه ( نه مانچینی) ، در کنار هوادان همیشه خاص تیم ، آرسنال رو به قدرت اول دنیا تبدیل خواهد کرد
------------------------
برادر من وقتی دین و بانو نینا میخواستن سهامشون رو بفروشن مشتریه مرورد نظرشون همین عثمانوف بود.ولی ونگر مصاحبه کرد و تهدید کرد که اگه به عثمانوف بفروشن تیم رو ترک میکنه.
بهتره بری تو هیستوری و این مصاحبه رو بخونی.تا بیخود و الکی چیز ننویسی.
حالا من یه سوال دارم ونگر چرا نخواست عثمانوف مالک بشه؟
( دقیقا دو روز بعد از اون مصاحبه کرد و کرونکه رو بهترین شخص برای خرید باشگاه اعلام کرد.)
خوب دوست من چرا؟
جواب اینها رو تو هیستوری و اخبار این سایت که بایگانی شدن میتونی پیدا کنی.
در همون زمان ونگر با هر دو شخص یعنی کرونکه و عثمانوف به صورت جداگانه جلسه ایی گذاشت که درنهایت بعد از جلسش با کرونکه ونگر جلسه رو خوب و حرکتی رو به جلو برای باشگاه دونست در حالی که هیچ چیزی از جلسش با عثمانوف بیان نکرد.
فکر کنم کاملا واضح باشه که چه چیزهایی بینشون ردو بدل شد و چرا بعدش ونگر تهدید کرد در صورت خرید باشگاه توسط عثمانوف باشگاه رو ترک میکنه....
البته اگه دوست داشته باشی از این خواب بیدار شی و اینغدر چشم بسته از ونگر حمایت نکنی.

hamid saadi در 23/9/1391 | 23:39 گفت:

سیاست باشگاه با تقییر عثمانوف و دستیار ایرانیش جای این الدنگ ها و موندن ونگر یا اومدن یک مربی تمیز که علاقه ای به ریشه و جوون گرایی داشته باشه ( نه مانچینی) ، در کنار هوادان همیشه خاص تیم ، آرسنال رو به قدرت اول دنیا تبدیل خواهد کرد
------------------------
برادر من وقتی دین و بانو نینا میخواستن سهامشون رو بفروشن مشتریه مرورد نظرشون همین عثمانوف بود.ولی ونگر مصاحبه کرد و تهدید کرد که اگه به عثمانوف بفروشن تیم رو ترک میکنه.
بهتره بری تو هیستوری و این مصاحبه رو بخونی.تا بیخود و الکی چیز ننویسی.
حالا من یه سوال دارم ونگر چرا نخواست عثمانوف مالک بشه؟
( دقیقا دو روز بعد از اون مصاحبه کرد و کرونکه رو بهترین شخص برای خرید باشگاه اعلام کرد.)
خوب دوست من چرا؟
جواب اینها رو تو هیستوری و اخبار این سایت که بایگانی شدن میتونی پیدا کنی.
در همون زمان ونگر با هر دو شخص یعنی کرونکه و عثمانوف به صورت جداگانه جلسه ایی گذاشت که درنهایت بعد از جلسش با کرونکه ونگر جلسه رو خوب و حرکتی رو به جلو برای باشگاه دونست در حالی که هیچ چیزی از جلسش با عثمانوف بیان نکرد.
فکر کنم کاملا واضح باشه که چه چیزهایی بینشون ردو بدل شد و چرا بعدش ونگر تهدید کرد در صورت خرید باشگاه توسط عثمانوف باشگاه رو ترک میکنه....
البته اگه دوست داشته باشی از این خواب بیدار شی و اینغدر چشم بسته از ونگر حمایت نکنی.

m0rteza در 23/9/1391 | 23:20 گفت:

