برسی آمار ها !

نویسنده: zahed

وبلاگ من
نویسنده: zahed
عاشق ارسنال عاشق سبکش متنفر از سیاست های باشگاه
کل بازدید: 10,142 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

برسی آمار ها !

به چند تا امار یک نگاهی بکنیم ببینیم کجای کاریم !!



خوب اول از همه بریم سراغ میزان خرج و موفقیت تیم ها از سال 2003 تا 2013 :

  1. Chelsea, £673 million — 12 trophies
    — 3 Premier League titles (2o05, 2006, 2010), 1 Champions League
    (2012), 4 FA Cups (2007, 2009, 2010, 2012), 2 League Cups (2005, 2007)
    and 2 Community Shields (2005, 2009).
  2. Manchester City, £572 million — 3 trophies — 1 Premier League title (2012), 1 FA Cup (2011) and 1 Community Shield (2012).
  3. Liverpool, £414 million — 6 trophies
    — 1 Champions League (2005), 1 UEFA Super Cup (2005), 1 FA Cup (2006), 2
    League Cups (2003, 2012) and 1 Community Shield (2006).
  4. Manchester United, £352 million — 16 trophies
    — 5 Premier League titles (2003, 2007, 2008, 2009, 2011), 1 Champions
    League (2008), 1 FA Cup (2004), 3 League Cups (2006, 2009, 2010), 5
    Community Shields (2003, 2007, 2008, 2010, 2011) and 1 FIFA Club World
    Cup (2008).
  5. Tottenham Hotspur, £350 million — 1 trophy — 1 League Cup (2008).
  6. Arsenal, £214 million — 4 trophies — 1 Premier League title (2004), 2 FA Cups (2003, 2005) and 1 Community Shield (2004).








اینم میزان خرج ها  در مقایسه با درامد ها   در ترانسفر ها :


تو لیست مجله فوربس امسال ارسنال در رده 4 ثروتمندترین باشگاههای فوتباله .

بازیکنان :

ارسنال هر ساله بجز امسال همیشه بهترین بازیکناش رو فروخته کسایی مثل ویرا -انری -فابرگاس -ادبایور -کلیچی-ون پرسی -هلب و کلی بازیکن خوب دیگه .هیچکدوم از بازیکنایی که به ارسنال اومدن از 2003 به بعد ستاره قابل اتکایی نبودن اما وقتی رفتن به عنوان ستاره و ستون تیم رفتن  و همه بجز فن پرسی ستاره نموندن حتی انری (که به نظر من اون هم خائن به ارسنال بود  بازیکنی که به خاطر جام میره خائنه به همین راحتی  مثل ون  پرسی )!

هر ساله اسامی بسیاری تو نقل و انتقالات به ارسنال لینک میشن اما به ارسنال نمیان توجیه ونگر و مسئولان : کیفیت لازم برای ورود به تیم رو ندارن ! اما مونرال - سانوگو و اون یارو از رومانی اون رو دارن ! سوارز و رونی و خیلی های دیگه نه !!!

یک بهونه ای که طرفدارای ونگر دارن اینه که ما بدهی داریم این  درست  اما امسال که بدهی نداریم ومگر 70 میلیون پوند داشته که بازیکن بخره و با اون پول وارد بازار بشه اما با 70 میلیون وارد و با 82 میلیون خارج شد ( 18 بازیکن که قرارداد حرفه ای با ارسنال داشتن امسال رفتن ) !!!! 

ونگر تا فاجعه به بار نیاد خرید انجام نمیده ! بعد فاجعه منچستر تو 36 ساعت 4 بازیکن گرفت ! امسال حتی به اون هفته هم نرسیدیم همون اول کار گند زدیم !

حالا باز هم کلی اسم باز هم به ارسنال لینک شدن حتی فالکائو ( تازه به موناکو رفته ولی ظاهرا مشکل ملی دارن اونا و شاید بفروشنش ) !!!

سقف ازروهایی ونگر و مسئولان بودن تو جمع 4 تیمه باور ندارید اخر بازی با نیوکاسل رو تو بازی اخر فصل قبل ببینید که چطور به هوا میپرن !!!

این امار رو برای این اوردم چون ونگر اقتصاد دانه و زبان امار رو بهتر میدونه !!

 ونگر جزو بهترین مربیان تاریخ نیست فقط چون به چشم میاد بهترینه درست مثل بایکنایی که از ارسنال رفتن و بعد اون  درخشش ارسنال رو نداشتن ( البته بجز ون پرسی بازم ) بهترین نتایجیم که تا حالا گرفته با تیم افسانه ای مون بوده بهترین تیم تاریخ ارسنال ! 

