طرفدار

نویسنده: محمد دوردی

وبلاگ من
نویسنده: محمد دوردی
سلام. یه دوست آرسنالی دارم. به شدت طرفدار آرسناله.قبلنا بهش می گفتم این موضوعو به بقیه نگه. طرفدار تیم های ترکیه ای هستم و همچنین تیم هایی که روی کاغذ ضعیف ترن و صد البته آرسنال.
کل بازدید: 33,121 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

طرفدار






آقا سلام. این حرفها رو ول کنید که هوادار اونیه که پشت تیمش باید وایسه در غیر اینصورت هوادار نیست. این به نظرم در صورتیه که اون چیزی یا کسی که داری طرفداریش رو می کنی، یک اشتباه رو دو بار که هیچی، هزاربار تکرار نکنه....(حالا تا آخر بخونید بعد مظور اصلی حرفم رو بفهمید)

آقا چرا ونگر هیچوقت نتونسته مورینیو رو ببره؟ چرا؟ چون همیشه یه بازیکن زاقارت رو میزاره تو بازی که از همون نقطه ضربه بخوره.

تو این بازی شانس آوردیم سمت چپ، خوزه نیومده بود کشلی کول رو بازی بده. تازه خیلی شانس آوردیم که اسکار ولمپارد و هازارد  و تری نبودن. چون قبلش با سیتی بازی داشتن. ولی ما همه رو داشتیم. اگه منظورتون غیبت پودولسکی و آرتتا و چمبرلین و دیابی هست،.کدومشون می تونستن روند  این بازی رو بر گردونن؟

چرا جوونای اونا تو سال اول یا دومشون عین پلنگ باید بازی کنن؟ بازیکنای ما نه؟ مگه ونگر استعدادیاب نیست؟

منظور از جوونا آزپلیکوئتا و برتراند هست که سال دومشونه. اصلا بگو سال سوم. بازم میشن عین همینی که مقاله رو بخاطر اون نوشتم که کسی نیست جز: کارل جنکینسون.

چرا دیابی رو دک نمی کنه بره؟ آقا هافبکی مثل هارگریوز رو فرگوسن تو همون فصل دوم به خاطر مصدومیت های زیاذش دک کرد بره. آقا  فکر کن دیابی اصلا بازیکن در حد . ایزاوا  هد بزه، در حد کاکرو قدرت بدنی داشته باشه، در حد میزوگی درایت، در حد ماتسویاما تلاش..  هارگریوز هافبک به اون خوبی فرگی ردش کرد بره. چقدر فرگی کثیف از بابت دروازه بان ضربه خورد؟ آخرش آدم شد رفت ون در سار رو خرید؟

چقدر باید یه فصل رو از دست بدیم به خاطر این که پروفسور ثابت کنه این بازیکنی که آورده، کیفیت داره. نمونش: کوشیلنی و ژسنی که برای کوشیلنی هنوزم اعتقاد ندارم بهش. الکس سانگ یه فصل کامل چیزی به نام مغز تو کلش نبود. از 2009 -2010 راه افتاد. تا فصل قبل هم رمزی. الانم جنکینسون. بعدی کیست؟

بابا به خدا خسته شدم از این که یه جوون 17 18 ساله تا آدم شه بیاد اینجا بازی کنه، کلا اشتباه کنه، بعد که بازیش خوب شد بگه جام نمیاریم، من می خوام برم؟ اینجا رو سکوی پرتاب بدونه؟ مصاحبه وانیاما بود کی بود تو تابستون می گفتم می تونم از  آرسنال برم تیم بزرگتر؟ یعنی ما رسما شدیم در حد والنسیا سویا. تولید مواد اولیه برای باشگاه های بزرگتر. ما که 49 بازی بدون شکست تو 10 فصل پیش داشتیم

آقا تا کی باید در حسرت یه بازیکن نره غول بمونم تا اون وسط جلوی منچستر کم نیاره. فرگی کثیف می گفت" ونگر دوست داره بازیکن فانتزی وشکننده بخره". آقا دروغ گفته؟ آقای ونگر، الان تو پست هافبک وسط (دفاعی و مرکزی)، شیش تا بازیکن "آدم" داری: فلامینی، دیابی، ویلشر، آرتتا، رمزی، روسیچکی  وبا تخفیف فریمپونگ. اینا کدومش جلوی نره غولی مث امثال یحیا توره یا اسین یا میکل  یا فلینی می تونن بازی کنن؟  میدونی چرا مصدوم زیاد میدی؟ چرا ما تو حسرت یه مصدومیت برای ونپرسی موندیم؟ با اونهمه نفرین که کردیم بهش، چرا مصدوم نمیشه؟ چون که یاد گرفته کثیف بازی کنه. چون که می دونه نباید بترسه، فرگی که هست. مصدوم کن بره بازیکن حریف رو. اگه کسی چپ بهت نگاه کرد، فقط کافیه به رونی یا ویدیچ یا فردیناند یا فلینی بسپاری تا بازیکنی که اذیتت می کنه رو با خونوادش آشنا کنن. از طرفی خیالت راحت بزن بازیکن حریف رو از فوتبال ناکار کن هم خیالی نیست(روی کین. مصدوم کردن بازیکن سیتی در سال 2001).

آقای ونگر! حسرتهای اوزیل رو دیدی؟ فکر کنم دو فصل دیگه میگه میرم.

الان بنتنر رفت یووه کل اروپا رو سفر کرد، چرا یه ذره دوندگی و اشتیاق و پرس نداشت؟ یکمی به دفاع فشار بیار.

تعویضای مورینیو رو مرور کنید: ایوانویچ، رامیرز، دمبابا. اصلا مشخصه می خواد چی کار کنه

حالا تعویضای ونگر: اوزیل، جیرود، پارک چو یونگ که کیفیت از سرو روش می بارید، هزار ماشالاا

دفاع دو لایه اتوبوسی چلسی رو کی می خواد بشکافه؟ جیرود کی پشت 18 شوت زده؟ روسیچکی تا بیاد شوت بزنه، اسین و رامیرز رو سرش خراب می شن. سانتی و اوزیل که کلی کار دارن از گوشه ها بیان داخل. فقط ویلشر می مونه و رمزی. که شوت رمزی خوب بود. شوت ویلشر خیلی  دروازه خالی بود. نبود؟

به نظرم خیلی از اوزیل و رمزی داریم کار می کشیم. می ترسم که...

همین امشب تو pes 2014، جنکینسون رو release می کنم. حتی تو لیست فروش یا قرض نمیگزارمش.

لپ کلام، شخص ونگر بود. آقا یک میلیون پوند جنکینسون بخوره تو... 10 تا بده، برو دبوشی، مایکون، ریچارز رو جفتی بخر. آقا از سانیا هم دل خوشی ندارم. مثلا با تجربست. تو گل لواندوسکی کجا بود؟ رفته بود هوا خوری؟

مشکل اصلی رو فهمیدید حتما. بنده طرفدار آرسنالم و لی نه طرفدار ونگر. قبول دارم از چوب خشک بازیکن می سازه. قبول دارم  که باشگاه رو سر پا نگه داشته. قبول دارم که مثل منچستر ، کثیف نیست. مثل سیتی، پاریس ، مادرید و  خیلی های دیگه مفت خور نیست.

ولی با این قضایاش مشکل دارم که سر یک بازیکن زیاد وقت میزاره، بعضی از بازیکنا رو اساسی نابود می کنه(گیلبرتو سیلوا، لیونگبرگ، پیرس ، آرشاوین)، اینا تا الانم می تونستن بازی کنن. بازیکن خریدنش بالانس نیست. متناسب با لیگ برتر بازیکن نمی خره. مثلا بازیکن قلدر الان نداره. داشت(سانگ)، فروخت.

اصلا هم سحر نزدیک نیست.

من طرفدار آرسنالم، طرفدار ونگر نیستم.

(کلا از طرف خودم حرف زدم. طرفدار هیچ تیم دیگه ای هم نیستم.).

