و باز هم یه نظر متفاوت...

نویسنده: سید محمد رضا

وبلاگ من
نویسنده: سید محمد رضا
0
کل بازدید: 299,139 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

و باز هم یه نظر متفاوت...

سلام خدمت تمامی دوستان عزیز ، امیدوارم حالتون خوب باشه.


دقیقا 95 روز پیش ، یه پست گذاشتم با عنوان " یه پست متفاوت "  ،برای من پست خیلی جالبی بود اما چرا؟؟؟

1-قرار بود یه نظر متفاوت باشه و کاملا آماده بودم که دوستان قبول نکنن حرفم رو.

2-چیزی رو که مینوشتم کاملا بهش اعتقاد داشتم.

این دو دلیل رو موقع نوشتن داشتم اما هنوز نمیشد پست گذاشت چون هیچ آماری در دسترسم نبود و دوستان در برابر قبول کردنش احتمالا مقاومت میکردن.

واقعا خفن دنبال آمار بودم اما چیزی پیدا نمیشد ، رمزی خوب بازی میکرد اما نه اون قدری که تو اون پست نوشته شده ، تمام اون آمار رو همینجوری الکی نوشتم که حرفمو بقیه کاربرها راحت تر قبول کنن.

اما چرا این پست که برای بقیه جالب بود ، برای من خیلی جالب شد!

اون دو موردی که بالا نوشتم باعث شده بود این پست برای من خاص باشه و البته اون آمار تقریبا دروغی که نوشته بودم طبیعتا برای من جالب ترش کرده بود ، ولی تنها چیزی که باعث شد این پست برام خیلی جالب بشه ، عکس العمل کاربرها بود.

پستی که قرار بود متفاوت باشه ، یکی از بیشترین آمار لایک پست های فنی رو به خودش اختصاص داد و البته بیشترین هم عقیده رو.

نمیدونم چی بگم اما کاملا مشخص هستش که دوستان اکثرا این نظر رو داشتن اما یه عده اهل پست گذاشتن نیستن و حتما بقیه هم نمیخواستن روی رمزی قمار کنن.

و اما برم سر اصل مطلب

تا اینجا تمام پست مقدمه بود برای یه نظر متفاوت دیگه...

نظر متفاوت 2 در مورد جک ویلشر هستش!!!
 

مدتهاست که به بازی دلچسب از این بازیکن ندیدم ، شاید آخریش گلی بود که به سوانسی زد.

البته گل زدن ملاک من نیست ، توی چند بازی گذشته هم تنها چیزی که از ایشون دیدم اکثرا خشونت های بی جا ، کارت زرد های بی مورد و البته توپ لو دادن های مسخره هستش.

تمام این مسائل رو که کنار بذاریم شماره 10 بیش از حد روی این بازیک تاثیر گذاشته و تقریبا توی تمام مسابقات به نیت درگیری به سمت بازیکنان حریف میره.

شاید تا پارسال این حرکت رو میشد تحمل کرد اما الان تنها استفاده این حرکات برای ویلشر میتونه پنهان کردن بازی نه چندان مطلوبش باشه ، واقعا نمیخواستم بگم اما یاد محمد ابراهیمی ( بازیکن تراکتور//شاید اسم کوچیکش رو اشتباه گفته باشم ) می افتم ، جایی که فردوسی پور روی یکی از این حرکاتش توی تهران گفت : این جور محبوبیت داشتن فایده نداره ( یا یه چیز تو این مایه ها )





ببخشید که سرتون رو درد آوردم ولی این نظر شخصیمه و امیدوارم این بازیکن دوباره برگرده به دوران رشدش چرا که مطمئنم اگه این روند تغییر نکنه آرتتا بعد از مصدومیتش فیکس خواهد شد.


و البته بگم که بازی با ساندرلند رو من نتونستم تماشا کنم و از عملکرد ویلشر خبری ندارم.


پایان.
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

مهدی 111 در 29/6/1392 | 20:39 گفت:

اوه اوه.رکورد دیس لایک پست من شکسته شد.

حسن ویلشر در 28/6/1392 | 17:06 گفت:

من نمیدونم مگه ویلشر تو جام مدارس یا جام عشایری روستایی بازی میکنه که تو میگی جو گیر شده.لامذهب ویلشر یه بازیکن حرفه ای...مگه یه پسر بچه8ساله س که جوگیر بشه.جوگیر دیگه چه صیغه اییه

محمد حسین عبادی در 27/6/1392 | 20:23 گفت:

اين بحث چن روز پيش هم تو HB مطرح شد كه جكي رو فرم ايده آل نيس...قبول نيس ولي حالا رو 4 تا بازي كه نميشه قضاوت كرد...همونطور كه تو كامنت قبليم گفتم بهتره صبر كنيم تا به فرم ايده آلش برگرده چون مطمئنيم برميگرده.

******

اون دوستي كه اين همه ديس لايك زده نميتونم چه مشكلي با اين پست داشته ولي مطمئنم علاقش به آرسنال نميتونه واقعي باشه..به هر حال از دست ما هوادارا كاري برنمياد جز همين بررسي آمار و آسيب شناسي ها پس اين همه همديگه رو نكوبيم و كاري نكنيم روز به روز بهترين كاربراي سايت ديگه علاقه اي به فعاليت نداشته باشن...
روي صحبتم كلي بود

شاهين در 27/6/1392 | 19:08 گفت:

محسن عاشوری:
شاهین مگه تو از رمزی چه انتظاری داری !؟؟
دیگه بهتراز این میخوای ..داره عالی بازی میکنه .. میخوای اون وسط زمین برات برقصه تا راضی شی ..

بعدشم رمزی الان داره هافبک دفاعی بازی میکنه ، یعنی جای آرتتا ، یه پست اومده عقب تر
من نگفتم هر بازی پاس گل میده .. ولی تاثیر مستقیم تو اکثر گلها داره الان
نسبت به فصول قبل پاس های فوق العاده اثرگذارتری میده .. حالا چه مستقیم چه غیرمستقیم
==========================================================
محسن جان منم که دارم میگم رمسی عالی بازی می کنه ولی فقط مقایسه اش با فابرگاس یا هر هافبک بازی ساز دیگه ای کار درستی نیست ...وقتی تو پست هافبک تهاجمی قرار می گرفت می دیدیم که اون خلاقیت یه بازیساز رو نداره ، اصلا به همین خاطر ونگر تو پست هافبک دفاعی می ذارش تا از دوندگی و نفوذ های خوبش استفاده کنه ، پستی که به یک باره باعث درخشش رمسی شد ...

Enrique در 27/6/1392 | 18:42 گفت:

.يا بقول خودت متفاوت .
__________
ولی این تیکه از حرف آقای خادمو لایک نمیکنم ....

Enrique در 27/6/1392 | 18:38 گفت:

ميمونه مطلب اخر به اقا سيد عزيز
دوست عزيز اصلا باكت نباشه از لايك وديسلاك. بنظرمن معيار يك يك پست خوب تعداد لايك وديسلايك نيست به اين موضوع توجه كن چه تعداد از دوستان براي پستت كامنت گذاشتن. حال چه موافق چه مخالف .شخصا اهل پست گذاري نيستم ولي با احترام به همه دوستاني كه پست ميزارن تو از اون دسته از هواداراني كه بلاگتو حتما ميخونم چون ازش چيزي بيرون مياد كه بهش ميگن معلومات .در كل حرفي براي گفتن .يا بقول خودت متفاوت .

