مقایسه مهاجم های لینک شده به آرسنال

نویسنده: arman

وبلاگ من
نویسنده: arman
من سال 2003 علاقه مند شدم به فوتبال اون زمان آرسنال و یوونتوس و رئال مادرید بهترین تیمها بودن که من طرفدار دو تیم اول شدم و هنوز هم طرفدارشون هستم
کل بازدید: 55,040 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

مقایسه مهاجم های لینک شده به آرسنال

فکر کردم بهتره همه اطلاعاتی هرچند جزیی از اونا داشته باشیم تا بهتر بتونیم نظر بدیم
تا جایی که شناخت دارم در موردشون توضیح میدم






هیگواین:شایعاتش جدی تر از همه و در واقع آمار نشون میده یه سرو گردن بهتر از همه
تنها سن بالاش کمی تو ذوق میزنه و البته بعضی میگن بازیکن بازیای بزرگ نیست

لاکازت:هندونه دربسته که اکثرا شناختمون ازش در حد کلیپه اما مربیای فرانسه که ازش شناخت دارن ژینیاک و ژیرود رو بهش ترجیح دادن که ممکنه اشتباه باشه
از دیگر معایبش قدش هم کمی کوتاهه برای مهاجم نوک

ایکاردی:شمع گلزنی بالا در عین جوونی به نظر اون رو گزینه جذابی کرده
قیمتش زیاده اما فکر نمیکنم بیشتر از اون چیزی باشه که قراره به ناپولی پیشنهاد بدیم
حاشیه هاش و کم تلاش بودن از عیب هاییه که ازش میگیرن

موراتا:قیمت بالا و آمار گلزنی فاجعه
بازیکنی که به نظر پتانسیل بالایی داره ولی یک ماشین گلزنی نیست

لوکاکو:فیزیک خیلی خوبی داره آمارشم بد نیست.در مقایسه با ایکاردی تمام کنندگی ضعیفتری داره ولی قدرت بدنیش بیشتره.کمی سنگین به نظر میرسه

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

saeed در 26/4/1395 | 13:17 گفت:

کاشکی مسولای خرفت باشگاه یه اسکن مغزی از ونگر بگیرن شاید مغزش کوچک شده باشه بنده خدا شاید آلزایمر گرفته یادش رفته ژیرو 15 تا بازی گل نزده یا شاید یادش رفته مرته ساکر سوراخ ترین دفاع تاریخ آرسنال بلاخره ونگر 68 سالشه

saeed در 26/4/1395 | 13:04 گفت:

ما خیلی به ژاکا نیاز داشتیم اصلا فوروارد دفاع مشکلی نداشتیم فقط مشکلمون تو پست ژاکا بود که طبق معمول با درایت و شعور تحسین بر انگیز ونگر و به لطف خدا و سالها تحقیق که از کیفیت ژاکا به عمل اومد تونستیم بخریمش والان هم ونگر با خیال آسوده داره از تعطیلات تابستونیش بعد از یک سال رویایی و موفقی که د اشت با خیال آسوده نهایت لذت و میبره

حامد در 26/4/1395 | 12:44 گفت:

سعید اشتباه نکن ما ژاکا رو خریدیم الان 80 باشگاه در کشور های مختلف موندن
شگفتا اینا چطور ژاکا رو خریدن
اگه ارسنال بازیکنی خرید تا اومدی بگی چرا ونگر کسی رو نمیخره میزننت میگن اینا رو ونگر از دهن شیر بیرون اورده هیچ کس نمیتونست اینارو بخره همه ی جن و انس مخالف بودن اما ونگر تونست بخرش ولی واااااااااااااااااااااااااای اگه خریدی نکرد یا مثل امسال پرپر شدن میگن مگه تو از باشگاه خبر داری خیلی عوامل دخیل هستن و و و خلاصه اونجا ونگر هیچ کارس تقصیر همه هست الا ....دیگه بگذریم که بازیکن رو نابود میکنیم اینقد روش عیب میذاریم که بهتر نیومد. در خوشبینانه ترین حالت 3 4 سال داریم چوب همین بهتر نیومدن رو میخریم
=============================================================
صحبتا مربوط به سوابق خرید بود زوده امسال رو قضاوت نکنیم

saeed در 26/4/1395 | 12:10 گفت:

زونیگا، مدافع کلمبیایی ناپولی، در آستانه پبوستن به واتفورد قرار دارد. ( اسکای اسپورت) تاتنهام قصد دارد تا انکوندو، وینگر فرانسوی و جوان مارسی را به خدمت بگیرد. قیمت احتمالی این انتقال 15 میلیون یورو تخمین زده شده است. ( اکیپ) به نظر می رسد دیگر کانته را باید بازیکن چلسی دانست و انتقال این هافبک فرانسوی لستر سیتی با 32 میلیون یورو، به زودی نهایی می شود. ( اسکای اسپورت)
حتی از واتفورد هم کمتریم

yazdan در 26/4/1395 | 09:28 گفت:

سلام.دوستان آرسنالی گلم تازه عضو سایت شدم قبلا خبرا رو چک میکردم فقط.الانم بدترین موقع ممکن اومدم همه از ونگر اعصبانین خودم اگه دستم بهش میرسید خفش میکردم مهمون رو راحت میکردم

sina در 25/4/1395 | 23:34 گفت:

من دارم تعجب میکنم چرا ونگر از سیستم ۴.۲.۳.۱ استفاده میکنه چرا مثل قدیم ۴.۴.۲بازی نمیکنه

sina در 25/4/1395 | 23:34 گفت:

من دارم تعجب میکنم چرا ونگر از سیستم ۴.۲.۳.۱ استفاده میکنه چرا مثل قدیم ۴.۴.۲بازی نمیکنه

حامد در 25/4/1395 | 20:37 گفت:

کلیپ طرفداری رو دیدم نمیدونم بازیکن ها ونگر رو قهرمان میکردن یا برعکس نمیدونم بازیکنامون ضعیف هستن خب چقدر ضعیف یعنی در برابر تیم های حد خودمون میمونیم چند بار با دورتموند بازی کردیم دورتموند کی بیشتر ما ستاره نداره یه بار نشد راحت ببریمش حالا اونایی که باختیم پیش کش یا ناپلی دیگه تو گروهی اروپا که شاید یه همگروه قوی داشته باشی با ما بزور دوم شیم نمیدونم ونگر توان رقابت با مربیا امروز رو نداره یبار میگم گرگ همیشه گرگه حتی اگه پیر باشه یبار میگم پیکان 20 پیش اخرین سیستم بود الان خارج از تولید شده
===============================================================
صبر عظیم عطا فرما
اسکای اسپورت رو ما از اعتبار انداختیم از بش شل کن سفت کن در میاریم بدبختا نمیدونم تکلیفشون با ارسنال چیه

حالا صبر تا ددلاین اگه نخرید یا مثلا بولو بولو رو از لیگ بورکینافاسو خرید هم عجیب نیست تجربه دارم میشه تحمل کرد اونجا ادم اتیش میگیره که بعد از گزینه های که پرپر شدند یکی بیاد بگه که قطعا پیدا میشه بگه ونگر میداند که اینو خرید از اول دنبالش بودیم 6 ماه زیر نظر داشتیمش اونا همه حرف و شایعه بود اون وقت باید گل بگیری دهن خودت رو !!!!!!!!!
در گذشته بوده
امیدوارم که امسال اتفاق نیفته

پروردگارا صبر عظیم عنایت فرما

آرمین توپچی در 25/4/1395 | 19:12 گفت:

بچه ها برید کلیپ 5 گل برتر گروهی و تکی آرسنال رو ببینید آدم حال میکنه تو طرفداری هست

آرمین توپچی در 25/4/1395 | 18:22 گفت:

یاخدا یه روز نت نداشتم ببین چه خبر

حسن در 25/4/1395 | 14:59 گفت:

حالا شایدم فرجی شد 1ستاره که اسمشم تا حالا سمت آرسنال نیومده بخریم !
معمولن خریدامون ربطی به شایعات دور باشگاه نیست یچیزی 100 برابر اون ور تر اتفاق میفته

saeed در 25/4/1395 | 14:54 گفت:

ریس باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که یان دراکسلر صد در صد در این تیم باقی می‌ماند و شایعات پیوستن او به آرسنال واقعیت ندارد ( اسکای اسپورت)خخخخخخخخخخخخخ

saeed در 25/4/1395 | 14:54 گفت:

ریس باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که یان دراکسلر صد در صد در این تیم باقی می‌ماند و شایعات پیوستن او به آرسنال واقعیت ندارد ( اسکای اسپورت)خخخخخخخخخخخخخ

saeed در 25/4/1395 | 14:54 گفت:

ریس باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که یان دراکسلر صد در صد در این تیم باقی می‌ماند و شایعات پیوستن او به آرسنال واقعیت ندارد ( اسکای اسپورت)خخخخخخخخخخخخخ

saeed در 25/4/1395 | 14:54 گفت:

ریس باشگاه ولفسبورگ اعلام کرد که یان دراکسلر صد در صد در این تیم باقی می‌ماند و شایعات پیوستن او به آرسنال واقعیت ندارد ( اسکای اسپورت)خخخخخخخخخخخخخ

ali در 25/4/1395 | 14:30 گفت:

سلام هیگوئین که رفت یونتوس لاکارته رو هم گفتن گرونه اوزیلم که خوندم میخواد بره . اینم شانس تیم ماست دیگه

حامد در 25/4/1395 | 13:52 گفت:

دی لورنتس مصاحبه کرده و گفته حرفا درباره ی هیگو همه مضخرف هستن ما میخواییم تیمی قوی برای فصل لاینده ببندیم ضمن اینکه از هیچ تیمی پیشنهادی برا هیگو نیومده

سعيد در 25/4/1395 | 13:50 گفت:

ي نكته اي كه بايد همه ي ما ( اول از همه خودم ) بهش توجه كنيم اينه كه ما هزاران كيلومتر فاصله داريم و خييلي ،خيلي ، خيلي چيزارو هم نميدونيم، بنابراين نميتونيم قضاوت درستي كنيم، ولي خروجي تفكرات و سياست باشگاه ايني هست كه ميبينيم، و اين اصلا جالب نيست، حالا دليلش هرچي ميخواد باشه.... حقوق ميگيرن ، مسئول شدن كه اين كارارو انجام بدن ديگه، ما هم نسبت به خروجي كاراشون ميتونيم صحبت كنيم و انتقاد ، كه متاسفانه تو اين چند سال گذشته تنها جمله اي كه ميشه گفت اينه كه افتضاح بوده، افتضاااااح....

