متاسفم ولی ونگر باید بره

نویسنده: محمد مهدی

وبلاگ من
نویسنده: محمد مهدی
من یه ارسنالی خفنم که عشقم کری خونیه,ارزوم رفتن به امارات و دیدنه بازیه معشوقم ارسناله, از بارسا و سیتی و یونایتد متنرم
کل بازدید: 211,155 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

متاسفم ولی ونگر باید بره


خاهش میکنم تا اخر بخونین بعد نظر بدین. خواهش میکنم



عناوین


به عنوان بازیکن:


قهرمان باشگاه‌های فرانسه با ریسینگ استراسبورگ: 1979


به عنوان مربی:


در آرسنال


قهرمان لیگ برتر انگلیس: 1998، 2002، 2004
قهرمان جام اتحادیه انگلیس: 1998، 2002، 2003، 2005
مربی سال فرانسه: 2008


در ناگویا گرامپوس ایت ژاپن


قهرمان سوپرجام جی لیگ: 1996
قهرمان جام امپراتوری: 1996
مدیر سال جی لیگ: 1995


در آ. اس. موناکو


قهرمان جام حذفی فرانسه: 1991
قهرمان باشگاه‌های فرانسه: 1988


ونگر در سال 2002 لژیون افتخاری، بالاترین نشان فرانسه را دریافت کرد و در سال 2003 به دلیل خدماتش به فوتبال انگلیس، از سوی ملکه مورد تقدیر قرا گرفت.


*********************************************************


اینا عناوینی هست که ارسن ونگر با ارسنال کسب کرده و به ما دو چیز رو میفهمونه 1.ارسن ونگر یکی از بهترین مربی هایه دنیاست


2.ارسن ونگر بزرگترین مرد ارسنال هست و شایسته احترام و تقدیر


در ضمن ارسن ونگر در سال 2012 از سوی فیفا به عنوان بهترین مربی 10 سال اخیر شناخته شد.


********************************************************


مسائل بالا رو همه میدونیم و همیشه بهش افتخار میکتیم ولی من میخوام چیزایی رو بگیم که علی رغم این که میدونیم ولی به روی خودمون نمیاریم. مثل وقتی که بخوایم از پدرمون انتقاد کنیم.امیدوارم همه منظورمو بگیرین


چیزی که ما رو تو این سالها ازار میده مسلما جام نگرفتن تیمه و ما همه دلیلش یعنی از دست دادن ستاره هامون رو میدونیم ولی دلیل از دست دادن اونها چیه؟؟؟ به نظره شما چرا ونپرسی پیشنهاد سیتی رو رد کرد؟ چرا نصری و ادبایور و کلیشی  از تیم رفتن؟ یعنی اونا تشخیص نمیدادن که اگه میموندن تا دوسال دیگه تیمشون میتونه با هدایت ونگر همه جام هارو درو کنه؟یعنی خودشون اینو تشخیص نمیدادن؟ چرا همه میگن که با سیاست باشگاه کنار نمیایم؟ مگه سیاست باشگاه چه مشکلی داره؟ حتما میخواین بگین بخاطر ساخته اشبورتن بده کاره؟ بابا بخدا منچستر همین الان مبلغی بیشتر از اشبورتن رو بده کاره. مگه ارسنال دیگه مشکل مالی داره؟ مگه بقیه تیم ها بده کار نیستن؟


مسلما تنها دلیلی که میمونه اینه که اونا با سیاست ارسن ونگر کنار نمیان, یه جورایی ونگر با اونا کنار نمیاد، نمونه بارزش همین بازیه امروزه، ونگر نمیخواد با ولکات کنار بیاد، میگه که دوس داره ولکات تمدید کنه ولی نمیگه باید شرایطه من رو قبول کنه.


ارسن ونگر هیچ سازگاری با بازیکنا نداره، هیچوقت کوتاه نمیاد. وگرنه 25000 یورو اضافه کردن به دستمزد ولکات باشگاه رو چالش نمیکشونه که نخاد با اون کنار بیاد.متاسفانه ونگر داره با رعایت قانون فیر پلی مالی باشگاه رو نابود میکنه. لعنت به این قانون


بچه ها از حرفی که میزنم متاسفم ولی ما یا باید عاشق ونگر باشیم یا عاشق باشگاه. اگه عاشق باشگاه هستیم باید با کنار رفتن ونگر کنار بیایم، چون ونگر سیاست خودشو تو نقل و انتقلات تغییر نمیده و به این ترتیب تیم ما کاملا به یه تیم درجه دو تبدیل میشه، ما باید با سره کار امدن یه مربی جدید و شروع یک حرکت جدید تیم رو احیا کنیم مثل یوونتوس.


ونگر اسطوره باشگاه میمونه ولی ولی باید کنار بکشه.


متاسفانه.


 

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

reza در 16/8/1391 | 13:42 گفت:

اگه امسال آرسنالو قهرمان کنه که خودمم میدونه انجامش سخته ببینم کسی باز در مورد رفتن ونگر حرف میزنه؟؟مشکل ما کسب جامه که امسال توانایی بیشتری نسبت به چند سال اخیر داریم
هر چی خدا بخواد همونه
امیدوارم بدونین چی دارین میگین و بعدا پشیمون نشین
همه ما عاشق آرسنالیم و بهترینا رو برا تیم میخوایم

محمد مهدی در 16/8/1391 | 11:39 گفت:

مرتضی من کی گفتم تیم ما درجه دو هست؟؟؟؟؟؟؟؟

من گفتم اگه ونگر همینطور به این رفتار ادامه بده خیلی زود تیم تبدیل میشه به تبم درجه دو

hamid saadi در 16/8/1391 | 11:08 گفت:

آقا مرتضی این سید بندی به حضور متوالی در لیگ قهرمانان بستگی داره و هیچ ربطی به نتایج تیمها تو لیگ قهرمانان نداره.مطمئن باش اگه به نتایج بستگی داشت ما اصلا تو سید یک قرار نمیگرفتیم.
بعد هم شما که از عملکرد تیم در لیگ قهرمانان دفاع میکنی به من بگو از سال 2007 به این طرف ما به چه مرحله ایی از رقابت ها رسیدیم؟
اگه نمیدونی بهتره بری نگاه کنی.
و نکته بعدی اینه که شما میگی همه میدونن ما درجه دو نیستیم.و کسایی که میگن آرسنال درجه دومه کم اطلاع و تازه کار هستن.
سوال من از شما تونی آدامز تازه کاره؟
دیکسون تازه کاره.؟
پاتریک ویرا تازه کاره؟
و اما نظرت درباره یوفا.بازهم از اون حرفای مضحکه.چون هیچ کس اون کارشناسا رو قبول نداره.و بعضی روابط رو در نظراتشون دخالت میدن.نمونش هم رطبه بندی لیگهای اروپاییه که خیلی مسخرست.
بازهم میگم ونگر بهترین مربیه دنیاست ولی نه با لجبازی.زمانی بهترین بود که تیم خوبی میبست که بزرگان اروپا ازش میترسیدن. نه زمانی که سیلوستره رو میزاره جلوی تیمی مثل بارسلون تا با مسی یک و دو کنه و مسی بهمون گل بزنه.
بهترین مربی دنیا تفاله های تیم رقیب رو جمع نمیکنه(سیلوستره)

hamid saadi در 16/8/1391 | 10:54 گفت:

آره میزدم.بازهم میگفتم ونگر بره بهتره.
این حرف الانم نیست.خیلی وقته میگم.تا یکی دو سال قبل فکر میکردم ونگر اگه به شکست بخوره پروژش ازش دست میکشه ولی بعد مدتی دیدم کله شق تر از این حرفاست و به هیچ عنوان کوتاه نمیاد.پس گزینه ایی نمیمونه جز رفتنش.

ببین برادر من از نظر من ونگر به همراه فرگوسن بهترین مربی های دنیا هستن.و بهتر از ونگر برای آرسنال وجود نداره. اما اگه درست عمل کنه.
حالا من از تو یه سوال میپرسم.کریستین رونالدو بازیکن خوبیه؟
عاقلانست این بازیکن رو بیرون بکشی و به جاش مثلا هیگواین رو بزاری تو زمین؟
مطمئنا اشتباهه این کار و هیچ عقل سلیمی این تصمیمو نمیگیره.
حالا اگه کریس لج کنه و هر وقت توپ بهش برسه توپو خراب کنه بهتر نیست تعویضش کنی و هیگواین رو بیاری داخل؟

مهناز پرتوی در 16/8/1391 | 00:28 گفت:

باید بگم ونگر اسطوره باشگاه میمونه ولی ولی باید کنار بکشه...

m0rteza در 15/8/1391 | 23:10 گفت:

محمد مهدی کی میگه ما تیم درجه ی دو هستیم؟شما حرف میزنید بدون اینکه بدونید چی دارید میگید.ما نه در لیگ برتر تیمی درجه ی دو هستیم و نه در اروپا.شما میدونی چرا آرسنال در سید یک لیگ قهرمانان قرار داره؟در 8 گروه 8 تیم برتر اروپا رو به عنوان سرگروه در سید یک انتخاب میکنند.این یعنی ما به هیچ وجه درجه ی دو نیستیم و اینو همه قبول دارند به جز بعضی از طرفداران کم اطلاع و تازه کار آرسنال که تمام فوتبال رو در بردن جام میبینند در حالیکه از دید کارشناسان یوفا اینطور نیست.
ضمنا شما جوری میگید آرسنال با رفتن ونگر موفق میشه که گویی از آینده خبر دارید.یا به گمانی دیگر انگار ونگر جلوی جاه طلبی آرسنال رو گرفته.حتی حاضر نیستید تاریخ باشگاه رو مرور کنید.شما فقط یه جور قانع میشید و اونم اینه که ونگر بره و بعد با چشمانتون ببینید تیم درجه ی دو به تیمی میگن که حتی توان رسیدن به لیگ قهرمانان رو نداره.اون روز شما خیلی چیزها رو متوجه میشید ولی بازم عده ای جدید پا جای پای شما میذارند و به نوع دیگری بر اشتباهشون پافشاری میکنند.مطمئنا روزی ونگر از آرسنال میره.شاید اون روز هیچ کس کامنهای این سایت رو یادش نیاد ولی حداقل افکار خودتون رو در یاد دارید و میتونید دربارشون قضاوت کنید.

ناصر در 15/8/1391 | 18:13 گفت:

متاسفم ولی این گازیدیس،هیلوود و کرونکه هست که باید برن

محمد مهدی در 15/8/1391 | 11:43 گفت:

اقا رضا کسی تو این سایت به بهترین بودن ونگر شک نداره.
شما اگه این پست رو میخوندی میفهمیدی ما نمیخایم ونگر بره ولی ان پا پافشاریای بی موردش تو این چند سال روی خرید هایه ارزون و رعایت فیر پلی مالی تیم رو به یه تیم درجه دو تبدیل کرده

شک نکن اگه از ارسنال بره میره به روی یه تیم قدرتمند با مهره هایه قوی تر و شروع میکنه به کسب موفقیت ولی این اتفاق تو ارسنال واسش نمیفته. ارسنال واسه اینکه به تیمی با شخصیت قهرمانی برسه خیلی کار داره.

با حرف حمید هم که گفت موافقم تا نیم فصل صبر کنید ببنید خرید میکنه یا نه بعد انتقاد کنید موافقم

reza در 15/8/1391 | 11:17 گفت:

وقتی تیم هیچ برنامه ای باسه پیاده کردن تو زمین نداره، تو بازی های بزرگ همش می بازه، وقتی همش درس می گیرن از شکستا بعد دوباره تکرار می کنن، این تقصیر مدیرای باشگاه نیست! تقصیر خود پروفسورشه!

بعضیاتون یه جوری از ونگر دفاع می کنید انگار باباتونه! از کجا انقدر مطمئنید که اگه یکی دیگه بیاد نمی تونه خوب کار کنه؟

.................
باوشه بهترین مربی رو میفرستیم یه زباله دونی میاریم
اگه ونگر بره سیتی و چلسی حتما میگیرنش و یکی باید جلو این تیما رو بگیره که حداقل با اختلاف 10 امتیاز قهرمان نشن!!!

reza در 15/8/1391 | 11:08 گفت:

ممنون که نظر دادی مرتضی. نکات درست در نظراتت هست ولی برای مثال درسته ما صد سال پیش همین تیمی نبودیم ولی ای دلیل میشه که الانم نباشیم؟ ما نگفتیم ونگر بره 100 میلیون خرج میکنیم ولی اگه بره سیاست و فلسفه باشگاه تو نقل انتقلات عوض میشه

ولی من با نظرات حمید موافقم.