برای تغییر و خلاص شدن از این وضع باید ونگر بره یا سیاست های کلی باشگاه عوض شه مثل بایرن مونیخ که سیاست ما رو انجام داد و ضرف یک سال و نیم به اشتباهشون اعتراف کردن و شروع به جذب ستاره ها کردن (مصاحبه بکن بائر که گفته بود برای جام باید خرج کرد )!

در اخر ارزوی روزهایی طلایی برای تیممون دارم  . این حرص خوردن ها به خاطر علاقس نه نفرت !!




تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمد کاوه در 31/5/1392 | 06:55 گفت:

دنبال بابا میگردی؟

majid در 30/5/1392 | 21:44 گفت:


افتااد باهوش؟؟؟؟

majid در 30/5/1392 | 21:43 گفت:


داداش تو شنگولی مشکله من چیه؟؟؟ اگه ونگر نبود برگکمپ هم نبود یعنی اگه ونگر نبود برگکمپی الان ما ازش شناخت داریم نبود

کمتر یا بیشتر عقلتو به کار بنداز ببین منظوره من توهین به تو بود یا نه بعد قضاوت کن چرت و پرت بگو مثه بلاگت

zahed در 30/5/1392 | 18:20 گفت:

خرید بازیکن قبل از اومدن ونگر کار ونگر بوده ؟؟؟!!!!
کلا قاط داریا دادا !!!!
اینطوری باشه اومدن هازارد وتورس به چلسی کار مورینیو بوده !!!
پلگرینی نصری و کلیچی رو خریده !!!
رونالدو رو هم مویس خریده ولی چون باهاش خوب نبوده قبل اومدنش اون رو فروخت !!!!
کلا جکی !!!!!!
برکمپ 5 سال قبل از اومدن با ارسنال تو تیم ملی هلند بود !!! این رو بفهم که هلند تیم ملی مالدیو نیست !!!!!
من به هیچکسی تا حالا توهین نکردم ولی شما کمتر از اونید که یک نفر رو به عنوان ادم حساب کنید یا نه !!!!!!

majid در 30/5/1392 | 17:50 گفت:


اگه ونگر نبود 99% اینا هم نبودن
-----------------------------------------------

این حرفه من بود که هنوزم پاش هستم... مگه اینکه همونی که گفتم دیگه (حتمآ قبل از اومدنه ونگرو تو همون چند ماه شده برگکمپ)

majid در 30/5/1392 | 17:48 گفت:


مشکله شما چند ماه قبل تر از اومدنه ونگره؟؟؟ حتمآ قبل از اومدنه ونگرو تو همون چند ماه شده برگکمپ دیگه ونگرم پشمک بوده
نه داداش همین برگکمپم ونگر برگکمپ کرد..

بله که مخالفم داداش ادم در برابره حرفایه چشم بسته مخالفه... البته اگه ادم باشه

zahed در 30/5/1392 | 16:34 گفت:

majid :
لینک خبر عضویت برکمپ در ارسنال از سایت باشگاه به تاریخ 20 جون 1995 :
http://www.arsenal.com/news/news-archive/gallery-bergkamp-signs-for-arsenal
حضور ونگر در ارسنال به تاریخ سپتامبر 96 :
http://arsenal.ir/Pages.aspx?id=80
2 دقیقه دیگه ادامه داشته باشه بحث کلا منکر همه تاریخ باشگاه میشی !!!!
به نقل از خودت (احتمالا اون پیجه اینترنتی که چند دقیقه پیش سرچ کرده بودی اینارو, اطلاعاتش یکم پایین بوده!!!)
محمد کاوه :
اینا کلا با همه چی بجز اونی که خودشون قبول دارن مخالفن !!! مثل من خودتو خسته نکن !

majid در 30/5/1392 | 16:16 گفت:


باشگاه متعلق به طرفداراشه و طبیعتا باشگاه آرسنال و سایتش متعلق به طرفداراشه پس طرفداران افراد خاص هیچ جایی توش ندارن خدای منطق
---------------------------------------------------------------------------
نه بابا؟؟؟!!!! عججججببببب پس ونگرم شد فرده خاص...

محمد کاوه در 30/5/1392 | 15:58 گفت:

باشگاه متعلق به طرفداراشه و طبیعتا باشگاه آرسنال و سایتش متعلق به طرفداراشه پس طرفداران افراد خاص هیچ جایی توش ندارن خدای منطق

majid در 30/5/1392 | 13:15 گفت:


اوه اوه تکلیفه شما که معلومه اصن... خوش باشی ببخشید من رفتم یه سایته دیگه... خب شد گفتی کاوه کلانتر منتظر بودم اجازه رو بدی تا برم...