دیگه زیاد حال و حوصله ی بحث نکردن ندارم .گفتنی ها رو گفتم در چند پست بصورت کامنت و انایی که باید میخوندند حتما خوندند.راستش دیگه فقط منتظر گذشت زمان هستم و برام چیزی مهم نیست.
این چند وقته ونگر رو ناراحت میبینم.یه غمی تو چهرش هست.ونگر هیچ وقت بازیکنانش رو بی وجدان خطاب نکرد.وقتی آنری رفت یا سسک رفت یا نصری و فن پرسی و هر کس رفت هرگز پشت سرشون حرفی نزد و همیشه گفت برای تیم زحمت کشیدند و همیشه از خوبیهاشون گفت.ولی ناراحتیش کاملا مشخصه.در مصاحبه هاش هم میشه این غم رو دید.شما به سطر پایانی مصاحبه اخیر ونگر دقت کنید:
" من نمي گويم که مرتکب اشتباه نشده ام. من خوش شانس هستم که 16 سال است براي اين باشگاه کار مي کنم. اميدوارم به دوره گذار اين باشگاه کمک کرده باشم. فکر مي کنم خوش شانس بوده ام و اگر در يک باشگاه ديگر هم کار مي کردم، باز هم تلاش مي کردم پاسخ اعتمادي که به من شده را به خوبي بدهم."
و یا:
" افسوس من اين است که ما دو يا سه فصل قبل تيم فوق العاده اي داشتيم که مي توانست در چهار جام رقابت کند.
ما در ليگ قهرمانان تنها توسط بارسا حذف شديم، در حالي که مي توانستيم در همان ديدار هم با يک گل دقايق پاياني به پيروزي برسيم. بعد از آن ليگ برتر را از دست داديم.
اما مي توانستي کاملا احساس کني که اين تيم پتانسيل خوبي دارد اما رفته رفته بازيکنان جدا شدند و بعد از 6-5 فصل کار کردن، بسيار ناراحت کننده است که بخواهيد بار ديگر همه چيز را از ابتدا آغاز کنيم.

من نمیدونم اینجا کسی سریال گیم آف ترونز رو نگاه میکنه یا نه.ولی به قول استارک ها :زمستان داره میاد!

parsa در 23/9/1391 | 23:16 گفت:

مرسی علی وحمید pires
دوستان حرفای ما رو قبول ندارند
ولی خوب هرکی یک نظری داره اگه تا فردا صبح هم بحث کنیم نتیجه ای نداره
فقط امیدوارم ونگر تو نقل انتقلات زمستونی خرج کنه و بتونه تیم رو نجات بده

maryam در 23/9/1391 | 22:24 گفت:

دم همه حامیان ونگر گرم و لعنت بی پایان به این استوارت رابسون و پیروان بیوجدانش!

حمید pires در 23/9/1391 | 21:44 گفت:

علی جون منم موافقم اما نیاز به خودکشی نداریم کافیه بازیکنای کم مصرف و حقوق بگیر برن دو سه تا خوب بیان + جول کمپل و ریو میاییچی که بهتر از قبل شدن.
من به جول کمپل به دید هانری جدید نگاه میکنم سرعت و تکنیک هانری رو داره و هوش تاکتیکیش فراتر از سنشه.

علی قاسمی در 23/9/1391 | 21:31 گفت:

مرتضی جون ونگر بهتر از من میفهمه و از هر کس دیگه ای بیشتر میفهمیه اما حرف من اینه که وقتی همه میگن هافبک دفاعی نیاز داریم و وقتی دیابی مصدوم شد به بعد تیم ما میلنگه و گردن کلفت نداره وسط نشون میده که ونگر داره به دارایی های خودش اکتفا میکنه و از بازیکن های بازیساز برای این پست استفاده میکنه

جالبه میگفت ما هافبک ها را به مهاجم تبدیل میکنیم
یه سوال

این کارا کرد؟
همین جروینیو تونست ؟؟
خودمونا گول نزنیم بازیکن باید تخصصی باشه
حتی پودولسکی که خیلی وقتا فوروارد بود نمیتونه تمام کننده همیشکی باشه و ما نیاز شدید به یه بازیکن نوک عالی و یک هافبک دفاعی توپ داریم و خود ونگر هم میدونه ولی داره به دارایی های خودش اکتفا میکنه و نشون میده که جاه طلب نیستیم


در مورد عدم قهرمانی هم باید این رو بگم که من برای جام طرفدار تیم نشدم و برای جام هم این تیم رو ترک نمیکنم اما باید این رو بدونیم که وقتی خود لندنی ها شعار میدن ، حتما یچیزی هست و تیم کا خیلی با تیم های تراز اول فاصله گرفته و بارسلونا و بایرن و منچستر و رئال به مراتب بهتر از آرسنالند و شاید 30 تا 60 در صد از قدرت این تیم ها رو داریم و ما باید با خرید بازیکن مثه یونتوس تیم رو بهتر کنیم ... هرچی دیر تر این کار رو کنیم به مراتب هزینه بیشتری داره چون الان تیم های متوسط هم داره نزدیک به سطح ما بازی میکنند

m0rteza در 23/9/1391 | 18:49 گفت:

مگه قبل از ونگر یا قبل از هیلوود ما همیشه قهرمان بودیم که حالا که قهرمان نمیشیم میگی دوره ی آرسنال سر اومده؟ما قبلا نمیرفتیم لیگ قهرمانان.ولی الان هر سال میریم و هر سال از گروهمون صعود میکنم.چرا بدون دلیل میگی دوره ی آرسنال سر اومده؟دوره ی یک تیم با هفت سال جام نبردن سر نمیاد.راستی جالبه که درباره ی نقل و انتقالات شما بیشتر از ونگر شرایط تیم رو میفهمید!!!!!!!!!