بهزاد در 25/4/1395 | 13:50 گفت:

باشگاه ناپولی، توافق هیگواین با یوونتوس را تکذیب کرد. (مصاحبه رئیس باشگاه ناپولی)

هنوز جای امیدواری هست

حامد در 25/4/1395 | 13:48 گفت:

واسه اعتراض به نقل و انتقالات حداقلش اینه تا دد لاین صبر کنید هنوز که نرفته
به سایر موارد اگه اعتراضی هست اعتراض کنید

اقا مجتبی عربا گند زدن به بازار ولی بایرن خرید میکنه منچستر خرید میکنه لیور خرید میکنه رئال گرون ترین هزینه هارو میکنه سوبلش در میاره از همون خرید بارسا هم همینجور یووه هم اگه گرون نمیخره ولی جوون خوب میخره خیلی ها هم خرید نمیکنن بهتر از ما نتیجه میگیرن

گند رو خودمون زدیم این تابستون که مونده هنوز دربارش حرف نمیزنم ولی به طور کلی عملکرد تو بازار رفتار باشگاه یه جورایی مدل شکم سیری هستش بازیکنامون هم اینجورن انگار دارن مسخره بازی میکنن تو زمین کلا احساس من اینجوره که هیچکی جدی نیست تو این تیم
کلا همچنین تیمی شدیم اگه طبق نظر ما فروختن میخریم قبول نکردن هم به درک (میتونی اینجور باشی ولی تو زمین جبرانش کنی که اینجورم نیستیم) مسابقات اگه قهرمان شدیم خب به سلامتی اگه نشدیم هم سرت سلامت تو حقوقت رو بگیر ما هم سودمو کردیم

سعيد در 25/4/1395 | 13:44 گفت:

ميدونم مجتبي، ولي لاكازت رو ميگن ٥٠ ميليون، ونگر هم كه ميگه نمي ارزه ، ونگر فقط خودشو قبول داره فكر ميكنه هرچقدر كه اون بگه قبوله، اينجوري كه نميشه، ( البته همه ي ما ميدونيم نه لاكازت ٥٠ مي ارزه نه لوكاكو ٦٥ -٧٠ ميليون) ولي خب چيكار ميشه كرد؟؟
اگه نخريم سال بعد كه بدترررر ميشه، گرونتر ميشن خب، معلومه، اونموقع ميخوايم چيكار كنيم؟؟ به نخريدن ادامه بديم؟؟؟ خنده دار نيست؟؟

saeed در 25/4/1395 | 13:18 گفت:

یکی مثل آنیلی مالک یونتوس و آلگری مربی تیمشون که امسال همه نقاط تیمشون به بهتریین شکل ممکن پوشش دادن یکی مثل کرونکه که اصلا تیم ول کرده ونگری که...........................................

saeed در 25/4/1395 | 13:16 گفت:

همون بازی اول میبازیم به لیورپول شعار ها از هفته اول شروع میشه قول میدم امسال ونگر نابود میشه انقاد فشار بهش میارن که به نیم فصل نمی کشه واقعا قهرمان شدن با همچین مربی لذت بخش نیست همون بهتر خرید نکنه از تیم بندازنش بیرون

مجتبی عابدی در 25/4/1395 | 13:16 گفت:

Soccer in 90 and 2000s : Loyalty , Beauty
Now , Soccer : MONEY

مجتبی عابدی در 25/4/1395 | 13:07 گفت:

سعید درست میگی کاملا قبول .. ولی بازیکن یکم باید به سبک تیم بخوره .. ایکاردی خیلی حاشیه داره و زیاد بزرگش کردن .. اینکه تیم به مهاجم نیاز داره شکی نیست .. ولی لوکاکو یا لاکازته بیشتر به سبک ارسنال میخورن تا ایکاردی .. ایگوایین خیلی خوب بود و کاملا درست میگی راجع به قیمت ..
این عربا و ابراموویچ گند زدن به ترنسفر مارکت ..

در کل ایگوایین اگه صد میلیونم بود بهتر از ایکاردی بود واسه ارسنال .. ایکاردی بدجور حاشیه داره .
تو ارسنال چی می گذره معلوم نیست .. تنها چیزی که واسشون مهم نیست هواداران .

سعيد در 25/4/1395 | 13:02 گفت:

آقا هيگواين گرونه قبول، ٨٥ ميليون زياده قبول، ولي آيا اگه الان نخريم سال بعد ارزونتر ميشن؟؟
والا همين ايكاردي رو سال بعد ٧٠-٧٥ ميليون ميخوان بابتش، هازارد رو چند خريد چلسي؟
چند سال ازش استفاده كرد الان كمتر از صددد ميليون راضي نميشه بفروشه، لوكاكو اگه امسال هم ١٥-٢٠ گل بزنه ( تازه توو اورتون با اون هافبكا..) سال بعد ميشه ٨٠ ميليون، الاااااان برا لاكازت ٥٠ ميليون ميخوان سال بعد ميشه ٦٥ تا، ما هم بايد بشينيم و منتظر هنر نمايي چمبو باشيم از توو شش قدم بزنه تو دست دروازبان بعد بگيم بد شانسي آورديم وگرنه بارسا رو ميبرديم......

مجتبی عابدی در 25/4/1395 | 12:53 گفت:

تو دفاع هم خدایی خیلی کمبود داره تیم .. ینی فقط کوش و هکتور و ناچو .. واسه دفاع اخر که اصا رو گابریل و مرته نباید حساب کرد چون طبق معمول تک تکمون و می ترکونن از اعصاب درد تو مقاطع حساس .. گوش ها هم گیبس و جنکی داغونن , هیچی ..
هافبکمون خیلی خوبه واقعا پر و پیمونه .. ولی چه فایده .. اوزیل واسه کی بسازه !؟

مجتبی عابدی در 25/4/1395 | 12:46 گفت:

سعید : اره بخدا حرف یعنی درد هممون همینه .. ارسنال و دارن دفن می کنن ..

من یکم از نیومدن ایگوایین با اون قیمتش خوشحالم به شرطی که لوکاکو رو بگیرن .. ولی واقعا بعیده .. بعد از لوکاکو ایگوایین گزینه ی خوبی بود .. اخر سر هم ونگر میره اون المانیه رو از بوندسلیگای دو میگیره ! بعدم میگه کوالیتی داره !

ینی هیچ حرکتی انجام نمی ده باشگاه واسه کاور کردن خط حمله و دفاع ! گیبس همچنان می تازه .. جنکینسن کوالیتی داره .. از ژیرو بهتر هم لابد تو بازار نیست ..

ونگر اینجوری پیش بره بدترین پایان ممکن و رقم می زنه واسه خودش تو باشگاه .. فقط امیدوارم ارسنال ازینی که هست معمولی تر نشه .

ALIREZAGUNNER در 25/4/1395 | 12:41 گفت:

خیلی عجیبه به خدامگه داریم یعنی ناپولی هیگوایین رو به رقیب مستقیمش بده داریم به کجا میریممن دیگه نمی دونم چه خبره

واقعا همه چیز عجیب شده یعنی واقعا یووه 94میلیون به ناپولی میده

داره اصلا یه همچین پولی

باید نهایت تلاشم رو بکنم تا ددلاین دیگه اخبار نقل و انتقالات رو نخونم چون آدم دیوانه میشه.

سعيد در 25/4/1395 | 12:36 گفت:

خواهشااا نيايد بگيد كه خواستيم بخريم و نشد....بخداااا منم قبول دارم كه كلي قضيه بايد اوكي شه تا ي بازيكن بياد ولي ديگه اين حماقته كه بخوايم فكر كنيم اينا همه ي تلاششون رو كردن ولي نشد....چرا برا بقيه ميشه برا ما نميشه؟؟؟؟
ي جاي كار ميلنگه ديگه، معلومه خب...هرررر سال همينه داستان ، معلومه كرم از خود درخت ديگه....

