تحلیل ترکیب احتمالی فصل اینده!

نویسنده: majid r

وبلاگ من
نویسنده: majid r
!!!
کل بازدید: 250,786 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

تحلیل ترکیب احتمالی فصل اینده!





فصل در حال نابودی آرسنال با تصمیم  ونگر و استفاده از سیستم 1-2-4-3 نجات یافت. این برای اولین بار در دو دهه اخیر بود که ونگر در از دفاع سه نفره بهره می‌برد و البته نتیجه فوق العاده ای از این قمار شجاعانه گرفت. آرسنال در 9 بازی از 10 بازی پایانی فصل خود به پیروزی رسید و تنها در مقابل تاتنهام-دیگر تیمی که از دفاع سه نفره استفاده می‌کند-تسلیم شد و البته مهم ترین دستاورد فصل آرسنال، پیروزی در فینال مقابل چلسی بود



Is this how Arsenal will line up in 2017/18?



یکی از بازیکنانی که با تغییر سیستم ونگر به ترکیب اصلی راه یافت، و در کنار کوشیلنی و موستافی قرار گرفت راب هولدینگ 21 ساله بود که با نمایش های تاثیرگذارش در مقطع پایانی فصل، جایگاه خود در ترکیب را تا حدود زیادی تثبیت کرد



هافبک



پست هافبک میانی به یک دغدغه جدی برای ونگر و هواداران تبدیل شده است و پروفسور در تلاش برای یافتن یک تعادل مناسب بعد از مصدومیت سانتی کازورلا بوده است. به نوشته مترو، با اظهارات جدید ژاردیم، سرمربی موناکو، امیدها برای جذب توماس لمار زنده شده و بعد از رد پیشنهاد اولیه به ارزش 31 میلیون پوند، ونگر امیدوار است با ارتقای این پیشنهاد، لمار را به لندن بکشاند. در صورت ناکامی در تکمیل این انتقال، ونگر می‌تواند به زوج رمزی و گرانیت ژاکا  در مرکز خط میانی چشم بندد. زوجی که پس از تغییر سیستم در فصل قبل، نمایش های دل پذیری ارائه دادند.



Aaron Ramsey impressed in Arsenal's new 3-4-2-1 formation



چمبرلین در صورت مقاومت آرسنال در برابر پیشنهاد رقبا، دیگر گزینه در دسترس ونگر برای این پست خواهد بود. آرسنال همچنین باید تکلیف جک ویلشر  را مشخص کند. ویلشر 24ساله وارد سال پایانی قرارداد خود شده و خبری از تمدید با آرسنال به گوش نمی‌رسد. به گزارش اکسپرس، ویلشر که در یک فصل حضور قرضی خود در 29 بار ب میدان رفت، در رادار وستهم قرار گرفته است. ژان میشل سری، هافبک 25 ساله  هم یکی دیگر از گزینه های ونگر خواهد بود. رم نتوانست 35 میلیون پوند بند آزادسازی سری را قبول کند و به نوشته تاک اسپرت، حالا آرسنال با کنار رفتن یکی از رقیبان شانس ایده آلی برای جذب او دارد.





حمله



بزرگترین سوالات نقل و انتقالات آرسنال، پیرامون خط حمله این تیم مطرح می‌شود. اوزیل و سانچز هر دو تنها یک سال دیگر با توپچی ها قرارداد دارند. به نظر می‌رسد اوزیل به تمدید قرارداد نزدیک شده اما در مورد سانچز، اطمینان کمتری نسبت به تمدید وجود دارد...



Alexis Sanchez's future at Arsenal is far from certain



این اولین باری نخواهد بود که آرسنال، یکی از بازیکنان کلیدی خود را به رقبای لیگ برتری اش واگذار خواهد کرد، هر چند ونگر اذعان داشته حاضر است سال آینده، سانچز را بدون دریافت حتی یک پنس از دست دهد تا آن که بخواهد او را در این تابستان به یک تیم لیگ برتری بفروشد. اما بدون در نظر گرفتن اتفاقاتی که درباره آینده اوزیل و سانچز رخ خواهد داد، آرسنال در تابستان به دنبال تقویت قوای تهاجمی اش خواهد بود ونگر. همواره یکی از تحسین کنندگان ریاض ماهرز، ستاره الجزایری لستر بوده اما سان چند روز پیش گزارش داد ماهرز از انتظار برای آرسنال خسته شده و حالا به نظر می‌رسد انتقال او به لندن کمی دور از ذهن خواهد بود.



اما هیجان انگیز ترین هدف پنجره تابستانی آرسنال، کیلیان ام‌باپه پدیده 18 ساله باشگاه موناکو است. به نوشته اکیپ، پیشنهاد اولیه توپچی ها به ارزش 87 میلیون پوند!!! برای ام‌باپه از سوی سران موناکو رد شده و حالا رئال و پاریس  در شرایطی که هم خود را در این راه به عنوان رقیب آرسنال مطرح کرده، دیلی میرر در تازه ترین اخبار گزارش داده ونگر حاضر است با پرداخت 115میلیون پوند برای جذب ام‌باپه، او را به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کند.



Arsenal face stiff competition to land Monaco's Kylian Mbappe



 



دنی ولبک، گزینه در دسترس ونگر برای فصل جدید خواهد بود. لوکاس پرز تنها بعد از یک فصل و حضور در 21 بازی، عمدتا به عنوان نیمکت نشین، و زدن 7 گل به پایان حضور خود در آرسنال رسیده و به نظر به اسپانیا باز خواهد گشت.از سویا و دپورتیو به عنوان مشتریان پرز نام برده شده است. از وستهم نیز به عنوان جدی ترین مشتری اولیویه ژیرو نام برده شده اما دیلی استار و سان گزارش داده اند که اورتون نیز برای جانشینی روملو لوکاکو، وارد رقابت برای جذب مهاجم فرانسوی شده و آماده است برای جذب او پیشنهادی 20 میلیون پوندی ارائه کند. یکی از بازیکنانی که با سیستم جدید ونگر به مشکل خورده، تئو والکات است که به نظر در این تابستان بعد از 11 سال باشگاه را ترک خواهد کرد.





آیا آرسنال قادر به رقابت برای قهرمانی خواهد بود؟



با سوالات بسیار زیادی که پیرامون تحرک آرسنال در نقل و انتقالات وجود دارد، و البته حضور آرسنال در رقابت های فرساینده لیگ اروپا، که برگزاری آن در روزهای پنجشنبه تهدیدی جدی برای رقابت آرسنال در لیگ برتر است، کاربران SKY Bet شانس قهرمانی آرسنال در لیگ برتر را 1 به 11 عنوان کرده اند. آرسنال با سیستم 1-2-4-3 پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اما آیا ونگر می‌تواند ادامه نتیجه گیری با این رویکرد را تضمین کند؟ برای پاسخ به این سوال، باید تا ابتدای فصل و دیدن ترکیب جدید آرسنال منتظر ماند.



.



 


تشکر شده توسط : kamyar , محمد , Sadegh ,

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمد حسین در 7/5/1396 | 20:20 گفت:

اشک شوق توی چشمام جمع شده!!
اینکه میبینم حرفی که اوایل حضور در سایت براش جنگیدم و بحث و فحش و تهمت شنیدم حالا بدون حضور من گفته میشه تا جایی که من میام حمایت میکنم حتی!
ولی به نظر من به هر قیمتی باید سانچز حفظ بشه ، قبلا از این موارد دیدیم توی تیمهای بزرگ ، همین امسال نیمار و رونالدو همین شرایط رو داشتن و نیمار هنوزم داره ولی باشگاه به زور حفظشون میکنه یا بهترین مثال داوید دخئا که بخاطر خرابی فکس توی منچستر نگهش داشتن به زور و الان دیگه نمیخواد بره! به نظرم باید فشار رو روی بازیکن نگه دارن ، دوران فوتبال با قلب و عشق تموم شده و همه چیز پول و قرارداده پس تا وقتی میتونیم نگهش داریم به نظرم!
ژان میشل سری و لمار باید خریده بشن به نظرم چه سانچز بره چه نره، اگه امسال خوب باشیم بعید نیست وسط سال نظرش عوض بشه اگه ببینه از سیتی بهتریم! پس امسال خریدمون خیلی مهمه هم برای موندن الکسیس و هم اوزیل .
ونگر که میمونه اخرش توی تیم تا قیام قیامت!
دیگه داره تبدیل به ماجرای مرغ و تخم مرغ میشه!


بازی با بنفیکا هم عقب افتادیم...! تئو والکات موقعیت سازی و تموم کردنش از مهدی طارمی هم خیلی بدتره!
الان که این خط رو نوشتم یه حرکت خیلی امیدوار کننده کولاسیناک انجام داد و باعث زدن گل ما شد و بازی مساوی شد که خیلی خوب بود ، خیلی...

پیمان در 6/5/1396 | 18:04 گفت:

مغز ونگر کاملا فلج شده . دیگه خودشم باورش شده بازیکنایی که میگیره تاپ کوالیتی هستن ! الان میفهمم ابوالفضل چرا دل و دماغ نداشت خبر کار کنه . ارسنال واقعا ملک شخصی چند نفر شده . حیف از بی بخاری هوادار . حیف از عدم بایکوت بازی ها
عوض اینکه سانچز و ۵۰ تا بده پاریس آخرش مفتی میدتش سیتی

abolfazl alayi fard در 6/5/1396 | 14:04 گفت:

بعد از مصاحبه ونگر که اشاره کرد به اینکه سانچز روز یکشنبه در تمرینات حاضر میشه، به صورت خیلی اتفاقی سانچز دچار بیماری شده‎

انقدر سخته متوجه شدنش برای ونگر که نمیخواد بمونه؟؟؟ مشکل سانچز خود ونگره، اگر ۱میلیون پوند بهش حقوق بدن هم نمیمونه. اگر ونگر تمدید نمیکرد به نظرم احتمال تمدید سانچز بیشتر بود.
ونگر داره دقیقا کاری رو میکنه که با فن پرسی کرد. فن پرسی هم اگر همون اوایل پنجره نقل و انتقالات میفروخت بالای ۳۰میلیون پوند فروش میرفت، انقدر با عناوین نمیخواد بره، نمیره، نمیذارم بره، نگهش داشت تا آخر ۱۰رو ز مونده به پایان نقل و انتقالات با پایین ترین قیمت ۲۲میلیون پوند فروختش، اونهم به کی؟؟؟ منچستر رقیب اصلی. فروش بازیکن اصلی به تیم رقیب با پایین ترین قیمت، در واقع میشه گفت: نهایت خفت. سانچزم آخر با ۲۵میلیون پوند میره سیتی احتمالا

میشل سری انصافا خوبه و رقم خروجش۳۵میلیون پونده واقعا خریدش راحته. محرز هم رقم خروجش همینه. باز زمان نقل و انتقالات تموم میشه ونگر میگه ما بازیکنی رو که بتونه توی ترکیب ما با بازیکنایtop quality تیم(والکات ، ویلشر، الننی و ...) رقابت بکنه، پیدا نکردیم. نمونه این top quality گیبس هست که از گل گهر اشتران کوه هم براش پیشنهاد نیومده که بره‎

Zabihullah در 5/5/1396 | 18:30 گفت:

سلام دوستان.
واقعا هیچ خبری از آرسنال توی نقل و انتقالات نیست،نه!؟
یعنی افتضاح،هرچی سرچ میکنم هیچی نیست.
اون دوتا خبر هم که میزنند برای اینه که چهارتا آرسنالی هم روزنامه رو بخرند وگرنه قضیه لمار که فکر نکنم بشه فقط حرف روزنامه هاست.
توی خود سایت آرسنال هم که هیچی. از تیم محملمون خبری درمیاد ولی از آرسنال نه.

آرمین توپچی در 4/5/1396 | 20:53 گفت:

والا دقیقش رو نمی دونم ولی مثل اینکه امسال سال آخر قرارداد راس بارکلی هست

استایلش بدرد سیستم جدید می خوره علاوه بر اینکه بدن خوبی داره و جنگنده هست مغز خوبی هم داره می تونه وسط زمین یه کار هایی بکنه

البته امروز خبر میشل سری تو طرفداری اومد ترجیح من رو میشل سری هست

abolfazl alayi fard در 4/5/1396 | 14:19 گفت:

توی نقل و انتقالات آرسنال رفته توی خلأ کامل. نه اونایی که باید خارج بشن به باشگاهی نزدیکن، نه بازیکنی برای ورود به باشگاه نزدیکه. کاملا منفعل شدن

کل موناکو رو خریدن، آرسنال هنوز نتونسته لمار که از روز اول نقل و انتقالات جز اهدافش بوده جذب بکنه. اوضاع اصلا خوب به نظر نمیرسه

حامد در 2/5/1396 | 20:40 گفت:

پرز رو بازی نمیده از والکات کمتر بازی کرده بیشتر مفید بوده بعد میگه بش بازی نمیرسه چون بازیکنای با کیفیتی تو ترکیب هستن حالا تو شرایط ولبک هم مصدوم میشه یعنی منظورش شخص والکات هستش بعد حاضر نیست والکات رو هم بفروشه یه بدبخت دیگه ای بهره خو این مربی شک نکردید مخش معیوب شده؟ نباید هم شک کنید حتما معیوب شده
بعد سانچز و چمبو و بیرین رو به هیچ وجه نمیخواد بفروشه با توجه به اینکه نمیخوان تمدید کنند خب میگی برنامه داره زده به سیم آخر از اینور میبینی همه نخاله ها موندن نقاط ضعف معلوم تر از همیشه جدیدا به مرز های جدیدی دست پیدا کرده بازیکن فراری میده
دست خودش نیست رد داده
شفای همه ی بیمارا

Zabihullah در 2/5/1396 | 19:14 گفت:

سلام بچه ها. علیرضا هستم از اتریش.
امیدوارم حالتون خوب باشه.
منم مثل خودتونم. همونقدر ارسنالی و البته نگران مثل هر سال و فکر کنم اخرش بی نتیجه و کلی آرزو.
من زیاد دستی به قلم ندارم و بیشتر دوست دارم از نظرات عزیزان استفاده کنم.
میخواستم نظر جمع رو نسبت به حرفی که ونگر در قبال سانچس زده که فروشی نیست و احتمال موندنش در آرسنال برای فصل دیگه.
چجور ترکیبی داریم و چه نظری در قبال کمبودها داریم.
ممنون.
البته با نظرتون در مورد خروجی ها موافقم فقط ویلشر رو خیلی دوست دارم و بهش امیدوار بودم که به نظرم بدشانس بوده ولی خب چیزی که به صلاح باشگاه باشه مهمه به شرطی که یه جایگزین خوب براش پیدا کنند.
اینجا متاسفانه بازیهای آرسنال رو نشون نمیده و معمولا از اینترنت آنلاین نگاه میکنم پس شاید تعدای از بازیها رو موفق نشم ببینم.پس نظرتون از بازیها برام خیلی مهمه.
برای پست اول طولانی شد شرمنده.

Sadegh در 2/5/1396 | 16:28 گفت:

اینا همون بازیکنای با کوآلیتی ونگر هستن. الان هیچ کدومشون کسی نمیخره .(گیبس رو حتی سرمربی وست بروم هم گفت نمیخواد :این دیگا نهایت کوآلیتیش رو میرسونه )فقط میخوان بز خری کنن
باید ردشون کنیم حتی زیر قیمت.ببخشین بازم کامنتم ضد ونگر بود

abolfazl alayi fard در 2/5/1396 | 15:54 گفت:

محمد حسین
درست میگی.ولی گابریل و والکات فکر نکنم خروجی باشن. جانکینسون(تهش ۵میلیون پوند)، پرز(۱۵) ،دبوشی(یک جا خوندم باشگاه برا انتقالش پولی نمیخواد ولی اینم ۵)گیبس(۱۰) اینا حتما خارج میشن و ویلشر(۱۵) و چمبرز(تهش ۲۰) شاید خروجی باشن. این ۶تا بازیکن روی هم تقریبا ۲۰میلیون پوند حقوق میگیرن،با این قیمت به فروش برن ۷۰تا ازشون میاد که با آزاد شدن حقوقشون (۲۰میلیون)، میرسه به ۹۰میلیون پوند. با اون ۴۶میلیون پوندی که از بودجه اولیه با محاسبات من ‎مونده . میشه ۱۳۶میلیون پوند که خیلی خوبه.اینم اضافه کنیم شزنی هم با۱۲میلیون پوند رفت یووه. بودجه تقریبا ۱۵۰میرسه.(حساب کتاب فضایی‎)

نه توجیه نیست. بودجه اولیه ما در همین حد ۱۲۰میلیون پونده. حالا بعضی ها میگن ونگر به این شرط تمدید کرده که بودجه نقل و انتقالاتی بهتری در اختیارش قرار بگیره(من که میگم بعیده اینو گفته باشه‎) برا همین بعضی سایتا ۱۵۰، ۱۷۰، ۲۰۰ تا هم گفتن.هرچند باورش سخته ولی امیدواریم اینطوری باشه و بودجه بالا باشه ولی اگر نباشه و همون ۱۲۰باشه بازم توجیه خوبی نیست.
چلسی و آبرامویچ که به نظر من آغاز کننده عصر فعلی فوتبال هستند و میشه گفت فوتبال تا قبل آبرامویچ مسیر کم هزینه تری رو طی میکرد ولی بعد از اون پول و خرید ستاره(نه اینکه قبلا نبود ولی به این افراط وجود نداشت) خیلی متداول شد و باعث شد مسیر کاملا تغییر بکنه.
همین آبرامویچ و چلسی میبنن که تراز مالیشون مناسب نیست، میرن دنبال راه برای درآمد زایی، میبینن فروش بازیکن بهترین راهه‎ آکادمیشون رو تقویت میکنن و محیط مناسبی برای رشد بازیکنهای جوان و ورودشون به فوتبال حرفه ای به وجود میارن. جالب این هست که خود بازیکنها هم میدونن احتمال رسیدشون به تیم اصلی خیلی پایینه (چون هنوزهم سیاست چلسی خرید ستاره هست)ولی مطمئنن با تلاش در آکادمی چلسی، باشگاه شرایط انتقالشون به یک باشگاه خوب رو فراهم میکنه
اینطوری میشه که الان ۱۲۰میلیون پوند برای خرید موراتا و رودیگر و باکایوکو هزینه میکنه ولی از اون طرف تا حالا۶۵میلیون پوند هم بازیکن فروخته و درآمد داشته. چلسی با احتساب درآمد و هزینش توی ترانسفر از ما کمتر خرج کرده پارسال.

