Adiós los vaqueros orgulloso

نویسنده: سید محمد رضا

وبلاگ من
نویسنده: سید محمد رضا
0
کل بازدید: 299,356 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

Adiós los vaqueros orgulloso

سلام , امیدوارم حالتون خوب باشه...


دیشب اسپانیا , مدافع عنوان قهرمانی از صعود به دور دوم مسابقات باز موند , شکستی بزرگ برای اسپانیا , این شکست به قدری بزرگ بود که هیچ کس نمیتونه از اون به عنوان بد شانسی یاد کنه...

اما چه چیزی باعث شد این شکست رخ بده؟

در اینجا قصد دارم دلایلی که باعث حذف اسپانیا شد رو بیان کنم و البته نظر شما رو هم در این مورد بدونم...

ابتدا نگاهی میکنیم به لیست بازیکنان اسپانیا در این مسابقات

گلر ها : کاسیاس , رینا و دخیا

مدافعین : راموس , آلبیول , پیکه , خوان فران , ازپیلیکوئتا و آلبا

هافبک ها : فابرگاس , آلونسو , اینیستا , مارتینز , کازورلا , سیلوا , ژاوی , ماتا , بوسکتس و کوکه

مهاجمین : کاستا , تورس , ویا و پدرو




اسپانیا در هر دو بازیه خودش از کاسیاس استفاده کرد , کسی که تو فینال لیگ قهرمانان با گلی که دریافت کرد نشون داد که با دوران اوجش فاصله زیادی داره...

با توجه به سابقه کاسیاس , توقع بازی دادن به گلری دیگه توی بازی اول خیلی توقع بی جایی هست , اما در بازی دوم دخیا که همراه با خط دفاعی منچستر فصل کابوس واری داشت مصدوم شد تا از بین رینا و کاسیاس باز از کاسیاس استفاده بشه...

بدون شک اگه لوپز هم به این رقابت ها دعوت شده بود میتتونست خیلی به اسپانیا کمک کنه , اما دعوت نکردنش اولین اشتباه سرمربی تیم اسپانیا بود.


اما پست هافبک :

در بازی اول از سیلوا , ژاوی , اینیستا و بوسکتس استفاده شد ...
سیلوا با توجه به مصدومیتی ک پشت سر گذاشته بود با اوجش فاصله داشت و ژاوی , اینیستا و بوسکتس هم از دل ترکیب ضعیف ترین بارسای چند سال اخیر بیرون کشیده شده بودند , این در شرایطی بود که بازیکنان آماده ای مثل مارتینز , کازورلا , کوکه و تا حدودی ماتا از روی نیمکت بازی رو دنبال میکردند.
در بازی دوم هم باز از بوسکتس , اینیستا و سیلوا استفاده شد که نتونستیم چیز خاصی رو ازشون ببینیم.


اما فروارد ها :

نگردو که که فصل فوق العاده ای رو در سیتی سپری کرده بود بیرون موند تا تورس یه شانس مجدد پیدا کنه , متاسفانه علاوه بر این که چیزی از تورس ندیدیم حتی جوی که تماشاگران ایجاد کرده بودند باعث شد دیگو کاستا , امید اول گلزنی اسپانیا در طول دو بازی نتونه حتی یک ضربه در چارچوب داشته باشه.



همه ی موارد بالا نشون میده که دلبوسکه از بازنده ها میخواست در جام جهانی نتیجه مطلوب بگیره و تاوانش رو هم داد...

اما اشتباه بعدی : تعویض ها , جایی که دلبوسکه برای رسیدن به گل حاضر به تغییر سیستم و اضافه کردن مهاجم نشد و کاستا به ناچار از زمین اومد به بیرون تا تورس بازی کنه.


نکته جالب دیگه اینه که اکثر کارشناس ها شکست اسپانیا رو به خاطر نبود اعتماد به نفس میدونن , اما به نظر من دلیلش اعتماد به نفس بالا بود...


