مرور کلی به فصل و نیازمندی ها

نویسنده: علیرضا

وبلاگ من
نویسنده: علیرضا
علیرضا هستم.دانشجو.رفیق باز.توپچی ازدوره راهنمایی(آنری و برگکمپ و پیرس و...)فیلم باز وعاشق آل پاچینو.بازیکنان مورد علاقه: آنری دل پیرو رونالدو برزیلیه پیرس جباری عاشق آهنگا وخود سیاوش قمیشی هستم.بعدش ابی نوکر همه توپچی ها هم هستم
کل بازدید: 43,566 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

مرور کلی به فصل و نیازمندی ها

عرض سلام و تبریک دوباره به همه توپچی های عزیز بابت قهرمانی.بالاخره طلسم شکسته شد و دوران بی جامی به سر اومد.8 سال زمان کمی نیست و با این مدلی که ما قهرمان شدیم لذتشم دو چندان شد.فقط میگم دمه همه اونایی که تو این مدت حامیه تیم بودن و از عشقشون به باشگاه کم نشد گرم.خلاصه خیلی چسبید این قهرمانی



بررسی این فصلو از فصل پیش شروع میکنم که ما تو 10 هفته پایانی 8 تا بازی رو بردیم و رفتیم چمپیونز.فرم تیم خیلی خوب بود و همون زمان هم مشخص بود که با فرمی که تیم داره میشه با حفظ بازیکنا و اضافه کردن دو سه تا بازیکن طراز اول،مدعی قهرمانی تو لیگ شد.
تابستون اومدو n تا بازیکن به ما لینک شد اعم از سوارزو هیگواین و...ولی کسی به تیم اضافه نشد و تنها خرید ما سانوگوی جوان و گمنام بود و این باعث اعتراض هوادارا شده بود و بعد از باخت خونگی به استون ویلا تو هفته اول شدت اعتراضات بیشتر هم شد که یه دفعه خبر اومد اوزیل به آرسنال پیوست و این مثل دمیدن روحی تازه به کالبد آرسنال بود.
تیم روند رو به رشدی گرفت و به صدر جدول هم رسیدیم و در اکثر بازی ها نمایش قابل قبولی داشتیم بخصوص خط هافبک قدرتمندمون که خیلی مواقع جور مهاجمای تیمو میکشید و چیزی که بیشتر از همه تو چشم بود درخشش خیره کننده آرون بود که همه نگاه ها رو به خودش جلب کرده بود.ولی چیزی که بد جور تو ذوق میزد و حال آدمو میگرفت عدم نتیجه گیری تو بازی های بزرگ بود.نیم فصل اول تموم شدو ما هنوز صدر جدول بودیم.
نیم فصل دوم با مصدومیت دو تا از کلیدی ترین بازیکنامون یعنی آرون و تئو شروع شد و بعد از باخت مفتضحانه به لیورپول و با افت بازیکنایی مثل اوزیل و ژیرو(البته ژیرو هیچ وقت نقش یه ستاره رو نداشت و تو بهترین حالتش خوب بود)تیم روند نزولی به خودش گرفت و با باخت به استوک و تحقیر مقابل چلسی و مساوی با من یو و سوانزی عملا از کورس قهرمانی خارج شدیم.تو چمپیونز هم جلو بایرن کاری از پیش نبردیم و در آخر کورس واسه رتبه چهارمی رو از اورتون بردیم و مثل 17 سال گذشته کارو تو تاپ فور تموم کردیم.