طرفدار ونگر تو سایت باشگاه ما چی میخواد؟=============== الان باشگاه دقیقآ ماله پدرتونه یا مادرتون؟؟؟

محمد کاوه در 30/5/1392 | 12:31 گفت:

آقا زاهد اگه شما با این آقا موافق باشی منطقی هستی وگرنه حرفت بی منطقه و از اون حرفها زدی که آدم شاخ در میاره............................. کسی که خودش اذعان میکنه که طرفداره ونگره و ونگر از باشگاه بزرگتره خب معلوم الحاله! ولی سوال اینجاست که طرفدار ونگر تو سایت باشگاه ما چی میخواد؟ چرا یه سایت نمیزنن واسه خودشون برن پی کارشون؟

majid در 30/5/1392 | 12:05 گفت:


انری از 1999 تا 2007 تو تیم بود البته بجز دورانی که قرضی به تیم برگشت و از یووه توسط ونگر به تیم اضافه شد که به خاطر موفقیت بیشتر و کسن جام ارسنال رو ترک کرد


الان واقعآ منظورتو از این جمله نفهمیدم!!!! خب منم که همینو گفتم!!! گفتم همه ی اینارو ونگر بازیکن کرد... الان خواستی منو تائید کنی؟؟؟

majid در 30/5/1392 | 12:02 گفت:


تونی ادامز از سال 1983 تا 2002 تو ارسنال بود و تو این تیم از فوتبال خداحافظی کرد =============== گفتم 99% سطحی بین

دیوید سیمن از سال 1990 تا 2003 تو ارسنال بود بعد با یک قرارداد یک ساله به سیتی رفت و بعد مصدوم شد و از فوتبال خداحافظی کرد================================ گفتم 99% سطحی بین

برکمپ از سال 1995 تا 2006 تو ارسنال بود بعد خداحافظی کرد============ اقای 15 سال طرفدار, برگکمپ و ونگر اورد. احتمالا اون پیجه اینترنتی که چند دقیقه پیش سرچ کرده بودی اینارو, اطلاعاتش یکم پایین بوده!!!

انری از 1999 تا 2007 تو تیم بود البته بجز دورانی که قرضی به تیم برگشت و از یووه توسط ونگر به تیم اضافه شد که به خاطر موفقیت بیشتر و کسن جام ارسنال رو ترک کرد !!!!================= خب ممنون که حرفامو تائید کردی

سوارز از اول میخواست بره رئال بارها در این مورد حرف زد وقتی پیشنهادی نیومد فقط چون میخواست از لیورپول بره از پیشنهاد ارسنال خوشحال شد !!============== به هر حال دوس داره بیاد

پوگبا از علاقه ونگر خبر داشت اما با یووه تمدید کرد ============ وقتی مدیرای ارسنال پیشنهاد نمیدن بیاد اینده ی خودشو خراب کنه با تمدید نکردن واسه ونگر؟؟؟ باباش که نیست ونگر. انتظاراتی دارینا!!!!

رونی که رسما از علاقش به چلسی گفت========= خب اینجا هم باز معلومه اطلاعاته پیجه اینترنتی ضعیف بوده چون قبلش به ارسنال علاقه داشت با بی حرکتیه مدیرا مواجه شد علاقشو عوض کرد

در ضمن این جمله ی من تو اون پستم بود دیگه (لان همه ی بازیکنا حاضرن بیان ارسنال. از سوارز بگیر تا رونی و پوگبا و ...) دقت کردی؟؟؟ گفتم حاضرن بیان نگفتم فقط میان ارسنال که این حرفارو میزنی... این نشون میده جز اطلاعاته ناقص عجول هم هستی اقای 15 سال طرفدار...

