بازیکن سازی

نویسنده: مهرزاد

وبلاگ من
نویسنده: مهرزاد
اسم مهرزاد فامیلی ستارزاده دانشجوی کامپیوتر دانشگاه شمال
کل بازدید: 17,225 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

بازیکن سازی

با سلام خدومت دوستان
من سه ساله دارم فوتبال ارسنالو دونبال می کنم(کلا سه ساله فوتبال می بینم!) پس اگه حرفام صحیح نبود ببخشید.





 یه سوالی که از چند وقت پیش همیشه موقع دیدن بازی ارسنال بهش فکر می کنم اینه که کی مسئولیت "بازیکن سازی" رو به ونگر داده؟(اصلا هر سرمربی ای که می خواست این کارو کنه) اون موقع که  ارسن ارسنال اومد شروع به جذب بازیکنان گمنام کرد و با اونا قهرمان لیگ و جام حذفی و اتحادیه شد. واقعا کار ونگر قابل ستایشه که با کمترین خرج بهترین جام ها رو اورد. اما درهر صورت بخت با ما یار نبود که با ساختن ورزشگاه جدید و ... بقیه چیزها کی خودتون می دونید.
اما فرق الان ارسنال با شروع کار ونگر تو اینه:اون موقع که بازیکنو جذب کرد تو زمان خیلی خیلی کم تبدیل به ستاره(به معنای واقعی) شدن در حالی که الان چنین چیزی نیست.
تو این سالا به غیر از فابرگاس و فن پرسی واقعا کسی ستاره شد؟با جذب بازیکنای زیر سن قانونی و بازی دادن تو ترکیب صرفا به این دلیل که استعداد دارند حتی اگر هم این طور باشه ارسنال چند سال باید حرص بخوره تازه بعد از این همه سال یه خورده(فقط یه خورده) سر به تنشون ارزید می رن تیمو ترک می کنن یا بعضی هارو (مثل سانگ) غیر مستقیم می فروشنشون.
تو تیم هم باید بازیکنان جوونی مثل ویلشر و رمسی باشند اما کنارشون بازیکنان واقعا خوب با تجربه( هم باشند.بازیکنانی که گل اولو خوردن(منظور بازی مقابل بایرن نیست) خودشونو شکست خورده فرض نکنن.(اوزیلم هم که روحیش چندان جالب به نظر نمی رسه)
خط حمله ی ارسنال واقعا فاجعه است حتی اگه والکات هم باشه باید یه مهاجمه خوب دیگه باشه مهاجم جوونی مثل والکات و چمبو که خیلی قبولشون دارم باید کنار یکی مثل هانری یا فن پرسی بازی کنن.وقتی که به مشکل خوردیم به جایه این که چشممون به جیرود باشه باید ببنیم اینا چیکار می کنن.به جایی این که یک مهاجم با تجربه و خوب به اونا روحیه بدن و اونا رو راه بندازن نگرانیه جوانانه ما دروازه خالی گل نگردن مهاجم نوک باشه. مثال عینیش فکر کنم با منچستر بود که یه تیکه اوزیل به جیرود پاس نداد.
فکر نکنم حتی خوشبین ترین طرفدار ارسنال و طرفدار سرسخت ارسن و کسایی که می گن Arsene we trust you نه تنها فکر نمی کردن سانوگو گل بزنه بلکه اصلا فیکس بازی کنهبه نظرم حتی اگه تک به تکم پیش میومد فکر نکنم گل می زد.البته این ایرادی بر ایشون نیست سوال اینه که چرا سرمربی بازیکنی که فقط 70 دقیقه واسه تیم اصلی بازی کرد اونم تو دیدار حذفی مقابل لیورپول که خودش جای نقد داره.

اون وقت اقای ونگر بیان بعد از بازی بگن که : همچنین می خواستم فرصتی به سانوگو بدم و فکر می کنم خیلی خوب کار کرد.

