قرارداد فابرگاس + آپدیت شد!!!

نویسنده: هادی

وبلاگ من
نویسنده: هادی
طرفدار آرسنال از سال 1998 تا الان فوق لیسانس مهندسی مکانیک
کل بازدید: 27,294 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

قرارداد فابرگاس + آپدیت شد!!!

سلام، از اونجایی که دیدم سر قرارداد فابرگاس با بارسا ابهامات زیادی وجود داره، تصمیم گرفتم جزییات دقیق اون قراداد رو براتون بیارم تا فکر نکنید فابرگاس با یه بشکن ونگر از بارسا میاد آرسنال!!!
امیدوارم خوشتون بیاد.



اول از همه باید بگم که قرارداد فابرگاس با بارسا 5 ساله است و از سال 2011 تا 2016 ادامه داره. مبلغ این قرارداد حدود 40 میلیون یورو میشه که الان بهتون می گم چه جوری:

1- به محض بستن قرارداد آرسنال با بارسا سر فابرگاس مبلغ 14.5 میلیون یورو به آرسنال پرداخت شد و قرار شد در ماه اکتبر پیش روی زمان قرارداد، مبلغ 14.5 میلیون یورو دیگه هم به آرسنال داده بشه که انگار داده شده.

2-قرار شد به ازای هر سالی که فابرگاس برای بارسا بازی می کنه مبلغ 1 میلیون یورو دیگه به آرسنال داده بشه که اونم بعد از 5 سال میشه 5 میلیون یورو،

3-قرار شد اگر در این 5 سال بارسا موفق به کسب یک عنوان اروپایی و دو قهرمانی در لالیگا بشه مبلغ 6 میلیون یورو دیگه به آرسنال داده بشه!!!

4-طبق قوانین باشگاه آرسنال در مدت بازی سسک برای آرسنال امتیازی تحت عنوان loyalty bonus به فابرگاس تعلق میگیره که باید توسط آرسنال به اون پرداخت بشه و مبلغش حدود 4 میلیون یورو است و فابرگاس به دلیل رضایت ونگر بر خروجش از آرسنال اون رو هم بخشیده به آرسنال!!!

با یه حساب سر انگشتی مبلغ قرارداد فابرگاس میشه:

14.5+14.5+5+6+4=44 میلیون یورو!!!

حالا میرم سر اصل مطلب، یعنی بندای موجود در قرارداد فابرگاس:

1-Buy-out clause : بند خرید بدون شرط هستش که در این بند مبلغی تعریف شده که در صورت پرداخت بیش از اون مبلغ توسط هر باشگاه ثالثی تنها کسی که حق مخالفت با انتقال رو داره خود فابرگاسه و این مبلغ برای فابرگاس مقدار هنگفت 200 میلیون یورو هستش!!!

2-First refusal : بند اولین مخالفت که به باشگاه آرسنال داده شده و طبق این بند هر وقت باشگاه ثالثی به فابرگاس پیشنهادی بده و سسک و بارسا راضی باشن، ونگر حق مخافت و رد این پیشنهاد رو در دفعه اول داره. یه منبع غیر معتبر گفته که ارزش مادی این بند 25 میلیون یورو است و این یعنی مخالفت اولیه خرید هم قیمتی داره که در صورت پرداخت اون توسط باشگاه ثالث به آرسنال، دهان مخالفت آرسنال هم بسته خواهد شد. البته همونجوری که گفتم قیمت بند اولین مخالفت از منبع بی اعتبار اومده و شاید اصلا نشه خریدش.
3- Sell-on clause پنجاه درصدی : طبق این بند در صورت موافقت ونگر و آرسنال با فروش فابرگاس به باشگاه ثالث، 50% از مبلغ قرارداد توافق شده بین بارسا و باشگاه ثالث به آرسنال خواهد رسید!!!

4- Buy-back clause : بند باز خرید فابرگاس که به این صورته که در صورت توافق سسک و بارسا با باشگاه ثالث و تعیین مبلغ قرارداد، قبل از انتقال سسک به اون باشگاه، بارسا موظفه سسک رو با همون مبلغ به آرسنال پیشنهاد بده و اگر آرسنال بخوادش سسک باید به آرسنال بره!!!

5- بند سلب اختیار از بارسا در Sell-on هکتور بلرین و یان تورال : از اونجا که بلرین و تورال هم مثل سسک از جوانان بارسا به آرسنال اومدند، طبق این بند بارسا حق هیچ دخالتی در آینده این دو بازیکن و خرید و فروششون توسط آرسنال نخواهد داشت.

در انتها هم بگم که انقضای این بند ها تا مدت زمان اتمام قرارداد سسک با بارسلوناست و در صورت تبدیل اون به بازیکن آزاد تمام موارد بالا کششششششک محسوب می شود!!!   :)

حالا میخوام نظراتون رو در مورد انتقال سسک به آرسنال یا هر باشگاه دیگه ای بدید، نظری که از روی آگاهی باشه نه احساس!!!

ممنون



آقا در مورد بند first rsfusal و اون مبلغ 25 میلیون یورو که گفتم منبعش موثق نیس تحقیقیات بنده ادامه یافت (!) و نتیجه اش شد این :

اصلاحیه بند first rsfusal : بند اولین مخالفت که به باشگاه آرسنال داده شده و طبق این بند هر وقت باشگاه ثالثی به فابرگاس پیشنهادی بده و سسک و بارسا راضی باشن، ونگر حق مخافت و رد این پیشنهاد رو در دفعه اول داره. تا اینجاش درست بود، اما انگار این مخالفت باید با پیشنهاد خود آرسنال به فابرگاس توام بشه و قیمت برای ونگر و آرسنال 25 میلیون یوروست!!
یعنی فرضا یونایتد 45 تا پیشنهاد بده و آرسنال نخواد اون بره منچستر، ونگر باید با یه پیشنهاد 25 میلیون یورویی بند first refusal رو فعال کنه. اون وقت خود فابرگاس باید تصمیم بگیره به کدوم تیم بره!!!
با این حساب برگرداندن فابرگاس به آرسنال در صورتی که از باشگاه ثالث پیشنهاد داشته باشه خیلب راحت تره تا وقتی تنها خواهانش ونگر و آرسنال باشن.چون اون موقع باید هر پولی بارسایی ها خواستن بدیم!!!

اینم منبعش:
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2378955/Arsenal-use-release-clause-Cesc-Fabregas-contract-away-Manchester-United.html

بقیه بندا همونایی هستند که نوشتم.

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ناصر در 7/3/1393 | 20:39 گفت:

خودمونیم ها،این ونگر هم خوب عهدنامه ی ترکمان چایی برای بارسا نوشته
فابرگاس خیلی افت کرده. اگه بیاد که عمرا ونگر حتی بهش هم فکر نمکینه،اونوقت یا باید قید جکی و آرون رو بزنیم یا قید سسک که ما رو به یک باشگاه خیاری مثل بارسلونا فروخت

مهرزاد در 5/3/1393 | 23:43 گفت:

ویشکا@ :

یه جوری می گین "لرزه به اندام حریف ها میندازه " انگار مسی هست.حتی فابرگاس هم نمی تونه به تیم شخصیت کافی رو بده.
ما تو هافبک مشکلی نداریم(ارتتا رو رد کنیم) اگه می خوایم باعث ترس حریف ها بشیم باید یه حمله ی خوب بگیریم.

هادی در 5/3/1393 | 23:13 گفت:

نقل قول : یعنی فرضا یونایتد 45 تا پیشنهاد بده و آرسنال نخواد اون بره منچستر، ونگر باید با یه پیشنهاد 25 میلیون یورویی بند first refusal رو فعال کنه. اون وقت خود فابرگاس باید تصمیم بگیره به کدوم تیم بره!!

3- Sell-on clause پنجاه درصدی : طبق این بند در صورت موافقت ونگر و آرسنال با فروش فابرگاس به باشگاه ثالث، 50% از مبلغ قرارداد توافق شده بین بارسا و باشگاه ثالث به آرسنال خواهد رسید!!!
.................................................
اگه واقعا اینجوره و با توجه به منابعی ک دادی اینجوری به نظر میرسه به این قرارداد میگن قرارداد ترکمن چای و باید دست ونگر و ایوان گازدیس رو طلا گرفت

ولی من هنوز اعتقاد دارم ک اون 50% اینجوری ک میگی نیست و تو این لینکی هم ک داده بودی چیزی ننوشته بود.
و اینجوریه ک  50% از مبلغ اضافه بر 25 میلیون به آرسنال میرسه ،یعنی اگه 35 میلیون خریدنش 10 میلیون بالای 25 میلیونه و و نصف میشه و 5 میلیون ب ما میرسه.


