جوابیه منطقی به انتقاد تند علیه ونگر

نویسنده: Pezhman

وبلاگ من
نویسنده: Pezhman
۲۲ سالمه،آرسنالی شدن من به خریدن اولین لباس ورزشی ام در ۷ سالگی ام بر میگرده که کاملا هم اتفاقی بود و بعد از اون تازه آرسنالی شدم...یادش بخیر شماره برگکمپ و پشتش زدم...عاشق فوتبال پاک آرسنالم... زنده باد پروفسور...
کل بازدید: 4,196 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

جوابیه منطقی به انتقاد تند علیه ونگر

سلام به همه دوستان
اول میخواستم این مطالب و تو کامنت های پست دوست عزیزمون بدم اما دیدم اون جا خیلی شلوغ شده و شاید خونده نشه... در ضمن سعی میکنم به ترتیب همون پست به انتقادات پاسخ بدم.



به نام خدا
اول از
همه من نمیدونم چرا توی این روز پایانی نقل و انتقالات حس تنفر ماها به این ارسن
ونگری که کم زحمت برا تیممون نکشیده انقدر قلمبه میشه...من با توجه به این که 10
12 سالی هست که طرفدار ارسنالم و یه 3 4 سالی هم میشه به این سایت سر میزنم فکر
میکردم با این چند تا خرید خوبی که ونگر کرده و انتخاب اخرش تو روز پایانی یعنی
ولبک دیگه همه انتقادات به پایان برسه اما مثکه اینجوری نیست...و حالا جواب های
دوست گلم...
1.اول
اینکه همین تشکیل هسته ی انگلیسی و خرید بازیکنان آلمانی در این چند سال اخیر خودش
گواه اینه که ونگر داره برا انگلیسیا یه تیم ملی خوب تدارک میبینه...اونم به وسیله
ی بزرگترین تیم پایتخت
شاید
زمانی که ونگر دست به انتخاب افراطی فرانسوی ها زده بود اون موقع واقعا فرانسویها
شاهکار بودن (هانری-پیرس ویرا و ...)بعد از این دوره به محض اینکه ونگر متوجه شد
فرانسویها رو به افتن و بازیکنان انگلیسی و آلمانی مجددا استعدادهای ناب تری از خودشون به
نمایش گذاشتن سراغ هسته ی انگلیسی رفت
.
در مورد جیرود باید بگم که منم قبول دارم تموم کننده
ی خوبی تو هیچ زمینه ای نیست اما واقعا من تا حالا مهاجمی با از خود گذشتگی به
انداره جیرود ندیدم به طوریکه همیشه به دنبال تغذیه موج دوم حملس و تو پاس کاری
واقعا قبولش دارم.از اون جاییم که چند سالیه موتور های گلزنی جای خودشونو به سبکی
دادند که در اون گل زننده ها در همه پست ها پخشن، و وزن تیم ما و قدرت بنی اون در
جلوی تیم کمه اینها میتونه دلیل انتخاب مهاجمان با قد و قامت بلند و قدرت پاسکاری
بالا توسط ونگر باشه
.
در مورد فلامینی هم من واقعا نمیدونم دوستان منتقد از
یک بازیکن چی میخوان؟اول اینکه این بازیکن به صورت مفت ومجانی توی دوره ای که ما هافبک دفاعی میخواستیم به تیم برگشت و دوما من وقتی یاد نحوه دوندگی و غیرت فلامینی در بازی رفت مقابل
بایرن فصل قبل میوفتم واقعا شرمنده میشم که خیلی از دوستان به این بازیکن میگن خاین 
اعتراض خاین به اوزیل به خاطر دوندگی کم در همون بازی.
بعدم اینکه تو اون برهه که فلامینی رفت
هر بازیکن جوون دیگه هم که با باشگاهی با این همه بدهی و چند سال بی جامی رو به رو
بود همون کار رو میکرد تا آینده درخشان خودش رو بسازه البته مثلا!!! (البته امیوارم که این مطلب
برا دوستان محرض باشه که هیچ کدوم این اتفاقات تقصیر ونگر نبود و حتی میشه گفت که
این استادیوم میراث ونگر و مدیون مدیریت اونه، همچنین دوست دارم دوستان رو دعوت
کنم که یکبار سرنوشت بازیکنانی که مثل فلامینی و در همون دوره تیم رو ترک کردن
دوره کنند!!!!)
2.در مورد بازی دادن و بازی ندادن های غلط
ببینید ماها هر چقدر هم که فوتبال تماشا کرده باشیم و فیفا بازی کرده
باشیم!!! انگشت کوچیکه یک مربی درجه 2 ایرانی نیستیم . چون از نزدیک در کنار تیم
نیستیم و نمیتونیم حال و روزِ روحیات تیم و احوالات شخصی بازیکنان و نیاز تیم در هر
شرایط خاص رو درک کنیم. پس بیاید در این مورد که ترکیب به چه طریقی ارنج بشه و
باریکنان در چه پستی قرار بگیرند به کار ونگر که در این کار مو سفید کرده
  اعتماد کنیم.
در مورد فابرگاس هم باید بگم که واقعا ماها دو پهلو هم حرف نمیزنیم،
چند پهلو حرف میزنیم اول از یه طرف گلایه از این داریم که چرا به روسیچکی و
پودولسکی بازی داده نمیشه،از یه طرف میگیم چرا اوزیل گوشه بازی میکنه و از طرف
دیگر میگیم با این ترافیک در خط هافبک چرا فابرگاس رو هایجک نکردیم...جالبه!!!!(اونوقت فابرگاس خاین نیست)
3.در مورد لجاجت هم باید بگم که اسم این کار لجاجت نیست بلکه اعتماد به
نفس به کاریه که ونگر داره انجام میده.من هم جای ونگر بودم همین کار رو میکردم
.خوبه یه نگاهی به افتخارات ونگر با آرسنال به
عنوان حسن ختام بکنیم تا شاید کمی بهش حق بدیم:
·        
FA Community Shield19981999200220042014
 