______________

بنده این حرف آقا فرشادو لایک میکنم

علی در 27/6/1392 | 15:01 گفت:

والا سیدجان اطلاعات فوتبالی تو برا من یکی حجته
ولی جدا این حرفتو قبول ندارم
خوب چرا نباید شرایطو در نظر نگرف؟؟این ویلشر در این شرایط بهترین عملکردو داره ایفا میکنه
درگیر شدنشم خوب شما ک آخرشی برحسب برنامه هس لیگ روستایی نیس ک فدات شم هر کسی ساز خورشو بزنه
کتوسو دی یانگ په په و ان نفر دیگه کلا برنامه تخریبی بهشون لوود بود
خوب من در کل از عملکرد ویلشر راضی هسم و میدوتم ک هنوز به تکامل نرسیده
ب امید روزای خوبش
فدایی داری
یا علی
لایک چون کلا خوبی

سید محمد رضا در 27/6/1392 | 14:06 گفت:

حسن ویلشر: توجه توجه...........جک اندرو گری ویلشر با شماره8لمپارد کبیر که لقب سلطان فوتبال جزیره رو یدک میکشه جو گیر نشده چه برسه با شماره 10 ارسنال که یه فصل داره میپوشه حالا الان جوگیر بشه؟جوگیر چیه؟ناموسا دیگه کسی راجع به ویلشر پست نده
----------
دادا تو یگه چه موجودی هستی
خب اگه اینقدر بهش حساسی نخون این جور پست ها رو ، یه موقع سکته میکنی خونت می افته گردن ما

حسن ویلشر در 27/6/1392 | 13:51 گفت:

توجه توجه...........جک اندرو گری ویلشر با شماره8لمپارد کبیر که لقب سلطان فوتبال جزیره رو یدک میکشه جو گیر نشده چه برسه با شماره 10 ارسنال که یه فصل داره میپوشه حالا الان جوگیر بشه؟جوگیر چیه؟ناموسا دیگه کسی راجع به ویلشر پست نده

محسن عاشوری در 27/6/1392 | 13:47 گفت:

شاهین مگه تو از رمزی چه انتظاری داری !؟؟
دیگه بهتراز این میخوای ..داره عالی بازی میکنه .. میخوای اون وسط زمین برات برقصه تا راضی شی ..

بعدشم رمزی الان داره هافبک دفاعی بازی میکنه ، یعنی جای آرتتا ، یه پست اومده عقب تر
من نگفتم هر بازی پاس گل میده .. ولی تاثیر مستقیم تو اکثر گلها داره الان
نسبت به فصول قبل پاس های فوق العاده اثرگذارتری میده .. حالا چه مستقیم چه غیرمستقیم

شاهين در 27/6/1392 | 13:12 گفت:

محسن عاشوری:
قدرت تدافعی رمزی از فابرگاس بیشتره ..
رمزی الان هیچی از فابرگاس کم نداره ..

رمزی ما الان گل میزنه ،، پاس گل میده .. تقریبا همه جای زمین هست ..

پاس گل میده ... میشه یه چند تاشو بزاری ما هم ببینیم ... باز هم میگم ، رمسی بازیکنه که در خدمت تیمه و با دوندگی زیادش که از ویژگی های منحصر به فردش هم هست ، خیلی به تیم کمکه می کنه قبول ( رمزی ما الان گل میزنه ... تقریبا همه جای زمین هست ... ) ، ولی مقایسه اش با یه هافبک بازی ساز ، خلاق به نظرم درست نیست ...

farshad khadem در 27/6/1392 | 12:05 گفت:

وقتي ستاره باشي وتنهابازيكن شاخص تيم همه ازت انتظار زيادي دارن همه گروه تيمت مربيت هوادارن دوربينهاي تي وي ورسانه ها اينها بار زياديه كه به دوش كشيدنش كار هر كسي نيست به همه اينها مصدوميتهاي پي در پي بازيهاي ملي .خلاصه اين همه فشار واسترس روي بازيكن جوون شاخص نتيجش ميشه حال وروز ويلشر تازه سر فرم بودن رمزي وتاثير اين بازيكن در پيروزيهاي اخير ترس ووحشتي مضاعف براي جكي است كه از نامبر وان بودن فاصله بگيره همه اينها باعث ميشه بازيكني در اين سطح عصبي ودور از منطق ودر يك كلام از ثبات خارج ميشه .نمونهاي زيادي ميشه اَورد مثل رقابت رونالدو با مسي در الكلاسيكو وقتي مسي گلزني ميكنه اين حس در رونالدو چند برابر ميشه كه هر طور شده با يك گل رقابتو نبازه وقتي موفق نيست عصبي ودوراز منطق بازي رو در سطح يك بازيكن معمولي دنبال ميكنه بازي انگليس پرتقال در 2006 رقابت بين روني ورونالدو تازه اين دو هم باشگاهي بودن درخشش رونالدو در اون بازي تاريخي كارو براي روني چنان كرد كه با يك خطاي مسخره اخراج شد اين رفتارها وتنشهاي در زندگي ما هم زياد اتفاق مي اوفته اصطلاحا ميگن خون به مغز طرف نرسيد .
اينها همه پروسه هميشگي بازيكنهاي طراز اوليست كه بهش ميگن فراز ونشيب ودر طول زندگي هر ورزشكاري وجود داره ودر مورد جك ويلشرهم استثنا نداره .فقط شانسي كه اين بازيكن داره وما هوادارن مربي كار بلديه كه بالاي سر اين تيمه وجاي نگراني نيست به اون روز نگاه كنيد كه يك ويلشر اماده از هر نظر (ذهني وبدني) در كنار رمزي و اوزيل وروزسسكي در سيستم 4-4-2 معروف به همراه ژيرو وولكات چه شود.؟؟؟ راستي حالا كه گرم شدم واسيه نوشتن هيچكدام ار رفقا به ولكات اشارهاي نكرد حتما توجه كردين به موقعيتهايي كه در همين بازي اخري خراب كرد ؟؟بنظر من ولكات هم به باز سازي احتياج داره امار گلزنيش اصلا جالب نيست
ميمونه مطلب اخر به اقا سيد عزيز
دوست عزيز اصلا باكت نباشه از لايك وديسلاك. بنظرمن معيار يك يك پست خوب تعداد لايك وديسلايك نيست به اين موضوع توجه كن چه تعداد از دوستان براي پستت كامنت گذاشتن. حال چه موافق چه مخالف .شخصا اهل پست گذاري نيستم ولي با احترام به همه دوستاني كه پست ميزارن تو از اون دسته از هواداراني كه بلاگتو حتما ميخونم چون ازش چيزي بيرون مياد كه بهش ميگن معلومات .در كل حرفي براي گفتن .يا بقول خودت متفاوت .

Enrique در 27/6/1392 | 11:52 گفت:

خخخخخخخخخخخخخخخخخ.....

دوستان 10 دیقه سکوت به افتخار این پست !!!!