آرسنال چیکار میکنه؟؟؟؟ بازیکناشو ترشی میندازه‎ وایمیسه طرف برسه به ۳۰به بالا (حالا بماند طرف قبل ۳۰هم عددی نبوده)بعد قرار دادش تموم بشه بره، برای جوان ها هم همینه. اونا میدونن کی باید بازیکناشونو بفروشن.

محمد حسین در 2/5/1396 | 04:42 گفت:

منظورم از اون سی و خورده ای طبیعتا مبلغ حقوقشون بود!

محمد حسین در 2/5/1396 | 04:37 گفت:

ابولفضل جان یه مشکل با نوشته هات دارم!
اونم اینه که مبلغ در امد هفتگی بازیکنایی که میرن رو محاسبه نمیکنی!
گیبس و لوکاس و ویلشر و دبوشی و جنکینسون و گابریل و والکات( 12 و 15 و 15 و 3 و 3 و 20 و30 ) در بدترین شرایط 90 میلیون با اخرین پیشنهاداتشون میشن!
بعدش با این 30 و خورده ای میلیون یعنی حدودا میشه گفت کولاشیناچ و لاکازت و اوزیل و سانچز قرارداد هاشون با فروشا میره!
90 + 68 میلیون 158 میلیون میشه دوتا بازیکن و درامدشونو جور کرد!
بقیه نوشته اوکیه!
یعنی حس میکنم این نوشته تو البته قطعا ناخواداگاه!
خرج نکردن باشگاه رو توجیح میکنه!

abolfazl alayi fard در 1/5/1396 | 15:09 گفت:

بودجه نقل و انتقالات آرسنال رو ۱۲۰ ،۱۵۰، ۲۰۰میلیون پوند گفتن. ۱۲۰میلیون پوند رسمی تره. آرسنال لاکازت رو ۴۶میلیون پوند براش پرداخت کرد(با پاداش به ۵۲میرسه) و تقریبا۱۲میلیون پوند قراره بهش حقوق بده و این رو هم باید بدونید حقوق بازیکن از بودجه ترانسفر پرداخت میشه(دلیلش مشخصه‎ چرا این اتفاق میفته) لاکازت در واقع۵۸میلیون پوند از بودجه رو صرف خودش کرد چیزی که موند ۶۲میلیون پونده. کولاشیناچ رایگان اومد ولی حقوق دریافتیش تقریبا برابر ۸میلیون پونده با این حساب بودجه میرسه به ۵۴میلیون پوند.اوزیل اگر قرار دادش تمدید بشه دریافتیش ۸میلیون پوند بیشتر میشه. بودجه میرسه۴۶میلیون پوند. با این بودجه به زور میشه یک بازیکن دیگه خرید‎

اگر گیبس۱۰، لوکاس پرز ۱۵، ویلشر۱۵، چمبرز۲۰(نفروشنش بهتره) میشه گفت۶۰میلیون پوند ازشون در میاد. با فروش اینا بودجه میره بالای ۱۰۰میلیون پوند و میشه ۲بازیکن خوب دیگه جذب کرد. خروجیا با قیمت خوب فروش برن دست تیم برای خرید دو بازیکن دیگه باز میشه
اگر سانچز هم بره تقریبا ۵۰میلیون پوند ازش درمیاد.
این رو هم باید در نظر بگیریم با نرفتن به چمویونزلیگ تقریبا ۳۰میلیون از درآمدهای باشگاه کم شده.
فصل قبل هم به همین شکل آرسنال ۹۶میلیون پوند بازیکن خرید و تقریبا۲۰میلیون پوند بهشون حقوق پرداخت کرد. جمعش میشه۱۱۶. بودجه آرسنال رو فصل پیش تقریبا همین مقدار پیش بینی کرده بودن

مرسون دو سال پیش گفته بود اینکه میدونی تیمت ضعف داره و خرید نمیکنی، فقط دلیلش غروره. امیدوارم این پیرمرد غرورشو بذاره کنار تا مثل یه قهرمان بمیره نه مثل...
You either die a hero, or live long enough to see yourself become the villain.
من به شخصه فکر میکنم ونگر اگر بعد از قهرمانی faکاپ ۲۰۱۴خداحافظی میکرد قسمت اول جمله بالا بود.

پیمان در 1/5/1396 | 14:54 گفت:

ونگر برخلاف چیزی که خودش فکر میکنه هیچ جذابیت خاصی نداره برای بازیکنی اگرم کسی مصاحبه میکنه اصولا بعد از قرار دادشونه . یه نکته جالب اینه که ونگر هنوز نمیدونه واسه سال دیگه میخواد با چه سیستمی بازی کنه . چون از یه طرف لمار رو میخواد از طرفی والکات و چمبو رو نمیفروشه . این یعنی اگه خریدیم که یه سیستم اگه نخریدیم هم یه سیستم . اوضاع کل باشگاه همینقدر پا در هواست . بازیکنای دور ریز باشگاهای دیگه میشن ستاره های ما . دفاع چپ تیم مارو تیم ته جدول انگلیس میخواد. ژیرو رو سات میخواد . اینا فحشه . نمیدونم معنی حمایت حتی ۱٪ از ونگر چیه جز صدمه به اسم آرسنال

hoseyn در 1/5/1396 | 08:23 گفت:

فقط خداکنه این دو فصل هرچه زودتر تموم بشه.

فقط باید حرص خورد و حرص خورد و حرص خورد!!

حامد در 31/4/1396 | 22:12 گفت:

میدونم این حرفم تو نظرات پایین کامل و با جزئیات هستش اما تو دلم مونده و منتظر بودم مثالش رو به عینه ببینید که امروز دیدیم
باخت مهم نیست دوستانه بود تیم هم از این بهتر میشه قطعا اما چیزی حتی با بهترین خرید ها شیرین نمیشه آینه که منطقیش نمیگم 10 سال نه 5 سال ونگر داره وعده تیم جوون و قوی رو میده حالا این حاصل کارش بوده این جوونا طرف 3 بازی یه توپ محض رضای خدا نگرفته
تات و چلسی ثابت کردن که سر ورزشگاه هم کلاه سر هوادار رفت تا خود خرتناق
سانچز حق داره بره طرف هیچی ندید تو این تیم
امیدوارم با هر ترکیب و هر عددی تو دفاع میخواییم بازی کنیم اوزیل نره راست چون از والکات هم ضعیف تر میشه
چمبرلین هم نمیخواد تمدید کنه یعنی نمیخواد ای ملت به کی بگی این درد رو
چپ و راست به فنا رفتیم وسط به کنار دفاع واسه خودم کیفیت که هیچ کمیت هم نداریم
با ونگر هیچ نمیشیم این بحثا و سیستم و بازیکن و... فقط میخواییم عمق بحران کمتر بشه مصیبت عظما ونگر ولا غیر
جو هم نمیگیرش مقطعی بش امید ببندیم

محمد حسین در 31/4/1396 | 20:13 گفت:

اولا یک عدد اصلاحیه: اونجایی که نوشتم " من به عنوان یک هوادار یک ساله دارم میگم..." یک دومی زیاد بود!!

ثانیا یادم رفت:
ابولفضل خان شما مطمئن باشن نداریم ! خرید نداریم! هیچی! نهایتا گولوین رو میخره میگه من سه تا خرید قول داده بودم اینم سه تا!
حالا من بازم سعی میکنم امیدم رو برای خرید لمار زنده نگه دارم! همینطوری الکی!
حس میکنم میشه از همین مهره ها خیلی بهتر بازی گرفت چمبرز خوراک سه دفاعس ، سرعت مناسب و قد خوبی داره ولی هیچی!
شزنی بیشترین کلین شیت رو توی دو سال اخیر داشت توی لیگشون! هیچی!
نبری! هیچی!
سه چهارتا از جوونای خوب آکادمی آپدیت کردن بدبختی رو و از همون اکادمی از تیم ترنسفر شدن!! قبلا حداقل تا توی تیم میرسیدن!
ولی تیم خیلی گمه این چند روزه! من اصلا متوجه نشدم امروز ایووبی کجا بود اوزیل کجا رمسی کجا!؟ قاطی و بی نظم!
حقیقتش من خیلی ادم بدبینی هستم (البته واقع بین هستم دوستان بدبین صدام میکنن!!!) ولی سعی میکنم امید داشته باشم چون آرسنالی بودن جز امید هیچی نمیخواد و جز بیلاخ هیچی پس نداده به هوادارای نسل جدیدش!
حداقل شما یه خاطره ای دارید!
تهشم اینکه ما هم همچنین:

محمد حسین در 31/4/1396 | 20:01 گفت:

آقا پیمان عزیز نمیدونم محمد منم یا نه!؟ ولی کاملا قبول دارم حرف شما رو
مشکلی هم نیست ، یعنی همه میدونیم که این تیم به خاک سیاه نشسته! ورزشگاهمون حتی نسبت به قدیمی تر از خودش هم نفرات کمتری میگیره و الان با این قضیه درامد تلوزیونی اون همه سال سکه سکه پول جمع کردن برای ورزشگاه و ستاره فروختن تصمیم اشتباه تری هم جلوه میکنه ،الان تاتنهام داره ورزشگاه میسازه ، چلسی داره ورزشگاه میسازه نیازی هم به این کارها نداره ولی حالا که سختی کشیدیم هم ورزشگاه 60 هزار نفری داریم در حالی که توی اسپانیا بارسا 90 هزار صندلی طراحی کرد برای "اضافه" کردن به استادیوم با کمترین هزینه و دورتموند وست فالن 42 هزار نفری رو به 71 هزار نفر افزایش داده پس حتی توی درامدزایی از استادیوم هم خراب کردیم!
آکادمی که لندن رو چلسی و تاتنهام مکیدن! ما هم سر یک پوند یه جوون طلایی رو از دست میدیم! استعداد یابی توی تیم ریده (بااینکه خود ونگر انصافا کارش خوبه ولی تن ندادن به افزوده شدن پست مدیر ورزشی در باشگاه آکادمی ما رو به نابودی نزدیک و نزدیک تر میکنه) تیم ما از بازیکنهایی استفاده میکنه که تیمهای دیگه دور میندازن!(من خودم یکی از الگوهام بجز آنری و زیدان توی سبک فوتبال اوزیله که از رئال رونده شد!) هنوز از حفظ سانچز که هیچ حتی چمبرلین هم عاجزیم!با وجود آنری و ویرا و امثالهم استیو بولد روی نیمکته و یه تعداد پیرمرد دور ونگر هستن بجای این میشد از انری و لیونبرگ و برگکمپ و لمن برای پست های باشگاه استفاده کرد
من به عنوان یک هوادار دارم یک ساله میگم بازیکن خوب زیاده حتی جوون و با انگیزه و ارزونشم هست مثلا پارسال یه لیست از جوون ها برای سعید عزیز نوشتم که الان سرنوشتشونو بررسی میکنیم : دی شیلیو و برناردسکی (یووه) کلهان اوغلو (میلان) دلوفئو (بارسا) لاپورته(هنوز بیلبائو) ایناکی ویلیامز(هنوز بیلبائو) فرانک کسیه (میلان) و... بعد چطوری باشگاه توانایی کشف و خرید این ها رو نداره !؟
چطور متوجه نمیشن که با خرید بیشتر و بردن لیگ درامدشون هم بهتر میشه؟ در امد تلوزیونی به علاوه جایزه مالی لیگ باعث شد چلسی 31 میلیون بیشتر از تاتنهام دوم جدولی درامد بدست بیاره!
اینی که ما داریم بررسی میکنیم از علاقه به باشگاهه وگرنه من به شخصه با ادی هاو هم اینده بهتری نسبت به ونگر برای باشگاه میدیدم و میبینم چه رسد به کومن که خلاقیتش رو توی جوان گرایی و خرید صحیح بصورت همزمان توی اورتون داره نشون داده میشه مثلا یکی از بزرگ ترین مشکلات تیم ما با ونگر تعویض های شبیه به هم و همیشگیشه و دومی اینه که توانایی بازی خوانی و تغییر سیستم حین بازی رو نداره و کاملا بیننده هست! ما هنوز قدم به جلو نداشتیم چون استادیوممون الان دوباره به افزایش تعداد نیاز داره (بعد 9-10 سال!) چون تیممون کاملا به خرید نیاز داره و تازه بازیکنهای کلیدی مون هم به سالهای اخرشون نزدیک میشن و نه آکادمی ای هست و نه قدرت خرید جوون های اینده دار ما مربی ای داریم که نمیره! اگه بره معلوم نیست کی بیاد! یه حرفی هست که من همیشه میزنم اونم اینه کهع فرهنگ "خوشه چین بودن" توی تیم ثمره تک تک کلمات ونگر و کادر فنی توی هر تمرین و هر مصاحبه ای و عدم تشکییل ترکیب رقابتی توی تیم و رفتار پدرانه ونگر با بازیکنا و... هست که نمیگنجه
کلا اینکه بحث میکنیم چون با فوتبال و آرسنال حال میکنیم
منم میلان و پرسپولیس رو بجز آرسنال (در مراحل بعدی البته!) دوست دارم که قدرت گرفتن اونها یکم از این درد کم میکنه!

Sadegh در 31/4/1396 | 19:49 گفت:

کامیار ونگر لیاقت احترام نداره هیچ دلیل برای حمایت ازش وجود نداره
باید قبول کنیم ونگر اصلا در حد مربی گری ما نیست اون سه تا جام هم گرفته به خاطر بازیکمنامون بود با هم لفظ به نظر شما بی ادبانه میگم ونگر رییییییییده به تیم

Sajad در 31/4/1396 | 19:34 گفت:

"ما چه ۳ دفاعه بازی کنیم چه ۴ تا دفاعه حتی اگه قهرمان امسال لیگ هم بشیم باز قدم رو به جلو نداشتیم"
اینو خوندم مغزم هنگ کرد.یکم سطح پایین بنویسید ما بیسواد ها هم درکش کنیم!!!

پیمان در 31/4/1396 | 18:59 گفت:

محمد جان من خیلی دوست دارم تو طرفداری هم میبنم نظراتتو . من سن شما که بودم عاشق ونگر بودم و فکر میکردم هیچکس بیشتر از ونگر فوتبال نمیفهمه . الان هم سنم زیاد نیست اما اینو فهمیدم که توی یه سیتسم کوچکترین عضو اشتباه هم کار بعقیه رو خراب میکنه . میلان بعد از ۶ سال فلاکت داره دباره اصولی بسته میشه . ولی ما بیشتر از ۱۰ سال فرصت سوزی کردیم و الان تو سخت ترین شرایط لیگ هستیم . نه آکادمیمون بهترینه نه ورزشگاهمون نه تیم اصلی نه تیم مربیا . در حقیقت ونگر تمام این ۱۰ سال همه چیز رو متوسط کزد و روحیه کل مجموعه هم متوسط خواهه . اینو واسه این گفتم که بگم ما چه ۳ دفاعه بازی کنیم چه ۴ تا دفاعه حتی اگه قهرمان امسال لیگ هم بشیم باز قدم رو به جلو نداشتیم

abolfazl alayi fard در 31/4/1396 | 18:51 گفت:

ونگر آخرای بازی دیگه بادش کاملا خالی شده بود و نشسته بود روی نیمکت و به دور دست خیره شده بود. به نظر ناامید شده بود از نحوه بازی و سیستم. بازیکن بخر پیرمرد. دیگه بارسلونا با اون آکادمیش سر خم کرده و به خرید روی آورده، ما که ....


محمد حسین
بازیکنایی که سر پست های اصلیشون عملکردشون متوسط بود، خیلی انتظار زیادیه که بتونن توی پست جدید و سیستم جدید عملکرد بهتری ارائه بدن
من فقط دلم برای اوزیل میسوزه که داره جون میده توی این سیستم و بحثم سیستمه. قشنگ معلوم بود داریم زور میزنیم.
چشب بذار بازیکناشو جذب بکنه، اصلا هر بازی از ۲تا سیستم استفاده بکنه
تیم نیمه اول تقریبا با ۳تا تغییر تیم اصلیه ماست. بقیه دیگه ویلشر و دوستان هستن.‎
همین ونگر آخر کاری میکنه که توهم از سیستم مورد علاقه‎ متنفر بشی😉
اینو آویزه گوشت کن پسر من از هوادار آرسنال بیرون نمیکشم حتی اگر نظرش با من مخالف باشه. عشقی عشق

محمد حسین در 31/4/1396 | 18:09 گفت:

اینقدری که از این حرکت اخری کوشیلنی ناامید شدم از هیچی ناامید نشده بودم!

محمد حسین در 31/4/1396 | 17:58 گفت:

بابا ابولفضل جان شما سه پیچ کردیا!
منم که میگم این اقا وینگ نیست ولی اینطوری تا الان استارت نزده بود! همین! از همه چی انتقاد میکشی بیرون؟!

راحت ترین سیستم برای تغییر دفاع به حمله و به عبارت دیگه دفاع پر تعداد و حمله پر تعداد همین سیستمه ، سیستم!
حالا من که میگم این تیم بر فناس... گفتم 4 تا خرید میخوایم... 3 ساله دارم میگم تو این سایت که ونگر اوت!!
ولی حرف ما سیستم بود.
من ارسنال رو با 3 دفاعه میپسندم ولی بازیکن با تجربه لازمه برای این سیستم وسط دفاعمون! برای همین بذار لیگ شروع شه با ترکیب اصلی خیلی بهتر خواهد بود.