 


















ثبت نظر شما



نظرات پیشین

حامد **رنگی** در 14/6/1393 | 14:29 گفت:

اعتماد اعتماد اعتماد

اعتقاد اعتقاد اعتقاد

باریکلا حال کردم با پستت رفیق

داشتم نطرات بچها رو میخوندم که رسیدم به ((نقاب)).گفتم منم یه حرفی بزنم

داداش گلم سعی کن همیشه خودت رو بالاتر از کسی نبینی چون با کله که هیچی با مغز میخوری زمین .من کاری با خودم ندارم ولی

کانون طرفداری آرسنال همه فوتبال شناس و ببخشیدا زاییده گاییده فوتبال و ارنج و این داستاناش هستن چون تیمی مثه آرسنال برا

طرفداری انتخاب کردن نه امثال بارسلونا و منچستر ....تیمی که از ریشش بگذریم کسی نیست که تو این 6و7 سال طرفدارش شده باشه

چون هیچ عنوانی و مقامی نیاورده پس هر کی اینجا هست کمه کم 7و8 سال فوتبای حرفه ایی دنبال کرده.

فقط میتونم بگم دوست ورفیق شما زورووو بچهای کانون کم سواد و بی علم

Reza ADPH در 14/6/1393 | 13:23 گفت:

پژمان جان . من یک طرفه حرف نزدم . من هم از تو انتقاد کردم هم از اون کسی که توهین کرده

mohammad در 14/6/1393 | 13:05 گفت:

اخه شما خودنون رو بالا تر ازونگر میدونید که دارید جای ونگر تصمیم میگیرید .فک کردین به همین راحتیاس.فالکاوو رو میخرید جای ولبک به همین سادگی و راحتی .حتی نمیخواین صبر کنبن ما تازه دو ساله شروع کردیم به خرید بازیکن بزرگ شما میخواین تو همین سال دوم همه بازیکن های خوب دنیا رو بگیریم

reza در 14/6/1393 | 11:41 گفت:

در مورد همه چی باهات موافقم . به خصوص در مورد فلامینی و فابرگاس . سسک بدجوری دل ونگر رو شکست . اما باید قبول کرد وقتی ما تو چند فصل اخیر حتی یک تیم بزرگ رو هم نتونستیم شکست بدیم و از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بالاتر بریم پس یه جای کار میلنگه . و البته خوشبختانه روند داره تغییر میکنه و تو دو سال اخیر به جای فروختن ستاره ها داریم اونها رو جذب میکنیم . من فقط میگم تو نقل و انتقالات بعضی وقتا یه ذره دست و دلبازی میتونه در نهایت به نفعمون تموم شه مثلا این فصل اگه ما بدلیل نداشتن یه هافبک دفاعی خوب حضور تو لیگ قهرمانان رو از دست بدیم (که البته بعیده) میلیونها پوند ضرر میکنیم که میشه چند برابر پولی که میتونستیم برای یکی مثل کاروالیو خرج کنیم .

arsenal در 14/6/1393 | 11:31 گفت:

نقل قول : اول از همه میخوام نظرمو بخونند چون شبیه بلاگ باشه
دوم تشکر میکنم از پستت با اینکه بعضی چیز ها رو نگفتی ولی بازم خوب بودنظرات دوستان رو داخل سایت گانر تراست میخوندم یکی از دوستان مطلب جالبی گذاشته بود در مورد هزینه های 4 بیگ که الان 5 بیگ هست
از فصل 1992/1993 تا فصل 2002/2003 یعنی قبل از زمانی که آبراموویچ برای چلسی و عرب ها برای منچسترسیتی بر سر کار بیان:

1. منچستریونایتد 90 میلیون پوند
2. لیورپول 89.7 میلیون پوند
3. چلسی 68.4 میلیون پوند
4. تاتنهام 65.1 میلیون پوند
5. منچسترسیتی 63.8 میلیون پوند
6. آرسنال 45.4 میلیون پوند

====================

از فصل 2003/2004 تا فصل 2013/2014 یعنی زمانی که آبراموویچ به چلسی اومد و عرب ها هم به منچسترسیتی اومدند:

1. چلسی 591.9 میلیون پوند
2. منچسترسیتی 531.6 میلیون پوند
3. منچستریونایتد 318.3 میلیون پوند
4. لیورپول 242.1 میلیون پوند
5. تاتنهام 88.8 میلیون پوند
6. آرسنال 73.6 میلیون پوند

====================

از فصل 1992/1993 تا فصل 2013/2014 یعنی در کلّ تاریخ لیگ برتر:

1. چلسی 660.3 میلیون پوند
2. منچسترسیتی 595.4 میلیون پوند
3. منچستریونایتد 408.3 میلیون پوند
4. لیورپول 331.8 میلیون پوند
5. تاتنهام 153.9 میلیون پوند
6. آرسنال 119 میلیون پوند

====================
جالبه قبل از اومدن آبرامویچ و شیخ منصور بازم آرسنال کمتر از سیتی و چلسی هزینه میکرده.
Davood Yoosefian داداش اینا ول کن دوس دارن جو سایت به هم بریزن
بخدا 3 هفته از لیگ گذشته فصل پیش بازی اول از استون ویلا باختیم همه ناراحت بودند بعدش اوج گرفتیم 128 روز صدر بودیم مصدومیت های خرید فصل پیشمون اوزیل و ولکات و رمسی ضربه ای بزرگی به زده بود من نمیدونم چرا انقد ناامیدین هیچ کی نمیتونه جایگزین خوبی برای ونگر باشه