بحث سر خوب بازی کردن یا نکردن ایشون نداره.اصلا ایشون هنری واقعا با تجربه 0%
واقعا هم صفر چون ایشون اصلا بازی ای نکرده اونم مقابل بایرن که خود بازیکنا و طرفدارها و خود ونگر هم می گن "می تونیم ببریمشون" (یعنی خودشون هم می دونن بایرن خیلی قویه) بازی دادن به ایشون چه معنایی داره. جیرود با اون کاری که کرد نباید بازی می کرد.اما بازی ندادن به پودلسکی دقیقا چه معنایی داشت؟ یعنی سطح پولدی از این هم کمتره؟سانوگویی که تو محوته جریمه شوت هم نمی تونست بزنه ما دلمونو به چی خوش کنیم؟ اون وقت بعضی از دوستان(کلا, منظور سانوگو نیست) هنوز سنش کمه اینده داره بعدا می تونه بهتر شه! اینده دقیقا چند ساله؟ 5 سال ؟6 سال؟ هر چی هم بشه فکر نکنم به نزدیکیه فن پرسی برسه؟فن پرسی چند سال طول کشید که به این سطح برسه؟ وای به حال ایشون(یا هرکی)
 چرا تو لیگ اسپانیا یا بوندسلیگا یا سری ا کسی حتی سوم هم می شه کسی نمی گن تیم مورد احترامیه اما ما که داریم چهارم می شیم همه می گن؟  بعضی ها می گن که ما با بازیکنان گمنام و کم سن و سال داریم چهارم می شیم یا اینکه ما بازیکن می سازیم. نظرشون مورد احترام ولی واسه ما چه سودی داره؟مربیه ما فوق تخصص بازیکن سازی. خوب الان چی کار کنیم!؟
 یا بعضی ها می گن ما با این شرایط داریم چنین کارهایی رو می کنیم.یه جوری می گیم که انگار زبونم لال گداییم. انگار ارسنال یودنه جام تو این همه سال اورده؟ یا همین امسال اومدیم لیگ برتر انگار وضع مالیه باشگاه بده ؟فعلا که ما از نظر مالی فکر کنم پنجم هستیم. اون وقت میایم به بعضی از تیما فحش می دیم. مثلا بازسا.بیشتر بازیکنای تیمشون از "اکادمیه باشگاه شون " هست و بیشترشون هم واسه تیم ملی اسپانیا هست. حالا ادعای ما اینه که بازیکن سازیم.تعداد کسایی که از اکادمی باشگاه اومدن و واقعا واقعا بازیکن خیلی خوبی شدن چند تا هست؟

خریدهای ارسنال هم تو این چند سال خیلی خیلی هم جالب نبود:(دوستان در جریان هستن)

جالبه و البته تا حدی منطقی اکثر طرفدارهای تیمای دیگه و بعضی از ماها میام به بازیکنا گیر می دیم نه به ونگر. قابل عرض بعضی از دوستان این مربی هست که بازیکن انتخاب می کنه نه بازیکن باشگاه یا مربی رو.

ما طرفدارها همش داریم توهین می شیم و هر لحظه ونگر درخشندگیش بیشتر.

ادعارو باید دورتموند و یورمن گلوب کنه با بازیکنان کم سن و سال دو بار پشت سر هم قهرمان لیگ شد و نائب قهرمان جام باشگاه ها.الان همه با این که دو تا از بهترین بازیکنانشونو از دست دادن و یه عالم مصدوم دارن بیشتر ازش می ترسن تا ما(با این که بردیمشون)
حقیقت تلخ اینه که چلسی اونسال هر طور بود قهرمان جام باشگاه ها شد اما با این همه قشنگ بازی کردنمون حتی یک بار هم نتونستیم.این که هر سال به تیم های قوی می خوریم و هزارن اه و افسوس باید نگران این باشیم به جای این که دیگران از ما "هم" بترسن خیلی از مواقع می گیم که شرافت مندانه شکست خوردیم یا باید معجزه کنیم!