علی قاسمی در 23/9/1391 | 18:29 گفت:

برادران عزیز

تا حدودی حرف شما رو قبول دارم امابیشتر حرف پارسا جون رو قبول دارم

ونگر هم داره شورشا در میاره
مثلا ما الان هافبک دفاعی میخوایم و باید 15 تا بدیم و ام ویلا رو بخریم و بیاریم .. مگه خودش نمیگه که دیابی قدرت بازی کردن تو لیگ برتر انگیس رو نداره .. پس باید جایگزین بیاره دیگه و اینو رد کنه و درسته رو پیشونی بازیکنا ننوشته مصدوم اما رو پیشونی دیابی نوشته مصدوم و خود ونگر هم قبول داره و جالبه میگه ما نیاز بههافک دفاعی نداریم ..

در مورد مدیریت هم بایداین رو بگم که ونگر هم خیلی دسته کمی از گازیدیس مداره و خودش هم توی سیاست های باشگاه نقش داره و بدون شک اینا کنار هم این ترکیب و ساست رو تشکیل دادن ..
کلا ونگر با نخریدن بازیکن فشار روی خودش و ریسک رو کم کرده و این نمیتونه برای من قابل قبول باشه و باشگاه باید ریسک کنه و برای خرید بازیکن لااقل نداره فروختن بازیکن خرج کنه و ونگر در این مورد کن تقصیر نداره

رتبه هفتم یا دهم جدول برای آرسنال اصلا مناسب نیست و الان تیم باید لااقل سوم بود و چلسی با این همه بی ثباتی الان سومه و ما داریم به هر تیمی باج میدیم ..
با این بازیکن ها باید الان دسته کم سوم باشیم و اینکه الا هفتم هستیم فقط تقصیر ونگره و اینکه از جام اتحادیه حذف میشیم و اینقد جلوی هر تیمی میبازیم نشون میده که تیم قدرت سلطه روی بازی رو نداره و بازیکنی نداره بخواد روند بازی رو تغییر بده

دوران آرسنال داره به سر میاد و با این ترکیب هیئت مدیره و کادر فنی آرسنال فقط میتونه هر سال نهایت سوم بشه
چند مه پیش وقتی از چلسی باختیم این روز رو میدیم و گفتم تو مطالبم که


ناامید های بعدی نزدیک است

m0rteza در 23/9/1391 | 16:22 گفت:

وای خدایا به خدا حال کردم نظراتتون رو خوندم.چرا شماها بیشتر کامنت نمیدید؟چرا جلوی کسانیکه الکی انتقاد میکنند همیشه در نمیاید؟حامد کشاورز-حمید پیرس-مجتبی عابدی-تیمور احمدی-سپهر نجفیان-حسین-علی-توپچی جنوب-حمید پیرنیا و آرش و جعفر و ... همتون زنده باشید عزیزان.

ehsan zoola در 23/9/1391 | 16:19 گفت:

اقا سیاست باشگاه ما کاملا غیر عادیه

تا حالا شده بازیکنی رو بفروشیم و با همون مبلغ یه بازیکن هم سطح بیاریم ... تو این 7-8 بجز ارشا چ خرید گرون قیمتی داشتیم ؟

همش مفت خری و گنده فروشی ... این یعنی سیاست پولی ... حالا پولی ک از تبلیغات و فروش بلیط و اسپانسرهای غول پیکر در میاد کجا میره فقط عثمانف و اون هیا مدیره احمق میدونن

کلا داره به شعور تماشاگرا توهین میکنن و هیشکه هم صداش در نمیاد شایدم نمیتونن کاری کنن


حمید pires در 23/9/1391 | 15:15 گفت:

بچه ها این بحثا حداقل برای ما بی نتیجه است .
ترکیبی که دوشب قبل داشتیم نشون داد هم کادر فنی و هم باشگاه تحت فشار شدیدی از طرف هواداری انگلیسی قرار گرفته و خواست خدا بود که باختیم دیگه تیم تو این بازی باید چه کار میکرد که نکرد؟
حداقل یک جنبه مثبت حذف از اتحادیه خرج کردن تو ژانویه است و مطمئنا با سالهای قبل متفاوتتره.
در مورد ونگر حرف زیاد زده شد 16 سال حضور 8 سال با جام 8 سال ساخت مدرنترین ورزشگاه دنیا و حالا شروع 8 سال دوباره ای برای ونگر و باشگاه شروعی مثل 8 سال اول.
تیم به یک شک بزرگ نیاز داره یک ستاره اماده. بهتره تا اینجا صبر کردین یک ماه دیگه هم صب کنین میبینیم باشگاه چه خواهد کرد.

محمد مهدی در 23/9/1391 | 15:02 گفت:

halam daraye az fazaye sayt beham mikhore. fohsh nadin

حاکم 26 در 23/9/1391 | 15:01 گفت:

پارسا جان دقت کنی جواب همش هست ولی باز میگم:
1.رو پیشونی کسی ننوشتن ستاره ای . باید بها و اعتماد به نفس بدی تا خودش رو پیدا کنه و ستاره شه . 2 فصل اول نصری رو یادته؟ این جروین گند میزد به بازی تیم ... ولی فصل سومش شد یه فوق ستاره ... یا خیلیای دیگه . خوب باید این روش رو رو همه تست کنی تا ستاره ها مشخص بشن . خب طبیعیه بعضیا هم نمیشن ستاره . ولی روش درسته . در مورد رمزی کر خرم همه می خوان بشه مث قبل مصدومیتش که باس خودش یه پا جکی بود ...
2. گفتم مشکل از مدیریته . گازیدیس ( به قول مجتبی مادر ننه...) و هیلوود پوفیوز میگن نباید قانون دستمزد آرسنال تغییر کنه و زیاد شه . اگه برای یک نفر رو زیاد کنیم ( اون موقع برای رابین می گفت ) همه توقع بی جا میکنن [ و ما نمیتونیم پول به جیب بزنیم ] . پس ونگر کاره ای نیست که . اون می خواد تئو تو تیمش باشه . چک و چونه رو گازیدیس میزنه ...
3. چون به رابین اتکا کرد و اونم ی فصل تیم رو نجات داد . پیرس هم مسگن اوایل مصدوم می شد . خب چه کنیم مشکل رابین شرفش بود که رفت نه از رئیس ...
4. گفتم که چرا خوب بازی نمی کنه: خلا در ترکیب و گسستگی در نظم بازیکنان بویژه ستاره ها ...
حله؟

parsa در 23/9/1391 | 14:25 گفت:

چندتا سال ازتون دارم امیدوارم جوابم منطقی بدین
چرا به بعضی بازیکنا اعتماد الکی میکنه وهروقت آوردشون تو بازی گند زدن به بازی رفتن وهرچقدر هم بد بازی کنند عین خیالش نیست مثل رمزی گاو که بازی پریشب تا میاد تیم وسط زمین 2تا پاس درست حسابی بهم میدادن میومد گند میزد به تیم میرفت
برا بار چندمه تیم رو به فنا داده
چرا برا تمدید بازیکنا اینقدر لف میده وحاضر واسه 10تا کمتر بازیکن رو بفروش مثل ولکات که هنوز که هنوز بخاطر 10 تا با هم به تواقف نرسیدند
چرا به بازیکنای همیشه مصدوممون اعتکا میکنه نظیرش دیابی .امسال ماچقدر از پست هابک دفاعی ضربه خوردیم
دمت گرم که خودت هم گفتی تیم اصلا الان دیگه قشنگ بازی نمیکنه .چرا؟

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 14:13 گفت:

خدایی دل ادم واسه ونگر میسوزه . چه حرصی میخوره چه پیشنهادایی که بی منت واسه عشقش به ارسنالمون رد کرد و ما نمیبینیم . همه چی شده پول مخصوصا فوتبال . این مرد چه گناهی داره . روز ششم که انسان خلق شد تو صف شانس هم اخر بوده فرگی اول . تو صف انسانیت ونگر اول بوده فرگی و موریونه اخر . بعدم اون سنجابه بلوتش ( عصر یخبندون ) و ... شروع سرنوشت دنیا .

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 14:06 گفت:

من کوچیک همه ارسنالیام . اسم ارسنال میاد به حرف میوفتم چون دیوونشم دست خودمم نیس . چاکرم .