...............
اونا که نظر نبودن فقط قصدش این بود که همه تقصیرا رو گردن ونگر بندازه
انگار ونگر آرسنالو نابود کرده و یه مربی درپیتی میخواد آرسنالو قهرمان کنه یا بفرستش لیگ اروپا!!!

reza در 15/8/1391 | 10:59 گفت:

hamid sadi:
مسعود جان دمت گرم.خنده دار تر از این حرفت تا حالا نشنیده بودم.
به نظر من باید تا فصل نقل و انتقالات زمستانی صبر کنیم ببینیم این 35 میلیون پوند رو خرج میکنه یا نه؟


و اما آقا ابوالفضل به نظر من امسال شما باید از سایت برن. چرا توهین میکنی.مگه محمد مهدی چه حرف بدی زده. مگه ونگر کیه که اینغدر روش تعصب داری.اگه یکی به خدا فوش بده فکر نکنم عکس العملت اینطوری باشه در مقابلش. نظرشو گفته.همین.شما هم نظرتو بگو.

قبلا گفتم الان هم میگم.خیلی سایده اید اگه فکر میکنید این مدیران هستن که سیاست باشگاه رو تعین میکنن.همه کاره تیم ونگره.
به یاد بیارید وقتی بانو نینا و بقیه سهام دارها میخواستن سهامشون رو بفروشن و مشتریشون هم همین عثمانوف بود با یک تهدید ونگر همشون سهامشون رو به کرونکه فروختن.
ونگر داره سیاست خودش رو پیش میبره و کرونکه هم داره پول درو میکنه.از خداش هم هست.پشت ونگر غایم شدن و میگن ما مربی کاربلدی داریم و هرچی اون بگه همون کارو میکنیم و تو دلشون به عقل شعور امثال منو شما میخندن.
اگه ونگر بره مربیه بعدی پول میخواد.بازیکن میخواد. و اگه ونگر بره هوادارا جسورتر میشن و دیگه به احترام ونگر ساکت نمیشینن.
از نظر من هم بهترین گزینه رفتن ونگره

................................
اگه ونگر بشه اونوقت میشیم تیم چند سال گذشته پرستاره رئالی که نتایج افتضاحی میورد
شاید الان وضع تیم رئال بهتر شده ولی حتی سال های اول با حضور مورینیو افتضاح بود

وقتی ونگر از تیم رفت اونوقت پشیمونی فایده ای نداره ....... خیلییییی اشتباه فکر میکنی با این حرفاتم ونگرو خورد نکن اگه این چند بازی هم میبردیم بازم این حرفای .... رو میزدی؟؟؟

reza در 15/8/1391 | 10:28 گفت:

برا همتون متاسفم
واقعا بعضیا چیزی از فوتبال نمیفهمن
مشکل ونگر نیست مشکل مالکانشه اشغالا
ببین کسی تو دنیا بهتر از ونگر مربیگری نمیکنه
خیال میکنین مثلا گواردیولا یا هر خر دیگه ای بیاد جام میگیریم؟؟؟
نه مشکل جای دیگس!!!

محمد مهدی در 15/8/1391 | 02:01 گفت:

ابوالفضل اگه تو این پست نیای ممنون میشم

abolfazl در 14/8/1391 | 23:12 گفت:

محمد مهدی دیگه بس کن نمیتونی فکو ببندی در مورد سرورت ارسن ونگر کبیر نظر ندی؟؟؟نظر نده لامصب

محمد رستگار در 14/8/1391 | 22:26 گفت:

چی میگی؟ما این دعواها را قبلا کردیم. الان هم از باخت عصبانی هستی ک این حرف می زنی. تنها سرمایه ای ک واسمون مونده اونم بره می شیم گهر دورود

علیرضا فراهانی در 14/8/1391 | 22:23 گفت:

وقتی تیم هیچ برنامه ای باسه پیاده کردن تو زمین نداره، تو بازی های بزرگ همش می بازه، وقتی همش درس می گیرن از شکستا بعد دوباره تکرار می کنن، این تقصیر مدیرای باشگاه نیست! تقصیر خود پروفسورشه!

بعضیاتون یه جوری از ونگر دفاع می کنید انگار باباتونه! از کجا انقدر مطمئنید که اگه یکی دیگه بیاد نمی تونه خوب کار کنه؟

محمد مهدی در 14/8/1391 | 21:41 گفت:

تیمور احمدی:
محمد مهدی پسر خوب تو تکلیفت با خودت هم مشخص نیست

یه پست میزاری ونگر باید بره و تو اینجا کامنت میزاری که به ونگر امید داری

اخه عزیزم چرا انقدر عجولی تو ؟ صبر کن تا اخر فصل بعد بیا هر چی دلت خواست بگو الان برای نتیجه گیری زوده

ولی به یه چیزی ایمان داشته باش ما با این بازیکن ها قهرمان لیگ نمیشیم

ولی میتونیم عنوان سومی فصل پیش رو تکرار کنیم
************************************************************************
من تو پستم بارها و بارها از ونگر تعریف دادم خیلی هم دوسش دارم.
چند بارم گفتم هم از نظره ارسنال هم از نظر فیفا بهترین مربی هست.
ولی اگه میخواد این سیاست ها رو همچنان رویه ارسنال پیاده کنه اگه بره بهتره

محمد مهدی در 14/8/1391 | 20:46 گفت:

sadegh:
پس اون پایین چیه که نوشتی:من اصلا ادمه بیشعوری که اینجور حرف میزنه رو حساب نمیکنم
**************************
با اونی که فهش داد


پارسا درست میگیا ولی منم تا دیروز ارزو میکردم ونگر فلسفه خودشو عوض کنه. ولی همه میدونیم ونگر چقد یه دندس و اگه میخاس تغیر بده تو این هشت سال میداد. حالا که تغییر نمیده باید بره. ما که نمیتونیم تا ابد بسوزیمو بسازیم.

nima در 14/8/1391 | 20:39 گفت:

من تو این شرایط و اوضاع احوال اصلا دوست ندارم ونگر از تیم بره!!!چون تیم واقعا منفجر میشه!!!
ابوافضل جان شما هم یکم منطقی تر صحبت کن و به نظرات بقیه بچه ها احترام بذاره هرکس نظر خودشو داره و این پستا برای همینه که نظرات مختلف رو آدم ببینه یکم روشون فک کنه!!!فک نکن چون ما آرسنالی هستیم حتما باید هممون به یه چیز فک کنیم و نظرامون یکی باشه!!!!

hamid saadi در 14/8/1391 | 19:31 گفت:

ابولفضل خان اون شرایطو اون 8 به 2 و رتبه 17 لیگ رو خود ونگر به وجود آورد.
یه طور میگی انگار رتبه 17 دادن دستش و اون سومش کرده.
اون مصدومیت ها هم که میگی مال این یکی دوساله نیست. ما خیلی وقته اینطوری هستیم. حالا ونگر اگه واقعا کارش درسته اینو پیش بینی میکرد.ذخیره های فرگوسن رو نگاه کن.

