کاپیتان " Vermaelen " در پست هافبک دفاعی

نویسنده: محسن عاشوری

وبلاگ من
نویسنده: محسن عاشوری
...
کل بازدید: 6,093 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

کاپیتان " Vermaelen " در پست هافبک دفاعی

اگه يادتون باشه در بلاگ قبليم گفتم شايد خريد هافبک دفاعي لازم نباشه و همچنين گفتم در بلاگ بعد توضيح ميدم که چرا؟

به نظر من آرستال اصلا به خريد هافبک دفاعي نيازي نداره و لازم به هدر دادن پول نيست... " اگه تا آخرش رو با دقت و تفکر و تامل بخونین متوجه میشین"&l


آرسنال بايد فرمالن رو بذاره تو اين پست.. چراشو ميگم.

کاپیتان فرمالن بازيکنيه که از قدرت دفاعي بالايي برخورداره ، توان تخريب توپ حريف رو داره ، جنگنده و محکم هستش وتا حدودي بازيسازيش خوبه که اينها نشان از اينه که به راحتي ميتونه تو پست هافبک دفاعي بازي کنه .. بخدا کارهای هوازی (سرزنی) رو هم خوب انجام میده (از آرتتا که دیگه سوسول تر نیست بابا)

با توجه به اشتباهات مکرر و مرگبار فرمالن در دفع توپ و نفوذهاي خطرساز و بي جا يي که به جلو انجام ميداد که باعث ميشد پشت سرش خالي بشه و ضدحمله بخوريم و چون جا ميموند تا برميگشت خطا ميکرد که حتی منجر به گل خوردنمون ميشد. مثل بازی با چلسی و منچستر و ..(خودتون بهتر میدونین و متوجه اشتباهاتش هستین که)

پس بايد يه پست جلو تر باشه که هم از اونجا کار دفاعي و تخريب توپ رو انجام بده و تازه جلوی خط دفاعی رو پوشش بده، و هم واسه نفوذ آزادتر باشه و با شوت هاي محکمش بتونه حتي برامون گل بزنه.. که دیگه درصورت نفوذ مدافعان جاشو پوشش میدن

فقط يه کم در پابه توپ (حمل توپ) و بازيسازي مشکل داره که با توانايي که من از ونگر در ساخت و پرورش بازیکن دیدم راحت ميشه رفعش کرد..
تازه وقتي اين همه بازيساز و توپ پخش کن داريم ديگه نيازي نيست که هافبک دفاعيمون هم اين کارا رو بکنه،،فقط بتونه توپ هارو سالم پاس بده به ويلشر و رمسي و کازورلا کافيه... دراصل هدف محکم شدن میانه میدانه .

يادمه زماني که سانگ تازه به آرسنال اومده بود حتي يک پاس سالم هم به زور ميداد ولي آرسن ونگر اون رو به چه بازيکني بدل کرد.. که یادتون هست که سانگ پارسال چه پاس هاي تو عمق و زيبايي واسه خائن ميداد... " مطمئنم يه ذره ونگر روی فرمیناتور (فرمایلن) کار کنه عالي ميشه واسه اين پست"

اینجور با یه تیر دو نشون زدیم : هم هافبک دفاعی داریم هم یه جورایی سه دفاع وسط..
باور کنید خیلی از تیمای بزرگ امروزه برای قوی تر شدن دفاعشون از یک دفاع در پست هافبک دفاعی استفاده میکنن. اونم به طور مداوم . 

خيلي ها هستن که هم مدافع وسطن هم هافبک تدافعي،، نمونه هاي بارزش ازجمله : داوید لوییز (چلسی) - خاوی مارتینز (بایرن) - فرتونگن (تاتنهام) - ماسکرانو (بارسا)- پپه (رئال) - هايتينگا (اورتون) - کریستیان چیوو (اینتر)- فیل جونز (من یو)     .     .      .

