چرا چلسی می تواند و ما نمی توانیم !!!

نویسنده: soroosh

وبلاگ من
نویسنده: soroosh
Nothing especially
کل بازدید: 63,898 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

چرا چلسی می تواند و ما نمی توانیم !!!

سلام به همه داداش های آرسنالیم


بازی دیشب رو فکر کنم همه دیدیم. بازی سال گذشته و سال قبل ترش هم که آرسنال با بارسا بازی کرد رو هم هممون مطمئنا دیده بودیم.
چرا ما به بارسلونا باختیم ( به نظرم راحت هم باختیم  و واسه بارسا حریف ساده ای بودیم ) ولی چلسی همیشه واسه بارسا حریف سختی بوده و همیشه عذابشون می داده ( حتی منچستر هم به نظرم راحت میبازه به بارسا )
به نظرم چند دلیل بسیار بسیار مهم داده

1- اگه به بازی آرسنال و بارسلونا نگاه بندازیم، دو نکته خیلی مهم میاد تو چشم.
اول این که درصد مالکیت توپ واسه ما و بارسا نزدیک هم بود ( یه چیزی حدود 40-45 برای آرسنال )
و دوم این که ما خیلی پشت محوطه خطا می کردیم رو بازیکن های بارسلونا
********************************************************
و اما چلسی :
اول این که توپ رو می داد به بارسا تا هر چی دلش می خواد پاس کاری کنه و این جوری شد که درصد مالکیت توپش شد %20 !!!!!
دوم این که پشت محوطه اصلا خطا نکردن
راحت بگم اگه هم کسی مجبور بود خطا کنه بارسایی ها بودن که جلو ضدحمله چلسی رو بگیرن

نتیجه ای که من می گیرم اینه که جلو بارسا نباید آرسنالی بازی کنی
یه کم باید عقب وایسی و صبر کنی که اونا اشتباه کنن در حالی که تو هم باید بازیشون رو خوب تخرب کنی

2- راستش رو بگم. آرسنال وقتی در نیوکمپ بازی می کرد، قبل از ورود به بازی تیم بازنده بود. اصلا تو مخیله تیم هم نبود که بتونه بارسا رو تو نیوکمپ متوقف کنه. از اینکه می دید بارسا صاحب توپ هست و تیمش مالکیت توپ نداره آشفته می شد
********************************************************
چلسی اعتماد به نفس داره که تو بدترین شرایط هم می تونه بهترین عملکردش رو جلو بارسا داشته باشه. واسه بازیکنایی مثل لمپارد و دروگبا ترس معنا نداره. تو بازی دیشب بازیکن های چلسی بودن که حاشیه درست می کردن در حالی که تو بازی های ما ما دچار حاشیه بارسایی ها می شدیم ( مثل اون صحنه معروفی که گردن ون پرسی رو می گیرن)

3- ساختار دفاعی نامنطم آرسنال در اون سال ها. تو بازی برگشت دو سال قبل برادر عزیرمون سیلوستر شاهکار کرد و تیم رو نابود کرد. سال قبل هم نبودن ورما خیلی آسیب زد بهمون. تو ساختار دفاعی وجود هافبک دفاعی خیلی مهمه
بازی دیشب رو نیگا کنید. رائول میریلس مسی رو کاملا نابود کرده بود. اوبی میکل بی نقص بود ولی بازی سال قبل ما رو ببین. سانگ که شوت شوت بود. ویلشر هم به درخشانی بازی رفت نبود
******************
این جاس که من میگم خدا کنه ما یه هافبک دفاعی درست بخریم. سانگ درسا بشو نیس. فکرش اشتباهه

4- قدرت بدنی دو تیم ... یه نیگا به تیم آرسنال بندازید. چه قدر شکننده هست. هر سال مصدوم... هر سال کم اوردن تو ژانویه و آوریل. یادمه روبن تو چلسی مصدوم شده بود، به هر بدبختی شده رسوندش به آخر فصل اما ما چی؟ جکی امسال، ورمائلن سال پیش و رابین سال قبلش
موندم این کادر پزشکی آرسنال چه غلطی می کنه؟ بدن سازهای تیم چرا انقدر ضعیف کار می کنن :(