الانم میگم زمان تغییره و ونگر اوت!

پیمان در 31/4/1396 | 17:46 گفت:

تا روزی که ونگر تو این تیمه امید داشتن به پیشرفت فقط یه رویای احمقانست

abolfazl alayi fard در 31/4/1396 | 17:39 گفت:

میلان اجاز نفس کشیدن به بایرن رو نداد. هر دو تا ترکیبش که مونتلا به زمین فرستاد سطحشون خوب بود که نتیجه خرید خوبه که ما هنوز انجام ندادیم و نخواهیم داد. در مورد بایرن میشه گفت همشون اصلی بودن به غیر از ۳تا. تقریبا با همین ترکیب نیمه اول بازی بایرن آرسنال، تیم مارو تو قوطی کرده بودن

حرکت اوزیل در وینگ راست:سر توپ و آوردن توپ روی پای چپ و پاس به عقب، again & again

دقیقا بعد از استارتش همین حرکتو انجام داد چون بازی سازه نه وینگ. بیل اگر بود شاید به طرف یه تنه میزد و توپ رو به سمت محوطه میاورد ولی اوزیل فقط همون کارو میکنه چون سبکش همینه.

صادق
گزینه های ما تقریبا همین ها هستن. غیر از کولاشیناچ که اگر سالم باشه بهتر بود.
محمد حسین
قدرت سوییچ رو چشیدی برادر؟؟ ‎ما تا سوییچ بشیم داور توپ رو وسط زمین کاشته برای شروع بعد از گل خورده.‎ چه تو ۴دفاعه چه ۳دفاعه

حامد
فدا سرت که داگلاس و محرز و.... نگرفتیم و سانچز و چمبرلین میرن. بهترین خرید ما تمدید ۲ساله بود. در همین حین ما هنوز دنبال لمار و امباپه هستیم‎

محمد حسین در 31/4/1396 | 17:26 گفت:

آقا من یه غلطی کردم طبق خبرا گفتم کوش و سئاد مسموم شدن! همون طوری که رسانه ها گفته بودن!
هر دوتا اومدن تو!

محمد حسین در 31/4/1396 | 17:25 گفت:

آقا جان همه جوونا تعویض شدن شما راضی شدید من ناراضیم!
اللنی اون وسط چه غلطی میکنه توی دفاع؟!
ژاکا چرا رفت بیرون؟
چرا لاکازت و ژیرو رو امتحان نمیکنه با هم؟


3-0 =باتشوایی

محمد حسین در 31/4/1396 | 17:23 گفت:

کلی تعویض!
ژیرو با لاکازت
برامال و ولبک
ژاکا و کوکلن
مرته و الننی!!!!
نیلز و کوش

محمد حسین در 31/4/1396 | 17:21 گفت:

کامیار
جای نایلز بجز نلسون هیچکی رو نداره.
ایووبی هم از همین اردو ها شناختیم. صبر داشته باش!

پ.ن: الان ونگر داره با داورا و مسئولین و کل استادیوم دعوا میگیره! نمیدونم چرا!

kamyar در 31/4/1396 | 17:17 گفت:

من نمیدونم چی توی نایلز دیده که هربازی فیکسه به ترکیب اصلی فصل بعد هم اضافه شده
برامال هم امروز خوب نبود اصلا
البته چلسی هم نامردی نکرده همه بازیکن اصلیاشو گذاشته تو : ))

kamyar در 31/4/1396 | 17:06 گفت:

صادق جان امیدوارم از این به بعد تو کامنتات توهین نباشه
10 تا کامنت راجع به ونگر دادی هرکدومو یه فحش تهش گذاشتی. متوجه شدیم منتقد هستی ولی لطفا دایره ادب رو رعایت کن

محمد حسین در 31/4/1396 | 17:03 گفت:

دقیقا ثانیه اخر نیمه اول اوزیل یه استارت عجیب غریب زد در حد بیل !
پایان نیمه اول 2-0!!!
دوتا خوردیم توی 1 دقیقه از ویلیان و باتشوایی (چقدر حرص خوردم این بشر رو بخریم نشد!)

محمد حسین در 31/4/1396 | 16:49 گفت:

میگفتن کوش مسموم شده ولی داره گرم میکنه...

محمد حسین در 31/4/1396 | 16:37 گفت:

آرمین جان، گرفتم!

صادق : کوش،گابریل،موستفی،بلرین،چمبرز،هولدینگ،سئاد،ویلشر،سانچز مصدوم و محروم وتوی استراحتن
کیو بفرسته تو زمین آخه!؟
دقیقا اون جایی که کوهن برامال و مایتلند نایلز (دلایل احمق بودن ونگر!) همون جایی هستن که ما هیچکی نداریم!!
من بلد نیستم کنایه بزنم و از واژه های دیگه استفاده کنم، رک بهت میگم ، مردانه و رو در رو!
درباره خرید هم من فقط به لمار امید داشتم که هنوزم دارم چون طبق خبر رسانه های فرانسوی قرار بود تا بعد از اردوی ما توی چین رسمی نشه که جایگزین رو بتونن ارزون بخرن و تحت فشار نرن پس هنوز هیچی نمیشه گفت!


الکسیس هم گفتن الان در حال مذاکره هست با پاریسی ها بصورت مستقیم!

آرمین توپچی در 31/4/1396 | 16:20 گفت:

ونگر و انجلوتی و خیلی از مربی های بزرگ دنیا احمقن ولی شما پشت پی سی تو ایران دانایی
خیلی از مربی ها تو پیش فصل این کار رو می کنند و یه کار کاملا رایج تو دنیاست

محمد حسین چند روز پیش بهت یه حرفی زدم این هم مصداقش
راستی اون موقع منظورم از مخاطب عام کسی بود که دانش اکادمی نداشته باشه وگرنه سطح خیلی از کامنت ها اینجا از نویسنده های بقیه سایت ها بالاتره
شما وقتی به عنوان یه مخاطب عام مثلا یه فیلمی رو می بینی می تونی در زمینه های مختلف نقدش کنی ( شروع و پایان فیلم - تاثیرگذاری - نوع بازی بازیگر ها و ....) ولی وقتی اطلاعات حرفه ای نداشته باشی در مورد نوع فیلم برداری یا مثلا سبک نورپردازی و خیلی چیز های دیگه نمی تونه نقدی بکنی ( فقط در این حد می تونی که بگی دوست داشتی یا دوست نداشتی )
امیدوارم منظورم رو گرفته باشی

در مورد سانچز هم امیدوارم نره ولی اگه می خواد بره بهترین جا همون پاریس هست برای ما

دوستان بنده امسال درگیر بحث دوستداشتنی کنکور هستم برای همین بیش تر سعی می کنم خواننده باشم و کمتر کامنت بگذارم

Sadegh در 31/4/1396 | 15:34 گفت:

یه نگاه به ترکیب ارسنال و چلسی تو بازی امروز کنیم میبینیم ونگر که با اینکه میتونیه ترکیب قوی تر بفرسته زمین اما نمیفرسته( احمقه) امیدوارم تو بازی لیگ اینجوری نباشه

چلسی با ۹۰ درصد ترکیب اصلیش بازی میکنه بعد ما به خاطر به اصطلاح امتحان سیستم که کاملا بدون فایده اس این ترکیبمونه.)))

Sadegh در 31/4/1396 | 15:22 گفت:

جالبیش اینه وقتی من این حرفا زدم همه گفتید خیلی نا امیدی .الان خودتون دارین بهش می رسین. ولی یه حسی بهم میگه سهمیه میگیریم لاکازت بازیکن کلیدی ما میشه بهش باید وقت داد
سانچز هم بهش حق میدم نمونه تیممون داغونه خداوکیلی . بهتره بفروشیم حداقلش اینه که تو انگلیس نیست کمتر حرص میخوریم

محمد حسین در 31/4/1396 | 14:50 گفت:

آقا میلان 3 تا به بایرن زد توی یه نیمه!!!!!

محمد حسین در 31/4/1396 | 13:26 گفت:

آقا من تازه خلاصه داربی منچستر دیروز-پریروز رو دیدم
وای از ضربه های لوکاکو! ارزش داشت! 100 میلیون هم ارزش داشت! یه تیرک زد که فک کنم توپ برگشتی هنوز تو هواست!

محمد حسین در 31/4/1396 | 12:08 گفت:

از اونجایی که پی اس جی قهرمان لیگ قهرمانان نمیشه و از طرفی دیگه هم حداکثر تاثیرش روی تیم ما یه برخورد توی اروپاست برای سالهای بعدی به نظرم اگر الکسیس بخواد جدا شه بهترین گزینه برای ماست ولی خب برای خودش بایرن بود که پروندشون!
چمبو هم که پریده قطعا! همین که چن تا تیم خوب دنبالشن نشون میده که جواهری رو داریم از دست میدیم!
خرید هم نمیکنیم ...
رتبه 8 ام تا 10 ام رو انتظار دارم!

kamyar در 31/4/1396 | 11:44 گفت:

همه دوست داریم سانچز بمونه ولی اگه قراره بره چی بهتر از اینکه با یه مبلغ خوب بره خارج از انگلیس بازی کنه؟
حداقل دلمون کمتر میشکنه : )

حامد در 31/4/1396 | 10:30 گفت:

وااااااااااااااااااای چی شد یهو

همه از رفتن سانچز میگن به پاریس شما چطور دیگه کار به سایت خود ما هم رسید اینور هم اوضاعش کشمشی شد چمبو واسه هزارمین بار گفت تمدید نمیکنه حالا چلسی اومده دنبالش این خبر وقتی بدتر میشه که رم با لستر به توافق رسیده داگلاس رو هم ما نگرفتیم لمار هم رو هواست

گاوموووون زاییده فعلا

Sadegh در 30/4/1396 | 16:47 گفت:

الان بازی اینتر و شالکه دارم میبینم بروزویچ خیلی خوبه به نظرم کنار ژاکا جواب میده .ما هم اونجا مشکل داریم دقیقا نیازه تیمه

همه عالم فهمیدن سیستم ونگر داغون جز خودش

abolfazl alayi fard در 30/4/1396 | 15:56 گفت:

جملمو یادم رفت کامل کنم
ادامه بازی اوزیل توی این پست و این ترکیب نتیجه ای جز لطمه خوردنه خود اوزیل و تیم نداره. اوزیل همین الان انتقاد ازش زیاده، ادامه این روند باعث میشه بره زیر فشار شدیدتر و متقابلا افت اعتماد به نفس و عملکردش

abolfazl alayi fard در 30/4/1396 | 15:51 گفت:

توی این سیستم اوزیل باید روی نیمکت بشینه. تو این نوع چینش جایی برای همچین بازیکنی نیست. والکات عتیقه بهتر از اوزیل توی اون پست جواب میده، همونطور که ایووبی بهتر جواب داده. ادامه بازی اوزیل تو این ترکیب

در مورد ۴۲۳۱هم میشه گفت منعطف ترین سیستم فوتباله. ما کیفیت لازم برای سوییچ رو نداریم.
بیرین بازیکنیه که توی کارهای هجومی اگر ۸(از۱۰) باشه تو کارهای دفاعی با ارفاق ۳هست. اوزیل اگر توی هجومی ۸باشه توی دفاع ۱هست. اکثر بازیکنامون(مخصوصاًهافبک ها که وظیف اصلی بالانس رو دارن) همینطوری هستن. اصطلاحا بهش میگن تک مود. یا مهره هجومی با قابلیت دفاعیه پایین و بلعکس. بهترین بازیکنامون از این لحاظ رمزی و چمبرلین هستن. بالانس نسبتا خوبی دارن توی بازیشون مخصوصا رمزی. باید اکثر ترکیب این بالانس رو داشته باشن توی بازیشون. بالانس چلسی از نوع مهره هاش مشخصه.
در مورد آخر فصل هم دوباره تکرار میکنم که مدت خیلی طولانی هست که آرسنال آخر فصل خوب میشه. تا زمستون مشخص میشه ترکیب سه دفاعه،عصای موسی ای نداشته

بازارم که اصلا خوب نیست. حتی شایعه نصفه نیمه هم وجود نداره. تا حالا ۴۶میلیون پوند فقط هزینه کردیم. اگر مثل پارسال تقریبا ۱۰۰میلیون پوند هزینه بکنیم. من بودم ۳۰تا(به نظرم کمتر باید باشه) برای موسی سیسوکو که تمایل داره به خروج از تاتنهام میدادم، ۳۵تا هم برای محرز(برچسبی که زده لستر) جمعش با لاکازت تقریبا ۱۱۰. به چمبرز هم اجباراً اعتماد میکردم توی دفاع چون پول نداشتم‎
با بازی که منچستر ارائه داد جلو سیتی، خیلی پیشرفت کردن. ضعفهاشون برطرف شده
با حضور بازیکنای مستعد مصدومیت به تعداد بالا در آرسنال و همچنین حضور در لیگ اروپا، فصل عجیبی رو پیش بینی میکنم‎

بهترین کار اینه که دعا کنیم این دو سال زودتر تموم بشه و بعدش ونگر تمدید نکنه‎ و همزمان یک شخص خیّر چینی یا عرب پیداش بشه و آرسنال رو بخره. اون موقع همه چی درست میشه‎

محمد حسین در 30/4/1396 | 08:43 گفت:

پتر چک قبول نکرده که جام رو بعد از بازی بایرن بلند کنه و گفته این جام ارزش نداره که برای بلند کردن به درد بخوره!
گفته: این جامی نیست که ما بلند میکنیم بچه ها، جام اصلی رو بلند میکنیم، آخر فصل!نه این!
Admonishing the younger members of the team he said: ‘This is not the trophy we lift guys. This is not the trophy we lift. Let’s lift the big one at the end of the season. Not this one!’

Read more: http://metro.co.uk/2017/07/20/petr-cech-refuses-to-lift-pre-season-trophy-and-tells-off-arsenal-teammates-for-celebrating-6792710/#ixzz4nR6KS9GT

محمد حسین در 30/4/1396 | 08:32 گفت:

آرسنال
In
Sead Kolasinac (Schalke) Free
Alexandre Lacazette (Lyon)

چلسی
In
Willy Caballero Free
Antonio Rudiger (Roma)
Tiemoue Bakayoko (Monaco)

اورتون!

In
Jordan Pickford (Sunderland)
Davy Klaassen (Ajax)
Nathangelo Markelo (FC Volendam)
Henry Onyekuru (Eupen)
Sandro Ramirez (Malaga)
Michael Keane (Burnley)
Boris Mathis (Metz)
Anton Donkor (Wolfsburg)
Josh Bowler (QPR)
Wayne Rooney (Man Utd)
Cuco Martina (Southampton)

لیورپول
In
Mohamed Salah (Roma)
Dominic Solanke (Chelsea) Free


سیتی
In
Bernardo Silva (AS Monaco)
Ederson (Benfica)
Kyle Walker (Tottenham Hotspur)
Douglas Luiz (Vasco De Gama)

یونایتد
In
Victor Lindelof (Benfica)
Romelu Lukaku (Everton)

تاتنهام هیچی نخریده!!!


سیتی مندی رو میخواد و 50 میلیون پیشنهاد داده که رد شده ، احتمالا میخره و به گفته پپ 4 تا خرید دیگه دارن!!!
یونایتد دوتا خرید خوب کرده دقیقا توی نقاط ضعف فصل قبلش و پپ ناراحته و بازم خرید میخواد و باشگاه گفته میخواد بخره بازم...
چلسی موراتا رو خریده که هنوز توی سایت رسمی جزیره نیومده ولی موراتا عکس رسمی گرفته با لباس و یه دفاع چپ میخواد که شدید دنبالشه!
اورتون هم که قوی تر شده به عنوان تیم ششم امیدوار به ارتقاء رتبس!
فقط باقی میمونه لیورپول که فقط صلاح رو خریده و 70 میلیون برای نبی کیتا پیشنهاد داده و لایپزیک 80 میخواد! پس میخرن!
و تاتنهام که هیچی نخریده و با توجه به سیستم 3 دفاعش کایل واکر رو مازاد کرده و فروخته که سود خوبی کرده و احتمالا چند تا جوون میخره ولی همین طوری هم سهمیش به نظر قطعیه!
و ما!
که کلی ضعف باقی مونده داریم و دنبال لمار بودیم که هیچ خبری جدیدی ازش نیست و اگرم بخریمش بازم 2 تا خرید لااقل لازم داریم با توجه به بازی لمار هم به عنوان جایگزین اوزیل هم کولاسیناک عرض میکنم

پس گور بابای ترکیب! امسالم برفناییم ، بحثمون بی فایدس!

محمد حسین در 30/4/1396 | 08:14 گفت:

آقا پلیز!
حرف منو نگرفتین
میگم ونگر 20سال کرده بود توی 4 دفاع در هم نمیاورد الان مطمئنا ما 3 دفاعه خواهیم بود و ونگر تغییر نمیده خودشم گفته و این درسته که اوزیل پستش اونجا نیست همون طوری که من گفتم خودمم همین پایین ولی اگه اونجا نباشه توی این سیستم کجا باشه!؟

حالا نکته دوم اینکه منم میدونم که ما بر اساس 4 دفاعه مهره خریدیم ولی 3 دفاعه توی انگلیس داره جواب میده چرا ما استفاده نکنیم و با خرید های کمتر همین سیستم رو پیشرفت ندیم؟
توی بازه زمانی ای که 3 دفاعه بودیم بیشتر از هر تیمی توی جزیره گل زدیم پس پست اوزیل مشکلی ایجاد نکرده در عمل!