پاسخ شما : آقا تو این لینک اینجور که شما فرمودید گفته و نصف اختلاف از 35 تا رو گفته. دیگه کدوم درسته رو خدا داند.
http://goonerinbarca.wordpress.com/2013/07/11/cesc-fabregas-contract-clauses-pay-attention/

ابوالفضل توانگر در 5/3/1393 | 22:52 گفت:

من مخالف برگشتن سسکم چون نصفه بودجمون حرومه پستی میشه که نیاز نداریم بازیکن بخریم ، ما الان تیممون نسبت به سالهای قبل کاملتره ،اگه تو سه چهار تا پست بازیکن بگیریم قهرمان اروپا هم میشیم ، ولی درباره سسک بی انصافی هم نکنید ، یادتون رفته با پای داغونش چه پنالتیه محکمی زد به بارسلون و چقدر با تعصب خوشحالی کرد؟! تا وقتی تو تیم بود با غیرت ترین بازیکنمون بود ، غیرت و تعصبی که من تو بارسا هم ازش ندیدم ، خودتونو بزارید جای اون اگه فوتبالیست بودی و تو تیمی بازی میکردی که هیچ برنامه ای واسه جام گرفتن نداره تو اون تیم میموندی یا میرفتی جایی که همه جامها رو درو میکردی و میشدی جزئی از تاریخه اون باشگاه؟! هر بازیکنی دلخوش به اینه که یه کارنامه ی درخشان از خودش به جا بزاره که اونم اگه موفق به نگرفتن جام نشه اسمش تو یادها نمیمونه ...

هادی در 5/3/1393 | 22:51 گفت:

نقل قول : یعنی فرضا یونایتد 45 تا پیشنهاد بده و آرسنال نخواد اون بره منچستر، ونگر باید با یه پیشنهاد 25 میلیون یورویی بند first refusal رو فعال کنه. اون وقت خود فابرگاس باید تصمیم بگیره به کدوم تیم بره!!

3- Sell-on clause پنجاه درصدی : طبق این بند در صورت موافقت ونگر و آرسنال با فروش فابرگاس به باشگاه ثالث، 50% از مبلغ قرارداد توافق شده بین بارسا و باشگاه ثالث به آرسنال خواهد رسید!!!
.................................................
اگه واقعا اینجوره و با توجه به منابعی ک دادی اینجوری به نظر میرسه به این قرارداد میگن قرارداد ترکمن چای و باید دست ونگر و ایوان گازدیس رو طلا گرفت

ولی من هنوز اعتقاد دارم ک اون 50% اینجوری ک میگی نیست و تو این لینکی هم ک داده بودی چیزی ننوشته بود.
و اینجوریه ک  50% از مبلغ اضافه بر 25 میلیون به آرسنال میرسه ،یعنی اگه 35 میلیون خریدنش 10 میلیون بالای 25 میلیونه و و نصف میشه و 5 میلیون ب ما میرسه.


پاسخ شما : داداش من این جمله رو عینا از همون منبع تلگرافی که نوشتم واست برداشتم:
Although Barcelona have placed a huge buy-out clause of €200 million (£176 million) in Fabregas’s contract,they have agreed to give Arsenal first refusal should they eventually decide to sell.If Arsenal were to refuse that option, .they would still be entitled to half of Fabregas’s next transfer fee
بازم قبول نداری هیچ اختلافی از 25 میلیون و اینا وجود نداره؟

Vishka در 5/3/1393 | 20:23 گفت:

کاملا با علی ارشدی مخالفم
دلایل من برای علاقم به حضور سسک

1- دوست ندارم سسک بره یونایتد و تیم حریفمون قوی تر شه اونم کجا یونایتی که متاسفانه سالهاست بهش باختیم و رابینمونم گرفته و هیچی هم ازش نگرفتیم

2- بذارین به تمامی باشگاههای دنیا اثبات شه آرسنال فقط بازیکن بزرگ نمیفروشه . خیلی از بازیکنای بزرگمون هم که رفتن باز دیدن هیچ جا آرسنال نمیشه

3- باز هم سسک یکی از بهترین هافبک های دنیاست و بار فنی تیمو بالا میبره ضمن اینکه اسم بزرگش لرزه میندازه به تن حریفا

4- حالا بشینید ببینید آیا اگر فابرگاسو نخریم بذاریم بره تیم دیگه ای از لیگ برتر آیا واقعا بازیکن برا مهاجم و هافبک دفاعی می خریم ؟ ما سالهاست قبل از شروع لیگ یا تو ژانویه لیست طومار از بازیکنان بزرگ میدیم . اما آیا واقعا بهش عمل میشه؟



پس چرا بازیکن سابقمون که نقدم هست ول کنیم بریم سر نسیه

رضا T در 5/3/1393 | 19:27 گفت:

آقا ورزش3چی میگه؟!به خدیرا پیشنهاد رسمیدادیم؟!!!!!

arsenal در 5/3/1393 | 17:52 گفت:

نقل قول : وقتی تیم بهش نیاز داشت ول کرد رفت دنبال عشق بچگیش حالا که بارسا ضعیف شده و آرسنال داره به روزای خوبش بر میگرده بیاد که چی؟ چه حقی به گردن این تیم داره؟ همه چیزشو از آرسنال داره مدیون آرسناله همین دینشو ادا نکرد هیچ وقت بعد بیاد تو تیمی که خودش باعث از هم پاشیدنش بود (اگه سسک نمیرفت مطمئنم نصری هم نمیرفت و فصل بعدش ونپرسی) و دو سال طول کشید تا سرپا بشه چی کار کنه؟

نه! توهین به باشگاهه برگردوندن کسی که برای رفتن از تیم پول داده!!!!!!! هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت نمی بخشمش


پاسخ شما : البته منم تا حدودی موافقما ولی دنیا دنیای حرفه ای هاست نه احساسات.

arsenal در 5/3/1393 | 17:46 گفت:

نقل قول : سلام به آقا هادی گل که مارو از آمپاس خارج کرد
اولاً این که به ما چه کی چقدر میده 100 تا بودجه امساله و با فروش پارک و بنتنر بیشتر هم خواهد شد... پس مفت هست یا نیست به ما مربو نیست
دوماً من بارها تو شبکه های اجتماعی به دوستان گفتم آرزوم موندن سسک در بارسا و پوسیدنش روی نیمکت ذخیرست. کلا در این چند سال از ذلت وی بسی لذت همی ولی الان داستان مربوط میشه به چیزچستر که بدجور گیر داده به سسک و با توجه به اینکه احتمال خروج فابرگاس خیلی زیاده اصلا علاقه ندارم هم بازی خائن بشه پس این اولین دلیل من برای اینکه سسک بیاد آرسنال
سوماً ما هر ساله نزدیکای دسامبر شروع میکنیم به شهید دادن با اینکه امسال هم ترافیک هافبک داشتیم ولی در بازیای مهم دیدین که با چه اوضایی تیم دست و پنجه نرم میکرد... پس از بابت ترافیک نگرانی نیست. این مربی لجوج ما با سیستم چرخشی میتونه مشکل رو حل کنه این دومین دلیل برگشت
چهارماً فابرگاس فوق العاده در بازی سازی موفقه و در شرایط حساس خیلی به کمک میاد... میتونه سح تیم و بار فنی مارو چند برابر کنه... وجودش کنار اوزیل حکم زهرمارو برای تیمای رقیب داره. پس شک نکن با این شرایطی که خودت از همه ما بهتر میدونی نمیتونیم همچین بازیکنی رو بقاپیم اینم دلیل سوم که مهمترین دلیله
پنجماً سسک باید با برگشتنش جبران کنه. مثل متئو... قاعدتاً هیچکدوم ما فلامینی رو به اندازه فلامینی گذشته دوست نداریم چون تیم رو در شرایط بد ترک کرد. و امثال من که سسک داشت اسطوره قلبشون میشد وقتی تو بدترین شرایط تیم رو ترک کرد شد یکی از منحوس ترین ها... پس قاعدتاً نمیشه مثل قبل دوسش داشت. چون قلب زخم خورده زخمش التیامی نداره
خیلی حرف زدم دلم خواست


پاسخ شما : شکلکات تو حلقم

توپچی جنوب در 5/3/1393 | 17:27 گفت:

یعنی فرضا یونایتد 45 تا پیشنهاد بده و آرسنال نخواد اون بره منچستر، ونگر باید با یه پیشنهاد 25 میلیون یورویی بند first refusal رو فعال کنه. اون وقت خود فابرگاس باید تصمیم بگیره به کدوم تیم بره!!