چی چی رو میگی شماره 10 رو بهش دادن و هنوز ظرفیت شماره 10 رو نداره و الکی داره خشن بازی میکنه ؟؟؟

جکی این فصل خیییییییییییلی هم خوب بازی کرده !!! تو 2 تا بازی رفت و برگشت با فنرباغچه که عالی بود مخصوصا تو بازی

رفت که تو ترکیه بود . من همون شب داشتم بازی رو میدیدم و به شهرام (که بازی رو نمیدید) اس دادم گفتم جکی دوباره به

اون فرم خوب سابقش و اون قدرت فرماندهی و رهبریش برگشته !!! همین بازی آخرم با ساندرلند که فوق العاده بود و یه

پاس محشر به تئو داد که تئو توپو با سر زد و رفت تو اوت. این فصل ما تو خط هافبک هم سانتی رو داریم هم اوزیل

رو و هم جکی رو !!! مطمئننا با این ترافیکی که تو خط هافبک هست وظایف جکی نسبت به فصل های قبل کمتر میشه و

به طبع انتظاراتم باید نسبت به فصل های قبل ازش کمتر بشه !!! شما انتظار دارید جکی هر بازی یا گل بزنه یا پاس گل بده

ولی این انتظار باید با توجه به اینکه جکی تازه از بند مصدومیت رها شده و همچنین جذب اوزیل ، پایین تر بیاد ...

اصن فلسفه خرید اوزیل چی بود ؟؟؟ اینکه با توجه به اینکه جکی تو پست هافبک وسط تنهاس بیاد بخشی از وظایف جکی

رو تو بازیسازی و گل سازی به عهده بگیره و جکی هم با توجه به نخریدن هافبک دفاعی تو این فصل ، یه خط عقب تر از

اوزیل بازی کنه و بیشتر تو کارای تدافعی و تخریبی شرکت کنه و به کمک مدافع های پنیر سوییسیمون بره !!! پس

خواهشا الکی جو ندین که چرا جکی این فصل داره تکل های بیخود میره و کارتای بیخود میگیره !!!

(قابل توجه یه سری از دوستان بگم که اتفاقا جکی تو این پست جدیدش خیلی هم غیرتی و با تعصب بازی میکنه!!! )

و حرف آخر :

سید خواهشا ، صرفا به این خاطر که یه حرف متفاوت زده باشی و بخوای جلب توجه کنی دیگه یه سری بدیهیات رو منکر

نشو !!! اینکه مثلا بخوای با زیر سوال بردن یه سری افراد خاص نظر خودتو به بچه ها تحمیل کنی !!!

(این حرفمو خصومت شخصی تلقی نکنیا سید عزیز !!! خودت که میدونی چقد برام عزیزی

محسن عاشوری در 27/6/1392 | 11:29 گفت:

قدرت تدافعی رمزی از فابرگاس بیشتره ..
رمزی الان هیچی از فابرگاس کم نداره ..

رمزی ما الان گل میزنه ،، پاس گل میده .. تقریبا همه جای زمین هست ..

علی قاسمی در 27/6/1392 | 09:03 گفت:

شاهین جون همه چی فابرگاس رو داره و شک ندارم از اون بهتر هم میشه

URAHARA KISUKE در 27/6/1392 | 08:31 گفت:

رهایی تازه ازبندمصدومیت پستی غیرازپست اصلی وکمبودهافبک نفوذی دلایل این افت البته به مقدارناچیز میتونه باشه اما من به کل ازش راضیم ویکی ازسه بازیکن برتر تیممونه.

توپچی جنوب در 27/6/1392 | 02:59 گفت:

من نميدونم شما منتقدين ويلشر از چه زاويه هاي به بازي ويلشر نگاه ميكنين
نميدونم شايد انتظار دارين ويلشر تو اين سن مثل لمپارد و جرارد بازي كنه و مثل مسي گل بزنه و مثل زيدان توپ پخش كنه وسط زمين
نميدونم ميدونين كه ويلشر به مدت طولاني مصدوم بوده ميدونين كه يه بازيكن كه هنوز به آمادگي كامل نرسيده و داره اينجوري درخدمت تيم با جون دل بازي ميكنه يعني چي!!!!!
نميدونم شايد هم بازي هاي ويلشر رو نديدين و از روي آمار يا چيز ديگه يا منتقدينش تو تيم ملي انگليس اين حرف ها رو ميزنين.
الان بهتون اين يقين رو ميدم كه نه آرتتا حتي اگه جرارد و لمپارد و اسكولز و داويدسيلوا هم تو تيم آرسنال بودن باز رئيس جك ويلشر رو فيكس بازي ميداد
چون رئيس يه چيزي رو تو ويلشر ديده كه ما نميبينيم
به نظر من انتقادتون در اين زمان و در اين شرايط كه كلي مصدوم بوده از ويلشر زود و نابجاست.

M o o r I در 26/6/1392 | 23:56 گفت:

آقا من کلیت حرفتو قبول دارم . این ک ویلشر اون توانایی همیگیش یکم تقلیل رفته ولی چند تا نکته میخوام بگم ک دلایل این بازی های جکی بوده ولی با این ک میگی آرتتا از مصدومیت بیاد جکی میره نیمکت مخالفم . ونگر خودش کشفش کرد خودشم اینقد بازیش میده تا بشه همون جکی بازی با بارسا و بعد مصدومیتش ( درست مثل بازی دادن آرون )

1. فعلا اول فصله و چیزی معلوم نیس . مطمئنم در ادامه کنار اوزیل و سانتی و آرون میترکونن . امسال بهترین هافبکا رو داریم + اینکه ژیرو اگ فرم خوبشو ادامه بده ک فک میکنم میده آقای گل خواهد شد

2. بازی جکی ی مقدار میشه گف از اون حالت اولیش برگشته ( اون حسی ک بدون هیچ عبایی میرفت سمت توپ . و البته حقم میدم چون فک میکنم هم ونگر بش همچین چیزیو گفته و هم خودش میترسه دوباره مصدومیت همیشگش گریبان گیرش بشه . چون مچ پا 1 بار ک بد آسیب ببینه احتمال دوباره مصدومیت تو بازی خیلی زیاد میشه . اینو میگم چون خودمم فوتسال بازی میکنم و از همون منطقه خودم خیلی زیاد مصدوم میشم )

3. جکی تو پست تخصیصیش نبوده ب دلیل مصدومیت های بازیکنای دیگه

4. فک میکنم انتظارات زیاد هوادارا رو بازیش یکم تاثیر گذاشته ک مطمئنم با گذشت زمان خیلی بهترازاینا میشه