جام جهانی قبل با بازی تورس برای اسپانیا شروع شد و نتیجه اون شد باخت یک بر صفر برابر سوئیس...

در بقیه بازی ها اسپانیا با فوتبال بسته و تلف کردن وقت بازی با سیستم 4-6-0 به پیروزی رسید , چیزی که حتی خود دلبوسکه هم فراموش کرده بود و با غرور و سیستم 4-2-1-3 جلوی هلند بازی کرد و البته تحقیر شد تا شاید کمی به خودش بیاد.

اما بزرگترین اشتباه جلوی شیلی رخ داد , جایی که بازنده ها باز هم با ترکیب قبلی وارد میدان شدند و قصد داشتند با تیکی تاکا به پیروزی برسند.

اصولا به جز این که به تیکی تاکا به عنوان یه نوع ضد فوتبال نگاه میکنم , این سبک رو به سبب نتایج بد امسال بارسا و تحقیر بایرن جلوی رئال تموم شده میدونم...

به هر حال دلبوسکه قبل از بازی با هلند شکست خورده بود , جایی که غرورش اجازه نداد از ستارگان سابقش و سبک تموم شده ش تو جام جهانی قبلی چشم پوشی کنه...

پایان...

در آخر هم باز از دلبوسکه تشکر میکنم که یاد و خاطره مویس و منچسترش رو دوباره برای ما زنده کرد با این سبک فوتبالش.

امیدوارم مفید باشه.

Adiós los vaqueros orgulloso
بدرود گاوچران های مغرور...

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

سید محمد رضا در 30/3/1393 | 15:19 گفت:

اگه بازی های دوستانه قبل جام جهانی اسپانیا رو هم دنبال کرده باشین, نبود انگیزه کاملا مشخص بود.
-----------
@ آرین

داداش شما اول مطلبی که روی دیوارتون نوشتم رو جواب بده

بعد کی گفته اسپانیا توی بازی قبل جام جهانی بی انگیزه بود؟؟؟؟ شما مطمئنی بازی با الساوادر رو دیدی؟؟
ترکیبی که توی اون بازی بازی داده شد بازیکن های آماده بودند , بازی تیکی تاکا نبود , واقعا سبک قشنگی بود , حتی بازیکنی مثل تورس کلی با انگیزه ظاهر شد داخل اون بازی و چند تا دریبل قشنگ و پاس تکنیکی و حرکت بدون توپ خوب انجام داد.

سید محمد رضا در 30/3/1393 | 15:15 گفت:

نقل قول : به نظر من هم این ترکیب تا حدود زیادی خسته و فرسوده و بی انگیزه بود انگار که بازیکنا ترجیح میدادن زودتر بازیها تموم شه برن یه استراحتی بکنن بازیکنی مثل بوسکتس یا اینیستا یا ژابی آلونسو واقعا الان 6 سالیه که یه بند دارن بازی میکنن و حتی تابستونها هم درگیر جام جهانی و جام کنفدراسیونها و غیره هستند در مجموع به نظر من هم دل بوسگه باید از بازیکنای کمتر خسته شده و با انگیزه مثل رینا و نگردو و کازورلا استفاده میکرد . اما نفرتت از تیکی تاکا رو درک نمیکنم به هر حال بارسا و اسپانیا با این روش بازیهای زیبایی انجام دادن و اینجور هم نبوده که با وقت تلف کردن اینهمه قهرمانی بدست بیارن و هنوز هم اگه تیمی این همه بازیکن تکنیکی و با قدرت حفظ توپ و پاسکاری دقیق داشته باشه میتونه با همهین روش قهرمان بشه.

پاسخ شما : داداش تیکی تاکا قشنگه؟!!! چرا قشنگه؟؟؟ پاس های مداوم رو به عقبش؟
من بازی با بایرن که ژسنی اخراج شد داشتم میمردم از سر درد , دقیقه 79 بازی آمار اومد کنار تصویر , گواردیولا بیش تر از 100 تا پاس بیشتر از آرسنال داده بود و البته تیمش 5/3 کیلومتر بیشتر از تیم 10 نفره آرسنال دویده بود...