3- Sell-on clause پنجاه درصدی : طبق این بند در صورت موافقت ونگر و آرسنال با فروش فابرگاس به باشگاه ثالث، 50% از مبلغ قرارداد توافق شده بین بارسا و باشگاه ثالث به آرسنال خواهد رسید!!!
.................................................
اگه واقعا اینجوره و با توجه به منابعی ک دادی اینجوری به نظر میرسه به این قرارداد میگن قرارداد ترکمن چای و باید دست ونگر و ایوان گازدیس رو طلا گرفت

ولی من هنوز اعتقاد دارم ک اون 50% اینجوری ک میگی نیست و تو این لینکی هم ک داده بودی چیزی ننوشته بود.
و اینجوریه ک  50% از مبلغ اضافه بر 25 میلیون به آرسنال میرسه ،یعنی اگه 35 میلیون خریدنش 10 میلیون بالای 25 میلیونه و و نصف میشه و 5 میلیون ب ما میرسه.

reza در 5/3/1393 | 16:25 گفت:

بابا یکم به فابرگاس حق بدید . من یادمه تابستونها ک میشد از شهردار بارسلون گرفته تا تمام مربی ها تمام بازیکنها تمام اعضای باشگاه صحبت از انتقال فابرگاس میکردن و میگفتن اون داره میاد و از این چیزا . حتی به زور لباس بارسلون هم تنش کردن . هر کی بود متقاعد مبشد و دلش میخاست ک بره تو بهترین تیم دنیا ک بهترین بازیکنای دنیا توش بازی میکنن و هر روز بهش خوش امد بگن. من یادمه بارها والدس پویول پیکه دنی الوس بوسکتس ژاوی اینیستا مسی پدرو ویا و خیلیای دیگه از سسک دعوت می کردن بیاد بارسلون.امیدوارم یادتون بیاد. میدونم کار فابرگاس هم اصلا درست نبود. ولی اونجا خونش بود.ولی این خیانت نیست. خیانت کار ون پرسیه ک فقط ی سال تو اوج بود میاد بیانیه صادر می کنه و با اولین پیشنهاد منچستر میره اونجا.این بی جنبست و خائن یا حتی نصری. فابرگاس و هانری بحثشون جداست

reza در 5/3/1393 | 16:23 گفت:

بابا یکم به فابرگاس حق بدید . من یادمه تابستونها ک میشد از شهردار بارسلون گرفته تا تمام مربی ها تمام بازیکنها تمام اعضای باشگاه صحبت از انتقال فابرگاس میکردن و میگفتن اون داره میاد و از این چیزا . حتی به زور لباس بارسلون هم تنش کردن . هر کی بود متقاعد مبشد و دلش میخاست ک بره تو بهترین تیم دنیا ک بهترین بازیکنای دنیا توش بازی میکنن و هر روز بهش خوش امد بگن. من یادمه بارها والدس پویول پیکه دنی الوس بوسکتس ژاوی اینیستا مسی پدرو ویا و خیلیای دیگه از سسک دعوت می کردن بیاد بارسلون.امیدوارم یادتون بیاد. میدونم کار فابرگاس هم اصلا درست نبود. ولی اونجا خونش بود.ولی این خیانت نیست. خیانت کار ون پرسیه ک فقط ی سال تو اوج بود میاد بیانیه صادر می کنه و با اولین پیشنهاد منچستر میره اونجا.این بی جنبست و خائن یا حتی نصری. فابرگاس و هانری بحثشون جداست

reza در 5/3/1393 | 16:23 گفت:

بابا یکم به فابرگاس حق بدید . من یادمه تابستونها ک میشد از شهردار بارسلون گرفته تا تمام مربی ها تمام بازیکنها تمام اعضای باشگاه صحبت از انتقال فابرگاس میکردن و میگفتن اون داره میاد و از این چیزا . حتی به زور لباس بارسلون هم تنش کردن . هر کی بود متقاعد مبشد و دلش میخاست ک بره تو بهترین تیم دنیا ک بهترین بازیکنای دنیا توش بازی میکنن و هر روز بهش خوش امد بگن. من یادمه بارها والدس پویول پیکه دنی الوس بوسکتس ژاوی اینیستا مسی پدرو ویا و خیلیای دیگه از سسک دعوت می کردن بیاد بارسلون.امیدوارم یادتون بیاد. میدونم کار فابرگاس هم اصلا درست نبود. ولی اونجا خونش بود.ولی این خیانت نیست. خیانت کار ون پرسیه ک فقط ی سال تو اوج بود میاد بیانیه صادر می کنه و با اولین پیشنهاد منچستر میره اونجا.این بی جنبست و خائن یا حتی نصری. فابرگاس و هانری بحثشون جداست

reza در 5/3/1393 | 16:22 گفت:

بابا یکم به فابرگاس حق بدید . من یادمه تابستونها ک میشد از شهردار بارسلون گرفته تا تمام مربی ها تمام بازیکنها تمام اعضای باشگاه صحبت از انتقال فابرگاس میکردن و میگفتن اون داره میاد و از این چیزا . حتی به زور لباس بارسلون هم تنش کردن . هر کی بود متقاعد مبشد و دلش میخاست ک بره تو بهترین تیم دنیا ک بهترین بازیکنای دنیا توش بازی میکنن و هر روز بهش خوش امد بگن. من یادمه بارها والدس پویول پیکه دنی الوس بوسکتس ژاوی اینیستا مسی پدرو ویا و خیلیای دیگه از سسک دعوت می کردن بیاد بارسلون.امیدوارم یادتون بیاد. میدونم کار فابرگاس هم اصلا درست نبود. ولی اونجا خونش بود.ولی این خیانت نیست. خیانت کار ون پرسیه ک فقط ی سال تو اوج بود میاد بیانیه صادر می کنه و با اولین پیشنهاد منچستر میره اونجا.این بی جنبست و خائن یا حتی نصری. فابرگاس و هانری بحثشون جداست

علی ارشدی در 5/3/1393 | 13:41 گفت:

دیگه این اختلاف دیدگاهه

Arian در 5/3/1393 | 13:38 گفت:

منم هانریو نبخشیدم ولی فابرگاس اصلا کار بدی نکرده که نیاز به بخشش داشته باشه کارش کاملا قابل درک بود.

علی ارشدی در 5/3/1393 | 13:30 گفت:

اینو بگم که من هانریو هم نبخشیدم ولی کارایی که هانری واسه آرسنال کرد فابرگاس نکرد

علی ارشدی در 5/3/1393 | 13:20 گفت:

منظورم 24-5 سالگیه یعنی وقتی رفت که کم کم داشت سنش بالا میرفت

Arian در 5/3/1393 | 13:17 گفت:

"ولی فرق هانری این بود که تو سالهای اوجش نرفت..."