حالا فرمالن که خودش کار دفاعيش عاليه و تقريبا پخته شده و از بعضی بازيکناي بالايي که نام بردم بهتره (که درواقع از خیلیاشون بهتره) اگه نتونه تو پست هافبک دفاعي بازي کنه اونوقته که بايد تعجب کرد ... که به نظرم راحت تو اين پست ميتونه بازي کنه و موثر باشه " تازه 
فرما قبلا توي آزاکس هافبک دفاعي بازي ميکرده". ميدونستين !؟ 

امیدوارم خوب خونده باشین و با درک و تامل درباره این مطلب نظر بدین ...
با توجه به گفته هاي بالا نظر شما دوستان چيه؟

ببخشید اگه زیاد شد... با تشکر از همه ی دوستان گلی که این بلاگ رو خوندن.
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محسن عاشوری در 5/2/1392 | 19:04 گفت:

منظورم اینه که مثلا اسین - داوید لوییز -بوسکتس - جان اوبی میکل - گرت بری - فیل جونز و مایکل کریک خیلی خلاقن و پابه توپشون عالیه.!!!! معلومه که نه ، اصلا و ابدا ،، اگه دیده باشین زیاد با توپ ور نمیرن و سریع میدن به هافبک مکملشون.

محسن عاشوری در 5/2/1392 | 19:04 گفت:

منظورم اینه که مثلا اسین - داوید لوییز -بوسکتس - جان اوبی میکل - گرت بری - فیل جونز و مایکل کریک خیلی خلاقن و پابه توپشون عالیه.!!!! معلومه که نه ، اصلا و ابدا ،، اگه دیده باشین زیاد با توپ ور نمیرن و سریع میدن به هافبک مکملشون.

محسن عاشوری در 5/2/1392 | 19:04 گفت:

منظورم اینه که مثلا اسین - داوید لوییز -بوسکتس - جان اوبی میکل - گرت بری - فیل جونز و مایکل کریک خیلی خلاقن و پابه توپشون عالیه.!!!! معلومه که نه ، اصلا و ابدا ،، اگه دیده باشین زیاد با توپ ور نمیرن و سریع میدن به هافبک مکملشون.

farzam در 5/2/1392 | 18:55 گفت:

حسین جان کجاشو میگی?

محسن عاشوری در 5/2/1392 | 18:46 گفت:

آقای بابایی خیلی این پست هافبک دفاعی رو بزرگش نکن.
کی گفته که خلاقیت تو این پست لازمه.. خلاقیت واسه کسایی مثل هافبک مرکزی و هجومی لازمه که بتونن مهاجم رو تغذیه کنن. (مثل اوزیل و گوتزه)...- وسط زمین کسی میخوایم که بتونه با زورش جلوی حملات حریف رو بگیره
شما پست هافبک دفاعی رو با سایر پست ها اشتباه گرفتین.
مثلا اسین - داوید لوییز -بوسکتس - جان اوبی میکل - گرت بری - فیل جونز و مایکل کریک خیلی خلاقن و پابه توپشون عالیه.! زیاد با توپ ور نمیرن و سریع میدن به هافبک مکملشون.
چش نکن پیرلو و آلونسو رو ، و زیاد توجه نکن به پاساشون و خلاقیت شون..
پیرلو : سه دفاع میانی پشتش حضور دارن و تازه ویدال کنارش جور دفاع کردن رو میکشه و اون با خیال راحت توپ پخش میکنه. البته تجربشون زیاده
آلونسو : دو دفاع عالی پشتش هستن و کنارش خدیرا جورش رو میکشه وگرنه خودش تنها کار ساز نیست.

هافبک دفاعی به کسی میگن که از وسط زمین کار دفاع رو انجام بده.
ولی کارای خلاقانه و گردش توپ به عهده ی هافبک مرکزی و هجو میه...