کلا از ارسنال و منچستر به خاطر اینکه به مربی اعتماد می کنن خیلی خوشم میاد ولی
در هر صورت فکر نکنم تو قرارداد ونگر بندی مثل "قرارداد مادام العمر " وجود داشته باشه. اگه ایشون بره به احتمال زیاد شرایطی مثل منچستر واسمون پیش میاد ولی تیم نیاز به "نفس تازه داره".

یه چیز خیلی ناراحت کننده که دیشب برام پیش اومده بود اینه که کار ارسنال به کجا کشیده که باید بیام بگیم ساناگو بهتره یا جیرود یا بنتنر!تیمی که میاد تو این از سطح از فوتبال خط حمله اش باید متوسط باشه که؟همه کارهارو  هافبک هی ما دارن می کنن نه مهاجما.

--------------------------------------------------------------
یه چیزی که منو ناراحت می کنه اینه که ارسنال یه کاپیتانی که واسه طولانی مدت تو تیم باشه نداره(حالا نخواستیم انگلیسی باشه! فقط یکی که باشه!) فکر نکنم تیمای دیگه این طور باشند. این واقعا فاجعه هست.چرا کسی که کاپیتان تیم می شه باید انقدر زود تیمو ترک کنه؟ کار یه جایی کشیده که بازیکنانی مثل ارتتا یا مرته که هنوز دو سال نشده باید بیان کاپیتان بشن(البته کس دیگه ای هم نیست. ورمالن هم که بیرونه) یه مرد مثل تونی ادامز می خوایم که وجود نداره

علت بازی نکردن پولدی چیه؟تقریبا هر موقع که تو زمین بود گل زد.

دقیقا چرا ما باید هر چی بازیکن می گیریم از فرانسه باشه؟ اگه واقعا تو فرانسه بازیکنان "با کیفیتی" بودند به زور به جام جهانی صعود نمی کرد بعد از زیدان فرانسه مثلا چیکار کرد که ما نشانه ای ازبازیکنان خوب دبده باشیم.

چه طور ورمالن که کاپیتان هست به خاطر بد بازی کردن باید بره بیرون اون وقت هموطن ونگر که شب قبل از مسابقه کار "لمس ساده" رو انجام می ده نباید بره؟

درباره ی بازی با بایرن هم شدیدا با پست اقا سجاد موافقم.
پاسکاری های بی خود دقیقا اسمش زیبا بازی کردنه؟ اونم مقابل با تیم 10 نفره!؟ ده نفره هم شدیم اونا کار خاصی نکردن. من بارسا الانو از نظر قشنگ بازی کردن خیلی بیشتر از بارسای گواردیولا قبول دارم. یکی از اشنایان بهش گفتم از این پاسکاری های بیخود پشت محوطه جریمه خوشت میاد؟ میگه این کار هر کسی نیست؟من می گم تو خوشت میاد ؟ می گه کار هر تیمی نیست!یه کاری که دیگران نمی تونند انجام بدن دلیل قشنگ بودن اون کار نیست.
یادمه یه جایی شبیه این جمله رو خوندم که فرگوسن گفت:مالکیت توب چیز مهمیه اما اگه نتونی ازش استفاده کنی فایده ای نداره(البته این چندان به بازی دیشب ربط نداشت کلا بعضی موقع ها مالکیت دست ارسنال هست کاری نمی تونه گفتم)


تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

سروش در 4/12/1392 | 18:00 گفت:

با عرض پوزش 95% مخالفم.
بعضی جاها درست میگی ولی در رابطه با بازیکن سازی ، هر تیمی به شیوه خودش مدیریت و بازیکن جمع میکنه.داشتن آکادمی نیاز به سرمایه داره.شاید زمان و شاید برنامه بلند مدت.ما که سرمایه و بستر بارسا رو نداشتیم.پس باید از شیوه های دیگه استفاده کنیم.بعد امثال ژاوی و اینیستا و هم دوره ای های اون تو همین بارسا چند تا ستاره رو شد؟یعنی تو کل این آکادمیش خیلی باشه همین 3-4 تا بود.این خودش ضرر مالیه.حال تیم ما از روش دیگه برا جذب بازیکن با استعداد استفاده میکنه که آمار چیز های خوبی رو نشون داده.حاقل تو سود مالی که برا یک باشگاه خیلی مهمه.اه دقت کنی همین بارسا امثال نیمار و فابرگاس(البته اگه اعتقاد داری به اینکه آرسنال ساختتش) از تیم های دیگه می گیره.
در رابطه بقیه موضوع ها هم صحبت زیاده.فقط میگم فوتبال و مدیریت در فوتبال اون چیزی نیست که ما در ایران و تلویزیون داریم میبینیم و فکر میکنیم.

هوتن در 3/12/1392 | 13:32 گفت:

اول از همه خسته نباشین بابت پست
ببین اونایی که میگن به آرسن اعتماد دارن، چون سالها بازی این تیم و متفاوت بودنش رو دیدن، من خودم قبل‌ها یه پست دادم و هنوز هم میگم، این 8 سال بی جامی 80 سال هم بشه من به آرسن اعتماد دارم. من 15-16 ساله که طرفدار آرسنال هستم و دیدم روزایی رو که اسم تیم لرزه به تن بقیه مینداخت
در این که خط حمله واقعا فاجعست حرفی نیس، اما خب یکم باید منصفانه فکر کرد، آرسن ونگر تیمی دستشه که 8 سال بخاطر یه تغییر ورزشگاه و مخارجی که باشگاه داشت بازیکن درجه یک نگرفت! اما تو این سالها نه به تیم پشت کرد، نه سر نازسگاری زد و با همین تیم داغون همیشه متوسط رو به بالا بوده. در مورد خریدها، ونگر بارها گفت که ما تو بازار هستیم اما این بازیکن ها هستن که حاظر به قرارداد با باشگاه نیستن. بنده خدا سر خرید سوارز هم که به همه اعتقاداتش پشت کرد و وارد یه جنگ علنی با لیورپول شد. اما لیورپول نذاشت بیاد! یکم به این موضوع فکر کنین که اگه الان باشگاه سوارز رو داشت چقدر اوضاعمون فرق میکرد! وقتی تیم ها بازیکنشون رو نمیدن، وقتی بازیکن ها حاظر نیستن تو تیمی که 8 سال بدون جام بوده بازی کنن ، توقع معجزه از ونگر داریم؟
گفته بودین چرا سانوگو رو بازی داد، قبل از هرچیزی یادمون نره که ویلشر اولین بازیش تو لیگ قهرمانان رو 16 سالش بود که بازی کرد! همین اعتماد به نفسی بهش داد که سال بعد تو امارات جلو بارسا فیکس بود و تقریبا خط هافبک بارسا رو محو کرد. من تا قبل از اخراج شدن شزنی و ده نفره شدن واقعا بازی سانوگو رو پسندیدم. سانوگو مهره‌ای بود که بایرن براش برنامه نداشت و خوب هم دفاع رو آزار داد.
آلمانی ها و به خصوص بایرنی ها خیلی خوب پولدی رو میشناسن و مطمئنا اگه پولدی بازی میکرد وضعش با اوزیل چندان متفاوت نبود.
آرسنال تو بازی با بایرن خوب بود، مطمئن باش اگه پنالتی اوزیل گل میشد الان خیلی وضع فرق میکرد!

هوتن در 3/12/1392 | 13:32 گفت:

اول از همه خسته نباشین بابت پست
ببین اونایی که میگن به آرسن اعتماد دارن، چون سالها بازی این تیم و متفاوت بودنش رو دیدن، من خودم قبل‌ها یه پست دادم و هنوز هم میگم، این 8 سال بی جامی 80 سال هم بشه من به آرسن اعتماد دارم. من 15-16 ساله که طرفدار آرسنال هستم و دیدم روزایی رو که اسم تیم لرزه به تن بقیه مینداخت
در این که خط حمله واقعا فاجعست حرفی نیس، اما خب یکم باید منصفانه فکر کرد، آرسن ونگر تیمی دستشه که 8 سال بخاطر یه تغییر ورزشگاه و مخارجی که باشگاه داشت بازیکن درجه یک نگرفت! اما تو این سالها نه به تیم پشت کرد، نه سر نازسگاری زد و با همین تیم داغون همیشه متوسط رو به بالا بوده. در مورد خریدها، ونگر بارها گفت که ما تو بازار هستیم اما این بازیکن ها هستن که حاظر به قرارداد با باشگاه نیستن. بنده خدا سر خرید سوارز هم که به همه اعتقاداتش پشت کرد و وارد یه جنگ علنی با لیورپول شد. اما لیورپول نذاشت بیاد! یکم به این موضوع فکر کنین که اگه الان باشگاه سوارز رو داشت چقدر اوضاعمون فرق میکرد! وقتی تیم ها بازیکنشون رو نمیدن، وقتی بازیکن ها حاظر نیستن تو تیمی که 8 سال بدون جام بوده بازی کنن ، توقع معجزه از ونگر داریم؟
گفته بودین چرا سانوگو رو بازی داد، قبل از هرچیزی یادمون نره که ویلشر اولین بازیش تو لیگ قهرمانان رو 16 سالش بود که بازی کرد! همین اعتماد به نفسی بهش داد که سال بعد تو امارات جلو بارسا فیکس بود و تقریبا خط هافبک بارسا رو محو کرد. من تا قبل از اخراج شدن شزنی و ده نفره شدن واقعا بازی سانوگو رو پسندیدم. سانوگو مهره‌ای بود که بایرن براش برنامه نداشت و خوب هم دفاع رو آزار داد.
آلمانی ها و به خصوص بایرنی ها خیلی خوب پولدی رو میشناسن و مطمئنا اگه پولدی بازی میکرد وضعش با اوزیل چندان متفاوت نبود.
آرسنال تو بازی با بایرن خوب بود، مطمئن باش اگه پنالتی اوزیل گل میشد الان خیلی وضع فرق میکرد!

shima در 3/12/1392 | 04:04 گفت:

موافق!

مهرزاد در 2/12/1392 | 18:09 گفت:

ولی این بازی نشون داد بایرن اونقدرها هم تیم خاصی نیست که می گن.این همه تبلیغات روش بود فقط همین!؟
تازه ما بهترین بازیکن امسال(رمسی) بهترین گلزن فصل پیش(والکات) نداشتیم.

توپچی جنوب در 2/12/1392 | 04:49 گفت:

تیم تو مرحله دگردیسی هستش تازه این فصل هیچ ستاره ای نفروختیم و یه فوق کوالیتی گرفتیم
بهت قول میدم فصل بعد تیم های دیگه از ما بترسن و همین ونگر واسه تیم نفس تازه میشه
هرچند تو بازی بایرن 3 بدشانسی باعث رقم خوردن چنین نتیجه ای شد
1 مصدومیت نابجای گیبز
2.پنالتی مسوت ک گل نشد و اگه گل شده بود کاملا روند بازی عوض میشد همه الان اینجا به به و چه چه میزدن
3.اخراج مذخرف ژسنی ک باعث شد دومین تعویض اجباری رو انجام بدیم
عملا دست ونگر بسته شد واسه اعمال تغییر در بازی...

ahmadreza در 2/12/1392 | 02:41 گفت:

جوون گرایی
فکر کنم هیچ کس تو این چند سالی ک تو آرسنال بوده اندازه ونگر بازیکن پرورش نداده یعنی کسی ب نبوغ ونگر در پرورش بازیکن شک نداره.
گفتی ک قبلا بازیکن گمنام ک میاورد تو تیم سریع شگوفا میشد (نگفتی سریع یعنی چقد سریع، یه روز، یه ماه یه سال چون سرعت کمیت نسبیه) ولی من من فکر کنم چون شما به گذشته نگاه میکنی تصور میکنی این اتفاق سریع افتاده (مثل همین سالهای عمرمون ک زود گذشت) و یه مطلب دیگه اینکه ونگر از 2007تا الان تقریبا 3تیم بازیکن عوض کرده که برای یه تیم خیلی زیاده و این نشون دهنده پیشرفت سریع بازیکناییه ک ونگر پرورششون داده.
در مورد مقایسه فابرگاس و فن پرسی با بازییکنایه الان منم قبول دارم ک سطح اونا بالاتر بود ولی اونا تیم کاملتری هم بودن مثلا خود فابرگاس یه هافبک خیلی خلاق بود و فن پرسی یه گلزن عالی ولی تیم الان نقطه ضعف زیاد داره از جمله گلزنی ولی جوونیای فابرگاس و فن پرسی بهتر از جوونایی امثالمون بودن.
در مورد آوردو بازیکنان با تجربه هم فکر کنم ونگر تو این دو سه سال چند تایی بازیکن 27سال خرید ک هم تجربه داشته باشن و هم بعد از ٣یا 4سال ک رسیدن به سن 30سالگی ما بازیکن مناسب برا جانشینیش داشته باشیم (از همین جوونا میان تو ترکیب) ک متاسفانه نمیدونم ب چ دلیلی از بعضیاشون استفاده نمیکنه یا تو پست اصلیشون ازشون استفاده نمیکنه.

ahmadreza در 2/12/1392 | 02:20 گفت:

سلام
اول یه تشکر کنم بابت بلاگت.
بعد در مورد کل بلاگ بگم ک بلاگت خیلی شلوغه و نامنظم، بهتر بود به یه موضوع خاص میپرداختی تا این همه موضوع مختلف.
شما تو این بلاگ در مورد جوون گرایی و سوم و چهارم شدن بقیه تیما تو لیگای دیگه و ما تو لیگ انگلیس و قهرمانیه دورتمند تو لیگ آلمان با جوون گرایی و سانوگو و کاپیتانی و مالکیت توپ مطلب نوشتی و...
ولی بابت زحمتی ک کشیدی تشکر میکنم.

میعاد در 2/12/1392 | 01:55 گفت:

به چلسی نشون دادیم ما هم بلدیم اتوبوسی دفاع کنیم

میعاد در 2/12/1392 | 01:54 گفت:

مرتساکر و کوشیلنی دیشب بی نظیر بودن .... سمت راست رو هم سانیا انقد سفت بسته بود که بیخیال حمله از اون سمت شدن ....فقط مونرئال بود که کیفیت لازم رو نداشت.... بنظرم باید پودولسکی جای اوزیل میومد کمک مونرئال ....اوزیل توی کارای دفاعی کنار مونرئال صرفا فقز حضور فیزیکی داشت ولی اگه پودولسکی بود با قدرت بدنیش میتونست ب مونرئال کمک کنه . در کل ب تیم آرسنال بابت بازی با تعضبش تبرک میگم ...دیشب جانانه دفاع کردیم

mehdi در 2/12/1392 | 01:06 گفت:

از دیشب تا حالا تو خیلی از کامنت ها(حتی کامنت خودم) گفته شده که ما باید بعد از 10 نفره شدن دفاع می کردیم،که کردیم..... البته طبق گفته بچه ها و شرایط بازی،منطقی بودکه دفاع کنیم اما جمله بهتر اینه که "ما توان حمله رو نداشتیم"

دیشب آرسنال از نیمه دوم طوری دفاعی بازی کرد که به معنای واقعی کلمه نابلد بود به عنوان مثال دفاع های کناری ما(بجز گیبز) تعداد خیلی کمی بلوک داشتند و در خیلی از دوئل ها شکست خوردند.
البته این طور بازی کردن می تونه جواب بده اما اگر کار بلد باشی.......نمونش همین چلسی جلوی بایرن تو سوپرلیگ اروپا که 10نفره بهش گل زد.
به نظر من اگر دیشب با یه تعویض، برنامه ای واسه ضد حمله داشتیم، میشد روی سرعت چمبو حساب کرد و حداقل به ما نمی گفتن دفاعی بازی کردین.....