حسن در 25/4/1395 | 12:31 گفت:

همین رو کم داشتیم که اوزیلم بخواد بره!
چه وضع بازیکن خریدنه,؟ تو رقابت با یووه کم میاریم؟ بخدا ونگر خیلی افتضاح شده خیلی رو اعصابه خیلی
دیگه نه روحیه قهرمانی داره نه جرعت خرید ! پیرمرد خسیس
هوادارارو مسخره کرده با خرید تاکوما ! 99 درصد حرفاش دروغن
دیگه اصن کسی مونده که ما بخوایم بخریم؟

سعيد در 25/4/1395 | 12:30 گفت:

مجتبي جان بخدا خسته شديم ، آخه ما كه تاتنهام يا اينتر يا حتي سيتي و چلسي نيستيم ، ما خيلي بزرگتر از اين تيماييم ولي دارن تاريخ باشگاه رو كم كم نابود ميكنن، گند ش رو در آوردن بخدا، يعني چي كه تيم هرسال ي جاش ميلنگه؟
همه آرزو دارن كه اوزيل ( كه توو پست خودش بهترينه) رو داشته باشن، بعد ما داريم از طرفي ي مهاجم شش دونگ نداريم كه از اين همه موقعيتي كه ميسازه استفاده كنيم، چه فايده وقتي اوزيل داشته باشيم سانچز داشته باشيم بعد يكي مثل راشفورد از حماقت و سوتي دفاع استفاده كنه و تو چند دقيقه دوتا بزنه و هر چي بقيه تلاش ميكنن ر ي د ه شه توش، خيلي مسخره ست خب، اين همه هافبك فوق العاده، خلاق، حيف نيست؟؟
هيچ تيمي توو دنيا همزمان اين همه هافبك خوب نداره، ولي چه فايده؟؟؟
بخدا خسته كننده شده، آخه من موندم ونگر كه ي زماني آنري داشته، كسي كه ي تنه از وسط زمين توپ گرفت همه رو جا گذاشت رفت زد تو گل كاسياس ، بعد چطور الان به ژيرو راضيه ؟؟؟؟

مجتبی عابدی در 25/4/1395 | 12:28 گفت:

همین و کم داشتیم اوزیل بخواد بره !

حامد در 25/4/1395 | 12:13 گفت:

اکسپرس::پیرو صحبت اوزیل که شرط تمدید رو خرید ستاره بیان کرده بود تا دیدن اوضاع خواستار خروج شده
اکپسرس و اسکای و..:ارسنال و تات دنبال ایکاردی
نمیدونم این دنبال یعنی پیشنهاد یا علاقه

مجتبی عابدی در 25/4/1395 | 12:13 گفت:

سعید : دقیقا ... حرف دل اکثرمون . واقعیت محض از 2007 .

saeed در 25/4/1395 | 12:07 گفت:

شاید هرچی کمتر بازیکن بخر ونگر یه پورسانتی میگیره هر مربی دوس داره بهترین بازکنارو بخره واسه این که تیمش موفق بشه پس چطوره که ونگراین قدر خساست می کنه شاید پشت پرده سالهاست که یه اتفاق هایی میوفته

سعيد در 25/4/1395 | 12:01 گفت:

هواداراي آرسنال واقعا مظلوم هستند، الكي اون همه گند كاري پارسال رو يادمون رفت و به اميد امسال ، به اميد خريد بازم صبر كرديم، باااز صبر...
اينا مسخره كردن مارو بخدا، اميدوارم اوزيل و سانچز برن، كه از قرار معلوم اوزيل ميره، سانچز هم كه كم مشتري نداره...
اونموقع ست كه بايد شاهد هنر نمايي ولكات و چمبو تو تيم باشيم، حتما آيوبي هم وسط بازي ميكنه جاي اوزيل، ژيرو هم كه با اقتدار در نوك حمله، كاپيتان عزيز هم در قلب دفاع، به به چه تيمي، گل و بلبل در كنار هم، ي سري مرفه بي درد پولدار هم هرر هفته ميرن استاديوم....
كلا توو آرسنال خوب در و تخته با هم جوووور شدن، ونگر و كرونكه و اونايي كه ميرن استاديوم دقيقه ي چهل پا ميشن برن ي چي كوفت كنن و دقيقه ي ٥٢-٣ تازه كم كم ميان، تشويق هم كه نميكنن درست حسابي، خلايق هر چه لايق....

saeed در 25/4/1395 | 11:59 گفت:

چند سال پیش ونگر با 30 میلیون میتونست از رعال بخرش پس وقتی من میگم ونگر.......نداره نیایید بگید ادب داشته باش

mostafa.chehregosha در 25/4/1395 | 11:54 گفت:

قیمتا چقد نجومی شده 94 میلیون یورو چه خبره برای ی بازیکن 30ساله درسته از جیب ما نمیره ولی خدایی واقعا چرا اینقد زیاد
حالا همین هیگواین بازیکن ما بود میومدن 20 تا میخریدن ازمون مث فن پرسی

saeed در 25/4/1395 | 11:28 گفت:

من دیشب خواب دبدم مانولاس دفاع رم خریدیم البته مگه تو خواب بخریم خخخخخخخخخخ

مجتبی عابدی در 25/4/1395 | 10:24 گفت:

امیدوارم لااقل لوکاکو رو بگیرن با کولیبالی ...

جا داره خسته نباشید بگیم به ونگر و گازیدیس .

سعيد در 25/4/1395 | 09:20 گفت:

همه الان مثل آتيش زير خاكسترن ، فقط اميدوارم به هر قيمتي شده دو تا بازيكن توووپ بخريم كه اگه غير اين باشه.....
خيلي مسخره ست كه هررر سال دوجين ستاره لينك ميشه ولي كسي نمياد ، دو حالت داره،. يا اينا هوادارارو مسخره كردن و قضيه اونقدري كه ميگن جدي نيست يا اينا ميخوان بازيكن بگيرن ولي بازيكنا ترجيح ميدن در صورت ي پيشنهاد ديگه ارسنال نيان ( كه اينم مقصر اصليش مسئولين احمق و ونگره كه اعتبارمون رو از دست داديم...)

حامد در 25/4/1395 | 09:00 گفت:

دوستان هنوز که قطعی نرفته اعصابا به فنا رفت
اونا هم پیشنهاد دادن مثل ما البته بیشتر ما علاقه مند بودیم پیشنهاد ندادیم (دی مارزیو)

بهزاد در 25/4/1395 | 08:35 گفت:

این چه وضعشه شورشو درآوردن خداوکیلی خوب صبری داریم ما

از یه طرف میگن 98 درصد قطعیه میبینه فردا یه تیمه دیگه داره باهاش قرارداد میبنده

majid در 25/4/1395 | 08:09 گفت:

نخریدن هیگواین درصورت فروشنده بودنه ناپولی واقعا نابخشودنیه. حس خوبی بهم دست

نمیده اگه هیگواین بره یووه اونم در حالی که بارها گفته شده ما توان رقابت مالی با هر

باشگاهی و داریم. اما این نشون میده ما حتی توان رقابت مالی با یوونتوس خسیس و هم نداریم

حامد در 25/4/1395 | 06:57 گفت:

سعید منتخب جهان نمیخواد درست کنه فکر قهرمانی اروپا تو سرش هست میخواد با شرایط ایده ال وارد مسابقات بشه
پس ما خوبیم؟؟؟؟؟به امید خوب بودن والکات و مصدوم نشدن ویلشر و برگشت خریدوار ولبک و حضور سبز مرته
رو حساب چند پسته بودن بازیکنا با حداقل ها میخواییم وارد مسابقات بشیم مثلا دفاع راست نخریم چرا چمبرز میتونه بازی کنه دفاع وسط هم نخریم چرا؟چمبرز میتونه بازی کنه هافبک دفاعی نخریم چمبرز میتونه بازیکنه تازه چمبرز نشد مونرئال میاریم وسط به جا یه بازیکن با کیفیت تک پست یه متوسط چند پست
همین فکرارو میکنن وسط فصل قحطی بازیکن میشه تو تیم بعد میگیم ونگر کسی نبود بذاره تو زمین با همینا عالی کار کرد بله عالی کرد ولی چرا از اول فکر همچین روز هایی رو نکنی اخه حرف یه سال 2 سال نیست بگی اتفاق بود همین تکرار اتفاقات در نهایت میشه عادت

ونگر هم دوای تیمه هم بلای تیم
حالا من به بلا بودنش گیر میدم دوستمون مهدی به دوا بودنش

saeed در 25/4/1395 | 01:06 گفت:

لعنت خدا به این یونتوس داره منتخب جهان درست میکنه

کیوان در 25/4/1395 | 00:42 گفت:

امسال هم اگه ونگر لجبازی کرد، واقعا جای طرفداری ازش باقی نمی مونه
خدایا ما چه گناهی کردیم طرفدار آرسنال شدیم

سعيد در 25/4/1395 | 00:16 گفت:

يوونتوس از كجا پيداش شد يهو؟؟؟
تا قطعي نشن نميشه اطمينان كرد به هيچكدوم، من سعي ميكنم كمتر خبرارو بخونم، ولي فقط سعي ميكنم.....موفق نميشم...
آرسنال واقعا جزئي از زنگيمه...