علی ارشدی در 5/3/1393 | 13:05 گفت:

مسعود محمود پور@ کینه شتری چیه فقط همون طور که هادی میگه برای من هیچ کس از باشگاه بزرگتر نیست

هادی@ برای من بهترین حالت اینه که بره موناکویی جایی که یه پولی هم گیر ما بیاد یا بمون همون بارسا

آریان@ دست شما درد نکنه همین که بارسا رو به آرسنال ترجیح داده خودش بدترین کاره در مورد هانری قبول دارم! هر چی آدم بزرگ تر باشه اشتباهشم بزرگتره

ولی فرق هانری این بود که تو سالهای اوجش نرفت بر خلاف فابرگاس که درست وقتی باید می موند و اجازه می داد باشگاه از بهترین سالهای فوتبالیش نفع ببره رفت رو نیمکت عشق بچگیش

به علاوه ما تیممون رو حول محور هانری نساختیم بلکه هانری کم کم و با رفتن بازیکنای دیگه تیم شکست ناپذیر شد کاپیتان و محور تیم ولی فابرگاس رو از اول محور قرار دادیم و حول اون یک تیم ساختیم که متاسفانه از هم پاشید و 3-4 سال حداقل عقب افتادیم
______________________________

جدا از همه این بحثا بارسا خیلی خره اگه یکی از بهترین هافبکای جهانو با 20-25 تا بفروشنه

Arian در 5/3/1393 | 12:26 گفت:

@علی ارشدی
مگه فابرگاس چیکار کرده؟ بارسا اون موقع تو اوج بود و خوب کار میکرد هر کس دیگه ای هم بود همینکارو میکرد چه برسه به فابرگاس که هم اسپانیایی هم تو باسا قبلا بوده هم خانوادش اونجا بودن و ... من هانری رو با فابرگاس مقایسه نمیکنم ولی رفتن هانری خیلی برام از رفتن فابرگاس سنگین تر بود.

هادی در 5/3/1393 | 12:20 گفت:

بابا جون یه لحظه صبر کنین.چقد تو سر و کله هم میزنین برا چیزی که معلوم نیس میخواد چی بشه.حرفایی که علی آقا ارشدی میزنه از رو غیرت آرسنالیشه.حقم داره منم همینجور فکر میکنم.اما همین آقا علی با اون غیرت مثال زدنیش اگه ببینه فابرگاس داره میره سیتی یا یونایتد یا حتی چلسی (تو سایت گل زده بود خود بارسا بصورت official سسک رو به آرسنال و سیتی و چلسی پیشنهاد داده!) همون غیرت آرسنالیش اذیت میشه بازی سسک رو تو لباس اینایی که گفتم رو در روی ونگر ببینه. به نظر من که بهترین حالت اومدنش به آرسنال با کمترین قیمت ممکنه و دو شرط دیگه
1. دیگه خبری از کاپیتانی نیس!!!!
2.دیگه خبری از شماره 4 نیس!!!!
همین الان هم وقتی دارن مث نون خور اضافی پیشنهادش میدن به این ور اون ور داره به اندازه کافی تحقیر میشه. اجرای اون دو شرطم که تحقیرش میکنه.اینجوری فکر کنم برا همه بهتر باشه

masoud mahmudpur در 5/3/1393 | 12:16 گفت:

نقل قول : آریان@ من خودم هیچ وقت هانریو هم نبحشیدم ولی با این جال هانری خیلی خیلی خیلی بزرگ تر از فابرگاسه و اصلا قابل مقایسه نیستن

مسعود محمود پور@ بله کارای خوبم داشته ولی کاری کرد که همه ش رفت زیر سوال! هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست و من فقط طرفدار آرسنالم نه اشخاص


پاسخ شما : بابا تو کینه ی شتری داری اصلا

محمد دوردی در 5/3/1393 | 12:13 گفت:

مرسی از شفاف سازی و زحمات بابت تحقیق
به من باشه 25 تا رو میگیرم با پولش ممیرم خوای مارتینز رو میگیرم
منچستر هم از این گنده گوزیا زیاد میاد

masoud mahmudpur در 5/3/1393 | 12:13 گفت:

بچه ها اصلا این عکسو نگاه کنید
http://www.xum.ir/images/2014/05/26/19201194144642853561741705516104n.jpg
دلتون واسش تنگ نشد؟؟

علی ارشدی در 5/3/1393 | 12:11 گفت:

آریان@ من خودم هیچ وقت هانریو هم نبحشیدم ولی با این جال هانری خیلی خیلی خیلی بزرگ تر از فابرگاسه و اصلا قابل مقایسه نیستن

مسعود محمود پور@ بله کارای خوبم داشته ولی کاری کرد که همه ش رفت زیر سوال! هیچکس بزرگتر از باشگاه نیست و من فقط طرفدار آرسنالم نه اشخاص

masoud mahmudpur در 5/3/1393 | 12:10 گفت:

بابعلی=بابا علی

masoud mahmudpur در 5/3/1393 | 12:06 گفت:

نقل قول : وقتی بحث از کیفیت فنی فابرگاس میشه برای من کوچک ترین اهمیتی نداره
حتی اگر بهترین بازیکن تاریخ هم باشه وقتی باشگاه مورد علاقه من رو کوچیک تر از آرزوی بچگیش یا هر کوفت دیگه ای بدونه و ول کنه بره منم نمیتونم ببخشمش

درسته که اولویت موفقیت باشگاهه ولی دلم نمیخواد هر کس و ناکسی تو این موفقیت سهیم باشه. حتی تصور شنیدن این جمله هم برام عذاب آوره که آرسنال با برگشت فابرگاس فاتح لیگ برتر شد یا هر چیز مشابه دیگه ای

مثلآ مورینیو! هر چقدر هم مربی خوبی باشه من ترجیح میدم ده سال دیگه هم جام نگیریم ولی مورینیو هم سرمربی تیمم نباشه و قهرمانش کنه


پاسخ شما : بابعلی اون خوشحالیای بعد از گلش یادت نیست؟؟!!هیچ بازیکنمون تو این چند سال اندازه ی فابرگاس غیرت نداشت!درسته که نامردی کرد ولی کارای خوبشم یادت بیاد

Arian در 5/3/1393 | 12:04 گفت:

دوستانی که میگن فابرگاس با رفتنش ضربه زد به تیم توجیهشون درباره رفتن هانری چیه؟ باز فابرگاس برگشت به کشورش و باشگاه قبلیش که خوب کاملا هم منطقی بود اگه نمیرفت عجیب بود. من که با اومدنش مشکلی ندارم چون سانتی توان همه بازیا رو نداره و نیاز به استراحت داره جکی هم ۱۰۰٪ مصدوم میشه. گریزمان و Aurier + یه دربازه بان هم بگیریم خیلی خوبه دیگه.

masoud mahmudpur در 5/3/1393 | 12:03 گفت:

من دوست دارم فابرگاس برگرده اما علی ارشدی هم یه جورایی راست میگه!فابرگاس اگه انقدر بازی درنمیاورد و تو تیم میموند ما عمرا نه 8تا از منچستر میخوردیم نه 6تا از چلسی!!!!!!!!!

علی ارشدی در 5/3/1393 | 11:52 گفت:

وقتی بحث از کیفیت فنی فابرگاس میشه برای من کوچک ترین اهمیتی نداره
حتی اگر بهترین بازیکن تاریخ هم باشه وقتی باشگاه مورد علاقه من رو کوچیک تر از آرزوی بچگیش یا هر کوفت دیگه ای بدونه و ول کنه بره منم نمیتونم ببخشمش

درسته که اولویت موفقیت باشگاهه ولی دلم نمیخواد هر کس و ناکسی تو این موفقیت سهیم باشه. حتی تصور شنیدن این جمله هم برام عذاب آوره که آرسنال با برگشت فابرگاس فاتح لیگ برتر شد یا هر چیز مشابه دیگه ای

مثلآ مورینیو! هر چقدر هم مربی خوبی باشه من ترجیح میدم ده سال دیگه هم جام نگیریم ولی مورینیو هم سرمربی تیمم نباشه و قهرمانش کنه

نیما در 5/3/1393 | 11:40 گفت:

فطعا قابرگاس با رفتنش تو اون زمان ضربه ی بدی رو به تیم وارد کرد ولی بازم برامون زحمت های زیادی تو اون دوران کشید و نباید این جوری علیهش جبهه گرفت.
خود فابرگاسم گفتهکه میخواد بازیشو تو ارسنالو زیر نظر ونگر تموم کنه

reza در 5/3/1393 | 10:36 گفت:

فابرگاست یک توپچیه و به ارسنال تعلق داره . مال باشگاهه . من مطمعنم ی روز برمیگرده به باشگاه و ما جام هارو به دست میاریم

آرمان امیراحمدی در 5/3/1393 | 10:26 گفت:

بسیار متن خوبی بود ... شما نمیخوای در بخش نویسندگان سایت فعال باشی ؟!