ورمالن رو بیار هافبک دفاعی، دیابی رو release کن(با این که خوشم میاد ازش)، 15 تا بده برو از ایتالیا دفاع بیار (اوگبونا،از اینتر خیلی خوبه).  با 40 تا برو یه سرعتی بگیر در حد آگوئرو. الاان با بقیش، علاوه بر قرض دادن  جنکینسون و  پارک، یه دفاع راست بخر مث اتوبوس بیاد و بره. یکی مث کافو. آقای ونگر: فهمیدیم که چوب خشک رو بازیکن می کنی. فهمیدیم که اخلاق یادشون میدی. فهمیدیم که می خوای از درآمد خودت خرج کنی. ولی کمی در این موارد ، دنده معکوس بزن. کمی کثیف باش. فقط کمی.

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

tofigh در 11/8/1392 | 15:28 گفت:

omid:
.....................................
همون محمد جوابت رو داد..
فهم فوتبالیت نمیرسه وقتمو هدر نمیدم باهات بحث کنم..

mohsen در 11/8/1392 | 15:00 گفت:

این آخریه منو داغون کرد! . فقط کمی کثیف باش کمی!

masoud mahmudpur در 10/8/1392 | 17:02 گفت:

بابا رمزی استعداد داشت.فقط زمان میخواست.ولی این جنکینسون گاوه.اصلا استعداد نداره

علیرضا در 9/8/1392 | 14:39 گفت:

دوستان سلام.من به شدت نیاز به 2 تا بلیط بازی برای برج میلاد هستم هرکی میتونه کمکم کنه خیلی ممنون میشم چون شهرستان بودم تازه اطلاعیرو دیدم خیلی دوست دارم بیام
مخلص همتون علیرضا

مهدی قائمی در 9/8/1392 | 12:18 گفت:

پارسال منم با شماها موافق بودم که با یه بازی تیمو نباید مواخذه کرد اما امسال میخوایم قهرمان شیم و هیچ اشتباهی قابل جبران نیست تیمی قهرمانه که تو کل فصل با صلابت باشه و کم ترین امتیازارو از دست بده کارلینگ کاپ مهم نیست اما باختن به تیم دوم چلسی اونم وقتی خودمون همه ی مهره های مهممون بودن بده مطمئنا اگه به یه تیم دسته 3 میباختیم انقد هوادارا حساس نمیشدن, امیدوارم بتونیم شنبه ببریم تا آرامش برگرده بردن تیمای بزرگ مهمتر از امتیازی که واسه تیم میاره اون اعتماد به نفس و حس قدرتیه که به تیم میده مطمئن باشین اگه چلسی رو می بردیم خیلی راحت تر از سد لیورپول و منچستر میگذشتیم, در ضمن بحث بنتنر و جنکینسون نیست که تیم میبازه مشکل کمبود بازیکنه که ما داریم ازش رنج میبریم ما سیستم چرخشیه خوبی نداریم که بتونیم به ستاره هامون استراحت بدیم و اونام تو بعضی بازیا دیگه اون انرژیه همیشگی رو ندارن و موتور تیم از کار میوفته و یه سری بازیکن ضعیفتر مثه جنکینسون بیشتر بازیه بدشون به چشم میاد

reza در 9/8/1392 | 11:53 گفت:

ریو بازیکن آینده داری هست بهش اعتماد دارم,,,

محمودرضا معینی در 8/8/1392 | 23:39 گفت:

دوست عزیزم بعضی از انتقاداتت به جاست!!به نظر من جنک از سانیا خیلی بهتره!!!هم دونده تره و هم جوونتر!!فقط اعتماد به نفس می خاد!!لیگ کاپ همیشه محلی برای بازی جوونا بوده!!!اما وقتی تیمی ذخیره هاشم 30 میلیون به بالاست می خاد چی بشه!!!!ببین ما خط هافبکمون بهترین خط هافبک لیگه!!بهترین بازیکن لیگ هم که فعلا تو تیممونه!!! بابا این تیم خسته است!!!فقط باید ونگر ریسک کنه و از سیستم چرخشی بیشتر استفاده کنه!!!چرا ورمائلن 10 بازی نیست یهو بذارتش تو ترکیب!!! مشکل همینه!!!ریو دیشب نیمه اول خیلی خوب بازی کرد!!!خیلی بهتر از ویلیان!!! ولی نیمه دوم تحلیل رفت!!!!لیگ کاپ برای حووناست!!!

ناصر در 8/8/1392 | 21:04 گفت:

از جنکینسون بدتر اون بنتره-رسما یاد رونالدوی برزیلی افتادم که بهش میگن خرگوش چاق!!!

omid در 8/8/1392 | 19:39 گفت:

rasool jan in mored etefaqa vase hame tima hast shomaeid nmi2nid khodeton chi mikhaid

ناصر در 8/8/1392 | 19:36 گفت:

خیلی هم عالی.منم بعد از خرید اوزیل همینو گفتم.هنوز 3 عدد بازیکن تاپ برای این 3 پست احتیاج داریم.
مهاجم-مدافع راست-مدافع وسط
جنکینسون بازیش بگیر نگیر داره (البته من خودم تا حالا به شخصه نگیرشو دیدم،شاید ونگر بگیرشو دیده).در مجموع باخت بدی نبود.شاید باعث بشه ونگر و بقیه ی بازیکنان رو از این خواب خرگوشی در بیاره که از الان به قهرمانی و درو کردن جامها فکر میکردن.هر که طاووس خواهد جور هندوستان کشد.
توی بازی دورتموند هم بدتر از این بازی-انگار تاکتیک دیگه ایی نداریم.بازیکن ها کاملا ایستا و بی هدف بازی میکردن.

rasoul در 8/8/1392 | 19:32 گفت:

mohamad jaan shoma az oon daste tarafdaraie hasti ke timo b ye baazi k hichi b pooste khiyar mifrooshan bayad sabr dashte bashi

badesham aslan too systeme wenger hafbak defa iie ghodrati mese inaie k migi laazem nis aslan hafbak haie ma joz arteta too zamin jaaye moshakhas nadaran koodoom tim too jahan be shiveie arsenal baazi mikone

nabayad injoori bashid b khoda ma masalan time sadre jadvalim

رسول در 8/8/1392 | 19:19 گفت:

omid:
جو ندید خاهشا ما دیشب هیچی کم نداشتیمبا تیم دوممون رو 2 نفر با اشتباهات فاحششون کله کرد
==========================
چیزی که کم نداشتیم فقط نه یه حمله درست ودرمون اونم تو خونه خودمون کردیم.....شانس هم اوردیم که بیشتر گل نخوردیم......تازه برادرمن آخه مگه باید همه تیم بد باشن اگه اینجور باشه که دیگه میشه استقلال و پرسیولیس!!!نه آرسنال...
همین یکی دو نفرند که یه تیم رو داغون میکنن!!

omid در 8/8/1392 | 19:00 گفت:

این که میگین یارو با یه باخت حمله میکنه به تیم اشتباس این از اون باختاییه که هوادارو میترسونه یه باخت معمولی نیست آرسنال دیشب افتضاح بود اونم جلوی مهمترین حریفش تو کورس قهرمانی یه لغزش تو بازی با لیورپول باعث میشه چلسی بره صدر اگه ببازیم هم که سوم میشیم حالا کی میخواد چلسی رو بکشه پایین؟ آرسنال باید تا ژانویه تو صدر بمونه اگه جام میخواد البته با بازی که دیشب کرد بعیده اما هنوز امید هست کاش یکشنبه ام 2 امتیاز با تیم دوم فاصله داشته باشیم, بازیای مهم سرنوشتو عوض میکنن نه کریستال پالاس و نوریچ و استوک
...............................................................................................................
جو ندید خاهشا ما دیشب هیچی کم نداشتیمبا تیم دوممون رو 2 نفر با اشتباهات فاحششون کله کرد

سالار لاری در 8/8/1392 | 18:47 گفت:

آقا باز با 2تا باخت شروع کردید
بدون تعصب هر دو تا بازی با بدشانسی همراه بود
دلیل خواستید بگید تا توضیح بدم طولانیه

Mobinho در 8/8/1392 | 18:30 گفت:

بنتنر هم بازیکن خوبیه.دیشب تمام ضربات سر اولو میزد.بله قبول دارم روی زمین ضعیف کار میکنه ولی توی هوا فوق العادست.
وقتی همچین بازیکنی داری خوب براش سانتر کن.دیشب چند تا سانتر براش کردن؟ هیچی.
چرا همیشه باید بازیکنا خودشونو با سیستم تطبیق بدن،خوب پرفسور چند بار هم سیستمو با بازیکنات تطبیق بده به خدا سود میکنی.