پاسخ شما : آخه داداش دیگه تحمل نمیذارن واسه آدم. دو دقیقه میایم سایت حال و هوامون عوض شه همه پستا و نظرا شده آیه یاس خوندن

نوید در 14/6/1393 | 10:52 گفت:

به نظر من که لیورپول برای تیم ملی انگلستان خیلی بازیکنان بهتری رو ساخته...
نمونش
گلن جانسون
رحیم استرلینگ
دنیل استوریچ
از بین ویلشر گیبس و چمبرلین کدومشون توی تیم ملی فیکس هستن ؟
گیبس که تا لیتون بینز هست اسمشم نمیارن
ویلشر که تا حالا بیشتر حاشیه داشته تا پیشرفت ...
خیلی بی خود از ونگر تعریف میشه ...

Pezhman در 14/6/1393 | 01:30 گفت:

اول از همه از همه ى دوستان عزيزم که نظر دادن و وقت گذاشتن و خوندن تشکر ميکنم.دوما اينکه من اگر حرفام غير منطقى بود ميشه از دوستانى که از من انتقاد کردن بپرسم دليل اين همه انتقاد اونم اول فصل اونم فصلى که اولش يک جام برديم چيه؟بابا هنوز چيزى از فصل نگذشته که ما اينهمه نوک پيکان انتقاد رو به سمت تيم گرفتيم.به خدا ما تيممون ترکيب بدى نداره امسال.
من شايد نتونستم منظور حرفم رو درست ادا کنم.بابا منظور من اين بود که درست ما چند فصله اصلا خوب نتيجه نگرفتيم ولى الان 2 فصل که داريم دوباره نمه نمه به کسب جام نزديک ميشيم.ما فصل پيش سواى چند باخت بدى که داشتيم سبک بازى مون مشکلي داشت؟
اقايون بيايد يکم يک دل بشيم.کمتر انتقاد کنيم و بيشتر صبر...بابا اصلا حالات ما تو همه ى فروم ها نوبره...
فصلى که ميخريم انتقاد...فصلي که نميخريم انتقاد...فصلي که جام بياريم انتقاد...فصلي که جام نياريم انتقاد...
تورو خدا انقدر برچسب ونگر پرستي و ضد ونگري به هم نزنيد.
من خودم به شخصه ونگر رو دوست دارم چون مربى آرسناله وگر نه کسى آرسنال رو به خاطر ونگر دوست نداره...
بيايد انقدراب تو اسياب رقيبامون نکنيم...
فصلي که هنوز چيزي ازش نگذشته و توى تک جامى هم که گذشته خدارو شکر اون جام رو برديم چه انتقادي داريم بکنيم...
در ضمن چه ونگر پرست چه منتقد ونگر باشيم در هر صورت 3 سال ديگه ونگر قرارداد ش تموم ميشه و ميره...خدا رو چه ديديد شايد اون دوران براى ما جامهاى بيشترى به ارمغان بياد پس بيايد همه از آرسنال و تمام اعضاش (چه ونگر,چه جيرود,چه سانوگو و...)حمايت کنيم و يکم رو صبرمون کار کنيم
In Arsenal We trust

mohsen abbasi در 14/6/1393 | 01:17 گفت:

نقدی به نظر خودم منصفانه

سیستم بازیمون صد در صد غلطه 4141 واقعا مسخرست نگین ابزارشو نداریم نمی تونیم با سیتم دیگه ای بازی کنیم چون همتون می دونین داریم.

مهاجمامون جیرو متوسط سانوگو تعطیل ولبک نیاز به احیا داره فوق العاده باهوشه ولی باید دید مثه کمپل نیمکت نشین سانوگو میشه شاید می خواین بگین کمپل مهاجم نیست ولی حداقل کمپل می تونه توپو استپ کنه.

فلامینی : یک انتقال مجانی ولی بدرد نخور اینکه یه هافبک دفاعی دقیقه 15 به خشن ترین شکل ممکن میره رو پایه حریف اسمش غیرت نیست حماقت یه هافبک دفاعی با تجربه می دونه نیمه اول کارت بگیره کاره تیم تمومه مخصوصن تیمی که فقط یه هافبک داره پس فوق العاده نیست گندش نکنین ولی خائنم نیست مثه بعضیا که زیاد بودن این چند سال.

البته در مورد ضعف دفاعی ما فلامینی به تنهایی مقصر نیست سیستمون فاحعست قبلا هم گفت بین دفاع و هافبک ما 20 متر فاصلست موقع حمله که به وضوح در بازی با اورتون دیدیم که لوکاکو چه اسبی می تازوند حالا فک کنید ببینید استرلینگ کوتینیو و استورج چه بلایی سرمون میارن.

تعویضامونم ایراد تا دقیقه 80 صبر می کنه تازه تعویضایه تکراری و بی برنامه انجام میده دیگه هر بچه ای تشخیص می داد اوزیل از دقیقه 60 مرخصه رمزی خیلی بی دقت بازی می کنه ولی کازورلا تعویض میشه.

البته منم معتقدم تو نقل و انتقالات خوب عمل کردیم.