آقا جان سوییچ از 4231 روی 451 رو داری با سوییچ از 343 به 541 تعمیم میدی؟! خیلی اشتباهه!
توی سیستم 3 دفاعه بهترین حسن همین حالتیه که باعث میشه تیم بصورت یه فنر بزرگ عمل کنه که تیم ما رو نجات داد!
حالا اگه شما وینگ بک ها رو بیاری درست کنی دفاع راست و وینگ ها بیان عقب و بشن هافبک کناری سوییچ انجام شده و یه دفاع محکم طراحی شده!
ولی توی سیستم 4 دفاعه برای سوویچ اولا تعویض ضروریه و بدون اون سوییچ ناقض رخ میده ثانیا بازیکن شماره 10 به رهبر کارهای تدافعی در مرکز زمین تبدیل میشه که میدونیم کار مسوت نیست بعدشم عمق دفاع ما که توی بازی بارسا و توی بازی بایرن ازش ضربه خوردیم دو سال متوالی بازم همون مشکل قبلی خودش رو به همراه داره یعنی توی این سیستم فقط خظ هافبکه که بصورت فنری جمع میشه توی خودش و وسط زمین رو شلوغ میکنه ولی ساختار خط دفاع حفظ میشه و به طبع ضعف هاشم حفظ میشه!

حالا اینکه تیم ما فرهنگ خوشه چین بودن و به کم راضی بودن رو داره و اینکه هیچ تضمینی برای موفقیت تیم با هیچ کدوم از ترکیب ها در میانه فصل وجود نداره رو من کاملا باهاش موافقم و فقط بسته به مربی و سطح امادگی بازیکناس که اظهر من الشمسه که من ازش راضی نیستم چون همچنان ونگر اوت میگم!

برادر گرامی حامد عزیز سبک بازی توی سیستم 3 دفاعه بازیکن تخریبی "صرف" نمیخواد! این سبک روشش اینه! یا نباید از این روش استفاده کرد یا باید همون طوری که طراحی شده استفاده کردش! توی واژگان تعریفی این سیستم هافبک تخریبی و دفاعی وجود نداره و بجاش تعداد دفاع کننده ها توی مرکز زمین و برتری عددی باعث توپگیری میشه.
هافبک های سیستم 343 باید دونده و جنگنده باشن کوندوگبیا حمل توپ نداره ، خلاقیت و بازی سازی نداره!
دردسر چرا ؟ سیستم 343 رو توی نت سرچ کن یا توی بازی های فوتبال انتخاب کن! پستی تحت عنوان هافبک دفاعی وجود نداره!
دلیل تغییر سیستم ما و موفق شدنمون هم همینه! چون ما هافبک های فانتزی و دونده و خلاق داریم نه جنگنده ای که پاس بلند هم نمیتونه بده و از این ضعف به عنوان نقطه قوت استفاده کردیم و اینکه سیستم 3 دفاعه در جزیره مد شد از شانس ما بود وگرنه برفنا بودیم امسال و 7 ام 8 ام میشدیم!
این قضیه کوک هم که هیچ چون امیدی بهش ندارم پس بیخیال و کلا به نظرم باید فروش بره چون اگر قصد ونگر حفظ سیستم 3 دفاعه برای 20 سال اینده! باشه به هیچ کاری نمیاد همون طوری که توضیح دادم!
والا به خدا چمبو داره شکوفا میشه! بابا چلسی و لیورپول و سیتی بهش لینک شدن! الکسیس به اینا لینک میشه! تیمهای سطح بالا میخوانش! خیلی آچار فرانسس! سانترش برای ژیرو که بازی با منچستر رو تو اوج ذلت مساوی کرد به یاد بیارید... تازه وسط زمین هم بازی میکنه برای انگلیس کلا... حیف ترین بازیکن برای فروشه. ولی منم موافقم و نظرمو عوض میکنم که چمبو جایگزین اوزیل باشه چون هر چی از دروازه دورتره موثر تر بازی میکنه.

Sadegh در 29/4/1396 | 20:32 گفت:

دوستان بازی شنبه با چلسی پخش زنده داره ؟



خیلی حس بدیه به عنوان تماشاچی به خریدای تیم های بقیه نگاه کنیم.همیشه از نقل و انتقالات متنفر بودم کاش زودتر تموم بشه .این فصل هم فقط میخوام فوتبال ببینم اگه نتیجه بگیرم خوشحال میشم اگه هم نگیریم هم عجیب نیست برام تا ونگر هست توقع هر نوع شکستی رو دارم

حامد در 29/4/1396 | 19:05 گفت:

تمام حرف منو ابوالفضل زد، 3 یا 4 دفاع فرقی نمیکنه وقتی جلو صغیر و کبیر با یه ترکیب بری یا نخوای دفاع کنی از رو منطق
هی میگید تخریب چی نمیخواییم کدوم تیم بدون تخریب چی قهرمان انگلیس شد میگید اگه کوک خوب باشه فلانیم خب خوب باشه خلاق میشه یا میشه مسی.؟میشه تخریب چی،ما باکس لازم داریم حالا 3 یا 4 کواچیچ ،کندوگبیا جواهر مثل وانیاما
اوزیل وینگ راست؟بهترین شماره 10 باید بره وینگ اونم راست که وسط ضد حمله یادش بیاد تو سر توپ بزنه چون پا چپ هست؟اونوقت که وینگ راست بود چی کرد که الان بگذاریمش راست
میگید محرز نه چمبو وینگ راست
چمبو عقل داره بره وینگ راست چند تا موقعیت ایجاد کرده تو این چند سال

abolfazl alayi fard در 29/4/1396 | 16:29 گفت:

آرسنال توی دو دهه اخیر اکثر مواقع ۴ دفاعه بازی کرده، و توی ۵سال اخیر اکثر مواقع با ۴۲۳۱ بازیهاش رو انجام داده و توی این حداقل ۵سال تمام مهره هایی که پرورش داده یا جذب کرده مبتنی بر این سیستم بوده
ضعف دفاعیه آرسنال بخاطر کیفیت پایین مهره هاش و ضعف شخص ونگر توی تاکتیکای دفاعیش بود. فکر میکنید ترکیب ۳دفاعه آرسنال رو رستگار میکنه؟؟؟ من اینطور فکر نمیکنم

روند آرسنال تقریبا همیشه اینطور بوده که آخر فصل اوج میگیره چه با ۴دفاع چه ۳دفاع. من نمیدونم چرا بازگشت به ترکیبی که همه مهره هامون براش جذب شدن به صلاح نیست؟؟ الان آرسنال داره زور میزنه۳دفاعه بازی کنه

بله توی ۴۲۳۱هم موقع دفاع میتونه سوییچ بشه روی ۴۵۱، ولی ما میتونستیم انجام بدیم؟؟؟اگر میتونستیم انجام بدیم ۵تااز بایرن نمیخوردیم. همین اتفاق توی سوییچ از ۳۴۳فعلی به ۵۴۱ هم اتفاق خواهد افتاد
سویچینگ ترکیب توی لفظ راحته، ولی آرسنال آیا این انعطاف رو داره؟؟ چقدر طول میکشه که ترکیب سوییچ بشه؟؟ بعد از سوییچینگ افراد حاضر درترکیب چقدر کارایی دارن؟؟ اصلا بازیکن حاضر در ترکیب قابلیت تغییر مود توی بازیش رو داره؟؟؟ و .....

علت اینکه ایووبی بهتر جواب داده توی این سه تا بازی نسبت به اوزیل، اینه که جای اوزیل اونجا نیست. ولی چون تیم میخواد به زور اینجوری بازی کنه و اوزیلم تو باشه حتما، این بنده خدارو میذاره توی ترکیب.
دقیقا همون ضعفهایی رو که توی ۴۲۳۱داشتیم توی ترکیب فعلی هم داریم. نبود دفاع وسط خوب، نبود هافبک دفاعی یا میانی خوب. به نفع تیمه که اوزیل برگرده به میانه میدان و پست شماره ۱۰،بعد از این اتفاق وجود یک وینگ راست واجبه.
آرسنال باید حداقل سه تا خرید خوب دیگه(در صورت نرفتن سانچز که میره)توی دفاع وسط هافبک میانی و وینگ راست انجام بده وگرنه چه با ۳دفاع چه با ۴ دفاع این تیم سهمیه هم نخواهد گرفت.
گواردیولا میگه حداقل باید ۴تا دیگه بخریم مورینیو میگه راضی نیستم.‎

محمد حسین در 29/4/1396 | 14:14 گفت:

کلا بازیکن خوش تکنیک و خلاق و موقعیت ساز لازم داریم که جنگنده هم باشه همه اینا به نسبت مساوی لازمه برای نوع سیستم بازی تیم ما
تیم ما اونطوری دفاعی صرف یا جنگنده صرف نمیتونه کار راه بندازه
مگر اینکه اینطوری بشه (که اون موقع محرز لازمیم!)
----------------------------------------چک-------------------------------------
-------هولدینگ----------------------کوش-------------------موستفی-------
--سئاد-----------------باکایوکو/کاروالیو/غول!!------------------بلرین--------
------------------------------اوزیل---------------------------------------------
----سانچز----------------------------------------------------------محرز-------
----------------------------------------لاکازت----------------------------------
که خلاق و موقعیت ساز محض رو با جنگنده و تخریبچی محض بشه ترکیب کرد که در اون صورت واقعا یه تکاور لازم داریم یه کسی که به معنای واقعی گولاخ محسوب بشه!
وگرنه توی این سیستم یکی مثل رمسی ولی بهتر لازم داریم یعنی شوت بزنه (مث رمسی 2013) پاس خوب بده و توپگیر خوبی باشه و خوبم بدوئه و از همه مهم تر توی جزیره مصدوم نشه راحت!
من الان که اینو مینویسم فقط پیانیچ و کواچیچ به ذهنم میرسه که با رمسی زوج خوبی بشن و با ژاکا هم زوج خوبی بشن و همه ملاک های لازمه رو داشته باشن و قابل خرید باشن!
باکایوکو خلاق نیست و خوش تکنیک نیست ولی پاس های کوتاه خوبی میده و جنگندس و کانته هم ناقصه ولی پیانیچ و کواچیچ کنار رمسی یا ژاکا بهترین زوج دنیا میشن!

محمد حسین در 29/4/1396 | 14:05 گفت:

آرمین من بعید میدونم حتی باکایوکو هم به سیستم بازی ما بخوره!
ما در حد همین فیزیک رمسی ولی خوش تکنیک تر لازم داریم که کواچیچ بهترین گزینه توی بازاره که میخواد جدا شه چون بازی حالا حالا ها بهش نمیرسه ، حمل توپ در حد مسی ولی جنگندگی روی توپ در حد پوگبا رو میتونه پیاده کنه
من براش 90 میلیون میدم ولی رئال حدود 40 میلیون راضیه!
بخریمش بخدا بردیم!

آرمین توپچی در 29/4/1396 | 13:29 گفت:

محمد حسین منظورم از گولاخ ویلیام کاروالیو نبود در واقع همون جور که خودت گفتی 3 دفاعه نیاز به هافبک دفاعی به شکل سنتی نداره

من دنبال هافبکی می گردم که جنگنده باشه چون خوراک سیستم سه دفاعه هست
شما فصل بعد کانته - باکایوکو رو نگاه کن که چه دهنی از تیم ها سرویس می کنند
منظور من از گولاخ این جور بازیکن ها هست

ترکیبی که نوشتی رو الان قبول دارم فقط جای رمسی باید یکی بخریم که 3 تایی با ژاکا چرخشی بازی کنند

محمد حسین در 29/4/1396 | 11:38 گفت:

بهترین سیستم اینه بدون خرید:
--------------------------چک------------------------------
------هولدینگ---------کوش-----------موستفی--------
-سئاد---------ژاکا----------------رمسی------چمبرلین--
------------الکسیس------------اوزیل-------------------
----------------------لاکازت------------------------------

حالا وینگ راست جای مسوت بازی کنه مسوت کجا بره!؟ روی نیمکت؟! 42 میلیون دادیم کسی رو که توی تیم منتخب فیفا بود و اقای پاس گل دنیا بود خریدیم که بذاریم روی نیمکت؟!
درباره وینگ بک راست که گفتم 3 گزینه خوب داریم، یادمون نره بلرین گزینه اول بارسلونا بود!!
اینکه بچه ها میگن وینگ راست اولویته رو نمیفهمم!
اولویت دفاع وسط و هافبک باکس تو باکسه!

دوباره هم میگم این سیستم هافبک دفاعی نداره!

محمد حسین در 29/4/1396 | 11:33 گفت:

حامد این جوونایی که توی ترکیبم نوشتم از موستفی هم بهترن مرد مومن!
گفتم جوون با کیفیت!
ولی حرفم اینه که ما پارسال دومین یا سومین خط حمله برتر لیگ بودیم ولی از اون طرف توی دفاع 2 ام از اخر بودیم! خیلی خرید دفاعی لازمه که بچه ها جدی نمیگیرن!
نمیدونم چرا دقت نمیکنین اوزیل روی نیمکت نخواهد بود و سیستم هم تغییرش اصلا به صلاح تیم نیست با این دفاع و هافبک!
وینگ بک راست هم که تدافعی چمبرز میتونه باشه ، یکم تهاجمی تر بلرین و تهاجمی تر از اون چمبرلین ! یعنی رنگ داریم مدل!
تازه چمبرلین و ایووبی میتونن ذخیره مسوت هم باشن! وینگ راست کجا باید بازی کنه! یکی برام بشکافه لطفا!

آرمین ما خیلی نیاز به گولاخ نداریم خو! اونموقعی که تیم داشت پاره میشد گولاخ لازم بودیم الان نه توی 3421 بازی کردن هافبک ها باکس تو باکس هستن باید جنگنده باشن ولی قدرت بازی گردانی و اینا خیلی مهمه
شما نگاه کن الان مثلا توی ترکیب من 4 تا عنصر شدیدا دفاعی داریم اگه لازم به محکم کاری باشه چمبرز میتونه وینگ بک راست باشه که بشن 5 تا، بخوایم دفاعو ببندیم با خط حمله سریعی که داریم و اوزیل و ژاکا با پاس های بلند و کلیدی گل که نمیخوریم هیچ گلم میزنیم!
اصلا شما توی سه دفاعه دور بازیکنایی مثل ویلیام کاروالیو رو خط گنده بکش دیگه
این سیستم رو میشه دفاعی تر هم کرد مثلا هافبک ها هم الننی و کوک باشن دیگه منتخب بارسا رئالم رد نمیشه!
خوبی 3 دفاعه اینه که به پنج دفاعه با 2 هافبک دفاعی و دو مهره در کنار یعنی 541 به راحتی تبدیل پذیره با یه تعویض بجا که دیگه هیشکی رد نشه
ولی خودمم بارها گفتم که هافبک خلاق و برنده که دوندگی خوبی داشته باشه لازمه اونقدری که از خرید کواچیچ یا پیانیچ خوشحال میشم از خرید لمار و امباپه با هم خوشحال نمیشم!
کلا 2 سال بود میگفتی سیاه پوست گولاخ منم میگفتم احسنت ولی این سیستم گولاخ بی تکنیک نمیپذیره گولاخ خلاق هم توی دنیا 3-4 کلا هست پس گولاخ بی گولاخ! جنگنده و خلاق لازم داریم نه تخریبچی صرف!

محمد حسین در 29/4/1396 | 11:19 گفت:

یه ویدئو سایت ورزش 3 گذاشته حتما ببینین روح انسان رو جلا میده همکاری های اوزیل و سانچز توی تیمه:

http://video.varzesh3.com/video/140343/%D8%B3%D8%A7%D9%86%DA%86%D8%B2-%D9%88-%D8%A7%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%84-%D8%AA%D8%B1%DA%A9%DB%8C%D8%A8-%D8%B4%DA%AF%D9%81%D8%AA-%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C%D8%B2-%D8%A2%D8%B1%D8%B3%D9%86%D8%A7%D9%84

حامد در 29/4/1396 | 11:15 گفت:

محمد حسین
یه دفاع وسط بخریم اونم جوون؟
ما هولدینگ رو داریم تازه چمبرز رو هم می‌فروشیم نه منطقیه این خرید نه ونگر این کار رو میکنه حالا دفاع وسطی مثل فن دایک یا مانولاس اره خوب که نه عالی میشه

اگر بدونیم سانچز میمونه لمار دیگه ضروری نیست با وجود ای وو بی و ولبک به جاش وینگ راست میخریم و یه باکس تو باکس درست حتی باکس هم نمیخوایم هافبک دفاعی ذاتی میخریم ژاکا میشه باکس تیم
به نظر من دو خرید ضروری و واقع گرایانه میشه داشته باشیم وینگ راست هافبک دفاعی
اینکه 4 خرید دیگه باید داشته باشیم درست یا اشتباهش به کنار آیا ونگر اینکارو میکنه میدونیم اینکارو نمیکنه
البته شما برای رسیدن به یه هدف نیاز های لازم رو گفتید اما یه نکته رو هم باید لحاظ کنی با ونگر هیچ نمیشیم

آرمین توپچی در 29/4/1396 | 11:07 گفت:

آقا لمار فوق العاده هست ولی الان دیگه نباید اولویتمون باشه
وضع هافبک خیلی خرابه

الان همین ترکیبی که محمد حسین گذاشته رو نگاه کنید با رمسی که همسترینگش به یه تار مو بسته هست با ویلشر و سانتی که کلا مصدوم هستن با کوکلینی که اصلا بدرد 3 4 2 1 نمی خوره اخر فصل دسته بیل هم بهمون نمی دن
بشدت به هافبک نیاز داریم ترجیحا سیاه پوست و گولاخ

محمد حسین در 29/4/1396 | 11:02 گفت:

سجاد کلاشیناچ از مونرئال سریع تره
مشکل داره الان اینطوریه ، چن تا توپ با قدرت بدنی گرفت عشق کردم ، پاس های موازی با خطش هم عالیه برای یک دو
راستش ترجیح میدم جای لمار که 70 میلیون قیمت خورده یه دفاع جوون برای دفاع وسط سمت چپ به قیمت حدود 30 میلیون بخریم و سئاد وینگ بک بازی کنه ولی به نظر ونگر همچین قصدی نداره...
با بقیه پول هم محرز رو بخریم.
من به نظرم لمار ستاره میشه در حد پیرس ولی فعلا فک میکنم جدا کردنش سال دیگه راحت تره و شاید حتی ارزون تر از 70 میلیون که میخوان و ما اولویتمون چیزای دیگه باشه بهتره
فکر کنین:
--------------------------چک------------------------------
مانولاس/لاپورته---------کوش-----------موستفی------
-سئاد---------ژاکا----------------رمسی----چمبرلین--
------------الکسیس------------اوزیل-------------------
----------------------لاکازت------------------------------
ذخیره ها : پر (بهترین رهبر برای دفاع 3 نفرس به نظرم) ، هولدینگ یا چمبرز ، بلرین (چمبو رو برای کمکش به اوزیل و قدرت بدنیش و سانتر های دقیق ترجیح میدم) ویلشر (اگه مصدوم نباشه در حد 10 تای برتر دنیا میتونه برسه) محرز (اگه بخریم البته! ذخیره چمبو الکسیس و مسوت و سئاد میتونه باشه همزمان) مونرئال(ذخیره طلایی ای هست!) ژیرو ( پلن!!!)