در اخرم بهت حق میدم سر درد شی, دفاع کردن از عقایده غلط خیلی سخته خییییییلی

majid در 30/5/1392 | 11:46 گفت:


شمایی که سنگه فرگوسن و به سینه میزنی کافی بود این تیمو بدی دسته فرگوسن و ساله بعدش تو دسته 1 تحویل بگیری ازش... جدی فک کردین خیلی بازیکنای شاخی دارین؟؟؟ فرگوسن اگه خریده انچنانی نداشته در کنارش مجبور نبوده هر سال بازیکناشم بفروشه... الان خداییش چند سال بود که فرگوسن اون تیمو در اختیار داشت؟؟؟ هیچ کدوم از بازیکنای اصلیشو که نفروخت هیچ چندتا هم اضافه کرد... تیمش چند سال تغییر نکرد و ثبات داشت این ثبات خیلی مهمه... خب معلومه که فرگوسن باید نتیجه بگیره نه ونگری که بنده خدا هر سال تکرار میکنم هر سال بهتریناشو از دست میداد... اینقدم نگین تقصیره خودشه تقصیره خودشه, تیمش بدهیه سنگینی داشت... همشم تقصیره مدیراست اقا من میگم اصن ونگر بخر نیست, خب؟؟؟ خب چرا مدیرا نمیخرن؟؟؟؟ مگه پول دسته ونگره؟؟؟ مگه باید ونگر اجازه صادر کنه؟؟؟ خب وقتی میبینن ونگر نمیخره اقا جان پوله خودشونه به ونگر چه ربطی داره برن ستاره بخرن...اصن پوله خودشونه برن بریزن تو چاه... بدبخت ونگر مگه دنباله سوارز نبود؟؟؟؟ خب چرا بیشتر ندادن بگیرنش... مدیرای ما تن پرورن و پشته اون بنده خدا ونگر پنهان شدن... البته تقصیره ونگرم هستا بیش از حد داره سازش میکنه باهاشون
بعد سطحی بینایی مثه شما میان این حرفا رو میزنن

zahed در 30/5/1392 | 11:31 گفت:

majid :
از پست اخرت هم خوشحال شدم هم ناراحت !!
خوشحال شدم چون فهمیدم که حرفایی که میزنید همش از روی تعصب کوره و ناراحت چون فهمیدم از تاریخ باشگاهی که طرفدارش هستید چیزی نمیدونید حتی در حد ویکی پدیایی !!!!!!!!!!
تونی ادامز از سال 1983 تا 2002 تو ارسنال بود و تو این تیم از فوتبال خداحافظی کرد (از 87 تو تیم ملی انگلیس بود )!!!
دیوید سیمن از سال 1990 تا 2003 تو ارسنال بود بعد با یک قرارداد یک ساله به سیتی رفت و بعد مصدوم شد و از فوتبال خداحافظی کرد ( از 88 تو تیم ملی انگلیس بود ) !!!
برکمپ از سال 1995 تا 2006 تو ارسنال بود بعد خداحافظی کرد ( از 90 تا 2000 تو تیم ملی هلند بود ) !!
انری از 1999 تا 2007 تو تیم بود البته بجز دورانی که قرضی به تیم برگشت و از یووه توسط ونگر به تیم اضافه شد که به خاطر موفقیت بیشتر و کسن جام ارسنال رو ترک کرد !!!!
ونگر از نیم فصل سال 96 به تیم اومد !!!!
این از اسطوره ها مون !! بقیه رو هم که اسم بردید :
سوارز از اول میخواست بره رئال بارها در این مورد حرف زد وقتی پیشنهادی نیومد فقط چون میخواست از لیورپول بره از پیشنهاد ارسنال خوشحال شد !!
پوگبا از علاقه ونگر خبر داشت اما با یووه تمدید کرد !!
رونی که رسما از علاقش به چلسی گفت !!×
و در اخر اگه حرف زدن با شما فایده ای نداره ممنون که سرم به درد اوردی !!!!

majid در 30/5/1392 | 09:37 گفت:


ونگر ورزشگاه ساخت ؟؟؟!!============داداش جوابتو دادم که (همون قضیه تگرگ و اینا).

راستی راستی شما فک کردین چه خبره؟؟؟ فک کردین باشگاه خیلی پولداره؟؟؟ یا فک کردین خیلی متموله؟؟؟ یا فک کردین مدیرای خیلی ول خرجی داره؟ بشین جانه ما اخه ونگر بره که همین بازیکناییم که میان که دیگه نمیان... الان همه ی بازیکنا حاضرن بیان ارسنال. از سوارز بگیر تا رونی و پوگبا و ... فک میکنی چرا؟؟؟ نکنه بخاطره پیشینه ی درخشانه؟؟؟ نه داداشم همه به امید پیشرفت زیره دسته ونگر میان (اگه هم میبینی الان نیومدن خب بخاطره اینه که اون دزدا پول نمیدن که بخرن یا اینکه باشگاههاشون مخالفت میکنن). همون پیشینه ی درخشانو کی اورده به تیم؟ به شما باشه که میگین انری و برگکمپ و سیمن و ادامز و اینا... اگه ونگر نبود 99% اینا هم نبودن... گفتم که مشکله شماها اینه که جو گیرین 2 نفر اومدن به ونگر توپیدن فک کردین خیلی قهرمانن شروع کردین به تقلید... ونگر رو چشه ما جا داره و هیچجا هم نمیره. چون بره باشگاه وضعی پیدا میکنه که شمایی که ادعای 15 سال طرفداریو داری طرفداره احتمالا بارسا یا رئال میشی... ما هم چون برعکسه شما دوس نداریم باشگاهمونو عوض کنیم طرفداره موندنه ونگریم...

