آخرای فصله و وقتشه سنگهامون رو وا بکنیم

نویسنده: محمد دوردی

وبلاگ من
نویسنده: محمد دوردی
سلام. یه دوست آرسنالی دارم. به شدت طرفدار آرسناله.قبلنا بهش می گفتم این موضوعو به بقیه نگه. طرفدار تیم های ترکیه ای هستم و همچنین تیم هایی که روی کاغذ ضعیف ترن و صد البته آرسنال.
کل بازدید: 33,228 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

آخرای فصله و وقتشه سنگهامون رو وا بکنیم

سلام. الان که مثلا تیم رو دور برده و وضع خوبه و سایت خلوته و هیشکی پست نمیزاره گفتم بیام یه حرفهایی رو بزنم
ماها ایراینا عادت داریم موقعی حرفهای مهمی رو که به زده ایم رو جدی بگیریم  که همه چی گل و بلبل باشه...
در موقع اختلاف ها یا شکستها هر حرفی رو که به هم بزنیم حتی اگه حق هم باشه کلا ازش میگذریم و به حساب نمیاریم



میدونید حسرت چی رو میخورم

مساوی با
سوانسی و اورتون تو خونه خودمون


و از اون
بدترگرفتن فقط یک امتیاز از منچستر در صورتی که تمام تیمای بالای ما حداقل 4
امتیاز گرفتن از منچستر


اصلا اشکال
نداشت که به چلسی و لیورپول و سیتی باختیم ولی ایکاش با اختلاف کم میباختیم
اونطوری تفاضل گلمون از اورتون کمتر نمیشد لا اقل در حد چلسی بود


و با 73 امتیاز
تو کورس بودیم و احتمال قهرمانیمون خیلی بالا بود چون بازیهامون خیلی آسون تر بود
 ولی حیف که یه هافبک دفاعی قلدر و جنگنده و یه
شخصیت کاریزما تو تیم نداشتیم که تیمو جمع کنه دوستان ونگر تراست اذعان دارند که
ونگر با نخریدن هافبک دفاعی قلدر و تخریبی هم تیمو نابود کرد هم آرتتا رو. چون
دوستان میدونن که میکل تو فصل 2011.2012 چه بازیهایی میکرد دوستان ونگر تراست آیا
میتوانند توجیه کنند که چطور ممکن است کاپیتانهای اول و دوم تیم در لیست فروش
باشند؟ دوستان ونگر تراست الان که مثلا اوضاع خوبه دارم انتقاد میکنم تا برچسب
نزنین که موقع باخت اومده دوستان ونگر تراست چطور میتوانند آن پیشنهاد مسخره 40
میلیون و یک پوندی را توجیه کنند دوستان ونگر تراست آیا قبول ندارید که سطح
توقعتان در حد جام حذفی و کسب سهمیه شده دوستان ونگر تراست آیا قبول ندارید که
ونگر برای چهره کردن و پدیده سازی عناوین را از دست میدهد؟ اگر فابیانسکی نبود،
ونگر برای پدیده ساختن از سانوگو، یک جام دیگر را از دست میداد همانطوری که
اتحادیه رو به بیرمنگام باختیم دوستان ونگر تراست، توماس روسیچکی تا قبل از آمدن
به آرسنال کمتر مصدوم میشد، اوزیل از وقتی به آرسنال آمده، استارت مصدومیتهایش
شروع شده دیابی که رسما جزو پرسنل بیمارستان آرسناله که گاهی اوقات فوتبال بازی میکنه
مشکل مصدومیت 8 ساله که با آرسناله، اگه یه سال بود، بد شانسی بود ولی 8 سال...
بگذارید مثال بزنم: رمزی و اوزیل تا قبل از مصدومیت همیشه بازی میکردن جک ویلشر در
فصل اولی که پدیده شد(2010.2011) همیشه بازی میکرد اما بعد از آن... من نمیفهمم که
دلیل ونگر از وجود اینهمه بازیکن فانتزی در چیست؟ الکس سانگ و اولیویه ژیرود کمتر
مصدوم میشوند دلیلش فقط به خاطر فیزیک آنهاست
  اصرار به حفظ آبو دیابی در چیست؟ 28 ساله است و در
8 سالی که در آرسنال بوده 150 بازی انجام داده همیشه بر روی بازگشت وی تاکید داشتن
در چیست؟ الان وقت عوض کردن تفکر ونگر از کسب سهمیه به کسب جام است فصل بعد اگر
ونگر تا هفته آخر در کورس لیگ برتر نباشد باید برود فصل بعد فرصت آخر است تا کاشته
هایش را درو کند و ثابت کند که همان مرد قبلی است که دائما در مصاحبه هایش اشاره
میکند



این الان بخشهایی از حسرتهام بود
که دائما دارم از همون اول پستهام تکرارش میکنم



دوستان برای تک تک این کلمات
تمامی پستها انرژی و فکر صرف شده 



نمیدونم شاید به این خاطر باشه
که تو والم با هیشکی نمیپرم و اهل چت و اینا نیستم. از چت و اینا اصلا خوشم نمیاد



تو پستهای دوستان هم کامنت
نمیزارم خیلی از دوستان رو اصلا شناخت ندارم



ولی اینها همش ناشی از اینه که
هر چی رو بخوام رو پستها تون کامنت کنم رو همه رو جمع میکنم و بلاگش میکنم



خیلی ناشی از درونگرایی منه



موفق باشید و آرسنالم موفق باشه



تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمد يزداني در 4/2/1393 | 06:56 گفت:

آقا حسین نمیخوام نظرمو بهت ثابت کنم یا بهت ایراد اساسی بگیرم چون فکر کنم اختلاف نظر من و شما فقط برمیگرده به نوع خرید ونگر وگرنه من هم سبک ونگرو خیلی میپسندم و برخلاف خیلی از کارشناسا معتقدم سبک بازی بارسا الگوبرداری از همون ونگربال خودمونه که کمی تغییر داده شده.
درمورد سانوگو دقیقا باهات موافقم که تا دو یا سه سال دیگه بازیکن خوبی میشه نشون به اون نشون که تو این چندتا بازی حتی با بایرن ازش چیزهای خوبی میشه دید مثل تکنیک و حفظ توپ ولی میگم آرسنال تیمی نیست که این جور بازیکنا که چندسال نیاز دارن تا خودشونو به سطح سایر بازیکنان برسونن فیکس بشن.بهتره آرسنال درکنار خریدن همچین بازیکنایی چندتا ستون اصلی هم بخره که تیمو درشرایط بحرانی جمع و جور کنه تا مثل امسال تو همون بیست دقیقه اول 4تا از لیورپول 2 تا 3 تا از چلسی و من سیتی نخوره.
اگه یادت باشه قبل از اینکه تیری آنری شکوفا بشه آرسنال انلکارو داشت دنیس برکمپو داشت و ازشون استفاده میکرد و آنری کم کم شد اونی که آرسنال نیاز داشت ولی الان که ما منتظریم سانوگو پیشرفت کنه کیو داریم؟
با این حال نظر شما برام محترمه و اکثرشونو با کمی اغماض قبول دارم.
ازینکه وقت باارزش شمارو گرفتم عذر میخوام ولی مشخصه ازون آرسنالیهایی هستی که مایه افتخار آرسنال میتونه باشه.اینم در نظر داشته باش برا هر طرفداری اول آرسنال بعد ونگر بعد بازیکنان باید در اولویت اهمیت قرار بگیره.
متشکرم خداحافظ

hosein در 3/2/1393 | 14:49 گفت:

نقل قول :
یه گوشه ای از قلبم مکدر شد.تکدرم زمانی شدید شد که همزمان فابرگاس و نصری و کلیچی رو فروخت ولی باز به مرور باهاش کنار اومدم و ساخت ورزشگاهو دخیل دونستم.زمانی که تمام مفسرین و منتقدین خرید یه مهاجم تاپ رو محرز میدونن ایشون به سانوگو ژیرود و بنتنر اعتماد داره و دیابی دائم المصدومو نمیفروشه چه میدونم هزارتا مشکل دیگه که واقعا سوهان روح شدن همه این مسائل دست به دست هم میدن تا موجب شن از ونگر انتقاد کنیم و عملکردشو نه صددرصد بلکه تا حدود زیادی زیر سئوال ببریم.
آیا اگه دوست داشته باشی آرسنال قدرتی در حد بایرن داشته باشه ایراده؟
آیا اگه دوست داشته باشی تیمهایی مثل سیتی و چلسی و ... آرزوی گرفتن یه مساوی تو اشبرتون داشته باشن ایراده؟
در پایان خدمت شما عرض میکنم درست نیست به کسایی که عاشق آرسنال هستن و از ونگر انتقاد میکنن بگیم بهتره برین طرفدار سیتی یا سن ژرمن بشین چون اونا هرسال مدعی هستن و جام میارن بلکه من به شما عاشقای سینه چاک ونگر میگم شما که عاشق ونگر هستین بهتره ونگر هرجا رفت شماهم باهاش برید طرفدار همون تیم بشید چون شما عاشق ونگرید نه آرسنال.


پاسخ شما : دوست عزیز اول از همه با همون بازی 4-1 با بارسا شروع می کنم
اون سال بارسا یه غول غیر قابل مهار بود که آخرش هم قهرمان شد و همه جام ها رو درو کرد ولی امسال این بارسا اصلا تیم بزرگی محسوب نمیشه
در ضمن اگه یادت باشه توی اون بازی 4 تا از بهترین بازیکنای آرسنال ( دقیقا 4 بازیکن کلیدی آرسنال) نبودن
و باز شما که از ونگر ایراد میگیری همون سال بازی رفت وقتی تیم دو تا از بارسا خورد به بازی برگشت و بازی رو جلوی اون بارسا به تشاوی کشوند
من مطمئنم اگه آرسنال به بارسا خورده بود امسال خیلی بارسا به دردسر می انداخت نه مثل سیتی که با اشتباه محض پلگرینی توی بازی رفت که اومد بازی رو داد به بارسا
این بارسا حتی از بارسای پارسال که 7 تا از بایرن ( همون بایرنی که با ما 3-3 کرد) خورد هم ضعبف تره
در مورد اشتباه داوری گفتی، خدایی خودت انصاف بده تا حالا کم داوری به ضرر آرسنال بوده و آرسنال کم امتیاز به خاطر داور از دست داده؟
شما داری از جام های منچستر تعریف می کنی و می گی منچستر خیلی تیم شاخیه ولی اینو نمیگی که همین منچستر دوتا از بهترین بازیکناشو توی رقابت با آرسنال به دست آورد ( کریس رونالدو و ون پرسی)
من اینو میگم که چه بخوایم چه نخوایم باشگاه در حدی نیست که بخواد از لحاظ مالی با این تیم ها رقابت کنه
اصلا امکانش نیست واسه باشگاه
بله من خیلی دوست داشتم سوارز رو حتی اون موقع که تو آژاکس بود بیارن آرسنال ولی بیاید واقع بین باشیم
فقط آرسنال نیست که باید بازیکن خوب بیاره
مگه آرسنال بازیکنایی مثل رمزی و ویلشر و چمبو رو چجوری به اینجا رسونده
حالا بقیه باشگاه ها باید بیان و ناله کنن چرا ما چنین شرایطی نداریم؟
هر باشگاهی یه دیدگاه و استراتژی واسه خودش داره
دیدگاه آرسنال و صد البته توان مالیش اونجوری نیست که خیلی هاتون فکر می کنید
در مورد سانوگو بد میگیم همه ولی خیلی دوست دارم حرفای 2-3 سال بعد تک تکتون رو راجع به این بازیکن الان داغون بشنوم
در مورد رمزی یادمه بعضی از دوستان آرسنالی می گفتن چرا اونو نگه داشتن ولی الان دارین می بینید رمزی رو
دوست عزیز این اصلا ایراد نداره که ما بخوایم وقتی تیمایی مثل چلسی و لیورپول و سیتی و امثالهم میان اشبرتون تنشون بلرزه ولی واقعیت ها رو هم با خودمون مرور کنیم
مگه زمانی که ونگر هانری رو آورد هانری اسمی داشت قیمت چندانی داشت؟
الان هانری بت همه آرسنالی ها و غیر آرسنالی هاست
ونگر کماکان ونگر قبلیه همون پیرمرد فهمیده دوست داشتنی و با کلاس مربیگری
مطمئن باش ثمره صبر و تحملش رو هم به زودی خواهد دید
زمانی که من طرفدار آرسنال شدم سال 99 بود
اون زمان نه به خاطر جام طرفدار آرسنال شدم و نه به خاطر ستاره های زیاد توی تیم
اون زمان به خاطر نوع بازی ارسنال عاشق این تیم شدم تیمی که میدونم الان هرچی داره از پروفسور داره
هنوز هم که هنوزه آرسنال یکی از جذاب ترین سبک های فوتبالو بازی می کنه
خیلی از تیما از جمله دورتموند الان از ارسنال الگوبرداری کردن
پس بیایم همون طور که تا حالا صبر کردیم از این به بعد هم صبر کنیم
به مردی ایمان داشته باشیم که میتونه ارسنال رو اباد کنه
و امیدوارم روزی نرسه که ونگر با جداییش بلایی بر سر آرسنال بیاره که فرگوسن بر سر منچستر آورد
ولی بعضی وقتا با این حرفا واقعا دوست دارم ونگر واسه یه سال فقط یه سال از ارسنال بره تا همه قدرشو بدونیم
خوش باشین

