چرا بهتره ونگر اخراج نشه

نویسنده: arman

وبلاگ من
نویسنده: arman
من سال 2003 علاقه مند شدم به فوتبال اون زمان آرسنال و یوونتوس و رئال مادرید بهترین تیمها بودن که من طرفدار دو تیم اول شدم و هنوز هم طرفدارشون هستم
کل بازدید: 55,033 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

چرا بهتره ونگر اخراج نشه

اخراج کردن یه مربی اونم یه مربی اسطوره ای بسیار سخته و باید به نکات زیادی توجه کرد





1-آیا مقصر اصلی مربیه: کافیه به بازی با وستهم نگاه کنید که مشخصه خط دفاعی
خصوصا گابریل اگر حداقل کمی بهتر بود کارول نمیتونست سه گل بزنه. مثال های
زیادی میشه از اشتباهات مدافعین آرسنال آورد ولی گابریل و مرتساکر
اشتباهاتشون مستمر و زیاد بوده
نکته دیگه ای که هست اینه که لستر و تاتنهام رتبشون رو مدیون کین و واردی ماشینای گلزنیشون هستند که متاسفانه ما چنین کسی نداریم
بنابراین خرید مدافع وسط مطمئن و مهاجم کلاس جهانی لازم و ضروریه
طبیعیه که تقویت تو پستای دیگه خصوصا هافبک دفاعی هم برا تیم خوبه
حرف من اینه که ونگر ابزار خوبی تو این دو پست نداره حالا اگر ونگر مخالف خریده که اوضاع فرق میکنه

2-آیا جانشین مناسبی وجود داره: تنها مربی بزرگ بیکار مورینیوه که ذره ای به آرسنال نمیخوره و مگر اینکه آرسنال لو و یا سیمئونه رو از تیماشون بکشه بیاره که کار سختیه
بنابراین جانشین بزرگی در دسترس نیست در حال حاظر

3-فقط یه سال از قرارداد ونگر مونده: ونگر وعده داده که تا قبل از پایان قراردادش لیگو برای آرسنال میبره و با توجه به اینکه یه سال از قراردادش مونده و شاید بتونه به وعدش عمل کنه همچنین اخراجش بعد از این همه سال زشته و جالب نیست بهتره تا پایان قراردادش بمونه و اگر قهرمان نشد خیلی محترمانه خداحافظی کنه نه اینکه اخراج بشه


ثبت نظر شما



نظرات پیشین

بهزاد در 26/1/1395 | 15:51 گفت:

http://www.varzesh11.com/fa/soccer_club/news/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%D9%86%D9%87%D8%A7%D8%AF_12_%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86_%D9%BE%D9%88%D9%86%D8%AF%DB%8C_%D8%AA%D9%88%D9%BE%DA%86%DB%8C_%D9%87%D8%A7_%D8%A8%D9%87_%D9%85%DB%8C%D8%AA%D8%B1%D9%88%DA%AF%D9%84%D9%88/66306/14230925

بازیکن خیلی خوبیه شوتهای فوق الهاده ای داره و ضربه سرش عالیه و گلزنی فوق العاده

زلاتان جدید در راه است

ارمان در 26/1/1395 | 10:39 گفت:

بعدش یکی خاصیت استیو بولد رو تو تیم بگه ساختار دفاعی رو که درست نکرده از حمله هم چیزی سرش نمیشه از وقتی اومده رو نیمکت بازی قشنگ هم که از ارسنال میدیدیم دیگه نمیبینیم واقعا تاثیر پت رایس رو میشه فهمید
خبر خوب هم اینه که تونی ادامز داره مربی یه تیم قوی تو دانمارک میشه امیدوارم اونجا موفق بشه بعدش تو ارسنال ببینیمش

سینا در 26/1/1395 | 10:35 گفت:

سیمئونه ثابت کرد میشه بارسا رو هم برد ونگر هم ثابت کرد میشه تو امارات از واتفورد هم باخت

ارمان در 26/1/1395 | 10:18 گفت:

یه امار جالب ارسنال از بوکسینگ دی تا الان ۱۱ ام جدوله دوستانی که ونگر رو مقصر نمیدونن دقیقا بگن استوک چی از ما بیشتر داره که اونا هم از ما بهترن

مجتبی در 26/1/1395 | 10:04 گفت:



************مثلاً این که الان والکات توی تیم بازی میکنه و نیمار به جاش یازی نمی کنه تقصیر ونگره.
یا مثلاً این که چرا رمسی توی تیم هست تقصیر ونگره.
یا مثلاً چرا به جای سیلوا ما الان داریم با گابریل سر می کنیم هم تقصیر ونگره.

رمسی همونه که به طلسم بی جامی های آرسنال پایان داد و والکات هم همونه که خودمون از تمدید قراردادش و رد کردن شایعات پیوستنش به منچستریونایتد خوشحال بودیم.

این تیمایی که شما میخواین و ترکیبایی که شما میخواین رو فقط توی پلی استیشن قدیمی ها میشه اجرا کرد چون توی بازی های نسل جدید هم حتی به این سرعت نمیشه همچین ترکیب هایی جمع کرد ********



اینا حرفای یه دوست عزیز و آرسنالی از سایت همسایه و موازی این سایت هست (جی تی)
این قبیل ذهنیت و حرفا رو من یه نظرم 1 دلیل داره و اونم تعصب کور کورانه از ونگر هست و چند تا مثال میارم که نشون بدم ونگر با اینکه خیلی نقش پررنگی داره تو تاریخ آرسنال ولی پیغمبری که این عزیزان ازش میسازن نیست

پریشب با مجتبی عابدی عزیز داشتیم حرف میزدیم، چندتا بازیکن که پریدن رو مثال زدیم، فکر میکنم در جواب عزیزانی که ونگر رو خدا می دونن یا معتقدن کیفیت لازم تو بازار نبوده و نیست که ونگر خرید کنه

ما جدال خرید ماتا و هازارد رو به چلسی سر چند میلیون پوند از دست دادیم
ما نصری رو به خاطر 3هزار پوند افزایش درآمد از دست دادیم
ما سر جریان فروش بند بازگشت کارلوس ولا به سوسیداد، می تونستیم گریزمان رو بخریم ولی بخاطر حفظ جایگاه واکات از دست دادیمش
یحیی توره تو جوونیش با آرسنال تمرین کرد و می تونستیم جذبش کنیم ولی بخاطر عدم پیگیری و بخاطر قانون کار پرید ولی ابوئه به مراتب سخت تر و پیچیده تر بود کارش که ما سریع کارشو راه انداختیم
ما جدال خرید مانولاس(یکی از آینده دار ترین مدافعان اروپا) رو به راحتی به رم باختیم و گابریل رو بهش ترجیه دادیم
ما سوارز رو بخاطر کل کل و 1 پوند از دست دادیم
.
.
.
فکر میکنم اینا کافی باشن، ولی اگه کسی هست که هنوز قانع نشده می تونم بازم مثال بیارم
همین الانش واسه رو فرم آوردن و به یورور رسیدن ولکات ما دارین کمپل رو فدا می کنیم و فکر میکنم همه دیگه از کیفیت کمپل و بهتر بودنش نسبت به ولکات در این هفته ها آگاه هستیم

علی افرایی در 26/1/1395 | 09:19 گفت:

فکر کنم دیشب اتلتیکو یه چیزایی رو به ما ثابت کرد.مایی که تو همون بازی اول کارمون تموم میشه.