والکات و گیبس و دبوشی و جنکینسون حتما فروش برن، حتما بجاش دو خرید که گفتم و ریس نلسون و کوهن برامال و ویلاک و میتلند نایلس بیان توی ترکیبمون و اگه شد یکی در حد هولدینگ بخریم (منظورم هم قیمتی و هم کیفیتی هست برای پست های دیگه!)

Sajad در 29/4/1396 | 10:00 گفت:

کامیار مثل اینکه ونگر تو مصاحبه بعد بازی گفته مرته ساکر و کوشیلنی مشکل جسمانی داشتند بازی نکردند.اگر اینطور باشه مجبور به استفاده از الننی تو اون پست شده.چون تو دقایق اخر جاش با مرته ساکر عوض شد.تو اون پست بازیکن دیگه ای هم نداشتیم.
کولاشیناچ هم گفته مریض بوده که واقعا هم نشون میداد یه مشکلی داره.چون نفسش بریده بود.ولی در کل بازیکن کندی به نظر میاد.از نظر من مونرال حداقل الان ازش سرتره.
لاکازت هم چندان موقعیت بهش نرسید.اون تک به تک هم انصافا خوب زد.دروازه بانه خوب و شانسی گرفت.
دیروز به نظر من چک و کوکلین خیلی خوب خودشون نشون دادند.اگر کوک بشه مثل دو سال قبل خیلی میتونه کمکمون کنه.تو بین جوانانمون هم همون بهترینشون ایوبی هستش.بقیه خیلی کار دارند تا به حد تیم اصلی برسن.
با محمد حسین هم موافقم.تیم های رقیب خیلی بهتر از ما خودشون رو تقویت کردن.و اگر حداقل از بین لمار یا محرز یکی رو نگیریم بازم کم خواهیم اورد.خرید های بیشتر هم از جمله کواچیچ یا فن دایک که لینک شدند قطعا هممون خوشحال میشیم اینا بیان.اما به نظر من فوقش یه بازیکن دیگه جذب میکنیم که اونم من شخصا دوست دارم محرز باشه

محمد حسین در 29/4/1396 | 03:32 گفت:

اولا سلام و وقت بخیر!
به نظر من :
اولا کولاسیناک از بهترین ها خواهد شد و این رو تضمین میکنم ولی اینکه با دفاع عقب سمت چپ راحت تر خواهد بود یا با وینگ بک چپ رو نمیتونم بگم ولی باید بگم یکی از این پست ها تضمین شده... ولی وینگ بک یک خرید لازم داریم و برای دفاع وسط هم یک مورد لازم داریم حالا با توجه به قوت کولاسیناک باید یکی شون (که توی محلی بازی خواهد کرد که کولاسیناک نخواهد بود) جزو 10-15 تای برتر پست خودش باشه و اون یکی (که توی پست کولاسیناک هست) باید در حد یه ذخیره طلایی باشه ترجیحا زیر 23 سال باشه

دوما ما هنوز خیلی خرید لازم داریم و با این ترکیب من حتی به سهمیه هم امید ندارم.
چرا؟
چون اگر ما لاکازت رو خریدیم موراتا و لوکاکو به تیم های حریف افزوده شدن و اونا رو قوی تر کردن
اگر ما کولاسیناک رو خریدیم سیتی واکر رو خریده و مندی هم داره میخره و چلسی رودیگر رو خریده و شدیدا دنبال وینگ بک هست و منچستر هم لیندولف رو خریده و قوی تر شده و تاتنهام هم که یه جوون توی اون پست رو میکنه چون سیستم جوونگرایی رو خیلی بهتر از ما اجرا کرده و دیدیم ثمره هاش رو اورتون هم که کلا کوبیده از نو ساخته و امسال دنبال سهمیس
در واقع ما قوی شدیم ولی رقبامون مخصوصا سیتی هم خیلی خوب خرید کردن و فاصله کیفیشونو از ما حفظ کردن!
یعنی قبلا ما 7 بودیم و اونا 8 الان ما 8 شدیم و اونا شدن 9!!
یک سال خرید کردن شدید برامون لازمه در حدی که 2 شماره بریم بالا!


سوما به نظرم یا نخواهیم داشت یا فقط نهایتا لمار که به نظر تنها گزینه ماست...
در حالی که یک هافبک در حد پیانیچ یا تیاگو الکانترا لازم داریم یک دفاع جوون و با انگیزه برای سیستم 3 دفاعمون لازم داریم و یک وینگ بک قوی و خیلی با کیفیت...
که بدون این 3 خرید حداکثر همین 5 ام 6 ام میشیم
با یکی از بین وینگ بک و هافبک امید سهمیه زنده میشه و رسما رقابت میکنیم
و با خرید 2 یا 3 تا از این خرید ها میتونیم "از مدعیان پر تعداد" قهرمانی باشیم!
برای اینکه روی تیم خودم شرط ببندم امسال 3-4 تا خرید دیگه "لازم و ضروریه" که همهمون به خوبی میدونیم که حداکثر یکی رخ میده اونم تازه حداکثر!

چهارما برعکس اقای اعلایی فرد بنده فکر میکنم مقصر اوزیل نیست سیستمی که اوزیل کاملا توش جواب خواهد داد 3313 هست!
یعنی یک هافبک دفاعی با دو وینگ بک در 2 طرف و اوزیل جلوشون با یک وینگ راست و یک وینگ چپ و مهاجم نوک در اطراف اوزیل...
این تیم ولی یک خرید در هافبک دفاعی و یک وینگ راست نامی در حد محرز میخواد اوزیل تنها کسی توی تیم هست در پست خودش بازی نمیکنه و در حدی ازش انتظار هست انگار دقیقا در پست خودش بازی میکنه!!!

مخلص کلوم این تیم در صورت خروج والکات و دبوشی و گیبس و حتی ویلشر و گابریل و خرید محرز و لمار و یک دفاع وسط یا حداقل حفظ چمبرز (خیلی به چمبرز و هولدینگ امیدوارم و میتونن!) و پیانیچ یا تیاگو یا متئو کواچیچ یعنی خرج حدود 40+60+50 حدود 150 میلیون و فروش 30+5+12+7+15 یعنی 69 میلیون موفق میشه که در واقع انتظار بیخودی نیست اگه دقت کنین و خرید های درخواستی منو حساب کنین و یه جمع و تفریق کنین میبینن انتظار خرج شدن همون 150 میلیونی رو دارم که گازیدس قول داده بود!
البته بهتره برم و بخوابم چون نهایتا 55 تا دیگه سر لمار خرج بشه باید کلاهمونو بندازیم بالا!

kamyar در 29/4/1396 | 00:22 گفت:

خیلی بد بازی کردیم امروز تیم فلج بود اصن
از کولاسیناچ که کلا چیزی ندیدیم اسن چند بازی، میتلند هم در حدی نبود به ترکیب اصلی بخواد اضافه شه واسه فصل (حداقل نظر منه) چنتا جوون بهتر ازش داشتیم!
منم به نظرم خیلی خوب زد و دروازبان استثنایی گرفت هرچند نظر استاد علیفر چیز دیگه ای بود...

امیدوارم کولاسیناچ زودتر رو بیاد با اینکه پولی ندادیم براش ولی اگه کمک نکنه به ترکیب تو فصل خیلی ضرر میکنیم

kamyar در 29/4/1396 | 00:18 گفت:

من احتمال میدم که ونگر میخواد قدرت دفاعی بازی الننی رو افزایش بده که مث کوک تو تخریب بهتر عمل کنه
اگه نیتش این باشه به نظذم فکر بدی هم نیست مخصوصا اگه نخوایم خرید کنیم تو اون پست

abolfazl alayi fard در 28/4/1396 | 19:37 گفت:

واقعا زبان قاصر هست از وصف بازی امروز

توی نیمه اول که قسمت اصلی بازی بود، به نظر من اصلا چیزی به اسم بازی سازی وجود نداشت، درسته ترکیب کامل نبود، ولی اختلاف سطح دو تیم بازهم مشخص بود. کولاشیناچ گرما زده بود انگار.‎ یا اینکه نمیدونست باید چیکار بکنه تو این پست. مثل الننی که دفاع آخر تیم بود توی خیلی صحنه ها تو زمین بایرن بود
نمیدونم ونگر چه جوری در نظر گرفته که فکر میکنه میشه از الننی یه سوییپر درست کنه. اگر چک نبود همون نیمه اول لوله شده بودیم. لاکازت هم اصلا تغذیه نشد، فقط یک صحنه خیلی عالی فرار کرد ضربش هم خوب زد ولی نمیدونم دست دروازه بان اون قسمت چیکار میکرد‎

بازیسازی آرسنال زمانی که به صورت تک ضرب انجام میشد و با پاسهای سریع توپها رد و بدل میشد خیلی موثر بود. بازیکنی مثل روسیچکی و کازورلا وحتی ویلشر با ضرب آهنگ بالا بازیسازی میکردن، جوری که تو یک لحظه با چندتا پاس تک ضرب و سریع توپ رو به پشت محوطه میرسوندن. الان اوزیل با تلو تلو خوردن و دریبل های توی عرض و پا به توپ شدن ها و مکث های بیش از حد سرعت تیمو به اندازه سرعت خودش پایین میاره، جوری که واقعا فرقی نمیکنه که توی خط حمله چندتا بازیکن سرعتی باشن یا چندتا لاک پشت.
نمیگم همش تقصیر اوزیله شاید بخاطر پستش باشه در حال حاضر. ایووبی خیلی خوب ظاهر شده توی پست وینگ راست. تقریبا ۳بازی(۲بازی تعویضی) ۱گل ۱پاس گل.
امیدوارم توی رقابت های اصلی خیلی بهتر از این ظاهر بشیم.من فقط امیدوارم.

حامد در 28/4/1396 | 19:25 گفت:

آقا بازی ها دوستانس ببازیم اصلا 10 تا بخوریم ما تو اروپا جر وا جر شدیم این که دوستانس
شاید از همین تغییرات عجیب اتفاق خیری درود

kamyar در 28/4/1396 | 17:03 گفت:

این علیفر قشنگ از قصد میره رو مخ ! بی صدا بود بازی بهتر بود

kamyar در 28/4/1396 | 16:59 گفت:

کولاسیناچ این 3-4 تا بازی هیچی نشون نداده!

من خودمو آماده باخت کردم وقتی دیدم خط دفاعمون الننی-مونریال-بیلیک ئه : )

vahid در 28/4/1396 | 16:50 گفت:

سوئاد مصدوم شد که تعویض شد؟

Sadegh در 28/4/1396 | 16:01 گفت:

الننی دفاع وسطه بازم. ونگر عقلش از دست داده

vahid در 28/4/1396 | 15:09 گفت:

بازی ارسنال و بایرن رو شبکه ورزش زنده پخش میکنه

abolfazl alayi fard در 28/4/1396 | 01:27 گفت:

سانچز میگه من تصمیمو گرفتم، ونگر میاد میگه پیامک دادم بهش مثبت بود حرفا. باز سانچز میاد میگه من میخوام با تیمی باشم که قهرمان چمپیونزلیگ بشه(چیزی که آرسنال باهاش خیلی فاصله داره فعلا)، باز ونگر میاد میگه ترجمه مشکل داشته‎داستانی شده بخدا
سریع یه بازیکن خوب توی وینگ جذب بکن، بفروشش بره سانچزو، حواشی دور باشگاه بخوابه. سر فن پرسی هم همش گفت نمیخواد بره، نمیره، نمیذاریم بره، آخرش ۱۰،۱۲روز مونده به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات رفت منچستر اونم با چه وضعی.

خاطره فرگوسن در مورد خرید فن پرسی: ((ونگر برای فن پرسی درخواست ۳۰میلیون پوند کرده بود، اونها در مورد علاقه سیتی و یونتوس به فن پرسی صحبت کرده بودند ولی فن پرسی برای همه در آرسنال روشن کرده بود که فقط میخواد به منچستر بیاد..... من به ونگر هشدار دادم که ما کمتر از ۲۵میلیون پوند برای فن پرسی پرداخت میکنیم. ونگر باور نمیکرد منچستر برای همچین بازیکنی این پول رو(۳۰میلیون پوند) پرداخت نکنه. من دوباره به ونگر با تاکید گفتم که ما کمتر از ۲۵میلیون پوند پرداخت میکنیم. بعد از این ونگر از من خواست بهترین پیشنهادم رو بدم و من گفتم۲۰میلیون پوند و بعدا با ۲۲.۵میلیون پوند به تووافق رسیدیم. البته به ازای قهرمانی در لیگ برتر یا لیگ قهرمانان ۱.۵میلیون پوند به عنوان پاداش در نظر گرفته شد. ونگرباور نمیکرد این انتقال با ۲۲.۵میلیون پوند انجام شده))

از گذشته عبرت بگیریم. تا طرف علنی نگفته میخوام برم سیتی بفروشنش بره که مثل این جریان بالا نشه
ونگر روی بازیکنایی تکیه کرده که ته پیشنهادی که براشون میاد از سمپدوریا و وستهامو خوبشون مارسی إ، بعد ما میگیم چرا قهرمان نمیشیم!!!؟؟؟؟

حامد در 27/4/1396 | 23:52 گفت:

صادق جان منم حرفت رو تایید کردم نه تنها دفاع حتی هافبک
رو کاغذ زیاد داریم اما در عمل کمی کیفی مشکل داریم
و تورو مسخره نکردم مگه مرض دارم
متاسفانه ونگر این دیدگاه رو نداره و خرید ها هم به ونگر بر میگرده

Sadegh در 27/4/1396 | 22:06 گفت:

نفهم بودن ونگر دلیل نمیشه که بگی مدافع نیاز نداریم

در ضمن من فقط نظرم گفتم استاد حامد دلیل لحن تمسخر امیزیت نفهمیدم)))):

vahid در 27/4/1396 | 22:06 گفت:

خیلی حیفه چمبرز رو از دست بدیم مرته و گابریل رو نگه داریم.

حامد در 27/4/1396 | 18:25 گفت:

استاد صادق ونگر اگر قرار به فهمیدن داشت تا حالا نخاله ها رفته و جایگزین هاشون اومده بودن

Sadegh در 27/4/1396 | 15:30 گفت:

۴ تا دفاع وسط داریم که فقط کوش قابل اطمینانه در ضمن فکر اینم باید کرد که شاید مصدوم بشن

kamyar در 27/4/1396 | 15:18 گفت:

خدا از دهنت بشنوه حامد
اینا برن قد خرید لاکازت خوشحال میشم

حامد در 27/4/1396 | 15:08 گفت:

والکات گیبس رسما پیشنهاد دارن اگه برن من حاضر هیچ خریدی نکنیم
لمار آخرین اخبار مبنی بر توافق بوده
4تا دفاع وسط داریم 3 تا چپ 3 تا راست قطعا دفاع نمیخره
فقط موندم رو چه حساب هافبک دفاعی نمیگیریم کوکل جواب گو نیست

Sadegh در 27/4/1396 | 13:33 گفت:

ابوالفضل با همه حرفات موافقم خرید مدافع و هافبک دفاعی خیلی خیلی....... واجبتر از خرید لمار هستش اما متاسفانه هیچ خبری نیست

Sadegh در 27/4/1396 | 13:31 گفت:

بین خروجی ها از فروش چمبرز راضی نیستم .قضیه لمار هم خیلی پیچیده شده احتمالا فقط برای خرید لمار تلاش میکنیم و دیگه خریدی نداریم. و گرنه نیازی نبود منتظر خرید ایشون باشیم و بعد بریم سراغ بقیه

در مورد تغیر پست لاکازت هم که یه سری دوستان گفتن فقط برای امتحانه اما مثل اینکه ونگر داره بهش فکر میکنه .(بازی دادن به همراه ژیرو)

لاکازت کلا تو بازی محو بود بعد ونگر میگه خیلی خوب بود .😑😑😑

abolfazl alayi fard در 26/4/1396 | 21:06 گفت:

دقیقا همونجوری که محمد حسین اشاره کرد و من هم قبلا هم گفتم، این پنجره نقل و انتقالات جز کم سابقه ترین پنجره هاست از لحاظ وجود بازیکن با کیفیت، من خودم یادم نمیاد به این شکل.
این یک فرصتیه که تیمی مثل میلان خوب درکش کرده و تمام توانش رو گذاشته تا بتونه عقب موندگی های چند فصل اخیر خودش رو توی بحث مهره و بازیکن، که رابطه مستقیمی با کسب موفقیت داره جبران بکنه. تا حالا نزدیک به 170میلیون پوند هزینه کرده. حداقلش این هست که میلان با این همه هزینه دوباره هواداراشو تشویق میکنه به پر کردن دوباره سن سیرو و خرید پیراهن و .... میلان از آخرین قهرمانیش توی لیگ۶سال میگذره.
آرسنال مثل همیشه سر و صدای دورش زیاده ولی تا حالا ۴۶میلیون پوند هزینه کرده برای خرید لاکازت و کولاشیناچ به صورت رایگان و دیگر هیچ. در حال حاضر همه انتظار داشتیم یک سری بازیکنا از تیم خارج بشن ولی هنوز خبری نیست از خروجشون. حالا تو این گیر و دار تک ستاره تیم هم میخواد بره. از آخرین قهرمانی آرسنال ۱۳سال میگذره. مربی تیم گفته با ۳تا تغییر آرسنال مشکلاتش حل میشه
واقعاً آرسنال طبق گفته ونگر و گازیدیس برای قهرمانی حرکت میکنه و روحیه قهرمانی درونش جریان داره؟؟ حداقل میشه گفت از بیرون اینطور به نظر نمیرسه.