حسین در 5/2/1392 | 16:39 گفت:

farzam:
هافبک دفاعی واسه آرسنال باید سه ویژگی جندگی,خلاقیت و پا به توپ تقریبا خوب رو داشته باشه که توماس اولی رو داره خلاقیت یه چیز ذاتیه ممکنه با تمرین زیاد بتونه مثلا تو پاس های کوتاه موفق باشه ولی پاس های بلند و خلاقانه رو نمیتونه ونگر به زور به توماس تحمیل بکنه!
-----------------------------------
مطمئنی درس نوشتی؟

reza در 5/2/1392 | 13:14 گفت:

همونای که حسین گفت + این شکلکا

محسن عاشوری در 5/2/1392 | 13:07 گفت:

بابا اینقد این پست هافبک دفاعی رو بزرگ جلوه ندید... فرمالن اینقدرا هم هالو نیست که شما میگین.
برید داوید لوییز و فیل جونز رو تو تیماشون ببینید چجور تو پست هافبک دفاعی جولان میدن
.......اگه فرمالن اینقد احمقه که شما میگین ، پس چرا کاپیتان تیم شد ، چرا بارسلون افتاده دنبالش ول کن هم نیست .
اینقد بازیساز تو تیم هست که دیگه لازم به فرمالن نیست
چرا الکی حرف میزنید.. وسط زمینمون شل شله..ما کسی میخوایم که وسط زمین تار و مار کنه همه چیو
وقتی این همه هافبک نتونن مهاجما رو تغذیه کنن بعد از هافبک دفاعی این انتظارا رو دارید @:
اصلا اگه فرما قوی نیست و به قول شما جثه اش ضعیفه چرا پستش دفاعه..جایی که بازیکنای غول پیکری هستند
حتما قدرت بدنی و فیزیک خوبی داره که ونگر اونو گذاشته دفاع.،، پس میتونه هافبک دفاعی هم بازی کنه.

farshad khadem در 5/2/1392 | 11:49 گفت:

وقتی بی سرو صدا اومد ارسنال خیلی زود حبیب کلوتوره را نیمکت نشین کرد . بازی خوانی وتخریب مهاجمان تخصصش بود بطوری که به velrmanitorمعروف شد پیشرفتش انقدر سریع بود که بعد رفتن فابرگاس ودر حضور فانپرسی کاپیتان اول تیمش شد رئال .بارسلون دندون تیز کردند که بقاپنش مدافع گلزن شد یادم نیست باچه تیمی بازی داشتیم دوگل زد از دوفصل پیش که یک بار با استون ویلا یکبار هم در بازی ملی مصدوم شد رفت واسه خودش دیگه اَدم نشد ولی در زمان مصدمیتش ونگر تمدید قردادش تا 2015 را گذاشت جلوش این یعنی بازیکن ارزشمندی هست که باهاش تمدید کردند مطمنئنم با انگیزه چند برابر دوباره همان مدافع گلزن خواهد شد ولی با دوستانی که مخالف پست هافبک دفاعی هستند هم عقیده ام کلا هافبک دفاعی یک پست تخصصی است یک هافبک دفاعی میتونه دفاع وسط بازی کنه مثل اسیین در چلسی هافبک دفاعی بود در رئال مدافع وسطم بازی کرد . ولی مدافع مرکزی بعیده بتونه وظایف هافبک دفاعی را انجام بده .یا حق

farzam در 5/2/1392 | 09:53 گفت:

سپهر جان به نظر من که لازمه و امسال نیم فصل اول از کمبودش خیلی ضرر خوردیم ولی مثل اینکه ونگر قبول نداره!

sepehr najafian در 5/2/1392 | 09:23 گفت:

ميگم فرزام اين ويژگي اولت واقعا لازمه؟

farzam در 5/2/1392 | 00:47 گفت:

هافبک دفاعی واسه آرسنال باید سه ویژگی جندگی,خلاقیت و پا به توپ تقریبا خوب رو داشته باشه که توماس اولی رو داره خلاقیت یه چیز ذاتیه ممکنه با تمرین زیاد بتونه مثلا تو پاس های کوتاه موفق باشه ولی پاس های بلند و خلاقانه رو نمیتونه ونگر به زور به توماس تحمیل بکنه!
در ضمن فرما پابه توپشم واقعا ضعیفه درسته به عنوان یه مدافع پابه توپ خوبی داره ولی با توجه به جثه اش و تحرک پایینی که داره به عنوان یه هافبک دفاعی به درد سیستم آرسنال نمیخوره میتونه یه چیزی تو مایه های ژیرو وصله ناجور بشه برای بازی روان تیم ,حتی آرتتا هم اصلا تحرک و خلاقیت لازم رو نداره چه برسه به فرما

ehsan zoola در 5/2/1392 | 00:41 گفت:

نهههههههه ورما و هافبک دفاعی ؟؟

خدا وکیلی به استپهاش دقت کردین ؟ توپو 2-3 متر جلوتر خودشو میندازه جلو ک هافبک و مهاجمان منتظش هستن تا توپو بگیرن و گل بزنن ...

اصلا و ابدا بدرد این پست نمیخوره ... تازه خلاقیت نداره ...حتی قدرت گردش خوبی هم نداره ... بازیسازیش هم خیلی ضعیفه ...

بهترین نقطه ای ک میتونه بازی کنه همون دفاع وسطه ... گلزن خوبیم هست ...

امیدوارم فصل بعد به اوج برگرده ... اینقدرم ازش بد نگین

همین هوملز ک اینقدر ازش تعریف میکنین امشب چه اشتباهی کرد یا همون همون واران و په په

HOSSEIN در 5/2/1392 | 00:31 گفت:

خاک به سر آرسنال.اه کی پس ما قراره بلند بشیم.بابا دلم لک زده واسه این که بریم تو 8 تیم برتر اروپا.
خاک به سر آرسنال
خاک به سر آرسنال
خاک به سر آرسنال
خاک به سر کرونکه
خاک به سر هیلوود
خاک به سر گازیدیس
کمی خاک به سر ونگر
خاک به سر کرونکه
خاک به سر جد و آباد کرونکه
خاک به سر بی شرف و بی همه چیز کرونکه بی پدر و مادر
خاک به سرهوادارای لندنی بی غیرت
خاک به سر کرونکه
خاک به سر سانیا
خاک به سر ژورو
خاک به سر دیابی
خاک به سر شاماخ
خاک به سر پارک
خاک به سر منچستر
خاک به سر رئال تحقیر شده
خاک به سر بارسای بیچاره
خاک به سر هاوارد وب
خاک به سر کرونکه
خاک به سر کرونکه
خاک به سر کرونکه
خاک به سر کرونکه
خاک به سر کرونکه
خاک به سر کرونکه

tofigh در 4/2/1392 | 23:46 گفت:

بابا کجاش عالیه...هافبک دفاعی مگه علکی اون دفاع به زور بازی میکنه..

sepehr najafian در 4/2/1392 | 22:19 گفت:

جالبه.فکر خوبيه

siamak در 4/2/1392 | 21:58 گفت:

اگه بشه عابیه

siamak در 4/2/1392 | 21:58 گفت:

اگه بشه عابیه

siamak در 4/2/1392 | 21:58 گفت:

اگه بشه عابیه

T.Vermaelen در 4/2/1392 | 21:46 گفت:

گه بشه ورمارو با بوسکتس یا تیاگو عوض کرد عالیه...


یا مثلا فابرگاس رو برگردونن ....................
......................................
به نظر من نه بوسکتس بازیکنه، نه تیاگو .... فابرگاس هم اون فبرگاس ما نیست دیگه انگیزه ش کم شده برا بازی .. تو آرسنال کل تیم رو می چرخوند و گل زنی هم می کرد
ورمالن هم دیگه اون فرمالن فصل قبل نیست.. اگه ونگر این فصل نیمکت نشینش کرده بود الان هم جام اتحادیه رو برده بودیم هم جام حذفی و هم بالاتر از منسیتی بودیم تو لیگ چون واقعا ورما سوتی زیاد داد این فصل و اکثر گل ها رو واسه اینکه جاموند خوردیم.. به نظر من اگه بارسا 25 م به آرسنال پیشنهاد بده خوبه.. بفروشش ونگر و 2 تا دفاع غول پیکر 23 -25 ساله بخره عالی میشه

♥Arsenal♥ در 4/2/1392 | 20:42 گفت:

اگه بشه ورمارو با بوسکتس یا تیاگو عوض کرد عالیه...


