هافبک دفاعی

نویسنده: Mohammad sadegh

وبلاگ من
نویسنده: Mohammad sadegh
من آرسنال و بارسلونا را دوست دارم
کل بازدید: 6,979 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

هافبک دفاعی

به نظر من یکی از مشکلات تیم ، وجود نداشتن هافبک دفاعی مطمئن است .



من فکر می کنم توی پست هافبک دفاعی بازیکن مطمئنی نداریم .
ما در این پست به برسی گزینه های این پست می پردازیم .

 گزینه هایی که در تیم وجود دارد :


1- آرتتا







آرتتا یکی از گزینه های موجود ما در تیم است .
آرتتا در کل بازیکن خوبی است اما گاهی در بازیها اشتباهات بدی انجام میدهد که گاهی حتی به ضرر تیم تمام می شود .
به نظر من خیلی مطمئن نیست . 


2-فلامینی








فلامینی بازیکن بسیار جنگنده و تقریبا مناسب برای این پست است و در دفاع کردن خوب است ولی اصلا در حمله ها شرکت نمی کند .

3- دیابی ( مصدوم همیشگی )







دیابی شاید یکی از بهترین گزینه های حاضر در تیم باشد اما با وجود مصدومیت هایی که پیدا کرده بود ، شاید به فرم خوب خودش برنگردد .
درمورد بازی اش نظری نمیدهم چون زیاد بازی هایش را ندیدم . 


 
4- ویلشر






بازیکن بسیار بسیار خوبی است و در حمله ها به تیم خیلی کمک میکند اما به نظرم مناسب این پست نیست

 


5- چمبرز





پست اولش همین پست ( هافبک دفاعی ) بوده . بازیکن جوان آینده داری است  اماهنوز نمیشود گفت مناسب است یا نه .


گزینه هایی که در تیم وجود ندارند :


1- سامی خدیرا







یکی از بهترین ها در پست خودش است . بازیکن بسیار خوب و جنگنده ای است و نه تنها خوب دفاع می کند ، بلکه در کار های هجومی نیز شرکت میکند .
خبر هایی وجود دارد که قصد ترک رئال را دارد و این بهترین فرصت از نظر من است.
از نظر من بهترین گزینه است .


 ببخشید اگه زیاد شد .

تمام نوشته ها نظر خودم بوده و ممکن است شما بانظرم مخالف باشید . هر انتقادی را میپزیرم .

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

توپچی جنوب در 18/5/1393 | 00:47 گفت:

راستی یادم رفت بگم ک اصلا حوصله جواب دادن در مورد انتقاد از ونگر وقتی هنوز فصل شروع نشده رو بدم.
این بحث دیگه خعیلی دمده شده شاید اعضای جدید دوست داشته باشن در مورد بودن یا نلودن ونگر بحث کنن ولی شخصا تو این سایت به اندازه یه جلد کتاب 2500 صفحه ای با بچه ها بحث کردم همه چیز داره طبق برنامه پیش میره تیم از بحران مالی خارج شده حالا دیگه ستاره نمیفروشیم همه بازیکنان رو نگه میداریم(اسکلت اصلی تیم) و با خرید ستاره های جدید ک به سبک بازیمون بخورن تیم رو قویتر از قبل میکنیم.
سال قبل جام حذفی رو گرفتیم. امسال هم لیگ برتر رو خواهیم گرفت و تا دو سال دیگه هم تیم رو واسه بردن لیگ قهرمانان اروپا میبندیم

در مورد بحث در باره ونگر هم حمید فرازی وقتی میخواد یکی رو بن کنه این ضرب المثل رو میزاره رو دیوارش و بعد بنش میکنه
هرگز نرود در سنگ آهنی میخ فرو
یه چیزی تو همین مایه هاست و بعد طرف رو بن میکنه حالا این شده حکایت این دوستانمون

توپچی جنوب در 18/5/1393 | 00:27 گفت:

سامی خدیرا رو ک دورش خط قرمز بکش.....
جک ویلشر اصلا پستش اونجا نیست و اصلا رءیس اونجا دیگه بهش بازی نمیده شاید سال 2010 بهش بازی میداد ولی الان نه...
جک ویژگی های منحصر به فرد خودش رو داره ک ب درد هافبک دفاعی نمیخوره....
اگه بازیکن جدیدی نگیریم تو این پست احتمالا با آرتتا و فلامینی و چمبرز فصل رو شروع کنیم واسه این پست....
یکی از حیاتی ترین پست های ممکن تو فوتباله....

Mohammad sadegh در 17/5/1393 | 20:06 گفت:

فرمالن در ازای 15 میلیون پوند به بارسلونا پیوست !!!

امیر صفای نیکو در 17/5/1393 | 18:50 گفت:

من اوچیک تمام آرسنالی های گل هستم.همچنین شما علی ارشدی عزیز...

امید (آنتی فرانسوی) در 17/5/1393 | 18:35 گفت:

دوستان خواهشن تعصبات افراطی نداشته باشید
همچین میگید کاپیتان انگار دلپیرو یا زانتی داره میره این ورمالن بعد دنی اگر بیشترین اشتباه منجر به گل رو تو دو فصل اخیر داشته
جناب فلامینی هم عامل شیش تایی شدن ما مقابل سیتی بود نتونست توپ رو استپ کنه فرناندینیوی بی خاصیت هم کشید تو گل از همون موقع ریتتم بازی تغییر کرد
این آرتتا هم که جلوی تیم های بزرگ فقط گند میزنه جلوی ناپولی با اون اخراج مسخره تیم رو به باخت داد و دوم شدیم و خوردیم به بایرن تو بازی چلسی هم رفت و برگشت سوتی داد پدر تیمو درآورد
مرتساکر هم که دیگه هیچی
خداوکیلی از بین مدعیان لیگ برتر و اروپا کی حاضره به آرتتا و مرتساکر و فلامینی و ژیرو و پولدی بازی بده
خواهشن منصف باشید