محمد يزداني در 3/2/1393 | 12:50 گفت:


یه گوشه ای از قلبم مکدر شد.تکدرم زمانی شدید شد که همزمان فابرگاس و نصری و کلیچی رو فروخت ولی باز به مرور باهاش کنار اومدم و ساخت ورزشگاهو دخیل دونستم.زمانی که تمام مفسرین و منتقدین خرید یه مهاجم تاپ رو محرز میدونن ایشون به سانوگو ژیرود و بنتنر اعتماد داره و دیابی دائم المصدومو نمیفروشه چه میدونم هزارتا مشکل دیگه که واقعا سوهان روح شدن همه این مسائل دست به دست هم میدن تا موجب شن از ونگر انتقاد کنیم و عملکردشو نه صددرصد بلکه تا حدود زیادی زیر سئوال ببریم.
آیا اگه دوست داشته باشی آرسنال قدرتی در حد بایرن داشته باشه ایراده؟
آیا اگه دوست داشته باشی تیمهایی مثل سیتی و چلسی و ... آرزوی گرفتن یه مساوی تو اشبرتون داشته باشن ایراده؟
در پایان خدمت شما عرض میکنم درست نیست به کسایی که عاشق آرسنال هستن و از ونگر انتقاد میکنن بگیم بهتره برین طرفدار سیتی یا سن ژرمن بشین چون اونا هرسال مدعی هستن و جام میارن بلکه من به شما عاشقای سینه چاک ونگر میگم شما که عاشق ونگر هستین بهتره ونگر هرجا رفت شماهم باهاش برید طرفدار همون تیم بشید چون شما عاشق ونگرید نه آرسنال.

محمد يزداني در 3/2/1393 | 12:34 گفت:

نقل قول : نقل قول : سلام دوست عزیز.خسته نباشی.حرفات به دل نشست چون از دل بلند شده بود.
اگه تعداد بازدید کننده های پستت کم شده دلیلش نتایج بسیار ضعیف آرسناله که دیگه دل و دماغ واسه کسی نزاشته اکثر طرفدارای آرسنال انقدر انرژی واسه کل کل با طرفدارای تیمای دیگه هدر دادن که بعد از اینکه دیدن تمام حرفای سایر طرفدارا درسته یکدفعه دلسرد شدن و اصلا حوصله چیزیو ندارن.
تا الان نشده من پیش کسی گفته باشم آرسنال کم شانسه همیشه دلیل ناکامیش تو این چندسالو ونگر دونستم.حتی اونقدر که ونگرو مقصر میدونم روسای باشگاه رو مقصر نمیدونم.یه دلیلشو خودت گفتی باختای غیرقابل فهم نظیر جام باشگاهها که به ناپولی داد و تیم دوم گروه شد.اینجور باختها کار مربیای با سطح سواد سیکل هستش نه مربی که طرفداراش ادعا دارن پروفسوره.این پروفسور شبیه مهندس پلگرینی تو بازی با بایرنه البته اون بنده خدا یبار سوتی داد و ایشون کم سوتی نمیده.
نخریدن بازیکن کارگشا و کلیدی راست کار خود ونگره.چندساله به بهانه ساخت ورزشگاه هممونو سره کار گذاشته؟مگه همین بایرن که دوساله یه غول به تمام معنا شده و بارسارو لوله پیچش کرد آلیانز آرنا رو نساخت؟چطور اونا خودشونو سریع جموجور کردن ولی ما همچنان داریم زایمان میکنیم؟
نخردین سوارز ، هیگواین و گوستاوو راست کار ونگره نه کس دیگه.
چندین ساله دلمونو خوش میکنیم که سال بعد دیگه سال ما هستش و بازیکنای تاپ میخریم ولی عملا میبینیم بدجور سره کار هستیم پس زیادی دلمونو به این لینک شدن به بهترین بازیکنا خوش نکنیم چون چیزی که عایدمون میشه سرافکندگی و تحقیر شدن مقابل تیمای بزرگ و کوچیک و تماشای خریدهای آنچنانی چلسی و سیتی و منچستر و رئال و بایرن و ... و قهرمانی سایر تیمها هستش.


