چرا خودمان را گول می زنیم ؟شما بگید چرا؟؟

نویسنده: hosein-gunner

وبلاگ من
نویسنده: hosein-gunner
سعی می کنم برای رسیدن به هدف تلاش کنم مهم نیست که حتما به هدفم برسم مهم اینه که تلاش کنم!! یه زمانی طرفدار اسپانیا و فرانسه و هلند بودم تو تیمهای ملی و با توجه به قدرتشون اون یکی رو بیشتر دوست داشتم البته تا همین پارسال طرفدار فرانسه و هلند بودم اما به خاط خائن از هلندم خوشم نمیاد الان فقط فرانسه در کل به خاطر زیبا بازی کردن طرفدار آرسنال شدم همیشه هم دوست داشتم مثل هانری توپ رو تو هوا بگیرم اما خوب خودم گلر بودم
کل بازدید: 55,312 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

چرا خودمان را گول می زنیم ؟شما بگید چرا؟؟

امیدوارم خوب به پستم فکر کنید نمی خوام بگم من پستام بدون مشکله فقط از دلخوریم گفتم همین!!!!!!!


سلام به همه چه منتقدا چه متحدا چه هرکسی که بازیهای زیبا آرسنال رو داست داشته !!!!!!!!!!!!!
باور کنید از اینکه 2بر0باختیم ناراحت نشدم به اندازه ای که صفحه نت رو باز گردم و به طور کلی دارم میگم نه فقط این سایت دیدم با وجود این نتیجه هنوز دارن از تیم تعریف می کنند!!!!!!!!
آخه باسه چی ؟؟برای کی ؟؟؟وقتی بده باید گفت بده 
دوست دارید یه صفحه پست بدم و همش از آرسنال تعریف کنم؟؟؟؟
دوست دارید از دفاع تا خط حمله آرسنال رو بهترین بدونم و کلی لایک بگیرم؟؟؟؟؟
چرا وقتی یه انقاد درست میشه بعضی افراد فقط می خوان باهاش مخالفت کنند و واقعیت رو تغییر بدن؟؟؟؟؟ یا اصلا برعکس وقتی یه تعریف درست میشه یه سری می خوان فقط انتقاد کنند؟؟؟؟؟
الان وقته انتقاده چون تیم خوب نبوده شما هیچ نکته مثبتی از بازی با سیتی ندیدید که تعریف کنید (جز سه چهارتا که از جون مایه گذاشتن)اما باز هم یه سری افراد هستن که آدمو از نتیجه بیشتر آزار میدن میری یه جا پستاشونو می خونی 
یکی میگه داور مشکل داشت (منم در جواب میگم اون موقع که به نفع می گیرن سکوت علامتتونه اما حالا که درست می گیرن داور؟؟؟؟)
یکی میگه ما خوب بازی کردیم و فقط چون ده نفره بودیم باختیم(منم میگم اون موقع که تاتنهام رو بردید و ده نفره بود انواع و اقسام لقبها رو به بازیکنانی دادید که از همون ده نفره سه تا خورد  چرا خوشحال بودید)
یه نفر میگه ما کلی موقعیت داشتیم !!!!!!!! و من در جواب این دوست عزیز فقط می تونم بگم شما باید برید پیش ژسنی تا ببینید در مقابل این حرف شما چی میگه و همچنین نزد جوهارت که از کمکارترینهای زمین بوده و در مقابلش ژسنی پرکارتینها 
و هزاران نظر خنده >>>>>
برید سراغ پست یکی از دوستان که رو صفحه هم هست به نام آرسن، فیدل و بهشت خیالی سوسیالیسم 
>>>>تعداد لایک ها رو نگاه کنید !!!!!!!
چرا وقتی یه پست که واقعیت توشه رو می بینیم خودمونو قول می زنیم چرا باید بت بسازیم 
شما فکر می کنیم فقط بت پرستی یه زمانی در قدیم بوده ؟؟؟؟نه همین حالا خیلیها بت پرستن !!!!!!!!!کیا؟؟کسانی که دوست دارن حقیقت رو جوره دیگه نشون بدن تا به نفع اون چیزی که ازش بت ساختن بشه !!!!!!!!!!
من اصلا قصدم انتقاد همه جانبه از ونگر نیست فقط یه واقعیت رو دیدم و تاییدش می کنم شما در این پست چه دروغی رو می بینید؟؟؟؟؟وقتی خود مربی میاد و مصاحبه می کنه که من به اصول سوبسالیسم که میگه حقوق باید بین بچه هام تقسیم بشه معتقددم و بهش باور دارم و همه سیاستهای حقوقی دست خودمه  و می دونم که باعث خروج ستاره ها میشه اما من بهش اعتقاد دارم
این خود جمله ونگره آیا این دروغه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آیا این جملات به شما نمیگه که اینکار باعث شده بی خودترین بازیکن تیم به اندازه با خودترین حقوق بگیره؟؟؟؟ این کار به شما نمیگه وقتی دوست عزیز مربی محترم داری سوبسالیسم می کنی یه فکری هم روش بکن که  وقتی این بازیکنت انقدر بدرد نخور شد که کسی حاضر به خریدش نبود حداقل یه کم حقوقش کمتر باشه کسی بهش نگاه کنه نه اینکه سر خودتو گول بزنی و مثلا چاماخ رو بفرستی وستهام در حالیکه بازم بیشتر حقوقشو خودت بدی !!!!!!!!!!!!!!!!
تو این پست اصلا قصدم تعریف از تیم نیست چون مخاطبم فقط کسانی هستن که در هر شرایط می خوان تعریف الکی از تیم کنند !!!!!!!!!من خودم هر وقت خوبیم میگم خوبیم هر وقت بدیم هم میگم بدیم و اینکه یکی فقط بد بگه یکی خوب بگه رو نمی فهمم!!!!
جالبه بدونید این مصاحبه ونگر که در مورد سوبسالیسمش گفته بود اصلا در اون یکی سایت آرسنال که شما هم منظورمو می فهمید قرا داده نشد !!!!!!!
جالبه بدونید در اون یکی سایت آرسنال هر گونه انتقاد مساویست با بسته شدن اکانت 
یه  چیز جالب هم خودم بگم تو همون سایتی که میگم بنده یه عکس طنز گذاشتم از گزینه های احتمالی خرید آرسنال که باسه خنده بود عکس چند تا بچه بود بعد بالافاصله عکس حذف و اکانت بنده بسته شد !!!!!!!!
همینجا از همه کسانیکه تو این سایت هستن تشکر می کنم چون خیلی خوب می ذارن که پستهای انتقادی هم باشه و اگه پست دیگه از حد انتقاد بگذره حذفش می کنه که واقعا بهشون خسته نباشید میگم و این کار درستی هست 
نه اینکه هر چی انتقاد باشه حذف بشه
در ادامه جالبه میگم که جالبه اونجا نویسنده محترمشون که احتمالا می دونید منظورم کیه ضمن ارائه پستهایی که در کنار داشتن مطالب با ارزش سخنان فوق العاده بی ارزش هم داره  گفته بودند که خط دفاعی آرسنال بیسته از همه سالها  لذا آرسنال را با آن سالها مقایسه نکنید !!!!!!!!!
و جالبه بدونید همین نمره بیست در مهمترین بازیهای آرسنال شکست را به ارمغان آورد 
بازی منچستر <<<<<<<<ورمایلن یک تنه (امروز ترکوند دلم نمی یومد بگم اسمشو)
بازی با چلسی<<<<<<<<کوشینلی واقعا خسته شد!!!!!!!!1
بازی با من سیتی برگشت>>>>>>>>>کوشینلی بیچاره فقط قصدش بغل کردن بود چون ژکو رو دوست داشت!!!
البته بیشتر این کوشینلی که نابود کرده !!!!
به طوری که تو محوطه جریمه بعد مسی از همه خطرناکتره و بایرنیها حساب ویژه روش باز کردن !!!!!!
جالبه این نویسنده محترم آرسنال رو خیلی خوب می دونند و دلایل این تتایج رو تنها قوی شدن تیمهای لیگ جزیره می دونند لذا این دوست عزیز شکست دو بر صفر مقابل 
شالکه را نا دیده گرفته و اینکه وقتی بقیه قوی میشن شما باید بد نتیجه بگیری؟؟؟
و.....................
_________________________________________________________________
برای یه آرسنال خیلی سخته <<<<<<<<<<<<<<<
خیلی سخته کاپیتانت رو بدی به دشمنت  این یعنی تحقیر !!!!!!!!!!!
خیلی سخته  اختلافت با صدر جدول از عدد 20بالاتر بره و باز حرف از قدرت آرسنال از اون نویسنده محترم زده بشه!!!!!!!!
خیلی سخته 8گل از دشمنت بخوری!!!!!!!!
خیلی سخته تیمت اون رده رو داشته باشه و قیمت بلیط تیمت اینقدر زیاد باشه شاید یه روزی خواستی به زحمت بری لندن  باید خدا رو شکر کنی که تو ایران حداقل رایگان دوتا بازی از این تیم می دیدی اینجا دیگه برشکسته میشی هیچ پولت میره تو جیبت یه مشت بازیکن بی ارزش (البته منظورم فقط همون بی ارزش هاست )
به نظرم اون نویسنده راست گفت  که هوداران آرسنال بی خودن البته ایشون به خاطر این گفت که اونا از تیم حمایت نمی کردن من که نمی دونم حمایت یعنی چی؟؟؟؟
از نظر من راست گفت بی خودن چون اگه با خود بودن وقتی ونگر گفت اگه قیمتها بالاست پس چرا میان ورزشگاه اون موقع ورزشگاه رو خالی می ذاشتن تا غیرتشون رو نشون بدن !!!!!!!!!!!!!
خیلی سخته  هر سال ستاره هات برن
خیلی سخته آبو دیابی تو تیمت باشه که کل فصل مصدومه و وقتی یه بازی هم ازش می بینی امروز ببینی همش پاس اشتباه میده 
خیلی سخته مربیت در مقابل در خواست هودارا فقط یه جمله بلد باشه و وانم اینه که از ما می خواید مسی بخریم ؟؟؟؟؟اونوقت در ذهن من سوال میشه یعنی فقط تو دنیا مسی بازیکنه؟؟؟؟؟؟؟؟
____________________________________________________________
در آخر میگم من فقط این پست رو در جواب به اینکه دوستان محترمی که  میگن نباید انتقاد کرد گذاشتم وگرنه بله شما می تونید از چیزهای زیادی در این باشگاه تعریف کنید اما وقتی این انتقادهای درست هم زده میشه شما فقط باید بپذیرید نه اینکه با بت ساختن برای خود  هزار بهونه بیاریم که ما هیچ ایرادی نداریم 
همیشه تیمی موفق میشه که کمترین مشکل رو داشته باشه !!!!!!!!!!!
به افتخار دوست عزیزی این یادتون نره >>>>>>>>ARSENAL4EVER
-------------------------------------------------------------------
____راستی یادم رفت بهتون بگم که از ونگر یه چیزی می خوام فقط اینکه بیاد اون کاری رو که بعد بازی با میلان کرد رو تکرار کنه اون برخوردش خیلی تاثیر گذاشت تو نتایج بعدی تیم 
آخه چرا باید با کسلیی که بد بازی می کنند مهربون بود ؟؟؟؟ باید سرشون هم کمی داد زد  الان موندم برخوردش با کوسینلی چطور بوده 
لازم به ذکر است آرسن ونگر پس از دیدار فصل گذاشته مقابل میلان که با برتری 4بر0 میلان همراه بود به شدت عصبانی شد و با بازیکنان برخورد شدید داشته که نتیجه آن شد که موفقیت درش را به خانه آرسنال زد و نتایج خوب را همراه داشت!!!!!!!!
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

hosein-gunner در 25/10/1391 | 21:02 گفت:

نه آذربایجان نیستم
مهم نیست درستش چیه انقدر لغات سخت خوندم که آسونا رو قاطی کردم !!!!