بهتره ونگر بره از آرسنال تا این روحیه ی بزدلانه هم دست از سرمون برداره

علیرضا در 26/1/1395 | 01:34 گفت:

در این که ونگر امسالو خراب کرد هیچ شکی نیست ولی دوست دارم فصل بعدم باشه(حد اقل به خاطر سالای سختی که پشت تیم موند)

ارمان در 25/1/1395 | 23:06 گفت:

من یو احتمالا باهامون تو تعداد قهرمانی حذفی یکی میشه چون دیگه هیچکسی نمونده و خودش قوی هست فقط و هنوز افسوس اون بازی مسخره جلوی واتفورد رو میخورم که اگه برده بودیم ۹۰ درصد قهرمان میشدیم

ارمان در 25/1/1395 | 19:24 گفت:

فک کنم چلسی هم از سپتامبر ۲۰۱۳ کمتر گل زده باشه چون اونا کلا زیاد گل نمیزنن فقط زیاد رو ارسنال زوم کردن
ونگر هم سال دیگه خودش لطف کنه بره ممنونش میشم بعدش در مورد مربی هم مگه ونگر مربی کجا بود شد مربی تیمو ۱۰ سال فوق العاده رو رقم زد

محمد کاوه در 25/1/1395 | 19:13 گفت:

شما اگه متن رو خونده بودی متوجه میشدی که گفتم یا باید به مدیرها فشار بیاره
یا بصورت حرفه ای کنار بکشه
یا حداقل دروغ نگه و بگه ما در حد بضاعتمون میجنگیم
نه اینکه بگه کوالیتی بالاتر از ژیرو تو بازار نیست

death در 25/1/1395 | 12:59 گفت:

آمار رونالدو از 2013 به اینور در لیگ قهرمانان بهتر از آرسنال
گلهای زده رونالدو: 43
گلهای زده آرسنال: 41
این مطلبو دیدم نزدیک بود سکته کنم

حتی اگه رونالدو همه گلاش دروازه خالی و پنالتی باشن من از ونگر و ونگر پرست ها دوتا سوال دارم:

آقای ونگر این واقعا شرم آور نیست؟
ونگر پرست ها چه احساس دارید وقتی اینو میبینید؟ لابد هنوزم ما بهترن مربی تاریخ رو داریم!!!!

منم دوستت داشتم ونگر ولی به خدا خودت گند زدی به همه چی

arman در 25/1/1395 | 12:45 گفت:

آقا شما فکر مردید ونگر میتونه مصاحبه کنه بگه بازیکنای من بی کیفیتن احیانا یه فحشی چیزی هم بهشون بده
ونگر به مدیرا اسم یه مهاجمو داده بود نخریدن براش( به قول گازیدیس) بعد مجبوره با همینا بسازه و بگه خوبن تا اعتماد به نفس پیدا کنن
ونگرم پولشو میگیره کارشو میکنه و چون مدیرا انتظاراتشو برآورده نکردن اخراجش نمیکنن

محمد کاوه در 25/1/1395 | 11:52 گفت:

اول سلام میکنم خدمت طرفداران آرسنال
بعد هم خدمت طرفداران ونگر که منت میذارن از تیم ما حمایت میکنن
قصد داشتم تا پایان فصل از مربی چیزی نگم
ولی انگار مجبورم
در مورد مسئله اول؛ آیا مربی مقصره؟ و این سفسطه که مثلاً در فلان بازی فلان بازیکن سوتی داد چه ربطی به مربی داره؟
بله دقیقاً مربی مقصره
اولاً اگه تیم نتیجه نمیگیره به دو عامل اصلی بستگی داره
یک تاکتیک و دوم مربی
در مورد تاکتیک دقیقاً مربی مقصره که شکی توش نیست و خیلی دیدیم که اشتباه کرده
مسئله دوم بازیکن ها؛ مربی خودش عنوان کرده ما کیفیت لازم رو داریم این اولین اشتباه مربی که میبینیم کیفیت رو نداریم
حالا ما کیفیت داریم ولی آماده نیست
چرا؟ مسائل روانی _ فنی_ فیزیکی (مصدومیت ها)
این مسائل به ترتیب به روانشناس، مربی تمرین و پزشکان تیم مربوط میشه که بعنوان دستیار مستقیم از طرف مربی مشخص میشن این هم اشتباهات بعد توسط مربی
حالا اگه تیم کیفیت لازم رو نداره و احتیاج به کیفیت بیشتر هست مربی باید برای خرید بازیکن اقدام کنه
و به باشگاه فشار بیاره و در خرید درست اقدام کنه که متاسفانه مربی در خرید بازیکن های نا کارآمد معمولاً موفق تر عمل کرده
حالا یه سری از طرفداران! ونگر میان و میگن باشگاه بهش پول نمیده
در جواب این دوستان هم میگم هیچ مربی حرفه ای، اسم خودشو فدای سیاست تیم نمیکنه
یعنی اگه مربی حرفه ای بود باید میگفت من بخاطر اینکه نمیتونم ابزار لازم رو داشته باشم که از توانایی خودم استفاده کنم پس کنار میکشم تا در یک تیم دیگه با ابزار بیشتر آدام
بدم و این کاریه که تمام حرفه ای ها انجام میدن مگر اینکه به توانایی خودشون شک داشته باشن
پس نتیجه میگیریم مقصد
مربیه
سوال دوم ؛ آیا جانشین مناسبی وجود داره؟
متاسفانه ما عادت کردیم مثل مربی فکر کنیم
یعنی اگه بخوایم خرید کنیم باید محصول! پشت ویترین باشه، توی فروش فوق‌العاده باشه و هیچ کس هم اونو نخواد تا به ما برسه
ولی باید برای خرید خوب جنگید
به ساده ترین شکل میگم ما پنج تا لیگ برتر اروپا رو در نظر می‌گیریم تو هر لیگ سه تا مربی تیمشون اول تا سوم میشه
من پونزده تا مربی بهتر از ونگر پیدا کردم البته میدونم شرایط تیم ها و خصوصیات لیگ ها با هم متفاوته ولی میدونم که اونها تو لیگ خودشون ابزارشون هم متفاوته
مثلاً تیم سوم فرانسه هیچ وقت کیفیت تیم ما رو نداشته
پس مربی هست
سوم فقط یه سال مونده؛ جواب زیادی براش ندارم
بجز اینکه ونگر انقد ما رو تحقیر کرده که برامون مهم نیست یکسال دیگه پسرفت داشته باشیم و ده سال اخیر چی بودیم؟
امسال بهترین سال برای ما بود که پای پیر مرد فرانسوی سوخت
در آخر مشکل اصلی عدم توانایی رقابت با تیم های اسپانیایی نیست
مشکل اینجاست که چرا ما باید پایین تر از تیم هایی باشیم که کیفیت اونها از ما کمتره و چرا باید بصورت مداوم جلوی تیم های ضعیف تر از خودمون شکست بخوریم
ممنون از طرفداران آرسنال و همچنین طرفداران ونگر

محمد حسین در 25/1/1395 | 11:39 گفت:

آرمان
احتمال داره اینم بگه که: همین که ما در این رتبه قرار گرفتیم و منچستر و سیتی و چلسی با خرج های نجومی پایین تر از ما هستن نشانه کیفیت ماست...
ولی من کلا اگه قرار بود شرط ببندم روی ترکیبی از 1و3 شرط میبستم!