در مجموع میشه گفت نیم فصل دوم تیم یه جورایی خالی کرد ولی نمیشه از مصدومیتا نگفت که ما تو یه مقطع تقریبا دو ماهه و پر فشار چهار تا از بازیکنای اصلیه تیم(اوزیل و جک و تئو و آرون)رو نداشتیم.حالا مصدومیتای گیبز و کوش بماند.اینا نمیتونه بهونه خوبی واسه نتیجه نگرفتن باشه ولی رییس یه بار حرف قشنگی زد و گفت همین من سیتی رو اگه آگوئرو ، یحیی توره ، سیلوا و کمپانی رو ازش بگیری اونام شاید نتونن اینجوری نتیجه بگیرن.اینم از شانس ما آرسنالیاست که  انگار با مصدومیت قرار داد بستیم.
از نکات مثبت این فصل میشه به حفظ بازیکنای اصلیه تیم ، خرید یک ستاره(هر چند امسال توقعاتو برآورده نکرد و کم فروغ بود) ، 128 روز صدر نشینی تو لیگ و در آخر هم قهرمانی تو حذفی اشاره کرد.
از نکات منفی هم میشه به باختای سنگین و غیر قابل هضم تو بازی های بزرگ اشاره کرد که هر باخت مثل یک تیر میشد که میخوره به قلب آدم و عاملشم می تونه عدم تمرکز و خودباوری باشه که ایشالله بعد این قهرمانی از تیم دور میشن.
خب حالا میرسیم به ترکیب که اولین او لویت ما باید حفظ بازیکنای اصلیه تیم باشه و بعدش خرید.
تو دروازه ما ژسنی رو داریم که درسته یکی دو تا سوتی بد داد امسال ولی در مجموع خوب کار کرد و به نظرم احتیاج به خرید نیست.فقط در صورت خروج فابی(خدا کنه نره) و اتمام قرارداد قرضیه ویویانو یه دروازه بان دوم میخوایم.
تو دفاع وسطا ما کوشو داریم که عالیه و مرته و ورمالن هم هستن واحتیاجی به خرید نیست و اگرم میخوایم خرید کنیم باید یه دفاع وسط جوونو بگیریم یا کسی که چیزی به تیم اضافه کنه مثل هوملز.
تو دفاع چپ ما گیبزو داریم که خیلی خوبه و ذخیرشم مونرئاله و احتاج به خرید نیست.
تو دفاع راست من تا فصل قبل همیشه یکی از منتقدای سانیا بودم ولی این فصل واقعا خوب کار کرد و اگه نره که احتیاج به خرید نیست ولی اگه بره یه جایگزین واسش میخوایم و نمیشه به جنکینسون اعتماد کرد.
تو هافبک دفاعی ما آرتتا و فلامینی رو داریم.آرتتا که پست اصلیش این نیستو درسته پاسوریش خوبه ولی جنگندگیش کمه و فلامینی دقیقا برعکسش.به نظرم اینجا احتیاج به خرید یه هافبک دفاعی قلدر و مادرزاده.
تو هافبک وسط ما جک و آرونو دیابی رو داریم و که عالین و احتیاج به خرید نیست.
تو هافبک هجومی ما اوزیل و سانتیو روسیسکی رو داریم که عالین و احتیاج به خرید نیست.
تو وینگ راست ما تئو و گنابری و میایچی رو داریم و احتیاج به خرید نیست.
تو وینگ چپ ما لوکاس و چمبو و در صورت نیاز سانتی رو داریم و به نظرم احتیاج به خرید نیست.
تو فروارد ما نیاز به خرید داریم شدیدا و یه مهاجم پا به توپ گلزن که به سبک بازیه تیم بخوره(سوارز که بعیده ولی یکی تو همین مایه ها)احتیاج داریم.در مورد ژیرو هم اینو بگم که رفتنش از تیم اشتباهه چون میتونه یه ذخیره خیلی خوب باشه و بهترین مهره واسه نیمکت ولی در حد مهاجم اول آرسنال نیست.