پاسخ شما : دوست عزیز من چند تا مشکل با صحبت شما دارم
خوشحال میشم منو توجیه کنی
اول از همه اینکه مگه چلسی توی بازی اولش تو لیگ قهرمانان باخت قابل فهمی به بازل داد؟
مگه چلسی از صدر نشین شدنش مطمئن بود که رفت و برگشت به بازل توجه کن بازل نه حتی ناپولی باخت؟
من سیتی مگه فقط با یه اشتباه حذف شد؟
من سیتی با این همه بازیکن و با همچین بازی روونی میتونست بارسای امسالو لوله کنه ولی چی شد؟
له شد
آرسنال خیلی با آبرو تر از سیتی حذف شد چون حداقل به تیمی باخت که توی دوران اوجشه نه بارسای الان که حتی گرانادا هم اونو میزنه
میشه بهم مدرک کلوپو بگید که توی ناپل از ناپولی باخت؟
حتما کلوپ هم سیکل داره دیگه؟ به هر حال از ناپولی باخته دیگه... اخه می دونین ناپولی خیلی تیم ضعیفیه ... افت داره واسه یه تیم که از ناپولی توی زمین ناپولی ببازه
میشه شما بگید امسال که منچستر اومد اون همه پول خرج فلینی کرد واسه شما دردناک بود واقعا؟
دوست عزیز سرمایه ای که یه این تیم ها دارن رو نمیشه با آرسنال مقایسه کرد
اگه دوست دارید طرفدار یه تیمی بشید که همین طور پول خرج می کنه بهتره بری طرفدار پاریس سن ژرمن بشی
از این به بعد هم کلا مدعی قهرمانی لیگشونه و توی اروپا هم خوب میاد بالا
اشتباه تیمتو واسه طرفداری انتخاب کردی
اگه ونگر مقصره پس چرا طرفدار آرسنالی؟ چون این آرسنال یعنی ونگر
بعید میدونم بیشتر از 16 سال باشه طرفدار آرسنال هستی
شما مقابل کدوم تیم کوچیک تحقیر شدن تیمتو دیدی به ما هم بگو تا نا هم باهات همدردی کنیم
تیم منچستر با فرگوسن هم از سیتی 6 تا خورد. همش تقصیر فرگوسن بود حتما
لینک شدن بازیکنا هم به رئیس ربطی نداره بازار گرمی رسانه هاست. فقط با همین قسمت از حرفت موافقم
خوش باشی



پاسخ شما : ببخش دیر جواب دادم.
درمورد چلسی و باختش شاید خیلی از عوامل دخیل بوده که ما اطلاع نداریم از جمله اشتباهات تاکتیکی خوزه ولی چیزی که مهمه حضور احتمالی چلسی در فیناله که همه اون اشتباهاتو به فراموشی میسپارن.اگه باخت 2 بر صفر سیتی به بارسا له شدنه پس باخت 4-1 آرسنال به بارسا در 3 یا 4 سال پیش چی بود؟فکر میکنی الان اگه با بارسا بازی کنیم چه نتیجه ای میگیریم؟
درمورد ناپل و کلوپ نفهمیدم منظورت چیه اگه باخت دورتموند به ناپولی رو میگی باید قبول کنیم که داوری نقش پررنگی تو اون باخت دورتموند داشت.درمورد منچستر حرف نزنیم بهتره چون تو دوره انتقال به سر میبره و اگه فرگوسن هم به سیتی باخت سنگین داده در عوض بیش از 30 تا جام معتبر آورده برا منچستر و درکنارش مارو چندین بار 8تایی 6تایی و4تایی کرده.
درخصوص اینکه میگی تیمتو باید عوض کنی میگم عزیز جان من مثل خیلیا چشم و گوش بسته نمیام از کسی تعریف و تمجید کنم و با چندتا باخت اونو ردش کنم.من از زمانی که جناب ونگر شروع کرد به فروش ستاره های آرسنال یه گ

محمد يزداني در 3/2/1393 | 12:34 گفت:

نقل قول : نقل قول : سلام دوست عزیز.خسته نباشی.حرفات به دل نشست چون از دل بلند شده بود.
اگه تعداد بازدید کننده های پستت کم شده دلیلش نتایج بسیار ضعیف آرسناله که دیگه دل و دماغ واسه کسی نزاشته اکثر طرفدارای آرسنال انقدر انرژی واسه کل کل با طرفدارای تیمای دیگه هدر دادن که بعد از اینکه دیدن تمام حرفای سایر طرفدارا درسته یکدفعه دلسرد شدن و اصلا حوصله چیزیو ندارن.
تا الان نشده من پیش کسی گفته باشم آرسنال کم شانسه همیشه دلیل ناکامیش تو این چندسالو ونگر دونستم.حتی اونقدر که ونگرو مقصر میدونم روسای باشگاه رو مقصر نمیدونم.یه دلیلشو خودت گفتی باختای غیرقابل فهم نظیر جام باشگاهها که به ناپولی داد و تیم دوم گروه شد.اینجور باختها کار مربیای با سطح سواد سیکل هستش نه مربی که طرفداراش ادعا دارن پروفسوره.این پروفسور شبیه مهندس پلگرینی تو بازی با بایرنه البته اون بنده خدا یبار سوتی داد و ایشون کم سوتی نمیده.
نخریدن بازیکن کارگشا و کلیدی راست کار خود ونگره.چندساله به بهانه ساخت ورزشگاه هممونو سره کار گذاشته؟مگه همین بایرن که دوساله یه غول به تمام معنا شده و بارسارو لوله پیچش کرد آلیانز آرنا رو نساخت؟چطور اونا خودشونو سریع جموجور کردن ولی ما همچنان داریم زایمان میکنیم؟
نخردین سوارز ، هیگواین و گوستاوو راست کار ونگره نه کس دیگه.
چندین ساله دلمونو خوش میکنیم که سال بعد دیگه سال ما هستش و بازیکنای تاپ میخریم ولی عملا میبینیم بدجور سره کار هستیم پس زیادی دلمونو به این لینک شدن به بهترین بازیکنا خوش نکنیم چون چیزی که عایدمون میشه سرافکندگی و تحقیر شدن مقابل تیمای بزرگ و کوچیک و تماشای خریدهای آنچنانی چلسی و سیتی و منچستر و رئال و بایرن و ... و قهرمانی سایر تیمها هستش.