داگلاس کاستا بازیکنی بود که توانایی تکنیکی بالایی داشت و این بازیکنا گره گشا هستن توی بازی های قفل شده. نمیگم جای الکسیسو کامل پر میکرد ولی میتونست تا حد قابل توجهی نبودش رو پوشش بده. لمار خوب هست و جوان. ولی داگلاس کاستا گرگ بارون دیده بود‎ در حال حاضر لمار جز بهترین گزینه هاست. غیر اینها توی پست هافبک میانی با ادامه حضور ویلشر و کازورلا به نظر خرید منتفیه. در مورد خط دفاع هم همین جریانه انگار. امیدوارم توی این دو پست(هافبک میانی و دفاع میانی) هم خرید داشته باشیم

پل مرسون دیروز مصاحبه کرده باز گفته این تیم قهرمان بشو نیست. اصرار داره بر تعویض اگوئرو با سانچز در صورت رفتن سانچز به سیتی.

محمد حسین در 26/4/1396 | 02:35 گفت:

داگلاس اگر الکسیس و لمار باشن مهره اضافس و اگه الکسیس بره کافی نیست برای جایگزینیش...
داگلاس در صورتی خوب بود که لمار نباشه که امیدوارم اوکی شده باشه که هست
پیامک کشک چیه حاجی آخه حداقل یه زنگ میزدی، بابابزرگ من هم سن توئه به زور جواب موبایلو میده!!
این لاکازت خیلی مشکوکه قضیش ، اصلن وینگ خوبی نیست به نظرم ، حداقل فعلا نیست شاید تمرینش بدن بتونه وینگ قابلی بشه ولی فعلا اصلا دوست ندارم این حرفای ونگر رو.
امسال خیلی گزینه خوب توی بازاره که سال دیگه اصلا اینطوری نخواهد بود پس بهتره بازم جذب کنیم یعنی حتی از لحاظ سود مالی هم بهتره جذب داشته باشیم!

abolfazl alayi fard در 26/4/1396 | 02:02 گفت:

داگلاس کاستا مفت در رفت از دست آرسنال. اگر خبر جذب لمار درست باشه خبر خوشی هست

من خودم فورسبرگو خیلی دوست دارم. اگر انتقال پرسیچ به منچستر انجام بشه خروج مارسیال رو هم میشه متصور شد

امیدوارم سانچز هم مثل فن پرسی نشه که هم با قیمت پایین بره، هم تو جزیره بمونه که دیدنش حرصمون بده. ونگر دیروز میگه پیامک دادم بهش خیلی مثبت بود‎

ونگر تو مصاحبه گفته لاکازت توی چپ زمین هم خوب جواب میده. خداکنه منظورش این نباشه که جای سانچز باشه

اگر جذب شده باشه لمار که عالیه، ولی اگر نه، وقت زیاد تلف کردن تهش نتیجه ای جز کم شدن گزینه ها نداره

محمد حسین در 26/4/1396 | 01:09 گفت:

آرمین جان دیگه اونقدرا هم وضعمون خراب نی آقا!
آرسنالی هستیما... همه مراحل مو به مو طی میشه و ما بررسی میکنیم دم در ساختمون تست پزشکی میگن کنسل شد نمیاد!!!
نه جدا شاید هممون قوی نباشیم ولی مثلا مهدی عزیز دوست منتقدمون (کجایی خو!؟) و آقای موسوی موحد و دوستان دیگه اطلاعاتشون خیلی قوی تر از این حرفاس.
بعدش این قضیه مخاطب عام برای صحبت ما درباره بقیه تیمها شاید بشه ولی یه هوادار دو اتیشه که هر روز یکی دو ساعت درگیر باشگاهشه کم لطفیه توی نظراتش درباره باشگاه خودش عام حساب بشه!
زیاد قبول ندارم که دوستانمون اونقدری که شما میگی قاطع نظر میدن... اتفاقا نسبت به بقیه سایت های ورزشی خیلی پخته تر نظر میدن کافیه یه نگاهی به نود و طرفداری که خودتم هستی توش بندازیم!

درباره لمار هم از اول اولش گفتم چشمم نسبت به این خرید روشنه و حداقلش اینه که حسابی دنبالشیم ، امید دارم که نهایی شه ولی متاسفانه این قضیه قراره تا 10-12روز دیگه حداقل معلق بمونه!

آرمین توپچی در 25/4/1396 | 22:54 گفت:

صادق این روز ها دی مارتیزیو هم معتبر نیست لعنتی این نقل و انتقالات دیوونه کننده شده

امیدوارم راست باشه و بخریمش سانچز رو هم بفروشیم
نمی دونم چرا حرف هافبک نیست اصن

Sadegh در 25/4/1396 | 21:57 گفت:

اگر لمار جذب کنیم به نظرم باید سانچز بفروشیم و ماحرز رو بگیریم چون اینجور که بوش میاد قرار نیست تمدید کنه.اگه اینجوری بشه سود میکنیم در غیر این صورت باید نگهش داریم حتی اگر لازم بشه فصل بعد رایگان بره

Sadegh در 25/4/1396 | 21:49 گفت:

💢داستان انتقال لمار به آرسنال به پايان رسيد،توماس را يك توپچي بدانيد!!!


🔸به قلم امانوئِل جيوليانلي در تریبال فوتبال، انتقال توماس لمار وينگر فرانسوي موناكو به آرسنال تكميل شده است.

🔻وی نوشت، از آنجايي كه قبلا بارها اعلام شده بود توماس لمار هدف اصلي توپچي ها پس از لاكازت بود است حتي مهمتر از امباپه و هر شخص ديگري، حالا اعلام ميكنم او قطعا به آرسنال ميپيوندد.

🔻مبلغ توافقي بين دو باشگاه بر سر بال فرانسوي متولد گوادلوپه در سال ١٩٩٥-چهل و هشت ميليون پوند است كه ميتواند تا مرز ٥٣ميليون پوند افزايش يابد، يعني همان مبلغي كه موناكو از آغاز مذاكرات درخواست كرده بود.

🔻انتظار ميرود معارفه ي لمار بعد از تور آرسنالي ها و بازگشت از استراليا و چين صورت گيرد.

🔻موناكو از آرسناليها خواسته است، تستهاي پزشكي و عكس رسمي با پيراهن باشگاه و همچنين انتشار خبر را تا بعد از پيدا كردن جانشيني براي لمار به تعويق بياندازند


منبع:🌐 @Arsenalir



بچه ها کسی میدونه ایشون حرفاش تا چه حد اعتبار داره ؟میشه امیدوار بود؟

آرمین توپچی در 25/4/1396 | 19:45 گفت:

درمورد سانچز هم با وجود اینکه خیلی دوسش دارم به نظرم باید بره

ناز کردن هم حدی داره

آرمین توپچی در 25/4/1396 | 19:43 گفت:

محمد حسین ما هممون یه جورایی مخاطب عام فوتبال به حساب میام
وقتی مخاطب عام هستی نقدت هم باید در سطح مخاطب عام بمونه ( دقیقا همین اتفاقی که اینجا می افته برای مثال در مورد خرید بازیکن یا نیاز بازیکن یا نظر در مورد بازی تیم و ...)
همه ما رو هم اینجا اطلاعاتمون از تیم داری در حد کریر فیفا هست نه بیش تر

بعضی از دوستان اینجا جوری با قاطعیت در مورد بعضی مثال خاص نظر می دن ادم فکر می کنه فرگوسن با اسم ایرانی اینجا اکانت داره

امیدوارم منظورم رو گرفته باشی

حامد در 25/4/1396 | 18:52 گفت:

متاسفانه گفته میخواد چمپیونز بازی کنه
داگلاس شاه ماهی بود تو این پست که خدا زدمون نگرفتیم با اون قیمت
الان برا لمار 60 پوند هم راضی معلوم نیست بشن
من میگم لمار یعنی کس دیگه نیست
محرز راست ربطی به چپ نداااااااااااااااااااااااااااره
امباپه هم ارسنال بیا نیست خود ونگر هم میمونه موناکو یعنی میره تیم دیگه مثل مارسیال

محمد حسین در 25/4/1396 | 16:04 گفت:

اگه الکسیس بره از تیم که گفته میخواد بره من با امباپه هم راضی نمیشم...
چه برسه لمار و محرز...

محمد حسین در 25/4/1396 | 16:00 گفت:

بچه ها الکسیس رفتینه
چه گزینه ای بجاش دارید...؟ پیشنهاد بدید

حامد در 25/4/1396 | 01:12 گفت:

شما اگه تیمت خوب بازی نکنه آرنج واست کاری نمیکنه حالا 3 یا 4 دفاعه باشه
بازی یووه و رئال
نیمه اول یووه با 3 دفاع رئال رو ترکوند نیمه دوم همون 3 دفاع وا دادن کار از جای دیگه خراب هست
با توجه به گزینه ها ترکیب 4 دفاعه هست
وضعیت خرید ها
لمار:::موناکو از روز اول گفت 80 یورو حدود 60 پوند
دیگه ما از 40 شروع کردیم معلومه رد میشه پیشنهاد آخر هم که 50 و 5 پاداش هم رد میشه
چلسی میخواد ماتیچ رو با ساندرو یووه عوض کنه خود ماتیچ میخواد بره منچستر حالا ما این وسط چی میگیم نمیدونم
محرز هم خبری نیست خرید محرز هیچ ربطی به خریدای هیچ تیمی یا تیم خودمان نداره

مهرزاد در 25/4/1396 | 00:33 گفت:

تشکر بابت پست.

WengerOut#

abolfazl alayi fard در 25/4/1396 | 00:21 گفت:

محمد حسین
دیکارمو=والکات‎

بعدش دیگه فوتبال بازی نکرد با دستمزدش از پرسپولیس رفت پرنده فروشی باز کرد توی برزیل. پول بیت المال رو اینجوری
به باد میدادن پرسپولیس-استقلال

abolfazl alayi fard در 25/4/1396 | 00:04 گفت:

چند نوع اعتقاد در نحوه چینش هست.اولی این هست که ویژگی های بازیکنهای توی تیم هست که چینش رو تعیین میکنه، دومی اینکه نحوه چینش تعیین میکنه چه بازیکنی تو زمین باشه.
یک سبکم تیمی مثل بارسلونا هست. چینشش۴۳۳هست و تمام بازیکناش رو هم بر اساس همین چینش جذب میکنه.(یکجورایی هم اولیه هم دومی)

من تفکرم دسته اولی هست
دسته اول بازدهی بالاتری داره بازیکن ولی انعطاف پایین.دسته دوم اکثر اوقات باعث میشه بازیکنها توی ترکیب در پستهای غیر تخصصی استفاده بشن(یا مثل رئال مهره های متنوع داشته باشن) ولی انعطاف بالا.
به نظر من ۳۵۲ تیمی بازی میکنه که ۳تا دفاع عالی داشته باشه و مهمتر از اون بازیسازی توی مرکز زمین انجام بشه. توی ۳۴۳یوونتوس، زوج پیرلو-پوگبا، پیانیچ-خدیرا.سه تای جلوی یوونتوس فوروارد بودن.

ولی توی آرسنال به زور اوزیل رو قرار داده توی ترکیب و وظیفه بازیسازی هم بهش داده. اوزیل فقط و فقط شماره۱۰هست. توی هیچ پست دیگه ای نمیتونه بازی بکنه به کیفیت پست شماره۱۰. من به نظرم اوزیل جاش اونجا نیست. چون توانایی و سرعت یک وینگو نداره. ولی با یکی توی سبک محرز خیلی زهردار تر میشه اون پست.

سبک متفاوت بازی کردن شهامت مربی رو میخواد که از بازی ندادن بازیکناش نترسه.مثل کاری که زیدان توی رئال کرد، وقتی ایسکو تو باشه بیل باید رو نیمکت بشینه یا برعکسش

من با بازیکنهامونو با ۴۲۳۱ مچ تر میدونم تا ۳۴۳ یا ۳۴۲۱. اکثر بچه های منتقد خودشون بهتر از من میدونن ضعفای آرسنال بخاطر سیستم نبود. اینا نظر منه قصد تحمیل نظرم یا رد نظر دیگر عزیزان رو ندارم

توی بازار نقل و انتقالات هم ماتیچ خیلی در دسترسه بعد جذب باکایوکو توسط چلسی. محرز خیلی لینک شده به رم و ما هنوز دنبال لماریم. ... دو فصل دیگه میگذره ما هنوز دنبال لمار هستیم‎

محمد حسین در 24/4/1396 | 23:52 گفت:

گل بود به سبزه نیز اراسته شد:‘I want to play the Champions League,’ Sanchez told Emol

Read more: http://metro.co.uk/2017/07/15/alexis-sanchez-finally-admits-he-wants-arsenal-transfer-exit-6782369/#ixzz4mvhuubEY
سانچز مصاحبه کرده گفته حتما چمپیونز لیگ میخواد بازی کنه!

محمد حسین در 24/4/1396 | 23:48 گفت:

ارمین بهترین مثال به ذهنم رسید!
همین سایت ! هر حرفی بزنی منتقد داری
هوادارای ونگر منتقد دارن و منتقدای ونگر منتقد دارن و اونایی که حد وسط هستن منتقد دارن!
در واقع "هر کاری بکنن یه حرفی توش هست"

محمد حسین در 24/4/1396 | 23:44 گفت:

صادق جان نمونه شو زیاد دیدیم که لازم شد به تغییر پست
مثلا بیرین تهاجمی شد
گابریل رفت دفاع راست
دو سه سال پیش رمسی رفت سمت راست
سانچز رفت نوک حمله
و...
مربی لازم داره که اینا رو تست کنه ، همه اینایی که گفتم توی بازی های تدارکاتی تست شده بوده
لازمه به نظرم...
منم گفتم در این حد دیگه زیادی بود ولی بازی ای که هر جوری بازی کنه میبره میتونه وقت باشه برای بازی دادن بازیکن ها...
بهتره منتظر بمونیم و ادامه ندیم چون نمیشه حرفی زد

آرمین جان عزیز من همیشه همین طوریه ، نه فقط ونگر بلکه همه مربیا این مشکل رو دارن...
به عنوان یه منتقد ایشون هم میگم که بعضی اوقات منتقدا اشتباه میکنن
اقاجان به عنوان مثال از معلم برای شیوه تدریس تا مدیر مدرسه برای شیوه مدیریت مدرسه تا مدیر استانی تا وزیراموزش پرورش تا رئیس کشور همه مورد انتقاد قرار میگیرن توسط همه...
مخلص کلام اینه همه مردم مورد قضاوت هستن برای کارشون خرد و کلان
ما هم که ناراحتیم ناراحت عشقمونیم که آرسناله!
بزرگی یه بازیکن مثلا اوزیل که هر دوتا علاقه داریم بهش اینه که مورد قضاوت قرار میگیره!بنابراین باید بهتر و بهتر بشه و فشار رو تحمل کنه وگرنه فرقش با سالن گرفتن اخرشب کارمندا چیه!؟

آرمین توپچی در 24/4/1396 | 21:56 گفت:

یعنی بدبخت تر از ونگر خود ونگره

هر کاری بکنه یه حرفی توش هست

Sadegh در 24/4/1396 | 21:02 گفت:

دنبال بازیکن بودم کافی نیست .برای خریدش باید پول خرج کنیم اینقدر چونه نزنیم.درستع تو این بازار باید بالاتر از لیاقت بازیکن پول بدی.
به نظر من وقتی این سبک بازی نخواهیم کرد نباید امتحانشم کنیم چون اصلا با عقل و منطق جور در نمیاد ..

تغیر پست خوبه اما نه تا این حد .تو بازی قبلی از ۱۱ نفر که تو زمین نیمه دوم اومدن فقط ۱ توشون بود اونم مونرئال ‌.اینجوری سیستم برسی میکنن آخه؟ اگه آره که من دیگه حرفی ندارم!!!

دقیقا داداش منم گفتم تا چهارشنبه منتظر شاهکار ونگر میمونم .

محمد حسین در 24/4/1396 | 20:28 گفت:

"بازی دوستانه برای محک زدن تیمه . پخش و درهم و برهم بازی کردیم. این اینجوری بازی کردن نیاز به این همه تشریفات و سفر نداشت.بازیکنا باید برای پستی که قراره در اصل بازی کنن تلاش کنن نه این بیهوده کاری ها....اصلا این سفر سودی برامون نداشت جز دیدن کانگرو از نزدیک!!!!"