محمد کاوه در 24/4/1395 | 23:58 گفت:

انقد شایعه الکی دور و بر تیم هست که من تا چهار بار هر بازیکنی پیرهن تیم رو نپوشه باورم نمیشه بازیکن ماست

حامد در 24/4/1395 | 23:53 گفت:

نقل تفاهم هیگو با یووه رو دی مارزیو گفته واکثر رسانه ها ایتالیا توافقات شخصی انجام شده مونده ناپلی که یووه حاضر دو جین بازیکن بده به همراه پول یا نخواستن رقم فسخ رو بدن تمام و کمال
ولی دی مارزیو خیلی معتبره
نقل اخبار بود نظری ندارم

sina در 24/4/1395 | 23:26 گفت:

اقا تو سایت طرفداری نوشته هیگواین با یونتوس به تفافق رسیده

sina در 24/4/1395 | 23:26 گفت:

اقا تو سایت طرفداری نوشته هیگواین با یونتوس به تفافق رسیده

بهزاد در 24/4/1395 | 23:04 گفت:

جوردن آیب، ستاره جوان لیورپول، با انتقالی 15 میلیون پوندی و قراردادی 4 ساله به باشگاه بورنموث پیوست. اسکای احتمال این انقال رو 96 درصد گفته بود ولی واسه هیگواین به آرسنال 98 درصد رو پیش بینی کرده خدایا هرچه زودتر انتقال رسمی بشه

بهزاد در 24/4/1395 | 23:01 گفت:

آرمان جان بیشتر خبرها رو پوشش بده

خدایا به حق این شب جمعه آرسنال هیگواین رو بگیره

فرهاد در 24/4/1395 | 21:40 گفت:

دوستان کسی میدونه فردا فک کنم تیم مسابقه داره ؟

saeed در 24/4/1395 | 21:27 گفت:

آرمین توپچی من ازت معذرت می خوام

مجتبی عابدی در 24/4/1395 | 19:54 گفت:




مجتبی عابدی در 24/4/1395 | 19:52 گفت:

حتی اگه کسایی بیان که تو کوتاه مدت فرقی با امثال تئو و زیرو و مرته نداشته باشن و هزینه بر هم باشه هرقدر , ارزش داره ...
تیم تغییر می خواد ..
بخدا گواردیولله هم بیست سال با بیشترین توان مالی یه جا بمونه می پوکه .. منتها تفاوت اینجاست که ونگر می تونه بازم عالی کار کنه .. منتها ابزار مورد نیازش و نمی گیره و این داستان هر فصل داره تکرار میشه ..

هوادارا خسته شدن از اینکه تئو تو حساس ترین بازی فصل مث مرده ها تو زمین بی حرکته و بی اثر ... از موقعیت خراب کردنای ژیرو خسته شدن ..

گاهی به این فک می کنم اگه ونگر همین فرصتی که به ژیرو داد به الیادیاره می داد شاید الان 100 تا گل زده بود .. جدی :-/

حامد در 24/4/1395 | 19:47 گفت:

ولی دوستان به نظر من رو هیچی ترکیبی رو هیچ خریدی نه فکر کنید نه امید داشته باشید تا اگه احیانا خریدی نشد ضد حال نخورید و اینجا اشوب نکنید چون همانا جواب شما امادست شما نباید درگیر بازی های رسانه ای میشدید و اصلا فلان بازیکن بدرد ارسنال نمیخوره و داستان ونگر میداند هیچکس نمیداند

منم با حرف مهدی موافقم اگر هیگو اومد اونوقت میگیم احسنت به ونگر با این درایتش تا شاه ماهی صید کنه
البته تو همین صبر کردناش چند بار به فنا رفته و بازیکنانی گرفته نشده
و دقیقا خدارو شکر کنید که تیمای دیگه مهاجم خریدن

ولی اگه یک درصد هم نیاد هیگو اونوقت دیگه تقصیر ونگر نیست اومدن ها مسببش ونگره نیومدن ها تقصیر منه!!!!!!!

دوباره اقا مهدی درست میگه و ما توجه نکردیم(احسنت برادر مهدی نکته بینیت قشنگه) بلاخره باید بفروشه هیگو رو اگه هیگو بخواد پس دعا کنیم کسی پیشنهاد بالاتر نده

مجتبی عابدی در 24/4/1395 | 19:46 گفت:

بحث بازی و اینا نیست محمد حسین .. خب راست میگی .. نیاز تیمه که یکی مث لاکازته بیاد جای ولکات که همه میدونیم تو حساس ترین مقطع فصل می پوکه ... تیم نیاز به تغییر داره .. اخ اگه لوکاکو و لاکازت بیان عالیه . لوکاکو رو از قبل رفتنش به چلسی که ارسنال می خواستش دوس داشتم .. در کل مهاجمایی مث کانو و اده بایور نامرد عالی بودن واسه ارسنال .. لوکاکو از ژیرو سرعتی تره و خیلی گلزن تر .. با اینکه مث تانکه ولی سرعتش خیلی خوبه .. من مث عاشقا هر روز خدا یه ربع نیم ساعتی میشینم بازیای قدیم و از تو هاردم میبینم .

محمد حسین در 24/4/1395 | 19:33 گفت:

مجتبی عابدی : لاکازت و لوکاکو دوای درد ما هستن
من بودم جفتشونو میخریدم چون لاکازت وینگ راست تخصصی هم هست که ماهم سالهاست یکی از اینا میخوایم...
یعنی راحت میشه هر دوتاشونو توی زمین بازی داد
قطعا هم اگر کسی بودم والکات و رمسی(نه بخاطربد بودن آرون بلکه بخاطر اینکه الان درخشیده و میشه گرون تر انداختش به بارسا) رو میفروختم و طبعا با 80 تومن بودجه و 70 تومن سود از فروش(حداقل) یه دفاع و اون دوتا رو میخریدم سال دیگه هم ماحرز رو میخریدم...
خلاصه فیفایی راه مینداختم برای خودم!!!!!

محمد حسین در 24/4/1395 | 19:29 گفت:

مهدی جان ترکیب مورد نظر شما کاملا توانایی بردن لیگو داره چون اگه 5 تا بخوریم قادر به زدن 6 تا هستیم (این روحیه رو پارسال هم در تیم دیدیم ولی گاها ابزار کافی نبود و گاهی هم ایووبی و ولبکی اومدن و درخشیدنو بعدشم پرپر شدن!)
ولی من فروش رمسی به بارسا (مخصوصا الان که درخشیده و قیمتش رفته بالا) و خریدن ماحرز با اون پول (یا دراکسلر) رو حرکت بهتری میدونم چون برای ذخیره خط هافبک کوک و الننی و ویلشر (ملقب به جکی ویلچر!) هستن و چمبرز هم داره برای هافبک دفاعی شدن فشار داده میشه و ما نیاز به یه وینگ راست تخصصی داریم در سطح جهانی...
اینجا مبلغ 0 هست چون رمسی زمستون 54 میلیون لینک شده بود و الان گرونتر هم شده و ماحرز 31 میلیون یا درکسلر 55 میلیونن که اگه این جابجایی 1 به 1 سود نده (که میده) ضرر مالی نداره و گونزالو رو هم میشه خرید طبق برنامه حتی با خرید ماحرز و فروش رمسی 20 و چند میلیون برای خرید هیگوایین پول بدست میاریم...
---------------------------------------------------------
در نهایت زهی خیال باطل!!!!
وقتی کاپتان تیم مرته باشه و قدیمی تریناش والکات و ویلشر و شزنی (که داره نهایت تلاششو برای رفتن میکنه) باشن چیزی ازش در نمیاد تازه مثلت گازیدس - ونگر - کرونکه رو هم حساب نکردم...

محمد حسین در 24/4/1395 | 19:20 گفت:

یکی از رسانه های محلی پاریس گفته که باشگاه پی اس جی یه مسئول فرستاده تا با ایجنت اوزیل دیدار کنه و توافق شخصی انجام بده و گفته که رقم اعجاب انگیزی که مسوت خیلی بعیده بهش نه بگه رقم عجیب 510.000 یورو در هفتس که فقط 90.000 یورو با رقم مسی فاصله داره و مسوت رو به سومین بازیکن گران قیمت دنیا تبدیل میکنه توی حقوق...!!!
------------------------------------------------
یعنی دهنم باز مونده هنوز!

mahdi در 24/4/1395 | 19:14 گفت:

به این ترکیب یکم فکر کنید !!

چک
مونرال - کوش - مرته - بلرین (که مرته ساکر تا وقتی که تیم در فاز هجومی و گلزنی موفق باشه ، بیش اشتباه ظاهر میشه)
ژاکا - کازورلا
سانچز - اوزیل - رمسی (که وقتی رمسی توی پست وینگ راست بازی میکنه فوق العاده س)
هیگواین ( که 100% از هر 4 موقعیت گل ، یکی رو به تور میچسبونه .. مخصوصا اگه موقعیت رو اوزیل بسازه)

فقط امیدوارم اتفاقی که همه منتظرشیم بیفته .. اونموقع همگی از ونگر ممنون میشیم که یانسن و بتشوایی و لاکازت و میلیک رو نخرید تا شاه ماهی صید کنه

mahdi در 24/4/1395 | 19:08 گفت:

هیگواین میخواد جدا بشه و مهم نیست باشگاه ناپولی روش چه قیمتی گذاشته
مهم اینه که دل هیگواین دیگه با ناپولی نیست و اگه حتی تا روز آخر (دد لاین) قیمتو پایین نیارن ، مجبورن ساعت های آخر ، موافقت کنن و به هر تیمی که پیشنهاد بالاتری داد بفروشن بره
پس 100% هیگواین فروخته میشه
فقط دعا کنید بقیه رقبا ، امثال لاکازت و ... رو بخرن تا مزاحمتی برای آرسنال نداشته باشن
و خداروشکر کنید که تیمای چلسی و منچستر یونایتد ، زودتر بتشوایی و زلاتان رو خریدن چون اگه میدونستن احتمال فروش هیگواین هست هیچوقت زلاتان یا بتشوایی رو نمیخریدن

مجتبی عابدی در 24/4/1395 | 19:02 گفت:

لوکاکو و لاکازته خیلی واسه سبک ارسنال مناسبن و ایگوایین شاید از ژیرو بهتر باشه که تو گلزنی مطمئنا بهتره .