پاسخ شما : دوست عزیز من چند تا مشکل با صحبت شما دارم
خوشحال میشم منو توجیه کنی
اول از همه اینکه مگه چلسی توی بازی اولش تو لیگ قهرمانان باخت قابل فهمی به بازل داد؟
مگه چلسی از صدر نشین شدنش مطمئن بود که رفت و برگشت به بازل توجه کن بازل نه حتی ناپولی باخت؟
من سیتی مگه فقط با یه اشتباه حذف شد؟
من سیتی با این همه بازیکن و با همچین بازی روونی میتونست بارسای امسالو لوله کنه ولی چی شد؟
له شد
آرسنال خیلی با آبرو تر از سیتی حذف شد چون حداقل به تیمی باخت که توی دوران اوجشه نه بارسای الان که حتی گرانادا هم اونو میزنه
میشه بهم مدرک کلوپو بگید که توی ناپل از ناپولی باخت؟
حتما کلوپ هم سیکل داره دیگه؟ به هر حال از ناپولی باخته دیگه... اخه می دونین ناپولی خیلی تیم ضعیفیه ... افت داره واسه یه تیم که از ناپولی توی زمین ناپولی ببازه
میشه شما بگید امسال که منچستر اومد اون همه پول خرج فلینی کرد واسه شما دردناک بود واقعا؟
دوست عزیز سرمایه ای که یه این تیم ها دارن رو نمیشه با آرسنال مقایسه کرد
اگه دوست دارید طرفدار یه تیمی بشید که همین طور پول خرج می کنه بهتره بری طرفدار پاریس سن ژرمن بشی
از این به بعد هم کلا مدعی قهرمانی لیگشونه و توی اروپا هم خوب میاد بالا
اشتباه تیمتو واسه طرفداری انتخاب کردی
اگه ونگر مقصره پس چرا طرفدار آرسنالی؟ چون این آرسنال یعنی ونگر
بعید میدونم بیشتر از 16 سال باشه طرفدار آرسنال هستی
شما مقابل کدوم تیم کوچیک تحقیر شدن تیمتو دیدی به ما هم بگو تا نا هم باهات همدردی کنیم
تیم منچستر با فرگوسن هم از سیتی 6 تا خورد. همش تقصیر فرگوسن بود حتما
لینک شدن بازیکنا هم به رئیس ربطی نداره بازار گرمی رسانه هاست. فقط با همین قسمت از حرفت موافقم
خوش باشی



پاسخ شما : ببخش دیر جواب دادم.
درمورد چلسی و باختش شاید خیلی از عوامل دخیل بوده که ما اطلاع نداریم از جمله اشتباهات تاکتیکی خوزه ولی چیزی که مهمه حضور احتمالی چلسی در فیناله که همه اون اشتباهاتو به فراموشی میسپارن.اگه باخت 2 بر صفر سیتی به بارسا له شدنه پس باخت 4-1 آرسنال به بارسا در 3 یا 4 سال پیش چی بود؟فکر میکنی الان اگه با بارسا بازی کنیم چه نتیجه ای میگیریم؟
درمورد ناپل و کلوپ نفهمیدم منظورت چیه اگه باخت دورتموند به ناپولی رو میگی باید قبول کنیم که داوری نقش پررنگی تو اون باخت دورتموند داشت.درمورد منچستر حرف نزنیم بهتره چون تو دوره انتقال به سر میبره و اگه فرگوسن هم به سیتی باخت سنگین داده در عوض بیش از 30 تا جام معتبر آورده برا منچستر و درکنارش مارو چندین بار 8تایی 6تایی و4تایی کرده.
درخصوص اینکه میگی تیمتو باید عوض کنی میگم عزیز جان من مثل خیلیا چشم و گوش بسته نمیام از کسی تعریف و تمجید کنم و با چندتا باخت اونو ردش کنم.من از زمانی که جناب ونگر شروع کرد به فروش ستاره های آرسنال یه گ

EBI KAPAK در 2/2/1393 | 22:53 گفت:

سلام

لطفا اینجا عضو بشید ممنون میشم

http://mr90.ir/home/mGiaaGWUpq8

EBI KAPAK در 2/2/1393 | 18:25 گفت:

اینجا عضو بشید خیلی باحاله مثه فوتبال واقعیه

http://mr90.ir/home/nGGXY2eUpq8

ناصر در 1/2/1393 | 20:40 گفت:

واقعا این فصل هم مصدومیت ها و نبود بازیکن جایگزین مناسب بهمون ضربه زد.
امیدوارم سال بعد ما قهرمان یشیم.
در مورد کمبود بازدید باید بگم شاید به خاطر امتحانات یا به خاطر خارج شدن تیم از کورس قهرمانی باشه.
ناراحت نباش پسر،کارای شما رو همیشه خوندم و دنبال کردم،همین که حتی یه نفر بازدید کننده داره پستتون هم
به معنی انجام دادن کاری بس بزرگ و زیباست.

hosein در 1/2/1393 | 16:27 گفت:

نقل قول : سلام دوست عزیز.خسته نباشی.حرفات به دل نشست چون از دل بلند شده بود.
اگه تعداد بازدید کننده های پستت کم شده دلیلش نتایج بسیار ضعیف آرسناله که دیگه دل و دماغ واسه کسی نزاشته اکثر طرفدارای آرسنال انقدر انرژی واسه کل کل با طرفدارای تیمای دیگه هدر دادن که بعد از اینکه دیدن تمام حرفای سایر طرفدارا درسته یکدفعه دلسرد شدن و اصلا حوصله چیزیو ندارن.
تا الان نشده من پیش کسی گفته باشم آرسنال کم شانسه همیشه دلیل ناکامیش تو این چندسالو ونگر دونستم.حتی اونقدر که ونگرو مقصر میدونم روسای باشگاه رو مقصر نمیدونم.یه دلیلشو خودت گفتی باختای غیرقابل فهم نظیر جام باشگاهها که به ناپولی داد و تیم دوم گروه شد.اینجور باختها کار مربیای با سطح سواد سیکل هستش نه مربی که طرفداراش ادعا دارن پروفسوره.این پروفسور شبیه مهندس پلگرینی تو بازی با بایرنه البته اون بنده خدا یبار سوتی داد و ایشون کم سوتی نمیده.
نخریدن بازیکن کارگشا و کلیدی راست کار خود ونگره.چندساله به بهانه ساخت ورزشگاه هممونو سره کار گذاشته؟مگه همین بایرن که دوساله یه غول به تمام معنا شده و بارسارو لوله پیچش کرد آلیانز آرنا رو نساخت؟چطور اونا خودشونو سریع جموجور کردن ولی ما همچنان داریم زایمان میکنیم؟
نخردین سوارز ، هیگواین و گوستاوو راست کار ونگره نه کس دیگه.
چندین ساله دلمونو خوش میکنیم که سال بعد دیگه سال ما هستش و بازیکنای تاپ میخریم ولی عملا میبینیم بدجور سره کار هستیم پس زیادی دلمونو به این لینک شدن به بهترین بازیکنا خوش نکنیم چون چیزی که عایدمون میشه سرافکندگی و تحقیر شدن مقابل تیمای بزرگ و کوچیک و تماشای خریدهای آنچنانی چلسی و سیتی و منچستر و رئال و بایرن و ... و قهرمانی سایر تیمها هستش.