یه حرکت کاملا احمقانه , خشکم زده بود جلوی تلویزیون...

نکته دیگه این که همون اسپانیای 2010 که قهرمان شد اگه توی این جام بود از یک چهارم بالا تر نمی اومد , چرا که علم مربیان اینقدر پیشرفت کرده که بتونن جلویه تیکی تاکا رو بگیرن , اسپانیا , بارسا و بایرن دیگه به موفقیت نخواهد رسید مگر این که یه پلن B برای رقابت با تیم های بزرگ پیدا کنند.

seyed alireza در 30/3/1393 | 13:25 گفت:

نمی دونم چرا اینقدر حرف از تیکی تاکا و بارسلون می زنیدو الکی بزرگشون می کنید بسه از تیم بزرگ خودمون آرسنال صحبت کنید به ما چه تیکی تاکا مرده یا زنده است اصلا مگه تیکی تاکا زیباست الکی توپ رو تو زمین می چرخونن.

seyed alireza در 30/3/1393 | 13:19 گفت:

نمی دونم چرا اینقدر حرف از تیکی تاکا و بارسلون می زنیدو الکی بزرگشون می کنید بسه از تیم بزرگ خودمون آرسنال صحبت کنید به ما چه تیکی تاکا مرده یا زنده است اصلا مگه تیکی تاکا زیباست الکی توپ رو تو زمین می چرخونن.

محسن در 30/3/1393 | 11:50 گفت:

امیدوارم آلمان قهرمان بشه تا بعد از کلی دوم و سوم شدن تو جام های مختلف به حقشون برسن، وهم 4تا آرسنالی (اوزیل و پر و پولدی و اون مربی بدنسازه) با روحیه ی قوی و اعتماد به نفس فوق العاده به آرسنال بیان
هرچند مردم برزیلم گناه دارن

reza در 30/3/1393 | 11:35 گفت:

به نظر من هم این ترکیب تا حدود زیادی خسته و فرسوده و بی انگیزه بود انگار که بازیکنا ترجیح میدادن زودتر بازیها تموم شه برن یه استراحتی بکنن بازیکنی مثل بوسکتس یا اینیستا یا ژابی آلونسو واقعا الان 6 سالیه که یه بند دارن بازی میکنن و حتی تابستونها هم درگیر جام جهانی و جام کنفدراسیونها و غیره هستند در مجموع به نظر من هم دل بوسگه باید از بازیکنای کمتر خسته شده و با انگیزه مثل رینا و نگردو و کازورلا استفاده میکرد . اما نفرتت از تیکی تاکا رو درک نمیکنم به هر حال بارسا و اسپانیا با این روش بازیهای زیبایی انجام دادن و اینجور هم نبوده که با وقت تلف کردن اینهمه قهرمانی بدست بیارن و هنوز هم اگه تیمی این همه بازیکن تکنیکی و با قدرت حفظ توپ و پاسکاری دقیق داشته باشه میتونه با همهین روش قهرمان بشه.

sepehr در 30/3/1393 | 11:23 گفت:

هاجسون خیلی نادونه... ویلشرو نذاشته، هندرسونه گذاشته...! لالانا رو نذاشته، ولبکو گذاشته! ... من دق کردم...
دوست عزیز تیکی تاکا نمرده، درست پیاده نشده، یا ابزارشو ندارن پیاده کنن... بارسای ۲۰۰۹، ۲۰۱۰ یا همون اسپانیا یادت بیاد... حالا ژاوی و اینیستا پیر شدن و مربی هم عرضه بازی دادن به کوکه و کازورلا رو نداره نمیشه گفت سبک مرده...

milad در 30/3/1393 | 11:07 گفت:

شماره 7 استرالیا تو چه تیمی بازی میکنه

خدایی بازیش و قیافش شبیه هازار بود خیلی عالی بود

با 2 میلیون یورو میشه خریدش

حامد در 30/3/1393 | 09:31 گفت:

دم هاجسون گرم جکی نذاشت.بیشتر خوشحال شدم که انگلیس حذف شد.بازیکنامون برگردن به تیم خوب استراحت کنن مصدوم هم نمیشن تو تیم ملی

محمد مهدي نوروزي در 30/3/1393 | 07:34 گفت:

میشه به من یه نفر توضیح بده
کجای هندرسون از ویلشر قوی تره

که هاجسون گوساله اونو تو ترکیب گذاشت

آرین در 30/3/1393 | 01:49 گفت:

@علی ارشدی

این که گفتم چه ربطی به ارسنال داره به خاطر اظهار لطف! دوستمون تو یکی از پست هام بود که حدود 6 ساعت هم براش وقت گذاشته بودم و بدون توجه به متن و زحمتی که کشیدم,کامنت گذاشتن چه ربطی به ارسنال داره!
درمورد تیکی تاکا... ما 8 سال جام نگرفتیم و شکست تحقیرامیز هم کم نداشتیم.از 4 تا 5 تا گرفته تا 8 تا.پس باید بگیم ونگربال هم تموم شده؟!! مسلما تو این سال ها دلیل اصلی نتیجه نگرفتنمون سبک بازی تیم نبوده و مشکلات دیگه ای بوده.من دلیل نتیجه نگرفتن بارسا و اسپانیا تو سال اخیر رو نابود شدن تیکی تاکا نمیدونم. تو بارسا به نظرم تعویض سرمربی باعث شده.شما منچسترو نگاه کنین بعد از رفتن فرگی چه ویرانه ای شد! بارسا بعد از 5 سال گواردیولا رو از دست داد و بعدش هم ویلانووا رفت و مارتینیو هم که اصلا مربی درجه 1 نبود اومد و حالا هم رفته.همین تغییرات هر تیمیو ویران میکنه.درمورد بایرن ,لیگ و حذفی و جام باشگاه های جهان برای سال اول گواردیولا کارنامه ی بدی نیست.فقط سی ال رو نگرفت.باید یه سال از حضورش بگذره تا بشه قضاوت کرد.درمورد اسپانیا هم دلیل نتیجه نگرفتنشونو بیشتر مسائل روحی روانی و نبود انگیزه و اختلافات سیاسی بین بازیکنا میدونم.برای مثال شما حتی تو بارسا هم دیدین وقتی بازی رو عقب بودن دقیقه های پایانی از دفاع توپو میریختن رو دروازه حریف (که معمولا همه تیم ها انجام میدن) که تو اسپانیا هم همینطور بوده.اما دیشب حتی دقایق پایانی هم با اینکه توپ در اختیار اسپانیا بود اما تو دفاع پاسکاری میکردن تا بازی تموم شه.اگه بازی های دوستانه قبل جام جهانی اسپانیا رو هم دنبال کرده باشین, نبود انگیزه کاملا مشخص بود.برد 2-0 از الساوادور! بازی با هلند هم بعد از گل اول بازی رو تموم شده دونستن و له نوعی ول کردن.بازی با شیلی هم بعد از خوردن گل انگیزه ای برای برگشت نداشتن و بعد از 5 تا گلی هم که بازی قبلی خورده بودن روحیه ای برا بازگشت نداشتن.البته به گفته ی کارشناسا چینش بد و تعویض های بدتر (مخصوصا تورس!!!!!) دلبوسکه مزید بر علت شد.در کل امیدوارم تیکی تاکا هرگز تموم نشه.از بکش زیرش ایران گرفته تا کاتانچیو و تیکی تاکا و ونگربال و... زیبایی های فوتبالن.