تیمور احمدی در 23/9/1391 | 13:54 گفت:

مجتبی جان دمت گرم پسر خیلی با کامنتات حال می کنم داداش خیلی با احساسه خوشحالم که ارسنال طرفدارایی مثله تو داره

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 13:45 گفت:

شاماک انگار دسته بیل قورت داده . دریغ از یه ریزه انعطاف و ظرافت . بازی رفت با تاتنهم 2010 2011 که باختیم تو امارات یادم نمی ره شاماک چه گندی زد . اگه اون دو تا توپ و گل میکرد نیمه اول 4 -0 میبردیم . به عنوان هدیه بدیمش من یو .

حاکم 26 در 23/9/1391 | 13:40 گفت:

حالا خوبه این نیم فصل باس مروان مشتری پیدا شده . من از شبکه ورزش زیر نویسش رو خوندیم یه 4 تا تیمی بودن که اسماشون رو یادم رفت ولی بوردو رو یادم مونده . بقیه از پرتغال ، ترکیه و روسیه بودن که تیم روسی پیشنهادش جدی بود ...

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 13:35 گفت:

کاش جروینیو سرطان مقعد بگیره . کاش رمسی فلج مرکزی بشه . کاش شاماک همه موهاش بریزه !!! تقصیر ایناس مخصوصا اون برک زن قهار ( جروین ) .

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 13:35 گفت:

کاش جروینیو سرطان مقعد بگیره . کاش رمسی فلج مرکزی بشه . کاش شاماک همه موهاش بریزه !!! تقصیر ایناس مخصوصا اون برک زن قهار ( جروین ) .

حاکم 26 در 23/9/1391 | 13:30 گفت:


شرف بر درود همتون ...

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 13:14 گفت:

به خدا اگه لندتن بودم انقدر استیوارت رابسون و میزدم تا قلپ قلپ خون بالا بیاره . چپ راست هوک اپرگاد و انواعت کیک . اخه گوسه پند ویرا و انری و لیونبرگ و فلامینی هلب و سانگ و جنکینسن و سانیا و ..... کی بازیکن کرد ؟؟؟ کی ادم کرد ؟؟؟ شوهر ننه ی تو ( رابسون ) کریم عبدالجبار جف پا تو ک... ننت .

sepehr najafian در 23/9/1391 | 13:13 گفت:

ولي خيلي دوست دارم گوارديولا دستيار ونگر بشه

sepehr najafian در 23/9/1391 | 13:11 گفت:

با مجتبي موافقم خصوصا قسمت پفيوز

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 13:06 گفت:

تصور کنیم ونگر بالا سر رابین . فلامینی ! . سسک . سانگ ! کلیشی . اده بایور . ابوئه .... نبود . اصلا اینا شناخته میشدن ؟؟؟ بعد اون پوفیوز میاد مصاحبه میکنه میگه ونگر باعث پسرفت بازیکناس !!! تو روحت اخه پر روئی ام حدی داره مادر ننه . خوب یادمه سال 2004 فصل 2004 2005 بود که تو چند تا از بازی های ارسنال گزارشگرا گفتن ونگر شخصا با خونواده ی کلیشی حرف زده تا راضی شن توله شون بیاد انگلیس هم درس بخونه هم بازی کنه . مساوی 1 - 1 با ساندرلند که رابین اخراج شد و کراوچ بهمون گل زد . با لباس ابی بودیم . مساوی 2 - 2 با یکی از تیما تو هایبری . کامل یادمه .

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 12:59 گفت:

راجع به رفتن رئیس ( زبونم لال ) حرف نزنید بابا دل ادم میگیره . رئیس جایی نمی ره . چی کار کنه خب 8 سال به یه عوضا مث رابین فرصت داده تو گل بازیش میچپه تو بغل فرگی !!! یا سسک . یا کشلی .... فقط واسه پوله . انگار 8 سال از عمرت و واسه دختری که دوسش داری بذاری بعد که ادم شد چون زیاد پول دار نیستی بچپه تو بغل رفیقت و با اون زندگی کنه چون مثلا تو ماشینت 30 تومنه خونت معمولیه اون ک...نی پول تو جیبش از کل دارائی تو بیشتره . مثال رئیس و شاگردای کثیفش هم همینه . ونگر گناهی نداره اگه بازیکنایی که ادم کرد یه ریزه مرام و انسانیت داشتن وضع ما الان این نبود . بازم میگم تصور ارسنال بدون ونگر مث یه کابوسه فرقش اینه که این کابوس دیگه خواب نی واقعیته . ترک هایبری به اندازه کافی من و افسرده کرد دیگه تحمل این یکی و ندارم .