سوای این بحث من ی پستی گذاشته بودم در مورد بازیکنایی ک خیلی خوب میشن =====> شزنی - کوش - آرون و ژیرو

a) خب شزنی ک همه داریم میبینیم پیشرفتش خیلی خوب بوده

b) آرون ک فوق العاده بوده این فصل . من یادمه وقتی ترکیب قبل بازی اعلام میشد و بچه ها اسم آرون رو میشنیدن ب فوش میکشیدنش ولی من سبک بازیشو ک میدیدم با خودم میگفتم این ی روزی یکی از بهترین هافبکای تیممون و حتی جزیره میشه . یادمه چقد فوش میدادن بهش و منو مسخره میکردن . یکی از اونا جناب فرشاد انریکه و شخص حسن ویلشر بودن ( البته خیلی از بچه های دیگم بودن ک تا بیکار میشدن ب رمسی فوش میدادن ) و اس ام اس های شبانه و تلاش برای متقاعد کردنشون ولی هرچی میگفتم انگار فایده ای نداشت . بهشونم گفتم اون روزی ک کوش و آرون و ژیرو بشن مهره های اصلی تیم ، سلام تون میکنم

c) یادمه فصل پیش میگفتم ژیرو اینقد خوب میشه ک حتی جای اون خائنو پر میکنه برامون . همه میگفتن دیوونه شدی ؟؟!!! ( بازم شخص فرشاد انریکه )
ولی الان چی ؟؟
اگ ژیرو اینقد خوب نبود بنزمارو نمیذاشت نیمکت و فیکس فرانسه نمیشد
صبر کنید و منتظر بمونید چون باور دارم از الانشم بهتر میشه هم ژیرو هم آرون هم کوش و هم شزنی

d) خوب بریم کوش :
نمیدونم همین الانشم ک اینو مینویسم خیلیا هستن ک ب نظرم بخندن ولی من باور دارم ک زوج کوش و فرما ی روزی بهترین خط دفاع لیگو تشکیل میدن اگ مصدومیت بزاره
من مطمئنم و یقین دارم کوش خیلی بهتراز اینا یشه . درمورد کوش خیلی فوش شنیدم خیلی ناسزا شنیدم ولی یقین دارم ب فرم خوبش برمیگرده


خدایی نمیدونم چجوریه ولی وقتی سبک بازی ی بازیکنو میبینم میفهمم این بالاخره ب ی جایی میرسه یا ن !!
همین آرون رو وقتی سبک بازیشو میدیدم میگفتم خوب میشه با اینکه پاساشو لو میداد ولی وقتی سبک بازیشو میدیدم ی جورایی بهم تضمین داده میشد ک این بازیکن ب ی جایی میرسه
همین مصداق برای ژیرو ، کوش و شزنی هم صدق میکنه


خیلی زیاد شد
یاعلی

میر حسین در 26/6/1392 | 23:39 گفت:

آقا تقریباً 70 % باهات موافقم .. جک بچست و تحت تاثیر شماره قرار گرفته و جو گیر شده .. یکم بگذره درست میشه

من میخاستم لایک کنم دیدم آمار منفی شما خیلی بالاس منم دیس لایک کردم .. راضی باش ;)

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 22:59 گفت:

چرا بعضی از دوستان فکر میکنن من کلا مخالف این بازیکن هستم؟؟؟
بنده خودم یکی از طرفداراش هستم اما خب فرمش الان "به نظر من اینطوریه"

ضمن اینکه چند نفر نوشتن سرعت پیشرفتش کم شده ، اما ویلشر در حاله پس رفته باز هم به نظر من البته

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 22:56 گفت:

محمد حسین عبادی:
نميتونم علاقمو در نظر دادن نسبت به جكي تاثير ندم ولي تنها چيزي كه ميتونم بگم اينه كه بلايي كه سر آرون رمزي اورديمو سر جكي نياريم...چنينن انتقاد ها هم نسبت به آرون ميشد و حتي وسط بازي كه ميومد بعضي دوستان شايد بيشتر از گل خوردنمون هم ناراحت ميشدن ولي تونست خودشو بازسازي كنه و به يه مهره قابل اطمينان تبديل بشه...مطمئنا زمان همه چيو درست ميكنه...
------------
1-تو قضیه آرون یکی از کسانی که تو عوض شدن دید نسبت به این بازیکن سایت نقش بزرگی داشت من بود.
2-هیچ وقت این چنین انتقادی به رمزی نشده بود ، فقط بد و بیراه بود.
3-تفاوت الان ویلشر با سال قبل رمزی اینه که سطح توقع از ویلشر خیلی بالاست و البته الان ویلشر خیلی بهتر از سال قبل رمزیه

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 22:51 گفت:

دقيقا ١ماه ديگه از گذاشتن چنين پستي پشيمون ميشي.
-----------
مگه عنوان پست من پیش گویی هستش که یه ماه دیگه پشیمون بشم؟؟؟؟
من فرم الانش رو گفتم ، بعدشم من که دشمنی ندارم باهاش که
فردا شب گل بزنه از همه بیشتر خوشحال میشم.
من فقط مشکلم اینه که بعضی ها چشم روی اشتباهات این بازیکن بستن و بتی که توی ذهنشون از این بازیکن ساختن رو می پرستن همین

توپچی جنوب در 26/6/1392 | 22:43 گفت:

شخصا كاملا باهات مخالفم اصلا هم اين جوري نيست ويلشر كاملا در خدمت تيم بازي ميكنه و هنوز هم به فرم ايد آلش نرسيده
توپ گرفتن و حركت رو به جلو و دريبل كردن و تكل زدن و درگير شدن جزئي از بازي جك ويلشر هست و شماره پيراهنش هم هيچ تاثيري روش نزاشته اگرم ميبيني كه يه كم از اون فرم خوبش به دوره به خاطر مصدم شدنشه نه چيز ديگري
دقيقا ١ماه ديگه از گذاشتن چنين پستي پشيمون ميشي.
ويلشر يكي از آينده دار ترين بازيكنان جهانه حتي از نيمار هم آينده دار تر.
ويلشر يه روزي كانديداي توپ طلا اروپا ميشه + اوزيل

majid در 26/6/1392 | 22:13 گفت:


سید محمد رضا:
منفی 299 تا!!!!!!!!
فدای خودم بشم الهی

------------------------------------------------

یه بارم به زاهدم گفته بودم که به این لایکا زیاد اهمیت نده

اما به نظره منم یه مقدار باید به جکی زمان داد قطعا بهتر میشه

محمد حسین عبادی در 26/6/1392 | 22:00 گفت:

نميتونم علاقمو در نظر دادن نسبت به جكي تاثير ندم ولي تنها چيزي كه ميتونم بگم اينه كه بلايي كه سر آرون رمزي اورديمو سر جكي نياريم...چنينن انتقاد ها هم نسبت به آرون ميشد و حتي وسط بازي كه ميومد بعضي دوستان شايد بيشتر از گل خوردنمون هم ناراحت ميشدن ولي تونست خودشو بازسازي كنه و به يه مهره قابل اطمينان تبديل بشه...مطمئنا زمان همه چيو درست ميكنه...

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 21:28 گفت:

منفی 299 تا!!!!!!!!
فدای خودم بشم الهی

شاهين در 26/6/1392 | 20:08 گفت:

علی قاسمی :
در کا فکر نمیکردم اینقد زود خوب بشه ولی شد و بهتر هم میشه و از فابرگاس هم خیلی بهتر میشه اگه نشده باشه

==================================================================
فابرگاس و رمسی ...
قبول دارم دارم رمسی خوب بازی می کنه ولی رمسی ...
آیا خلاقیت فابرگاس رو داره ؟
آیا قدرت حفظ توپ فابرگاس رو داره ؟
آیا دید و پاسوری فابرگاس رو داره ؟

رمسی بازیکنه که در خدمت تیمه و با دوندگی زیادش که از ویژگی های منحصر به فردش هم هست ، خیلی به تیم کمکه می کنه قبول ، ولی مقایسه اش با یه هافبک بازی ساز ، خلاق به نظرم درست نیست ...