ارمان در 25/1/1395 | 11:10 گفت:

به نظرتون اگه اخر فصل لستر قهرمان شد ونگر کدوم حرفو میخواد بزنه؟
۱-ما کوالیتی داریم و بازیکنا کوالیتی خودشون رو نشون دادن
۲-باید فصل بعد واکنش نشون بدیم
۳-کیفیت لستر قابل تحسینه
۴-داشتیم استادیوم میساختیم
۵-من با جوونا داشتم بازی میکردم

kamyar در 25/1/1395 | 03:21 گفت:

بچه ها یکم فحش کش دار هم به تیم و ونگر بدیم به نظرم بد نیست. اینجوری انتقاد منطقی حال نمیده!

tofigh در 24/1/1395 | 23:43 گفت:

درضمن برو مربیا تیمای دیگه رو ببین چه انگیزه ای به بازیکناشون میدن سیمونه کلوپ مورینیو کونته گواردیولا آروم و قرار ندارن کنار زمین اونوقت این پیر خرفت عین پشمک نشسته سر نیمکت

tofigh در 24/1/1395 | 23:39 گفت:

دوتا طرفدار مثل تو پیدا میشه که این پفیوز پیر خرفت هرکاری خواسته تا حالا کرده

tofigh در 24/1/1395 | 23:36 گفت:

آره راست میگی مرته ساکر و گابریلخودشون اومدن آرسنال و ونگر بیچاره خبر نداشت و الان مجبوره بازیشون بده بابا ولمون کن جان هرکی دوست داری اعصاب ما رو بیشتر از این خراب نکن خود پیر خرفتش این بازیکنای مسخره رو میخره ده ساله دفاعش داغونه لج کرده دفاع نمیخره میخواد معجزه ببینه از این دفاعای مسخرش قبول نمیکنه اشتباه کرده ..

محمد حسین در 24/1/1395 | 20:50 گفت:

عجیبه
اسکای زده بود احتمال زیاد از رم جدا میشه ولی معلومی نیست کجا میخواد بره
اینطوری با این شرایط مزخرف چطوری جدا میشه!؟

مجتبی در 24/1/1395 | 20:47 گفت:

یه همچیم چیزایی

امسال هم اگه بفروشنش نصف پولش میرسه به المپیاکوس

محمد حسین در 24/1/1395 | 20:28 گفت:

مجتبی جان اینجاشو دیگه نشنیده بودم...
چطوریه یعنی؟
مث بازیکنای پرتغالی که هم مالک داره هم باشگاه؟

مجتبی در 24/1/1395 | 20:20 گفت:

محمد حسین :
مالانوس بخشی از مالکیتش و حق فروشش واسه یکی از دلال ها هست، اسمشو یادم رفته و کلا شرایط خیلی پیچیده ای هست و مطمئنن نمیاد

محمد حسین در 24/1/1395 | 20:03 گفت:

آرمان: داداش تو کدوم فیلم هندی بازیکن ترانسفر میکنن!؟
حامد: اینم بگم که با اضافه شدن تعداد امثال سانچز و چک و مسوت عطش قهرمانی و شخصیت تیم بهتر میشه
ما که هر دعایی کردیم این پوک مغز ها نرفتن حداقل یه کسایی بیان که تیم رو یه لول ببرن بالا..

محمد حسین در 24/1/1395 | 20:00 گفت:

مجتبی (غیر عابدی!) :
داداش گلم المپیاکوس بود دیگه
میدونم ولی نگاه بکنی به خرید و فروش های تیمای ایتالیایی مخصوصا همین رم متوجه میشی
همین رم از 11 تای اصلیش اولا اینکه 7 تاشون قرضین که بعدا میخواد دائمی کنه
دوما مشکل مالی داره و از پس حقوق مانولاس بر نمیاد
جان کلام اینکه رم خودش قرارداد بازه!

محمد حسین در 24/1/1395 | 19:57 گفت:

حامد و آرمان: آقایون داداشام
افتاد!؟

محمد حسین در 24/1/1395 | 19:56 گفت:

حامد جان و آرمان عزیز من #چیزی_نمیزنم!
اولا :عزیز من شما یکم دقت بکن
فکر کن که مثلا شما هوادار تیم ایکس هستی! بعد همون تیم بیاد بهت پیشنهاد بده؛ خب دوست داری بری تو تیم مورد علاقت دیگه...
حالا این از بازیکن ؛ از اون طرف هیچ باشگاهی نمیتونه بازیکن ناراضی رو به زور نگه داره
مثلا همینجابچه ها میگفتن که اگه اوزیل دلش با رئال هست بهتره بره چون به درد ما نمی خوره...
دوما :شما فقط همین یه خط رو دیدین؟!!!
لامصب من اینهمه تایپ کردم!!
منم فرق خبر با خبرو تشخیص میدم بخدا
دیگه هر کی ندونه شما دوتا و مجتبی عابدی میدونین که من چقد همین جا لینک خیر گذاشتم...
بعد ماجرای کریم و هیگواین و... دیگه خودم میدونم به کجا باید استناد کرد...
آره تابستون قطعا خرید داریم ولی اینکه چی بخریم مهمه
منم میدونم که آرسنال با بازیکنایی که با تیماشون مشکل دارن خوب ارتباط میگیره
از این مدلیشم کم نداریم!
خامس و برند لنو و عبدالنور همین دوسه بازی اخیر چندین و چند بار هو شدن!!
منم میدونم این لعنتیا بی پول نمیان
منظور از با سر اومدن یعنی علاقه بازیکن وگرنه خب باشگاه که عاشق چشم و ابروی ما نیست
یعنی اگه اون پول لعنتی رو 400 تا باشگاه بدن این بازیکنا آرسنال رو انتخاب میکنن حتی با حقوق کمتر
خود خرشونو میگم
نه مثلا بایرن و رم و خیلی دندون گردای دیگه!

arman در 24/1/1395 | 19:40 گفت:

اگر ما مربی عوض کنیم تازه اگر مربی خوب گیرمون بیاد مربی جدید تا بخواد با شرایط لیگ و آرسنال وفق پیدا کنه ، احیانا بخواد تیمو شخم بزنه حداقل چند سال دیگه از دست رفته
کافیه ما یه نوک درست حسابی که ماشین گلزنی باشه با یه دفاع که بیاد کنار کوش تن و بدنومون نلرزه بگیریم راحت میتونیم قهرمان بشیم
الکی هم ترس به دلتون راه ندید که آخ گواردیولبا میاد وای کلوپ و مورینیو سال بعد و ... ما همین الانم از همه رقبا جلوتریم ، لستر و تاتنهام سال بعد اینطوری نیستن ستاره هاشونو میخرن بقیه تیما هم اکثرا مربی جدید میارن تا بخوان راه بیفتن طول میکشه