یادتون باشه چلسی ده نفره بارسا رو تو خونش متوقف کرد در حالی که 2-0 عقب بود ولی ما چی؟
تو بازی اولمون 1-0 جلو افتادیم ولی نخواستیم بکشیم عقب و خوب دفاع کنیم. چه اشکالی داشت بنتنر هم تو کارای دفاعی تیم رو کمک کنه؟
تو بازی دوم 1-1 کردیم و رفته بودیم بالا. بعد 1-1 بودن رابین اخراج شد نه قبلش در صورتی که چلسی این جوری نبود
در آخر هم باید بکم تا زمانی که نتونیم جلو بارسا از تک موقعیتمون استفاده کنیم، نمی تونیم تو جام معتبری مثل لیگ قهرمانان چیزی بشیم :(

***********************************************************
اینم جدا گونه گذاشتم :دی
از لمپارد بسیار متشکرم که یه حال اساسی به فابرگاس داد. فابرگاس عزیزم کم کم باید بری بمیری

و اینم عکس خیلی خیلی عالی از کوشلینی


تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ehs در 7/2/1391 | 02:40 گفت:

من قبلا هم گفتم تر جيح مي دم 10 سال ديگه ارسنال جام نگيره ولي اينجوري بازي نكنه!!
در ضمن هواداراي چلسي هم خيلي خوشحالن!مثل هواداران اينتر !!اين هم يك سبك باز بعضي ها دوست دارن فقط نتيجه بگيرن و بعضي ها هم حاضر نيستن خودشون رو به هر قيمتي بفروشن!ارسنال هم قطعا بازي با بارسا رو صعود مي كرد اگه داوري اونكار و باهاش نمي كرد!

میلاد کشوری در 6/2/1391 | 22:38 گفت:

از دوست عزیز بارسایی هم خواهش می کنم که اینجا اینقدر از بارسا طرفداری نکنه. بارسلون منفورترین تیم برای آرسناله. بیشتر از منچستر، بیشتر از تاتنهام. نیازی هم به روشنگری های شما نیست. آرسنال هم می تونه بارسلون رو شکست بده به شرط اینکه تیم برای شکست دادن اون بسته شه و نه برای ارائه بازی هجومی و زیبا و ... و از پیش بازنده!

میلاد کشوری در 6/2/1391 | 22:32 گفت:

هر کی میگه که برد چلسی ارزش نداره نشون میده که هیچی نه فقط از فوتبال بلکه از زندگی نمیفهمه. تساوی در نیوکمپ با قدرتمندترین تیم حال حاضر دنیا و کلکسیونی از ستارگان، در حالی که 10 نفره بازی می کنه کاریه که ارزش ثبت در تاریخ رو داره. چلسی و دی متئو نشون دادن که واقعا شایسته تر از بارسلونا هستن، چون با بازیکنایی به مراتب ضعیف تر و ده نفره بازی کردن و بازی برگشت در زمین حریف بودن، 4 امتیاز در دو بازی از بارسلونا گرفتن. به نظر شما این با ارزش نیست؟
مربی چلسی فهمید که چطور باید از داشته هاش علیه حریف قدرتمندش استفاده کنه. چیزی که میورینیو بعد از 7 بازی به اون رسید.
بحث فوتبال نیست. بحث شکست و پیروزیه. بحث مدیریت و فرماندهی. اگر همه مثل شما فکر می کردن، دیگه خبری از کوروش و اسکندر و سزار و چنگیز و عمر و ناپلئون نمیشد. همه ی اینا با داشته هایی کمتر از دشمنانشون نبردا رو به سود خودشون به پایان رسوندن و تاریخ رو به صورت کنونی نوشتن.

علی ارشدی در 6/2/1391 | 18:42 گفت:

ولی آرسنال جلوی بارسا باخت چون داور سرشو برید فقط همین

ما داشتیم خوب کار می کردیم دفاعمون خوب بود یه اشتباه کردیم یه گل خوردیم که جبران شد ولی بعد از اخراج نابود شدیم

علی ارشدی در 6/2/1391 | 18:42 گفت:

باو چه بحثی!!!!!!!!!!!!!

کسی می تونه خلاصه شو به منم بگه؟؟؟؟؟؟ :)

amir reza در 6/2/1391 | 17:26 گفت:

اقا سروش اگه آرسنالم 10 درصد شانس چلسیو داشت 3تا نمیخورد

soroosh در 6/2/1391 | 17:01 گفت:

نه اتفاقا از رونالدو که بدم میاد ولی مورینیو رو به عنوان مربی قبول دارم هر چند هیج وقت دوست ندارم مربی آرسنال بشه :)

parsa در 6/2/1391 | 16:36 گفت:

سروش جان پاس پشت پا سسک رو میگم که مسی زد تو دست چک نه یک ودو مسی وسانچز
راستی سروش فکر کنم از مورینیو ورونالدو خیلی خوشت میاد نه
اینطور بازی کردن به مزاج همه بچه های سایت سازگار نیست

soroosh در 6/2/1391 | 15:53 گفت:

خوب رضا تو از این آرسنال راضی هستی؟
این اون آرسنالی نیس که نفس منچستر رو برونده بود

♥Arsenal♥ در 6/2/1391 | 15:53 گفت:

یادت باشه بالاترین قدرت بدنی ماله تیم چلسی هست.............!!