parsa در 14/8/1391 | 18:15 گفت:

چر ابو لفضل جوش میاری والکی عصبانی میشی.بالاخره هرکی یک نظری داره
میتونی خیلی منطقی تر حرف بزنی نه اینکه ...

abolfazl در 14/8/1391 | 18:12 گفت:

این تیم یه مهاجم کلاسیک حرفه ای میخاد.همسییییییییین.فالکائو.بنزما و....

parsa در 14/8/1391 | 18:12 گفت:

ونگر باید فلسفش رو تغییر بده وبازیکن بخره
حالا اشکال از مدیرا یا ونگر .ولی بعضی جاها هم ونگر پول داشته ولی بااطمینان کردن به بعضی بازیکنا مثل رمزی گند زد به تیم
وبازیکن نخرید
به شخصه دوست ندارم ونگر بره ولی باید فلسف کاریش رو عوض کنه

abolfazl در 14/8/1391 | 18:10 گفت:

مخ تموم مربیای دنیارو هم بریزی رو هم یه تیمو بااون شرایط 8-2و...نمیتونن بیارن سوم با این همه مصدوم.

sadegh در 14/8/1391 | 18:07 گفت:

پس اون پایین چیه که نوشتی:من اصلا ادمه بیشعوری که اینجور حرف میزنه رو حساب نمیکنم.

abolfazl در 14/8/1391 | 18:07 گفت:

من همینی هستم که میبینید.اینا دوست دارن تیم بشه مثه چلسی.
من نمیزارم کسی از گل به ونگر کمتر بگه چه برسه بگه بره.خودت میتونی بری نه ارسن کبیر.
همه کارشناس های دنیا عاشقشن همه هم میدونن نمونش همین دکتر صدر و...
درک فوتبال عقل میخان که خیلی ها ندارن از جمله تو

محمد مهدی در 14/8/1391 | 18:04 گفت:

صادق اگه با منی نه. من به کسی توهین نکردم

sadegh در 14/8/1391 | 15:07 گفت:

بیشعور با من بودی؟

توپچی جنوب در 14/8/1391 | 14:09 گفت:

اشتباه داری فکر میکنی محمد مهدی جان........

محمد مهدی در 14/8/1391 | 13:03 گفت:

ممنون که نظر دادی مرتضی. نکات درست در نظراتت هست ولی برای مثال درسته ما صد سال پیش همین تیمی نبودیم ولی ای دلیل میشه که الانم نباشیم؟ ما نگفتیم ونگر بره 100 میلیون خرج میکنیم ولی اگه بره سیاست و فلسفه باشگاه تو نقل انتقلات عوض میشه

ولی من با نظرات حمید موافقم.

m0rteza در 14/8/1391 | 11:36 گفت:

تا آخر خوندم دوست عزیز نظرت رو.کسانیکه فکر میکنن ونگر بره تیم ما تبدیل میشه به من یونایتد یا چیزی مثل اون باید بگم دارید اشتباه بچه گانه ای میکنید.یه نگاهی با تاریخ آرسنال بیندازید.ما از اول هم تیمی نبودیم که همیشه در صد سال گذشته برای قهرمانی جنگیده باشه.ما تیمی نبودیم که همیشه در چمپیونز لیگ حاضر بوده باشیم.ما هیچ وقت تیمی نبودیم که مثل چلسی و من سیتی امروزه پول خرج کرده باشیم. ما معمولی تر از این حرفا بودیم.فکر میکنید مثلا قراره جای ونگر کی بیاد؟اگه مثلا آقای ایکس بیاد یعنی مدیران آرسنال مثلا برای فصل نقل و انتقالات 80 تا 100 میلیون پول خرج خرید بازیکن منیکنند؟خودتونم میدونید هرگز این اتفاق نمی افته!فکر میکنید اگه مربی ای جای ونگر بود 7 فصل با مصدومیت ها ی فن پرسی کنار میومد تا فن پرسی اینقدر پیشرفت کنه؟فکر میکنید خیلی از ستارگان آرسنال زیر نظر مربی دیگری ساخته میشدند؟مربی جدید بیاد کارش خرید ستاره هست و باشگاه هرگز اینقدر پول خرج نکرده و نمیکنه.الان بعضیا دارن سعی میکنند ونگر رو سدی برابر قهرمانی های آرسنال بدونند ولی همین افراد بعد از جدایی ونگر آواتارشون رو عکس ونگر میذارند و وقتی ببینند مربی جدید حتی نمیتونه تیم رو به چمپیونز لیگ ببره تازه اون موقع میفهمند ایراد از ونگر نبوده اگه قهرمان نمیشدیم.ونگر هم بعد از جدایی از آرسنال رو نیمکت بهترین تیمها خواهد نشست و باز هم حسرت خواهیم خورد.حسرتی بزرگتر از رفتن فن پرسی و آنری.شاید الان درک کردنش سخت باشه برای بعضیا ولی وقتی ونگر رو روی نیمکت تیم دیگه ای ببینید اون وقت میفهمید چه کسی رو از دست دادیم.من هرگز نگفتم ونگر بزرگتر از آرسناله.همانطور که الکس فرگوسن بزرگتر از من یو نیست.من میگم آرسنال و ونگر یکی هستند و هیچ وقت برابر هم قرار نداشتند که مجبور بشیم یکی رو انتخاب کنیم.من همیشه به رئیس اعتماد داشتم.هیچ وقت حاضر نیستم آرسنال با ثروت یک عرب جام ببره.الان در نزد هواداران سایر تیمها آرسنال بسیار محبوب تر از تیمی مثل من سیتی هست.چون کاری که ونگر و آرسنال میکنه ارزشش بیشتر از کسب جام به سبک من سیتی هست و اینو همه درک میکنند.دوستان عزیز قرار نیست ما همیشه بدون جام بمونیم.ما هم قهرمانی به دست میاریم.همانطور که قبلا به دست اوردیم.همانطور که با ونگر بدون شکست قهرمان شدیم.کاری که فرگوسن خوابش رو هم نمیتونه ببینه.همانطور که با ونگر به فینال لیگ قهرمانان رسیدیم!به خدا مربی جدید قرار نیست کار بزرگتری از ونگر انجام بده.ساده نباشید.با رفتن ونگر شاید ما کوچکتر بشیم ولی بزرگتر نمیشیم.ونگر سدی برابر جاه طلبی باشگاه نیست.به تاریخ باشگاه نگاه کنید اگر حرف بنده ی حقیر رو باور نمیکنید.ما مجبور نیستیم بین ونگر و باشگاه یکی رو انتخاب کنیم.واقعا خوشحال میشم نظرات دوستانی رو میخونم که با وجود باخت و در این شرایط سخت درست فکر میکنند و به جای انتقادات الکی که از یک بچه ی خرد سال هم بر میاد با درک کردن شرایط هنوزم حامی تیمشون و مربیشون هستند.به افتخار آرسنال و به افتخار ونگر و به افتخار هواداران واقعی آرسنال ... هوادارانی که به خاطر جام طرفدار یک تیم نشدند.ممنونم.

