مردی با ساق های بلوری

نویسنده: solaris1

وبلاگ من
نویسنده: solaris1
کارمند
کل بازدید: 3,790 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

مردی با ساق های بلوری

حس خوب یک خرید خوب


از همون ابتدای نقل و انتقالات تابستان اخبار خوبی از باشگاه به گوش میرسید.ایگواین اسمی بود که من رو به وجد آورد.مهاجمی که زیر سایه ی قدرت رونالدو و شهرت بنزما تو مادرید داشت هدر میرفت.من که خیلی از بازیش لذت میبردم.اگر دست من بود حاضر بودم تا 35 میلبون هم بابتش بدم اما......
بعد نوبت به سوارس رسید.مهاجمی که نا آرامیش با ذات آارسنال جور در نمیامد.اما اونقدر خوب بود که این مشکل کم اهمیت جلوه کنه.بعد جریان اون پیشنهاد کذایی و .....
تابستان امسال متفاوت شروع شد اما مثل همیشه با دلسردی داشت به پایان میرسید که ناگهان نام یک ستاره به گوش رسید.باور کردنی نبود و حتی شدنی هم نبود.اما شد و اوزیل با یه قیمت در خور توجه به ارسنال پیوست.
بیاید رو راست باشیم هممون خوشحال و امید وار شده بودیم.مخصوصا تو یکی دو تا بازی اول تفاوتش خیلی به چشم میامد.اما خیلی طول نکشید که احساس کردم یه فرقی بین او و سایرین هست.اون از جون مایه نمیگذاشت.به پیراهنش ارق نداشت.برای گرفتن توپ نمیدوید و برای پس گیری توپ هایی که از دست میداد واکنشی نشان نمیداد.درسته که ونگر به عنوان یار آزاد ازش استفاده میکنه و در بیشتر نقاط وسط زمین دیده میشه اما هیچوقت تو فضای خالی نیست( چون دوندگی لازم برای در فضا بودن رو نداره)و هیچوقت با حرکت بدون توپ فضا رو برای یار کناری خودش ایجاد نمیکنه.بازی به بازی این خصیصه های بازی اوزیل بیشتر به چشمم میامد تا جایی که جدیدا احساس میکنم رفع مسوولیتی پاس میده.....
حالا اگر این نگرش من درست باشه به این جا میرسیم که مشکل از کجاست:1.اول از همه اینکه لیگ مزخرف اسپانیا که فقط 3 تا تیم قوی داره هیچوقت اوزیل رو به صرافت تلاش بیشتر نیانداخت و با تکیه بر سرعت و قدرت رونالدو فقط لازم بود پاس خوبی رو به محوطه برسونه.
2.تعریف های بی موردی که از همون بازی های اول از او شد حتی در روزهای بدش باعث شد خودش رو خیلی بزرگ احساس کنه حتی بزرگتر از ارسنال. 
3.یه نکته ی مهم نقش و تفکر مربیه.مورینیو کسیه که بازیکنی که کم میگذاره و زیادی از خود متشکره رو تو تیم نمیگذاره حالا میخواد ماتا باشه یا حتی کاسیاس.اما ونگر نماد اعتماد به بازیکنه هر چند معتقدم این کار برای بازیکنان جوان تاثیر داره.مثل کلو توره یادتون هست که....
4. به نظر من یه بعد قضیه بعد روانشناسی مساله هست آخه بعضی افراد هستن  که با تنزل شخصیت اجتماعی یا حرفه ای روحیه خودشون رو میبازن و باری به هر جهت جلو میرن.من به سختی اعتقاد دارم که اوزیل از این دست افراده.اون مورد دوم که گفتم به اضافه ی اینکه احساس میکنه به نامردی به یک تیم سطح پایین تر منتقل شده روحیه ی لازم رو در او کشته.
5.آخرین مساله هم از نظر جسمانیست.جدیدا احساس میکنم که توان اوزیل به شدت تحلیل رفته و زیر چشماش هم گود افتاده.در ضمن بانزدیکی به جام جهانی ترس از ساقهاش رو هم داره اونم تو تیمی که هر بازیکنش با هر بار مصدومیت شش ماه خانه نشین میشه جز
جیرود.من که دوری از خطر رو تو تک تک کارهاش میبینم
در کل باید بگم که من ترجیح میدم به جای اوزیل بلوری یه بازیکن وفادار به باشگاه تو ترکیب باشه مثل جرارد که با اینکه دیگه طلایی نیست و مثل قدیم گل نمیزنه اما اون عقب زمین با تمام وجودش بازی میکنه و بقیه رو به بازی کردن تحریک میکنه.که پشت این کارش بیش از ده سال وفاداری خوابیده.با اینکه اطمینان دارم اگر سال دیگه ونگر و اوزیل با هم تو ارسنال باشن بازی های بهتری رو ازش میبینم اما الان خیلی ازش ناراضیم چرا که بهترین فصل برای قهرمانی رو داره به حسرت بدل میکنه......
دوستان خودم میدونم جیرود از اوزیل هم بدتر بوده اما از اون توقعی بیش از این هم نمیشه داشت.اما اوزیل ....
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ناصر در 25/11/1392 | 16:32 گفت:

فقط ونگر میدونه اوزیل و ژیرو چه مرگشونه!!!

solaris1 در 25/11/1392 | 14:24 گفت:

این بحث دو گروه داره که عقیدشون روبروی همه.خیلی هم خوبه که همه نظرشون رو گففتن.اما خواهش میکنم در اولین بازی که دیدیم اگر منتقد اوزیل هستید به کارهای مفیدش دقت کنید و اگر طرفدارش هستید به کم کاری احتمالیش.راستی به همون دلیل چهارم فکر میکنم که اوزیل باید به جای تعریف الکی دچار چالش میشد و این انتقادات همون چالش باشه شاید.

solaris1 در 25/11/1392 | 14:12 گفت:

دوستان این خبر رو همین الان خوندم:
ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺗﺮﮎ ﺗﺒﺎﺭ ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ ﺗﯿﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺁﺭﺳﻨﺎﻝ ﺩﺭ 10 ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺍﺧﯿﺮ ﺗﯿﻤﺶ ﺩﺭ ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ،
ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺑﻪ ﺛﻤﺮ ﻧﺮﺳﺎﻧﺪﻩ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﯾﮏ ﭘﺎﺱ ﮔﻞ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ.
ﺑﻪ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﻋﺮ ﺵ ﻧﯿﻮﺯ:
ﺗﺴﺎﻭﯼ ﺻﻔﺮ ﺻﻔﺮ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﻣﻦ ﯾﻮﻧﺎﯾﺘﺪ، ﻓﺮﺻﺖ ﺗﺎﺯﻩ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺘﻘﺎﺩ ﺍﺯ ﻣﺴﻮﺕ ﺍﻭﺯﯾﻞ ﺩﺭ
ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭﺍﻥ ﺁﺭﺳﻨﺎﻝ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﺍﺩ. ﻭﺍﺿﺢ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﻣﺴﻮﺕ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﻫﻔﺘﻪ ﻫﺎ ﻫﯿﭻ
ﺷﺒﺎﻫﺘﯽ ﺑﻪ ﺁﻥ ﺑﺎﺯﯾﮑﻦ ﺍﺑﺘﺪﺍﯼ ﻓﺼﻞ ﻧﺪﺍﺭﺩ ﻭ ﺍﻧﮕﺎﺭ ﺑﺎ ﺑﯽ ﺍﻧﮕﯿﺰﮔﯽ ﺩﺳﺖ ﻭ ﭘﻨﺠﻪ ﻧﺮﻡ
ﻣﯽ ﮐﻨﺪ . ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺗﺮﮎ ﺗﺒﺎﺭ ﺁﻟﻤﺎﻧﯽ ﺗﯿﻢ ﻓﻮﺗﺒﺎﻝ ﺁﺭﺳﻨﺎﻝ ﺩﺭ 10 ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ ﺍﺧﯿﺮ ﺗﯿﻤﺶ ﺩﺭ
ﻟﯿﮓ ﺑﺮﺗﺮ، ﻫﯿﭻ ﮔﻠﯽ ﺑﻪ ﺛﻤﺮ ﻧﺮﺳﺎﻧﺪﻩ ﻭ ﺗﻨﻬﺎ ﯾﮏ ﭘﺎﺱ ﮔﻞ ﺍﺭﺳﺎﻝ ﮐﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ. ﺍﯾﻦ ﺁﻣﺎﺭ
ﻧﺎﺍﻣﯿﺪﮐﻨﻨﺪﻩ ﺳﺒﺐ ﺷﺪﻩ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻫﻮﺍﺩﺍﺭﺍﻥ ﺁﺭﺳﻨﺎﻝ ﺩﺭ ﻭﺍﮐﻨﺶ ﺑﻪ ﺗﺴﺎﻭﯼ
ﺑﺮﺍﺑﺮ ﯾﻮﻧﺎﯾﺘﺪ ﺍﺯ ﺁﺭﺳﻦ ﻭﻧﮕﺮ ﺑﺨﻮﺍﻫﻨﺪ ﻟﻮﮐﺎﺱ ﭘﻮﺩﻭﻟﺴﮑﯽ ﺭﺍ ﺍﺯ ﺍﺑﺘﺪﺍ ﺩﺭ ﺗﺮﮐﯿﺐ ﻗﺮﺍﺭ
ﺩﻫﺪ ﻭ ﺍﻭﺯﯾﻞ ﺭﺍ ﺑﺮﺍﯼ ﻣﺪﺗﯽ ﺑﻪ ﻧﯿﻤﮑﺖ ﺫﺧﯿﺮﻩ ﺗﺒﻌﯿﺪ ﮐﻨﺪ /