پاسخ شما : دوست عزیز من چند تا مشکل با صحبت شما دارم
خوشحال میشم منو توجیه کنی
اول از همه اینکه مگه چلسی توی بازی اولش تو لیگ قهرمانان باخت قابل فهمی به بازل داد؟
مگه چلسی از صدر نشین شدنش مطمئن بود که رفت و برگشت به بازل توجه کن بازل نه حتی ناپولی باخت؟
من سیتی مگه فقط با یه اشتباه حذف شد؟
من سیتی با این همه بازیکن و با همچین بازی روونی میتونست بارسای امسالو لوله کنه ولی چی شد؟
له شد
آرسنال خیلی با آبرو تر از سیتی حذف شد چون حداقل به تیمی باخت که توی دوران اوجشه نه بارسای الان که حتی گرانادا هم اونو میزنه
میشه بهم مدرک کلوپو بگید که توی ناپل از ناپولی باخت؟
حتما کلوپ هم سیکل داره دیگه؟ به هر حال از ناپولی باخته دیگه... اخه می دونین ناپولی خیلی تیم ضعیفیه ... افت داره واسه یه تیم که از ناپولی توی زمین ناپولی ببازه
میشه شما بگید امسال که منچستر اومد اون همه پول خرج فلینی کرد واسه شما دردناک بود واقعا؟
دوست عزیز سرمایه ای که یه این تیم ها دارن رو نمیشه با آرسنال مقایسه کرد
اگه دوست دارید طرفدار یه تیمی بشید که همین طور پول خرج می کنه بهتره بری طرفدار پاریس سن ژرمن بشی
از این به بعد هم کلا مدعی قهرمانی لیگشونه و توی اروپا هم خوب میاد بالا
اشتباه تیمتو واسه طرفداری انتخاب کردی
اگه ونگر مقصره پس چرا طرفدار آرسنالی؟ چون این آرسنال یعنی ونگر
بعید میدونم بیشتر از 16 سال باشه طرفدار آرسنال هستی
شما مقابل کدوم تیم کوچیک تحقیر شدن تیمتو دیدی به ما هم بگو تا نا هم باهات همدردی کنیم
تیم منچستر با فرگوسن هم از سیتی 6 تا خورد. همش تقصیر فرگوسن بود حتما
لینک شدن بازیکنا هم به رئیس ربطی نداره بازار گرمی رسانه هاست. فقط با همین قسمت از حرفت موافقم
خوش باشی

hosein در 1/2/1393 | 16:12 گفت:

سلام دوست عزیز
با اینکه با خیلی از حرفایی که زدی مخالفم ولی از پستت خیلی خوشم اومد
بیاید یه کم منطقی باشیم
قرار نیست همیشه بهترین ها مال ما باشن
شما چرا اینو در نظر نمیگیرید که اگه گوستاوو رو خریده بودیم دیگه نمیتونستیم اوزیلو بخریم
چرا ولخرجی های چلسی و سیتی و منچستر رو با آرسنال مقایسه می کنید؟
دوست عزیز اگه امثال سانگ و فابرگاس از این تیم نمیرفتن دو تا اتفاق پیش می اومد:
1- بازیکنای فوق العاده ای مثل ویلشر، رمزی یا چمبرلین اصلا درست نمیشدن
2- باشگاه توی گرداب بدهی فرو میرفت و دیگه هیچی برای باشگاه باقی نمی موند واسه این فصل ها
اگه چلسی این همه بازیکن می خره به این خاطره که یه نفر مثل آبراموویچ پشتشونه و همین طور پول خرج می کنه
در حالی که آرسنال باید هرسال چند تا از بازیکنای خوبشو به خاطر بدهی ورزشگاه می فروخت. بگذریم آرسنالی های عزیز بیاید امیدوار باشیم واسه آینده
بیاید به این امید باشیم که تجدید نظر توی کادر بدنسازی تیم به وجود بیاد تا تیم این همه مصدوم نده تا ما هم شانس قهرمانی داشته باشیم
اینقدر دم از مورینیو و چلسی رو نزنید خواهشا
مگه مورینیو توی رئال چی کار کرد
مگه الان تیمی که دست مورینیو هست با آرسنال قابل مقایسه هست که دارید میگید مورینیو نابغه هست و ونگر یه پیر خرفته
مگه الان چلسی با اون همه بازیکن چند امتیاز از آرسنال بیشتر داره
اصلا آخر همین فصل آرسنال یه جام خواهد آورد و چلسی دستش از جام کوتاه خواهد بود
روحیه جنگندگی تیم ضعیفه در این هیچ شکی نیست ولی حداقل یه ذره از این اتفاقا رو هم به نبود 4-5 بازیکن تاثیرگذارمون ربط بدیم بد نیست
وقتی ونگر جلوی همین چلسی توی جام اتحادیه مجبوره جنکینسون رو بازی بده تا پاس گل به آزپلیکوئتا بده مشکل از ونگر نیست
ونگر همیشه اینو ثابت کرده که مربی بزرگیه و از این به بعد هم ثابت خواهد کرد
به امید روزهای بهتر

محمد يزداني در 1/2/1393 | 08:14 گفت:

سلام دوست عزیز.خسته نباشی.حرفات به دل نشست چون از دل بلند شده بود.
اگه تعداد بازدید کننده های پستت کم شده دلیلش نتایج بسیار ضعیف آرسناله که دیگه دل و دماغ واسه کسی نزاشته اکثر طرفدارای آرسنال انقدر انرژی واسه کل کل با طرفدارای تیمای دیگه هدر دادن که بعد از اینکه دیدن تمام حرفای سایر طرفدارا درسته یکدفعه دلسرد شدن و اصلا حوصله چیزیو ندارن.
تا الان نشده من پیش کسی گفته باشم آرسنال کم شانسه همیشه دلیل ناکامیش تو این چندسالو ونگر دونستم.حتی اونقدر که ونگرو مقصر میدونم روسای باشگاه رو مقصر نمیدونم.یه دلیلشو خودت گفتی باختای غیرقابل فهم نظیر جام باشگاهها که به ناپولی داد و تیم دوم گروه شد.اینجور باختها کار مربیای با سطح سواد سیکل هستش نه مربی که طرفداراش ادعا دارن پروفسوره.این پروفسور شبیه مهندس پلگرینی تو بازی با بایرنه البته اون بنده خدا یبار سوتی داد و ایشون کم سوتی نمیده.
نخریدن بازیکن کارگشا و کلیدی راست کار خود ونگره.چندساله به بهانه ساخت ورزشگاه هممونو سره کار گذاشته؟مگه همین بایرن که دوساله یه غول به تمام معنا شده و بارسارو لوله پیچش کرد آلیانز آرنا رو نساخت؟چطور اونا خودشونو سریع جموجور کردن ولی ما همچنان داریم زایمان میکنیم؟
نخردین سوارز ، هیگواین و گوستاوو راست کار ونگره نه کس دیگه.
چندین ساله دلمونو خوش میکنیم که سال بعد دیگه سال ما هستش و بازیکنای تاپ میخریم ولی عملا میبینیم بدجور سره کار هستیم پس زیادی دلمونو به این لینک شدن به بهترین بازیکنا خوش نکنیم چون چیزی که عایدمون میشه سرافکندگی و تحقیر شدن مقابل تیمای بزرگ و کوچیک و تماشای خریدهای آنچنانی چلسی و سیتی و منچستر و رئال و بایرن و ... و قهرمانی سایر تیمها هستش.

احسان فرج زاده در 31/1/1393 | 23:46 گفت:

داداش چند سال بود که ادعای آرسنالی بودنم کم شده بود همش به خاطر ونگر ولی این فصل واسه همه کری خوندم حالا 3ماهه پیش هیچ فوتبال دوستی نمیرم دردم رو تازه کردی

مهرزاد در 31/1/1393 | 20:16 گفت:

In Diaby we Trust you

داداش اون پستت که محشر بود.

الان کلا تعداد کامنت تو پست ها کم شده.

شاهين در 31/1/1393 | 20:01 گفت:

من نمی خواستم دیگه کامنت بذارم ولی نتونستم از پستت تشکر نکنم ... حرف دل خیلی ها از جمله خود من رو زدی ...
من دیگه فقط سکوت می کنم و بازی های آرسنال رو در فصل آینده نظاره گر خواهم بود ... آیا فصل آینده چند خرید خوب (ستاره) خواهیم داشت یا مثل گذشته تنها یک بازیکن خوب (ستاره) جذب خواهیم کرد ؟ آیا فصل بعد با توجه به خرید های تیم های رقیب هنوز هم امکان رقابت بر سر قهرمانی برای آرسنال وجود خواهد داشت ؟ آیا این نتایج فاجعه بار در مقابل تیم های بزرگ جبران خواهد شد ؟! و ... باید منتظر بود و دید ... تمامی اتفاقات بد ، بیرون رفتن از کورس قهرمانی و از دست رفتن جام و ... به یک طرف ، تحقیر شدن در مقابل تیم های لیورپول ، چلسی و ... هم در طرف دیگر ... امیدوارم ، امیدوارم ونگر بتونه غرور از دست رفته خودش و تیم رو برگردونه ، امیدوارم .

" فصل بعد اگر ونگر تا هفته آخر در کورس لیگ برتر نباشد باید برود فصل بعد فرصت آخر است تا کاشته هایش را درو کند و ثابت کند که همان مرد قبلی است که دائما در مصاحبه هایش اشاره میکند "

با این جملت خیلی حال کردم : " دیابی که رسما جزو پرسنل بیمارستان آرسناله که گاهی اوقات فوتبال بازی میکنه "

پیمان در 31/1/1393 | 18:30 گفت:

این تیم اگه قهرمان هم میشد من دیگه تفکرات ونگرو قبول ندارم . همش حرص میده آدمو

هادی در 31/1/1393 | 16:39 گفت:

آقا دمت گرم.
خیلی وقت بود حرفایی رو که منتظرش بودم نمیدیدم تو این سایت.
وقتی ببینی حرفات مث بقیه نیس انگیزه پست گذاشتنت از دس میره.
آقا دمت گرم انصافا.

morteza در 31/1/1393 | 14:53 گفت:

سلام دوستان امیدوارم حالتون خوب باشه. منم امروز بعد حدود 3 ماه دارم کامنت میذارم. راستش از دست بعضی دوستان خیلی ناراحت بودم و تصمیم گرفتم دیگه اصلا کامنت نذارم. فقط پست های بچه ها رو میخوندم. از دست این ونگر پرست ها ناراحت بودم. کسایی که با اینکه میدونن مشکل تیم یک دندگی و لجاجت و ترسو شدن ونگره اما بازم کورکورانه حمایتش میکنن. کسایی که فکر میکنن اگه از ونگر خوشت نیاد ارسنالی نیستی. چندین ساله که ما داریم به خاطر لجاجت ونگر جام ها رو از دست میدیم و باز بعضیا میان میگن ونگر فلان بازیکن رو پرورش داد و فلان کار رو کرد اما قبول نمیکنن که این همه ناکامی به خود ونگر برمیگرده. همه میدونن که این همه مصدومیت دلیلش چیه اما بازم حمایت کورکورانه. میگن مشکل مربی بدنسازه نه ونگر. مگه مربی نمیتونه بدنساز رو عوض کنه؟ حتما میتونه اما مشکل فقط کادر بدن سازی نیست خود آقا مشکل داره. چه فایده گفتن این حرفا. نرود میخ اهنی در سنگ...

محسن عاشوری در 31/1/1393 | 14:28 گفت:

واسه همین احمق بازیاشه که میگم ونگر باید بره پی کارش ..

احمق بازیاش که یکی دوتا نیست ... حتی تفکراتش هم در بازیهای بزرگ غلطه ... کم هوش شه ونگر ..