حسین در 23/9/1391 | 12:31 گفت:


با بهترین مربی تاریخ این جوری نتیجه می گیریم اگه یکی دیگه بیاد چی می شه
اگر یک زمانی خدای نکرده یکی بخواد جای ونگر بیاد به نظر من یورگن کلوب بهترین گزینه است

ali-r در 23/9/1391 | 12:03 گفت:

با رفتن ونگر هیچی درست نمیشه بدتر هم میشه
مدیریت باید عوض شه

توپچی جنوب در 23/9/1391 | 11:45 گفت:

m0rteza: جان این کامنت آخریت در مورد ونگر رو خوندم یه احساس بدی بهم دست داد واقعا سخته ببینم ونگر تو یه تیم دیگه داره مربی گری میکنه و قهرمان میشه و تیم ما به لیگ قهرمانان اروپا اهم نمیره.
بخدا اینقدر از رفتن ستاره هامون حسرت خوردم دیگه طاقت رفتن رئیس رو ندارم.
به خدا مشکل تیم ونگر نیست.

توپچی جنوب در 23/9/1391 | 11:37 گفت:

مشکل از ونگر نیست مشکل از مدیریته که نمیتونه بازیکن ها رو نگه داره بزرگترین اشتباه تاریخ آرسنال اگه ونگر رو بزارن از تیم بره...

شما کافیه یه لحضه فکر کنین از سال 2009 تا الان بازیکنی رو از دست نمیدادیم و ستاره هامون حفذ میشدند و سانتی و پولدی هم به تیم اضاف میشدند چه ترکیبی رو داشتیم الان.

واقعا اوضاع گیج کننده ایه منچستر بعد از انپرسی ولکات رو زیر نظر گرفته تئو به موندن تو تیم راضیه ولی با حقوق بیش از 75 تا و البته به نوان مهاجم نوک ....
گوادیولا گفته گزینه اولش آرسناله و ونگر هم با گوادیولا رابطه خوبی دارن پس بدون اطلاع ونگر چیزی رو اعلام نکرده.
به نظر من اگر سیاست مدیران تغییر نکنه هیچ مربی به درد این تیم نمیخوره و ونگر بهترین گزینه است و اگرم که سیاست مدیران تغییر کنه خوب بازم ونگر ثابت کرده که اگر بازیکن داشته باشه میتونه قهرمانی های پیاپی رو بدست بیاره....

من به ونگر ایمان دارم

حمید پیرنیا در 23/9/1391 | 11:12 گفت:

عقلم میگه اگه یک مربی جاه طلب بیاد بهتره ولی قلبم قدرتشو نداره حتی تصور اینکه آرسنال رو بدون ونگر ببینم باعث میشه اشک تو چشام جمع بشه. کاش آرسن کبیر سیاستشو عوض کنه کاش آرسن نتیجه بگیره . . .

آرش فتاح زاده در 23/9/1391 | 10:59 گفت:

ارسنال - ونگر=هيچ
ونگر نماد باشگاه ماست و خيلي از ادما ارسنال رو با ونگر ميشناسن.

m0rteza در 23/9/1391 | 08:47 گفت:

یه روز ونگر میره و میبینید مربی بعدی آرسنال رو چیکار میکنه.اون موقع دیگه ونگر رو ندارید اعتراض کنید شروع میکنید به اعتراض به مدیریت که چرا فلانی رو اوردی و چرا فلانی رو نیاوردی به جای ونگر.اون روز میرسه و مثل روز روشنه.ولی مسئله اینجاست اون روز بازم متوجه نشدید که مشکل کجاست.مشکل از اومدن یا نیومدن کسی نیست.مشکل اون موقع آرسنال رفتن ونگر خواهد بود و وقتی آرسن رو روی نیمکت تیمهای بزرگ دیگه دیدید تازه میفهمید کی از تیم رفته.و وقتی تیمتون در اوج نا امیدی و ناکامی باشه و ونگر از باشگاهی بزرگ در مصاحبه ای اعلام کنه که هنوزم دلش با آرسناله اونوقت میفهمید کی رو از دست دادید.و وقتی طرفداران سایر تیمها از حالمون خوشحال شدند و در همه جا عنوان شد :هواداران آرسنال حالیشون نبود ونگر بود که آرسنال رو میبرد اروپا اونوقت میفهمید کی رو از دست دادید.و وقتیکه حسرت بر دلتون موند که بازیهای آرسنال در لیگ قهرمانان رو نگاه کنید میفهمید لیگ قهرمانان جای بزرگان هست.اون روز بعضیا میفهمند که ونگر کوچک نبود.ونگر احمق نبود.و در طرف دیگه وقتی شاهد مصاحبه های ونگر درباره ی تیم جدیدش باشید که قطعا ونگر میره یک تیم بزرگ و وقتی شاهد تشویق ونگر توسط تماشاگران اون تیم باشید میفهمید کی رو از دست دادید.وقتی ونگر با همون بارانیه بلند و یا کت و شلوارش روی نیکمت یک تیم دیگه دیدید و دیگه هیچ کسی رو در آرسنال نداشتید که پشتتون بهش گرم باشه و تیممون تبدیل شد به لیوپرول جدید و اروزی رتبه ی پنجم و ششم جدول رو داشتیم میفهمیم کی از تیممون رفته.اگر فکر میکنید روزهای سخت آرسنال رو پشت سر میذارید اشتباه کردید.گذشت زمان خیلی ها تون رو طرفدار یک تیم دیگه میکنه.خصوصا بعد از رفتن ونگر.خواهیم دید.