اگر ونگر تغییر تاکتیک بده ودست از بازی دادن به سانگو از دقیقه 90 و تعویضایه مسخرشم بکشه مخلصشم هستیم ولی این ره که می رویم به ترکستان است.

parsa در 14/6/1393 | 01:03 گفت:

منطقت تو حلقم حاجی

abolfazl alayi fard در 14/6/1393 | 00:38 گفت:

معتقدم توی نقل و انتقالات هم خوب عمل کرده ونگر، و مطمئن باشید بهتر از این نمیتونسته بخره، که نخریده. فالکائو هم بحث دستمزدش بود
توی منچستر مشکل نداره چون رونی الانشم فکر کنم 300تا میگیره ولی برای ما که بیشترینش اوزیله که زیر200هزارپونده یه مقدار ساختار شکنانه بوده

با مجید موافقم در مورد بحث. قانع نمیشه کرد خیلی.

آرین در 14/6/1393 | 00:35 گفت:

به عنوان یه بی طرف ( نه مخالف ونگر و نه ونگرپرست)....خیلی یک طرفه بود...

abolfazl alayi fard در 14/6/1393 | 00:30 گفت:

ونگر مربی بزرگیه و در واقع مربیه مولف هست. سبک و فلسفه فوتبالی خاص خودشو داره و خیلی از مسائل رو تغیر داده مثل رژیم غذایی و مسائل روانشناسی و خیلی چیزای دیگه. در واقع خودم هم ونگر دوست هستم نه ونگر پرست و انتقادم دارم که بعضیاش توی پست نقابم بود و قبول داشتم

با خروجش الان مخالفم چون تیم آرسنال هست و لیگ انگلیس، نه التعاون و لیگ عربستان

اما برای من این فصل، فصل نشون دادن قدرت توی لیگ جزیرست، نمیگم قهرمان بشه، همه هوادارا حتی تندترین مخالف ونگر هم وقتی تیم بتونه با یک فوتبال زیبا تیمای مدعی رو ببره سکوت میکنن و قوت قلب میگیرن. نه اینکه 6 تا بزنه. با یک بازی ونتیجه قابل قبول 2 تا یا 3 تا از تیمای مدعی رو ببره. توی بیشتر بازیاش قوی و زیبا بازی کنه.
تا کی من موافق ونگر باید سر مخالفم رو با توجیه اینکه شرایط اقتصادی ما بد بود گرم کنم؟؟؟ همه اینو میدونن. تا کی؟؟؟ پس کی باید یک تکونی به خودمون بدیم؟؟؟
قدرت برند باشگاه کاهش پیدا کرده به خاطر عدم موفقیت ها ، تیم اول لندن الان برندش از تیم زپرتی لندن چلسی پایین تره. این مسائل خیلی موثره، حتی توی ترانسفر بازیکن
اوزیل تو کار دفاعی دوست نداره شرکت کنه، مورینیو با ماتا چیکار کرد توی این زمینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این فصل فصلیه که ونگر باید جواب منتقداشو توی زمین بازی بده. با این جواب هم من موافق دلم گرم تر میشم و دستم پرتره توی جواب دادن به منتقد غیر منصف، هم منتقد منصف دوباره قانع میشه و لب به تحسین باز میکنه

majid در 14/6/1393 | 00:20 گفت:


نقاب جان دوسته خوبم از اینکه من تو بلاگت باهات بحث فنی نکردم یا با بقیه ی دوستان همینطور (بحث فنی نمیکنم) دلیل بر علم کمه ما تو فوتبال نیست (گرچه علم انچنانیم تو فوتبال نداریم) دلیلش برمیگرده به ساله قبل همین موقع ها که ساعت ها با دوستان مخالفم بحث فنی میکردم و اخر سر هم هیچ نتیجه ای نداشت. من به راهه خودم میرفتم و اونم به راهه سابقی که میرفت. بنده از همون زمان تصمیم گرفتم دیگه با هیچکس بحث فنی نکنم چون تمام بچه ها تو این سایت خودشونو خدای فوتبال میدونن (البته همشونم اطلاعاتشون از من بیشتره خداییش شکیم نیست) و معمولا هم حرف کسه دیگه ایو قبول نمیکنن. فقط خواستم دلیلمو بگم واسه قاطی نشدن تو بحثای فنی... حقیقتشم بخوای دیگه حال وحوصله ی گذشته رو هم ندارم بشینم ساعت ها وقت بزارم و بنویسم. همین

مهدی در 14/6/1393 | 00:17 گفت:

نقل قول : ارسن خوبه، عاليه برامون زحمت كشيده تيم رو درست كرده همه حرفات رو قبول دارم ولي فالكائو رو ميخريد به جا ولبك اتفاقي مي افتاد !!!! رفت بنجل تيم رقيب رو خريد كه جا باز بشه برا بهترين مهاجم دنيا كه راحت از دستش داد،يه خورده منطقي حرف بزنيد إلان ضعيف ترين خط حمله رو تو مدعي ها داريم

پاسخ شما : قبول دارم ضعیف ترین خط حمله رو داریم ولی این خط حمله با خط هافبکمون میتونه بهترین خط حمله بشه
ماشالله هم بازیکن های فیکس خوبی داریم وهم ذخیره های خوبی
ولبک یکی که زیر سایه ی عن پرسی و رونی بوده وفقط 6 بازی بهش بازی داده دیوید مویس..درصورتی که فرگوسن بهش از 18 سالگی بازی میداده
ولبک اولگوهاش تو مصاحبه مفصل تو بخش دوم تیری هانری هستش به نظر من از فالکائو خیلی بهتره چون فالکائو 28 سالشه وسقر سنی داره وانتقال قرضیشش هم با سیستم باشگاه هم خوانی نداره هزینه های باشگاه تو نظرات پایینم هست باشگاه هست همون زمانی که تو اوج بودیم2000 تا 2006 هم هزینه هامون همین قد بوده
ولبک 23 ساله فالکائو 28 ساله+سقر سنی
فالکائو داخل موناکو هیچ وقت فالکائو اتلتیکو نشد و 6 ماه مصدومیت اخرش هم میتونه تو بازیش تاثیر بذاره جدا از اون منچستر با فروش ولبک وخرید فالکائو خط حملش رو پیر تر کرد به نظر من خریدن فالکائو ریسکی بود
فالکائو اولین باره داخل لیگ انگلیس بازی میکنه ولی ولبک همیشه داخل لیگ انگلیس بوده
در مورد ناراحتی دوستان از پست هافبک دفاعی
دیابی و ولکات از دیروز به تمرینات گروهی اومدند
من به دیابی به عنوان پست هافبک دفاعی امیدوارم <شاید دوستان بخندند ولی انسان با امید زندست>
دیابی سختی های زیاده کشیده 2 سال پر از سختی
یادمون نره دیابی رو به عنوان جانشین ویرا خریدیم حالا نوبت او هستش که برامون جبران کنه