اینو که خیلی خیلی مخالفم!اینقدر مخالفم که... ولش کن!
این بازی ها با تیم های ضعیف همیشه همینطوریه ترکیب های جدید و پست های جدید بررسی میشه، تضمین میدم اگه بازی با بایرن اینطوری ترکیب بچینه من معترض اول خواهم بود چون باید ترکیب نو و جوون چید ولی نباید ترکیب نادرست و جابجا چید...
سیدنی رو که با 7 تا یار هم میبردیم...
صبر پیشه کن فعلا

محمد حسین در 24/4/1396 | 20:24 گفت:

صادق جان دیگه اینطوریا هم نیست بابا من بدبین و ونگر اوت سایت بودم و هنوزم هستم ولی تو دیگه نوبری به خدا!
بنده باور دارم (سابقه منو ببینی میفهمی که زیاد پیش نمیاد این حرفو بشنوی!) که ما دنبال لمار هستیم و داریم برای خریدش تلاش میکنیم
اینکه پیشنهاد دادیم رو که همه تایید کردن و گازیدس هم گفته داریم پاره میشیم این یارو رو بخریم!
ترجیح میدم به چیزی که احتمال خوبی داره که عملی بشه خوشبین باشم...
(یه سری رفقا مثل سعید اگه اینو ببینن که نوشتم مخشون هنگ میکنه!! متوجهم... ولی مدارک و شواهد نشون میده ما دنبال این آقاییم شدید!)
البته بگم من اولویت اول تا سومم هافبک هست و بعدش لمار پس از خریدش اندازه بقیه خوشحال نمیشم ولی بهتر از هیچیه و اعتقاد دارم مونرئال و چمبو میتونن این سمت رو کاور کنن ولی وسط زمین کمبود مهره با تجربه و متخصص کاملا احساس میشه یکی مثل پیانیچ ، شاه ماهی نقل و انتقالات ما میشه!

محمد حسین در 24/4/1396 | 20:16 گفت:

نوشته پایین خطاب به اقا ابولفضل عزیز بود که یادم رفت خطاب کنم ایشونو

حامد جان میدونیم ولی بوی خوبی از این سیستم نمیاد یا میخواد کنار هم بازیشون بده که خیلی هم خوب ولی پشت سرشون کل تیم بهم میریزه! یا میخواد کلا طرفو وینگ کنه که اونم...
عرض کردم ما درواقع 343 بازی میکنیم ولی وینگ های ازاد تری نسبت به چلسی و یووه که از خوب های این سبک هستن داریم که خیلی هم خوب و نتیجه بخش بوده و اوزیل و سانچز با تحرکشون خیلی تیم حریف رو ازار میدن و حالا با یه متخصص جلوشون میشه امید داشت خیلی موثر تر هم بشن
برسیم به والکات...
آقا این دو بازی اخیر منو یاد یه بنده خدایی انداخت ، نمیدونم یادتونه یا نه طرفای سال 89-90 پرسپولیس یه یارویی رو خرید به نام "دی کارمو"!
ایشون گل خالی ، تک به تک ، ضربه سر و... رو با استعداد خاصی که فقط از خودشون بر می اومد نابود میکردن! من به عنوان یه ایرانی از اینکه این ادم رو توی آزادی راه دادیم شرمم میاد!
ولی اون بازم شرف داشت به این والکاتی که ما داریم میبینیم!
گیبس و والکات و دبوشی و جنکینسون رو بدن بره دیگه! خیلی بی خاصیتن... الان هم که دو سه تا جوون هوم گرون معرکه به تورمون خوردن وقتشه... مشکل هوم گرون و قانون بازیکن انگلیسی هم حل میشه برامون!

Sadegh در 24/4/1396 | 20:12 گفت:

محمد حسین همچنان امید به خرید داری!!!با همین بازیکنا میریم واسه سهمیه .مطمئنا لمار نمیاد

Sadegh در 24/4/1396 | 20:10 گفت:

بازی دوستانه برای محک زدن تیمه . پخش و درهم و برهم بازی کردیم. این اینجوری بازی کردن نیاز به این همه تشریفات و سفر نداشت.بازیکنا باید برای پستی که قراره در اصل بازی کنن تلاش کنن نه این بیهوده کاری ها....اصلا این سفر سودی برامون نداشت جز دیدن کانگرو از نزدیک!!!!

محمد حسین در 24/4/1396 | 20:06 گفت:

آقا یه توهمی زدیم
توی ترکیب اولی چمبو/لمار نوشتم توی ترکیب دوم امید و ازروهام بر من غلبه کرد!!
نوشتم لمار!
ترکیب 352 رو عرض کردم برای بازی هایی مثل بازی پاسال با میدلزبرو که یک میلیون شوت زدیم تا یکی گل شد عرض کردم
برای وقتایی مثل اون بازی ناب با لستر!
شما مطمئن باش اگه دفاع های 3 دفاع خوب باشن و ژاکا جا بیفته اون 3 دفاعه چیز نابی در میاد! تضمین میکنم...
ولی شدید و شدید و شدید با 4231 مخالفم و اگرم بریم سراغش با ماتیچ مخالفم و میشل سری از نیس خیلی بهتره
ما چن سال بود میگفتیم (یادمه حسین هم میگفت) که 3 دفاعه بازی بکنیم خیلی خوبه تا حالا شانسمون زد اینطوری شد تیم، ونگرم گفته تغییر نمیدم... مگر اینکه بیاد یه انقلابی توی سبک فوتبال بشه که برگردیم به 4 دفاعه وگرنه اگه ونگر گیر داده باشه به این ترکیب این رویا پردازی خوب نیس چون ونگر خیلی سخت تغییر ایجاد میکنه (البته این سیستم فعلا بهترین گزینس)
البته درباره لمار بگم که اولویت من بازی دادن و حفظ چمبو هست و فکر میکنم با توجه به بازی عالی ناچو و برامال جوون اولویت ما بهتره خرید پیانیچ باشه چون رمسی و ویلشر هیچ امیدی بهشون نیست و ژاکا هم هر دو بازی در میان 4 جلسه محرومه!!

ژِیرو خیلی تعصب خوبی روی تیم داره و هیچ وقت غیر حرفه ای عمل نکرده و تعویض و نیمکت نشینی هم هیچ وقت جلوشو نگرفته بلکه بهترش کرده و من میخواستم بمونه ولی اگه قراره اینطوری شکراب باشه بینشون بهتره بره تا تمرکز تیم رو بهم نزنه...
ادم بی ادعاییه و نمیشه گفت ادعا داره ولی این حرکتش خیلی زشت بود

Sadegh در 24/4/1396 | 20:04 گفت:

کاملا موافقم باهات ابولفضل



کامیار:
این کار ونگر هیچ دلیل فنی نداره فقط دوتا دلیل میتونه داشته باشه (1-تحت تاثیر رسانه ها و کارشناسا قرار گرفته چند روز قبل یکی گفته بود ژیرو و لاکازت باهم بازی بده یا فصل قبل که به خاطر حرف هانری ژیرو و سانچز دوبازی کنار هم بودن که نتیجه نداد
2-اینکه به دلیل کهولت سن عقلش رو از دست داده و خرفت شده احتمالا همینه🙄🙄🙄🙄)


با این وضعیت ترجیح میدم ژیرو بره تا اینکه لاکازت نابود کنیم.حالا باید ببینیم چهارشنبه جلو بایرن هم شاهد شاهکارهای ونگر هستیم خدا کنه سر عقل بیاد

حامد در 24/4/1396 | 19:59 گفت:

درسته ونگر مدافع رو مهاجم میذاره مهاجم رو هافبک و بیچاره میکنه بازیکن رو حالا یه با هم جواب میده اااااااماااا اینا بازیا دوستانس هاااا
بحث آینه والکات در برابر همه ی تیم ها هیچ غلطی نمیکنه باید هم تحملش کنیم اون کجا تو پستی که فلجیم
اوزیل باید آزاد باشه به همراه سانچز تا تیم مقابل آچمز بشه البته سانچز با حفظ این پست یعنی وینگ چپ بازیساز باید در نقش مهاجم هم ظاهر بشه از کنار تا فضا برا تارتگ فراهم بشه

abolfazl alayi fard در 24/4/1396 | 19:39 گفت:

جا به جایی بازیکن توی پستهای مختلف هیچ نتیجه ای جز ضربه زدن به بازیکن و عدم پیشرفتش نداره
کدوم یکی از ستاره های جهان فوتبال همزمان چند پسته بودن؟؟(اون هم پستهایی با وظایف متفاوت) رونالدو و مسی یک دهه هست که یک جا بازی میکنن. رونالدو اورجینال و زیدان و...
دقیقا این ترکیب یه جورایی ۳۴۳ هست ولی چکش کاری شده تا به زور بازیکنی مثل اوزیل که پست شماره ۱۰هست رو تو خودش جا بده.

میتونست ونگر لاکازت رو بزاره تک مهاجم ترکیب دوم امروزش به جای ولبک و و ولبک بیاد وینگ چپ بازی بکنه توی ترکیب اول، ولی استفاده مشابه از لاکازت در وینگ چپ در دو بازی میتونه پیام بدی داشته باشه سجاد عزیز.
چقدر دلمون خوش بود که یکی از مهاجم نوک های خوب جهان رو جذب کردیم، فکر نمیکردم اینم وینگ بشه.‎

محمد حسین
لمار کجا بود مومن؟؟‎
اون ترکیب ۳۵۲ که عملا ۴نفر جلوش توی دفاع شرکت نمیکنن به فنا میریم‎😉
ولی دومیه خوبه. بحث همینه یا لاکازت یا ژیرو. همزمان نه
البته از این هم نباید گذشت که فلسفه وجودی ترکیبهای ۳دفاعه که وینگ بک دارن، دفاع در عمقه و با افزایش تعداد هافبک توی میانه میدان هدفش استفاده بهتر از عرض زمین و مخصوصا کناره ها و بالطبع ارسال از کناره ها روی محوطه هست که لازمش داشتن هافبک سر زن هست.۳۵۲یعنی قلعه نوئی، خسرو حیدری، رضا عنایتی‎

من به نظرم ماتیچ رو بخریم و برگردیم سر ۴۲۳۱ خودمون بهتره. اینجوری همه برمیگردن سرجاشون‎

بی اعتنایی ژیرو به لاکازت بعد از گلش خیلی حرکت زشتی بود. حالا خوبه توی nتا بازی۱۵گل میزنه انقدر ادعا داره.

محمد حسین در 24/4/1396 | 18:19 گفت:

خلاصه اینکه همه با سجاد موافقیم!
بحث ما روی چگونگی پلن بی بود...

محمد حسین در 24/4/1396 | 18:18 گفت:

"به نظر من همون کاری فرانسه با ژیرو و گریژمان انجام میده آرسنالم میتونه با زیرو و لاکازت یا سانچز انجام بده تو زمانهایی که نیاز داره و دو مهاجمه بازی کنیم. لاکازت خیلی تموم کننده عالی ایه ولی اگه لازم باشه تیم سانتر کنه و سر بزنیم لاکازت و سانچز رو هم به زور 3 متر میشن. "باید" یه نقشه دومی داشته باشیم که همزمان از سانچز و ژیرو و لاکازت استفاده کنیم. مخالفین با حرفم؟"

مشکل من با اینجاس کامیار
به نظر من (در صورت حفظ سیستم) برای پلن بی لاکازت باید تعویض بشه نه اینکه عقب بیاد!
حرفم اینه که باید توی محوطه باقی بمونه
سجاد جان هم فک کنم متوجه شده باشن با همین پاسخ که مشکل من کجاست!
من حرفم اینه" اگر سیستم 3421 باقی بمونه جایی برای هر دوی مهره های نوک حمله ی ما در زمین نیست و حضور ژیرو مساوی میشه با عدم حضور لاکازت"
مگر همون 352 که گفتم برای مواقع خیمه زدن روی دروازه حریف بکار بره...
یعنی "عقب اومدن" برای لاکازت یعنی تباهی!!!
مخالف همین واژه هستم "لاکازت بیاد عقب با سانچز پشت مهاجم"! چون اولا مسوت پرت میشه ثانیا لاکازت بی خاصیت میشه
وگرنه اگر ایرادی قرار بود بگیرم بخاطر نا آشنایی از شرایط بازی های دوستانه به لاکازت نمیگرفتم بلکه به الننی میگرفتم که دفاع وسط بود!!! باور کنین من متوجه میشم و درباره سیستم بازی های پیش فصل اطلاع کامل دارم ولی این رویه ای که داره پیش میره برای تاکید ونگر به بازی دادن لاکازت پشت مهاجم در هر دو بازی اصلا ازش بوی خوبی برای ادامه فصل نمیاد

kamyar در 24/4/1396 | 18:00 گفت:

محمدحسین حرف منم همونه دیگه : |

کی میاد ترکیب برنده ش رو دست بزنه و بازیکن 50 میلیونیشو بشونه نیمکت یا جا به جاش کنه مگه وقتی نتیجه نده؟


با سجاد موافقم من : )

Sajad در 24/4/1396 | 17:40 گفت:

دوستان مثل اینکه یادتون رفته بازی دوستانه بود!!!این ترکیب و این چینش با ترکیب اصلیمون کلا فرق خواهد کرد.یعنی کلا بازی های دوستانه چینش بازیکنان عجیب غریب میشه .که به نظر من یکی بدم نیست.هم یه مهارت هایی تو اون پست یاد میگیرند که تو مواقع اضطراری زیاد سر در گم نشند و هم میشه فهمید کی کجا پتانسیلش بیشتره.
وقتی سانچز اضافه شه رو نمیکت نمیشینه که.میاد به پست خودش.اوزیل هم سمت راست.میمونه مهاجم نوک که یا باید ژیرو بازی کنه یا لاکازت.که اینم واضحه مهاجم بالای 50 میلیونی نخریدیم که بزاریم رو نیمکت.زمانی جفت این ها یاهم بازی خواهند که که کار گره خورده باشه و نیاز باشه جفتشون و حتی ولبک هم بیان تو بازی.
سیستم هم مطمن باشید عوض نمیشه.با همون سیستمی که اخرای فصل پیش بازی کردیم بازی خواهیم کرد.اینو خود ونگر هم گفت.که در ان صورت خط حمله مون همون سانچز و اوزیل و لاکازت خواهد بود.

محمد حسین در 24/4/1396 | 16:55 گفت:

راستی پیرهن دوم خیلی قشنگ نیست!
بجز والکات به هبچکی نمیاد فعلا توی عکسا

محمد حسین در 24/4/1396 | 16:50 گفت:

کلا مخلص کلوم بنده اینکه اگر نمیخوایم به سیستم دست بزنیم و اصطلاحا 2 مهاجمه بازی کنیم که بشه 352 باید از بین ژیرو و لاکازت یکی توی زمین باشه مگر اینکه تغییر سیستم بدیم
اینطوری:
دفاع ها رو نمینویسم
لمار/چمبو------------------------ژاکا--------------------------بیرین
-----------الکسیس--------------------------------اوزیل-----------
---------------------------لاکازت------ژیرو--------------------------
وگرنه:
لمار-----------ژاکا-----------رمسی------------بیرین
الکسیس--------------------------------------اوزیل--
--------------------ژیرو یا لاکارت----------------------

البته من با یه شرط کاملا با بازی کردن حتی چک توی مهاجم نوک کنارمیام اونم خروج دبوشی و گیبس و والکات

محمد حسین در 24/4/1396 | 16:44 گفت:

والا منم هر چی بازی رو دیدم متوجه نشدم چرا باید لاکازت وینگر باشه!
کامیار:"وینگ نزاشته که
گذاشته جای سانچز تو سیستم. تو بازیهای اتوبوسی باید از مشتقات همین ترکیب استفاده کنه. ژیرو نوک واسه هدزدن، لاکازت و سانچز مکمل"
کامیار جان خب اینطوری چرا؟ لاکازت اگ امارش توی نوک جزو 10 تای دنیاس توی وینگ که یه مدت بازی کرده قبلا حسابی ریده!
اگر موقعی لازم شد این کاری که شما میگی رو بکنیم نیاز نیست ک لاکازت جابجا بشه بلکه ایشون رو با ژیرو تعویض میکنیم! نه اینکه بیاریمش جای الکسیس و تواناییشو نصف کنیم!
این آقا هیچ صنمی با وینگر نداره.
یا باید نوک باشه یا نباشه!
اگر خیلی نیاز به حمله بود میشه یک هافبک باکس کشید بیرون و ژیرو رو اورد "کنار" لاکازت و تیم رو تهاجمی کرد ینی 352 کرد!
ولی عقب اوردن لاکازت مزخرفه...
خود لوکاس پرز رو من نظرم روی وینگ بود ، مثل ونگر (بگذریم که اصلا بازیش نمیداد) ولی این مورد خیلی بی معنیه!