mehdi در 25/11/1392 | 00:14 گفت:

با شماره 4و 5 موافقم در حد واکینگ دِد

davood در 24/11/1392 | 23:54 گفت:

من خودم زیاد با اوزیل حال نمیکنم و دیماریا ترجیح میدادم برا خرید ولی طبق امار اوزیل دوندگی بالایی داره

توپچی جنوب در 24/11/1392 | 23:42 گفت:

همه این کارایی ک گفتی رو اوزیل تو بازی با منچستر یونایتد انجام داد
هم زیاد دوید و هم توپ پخش میکرد و هم فضا خالی میکرد ولی اوزیل یه تنه ک نمیتونه سه نفر رو بزنه کنار وقتی ژیرود یه یک دو نمیتونه بکنه و یه جاگیری درست نمیتونه بکنه چیکار باید میکرد ؟
اوزیل بازیکنی ک به پاس های تو عمقش و کلیدی اسم و رسم داره ولی اینجا به کی پاس بده؟
اوزیل وقتی ولکات بود به چشم میومد چرا وقتی رمزی پاساش رو ب گل تبدیل میکرد ب چشم میومد حالا ب چشم نمیاد!!!!!!
نه عزیز اینجوریا ک فکر میکنی نیست و اوزیل تمام نشده و این 42 تا رو هم تو سطل آشغال نریختیم.
تو ادامه فصل به همتون ثابت میکنم ک اشتباه فکر میکنین اوزیل فضا هایی رو میبینه ک کمتر بازیکنی قادر به دیدنشه هوش بسیار بالایی داره ک کمتر بازیکنی داره.....
تازه هنوز یه فصل هم نشده حالا ببینید فصل بعد اوزیل چه کار هایی ک نمیکنه....

مهرزاد در 24/11/1392 | 22:50 گفت:

نقل قول : باور کنین مشکل جیرود نیست.جیرود در حال حاظر اون تعریفی که از یک مهاجم داریمو براورده نمیکنه چون واقعا بیشتر تمرکزش رو کارای دیگست.
اگه دقت کنین این بدبخت همیشه پشت به دروازه بازی میکنه,جیرود در صورتی که رمسی و ولکات تو زمین باشن فوق العاده تاثیرگذاره.تو این بازی خنگبازی در آورد انصافا.
به نظر من ونگر هنوز از اسم منچستر میترسه,تو بازی رفت هم من این ترسو دیدم.تیم واسه برد نمیره.
ازینا بگذریم شزنی اگه اون چنتا سیو رو نداشت الان باید واسه باختمون به منچستر سیاه میپوشیدیم..


پاسخ شما : دوست عزیز دروازه خالی گل زدن دیگه کاری نداره کسی بتونه واسه خودش موقعیت جور کنه (یا حداقل یه نفرو دریبل کنه)

من قوچان نزادو از این بی خاصیت پرو(صادقانه بگویم مساوی عادلانه بود) بیشتر قبول دارم.