مرسی از پست ارمان

سینا در 24/4/1395 | 17:18 گفت:

نه هیگواین 70 80 تا میارزه نه باشگاه اینقد پول میده نه ناپولی احتمالا پایین تر بیاد پس بهتره ونگر تکلیفشو با خودش روشن کنه اگه به هر قیمتی هیگواین بخواد که باید هزینه کنه اگه هم دلش نمیاد خرج کنه بهتره فرصت از دست نده بره دنبال گزینه های ارزون تر

majid در 24/4/1395 | 17:00 گفت:


منظورم شخص خاصی نبود باز پاچه ی منو نگیرین جان ما

majid در 24/4/1395 | 16:59 گفت:


نمیدونم چرا بعضی از مخالفای ونگر ارث باباشون و میخوان از بقیه!!!

آرمین توپچی در 24/4/1395 | 16:53 گفت:

زمانی که ما قهرمان می شدیم تمام فاکتور های ژیرو رو برکمپ و هاتری داشتند به اضافی سرعت و تموم کنندگی
الان هم ما به این فاکتور ها نیازمندیم این یه واقعیته که باید قبولش کرد

جمله "اصلا نمی فهمی " رو می گذارم به حساب اینکه اعصابت از تیم محبوبت خورده

saeed در 24/4/1395 | 16:41 گفت:

آرمین توپچی یادم نمیاد نظرت پرسیده باشم تو که میگی ژیرو شرط لازم موفقیت آرسنال از هفتاد دولت آزادی خوش به حالت چه دنیایی قشنگی داری اصلا نمی فهمی روزگار چطوری میگزره

آرمین توپچی در 24/4/1395 | 15:41 گفت:

چرا خبری از داداش آرمان نیست؟؟ خدایی نکرده اتفاقی براش افتاده ؟؟

آرمین توپچی در 24/4/1395 | 15:39 گفت:

آقا فرهاد این جوری نگو دیگه شما هم داری نامردی می کنی
ژیرو عالی نیست قبول ولی یه آپشن های فوق العاده ای داره که خیلی ها تو این لیست بالا ندارن فصل پیش تو یه بازه ی زمانی عالی
بود و تقریبا هممون قربون صدق اش می رفتیم

من جز افرادی هستم که میگم ژیرو (منظورم بازیکنی با این آپشن هاست) شرط لازم موفقیت آرسنال است ولی شرط کافی نیست

saeed داداش شما هم به نظر من طبق گقته ی خودت اشتباه سال پیش رو نکن و آرسنال رو دنبال نکن این جوری هم برای خودت بهتر هم برای ما

دوستان یووه هم بن عطیه هم یه دفاع 18 ساله خرید از اون جایی که 3 دفاعه بازی می کنند احتمال فروش روگانی هست امیدوار باشید

فرهاد در 24/4/1395 | 14:58 گفت:

جناب عرفان . ژیرو الان چهارساله توارسناله اگه میخواست کاری کنه تاالان کرده بود وجونم نیست که امیدبه ایندش باشه بگیم تویورو خوب بوده جابرای پیشرفت داره ژیروبیشتربه دردهافبک دفاعی میخوره تامهاجم نوک چرا چون که باغیرته پاس خوب میده قدرت بدنیش زیاده سرخوب میزنه ولی چیزی که مهاجم نوک میخواد اول ازهمه تموم کنندگی که ژیرونداره تکنیک که این بشرصفره وسرعت هم که بین اقای ژیرو ومرته فاکررقابت که کی کندتره حالا شمامیای میگین ژیروعالی چیش دقیقا خوبه که به دردمهاجم نوک بودن بخوره

saeed در 24/4/1395 | 14:14 گفت:

یه ضرب المثل معروف هم هست که مصداق بارز ونگر میگن کسی که خواب میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو زد به خواب نمیشه بیدارش کرد

saeed در 24/4/1395 | 14:13 گفت:

یه جوری ونگر تو خرید بازیکن خساست به خرج میده انگار ازجیب خودش می خواد خرج بکنه ونگر بیشتر به فکر تراز مالی مثبت بزرگترین اشتباه رو من کردم پارسال تا لحظه آخر منتظر خرید بودم و فصل با وجود این که میدونستم که به هیچ جا نمیرسیم دنبال کردم ولی واقعا امسال دیگه همچین اشتباهی نمیکنم و همچنان امید وار به رفتن ونگر میمونم به امید روزی که دیگه سایه مافیا از رو سر آرسنال برداشته بشه

erfan در 24/4/1395 | 12:40 گفت:

فرض کنید ژیرو مهاجم آرسنال نبود! (مثلا مهاجم رم یا همین ناپولی بود)
اونوقت تو همینجا ، همین افرادی که میگن ژیرو بازیکن نیست ، میومدن و میگفتن ، ژیرو رو باید بخریم!!! ؟؟-: چرا؟؟؟؟
مگه ندیدید چقد خوب تو یورو بازی کرد!!!! (اینم میشد دلیل منطقی برای خرید ژیرو)
----------------------------
به نظر من ژیرو باید حفظ بشه، و در کنارش یه مهاجم قوی( اولویت اول با هیگواین) باشه ، 100% به دفاع هم نیاز داریم

فرهاد در 24/4/1395 | 12:25 گفت:

فقط دوستانی که ازژیرو حمایت میکنن بدونین که ژیروهیچی نیست ظاهرا فصل بعدم باهمین به عنوان مهاجم اصلی سرکنیم ودفاع هم که اقای لاکپشت شدکاپیتان اصلی پس یعنی یجواری فیکس .من ونگروخیلی دوست دارم فکرنبودشم نمیتونم بکنم ولی خدایش دیگه خیلی لج بازه 10سال بالجبازیاش به جای نرسیده این 1سالم روش که ایشالله بره هم برای خودش خوبه هم باشگاه هم ماهوادارکه دیگه داره پیرمون میکنه .فقط نگین که ونگرتو نقل انتقالات کاره ای نیست چون توباشگاه ارسنال سرمربیش همه کاره تیمه تازه دوستان امیدبه اومدن هیگواین نداشده باشین چون محاله ونگر 70یا80ملیون خرج 1بازیکن کنه شاید دراکسلروگرفت اونم شاید.

حامد در 24/4/1395 | 11:37 گفت:

پس سعید نگاه نکن چون دفاع که اصلا نمیگیریم با کاپیتان شدن مرته دیگه به هیچ وجه نمیخریم
مهاجم هم که اوضاع روز به روز داره بدتر میشه فعلا ناپولی که کوتاه نمیخواد بیاد ماهم که کیسه به جونشون بسته شده شل نمیکنن
فعلا کشمشی شده اوضاع فقط مثل همیشه علاقه مند هستیم
لیون هم که گفته ارسنال پیشنهادی نداده حرفی هم نزده
طارمی میخواد از ریزه اسپور جدا بشه به ونگر بگیم بره راضیش کنه!!!!!!!!!!!!!

حالا واسم سوال پیش اومده چرا سراغ رودریگز نمیریم؟؟؟
ارزون با کیفیت خودش راضی یا رفتیم من بی خبرم

saeed در 24/4/1395 | 11:11 گفت:

اگه دفاع و فوروارد نگیریم بازی های فصل بعد نگاه نمی کنم حداقل با این کار به شعور خودم احترام میگذارم و نمیزارم توسط ونگر به سخره گرفته بشم

حسن در 24/4/1395 | 10:06 گفت:

مرتساکر کاپیتان اول فصل بعد تبریک به توپچیا خدا به همه صبر بده
من که میگم بیخیال شایعات و تاکتیک و اینا ... ونگر همون ونگر لجباز پارساله که هنوز میخواد مرتساکر رو به هوادارا ثابت کنه هر فصل باید 1 جای تیم فلج باشه

محمدامین در 24/4/1395 | 09:50 گفت:

Mirror
جان کراس

آرسنال به دنبال مهاجم هست، ولی به هیچ گونه معامله ای که شامل رفتن ژیرو از باشگاه باشه، علاقه ای نداره.

اونها قبل از رفتن هیگواین به ناپولی بهش علاقه داشتند ولی قیمت 80 میلیون پوندی که باشگاه ایتالیایی مشخص کرده این معنی رو میده که در حال حاضر این انتقال عملی نیست.
کراس

وولفسبورگ به صورت جزئی اشاره کرد که آماده ان دراکسلر رو بفروشن و این موضوع آرسن ونگر رو گوش به زنگ گذاشته.