هادی در 25/10/1391 | 18:37 گفت:

دوستان از کامنهای من خسته شدید؟ لطفا جدی جواب بدین

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 18:25 گفت:

می گم آقا حسین فکر کنم شما اهل آذربایجان باشی
چون درستش گول هست نه قول

هادی در 25/10/1391 | 15:45 گفت:

hosein-gunner:
الان همه نوشته ها رو خوندم من با توهین مخالفم اما انتقاد به وقتش درسته
و از همه بیشتر از کسی بدم میاد که این جمله رو بزنه و بگه اگه می خواید انتقاد کنید برید طرفدار یه تیم بشید جام ببره!!!!!
من در جواب چنین کسی فقط می گم تو این 8سال چیزی به ما دادن؟؟؟؟؟؟ تحقیر کشیدن حدی داره و حداقل راه اینکه این غصه ها کمتر باشه این نظراته که به خودمون می گیم شده یه آرسنالی در مقابل منچستری یا تیم دیگه بد بگه ؟؟؟؟؟؟؟نه اینا رو به خودمون میگیم چون دلمون با تیمه وگرنه ما هم می رفتیم طرفدار همون تیما که جام می برن می شدیم
شما که هی بهونه جام دارید یه سوال وقتی تیمت جام نمی گیره خوب هم بازی نمی کنه و سرمربی تیمت هی تعریف می کنه و میگه تیم عالیه و وقتی می بازید هم از نکات مثبت تیم میگه دیگه چیزی یاسه آرسنالی شدن گذاشته ؟؟؟؟؟؟کسی اینجا جام نمی خواد شما که ادعای آرسنالی داری باسه چی آرسنالی شدی ؟؟من به خاطر بازی زیبا اما الان نیست آیا باید بازم آرسنالی باشم ؟؟؟؟؟؟؟بله باید باشم و امیدوار اما تا یه حدی که هنوز اون حد به انتها نرسیده ولی بالاخره این تحقیرها باعث میشه من هم یا فوتبال رو بذارم کنار یا برم طرفدار تیمی مثل دورتموند شم که هم جام هم بازی زیبا داره و این بهونه حقوق کم رو هم نداره چون بازیکناش حقوقاشون زیاد نیست و آیا کسانی که میگن پول نداریم می دونند حقوق بازیکنای ما با بایرن برابره ؟؟؟؟؟نه اونا جیزی نمی دونند جز اینکه فقط حمایت کنند
من باسه ونگر احترام قالئم اما این بدین معنا نیست که وقتی خوب کار نکنه ازش حمایت کنم و تعریف شما اگه فقط ونگر رو دوست دارید برید طرفدار بارسا شید که چون ونگر بخش عمده ای از مصاحبه هاش درمورد بارساست!!!!!!!!!!!!!!!!
این همه از اونا تعریف می کنه و شما که به حرفش گوش می دید برید اونجا نه ما که انتقاد می کنیم !!!!!!!!!!!
خطاب به شخصی به نام مصطفی بی غیرت اونی هست که وقتی تیمش می بازه لبخند بزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی غیرت اونی هست که کلی پول بده بره ورزشگاه و تیمش کاری نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!
ونگر گفت اگه گرونه خوب کسی نمیاد اما اونا میان!!!!!!!!!!بی غیرت کسی هست که در مقابل این حرف بازم بره ورزشگاه !!!!
هوادار بدبخت آرسنال باید هی پلاک بخره باسه فلان بازیکن که رفته و توش بهش اعتراض کنه !!!!!!!!!
شخصی به نام پویان میگه این پست رو گذاشتی هوادار آرسنال نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و من هم میگم هر کسی به اندازه درکش می فهمه کی هست کی نیست!!!!!!!!
من اصلا کاری به رفتن ونگر ندارم فقط میگم اگه حقوقا دست خودشه چرا به این سوبسالیسم اعتقاد داره!اصلا کسی پست منو خونده!!!!!یا من میگم وقتی بازیکن بد بازی می کنه باید بگه بده باهاش برخورد کنه آخه زور داره به جون خودم کم کم به این نتیجه می رسم که ونگر بازیکن براش مهمتر از تیمه دارم میگم به جون خودم چون با بازیکن مهربونه کلی بهش بها میده دست آخر هم بازیکن می ذاره میره خوب کی ضرر می کنه ؟؟؟؟؟؟تیم کی کلی سوتیها ی بازیکن به ضررش بوده ؟؟؟تیم
کی به نفعش شده و پیشرفت کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟بازیکن
خوب بابا دوتا به صندلی بکوبه دو جلسه با بازیکن برخورد کنه الان کوشینلی خطرناکتر از مسی هست تو محوطه باهاش برخورد کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه به هیچ وجه یا دیابی بد بازی کرد اون وقت ونگر میگه عالی بود!!!!!!!!!
غیر اینه که اعصاب ما رو خورد می کنه؟؟؟؟؟؟؟
.............................................................................................
hosein-gunner در 25/10/1391 | 15:35 گفت:

الان همه نوشته ها رو خوندم من با توهین مخالفم اما انتقاد به وقتش درسته
و از همه بیشتر از کسی بدم میاد که این جمله رو بزنه و بگه اگه می خواید انتقاد کنید برید طرفدار یه تیم بشید جام ببره!!!!!
من در جواب چنین کسی فقط می گم تو این 8سال چیزی به ما دادن؟؟؟؟؟؟ تحقیر کشیدن حدی داره و حداقل راه اینکه این غصه ها کمتر باشه این نظراته که به خودمون می گیم شده یه آرسنالی در مقابل منچستری یا تیم دیگه بد بگه ؟؟؟؟؟؟؟نه اینا رو به خودمون میگیم چون دلمون با تیمه وگرنه ما هم می رفتیم طرفدار همون تیما که جام می برن می شدیم
شما که هی بهونه جام دارید یه سوال وقتی تیمت جام نمی گیره خوب هم بازی نمی کنه و سرمربی تیمت هی تعریف می کنه و میگه تیم عالیه و وقتی می بازید هم از نکات مثبت تیم میگه دیگه چیزی یاسه آرسنالی شدن گذاشته ؟؟؟؟؟؟کسی اینجا جام نمی خواد شما که ادعای آرسنالی داری باسه چی آرسنالی شدی ؟؟من به خاطر بازی زیبا اما الان نیست آیا باید بازم آرسنالی باشم ؟؟؟؟؟؟؟بله باید باشم و امیدوار اما تا یه حدی که هنوز اون حد به انتها نرسیده ولی بالاخره این تحقیرها باعث میشه من هم یا فوتبال رو بذارم کنار یا برم طرفدار تیمی مثل دورتموند شم که هم جام هم بازی زیبا داره و این بهونه حقوق کم رو هم نداره چون بازیکناش حقوقاشون زیاد نیست و آیا کسانی که میگن پول نداریم می دونند حقوق بازیکنای ما با بایرن برابره ؟؟؟؟؟نه اونا جیزی نمی دونند جز اینکه فقط حمایت کنند
من باسه ونگر احترام قالئم اما این بدین معنا نیست که وقتی خوب کار نکنه ازش حمایت کنم و تعریف شما اگه فقط ونگر رو دوست دارید برید طرفدار بارسا شید که چون ونگر بخش عمده ای از مصاحبه هاش درمورد بارساست!!!!!!!!!!!!!!!!
این همه از اونا تعریف می کنه و شما که به حرفش گوش می دید برید اونجا نه ما که انتقاد می کنیم !!!!!!!!!!!
خطاب به شخصی به نام مصطفی بی غیرت اونی هست که وقتی تیمش می بازه لبخند بزنه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بی غیرت اونی هست که کلی پول بده بره ورزشگاه و تیمش کاری نکنه!!!!!!!!!!!!!!!!
ونگر گفت اگه گرونه خوب کسی نمیاد اما اونا میان!!!!!!!!!!بی غیرت کسی هست که در مقابل این حرف بازم بره ورزشگاه !!!!
هوادار بدبخت آرسنال باید هی پلاک بخره باسه فلان بازیکن که رفته و توش بهش اعتراض کنه !!!!!!!!!
شخصی به نام پویان میگه این پست رو گذاشتی هوادار آرسنال نیستی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
و من هم میگم هر کسی به اندازه درکش می فهمه کی هست کی نیست!!!!!!!!
من اصلا کاری به رفتن ونگر ندارم فقط میگم اگه حقوقا دست خودشه چرا به این سوبسالیسم اعتقاد داره!اصلا کسی پست منو خونده!!!!!یا من میگم وقتی بازیکن بد بازی می کنه باید بگه بده باهاش برخورد کنه آخه زور داره به جون خودم کم کم به این نتیجه می رسم که ونگر بازیکن براش مهمتر از تیمه دارم میگم به جون خودم چون با بازیکن مهربونه کلی بهش بها میده دست آخر هم بازیکن می ذاره میره خوب کی ضرر می کنه ؟؟؟؟؟؟تیم کی کلی سوتیها ی بازیکن به ضررش بوده ؟؟؟تیم
کی به نفعش شده و پیشرفت کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟بازیکن
خوب بابا دوتا به صندلی بکوبه دو جلسه با بازیکن برخورد کنه الان کوشینلی خطرناکتر از مسی هست تو محوطه باهاش برخورد کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نه به هیچ وجه یا دیابی بد بازی کرد اون وقت ونگر میگه عالی بود!!!!!!!!!
غیر اینه که اعصاب ما رو خورد می کنه؟؟؟؟؟؟؟