سید محمد رضا در 30/3/1393 | 00:53 گفت:

دوستان خیلی ممنون بابت کامنت هاتون , یه مطلب نوشتم , چند تا مطلب در کنارش یاد گرفتم

سید محمد رضا در 30/3/1393 | 00:50 گفت:

نقل قول : چه ربطی به ارسنال داشت؟!!!
"اصولا به جز این که به تیکی تاکا به عنوان یه نوع ضد فوتبال نگاه میکنم , این سبک رو به سبب نتایج بد امسال بارسا و تحقیر بایرن جلوی رئال تموم شده میدونم..."
تیکی تاکا تموم نشده عزیزجان.تنها مشکل اسپانیا مشکلات روحی به خاطر باخت بازی قبل بود.همین.


پاسخ شما : مگه من گفتم به آرسنال ربط داره؟!!

تیکا تاکا تموم نشده؟؟ مثال نقض حرفم رو بیار!

بعد مشکل اسپانیا تو بازی شیلی مشکل روحی بود , مشکلشون تو بازی با هلند چی بود؟

مهرزاد در 29/3/1393 | 21:56 گفت:

تشکر.

majid در 29/3/1393 | 21:01 گفت:

مرسی تحلیل خوبی بود

masoud mahmudpur در 29/3/1393 | 19:25 گفت:

اسپانیا افتضاح بود!با این همه بازیکن نمیدونم چرا اینجوری کرد دلبوسکه!خیلی شل و ول و بی انگیزه بازی میکردن
امیدوارم امشب ویلشر و چمبرلین(اگه آماده باشه)فیکس باشن تو ترکیب اینگیلیس

علی در 29/3/1393 | 19:23 گفت:

نقل قول : @ آرین

فعلا که آرسنال بازی نداره بنابراین پستای تحلیلی معطوف میشن به جام جهانی این از این

و این که میگی تیکی تاکا تموم نشده. میشه بگی پس چطور شکست های تحقیر آمیز بارسا (دو فصل پیش جلوی بایرن) بایرن (امسال جلوی رئال) و حالا اسپانیا رو توجیح میکنی؟

بایرنی که با فوتبال دیوانه کننده و فرا زمینی خودش بارسا رو له کرد با آوردن گواردیولا تبدیل شد به یه تیم کند و مزخرف و آخرش هم به حقش رسید

تیکی تاکا تموم شده


پاسخ شما : منم دقیقا همین.

علی ارشدی در 29/3/1393 | 19:11 گفت:

@ آرین

فعلا که آرسنال بازی نداره بنابراین پستای تحلیلی معطوف میشن به جام جهانی این از این

و این که میگی تیکی تاکا تموم نشده. میشه بگی پس چطور شکست های تحقیر آمیز بارسا (دو فصل پیش جلوی بایرن) بایرن (امسال جلوی رئال) و حالا اسپانیا رو توجیح میکنی؟

بایرنی که با فوتبال دیوانه کننده و فرا زمینی خودش بارسا رو له کرد با آوردن گواردیولا تبدیل شد به یه تیم کند و مزخرف و آخرش هم به حقش رسید

تیکی تاکا تموم شده

ماهان ملک در 29/3/1393 | 18:23 گفت:

اصولا به جز این که به تیکی تاکا به عنوان یه نوع ضد فوتبال نگاه میکنم .. دقیقااااااااا
گواردیولا بزدلی بیش نیست.. 10 دیقه اول تو امیرتس رو یادتون بیارید .موش شده بوده بود .. بعد اون همه بد بیری ما گل که زدن ادای استاد همه چیدونارو در میاورد میخواستم فکشو بیارم پایین ... مثال کامل کلمه ی بزدل = پپ گواردیولا...
هلند و آلمان دوست دارم برسن فینال تا زیباترین و ونگرپسند ترین فینالو ببینیم.. و هلند ببره

رضا در 29/3/1393 | 18:13 گفت:

اگه شزنی یکی از اشتباهات کاسیاس رو میکرد بعضی از بچه ها همینجا اعدامش میکردن

abolfazl alayi fard در 29/3/1393 | 18:08 گفت:

دیگه چه اتفاقی باید برای تیم هایی که به اصطلاح سبک تیکی تاکا بازی میکنن بیفته تا بفهمیم تموم شده؟

حتی بارسا هم رفت مارتینو رو آورد که از شر این سبک راحت بشن ولی انقد بازیکناش به این سبک عادت کرده بودن که کاری ازش برنیومد بدبخت و نتیجش شد چیزی که برای بارسا اتفاق افتاد و دیدیم این فصل و سریالش تا همین دیشب با تیم ملی اسپانیا واستخون بندی بارساییش ادامه داشت.
از لحاظ جذب بازیکنم کاملا تیم داره پوست اندازی میکنه جوری که ژاوی و فابرگاس رفتن و اسم خیلی دیگه از بازیکنای دیگشون هم توی نقلو انتقالات هست مثل سانچز و پدرو و ...

یکی دیگه از نشونه هاشم فرار گواردیولا به لیگ آلمان بود. چرا میگم فرار چون از چلسی هم پیشنهاد داشت و البته یک نگاه به تیمای لیگ آلمان بندازید میبینید فاصله تیمارو با بایرن مونیخ.( حتی دورتمند) قهرمان شدن تو اون لیگ کاری نداره.
مرد بود میومد لیگ برتر. البته فکر نکنم هیچ وقت جرات کنه بیاد.

آرین در 29/3/1393 | 17:02 گفت:

چه ربطی به ارسنال داشت؟!!!
"اصولا به جز این که به تیکی تاکا به عنوان یه نوع ضد فوتبال نگاه میکنم , این سبک رو به سبب نتایج بد امسال بارسا و تحقیر بایرن جلوی رئال تموم شده میدونم..."
تیکی تاکا تموم نشده عزیزجان.تنها مشکل اسپانیا مشکلات روحی به خاطر باخت بازی قبل بود.همین.

Ali در 29/3/1393 | 16:34 گفت:

خیلی دوس داشتم آلمان و اسپانیا تو نیمه نهایی به هم بخورن و آلمان ببره و انتقام 4 سال پیش رو بگیرن ولی اسپانیا انقد بد بود که 2 بازیه 7 تا گل خوردو حذف شد.

علیرضا در 29/3/1393 | 16:15 گفت:

مرسی سید محمدرضا.تحلیل خوبی بود.
من خودم فکر میکردم باخت اول اسپانیا به هلند یه اتفاق باشه تا اینکه جلو شیلی هم اونجوری بازی کرد و باخت.
در مورد فرواردا و هافبکا اشاراتی داشتیو تا حدود زیادیم باهات موافقم.
ولی مهمترین نکته به نظرم که بهش اشاره ای هم نکردی ضعف خط دفاعی اسپانیا بود.پیکه وراموس تو بازیه اول و راموسو خاوی مارتینس تو بازیه دوم خیلی ضعیف بازی کردن و عاملای اصلیه گلایی بودن که اسپانیا میخورد.بیشتر گلا رو هم اسپانیا از تو عمق خط دفاعیش خورد.
غرورم میتونست باشه که به درستی بهش اشاره کردی.
کلا این اسپانیا از اون نشاط و آمادگیه سابقش بی بهره بود

Hossein در 29/3/1393 | 16:02 گفت:

پست خوبی بود مرسی.

در مورد حمله به نظر من نگردو که اصلا فصل موفقی نداشت. اما به جای تورس از ویا استفاده میکرد بهتر بود. در مورد خط هافبک باهات موافقم میتونست از کوکه که یکی از عوامل اصلی موفقیت اتلتیکو بود استفاده کنه کازورلا که واقعا در دوران اوج خودش قرار داره.

در کل از حذف اسپانیا خوشحالم به خاطر وجود فابرگاس و سایر بارسایی ها. اما دلم واسه سانتی میسوزه.