بعضی ها می گن واسه دیگران موقعیت درست می کنه, وظیفه ی اصلی مهاجم گل زدنه.

ehsan در 24/11/1392 | 21:15 گفت:

نقل قول : نقل قول : من جز این بازی آخر که فقط کمی از تکنیکش رو دیدم در ده بازی قبلی واقعا جز یک بازیکن خنثی چیز بیشتری از اوزیل ندیدم.آدم بی انصافی هم نیستم مثلا میگم دیشب شب خوب روسیچکی نبود اما به توانایی هاش ایمان دارم.اوزیل هم خیلی بهتر از این میتونه کار کنه.احساس مسوولیت کازورلا دیشب بازیکنی به مراتب بهتر از اوزیل از او ساخته بود.اما امید دارم شک و انتقادی که بعد از بازی
لیورپول بهش وارد شد تاتیر مثبتی در روند او در این فصل داشته باشه


پاسخ شما : arsenal cristan palasویدوشو از ورزش 3 بگیر دو تا اولین موقعیت خطرناک


بازی arsenal soyphtampton رو حرکت و پاس کی سانتی گل زد؟؟؟؟؟؟ و تو همین بازی شوت کی بود که به تیرک خورد؟؟؟؟


بازی آرسنال فولهام پاس خطرناک به ژیرو کار کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟


سیتی آرسنال پاس گل به ولکات؟؟؟؟؟؟؟؟گل دوم آرسنال هال سیتی کی زد؟؟؟؟؟؟

باقیش هح خودت ببین


پاسخ شما : فکر نکنی من میگم اوزیل عالیه ولی بازیک خنثی آخر نامردیه

در کل به نظر منم سانتی بهتر از اوزیله

ehsan در 24/11/1392 | 21:11 گفت:

نقل قول : من جز این بازی آخر که فقط کمی از تکنیکش رو دیدم در ده بازی قبلی واقعا جز یک بازیکن خنثی چیز بیشتری از اوزیل ندیدم.آدم بی انصافی هم نیستم مثلا میگم دیشب شب خوب روسیچکی نبود اما به توانایی هاش ایمان دارم.اوزیل هم خیلی بهتر از این میتونه کار کنه.احساس مسوولیت کازورلا دیشب بازیکنی به مراتب بهتر از اوزیل از او ساخته بود.اما امید دارم شک و انتقادی که بعد از بازی
لیورپول بهش وارد شد تاتیر مثبتی در روند او در این فصل داشته باشه


پاسخ شما : arsenal cristan palasویدوشو از ورزش 3 بگیر دو تا اولین موقعیت خطرناک


بازی arsenal soyphtampton رو حرکت و پاس کی سانتی گل زد؟؟؟؟؟؟ و تو همین بازی شوت کی بود که به تیرک خورد؟؟؟؟


بازی آرسنال فولهام پاس خطرناک به ژیرو کار کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟


سیتی آرسنال پاس گل به ولکات؟؟؟؟؟؟؟؟گل دوم آرسنال هال سیتی کی زد؟؟؟؟؟؟

باقیش هح خودت ببین

رضا T در 24/11/1392 | 21:04 گفت:

آقا این چیزا رو بی خیال بازی سیتی چی شد؟!خدا کنه یه جوری برنامه بازیاشون به هم بریزه

رضا T در 24/11/1392 | 21:04 گفت:

آقا این چیزا رو بی خیال بازی سیتی چی شد؟!خدا کنه یه جوری برنامه بازیاشون به هم بریزه

ahmadreza در 24/11/1392 | 21:01 گفت:

موافقم حرف دل من بود.
استاد ژیرو:صادقانه بگویم
من فکر میکنم نتیجه تساوی نتیجه خوبی است،
خدایا یا منو بکش یا اونو

ehsan در 24/11/1392 | 20:54 گفت:

نقل قول : آقایون اوزیل بی غیرتو این حرفا نیست مگه لیگ ایرانه که همه قلیونی باشنو پول مفت بگیرن و بازی نکنن!
اوزیل همین مدلیه,شله کلا...
بذارید مصدومامون برگردن بازیه اوزیلم میبینین..