هادی در 25/10/1391 | 14:51 گفت:

مصطفی:
من شنیدم فرگوسن از ونگر به عنوان جانشینش تو من یو گفته احتمالا واسه همینم هست که تمدید نکرده آخه میدونشتید که باهم صمیمی هم هستن
.........................................................................................
دوستان لطفا کمتر جک بگین
بابا فرگوسن چند سالی که آرسنال ضعیف شده کری نمی خونه، از طرفی هم ونگر چون حرفی واسه گفتن نداره سکوت کرده وگرنه سال 2004 یه هفته یه بیانیه علیه فرگوسن نمی داد آروم نمی شد. همدیگرو فحش کش می کردن، حتی سر قیمت بازیکنای جذب شده تیم همدیگرو مسخره می کردن

هادی در 25/10/1391 | 14:42 گفت:

Ali heidari:

لطفاً توجه بفرمایید اخیراً ایمیل هایی از افرادی که آدرس ایمیل آنها را ذخیره کرده اید بدون عنوان برای شما فرستاده می شود که در آن فقط آدرس یک لینک می باشد و آدرس لینک مربوط به سایت های غیر اخلاقی می باشد لطفاً اگر ایمیل های بدون عنوان که فقط لینک آدرس یک سایت در آن قرار دارد ازطرف دوستانتان برای شما فرستاده شده است (که مطمئناً بدون آگاهی و اطلاع فرستاده است) اصلاً باز نفرمایید چون این ایمیل ها به صورت خودکار برای شما فرستاده می شود. این ایمیل ها جنبه تبلیغاتی و جذب کردن افراد را دارد و مثل ویروس تکثیر می شود لطفاً این را به همه اطلاع رسانی بفرمایید چون ممکن است این ایمیل ها هم به صورت خودکار از طرف شما از طریق آدرس ایمیل هایی که ذخیره کرده اید برای دوستان، آشنایان و همکاران شما فرستاده شود و باعث سوء تفاهم هایی بشود
با تشکر از توجه شم
..................................................................................................................................
علی جان ایمیل شما ویروسی شده، فورا پسورد ایمیلت عوض کن. دوستانی دیگه هم اگه این اتفاق واسشون افتاد فورا پسورد ایمیل خود را عوض کنن

Ali در 25/10/1391 | 14:33 گفت:

هادی :
hosein-gunner:
Ali آقا خیلی خره درست نیست !!!!!!!!!
انتقاد باید کرد ولی توهین نه !!
................................................................
حسین جان خیلی مخلصیم، بی خیال توهم مثل آقا معلما همش نصیت می کنی بی ادبی نکنید
.....................................................
به کسی که منطق نداره میگن........... ونگر بی منطق. بی ادبی و توهین نیست
***************************************************************
حلالت

Ali در 25/10/1391 | 14:29 گفت:

هادی :
hosein-gunner:
Ali آقا خیلی خره درست نیست !!!!!!!!!
انتقاد باید کرد ولی توهین نه !!
................................................................
حسین جان خیلی مخلصیم، بی خیال توهم مثل آقا معلما همش نصیت می کنی بی ادبی نکنید
.....................................................
به کسی که منطق نداره میگن........... ونگر بی منطق. بی ادبی و توهین نیست
***************************************************************
حلالت

محمد يزداني در 25/10/1391 | 13:37 گفت:

سلام مریم خانوم:اشتباه گفتم.کلمه فینالو شما ندید بگیرید.اعصاب واسه آدم نمیزارن که!!!!!

علی قاسمی در 25/10/1391 | 13:35 گفت:

بچه ها به سوال این خبر نگار توجه کنید !!!!!1

ونگر رو مسخره کرده خود ونگر هم نفهمیده و به ونگر به تیکه میگه نکات مثبت بازی رو ببینید و ونگر هم توضیح میده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

دقت

در مورد نکته مثبتی که شما می توانید از بازی برداشت کنید...

روحیه ای که تیم نشان داد مثبت بود. ما در نیمه دوم واکنش فوق العاده ای داشتیم. آبو دیابی خوب کار کرد و بهتر و بهتر خواهد شد و جک ویلشر در حال بازگشت به سطح فوق العاده ای است بنابراین آنها بسیار مثبت بود.

Ali heidari در 25/10/1391 | 13:25 گفت:


لطفاً توجه بفرمایید اخیراً ایمیل هایی از افرادی که آدرس ایمیل آنها را ذخیره کرده اید بدون عنوان برای شما فرستاده می شود که در آن فقط آدرس یک لینک می باشد و آدرس لینک مربوط به سایت های غیر اخلاقی می باشد لطفاً اگر ایمیل های بدون عنوان که فقط لینک آدرس یک سایت در آن قرار دارد ازطرف دوستانتان برای شما فرستاده شده است (که مطمئناً بدون آگاهی و اطلاع فرستاده است) اصلاً باز نفرمایید چون این ایمیل ها به صورت خودکار برای شما فرستاده می شود. این ایمیل ها جنبه تبلیغاتی و جذب کردن افراد را دارد و مثل ویروس تکثیر می شود لطفاً این را به همه اطلاع رسانی بفرمایید چون ممکن است این ایمیل ها هم به صورت خودکار از طرف شما از طریق آدرس ایمیل هایی که ذخیره کرده اید برای دوستان، آشنایان و همکاران شما فرستاده شود و باعث سوء تفاهم هایی بشود
با تشکر از توجه شما

علی قاسمی در 25/10/1391 | 13:22 گفت:

در ضمن بچه ها چرا هیچکس به این دو نکته اشاره نمیکنه ؟؟؟؟؟

1 - من توی عمرم هیچ پنالتی از رو به این عمدی ندیده بودم اونم در 10 دقیقه ابتدایی و شک ندارم این گوسفند به عمد میخواست تیم رو فلج کنه

2- گل دوم من سیتی آفساید بود و حتما با خط شش قدم بسنجید فاصله ها را و میبینیم 30 سانتی دسته کم در آفساید بود ژکو

علی قاسمی در 25/10/1391 | 13:19 گفت:

من فقط یچی میگم

من برای کسی و تیمی ارزش قائل میشم که اونم برای من ارزش قائل بشه و هر کس این حرف منو قبول نداره باید به عقلش شک کرد ..
و آرسنال هم برای ما هیچ ارزشی قائل نمیشه
پس اگه برای آرسنال ارزش قائل بشیم باید به عقلمون شک کرد

من به شخصه اصلا 20 درصد قبل هم از این باخت ناراحت نشدم و خوشحالم شدم تازه و اینکه فهمیدتم نگرشم درست بوده که چند ماهه شکل گرفته


اما هنوز امید وارم برنامه ها درست بشه

Ali heidari در 25/10/1391 | 13:17 گفت:

مصطفی:
فان پرسی تو فینال کدوم سال اخراج شد یکی به من بگه!!!!!!؟
یادم نمیاد از وقتی ون پرسی بوده ما جز یک سال به فینال رسیده باشیم اونم جلوی بارسا که لمن اخراج شد دقیقه 20 جاش پیرس که اتفاقا آخرین بازیشم بود واسه تیم اومد بیرون که آلمونیای سوتی بره 2 تا گل بخوره
فان اصلا بازی کرد!!!!
---------------------------------------------------------------------
مصطفی راست میگه اون بازی یک چهارم بود با بارسا که فان اخراج شد به دلیل شوت بعد از سوت داور که آفساید شده بود که همه گفتن داور عجله کرده حتی دشمنای تیم

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 13:13 گفت:

مصطفی @ شما شنیدی ونگر می خواد جانشین فرگوسن بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
میشه به من بگی کجا خوندی تا ما هم بخندیم؟؟؟

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 13:11 گفت:

توپچی جنوب @ جوابت رو تو پست خودم دادم اینجا هم می نویسم شاید اونجا نبینی.
1- من نگفتم کسی این نوشته رو نخونده، گفتم شاید کسی باشه که به سایت گل سر نزنه.

2- من هم از جریان ضد آرسنال بودن این سایت خبر دارم، اما دلیل نداره وقتی یه حرف حق زده میشه جلوش وایسیم.

3- الان بازیکن 200 هزار تایی نداریم قبلاً که داشتیم: فــــــــــــــــــــــــن پرســـــــــــــــــــــــــــــی

4- ملاک شرایط فعلی انسان هاست نه شرایط قبلی، ونگر شاید قدیما خیلی کارها کرده باشه که کرده و خیلی هم برای آرسنال زحمت کشیده اما الان ونگر ببین عزیز، شدی مثل لیورپولی ها که هی می گن ما فلان بودیم بیسان بودیم.

5- این حرف نویسنده نیست که ونگر سوسیالیسته، ونگر گفته اقتصاد ما سوسیالیستی، یعنی ما اعتقاد به برابری داریم، اصل اساسی سوسیالیست ها از بین بردن حق مالکیت خصوصی هست، یعنی اینکه همه چیز عمومیه، یعنی هم برای همه هست هم برای هیچ کس نیست، یعنی مثلاً هیچ کس صاحب زمین و خونه خودش نمیتونه باشه، و همه با هم یکسانند ونگر هم همین رو می گه، یعنی اینجا فن پرسی با ژورو فرقی نداره، امیدوارم متوجه شده باشی.

6- ورزشگاه ساخته شد که آرسنال بزرگتر بشه نه کوچیکتر، این هم از اون حرفا بود که آرسنال به هیچ سیستم بانکی مرتبط نیست، از اون حرفا بود، ورزشگاه مدرن رو یوونتوس هم ساخته، برو به شرایطش نگاه کن تا بفهمی این چیزا بهانه است، حتی اگر درست هم باشه در مورد فن پرسی دیگه صدق نمی کرد، چون خود ونگر الان یه سال داره می گه ما مشکل اقتصادی نداریم.