حامد در 24/1/1395 | 19:22 گفت:

محمد حسین چیز میزی زده
اون با سر میاد این با پا میاد چی دیدن ازمون که اینجور میگی بعدش همین بازیکنایی که فشار اوردن به اشتباهشون پی بردن که اومدن ارسنال چون مثل هوادارا که قول قهرمانی بشون میده ونگر اینارو هم خر کرده وگرنه به امید سهمیه نمیومدن حالا هم فشار اوردن سر خرید بازیکن چون اونا هستن که جام دیدن قهرمانی دیدن امثال والکات و چمبو ... بالاتر از چهارمی مخشون قد نمیده
تیم باید جذبه داشته باشه تا با میل خودشون بیان که ما نداریم و رقیبای لیگمون همه بهترین نوعش رو دارن به سلامتی یا پول باید بدی که باز ما نمیدیم بعدش اوزیل و سانچز و چک که مشکل داشتن با تیماشون حالا شما دیدی هرکی با تیمش مشکل خورد ما میریم واسه خریدش که احتمال اومندش بالاست وگرنه با قیمت های مضحک ما فقط الکی وقتمونو تلف میکنیم مثل هرسال

ارمان در 24/1/1395 | 18:18 گفت:

محمد حسین فیلم هندی نیست که بایرن بخواد بازیکن بفروشه اینقدر تیمای دست به نقد تر از ارسنال هست که ارسنال عمرا نمیتونه الابا رو بگیره بعدش حرف خبرگذاری ها که میگن فلانی فلان چیز رو گفته فلانی فلان حرف رو زده قبول نکن مگه جریان اوزیل نبود که میگفتن اوزیل گفته اگه ونگر نره اون هم تو تیم نمیمونه عکس العمل اوزیل چی بود؟گفت همش جفنگه پس زیاد باور نکن این تیم با ۱ دفاع و مهاجم کارش تا حد زیادی راه میوفته امسال هم تیم سر نداشتن کاپیتان داد حیف که کوک سر بازیکنای خودی داد نمیزنه وگرنه خوراک کاپیتانی بود در مورد نقل و انتقالات تابستون ۲ حالت داره یا خیلی تابستون خوبی هست یا یه مشت به قول طرفدارای یونایتد پشکل میخریم چون جای فلامینی و اینا بازیکن میخایم

مجتبی در 24/1/1395 | 18:09 گفت:

رم،مانولاس رو به هیچ وجه امسال نمیفروشه، بخاطر چندتا موردی که تو قراردادش هست، اگه امسال بفروشه باید نصف پولشو بده به باشگاه قبلیش

محمد حسین در 24/1/1395 | 17:55 گفت:

بچه ها دلایل مناسبو گفتن
1/ روحی روانی
2/مدیریتی
3/خرید بازیکن
تو همشونم ونگر مقصر ردیف اوله
اینم بگم که ما همیشه بازیکنای خوبی بودن مه بتونیم به خدمت بگیریم ولی آقای ونگر امثال گریزمان و مانولاس و ائوریه و وارد پراوز و آلابا که خودشونم میخواستن بیان آرسنال هم کوالیتی ندیدشون...
اگه امسال بازی های رم رو دیده باشین متوجه میشین که مانولاس چه جواهری در خط دفاعیشونه
ژسنی هم توی رم بهتره و حس میکنم پیشرفت کرده...(خودش ضعف روحی توی آرسنال رو نشون میده)

روحی و روانی هم که...

همه خبرگذاریهای انگلیسی خبر از فشار چک و اوزیل و سانچز برای خرید بازیکن میدن
حتی یادمه که حدود 2 هفته پیش گفتن شرط موندن اوزیل و سانچز که خودشون تعیین کردن اینه که تو خط تهاجمی و بازیکنایی که باید باهاشون همکاری کنن این دوتا ستاره تغییرات اساسی ایجاد بشه؛ سایت های مطرح از این خبر میدن که شرط موندن سانچز و اوزیل اومدن ایسکو و موراتا و ژاکا هستش...

در مورد مدیریت بچه ها حرفا رو زدن...

در مورد خریدم خب عرض بکنیم که آلابا و آئوریه با یه بشکن میان به آرسنال...
یعنی با یه "بشکن"!
هر دوتاشون رسما اعلام کردن که دوست دارن تو آرسنال بازی کنن...
خداییش آلابا هم دفاع وسطه هم دفاع چپ هم هافبک دفاعی... یعنی اصن مال تیم ماست
هر جا مصدوم داشتیم آلابا رو میذاریم بازی کنه!!!
ایسکو دلش با رئاله و من دیگه علاقه ای به خریدش ندارم
موراتا عالیه و هم سرزن و تمام کننده هست هم تکنیکی و کلا همه چیزش عالیه
یه دفاع میخوایم فقط...
من میگم مانولاس ، ژاکا ، آلابا ، موراتا رو باید بخریم یا هیچی!
فوتبال رو مث بازی فیفا نگاه نکنین که یه بازیکن با امتیاز 90 بخری و جام درو کنی
تو اصول فوتبال تاثیری که بازیکنا رو هم میذارن خیلی مهمه
تاثیری که حضور اوزیل و سانچز روی بقیه بازیکنامون گذاشتو ببینین(علاوه بر تاثیری که رو بازیکنایی مث ژیرو و کمپل گذاشت و پیشرفتشون داد باعث رویش هایی مث ایووبی شد که کاملا کپی پیست از اوزیله فقط رنگ بندیش فرق میکنه!!)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
حرف آخرم اینه که یا خرید مانولاس و آلابا و ژاکا و موراتا و اومدن برگکمپ و یه روانشناس (با ونگر)
یا رفتن ونگر!

arsenal در 24/1/1395 | 17:38 گفت:

خرید لازمه ولی مشکل ما خرید ستاره و . . . نیس
درسته خیلی از بازیهایه فصل رو بخاطر اساتید تیممون به باد دادیم
ولی بازی برگشت با آکادمی منچستر ، عایا ستاره نداشتیم که با اون فضاحت باختیم؟
!!!!!!!!!!!!!!!

این تیم خیلی چیزا رو درون خودش کم داره که با خرید درست نمیشه
با همین بازیکنا میشد قهرمان شیم امسال
ولی احساس میکنم توو این تیم همه خسته شدن از تکرار و اشتباهات
بازیکنا ، طرفدارا حتی رسانه ها هم دیگه آرسنال براشون جذابیت قبل رو نداره

فکر میکردم چرا گواردیولا از 3 سال بیشتر قرارداد نمیبنده
فکر کنم میدونه همه از تکرار خسته میشن و . . .

ولی با این حال دوست دارم مربی هم مثله بعضی از بازیکنا تعصب داشته باشه
و با یه تیم توو مدت زمان طولانی بمونه

تیم با ونگر به بن بست خورده و میخوره و خواهد خورد
حتی اگه مسی و رونالدو هم بیان . . .