حاکم 26 در 5/3/1393 | 10:15 گفت:

نقل قول : وقتی تیم بهش نیاز داشت ول کرد رفت دنبال عشق بچگیش حالا که بارسا ضعیف شده و آرسنال داره به روزای خوبش بر میگرده بیاد که چی؟ چه حقی به گردن این تیم داره؟ همه چیزشو از آرسنال داره مدیون آرسناله همین دینشو ادا نکرد هیچ وقت بعد بیاد تو تیمی که خودش باعث از هم پاشیدنش بود (اگه سسک نمیرفت مطمئنم نصری هم نمیرفت و فصل بعدش ونپرسی) و دو سال طول کشید تا سرپا بشه چی کار کنه؟

نه! توهین به باشگاهه برگردوندن کسی که برای رفتن از تیم پول داده!!!!!!! هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت نمی بخشمش


پاسخ شما : جـوووووووووووووونم داش علی حرفات همون حرفای دل من بود. همشون. ولی چه کنیم که همیشه پای منچستر درمیان است... به قول داش شهرام و خودم بهترینش دیدن همیشگی فابرگاس روی نیمکت و در حال آب تگری زدنه! ولی چه کنیم که فابرگاس احتمال خیلی زیاد رفتنیه. مگه انریکه مثل التماس مویس به رونی به سسک التماس کنه که جاش ترکیب اصلیه بمونه!

هادی در 5/3/1393 | 09:03 گفت:

نقل قول : مرسی هادی جان بابت پست خوبت داداش
دوست دارمبدونم منبع این خبر چه سایتیه؟؟؟؟؟

مبلغ باز خرید ک 25 میلیون پوند هستش ، این بند از قرارداد مشکل دارم

3- Sell-on clause پنجاه درصدی : طبق این بند در صورت موافقت ونگر و آرسنال با فروش فابرگاس به باشگاه ثالث، 50% از مبلغ قرارداد توافق شده بین بارسا و باشگاه ثالث به آرسنال خواهد رسید!!!
................................................
این بند اینشکلیه ک اگه تیم ثالثی بیاد فابرگاس رو بالای 25 میلیون پوند بخره مقدار پولی ک بالای 25 میلیون پوند هست بین دو تیم آرسنال و بارسا نصف میشه.
مثلا اگه پاریسن ژرمن فابرگاس رو 45 میلیون پوند بخره سود حاصله به آرسنال 10 میلیون پونده
45-25=20 م.پوند
20÷2=10


پاسخ شما : در مورد بای بک من ندیدم جایی مبلغشو تعیین کرده باشند.
http://www.givemesport.com/170332-buyback-clause-added-to-arsenal-40m-playmaker-deal

هادی در 5/3/1393 | 08:59 گفت:

نقل قول : مرسی هادی جان بابت پست خوبت داداش
دوست دارمبدونم منبع این خبر چه سایتیه؟؟؟؟؟

مبلغ باز خرید ک 25 میلیون پوند هستش ، این بند از قرارداد مشکل دارم

3- Sell-on clause پنجاه درصدی : طبق این بند در صورت موافقت ونگر و آرسنال با فروش فابرگاس به باشگاه ثالث، 50% از مبلغ قرارداد توافق شده بین بارسا و باشگاه ثالث به آرسنال خواهد رسید!!!
................................................
این بند اینشکلیه ک اگه تیم ثالثی بیاد فابرگاس رو بالای 25 میلیون پوند بخره مقدار پولی ک بالای 25 میلیون پوند هست بین دو تیم آرسنال و بارسا نصف میشه.
مثلا اگه پاریسن ژرمن فابرگاس رو 45 میلیون پوند بخره سود حاصله به آرسنال 10 میلیون پونده
45-25=20 م.پوند
20÷2=10


پاسخ شما : سلام،قربانت.نه داداش همون 50 درصده از کل قرارداد. اینم لینک از دیلی تلگرافhttp://www.telegraph.co.uk/sport/football/teams/arsenal/8703312/Arsenals-sense-of-loss-from-Cesc-Fabregas-departure-softened-by-clauses-in-his-Barcelona-contract.html

توپچی جنوب در 5/3/1393 | 05:06 گفت:

اینم اضاف کنم اگه بارسا بخواد سسک رو زیر 25 یا 25 بفروشه باید اول به آرسنال پیشنهاد بده ک آرسنال 100% میگیرتش
اگر هم مبلغ بالایی خواستن بفروشنش موظف هستن اول به آرسنال پیشنهاد رو بدن بعد اگه آرسنال نخوادش میتونه بره تیم ثالث.
..........................................
اما نظرم در مورد بازگشت فابرگاس اگه الان به دقت به تیم نگاه کنیم با حفظ بازیکنان دارای قرارداد در سه نقطه انیاز مبرم به بازیکن داریم
1.فروارد در سطح کلاس جهانی
2. دفاعی راست خوب
3.هافبک دفاعی خوب
البته دروازبان ذخیره هم نیاز داریم ک من تو این لیست نزاشتمش شاید ویوانووا تمدید کردیم باهاش.
خوب از اونجایی ک 100 میلیون بودجه داریم واسه تابستون احتمالا 60%معطوف به خرید فروارد میشه و بقیه دو پست دیگه.
خوب حالا اگه ما بخوایم فابرگاس رو جذب کنیم که تو هیچ کدوم از پست های بالایی نیست کاملا معادلات نقل و انتقالات تیم تحت شعاع قرار میگیره و ممکنه فروارد در سطح جهانی نگیریم چون مبلغ خرید سسک زیاده و شاید به دلیل تعداد زیاد هافبک دیگه هافبک دفاعی هم نگیریم.
و اینجوری فکر نکنم به سود تیم باشه.
حالا اگر بارسا قصد فروش فابرگاس رو داره و اونم به تیم های لیگ جزیره خوب ما مجبوریم برای قویتر نشدن سایر رقبا اون رو بگیریم
همونجور ک فصل قبل نمیشد به اوزیل نه بگی در صورتی ک ما مهاجم میخواستیم ولی نمیشد لازیکنی با کیفیت اوزیل تو دسترس باشه و شما بهش نه بگین شاید این فصل هم نشه به سسک نه بگی.

بهترین راه اینکه فابرگاس یه قرارداد 200 ساله با بارسا تمدید کنه و همونجا رو نیمکت آب تگری بزنه اینجوری هم ما بهتر و بدون دغدغه تیم رو میبندیم و خرید های مورد نیاز رو انجام میدیم و هم فابرگاس به سایر تیم های رقیب نرفته.

توپچی جنوب در 5/3/1393 | 04:51 گفت:

مرسی هادی جان بابت پست خوبت داداش
دوست دارمبدونم منبع این خبر چه سایتیه؟؟؟؟؟

مبلغ باز خرید ک 25 میلیون پوند هستش ، این بند از قرارداد مشکل دارم

3- Sell-on clause پنجاه درصدی : طبق این بند در صورت موافقت ونگر و آرسنال با فروش فابرگاس به باشگاه ثالث، 50% از مبلغ قرارداد توافق شده بین بارسا و باشگاه ثالث به آرسنال خواهد رسید!!!
................................................
این بند اینشکلیه ک اگه تیم ثالثی بیاد فابرگاس رو بالای 25 میلیون پوند بخره مقدار پولی ک بالای 25 میلیون پوند هست بین دو تیم آرسنال و بارسا نصف میشه.
مثلا اگه پاریسن ژرمن فابرگاس رو 45 میلیون پوند بخره سود حاصله به آرسنال 10 میلیون پونده
45-25=20 م.پوند
20÷2=10

محسن عاشوری در 5/3/1393 | 00:12 گفت:

احسنت به علی ارشدی ... کاملا موافقم

دقیقا یادمه که حاضر شد حتی پول رضایتنامه بده آرسنال تا رضایتش رو بدن و حتی از درآمدش هم صرف نظر کرد

علی ارشدی در 4/3/1393 | 23:32 گفت:

وقتی تیم بهش نیاز داشت ول کرد رفت دنبال عشق بچگیش حالا که بارسا ضعیف شده و آرسنال داره به روزای خوبش بر میگرده بیاد که چی؟ چه حقی به گردن این تیم داره؟ همه چیزشو از آرسنال داره مدیون آرسناله همین دینشو ادا نکرد هیچ وقت بعد بیاد تو تیمی که خودش باعث از هم پاشیدنش بود (اگه سسک نمیرفت مطمئنم نصری هم نمیرفت و فصل بعدش ونپرسی) و دو سال طول کشید تا سرپا بشه چی کار کنه؟

نه! توهین به باشگاهه برگردوندن کسی که برای رفتن از تیم پول داده!!!!!!! هیچ وقت هیچ وقت هیچ وقت نمی بخشمش

محسن عاشوری در 4/3/1393 | 23:32 گفت:

بچه ها پیش خودتون فکر کردین که اگه فابرگاس بیاد جای کی میخواد بازی کنه
( مطمئن باشید این ونگری که واسه فابرگاس بال بال میزنه اونو نمیزاره رو نیمکت )
پس به قیمت نیمکت نشینی رمزی و ویلشر تموم میشه .... اگه قرار اینطور بشه میخوام صد سال سیاه نیاد

محسن عاشوری در 4/3/1393 | 23:24 گفت:

نقل قول : بیاد تو ارسنال مطمئنم از همه بهتر میشه فابرگاس ایندش تو ارسناله

پاسخ شما : اون زمان که تو اوجبود رفت .. الان شما میگی آیندش تو آرسناله .. انگار که مثلا 20 سال بیشتر نداره

علی ارشدی در 4/3/1393 | 23:20 گفت:

امیر@ حالا کی گفته بارسا میخواد بفروشش؟ خیلی خرن اگه بفروشنش

amir در 4/3/1393 | 23:14 گفت:

الان تو سایتی خوندم که قضیه رفتن سسک به من یونایتد منتفی شد وسسک تو لیست فن خال حضور نداره
دیگه صددرصد فابرگاس رو ارسنالی بدونید

mehdi در 4/3/1393 | 22:28 گفت:

بیاد تو ارسنال مطمئنم از همه بهتر میشه فابرگاس ایندش تو ارسناله

مهرزاد در 4/3/1393 | 22:00 گفت:

اقا این فصل فکر کنم یه اتفاقایی می خواد بیوفته هم تو سایت هم باشگاه, اقا علی ارشدی بسیار فعال شدند. چرا بقیه ی مدیرها پس نیستند .

Arian در 4/3/1393 | 21:49 گفت:

" با اومدن فابرگاس آرتتا نیست که میره نیمکت ویلشر یا رمزی یا اوزیل خواهند بود که این یعنی فاجعه"

poolesho ke ma nemidim, biad khube. Cazorla kamtar behesh feshar miad. gharar nist hame hamishe bazi konan

علی ارشدی در 4/3/1393 | 21:18 گفت:

علیرضا@ بله همون بازی لعنتیه

علی ارشدی در 4/3/1393 | 21:17 گفت:

نمیشه تضمین کرد که حتما یک نفر از بین رمزی ویلشر یا اوزیل و کازورلا مصدوم میشن

فابرگاس از زیر سایه ژاوی بودن خسته شده؟ اصلا رفت اونجا که جانشین ژاوی بشه حالا که ژاوی داره بازنشسته میشه کجا میخواد بره؟ علت نارضایتی فابرگاس دقیقا بازی کردن تو پستای غیر تخصصیش مثل همون مهاجم کاذبه

Alireza در 4/3/1393 | 21:16 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : سلام من دوتا سوال دارم
1.ارسنال تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده؟

2.ارسنال دقیق چند بار قهرمان لیگ شده




پاسخ شما :



از این سوالات منظوری داری یا واقعا جهت اطلاع می پرسی؟

1. نه یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم فقط

2. 13 بار

http://www.arsenal.com/first-team/honours

همه افتخارات باشگاه اینجا هست


پاسخ شما : نه بخدا منظور چیه برای من سوال پیش امده بود
به امید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا


پاسخ شما : اون نایب قهرمانیم اگه اشتباه نکنم سال 2006 با بارسلونا بود که بازی ای که 1 بر 0 جلو بودیم در اخر 2 بر1 باختیم

mohsen abbasi در 4/3/1393 | 21:01 گفت:

نقل قول : محسن عباسی@ تو پنج پست بازی کردن و خوب بازی نکردن به چه درد میخوره؟ آیا فابرگاس در نقش وینگر یا مهاجم کاذب جواب داده که بشه گفت یک مزیته؟

ضمن این که فابرگاس چه ربطی به آرتتا داره؟ با اومدن فابرگاس آرتتا نیست که میره نیمکت ویلشر یا رمزی یا اوزیل خواهند بود که این یعنی فاجعه


پاسخ شما : والا با این امار مصدومیتی که ما داریم اوزیل که اومد همه میگفتن کی بیرون بشینه وسط فصل دنبال این بودیم کی به بازی میرسه بعدشم اومدن فابرگاس جایه کسیو تنگ نمیشه فقط کاسورلا و پولدی و چمبو رو نیمکت میشینن که با یه نگا به تیمایی مثه سیتی و چلسی و نیمکتی که اونا دارن باغث شد فصل بالاتر از ما تموم کنن نه 11 تایه اصلیشون . و ترکیب فابرگاس ویلشر و فابرگاس فلامینی فوق العاده میشه یادتون رفته اینا قبلا کنار هم بازی کردن.
الانم اگه فابرگاس می خواد از بارسا بره فقط بخاطر ژاویه و نه بخاطر هیچ مسئله دیگه ای واز زیر سایه ژاوی بودن خسته شده.

ahmadreza در 4/3/1393 | 20:50 گفت:

اگه بخواد بیاد جزیره باید بیاد ارسنال و گرنه بد ضرر میکنیم

amir در 4/3/1393 | 19:39 گفت:

نقل قول : نقل قول : سلام من دوتا سوال دارم
1.ارسنال تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده؟

2.ارسنال دقیق چند بار قهرمان لیگ شده




پاسخ شما :



از این سوالات منظوری داری یا واقعا جهت اطلاع می پرسی؟

1. نه یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم فقط

2. 13 بار

http://www.arsenal.com/first-team/honours

همه افتخارات باشگاه اینجا هست


پاسخ شما : نه بخدا منظور چیه برای من سوال پیش امده بود
به امید قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا

علی ارشدی در 4/3/1393 | 19:36 گفت:

نقل قول : سلام من دوتا سوال دارم
1.ارسنال تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده؟

2.ارسنال دقیق چند بار قهرمان لیگ شده




پاسخ شما :



از این سوالات منظوری داری یا واقعا جهت اطلاع می پرسی؟

1. نه یک نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان داریم فقط

2. 13 بار

http://www.arsenal.com/first-team/honours

همه افتخارات باشگاه اینجا هست

amir در 4/3/1393 | 19:33 گفت:

سلام من دوتا سوال دارم
1.ارسنال تا به حال قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده؟

2.ارسنال دقیق چند بار قهرمان لیگ شده


علی ارشدی در 4/3/1393 | 19:15 گفت:

محسن عباسی@ تو پنج پست بازی کردن و خوب بازی نکردن به چه درد میخوره؟ آیا فابرگاس در نقش وینگر یا مهاجم کاذب جواب داده که بشه گفت یک مزیته؟

ضمن این که فابرگاس چه ربطی به آرتتا داره؟ با اومدن فابرگاس آرتتا نیست که میره نیمکت ویلشر یا رمزی یا اوزیل خواهند بود که این یعنی فاجعه

mohsen abbasi در 4/3/1393 | 19:11 گفت:

اونایی که میگن فابرگاس خوب نیست یه نگا به دو فصل اخیر بندازن چند تا بازیکن تو دنیا هستن که بتونن تو 5 پست بازی کنن این بشر با توجه به مصدومیتایه بی حدو اندازمون خیلی خوبه 45 تا مفته فقط یه نگا به امار تعداد گلاش بندازین نفر دوم بارسا تو دو فصل اخیر از مجموع گلایه جیرو بیشتره .
بعد من نمیدونم اونایی که میگن نیازی نداریم به چیه ارتتا مینازن.