7- بله ونگر داره جور همه ی باشگاه رو می کشه البته با حقوق 7 میلیون در سال، خودت خندت نمی گیره؟؟؟

8- اینقدر اوضاع آرسنال بی ریخته که هیچ جوره نمیشه ازش دفاع کرد، تازه شما داری میگی شرایط داره درست میشه در صورتی که هر سال داره بدتر میشه، نکنه این رو هم می خوای انکار کنی؟؟

9- من واقعاً اینقدر سرم شلوغه که وقت اینجور جواب دادن رو ندارم اما چون وقت گذاشتی و زحمت کشیدی این همه مطلب نوشتی گفتم نامردیه اگه جواب ندم.

Ali heidari در 25/10/1391 | 13:10 گفت:

مصطفی:
فان پرسی تو فینال کدوم سال اخراج شد یکی به من بگه!!!!!!؟
یادم نمیاد از وقتی ون پرسی بوده ما جز یک سال به فینال رسیده باشیم اونم جلوی بارسا که لمن اخراج شد دقیقه 20 جاش پیرس که اتفاقا آخرین بازیشم بود واسه تیم اومد بیرون که آلمونیای سوتی بره 2 تا گل بخوره
فان اصلا بازی کرد!!!!
---------------------------------------------------------------------
مصطفی راست میگه اون بازی یک چهارم بود با بارسا که فان اخراج شد به دلیل شوت بعد از سوت داور که آفساید شده بود که همه گفتن داور عجله کرده حتی دشمنای تیم

nima در 25/10/1391 | 12:39 گفت:

عالی بود کاملا با حرفات موافقم و از قبل هم گفتم که حمایتی از ونگر نمیکنم!!!بابا دو سه فصل پیش لااقل بازی خوب میکرد ولی نتیجه نمیگرفت که اونو باز میشد تحمل کرد ولی الان اون بازی زیبا هم از بین رفته!!!دیگه آرسنال داره نابود میشه با این کارای ونگر!!!!منم با این نکته که محمدمهدی گفت موافقم و امیدوارم با یه جشن بزرگ ازش خداحافظی کنن و دیگه از تیم جدا شه حالا هر جا هم میخواد بره و قهرمانی هم کسب کنه چون مربیه بزرگیه و قابل احترامه و همینطور که با انتقالش بذاره آرسنال هم به یه جایی برسه دوباره!!!

مصطفی در 25/10/1391 | 11:45 گفت:

بچه ها شما پپ گواردیولا رو میخواین جا نشینش بشه؟
تورو خدا بگید کی



من شنیدم فرگوسن از ونگر به عنوان جانشینش تو من یو گفته احتمالا واسه همینم هست که تمدید نکرده آخه میدونشتید که باهم صمیمی هم هستن

توپچی جنوب در 25/10/1391 | 11:43 گفت:

اینکه ساختار دستمزدها در باشگاه مشکل داره و قابل انتقاده درست من هم مثل همه شما ها بر این باورم که بازیکنی که ستاره تیمه باید بیشتر از یه ذخیره تمام عیار پول بگیره اما یه نکته رو فراموش نکنید که الان ما بازیکنی که بخواهیم و لایق 200 تا در هفته پول بگیره نداریم.
البته بازیکنی که باید کمتر از اینی که الان حقوقشونه بگیرن زیاد داریم.

و حالا سوسیالیت بودن یا نبودن ونگر!!!!!!!!!!!!!

انسانها برای موفقیت باید تحت شرایط های مختلف تصمیم های مختلفی بگیرن و یک انسان یا موجود یا تیم یا..... برای بقا باید با تغییرات خودش رو وفق بده وگرنه نابود میشه و چیزی ازش باقی نمیمونه.

شما باید از نویسنده بپرسید

آیا ونگر یک سوسیالیست بوده؟
آیا در سال 1996 که به ارسنال اومد و فصل بعد دبل کرد و جام حذفی و لیگ رو برد سوسیالیست بود؟
آیا وقتی داشت فرگوسن و منچستر رو از یکه تازی در انگلیس پایین میکشید سوسیالیست بود؟
آیا سال 2003-2004 که بدون باخت قهرمان لیگ شد سوسیالیست بود؟
آیا سال 2005 که جام حذفی رو برد اونم مقابل منچستر سوسیالیست بود؟
حتی سال 2006 که تیم رو تا فینال لیگ قهرمانان برد سوسیالیست بود؟
اون زمان این مقاله نویس ارجمند کجا بودن که تز اقتصادی بدن.

وقتی ارسنال تو سانتیاگو برنابئو با اون عظمتش میاد و رئال رو میبره و بعد رئال میاد تو هایبری و 20 تا 25 هزار پشت در میموننند و نمیتوننن بازی رو از نزدیک ببینن این یک نوع تحقیره برای باشگه بزرگی مثل آرسنال.
چرا منچستر و لیورپول 60 یا 70 هزار تماشاگر تو خونه داشته باشن و آرسنال نص این تماشاگر.
نه عزیزان این یک واقعیته آرسنال یک ورزشگاه مدرن با آخرین امکانات ساخت تا مثل سایر تیم های بزرگ انگلیس و اروپا باشه و این بر سیستم اقتصادی باشگاه که وابسته به هیچ نیرو و شخص و بانک خارجی نیست فشار اورد و این فشار ها باعث شد که ونگر یک طرح ساختار دستمزد رو ایجاد کنه و درواقع یک ثقف قرارداد تعیین کرد و به همین دلیل کمبود دست مزد چند ستاره طی این سال ها از تیم رفتن(اشلی کول+نصری+کلیچی).
و چندستاره دیگه هم به دلیل درامد زایی به فروش رسیدن(پت ویرا+رابرت پیرس+متیو فلامینی+هلب+الکس سنگ) و چند ستاره دیگه هم برای کسب جام(تی تی هانری+ان پرسی)
بله ونگر برای سرپا نگه داشتن باشگاه باید تغییر میکرد ونگر دیگه نمیتونست مثل قبل بازیکن رو از تیم های درجه یک بگیره نمیتونست از یونتوس و اینتر و آژاکس و موناکو و.... بازیکن بگیره نه ونگر دیگه نمیتونست آقای گل جام جهانی رو بگیره چون شرایط تغییر کرده بود و برای بدست اوردن یک چیز بزرگ باید بیخیال چیز های کوچک میشد برای رسیدن به یه هدف بزرگ باید سختی های زیادی کشید و ونگر یه تنه داره جور همه اعضا باشگاه رو میکشه و الان که کم کم داریم به پایان سختی ها و داریم به جاده هموار میرسیم ونگر شده سیبل مقابل که هر کسی به خودش جرئت میده و یه لقب هرچه زشتر واسش میسازه.

درکل به ساختار دست مزد ها انتقاد دارم و البته این هم با گذر زمان و رو به راه شدن اقتصاد باشگاه حل میشه
نشون به اون نشون که حاظر شدن ولکات رو نگه دارن با 90 یا 100 هزار پوند یا ونپرسی رو میخواستن نگه دارن با 120 تا
یا حاضر به پرداخت دست مزد بالا به ویا بودن.
ولی اینکه الان که باشگاه داره جون میگیره بخوایم ونگر رو نا کارامد و تردد شده بدونیم یه اشتباهه

محمد مهدی در 25/10/1391 | 11:39 گفت:

متاسفانه شما وقتی از ونگر دست بر میدارین که این هشت سال بشه 80 سال.
ونگر خودش نمدید نمیکنه ولی شما دارین اینطوری میکنین واسش

سینا در 25/10/1391 | 11:15 گفت:

دیشب خیلی ناراحت بودم هی خاطرات کودکیم از آرسنال میومد تو ذهنم وقتی که نمی دونستم آفساید چیه با آرسنال زندگی می کردم یه چیزی که خیلی ناراحتم می کنه میگید کسایی که از ونگر طرفداری می کنن آرسنال رو اصلا دوست ندارن فقط هوادار ونگر و اینا به خدا اگه نگران آرسنال نبودیم اینقدر جوش نمی زدیم که ونگر بمونه دلم لک زده برای یکی از خنده های ونگر که از ته قلبش بود بازی با یونایتد تو هایبوری یک هیچ عقب افتادیم ونگر بازی رو چهار مهاجمه کرد تیری هانری گل دوم زد خنده ای کرد که سال هاست ندیدم ونگر نمی دونم چی شده دیگه از اون ریسک های قدیم نمی کنه یه عاملی باعث همچین چیزی شده که نمی دونم چیه
یه فکری کردم که بشه هوادارای تیم که دو دسته شدن رو راضی کنه یک سال به ونگر با شرط برگشت استراحت بدیم بعد ببینید آرسنال به چه وضعی درمیاد بعد به حرف ماها می رسید

مصطفی در 25/10/1391 | 11:06 گفت:

فان پرسی تو فینال کدوم سال اخراج شد یکی به من بگه!!!!!!؟
یادم نمیاد از وقتی ون پرسی بوده ما جز یک سال به فینال رسیده باشیم اونم جلوی بارسا که لمن اخراج شد دقیقه 20 جاش پیرس که اتفاقا آخرین بازیشم بود واسه تیم اومد بیرون که آلمونیای سوتی بره 2 تا گل بخوره
فان اصلا بازی کرد!!!!

reza در 25/10/1391 | 11:05 گفت:

راستی باید این میهن پرستی مسخرشو کنار بذاره هر چی خل و چله فرانسوی جمع نکنه تو ارسنال . نمونش بازی دیروز

reza در 25/10/1391 | 11:04 گفت:

ونگر یا باید بره یا باید خرید کنه . فک کنم مدرک اقتصادشو از علمی کاربردی گرفته !!!!!