مهرزاد در 2/12/1392 | 00:59 گفت:

نقل قول : دوست من ...
شما بین صحبت هات اشاره هایی به پاسکاری و مالکیت بی نتیجه و رفتن ونگر برای تزریق نفس تازه به تیم صحبت کردی...

تو بازی دیشب 20 دقیقه اول بازی تقریبا به صورت کامل دست ما بود...
توی این 20 دقیقه چه از نظر مالکیت،چه از نظر خلق فرصت گلزنی و چه از نظر تحت فشار گذاشتن تیم مقابل کاملا موفق بودیم...
بعد از اون تا دقیقه 37 که دروازه بانمون اخراج بشه مالکیت توپ در اختیار بایرن بود که تقریبا هیچ فرصت گلزنی نتونستن ایجاد کنن...
بعد از اخراج هم که با 10 نفر عملا ما نمیتونستیم کار خاصی مقابل بایرن انجام بدیم...
چرا؟ چون منطق حکم میکرد که جلوی بهترین تیم حال حاضر دنیا با یک یار کمتر تو خونه ی خودت اولویت گل نخوردن باشه...حالا بگذریم از اینکه در این امر نتونستیم به توفیقی دست پیدا کنیم...
حالا من یه سوالی از شما دارم...
به نظرت اگه رئال مادرید یا چلسی با همین شرایط مقابل همین تیم بازی میکردن استراتژی حمله و فشار رو در پیش میگرفتن؟
به نظر من نه...
دیشب بازی فقط 36 دقیقه شرایط عادی داشت که توی این 36 دقیقه آرسنال و مربیش کاملا بهتر و مسلط تر از بایرن و گواردیولاش با اون همه فوق ستاره عمل کردن...
ببخشید که طولانی شد...


پاسخ شما : با نظر شما مواقم نباید حمله می کردیم ه نکردیم.اما بازی دادن سانوگو واقعا جای تعجب نداره؟
نمی دونم اصلا چی شد که گل دومو خوردیم. به نظرم ما خوب هم بازی کردیم.

درباره ی مالکیت توپ هم حق کاملا با شماست منم داخل پرانتز نوشتم منظور این بازی نیست.بعضی از بازی ها ما پشت 18 می ریم بعدش نمی تونیم کاری کنیم.

مهدی در 2/12/1392 | 00:56 گفت:

کاش حد اقل همین رویه رو پیش بگیره و ژیرود رو بدوزه به نیمکت. به حدی ازش بدم میاد که حتی نمیتونید تصور کنید

حسین ملازینل در 2/12/1392 | 00:22 گفت:

دوست من ...
شما بین صحبت هات اشاره هایی به پاسکاری و مالکیت بی نتیجه و رفتن ونگر برای تزریق نفس تازه به تیم صحبت کردی...

تو بازی دیشب 20 دقیقه اول بازی تقریبا به صورت کامل دست ما بود...
توی این 20 دقیقه چه از نظر مالکیت،چه از نظر خلق فرصت گلزنی و چه از نظر تحت فشار گذاشتن تیم مقابل کاملا موفق بودیم...
بعد از اون تا دقیقه 37 که دروازه بانمون اخراج بشه مالکیت توپ در اختیار بایرن بود که تقریبا هیچ فرصت گلزنی نتونستن ایجاد کنن...
بعد از اخراج هم که با 10 نفر عملا ما نمیتونستیم کار خاصی مقابل بایرن انجام بدیم...
چرا؟ چون منطق حکم میکرد که جلوی بهترین تیم حال حاضر دنیا با یک یار کمتر تو خونه ی خودت اولویت گل نخوردن باشه...حالا بگذریم از اینکه در این امر نتونستیم به توفیقی دست پیدا کنیم...
حالا من یه سوالی از شما دارم...
به نظرت اگه رئال مادرید یا چلسی با همین شرایط مقابل همین تیم بازی میکردن استراتژی حمله و فشار رو در پیش میگرفتن؟
به نظر من نه...
دیشب بازی فقط 36 دقیقه شرایط عادی داشت که توی این 36 دقیقه آرسنال و مربیش کاملا بهتر و مسلط تر از بایرن و گواردیولاش با اون همه فوق ستاره عمل کردن...
ببخشید که طولانی شد...