علی ارشدی در 17/5/1393 | 18:05 گفت:

@ محمد حسین
آره داداش این دو نفر ضربه ای به آرسنال زدن که هیچ کس نزد

____________________________________

@امیرصفای نیکو

در مورد آرسنالی نبودن پژمان معذرت خواهی کرد شما هم به دل نگیر از راه دور روی هم رو ببوسین

اما در مورد فروش بازیکنا: من انکار نکردم فروششون رو اگر جمله من رو یه بار دیگه بخونی می بینی که نوشتم: "باشگاه نمی خواست کاپیتان هاش رو بفروشه (بازیکن های خوب رو چرا، چون به پولش احتیاج داشتن ولی کاپیتان تیم رو نه) "

حالا اینجا بحث تا حد رزیادی سلیقه است: لازم بود ورزشگاه جدید بسازیم؟ ممکنه بعضیا بگن بله و دلایل خودشونو داشته باشن بعضیام بگن نه با دلایل خودشون

و در مورد تامین مالی بودجه ساختن ورزشگاه: ممکنه بعضیا همین کار باشگاهو قبول داشته باشن یعنی استفاده از منابع و در آمد های خود باشگاه بعضیا هم روش دیگه رو بپسندن

امیر صفای نیکو در 17/5/1393 | 15:37 گفت:

بعضی دوستان شروع کردن به گفتن الفاظی مثل آرسنالی نبودن من و بقیه دوستان که از همین جا باید بگم کسی که دلش برای پیشرفت تیمش میتپه و فقط تیم آرسنال مهمه و نه سرمربی،آرسنالی نیست و شما دوستی که فقط اسم سرمربی برات مهمه و نه باشگاه و نه آوازه و نه اعتبار یک مجموعه آرسنالی هستی.
.................................
بعضی دوستان هم صحبتهای فصل پیشین را رو آوردن و از رفتن فابرگاس و ونپرسی و غیره صحبت کردن که جناب سر مربی خیلی واضح گفتن که وضعیت مالی بد و عدم توان رقابت در این عرصه باعث فروش امثال سانگ و نصری و کلیچی و ونپرسی و .... شده.
ضمن اینکه دقیقا با مهرزاد موافقم...امثال که همه چی هست خدا رو شکر و توان مالی و ... وانشاالله عدم مصدومیت ها ببینیم ونگر چه خواهد کرد.ضمن اینکه ونگر تا زمانی که سر مربی آرسنال باشه برای من کاملا قابل احترامه و ارزشمند.دست آورد هاش هم برای آرسنال یادگاری ارزشمند هست همچنین....................................

majid در 17/5/1393 | 14:46 گفت:


میلاد؟!!!! مجیدم مهرزاد جان

مهرزاد در 17/5/1393 | 13:54 گفت:

@ اقا میلاد
منظور از تغییر این که ارسنال بتونه به موفقیت قابل توجه برسه همین.
بنده هم نه قدرت اجرایی ندارم. (اگه تصمیم گیرنده ی نهایی هم بودم تا یه مربیه نسبتا جوون و با انگیزه ی زیاد مثل کلوپ یا راجرز پیدا نمی کردم به راحتی تغییر نمی دادم. یا به یه کسی مثل کسی که ونگر رو اورد اعتماد می کردم. )
----------------------------------------
ارسنال تحت هیچ شرایطی امسال نباید از تیم های بزرگ گلباران بشه. حداقل این من یونایتد رو یه بار ببره خسته شدیم به خدا!

------------------------------------------------
یه چیز دیگه هم این که اصلا با بزیز به پاش موافق نیستم. خرید پارسال واقعا خوب بود. درباره ی سانچز هم نمی شه الان نظر داد باید دید تو فصل چیکار می کنه. گرچه من ترجیح می دادم یه دفاع وسط خیلی مطمئن همون چیزی که خبرش الان تو سایت هست. خوده ونگر می گه : ونگر قبول دارد که آنها باید در برابر بزرگترین رقبا عملکرد دفاعی بهتری نشان دهند. داشته باشیم به یه تمام کننده ی عالی(البته باید ببینیم سانچز چیکار می کنه) می خریدیم.
--------
به راستی که زمان تغییر است.

محمد حسین در 17/5/1393 | 13:43 گفت:

نقل قول : @امیر صفای نیکو
افتخار اینه که برای چند سال با بودجه محدود تیم رو باز هم در بالاترین سطح نگه داشتیم
باشگاه نمی خواست کاپیتان هاش رو بفروشه (بازیکن های خوب رو چرا، چون به پولش احتیاج داشتن ولی کاپیتان تیم رو نه)
فابرگاس رو باشگاه فروخت؟؟؟ داستانش رو یادمون رفته؟ چه کارایی کرد آخرشم پول گذاشت خودش تا بره پیش عشق بچگیش! باشگاه می تونه بازیکنی که خودش پول میذاره واسه رفتنش رو نگه داره؟
ون پرسی هم یه عوضی بد تر از اون! مطمئنا باشگاه هیچ وقت قصد فروش اینا رو نداشت خودشون به بدترین شکل ممکن رفتن


پاسخ شما : علی آقا بد قاتی کردیا!!!!
معلومه خیلی کینه داری از این دو تا
البته نصری رو یادت رفت فحش کاریش کنی

محمد حسین در 17/5/1393 | 13:40 گفت:

سلام
فلامینی پوگبا نیست ( که البته اگه نمیرفت میلان شاید میتونست پوگبا هم بشه) ولی این که میگن فلامینی به درد نمیخوره دیگه خیلی کم لطفیه. فلامینی بازی با بایرن مونیخ انقدر دونده و غیرتی بازی کرد که همه کف کرده بودن. و فراموش نکنید بازی برگشت با من سیتی کی با گلش از شکست نجاتمون داد و گرنه یه مشت شیخ دبلمون کرده بودن. ولی خب شایدم طراحی و بازیخونیش خیلی خوب نیست و گاهی بد سوتی میده. تو یه بازی به نظرم یه گل به خودی بد زد که بازی برده مساو شد.
در مورد دیابی هم که تقریبا دو فصله که مصدومه بگم که واقعا در اوج دوران بازیش بد شانسی آورد وگرنه داشت به یکی از کلیدی ترین بازیکنا تبدیل میشد. همون سالی که سانتی هم تازه اومده بود. دیابی میتونه خیلی خیلی خوب بشه امسال
ولی برای قهرمان شدن خرید یه هافبک دفاعی خوب ضرر نداره. مثلا اگه سانگ برگرده چطوره؟ چون مثل که از بارسا میخواد بره. من خیلی خیلی قبولش دارم واسه ی تیمی مثل آرسنال.

majid در 17/5/1393 | 13:20 گفت:

نقل قول : امسال به جورایی واسه من اتمام حجت با ونگره باید یه کار بزرگ کنیم یا لیگ اول بشیم یا تو جام باشگاه ها به 1/4 برسیم.

به راستی که زمان تغییر هست.


پاسخ شما :
حرفت واسم عجیبه مهرزاد. با اینکه به عنوان یه پسر مودب و محترم میشناسمت اما بعضی از حرفات واسم یکمی عجیبه... یه جوری میگی امسال ساله اتمام حجت من با ونگره که مثلا هرکی ندونه فک میکنه شما قدرته اخراجشو داری و داری ضرب العجل میدی بهش... حالا از این قضیه بگذریم یه بحث دیگه ایم وجود داره, از یه طرف میگی امسال ساله اتمام حجته و اخرین فرصت ونگر و از طرف دیگه میگی به راستی زمان تغییره... خب الان بنده خدا ونگر تکلیف خودشو نمیدونه که بالاخره زمان تغییره یا هنوز یه سال دیگه فرصت داره؟؟؟

امیر در 17/5/1393 | 12:41 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : نقل قول : همچی بعضیا از دیابی و آرتتا و فلامینی تعریف و تمجید میکنن که هرکی ندونه فک میکنه ی پا یحیی توره و پوگبا هستن واسه خودشون!!!
بابا یکم واقعی فوتبالارو ببینید نه با فانتزی و رویاهای خودتون....اعصاب خرد کنی تر از ونگر،طرفدارایی هستن که هر بازیکن آرسنال رو بهترین میدونن توی کل دنیا!!!! پس واسه چی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا لیگ برتر نمیشیم؟؟؟؟


پاسخ شما : اولا که کسى نميگه ديابي و فلامينى توره و پوگبا هستن...دوما هر کى فکر ميکنه ونگر اعصاب خورد کنه اين همه مربى خوش تيپ و جينگول تو تيماى ديگه هست.بريد طرفدار اونا بشيد اگه اعصابتون و ونگرو طرفداراى تيم خورد ميکنن (گوارديولا,کارلتوو...هر سالم جام ميگيرن)بعدم يه سرى از تازه هواداراى ارسنال واقعا تکليفشون با خودشون معلوم نيس يه فصل که ونگر خريد نميکنه فحش اول و اخر و بهش ميديد فصلى هم ۴تا ۴تا ميخره باز هم ميگيد ونگر فلان...فقط ميخوايد غر بزنيد...يه ذره هم واقع بين باشيد...اينهمه افتخارى که مثل پتک تو سر ونگر ميکوبيد ميگيد چرا جام نميگيره (مثل قهرمانى بدون شکست و دبل و...)ميشه بپرسم غير از بازيکن هاى اون موقع مديون زحمات کى بوده؟معلومه خود ونگر..ببخشيد ولى وقتى با اين همه افتخار و ميراثى به اين بزرگى مثل ورزشگاه امارات به ونگر ميگى اعصاب خوردکن سکوت اصلا جايز نيست...


پاسخ شما : چی میگی عزیز جان؟یعنی اینم شد افتخار باشگاه؟ساخت ورزشگاه با فروش کاپیتان های آرسنال به تیم های رقیب؟؟؟این دیگه از اون حرفها بود.
البته این فصل خیلی چیزهای گنگ برای من هوادار روشن میشه.اینکه امسال اولین سالی هست که توان مالی خوبی داشتیم واگه 6 تا از چلسی خوردیم میفهمم که شخص ونگر ضعف داره و اگه 6 تاهم زدیم افتخارش باز برای ونگره و ما هوادارها.فعلا نظر ندیم بهتره.


پاسخ شما : اقا حرف منو قبول ندارید میتونید قبول نکنید اما به قول خودت این فصل خیلی چیزها معلوم میشه...معلوم میشه که اگر ونگر فابرگاس رو به میل خودش فروخته بود چرا فابرگاس از صمیم قلب دوست داشت برگرده ارسنال اما ونگر کوچکترین چراغ سبزی نشون نداد.
معلوم میشه که ونگر با چندین قهرمانی های جور واجور و نگه داشتن تیم تو بد ترین شرایط مالی جزو 4 تیم برتر انگلستان (که خیلی از تیم ها با وجود خرج های کلان تر از ارسنال نتتونستن مثل ارسنال 17 سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند) چرا هنوز ونگرو میکوبید...من بهتون میگم...
چون هوادار واقعی ارسنال نیستید....
نمیگم هوادار واقعی ارسنال باید فقط طرفدار ونگر باشه!نه! من خودم طرفدار کاپلو ام و خیلی دوست دارم یه بار به خاطر دل خودم رو نیمکت ارسنال ببینمش البته بعد از باز نشستگی ونگر!
ولی مگه یه هوادار از مربی تیمش چی میخواد؟ غیر دلسوزی برای تیم و کسب افتخار و وفاداری.......میشه بپرسم کدوم اینارو ونگر نداره؟
این همه افتخارات ارسنال که شده جزو big 4 حالا خوبه نصفش مال زمان مربیگری خود ونگره....
من نمیگم تیم متکی به ونگره و ونگر بره ال میشه بل میشه...
اما حداقل تا زمانی که هست قدر این مربی که این همه افتخار برای ارسنال ثبت کرده بدونیم اقایون هوادار واقعی....