Mobinho در 8/8/1392 | 18:20 گفت:

جنکینسون بازیکن خوبیه فقط اعتماد به نفس نداره چون چسبیده به نیمکت.فصل قبل یک ماه بهترین بازیکن تیم شد.بازی با بایرن مونیخ بهترین بازیکن زمین شد ولی توی اوج که حتی به تیم ملی هم دعوت شده بود ونگر به خاطر سانیا که از مصدومیت برگشته بود کاملا نیمکت نشینش کرد.
اگه یادتون باشه فصل قبل که سانیا حسابی ریپ زده بود همه میگفتن چرا سانیای داغوونو بازی میده جنکینسونو بازی میده.
ونگر به خاطر سانیای فرانسوی این بنده ی خدا رو داغوون کرد سانیای فرانسوی هم خوب جوابشو داد با تمدید نکردن.

علیرضا در 8/8/1392 | 18:10 گفت:

بعد از رفتن ابوئه ی دفاع راست خوب نداشتیم.چه سانیا و چه جنکینسون در حد آرسنال بازی نمیکنن.در مورد هافبک دفاعی هم به نظرم فلامینی تا اینجا خوب کار کرده.در حال حاضرم وینگای تیم(ولکات،چمبرلین،پودولسکی،نبری)مصدومن و این از کیفیت تیم کم کرده.
تو ژانویه که فکر نکنم بازیکن بخریم ولی اگرم بخوایم بخریم اولویتا باید دفاع راستو مهاجمو(ترجیحا سوارز) ی دفاع وسط شش دانگ باشه.با این وضعیتم اگه همه مصدومامون برسن من که به این تیم خیلی امید دارم و این باختم رو به حساب اتفاقات فوتبال میزارم هر چند چلسی حساب شده تر بازی کرد.من هنوزم به ونگر ایمان دارم و دلیل این چند سال ناکامی رو هم بدهی های باشگاه بابت ورزشگاه لعنتی جدید و نخریدن بازیکن و فروختن بهترین بازیکنای تیممون میدونم.
بعدشم داداش من ناسلامتی ما طرفدارای آرسنال باید یه فرقی با طرفدارای دیگه داشته باشیم و نباید این قدر زود از حمایت تیم دست بکشیم.مایی که 9 سال بی جامی رو تحمل کردیم این باخت هرچند تلخ رو هم تحمل می کنیم.اصلا فرق ما با طرفدارای تیمای دیگه همینه که زود پشت تیمو خالی نمیکنیم.
اینم بگم که طرفدارا ی لندنی آرسنال خیلی بی روحن خیلی

amin در 8/8/1392 | 17:13 گفت:

آقا با فتح الله زاده صحبت کنیم فیلم بازی خسرو حیدری رو بفرسته برای ونگر،خسرو با عصا اگر بازی کنه بهتر از امثال جنکینسون احمقه که کلا دوتا گل رو اون تقدیم کرد و تمام حملاتی هم که توپ بهش می رسید رو خراب می کرد.نشد ته تهش همین پژمان رو بفرستیم

amin در 8/8/1392 | 17:11 گفت:

آقا با فتح الله زاده صحبت کنیم فیلم بازی خسرو حیدری رو بفرسته برای ونگر،خصرو با عصا اگر بازی کنه بهتر از امثال جنکینسون احمقه که کلا دوتا گل رو اون تقدیم کرد و تمام حملاتی هم که توپ بهش می رسید رو خراب می کرد.نشد ته تهش همین پژمان رو بفرستیم

حسن ویلشر در 8/8/1392 | 17:11 گفت:

چند ساله میگم هر 4دفاعمون نخاله تشریف دارن بابا مدافع باید ابهت داشته باشه......به ولای علی قسم.جنکینسن در حد هاشم بیگ زاده هم نیس.جنکینسن اصلا استیلش به مدافع کنار نمیخوره.مدافع کنار باید سرعتی باشه{لام.کافو.الوز.زامبورتا و....}

ali arsenal در 8/8/1392 | 16:28 گفت:

آفرین کاملا باهات موافقم دیگه خسته شدیم از بس جلوی تیمای بزرگ کم آوردیم امروز هر کسی تو مدرسه منو می دیدید یه تیکه می انداخت

مهدی قائمی در 8/8/1392 | 16:27 گفت:

این که میگین یارو با یه باخت حمله میکنه به تیم اشتباس این از اون باختاییه که هوادارو میترسونه یه باخت معمولی نیست آرسنال دیشب افتضاح بود اونم جلوی مهمترین حریفش تو کورس قهرمانی یه لغزش تو بازی با لیورپول باعث میشه چلسی بره صدر اگه ببازیم هم که سوم میشیم حالا کی میخواد چلسی رو بکشه پایین؟ آرسنال باید تا ژانویه تو صدر بمونه اگه جام میخواد البته با بازی که دیشب کرد بعیده اما هنوز امید هست کاش یکشنبه ام 2 امتیاز با تیم دوم فاصله داشته باشیم, بازیای مهم سرنوشتو عوض میکنن نه کریستال پالاس و نوریچ و استوک

URAHARA KISUKE در 8/8/1392 | 15:57 گفت:

همیشه ارزو داشتم یه روزی بازیکن ارسنال بشم امانشد ولی هیچوقت امیدموازدست نمیدم چون بعدتقسیم بندی بهشتیان ازجهنمیان (که البته جزوجهنمیان هستم)بعده پایان مجازات ازخدا میخوام که منو عضو تیم ارسنال بکنه به تمام تیمهای دنیا نشون بدم این تیم چطورتوقلبم جاداره به این تماشاگرای تیممون نشون بدم که عین بزنشستن فقط دست میزنن چطور هوداری کنن بابا یکی نیست به اینا بگه هنگام بازی تیمتون باید خون جلوی چشماتونو بگیره بازیکن حریف نتونه بیاد کرنر بزنه دیشب به نحوه همه چیزه تیمم حسرت خوردم بازی که باید چلسی رو تاابد بی آبرو میکردیم ازدرون خودمون پوسیدیم.

majid در 8/8/1392 | 15:46 گفت:


یه چیزیم در مورده روسیچکی میخوام بگم که واقعآ حیف... از ته دلم میگم واقعآ حیف که یه همچین بازیکنی با همچین سطح فنی و رهبری و جنگجوییش اینقد مصدوم شد وگرنه قویآ میگم روسیچکی الان باید حداقل یکی از 10 بازیکن برتر جهان میشد... حیف بخدا...

محمد دوردی در 8/8/1392 | 15:31 گفت:

دوستان. ار خدامه جام بیاره. ولی امیدوارم این جا محل تسویه حساب نباشه. چرا؟ گفته بودم که مقالم رو سایت گل چاپ نکرد. چرا؟ نمی دونم. هر موقع میرم سایت گل، اعصاب داغون میشه. چرا؟ چون هر بحثس پیش میاد، هستن که سرش دعوا کنن. از رئال نوشته میشه، طرفدارای بارسا از کریس بد می گن و بر عکس.
در ایران مشکل ذاوری پیش میاد، همه از مشکلات 4 سال پیش می گن. از این که این مافیاس، اون مافیاست. سر هر چیزی دعوا میشه. یه مقاله از آلونسو تعریف که میشه، یکی می نویسه ژاوی بهتره، یکی پیرلو یکی توتی! آقا یکی نمیگه حالا نمیشه سر هر چیزی دعوا نکنید؟ همه هم میگن ما درست می گیم....
حالا اینو تعمیم بدید در همه مسائل. بعد نتیجه بگیرید که چرا ماها جهان سوممیم......
اینجا سایتیه که لا اقل مال یه تیمیه که طرفدار یه تیم خاصن. و در نتیجه سر هر چیزی به هم نمی پرن. از طرفی این تیمو دوست دارم.
آدم عصبی میشه یه مشکلو همیشه می بینه که رفع نمیشه! خودش ناراحت نمیشه که از خوزه تا حالا نتونسته ببره؟

majid در 8/8/1392 | 15:19 گفت:


هنوزم میگم این تیم امسال جام میاره و هنوزم میگم بهتر که از این جام بی اهمیت حذف شدیم خوشحالم بابته این حذفی که از تیم حریف برتر بودیم اما خوشحالتر میشدم اگه تو بازیه قبل و برابر وستبروم حذف میشدیم. ولی اینم بگم دوستان خریده اوزیل انگشت کوچیکه ی بازیکنایی که تو این چند ساله اخیر فروختیمم جبران نمیکنه... انتظاراتو یکم پایین بیارین که با یه گل بهار نمیشه.. خریده اوزیل خرید جام نیست, شروع موفقیت های بیشتره... تنفره اساسیمم نه که از جنکینسون که از بندتنر باید اعلام کنم که هیچوقت دلم از این بشر صاف نمیشه و متنفرم ازش بخدا باید بزارنش تدارکاته تیم به بچه ها اب برسونه مرتیکه ی ازگل... حداقل بنده خدا جنکینسون هم جوونه هم بی ادعا, این مردک که نهایته ادعا هم هست امیدوارم پاش بشکنه درازه بی مصرف پر مدعا...

اینم بگم دوستان باز جوگیر نشین با 2 تا بازی شروع کنین به انتقاد کردن از رئیس صبر داشته باشین یکم این جام ارزشه خسته شدن بیش از این تیمو نداشت

شما هم محمد جان یه لطفی بکن موقع عصبانیت بلاگ نزار. بزار یه چند ساعت بگذره بعد بلاگ بزار که الانم اینجوری مجبور نباشی از حرفات چه غلط چه درست (به نظره من غلط) دفاع کنی

رسول در 8/8/1392 | 14:42 گفت:

omid:
اقای طرفدار ارسنال اونایی که میگند باخت دیشب مهمه ی مشت جو گیرند که سر بچه بازی طرفذار ارسنالند
========================
اگه از دست دادن جام مهم نیست پس چی مهمه ؟؟شما که فوتبال بلدی؟
------------------------------------------------------------------------------------------
سید علی:
رسول جان من اگه میگم با یه باخت اینقدر ناراحت نشین واس اینه که اولا بازی اول فصل جلو استون ویلا،انتقادات بعدش و بردن های پشت سر هم بعد اون بازی و قربون صدقه رفتن های بعدشو دیدم!
دوما برخلاق نظر شما به نظر من حداقل تا اینجای فصل این تیم با تیم چن سال اخیر یه فرقایی داره که باعث میشه امیدوارتر باشیم
====================================
بازی اول فصل فرق میکرد نه تیم کامل بسته شده بود نه ترکیب مشخص بود...بازی های اول فصل معمولا عجیبند اما الآن چند هفته گذشته و همه چی معلومه....آخه من که فوتبال میبینم هم مفهمم این بنتنر دراز امسال هیچی بارش نیست!!1اون جنیکسون مثل گاو میمونه نمیتونه یه سانتر درست بکنه اون وقت باید تا دو تا گل خوردیم و تیم به فنا رفته تعویض بشه!!!مهاجمی که از سه متری دروازه نمیتونه برگرده بزنه و پاس به عقب میده به چه درد میخوره!!!1میخواستم از پشت تلویزیون بزنم مخش بریزه تو دهنش!!
ونگر با این ترکیبهاش تیم رو به فنا میده ...
چندین ساله فقط داره تمام پتانسیل تیم رو برای لیگ قهرمانان هدر میده... زورش به تیمهای بزرگ اروپا میرسه از اون طرف جامهای داخلی رو هم حروم میکنه..مثل دیشب....مطمئن باش با این وضع امسال هم بی جامیم...از ما گفتن بود

محمد علی در 8/8/1392 | 14:25 گفت:

ببخشیدا ولی کاملا مزخرف نوشتی

reza در 8/8/1392 | 14:09 گفت:

اونی که میگه حالم از کسایی که باخت آرسنال براشون مهم نیست بهم میخوره بهتره بدونی چی داری میگی,,,
مطمئن باش کمتر از تو از باخت آرسنال ناراحت نشدم,,, زمانی که 4سالم بود عاشقانه طرفدار آرسنال بودم,,, یه خورده عاقلانه حرف بزن

علی رشیدایی در 8/8/1392 | 14:05 گفت:

رسول:

در مورد دوستانی که میگن حالا تیم یه باخت داده چرا انقدر بد میگین باید بگم اگه توی این چندین سال جام نگرفتن رو ببینی همیشه تیم همینجور بوده و همینجورم باخته بار اولش نیست!!!!
-----------------------------
رسول جان من اگه میگم با یه باخت اینقدر ناراحت نشین واس اینه که اولا بازی اول فصل جلو استون ویلا،انتقادات بعدش و بردن های پشت سر هم بعد اون بازی و قربون صدقه رفتن های بعدشو دیدم!
دوما برخلاق نظر شما به نظر من حداقل تا اینجای فصل این تیم با تیم چن سال اخیر یه فرقایی داره که باعث میشه امیدوارتر باشیم

omid در 8/8/1392 | 13:59 گفت:

ممد جان با تو نبودم جواب 2 کامنت پایینتر تو بوده reply نکردم اشتباه فهمیدی

omid در 8/8/1392 | 13:56 گفت:

ممد جان طرفدار متعصب نباید چشمش رو روعقلش ببنده اولا ی مثال هیچی رو نمیتونه ثابت کنه ولی ی مثال نقض همه چی تکذیب میکنه همین منچشتر و فرگی فصل قبل رو اشتباهات داوری حذف شدند از لیگ قهرمانان. من حالم از منچستر به هم میخوره ولی اونا نون ثبات مربیگری به اضافه ثبات بازیکنیشون رو خوردند که فقط به خاطر پولشون بود. بعدش بازیکنای بزرگ هیچ وقت تضمین موفقیت نیس مثال من سیتی این فصل یا حتی ریال که راستا این همه بازیکن نمیتونه چند سال قد علم کنه تو اروپا ما تازه تیممون داره قدرتش شکل میگیره صبور باشید

محمد دوردی در 8/8/1392 | 13:52 گفت:

عزیز مسخره کردم؟ مسخره کردن اینه که بگی فلانی گاو یا گوسفنده. الان !
اون چیزی رو که می بینم گفتم. از طرف خودم حرف زدم. چرک ناخن ونگر هم نیستم ولی چن ساله همینجوریه نیست؟
مطمئن باش که از این که آرسنال جام نمیاره ناراحت میشم.
مطمئن باش طرفداری من از آرسنال، بچه بازی نیست. اولین پستمو خوندی؟
میدونی دوران راهنمایی چقدر سر تیم شرط بندی می کردم؟ (سال.81 82)
میدونی 8 تا خوردن یعنی چی؟
میدونی هیچوقت نتونستیم خوزه رو ببریم؟
مطمئنم می دونی....
همیشه تلنگر رو میشه زد.

morteza در 8/8/1392 | 13:49 گفت:

سلام داشی حرفاتو قبول دارم و لایک کردمش .. تیم ما تیم خیلی قوی و ترس ناکی هستش به شرط اینکه احتیاط کردن رو بزاریم کنارو تو پست هامون ریسک نکنیم و بخواییم بعضی بازیکنای درجه 2رو بازی بدیم مثل جکینسون که دیشب سر هر2گل مقصر بود . درون دروازه هم گلهایی که خوردیم یه دروازه بان آماتور اینارو گل میخوره که فابیانسکی بود و مهاجم که تا دقیقه حدود70که ژیرود اومد مهاجمی نبود اونیم که بود مترسک بود که آدامس میجویید (بنتنر) اون کوچولوهم که ازش انتظار نمیرفت چون جسه بازی نداشت (ریو) . درکل آرسنال رو میشد حدودا ازدقیقه 80به بعد دید. مرسی

omid در 8/8/1392 | 13:43 گفت:

اقای طرفدار ارسنال اونایی که میگند باخت دیشب مهمه ی مشت جو گیرند که سر بچه بازی طرفذار ارسنالند اقای فوتبا بلد ما باخت ذیشب ربطی به بازیکنای که میگی تو این پستا نداره ضمنا تو ایینه خودت و نیگا کن بعد مسخرخ کن کسی و که چرک ناخنشم نیسی

محمد دوردی در 8/8/1392 | 13:43 گفت:

فرگی بزرگه؟ درسته واقعا بزرگه. قبول دارم که ضعف از ما بوده. اما شکست بازی 50 با قضاوت مایک رایلی چی؟ چرا کل انگلیس از منچستر بدش میاد و چرا کسی با ما مشکل نداره؟ فرگی بزرگه. چون خیلی خوب می تونه بازیکنی که پر رویی کرد یا گشاد بازی در آورد یا سوتی داد رو حذف کنه. فرگی بزرگه چون میدنه سن ملاک نیست. و بالای 30 ساله ها رو نگه می داره. ونگر چی؟ فرگی بزرگه چون فقط فقط به برد فکر می کنه. حالا با هر روشی. که اونم روش بازی حریفش رو هم در نظر می گیره. دقیقه 75 به بعد که بهش میگفتم فرگی تایم، اینقدر کنار زمین داد و بیداد می کنه که آقا باید ببرین، که داور جرئت نمی کنه بر ضد منچستر سوت بزنه! اما ونگر همیشه اصرار داره که یک جور بازی کنه. جلوی هر تیمی. ...
درسته. مهم نیست که باختیم. اما:
فکر کن تیم دوممون بود: این تیم چلسی هم تیم دومش بود.
جلوی چلسی و منچستر، این تیما همیشه توپو انگار از قصد میدن به ما. همیشه اینجور بوده! بعد یه ضد حمله و تمام: نمونه: نیمه نهایی(یا یک چهارم) حذفی تو اون دو هفته کذایی 2010.2011 منچستر دو هیچ برد با یه ضد حمله از رونی.بازی دست کی بود؟ سوپر سیو های وندرسار به کنار(که اونم به این خاطر بود که فرگوسن یه دروازه بان 35 ساله رو آورده بود و سرش به سنگ خورده بود).
سه ساله دارم میام اینجا. تازه از خرداد اومدم جمعتون. تقریبا هر چی نوشته شده رو می خوندم. آخرش دیگه بغض آدم می ترکه! آخه تا کی از یک سوراخ دو بار که هیچی، هزار بار گزیده شیم؟

majid r در 8/8/1392 | 13:10 گفت:

لایک

tofigh در 8/8/1392 | 13:07 گفت:

واقعا حرف دلم رو زدی حالم از بعضیا که میگن مهم نیست که باختیم و نمیدونم از این حرفا بهم میخوره اینا بخاطر خوش گذرونی فوتبال میبینن اصلا طرفدار آرسنال نیستن..

حالا محمد جان این هیچ که بازیکن تا خوب بشه ما ده تا جام بخاطرش از دست دادیم اینجا مهمه که وقتی خوب شد میفروشش به تیمای دیگه..
یکی نیست بگه آخه مستربین مسخرمون کردی خو یه دفاع و یه دروازبان و یه هافبک دفاعی بگیر که بازیکن حریف ببینش غش کنه..
مگه همه ی فوتبال حمله کردنه ..

سر همین بازی دیشب یه هفته قبلش با برادرم کری میخوندم حالا نمیتونم از کنارش رد شم..طرفدار چلسیه..

omid در 8/8/1392 | 12:52 گفت:

چه خبرتونه بابا دیشب از 5 تا بازیکنای اصلی تو دفاع و دروازه یک بازیکن فیکس تیم تو بود خط هافبکمونم نه اوزیل بود نه ارتتا نه فلامینی خط حمله هم که اصلن هیچی تازه ولکات و پولدی و چمبو هم نیستند. یعنی 3 تا بازیکنای ترکیب اصلی تو ترکیب اولیه بودند. با این همه چلسی چیکار تونست بکنه رو یه سوتی جنکینسون و فابیانسکی گل خوردیم.بعدن که دیگه چلسی 9 نفره تو دفاع بود که اومدن اوزیل و جیرود هم کاری نمیتونست بکنه. در صمن تو کل بازی هر وقت ویلشر و رمسی میخواستند توپ رو میاوردند تو پشت محوطه چلسی که قربونش برم فوق ستارگان تیم یا با سانتر هاشون و تک به تک پاس به عقب دادناشون و در جا زدناشون میریدند تو موقعیت. بعد تازه تیم اصلن نمیخاست خودش و خسته کنه. ضمنا فوتبال واقعی که pes و فوتبالیستا نیس که هر کی overaalesh بیشتر باشه بازیکن بهتریه. بعد یادت نره اعتماد به نفس ریییس این همه بازیکن تراز اول رو پرورش داده این تغییر رویه ی رییس هم به خاطر مشکلای مالی باشگاه تو این چند سال بوده که با این حال بازم تونست تیم و همیشه ی مدعی نگه داره با دست خالی. در ضمن تو بزرگی فرگی شک نکن هی بازی کثیف هم نپرون ولی حرف اینجاست که اگه رییس با مشکل مالی مواجه نمیشد الان این همه سال بی جام نبودیم که منچسترم بخاد اینجور شاخ شه. اگه رییس نبود عین این چند سال لیورپول خلاف سنگینمون رتبه 6 7 لیگ بود.

محمد دوردی در 8/8/1392 | 12:46 گفت:

البته دوستان اون جمله آخر صرفا مناظره ای بود! همه آرسنالو دوست داریم ها. البته هر کدوم به روشی.
مث این که راه های رسیدن به خدا زیاده(دیالوگ فیلم مارمولک).
اگه بشه یه جام ببریم، چنان روحیه لطیف! و خرککی طنز پردازیم رو رو کنم. فعلا عصبی هستم دوستان.

محمد دوردی در 8/8/1392 | 12:43 گفت:

عزیز اختیار داری! جسارت کدومه؟ الان که اعصابم راحته!
قبول دارم بعد عصبانیت نوشتم چون اعصابم خورد شد ونگر هیچوقت نتونسته خوزه رو ببره. به دلایلی که گفتم. بازیکنمامون هم کمن چون مصدوم میشن که اونم نظرم رو گفتم که چرا مصدوم می دیم.
فصل 2010.2011 تو دو هفته از سه تا جام رفتیم کنار چرا؟ چون همش خوردیم به تیم های قوی. از پسشون بر نیومدیم. البته یکیش با هنر نمای کوشیلنی و ژسنی بود که هنوزم بوی گل به خودی میده. نمیده خداییش؟
چلسی الان خسته شد؟ نشد دیگه! چرا چون تقریبا نصف اصلی ها(نه همش)، بیرون بودن. ما چی؟ فیکس هامون اینان .نیستن خداییش؟ اگه با مهد کودکمون بازی می کردیم می شد گفت تمرکز رو گذاشتیم تو لیگ. الان ونگر کاری که کرد می خواست نشون بده که آقا : ببینین! من جام می خوام که اصلی ها رو گذاشتم داخل!
الان یکی بیاد دستمو بگیره کمک کنه! تنها دارم می جنگم!!
Q:
هنوز امید دارم. چرا خوشبین نباشم داداشا! تا ژانویه دو ماه مونده.

رسول در 8/8/1392 | 12:35 گفت:

افرین...........دقیقا............

مشکل تیم بیش از بازیکنها ونگره که حاضر نیست غرور خرکی که داره رو کنار بذاره....واقعا برا آرسنال متاسفم که جلوی تیم دوم چلسی اونم تو ورزشگاه خودمون اینقدر دست وپا بسته باشه!!!!!!واقعا دیشب دلم برای اوزیل سوخت ...بجز کازورلا و روسیچکی هیچکس دیگه نبود که بتونه باهاش بازی کنه....
اون جنینکسون خاک تو سر هم اگه یه گاو بجاش بود شرف داشت....
.
.
در مورد دوستانی که میگن حالا تیم یه باخت داده چرا انقدر بد میگین باید بگم اگه توی این چندین سال جام نگرفتن رو ببینی همیشه تیم همینجور بوده و همینجورم باخته بار اولش نیست!!!!