m0rteza در 23/9/1391 | 08:25 گفت:

مجتبی عابدی از شما انتظاری جز این هم نمیره.چون مثل خودم 15 ساله آرسنالی هستی.خوشحال شدم کامنتت رو خوندم.جعفر جان من نوشته های شما رو همیشه میخونم.همیشه زیبا و منطقی.

jafar در 23/9/1391 | 08:20 گفت:

منم از همون اول اینحرفها رو میزدم حتی هنوز تو پست های قبلی هم هست ولی کو گوش شنوا

m0rteza در 23/9/1391 | 07:49 گفت:

درود به شرفت با این متن زیبات که گذاشتی.و به راستی که حقیقت محض بود.طرفداران تمام تیمها هم میدونند مشکل آرسنال همینه.همه قبول دارند به جز بعضی از طرفداران آرسنال.هر کس میگه ونگر آرسنالی نیست خیلی خره.هر کس میگه این ونگره که باعث شده باشگاه پول خرج نکنه اصلا از باشگاه آرسنال چیزی حالیش نیست.هر کس فکر میکنه بعد از ونگر آرسنال میشه من یونایتد یا ستی واقعا اوسکله.دمت گرم چقدر پست زیبایی بود.بعد از شعرهایی که بعضیا تو سایت گذاشتند با دیدن این پست متوجه شدم هنوزم کسانی هستند که فوتبال میفهمند.آرسنال هنوزم طرفدار بالای 15 سال داره.هنوزم کسانی هستند که برابر بعضی از طرفداران خائن تیم می ایستند و حرف درست رو میزنن تا از اعتبار آرسنال و آرسنالی دفاع کنند.بذارید یه حقیقت رو بهتون بگم.همین کسانیکه میگن ونگر بره فکر میکنند بعد از ونگر تیم متحول میشه و ما قدرت اول انگلیس میشیم.هه!بعد به خودشون میگن اگه اینطوری شد که خوب با افتخار آرسنالی باقی میمونیم و اگه نشد دیگه به این تیم امیدی نیست.و میرن طرفدار یه تیم دیگه میشن.بد بختای حزب باد.کاری کردند در این سایت فرگوسن بیشتر از ونگر ستایش میشه.خاک بر سر اونایی که اینکار رو رکدند و چنین پستهایی دادند و مستقیم یا غیر مستقیم تیم رو تحقیر کردند.خاک بر سر کسانیکه درباره ی گذشته ی آرسنال چیزی نمیدونند ولی دهانشون همیشه برای انتقاد از ونگر بازه و کارشون فقط دیدن نصفه ی خالی لیوان و انکار نصفه ی پر لیوان هست.تف به شرف اونایی که فکر میکنند آرسنال قبل از ونگر همیشه میرفته لیگ قهرمانان.ننگ بر انسانیت اونایی که فکر میکردند ما قبل از ونگر همیشه قهرمان لیگ برتر بودیم و ونگر ما رو از قهرمانی دور کرده.تف به شرف اونایی که حالیشون نیست قرار گرفتن آرسنال در سید یک لیگ قهرمانان چه معنی داره و از همه بدتر مدفوع بر پیکر کسانیکه موقع باخت زبانشان از جای دیگرشان در میاد و کارشون زر زدن و انتقاد کردنه ولی وقتی تیم برنده میشه لال میشن و براستی از این جماعت کفتار صفت متنفرم.زنده باد نویسنده ی این پست.زنده باد توپچی های واقعی.زنده باد کسانیکه دنبال حقیقت هستند.زنده باد کسانیکه درک فوتبالی بالایی دارند و بدون تحقیق حرف نمیزنند.درود به شرف کسانیکه میدونند در چه شرایطی تیم قرار داره.مرحبا به طرفدارانیکه مرد روزهای سخت هستند.نه فقط کسانیکه وقتی تیم موفق بشه سر و کلشون پیدا میشه.