پاسخ شما : همچی میگین 17 بار پیاپی رفتیم جام باشگاه های اروپا که هرکی ندونه انگار چند بار قهرمان شدیم این جامو...!!!
کلا یکبار رفتیم فینال،تو رو خدا تعصبات الکی نداشته باشیم!!!

مهرزاد در 17/5/1393 | 12:41 گفت:

امسال به جورایی واسه من اتمام حجت با ونگره باید یه کار بزرگ کنیم یا لیگ اول بشیم یا تو جام باشگاه ها به 1/4 برسیم.

به راستی که زمان تغییر هست.

Pezhman در 17/5/1393 | 12:05 گفت:

چشم علی اقا من معذرت میخوام از همه...ببخشید دوستان...(:

علی ارشدی در 17/5/1393 | 11:56 گفت:

@پژمان
لطفا از به کار بردن عباراتی مثل شما آرسنالی نیستین و .. پرهیز کنین
اینجا همه طرفدار آرسنالن نظر هر کسی محترمه تا وقتی بدون توهین باشه
متشکر

Pezhman در 17/5/1393 | 11:45 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : همچی بعضیا از دیابی و آرتتا و فلامینی تعریف و تمجید میکنن که هرکی ندونه فک میکنه ی پا یحیی توره و پوگبا هستن واسه خودشون!!!
بابا یکم واقعی فوتبالارو ببینید نه با فانتزی و رویاهای خودتون....اعصاب خرد کنی تر از ونگر،طرفدارایی هستن که هر بازیکن آرسنال رو بهترین میدونن توی کل دنیا!!!! پس واسه چی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا لیگ برتر نمیشیم؟؟؟؟


پاسخ شما : اولا که کسى نميگه ديابي و فلامينى توره و پوگبا هستن...دوما هر کى فکر ميکنه ونگر اعصاب خورد کنه اين همه مربى خوش تيپ و جينگول تو تيماى ديگه هست.بريد طرفدار اونا بشيد اگه اعصابتون و ونگرو طرفداراى تيم خورد ميکنن (گوارديولا,کارلتوو...هر سالم جام ميگيرن)بعدم يه سرى از تازه هواداراى ارسنال واقعا تکليفشون با خودشون معلوم نيس يه فصل که ونگر خريد نميکنه فحش اول و اخر و بهش ميديد فصلى هم ۴تا ۴تا ميخره باز هم ميگيد ونگر فلان...فقط ميخوايد غر بزنيد...يه ذره هم واقع بين باشيد...اينهمه افتخارى که مثل پتک تو سر ونگر ميکوبيد ميگيد چرا جام نميگيره (مثل قهرمانى بدون شکست و دبل و...)ميشه بپرسم غير از بازيکن هاى اون موقع مديون زحمات کى بوده؟معلومه خود ونگر..ببخشيد ولى وقتى با اين همه افتخار و ميراثى به اين بزرگى مثل ورزشگاه امارات به ونگر ميگى اعصاب خوردکن سکوت اصلا جايز نيست...


پاسخ شما : چی میگی عزیز جان؟یعنی اینم شد افتخار باشگاه؟ساخت ورزشگاه با فروش کاپیتان های آرسنال به تیم های رقیب؟؟؟این دیگه از اون حرفها بود.
البته این فصل خیلی چیزهای گنگ برای من هوادار روشن میشه.اینکه امسال اولین سالی هست که توان مالی خوبی داشتیم واگه 6 تا از چلسی خوردیم میفهمم که شخص ونگر ضعف داره و اگه 6 تاهم زدیم افتخارش باز برای ونگره و ما هوادارها.فعلا نظر ندیم بهتره.


پاسخ شما : اقا حرف منو قبول ندارید میتونید قبول نکنید اما به قول خودت این فصل خیلی چیزها معلوم میشه...معلوم میشه که اگر ونگر فابرگاس رو به میل خودش فروخته بود چرا فابرگاس از صمیم قلب دوست داشت برگرده ارسنال اما ونگر کوچکترین چراغ سبزی نشون نداد.
معلوم میشه که ونگر با چندین قهرمانی های جور واجور و نگه داشتن تیم تو بد ترین شرایط مالی جزو 4 تیم برتر انگلستان (که خیلی از تیم ها با وجود خرج های کلان تر از ارسنال نتتونستن مثل ارسنال 17 سال پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشند) چرا هنوز ونگرو میکوبید...من بهتون میگم...
چون هوادار واقعی ارسنال نیستید....
نمیگم هوادار واقعی ارسنال باید فقط طرفدار ونگر باشه!نه! من خودم طرفدار کاپلو ام و خیلی دوست دارم یه بار به خاطر دل خودم رو نیمکت ارسنال ببینمش البته بعد از باز نشستگی ونگر!
ولی مگه یه هوادار از مربی تیمش چی میخواد؟ غیر دلسوزی برای تیم و کسب افتخار و وفاداری.......میشه بپرسم کدوم اینارو ونگر نداره؟
این همه افتخارات ارسنال که شده جزو big 4 حالا خوبه نصفش مال زمان مربیگری خود ونگره....
من نمیگم تیم متکی به ونگره و ونگر بره ال میشه بل میشه...
اما حداقل تا زمانی که هست قدر این مربی که این همه افتخار برای ارسنال ثبت کرده بدونیم اقایون هوادار واقعی....