Hossein در 31/1/1393 | 13:02 گفت:

دقیقا منم دیروز داشتم به امتیازای از دست رفتمون مقابل اورتون سوانزی و منچستر و استوک فکر میکردم بخدا این تیم میتونست قهرمان بشه ولی حیف. . .
یادمه اوایل فصل آرسنال میخواست لوئیز گوستاوو که یه هافبک دفاعی قلدر هست رو از بایرن بخره اما چی شد سر قیمت به توافق نرسیدن و گوستاوو به ولفسبورگ رفت همیشه واسم سوال بود که یعنی واقعا آرسنال نتونست با ولفسبورگ رقابت کنه؟!!!!!
و خیلی از اما و اگر ها که دیگه حرف زدن در موردش و یا فکر کردن بهش دردی رو دوا نمیکنه مگر اینکه فقط درس عبرت بشه واسه رئیس ونگر.
مرسی از پست خوشگلت

علی قاسمی در 31/1/1393 | 12:15 گفت:

چنتا نکته رو باید بگم

ما واقعا از بابت از دست دادن سونگ ضربه خوردیم و این رو قبل از رفتن این بازیکن گفته بودن
اون میتونست نقش میکل رو خیلی بهتر برای ما بازی کنه
میتونست گردن کلفت باشه
یا اینکه باید یه بازیکن عالی داشته باشیم مثل توره ولی الان نه فلامینی رفتنیه نه ارتتا

در کل باید این رو بگم که منم خیلی ناراحتم
در مورد اینکه ما 4 ساله داریم به بایرن و بارسلونای میخوریم و حذف مییشم میدونی مشکل کجاست؟؟
مشکل اینجاست که برای بازیهای آخر مرحله گروهی مثل بازی با ناپولی مسخره بازی میکنیم و ونگر میگه نمیدونستیم حمله کنیم یا دفاع
شده بودیم ترسو
مثل گیجا بازیکن ها به هم پاس میدادند
وقتی خود سرمربی نیاد بگه که ببرید و فقط برای تساوی میاد باید چه انتظاری داشت ؟؟ اون بازی رو 2-0 باختیم و تیم دوم شدیم و از بایرن هم خوریدیم و در حالی که اگر جای دورتموند میرفتیم بالا میتونستیم راحت صعود کنیم به مرحله بعد و در 1 چهارم حد اقل حضور داشتیم و تیم کلی روحیه میگرفه

هر ساله میایم توگروه دوم میشیم و میخوریم به یه تیم قوی
منچستر یه مرحله بالا تر از ما حذف شد
اما سرشونا بالا گرفتند
اسمشون در رفت و میگن نزدیک بود به نیمه نهایی برسیم
اما ما چی ؟
همش همون اول حذفیم چون تو گروه با سهل انگاری کادر فنی دوم میشیم و ما میگیم بد شانسیم .. نه بد شانس نیستیم ...

در مورد پستت هم باید بگم که خیلی چیزا تو دلم هست
چرا باید به فلامینی و دیابی و ارتتا دستمزد 60 یا 70 تا بدیم و مجموعا حدودا 200 تا بدیم و بجاش نمیایم اینها رو بذاریم کنار و یه بازیکن عالی بخریم مثل بوسکتس و توره و کریک و خیلی از بازیکن های خوب دیگه و چرا همش باید به فکر زیر 120 تا برای دستمزد باشیم چرا مثلا 180 تا به بازیکنی نمیدیم چرا سونگ برای تمدید قرار داد باید منتظر زنگ باشه و کسی جلو نیاد و تیم روترک کنه ... خیلی حرف ها هست ولی دیگه دل گفتن نیست و بهتره نیگم و تو این سایت طرفداری فقط به تیم فکر کنیم و دهن بقیه تیم ها و طرفداراشونا برای انتقاد از خودمون باز نکنیم

در کل بهتره بگیم شاید خوب بشه

mehdi در 31/1/1393 | 11:37 گفت:

درسته تمام حرفات داداش تو هم مثل من اینجا نا شناسی شاید بخاطر اینکه اصلا اهل چت کردن با بچه ها تو دیوارشون نیستیم...

Keivan در 31/1/1393 | 10:47 گفت:

دقیقا درسته حرفهات

علیرضا در 31/1/1393 | 10:02 گفت:

سلام رفیق
بلاگ عالی بود پر از نقدهای قشنگ بدون غلط املایی
من تقریبا با همش موافقم
فرق ما با لیورپول تو سوارزه که با اون پیشنهاد مسخره نتونستیم بیاریمش وگرنه الان صدر بودیم
ژیرو باید مهاجم دوم باشه نه اول
سانگم که تو بارسا داغون شد ایشالا سال دیگه
موفق باشی و ناراحت نباش
ممنون از بلاگ قشنگت

Lotfali khan zand در 31/1/1393 | 10:01 گفت:

ممد جان درود بر تو. تمام حرفای دل منو زدی. منم چند ماهی بود میخواستم پست بذارم حتی اون موقع که تو کورس بودیم میخاستم ایراد بگیرم ولی گفتم همه علیه من میشن. بعدشم کامنتا بچه ها رو میخوندم ولی حال نداشتم کامنت بذارم. به نظر من اگه ونگر نصف مورینیو روحیه جنگندگی میداد خیلی اوضاع بهتر بود. اون به مهاجماش تیکه میندازه ونگر میگه باید به ژیرود اعتبار بدیم. مورینیو همیشه برندس حتی موقعی که میبازه. چون با این تفکر بازی نمیکنه که شاید امروز ببازم هرچند زیاد خوشم ازش نمیاد

محسن عاشوری در 31/1/1393 | 01:38 گفت:

خواهشا ناراحت نباش آقا محمد عزیز ..
با وجود تو و امثال تو این سایت قشنگه ..
اگه همه بخوان با ناراحتی و دلخوری یا عصبانیت این سایت رو ترک کنن که دیگه چیزی درست نمیشه ..

محسن عاشوری در 31/1/1393 | 01:35 گفت:

نبود هافبک دفاعی تنومند با قدرت تخریب ضربه ی مهلکی به تیم وارد کرد ..

الان کالستروم داره نبود هافبک دفاعی رو یه جورایی جبران میکنه .. همون چیزیه که کم داشتیم ..
اما آیا تو بازیهای بزرگ جواب میده یا نه ؟؟ نمیدونم