آلوفس عنوان کرده: "واضحا موارد زیادی برای صحبت داریم. مشکلاتی وجود داره که در گذشته پدیدار شده."

آرسنال ترجیح میده که یه مهاجم مرکزی بالفطره به خدمت بگیره ولی ونگر در گذشته متقاعد شده که دراکسلر میتونه مرکز زمین هم بازی کنه.
وولفسبورگ درخواست 55 میلیون پوند خواهد که که آرسنال ارزش بازیکن رو اینقدر نمیدونه ولی این اظهارات درها رو برای این انتقال باز کرده.(http://gunnerstrust.com

mahdi در 24/4/1395 | 09:35 گفت:

*** در مورد ولبک باید بگم آماری که از خودش در لیگ و تیم ملی به جا گذاشته عالی بوده

مخصوصا در تیم ملی که بازی هاش نسبت به بازی های آرسنال حساسیت کمتری داشته

ولبک اصلا فرصت نداشته که خودشو ثابت کنه (تا چند بازی ترکیب اصلی بوده مصدوم شده) اما با این حال گلزنی ها و آمار خوبش در بازی ها نشون میده اگر 6 ماه بدون مصدومیت فیکس میبود ، برای آرسنال تبدیل به واردی میشد

آرمین توپچی در 24/4/1395 | 09:03 گفت:

اقا این روگانی رو باید بگیریم کنار بونوپی کیلینی باتزارلی تمرین کرده آینده داره

آیهان در 23/4/1395 | 19:32 گفت:

کاش یه وینگر خوب میخرید ، مثل پایت و بن عرفا و هازارد ، دراکسلر درسته وینگ میتونه بازی کنه اما سبکش با اینا فرق داره

آیهان در 23/4/1395 | 19:29 گفت:

پس تو پست سیسوکو بازیکن زیاد داریم اگه هم بخوایم بخریم کانته بهتره بنظرم پس من ترجیح میدم نخریمش و تلاشمونو برای مهاجم مدافع وینگ راست و دفاع چپ بکنیم
===============================================================================
سبک بازیهاشون از زمین تا اسمون فرق داره ، خستگی نمیشناسه ، استایلش فوقالعاده هست ، آنالیز سبک بازیشو نگاه کن ، باکس تو باکس هستش

حامد در 23/4/1395 | 19:18 گفت:

چون تعریف بود حس بی غرض بودن دست داد.
من چیزی که از ارسنال تو ذهن هست اینه که اگه تیمی حمله میکرد جواابی ساخت بش داده میشد تو ضد حمله چیزی که الان خیلی کم هست یکی از بارزترین ویژگی ها پاسکاری سریع بود دفاعی بازی کردن حریف ما رو به خیمه زدن میکشونه اما ماهم اب به اسیاب دشمن میریزیم!!!!!!!!!!
----------------------------
در مورد هیگو هم نظری مشابه داریم کسی باید جایگزینش باشه یا یه خرید دیگه یا مثلا اکپوم
==================
در باره تقلید سبک درست گواردیولا از ونگربال تقلیدی کرد و پشرفتش کرد یا تغییراتی داد یا هر چیزی با این مضمون(من انشا ضعیفی دارم بعدش باید شفاف سازی کنم همون حرف شما منظورم بود)
حالا من فک میکنم اومدیم پیشرفتشو اجرا کنیم یا همون سبک گواریولا با توجه اینکه ابزارش کامل نیست (بلاخره قبول دارید که مهاجم گل زن نداریم) پس همون ونگر بال رو با تغییراتی که نتیجه بده همراه کنیم دقیقا اتوبوس جلوی این سبک رو گرفته بعد باید یه تغییرانی داد دیگه وگرنه ..............
====================
نه احتمال زیاد جواب نمیداد ولبک هرچی داشته باشه گلزنی نداره مگه اون موقع که هست جواب میده؟؟؟ من ژیرو رو گلزن تر میبینم تا ولبک منظورم شم گلزنی (گلزنی نداره یعنی تک موقعیت گل کن مثلا اگرو یا لول پایینترش به عبارتی توپ رسید بش بگی گل شد یا امید گل زدن داشته باشی حتی اگه خراب کرد ) بعدش ولبک رو که از سر ناچاری خریدیم مگه ژیرو مصدوم نشد رفتیم واسه ولبک یا این زاییده ی ذهن بیمار منه؟؟
داستان والکات و ویلشر مثل هم هستن مصدومیت زیر 6 ماه ندارن اونم هر سال چطور میای رو رو همچین بازیکنی حساب باز میکنی؟؟؟؟خب همین حساب باز کردن هاست که که هرسال نیم فصل میریم خرید میکنیم وگرنه ادم عاقل خرید اول فصل رو میذاره نیم فصل الننی گابریل کیم ولبک هم فک کنم ژانویه اومد نمیدونم دقیق
===============================
من و ونگر
قطعا ونگر میدونه صدر صد مربی برتری هست 200 در صد صلاح ارسنال رو میخواد قطعا بهترین رو در نظر میگیره از دید خودش (اما بهترین ونگر شاید بهترین نباشه) 400 در صد اون 8 سال شوم بهترین نتایج رو گرفت
این جمله ی خیلی ضایع رو بگم از همه ی ما بیشتر فوتبال رو میفهمه و از همه مهم تر من چقدر دوسش دارم و امیدوارم تو ارسنال از سال دیگه قهرمان بشه اگه رفت جای دیگه .بزرگ هست درخشان هم بشه نتایجش خلاصه تو دهنی محکمی بزنه بر دهن .....
ولی
من فک میکنم تو ارسنال به بم بست خورده همین اشتباهات کوچیک مثل اوردن فلامینی دوباره از همه بدتر کیفیت دادن بهش در حدی که کسی رو نخری اعتماد صد باره به والکات و....هم چین چیزایی که دوباره هم تکرار میشه و موارد دیگر که جزئی هستن و به راحتی قابل حل اما حل نمیشن

پس شعار رو تکمیل کنم زیر کلمات مهمش رو هم تو پرانتز میذارم

ونگر (دیگر)نمیتواند نه اینکه (نمیداند یا نمیخواهد)

hoseyn در 23/4/1395 | 18:47 گفت:

لایک داری آقا مهدی.
من فقظ نکته ای رو اضافه کنم. اونم اینه که در زمانی که این سبک خیلی خوب جواب میداد ببینیپ چندتا گلزن درجه یک همزمان تو تبم لود؟؟ آنری برکمپ لیونگبرگ پیرس ویرا حتی دفاعهامون هم وقتی کار گره میخورد خوب سر میزدن مثل سول کمپل. اما الان رو نگاه کنید ببینید چه شکلی هست. به زور اگه بشه روی سانچز حساب کرد. ببینید چندتا شوت زن از راه دور داشتیم الان چندتا داریم.
به نظر من از ضروریات سبک ونگر اینه که زود گل بزنی. و اگه موفق نشی و گل زدن فرسایشی بشه به مشکل میخوری. دقیقا دلیلی که الان آرسنال نتیجه نمیگیره به نظر من سوتیهای دفاع یا ضعف هافبک دفاعی و گل خوردن از رو ضد حمله نیست. بلکه اینه که تا دقیقه ۳۰ باید گلمون رو زده باشیم اکا گلزن خود نداریم. شوت زن خوب که اگه کار گره خورد برامون گل بزنه نداریم. ختی تو بازی رفت با بارسا هم من دلیل باختمون رو این میدونم. اینه نکته ای که باید ونگر حواسش بهش باشه.

mahdi در 23/4/1395 | 16:44 گفت:

###آقا مهدی ، با این نظرت ، 90% موافقم .
ولی هنوز نمیدونم چرا بازی برگشت با تیم آکادمی منچستر رو باختیم .
......................

* به همون دلیلی که هر تیم بزرگی ممکنه بازی بزرگی رو ببازه .. آرسنال توی اون بازی بدشانس بود از نظر هجومی بد کار نکرد .. گلزنی کرد .. اما روی فرم نبودن یه مدافع مرکزی در اون بازی و مصدومیت مدافع مرکزی دیگه باعث شد آرسنال نتونه بازی رو جبران کنه
اون بازی بازیکنا به شدت بی روحیه بودن
قبل از خوردن گل روی اشتباه گابریل ، تیم خوب کار میکرد و حتی دو موقعیت تقریبا 90 درصدی به دست اومد که سانچز و ولبک (اگه اشتباه نکنم) از دست دادن
اما بعد از خوردن گل ، همه چیز از هم پاچید و دیگه درست نشد
اون بازی یه استثنا بود...