در آخرم بچه ها بهتون پیشنهاد میکنم مستند(کین و ویرا ، بهترین دشمنان) رو حتما ببینین.فوق العادست این مستند.با زیر نویسه.
قشنگ میبرتت تو حال و هوای اون روزا که با منیو کل داشتیم سر
قهرمانی.سوالای زیادی از جفتشون میپرسن که خیلی جالبه.عمو ویرا تو این کلیپ
میگه دوست داشتم فوتبالمو تو آرسنال تموم کنمو و ترکیب بهترین یازده نفره
خودشو میگه از آرسنالو و...بهتون پیشنهاد میکنم این کلیپو از دست ندین
مخصوصا واسه کسایی که از 2005 به اینور طرفدار آرسنالن.اینم لینکش از سایت
همسایه
http://www.gunnerstrust.com/fa/opinion-134.html 



ببخشید که زیاد شد و سرتونو درد آوردم.منتظرنظراتتون هستم...
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

Whirlwind در 30/2/1393 | 22:33 گفت:

در کل اگر 100 میلیون بودجه در اختیار رییس باشه با این پول به راحتی میتونیم 5 خرید خیلی خوب داشته باشیم.
دروازه بان -دفاع وسط - دفاع راست - هافبک دفاعی - مهاجم .
تو خط دروازه باید فابیانسکی رو حفظ کنیم .ژسنی شماره یک فابیانسکی ذخیره یه دروازه بان سوم هم باید جذب کنیم.
تو خط دفاع حتما یه دفاع راست میخواییم ضمن اینکه یا باید از زوج فرمایلن - کوشیلنی استفاده کنیم یا حتما یه دفاع وسط سریع بخریم چون مرتساکر واقعا کنده و از این دفاع جدید به عنوان زوج کوشیلنی استفاده بشه.مرتساکر و فرمایلن هم ذخیره باشن و به نظرم تو دفاع چپ هم بازیکن نمیخواییم.
تو خط هافبک هم فقط و فقط هافبک دفاعی میخواییم که تخصصی باشه تو این پست.
درمورد بقیه خطوط هافبکمون به نظر من اگر همه ی بازیکنامون باشن مصدوم نداشته باشیم واقعا تو این منطقه قدرتمندیم.
مهاجمم که با وجود ژیرو به عنوان ذخیره باید یه مهاجم سرعتی ( تو سبک و سیاق هانری ) جذب کنیم.
با وجود این خریدها و همینطور کاهش تعداد و مدت مصدومیتها من شک ندارم که میتونیم تو همه رقابتها موفق باشیم.

mehdi در 30/2/1393 | 20:08 گفت:

مرسی داداش

آرین در 30/2/1393 | 18:47 گفت:

بدون تعصب بخوام نظر بدم...
برای اینکه تیمی بسازیم که با بهترین های دنیا رقابت کنه و هال سیتی و امثالش زنگ تفریحش بشن...
مرتساکر برای ذخیره خوبه,ولی برای فیکس تیم بودن خیلی کنده و توبازی های بزرگ سوتی میده و به نظرم گینتر مدافع فرایبورگ خیلی به کارمون میاد.
تو هافبک دفاعی خیلی مشکل داریم و به نظرم بندر بهترین گزینست.
تو حمله هم مشکل داریم.سانوگو خیلی کار داره تا ادبایور بشه.ژیرو هم که همه میدونن..به نظرم کریم بنزما بهترین گزینست.در کنارش البته کارلس ولا رو هم باید برگردونیم که وینگر هم میتونه بازی کنه برامون

علیرضا در 30/2/1393 | 16:39 گفت:

نقل قول : نیاز به خرید در پست میانی،مخصوصا هافبک دفاعی دیده میشه ولی با توجه به ترافیکی که هست در میانه میدان باید حداقل یک بازیکن خارج بشه که مثل بنتنر تو این فصل برای نیمکت نشینی حاشیه درست نکنه. از بین آرتتا دیابی رمزی روسیچکی ویلشر و فلامینی. که کاندیدای خروجی مشخص کیا هستن.

یک مهاجم گل زن و پا به توپم واقعا لازمه که نظر ونگر هم همینه چون توی یکی از مصاحبه هاش گفته بود یک مهاجم متفاوت نسبت به جیرود میخواد که بتونن در کنار هم بازی کنن. متفوت با جیرود یعنی همون پا به توپ و گل زن

سانیا واقعا بدترین خروجی برای آرسنال هست، بازیکنه خیلی خوبی بود اما رفتنش قطعیه و باید فکر جایگزین باشیم. فابیانسکی گرچند بازی با ویگان پنالتی گرفت و خوب بود ولی با خروج احمقانش تو فینال بعد از سوتیه مرتساکر لاک پشت نشون داد اونقدا هم که دوستان فکر میکنن خوبه، خوب نیست. فابیانسکی بره زیادم مهم نیست.
زوج کوش و ورمالن رو بیشتر میپسندم تا کوش و مرتساکرو. نیاز به یک ذخیره جوون هست چون هم کوش هم ورمالن زیاد مصدوم میشن


پاسخ شما : با همه حرفات بغیر از خروج فابی موافقم

علیرضا در 30/2/1393 | 16:29 گفت:

از بچه هایی که تعریف کردن ممنونم

علیرضا در 30/2/1393 | 16:22 گفت:

مرسی
یکی از بهترین نقدای قشنگی بود که تا حالا خونده بودم

Lotfali khan zand در 30/2/1393 | 16:21 گفت:

منابعشم اینه
قیمت و علاقه ولا gunner trust
آمار گل و پاس گل Tarafdari

Lotfali khan zand در 30/2/1393 | 16:16 گفت:

حاجی همین کارلوس ولا خودمون خوب سرعتی داره ها
تو بند جداییش آرسنال میتونه با پرداخت 3.7 (دقیق نمیدونم) میلیون برش گردونه
چهارمین پاسور لالیگا بوده با 12 پاس گلدر کنار گرت بیل و بالاتر از بازیکنایی مثل مسی، سانچز، نیمار، رونالدو، بنزما، راکیتیچ
وششمین گلزن لالیگا با 16 گل بالاتر از بیل و پدرو

دیگه چی میخایم مفته خودشم دوس داره برگرده
به نظرم اگه ولا رو برگردونیم میتونیم یه مهاجم نامی بخریم و سانوگو رو قرضی بدیم اورتون یقه تیما بالا جدولو بگیره
بشم بگیم به چلسی، سیتی ... گل بزنی برت میگردونیم

abolfazl alayi fard در 30/2/1393 | 15:02 گفت:

نقل قول : به نظر من مشکل تیم ما سرعت تیمه ! شدیم مثل بارسلون همش میخوایم با صبر و حوصله توپو بگردونیم تا روزنه پیدا بشه در حالی که سرعتمون پایینه و تا توپو لو میدیم ضد حمله میخوریم ! بازیکن سرعتی نداریم همه کندن ! (البته غیر از تئو و چمبو ) بارسا هم 90 % گلهاشو امسال رو سرعت پایینش خورد ! متاسفانه باید بگم ما بازیمون امسال خیلی شبیه بارسا بوده ! یکی از دلایلی که تو این چند سال خوب نبودیم و جام نیاوردیم این بوده که دیگه رو ضد حمله زهردار نیستیم ! یادتونه با هانری و ویلتورد و لیونگبرگ چه بلایی تو ضد حمله سره تیما میاوردیم؟؟؟؟؟؟ کاری که الان دورتموند و رئال دارن عالی انجام میدن ولی ما مهره ی این کارو نداریم ، یکی تو خط هافبک و حمله مثل دی ماریا و ولکات و یه مهاجم سرعتی ...

پاسخ شما : اونقدراهم مثل بارسا پاسکاری محض تا دم خط دروازه نبود به نظرم. چون بازیکنا هر وقت موقعیتشو داشتن شوت میکردن، در کل زیاد از پشت محوطه شوت میکردیم یا سانتر میکردن توپ رو روی دروازه. درکل متنوع بازی میکرد توی اکثر بازیا در حالی که سبک بارسا وگواردیولا انقد آزادی عمل نمیده به بازیکن.

در مورد استفاده نکردن از فرصت ضد حمله به خاطر کند بودن کاملا باهات موافقم. اما همونجور که خودت گفتی نیاز به ابزارش هست که اونم باید خرید. نیاز به هافبک میانی با دقت پاس بالا مثل ویرا یا ژابی آلونسو برای سریع و دقیق رسوندن توپ به خط حمله و نیاز به وجود بازیکنایی با قابلیت فردی بالا توی خط حمله مثل آنری و لیونبرگ و ... و توی رئال بنزما رونالدو بیل و دی ماریا داره.

abolfazl alayi fard در 30/2/1393 | 14:43 گفت:

نیاز به خرید در پست میانی،مخصوصا هافبک دفاعی دیده میشه ولی با توجه به ترافیکی که هست در میانه میدان باید حداقل یک بازیکن خارج بشه که مثل بنتنر تو این فصل برای نیمکت نشینی حاشیه درست نکنه. از بین آرتتا دیابی رمزی روسیچکی ویلشر و فلامینی. که کاندیدای خروجی مشخص کیا هستن.