علی ارشدی در 17/5/1393 | 10:36 گفت:

@امیر صفای نیکو
افتخار اینه که برای چند سال با بودجه محدود تیم رو باز هم در بالاترین سطح نگه داشتیم
باشگاه نمی خواست کاپیتان هاش رو بفروشه (بازیکن های خوب رو چرا، چون به پولش احتیاج داشتن ولی کاپیتان تیم رو نه)
فابرگاس رو باشگاه فروخت؟؟؟ داستانش رو یادمون رفته؟ چه کارایی کرد آخرشم پول گذاشت خودش تا بره پیش عشق بچگیش! باشگاه می تونه بازیکنی که خودش پول میذاره واسه رفتنش رو نگه داره؟
ون پرسی هم یه عوضی بد تر از اون! مطمئنا باشگاه هیچ وقت قصد فروش اینا رو نداشت خودشون به بدترین شکل ممکن رفتن

امیر صفای نیکو در 17/5/1393 | 10:02 گفت:

نقل قول : نقل قول : همچی بعضیا از دیابی و آرتتا و فلامینی تعریف و تمجید میکنن که هرکی ندونه فک میکنه ی پا یحیی توره و پوگبا هستن واسه خودشون!!!
بابا یکم واقعی فوتبالارو ببینید نه با فانتزی و رویاهای خودتون....اعصاب خرد کنی تر از ونگر،طرفدارایی هستن که هر بازیکن آرسنال رو بهترین میدونن توی کل دنیا!!!! پس واسه چی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا لیگ برتر نمیشیم؟؟؟؟


پاسخ شما : اولا که کسى نميگه ديابي و فلامينى توره و پوگبا هستن...دوما هر کى فکر ميکنه ونگر اعصاب خورد کنه اين همه مربى خوش تيپ و جينگول تو تيماى ديگه هست.بريد طرفدار اونا بشيد اگه اعصابتون و ونگرو طرفداراى تيم خورد ميکنن (گوارديولا,کارلتوو...هر سالم جام ميگيرن)بعدم يه سرى از تازه هواداراى ارسنال واقعا تکليفشون با خودشون معلوم نيس يه فصل که ونگر خريد نميکنه فحش اول و اخر و بهش ميديد فصلى هم ۴تا ۴تا ميخره باز هم ميگيد ونگر فلان...فقط ميخوايد غر بزنيد...يه ذره هم واقع بين باشيد...اينهمه افتخارى که مثل پتک تو سر ونگر ميکوبيد ميگيد چرا جام نميگيره (مثل قهرمانى بدون شکست و دبل و...)ميشه بپرسم غير از بازيکن هاى اون موقع مديون زحمات کى بوده؟معلومه خود ونگر..ببخشيد ولى وقتى با اين همه افتخار و ميراثى به اين بزرگى مثل ورزشگاه امارات به ونگر ميگى اعصاب خوردکن سکوت اصلا جايز نيست...


پاسخ شما : چی میگی عزیز جان؟یعنی اینم شد افتخار باشگاه؟ساخت ورزشگاه با فروش کاپیتان های آرسنال به تیم های رقیب؟؟؟این دیگه از اون حرفها بود.
البته این فصل خیلی چیزهای گنگ برای من هوادار روشن میشه.اینکه امسال اولین سالی هست که توان مالی خوبی داشتیم واگه 6 تا از چلسی خوردیم میفهمم که شخص ونگر ضعف داره و اگه 6 تاهم زدیم افتخارش باز برای ونگره و ما هوادارها.فعلا نظر ندیم بهتره.

Pezhman در 17/5/1393 | 01:45 گفت:

نقل قول : همچی بعضیا از دیابی و آرتتا و فلامینی تعریف و تمجید میکنن که هرکی ندونه فک میکنه ی پا یحیی توره و پوگبا هستن واسه خودشون!!!
بابا یکم واقعی فوتبالارو ببینید نه با فانتزی و رویاهای خودتون....اعصاب خرد کنی تر از ونگر،طرفدارایی هستن که هر بازیکن آرسنال رو بهترین میدونن توی کل دنیا!!!! پس واسه چی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا لیگ برتر نمیشیم؟؟؟؟


پاسخ شما : اولا که کسى نميگه ديابي و فلامينى توره و پوگبا هستن...دوما هر کى فکر ميکنه ونگر اعصاب خورد کنه اين همه مربى خوش تيپ و جينگول تو تيماى ديگه هست.بريد طرفدار اونا بشيد اگه اعصابتون و ونگرو طرفداراى تيم خورد ميکنن (گوارديولا,کارلتوو...هر سالم جام ميگيرن)بعدم يه سرى از تازه هواداراى ارسنال واقعا تکليفشون با خودشون معلوم نيس يه فصل که ونگر خريد نميکنه فحش اول و اخر و بهش ميديد فصلى هم ۴تا ۴تا ميخره باز هم ميگيد ونگر فلان...فقط ميخوايد غر بزنيد...يه ذره هم واقع بين باشيد...اينهمه افتخارى که مثل پتک تو سر ونگر ميکوبيد ميگيد چرا جام نميگيره (مثل قهرمانى بدون شکست و دبل و...)ميشه بپرسم غير از بازيکن هاى اون موقع مديون زحمات کى بوده؟معلومه خود ونگر..ببخشيد ولى وقتى با اين همه افتخار و ميراثى به اين بزرگى مثل ورزشگاه امارات به ونگر ميگى اعصاب خوردکن سکوت اصلا جايز نيست...