hamid saadi در 14/8/1391 | 11:34 گفت:

آهاااااااااااااااااااااا

یک پایان تلخ بهتر از تلخیه بی پایانه

hamid saadi در 14/8/1391 | 11:32 گفت:

راستی یادم رفت بگم.
آخه ما چه ربطی به لیورپول داریم. لیورپول نون ندارن شب تلیت کنن بخورن. دارن از گشنگی میمیرن..لطفا کمی چشماتونو باز کنید. ما پول داریم و خرج نمیکنیم. ولی اونا پول ندارن.
لطفا بفهمید.

hamid saadi در 14/8/1391 | 11:30 گفت:

مسعود جان دمت گرم.خنده دار تر از این حرفت تا حالا نشنیده بودم.
به نظر من باید تا فصل نقل و انتقالات زمستانی صبر کنیم ببینیم این 35 میلیون پوند رو خرج میکنه یا نه؟


و اما آقا ابوالفضل به نظر من امسال شما باید از سایت برن. چرا توهین میکنی.مگه محمد مهدی چه حرف بدی زده. مگه ونگر کیه که اینغدر روش تعصب داری.اگه یکی به خدا فوش بده فکر نکنم عکس العملت اینطوری باشه در مقابلش. نظرشو گفته.همین.شما هم نظرتو بگو.

قبلا گفتم الان هم میگم.خیلی سایده اید اگه فکر میکنید این مدیران هستن که سیاست باشگاه رو تعین میکنن.همه کاره تیم ونگره.
به یاد بیارید وقتی بانو نینا و بقیه سهام دارها میخواستن سهامشون رو بفروشن و مشتریشون هم همین عثمانوف بود با یک تهدید ونگر همشون سهامشون رو به کرونکه فروختن.
ونگر داره سیاست خودش رو پیش میبره و کرونکه هم داره پول درو میکنه.از خداش هم هست.پشت ونگر غایم شدن و میگن ما مربی کاربلدی داریم و هرچی اون بگه همون کارو میکنیم و تو دلشون به عقل شعور امثال منو شما میخندن.
اگه ونگر بره مربیه بعدی پول میخواد.بازیکن میخواد. و اگه ونگر بره هوادارا جسورتر میشن و دیگه به احترام ونگر ساکت نمیشینن.
از نظر من هم بهترین گزینه رفتن ونگره

بهزاد کاویانی در 14/8/1391 | 10:46 گفت:

منم فک میکنم در حال حاضر اگه ونگر بره میشیم لیورپول یا حتی بدتر

محمد مهدی در 14/8/1391 | 10:01 گفت:

اقا پیروز در اینکه ونگر بهترین مربی دنیاست شکی نیست در این که کلاس تصمیم گیری های ونگر فوق العاده بالاست شکی نیست. در اینکه هر کی بجا ونگر رو این تیم بود الان ما اروپا نبودیم شکی نیست.
ولی من میگم اگه ونگر رفت یکم مسئولین به خودشون میان مجبور میشن خواسته های مربی بعدی رو اجرا کنن.

بخدا من بخاطره ونگر عاشق باشگاه شدم. ولی الان عاشق باشگاه هستم.. با این پست الان همه فک میکنن من میخوام بگم ونگر ضعیف و بدرد نخوره

مسلم بیگ‌زاده در 14/8/1391 | 09:46 گفت:

بچه‌ها؛ درسته آرسنال با اين چند بازي ضعيفي که از خودش نشون داده، يه جورايي بهمون ثابت شده امسال هم مثل سال‌هاي قبل از جام خبري نيست، اما نبايد فراموش کنيم که هنوز اول فصل هستيم و منطقي نيست تو اين برهه از فصل، حرف از جدايي بزنيم. اين بحث‌ها رو بذاريم واسه آخر فصل.
من که مطمئنم بازم سهميه اروپا رو مي‌گيريم...

توپچی جنوب در 14/8/1391 | 08:55 گفت:

اشتباه پارسال کلی بحث سر همین موضوع کردیم آخر فصل هم همه از ونگر حمایت کردن.
بزارین آخر فصل باید از این حرفا زد الان اصلا موقع اش نیست.
البته اینم بگم که در حال حاضر بهترین مربی دنیا برای ارسنال آرسن ونگر هستش

پیروز در 14/8/1391 | 03:43 گفت:

حالا من چند تا سوال می پرسم ازت:
1- اگه این سیاست کار ونگر نباشه و بعد از ونگر هم همین روال ادامه پیدا کنه چی؟
2- اگر ونگر بره و بجاش روی هاجسون بیاد یا یه مربی مزخرف دیگه اونوقت چی؟ میدونی چی میشه؟ میشیم آشغال به تمام معنا.
اگه واقعا 100 درصد این سیسات از ونگره بره بهتره اما به شرطی که یکی بهتر از خودش بیاد نه این پیر مرد های انگلیسی.
نمیشه فهمید این سیاست کیه. واقعا نمیشه گفت...

محمد مهدی در 14/8/1391 | 00:24 گفت:

یعنی میگی ونگر بعد از 16 سال اینقد توانایی نداره که ولکات رو نگه داره؟

Arsenalito در 14/8/1391 | 00:23 گفت:

در کل اگه تیم پارسال هفدهم بود ، باعثش ونگره و اگه هم سوم شد بازم ونگر باعثشه و اگه اول هم بشیم!!!! این ونگره که این کارو کرده.پس با این اوصاف ما همگی طرفدار آرسنالیم ، نه ونگر و نه بازیکنا.