Ali در 1/12/1392 | 23:40 گفت:

نقل قول : تیم ما سال بعد معجزه میکنه.کافیه یه ساله دیگم صبر کنید.ضمن اینکه امسال هم جلیگ و حذفیو داریم.in arsen we trust

پاسخ شما : صد در صد به شرطی که یه مهاجم خوب مثل ماریو مانژوکیچ که احتمالا سال بعد از بایرن بره و یک مدافع وسط خوب و یک مدافع راست خوب بخریم.

Ali در 1/12/1392 | 23:39 گفت:

نقل قول : تیم ما سال بعد معجزه میکنه.کافیه یه ساله دیگم صبر کنید.ضمن اینکه امسال هم جلیگ و حذفیو داریم.in arsen we trust

پاسخ شما : صد در صد به شرطی که یه مهاجم خوب مثل ماریو مانژوکیچ که احتمالا سال بعد از بایرن بره و یک مدافع وسط خوب و یک مدافع راست خوب بخریم.

محسن عاشوری در 1/12/1392 | 23:30 گفت:

کاش تو این دوسه ماه باقیمونده فلامینی فیکس بشه و کاپیتان ..

رضا T در 1/12/1392 | 23:25 گفت:

تیم ما سال بعد معجزه میکنه.کافیه یه ساله دیگم صبر کنید.ضمن اینکه امسال هم جلیگ و حذفیو داریم.in arsen we trust

masoud mahmudpur در 1/12/1392 | 23:11 گفت:

بابا خدایی آدبایور چیزی از ونپرسی کم نداشت!توپ پشت 18 بهش میرسید میدونستی قراره گل بشه!کوشینلی هم به نظر من یکی از بهترین دفاع های جزیرس!اینکه گلب و بقیه هم افت نکردن دلیلش این بود که از تیم رفتن!اگه میموندن خیلی غول میشدیم
ادواردو بدبختم که مصدوم شد

مهرزاد در 1/12/1392 | 23:01 گفت:

هنوز سن ویلشر و رمسی کمه(البته رمسی که امسال ترکوند. بهترین بازیکن نیم فصل)

منظور از ستاره واقعا ستاره هست!

مهرزاد در 1/12/1392 | 22:59 گفت:

در نهایت احترام: سطح ویلشر و ادبایور کوش خیلی پایینتر از فن پرسی و فابرگاس هست.

اون دوتا تفاوت ایجاد می کنند. ولی ویلشر هنوز مونده"منم حرفم همینه کنار اینا باید افراد با تجربه ی خوب باشند"بیشتر تاکیدم رو خط حمله بود

در ضمن چرا الان اسمی از گلب و ادبایور و ادوارد نیست؟
هر چقدر بگیم مصدوم شدن یا ...

masoud mahmudpur در 1/12/1392 | 22:54 گفت:

تو این سالا به غیر از فابرگاس و فن پرسی واقعا کسی ستاره شد؟
------------------------------------------------------------------------
نصری و ویلشر و رمزی و گلب و کوشینلی و آدبایور و ادواردو و تا حدودی چمبو!فکر نکنم تیمی اندازه ی ما تو این چند سال ستاره ساخته باشه

مهرزاد در 1/12/1392 | 22:53 گفت:

البته ارسنال 100% کادر پزشکیش مشکل داره. مشکل یکی دو تا نیست!

masoud mahmudpur در 1/12/1392 | 22:50 گفت:

بابا سانوگو خوب بازی کرد دیگه!ونگر شرایط بازیکنا رو از نزدیک تو تمرینات میبینه!حتما یه چیزی تو سانوگو دیده
مرسی