پاسخ شما : دقیقاااااااااااااا

نیما در 24/11/1392 | 20:51 گفت:

آقایون اوزیل بی غیرتو این حرفا نیست مگه لیگ ایرانه که همه قلیونی باشنو پول مفت بگیرن و بازی نکنن!
اوزیل همین مدلیه,شله کلا...
بذارید مصدومامون برگردن بازیه اوزیلم میبینین..

solaris1 در 24/11/1392 | 20:18 گفت:

من جز این بازی آخر که فقط کمی از تکنیکش رو دیدم در ده بازی قبلی واقعا جز یک بازیکن خنثی چیز بیشتری از اوزیل ندیدم.آدم بی انصافی هم نیستم مثلا میگم دیشب شب خوب روسیچکی نبود اما به توانایی هاش ایمان دارم.اوزیل هم خیلی بهتر از این میتونه کار کنه.احساس مسوولیت کازورلا دیشب بازیکنی به مراتب بهتر از اوزیل از او ساخته بود.اما امید دارم شک و انتقادی که بعد از بازی
لیورپول بهش وارد شد تاتیر مثبتی در روند او در این فصل داشته باشه

نیما در 24/11/1392 | 20:18 گفت:

نقل قول : دوست عزیزم از بازیکنی که سال اولشه تو آرسنال بازی می کنه چه انظاری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی برخلاف نظر خیلی از دوستان اوزیل افت نکرده اتفاق روز به روز هم داره بهتر میشه اینجا لیگ اسپانیا نیست که دو نفر دارن پا به پا هم میدوند اگه صاحب توپ افتاد زمین داور خطا بگیره

فقط ی سوال اون بازی که ولکات تازه برگشته بودو دیدی؟؟؟؟هر جا ولکات فرار کرد اوزیل بهترین پاسو بهش داد.پس تیم بازیکنی که تو عمق فرار کنه نداره سانتی روسیچکی چمبرلین و پودولسکی همیشه پشت 18 جا گیری میکنند. مگه بازی با منچستر ی دونه بالا سر مدافع ننداخت برا سانتی نرسید بهش.

تو کل بازیایه آرسنال تو این فصل که اوزیل تو زمین بوده یه صحنه نشون من بده که بازیکن حرکت کرده ولی اوزیل اون اوزیل real نبوده و پاس مناسبو بهش نداده

تو این چند بازی اخیر کل تیم مقصر بوده نه یک نفر.ژیرو هم یه گل خالی از دست داد ولی فن پرسیش هم دو تا موقعیت عالی از دست داد

در کل زود قضاوت نکنید بچه هاااااااا


پاسخ شما : موافقم

نیما در 24/11/1392 | 20:17 گفت:

باور کنین مشکل جیرود نیست.جیرود در حال حاظر اون تعریفی که از یک مهاجم داریمو براورده نمیکنه چون واقعا بیشتر تمرکزش رو کارای دیگست.
اگه دقت کنین این بدبخت همیشه پشت به دروازه بازی میکنه,جیرود در صورتی که رمسی و ولکات تو زمین باشن فوق العاده تاثیرگذاره.تو این بازی خنگبازی در آورد انصافا.
به نظر من ونگر هنوز از اسم منچستر میترسه,تو بازی رفت هم من این ترسو دیدم.تیم واسه برد نمیره.
ازینا بگذریم شزنی اگه اون چنتا سیو رو نداشت الان باید واسه باختمون به منچستر سیاه میپوشیدیم..

نیما در 24/11/1392 | 20:17 گفت:

باور کنین مشکل جیرود نیست.جیرود در حال حاظر اون تعریفی که از یک مهاجم داریمو براورده نمیکنه چون واقعا بیشتر تمرکزش رو کارای دیگست.
اگه دقت کنین این بدبخت همیشه پشت به دروازه بازی میکنه,جیرود در صورتی که رمسی و ولکات تو زمین باشن فوق العاده تاثیرگذاره.تو این بازی خنگبازی در آورد انصافا.
به نظر من ونگر هنوز از اسم منچستر میترسه,تو بازی رفت هم من این ترسو دیدم.تیم واسه برد نمیره.
ازینا بگذریم شزنی اگه اون چنتا سیو رو نداشت الان باید واسه باختمون به منچستر سیاه میپوشیدیم..