محمد در 14/8/1391 | 00:19 گفت:

خواهشا یه کم فکر کنید بعد حرف بزنید
گیریم مربی نیمخواد بازیکن گرون قیمت و اسم و رسم دار بخره که اونم برای ونگر تحت شرایط خاصه باشگاهه
دیگه اینکه مربی بگه حقوق هفتگی بازیکنو زیاذش نکنین ازون حرفاست
تازه همین چند وقت پیش بود که خود هیلوود گفت تو باشگاه به خاطر هیچکی اساس پرداختیارو تغییر نمیدیم پس به ونگر چه ربطی داره؟

محمد مهدی در 14/8/1391 | 00:18 گفت:

تیمور احمدی:
ابوالفضل جان این سایت جای توهین و فحاشی نیست
****************************
خدا رو شکر یکی یه چیزی به این گفت

مهران کاظمی در 14/8/1391 | 00:18 گفت:

تیمور احمدی @
من نمی دونم چرا شما فکر می کنی بد تر از لیورپول میشیم، اتفاقاً رفتن ونگر باعث میشه باشگاه از رخوت و رکود در بیاد، در ضمن کی گفته بازیکن های آرسنال بد هستن
دروازه بان: ژسنی
دفاع: ورمالن از بهترین دفاع های اروپا، کوشیلنی بازیکن تیم ملی فرانسه، مرتساکر بازیکن تیم ملی آلمان، سانیا بازیکن تیم ملی فرانسه، گیبز از بهترین استعداد های دفاع چپ دنیا، سانتوس بازیکن تیم ملی برزیل
هافبک: ویلشر، روسیچکی، آرتتا، ولکات، آرشاوین، کازورلا، دیابی
مهاجم: ژروینیو، پودولسکی، ژیرو آقای گل فرانسه
خدا وکیلی خودت کلاه خودت رو قاضی کن این تیم ضعیفه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد مهدی در 14/8/1391 | 00:17 گفت:

علی قاسمی رافائل داسیلوا در 12 روز گذشته، بیش از 400 دقیقه برای منچستر یونایتد به میدان رفت است.

اونوقت ولکاتی که همش ذخیره بوده خستس؟

محمد مهدی در 14/8/1391 | 00:10 گفت:

- آرسنال از 10 بازی خود در این فصل تنها 15 امتیاز بدست آورده است و این بدترین شروع آرسن ونگر به همراه آرسنال در تاریخ حضور 16 ساله خود در لندن است.

فصل به فصل داریم پست رفت میکنیم

تیمور احمدی در 14/8/1391 | 00:09 گفت:

ابوالفضل جان این سایت جای توهین و فحاشی نیست

متاسفانه بعضی از دوستان محیط این سایت رو به گند کشیدن که دیگه خیلی از بچه های قدیمی به این سایت سر نمی زنن

به هر حال هر کسی یه نظری داره نطر نویسنده ی این پست هم محترمه

از نظر من اگه ونگر بره ما حتی از لیورپول هم بدتر نتیجه خواهیم گرفت و فکر کنم با این بازیکنها هیچ مربی سطح بالایی هدایت

این تیم رو به عهده نخواهد گرفت و حتی امکان سقوط هم دور از ذهن نیست

چرا میگم امکان سقوط؟ برای اینکه این مدیران دست به جیب نخواهند شد

Arsenalito در 14/8/1391 | 00:09 گفت:

اینقدر چوب ونگر رو نه به سینه نزنید و نه اینکه ازش بد بگید.عیار تیم رو آخر فصل میشه فهمید.ولی در کل فکر کنم اگه این تیم با این بازیهای ضعیفش که توی چهار بازی مهم در لیگ و چمپونزلیگ سه باخت داشته ، چهارمی رو بگیره از سرش هم زیاده.

حامد نوری در 14/8/1391 | 00:04 گفت:

چقدر آرسنال طرفداراي ساده دلي داره . سياست آرسنال تو اين فصل :
١- قرار گرفتن بين چهار تيم
٢- بالا رفتن از گروه قهرمانان اروپا
٣- حضور بين چهار تيم حذفي و احتمالا قهرماني
٤- قهرماني تو كالين كاپ
متونين مثل مديراي سايت بيخيال باختهاي آرسنال باشين چون ميدونن آرسنال مثل هميشه قهرمان تو ليگ رو نميخواد و به همين دليل فن پرسي رفت والا مگه ديونه بود خونه وزندگيشو ببره يك شهر ديگه ، تا اون مديراي فعلي رو كارند سياست همين و شما الكي حنجره هاتون و پاره نكنين چون همين حرفارو لندني ها ميگن هر روز و هيچ اتفاقي نميفته بهتر باهم دست به دعا بشيم تا آرسنال به شالكه نبازه !!!!! 

محمد مهدی در 14/8/1391 | 00:02 گفت:

اقا مهدی رابین اگه پول میخاست میرفت سیتی

محمد مهدی در 14/8/1391 | 00:01 گفت:

حقوقه ونپرسی 230 هزار پوند

چرا جو میدی الکی

اینجا واجب شد یه امار بدم تا این دوستمون یکم روش تحقیق کنه



۱ . ادن هازارد - ۱۸۵.۰۰۰

۲ . وین رونی - ۱۸۰.۰۰۰

۳ . روبین فن پرسی - ۱۸۰.۰۰۰

۴ . یایا توره - ۱۸۰.۰۰۰

۵ . کارلوس توز - ۱۸۰.۰۰۰

۶ . فرناندو تورس - ۱۷۵.۰۰۰

۷ . جان تری - ۱۷۵.۰۰۰

۸ . داوید سیلوا - ۱۶۰.۰۰۰

۹ . سمین نصری - ۱۴۰.۰۰۰

۱۰ . فرانک لمپارد - ۱۴۰.۰۰۰
این بالا ترین حقوق بازیکنا تو لیگ برتره

mahdi rajaei در 13/8/1391 | 23:50 گفت:

اقا اول برید نظام مالی باشگاه رو بررسی کنید.بفهمید فیر پلی مالی یعنی چه بعد بشینید مثل پرفسورا اینجا نظر بدید.دوما بله همه کسایی که از ارسنال تا الان رفتن برا پول رفتن.همین فن پرسی الان داره 230 هزار پوند در هفته دست مزد می گیره یعنی 100 هزار تا بیشتر از ارسننالی که موندن توش قماره در قیاس با منچستری که شانس جام گرفتنش خیلی بیشتر.
اونایی که تیمای خراج و متمول رو خیلی دوست دارن من سیتی شاخشونه بسم الله.
اونایی هم که انقدر درک دارن بفهمن بدون هیچی یه تیم رو تو لیگ برتر از 13 اوردن به 3 یعنی چه می تونن بمونن.

mahdi rajaei در 13/8/1391 | 23:50 گفت:

اقا اول برید نظام مالی باشگاه رو بررسی کنید.بفهمید فیر پلی مالی یعنی چه بعد بشینید مثل پرفسورا اینجا نظر بدید.دوما بله همه کسایی که از ارسنال تا الان رفتن برا پول رفتن.همین فن پرسی الان داره 230 هزار پوند در هفته دست مزد می گیره یعنی 100 هزار تا بیشتر از ارسننالی که موندن توش قماره در قیاس با منچستری که شانس جام گرفتنش خیلی بیشتر.
اونایی که تیمای خراج و متمول رو خیلی دوست دارن من سیتی شاخشونه بسم الله.
اونایی هم که انقدر درک دارن بفهمن بدون هیچی یه تیم رو تو لیگ برتر از 13 اوردن به 3 یعنی چه می تونن بمونن.