zahed در 30/5/1392 | 08:50 گفت:

majid :
از فرگوسن بهتره ؟!! جک میگی مومن ؟!!!
ونگر ورزشگاه ساخت ؟؟؟!! کجا ؟؟!!!کی ؟؟؟؟!! با پول خودش ساخت ؟؟؟!!! یا با اعتبار باشگاه اون ورژشگاه ساخته شد ؟؟!!
بقیه حرفاتم که فقط با عرض پوزش فقط چرت بود و با تعصب کورکورانه !!!
از کدوم اشتباه داری حرف میزنی ؟؟؟!!! چرا همه وقت جواب گرفتن حرفاشون دیکتاتور میشن و خودشون رو عقل کل میدونن !!!
حرفایی که من زدم حرف دل همه کسایی که به تیم علاقه دارن !! برو همه سایتای طرفداری رو بخون !!
متاسفانه شما فرد پرستید نه تیم !!! با رفتن ونگر مطمئنا شما هم به همراهش به اون تیم میرید !!! مثل خیلی های دیگه !!!!
هیچ کس بزرگتر از باشگاه نیست !!!!! هیچکسسسسسسسسسسسسسس!!!!!!!!!!!!!

majid در 29/5/1392 | 21:34 گفت:


حتی از فرگی هم بهتر بوده... ونگر ورزشگاهی ساخت که ارزشش هم مالی هم در طولانی مدت از قهرمانی بیشتره

بقیه حرفاتم 1000 بار جواب دادم... به هر حال امیدواریم اشتباهت تو این بلاگو تو بلاگای دیگت تکرار نکنی

zahed در 29/5/1392 | 17:00 گفت:

majid :
بزنی = میزنی

zahed در 29/5/1392 | 16:55 گفت:

majid :
شما فقط از روی تعصب حرف یزنی چون منطقی پشتش نیست به جای جواب دس به حمله شخصی میزنی !
اگه اواتارم رو ببینی میبینی که من 15 ساله طرفدار ارسنالم ( بدون ویرایش) !!
اگه ونگر اینقدر به نظرت بزرگه پس باید با یکی مثل خودش مقایسه بشه یکی مثل فرگوسن !!
اگه جدول رو ببینی منچستر 138 میلیون بیشتر از ما خرج کرده چیزی کمتر از 2 برابر اما 4 برابر ما جام گرفته !!!
مگه ما هنوز بابت ورزشگاه بدهی سنگینی داریم ؟؟!!! تو صحفه اصلی سایت از زبان ونگر اومده که ما حداقل 70 میلیون
پول واسه نقل و انتقالات داریم که با 12 میلیونی که از فروش بازیکنا این فصل داشتیم میشه 82 میلیون !!! کو اون بازیکنا ؟؟!!
مگه نباید با تیم مچ بشن ؟؟!!اینقدر این پا و اون پا میکنه ونگر که حتی اصول رو یادش رفته !!! حرفای ارتتا یادت نیست که گفت بدون حتی ازمایش پزشکی اومدم سر تمرینات ؟؟؟؟!!!!
در هر باشگاهی یک سری منابع هست مثل حق پخش تور رفتن اسپانسرا که اونم ربط مستقیمی با طرفدار داشتن تو دنیا داره که اونم با جام گرفتن بالاتر میره !!! به قول ونگر به همین راحتی !!!!

majid در 28/5/1392 | 21:01 گفت:


اره زاهد جان درسته همه حرفات منطقیه...!!! من اولین پستمو به اون بلندی در جوابه همین حرفای اخرت گفتم باز دوباره میگی اونارو بخون. حق با شماست همه ی نقل و انتقالاتم دسته ونگره و هیچ سرمایه گذاری ای هم نکرده مثلآ ورزشگاهه به این شیکی طی یک تگرگ و طوفان از اسمون افتاده و ونگر اولین نفر پیداش کرده شده ماله ما... مشکله ما اینه اکثره بچه های این سایت 6,7 ساله طرفداره باشگاه شدن که این طرز تفکر کاملآ طبیعیه

zahed در 28/5/1392 | 19:16 گفت:

majid :
خوب شمام بگو تعصب داری که ما هم رو خسته نکنی !!! وگر نه پست اخرم جوابتو داده به همین راحتی !!
بیشترین خرج ارسنال هم رو بازیکنایی بوده که رفتن از تیم به خاطر جام ( انری- ون پرسی فابرگاس نصری و.. )!!
یعنی ونگر نمیتونه چند میلیون بیشتر یده به بازیکنایی مثل هیگواین - او ویلا - فلاینی و ... باید میرفت بازیکنی مثل مونرئال و اسکیلاچی و .. کلی دیگه رو با قیمت های نجومی برای این بازیکنا تو فصل های قبل میخرید؟؟!! ونگری که میدونه تو همه پست ها مشکل داریم نمیدونه باید بازیکنایی برای این پست ها بخره که قبلا امتحان خودشون رو پس داده باشن و
ونگر که اقتصاد دانه باید بدونه با سرمایه گذاری میشه پیشرفت کرد و موفقیت به دست اورد !!
در ضمن شما حرصت نمیگیره که ونگر برای شبکه الجزیره تبلیغ لیگ برتر رو میکنه که تو اون مدعی های این فصل چلسی و سیتی و من یوه هستن ؟؟؟!! حرصت نمیگیره که بازیکنایی که قرار ستون تیم باشن شذن افت تیم ؟؟!!! حرصت نمیگیره که کلی مصدوم داریم بی جایگزین ؟؟!!!
مسئول تیم کیه غیر ونگر!!! با حرف شما هم که میگید ونگر به طور کامل مسئول انتقالات نیست مخالفم بار ها ونگر تو مصاحبه هاش این رو گفته مگر این که شما مخالف باشید !!

majid در 28/5/1392 | 18:37 گفت:


حالت خوبه داداش؟ من میبینم واسه ارسنال نوشتی 214 میلیون هزینه و 4 تا قهرمانی که در قیاس با بقیه تیما بجز منچستر فوقالعادست... جدوله دومم خودش گویایه همه چیزه... چیزه دیگه ای میبینی شما زاهد جان...؟ اگه میبینی بیشتر توضیح بده... تقصیره شما نیست زاهد جان بچه های اینجا کلآ قانع نمیشن به شما هم سرایت کرده راحت باش

میثم محمودی در 28/5/1392 | 18:15 گفت:

حرفت کاملا صحیحه
ونگر یا باید بره یا سیاست باید تغییر کنه
که نمیکنه الا هوادارا کاری کنن وگر نه عثمانوفم کاری نمیکنه

zahed در 28/5/1392 | 18:13 گفت:

majid :
این امار فقط ثابت میکنه که ارسنال تیمیه که خرج بکن نیست و با این اوصاف جامم نمیگیره چون بقیه خرج میکنن و موفق میشن . ارسنال شبیه شده به بنگاه اقتصادی تا یک تیم !!!
حالا شما از این امار چی میفهمید مونم !!!

majid در 28/5/1392 | 15:43 گفت:


ببینید اگه قراره اماری بزارید خب بزارید چرا دیگه نظراته شخصیو همراهش میکنید...؟ امارتونو بزارید قضاوتم بزارید به عهده ی خوده بچه ها. الان اماره شما (همون جدولارو میگم) یه چیزی میگه, حرفای بعدتون یه چیزه دیگه!!

majid در 28/5/1392 | 15:41 گفت:


دستره =دستوره

majid در 28/5/1392 | 15:39 گفت:


جواب یک :
مربی خوب بازیکنی که میخواد رو زودتر میخره تا با تیم هماهنگ شه درسته نه مثل سال قبل که بیشتر از 10 هفته گذشت !!!================ کاملا حق با شماست اما این حرفت به حرفه قبلت ربطی نداره... این حرفتو قبول دارم اما اونو نه

دومی که انتقاد به ونگره جواب نداره !!!=============== انتقاد منطقی داریم و انتقاد چشم بسته

سوم : اگه ارسنال و ونگر نخواد مگه بازیکنی به ارسنال لینک میشه ؟!! نه میشه ؟!!!!============= پس درست حدس زدم معنیه لینک و نمیدونید. بله عزیزم میشه... هم مطبوعات این کارو میکنن هم مدیرا و هم مدیر برنامه های خوده بازیکن (این اخری از همه بیشتر) طبیعی هم هست همه جا همینطوریه... اگه چندتا از مصاحبات ونگر و خونده باشی هیچوقت اسمی از بازیکنی نیاورده بنده خدا