توپچی جنوب در 25/10/1391 | 11:02 گفت:

حرفام رو تو پست قبلی که مهران کاظمی گذاشته بود رو زدم نمیدونم لازم باشه اینجا هم بگم یا نه؟؟؟؟!!!1

maryam در 25/10/1391 | 10:53 گفت:

محمد یزدانی
وقتی آرسنال تو فینال چمپیونز لیگ فن پرسی اخراج شد!!!!
***************************************************
بله؟!!!!!!! ؟!!!!!!!!!؟!!!!!!!!! ;)

محمد يزداني در 25/10/1391 | 09:08 گفت:

با عرض احترام به همه طرفدارای آرسنال.خواهشا به منتقدین و حامیان ونگر و آرسنال توهین نشه.تمام کسایی که اینجا عضو شدن و هر روز چندساعتی وقتشونو اینجا سپری میکنن خالصانه طرفدار آرسنال هستن و دوسش دارن و هیچ بحثی توش وجود نداره فقط ممکنه شدت و ضعف داشته باشه.طرفداری ما از آرسنال مثل نماز خوندن بعضی از آقایون نقش خودنمایی نداره و ناب نابه!
من معتقدم کسی که از سیاست ونگر انتقاد میکنه دلیل بر بی تعصبیش نیست بلکه عین تعصبه چون همه منتقدین زمانی شروع به انتقاد کردن که براشون روند نزولی آرسنال محرز شده و به این اطمینان رسیدن که تیم نه اون بازیهای درخشان قبل داره نه اون سرمایه گذاری رو بازیکنای بزرگ و باکیفیت رو.
من چندسالی میشه که بابت فروش بازیکنا و نخریدن بازیکنای بزرگ ازش انتقاد دارم من حتی بعضی وقتا از حرفاش چیزی سر در نمیارم و درک نمیکنم مثلا بازیکن با کیفیت به کی میگه آیا ژروینیو رمسی کوشیلنی ژورو اسکیلاچی پارک و... باکیفیتن بعد دمبابا و ام ویلا آدریان لوپز یا زاها و زاهارد و ماتا و خیلیهای دیگه که تو این چند فصل به آرسنال لینک شدن بی کیفیتن؟نزدیک به 18 ساله طرفداره آرسنالم ولی الان واقعا تو مخم دهها سوال میچرخه که برام علامت سواله و هرچی فکر میکنم چیزی عایدم نمیشه.من کسی بودم که وقتی آرسنال تو فینال چمپیونز لیگ فن پرسی اخراج شد قیافه ونگرو دیدم گریم گرفت ولی دیشب بعد از باخت به سیتی تو دلم چندتا فهش نصیبش کردم.آرسنالو چیکار کردن چه برنامه ای براش دارن؟

مهران کاظمی در 25/10/1391 | 08:48 گفت:

ای بابا، چی میشه گفت، از اولین کسایی که تو این سایت از ونگر انتقاد کرد حدود 2 سال پیش یه بنده خدایی بود به نام علی، آخرش سر دعوا با ونگر پرستان آن زمان گذاشت رفت، منم تو این یه سال دو سالی که از ونگر اینجا انتقاد می کنم کلی حرف شنیدم، ولی مثل اینکه کم کم داره تعداد کسایی که طرفدار رفتن ونگر هستن زیاد میشه

مصطفی در 25/10/1391 | 02:27 گفت:

حق کاملا با شماست با همه ما اما از نظر خودمون شاید چیزایی باشه که ما ازش بی خبریم ولی در کل 7 سالیه دوره افت ما شروع شده کی تموم میشه نمیدونم اما مطمنم به دست ونگر تمام میشه و ما با ونگر به روزای خوبمون بر میگردیم.به هرحال هر تیمی یک روزی وارد این مقطع میشه نوبت ما هم الان بوده البته بت بی دلیل نشدیم به خاطر مسایل متلی باشگاه بود اما فقط اینقد میدونم که ما بر میگردیم
این ونگر مشکلسپش اینه که اقتصاد دان شاید اگه رشته تحصیلیش تربیت بدنی بود یا اصلا سواد نداشت یا حداقل اقتصادو تو پیام نور خونده بود الان این وضعمون نبود اینقد تخصص نداشت تو رشد اقتصادی باشگاه
ترکیب ایده ال من واسه این فصل این بود اما به حرفم نکرد ونگر
شزنی
جنکینسون
کاسیلنی
ورمالن
گیبز
فریمپونگ
ویلشایر
کازورلا
ولکات
ژروینهو
چمبرلین

دروازبان فرقی نداشت(مانونه فابیانسکی)
مرته ساکر
سانتوز
ارتتا
رمزی
پودولسکی
ژیروود

مطمنن اگه دستم باز بود خوشم میومد بازیکنای بهتریو بدارم

هادی در 25/10/1391 | 02:06 گفت:

مصطفی من نمی گم قرارداد زیر پا بزاره من می گم چرا به یه بازیکن گمنام مثل پارک هفته ای 50 تا می ده بعد به تئو 60 تا. به پارک پیشنهاد 30 می داد دوست داشت می یاد دوشت نداشت نیاد. اون 30 تا اضافه نگر داره اگه پارک جواب داد شد ویرای دوم دفه بعد بکنتش 90 تا. نه اینکه یه قرار داد 5 ساله با 60 تا ( 2 ساله 30 جواب داد 90 جواب نداد پرتش کنه بیرون)

هادی در 25/10/1391 | 02:01 گفت:

مهدی افسرده:
ونگر:" اگر به دنبال بازیکنی در قواره آرتتا هستید که در ژانویه در دسترس باشد ، برایتان آروزی موفقیت دارم!"

یعنی منتظر خرید خوب نباشید
............................................
یعنی ما بازیکن کامل با قیمت بالا نمی گیریم
یعنی یه بازیکن گمنام در حد شاماخ می گیریم شیر و خط یا خوب می شه یا بد
تازه اگه بعد 5 سال خوب بشه می خوام بفروشمش به فرگوسن

مصطفی در 25/10/1391 | 01:59 گفت:

انتقاد هممون همینه

مصطفی در 25/10/1391 | 01:58 گفت:

من هم ایرادی نمیبینم 180 تا که هیچی 280بده
بهش بگید بده
اما فکر نمیکنی اداره یک تیم تو این سطح خیلی سخت تر از این حرفایی باشه که ما به سادگی اینجا از روی تعصب میزنیم من بعید میدونم بشه حقوق یک بازیکنو زیاد کرد از حقوق بازیکنای دیگه کم کرد مگه به این سادگیه قرارداد ها چی میشن
فکر نمیکنی که اگه حقوق ون زیاد میشد بعد یک یک بازیکنا ادعای دستمزد بیشتری میکردن واسه بستن قرارداد فکر نمیکنم اداره یک خانواده 5 نفری به این سادگی باشه چه برسه به باشگاه بعید میدونم اگه از پول تو جیبی من کم شه به پول تو جیبی برادرم اضافه بشه به این بهانه که اون برای منزل نان میگیره!!!من که راضی نمیشم شما میشید؟!!بعید میدونم هرج و مرج میشه.
مطمن باش که کسی که تو اون شرایطه از منو تو نزدیک تره دارای تجربه و علم بیشتری بیشتر از منو تو میدونه چی برای تیم خوبه انجامش میده
مسلما ونگر از تمام ما بیشتر دوست داره جام ببره

هادی در 25/10/1391 | 01:57 گفت:

پويان:
با مصطفی موافقم
لطفا منطقی باشید
این بازیکنا بیشتر از این نمیتونه
ارسن هنر کرده که ما همیشه تو لیگ قهرمانانیم و هنوز سرپاییم
منم داره بم فشار میاد ولی وقتی این تیم تمام تلاشش و میکنه باید باخت هم بعنوان بخشی از فوتبال پذیرفت
.....................................................
پویان جان ما هم می دونیم بیشتر از این توانایی نداره، یعنی بازیکنای آرسنال از بازیکنای نیمکت سیتی کیفیت پایین تری دارن(به جز جک) اما مامشکلمون اینکه ونگر می گه ما با این تیم قهرمان می شیم. ما تیم قوی با روحیه مثبت داریم. با با این آشغال رو بریز دو یکم به مدیرای باشگاه فشار بیار 4 تا بازیکن خوب بگیر. اینقدرم سابقه و ابهت خودتو خراب نکن ما با اینکه چرا اجاره میده سانک و ون پرسی و ........................... برن مخالفیم.

مهدی افسرده در 25/10/1391 | 01:56 گفت:

ونگر:" اگر به دنبال بازیکنی در قواره آرتتا هستید که در ژانویه در دسترس باشد ، برایتان آروزی موفقیت دارم!"

یعنی منتظر خرید خوب نباشید

farzam در 25/10/1391 | 01:52 گفت:

پویان جان ما بحثمون سر اینه که چرا ونگر دستشو اینجوری خالی میکنه یعنی انتقاد ما همینه از ونگر

هادی در 25/10/1391 | 01:44 گفت:

مصطفی:
من از جایی نیومدم
اولین سایتی که تو زمینه آرسنال عضو شدم(بابا قدیمی)میبینی اصلا شما ها عقده تخریب دارید!!!!
من اتفاقا با نظر شما یکی موافق بودم چون شما مثل من حد وسط بودی یعنی از نظرت برداشت کردم اما فکر کنم اشتباه کردم
...................................................................
آقا مصطفی ناراحت نشو، عزیز منم می دونم ونگر با این بازیکنا داره خوب نتیجه می گیره منم دوسش دارم ولی باید اهدافشو تغییر بده باید حس رقابت تو تیم ایجاد کنه باید به بازیکن بهتر بهای بیشتری بده باید بعضی جاها انعطاف بیشتری داشته باشه چه اشکالی داره 180 بده ون پرسی بمونه بجای 60 تا به پارک، اسکیلاچی، شاماخ، ژورو، آرشاوین (78)،از حقوق اینا 20 تا کم کنه؟
..........................
توپچی ناراحت نشو

farzam در 25/10/1391 | 01:39 گفت:

من نمیدونم ونگر این سوراخارو از کجا میاره تازه از شر ژورو خلاص شدیم این کوشیل کودن ما رو ول نمیکنه خدایی ژورو فکر نکنم اندازه این سوتی داده باشه!آخه من هر وقت بازی های آرسنال رو که کوشیل تو ترکیبه میبینم تو اون بازی یا گل به خودی زده یا پنالتی داده,اونم از مرته ساکر که مجسمه ای بیش نیست فقط توماس یه خورده امروز من رو امیدوار کرد
در مورد شسنی هم واقعا حیفه شروع مجدداش اینطور باشه خدا کنه با تمرین درست بشه

هادی در 25/10/1391 | 01:36 گفت:

میثم محمودی:
هادی جون اول فصل که میتونست بخره فصل های قبل که میتونست بخره ما الان هشت فصله که جام نمیگیریم چرا حرف الان رو میزنی حتی زورمون به بیرمنگام هم نرسید یا تیم مسخره دسته سومی که از جام اتحادیه هم حذفمون کرد
...............................................................................................................
میثم جون من متوجه نمی شم. من که از ونگر انتفاد کردم. الان جواب کدام حرف منو دادی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مصطفی در 25/10/1391 | 01:33 گفت:

آفرین حرف دل منو زدی جز اینکه اعصاب خودتو خورد کنی هیچی نمیشه
اگه کسی آرسنالی باشه همینجورم آرسنالو دوست داره و با هاش حال میکنه من اینو میگم واسشم فرقی نداره کی بره کی بیاد
شما فکر میکنید من راضیم از نتایج نه باور کنید من تو این 17 سال که طرفدار آرسنالم بدترین بازی بود که دیدم از آرسنال حتی بدتر از بازی رفت پارسال با میلان
بازیکنای ما شده بودند خرس وسط

پويان در 25/10/1391 | 01:32 گفت:

اقا علی شما فکر کردی لیگ برتر کشکه که با یه شوک همه چی عوض شه
دوستانی که دارن ضد ارسن حرف میزنن و پاهاشون و از گلیمشون بیرون میزارن و به ونگر توهین هم میکنن چطور انتظار دارین شما رو طرفداره ارسنال بدونیم
ارسن حرمت باشگاست و شما میشکنیدش پس واقعا بی ارزشید
اخه این مرد دیگه چکار باید بکنه با دست خالی
هنوز وسط فصله از تیم دوم ده نفره باختیم اونم بعد اینهمه بازی بدون باخت یه عده اومدن از فرصت نهایت استفاده رو ببرن
نه داداش
طرفدار اونه که روز سخت پشت تیمش باشه نه تویی که این پست و گذاشتی

Ali heidari در 25/10/1391 | 01:26 گفت:

با دعوای ما کاری درست نمیشه ما اینجایم هیچ کسی هم برش مهم نیست که ما چی میگیم سران باشگاه کار خودشونو میکننه پس چرا ما الکی اعصاب خودمونو خرد کنیم بی خیال بچه ها

Ali heidari در 25/10/1391 | 01:22 گفت:

میثم محمودی:
بچه ها دعوا نکنید دعا کنید بازیهای بعدی بهتر بشیم باسوانسی و چلسی بهتر بازی کنیم ما به این باخت ها عادت داریم
----------------------------------------------------------------------------------------
یکی از ایت الله ها(فکر کنم آقای قرائتی) بود یه حرف خوبی زد گفت شما موقعی که تیمتون ضعیف میخواین برین جلوی برزیل بازی کنید به جوونا میگید دعا کنید بریم ببریم آخه شما کجا برزیل کجا حالا شده کارما دیگه کارما از دعا گذشته ما تیم ما مثل کسی شده که داره میمیره و فقط تو قبر نزاشتنش تیم ما به شک اساسی نیاز داره حالا باخرید با مربی جدید با تعویض مدیرعامل هرچی یه چیزی که به تیم کمک کنه از این وضعیت خارج بشه

میثم محمودی در 25/10/1391 | 01:18 گفت:

مصطفی جون اروم باش ول کن تو رو خدا ما همه عاشق ارسنالیم عاشقشم میمونیم
همیشه میگم الانم میگم امروز ونگر از پول زیاد عرب سیتی باخت همین

پويان در 25/10/1391 | 01:18 گفت:

با مصطفی موافقم
لطفا منطقی باشید
این بازیکنا بیشتر از این نمیتونه
ارسن هنر کرده که ما همیشه تو لیگ قهرمانانیم و هنوز سرپاییم
منم داره بم فشار میاد ولی وقتی این تیم تمام تلاشش و میکنه باید باخت هم بعنوان بخشی از فوتبال پذیرفت
in arsene we trust

میثم محمودی در 25/10/1391 | 01:16 گفت:

بچه ها دعوا نکنید دعا کنید بازیهای بعدی بهتر بشیم باسوانسی و چلسی بهتر بازی کنیم ما به این باخت ها عادت داریم

مصطفی در 25/10/1391 | 01:14 گفت:

من از جایی نیومدم
اولین سایتی که تو زمینه آرسنال عضو شدم(بابا قدیمی)میبینی اصلا شما ها عقده تخریب دارید!!!!
من اتفاقا با نظر شما یکی موافق بودم چون شما مثل من حد وسط بودی یعنی از نظرت برداشت کردم اما فکر کنم اشتباه کردم

میثم محمودی در 25/10/1391 | 01:13 گفت:

هادی جون اول فصل که میتونست بخره فصل های قبل که میتونست بخره ما الان هشت فصله که جام نمیگیریم چرا حرف الان رو میزنی حتی زورمون به بیرمنگام هم نرسید یا تیم مسخره دسته سومی که از جام اتحادیه هم حذفمون کرد

مصطفی در 25/10/1391 | 01:11 گفت:

احمق جان ادب داشته باش
همونجوری که شما میگید آرسنال خیلی بزرگتر از ونگر
منم به شما میگم ونگر خیلی بزرگتر از شما هوادارای پوچ
پیشنهاد میکنم شما برید و طرفدار تیمی باشید که جام ببره
ما چون آرسنال واسمون مهمتره فرقی نداره کی مربیش باشه کی بره کی بیاد کدوم بی غیرت بره کی فرصت خوبی ببینه واسه پیشرفت بیاد ماااا آرسنال دوست داریم و این تنها عشقیه ک معامله نیست تصمیمم نمیگیریم واسه عشقمون فقط از این که عاشقشیم لذت میبریم

میثم محمودی در 25/10/1391 | 01:10 گفت:

هادی جون اول فصل که میتونست بخره فصل های قبل که میتونست بخره ما الان هشت فصله که جام نمیگیریم چرا حرف الان رو میزنی حتی زورمون به بیرمنگام هم نرسید یا تیم مسخره دسته سومی که از جام اتحادیه هم حذفمون کرد

میثم محمودی در 25/10/1391 | 01:07 گفت:

حسین جون گریه م گرفت ماهم خیلی ناراحتیم تازه شانس اوردیم توره و اگویرو نبود وگرنه معلوم نبود چی میشد

هادی در 25/10/1391 | 01:03 گفت:

مصطفی:
آرسنال همینه زورتون میاد خوشتون نمیاد حالا علتش هر چی هست نه خبر بفرمایین کسی زورتون نکرده آرسنالی باشید برید طرفدار تیمی مربی بشید که نتیجه میگیره و جامممم ببرید آقا وقتی ونگر رفتو به آرزوتون رسیدینو تیم جام گرفت برگردین اینقدرم جوش نزنید به سلامت بابا شما بی غیرتا مثل کلپسه میمونید>
اسم ببرید مثلا الان کیو بخره که ما نتیجه بگیریم با 18 امتیاز اختلاف اسم ببرید
......................................................................
اقای.... و همونی که همین 1 ساعت پیش عضو شدی و معلومه که از کجا امدی از همون سایت ونگر پرستا. لطفا برو همون جا عقده هاتو خالی کن
اینجا سایت هواداری آرسنال می باشه.

محمد مهدی در 25/10/1391 | 00:59 گفت:

من خیلی وقت پیش حرفام رو زدم و فک میکنم همه نظرمو بدونن.
امیدوارم در پایان فصل برای ارسن ونگر یه جشن بزرگ بگیرن و با افتخار خداحافظی کنه مثل هیتسفیلد وقتی که از بایرن رفت.
از ته دلم واسه اون احمقایی که به من و همفکرام انگ بی تعصبی رو میزنن متاسفم. اخه مردک, مگه بیکارم روزی دوساعت بیام اینجا؟؟؟ خوب حتما از درسم یا از تفریح دیگم میزنم که میام اینجا. متاسفم واسه تویی که میگی ما تعصب نداریم.
میبینم که خیلی حمایت خودشونو از ونگر برداشتن این خوشحالم میکنه.
اگر چه مطمئنم ونگر خودش میره. مطمئنم. تو مصاحبش موقع تمدید با هسته بریتانیایی اینو غیر مستقیم به همه فهموند.
راستی اغا حسین دستت درد نکنه. من اولین پسته انتقادی که گزاشتم 179 دیس لایک خورد و بعدیش 54 تا و اخریش یدونه لایک. حالا پسته تو تا این لحظه 14 تا خورده منم 15 رو میزنم. بازم مرسی

هادی در 25/10/1391 | 00:58 گفت:

Ali heidari:
بخدا ما نمیگیم ونگر بره ما میگیم باید سیاستشو عوض کنه تا کی بازیکن گمنام خریدن تا کی منتظر این باشیم که تیم آخر فصل چهارم بشه اینا بهش میگن انتقاد و بعضی ها باید جنبشم داشته باشن تا کی حمایت کورکورانه آخه کاشیلنی که اینقد نابوده رو میزاره تو بازی و مدافع باتجربه ای مثل مرته رو میزاره بیرون دیابی که تو این فصل بازی نکرده رو میزاره تو بابا صد رحمت به رمسی بعد اونم از تعویضش میاد چمبو رو میاره بیرون خوب دیابی رو میبردبیرون چی بگم دیگه بعد به کسایی که انتقاد میزنن انگ بی تعصبی نزنین آخه نفهم (؟)کسی که تیمشو دوست داره از ضعفهای تیمش حمایت نمیکنه الان دارم بازی بارسا رو میبینم سسک گلزد بیشتر توپا بهش میرسه عصر که فن پرسی گل زد اینا نمونه سیاست اشتباه باشگاه
.......................................................................................................................
علی جون تایید می کنم .
بعضی ها که تازه از راه رسیدن به نظر همین یکی دوساله طرفدار آرسنال شدن لطفا منتقدین به بی تعصبی متعم نکنن. شما و ونگر کجا بودید که من و امثال من طرفدار آرسنال بودیم سال 96 کجا بودی اصلا فوتبال می دیدید؟

Ali heidari در 25/10/1391 | 00:39 گفت:

بابا این حسینم راست میگه بخدا کارمون به جایی رسیده که باید آرزو کنیم چهارم بشیم یعنی ما از این مرغها کمتریم یعنی ارزش ما اینقدر به...رفته که باید تیممون تو لیگ 6 جام حذفی بازی تکراری جام اتحادیه حذف جام قهرمانان در گروه دوم (بایرن)
خدایی فصل قبل با اینکه تممون از لیگ قهرمانان حذف شد اما حد اقل با تعصب و با غرور حذف شد بخدا ما نمیگیم ونگر بره ما میگیم باید سیاستشو عوض کنه تا کی بازیکن گمنام خریدن تا کی منتظر این باشیم که تیم آخر فصل چهارم بشه اینا بهش میگن انتقاد و بعضی ها باید جنبشم داشته باشن تا کی حمایت کورکورانه آخه کاشیلنی که اینقد نابوده رو میزاره تو بازی و مدافع باتجربه ای مثل مرته رو میزاره بیرون دیابی که تو این فصل بازی نکرده رو میزاره تو بابا صد رحمت به رمسی بعد اونم از تعویضش میاد چمبو رو میاره بیرون خوب دیابی رو میبردبیرون چی بگم دیگه بعد به کسایی که انتقاد میزنن انگ بی تعصبی نزنین آخه نفهم (؟)کسی که تیمشو دوست داره از ضعفهای تیمش حمایت نمیکنه الان دارم بازی بارسا رو میبینم سسک گلزد بیشتر توپا بهش میرسه عصر که فن پرسی گل زد اینا نمونه سیاست اشتباه باشگاه