----------------------------------------------------------------

###حامد خان ؛
برای اولین باره که وقتی متنه شما رو خوندم ، حس کردم بی غرض و از روی منطق حرف میزنی (ناراحت نشو اما همیشه مغرضانه همه مسائل رو به بد بودن ونگر ربط میدی)

* اینکه میگی هیگواین به تنهایی ... منم موافقم که هیگواین به تنهایی نمیتونه مهاجم نوک بازی کنه اما ...
وقتی شما در هر بازی بیش از 10 (و حتی بیش از 10) موقعیت گل خلق میکنی
و وقتی شما در تیمت مهاجمی داری که حداقل 3 تا 4 موقعیت گل رو تبدیل به گل میکنه
میتونی با فراغ بال (بعد از جلو افتادن از حریف) ، از بازیکنای جوونتری مثل آکپوم و یا حتی با تعویض های هوشمندانه ای با استفاده از وینگر ها بعنوان مهاجم (مثل والکات و سانچز) بار خستگی رو از مهاجمت برداری (مثل همون کاری که در فرانسه با ژیرو انجام میدادن و از دقیقه 65 - 70 تعویض میشد)
پس با هیگواین به تنهایی هم میشه 80 تا بازی انجام داد چون من سیتی هم همچین کاری رو کرد و موفق بود
اما شکی درش نیست که اگه در کنارش یه بازیکن مثل ژیرو باشه نور ِ علی نور میشه

* در مورد سبک بازی که فرمودید منم موافقم که نیازی نیست حتما سراغ سبک اتلتیکو بریم اما ...
وقتی سبک آرسنال همیشه تحسین شده و با توجه به آمار ، جزء 3 سبک برتر دنیای امروزه چرا باید عوض بشه ؟ در حالی که همه خرید ها مبتنی بر این سبک انجام شده و بازیکنا در این سه - چهارسال کاملا با این سبک مانوس هستن

* ضمنا آرسنال ، سبک بارسلونا رو تقلید نمیکنه
بلکه بارسلونا سبک پیشرفته تری از سبک بازی گذشته آرسنال رو ارائه داد
ریشه سبک بارسلونا در آرسنال شکل گرفت
ادعای حرف من بازی های گذشته آرسنال و مصاحبه های کرایف و فن باستن و بسیاری از بزرگان فوتبال (فرگوسن ، کلوپ ، گواردیولا ، یوپ هانکس و ...) هست که به تمجید از ونگر و سبک آرسنال پرداختن
زمانی رو یادم میاد که گواردیولا هنوز بازیکن بود .. اونزمان بازی آرسنال از تلوزیون پخش میشد و جناب خیابانی بجای گزارش تعداد پاس های آرسنال رو با افتخار میشمرد و میگفت این زیباترین فوتبالیه که میشه دید !! (شاید شما هم بخاطر داشته باشید ..)
آرسنال همیشه همین سبک رو داشته اما با ابزار بهتر و مقابل سبک های غیر پیشرفته امروزی
اما امروزه با سبک های اتوبوسی جلوی این سبک رو میگیرن (مثل مغلوب شدن بارسلونا جلوی اتلتیکو) که اگه ابزار درستی در تیم باشه چیزی جلودار این سبک نیست

* به نظر بنده (نظر شخصی) آرسنال ابزار این سبک رو کاملا در اختیار داره و سال هاس برای این سبک بازیکن پرورش میده (در آکادمی)
اما فقط مهاجمی که میخواستیم با بدشانسی جواب نداد
به نظرتون اگه ولبک یه فصل تموم مصدوم نمیشد ، آیا باز هم این سبک جواب نمیداد؟!
یا اگه والکات همیشه بهترین بازیشو میکرد (و اینقدر فراز و نشیب نداشت) باز هم بازی هارو راحت میباختیم؟


*** در آخر میخوام بگم آرسن ونگر سالهاست میدونه مشکل کجاست
و سالهاست در صدد رفع اشکالات هست اما بدشانسی میاره چون ولبکی که قرار بود تبدیل به هانری بشه همیشه مصدومه
و والکاتی که امید اول ونگر بود (بعد از مصدومیت) هیچوقت به اوج برنگشت
اگه منصفانه نگاه کنید متوجه میشید ما بهترین مهاجمارو (با توجه به فاکتور) در تیم داریم اما به دلیل ضعف فردی (اعتماد به نفس و ضعف فیزیکی) جواب ندادن

ALIREZAGUNNER در 23/4/1395 | 15:30 گفت:

یعنی اگر بتونیم هیگوایین رو با 50میلیون پوند از مالک ناپولی بگیریم بدون دخالت دادن ژیرو کار تیم نقل و انتقالات عالی بوده.

محمدامین در 23/4/1395 | 14:58 گفت:

پس تو پست سیسوکو بازیکن زیاد داریم اگه هم بخوایم بخریم کانته بهتره بنظرم پس من ترجیح میدم نخریمش و تلاشمونو برای مهاجم مدافع وینگ راست و دفاع چپ بکنیم

محمدامین در 23/4/1395 | 14:56 گفت:

Radio Marte - رادیوی محلی ناپولی

جانلوکا مونتی (که از لحاظ اعتبار چیزی از دی مارتزیو کم نداره) در گفتگوی زنده با رادیو مارته گفت که پیشنهاد مهمی از طرف آرسنال برای ایگوایین ارسال خواهد شد.
BILD
آرسنال به دراکسلر علاقه منده اما مبلغی در حدود 60 میلیون یورو (50 میلیون پوند) میتونه ولفسبورگ رو به فروش بازیکن ترغیب کنه.

Evening Standard
جیمز اولی

آرسنال داره امکان خرید ایگوایین رو بررسی میکنه اما اونا قصد ندارن کل 78.8 میلیون پوند بند آزادسازی اونو پرداخت کنن.

منابع ایتالیایی خبر دادن که آرسنالیا با توجه به میل ناپولی به فروش بازیکن، علاقه خودشونو به خرید نشون دادن. ناپولی ممکنه رقم درخواستیشو تا 50 میلیون پوند کاهش بده!!

آرسنال با توجه به سن ایگوایین همچین رقمی رو هم بعیده پرداخت کنه که ایتالیایی ها احتمال معاوضه با ژیرو رو در این باره مطرح کردن.

ما پی بردیم که آرسنال هنوز هیچ میلی به فروش ژیرو نداره. آرسنال ترجیح میده که مهاجمی رو برای کمک به ژیرو اضافه کنه تا اینکه اونو بفروشه و فقط در صورتی اونو میفروشن که خودش همچین درخواستی داشته باشه.
منبع:سایت جی تی

arsenal در 23/4/1395 | 14:19 گفت:

آقا مهدی ، با این نظرت ، 90% موافقم .
ولی هنوز نمیدونم چرا بازی برگشت با تیم آکادمی منچستر رو باختیم .
جدا هنوز نمیتونم هضم کنم .
نمیدونم چراااااااااا

ولی هیگواین امیدها رو میتونه زنده کنه .
بین تمومه مهاجمایی که میشناسم ، هیگواین تموم کنندگیش بهتره از همه .
یعنی دقیقا همونی که آرسنال لازم داره .
ولی قیمتش خیلییییییییییییییییییی بالاس.

حامد در 23/4/1395 | 13:50 گفت:

از رمسی قر و فر رو کم کن از ویلشر مصدومیت بعد ترکیب کن این مخلوط رو بعدش یه یه درجه ازش کم کن میشه سیسوکو

هافبک وسط نه دفاعی نه هجومی یه جورایی باکس تو باکس اگه بیاد زیر دست ونگر هافبک دفاعی و وینگ راست هم میره

محمدامین در 23/4/1395 | 12:43 گفت:

بنظرم اگه میشه با پول و بدون ژیرو ناپلی ها رو راضی کرد بهترین گزینه موجود حفظ ژیرو و خرید هیگواین در غیر این صورت هیگواین و ژیرو رو معاوضه کنیم و بجای ژیرو یکی از اکادمی بیاریم ترجیحا اکپوم که کنار هیگواین هم تجربه کسب میکنه
یه سوال دوستان پست سیسوکو چیه؟

حامد در 23/4/1395 | 12:18 گفت:

اومدن هیگو کیفیت میده به خط حمله چیزی که نداشتیم زیاد اما کمیت هم مهم هست با یه مهاجم نوک باید 80 بازی رو بگذرونیم؟؟؟؟؟؟؟
نگید ولبک و والکات هستن که اینارو جز ارسنال حساب نمیکنم اینا جز بهزیستی لندن هست فرق والکات با ولبک در اینه
والکات میره با برف سال دیگه میاد ولی ولبک نه دو بازی 2 ماه مصدوم همینجور تا اخر فصل در مثل هم هستن
چه ژیرو بره چه نره با دو تا نوک داشته باشیم حالا حتی شده از اکادمی باشه
----------------------------------------------------------------------------------------------
سبک بازی
سبک بازی ارسنال عالی به شرط ابزار مناسبش الان که نداریم چرا باید بازی کنیم؟؟؟؟؟؟3 سال سر همین موضوع به فنا رفتیم
بعدش چرا همه چیز رو صفر و یک میبینید
اگه سبک بازی تغییر کنه میشیم مثل اتلتیک اخه این چه حرفی چرا تا میگن تغییر سبک یاد اتلتیک میفتیم الان رئال چه سبکی داره ؟؟؟
و هزار تا تیم دیگه
شما پیشرفته ترین تفنگ رو داری اما فشنگ نداری خب با چاغو میوه خوری پوستت رو میکنن

بعدش این سبک حال حاضر سبک ارسنالی که میدونیم نیست سبک گواردیولا بود که به تقلید از اون داریم اداشو در میاریم هیج نتیجه هم نداده اگه نتیجه نصف و نیمه هم گرفتیم با تغییر روش بوده