majid در 14/6/1393 | 00:04 گفت:

نقل قول : سلام

ونگر پرست فوتبال نفهم یه تناقضه اینو بفهم!!!

داداش پستت عالیه صد در صد موافقم باهات. تو این دوره از زمان خیلی طبیعیه این انتقدای تخریب گرایانه! خیلی ها دوست دارن خلاف چیزی که هست رو بگن و ازش حمایت کنن! و همیشه هم یه عده به دنیال اونها ...
هیچ مربی دیگه ای رو به جز ونگر برای آرسنال قبول ندارم! حتی اگه تو لیگ آخر هم بشیم و سقوط کنیم به دسته ی پایین تر!اظمینان دارم مشکل از ونگر و سبکش نبوده! باشگاه مشکلاتی داشته تو این چند سال! تازه داره به پختگی گذشته میرسه!
نوستالوژی من ونگره! عاشق سبک ونگر هستم و میدونم که میتونه آرسنال 2000-2006 رو دوباره احیا کنه!
همینو و بس
امسال خدا بخواد دونه دونه جام هارو درو میکنیم
مرسی بابت پستت
IN ARSENE WE TRUST


پاسخ شما :
من عاشقه امثال شما طرفدارای فوتبال فهمم. دمت گرم حرفاتم خیلی قشنگ بود و خیلیم باهات حال کردم ایول

Reza ADPH در 13/6/1393 | 23:58 گفت:

یه عده چاپلوس . یه عده هم تند خو و بی صبر که انتقاد تند میکنن.
والا هر دو تا دسته به باشگاه لطمه میزنن .
هیچ کدومشون هم منطتقی نیستند !
والا به خدا

Reza ADPH در 13/6/1393 | 23:51 گفت:

عزیز من شما هم داری یه طرفه قضاوت میکنی . شما جز اونایی هستی که میگی ونگر هیچ نقصی نداره . پس قبول کن حرف هات منطقی نیس و شما هم جز جبهه ی عاشقان ونگری . نه تو حرفات منطقی هس و نه اونی که با بی ادبی توهین میکنه .

majid در 13/6/1393 | 23:50 گفت:

نقل قول : نقل قول : بعضی چیزا هیچوقت عوض نمیشه .
بعضی از دوستامون تیمشون رو اشتباه انتخاب کردن ، واسه کیف کردن تو نقل و انتقالات سیتی ، چلسی و رئال گزینه های بهتری برای طرفداری هستن.


پاسخ شما : محمد جان شما دوست داري تيم هميشه 4 يا 5 باشه!!! أين تيم هاي كه شما اسم بردى ميخوان تو كورس باشن كه اينطوري بازيكن ميخورن,كاستا يا سسك برا 4030 بد بودن تا حالا!!!يا رئال مادريد يا سيتي هم همينطور.فكر كردي كه با بازي كه ديماريا ديشب كرد كي ميخواد از دفاع هامون جلوش وايسا!كوشيلني;خب فالكائو رو كي جلوش وايسا يا روني يا اون خائن!!!!حتما همشون رو مرته رديف ميكنه!نه????


پاسخ شما :
اینجوری که شما گفتی پس منچستر از الان قهرمانه دیگه در لیگو باید تخته کنن بره...والا منچستر این هفته ی اخر که با دیماریا هم مالی نبود که کلا همون قضیه ی مرغ همسایه غازه و این قضایا

Richard George در 13/6/1393 | 23:28 گفت:

خب خدمت شما عرض کنم که من همون نویسنده بلاگ "انتقاد تند از ونگر" هستم.
من دیشب به دوست دوران دبیرستانم و بهترین و عزیزترین دوست زندگیم امید که کلا تو اینجور جاها عضو نمیشه و حیف که عضو نمیشه تو وایبر گفتم که پستمو بخونه و اونم خوند. بدون اینکه مثل شماها گذشته پرست باشه یا مثل ماها آتیش تند ، اومد از اینکه چه بلایی سرمون میاد وقتی اوزیل وسط باشه حرف زد، از اینکه تا حالا دقت کردم که چرا بعضی وقتا سانتی انقدر عقب میاد برای دفاع؟ از اینکه دوندگی سانتی و رمزی چقدر زیاده و کمک میکنه به تیم؟ از اینکه یا مجبوره اوزیل رو بذاره ذخیره یا گوشه... از اینکه پست الکسیس و کمپبل مثل همه و از اینکه واقعا اشتباهه پولدی رو بازی ندادن... همه اینها رو با دلایل و مدارک محکم و آشکتر گفت و خیلی حرفای دیگه درباره نکات فنی سیستم ونگر... و در مورد نخریدن یک هافبک دفاعی خیلی عصبی بود، چون باز با حرفای درست و منطقی با مدرک + تحلیل فنی نشون داد که یه هاف دف مثل خدیرا چقدر به آزادی عمل یک بازیکن مثل اوزیل در پست ده کمک میکنه. بلهفلامینی در حد کمک به پست ده نیست. آرتتا هم که کلا بیخیال
بله... با دلیل و کاملا فوتبالی نظر من رو نسبت به سیستمش تغییر داد و فهمیدم : آرسن نوز (البته فقط در این مورد)، بلاخره متقاعد شدم، آرامش داشتم و حصرت به دل موندم یه نفر تو سایت پیدا شه و اینطوری بحث و تحلیل کنه . آخرشم نگفت عشق است ونگر نه نصیحت کرد نه انتقاد کرد نه حرفی زد. بلکه در عمل نشون داد حرف من از سیستم ونگر غلط و از نوع خرید درسته...
ولی... شما اصلا ، ببخشید انتقاد پذیر باشید لطفا:
همه شما فقط ونگرپرستید.. تو گذشته هاتونید! دلتون فکر میکنه، بله مجید جان حدست درست بود همین حرف رو زدم، چون فقط علی ارشدی و دو سه نفر دیگه از بین اون همه آدم + همین نظر که بلاگ شده رو دلایل من دلیل آوردن نه نصیحت و صحبت
همه شما هیچی نمیدونستید و حرفی نداشتین بگین ، چون نداشتین در نتیجه : آرسن نوز ، این آرسن وی تراست ، دو سال بعد قدرشو میدونی ، شما فلانید بهمانید ، و...
پژمان جان شما هم در مورد سیستم فقط گفتین آرسن نوز ولی در مورد سسک برمیگرده به نظرات شخصی هرکس. به نظر من شده بود پول مفت به فنا میدادیم و واقعا جا نبود میذاشتیم ذخیره تا اتفاقا درس عبرت شه باید از چلسی هایجک و قیچیش میکردیم. آخر فصل ثمره سسکس در پولسی رو خواهید دید! نکته دوم اینکه شما هم مثل علی نفهمیدی حرفمو. بحث خرید فرانسوی نیست بحث اصرار به بازیکن شدن اون فرانسویه، فقط همین رو میتونم نسبت به بلاگت برم.
یکم برین مطالعه تون رو بیشتر کنید جای بوق و کرنا و پند و نصیحت، بفهمین حرف آدما . من اول پستم گفتم محض رضای خدا نیتتون ونگری کردن و نکردن نباشه که دیدین آخرش بعضی از کامنت ها پاک شد و باعث بحث و دعوا شد. گفتم دلیل منطقی-فوتبالی دارین بزنین چون من هدفمه که دوباره به رییس ایمان بیارم ولی حرف فوتبالی ندیدم!!! الانم به شما میگم من ایمانم به ونگر از ۱۰٪ به ۵۰٪ افزایش پیدا کرد به خاطر پنج دقیقه حرف درست و حسابی
ونگردوستان برای کمک علمتونو زیاد کنید

erfan در 13/6/1393 | 23:09 گفت:

سلام

ونگر پرست فوتبال نفهم یه تناقضه اینو بفهم!!!

داداش پستت عالیه صد در صد موافقم باهات. تو این دوره از زمان خیلی طبیعیه این انتقدای تخریب گرایانه! خیلی ها دوست دارن خلاف چیزی که هست رو بگن و ازش حمایت کنن! و همیشه هم یه عده به دنیال اونها ...
هیچ مربی دیگه ای رو به جز ونگر برای آرسنال قبول ندارم! حتی اگه تو لیگ آخر هم بشیم و سقوط کنیم به دسته ی پایین تر!اظمینان دارم مشکل از ونگر و سبکش نبوده! باشگاه مشکلاتی داشته تو این چند سال! تازه داره به پختگی گذشته میرسه!
نوستالوژی من ونگره! عاشق سبک ونگر هستم و میدونم که میتونه آرسنال 2000-2006 رو دوباره احیا کنه!
همینو و بس
امسال خدا بخواد دونه دونه جام هارو درو میکنیم
مرسی بابت پستت
IN ARSENE WE TRUST

علي طرفي در 13/6/1393 | 22:57 گفت:

ارسن خوبه، عاليه برامون زحمت كشيده تيم رو درست كرده همه حرفات رو قبول دارم ولي فالكائو رو ميخريد به جا ولبك اتفاقي مي افتاد !!!! رفت بنجل تيم رقيب رو خريد كه جا باز بشه برا بهترين مهاجم دنيا كه راحت از دستش داد،يه خورده منطقي حرف بزنيد إلان ضعيف ترين خط حمله رو تو مدعي ها داريم

علي طرفي در 13/6/1393 | 22:47 گفت:

نقل قول : بعضی چیزا هیچوقت عوض نمیشه .
بعضی از دوستامون تیمشون رو اشتباه انتخاب کردن ، واسه کیف کردن تو نقل و انتقالات سیتی ، چلسی و رئال گزینه های بهتری برای طرفداری هستن.


پاسخ شما : محمد جان شما دوست داري تيم هميشه 4 يا 5 باشه!!! أين تيم هاي كه شما اسم بردى ميخوان تو كورس باشن كه اينطوري بازيكن ميخورن,كاستا يا سسك برا 4030 بد بودن تا حالا!!!يا رئال مادريد يا سيتي هم همينطور.فكر كردي كه با بازي كه ديماريا ديشب كرد كي ميخواد از دفاع هامون جلوش وايسا!كوشيلني;خب فالكائو رو كي جلوش وايسا يا روني يا اون خائن!!!!حتما همشون رو مرته رديف ميكنه!نه????