شاهين در 26/6/1392 | 19:57 گفت:

ویلشر تازه به ترکیب برگشته و یکم وقت می خواد تا به فرم خوبش برگرده ، ولی قبل از ورود اوزیل ، تنها بازیکن آرسنال در سطح جهانی رو ویلشر می دونستند ... ضمن اینکه وقتی بازی این بشر رو نگاه می کنی خلاقیت تو حرکاتش موج می زنه ، حفظ توپ ، پاس ، دید خوب ، جنگندگی ( خشونت های بی جا !! اوایل رونی هم اینجوری بود ، با گذر زمان درست میشه ) و ... از ویژگی های منحصر به فرد این بازیکنه ...
رمسی با این همه بازی ای که کرده اگه رو فرم نمی اومد که تا الان به سرنوشت جروینیو دچار شده بود ... اگه یادت باشه آرسن ونگر رمسی رو تو پست های محتلف تست کرد تا بالاخره تو یکیش جواب داد ( هافبک دفاعی ) ، در صورتی که ویلشر در هر جای زمین می تونه بازی کنه ...
تو بازی با ساندرلند ونگر اونو جای سانتی کازورلا ( CAM ) گذاشت تا بتونه از خلاقیتش استفاده کنه ، ضمن اینکه خود ویلشر هم از این پست خیلی خوشش میاد ، جایی که می تونه خودشو خیلی خوب نشون بده ...

علی قاسمی در 26/6/1392 | 19:50 گفت:

در مورد ترکی حرف و حدیث زیاده ولی این رو بگم که پارسال همه میشه گفت با رمسی مخالف بودن ولی من تنها بودم و میگفتم رمسی روزی استخون بندی تیم میشه و شد از این بابت یادمه همه اینطور حرف میزدن و الان میگن رمسی فلانه
در کا فکر نمیکردم اینقد زود خوب بشه ولی شد و بهتر هم میشه و از فابرگاس هم خیلی بهتر میشه اگه نشده باشه

Setare در 26/6/1392 | 19:39 گفت:

خیلی نامردید،یادمه پارسال در مورد رمسی چی میگفتین،بهش میگفتین گوسفند.حالا که خوب بازی میکنه همش ازش تعریف میکنید،حالا هم نوبت جکیه.
آخه از ما طرفدارای آرسنال بعیده که اینجوری باشیم،ما که هشت سال بی جامی رو تحمل کردیم نتونیم چند بازی شماره10مون(که خوب بازی میکنه و تنها دلیلش اینه که ازش انتظار میره پرفکت بازی کنه) رو تحمل کنیم.در ضمن قبلا هم گفتم جکی یه چیزی داره که بازیکنای حریف ازش میترسن اونم ابهتشه.

Vishka در 26/6/1392 | 19:15 گفت:

منم لایک زدم

Vishka در 26/6/1392 | 19:14 گفت:

خب به به به به سید حرف دلم رو زدی. جک پاره تن ماست چون پیراهن آرسنال تنش هست اما بعضی وقتا دوستان اسم این خشونت ها رو غیرت جکی میذارن . اوایلش منم این عقده رو داشتم اما داره زیاده روی میشه که نشون از ضعفه . اما امید دارم باز به روزای خوبش برمیگرده:دی

farzam در 26/6/1392 | 18:35 گفت:

علی جان من منظورم اینه که مثل این چندتا بازی که آرتتا نبوده و رمسی تقریبا جاش بازی کرده و خیلی هم بازیهای تیم زیبا و روان شده ترکیب هافبکمون به شکلهای زیر بشه
رمسی
اوزیل. روسیچکی

یا

ویلشر
اوزیل رمسی

یا تلفیقی از این دو ترکیب
همونطور که بارها گفتم من هیچ خاصیتی تو بازی آرتتا نمیبینم!

علی قاسمی در 26/6/1392 | 17:44 گفت:

فرزام جون حرفت در مورد ارتتا رو درک نمیکنم چون اصلا اینا ربطی به هم ندارن
در سیستم ونگر ارتتا تدافعی هست و روسیچکی تهاجمی
مثل این میمونه بگی چمبو نباید باشه چون جیرود هست !!!!

علی قاسمی در 26/6/1392 | 17:42 گفت:

بذارید من در مورد این بحث یه چیزهایی رو بگم ...
هیچ وقت نمیشه با 4 تا بازی همه چی رو به هم دوخت و قضاوت کرد .
قرار نیست ویلشر در هر بازی برای ما بهترین بازیکن بشه و چنتا بازیه که توجه ها به رمسی و اوزیل رفته یکم و تعویضی بودن ویلشر هم همراه با مصدومیتش رو این طرز تفکر ما تاثیر گذاشته ولی هیچ یک از هافبک های ما قدرت مانوور دادن ویلشر رو ندارن و خوب توپ رو از تنگنا در میاره و خوب به سمت دروازه حرکت میکنه و کازورلا هم کنار ویلشر شادابی در هنگم حمله و سرعت رو خیلی بیشتر میکنند
بدون شک اگه بخوایم در هر بازی بازیه همه به چشم بیاد باید هربازی تیم حریف رو لوله کنیم و ویلشر در بازی هایی که رهبره و بازیکن های خوبمون نیستن خیلی بیشتر به چشم میاد

در کل با امدن اوزیل نیاز داریم از سیستم چرخشی در قبال سایر بازیکن ها وقتی تیم تکمیل شد استفاده کنیم تا مصدومیت ها به حد اقل برسه و حریف نتونه بازی خونی خوبی رو از ما داشته باشه و رقابت هم بیشتر بشه
بدون شک در عقب تر فلامینی و رمسی و ارتتا و در جلو روسیچکی اوزیل و ویلشر و کازورلا و برای بازی کردن تلاش خواهند کرد و وقتی پودولسکی و چمبو برگرده ، باید از بین 7 بازیکن بالا 3 تا روی نیمکت بشینن حالا میخواد هر کی باشه ...

ویلشر هم بدون شک با کلاس ترین جوون تیمه و به شخصه استیلش رو خیلی بیشتر از رویس قبول دارم و در ایندش بحثی نیست

رمسی هم خیلی خیلی خوب شده و الان من خودم به شخصه نمیتونم ترکیب تیم کامل رو با این بازیکن های خوب بچینم و ما بهترین تیم رو طی 8 سال گذشته داریم

farzam در 26/6/1392 | 17:27 گفت:

سید در هر دو مورد کاملا باهات موافقم
ویلشر خیلی تکرویش زیاد شده ولی فکر کنم داره بهتر میشه
رمسی هم جوری بود که من هیچ امیدی به آدم شدنش نداشتم دقیقا مثل ژیرود ولی واقعا الان یکی از بهترینهای ماست ژیرود هم الان قابل تحمل شده ولی دیگه اون فاکتوری که من ازش میخوام و کم داره تو بازیش یعنی بازی با پاش فکر نکنم بهتر ازین بشه,در ضمن آرتتا غلط کرده میخواد فیکس بشه وقتی روسیچکی هست!! البته از طرفدارای آرتتا خیلی معذرت میخوام!