حامد در 16/5/1393 | 23:17 گفت:

این بحث در مورد گزینه های داخل تیم بود که میتونن هافبک دفاعی بازی کنن یا نه

وگرنه دیابی و فلامینی که هیچ نصف دیگه بازیکنا نیمکت نشین تیمای بالا تر از خودمون هستن.بعدش هنوز دیابی 2بازی نکرده ببینیم خوبه یا نه

در تکمیل صحبتای اقا امیر وسط فصل که میشه ارسنال مهره معمولی هم نداره چه برسه به کلیدی

چند خبر::

یووه جکی رو میخواد

ویدال داره تموم میکنه با 60 میلیون و هفته 230 تا

دی ماریا هم رفتنش به پی اس جی کنسل شده تنها مانع نیومدنش به یونایتد جام باشگاه هاست

امیر صفای نیکو در 16/5/1393 | 22:12 گفت:

نقل قول : همچی بعضیا از دیابی و آرتتا و فلامینی تعریف و تمجید میکنن که هرکی ندونه فک میکنه ی پا یحیی توره و پوگبا هستن واسه خودشون!!!
بابا یکم واقعی فوتبالارو ببینید نه با فانتزی و رویاهای خودتون....اعصاب خرد کنی تر از ونگر،طرفدارایی هستن که هر بازیکن آرسنال رو بهترین میدونن توی کل دنیا!!!! پس واسه چی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا لیگ برتر نمیشیم؟؟؟؟


پاسخ شما : دقیقا.وسط فصل که میشه باز میان میگن آرسنال مهره کلیدی نداشت...

امیر در 16/5/1393 | 20:52 گفت:

همچی بعضیا از دیابی و آرتتا و فلامینی تعریف و تمجید میکنن که هرکی ندونه فک میکنه ی پا یحیی توره و پوگبا هستن واسه خودشون!!!
بابا یکم واقعی فوتبالارو ببینید نه با فانتزی و رویاهای خودتون....اعصاب خرد کنی تر از ونگر،طرفدارایی هستن که هر بازیکن آرسنال رو بهترین میدونن توی کل دنیا!!!! پس واسه چی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا لیگ برتر نمیشیم؟؟؟؟

امیر در 16/5/1393 | 20:50 گفت:

همچی بعضیا از دیابی و آرتتا و فلامینی تعریف و تمجید میکنن که هرکی ندونه فک میکنه ی پا یحیی توره و پوگبا هستن واسه خودشون!!!
بابا یکم واقعی فوتبالارو ببینید نه با فانتزی و رویاهای خودتون....اعصاب خرد کنی تر از ونگر،طرفدارایی هستن که هر بازیکن آرسنال رو بهترین میدونن توی کل دنیا!!!! پس واسه چی قهرمان جام باشگاه های اروپا یا لیگ برتر نمیشیم؟؟؟؟

Pezhman در 16/5/1393 | 20:48 گفت:

من فکر ميکنم کلا سيستم ونگر مثل تيم هاى ديگر نيست که يه هافبک دفاعى صرف داشته باشه (منظورم هافبک دفاعى قلدره) يعنى بيشتر دوست داره هافبک بازيساز داشته باشه تو اين پست تا هافبک قلدر...

Pezhman در 16/5/1393 | 20:47 گفت:

من فکر ميکنم کلا سيستم ونگر مثل تيم هاى ديگر نيست که يه هافبک دفاعى صرف داشته باشه (منظورم هافبک دفاعى قلدره) يعنى بيشتر دوست داره هافبک بازيساز داشته باشه تو اين پست تا هافبک قلدر...

Pezhman در 16/5/1393 | 20:47 گفت:

من فکر ميکنم کلا سيستم ونگر مثل تيم هاى ديگر نيست که يه هافبک دفاعى صرف داشته باشه (منظورم هافبک دفاعى قلدره) يعنى بيشتر دوست داره هافبک بازيساز داشته باشه تو اين پست تا هافبک قلدر...

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 20:01 گفت:

به نظرتون ناستاسیچ بهتره یا دنیل اگر ؟؟

حامد در 16/5/1393 | 19:32 گفت:

رفتن ورما قطعی شده جایگزینش یا ناستاسیچ یا دنیل اگر هست چون راجرز اجازه خروج رو داده بش.

به نظر من رو دیابی میشه کار کرد یا همین چمبرز فلامینی هم خوبه لازم نیست بره جلو هافبک دفاعی

اگه قرار هافبک دفاعی هم بره جلو پس من برم جلو ضدحمله رو بگیرم؟؟؟؟؟

آرین در 16/5/1393 | 19:27 گفت:

ونگر گفته از چمبرز تو هافبک دفاعی استفاده میکنه.به نظرم بهترین گزینه برای هافبک دفاعیمون همین چمبرزه.یه مدافع میخوایم

koorosh در 16/5/1393 | 19:01 گفت:

بهترین گزینه از نظر من دی یانگ هست. فوق العاده جنگدس . شنیدم منچستر با 8 م پوند داره با میلان توافق میکنه براش. قیمتشم مناسبه

mehdi در 16/5/1393 | 18:38 گفت:

ظاهرا رییس گفته که می خواد از چمبرز رو بذاره هافبک دفاعی....................البته فقط چند بازی.

majid در 16/5/1393 | 17:35 گفت:

نقل قول : فلامینی و ویلشر به نظر من میتونن هافبک دفاعیمون رو جمع کنن و گزینه ایی که من این فصل خیلی بهش امید دارم ابو دیابی دوست داشتنی هست که اومده جبران مافات کنه

من باورم نمیشه که هنوز کسی هست که برا خوندن اخبار سایت ورزش 3 رو باز کنه
مزخرفترین سایت ورزشی کل دنیا باید انتخاب شه خودش منبع میده خودش تایید میکنه خودشم تکذیب میکنه رویس =آرسنال!