حامد در 24/1/1395 | 17:25 گفت:

ولی من به نظرم هیچی نمیشیم
چون نخاله هایی هستن که جای باقی رو اشغال کردن همین نخاله ها که عمری هست دارن چهارم میشن به هر دلیلی فکر قهرمانی از مخ معیوبشون رفته ونگر میتونه عوضش کنه که خود ونگر همین مشکل داره یعنی تا وقتی که میخواد به کیفیت تیم حریف احترام بذاره و بعد هر بازی بجا اینکه دمار از روزگار بازیکنا در بیاره یه جوری از حریف تعریف میکنه که باخت رو طبیعی جلوه میده لذا این مشکل رو داریم مع الوصف همون اشو همون کاسه و با توجه به نظر اقا مهدی که تیم پیشرفت داشته رو همین تیم حساب کنید واسه فصل بعد تون 4 تا خرید که همه میدونن چه پست هایی هستن اتفاق نمیفته ضمن اینکه بازیکنایی داریم که سنی ازشون گذشته دیگه پس رو اونا هم حساب نکنید
این خط این نشون

مجتبی در 24/1/1395 | 17:10 گفت:

آرسنال 2 مشکل بزرگ داره
1-بحث مدیریتی ونگاه مدیران و مالک باشگاه
2-بحث روحی و روانی

آرسنال طی این سال ها روند رو به رشدی داشته ولی سایر تیم ها بیکار ننشستن و رشد اونها به نظرم با سرعت بیشتری همراه بوده
باید قبول کنیم آرسنال اون جاه طلبی لازم واسه رسیدن به جام ها رو نداره، مالکش هم گفت من آرسنال رو واسه بردن جام ها نخریدم و به یه بنگاه درآمدزایی خفن داره بهش نگاه میکنه
جو ورزشگاه به همین دلیل هست که اینقدر مزخرفه و هیچ هیجانی از جانب تماشاچیا به درون زمین منتقل نمیشه، تو این مشکلات مدیرتی هم خود ونگر نقش داره چون صرفا یه سرمربی نیست و در نقل وانتقالات و مسائل مدیریتی هم نظارت و تاثیر داره
خود ونگر باعث روی کار اومدن کرونه شد، تو خرید ها خود ونگر مستقیم اعمال نظر میکنه که این بازیکن فلان قیمت گرون هست و فلان قیمت مناسب هست
ما سوارز رو بخاطر یک پوند نخریدیم، ما ماتا و هازار رو واسه چند میلیون پوند نتونستیم جذب کنیم، نصری رو واسه چند ده هزار پوند در هفته از دست دادیم و تا صبح می تونم ازین دست مثالا بیارم

از یه طرف هم تیم ما از نظر روحی و روانی مشکل داره و هیجان و جنگندگی به تیم منتقل نمیشه
راه حلش خرید بازیکن جسور و جنگنده و . . . یا اضافه کردن همچین کسی به کادر فنی هست که من ازین بابت هم میگم به کادر فنی کسی اضافه نخواهد شد و بحث خرید بازیکن هم فکر میکنم بزرگترین اسمی اگه به آرسنال اضافه بشه ژاکا هست

درمورد تابستون آقا مجتبی عابدی گل یه پست گذاشتن و گفت که این تابستون فرق میکنه و خرید زیاد داریم، منم باهاشون موافقم ولی به نظرم بازیکن ستاره نخواهیم خرید، چون باشگاه نمی خواد خرج کنه

در مورد کیفیت هم که بعضی دوستان می گفتن مثال بزنیم کی بوده که میشده بخریم و نبوده تو بازار و نیست، اونقدر بحث پیش پا افتاده و خنده داری هست که نمی دونم چطور پاسخ بدم
من نمی گم استونز و هودس و یا مت هوملز رو میخریدیم ولی ما تو خرید مالانوس (یکی از آینده دار ترین دفاع های دنیا) به رم باختیم
یا مثلا داگلاس کاستا کیفیتی نداشت که رفت بایرن؟ مثال زیاده و بهتره خودمونو گول نزنیم

یه نکته هم راجع به رفتن ونگر، ونگر حداقل فصل آینده رفتنی نیست چون هم مدیریت پشتشه و هم اینکه خودش نمیخواد بره

راجع به فروش واکات یا چمبو و یا ویلشر من خودم چشمم آب نمی خوره که فروش برن چون بار ها بهم ثابت شده ونگر این یه سوراخ چندین بار گزیده میشه، (دیابی رو به یاد بیارید) و اگه یادتون باشه سر جریان فروش بند بازگشت کارلوس ولا به سوسیداد ما می تونستیم گریزمان رو بخریم ازشون ولی بخاطر واکات نرفتیم طرفش و آفبوئه رو رد کردیم رفت که اذیت نشن جناب ولکات
یه نکته ی دیگه هم این عزیزان جزو لیست Home Grone ما هستن و اگه در جریان باشید واسه سال دیگه تعداد افراد Home Grone افزایش پیدا کرده و نمی تونیم همه رو بفروشیم پس به نظرم توقع خودمونو بیاریم پایین تا خیلی تو ذوقمون نخوره

majid در 24/1/1395 | 16:53 گفت:


به نظرم اشکال این تیم تو 3 مورده:

-کمبود دو سه مهره ی کارا تو دو سه پست

-مصدومیت های زیاد و طولانی

-عدم وجود انگیزه ی جنگندگی توی بعضی بازیها (بعضی بازیها)

به نظرم تو هر سه رئیس کم و بیش مقصره. منم فک میکنم تو تابستونه قبلی

بجز چک میشد یه ستاره ی دیگه به تیم اضافه کرد که الان حداقل تو اون پست

بی نیاز بودیم و تو این تابستون به کمبودای دیگه میرسیدیم (گرچه اینم بگم

ما خیلی نزدیک نیستیم به اتفاقات و نمیدونیم چه اتفاقاتی میفته و چی میگذره

تو باشگاه). درمورده مصدومیت ها گرچه من تمرینات ونگر و کااااملا بی ربط به

مصدومیتا میدونم اما نظرم اینه یه سری بازیکن شکننده داریم که آمار مصدومیت

و بالا میبرن و تیم و تو شرایط حساس خلع سلاح میکنن که باید یکمی از این

بازیکنا گذشت و فروختشون یا هم اینکه جایگزین های خوبی واسشون داشت.

مورده آخرم به نظرم با حل کردن موارد و یک و دو میشه تا حدودی مرتفعش کرد.