Mostafa در 26/6/1392 | 17:19 گفت:

عاغا ویلشر فرصت میخواد این مصدومیت های پی در پی رو بازیش تاثیر گذاشته و دیگه از بازی چشم نوازش خبری نیست.اما...
اما اگه برای چند ماه هم که شده از مصدومیت کاملا رها بشه به وسیله رییس ونگر به فرم خوبش برمیگرده!

arash در 26/6/1392 | 16:56 گفت:

@حسن ویلشر:
راستی دو تا نقطه مشترک داریم پس حرف هم رو خوب می فهمیم..جفتمون کُردیم و بازیکن مورد علاقه مون ویلشره!!

هه ر بژی...

arash در 26/6/1392 | 16:53 گفت:

@حسن ویلشر: نزن این حرف رو..جدا رمسی بزرگ شده، خیلی هم بزرگ..در مورد کیفیت کازورلا شکی توش نیست..ولی چیز دیگه ای هم از کازورلا انتظار نمیره..یا روسیچکی یا ویلشر، اینا ازشون انتظار داریم بزرگی کنن تو زمین، اگه متوسط یا حتی خوب هم باشن ازشون انتقاد میشه!! ولی کی پارسال یا 2 سال پیش فکرش رو میکرد یه روزی یه همچین رمزی ای رو تو زمین ببینیم؟؟!!! ولی اینم یه مدت همینجوری ادامه بده قطعا انتظارا ازش میره بالا و دیگه کمتر در موردش حرف زده میشه و به بازی متوسط ازش راضی نخواهیم بود!!

حسن ویلشر در 26/6/1392 | 16:18 گفت:

حالا نظر شخصی بنده{رمسی اگه بتونه در برابر یونایتد چلسی لیورپول و سیتی خوب بازی کنه من قبول میکنم فیکس باشه.بخدا دیگه خیلی دارید رمسی رو بزرگ میکنید بنظر من رمسی اصلا شایسته ی این همه توجه نیس.تو رو خدا برید بازیای پارسال سانتیاگو کاسورلا رو با دقت ببینید که چقد برای ارسنال موثر بود چرا یه بار کسی اشاره ای نمیکنه.

محمود دانسکین در 26/6/1392 | 16:12 گفت:

خاک پاتم حسن جون

محمود دانسکین در 26/6/1392 | 16:11 گفت:

2 سال دیگه رمزی + ویلشر > ژاوی +اینیستا

arash در 26/6/1392 | 16:08 گفت:

یادمه وقتی پارسال تو اوج بازیهای داغون رمسی باهاش قرارداد 5 ساله بست 90 درصد بچه ها از دلایل غیر فوتبالی و روابط پنهانیشون میگفتن...!!
----------------------------------------------------------------------------------

arash در 26/6/1392 | 16:07 گفت:

قبول دارم ویلشر اونی نشده که ما فکرش رو می کردیم..ولی قبول ندارم که خوب بازی نمی کنه..ارجاعت می دم به نمره هایی که تو این بازیهای اخیر گرفته..هیچکدووم عالی نبودن (مثل رمزی) ولی خوب بودن..مخصوصا بازی با ساندرلند ترکیبش با اوزیل و رمسی واقعا یکدست بود، ولی چون پاس گل نداد و گل نزد نمره هاش پایین بوده!!

بعد ما فصلای پیش رمسی رو تحمل کردیم تا این شد..رمسی خیلی خیلی بد بازی می کرد..جتی یادمه یه بار فردوسی پور گفت: "رمسی بد بازی میکنه، خیلیم بد بازی میکنه..نمی دونم چرا ونگر بهش بازی میده"

ما باید این بازی های خوب ویلشر رو تحمل کنیم که بتونیم به زودی بازی عالی اش رو ببینیم..و با کاراکتری که هممون از ویلشر به یاد داریم جدا روزهای عالی ویلشر ارزش این تحمل رو داره...

حسن ویلشر در 26/6/1392 | 15:51 گفت:

این محمود معلومه خدای تحلیل فوتباله... داداش دس خوش فقط جک اندرو گری ویلشر..................امیر صفای نیکو: در خدمتم

محمود دانسکین در 26/6/1392 | 15:42 گفت:

maryam:
سید و دروغ؟؟!! پناه بر خدا!!

ولی منم موافق نیستم به نظرم باید دست برداریم از این کم تحملی و یه کم صبر و تحملمون رو زیاد کنیم و به خاطر 3 4 تا بازی نظرمون در مورد یه بازیکن و یه تیم و یه مربی زود عوض نکنیم. الان همین رمسی باز اگه 2 بازی خوب بازی نکنه همه میریزن سرش پدرشو درمیارن.
بیشتر جو هست که تاثیر میذاره پارسال جو ضد رمسی بود حتی اگه خوبم بازی میکرد همه فحشش میدادن!! الانم جو برعکس شده.

صبر و تحمل و ثبات رو از ونگر یاد بگیریم
یادمه وقتی پارسال تو اوج بازیهای داغون رمسی باهاش قرارداد 5 ساله بست 90 درصد بچه ها از دلایل غیر فوتبالی و روابط پنهانیشون میگفتن...!!
...............................................................................................................................
کاملا موافقم باهات

محمود دانسکین در 26/6/1392 | 15:36 گفت:

به نظر من اونایی که بازی ویلشر تو این فصل رو مورد انتقاد قرار میدن به این نکته باید توجه کنن که ویلشر امسال جز بازی آخر یعنی بازی با ساندرلند داشت تو پست غیر تخصصی بازی میکرد چون آرسنال هافبک دفاع نداشت و تو بازی با ساندرلند بود که بعد از مدتها رفت جای اصلی خودش..در ضمن اگه قرار باشه هافبک آرسنال یه بازیکن ثابت داشته باشه اونم ویلشره اگه میبینید که بعضی اوقات ونگر بازی نمیده یا میکشه بیرون به خاطر اینه که گفته داره درموردش احتیاط میکنه چون یکی از مهمترین بازیکنان آرسناله برای ونگر.


shere willpower ARSENAL DNA

محمود دانسکین در 26/6/1392 | 15:35 گفت:

به نظر من اونایی که بازی ویلشر تو این فصل رو مورد انتقاد قرار میدن به این نکته باید توجه کنن که ویلشر امسال جز بازی آخر یعنی بازی با ساندرلند داشت تو پست غیر تخصصی بازی میکرد چون آرسنال هافبک دفاع نداشت و تو بازی با ساندرلند بود که بعد از مدتها رفت جای اصلی خودش..در ضمن اگه قرار باشه هافبک آرسنال یه بازیکن ثابت داشته باشه اونم ویلشره اگه میبینید که بعضی اوقات ونگر بازی نمیده یا میکشه بیرون به خاطر اینه که گفته داره درموردش احتیاط میکنه چون یکی از مهمترین بازیکنان آرسناله برای ونگر.