یک مهاجم گل زن و پا به توپم واقعا لازمه که نظر ونگر هم همینه چون توی یکی از مصاحبه هاش گفته بود یک مهاجم متفاوت نسبت به جیرود میخواد که بتونن در کنار هم بازی کنن. متفوت با جیرود یعنی همون پا به توپ و گل زن

سانیا واقعا بدترین خروجی برای آرسنال هست، بازیکنه خیلی خوبی بود اما رفتنش قطعیه و باید فکر جایگزین باشیم. فابیانسکی گرچند بازی با ویگان پنالتی گرفت و خوب بود ولی با خروج احمقانش تو فینال بعد از سوتیه مرتساکر لاک پشت نشون داد اونقدا هم که دوستان فکر میکنن خوبه، خوب نیست. فابیانسکی بره زیادم مهم نیست.
زوج کوش و ورمالن رو بیشتر میپسندم تا کوش و مرتساکرو. نیاز به یک ذخیره جوون هست چون هم کوش هم ورمالن زیاد مصدوم میشن

ابوالفضل توانگر در 30/2/1393 | 14:37 گفت:

به نظر من مشکل تیم ما سرعت تیمه ! شدیم مثل بارسلون همش میخوایم با صبر و حوصله توپو بگردونیم تا روزنه پیدا بشه در حالی که سرعتمون پایینه و تا توپو لو میدیم ضد حمله میخوریم ! بازیکن سرعتی نداریم همه کندن ! (البته غیر از تئو و چمبو ) بارسا هم 90 % گلهاشو امسال رو سرعت پایینش خورد ! متاسفانه باید بگم ما بازیمون امسال خیلی شبیه بارسا بوده ! یکی از دلایلی که تو این چند سال خوب نبودیم و جام نیاوردیم این بوده که دیگه رو ضد حمله زهردار نیستیم ! یادتونه با هانری و ویلتورد و لیونگبرگ چه بلایی تو ضد حمله سره تیما میاوردیم؟؟؟؟؟؟ کاری که الان دورتموند و رئال دارن عالی انجام میدن ولی ما مهره ی این کارو نداریم ، یکی تو خط هافبک و حمله مثل دی ماریا و ولکات و یه مهاجم سرعتی ...

Lotfali khan zand در 30/2/1393 | 14:18 گفت:

نقل قول : نقل قول : مشکل ما فشار آوردن زیاد ونگر به یک بازیکن و اصرار بی مورد به حضور در ترکیب اصلی (مثل ژیرود) و خسته کردن اون بازیکن ها (مثل اوزیل) و مصدومیت های گروهی اون ها در بدترین و حساس ترین زمانها و شرایط (مثل رمزی و تئو) و روی نیمکت قرار دادن طولانی بازیکن های خوب دیگر (مثل پولدی) و نابود کردن اونها (مثل لرد) هستش... اگه مثل فرگی در همه بازیها حتی بازی های حساس از سیستم چرخشی استفاده کنه (مثلا یهو جای ویدیچ اسمالینگ رو میاورد)، هم مشکل بی رمق بودن بازیکنا حل میشه (مثل توماسها) و هم بازیکن شاکی نیست از رفتنش (مثل فابیانسکی، حالا نمیشه رو دروازبان چرخشی زد ولی در سایر پست ها باید بشه)... پس اگه این مشکل حل شه هم تیممون مصدوم کم میده هم کل بازیکنا انگیزه دارن و با هم رقابت میکنند و هم تیم غیر قابل پیش بینی میشه...
امیدوارم ونگر با این قهرمانی دگ ترسو نباشه و مثل قدیم جسور تیم بیاره


پاسخ شما : ژیرو اگه زیاد بازی میکرد به خاطر این بود که سانوگو مصدوم بود و جایگزینی واسش تو تیم نبود.به بندتنرم که نمیشد بازی داد اصلا آماده نبود.در مورد اوزیل باهات موافقم تو یه مقطع خیلی بیش از حد بازی کرد.
مصدومیتام قبول کنین تقصیر کسی نیست و از بد شانسیه.یعنی مربی ای مثل ونگر حالیش نیست که باید رو قدرت بدنیه بازیکنا کار کنه یا مراقب سلامتیه بازیکنا باشه یا مثلا بیاد مربیه بدنساز مبتدی استخدام کنه تا بازیکنا مصدوم بشن؟!مطمئن باش اون بیشتر از ما به این چیزا فکر میکنه و حالیشه.بعضی جاها هم تقصیر بازیکناست مثلا وقتی ولکات مصدومه باز بلند میشه با همون پا تکل میزنه یا وقتی جک با پای مصدوم یک ساعت تو تیم ملی بازی میکنه تقصیر ونگر چیه؟
در مورد لوکاسم بعد مصدومیتش چند تا بازی کرد و زیاد خوب نبود ولی این اواخر کلی بازی کرد و خیلی هم خوب جواب داد.در مورد بی رمقیه توماسا هم که میگی ما که هر وقت بازی ای از روسیسکی دیدیم یکی از سرحال ترین و شاداب ترین بازیکنا بود. در مورد سیستم چرخشیم در صورتی میشه استفاده کرد که بازیکنات باشن و تیم یه خروار مصدوم نداشته باشه.
ببین تیمو یه لحظه بدون مصدوم در نظر بگیر ، میبینی که ما بغیر از فروارد و هافبک دفاعی تقریبا تو هر پستی دوتا بازیکن خوب داریم،تو اون پستا هم بازیکن داریم ولی کیفیتشون بالا نیست.