والا خیلی کار پیچیده ای نیست فهمیدن این قضیه برای ونگر! اصرارش رو نمیفهمم
درباره الکسیس هم همون موقعی که اینقدر گل زده بود که تغییر پست دادنش تابو بود من توی یه مطلبی نوشتم که این پست برای الکسیس اشتباهه ب یک هزار ویک دلیل و مهم ترینش اینه که توپ رو زیاد حمل میکرد...مثل یک وینگ!
ولی لاکازت کاملا مفید توی پست مهاجم نوک بازی میکنه و تمامی خصوصیات مهاجم نوک حتی یک و دو های ژیرو رو نشون داده راحت میتونه پیاده کنه

اینم بگم که مهاجم سایه هست درواقع توی اصل سیستم 3421 ولی توی سبک بازی تیم ونگر همون وینگ هست و 343!
این 3421 گفتن فقط بخاطر اینه که مسوت متمایل تر به وسط بازی میکرد و باعث میشد معلوم نباشه کدوم سیستم داریم بازی میکنیم
ولی با بازی کردن ایووبی و چمبو و... معلومه در واقع 343 بازی میکنیم که وینگ داره . میشه گفت ونگر برای سیستم چیدنش به الکسیس و اوزیل اجازه جابجایی عرضی رو داده که الکسیس به وینگ متمایل تره...

kamyar در 24/4/1396 | 16:36 گفت:

الننی چه شوتهایی میزد امروز : ))

ولکات تو این دو تا بازی راحت 5 تا موقعیت 100% رو نزده.. واقعا حرص میده : |

kamyar در 24/4/1396 | 16:32 گفت:

به نظر من همون کاری فرانسه با ژیرو و گریژمان انجام میده آرسنالم میتونه با زیرو و لاکازت یا سانچز انجام بده تو زمانهایی که نیاز داره و دو مهاجمه بازی کنیم. لاکازت خیلی تموم کننده عالی ایه ولی اگه لازم باشه تیم سانتر کنه و سر بزنیم لاکازت و سانچز رو هم به زور 3 متر میشن. "باید" یه نقشه دومی داشته باشیم که همزمان از سانچز و ژیرو و لاکازت استفاده کنیم. مخالفین با حرفم؟
حالا یا میشه 2 مهاجمه با ژیرو و لاکازت، یا تک مهاجم ژیرو و عقبتر بودن لاکازت و سانچز، یا 3-4-3

abolfazl alayi fard در 24/4/1396 | 15:43 گفت:

کامیار
سانچز داستانش با لاکازت کاملا متفاوته. سانچز توی اودینزه هم وینگ بود یا مهاجم کاذب، توبی بارسلونا هم اکثرا وینگ. اینکه ونگر آوردش توی سیستم تک مهاجم طرفو گذاشته مهاجم هدف از هنرونگره که میخواد از گاو نر شیر بدوشه‎
ولی لاکازت تقریبا میشه گفت همیشه مهاجم هدف بوده و پست تخصصیش همینه

abolfazl alayi fard در 24/4/1396 | 15:36 گفت:

صادق
همون که پایین تر توی کامنتم گفتم. رونالدو هم توی آرسنال بود الان در حد والکات بود بخاطر این جا به جایی های بی معنی
لاکازت تلاششو میکنه ولی طرف مهاجم هدف تیمش بوده نه اینکه پشت مهاجم. بازی قبلم همینجا بود. پاس قبل گل ژیرو رو لاکازت عالی رد کرد برای مونرئال

چمبرلین و ایووبی خوب باهم همکاری میکنن، ولی تجربه و دقتشون پایینه مخصوصاً ایوبی. ایووبی از والکات مفیدتر بوده و از اوزیل پر تلاشتر و پرس میکنه خوب

kamyar در 24/4/1396 | 15:34 گفت:

محمد جان منم دیدم وصل نمیشه از سایت رسمی آرسنال دیدم و خوب هم بود
الان دیدم آنتن هم وصل شده انگار
نشد اینم امتحان کن:
http://cricbox.net/western-sydney-wanderers-v-arsenal/


صادق جان هدف تیم باید گل زدن باشه و باز کردن گره تیمهای اتوبوسی نه آقای گل شدن سانچز و لاکازت. همون موقعهایی که سانچز نوک وایمیستاد یه بازیایی هیچ کاری نمیتونست بکنه و با تعویض ژیرو و سانتر به گل میرسیدیم..
مطمئنا فصل بعد لاکازت نوک شروع میکنه و ژیرو نیمکته ولی این تاکتیکهارو هم باید داشته باشیم که وقتی اتوبوس پارکه بتونیم یه کاری بکنیم
گارد نگیریم الکی

Sadegh در 24/4/1396 | 15:19 گفت:

نیمه اول کلا محو بود .باید نوک بازی کنه توانایی هاشو نشون بده

محمد در 24/4/1396 | 14:35 گفت:

کامیار جان انتن نشون نمیده؟؟؟؟؟؟

kamyar در 24/4/1396 | 14:31 گفت:

وینگ نزاشته که
گذاشته جای سانچز تو سیستم. تو بازیهای اتوبوسی باید از مشتقات همین ترکیب استفاده کنه. ژیرو نوک واسه هدزدن، لاکازت و سانچز مکمل

Sadegh در 24/4/1396 | 13:36 گفت:

حماقت جدید ونگر لاکازت وینک میزاره ژیرو نوک !!!!! چرا پست بازیکن عوضی میکنه آخه. میترسم بلایی که سر پرز اومد سر لاکازت هم بیاد. یعنی روزی میرسه از شر این پیر مرد خرفت خلاص بشیم€€€€

kamyar در 24/4/1396 | 13:28 گفت:

*الننی

kamyar در 24/4/1396 | 13:28 گفت:

برای دومین بازی پیاپی اللنی دفاع وسطه

Sajad در 24/4/1396 | 10:18 گفت:

منم دل خوشی از ولکات ندارم ولی خوب مطمنا سال بعد هم با ماست.در نتیجه باید امیدوار بود به دوران قبل از مصدومیت طولانی مدتش برگرده.واسه این میگم رفتن چمبرلین ضربه ای به تیم نمیزنه چون مثل اینکه قراره یه وینگر سطح بالا بیاد تیم.اگر نیاد و این معاوضه انجام شه ان موقع هافبک درست میشه و وینگ دچار مشکل بیشتری میشه.یعنی سود انچنانی نمیبریم و استقبالی نمیشه از این کار.هر چند مثل اینکه چلسی با باکایکو به مشکل خورده که در ان صورت خیلی بعیده اصلا ماتیچ رو از دست بده.اگر از دست بده و سال بعد کانته دچار مصدومیت بشه عملا کارش تموم میشه.
راجب ویلشر هم اون مبلغ جز رفتن به جیب کرونکه به هیچ دردی نمیخوره و دستمزدش هم خوب از جیب ماها نمیره که.جونشون در بیاد بدن.واسه ما باید الان کمبود هافبک مهم باشه که در این صورت بودن 7-8 هفته ای ویلشر هم غنیمته.الان حتی اگر یه هافبک دیگه هم بگیریم با توجه به امار مصدومیت هافبک های تیممون بازم وسط فصل دچار کمبود خواهیم بود.ان موقع بودن چند هفته ای یک بازیکن خوب خیلی به کار تیم میاد.از این لحاظ میگم فروختن ویلشر با اون قیمت درست نیست.

kamyar در 24/4/1396 | 00:10 گفت:

من مقدارشو نمیدونم ولی کیفیت و سرعتش فوق العاده بود انگار داشتم از ماهواره میدیدم

vahid در 23/4/1396 | 23:58 گفت:

خیلی اعصاب خودتتون رو واسه ولکات خرد نکنید تا وقتی ونگر هست ولکات بیخ ریش ماست نمیدونم ونگر تو این بابا چی دیده که ول کنش نیست
کسی از دوستان میدونه دیدن یه بازی کامل از تو سایت انتن حدودا چه مقدار اینترنت مصرف میکنه؟

kamyar در 23/4/1396 | 23:51 گفت:

ولکات فقط حرص میده لامصب
و متاسفانه با این روند پیش فصل رفتنش و توی عکسای کیت بودن نشون میده برو نیست
به خدا اون ۱۷ساله هه ازش بهتر بازی میکرد... کاش ۲۰ تا هم شده بفروشنش بره

vahid در 23/4/1396 | 23:39 گفت:

خدا رو شکر سطح حریفهای تدارکی پیش فصل امسال نسبت به سالهای قبل خیلی بهتره.بایرن چلسی سویا یا حتی همین تیمهای استرالیا نسبت به سالهای قبل که با تیمهای مالزی اندونزی ...بازی داشتیم
قطعا اینجور بازیها به روند بهتر تو فصل کمک میکنه.

abolfazl alayi fard در 23/4/1396 | 22:53 گفت:

سجاد
نمیدونم بازی دیروز رو دیدی یا نه، ولی والکاتو با این بازی دیروزش بنظرم باید صددرصد خارج بشه از تیم. یعنی این بشر ۱۰ساله سطح بازیش همینه(نگیم پایینتر اومده) فقط وزن اضافه کرده یه کم و ریشش کامل شده
چمبرلین بهترین بازیکن برای وینگ بکه، حتی از بیرین بهتره.
ماتییچ میتونه بهترین خرید این فصل آرسنال باشه و تضمین کنه مرکز میدانو، ولی منچستر خیلی زودتر براش اقدام کرده و همچنین رابطش با مورینیو عالیه، جذبش خیلی سخته. عوض چمبرلین اگر پیشنهاد پولی بهتر از منچستر به چلسی و حقوق بهتر به ماتیچ روی میز بذارن احتمال موفقیت هست
هرکی ویلشر رو بخره ریسک کرده چون سابقه مصدومیت نزدیک۴۰۰روز به صورت تقریبا متوالی رو داره.مصدومیتاش تکرار شونده هستن، بخاطر همین مصدومیت فعلیش که ترک خوردن ساق پا هستش توی آرسنال نزدیک۲۵۰روز مصدوم بود و الان هم بخاطر همون نزدیک ۱۰۰روز بیرونه و مطمئنا ادامه داره. همین ۱۰یا ۱۲ردش کنن خوبه. مسئله حقوقش هست که تقریبا بالای ۴میلیون پوند حقوق میگیره که تقریبا زیاده و برای مثال همین الان پیانیچ و ماتیچ همینقدر حقوق میگیرن

Sajad در 23/4/1396 | 18:03 گفت:

با این مطلبی که سایت راجب سانچز کار کرده و ان کلاهش و رفتن به سمت طرفدار ها امیدوار شدم که تو تیم میمونه.امیدوارم این اتفاق بیوفته.هیچکس به این زودی نمیتونه جای سانچز رو واسمون پر کنه.
این قضیه معاوضه چمبرلین با ماتیچ هم اگر اتفاق بیوفته فوق العاده میشه.چون از لحاظ معلوم تیم دنبال وینگره.حالا اگر بتونن از بین لمار یا محرز یکی رو جذب کنند با موندن بیرین و ولکات رفتن چمبرلین ضرری به باشگاه نمیزنه ولی در عوضش با امدن ماتیچ خط هافبک ترمیم خوبی میشه.
راجب ویلشر هم به نظر من رفتن با اون قیمت اصلا عقلانی نیست.همین که تو این کمبود هافبک 5-6 تا بازی تو سال واسمون بکنه بهتر از اونه که با اون قیمت به فروش بره.

abolfazl alayi fard در 23/4/1396 | 12:28 گفت:

مجید
الان خیلی از بازیکنا قربانی این حرکت ونگر شدن. میکل آرتتا، هافبک تهاجمی و طراح و پشت مهاجم اورتون میاد آرسنال میشه هافبک دفاعی و همه ازش متنفر میشیم بخاطر سوتیاش
ولبک مهاجم هدف، وینگ راست، وینگ چپ. اوزیل پست شماره ۱۰ ، وینگ چپ(همه متنفر شدن اون مقطع)، وینگ راست. کازورلا، وینگ چپ، پست شماره۱۰، هافبک میانی
چمبرلین، وینگ راست، وینگ چپ، هافبک میانی، وینگ بک راست، وینگ بک چپ،تو ذهنم دفاع راستم هست. والکات وینگ راست و چپ، مهاجم هدف، پشت مهاجم. آخرین پرده داستان لاکازت، بازیکن پست شماره۹، دیروز پشت مهاجم هدف(ژیرو)
دیگه یک مربی بیشتر از این چیکار میتونه بکنه تا بازیکنش هیچی نشه

میلان خریداش تا الان هوشمندانه بود،الان بیلیا و بونوچی هم اضافه بشن دیگه خیلی قوی میشه. فکر کنم تا الان ۲۰۰میلیون یورو هم رد کردن، با بیلیا و بونوچی به بالای۲۵۰میره خریداشون.

حامد
بازیکن جوون باید کم کم وارد بشه به ترکیب. ترکیب اصلی باید بازیکناش سطحشون واقعا بالا باشه که جوانها رشد بکنن. من واقعا با حالت فعلی فکر نمیکنم بازیکن جوونی به سطح بالا برسه توی آرسنال.

واقعا داگلاس کاستا حیف شد.
این اوزیل اصلا پرس نمیکنه. بعد بازی تاتنهام به نظرم کرگر بود یا نویل گفته بود کریستین اریکسن رو ببینید که علاوه بر بازیسازی با تمام توان پرس میکنه و توی دفاع شرکت میکنه ولی گفت هم پستیش اوزیل رو ببینید که حداکثر کاری که میکنه زمان از دست دادن توپ قدم زدنه
دقیقا هانری توی یک برنامه وقتی مجری میگه زمان دیوید دین بازیکنایی مثل تو، پتی ، برکمپ و... به تیم اضافه میشدن ولی بعد از اون فقط اوزیل و سانچز در سطح بالا اضافه شدن، هانری میگه این دو تا هم که گفتی اسمهای بزرگی هستن، ولی پتی و برکمپ در زمین هم جز بزرگترین و بهترین بازیکنای جهان بودن

الان با نزدیک شدن پرشیچ به منچستر احتمال خروج مارسیال وجود داره، ولی مورینیو فکر نکنم بازیکن بده باشه تو جزیره‎ البته فراموش کردم ما هنوز دنبال لمار و امباپه هستیم‎

حامد در 23/4/1396 | 05:49 گفت:

در مورد اینکه ونگر هرکی زیر دستش اومد پست تخصصیش رو بی معنی کنه
بلاخره باید برای شفای بیمار دعا کرد
اینکه داگلاس با اون قیمت و خامس به این صورت نگرفتیم چیزی از حماقت های ونگر کم نمیکنه
در مورد تاکتیک با منعطف عمل کنیم یسته به بازی

تو سه دفاع کناره ها باید بازی سازی سانت خلاصه همه بار رو دوششون هست بیرین رو میشه در نظر گرفت اما سعاد
بعد شما 80 میلیون میدی به بازیکنی که بذاریش رو نیمکت؟

ولی بازی دوستانه واسه همین تغییرات هست
جوونا خوبن ولی باید گوششون تو دست مربی باشه همین ای وو بی رو 4 بازی میذاری گند میزنه به بازی

majid r در 23/4/1396 | 02:08 گفت:

ابوالفضل سر چمبرلین هم همین داستانه!! اصلا معلوم نیس پستش چیه...!!
والکاتم قبلا گفتم باید فروش بره!!
میلان نصف درامد ارسنال درامد داره ببین چ میکنه!!
ارسنال فلا تو پوشش ضعفاش خوب عمل نکرده دو تا بازیکن تاپ دیگ میخواد!!

abolfazl alayi fard در 23/4/1396 | 01:04 گفت:

نباید فکر کنیم حالا که آرسنال از ۴دفاعه رفته روی ۳ دفاعه، مشکلات تیم حل شده. در مورد مقطع پایانی فصل آرسنال الان ۱۰ساله که روندش همینه. سقوط و افت شدید در زمستان و اوج گیری در بهار. بقول مرسون آرسنال در یک مقطع از فصل بهترین فوتبالی رو که تا حالا دیدین رو بازی میکنه، ولی فقط اون یک مقطعه ولی لیگ۳۸تا بازی داره.

مصاحبه آنری بعد از تمدید ونگر به نکته خیلی ظریف اشاره کرد:<<ونگر گفته ما با اضافه شدن ۲یا۳بازیکن مشکلاتمون حل میشه>> و با خنده ادامه میده<<این رو فصل قبل و فصل قبل و .... هم گفته>>

بازی امروز رو دیدم. کولاشیناچ خوبه و حیفه که جز دفاع باشه. وینگ بک بهتره.
والکات یعنی فاجعه، دو تا دروازه خالی رو نتونست بزنه. بعد تعویضها ایووبی جاشو گرفت و پاس گل به لاکازت رو داد. همین الان ایووبی یه سطح بالاتر از والکاته‎
جوونهامون هم خوب بودن، نلسون خیلی پا به توپ و مسلط، بلیک استیلش دقیقا مثل ماتیچه. بیادتوی پست اصلیش که هافبک دفاعی بود بهتره فکر کنم
باز ونگر داره همون داستانی که سر پودولسکی و پرز در آورد رو سر لاکازت هم در میاره. استفاده در پست هایی غیر پست شماره ۹. خیلی خوب شد که گل زد و واقعاً خوشحال شدم ولی به نظرم باید تک مهاجم اصلی تیم لاکازت باشه نه اینکه بیاد پستهای عقب تر. ژیرو از گل زدن لاکازت عزادار شده بود‎

الان این چه کاریه که ونگر میکنه؟؟؟ استفاده از بازیکن در پست های غیر تخصصی وچند پست متضاد. الان کدوم مربی تو جهان اینکارو میکنه؟؟ اگر رونالدو هم توی آرسنال بود یک بازیکنی بود در حد والکات. چون یه بازی وینگ بود یه بازی مهاجم نوک، یه بازی هافبک میانی، یه بازی دفاع راست و ..... آخرشم خودش نمیفهمید پستش چیه

ونگربعد از بازی هم در مورد ترس از مصدومیته کوش و ... صحبت کرد. حساب کردن رو بازیکنای همیشه مصدوم تهش معلومه چیه
الان والکات که top quality هست مونده و داگلاس کاستای معمولی رفت یووه قرضی و محرز به نظر قوی لینک شده به رم و هنوز ما دنبال لمار هستیم‎
کم کم دارم احساس میکنم پنجره نقل و انتقالات برای ما بسته شده بعد لاکازت

kamyar در 22/4/1396 | 15:23 گفت:

چه جوونای با استعدادی داریم... کیف کردم

نلسون خیلی خوب بود و احتمالا بیاد تو لیست نفرات اصلی برای فصل
بیلیک، ویلوک و برامال هم در حد قابل قبولی بودن

kamyar در 22/4/1396 | 15:03 گفت:

من ولکاتو تیم مدرسه هم فیکس نمیذاشتم. چیکار میکنه این تو آرسنال؟

kamyar در 22/4/1396 | 14:58 گفت:

نلسون و برامال عجب بازی ای میکنن

ولکاتم کاش بره شنا کوسه ها بخورنش