وگرنه جدا از این موارد من هنوزم ونگر و از نظر فنی به جرات بهترین مربیه اروپا میدونم

mahdi در 24/1/1395 | 16:37 گفت:

حامد جان ؛ وقتی فصل قبل و دو فصل قبل جام حذفی رو بردیم ، خیلی از هوادارای آرسنال (نه فقط توی این سایت بلکه توی سایت های موازی و ...) گفتن این جام ارزش اینقدر خوشحالی و رژه رفتن نداره !
امسال که حذف شدیم ، همونا گفتن که چرا جام حذفی فدا شد!!
---

به نظر من ، خیلی از مشکلات تیم ما بهبود پیدا کرده و از اونجایی که سبک آرسنال میطلبه بازیکنا توی سبک بازی حَل بشن، نمیشه هر بازیکنی خرید و نمیشه یه جا همه مشکلات تبدیل به حُسن و خوبی بشه
ولی قدم به قدم داریم جلو میریم .. من مطمئنم این فصل ، آرسنال چیزی که در فصول گذشته میدیدیم نبود ولی بخاطر یه سری مسائل روحی - روانی تیم نتونست درست عمل کنه که نه من میتونم اثبات کنم و نه شما دنبال تجزیه و تحلیل بازیهای این فصل آرسنال هستید
ولی چندتا نکته ای که از فصل قبل بنده به عنوان ضعف بهش اشاره داشتم تا نیم فصل اول کاملا بهبود پیدا کرده بود (مثل استفاده با برنامه از ضربات ایستگاهی و سانترهای بلند - پوشش جناحین خط دفاعی - بلاک نکردن توپ های پشت محوطه - کم گل زدن هافبک ها و سبک دفاع منطقه ای ) اما بعد از بروز مشکلات و فشارهای روانی بازیکنا ، این پیشرفت ها به سرانجام نرسید
لطفا شما هم منطقی به ضعف های فصل قبل نگاه کنید و ببنید آیا من درست میگم که تا نیم فصل اول اکثر ضعف ها از بین رفته بود یا نه
---

در مورد اینکه آرسنال در اروپا حذف میشه ، چیز عجیبی نیست چون تمام تیمای انگلیسی این چندسال اخیر نتونستن به مراحل بالا برسن یا اگه تونستن ، کار فوق العاده ای بوده
چلسی دو ساله پیاپی در تقابل با پاریس حذف میشه
پارسال من سیتی جلوی بارسا شبیه به ما حذف شد
و سالهای قبلش همینطور ولی چون آرسنال جام لیگ قهرمانان نداره ما فکر میکنیم چیز عجیبی رخ میده که ما حذف میشیم
همونطور که ما داریم پیشرفت میکنیم ، تیمای بایرن و بارسا و ... هم درجا نمیزنن و پیشرفت میکنن و بخاطر بازی های ساده تر در لیگ و فشردگی کمتر بازیهاشون ، در زمان های بحرانی (مثل آرسنال) مصدوم نمیدن
---

چرا من شانس زیادی برای آرسنال در فصل آینده قائل میشم؟!
اکثر تیمای بزرگ دارن مربی عوض میکنن و بر خلاف گذشته که مربیایی با سبک خودشون به کار میگرفتن ، مربیایی رو انتخاب کردن که تناقضاتی با سبک قدیمیشون داره
و بازیکنایی که این مربیا خریداری میکنن ، حداقل یه نیم فصل طول میکشه تا 100% با تیم هماهنگ بشن
به همین دلیل ، انسجام آرسنالو در نیم فصل اول سال بعد ، بالاتر از تیمایی مثل من سیتی ، یونایتد ، چلسی میبینم و به نظرم رقابت بین 3 تیم آرسنال و لیورپول و تاتنهام خواهد بود
همینطور در اروپا که آنجلوتی با سبکی نسبتا دفاعی تر از گواردیولا به بایرن میره
و رئالی که هنوز با زیدان به چالش کشیده نشده و امکان داره (بخاطر سلیقه زیدان) تعدادی بازیکن از این تیم جدا و تعدادی اضافه بشن
و شاید شانس آرسنال در اروپا هم بیشتر از فصول قبل باشه

kamyar در 24/1/1395 | 14:18 گفت:

اعتماد به ولكات، چمبو، گيبس و امثالهم و بي كفايتي اين دوستان باعث ضربه به تيم شد. من تو اين فصل بازيهاي خيلي كمي مثل بازي با منچستر ونگر و تاكتيكهاشو مقصر باخت تيم ميدونم. خلاصه همه بازي هاي تيمهاي جزيره رو ديدم و ميدونم تو ايجاد موقعيت از خيلي تيما بهتر بوديم و وقتهايي هم كه خواستيم دفاع كنيم مثل بازي با بارسا با بايرن خوب دفاع كرديم. عدم خريد و نتونستن تزريق ارامش و انگيزه به بازيكنا شايد مهمترين دليل افتمون بود. شايد يه تيم روانشناسي خيلي بيشتر از تغيير كادر فني كمكمون كنه. ما كه در نهايت جز نظارت كاري نميتونيم بكنيم، منتظر ميمونيم ببينيم چيكار ميكنن تابستون امسال

parsa در 24/1/1395 | 14:10 گفت:

متاسفانه ونگر کاری کرد که ازش متنفر بشم!!!پیرمرد لجبااااز برو توروخدااا فقط بروووو حالمو بهم زدی....اگه فصل بعد هم ایشون مربی باشه هیچی نمیشم تازه کارمون برا سهمیه هم سخته با اومدن گواردیولا.کونته واحنمالا مورینیو و لیورپولی که خیلی بهتراز امسال خواهد بود...این فصل خیلی راحت باید قهرمان میشدیدم واای وافسوس ....ونگر حالم ازت بهم میخوره کسی هم دیگه بخاد از ونگر دفاع کنه به هیچ عنوان آرسنالی نیستن شما ونگر پرستین که تیمو اگه نابودم کنه براتون مهم نیس وفقط بلدین حرف الکی بزنید وبهانه های ونگر رو تحویل بدین

حامد در 24/1/1395 | 12:42 گفت:

اقا مهدی جام حذفی بی ارزش نیست کی اینو گفته ؟؟؟ بعد 12 سال اتحادیه رو هم ببری ارزش داره وگرنه بعد از حذف شدنش ناراحت نمیشدیم منم موافقم باید از 13-14 باید بررسی کنیم
ولی تو همین سه سال که بازیکن هم خریدم کدوم مشکل ما بر طرف شده؟؟؟؟همچنان گل نزن همچنان دفاع سوراخ همچنان نخاله ها تو تیم همچنان امید به ویلشر و والکات .... همچنان سینوسی همچنان حذف شده ی مطلق اروپا همچنان تیمی بی روحیه
این فصل که دیگه هیچ جای دفاع نداره خود ونگر هم میدونه این فصل رو گل افشانی کرده

حالا که ونگر سال دیگه هستش سال دیگه رو هم میبینم
این که فکر کنی ما 4 تا خرید خوب میکنیم و متحول میشیم این خیال خامی که قبل از اوزیل و سانجز و چک هم همینو گفتیم
چون نه از خرید مفید نمیگم بزرگ خبری هست از تحول تیم نه امیدی به دسته ی مفت خورا(چمبو ویلشر چمبرلین والکات)

mahdi در 24/1/1395 | 12:03 گفت:

دوستانی که ونگر رو قضاوت میکنن لطفا پیشینه ی ونگر رو کلا بزارن کنار !! حتی قهرمانی هاشو .. قبول؟!
از فصل 5-2004 تا 13-2012 رو هم بزارید کنار چون این سالها ، باشگاه در حد آرسنال نبوده که از ونگر توقع داشته باشیم (هرچند همون رتبه چهارم هم کار فوق العاده ای بوده توی این سالها)