چهارم : مگه تیم قهرمان نبود حالا چی شده که به 4 رضایت دادی ؟؟!!!============= قهرمان بود موقعی که میلیاردی بدهی نداشت (سره ساختو نقل مکان به ورزشگاه جدید)

پنجم : رو اون بازیکنا حساب زیادی باز کرده و میکنیم !! هیچکدوم مثل خائن کبیر ( ون پرسی ) حداقل 1 فصل دوم نیاوردن اونم رفت زیردست کسی که از ونگر متاسفانه بزرگتر بود و بخاطرش بازیکن بزرگ تیمش رو ناراحت هم کرد ( رونی ) کاری ه ونگر عمرا انجام بده !!!======= منظورتو متوجه نشدم

ششم : یکی از تغییرات کلی در هر باشگاهی عوض شدن مربیه نه لزوما عوض کردن مدیرا ! مگه ونگر خودش نمیگه همه کاره منم ؟؟!!!!!!!!================ اتفاقآ بنده یکی از مصاحبه هاشو که خوندم ازش پرسیده بودن نقل وانتقالات کاملآ به عهده ی شماست؟؟؟ گفته بود تاثیر دارم اما نه تمامآ (این مصاحبه رو اخیرآ تو gt خوندم) خب طبیعیه دیگه الان تمامه مربیا تو نقلو انتقالات تاثیر دارن مثله خوده ایرانه ما علی دائی و قلعه نوئی و اینا... اینا دستره خریده فلان بازیکنو میدن دیگه این عرضه ی مدیره که بتونه خرید کنه یا نه


و جواب اخرت : امار واقعیات رو میگه حالا چه قبول کنی چه نه !!!============ مگه من گفتم امار غلطه؟؟؟!!!! گفتم این امار هم داره هنره ونگرو نشون میده.... تیم از نظره نقل و انتقالاتی همیشه اخره اما تیمش همیشه جزو مدعی هاست

والسلام

zahed در 28/5/1392 | 14:56 گفت:

majid :
جواب یک :
مربی خوب بازیکنی که میخواد رو زودتر میخره تا با تیم هماهنگ شه درسته نه مثل سال قبل که بیشتر از 10 هفته گذشت !!!

دومی که انتقاد به ونگره جواب نداره !!!
سوم : اگه ارسنال و ونگر نخواد مگه بازیکنی به ارسنال لینک میشه ؟!! نه میشه ؟!!!!
چهارم : مگه تیم قهرمان نبود حالا چی شده که به 4 رضایت دادی ؟؟!!!
پنجم : رو اون بازیکنا حساب زیادی باز کرده و میکنیم !! هیچکدوم مثل خائن کبیر ( ون پرسی ) حداقل 1 فصل دوم نیاوردن اونم رفت زیردست کسی که از ونگر متاسفانه بزرگتر بود و بخاطرش بازیکن بزرگ تیمش رو ناراحت هم کرد ( رونی ) کاری ه ونگر عمرا انجام بده !!!
ششم : یکی از تغییرات کلی در هر باشگاهی عوض شدن مربیه نه لزوما عوض کردن مدیرا ! مگه ونگر خودش نمیگه همه کاره منم ؟؟!!!!!!!!
و جواب اخرت : امار واقعیات رو میگه حالا چه قبول کنی چه نه !!!

majid در 28/5/1392 | 12:51 گفت:


masoud :
تنها مشکل ونگر اینه که بازیکن نمیخره

-----------------------------------------------------------

با این موافقم البته نه که اصلآ نخواد اما چون خودش ته دلش بازیکن سازیو از بازیکن خریدن بیشتر دوس داره وقتی میبینه که مسئولا هم خیلی پول خرج نمیکنن دیگه زیاد مخالفت نمیکنه اما خب واقعآ بعضی از مواقع بازیکن خریدن واقعآ لازمه مثه الان که ایشاللا میخره

masoud mahmudpur در 28/5/1392 | 12:39 گفت:

تنها مشکل ونگر اینه که بازیکن نمیخره

majid در 28/5/1392 | 11:33 گفت:


در کل هم اگه نظراته خودتو نمینوشتی بلاگت خیلی خوندنی تر میشد

majid در 28/5/1392 | 11:30 گفت:


اصن کلآ بعضی نظراتت با عرض پوزش از بیخ و بن غلطه

1-یک بهونه ای که طرفدارای ونگر دارن اینه که ما بدهی داریم این درست اما امسال که بدهی نداریم ومگر 70 میلیون پوند داشته که بازیکن بخره و با اون پول وارد بازار بشه اما با 70 میلیون وارد و با 82 میلیون خارج شد======== هنوز نقل و انتقالات تموم نشده پس کافیه فقط یه بازیکن بخره تا اماره عجولانت غلط دربیاد فقط یک بازیکن

2-ونگر تا فاجعه به بار نیاد خرید انجام نمیده ! بعد فاجعه منچستر تو 36 ساعت 4 بازیکن گرفت ================== اونا رو هم بخاطره فشاره هوادارا و راضی کردنه اونا خرید (و البته با قیمت های ناچیز) که اکثرشونم زنگ تفریح بودن (فقط ارتتا خوب بود)

3-حالا باز هم کلی اسم باز هم به ارسنال لینک شدن حتی فالکائو==================== من نمیدونم شاید شما معنیه لینک و نمیدونید خب به ونگر چه که لینک شده؟؟؟ مگه ونگر لینک میکنه که حالا بیاد به شما جواب بده؟؟؟

4-سقف ازروهایی ونگر و مسئولان بودن تو جمع 4 تیمه باور ندارید اخر بازی با نیوکاسل رو تو بازی اخر فصل قبل ببینید که چطور به هوا میپرن !!!============================ خب معلومه وقتی از هفته ها روشن شده که به اولویت که قهرمانیه نمیرسن و حتی سهمیه هم مشکل شده واسه همون سهمیه بجنگنو از رسیدن بهش خوشحال باشن

5- ونگر جزو بهترین مربیان تاریخ نیست فقط چون به چشم میاد بهترینه درست مثل بایکنایی که از ارسنال رفتن و بعد اون درخشش ارسنال رو نداشتن ================== جک نگو دوسته من... جمله ی دومت جوابه جمله ی اولته...اون بازیکنا زیر دست ونگر درخشش داشتن چشماتو به روی واقعیت نبند لطفآ

6- برای تغییر و خلاص شدن از این وضع باید ونگر بره یا سیاست های کلی باشگاه عوض شه ============ واسه عوض شدنه سیاستای باشگاه باید مدیرا عوض شن نه ونگر

اما در پایانم بگم جداولی که دادی همه و همش نشانگره هنره ونگره که با این وضعیت خیلی مرده که تونسته تیمو در این سطح نگه داره اما واسه خرج کردن یقه مدیرا رو بگیرین نه ونگر

zahed در 28/5/1392 | 11:06 گفت:

jafar
درمورد فالکلئو راس میگی تصحیح شد
هیچ تضمینی برای اینکه ونگر بره سیاست باشگاه تغییر میکنه نیست اما مگر میشه منکر این شد که تیم به تغییر اساسی نیاز داره ؟؟!!!
مگر تا 5 سال پیش کسی اسم گلوب یا گواردیولا (به عنوان مربی !)یا تاتا مربی حاضرش یا کلی مربی خوب دیگه رو به شنیده بود؟؟؟!! به همه باید فرصت داد اما نه 8 سال و شایدم بیشتر !
یک تیم با امار به نتیجه نمیرسه اما طرفدارای ونگر امار خوبش رو به عنوان ملاک قبولیت ونگر ه کله مخلفاشون میکوبونن !!

jafar در 28/5/1392 | 10:48 گفت:

در ضمن یک تیم با این آمارها نتیجه نمیگیره

majid در 28/5/1392 | 10:48 گفت:

ممنون از اطلاعاتت ولی این ره که ونگر می رود به ترکستان است...

jafar در 28/5/1392 | 10:46 گفت:

اولاً فالکائو نه کاوانی دوماً بازیکنایی که امسال از تیم رفتن کیفیت نداشتن و همه خوشحال شدیم که اینا رفتن ثانیاً با رفتن ونگر نباید مطمئن بود که سیاست باشگاه تغییر کنه شاید این سیاست خواست مدیرای باشگاه باشه البته الان میدونم یه عده میگن اگه خواست مدیراست سرمربی میتونه اعتراض کنه ولی نمیشه این سیاست رو به راحتی تغییر داد برای مثال آلگری الان گیر افتاده تو سیاست برلوسکنی و نمیتونه کاری کنه امکان داره اوضاع تیم ما هم همینطوری باشه و آخراً من علاقه مندم جایگزین هایی که شما برای ونگر پیشنهاد میدین رو بشناسم