محمد مهدی در 13/8/1391 | 23:43 گفت:

متاسفانه الان طرفدارایه ارسنال دو دسته شدن اونایی که طرفداره ونگرن و اونایی که عاشق باشگاه هستن.

اونایی که عاشق ونگر هستن(نمونش هم اینجا داریم) چشم بسته و کورکورانه اون رو حمایت میکنن در حالی که نصف اون چیزی که فک میکنن ونگر رو نمیشناسن

محمد مهدی در 13/8/1391 | 23:40 گفت:

مسعود اینا 35 میلیون یورو گزاشتن تو جیبش ولی استعداد یاب ارسنال میاد میگه انتظار خرید بزرگ نداشته باشید

محمد مهدی در 13/8/1391 | 23:35 گفت:

تازه خوبه من گفتم ونگر بهتر مربیه دنیاست هم از نظره ما هم هم از نظره فیفا.

ولی ونگر معتقد که باشگاه به اندازه درامدش باید بازیکن بخره(سیست فیر پلی مالی) همین هم باعث میشه که نظاره مدیرایه باشگاه از خارج به تیم پول تزریق کنن. اخه اگه شما طرفداره ارسنال و بخصوص ونگر هستین چطور این رو نمیدونین؟

اقا مصطفی منچستر هم 390 میلیون یورو بدهی داره. پس چطور میاد بهترین بازیکن ارسنال و دورتموند میخره ولی ما میریم بهترین بازیکن اهای کلن و مونپلیه رو میخریم؟

masoud mahmudpur در 13/8/1391 | 23:29 گفت:

ونگر مگه امکان داره که حاضر بشه فابرگاس رو بفروشه وکسی رو جاش نخره؟کدوم ادمی تو دنیا هست که جاه طلب نباشه؟
به نظر من باید تا فصل نقل و انتقالات زمستانی صبر کنیم ببینیم این 35 میلیون پوند رو خرج میکنه یا نه؟
ابوالفضل جان چرا ناراحت میشی؟نمیشه که همه یه نظر داشته باشن

محمد مهدی در 13/8/1391 | 23:29 گفت:

ابولفضل اینم شعور و شخصیتته دیگه.

صادق یعنی نباید نظرمون رو بگیم؟؟؟ ما میایم اینجا که صحبت کنیم. حالا شایدم من اشتباه کنم مگه جرمه؟ خب نظرمه اگه فک میکنی اشتباه پس قانعم کن که اشتباه میگم.

کجا دعوا راه افتاد؟ من اصلا ادمه بیشعوری که اینجور حرف میزنه رو حساب نمیکنم

اغا ارمین تیم که قبل از شروع فصل 17 نبوده. خوب زیره نظره ونگر به اونجا رسیده

Mustafa در 13/8/1391 | 23:28 گفت:

به نظر من نه مدیران باشگاه کار اشتباهی می کنن نه ونگر...ما بخاطر بدهی سنگینی که ورزشگاه رو دستمون گذاشته یه چند سالی باید همین وضعیت رو تحمل کنیم،اگه مربی بد کار می کرد مدیرا خیلی زودتر از اینها به فکر می افتادن اما ونگر خیلی خوب داره نتیجه می گیره،ما کیفیت بازیکنامون در حد چلسی و منچستر و سیتی نیست باید خودمونو با لیورپول و نیوکاسل مقایسه کنیم،در کل امیدوارم سهمیه لیگ قهرمانان رو بگیریم و حداقل یه تیم درجه دو به حساب نیایم. برای قرار گرفتن تو چهارتا خیلی کارمون سخت و دشواره.

رامتين كاوياني در 13/8/1391 | 23:25 گفت:

من خیلی سخت گریم میگیره اما الان که اومدم صحنه گلو دیدم که فن پرسی زد گریم گرفت.الان باید با لباس ارسنال بازی میکرد نه به تیمی که 8 سال توش بازی کرده گل میزد
گفتم 2 بر 1 میبازیم

sadegh در 13/8/1391 | 23:11 گفت:

الکی دعوا راه انداختی که چی؟ مثلا الان با این پستت ونگر رو اخراج کردی؟
_________________________________________________________________________________
از بقییه ی کاربر ها هم خواهش میکنم خون خودتون رو کثیف نکنید چون ما نیستیم که سیاست های باشگاه رو تعیین میکنیم.

amin در 13/8/1391 | 22:59 گفت:

چن بار گفتم بازم میگم سوپرمن هم بود تیمو از رتبه 17 به 3 نمیرسوند این مدیر ها هستند که باید عوض شن

abolfazl در 13/8/1391 | 22:55 گفت:

یه تار موی ارسن رو به 1000000000000000000000000تای تو نمیفروشم کثیف

abolfazl در 13/8/1391 | 22:55 گفت:

یه تار موی ارسن رو به 1000000000000000000000000تای تو نمیفروشم کثیف

abolfazl در 13/8/1391 | 22:53 گفت:

محمد مهدی خفه شو مرتیکه الدنگ طرفدار نما گمشو بیرون از این سایت عوضی میتونی بری هوادار یونایتد شی کثیف.
بهت گفته بودم در مورد ونگر نظر نده.مسئولای کثافت باشگاه پول خرج نمیکنن چه ربطی به ارسن داره.دهنتو سرویس میکنم پست فطرت.گمشو

علی قاسمی در 13/8/1391 | 22:42 گفت:

خب همینه دیگه خود عثمانوف دادش در امده

با این اوصاف باید بگم که ما این فصل هم هیچی نخواهیم شد و من به جای ونگر بودم جام حذفی یا اتحادیه رو خوب هدف میگرفتم که دیگه نگند جام نگرفتیم اما تیم بهتر از پارسال هست و خدا بزرگه

خیلی ها عقیده تو رو دارند اما ونگر کاری کرده که بخش مهمی از باشگاه شده و ونگر توی آرسنال بزرگ شده
همین