Arsenalito در 24/11/1392 | 20:00 گفت:

دوستان دقت کردین علت این کم گلی های ما و حتی نبردن ماتوی بازیها چیه؟
شاید مهمترین اون این باشه که ما مهاجم تاپ نداریم و توی اون بازیهای نیم فصل که تونستیم خودی نشون بدیم این بود که تیم بیشتر روی گلزنی هافبک هاش میچرخه .پس باید این هافبکها باشند که گل بزنند.
ما هافبکی می خواهیم که جلوی محوطه جریمه حریف تا حدودی خودخواه باشه و شوت بزنه .توی این هافبک های ما اگه دقت کنین ویلشر که خیلی به ندرت شوت می زنه،اوزیل موقعیت خلق می کنه ولی متاسفانه نمی دونم چرا نمی خواد شوت یا گل بزنه.نمونش شما ماتا و یا داوید سیلوا که هر دو چپ پا و سبک بازیشون شبیه اوزیل هستش روببینید که هم خلق موقعیت می کنند و شوت توی چارپوب.کازورلا خوبه ولی خیلی کم می تونه واسه خودش موقغیت شوت زنی ایجاد کنه و همچنین روسیچکی.تنها بازیکنانی که از این حیث خوب بودند ولکات و بخصوص رمزی که اگه دقت کنین می بینید که این خودخواهی های رمزی توی محوطه جریمه و شوت زنی هاش و یا به طور کلی قرار دادن خود به عنوان بازیکن هدف برخلاف اون جیرود به قول دوستان شتر ، تونسته ما رو به گلهای زیاذ برسونه و می بینید که تا اینجای فصل با اینکه مصدوم هستش اکه اشتباه نکنم بیشترین گل رو زده.
پس راز موفقیت ما همانند تیم اسپانیاست و اون وجود مهاجم یا 9 کاذب هستش که متاسفانه ونگر می خواد پیاده کنه ولی آدماش رو نداره جز رمزی که اونم توی این فصل خوش درخشیده

ehsan در 24/11/1392 | 19:57 گفت:

دوست عزیزم از بازیکنی که سال اولشه تو آرسنال بازی می کنه چه انظاری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی برخلاف نظر خیلی از دوستان اوزیل افت نکرده اتفاق روز به روز هم داره بهتر میشه اینجا لیگ اسپانیا نیست که دو نفر دارن پا به پا هم میدوند اگه صاحب توپ افتاد زمین داور خطا بگیره

فقط ی سوال اون بازی که ولکات تازه برگشته بودو دیدی؟؟؟؟هر جا ولکات فرار کرد اوزیل بهترین پاسو بهش داد.پس تیم بازیکنی که تو عمق فرار کنه نداره سانتی روسیچکی چمبرلین و پودولسکی همیشه پشت 18 جا گیری میکنند. مگه بازی با منچستر ی دونه بالا سر مدافع ننداخت برا سانتی نرسید بهش.

تو کل بازیایه آرسنال تو این فصل که اوزیل تو زمین بوده یه صحنه نشون من بده که بازیکن حرکت کرده ولی اوزیل اون اوزیل real نبوده و پاس مناسبو بهش نداده

تو این چند بازی اخیر کل تیم مقصر بوده نه یک نفر.ژیرو هم یه گل خالی از دست داد ولی فن پرسیش هم دو تا موقعیت عالی از دست داد

در کل زود قضاوت نکنید بچه هاااااااا

ehsan در 24/11/1392 | 19:57 گفت:

دوست عزیزم از بازیکنی که سال اولشه تو آرسنال بازی می کنه چه انظاری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی برخلاف نظر خیلی از دوستان اوزیل افت نکرده اتفاق روز به روز هم داره بهتر میشه اینجا لیگ اسپانیا نیست که دو نفر دارن پا به پا هم میدوند اگه صاحب توپ افتاد زمین داور خطا بگیره

فقط ی سوال اون بازی که ولکات تازه برگشته بودو دیدی؟؟؟؟هر جا ولکات فرار کرد اوزیل بهترین پاسو بهش داد.پس تیم بازیکنی که تو عمق فرار کنه نداره سانتی روسیچکی چمبرلین و پودولسکی همیشه پشت 18 جا گیری میکنند. مگه بازی با منچستر ی دونه بالا سر مدافع ننداخت برا سانتی نرسید بهش.