امیر صفای نیکو در 26/6/1392 | 15:26 گفت:

به به حسن آقا...چه عجب....اوضاع خوبه...نیستی؟

امیر صفای نیکو در 26/6/1392 | 15:24 گفت:

علی قاسمی:
الان حسن ویلشر بیاد پوستتو میکنه با این پست و نظرت در مورد ویلشر

به نظر من هم ویلشر بعد از مصدومیت افت مرده ولی خوب میشه و داره یکم زیر سایه رمسی بازی میکنه و به نظر من برای 20 یا 60 دقیقه خوبه
---------------------------------
به خدا علی راس میگه ...اگه بیاد که دیگه دهنمون سرویسه...نمدونم چن وقته کجایه...دلم برا موج منفی های افراطیش تنگ شده.....و اما نظر من:راستشو بخوای سید فک میکنم که ویلشر جنبه پیشرفت خودشو گم کرده و بیشتر روی مصدوم نشدن و درست انجام دادن کارها توی بازی های ملی و باشگاهی تمرکز کرده...توی این بازی های اخیر بخصوص بازی ساندرلند اصلا ندیدم توپ لو بده یا بد پاس بده....باید حتما تلاشش رو بیشتر و سختتر کنه....

حسن ویلشر در 26/6/1392 | 15:21 گفت:

ناموسا یادتون رفته یه زمانی ویلشر18ساله بود بازی با بارسلونا تو اون جو سنگین 95درصد پاساش صحیح بودن یادتون رفته کاپلو به ویلشر لقب DNAفوتبالو داده یادتون رفته یه زمانی ویلشر اینده دارترین بازیکن جهان انتخاب شد بعد نیمار بعد گوتزه...شما یادتون رفته تنها هافبک دفاعی تو تاریخه که بازیساز و طراح تیمه و تنها طراح و بازیسازه که اینقد تو کارای دفاعی مستحکمه.یادتون رفته ویلشر قرار بود بخاطر مصدومیت وحشتناکی که داشت از دنیای فوتبال خداحافظی کنه.ویلشر در حال حاضر غیرتی ترین بازیکن تیمه.دارم میمیرم دیگه خبری از اون تکل های وحشیانه و درگیریاش با بازیکنان حریف نیس...ویلشر باید اینقد بش بازی داده بشه که ترس از مصدومیت از یادش بره.در ضمن مگه ویلشر تو هر بازی چند پاس اشتباه میده چند موقعیت خراب میکنه چند بار توپو لو داده فقط ویلشر قدیم نیس مگر نه مضرر نبوده البته مفیدم نبوده...{جسد جک اندرو گری ویلشر می ارزه به 100تا رمسی و...}

nima در 26/6/1392 | 15:05 گفت:

دمه سید خودمونم گرم که 242 دیس لایک خورده!!!

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 14:56 گفت:

رکورد دیس لایک رو شکستم با منفی 198 تا!!!
پرچم بالاست

iman در 26/6/1392 | 14:42 گفت:

بچه ها سلام كسي ميدونه بازي فردا پخش ميشه يا نه مصدوم محروم داريم يا نه؟ ممنون

ahmad behrozi در 26/6/1392 | 14:42 گفت:

ویلشر از لحاظ تکنیک و سرعت و قدرت و کلا از لحاظ فنی واقعا عالیه و بینقصه ولی قدرت تمرکز و بازی خوانیش پاینه که این هم درست میشه ونگر استاد همین مسائله.
در کل بنظر من الان نباید فیکس باشه. ارتتا و روسیچکی برسن احتمالا ویلشر نیمکته

هادی در 26/6/1392 | 14:29 گفت:

سید محمد رضا:
ورود یه کاربر جدید به جمع دوستانی که یاد گرفتن آمار لایک رو دست کاری کنن ، تبریک میگم.

برا شفاشون دعا کنید.
..........................................................
من هم واقعا برای سلامتی این کاربران روانی که تحمل انتقاد و حقیقت ندارن دعا میکنم متاسفم که امثال این افراد طرفدار آرسنالن
در اینکه جک ویلشر 100 درصد آماده نیست هیچ شکی نیست!!! و همه میدونن و از همه ما بهتر خود ونگر میدونه. ولی ونگر اینقدر به ویلشر بازی خواهد داد تا دوباره به اوجش برگرده چرا؟ چون قبلا دیده که این بازیکن پتانسلشو داره که به بازیکن با کیفیت تبدیل بشه!!! اتفاقا تو تیم ملی هم بازیشو زیر نظر داشتم چنگی به دل نمی زد واقعا از اون ویلشر آماده دور شده و کارهای حاشیه ای زیاد انجام میده تو زمین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! حقیقت تلخه ولی مرد می خواهد که تحملشو داشته باشه. برای منم تلخه که ویلشر انجوری بازی میکنه این ویلشر کجا ویلشر بازی با بارسلونا کجا!!!!!!!!!!!! راستی در تکمیل کامنت قبلیم از دلایل برد 2-0 تو مونیخ نبود ویلشر و بازی خوب رمسی بود.

rasoul در 26/6/1392 | 14:21 گفت:

va dar zemn seyed jaan like babate postet chon bahse khoobi shekl gerefte beine bache haa

rasoul در 26/6/1392 | 14:19 گفت:

alan seyed jaan too timemoon ye bazikon darim ke b estelaahe khodemoon laate... oonam wilshere
hameie timaie khoobe donya ye hamchin bazikoni daran nemoonash yaya tore,ya pogba,ya carick,khedira vo.... dashtan hamchin baazikoni kheili sharte
b nazare man wilshere na tanha bad nashode balke kheiliam behtar shode chon vazayefesh too tim kheili kheili sakht tar shode

shere wilpower

majid r در 26/6/1392 | 14:18 گفت:

سید محمد رضا:
ورود یه کاربر جدید به جمع دوستانی که یاد گرفتن آمار لایک رو دست کاری کنن ، تبریک میگم.

برا شفاشون دعا کنید.
----------------
من لایک زذم سید
شایدم چند نفرن فقط باید به حالشون تاسف خورد!!!
فقط چون با نوشتت مخالفن چن تا new tabباز میکنن و دیسلایک میزنن!!!

هادی در 26/6/1392 | 14:15 گفت:

دوستان توجه داشته باشن رمسی چندین سال پیش خودشو به عنوان یه بازیکن خوب مطرح کرد و حتی از بازی های این فصلشم بهتر بود. اینکه ونگر بهش اعتماد کرد فقط و فقط به خاطر پتانسیلی بود که قبل از مصدومیت از رمسی دیده بود. یکی از ایراداتی که از ونگر می گرفتن این بود چرا بازیکنی با اون کیفیت بالا داره اینقدر بد بازی می کنه!!!!!!!!!!!
ولی از انصاف نگذریم من خودم فصل پیش خیلی موشکافانه عملکرد رمسی تو چند تا بازی بررسی کردم. (میخواستم بدونم چرا ونگر هر بازی بهش میدون میده) خدایش همون فصل پیش هم موثر بازی می کرد ولی به قول دوستان یه جو بدی راه افتاده بود کل مشکلات تیم به اون نصبت داده میشد!!! یادمه بازی برگشت با بایرمونیخ، رمسی فوق العاده بازی کرد. من همون موقه مطمئن شدم رمسی دوباره به فرم خوب خودش بازمی گرده

سید حسین در 26/6/1392 | 14:11 گفت:

ماشالله لایک

هادی در 26/6/1392 | 14:02 گفت:

آقا این دیگه چه سیستمی هست لایک می کنی 6 تا dislike حساب میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

nima در 26/6/1392 | 14:00 گفت:

محمدرضا اصن توجه نکن به این لایکا ولش بابا مهم اینه رو چش ما جا داری!!!این لایکا چیزی رو ثابت نمیکنه!الان من یه لایک زدم برات 5 تا منفی رفت روش!اصن معلوم نی چجوره!