پاسخ شما : تو ژانویه که 3 روز یه بار بازی میکردیم نمیدونم چرا به آرون استراحت نمیداد فقط خدا خدا میکردم مصدوم نشه که شد

علیرضا در 30/2/1393 | 13:49 گفت:

نقل قول : عزیزم نصف بازیکنای تیم لجن هستند
مرتساکر خیلی داغونه گیبز آصلا دفاع بلد نیست
آرتتا و فلامینی و دیابی که در حد آرسنال نیستند
پولدی که اصلا وینگر نیست
ژیرو هم که هیچی
ما بازیکنهایی میخوایم که تعیین کننده باشند
و تو بازیهای بزرگ تفاوت ایجاد کنند


پاسخ شما : مرته داغون نیست کنده.گیبز باید تو دفاع بهتر بشه ولی هجومش حرف نداره.
فلامینیو دیابی رو قبول دارم.
پولدی بهترین جا براش یا وینگ چپه یا پشت فروارد.ما که دو مهاجمه بازی نمیکنیم پس همون جا جاش خوبه.ولی به هیچ وجه تو نوک جواب نداده.
ژیرودم بهترین جا براش نیمکته

علیرضا در 30/2/1393 | 13:44 گفت:

نقل قول : مشکل 20 دقیقه ی اولم باید حل کنن
چون ما تو بیشتر بازی ها 20 دقیقه ی اول مشکل داریم


پاسخ شما : آره داداش اینم علتش می تونه همون عدم تمرکز و خودباوری باشه

امید (آنتی فرانسوی) در 30/2/1393 | 13:44 گفت:

عزیزم نصف بازیکنای تیم لجن هستند
مرتساکر خیلی داغونه گیبز آصلا دفاع بلد نیست
آرتتا و فلامینی و دیابی که در حد آرسنال نیستند
پولدی که اصلا وینگر نیست
ژیرو هم که هیچی
ما بازیکنهایی میخوایم که تعیین کننده باشند
و تو بازیهای بزرگ تفاوت ایجاد کنند

Alireza در 30/2/1393 | 13:41 گفت:

مشکل 20 دقیقه ی اولم باید حل کنن
چون ما تو بیشتر بازی ها 20 دقیقه ی اول مشکل داریم

محمد مهدي نوروزي در 30/2/1393 | 13:31 گفت:

انشالله اوریر میاد
امیدوارم یه مهاجم که گل زدن بلد باشه بیاد

علیرضا در 30/2/1393 | 13:28 گفت:

نقل قول : مشکل ما فشار آوردن زیاد ونگر به یک بازیکن و اصرار بی مورد به حضور در ترکیب اصلی (مثل ژیرود) و خسته کردن اون بازیکن ها (مثل اوزیل) و مصدومیت های گروهی اون ها در بدترین و حساس ترین زمانها و شرایط (مثل رمزی و تئو) و روی نیمکت قرار دادن طولانی بازیکن های خوب دیگر (مثل پولدی) و نابود کردن اونها (مثل لرد) هستش... اگه مثل فرگی در همه بازیها حتی بازی های حساس از سیستم چرخشی استفاده کنه (مثلا یهو جای ویدیچ اسمالینگ رو میاورد)، هم مشکل بی رمق بودن بازیکنا حل میشه (مثل توماسها) و هم بازیکن شاکی نیست از رفتنش (مثل فابیانسکی، حالا نمیشه رو دروازبان چرخشی زد ولی در سایر پست ها باید بشه)... پس اگه این مشکل حل شه هم تیممون مصدوم کم میده هم کل بازیکنا انگیزه دارن و با هم رقابت میکنند و هم تیم غیر قابل پیش بینی میشه...
امیدوارم ونگر با این قهرمانی دگ ترسو نباشه و مثل قدیم جسور تیم بیاره