تو کل بازیایه آرسنال تو این فصل که اوزیل تو زمین بوده یه صحنه نشون من بده که بازیکن حرکت کرده ولی اوزیل اون اوزیل real نبوده و پاس مناسبو بهش نداده

تو این چند بازی اخیر کل تیم مقصر بوده نه یک نفر.ژیرو هم یه گل خالی از دست داد ولی فن پرسیش هم دو تا موقعیت عالی از دست داد

در کل زود قضاوت نکنید بچه هاااااااا

ehsan در 24/11/1392 | 19:57 گفت:

دوست عزیزم از بازیکنی که سال اولشه تو آرسنال بازی می کنه چه انظاری داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی برخلاف نظر خیلی از دوستان اوزیل افت نکرده اتفاق روز به روز هم داره بهتر میشه اینجا لیگ اسپانیا نیست که دو نفر دارن پا به پا هم میدوند اگه صاحب توپ افتاد زمین داور خطا بگیره

فقط ی سوال اون بازی که ولکات تازه برگشته بودو دیدی؟؟؟؟هر جا ولکات فرار کرد اوزیل بهترین پاسو بهش داد.پس تیم بازیکنی که تو عمق فرار کنه نداره سانتی روسیچکی چمبرلین و پودولسکی همیشه پشت 18 جا گیری میکنند. مگه بازی با منچستر ی دونه بالا سر مدافع ننداخت برا سانتی نرسید بهش.

تو کل بازیایه آرسنال تو این فصل که اوزیل تو زمین بوده یه صحنه نشون من بده که بازیکن حرکت کرده ولی اوزیل اون اوزیل real نبوده و پاس مناسبو بهش نداده

تو این چند بازی اخیر کل تیم مقصر بوده نه یک نفر.ژیرو هم یه گل خالی از دست داد ولی فن پرسیش هم دو تا موقعیت عالی از دست داد

در کل زود قضاوت نکنید بچه هاااااااا

solaris1 در 24/11/1392 | 19:48 گفت:

آقا مجید من در انتهای متنم گفتم که نوشته ای راجع به جیرود نمی نویسم چون ازش انتظاری ندا شتم اما واقعا از اوزیل انتظار دارم در ضمن شک ندارم فصل بعدی که بیشتر خودش رو از ارسنال بدونه بهتر کار میکنه.اما با اینکه و.دیشب در حرکات انفرادی موثر بود اما هنوز هم عاملی برای رو به جلو بودن تیم نیست.به هر حال حس میکنم تو خیلی از بازی های این فصل نبری یا چمپرلین موثر تر از اوزیل میتونستن کار کنند.

رضا T در 24/11/1392 | 19:27 گفت:

منم با آقا مجید موافقم.اگه اوزیل مثه نیمه دوم این بازی بازی کنه و جیرود بالاخره گل بزنه من بی نهایت به قهرمانی حتی!امیدوارم

majid در 24/11/1392 | 19:18 گفت:


دوست خوبم حقیقتا منم یکی از منتقدین اوزیل تو این چند بازی اخیر بودم... اوزیل بعد از اومدنش به تیم بسیار

هم مثبت و متفاوت کار کرد ولی تو بازیای اخیرش شاید زیاد خوب نبود اما اما اما تو بازیه دیروز یه سوپر استار واقعی

بود... شما مخصوصا نیمه ی دوم بازی رو یه بار دیگه نگاه کنید اوزیل هرکاری که خواست میکرد اصن تو یه صحنه تو پاسکاری

با کازورلا دفاع ها داشتن دوره خودشون میچرخیدن و گیج شده بودم که کازورلا شوت و زد و دخیا فرستاد کرنر. من بعد از

مدتها اون ارامش و اعتماد به نفس و تو چهره ی اوزیل دیدم و واقعا به تفاوت های بین یه سوپر استار و یه بازیکن معمولی

بیشتر ایمان اوردم... اما درمورده دلیل این مشکل هم فکر میکنم مشکل بیشتر روحیه تا فنی که مطمعنم هستم که

درست میشه این مشکل... اما اگه انتظار دارین اوزیل تو پرس و توپگیری شرکت کنه که این انتظار با سبک بازیه اوزیل جور

درنمیاد ضمن اینکه اون مکملی رو که باید در نوک خط حمله داشته باشه رو نداره