یا مثلا فابرگاس رو برگردونن

♥Arsenal♥ در 4/2/1392 | 20:41 گفت:

ولي يادمه اول فصل ونگر گفت كه ديگه فصل هافبك دفاعي هاي تخريبي به پايان رسيده

____

بسته به نیاز تیم هست ، گاهی اوقات یه هافبک دفاعی مثل دی یانگ جواب میده گاهی هم یکی مثل بوسکتس و آلونسو

♥Arsenal♥ در 4/2/1392 | 20:38 گفت:

میلاد آرشام:
دلتونو صابون نزنید بارسا واسه تقویت دفاعش میاد ورما رو میخره

______

اینکه خیلی خوبه حالا چند میخره؟؟


اتفاقا من کاملا مخالفم ،

ورمالن اصلا مستحق حضور در تیمی مثل آرسنال نیست...

ایشون فصل اول که داغون بود بدرد هیچ نخورد

فصل دوم هم که مصدوم بود همش

فصل سوم قابل قبول بود

اینم که اشتب نکنم فصل چهارم باشه برا تیم رزرو مناسبه

تو تیم رزور منیتونه ذخیره کوکلین باشه

در نبر هوایی اصلا موفق نیست نمونش بازی با نوریچ که گاف داد.

پا به توپش حتی اگه خوب باشه هم بازی سازیش مشکل داره ، یه هافبک دفاعی باید توپ پخش کن خوب باشه و مدافع هارو ساپورت کنه همچنین هافبک وسطیا و کناره رو تغذیه کنه فکرش کنید حتی 1 درصد ورمالن بتونه اینکارو انجام بده


نع آقا من کلا اینو برا نیمکت هم قبول ندارم ،

ولی یه شانس میتونم براش قائل باشم تا پایان این فصل ساکت باشه و از فصل بعد به دوران اوجش برگرده توی تابستون که اگه برگشت که چه خوب اگه نع بفروشیم به بارسا حالشو ببره هم ورما قهرمان میشه و هم ما راحت میشیم و پولی میاد ت دست برا بازیکن دیگه

میلاد آرشام در 4/2/1392 | 20:29 گفت:

دلتونو صابون نزنید بارسا واسه تقویت دفاعش میاد ورما رو میخره

ناصر در 4/2/1392 | 20:24 گفت:

فکر بدی هم نیستا

مهدی 111 در 4/2/1392 | 20:20 گفت:

درسته که ورما قدرت بدنیش خوبه،اما جسه کوچیکی داره.حفظ توپ پایینی هم داره.از همه مهمتر اینکه سرعت پایینی هم داره.
یه زمانی شوتاش خوب بود که اونم افت کرده.فکر نمیکنم واسه این پست مناسب باشه.

amir در 4/2/1392 | 20:17 گفت:

بدم نمیگیا

توپچی جنوب در 4/2/1392 | 20:03 گفت:

ايده جالبيه من تا حالا بهش فكر نكرده بودم واقعا جالبه من كه خوشم اومد.
اگه ورميناتور بتونه از پس اين كار بر بياد كه عاليه چون ونگر عاشق بازيكن هايي هست
كه بتونن تو چند پست بازي كنن.
ولي يادمه اول فصل ونگر گفت كه ديگه فصل هافبك دفاعي هاي تخريبي به پايان رسيده
و يه تيم نياز به هافبك دفاعي آنچناني نداره و همه بازيكناني كه در مركز زمين بازي ميكنن بايد قدرت حمل توب و بازيسازي داشته باشن
و به همين دليل سانگ رو انداخت به بارسلونا و آرتتا رو يه خط اورد عقبتر و جايگزين سانگ كرد.
فكر نكنم ونگر اين پيشنهاد تو رو قبول داشته باشه.