پاسخ شما : ژیرو اگه زیاد بازی میکرد به خاطر این بود که سانوگو مصدوم بود و جایگزینی واسش تو تیم نبود.به بندتنرم که نمیشد بازی داد اصلا آماده نبود.در مورد اوزیل باهات موافقم تو یه مقطع خیلی بیش از حد بازی کرد.
مصدومیتام قبول کنین تقصیر کسی نیست و از بد شانسیه.یعنی مربی ای مثل ونگر حالیش نیست که باید رو قدرت بدنیه بازیکنا کار کنه یا مراقب سلامتیه بازیکنا باشه یا مثلا بیاد مربیه بدنساز مبتدی استخدام کنه تا بازیکنا مصدوم بشن؟!مطمئن باش اون بیشتر از ما به این چیزا فکر میکنه و حالیشه.بعضی جاها هم تقصیر بازیکناست مثلا وقتی ولکات مصدومه باز بلند میشه با همون پا تکل میزنه یا وقتی جک با پای مصدوم یک ساعت تو تیم ملی بازی میکنه تقصیر ونگر چیه؟
در مورد لوکاسم بعد مصدومیتش چند تا بازی کرد و زیاد خوب نبود ولی این اواخر کلی بازی کرد و خیلی هم خوب جواب داد.در مورد بی رمقیه توماسا هم که میگی ما که هر وقت بازی ای از روسیسکی دیدیم یکی از سرحال ترین و شاداب ترین بازیکنا بود. در مورد سیستم چرخشیم در صورتی میشه استفاده کرد که بازیکنات باشن و تیم یه خروار مصدوم نداشته باشه.
ببین تیمو یه لحظه بدون مصدوم در نظر بگیر ، میبینی که ما بغیر از فروارد و هافبک دفاعی تقریبا تو هر پستی دوتا بازیکن خوب داریم،تو اون پستا هم بازیکن داریم ولی کیفیتشون بالا نیست.

حسین ملازینل در 30/2/1393 | 13:10 گفت:

بسیار عالی...

ما اگه تمام بازیکن هایی که این فصل داشتیم رو حفظ کنیم فقط توی دوتا پست هافبک دفاعی و مهاجم نوک نیاز مبرم به خرید داریم...

ولی باتوجه به احتمال بالای جدایی فابیانسکی،فرمایلن و سانیا در پست های دفاع راست و دفاع وسط و دروازه بان هم نیاز به بازیکن خواهیم داشت...

Hossein در 30/2/1393 | 13:09 گفت:

مرسی داداش.

با نظراتت در مورد خریدها کاملا موافقم.

حاکم 26 در 30/2/1393 | 13:03 گفت:

مشکل ما فشار آوردن زیاد ونگر به یک بازیکن و اصرار بی مورد به حضور در ترکیب اصلی (مثل ژیرود) و خسته کردن اون بازیکن ها (مثل اوزیل) و مصدومیت های گروهی اون ها در بدترین و حساس ترین زمانها و شرایط (مثل رمزی و تئو) و روی نیمکت قرار دادن طولانی بازیکن های خوب دیگر (مثل پولدی) و نابود کردن اونها (مثل لرد) هستش... اگه مثل فرگی در همه بازیها حتی بازی های حساس از سیستم چرخشی استفاده کنه (مثلا یهو جای ویدیچ اسمالینگ رو میاورد)، هم مشکل بی رمق بودن بازیکنا حل میشه (مثل توماسها) و هم بازیکن شاکی نیست از رفتنش (مثل فابیانسکی، حالا نمیشه رو دروازبان چرخشی زد ولی در سایر پست ها باید بشه)... پس اگه این مشکل حل شه هم تیممون مصدوم کم میده هم کل بازیکنا انگیزه دارن و با هم رقابت میکنند و هم تیم غیر قابل پیش بینی میشه...
امیدوارم ونگر با این قهرمانی دگ ترسو نباشه و مثل قدیم جسور تیم بیاره