محمد مهدی در 13/8/1391 | 22:41 گفت:

ونگر پول خودشو ميگيره.چه بازيکن بخره چه بخره تاثيري تو درآمدش نداره
**********************************
هرکسی یه سری هعتقادات داره که بر اساس اونا عمل میکنه

محمد مهدی در 13/8/1391 | 22:36 گفت:

به نظر من ونگر هم میتونه رو سیاست ها تاپثیر بذاره اما حیف ما توسو هستیم

******************************
صد درصد همینطوره. خودش نمیخواد

محمد مهدی در 13/8/1391 | 22:35 گفت:

علی بدبختیش اینه که روزی سه وعده میگن ما جاه طلبیم. با اون پستم حال کردم

علی قاسمی در 13/8/1391 | 22:34 گفت:

بزرگترین مشکل ونگر اینه که ترسو هست یکم چه از بابت خرید بازیکن و چه فشار اوردن به مسئولین .. میدونه که اگه بازیکن بخره و نتیجه نگیره فشار زیادی روش میاد از بازیکن نخریدن ونگر خیلی فشار ها رو روی خودش کم کرده و نتیجه نگرفتنم را تا حدودی میخواد توجیه کنه و به نظر من ونگر هم میتونه رو سیاست ها تاپثیر بذاره اما حیف ما توسو هستیم

محمد مهدی در 13/8/1391 | 22:32 گفت:

از اونورم ونگر باید در مورده پول خرج کردن تغییر عقیده بده مطمئن یاش ونگر الان اینقدر برش داره که بخواد مسئولین رو ببره تا خرخره زیره قرض. مدیرایه باشگاه هم از خداشونه که ونگر اینجور باشه

فرهاد اخه اخره فصل هم که به زور سهیه گرفتیم میگن ایولا و افرینو ....

یکی نیس بیاد بگه ما تیمی بودیم که بدونه باخت قهرمانه لیگ شدیم.

علی قاسمی در 13/8/1391 | 22:31 گفت:

مهدی جون من یه پست گذاشته بودم در مورد اینکه ترسو یه مشت و یه لگد بیشتر میخوره

و تو اون در مورد این حرفت هم مطلب نوشته بودم

مهدی جون ونگر خیلی محتاط عمل میکنه
با این خصلطش باشد بسازیم
و خیلی ما از این ضربه خوردیم چون سیاست آرسنال کلا احتیاطه از خرید بازیکن گرفته تا برسه به بازی دادن بازیکن ها بعد مصدومیت و....

hesam در 13/8/1391 | 22:30 گفت:

الان معلوم شد همه پشت ونگرن بجز اقایی که پست گذاشته!بدو پاکش کن زشته!!!!

sepehr najafian در 13/8/1391 | 22:27 گفت:

ونگر پول خودشو ميگيره.چه بازيکن بخره چه بخره تاثيري تو درآمدش نداره

محمد مهدی در 13/8/1391 | 22:27 گفت:

از اونورم ونگر باید در مورده پول خرج کردن تغییر عقیده بده مطمئن یاش ونگر الان اینقدر برش داره که بخواد مسئولین رو ببره مدیرایه باشگاه هم از خداشونه

Farhad Rahbari در 13/8/1391 | 22:26 گفت:

این حرفارو بذارید واسه پایان فصل

هیچ کجای دنیا این بحثارو الان نمیکنن

Arian در 13/8/1391 | 22:25 گفت:

شخصا بخاطر ونگر طرفدار آرسنالم.

محمد مهدی در 13/8/1391 | 22:23 گفت:

بابا رافائل هم 120 دقیقه بازی کرد. این بازی هم 90 دقیقه. بازیکنا تو این سطح میتونن بازی کنن علی. اونم ولکات که جوونه. مصدومیتش که از یه ناحیه حساس نبوده. تازه از اول فصل ذخیرس بحث ما این یازی نیست

علی قاسمی در 13/8/1391 | 22:14 گفت:

والکات تو این بازی بازی نکرد چون 120 دقیقه بازی قبلی فقط دوید و قبل از اون پمدت مصدوم بود و نباید تو این بازی هم 20 دقیقه بیشتر بازی میکرد .. نانی هم تو تیم رقیب همین شرایط رو داشت

اما مهدی جون ونگر همون کسی هست که تیم 7 سال پیش رو رهبری میکرد و تو این شرایط باید هیئت مدیره نظر خودشون رو روی سیاست های باشگاه تغییر بدند
به نظر من اگه 1 بازی 60 هزار تماشاگر نیاند ورزشگاه و باشگاه کلی ضرر کنه اون زمان میفهمند که باید پول خرج کنند

هیئت مدیره مشکل داره و بد شانسی عثمانوف هم توش نیست

محمد مهدی در 13/8/1391 | 22:13 گفت:

نه بخدا ونگر بره مسئولا مجبور میشن خرج کنن. مجبوووووور

پوریا در 13/8/1391 | 22:09 گفت:

خوب به دلیل خرج نکردن مدیران هیچ مربی نمیتونه جاشو بگیره همونططوری که بنیتس برای لیورپول بود الان اگه بنیتس تو لیورپول بود این وضعش نبود و همینطور اگه الان آرسن ونگر بره آرسنال از این بدتر میشه اوضاعش

محمد مهدی در 13/8/1391 | 21:57 گفت:

پس چرا ونپرسی رفت؟ اگه بخاطره پول بود که میرفت سیتی.
بخاطره اینکه ونگر نمیخواد بیشتر از پولی که در میاره خرج کنه. اه.
مثلا میخواد فیر پلی مالی رو اجرا کنه.

sepehr najafian در 13/8/1391 | 21:55 گفت:

به نظرم ونگر گناهي نداره.

sadegh در 13/8/1391 | 21:55 گفت:

ونگر بره تازه بد بختی ها شروع میشه. مطمئن باش.

hesam در 13/8/1391 | 21:48 گفت:

اخه من نمیفهمم....این بره کی بیاد؟...یه مربی درست درمون بگین با این تیم بتونه کاری کنه...اگه حرف میزنین به بعدشم فک کنین!!!کی گفته ونگر خوشش میاد بجا ون پرسی جیرود رو بازی بده؟ها؟

سروش در 13/8/1391 | 21:43 گفت:

موافقم.یا کنار بره.یا سیاستش رو تغییر بده...
سیاست ونگر = فلسفه مربیگریش(که کنار نمیزاره).
پس باید بره.
ولی اینم مهمه که کی بیاد! از یه لیگ دیگه باشه بهتره.مثل گواردیولا