Ali heidari در 25/10/1391 | 00:39 گفت:

بابا این حسینم راست میگه بخدا کارمون به جایی رسیده که باید آرزو کنیم چهارم بشیم یعنی ما از این مرغها کمتریم یعنی ارزش ما اینقدر به...رفته که باید تیممون تو لیگ 6 جام حذفی بازی تکراری جام اتحادیه حذف جام قهرمانان در گروه دوم (بایرن)
خدایی فصل قبل با اینکه تممون از لیگ قهرمانان حذف شد اما حد اقل با تعصب و با غرور حذف شد بخدا ما نمیگیم ونگر بره ما میگیم باید سیاستشو عوض کنه تا کی بازیکن گمنام خریدن تا کی منتظر این باشیم که تیم آخر فصل چهارم بشه اینا بهش میگن انتقاد و بعضی ها باید جنبشم داشته باشن تا کی حمایت کورکورانه آخه کاشیلنی که اینقد نابوده رو میزاره تو بازی و مدافع باتجربه ای مثل مرته رو میزاره بیرون دیابی که تو این فصل بازی نکرده رو میزاره تو بابا صد رحمت به رمسی بعد اونم از تعویضش میاد چمبو رو میاره بیرون خوب دیابی رو میبردبیرون چی بگم دیگه بعد به کسایی که انتقاد میزنن انگ بی تعصبی نزنین آخه نفهم (؟)کسی که تیمشو دوست داره از ضعفهای تیمش حمایت نمیکنه الان دارم بازی بارسا رو میبینم سسک گلزد بیشتر توپا بهش میرسه عصر که فن پرسی گل زد اینا نمونه سیاست اشتباه باشگاه

farzam در 25/10/1391 | 00:33 گفت:

آخه این چه وضعه بازیه خیر سرمون به خاطر بازی های شناور طرفدار آرسنال شدیم خدایی بازی های استقلال تو این فصل بیشتر بهم حال میده تا آرسنال مخصوصا بازی های تو آزادی!

مصطفی در 25/10/1391 | 00:20 گفت:

آرسنال همینه زورتون میاد خوشتون نمیاد حالا علتش هر چی هست نه خبر بفرمایین کسی زورتون نکرده آرسنالی باشید برید طرفدار تیمی مربی بشید که نتیجه میگیره و جامممم ببرید آقا وقتی ونگر رفتو به آرزوتون رسیدینو تیم جام گرفت برگردین اینقدرم جوش نزنید به سلامت بابا شما بی غیرتا مثل کلپسه میمونید>
اسم ببرید مثلا الان کیو بخره که ما نتیجه بگیریم با 18 امتیاز اختلاف اسم ببرید

حامد نوری در 25/10/1391 | 00:13 گفت:

فقط و فقط تغيير چاره كاره با ديابي ( نره خر هميشه مصدوم ) رمزي ، ژروينهو و.... نميشه كه نميشه .
ما خواستار تغيير هستيم حالا به هر شكلي

هادی در 24/10/1391 | 23:55 گفت:

سینا:
انتقاد ایرادی نداره خیلی هم می تونه مفید باشه ولی اینجا بیشتر به جا انتقاد توهین و تخریب به اسم انتقاد میشه
..................................
بهه بهه سینا جون عزیز دلم، اتفاقا تو فکرت بودن گفتم الان می آیی فحش میکشی بر منتقدین ونگر. ولی جونه من (به حرمت 15 سال هواداری آرسنال) قبول کن دیگه کاسه صبرمون لبریز شده

هادی در 24/10/1391 | 23:53 گفت:

سینا:
انتقاد ایرادی نداره خیلی هم می تونه مفید باشه ولی اینجا بیشتر به جا انتقاد توهین و تخریب به اسم انتقاد میشه
..................................
بهه بهه سینا جون عزیز دلم، اتفاقا تو فکرت بودن گفتم الان می آیی فحش میکشی بر منتقدین ونگر. ولی جونه من (به حرمت 15 سال هواداری آرسنال) قبول کن دیگه کاسه صبرمون لبریز شده

هادی در 24/10/1391 | 23:53 گفت:

سینا:
انتقاد ایرادی نداره خیلی هم می تونه مفید باشه ولی اینجا بیشتر به جا انتقاد توهین و تخریب به اسم انتقاد میشه
..................................
بهه بهه سینا جون عزیز دلم، اتفاقا تو فکرت بودن گفتم الان می آیی فحش میکشی بر منتقدین ونگر. ولی جونه من (به حرمت 15 سال هواداری آرسنال) قبول کن دیگه کاسه صبرمون لبریز شده

mehrshad در 24/10/1391 | 23:46 گفت:

عجب این لندنیا بی غیرتن یه اعتراضی نمیکنن علیه این مردتیکه چروک تو تیم همش پارتی بازیه هر چی فرانسویه خریده آخه سانیا در حد آرسناله کوشیلنی آخه بازیکنه مرتساکر هم شد دفاع دو تیکه استخوون دراز بد فرم رمزی که تعطیل دیابی هم همینطور این مرد تیکه فرانسوی اصلا بازی بارش نیس
لعنت به ونگر عقده ای یه بازیکن نمی خره چه مرگشه می خواد چیو ثابت کنه
باور کنید خوشحال شدم آرسنال باخت حداقل این باخت هوادارای لندنی رو بیدار میکنه اعتراض کنن
حالا هرکی ندیده بازی رو فک میکنه بازم آرسنال تحقیر شده ... تحقیر شد دیگه اووون از 8-2 من یو اینم السیتی
چوب خدا صدا نداره این ونگر از ما هوادارا سو استفاده کرد احساساتمون رو به بازی گرفت الان داره از طرف خدا تنبیه میشه
صدا کلنگ قبرش داره میاد جووون
بازم میگم ونگر پرستا آرسنال از ونگر بزرگتره اوون نباید منافع خودشو به باشگاه تحمیل کنه
ایشاالله دو سه تا باخت خوب هم از راه برسه اینو یا بندازن بیروون یا بازیکن بخره (درجه 1)
>>>>>>>مرگ یه بار شیونم یه بار آقا ما جامممم می خوایم<<<<<<<

majid در 24/10/1391 | 23:46 گفت:

یه خبر خوشحال کننده خیلی خیلی خوشخال کننده از ونگر

We are in the market

بریم جشن بگیریم بچه ها هنوز تو بازاریم 99% هم مسی رو میخریم

در ضمن ارتتا رفت برا 3 هفته

سینا در 24/10/1391 | 23:40 گفت:

انتقاد ایرادی نداره خیلی هم می تونه مفید باشه ولی اینجا بیشتر به جا انتقاد توهین و تخریب به اسم انتقاد میشه

هادی در 24/10/1391 | 23:40 گفت:

hosein-gunner:
Ali آقا خیلی خره درست نیست !!!!!!!!!
انتقاد باید کرد ولی توهین نه !!
................................................................
حسین جان خیلی مخلصیم، بی خیال توهم مثل آقا معلما همش نصیت می کنی بی ادبی نکنید
.....................................................
به کسی که منطق نداره میگن........... ونگر بی منطق. بی ادبی و توهین نیست.

هادی در 24/10/1391 | 23:37 گفت:


امیرحسین :
بچه ها چند شب پیش از ونگر و سیاستاش انتقاد کردم ولی بدجوری جوابه منا در حمایت ازونگر دادین.حالا به نتیجه من رسیدین؟که ونگر تیما تو این چند سال برا قهرمانی نمیبنده.ون پرسیم امروز دیدین چه بازی فوق العاده ایی کرد!!!!!!!
..................................................................

amir در 24/10/1391 | 23:35 گفت:

اگر ونگر بود تو اون لحظه دستهاشو به هم می مالید مثل همیشه

hosein-gunner در 24/10/1391 | 23:32 گفت:

مصاحبه ونگر رو تو سایت دیدم تو سایت اصلی کلی کلمه positive
که به معنی مثبت هستش به کار رفته
و گفته دیابی داره روز به روز بهتر میشه

majid در 24/10/1391 | 23:27 گفت:

امشب یه تفاوت خیلی مشهود بین ونگر و بقیه مربیها دیدم خصوصا مانچینی
دیدید وقتی توز تک به تک و خراب کرد چه لگدی به صندلی زد
عصبانیتشو به وضوح نشون داد مثل فرگوسن یادتون با بکام چه برخوردی داشت
اگه ونگر بود حتما از جاش تکون نمیخورد اخر بازی هم دلداریش میداد میگفت عیبی نداره دبگه
توپ گرده یه بار گل میشه یه بارم نه تو غصه نخور

hosein-gunner در 24/10/1391 | 23:26 گفت:

Ali آقا خیلی خره درست نیست !!!!!!!!!
انتقاد باید کرد ولی توهین نه !!

امیرحسین در 24/10/1391 | 23:25 گفت:

بچه ها چند شب پیش از ونگر و سیاستاش انتقاد کردم ولی بدجوری جوابه منا در حمایت ازونگر دادین.حالا به نتیجه من رسیدین؟که ونگر تیما تو این چند سال برا قهرمانی نمیبنده.ون پرسیم امروز دیدین چه بازی فوق العاده ایی کرد!!!!!!!

ehsan zoola در 24/10/1391 | 23:25 گفت:

ورزش 3 احمقم دیگه درد مارو بیشتر کرد !!

دقیقه 10 پنالتی خراب شده ژکو رو زده اخراج ژکو !

حالا هرکی ندیده بازی رو فک میکنه بازم آرسنال تحقیر شده ...