Mobinho در 4/3/1393 | 19:00 گفت:

نقل قول : من خودم دوس دارم آرسنال نیاد.به بازیکن تو پستای مهمتری نیاز داریم.اما دوس دارم بفروشنش نصف پول قراردادو بزنیم به جیب.

پاسخ شما : عالیه.امیدوارم 20 میلیونی گیرمون بیاد.

masoud mahmudpur در 4/3/1393 | 17:58 گفت:

کلا یه کاری کردن فابرگاس اگه بخواد دستشویی هم بره باید از ونگر اجازه بگیره

حسین در 4/3/1393 | 16:46 گفت:

فقط مال ماست

محمد كريمي در 4/3/1393 | 16:42 گفت:

نقل قول : درضمن باز هم میگم برای این فصل ما فقط یه دفاع راست و یه مهاجم شاخ میخوایم... صد تا بودجه داریم خوب به یه مهاجم نهایتاً پنجاه و پنج تا بدیم... ده تا هم برای یک دفاع راست... دروازبانم که دوباره قرضی میگیریم... میمونه 35 که ده تا هم از فروش نخالیون به دست میاد خدا بده برکت... تازشم عمراً بارسا همچین کاره کنه.. وقتی بازیکن بگه من میرم باشگاه نمیتونه بازی دربیاره مگر اینکه بخواد نگهش داره. مثل سوارز و رونی. اگر سوارز نمیموند و بیشتر اصرار میکرد لیورپول با همون چهل تا نهایتاً 45 تا سوارز رو میداد بهمون

پاسخ شما : این نظر منم هست با این کار دوباره شاهد پاسهای با ریسک رو به جلو خواهیم بود نه مثل ارتتا که فقط پاس عقب میده

حاکم 26 در 4/3/1393 | 16:02 گفت:

درضمن باز هم میگم برای این فصل ما فقط یه دفاع راست و یه مهاجم شاخ میخوایم... صد تا بودجه داریم خوب به یه مهاجم نهایتاً پنجاه و پنج تا بدیم... ده تا هم برای یک دفاع راست... دروازبانم که دوباره قرضی میگیریم... میمونه 35 که ده تا هم از فروش نخالیون به دست میاد خدا بده برکت... تازشم عمراً بارسا همچین کاره کنه.. وقتی بازیکن بگه من میرم باشگاه نمیتونه بازی دربیاره مگر اینکه بخواد نگهش داره. مثل سوارز و رونی. اگر سوارز نمیموند و بیشتر اصرار میکرد لیورپول با همون چهل تا نهایتاً 45 تا سوارز رو میداد بهمون

حاکم 26 در 4/3/1393 | 15:58 گفت:

نقل قول : نقل قول : سلام به آقا هادی گل که مارو از آمپاس خارج کرد
اولاً این که به ما چه کی چقدر میده 100 تا بودجه امساله و با فروش پارک و بنتنر بیشتر هم خواهد شد... پس مفت هست یا نیست به ما مربو نیست
دوماً من بارها تو شبکه های اجتماعی به دوستان گفتم آرزوم موندن سسک در بارسا و پوسیدنش روی نیمکت ذخیرست. کلا در این چند سال از ذلت وی بسی لذت همی ولی الان داستان مربوط میشه به چیزچستر که بدجور گیر داده به سسک و با توجه به اینکه احتمال خروج فابرگاس خیلی زیاده اصلا علاقه ندارم هم بازی خائن بشه پس این اولین دلیل من برای اینکه سسک بیاد آرسنال
سوماً ما هر ساله نزدیکای دسامبر شروع میکنیم به شهید دادن با اینکه امسال هم ترافیک هافبک داشتیم ولی در بازیای مهم دیدین که با چه اوضایی تیم دست و پنجه نرم میکرد... پس از بابت ترافیک نگرانی نیست. این مربی لجوج ما با سیستم چرخشی میتونه مشکل رو حل کنه این دومین دلیل برگشت
چهارماً فابرگاس فوق العاده در بازی سازی موفقه و در شرایط حساس خیلی به کمک میاد... میتونه سح تیم و بار فنی مارو چند برابر کنه... وجودش کنار اوزیل حکم زهرمارو برای تیمای رقیب داره. پس شک نکن با این شرایطی که خودت از همه ما بهتر میدونی نمیتونیم همچین بازیکنی رو بقاپیم اینم دلیل سوم که مهمترین دلیله
پنجماً سسک باید با برگشتنش جبران کنه. مثل متئو... قاعدتاً هیچکدوم ما فلامینی رو به اندازه فلامینی گذشته دوست نداریم چون تیم رو در شرایط بد ترک کرد. و امثال من که سسک داشت اسطوره قلبشون میشد وقتی تو بدترین شرایط تیم رو ترک کرد شد یکی از منحوس ترین ها... پس قاعدتاً نمیشه مثل قبل دوسش داشت. چون قلب زخم خورده زخمش التیامی نداره
خیلی حرف زدم دلم خواست


پاسخ شما : اینا که میگی درست، اما با 25 تا و مفتی و بدون دردسر و این صحبتا نمیشه آوردش.
مگه خودش بخواد بیاد آرسنال.من بارها گفتم سسک به انگلیس بر نمیگرده و اگرم برگرده فقط میاد آرسنال.اما تو این پست منظورم این بود که آوردن سسک مثل هر هافبک تراز اول دیگه ای بسیار سخت و پر دردسره.بارسا هر پولی بخواد ما هیچی نمیتونیم بگیم.بحث منم سر اینه.بهمین دلیل بنظرم مهاجم آوردن از آوردن سسک بسیار واجب تره.


پاسخ شما : از قدیم گفتن نقد و بچسب نسیه رو ول کن...
آخر فصل که سر این قضیه سسک بپره و نتونیم یه مهاجم بهتر از سردار آزمون بگیریم...

حاکم 26 در 4/3/1393 | 15:58 گفت:

نقل قول : نقل قول : سلام به آقا هادی گل که مارو از آمپاس خارج کرد
اولاً این که به ما چه کی چقدر میده 100 تا بودجه امساله و با فروش پارک و بنتنر بیشتر هم خواهد شد... پس مفت هست یا نیست به ما مربو نیست
دوماً من بارها تو شبکه های اجتماعی به دوستان گفتم آرزوم موندن سسک در بارسا و پوسیدنش روی نیمکت ذخیرست. کلا در این چند سال از ذلت وی بسی لذت همی ولی الان داستان مربوط میشه به چیزچستر که بدجور گیر داده به سسک و با توجه به اینکه احتمال خروج فابرگاس خیلی زیاده اصلا علاقه ندارم هم بازی خائن بشه پس این اولین دلیل من برای اینکه سسک بیاد آرسنال
سوماً ما هر ساله نزدیکای دسامبر شروع میکنیم به شهید دادن با اینکه امسال هم ترافیک هافبک داشتیم ولی در بازیای مهم دیدین که با چه اوضایی تیم دست و پنجه نرم میکرد... پس از بابت ترافیک نگرانی نیست. این مربی لجوج ما با سیستم چرخشی میتونه مشکل رو حل کنه این دومین دلیل برگشت
چهارماً فابرگاس فوق العاده در بازی سازی موفقه و در شرایط حساس خیلی به کمک میاد... میتونه سح تیم و بار فنی مارو چند برابر کنه... وجودش کنار اوزیل حکم زهرمارو برای تیمای رقیب داره. پس شک نکن با این شرایطی که خودت از همه ما بهتر میدونی نمیتونیم همچین بازیکنی رو بقاپیم اینم دلیل سوم که مهمترین دلیله
پنجماً سسک باید با برگشتنش جبران کنه. مثل متئو... قاعدتاً هیچکدوم ما فلامینی رو به اندازه فلامینی گذشته دوست نداریم چون تیم رو در شرایط بد ترک کرد. و امثال من که سسک داشت اسطوره قلبشون میشد وقتی تو بدترین شرایط تیم رو ترک کرد شد یکی از منحوس ترین ها... پس قاعدتاً نمیشه مثل قبل دوسش داشت. چون قلب زخم خورده زخمش التیامی نداره
خیلی حرف زدم دلم خواست


پاسخ شما : اینا که میگی درست، اما با 25 تا و مفتی و بدون دردسر و این صحبتا نمیشه آوردش.
مگه خودش بخواد بیاد آرسنال.من بارها گفتم سسک به انگلیس بر نمیگرده و اگرم برگرده فقط میاد آرسنال.اما تو این پست منظورم این بود که آوردن سسک مثل هر هافبک تراز اول دیگه ای بسیار سخت و پر دردسره.بارسا هر پولی بخواد ما هیچی نمیتونیم بگیم.بحث منم سر اینه.بهمین دلیل بنظرم مهاجم آوردن از آوردن سسک بسیار واجب تره.