مهدی در 13/6/1393 | 22:34 گفت:

اول از همه میخوام نظرمو بخونند چون شبیه بلاگ باشه
دوم تشکر میکنم از پستت با اینکه بعضی چیز ها رو نگفتی ولی بازم خوب بودنظرات دوستان رو داخل سایت گانر تراست میخوندم یکی از دوستان مطلب جالبی گذاشته بود در مورد هزینه های 4 بیگ که الان 5 بیگ هست
از فصل 1992/1993 تا فصل 2002/2003 یعنی قبل از زمانی که آبراموویچ برای چلسی و عرب ها برای منچسترسیتی بر سر کار بیان:

1. منچستریونایتد 90 میلیون پوند
2. لیورپول 89.7 میلیون پوند
3. چلسی 68.4 میلیون پوند
4. تاتنهام 65.1 میلیون پوند
5. منچسترسیتی 63.8 میلیون پوند
6. آرسنال 45.4 میلیون پوند

====================

از فصل 2003/2004 تا فصل 2013/2014 یعنی زمانی که آبراموویچ به چلسی اومد و عرب ها هم به منچسترسیتی اومدند:

1. چلسی 591.9 میلیون پوند
2. منچسترسیتی 531.6 میلیون پوند
3. منچستریونایتد 318.3 میلیون پوند
4. لیورپول 242.1 میلیون پوند
5. تاتنهام 88.8 میلیون پوند
6. آرسنال 73.6 میلیون پوند

====================

از فصل 1992/1993 تا فصل 2013/2014 یعنی در کلّ تاریخ لیگ برتر:

1. چلسی 660.3 میلیون پوند
2. منچسترسیتی 595.4 میلیون پوند
3. منچستریونایتد 408.3 میلیون پوند
4. لیورپول 331.8 میلیون پوند
5. تاتنهام 153.9 میلیون پوند
6. آرسنال 119 میلیون پوند

====================
جالبه قبل از اومدن آبرامویچ و شیخ منصور بازم آرسنال کمتر از سیتی و چلسی هزینه میکرده.
Davood Yoosefian داداش اینا ول کن دوس دارن جو سایت به هم بریزن
بخدا 3 هفته از لیگ گذشته فصل پیش بازی اول از استون ویلا باختیم همه ناراحت بودند بعدش اوج گرفتیم 128 روز صدر بودیم مصدومیت های خرید فصل پیشمون اوزیل و ولکات و رمسی ضربه ای بزرگی به زده بود من نمیدونم چرا انقد ناامیدین هیچ کی نمیتونه جایگزین خوبی برای ونگر باشه

mohammad در 13/6/1393 | 22:29 گفت:

پیام بازرگانی
عجب بازی شده ایتالیا و هلند
توی 10 دقیقه ایتالیا 2 به 0 جلو افتاده
هلند هم 10 نفره شده

محمد حسین در 13/6/1393 | 22:28 گفت:

داداش ونگر مربی بسیار خوبیه و بحث رفتنش و اینها هم در این مقطع از فصل چیز کاملا مسخره ایه همه ی اینا قبول.
ولی تو رو خدا واسه ی برای انتقاد از ونگر حکم اعدام نبرید. من فکر میکنم اینجا با منتقدین خیلی بد برخورد میشه.
برید طرفدار چلسی بشید و فهم فوتبالی ندارید و چند ساله فوتبال میبینی و ...
نا سلامتی اینجا مال طرفدارای آرسناله پس همه اینجا عاشق یه چیز هستیم و جیزی بزرگتر از اون وجود نداره
من با تمام تازه وارد بودنم و نهایت احترامی که برای دوستان ناظر در سایت قائلم میخوام بگم فقط به فحش و حرف سیاسی حساسیت نشون ندن. اینجور برخورد کردن ها هم که منتقد رو ترور میکنن خوب نیست
مثلا نقدی که من دارم در مورد نقل وانتقالات که شما میگی خیلی خوب بوده اینه که با این همه گزینه در این فصل واقعا نمیتونستیم کمر همتو ببندیم و یه هافبک دفاعی خوب این فصل بگیریم تا این سولاخ بزرگ در تیم بالاخره بسته بشه؟ خب همه الان از آرتتا در اون پست ناراضی ان و فلامینی هم کافی نیست. نا سلامتی ما میخوایم برا قهرمانی بجنگیم نه سهمیه!
ولی در کل بازم میگم شاید الان اصلا موقع خوبی برا انتقاد نباشه و باید اعتماد کنیم. صرفا خواستم جواب تعاریف شما رو داده باشم.
ممنون از پستت

arsenal در 13/6/1393 | 22:19 گفت:

همش انتقاد از ونگر انتقاد از تیم ... خدایی شورشو در آوردن بعضیا. بسه انرژی منفی دیکه حال بهم زنا

مهرزاد در 13/6/1393 | 22:05 گفت:

بازگشت فابرگاس؟ به هیچ عنوان. تو این چند سالی با این کار ونگر حال کردم.
زمان تغییر است.

Reza ADPH در 13/6/1393 | 22:01 گفت:

من ونگر رو توی نقل وانتقالات امسال کاملا تحسین میکنم . کارش عالی بوده امسال . ونگر مربی درجه یکی هم هس . در این هم شکی نیس ولی روسیچکی حیفشه . من روسیچکی رو برای همیشه و آرشاوین چند سال پیش رو هیچ فراموش نمیکنم

Reza ADPH در 13/6/1393 | 21:57 گفت:

آقای پژمان خان . نویسنده این پست . من بشخصه نه حرفهای اون دوستی رو قبول دارم که اونجوری از ونگر بد میگفت و ونگر رو هیچی بلد جلوه میداد و نه شما که دیگه داری ونگر رو بی نقص جلوه میدی. شما بازی آرشاوین رو یادت نیس که اون زمانی که نه از رمزی خبری بود و نه از ولیشر و امثال اینا . چرا یهو رفت ؟ همین روسیچکی بازی های خوب پارسالش رو یادت رفته که توی نقل و انتقالات زمستانی پارسال بایرن براش له له میزد ؟ کاری بازی های 7 و 8 سال پیشش کاری ندارم چون شاید یادت نباشه!