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 13:59 گفت:

مخافلم بات حقیقاتا الان دقیقا دو نفر دارن کاملا در خدمت تیم بازی میکنن یکی ویلشر یکی هم رمسی ویلشر کاملا برا تیم بازی میکنه حرکت رو به جلو بخودیاش خیلی کم شده دریبل ها الکیش که باعث مصدومتش میشد خیلی کم شده ، یه هافبک وسط شیش دانگ داره میشه
------------------
فردا شب اگه بازی کرد و اگه تونستی ببینی به بازیش دقت کن
تمرکز نداره
داره عین این حقیقی که تو پرسپولیس هس کارت زرد بی مورد میگیره

maryam در 26/6/1392 | 13:58 گفت:

سید و دروغ؟؟!! پناه بر خدا!!

ولی منم موافق نیستم به نظرم باید دست برداریم از این کم تحملی و یه کم صبر و تحملمون رو زیاد کنیم و به خاطر 3 4 تا بازی نظرمون در مورد یه بازیکن و یه تیم و یه مربی زود عوض نکنیم. الان همین رمسی باز اگه 2 بازی خوب بازی نکنه همه میریزن سرش پدرشو درمیارن.
بیشتر جو هست که تاثیر میذاره پارسال جو ضد رمسی بود حتی اگه خوبم بازی میکرد همه فحشش میدادن!! الانم جو برعکس شده.

صبر و تحمل و ثبات رو از ونگر یاد بگیریم
یادمه وقتی پارسال تو اوج بازیهای داغون رمسی باهاش قرارداد 5 ساله بست 90 درصد بچه ها از دلایل غیر فوتبالی و روابط پنهانیشون میگفتن...!! : Q

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 13:58 گفت:

علی قاسمی: به نظر من هم ویلشر بعد از مصدومیت افت مرده ولی خوب میشه و داره یکم زیر سایه رمسی بازی میکنه و به نظر من برای 20 یا 60 دقیقه خوبه
------
موافقم

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 13:57 گفت:

سید حسین:
توپ لووووو میده !!!!!!خخخخخخخخخخ اصلا موافق نیستم.ویلشر ستاره انگلستان د میشه شک ننک واگرنه تو انگلیس.ثابت بازی تمیکنه
-------------
ستاره بشه منم خوشحال میشم ، منتها الان همینه که گفتم ، موقع بازیدقت کن متوجه میشی

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 13:54 گفت:

ورود یه کاربر جدید به جمع دوستانی که یاد گرفتن آمار لایک رو دست کاری کنن ، تبریک میگم.

برا شفاشون دعا کنید.

سید حسین در 26/6/1392 | 13:54 گفت:

توپ لووووو میده !!!!!!خخخخخخخخخخ اصلا موافق نیستم.ویلشر ستاره انگلستان د میشه شک ننک واگرنه تو انگلیس.ثابت بازی تمیکنه

علی قاسمی در 26/6/1392 | 13:45 گفت:

الان حسن ویلشر بیاد پوستتو میکنه با این پست و نظرت در مورد ویلشر

به نظر من هم ویلشر بعد از مصدومیت افت مرده ولی خوب میشه و داره یکم زیر سایه رمسی بازی میکنه و به نظر من برای 20 یا 60 دقیقه خوبه

♥Arsenal♥ در 26/6/1392 | 13:43 گفت:

مخافلم بات حقیقاتا الان دقیقا دو نفر دارن کاملا در خدمت تیم بازی میکنن یکی ویلشر یکی هم رمسی ویلشر کاملا برا تیم بازی میکنه حرکت رو به جلو بخودیاش خیلی کم شده دریبل ها الکیش که باعث مصدومتش میشد خیلی کم شده ، یه هافبک وسط شیش دانگ داره میشه

nima در 26/6/1392 | 13:22 گفت:

مرسی از پستت سید!
خب منم یه جورایی باهات موافقم به نظرم جکی یکم مغرور شده و این باعث شده که تک روی هاش زیاد بشه و توپ های بیشتری رو لو بده و اون خشونتش رو هم میذارم پای غیرتی و متعصبی بودنش رو آرسنال!!!
ولی خب در اون حدی که داری ازش میگی فک نمیکنم باشه!الان درسته پیشرفتش کند شده ولی در حد بازیکنی در حد آرسنال هس که بتونه تو ترکیب اصلی باشه!اون استیلش هوشش و ...!
به هر حال امیدوارم هر چی زودتر دیگه بشه همون ویلشری که همه منتظرشن!

tofigh در 26/6/1392 | 13:16 گفت:

حرفات درسته به خصوص بحث درگیر شدنش انگار سر کوچه ایستاده..

ولی من معتقدم که خوب میشه..

سالار لاری در 26/6/1392 | 13:14 گفت:

تا حدودی درسته که پیشرفتش کمی کند شده ولی فکر نکنم برا شماره 10 باشه, برای مصدومیت های زیادش هست و 100% درست میشه. یه نگاه به رمزی بندازید....
بازی با ساندرلند هم بهترین بازی این فصلش بود و اگه اشتباه نکنم اولین بازی بود که کامل بازی کرد و در همه سایت ها جزو بهترین های زمین بود ولی هنوز با اوجش فاصله داره که حتما اگه مصدوم نشه تا 3-4 هفته دیگه کامل برمیگرده

سید محمد رضا در 26/6/1392 | 12:59 گفت:

rasoul:
dadash jack too bad tarin haalataesh 1000000 barabare arteta vo ramsey o in bache mache haas aslan ARSENALDNA ro ba kasi moghayese nakon
taze jacky vazifeie hojoomi nadare vazifash bishtar defa ie va in ke ejaze nade hafbak haaie time harif kar konan
-------------
دادا هیچ وقت احساستو به منطق نفروش ، همین!

فقط یه قسمت از حرف بار فنی داره که اونو جواب میدم!
بر فرض این که ایشون کل وظایفش تدافعی هستش ، چرا ما خط دفاعمون با اون که الان دوم هستیم ، جز 12 تای برتر هم نیست؟؟؟

علیرضا در 26/6/1392 | 12:53 گفت:

موافقم.البته اینقدرام بد بازی نمیکنه ولی چون انتظارات ازش بالاستو با توجه به بازی های گذشته و پتانسیلی که داره و شماره ای که میپوشه باید خیلی بهتر بازیکنه خیلی.دیگه بعد مصدومیتش مثل قبلش بازی نکرد.
ولی الحق بازیکن غیرتی و دوست داشتنی هستش.امیدوارم دوباره یه جک ویلشر روپا و سرحالو ببینیم.
تازه من پیش رفیقام کلی کلاس گذاشتم به خاطرش.
لعنت به این مصدومیت

rasoul در 26/6/1392 | 12:53 گفت:

dadash jack too bad tarin haalataesh 1000000 barabare arteta vo ramsey o in bache mache haas aslan ARSENALDNA ro ba kasi moghayese nakon
taze jacky vazifeie hojoomi nadare vazifash bishtar defa ie va in ke ejaze nade hafbak haaie time harif kar konan

shere wilpower