پاسخ شما : از قدیم گفتن نقد و بچسب نسیه رو ول کن...
آخر فصل که سر این قضیه سسک بپره و نتونیم یه مهاجم بهتر از سردار آزمون بگیریم...

هادی در 4/3/1393 | 15:51 گفت:

نقل قول : سلام به آقا هادی گل که مارو از آمپاس خارج کرد
اولاً این که به ما چه کی چقدر میده 100 تا بودجه امساله و با فروش پارک و بنتنر بیشتر هم خواهد شد... پس مفت هست یا نیست به ما مربو نیست
دوماً من بارها تو شبکه های اجتماعی به دوستان گفتم آرزوم موندن سسک در بارسا و پوسیدنش روی نیمکت ذخیرست. کلا در این چند سال از ذلت وی بسی لذت همی ولی الان داستان مربوط میشه به چیزچستر که بدجور گیر داده به سسک و با توجه به اینکه احتمال خروج فابرگاس خیلی زیاده اصلا علاقه ندارم هم بازی خائن بشه پس این اولین دلیل من برای اینکه سسک بیاد آرسنال
سوماً ما هر ساله نزدیکای دسامبر شروع میکنیم به شهید دادن با اینکه امسال هم ترافیک هافبک داشتیم ولی در بازیای مهم دیدین که با چه اوضایی تیم دست و پنجه نرم میکرد... پس از بابت ترافیک نگرانی نیست. این مربی لجوج ما با سیستم چرخشی میتونه مشکل رو حل کنه این دومین دلیل برگشت
چهارماً فابرگاس فوق العاده در بازی سازی موفقه و در شرایط حساس خیلی به کمک میاد... میتونه سح تیم و بار فنی مارو چند برابر کنه... وجودش کنار اوزیل حکم زهرمارو برای تیمای رقیب داره. پس شک نکن با این شرایطی که خودت از همه ما بهتر میدونی نمیتونیم همچین بازیکنی رو بقاپیم اینم دلیل سوم که مهمترین دلیله
پنجماً سسک باید با برگشتنش جبران کنه. مثل متئو... قاعدتاً هیچکدوم ما فلامینی رو به اندازه فلامینی گذشته دوست نداریم چون تیم رو در شرایط بد ترک کرد. و امثال من که سسک داشت اسطوره قلبشون میشد وقتی تو بدترین شرایط تیم رو ترک کرد شد یکی از منحوس ترین ها... پس قاعدتاً نمیشه مثل قبل دوسش داشت. چون قلب زخم خورده زخمش التیامی نداره
خیلی حرف زدم دلم خواست


پاسخ شما : اینا که میگی درست، اما با 25 تا و مفتی و بدون دردسر و این صحبتا نمیشه آوردش.
مگه خودش بخواد بیاد آرسنال.من بارها گفتم سسک به انگلیس بر نمیگرده و اگرم برگرده فقط میاد آرسنال.اما تو این پست منظورم این بود که آوردن سسک مثل هر هافبک تراز اول دیگه ای بسیار سخت و پر دردسره.بارسا هر پولی بخواد ما هیچی نمیتونیم بگیم.بحث منم سر اینه.بهمین دلیل بنظرم مهاجم آوردن از آوردن سسک بسیار واجب تره.

حاکم 26 در 4/3/1393 | 15:45 گفت:

سلام به آقا هادی گل که مارو از آمپاس خارج کرد
اولاً این که به ما چه کی چقدر میده 100 تا بودجه امساله و با فروش پارک و بنتنر بیشتر هم خواهد شد... پس مفت هست یا نیست به ما مربو نیست
دوماً من بارها تو شبکه های اجتماعی به دوستان گفتم آرزوم موندن سسک در بارسا و پوسیدنش روی نیمکت ذخیرست. کلا در این چند سال از ذلت وی بسی لذت همی ولی الان داستان مربوط میشه به چیزچستر که بدجور گیر داده به سسک و با توجه به اینکه احتمال خروج فابرگاس خیلی زیاده اصلا علاقه ندارم هم بازی خائن بشه پس این اولین دلیل من برای اینکه سسک بیاد آرسنال
سوماً ما هر ساله نزدیکای دسامبر شروع میکنیم به شهید دادن با اینکه امسال هم ترافیک هافبک داشتیم ولی در بازیای مهم دیدین که با چه اوضایی تیم دست و پنجه نرم میکرد... پس از بابت ترافیک نگرانی نیست. این مربی لجوج ما با سیستم چرخشی میتونه مشکل رو حل کنه این دومین دلیل برگشت
چهارماً فابرگاس فوق العاده در بازی سازی موفقه و در شرایط حساس خیلی به کمک میاد... میتونه سح تیم و بار فنی مارو چند برابر کنه... وجودش کنار اوزیل حکم زهرمارو برای تیمای رقیب داره. پس شک نکن با این شرایطی که خودت از همه ما بهتر میدونی نمیتونیم همچین بازیکنی رو بقاپیم اینم دلیل سوم که مهمترین دلیله
پنجماً سسک باید با برگشتنش جبران کنه. مثل متئو... قاعدتاً هیچکدوم ما فلامینی رو به اندازه فلامینی گذشته دوست نداریم چون تیم رو در شرایط بد ترک کرد. و امثال من که سسک داشت اسطوره قلبشون میشد وقتی تو بدترین شرایط تیم رو ترک کرد شد یکی از منحوس ترین ها... پس قاعدتاً نمیشه مثل قبل دوسش داشت. چون قلب زخم خورده زخمش التیامی نداره
خیلی حرف زدم دلم خواست

هادی در 4/3/1393 | 15:27 گفت:

نقل قول : همیشه گفتم الانم میگم ارسنال فقط تو قسمت هافبک باید به فابرگاس فکر کنه
فابرگاس درسته تو بارسا بازیکن بزرگی محسوب نمیشه ولی تو ارسنال میتونه یه رهبر باشه
وقتی که رفت گفتم این تیم دیگه تیم نمیشه
واقعا ضربه بزرگی به تیم زد با رفتنش
امیدوارم فابرگاس اگر بارسا دستور خروجشو داده به ارسنال بیاد
و دل اون هوادارایی که پشت رفتن کاپیتان داغ شد دوباره اروم بشه
ونگر فقط میتونه بیارتش فقط کار ونگره
ما هافبک باتجربه ای مثل فابرگاس نداریم


پاسخ شما : آخه داش میثم دارن گرون فروشی میکنن نامردا!
45 میلیون میخوان!

میثم محمودی در 4/3/1393 | 15:16 گفت:

همیشه گفتم الانم میگم ارسنال فقط تو قسمت هافبک باید به فابرگاس فکر کنه
فابرگاس درسته تو بارسا بازیکن بزرگی محسوب نمیشه ولی تو ارسنال میتونه یه رهبر باشه
وقتی که رفت گفتم این تیم دیگه تیم نمیشه
واقعا ضربه بزرگی به تیم زد با رفتنش
امیدوارم فابرگاس اگر بارسا دستور خروجشو داده به ارسنال بیاد
و دل اون هوادارایی که پشت رفتن کاپیتان داغ شد دوباره اروم بشه
ونگر فقط میتونه بیارتش فقط کار ونگره
ما هافبک باتجربه ای مثل فابرگاس نداریم

هادی در 4/3/1393 | 15:06 گفت:

من خودم دوس دارم آرسنال نیاد.به بازیکن تو پستای مهمتری نیاز داریم.اما دوس دارم بفروشنش نصف پول قراردادو بزنیم به جیب.

محسن عاشوری در 4/3/1393 | 14:48 گفت:

الان که بارسا گفته کمتر از 45 میلیون فابرگاس رو نمیفروشیم ... به نظر من فابرگاس بیشتر از 35 تا نمی ارزه