دوباره میگم در حال حاضر با ابزار موجود این سبک مناسب نیست اگه هم حتی اگر هم مناسب باشه یا مثلا با اومدن هیگو مناسب بشه باید درست اجرا بشه نه مثل ارسنال همه سرو بندازن پایین برن جلو مثل الان. 4 تا دفاع خوب میخوای و صد البته کند نباشن نه با مرته که هروقت بیاد جلو مهاجم حریف از سر نیمه تک به تک شده

به جا اینکه با ابزارت سیستم رو پیاده کنی ما سیستم رو گذاشتیم حالا باید اجرا باشه حتی اگه شده رمسی بره نوک یا چمبو بره هافبک دفاعی
تاکید موکد این صحبت تا فصل گذشته مصداق داره شاید خرید هایی انجام بشه و همین سبک بشه ورد زبون همگان
===============================================================
از بین مهاجما بالا هرکی رو ونگر بخره اون گزینه مورد نظر من هست در این موضوع ونگر سند هست واسم کلا خریدای ونگر رو قبول دارم چه ارزون چه گرون

آیهان در 23/4/1395 | 11:10 گفت:

از بین مهاجم های بالایی من هیگواین رو ترجیح میدم ، اما کاش ونگر این دیمیتری پایه رو بخره ، بند فسخ قراردادش 50 م هستش ، اون وقت دوتا وینگ فوق العاده خواهیم داشت ، سانچز و پایه ، از بین عرفا هم خوشم میومد که اونم رفت ژرمن ، سیسوکو هم فوقالعاده هستش که ونگر هیچ کدومو نمیخره

مجتبی در 23/4/1395 | 10:58 گفت:

مهدی جان حرفات رو قبول دارم ولی به نظرم باید یه نکته رو بهش اضافه کنب، در صورتی جیرود رو با هیگوائین مبادله کنیم که یک نفر ، حتی شده آکپوم به عنوان مهاجم به تیم اضافه بشه

آرمین توپچی در 23/4/1395 | 10:45 گفت:

آقا من لاکازات رو می خوام نمی دونم چرا یه حسی بهم میگه موفق تر تازه برای انتقالش نیاز به ژیرو نیست
ولی بازیم هرکی به غیر از لوکاکو بیاد استقبال می کنم

mahdi در 23/4/1395 | 10:10 گفت:

من شخصا سالهاس از ژیرو حمایت میکنم و بارها توضیح دادم که ژیرو قربانی سبک آرسنال شده
دیروز نوشته های قدیمم رو (همراه با کامنت های دوستان) میخوندم متوجه شدم بعد از یورو نظر خیلی از دوستان با بنده همسو شده (در مورد ژیرو)

و امیدوارم که ژیرو از دست نره چون مهاجمی هست که با تمام پلن های تاکتیکی آرسنال آشناست و همه میدونیم هر بازی ای که جلوی آرسنال اتوبوس پارک نشده ژیرو موفق بوده

اما ....
سبک بازی آرسنال مثل سبک فرانسه (که شبیه به اتلتیکو مادرید و چلسی بازی میکرد) نیست .. پس توقع نداشته باشید اگه هیگواین رو (به فرض) خریدیم ، همزمان با ژیرو توی زمین باشن و اونکاری که گریژمان و ژیرو در فرانسه انجام میدادن رو ببینیم

ما به "ژیرو" ئی نیاز داریم که قدرت تموم کنندگی و سرعت و دریبل داشته باشه چون فقط یه مهاجم در زمین خواهیم داشت و پشت سرش دریایی از خلاقیت داریم (هافبک ها)

هر طور به قضیه نگاه کنیم یا :
باید ژیرو توی آرسنال بمونه و نیمکت نشین ِ مهاجم تاپی مثل هیگواین و کاوانی و ... بشه
یا باید از آرسنال بره و موفقیتش رو در تیمای ایتالیایی جشن بگیره (چون مثل ژکو و مانزوکیچ حتما جواب میده) و آرسنال با مهاجم دیگه ای بارشو ببنده

اگر ژیرو با هیگواین معاوضه بشه ، آرسنال ضرر نمیکنه
اما اگه ژیرو از دست بره و مهاجمی کمتر از موراتا و هیگواین و کاوانی به تیم بیاد ، از چاله به چاه میفتیم !!

-----------

یه صحبتی هم در مورد سبک بازی آرسنال دارم و اینکه بعضی دوستان اعتقاد دارن این سبک باید عوض بشه

بعد از هماهنگی فوق العاده ژیرو و گریژمان در فرانسه ، دوستانی بودن که گفتن باید سبک بازی آرسنال هم تغییر کنه و آرسنال مثل فرانسه بازی کنه
اما اگر نگاه دقیقی به بازی های فرانسه داشته باشیم متوجه میشیم که تیم فرانسه با اون همه ستاره با شانس و اقبال بازیهاش رو برد
مثل بازی فرانسه - آلمان ، در نیمه اول ، فرانسه باید حداقل 3 گل میخورد و در نیمه دوم هم 2 گل (من خودم در گذشته طرفدار فرانسه بودم و هنوز هم فرانسه رو به تیمای دیگه ترجیح میدم اما از حق نمیشه گذشت)
مربی فرانسه با کوله باری از تاکتیک ، تیمشو به زمین میفرستاد اما این تاکتیک ها اصلا باعث نمیشد فرانسه تیم برتر زمین باشه
تاکتیک هایی که به راحتی توسط تیم حریف در هم میشکست و ضد تاکتیک میخورد

حالا یه نگاه به فصل های گذشته آرسنال و سبک بازی و تاکتیک های تیم بندازید
متوجه میشید بهترین سبکی که توی این چند سال اخیر ، تیمی تونسته بکار ببره رو آرسنال داره اما ...
بخاطر چند مشکل کوچیک (قابل حل) تیم نتیجه نگرفته (نداشتن مهاجم تاپ - مصدومیت)

وقتی آرسنال در بازی هایی هم که میبازه یه جورایی یا تیم برتره یا هم پای تیم برنده ، نشون میده که از نظر سبک و تاکتیک در جایگاه خوبی قرار داره
وقتی به موقعیت های خلق شده در فصل گذشته نگاه میکنیم متوجه میشیم اگر یه مهاجم تاپ توی تیم میداشتیم ، با اختلاف از همه تیم های مقابلمون برنده میشدیم (حتی در مقابل بارسلونا و بایرن و تیمای بزرگ دیگه که بازی هامونو بهشون واگذار کردیم)

شاید شماهم با نظر من موافق باشید که سبک آرسنال ایرادی نداره .. مشکل از ابزار بوده که هر سال کمی بهتر از قبل شده (مثل خرید چک - ظهور کوکلین - خرید ژاکا) و امسال هم میتونه با خرید مهاجم تاپ به تیم بی نقص تبدیل بشه

------------------------------

اگر منظور منو از این نوشته متوجه شده باشید ، شاید با من هم نظر باشید که در صورتی که ژیرو در آرسنال بمونه ، نه خودش سودی میبره (3 سال گذشته ههه چیزو ثابت کرده) و نه آرسنال نفعی میبره (چون سبک آرسنال اجازه نمیده دو مهاجم در ترکیب قرار بگیرن)
شاید عاقلانه ترین کار در این بازار خراب ! فروش ژیرو (معاوضه) و خرید مهاجمی که تقریبا همه دوستان متفق القول ، هیگواین رو میپسندن باشه

امیدوارم هر اتفاقی در آینده میفته به نفع تیم ، بازیکنا و ما هوادارا باشه

حامد در 23/4/1395 | 08:36 گفت:

موراتا موندنی شد.
مهاجم ها یکی یکی دارن پرپر میشن اوضاع به نظرم جالب نیست ما سر دو میلیون 3 ماه مذاکره رو خراب میکنیم حالا پای مهاجمای 50 میلیون به بالا در کاره واااااااااااااای از فکرش هم رعشه بم میفته

امیدوارم ژیرو وارد این معامله نشه و ما خود بازیکن رو بخریم یا یه مهاجم دیگه هم بخریم این کش دادن خریدا نتیجه اش پشیمونی میشه خدایی نکرده مثل پارسال که روز اخر ونگر افتاد دنبال مهاجم
ببخشید ونگر نه باشگاه افتاد دنبال مهاجم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اون تیم نقل و انتقالاتی که ونگر همش ازش صحبت میکنه رو همه ی اعضاش بدون توجه به پست و منسئولیتی که دارن به همراه خود ونگر که یا باشون هست تو این خرابکاری ها یا بشون فشار نمیاره بلاخره ما هرسال دسته گل به اب میدیم تو نقل و انتقالات
خلاصه هرکی نقشی داره تو این موضوع رو باید تا خرتناق یعنی خود خرتنااااق بووووووووووووووووووووووووووووق

amirsenal در 23/4/1395 | 07:50 گفت:

ایشاالله یه خرید خوبی میکنیم!
.
توی عکس بالا یه نکته ای هست که ذهنمو مشغول کرده:
.
لاکازته 34 بازی انجام داده، هیگواین 35 تا بازی اما اختلاف زمان بازی هاشون 7 دقیقه هست
.
اگر معیار سوم ایجاد شانس به وسیله یک بازیکن دیگه برای مهاجم خلق شده باشه=> هیگواین 2 برابر لوکاکو ارزش داره
.
لوکاکو=35% ، موراتا=25% ، ایکاردی=50% ، لاکازته=48% ، هیگو=70% موقعیت هاشون گل شده!