پاسخ شما :

عینا از سایت گل برمیداره ترجمه میکنه اما ترجمه هاش چپرچلاقه

حامد **رنگی** در 16/5/1393 | 16:33 گفت:

فلامینی و ویلشر به نظر من میتونن هافبک دفاعیمون رو جمع کنن و گزینه ایی که من این فصل خیلی بهش امید دارم ابو دیابی دوست داشتنی هست که اومده جبران مافات کنه

من باورم نمیشه که هنوز کسی هست که برا خوندن اخبار سایت ورزش 3 رو باز کنه
مزخرفترین سایت ورزشی کل دنیا باید انتخاب شه خودش منبع میده خودش تایید میکنه خودشم تکذیب میکنه رویس =آرسنال!

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 16:28 گفت:

نقل قول : دي ولت: رويس به آرسنال مي‌رود

آرسنال محتمل‌ترين مقصد بعدي ملي‌پوش آلمان، يعني مارکو رويس است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنام دي ولت آلمان خبر داده دورتموند به هيچ عنوان قصد ندارد يکي ديگر از ستارگانش را به بايرن مونيخ واگذار کند و آرسنال محتمل‌ترين مقصد بعدي ستار جوان ملي‌پوش آلمان است، چرا که آرسن ونگر مدت‌هاست که او را ستايش مي‌کند و زير نظر دارد. اين روزنامه همچنين پيش‌بيني کرده اين انتقال در تابستان سال 2015 قطعي خواهد شد و نه امسال. ليورپول و منچستر يونايتد ديگر تيم‌هايي هستند که شواهد، حاکي از علاق شديد آن‌ها به رويس است.



پاسخ شما :
اگه بیاد آرسنال که خیلی عالیه .

majid در 16/5/1393 | 16:25 گفت:

دي ولت: رويس به آرسنال مي‌رود

آرسنال محتمل‌ترين مقصد بعدي ملي‌پوش آلمان، يعني مارکو رويس است.

به گزارش "ورزش سه"، روزنام دي ولت آلمان خبر داده دورتموند به هيچ عنوان قصد ندارد يکي ديگر از ستارگانش را به بايرن مونيخ واگذار کند و آرسنال محتمل‌ترين مقصد بعدي ستار جوان ملي‌پوش آلمان است، چرا که آرسن ونگر مدت‌هاست که او را ستايش مي‌کند و زير نظر دارد. اين روزنامه همچنين پيش‌بيني کرده اين انتقال در تابستان سال 2015 قطعي خواهد شد و نه امسال. ليورپول و منچستر يونايتد ديگر تيم‌هايي هستند که شواهد، حاکي از علاق شديد آن‌ها به رويس است.

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 15:34 گفت:

بازیکنایی که داریم تو این پست زیاد خوب نیستند .

باید یه بازیکن خوب بخریم .

koorosh در 16/5/1393 | 15:33 گفت:

بهترین گزینه از نظر من دی یانگ هست. فوق العاده جنگدس . شنیدم منچستر با 8 م پوند داره با میلان توافق میکنه براش. قیمتشم مناسبه

leo zadoorian در 16/5/1393 | 15:20 گفت:

فعلا بهترین گزینه به نظرم فلامینیه تو حمله ها هم آرتتاست که شرکت نمیکنه تا حالا آرتتا رو تو 18 قدم حریف دیدید؟ولی فلامینه 2 تا گل زد امسال اگه اشتباه نکنم چه گلی زد به کاردیف

A.Djahed در 16/5/1393 | 14:58 گفت:

بازیکنایی که گفتید اصل به درد هافبک دفاعی نمی خورن . یه ذره فلامینی ، قدیما از بهترین هافبک دفاعی جهان بود .عجله چه اواقب ناگواری به دنبال داره .

adel در 16/5/1393 | 14:47 گفت:

فلامینی که اصلا به درد نمیخوره,آرتتا و دیابی و چمبرز واسه این پست خوبن.

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 14:38 گفت:

کوروش راست میگه . نایجل دی یانگ هم خوبه .

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 14:37 گفت:

هادی با نظرت موافقم

koorosh در 16/5/1393 | 14:37 گفت:

بهترین گزینه از نظر من دی یانگ هست. فوق العاده جنگدس . شنیدم منچستر با 8 م پوند داره با میلان توافق میکنه براش. قیمتشم مناسبه

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 14:34 گفت:

به نظر من یه نفر رو باید تو این پست بخریم .

هادی در 16/5/1393 | 14:29 گفت:

ویلشر برای هافبک دفاعی اصلا خوب نیس. همینجوریش آمار کارت های رنگی رنگی و محرومیت و مصدومیتش گوش فلکو کر کرده دیگه تو جنگنده ترین پستم بازی کنه که دیگه واویلا...
نمیدونم دقت کردید یا نه، ولی تا بازی ما یه خورده حساس می شه و نیاز به گل زنی داریم و نمی تونیم گل بزنیم، اولین کسی که کارت زرد می گیره و شروع می کنه به خطاهای عمدی و زورش میاد و داد و بیداد راه میندازه ویلشره...
یه ذره شخصیتش درون گرا نیس و تو همه درگیری های حاشیه ای ظاهر میشه. اونو با یحیی توره مقایسه کنین...
هزارتا خطا روش میشه و بازم پا میشه بازی می کنه و بهترین اثر رو میذاره
...........................
دیابی و آرتتا هم که اصلا دفاعی نیستن. مجبور بشن اونجا بازی می کنن. هاقبک وسطن. در موردشون حرفی ندارم.
-----------------------------
چمبرز شاید سه چهار سال دیگه به درد هافبک دفاعی آرسنالی بخوره که بازیکنایی مث اوزیل و رمسی و سانچز یدک کش نام بزرگشن. آیا جمبرز با اون تجربه لیاقت رهبری وسط میدان چهارمین تیم پرطرفدار دنیا رو داره؟؟؟؟ البته باید دید چطور پیشرفت می کنه...
................................
فلامینی، فقط و فقط یه تخریب چیه که اصلا نمیتونه بازی سازی کنه و برنامه ای عمل کنه. تازه خیلی مواقع هم اصلا مراقب تکلایی که میزنه نیس. نمونه اش همین بازی قبل با موناکو یا اون بازی تو لیگ پارسال که نمیدونم با کی بود فقط می دونم مستقیم اخراج شد...
--------------------------------
نتیجه حرفام:
یا باید یه هافبک دفاعی بخریم، از بین کاروالیو و اشنایدرلین و خدیرا (به همین ترتیب اولویت) یا آقا جون کلا قید بازی با هافبک دفاعی رو بزنیم. این تیم یه هافبک دفاعی 24 تا 28 ساله میخواد.