حسین ملازینل در 8/8/1392 | 12:27 گفت:

من کلا با این پست شما مخالفم محمد جان...البته قصد جسارت ندارم...
شما دقیقا بعد از بازی دیشب اومدی این پست رو گذاشتی
درست زمانی که همه و از جمله خودت از باخت ناراحت و عصبانی هستن...
وجدانن خود تو قبل از بازی دیشب 1% هم به این حرف هایی که تو این پست زدی فکر کرده بودی؟
به نظر من هم باخت دیشبمون زیاد هم بد نشد...
الان اگه یه مقایسه ای با تیمی که شنبه باید جلوش بازی کنیم داشته باشی میفهمی که اونا با آمادگی کامل میتونن بیان و جلوی ما بازی کنن ... چرا ؟ چون مرحله قبل از این جام بی اعتبار توسط یونایتد رفتن کنار،ولی ما باید با کوشیلنی،ویلشر،کازورلا،رمسی،اوزیل،ژیرو و روسیچکی بازی کنیم که همشون هم از نظر جسمی و هم از نظر روحی به خاطر باز دیشب داغونن...
تازه اونا در 2 هفته گذشته فقط دوتا بازی انجام دادن،اونم جلو تیمای وست برو در خانه و نیو کاسل در خارج از خانه که یه نیمه 10 نفره بازی کرده...
حالا ما...تو این دو هفته اول تو خونه 4-1 نوریچو زدیم ، بعدش به فاصله 3 روز 2-1 به دورتموند باختیم ، بازم به فاصله 3 روز تو خونه کریستال بازی کردیم که واقعا ازیتمون کردن و ما 2-0 بردیم ، بعد از اون هم به فاصله 3 روز با چلسی بازی کردیم با ترکیبی از تیم اول و دوممون که 2-0 باختیم و باز هم باید بعد از 3 روز استراحت در مقابل همون لیورپول آماده قرار بگیریم و به همین ترتیب هر سه روز یک بار و به ترتیب با تیمهای دورتموند و منچستریونایتد...
بهنظر تو اگه دیشب به جای اون بازی فرسایشی و سنگین در مقابل چلسی استراحت کرده بودیم نمیتونستیم قدرتمندتر جلوی سه حریف بعدیمون قرار بگیریم؟
ببخش که طولانی شد...

محمد دوردی در 8/8/1392 | 11:51 گفت:

داداش اگه هافبک تخریبی گند به سبک بازی تیمه، سانگ گند زده بود به سبک بازی تیم؟ ویرا گند زده بود؟ اگه دوره این هافبک تموم شده باشه، چرا بایرن 40 تا برای مارتینز میده؟ سه تا جام می بره؟ آیا بایرن الان زشت بازی می کنه؟ چرا همه تیما با تمام قلدرهاشون جلوی ما ظاهر میشن؟ بارسلون رو بدون بوسکتس و سانگ میشه تصور کرد؟ دورتموند رو بدون بندر؟ ونگر قبلا علاقه به بازیکنای تخریبی داشت، 49 بازی بدون باخت از کجا اومد؟ 5 تا دفاع وسط داشتیم. زدن نیستلروی رو دوره کردن. الان چرا اینطوری شده؟ آقا انتقاد از باخت کار همه هست. درست، ولی الان چند ساله جلوی تیمای بزرگ دقیقا به این خاطر نتیجه نمی گیریم. فرگوسن چندین بازی یکسره آدم می زاشت تا روسیچکی، هلب و فابرگاس رو بزننن ناکار کنن، کی بود اینا رو ساپورت کنه؟ حمایت کنه؟ داداشا الان فکر می کنید از سبک بازی تیم بدم میاد؟ حتما باید جام ببریم؟ نه! حاضر نیستم مث اون روباه پیر بعد از یه اشتباه ضد تیمم (دو فصل یک بار اونم وسط زمین)، برم دهن اتحادیه رو سرویس کنم تا بقیه فصل به نفعم شه، یه یه مالک پولدار بیرم ، گند بزنم به فوتبال. آقا تیم رو دوست دارم که می گم. ونگر رو دوست دارم که می گم. با تشکر.
مگه حتما باید درصد مالکیت باید 80 به 20 باشه که بازی زیبا باشه؟ الان پاسکاری بارسلون خسته کنندس. با این که درصد مالکیتش بالاس. پازسال بایرن بازی دستش بود جلوی بارسلون؟ به نظرتون زشت بازی کرد؟
لیگ انگلیس لیگی فیزیکی و در گیرانست. خوزه و فرگوسن پهلوان تختی نیستن که از پای راست مصدوم حریف، زیر گیری نکنن. ونگر اینارو یادش رفته. نرفته؟

محمد دوردی در 8/8/1392 | 11:31 گفت:

لطفا تا آخر بخونید.
اقا چیزیم نیست. دوست عزیز راست میگن. اگبونا مال یووه هست. تو تیم ملی هم هست.
حالا در مورد همین کپیتال وان: تو همین جام مگه نبود اشتباه تاریخی جلوی بیرمنگام کرد جناب کوشیلنی. جناب کوشیلنی مگه نبود با وقاحت تمام می گفت که میخوام برم (اول تابستون)؟ حتی اگه شایعه هم باشه، آخه یکی نیست بهش بگه تو که تو دو فصل تو تمام مسابقات 10 تا گل به خودی زدی، تو هر تیم دیگه ای بودی، حتی ردینگ یا کریستال پالاس، درجا مینداختنت بیرون؟ مشکل ونگره که کلا خیلی به بعضیا "رو" میده. به بعضیا نمیده. مادرید رو نگاه کنید، اونجا هیچ بازیکنی ارزش نداره. چرا؟ چون آقا اگه تویه فصل 20 تا گل بزنه کمه. آخر فصل با یکی جایگزین میشه که 40 تا زده! منظورم اینه که در این زمینه ما داریم کاملا عکس مادرید عمل می کنیم. بازیکن به چیزش هم نیست. آقا جای جنکینسون میخوای سانیا رو بزاری؟ اون که آخر فصل میره.آخرین شاهکارش جلوی دورتمون هفته پیش بود. آقا چی میشد در یه حدی بودیم این بازیکنا رو شوت می کردیم بیرون؟ جو هارت رو نگاه کنید. چند بازیه خوب بازی نمی کنه، حتی اگه دروازه بان اول انگلیس هم باشه، میخوان یکی دیگه رو جاش بیارن
بله که گیلبرتو و لیونگبرگ و پیرس میتونستن بازی کنن. گیلبرتو و پیرس دقیقا همسن گیگز هستن. حالا لیونگبرگ دو سه سالی کوچیکتره. الان مگه پیرلو، توتی بازی نمی کنن؟ مگه اسکولز بازی نمی کرد؟
آرسن ونگر تا دو سال پیش کلا بازیکن بالای سی سال رو یک سال یک سال تمدید می کرد. الان سرش به سنگ خورده و گرنه الان آرتتا و روسیچکی رو نداشتیم.
می دونم مربیگری آسون نیست! ونگر را چه شده است؟ عقب گرد نمی زنه؟ به شدت دوستش دارم ولی خیلی داره رکب می خوره(یا اجازه داده رکب بزنن بهش یا اصلا هنوزم در دوران گذازیم؟) تو لیگی که مورینیو هست، استاد کثیف بازی، چه به ونگر بال؟ در صورتی ونگربال بازی کن که اگه کثیف بازی کرد، بتونی کثیف بازی کنی.ونگر پیغمبر که نیست. کسی که آرسنال رو دوست داره، ونگر رو دوست داره نه این که آرسنال رو به خاطر ونگر دوست داشته باشه
قبول دارم که استعداد زیاد داریم، ولی یکدفعه که نباید بیان تو ترکیب اصلی.
از اون آدمایی نیستم که اگه آخر فصل به هیچی نرسیدیم بگم: دیدین گفته بودم هیچی نمی شیم و خودمو کارشناس بدونم الان تو لندن نیستم که؟ از خیلی از مسائل باشگاه بی خبرم و از بیرون نگاه می کنم. به خدا منم دوست دارم فوتبال پاک آرسنال همیشه جام ببره، امیدارم ژانویه خرید و فروش داشته باشیم.