و میش گفت ضعیف ترینش ماله آرسنال و بارسا.......

توپچی جنوب در 6/2/1391 | 15:53 گفت:

من از بازی هیچ لذتی نبردم چون همه اش یه طرفه بود ولی از نتیه لذت بردم.
دلیل برد چلسی دفاع مستحکمش بود ولی ما دفاع خوب نداریم فقط فرمایلن رو قبول دارم بقیه فراز و نشیب زیاد دارن....
من به خاطر سبک بازی ارسنال هوادارش شدم و بازی دیشب رو قبول ندارم من فوتبال بازی کردن بیشتر از نتیجه واسم اهمیت داره اصلا تو کتم نمیره که ارسنال بخواد مثل چلسی بازی کنه اصلا............

مصطفي اكرامي در 6/2/1391 | 15:51 گفت:

فصل بعد طلسم قهرماني شكسته ميشه ، اينو من خوب ميدونم

reza در 6/2/1391 | 15:48 گفت:

اولا علت باخت تیم ما به بارسا فقط کم تجربگی بود و بس . تری با اون همه تجربه زیر فشار اون جوری نابود شد جه برسه به جکی که یک سال هم از بلوغش نگذشته . بعدش اگه یادتون باشه ویلشرن باعث باخت شد با پاس پشت پاش
ما می بازیم چون مهده کودک باز کردیم . ارسنال یه شرکت پول ساز و بس همین . باثه برد ساخته نشده . باثه کاپ ساخته نشده اینو از اسامی بازیکنانی که برای خرید ازشون نامبرده میشه میشه فهمید به سادگی .

مجتبی عابدی در 6/2/1391 | 15:45 گفت:

Arsenal = Beauty

(Hooman sam (Dark metal در 6/2/1391 | 15:43 گفت:

من زبونم مو درآورد از بس ضد بارسا حرف زدم...
فقط خدارو شکر میکنم با اینکه داور رو به عنوان یار 12ام داشتن بازم نتونستن از پس یه تیم انگلیسی بر بیان...دیییییییی
like \\m// like

مجتبی عابدی در 6/2/1391 | 15:42 گفت:

برد لیوردوغ زود از ذهن ها پاک میشه اما باختنه مردونمون به شانسلونا هیچ وقت از ذهنمون فراموش نمی شه . ترجیح می دم ببازیم اما مردونه بازی کنیم . چون ما ارسنالییم .

مصطفي اكرامي در 6/2/1391 | 15:41 گفت:

در 3 باخت اخیر اروپایی بارسلونا (چلسی و آرسنال و اینتر) ، آرسنال تنها تیمی بوده که موقعیت های گلش از بارسلونا بیشتر بوده و همچنین در مقایسه با اینتر و چلسی ، با بازی زیبا و درصد مالکیت توپ بیشتر و موقعیت های گل بیشتر تونسته بارسا رو شکست بده .

soroosh در 6/2/1391 | 15:36 گفت:

دوستان بازی با لیورپول رو یادتون رفته؟
که آرسنال 2-1 برد
حقش بود اصلا؟
حالا افتخار کردید اون بازیو آرسنال برد یا نه؟
مهم اینه که چلس الان فینال هست و مهم این بود که تیم ونگر تو زمین بارسا 3 تا خورد پس درود به چی؟

مجتبی عابدی در 6/2/1391 | 15:33 گفت:

فابرگاسه منفوره دوست داشتنی !! حیف زحمت های ونگر . حیف لباس مقدس ارسنال . حیف دله ما که واست جا باز کرد .