سید محمد رضا در 16/5/1393 | 14:27 گفت:

کوکلن هم هافبک دفاعی هستش که بعد از یک فصل قرضی بازی کردن برگشته به تیم و هنوز تکلیف سال بعدش معلوم نیس.
اگه قرار باشه خرید داشته باشیم باید تو این پست فروش هم داشته باشیم.
ضمن اینکه شخصا ویلشر رو نمیتونم هافبک دفاعی تصور کنم چون تو پست هافبک وسط سالی 3بار مصدوم میشه ,مطمئنا نمیتونه کار یه هافبک دفاعی رو انجام بده.

علیرضا در 16/5/1393 | 14:13 گفت:

@ مهرزاد
بزرگترین مشکل ارسنال نوک حمله هست.

------------------------------------

دقیقا.من که امیدم به کمپله.وگرنه از اون دو تا بخاری بلند نمیشه.مخصوصا جیرو
ما یه سوپر استار می خوایم اون جلو.یه فینیشر تمام عیار که امیدوارم نقششو کمپل بازی کنه امسال برامون

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 14:02 گفت:

به نظر من یه نفر رو باید تو این پست بخریم .

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 13:57 گفت:

چرا کسی نظر نمیده ؟؟

علیرضا در 16/5/1393 | 13:56 گفت:

آرتتا که پاشنه آشیل تیم بود پارسال و اون جنگندگی و قلدریو واسه هافبک دفاعی نداره.اصلا پستش این نیست.

فلامینی جنگنده هست ولی پاسوریش خوب نیست و مثل قدیما بازی نمیکنه دیگه.

دیابی و ویلشر که اصلا پستشون این نیست و فکرم نکنم جواب بدن اونجا.جفتشون هافبک مرکزین.

چمبرزم که ریسکه چون هنوز جوونه و بازی ام نکرده.نمیدونم شایدم جواب بده.

گزینه هایی مثل خدیرا ، اشنایدرلین ، بندر و کاروالیو به ما لینک شدن امسال.

خدیرا خیلی بازیکن خوبیه ولی من یه هافبک میانی به حسابش میارم نه دفاعی.ولی به گمونم بتونه اونجا بازی کنه.

اشنایدرلین و فقط یه کلیپ ازش دیدم ولی به نظرم بازیکن خوبیه و همون چیزیه که ما میخوایم.جونم هست ولس ظاهرا به خاطر مربی سابقش میخواد بره تاتنهام

بندر و کاروالیو رو هم تا حالا بازیشونو ندیدم و فقط تعریفشونو شنیدم.

نمیدونم کدوم یکی از اینا بهتره برا تیم ، فقط یه چیزو میدونم که ما حتما احتیاج به خرید داریم تو این پست.

ممنون از پستت

مهرزاد در 16/5/1393 | 13:50 گفت:

دادش اینجور که تو گفتی اصلا نیازی تداریم!
ارتتا که خوبه فلامینی هم خوبه دیابی و ویلشر هم خوبه چمبرز هم اینده داره.
---------
بزرگترین مشکل ارسنال نوک حمله هست.

ناصر در 16/5/1393 | 13:46 گفت:

ویلشر اصلا بدرد این پست نمیخوره+چمبرز تجربه ش برای این پست کمه.فرانسیس کوکلن رو هم فراموش کردی(هر چند که همون بهتر که فراموش کردی )
آرتتا بازیکن فوق العاده ایی اما نه در پست هافبک دفاعی،فلامینی هم قدرت بازیخونی و هوش لازم برای این پست رو نداره(حداقل تو بازی های بزرگ به دردمون نمیخوره)
به نظرم خرید ویلیام کاروالیو یا مورگان اشنایدرلین بتونه این پست رو به نقطه ی قوت تیم تبدیل کنه.اشاره به این مطلب که امسال سال آخر قرارداد آرتتا و فکر کنم فلامینی هستش،پس تو این پست حتما امسال باید بازیکن بخریم،شاید ونگر تا ژانویه صبر کنه.
خرید خدیرا از خرید چمبرز هم ریسکش بیشتره،به خاطر مصدومیت هاش

mehdi در 16/5/1393 | 13:33 گفت:

کاروالیو که چند روزه به ما لینک شده هم خیلی بازیکن خوب و آینده داریه و میتونه خرید خوبی باشه.............

به نظر من خدیرا هم خیلی مصدوم میشه و هم دستمزد خیلی بالایی می خواد...........ارزش نداره

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 13:26 گفت:

چرا کسی نظر نمیده ؟؟

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 12:52 گفت:

اگر گزینه های دیگری را در نظر دارید ، متشکر میشم بگید .

Mohammad sadegh در 16/5/1393 | 12:47 گفت:

ببخشید اگه فونتم خوب نیست و نوشته ها به هم ریخته شدن