majid در 8/8/1392 | 11:29 گفت:

داداش با تمام احترامی که برات قایلم اصن حرفتو قبول ندارم بازی دیشب آرسنال کلن بازی دستش بود فقط فرت وفرت گل میخورد والا تیم پارسال بنیتز چلسی خیلی بهتر بود ایت تیم مورینیو اصن به گرد پای اون چلسی قبلیش نمیرسه شک ندارم آرسنال امسال موفق میشه جنکینسون خیلی ضعیف بود ولی اینجوری قضاوت نکن من بازی رمزیو تا چندسال پیش میدیدم میگفتم فقط ردش کنیم بره ولی دیشب وسط زمین عالی بود فقط کافیه دقت کنی بعد مگه آرسنال با تیم اصلیش بود؟؟؟!!!!!دیشب فرمالن تو دفاع ضعیف بود خیلی جا میموند ولی کوشینلی خوب بود اصلن هافبک وسط قلدرو قبول ندارم دورش تموم شده سبک بازی تیمو به گند میکشن داداش اوگبونا تو یوونتوسه بهدش الان اونجا فیکسه همینطوری که نمیشه

علی رشیدایی در 8/8/1392 | 11:25 گفت:

صادق دمت گرم،این تماشاگرای ارسنال دیشب داشتن چ غلطی میکردن؟ینی انصافه تیم عقبه صدای مورینیو مورییو تو ورزگشاه 60000 نفری ارسنال بیاد؟بخدا ما که انگلیسی نیستیم تعصبمون رو ارسنال بیشتره

علی رشیدایی در 8/8/1392 | 11:21 گفت:

عجبا،بابا بخدا یه بازی اینجوری شد،یکم صبر کنین،3 تا بازی مهم دیگه مونده،بخدا خیلی عجولین،تا وقتی میبریم حرفی نیس،تا یه باخت میدیم رو سر ونگر خراب میشین.عزیز من ونگر ازاولم ذهنیتش این بوده که تو لیگ کاپ ذخیره ها رو بازی میده،و این ذخیره ا شامل افرادی مث بنتنر و جنکینسونم میشن،البته بحث بازیکن ذخیره خوب نخریدنش یه بحث دیگس ک خود منم نسبت بهش اعتراض دارم.از دیشب تا حالا کل پیجای خارجی و ایرانی فیس شروع کردن می گن اقا ما نمیتونیم تیم بزرگ ببریم،بابا 3 تا بازی بزرگ دیگه مونده بخدا،اگه منظورتون دورتموندو چلسیه،دورتموند که همه خدارو شکر دیدین کل بازی دست ما بود و اتفاقا خیلی خوب هم مقعیت داشتم،پس نمیشه گفت جلوشون کم اوردیم و تیم زورشو نداش،اما اگه منظور چلسی باشه،خب خط دفاع ارسنال خوب نبود دیگه،انتظار بیشتری هم ازینا نمی رفت

مجتبی در 8/8/1392 | 11:13 گفت:

ما هیچ وقت پشت تیم رو خالی نمیکنیم باید در نظر بگیریم که ارسنال هنوز در بازی با تیم های خوب نمیتونه درست نتیجه بگیره اگر قرار بود پشت تیم رو خالی کنیم توی این هشت سال بی جامی خیلی زودتر این کار رو میکردیم به همین دلیل هر جا میرم افتخار میکنم که طرفدار ارسنال هستم

آرین در 8/8/1392 | 11:09 گفت:

به خدا ونگر خسرو حیدری رو بیاره خیلی بهتر از جنکینسون و سانیاست.فقط سوتی میدن.مشکل ما دفاع راست و مهاجمه.اگه بازی های قبل رو هم نگاه کنیم میبینیم که اشتباهای سانیا تو اکثر بازی ها باعث گل خوردن تیم شده.جنکینسون هم که یه سانتر بلد نیست بکنه.اگه نیم فصل دو تا بازیکن تو این پستا نگیریم خیلی به مشکل میخوریم.

R@Y@N در 8/8/1392 | 11:09 گفت:

سلام خدمت دوستان عزیز و مدیران محترم سایت
(لطفا بخونید پست جدا نزاشتم)
دیشب برای اولین بار وسط بازی ارسنال تلویزیون رو خاموش کردم به 2 دلیل
اول اینکه تیمی که اینقدر خوب بازی میکنه و تا اینجای فصل عالی بوده چرا تماشاگرا این همه بی حس و حال هستن(تمام بازی صدادی اون تعداد تماشاگر چلسی میومد اونم توی امارات)
2 هر وقت توپ زیر پای جنکینسون میومد یقین داشتم که خراب میشه(نمیدونم چرا تمرکز کافی نداشت)(اگه 10 نفره بازی میکردیم از این بشر بهتر بود البته توی این بازی) فابیانسکی هم نشون داد که چرا ونگر بهش بازی نمیده
غرض از این حرفها این بود که ما کانون هواداری رسمی باشگاه هستیم و میتونیم به وسیله مدیران سایت با باشگاه و اتحادیه هواداری(کانون های هواداری) ارسنال در ارتباط باشیم
از مدیران خواهش میکنیم نامه ای رو تنظیم کنن که توی اون اعتراض خودمون رو به عملکرد هوادار ها اعلام کنیم و اگه امکانش بود به صورت اینترنتی امضا کنیم یا نه اعضای گرامی امضای خودشون با اسم و نام کاربری رو روی برگه بنویسن و برای مدیر بفرستند تا زیر برگه قرار گیرد
امید است تا در رفتار تماشاگرها تعغیر حاصل شود(کدو تنبل هم از اینها بهتره)

reza در 8/8/1392 | 10:30 گفت:

در ضمن مربیگری به هیچ عنوان آسون نیست چند سال پیش آرسنال تیمه رئال مادریدو با اون همه ستاره برد,,,
هیچوقت خودتو جای کسی نذار مخصوصا کسی که چندبرابر سن تو مربیگری کرده از برترین مربیان جهانه,,,

reza در 8/8/1392 | 10:27 گفت:

دوستان آرسنالی شما چطونه??
یه لحظه فکر کنین,,, اگه میبردیم و مراحل بالاتر حذف میشدیم بهتر بود یا همین جا یه دفه حذف میشدیم?? طبیعتا حذف در این مرحله خیلی به نفع ماهست و فکرمون فقط لیگ و جام قهرمانان میشه,,,
یه عده میگفتن ما صد در صد جام میگیریم حالا میگن امسالم هیچ جامی نمیگیریم یا میگن چلسی ترکیب اصلیش نبود یکی دو سال پیش با تیم داغونمون تیم اصلیشونو 5تا زدیم,,,
در ضمن باخت دیشب بخاطر اشتباه فقط یه بازیکن بود وگرنه اونا برتر ازما نبودند,,,

javad در 8/8/1392 | 09:44 گفت:

15 تا بده برو از ایتالیا دفاع بیار (اوگبونا،از اینتر خیلی خوبه).
اوگبونا یوونتوسه داداش
.................................
واقعا فکر میکنی گیلبرتو وهمه اونایی که گفتی میتونستن تا الان بازی کنن؟؟؟؟
.....................................
کلا با جنکینسون و بندتنر مخالفم یه بز بیشتر نیستن دیشبم گفتم علیرضا محمد بهتر ازین جنکه
....................................
آرسنال یه باشگاه خودساخته س دلیل اینکه ونگر دفاع راست نمیخره داشتن هکتور بلرینه که خیلی با استعداده جنکینسون سال دیگه پراش بازه
.............................
در آخر شما چرا اینقدر با یه باخت به تیم حمله میکنین والا من از باخت ناراحت نشدم اخه کاپیتال وان چی داره جز خستگی؟؟؟؟
و این باخت باعث میشه تیم جلوی لیورپول ودورتموند و حتی من یو محکم تر بازی کنه
خوشبین باشین

محمد دوردی در 8/8/1392 | 09:32 گفت:

آقا ونگر اینجا باشه، خداییش از ده نفری که اینجان، چند تاش میگه دمت گرم بهش؟
آقا کی گفت من می خوام بشم سرمربی؟ فقط یه نگاه به چیدمان هافبکهای جلسی بندازین، هر هافبکی که کمی ریز جثه اس، یک حامی قوی داره.
آقا تو که می دونی هافبک دفاعیت باید 4 تا بازیکن شکننده وفانتزی رو تو انگلیس ساپورت کنه، چرا فقط یک دونه هافبک دفاعی صرف رو میاری؟ بارسلونا رو ببین، اون وسط بوسکتس که سر به تنش نباشه، چقدر باعث میشه که کل تیم خیالشون راحت باشه؟ یا بزن، یا تمارض کن
ویلشر بازیکن خوبیه، اگه حساب کنیم دو فصل برامون بازی کرده باشه(مصدومیتاش رو کم کنیم)، تو تیم فانتزی آرسنال، چند تا گل زده برامون؟ یه تحقیقی بکنین.
مطمئنن چلسی دفاعش قویه، مگه میشه با دفاع ضعیف ، قهرمان انگلیس شد؟ دفاع وسط ذخیرش از دفاع فیکس ما، سرتره.
خیلی بده وقتی تیم باخت میده، نا امید میشم ولی وقتی نباید نا امید شد که بد شانسی آورده باشی، سه چهار تا تک به تک خراب کرده باشی یا به تیر زده باشی یا داور مایک رایلی باشه ولی دیشب؟ فقط مالکیت توپ داشتیم. کافیه اگه منچستر اومد رو کورس، سر الکس شماره اتحادیه رو بگیره تا کارمنداش، مارک رایلی، هوارد وب، کلاتنبرگ داور بازیامون بشن.

URAHARA KISUKE در 8/8/1392 | 09:27 گفت:

دیشب برای اولین باربود کناربقیه خانوادم به کسی فحش دادم اونم کی مادره جنکینسون لامصب چطور توتیممون داره بازی میکنه نمیدونم.

میثم محمودی در 8/8/1392 | 08:59 گفت:

البته یادمون نره که چلسی دفاع خیلی قدرتمندی داره
دیشب دفاعش عالی بود
این داوید لویز خیلی بازیکن خوبیه کیهیل هم عالیه
بهر حال منتظر لیورپول میشینیم بینم چکار میکنه با این تیم ما

محمد يزداني در 8/8/1392 | 08:45 گفت:

انقدر نا امید نباشید آرسنال خوب بازی کرد و تنها اشتباهشون این بود که یادشون رفته بود یکی با جنکینسون من تو من بکنه بلاخره بهترین بازیکن حریف جنکینسون بود که هربار تو ترکیب آرسنال قرار میگیره نقش بازیکن حریفو بازی میکنه و یکی باید حتما باهاش من تو من بکنه تا نتونه به ما گل بزنه.
برخلاف همه که تو تمام سایتهای فوتبالی با طرفداران تیمای دیگه کل کل میکنن که امسال دیگه مال آرسناله من اصلا امسال برا آرسنال شانس قهرمانی نمیبینم و البته اینکه شرایط داره نسبت به چندسال اخیر بهتر میشه مایه خوشحالی داره و باید به سال بعد و سالهای آینده خوش بین باشیم.برا من همینکه تا آخر فصل توکورس قهرمانی باشیم برا امسال کافیه.
دیشب درسته خیلی بخاطر جنکینسون حرص خوردم و وقتی میدیدم بعد از اون اشتباه باز هم آدم نشده و اشتباهاتشو تکرار میکنه میخواستم یه تیر بزنم بهش و جماعتی رو از دستش خلاص بکنم ولی امیدوار هستم که این اشتباهاتشو ونگر ببینه و دیگه اونو بفروشه.جالبه ونگر دوسه تا اشتباه فرمایلنو دید و اونو برد تو پست نیمکت نشینی ولی این جنکینسون با اینهمه اشتباهات تو بازی با تیمهای بزرگ اصلا عین خیالش نیست و شده رمسی چند سال اخیر براش.

sadegh در 8/8/1392 | 08:20 گفت:

کاش ونگر اینجا بود یه جفت کشیده بهش میزدی. نه؟

مهدی قائمی در 8/8/1392 | 03:36 گفت:

آقا خیلی خوب شد اینو باختیم تا دیگه خیال بافی نکنیم, با این روند امسالم جام نمیاریم, غیر اوزیل و کازورلا تو حملات کیو داریم بهش بنازیم؟ رمسی و ژیرو پدیده ان ستاره نیستن احتیاج به امسال اوزیل دارن تا راه بیفتن, تو سه تا بازی که باختیم فلامینی نبوده تو این دو تا آخری نبودش کاملا حس شد واقعا جایگزین نداره جاش بذاره واسه شنبه ام که نمیرسه سوارز و استوریج بیچارمون میکنن این تیم واسه ژانویه حداقل دوتا بازیکن می خواد یه مهاجم یه هافبک دفاعی بندر خدیرا کابای گوندوغان خوبن اونورم سوارز و لواندوفسکی که فوق العاده ان اما شرط میبندم هیچ کدومو نمیگیره و ورمائلن هم میره, امسال هم چلسی قهرمانه چون هیچی کم نداره تنها برتریمون استادیوم نحسمونه که تو این 8 7 سال جز بدبختی و بی آبرویی واسمون چیزی نداشته

پسر20میلیونی در 8/8/1392 | 03:20 گفت:

محسن جان مشکل ما فقط مصدومیت بیش از حد بازیکنای تیم هست تا یکی دوبازی خوب کار میکنیم یکی از بازیکنا مصدوم میشه گند میزنه ب همه چی،فلامینی هم تو این چندبازی بدکار نکرده خدایش.

محسن عاشوری در 8/8/1392 | 02:56 گفت:

کسی نگفت جان سینا و اندر تیکر بیار

یکی نیست که وسط رو درست جمع و جور کنه
...............
درد اینجاست که تیمای ضعیف رو میبریم ولی بخدا تو بازیهای بزرگ مشکل داریم

شانسم که نداریم ؛ هرسال تو بازیهای بزرگمون یکی باید گند بزنه ، سوتی بده
نمونش امسال رمسی و جنکینسن ... - پارسال فرما و کوش و سانیا و ژسنی

جدیدا هم که تیمای حریف جلومون اتوبوسی بازی میکنن
کاشکی اتوبوسی بود ؛ باید گفت قطاری

پسر20میلیونی در 8/8/1392 | 02:47 گفت:

فکرکنم واسه هافک دفاعی بریم اندر تیکر یا جان سینا رو بخریم منچستر رو نابود میکنیم وسط زمین،،تازه ولکات ،فلامینی،نبری، هم نبودن که می تونستن خیلی ب تیم کمک کنن، باخت امشب تاثیر خیلی بدی گذاشته رو بچه ها.

محسن عاشوری در 8/8/1392 | 02:44 گفت:

حرف دلم رو زدی .. به نظر من احسنت .

بخدا اینقد دلم میخواد یه بار فرمالن رو تو پست هافبک دفاعی ببینم ..
بازیکنی درگیری و شوت زنی مثل فرمالن بدرد دفاع وسط نمیخوره .. باید هاقبک دفاعی باشه ؛ تا هم از اونجا جلوی دفاع رو پوشش بده و هم با قدرت تدافعیش از حمله حریف جلوگیری کنه (والا میتونه .. بالله میتونه)

حالا بعضیا بازم میان میگن : دیگه دوره ی هافبک دفاعی های تخریبی و درگیری و قلدر تموم شده ..!!!

همین چلسی بردش رو مدیون میکل و اسین بود ..

حسین ملازینل در 8/8/1392 | 02:37 گفت:

حالا خوبه تو لیگ کاپ باختیم...وگرنه رسما سر ونگر رو میبریدی خدت میشدی سرمربی تیم و احتمالا همه ی اون کارایی که اون بالا نام بردی هم به بهترین نحو انجام میدادی...
عزیزم فوتبال در واقعیت زمین تا آسمون با اون چیزی که تو بازی های کامپیوتری میبینی فرق میکنه...