مصطفی در 24/10/1391 | 23:24 گفت:

بچه ها قبول دارید بد شانس بودیم تو این بازی
قبول دارین بدشانس ترین تیم بودیم پارسالو امسال
قبول دارید سانیا خیلی وا افتاده باید جنکینسون جایگزینش بشه(گشاد بی غیرت با پاس به عقبش روند حمله تیمو .... همش توپ از دست میداد وایمیستاد نگاه میکرد برنمیگشت.
این والکات شق کرده اصلا به درد نوک نمیخوره اونم تک مهاجم ضعیفه خودشم از بین میبره اون فقط بدرد راست میخوره یک حرکت امشبشو ضربشم رو حرکت از راستش یود
ترکیب بدی داشتیم
به هر حال من خیلی خستم!! نه به خستگیه ونگر

majid r در 24/10/1391 | 23:21 گفت:

ورزشگاه به این بزرگی زدن تیمم بخاطرش نیست و نابود کردن حالا هر کی بازیو دید فهمید کلی از صندلی هش خالی بود
اگه اینقدی خرج ورزشگا کردن خرج تیم میکردن الان تیممون مثل بارسلون بود!!!!!

هادی در 24/10/1391 | 23:20 گفت:

حسین جون دمت گرم. مردی .
من از روز اول همین حرفارو می زدم اما کسی گوشش بدکار نبود. فقط یکسری مطالب از سایت ونگرپرستان کپ می زنن اینجا الانم خودشونو نشون نمی دن. اگه هوادار واقعی هستین که بیان اعتراف کنید اشتبا کردن اگر هم نه دیگه حق ندارید با یه برد بیان اینجا 100 تا بلاگ بدین و تحریف وتمجید بیخود بکنید.

Ali در 24/10/1391 | 23:20 گفت:

تو روحت ونگر.بابا این بشر خیلی خره.همین قلعه نویی رو بیاریم از این بهتره.هرکی هم از حرف های دوست عزیزمون و من ناراحت میشه همین الان سایت و ببنده اینجا جای هوادارای بی عقل و مقلطه گر(کسی که یه چیز درست و غلط نشون میده)نیست .ونگر خوب بوووووووووووووووووووووود جام گرررررررررررررفت دستش درد نکنه پولش رو گرفته بود وظیفش بود اون به خواطر خودش جام گرفته به خواطر ما که نگرفته، فک کردین به فکر مایه اگه به فکر ما بود الان نشون میداد.باااااااااااااااییییییییییییییید بببببببببببببببررررررررررررررره.Good By Venger.

ehsan zoola در 24/10/1391 | 23:19 گفت:

بابا ما پروانه ایم باید با عشقمون بسوزیم راهی هم نداریم

********************************************

لایـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

سمک! در 24/10/1391 | 23:17 گفت:

برای جانشینی ونگر مورینیو خوبه :دی اگه نشد استراماچونی ... تدافعی بازی میکنه ولی لیگ برتر تضمینه :دی
اگه بچه خوبی باشیم لیگ قهرمانان هم مال خودمونه !

حمید پیرنیا در 24/10/1391 | 23:17 گفت:

کسی رو میشناسم که بگه نباید از ونگر انتقاد کرد من به شخصه نظرم اینه که توهین نباید کرد بقیه هم نظرشون همینه الکی شلوغش نکنین.

اما درباره امشب: با اونایی که میگن همه چی قط تقصیر کوشیلنیه زیاد موافق نیستم. ونگر تو تیم رقابت ایجاد نمیکنه. همین کوشیلنی و جورو بودن که باعث شدن 8 تا از منچستر بخوریم . ونگر به بازیکناش فشار نمیاره و به اونا نمیفهونه شاید اولین اشتباه آخرین اشتباه باشه. همین کوشیلنی برین ببینین چندتا گل به خودی و پنالتی همین فصل داده. اگه یه مدافع بزرگ و مطمئن دیگه هم میخرید همه حواسشون جمع بود که اگه اشتباه کنن شاید تبدیل به یه ذخیره فیکس بشن. همین قضیه درباره دیابی و سانیا و جیرود و والکات و جروینیو و . . . هم هست. باید رقابت برای قرار گرفتن تو ترکیب زیاد باشه . متاسفانه ونگر همیشه و هر فصل این اشتباه رو مرتکب میشه. تیم ونگر هیچوقت نیمکت به اندازه کافی خوبی نداشته حتی سال 2004 و اون سال هم شانس آوردیم مصدوم ندادیم. داشتن نیمکت قوی شرط عقل واسه تیمیه که میخاد مدعی باشه ولی متاسفانه ونگر شرط عقل رو رعایت نمیکنه.

ولی باز هم با همه این اتفاقا امشب چیزهایی بود که میشد بهش امیدوار بود بزرگترین امیدواری ما ویلشره . این بازیکن عالیه یه سر و گردن از فابرگاسه 20 ساله هم بالاتره فابرگاس هیچوقت جنگندگی جکی رو نداشت. نفوذهاش تو عمق معرکه بود اونم جلو سیتی که با 2 هافبک دفاعیه عالی بازی میکنه. نکات مثبت دیگه عملکرد خوب ورمائلن و شسنی بود.

در کل امیدوارم ونگر سر عقل بیاد .

سمک! در 24/10/1391 | 23:16 گفت:

نه مجید جان
گفتم رفته قرآن خونده ، آیه جهاد هم داره دیگه ... لاقل دوهزار انگیزه پیدا میکنه ، یکم میدوئه ... دیدم از همون بدبخت قبلی بد تر شد ... برای اولین بار از اومدن رمسی استقبال کردم

majid در 24/10/1391 | 23:12 گفت:

خیلی باید ببخشید ولی بعضی از شماها خیلی عقبید من وقتی فهمیدم دیابی بدرد نمیخوره که تو اون بازی نیوکمپ
یک هیچ جلو بودیم و این احمق تو یک موقعیت خوب به جائی که توپ و پاس بده خودش رفت جلو و لوش داد .
من وقتی فهمیدم ونگر دیگه بازیکن درجه یک نمیخره که درجه یکای تیم و فروخت اخه وقتی کسی ونپرسی رو میفروشه میاد یکی در اندازه های اونو بگیره جایگزینش کنه خوب اگه میخواست چرا همونو فروخت
بابا ما پروانه ایم باید با عشقمون بسوزیم راهی هم نداریم
من اگه لندن بودم اطلاعیه چاپ میکردم و از طرفدارها میخواستم تورو خدا یه 2 یا 3تا بازی هم که شده تیم و نحریم کنید و نرید استادیوم حداقل یک کم ضرر کنن دلمون خنک شه

majid r در 24/10/1391 | 23:12 گفت:

به نظرم کسایی ک ونگر پرستن باید خوشحال بشن که ونگر بره رئال اینجوری نمیتونه ستارههاشو بفروشه احتمالن بتونه چند تاقهرمانی بیاره،

parsa .R در 24/10/1391 | 23:07 گفت:

من امشب یا کلا هر شب دیگه که تیم نتیجه نمیگیره وقتی قیافه ونگرو میبینم دلم میسوزه واسش اخه یکی نیس بگه مرد به خاطر خودتم که شده این تیمو باسه قهرمانی بساز دیگه توام دورت تموم میشه میری نذار خاطره بدی تو ذهن هوادارا بمونه بیا ارسنالو قهرمان کن و برو وای چی میشه یعنی من اون روزو میبینم

hosein-gunner در 24/10/1391 | 23:02 گفت:

آقا امیر سیاستش در این مورد که من هم اشاره کردم غلطه ولی به هرحال باسه آرسنالم زحمت کشیده
من هنوز نمی تونم بگم ازش بدم میاد فقط انتقادی در موردش داشته باشم بیان می کنم نه اینکه فقط هم بیام ازش تعریف کنم جایی که کارش خوبه میگم خوبه کارش بده میگم بده

amir در 24/10/1391 | 22:58 گفت:

دمت گرم داداش حسین واقعا حرف دل بود
تا بحال از ونگر حمایت میکردم
ولی دیگه حالم از خودش و سیاستهای غلطش بهم میخوره

ehsan zoola در 24/10/1391 | 22:53 گفت:

به نظرم بازی امشب یه بازی استثنائ بود ... اخراج کوشیل همه چی رو بهم ریخت ... اون بازیمون تحت تاثیر یه یار کمتر قرار گرفت ... کم زمانی هم نبود با احتساب وقتای اضافه تقریبا 90 دقیقه 10 نفره بودم ... دیگه بعد از اخراج کمپانی نایی تو ساق بازیکنا نبود ...

من تنها دلیل باخت رو بی عقلی کوشیل میدونم ... مردک انگار داره کشتی میگیره .... خوب بابا ولش کن بزار حداکثر یه گل میزنه بعد میزدیم لهشون میکردیم

با وجود یه یار کمتر جلو تیم چغر سیتی همش میل به حمله داشتیم ... یه ذره شانس داشتیم و آرتتا هم بود میشد یکارایی کرد

من از این بازی تیم کاملا راضی ام و جز کوشیل و دیابی از بقیه بازیکنا هم راضی ام

سید محمد رضا در 24/10/1391 | 22:45 گفت:

الان سرم شلوغه ، آخر شب میخونم نظر میدم ، فکر کنم خیلی جالبه...

parsa .R در 24/10/1391 | 22:43 گفت:

من تنها دلیلی کهبه خاطرش ارسنالی شدم 1 هانری 2 بازی زیبای ارسنال بود ولی الان کو اون بازی زیبا که همه با بارسا مقایسه میکردن؟ امسال هم که همه رکوردامون شکست به سلامتی .بعد ونگر میاد میگه دووووووووووووووووشواری؟ دووووووووووشواریییییییییییی نداریم خیلی هم عالییییییییییییییییییییییییییییی همه چی هم ارومه من چقد خوشحالم .ای زندگی تف تو روحت که مارو عاشق این تیم کردی و نمیتونیم ازش دل بکنیم و همش باید منتظر تحقیر و باخت باشیم اهههههههههههههه

سمک! در 24/10/1391 | 22:38 گفت:

درسته ...
منم دیگه کلافه شدم ...
تا 3 ساعت پیش از دیابی خوشم میومد . گفتم حالا انگیزه داره ... گند زد.به معنای واقعی
یه دفاع میخوایم ، و یه بازیکن با خصوصیات پودولسکی ... امروز معلوم نیست چش بود ، خیلی کنده ...
ژسنی بازی با پاش افتضاحه،ولی ونگر انگار نه انگار ! ورمالن هم هی پاس میداد به ژسنی !
از امروز دیگه به همه ی منتقدا حق میدم