محمد طایفی در 13/6/1393 | 21:56 گفت:

بعضی چیزا هیچوقت عوض نمیشه .
بعضی از دوستامون تیمشون رو اشتباه انتخاب کردن ، واسه کیف کردن تو نقل و انتقالات سیتی ، چلسی و رئال گزینه های بهتری برای طرفداری هستن.

mohammad در 13/6/1393 | 21:54 گفت:

نقل قول : عزیز جان ! اسم کوچیک ژیرو الیویر هس نه انداره ! انداره کیه ؟
بازیکن جدیده خریدیم ؟!


پاسخ شما : داش اون کلمه انداره ژیرو نیست بلکه اندازه است درستش رو نوشتم حالا دوباره بخون


در مورد جیرود باید بگم که منم قبول دارم تموم کننده
ی خوبی تو هیچ زمینه ای نیست اما واقعا من تا حالا مهاجمی با از خود گذشتگی به
اندازه جیرود ندیدم

Reza ADPH در 13/6/1393 | 21:50 گفت:

دوست گلم من به شخصه میگم باید هم روسیچکی رو بازی بده هم اوزیل . حالا پولدی رو قبول دارم که یکم افت کرده . اینو از بازی دیشب آلمان و آرژانتین میشد دید ولی روسیچکی رو چرا بازی نمیده . اون پر از تجربه هس . دوست ندارم به سرنوشت آرشاوین دچار شه
نه فقط تمام هواداران اینو نمیخوان . تو چی ؟ خودت دوست داری روسیچکی آخر امسال یهو مثل آرشاوین بذاره بره ؟ تو که میگی 10 سال طرفدار آرسنالم نکنه روسیچکی رو توی این 10 سال فراموش کردی ؟

Reza ADPH در 13/6/1393 | 21:40 گفت:

عزیز جان ! اسم کوچیک ژیرو الیویر هس نه انداره ! انداره کیه ؟
بازیکن جدیده خریدیم ؟!

امیر صفای نیکو در 13/6/1393 | 21:28 گفت:

دوست عزیز توی نقل و انتقالات که دیگه واقعا حرفی برای گفتن نیست.الان سانچز رو گرفتیم این همه کیفیت واقعی به تیم اضافه کرده.حیف که رویس باید بمونه ولبک بخریم.حیفه سوارز.تا صبح باید برات بنویسم ولی خودت خوب میدونی.تازه این فقط یه بخشش هست.اصلا به تاکتیک های داغونمون دقت کردی؟پسر اوضاع فعلا خوب نیسعد از 3 بازی از لیگ هنوز هماهنگیمون صفره.لدفا سعی در خوب جلوه دادن موقعیت تیم نکنید.واقع بینی چیز خوبیه.

کمیل در 13/6/1393 | 21:21 گفت:

ما منکر زحماتی که ونگر برا باشگاه کشیده و کارایی که کرده نیستیم، خیلی هم قبولش داریم اما بعضی کاراش واقعا حرص آدمو در میاره که دوستان تو پست های قبلی بهش اشاره کردن، امیدوارم امسال تیم نتیجه بگیره و خرید هایی هم که کردیم جواب بدن، در مورد ولبک که من خوشبینم، مطمئنم میتونه خیلی بهتر از ژیرود هم برامون گل بزنه و مفید باشه

امیر صفای نیکو در 13/6/1393 | 21:14 گفت:

اوف عجب منطقی!!!
داداش یه دل سیر خندیدم.
اون عکس آخری هم که یه زمانی برای خودش آقایی میکرد توی جزیره، الان رفته زیر سایه چند تا مربی ضد فوتبال مثل مورینیو.
اون زمان ابزار داشتیم.الان چی؟

mehdi در 13/6/1393 | 21:14 گفت:

من به ونگر ایمان دارم و احتمالا فصل خوبی رو خواهیم داشت.......................

میدونین اگه تو این 10 سال گذشته حتی یه فصل چمپیونز نمی رفتیم چه بلایی سرمون میومد؟؟؟؟؟؟؟

majid در 13/6/1393 | 20:54 گفت:


ای ونگر پرست فوتبال نفهم این چرندیات چیه نوشتی؟؟؟!!! دوران ونگر تموم شده ونگر با ارفاق 99% کاراش و تصمیماتش غلطه..


این جمله ی بالام خلاصه ی مطالبی بود که مخالفان احساسیه ونگر تا چند ساعت اینده تو بلاگت مینویسن... ازت ممنونم که وقت گذاشتی اینارو نوشتی دوست عزیزم امیدوارم دوستان یکمی به خود بیان

arsenal در 13/6/1393 | 20:44 گفت:

منم 10 ساله
ارسنالی ام و به ونگر ایمان دارم

محمدامین در 13/6/1393 | 20:22 گفت:

اینا همونایی بودن که یه زمانی میگفتن رمسی رو بندازین بیرون حالا ببینید چه سوپر استاری شده/خواهشا وقتی ولبک عالی کار کرد برامون اونقد مرد باشید بیاید و به ونگر ایمان بیارید اعتراف کنید که هیچی حالیتون نیست و یه مشت آدم احساسی هستید با تجربه 12ساله هواداری آرسنال میگم
in arsen we trust