پس لطفا اینطور فرض کنید که ونگر از فصل 14-2013 وارد آرسنال شده و شروع به کار کرده
و الان فصل سومش هست .. قبول؟
حالا رزومه باشگاه رو نگاه کنید ببینید چطور بوده ..
فصل اولش رتبه 4 لیگ و کسب جام حذفی
فصل دومش رتبه 3 و کسب جام حذفی
این فصل رتبه 2 یا 3 بدون هیچ جامی

ولی فراموش نکنید که همه شما ، در فصول قبل ، جام حذفی رو بی ارزش میدونستید و حالا نیایید و بگید همونو هم نگرفتیم .. چون جام بی ارزش ، ارزشی نداره !!!!

majid r در 24/1/1395 | 10:39 گفت:

متاسفانه ادامه این روند به برند و اعتبار باشگاه تو سطح جهان هم ضربه میزنه
الان تو کل دنیا طرفدار دو دسته شدن و با هم درگیرن و این خیلی بده...
مقصرش هم معلومه کیه ...
چیزی که بیشتر هوادارا و خود من رو ناراحت کرده نوع ادبیات و ونگر و حرفهای تکراری و عدم صداقتش هست...
الان فقط خرید چن تا ستاره و قهرمانی فصل بعد میتونه ونگرو تا حدی از این وضعیت نجات بده...

میلاد در 24/1/1395 | 10:14 گفت:

1-آیا مقصر اصلی مربیه:

بدون شک کادر فنی و کادر مدیریتی باشگاه و در راس اونا شخص ونگر مقصره،صبر کردن به پای امثال مرتساکر و مونریال و کوشیلنی و رمزی و ولبک و دیابی و فلامینی و سانوگو و گابریل که 90 درصدشون هیچ تغییری نکردن و اون 10 درصد هم فقط 1 فصل خوب بودن و بعدش نابود کردن تیم رو. این تفکر ونگره و یقینا عوض نمیشه
وجود مصدومین پیاپی و طولانی مدت که همیشه پاشنه آشیل تیم بوده و بعد از 8 سال همچنان ادامه داره و این نشون از بی تدبیری کادر فنی و پزشکیه تیمه که نتونستن با هم به تعامل برسن که مشکل از کجاست؟ آیا سبک بازی آرسنال و تمرینات موجب این مصدومیت ها میشه یا سبک درگیرانه لیگ جزیره باعث شده؟ اون تیم شکست ناپذیر یه مشت غول توی تیم بودن که من خیلی یادم نمیاد مصدومیت طولانی مدت داشتن! ولی الان 7-8 تا بازیکن فانتزی داریم که با یه عطسه رباط پاره میکنن!!
حرف زیاده برا گفتن ولی متن طولانی میشه!

2-آیا جانشین مناسبی وجود داره:

ما داریم چی رو با چی مقایسه میکنیم؟ ونگر با فرگوسن؟ شاید از لحاظ تعهد کاری و ثبات و چشم نواز بودن بازی تیم مث هم باشن ولی فرگوسن یه فاکتور داشت که من همیشه آرزو داشتم ونگر هم داشته باشه ولی هیچوقت اونو کسب نکرد!
اونم تشنه پیروزی بودن و جنگجو بودن تزریق این روحیه به تیمش بود. فرگی تایم هم که معرف حضورتون هست.
قبلا هم گفتم فرگوسن یه تیم نابود شده رو احیا کرد و حقیقتا میراثش واقعا با ونگر قابل مقایسه نیس،فرگوسن 8 سال آخرش چیزی که من یادمه حداقل 1 چمپیونز لیگ برد 3-4 تا لیگ و... اغلب جز 4 تای اروپا!
ولی 8 سال اخیر ونگر؟ همیشه 10-12 تا مصدوم،4امی توی لیگ،حدف در مرحله اول حذفی لیگ قهرمانان،تحقیر جلوی بیگ فور، خرید های بی نتیجه،اعتماد به مهره های سوخته
بارها اینو گفتم: منچستری که 8 تا به ما زد کل بازیکناش اندازه اوزیل ارزش پولی نداشتن! ولی همون فاکتور فرگوسن به کارشون اومد
------
پس مطمئن باید اگه ونگر بره ما نابود نمیشیم ونهایتا همین باقی میمونیم

3-فقط یه سال از قرارداد ونگر مونده:

تا فصل قبل میگفتم ای کاش ونگر بعد از کسب 2 تا جام حذفی خیلی با غرور و در اوج از تیم خداحافطی میکرد و با خاطرات خوش از تیم جدا میشد و تا ابد همه به نیکی ازش یاد میکردن و اون میراثی که به یادگار گذاشت ولی حیف و صد حیف
خودش دستی دستی همه اعتبارش رو این فصل نابود کرد و فقط یه عده ونگر فن هستن که همچنان می پرستنش ، فقط جلوی دماغشون رو میبینن

-------------------------------------------------------

در نهایت باید بگم :
ونگر تاثیر بی نظیری رو تیم و باشگاه و مدیریتش داشت و بر هیچکس پوشیده نیس و هرکس اینو منکر بشه باید به عقل شک کرد
ولی ولی ولی خودش و اعتبارش رو این فصل نابود کرد و باعث شد همه خاطره تلخ براشون باقی بمونه

حامد در 24/1/1395 | 01:01 گفت:

ونگر که هست امسال تازه سال دیگه هم میمونه این از این چون مدیر راضی و سر مربی راضی فلان هواداری که ناراضی هست

بعدش بودجه وقتی کم حساب میشه که باش خرید کردی کم اومده باشه اینکه خرید نکردی از کجا فهمیدی کم هست یا نه

حالا به فرض هم که ونگر بره کی گفته باید بهتر از ونگر بیاد ؟؟؟؟ مربی عالی نیاز نیست باشه یه مربی خوب هم کفایت میکنه مهم اینه تفکر ونگر رو نداشته باشه همین خودش چند قدم تیم رو میبره جلو حداقلش اینه که دیگه ثبات و احترام به حریف و پاسخ مثبت و نماد کیفیت رو نمیشنویم
ثالثا این همه تیم مربی جوون میذارن چقدر هم خوبن الان ما که بهترین مربی رو داریم چه فعل مثبتی انجام دادیم که با کس دیگه انجام ندیم
رابعا خرید هم کردیم قبلا تو خطوط مختلف چی شد اخرش خر همون خره فقط پالونش رو عوض کردن چندما اگر به حرف ونگر اعتماد دارید که تیم خوبی رو ارث گذاشته که یه مربی خوب نه عالی باش نتیجه میگیره اگر هم ارثی نذاشته پس هیچی دیگه با خودش هم کاری نمیکنیم در نهایت خواهشا با منچستر مقایسه نکنید
که نه ما اندازه منچستر بزرگیم نه اندازه ی اونا جام میبریم نه تیم قهرمانی رو تحویل میده ونگر نه ابهت فرگوسنی داره که با رفتنش لنگ بزنیم

حسن در 23/1/1395 | 21:26 گفت:

بهتره ونگر اخراج نشه بهتره خودش بره اگه قراره خرید درست و حسابی نکنه که میدونیم نمیکنه...
گزینه مناسب هم یواخیم لو ... سیمئونه بهتر از این 2 تا الان در دسترس نداریم
من خودم ونگر فن بودم ولی الان دیگه مریض شدم ازین داستان تکراری امیدوارم اگه قراره فوق ستاره در حد زلاتان نخره بهتره خودش اخر فصل بره تا اینکه اخراجش کنن
پس 2 حالت شد --1: ونگر بره خودش اخر فصل و جاش یا سیمئونه یا لو بیاد
2: ونگر بمونه با 90 درصد تغییر کادر فنی و خرید 3 بازیکن در سطح زلاتان دفاع در سطح راموس و هافبک در حد تونی کروس

ارمان در 23/1/1395 | 20:47 گفت:

Death:با همه ی چیزایی که گفتی موافقم به جز طرفدار شما جو استادیوم چلسی و من یو یا لیورپول تو انگلیس رو نگاه کن جو امارات هم نگاه کن کلا میان دور همی بگن و بخندن هوادارای ارسنال فقط پول میدن حمایت صفر حداقل میری استادیوم ۴ تا شعار بده چند بار تشویق کن البته ایراد اصلی مدیریت باشگاه هست که این بلا رو سر تیم اورد که یه مشت پولدار جای هوادارای با وفای ارسنال رو گرفتن

death در 23/1/1395 | 19:34 گفت:

تنها چیزی که از فوتبال به ماها رسید اعصاب خوردیشه
طرف پول میگیره
به اسطوره الکی تبدیلش کردن
20 سال خودشو به آرسنال چسپوند که با فرگوسن از لحاظ دوران مربیگری همتراز شه
سال بعدم میمونه واسه اعصاب خوردی و گرفتن بازیکنای کله پوک مث گابریل
میمونه تا هوادارای آرسنال بیشتر حقارت بکشن
میمونه چون میگه حرف فقط حرف منه و هوادارا هرچی میگن بگن
میمونه تا روز آخر نقل و انتقالات بگه بازیکنی تو بازار یافت نشد
میمونه چون محترم ترین و وفادارترین هوادارای دنیا طرفدار تیمشن ولی اون هر روز بیشتر توهین میکنه
میمونه چون آرسنال بیشتر از اینکه یه باشگاه باشه یه دیکتاتوریه که اعصاب ملیونها نفر خورد میشه و یه نفر سود میکنه

vahid در 23/1/1395 | 18:11 گفت:

کومانواقعا شاگرد خلف کرایف بزرگه ساهمپتون هر سال نصفی از تیمشو میفروشه
ولی کومان تیمو نیمه اول جدول نگه میداره همین فصل 4 امتیاز از ارسنال گرفت
تو زمین خودش که ونگر درو کرد

arman در 23/1/1395 | 17:07 گفت:

آخه کومان هم شد مربی؟
لااقل بیلیچ یه چیزی
در کل من مخالف اخراج ونگرم مگر یکی بهترش بیاد مث سیمئونه

vahid در 23/1/1395 | 17:01 گفت:

بعد قهرمانی جام حذفی 2014 خودش بایید محترمانه خداحافظی میکرد مثل فرگوسن
اتفاقا الان مربهایی خوبی در دسترس هستن کومان لو اگر مدیرای ارسنال دنبال مربی بدون
میتونستن زودتر از چلسی کونته وحتی سیمئنه را بیارن

amir در 23/1/1395 | 16:52 گفت:

دلیل اینکه ونگر اخراج نشه اینه ک چون ی سال از قراردادش مونده امکان داره ب قولش عمل کنه!!!!!!!!!!!!
طرف توی کل دوران مربی گریش ی بار آرسنالو قهرمان جام باشگاه های اروپا نکرده بعد بیام منتظر بمونیم ی فصل دیگ ک ب قولش عمل کنه!!!!!
100 سال سیاه نمیخام ب قولش عمل کنه و در ضمن با اعصاب این همه طرفدار بازی کردن زشت نیس؟؟؟؟ احساس طرفدارا فقط ب چهارمی و حذف شدن توی لیگ اروپا خاتمه پیدا میکنه ولی این زشت نیس چون ونگر ی افسانه هستش؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
دقیقا چجور افسانه و اسطوره ای هستش ک ی بار آرسنالو قهرمان جام باشگاه های اروپا نکرده و قهرمانی لیگ هم شده ی آرزوی محال؟؟؟؟
بعدشم معلومه ک مقصر اصلی ونگره،،،آخه آدم عاقل هم میدونه واس جنگیدن با رئال و بارسا و بایرن و پاریس توی جام باشگاه ها نمیشه با الننی و آیوبی و گاریل و مونرئال و... اینا مبارزه کرد،،،خو مرد حسابی سعی کن بازیکن خوب بخری دیگ،،،فقط تورو خدا نگین بازیکن خوب قابل فروش نیس ک متوجه میشیم بازیارو دارید رادیویی دنبال می کنید ن از طریق تلویزیون!!!

arman در 23/1/1395 | 16:48 گفت:

من هم میگم اگر باشگاه بودجه کافی در اختیارش نمیزاره که مقصر ونگر نیست امروزه بازیکنای متوسط هم گرونن چه برسه به ستاره ولی اگر خودش اصرار داره به بنجل خری اوضاع فرق میکنه

حامد در 23/1/1395 | 16:47 گفت:

مشکل بی بازیکنی که گفتی از ونگر میاد
مهاجم نبود باشه دفاع هم نبود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن 10 میلیون خرج کردیم با باقی پول ها رو میتونست کسی رو بخره
---------------------------------------------------------------------------------------
در ضمن 1 سال از قرار دادش مونده باشه بلاخره که باید بره همون بهتر از حالا بره که قول داده واسه قهرمانی-این قول رو هم همین امسال داد جانشین مناسب ؟؟؟؟مناسب واسه چی؟؟؟؟؟ما که قهرمان نشدیم باش که بگیم ...
میمونه یه اروپا که اونم تو گروهیش با بدبختی دوم میشیم مرحله اول حذفی هم حذف میشیم به چه دردمون میخوره میمونه درامد حاصل از رفتن اروپا که اونم مهم نیست چون خرج تیم نمیشه پس چی موند دیگه
من موندم بدون ونگر باقی تیم ها چیکار میکنن؟؟؟
خیلی از تیم ها قشنگ بازی میکنن ما الکی جو گیر شدیم فک میکنیم فقط ما قشنگ باز میکنیم در ضمن چه قشنگی
بله تیم یتیمی گیر میاریم جر وا جرش میکنیم جلو تیما قوی که میخوابیم تو دفاع شاید برنده بشیم
مربی بزرگ تیم بزرگ میره
اما ارسنال تیم بزرگی؟؟؟؟؟من فک میکنم بیشتر میخواد نشون بده تیم بزرگی هست یا دیگه نهایتش اینه که قبلا بزرگ بوده ولی الان نیست

سینا در 23/1/1395 | 16:45 گفت:

1 - آیا مقصر اصلی مربیه : تقریبا بله چون ونگر بازیکنی مثله گابریل رو به آرسنال آورد

2 - آیا جانشین مناسبی وجود داره : بله وجود داشت ولی نخواستن مرغ از قفس پرید

3 - فقط یک سال از قرارداد ونگر مونده : دوباره تمدید میشه با وعده سر خرمن