من خاک پای آرسنالی های واقعی هستم و دستشون رو صمیمانه میفشارم.15 ساله توپچی هستم و از این به بعد هم توپچی باقی خواهم ماند بدون اینکه لحظه ای به طرفداری از تیم دیگه ای فکر کنم.و قدر داشته های تیمم رو میدونم و بهشون افتخار میکنم.یکی از این داشته ها ونگره.کسی که تمام دشمنان ما ارزوی داشتنش رو دارند.کسی که دشمنان آرسنال بعضا بیشتر از ماها قبولش دارند.کسی که نماد باشگاه آرسناله.ما چشممون رو به انتقادها نمیبندیم و اجازه نمیدیم تعصبمون باعث بشه حرفهای منتقدین رو نشنویم و همه رو نشنیده و اشتباه فرض کنیم.خیر.ما هم قهرمانی میخو.اهیم.ما هم منتظر روزهای بهتر هستیم.کدام طرفدار آرسنال بدش میاد این تیم بالاتر از سیتی و یونایتد قرار بگیره؟ولی خوب بعضی از دوران نمیشه کاری کرد.باید باهاش کنار اومد و بچه بازی در نیاورد.انتقاد بیش از حد نباید کرد.نباید بر علیه تیم و مربی شمشیر بست و نباید لبه ی انتقادات این شمشیر بقدری تیز باشه که حق و حقیت رو قربانی عصبانیت و احساسات ما بکنه.روزهای خوب برای ما هم می آیند.ولی یک شرط داره.باید بهش اعتقاد داشته باشی و براش منتظر بمونی.این رسم دنیاست و هیچ وقت تیمی نبوده که همیشه در اوج باشه و هیچ تیم بزرگی هم همیشه ناکام نبوده.باور داشته باشید که ما تیم بزرگی هستیم چون براستی هستیم.باور داشته باشید که ماها طرفداران واقعی آرسنال آدمهای خاصی هستیم چون هممون توپچی هستیم و عظمت در نگاه ماست نه چیزی که بهش مینگریم و همانطور که قبلا گفتم یک توپچی هرگز حق و اجازه نداره نا امید بشه.روزی که نا امید شد بداند که یک توپچی نیست.

مجتبی عابدی در 23/9/1391 | 07:35 گفت:

من از 97 روانیه ارسنالم . صد در صد عاشق ونگرم . یه خدا روزی که بره میبینم بعضی ها چه حسرتی میخورن . قول شرف میدم .

شایان در 23/9/1391 | 02:33 گفت:

تا ونگر باشه داستان ادامه داره

sepehr najafian در 23/9/1391 | 02:09 گفت:

الان پول حرف اول و آخر رو ميزنه متاسفانه

محمود در 23/9/1391 | 02:08 گفت:

من با حرفات موافقم و هیچ وقت به وفاداری و عشق ونگر به آرسنال شک نکردم.
به نظرم یا باید مدیرای فعلی باشگاه، احتیاط رو در خرج کردن پول کنار بذارن و با ریسک پول خرج کنن یا مدیرای جدیدی بیان و این کار رو انجام بدن.
با سیاست فعلی باشگاه در مورد هزینه کردن، قطعاً تراز مالی باشگاه مثبت می‌شه و ریسکی وجود نداره اما اگر پول بیشتری هزینه بشه، در واقع ریسک می‌شه چون در صورت عدم موفقیت تیم در نتیجه گیری، تراز مالی منفی می‌شه.
به هر حال در شرایط فعلی این ریسک کاملاً ضروری به نظر می‌رسه.
نباید این رو هم فراموش کنیم که در چند سال اخیر با هزینه‌های بسیار زیاد باشگاه‌هایی مثل چلسی، منچسترسیتی و پاریسن ژرمن، اوضاع بازار نقل و انتقالات خیلی خراب شده و قابل مقایسه با سال‌های قبل از ورود آبراموویچ به چلسی نیست.