مصطفي اكرامي در 6/2/1391 | 15:32 گفت:

راستشو بخواين ، از سبك بازي ديشب چلسي حالم ب هم ميخورد ، درسته ك تونستن غلبه بر بارسا كنن ولي اين فوتبال نبود
،چلسي ترسو بازي كرد ،
مرهبا ونگر
ك با جووناش جلوي بارسا مثل شير بازي كردن
من فك نكنم هيچ طرفدار چلسي ديشب از صعودشون افتخار كنه

مجتبی عابدی در 6/2/1391 | 15:28 گفت:

بارسا و رئال انقـــــــــــــــدر پست و حقیرن که اصا ارزشه فکر کردنم ندارن . حیفه فحش که نثاره اونا شه .

soroosh در 6/2/1391 | 15:17 گفت:

به هرحال اون آفساید میلیمتری به قول تو باعث شد که تیم بدبخت شه و هانری به همین دلیل و ناامیدی از گرفتن این جام رفت بارسا
منطق؟ دلیل هام واس خودم و خیلیا که تو این سایت میرن و همزمان طرفدار دو تیم هم نیستن منطقی هست

حسین در 6/2/1391 | 15:11 گفت:

اصلا حرفای سوروش منطقی نیست.چون بارسا چند تا از ستاره های ارسنالو خریده پس دیگه نمیشه هر دوشون رو دوست داشت؟؟؟جالبه والا!

اون گل اول براسا توی فینال 2006 انقدر میلیمتری بود که توی هر بازی دیگه ای هم ممکنه رخ بده و اگر هم آفساید بوده باشه یه اشتباه ظریف بوده.سر اون قضیه اخراج لمن هم گل ژولی مردود شد که اگر قبول میشد( و لمن هم کارت زرد میگرفت) بارسا 1-0 بازی رو جلو میفتاد.در هر حال اون شب در فینال 2006 هر دو تیم فوق العاده بودن و اگر هم ارسنال قهرمان میشد صد در صد حقش بود.چون هر دو تیم اون شب فوتبال بازی کردن.

این حرف که نمیشه ارسنال و بارسا رو با هم دوست داشت هیچ وقت تو کت من یکی نمیره!!

حسین در 6/2/1391 | 15:07 گفت:

اون جملم

حسین در 6/2/1391 | 15:07 گفت:

سوروش اون جملت که ارسنال نمیتونه بارسا رو حذف کنه رو از تیتر بلاگ الهام گرفتم.بد نیست دوباره یه نگاهی به تیتر بلاگ بندازی

amir reza در 6/2/1391 | 14:58 گفت:

خیلی از دوستای من هم طرفداره بارسا هستن هم آرسنال...(به نظرم سبکه بازیش مه 3 آرسناله)
واقعا دلیلت بی منطق بود...

soroosh در 6/2/1391 | 14:56 گفت:

قربونت برم مهدی :عشق

soroosh در 6/2/1391 | 14:51 گفت:

به خاطر اینکه بارسا با آرسنال جمع پذیر نیس
می دونی چرا؟
اورمارس، فن برانکورس، پتی، هلب، هانری، فابرگاس
همشون ستاره تیممون بودن ولی بارسا همشون رو ازمون گرفت
آرسنال یه بار رفت فینال لیگ قهرمانان ولی اون یه دفعه هم با کمک داور و آفساید اعلام نکردن گل اول بارسا، به مهمترین جام دنیا دست پیدا نکرد
آرسنال همین سال پیش با کمک داور ( هرچند که ما هم همچین بازی نکردیم ) به بارسا باخت
حالا متوجه شدی چرا نمیشه این دوتا رو با هم دوست داشت؟

amir reza در 6/2/1391 | 14:50 گفت:

مگه 11 نفره بود حمله میکرد؟؟؟(تو زمین خودش مگه حمله میکرد؟؟)

مهدی بحری در 6/2/1391 | 14:46 گفت:

سروش عجب حرفی زدی خیلی خوشم اومد//شانس در خدمت افراد جاه طلب هست نه ترسو ها //

soroosh در 6/2/1391 | 14:46 گفت:

در ضمن یه تیم باید احمق باشه که ده نفره بشه و جلو بارسا هجومی بازی کنه ( که البته ما بودی )

علی ارشدی در 6/2/1391 | 14:46 گفت:

تکل لمپارد رو سسک خیلی حال داد

ای جـــــــــــــــــــــــان

amir reza در 6/2/1391 | 14:45 گفت:

حواسم نبود 10 نفره..
خب بگو چرا به من میگی طرفداره بارسلونم؟؟؟از چه حرفم اینو استنباط کردی؟؟(البته بارسام دوس دارم نه به اندازه ی آرسنال)

سعيد توپچي در 6/2/1391 | 14:44 گفت:

ببين حسين من شمارو ارجاع مي‌دم به بازي با اورتون که ون‌پرسي گفته بود ((برد مهمه و ما بايد به اين شکل بازي کردنم ياد بگيريم و موفق شيم، وچه اشکالي داره که آرسنال هم در طول فصل چند بازي رو به اين شکل ببره؟))
درستشم همينه وقتي با حريفي طرف مي‌شي که تا دندون مسلحه و زورتم بهش نمي‌رسه ناچارا بايد منتظر سوتي اون بموني و از تک موقعيت خودت بهترين استفاده رو بکني. ولي تو بازياي برابر روش اصليتو پياده کني

soroosh در 6/2/1391 | 14:42 گفت:

من که گفتم شانس در خدمت افراد جاه طلب هست نه ترسو ها

soroosh در 6/2/1391 | 14:41 گفت:

ده نفره دفاع کرد نه یازده نفره

amir reza در 6/2/1391 | 14:39 گفت:

سروش جان چه ربطی داشت؟؟؟خب یعنی تو میگی چلسی شانس نیاورد؟؟؟!!!4تا به تیرک..5تا تک به تک..2تا دروازه خالی..یک پنالتی!!
یعنی تو میگی چلسی دیشب به فوتبال احترام گذاشت؟؟؟11نفره دفاع کرد

soroosh در 6/2/1391 | 14:38 گفت:

آره یادم رفت بنویسم اینو
الان ادیتش می کنم

soroosh در 6/2/1391 | 14:37 گفت:

حسین خوشحال باش که یه بارسایی مثل امیررضا پیدا شد که باهات همدرد باشه

سید امین هاشمی در 6/2/1391 | 14:35 گفت:

ببین سروش جان.تیمهایی میتونن مقابل بارسا حرفی واسه گفتن داشته باشن که علاوه بر تفکرات 1مربی خوب،از قدرت فیزیکی بازیکنان استفاده کنن.آرسنال اولی رو داشت ولی فاقد شرط دوم بود!

soroosh در 6/2/1391 | 14:32 گفت:

وحید کیهسل که سری مصدوم شد که ... تازه به نظرم کوشیلینی بهتر از اون میشه ولی مشکل اینه که انگلیسی و باغیرت نیس مثل کیهیل. دید از ناراحتی موقع تعویض قرمز شده بود ... یه کم غیرت بد نیس

soroosh در 6/2/1391 | 14:29 گفت:

حسین جان شما این جمله ات رو توجیح بفرما
"آرسنال نمیتونه بارسا رو حذف کنه"
**********************************
امیررضا شانس مهمه قبول ولی شانس در خدمت کسی هست که جاه طلب باشه نه ما که نهایت آرزومون قرار گرفتن بین 4 تیم هست :(

amir reza در 6/2/1391 | 14:18 گفت:

برای اینکه مه3 سگ شانس داره

حسین در 6/2/1391 | 14:16 گفت:

سعید توپچی منظور من رو درست متوجه نشدی دوست گرامی

من میگم شیوه و فلسفه کلی به هیچ عنوان نباید تغییر کنه و باید ثابت باشه چون به نظر من سبک و فلسفه فوتبالی حتی از عناوین و جام ها هم بیشتر برای یک تیم هویت کسب میکنه.ولی قطعا در بازی های مختلف و در مقابل تیم های مختلف بر اساس نیاز باید از تاکتیک های مختلف(ولی الزاما در قالب سبک اصولی بازی خود تیم و باشگاه) برای گلزنی و پیروزی استفاده کرد.این دو موضوع رو نباید با هم قاطی کرد.

vahid در 6/2/1391 | 14:11 گفت:

اخ اخ حاجی این بازی کیهیل رو که میبینم تا ماتهم می سوزه عجب دفاعی خدا وکیلی ایجاست که باید فحش زیر و بالای مسئولین رو داد که مفت مفت گذاشتن کیهیل بپره

سعيد توپچي در 6/2/1391 | 14:06 گفت:

ببينم حسين تو وقتي شطرنج بازي مي‌کني با حريف پيش پا افتاده و حريف قدر با يه استراتژي مهره مي‌چيني؟

سعيد توپچي در 6/2/1391 | 14:04 گفت:

حسين آخه يعني چي؟ تو به اين که ونگر شيوه فوتبال تيمو در موقعيتهاي مختلف عوض نمي‌کنه افتخار مي‌کني. درستش اينه که يه رهبر واقعي در موقعيتهاي مختلف طرز جنگيدن ارتش خودشو تغيير بده نه اين که هميشه يه جور باشه

soroosh در 6/2/1391 | 14:02 گفت:

گفتی که : "ولی بازنده ای میشه که از خیلی برنده ها ارزشش بیشتره"
اصلا حرفت رو قبول ندارم. بازنده بازنده هست. تو تاریخ نمی نویسن که آرسنال حمله کرد و باخت
در ضمن زیاد هم خوش بین نباش با این جملت "آرسنال نمیتونه بارسا رو حذف کنه"
سال پیش اگه فابرگاس یه کم از خودش غیرت نشون می داد و قبل بازی مصاحبه می کرد ( به عنوان یه کاپیتان آرسنال نه یکی که DNA بارسا رو داره ) به همه تیم روحیه می داد.
امیدوارم ساختار دفاعی تیم قوی بشه اون وقت بهت می گم "نمیتونه" واسه کی صادق هست
دیشب چلسی مردونه دفاع کرد و تو تاریخ هم می نیوسن چلسی ده نفره با بارسات مساوی کرد
اگه این جوری باشه که تیم ملی ایتالیا واقعا حقیره

حسین در 6/2/1391 | 13:53 گفت:

حرفام هیچ کدوم از روی غرض ورزی نیست.فقط اعتقادات فوتبالیم هست.

آرسنال نمیتونه بارسا رو حذف کنه...

چون وقتی ونگر میگه ما در نیوکمپ دفاع نخواهیم کرد مثل امثال آلگری و دی متئو از روی باد شکم حرف نمیزنه و واقعا و مردانه به حرفش عمل میکنه.میره توی نیوکمپ بدون ترس احمقانه و فروختن شرافت فوتبالی خودش به بارسا حمله میکنه و همین حمله به بارسا باعث حذفش میشه.ولی بازنده ای میشه که از خیلی برنده ها ارزشش بیشتره...

چون ارسنال برای خودش ایده و فلسفه فوتبالی داره و برای یه پیروزی یا یه جام هرچقدر هم ارزشمند اون رو تغییر نمیده.ولی چلسی تیم بی هویتی که هنوز یک دهه نمیشه که تیم مهمی شده طبیعیه که هیچ سبک و فلسفه خاصی نداشته باشه و بر اساس اهداف کوتاه مدت و مقطعی نوع و سبک فوتبالش رو مشخص میکنه.مسلمه که چلسی با این کار در کوتاه مدت ها نتیجه میگیره و ارسنال نه...

(یاتون باشه همیشه خوبی ها و ویژگی های مثبت تاوان و تقاص دارن و نه ویژگی های منفی)

soroosh در 6/2/1391 | 13:49 گفت:

اغراق نکن احسان
ما اصلا موقعیت نداشتیم
گلمون هم که یادته کی زد؟ بوسکتس به خودشون زد
***************************************
من نمیگم همه تیم ها بارسا هستن، میگم ساختار دفاعی مهم تر از ساختار هجومی هست

سعيد توپچي در 6/2/1391 | 13:47 گفت:

خيلي خوب گفتي
درباره اعتماد به نفس که زدي تو خال و اون بر مي‌گرده به تجربه والا و گرانقيمت دروگبا، تري و لمپارد که ما حسرت فقط يه دونه‌شونو داريم.
اينم بگم که دروگباي ديشب بهترين بود دقايق آخر بازي يه لحظه تو دفاع بود لحظه‌اي بعد نوک حمله. بنازم به اين تعصب. اميدوارم ون‌پرسي بمونه و سال ديگه برامون اينجوري باشه

احسان در 6/2/1391 | 13:45 گفت:

همه ی تیمها بارسا نیستن که سبک آرسنال عوض بشو نیست

بعدم سال پیش اگه بوساکای احمق رابین رو اخراج نمیکرد ما بارسا رو رفت و برگشت برده بودیم

soroosh در 6/2/1391 | 13:40 گفت:

بعد از اون مصاحبه اش که درباره گل دروگبا کرده بود، دیگه نمی تونم ببخشمش :(

Farhad Rahbari در 6/2/1391 | 13:40 گفت:

دمت گرم
http://www.fcbarcelona.ir/index/modules/news/article.php?storyid=5184

parsa در 6/2/1391 | 13:36 گفت:

سروش جان گل گفتی
سروش خیلی با فابرگاس دعوا داری ها
دیشب که خوب بازی کرد یک پاس فوق العاده برای مسی داد که خراب کرد یک پنالتی هم گرفت
فکر کنم سایه اش را یا تیر میزنی