ونگر

نویسنده: امیرحسین

وبلاگ من
نویسنده: امیرحسین
دانشجو رشته it
کل بازدید: 15,424 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

ونگر

سلام به آقایان محترم من میدونم همه ناامید هستین مث بنده اما ورزش هست و اتفاقاتش مختص فوتبال نیست.
میخام در مورد کسی صحبت منطقی بکنم که این روز ها خیلی روی فشاره.




من مث خیلی های سایت ونگر رو بسیار دوست دارم اما ونگر پرست نیستم و همیشه با انتقادات در مورد وی منطقی برخورد میکنم. ونگر تنها مربی هست در جهان که در عین بزرگی اشتباهات بزرگتری مرتکب میشه.حالا میخام در مورد سو تفاهمی که بچه ها باهاش روبرو شدن که حتما از روی دوست داشتن آرسنال هست و برای موفقیت تیم در موردش بحثی نیست اما دیشب مث خیلی از بازی های دیگه مثلا 6-0 چلسی 5-1 لیورپول و یه سری از بازیها 8-2 من یوکه تقصیر ونگر بوده تنها کسی که مقصر نبود ونگر بود و من اینو حس کردم که یه سری از دلالیل ونگر وآرسنال رو فلج کردن.
1-استفاده از پر در بازی به جای گابریل که یه دلیل بزرگ داره پر یه مدافع ثابت هست و برای بسیاری از بازیها کاراست اما نه برای این بازی که موناکو برای ضد حمله آماده شده بود و گابریل میتونست با سرعتی که داره این خلا رو پوشش بده. میدونین بولد مسئول خط دفاعی آرسنال هست و دفاع با نظر اون بسته میشه.در تیمهای بزرگ مربیان تیم چون در تمرینات نقش بسزایی دارند 80 درصد ارنج تیم با اوناست که ونگر بگن کی در تمرینات خوب کار میکنه و چه ارنجی برای این بازی خوبه.
2-ژیرو که ناکام بزرگ بازی و از نظر من مقصر اصلی در شکست ارسنال میدونم الان از سرتون میگذره که ونگر اینو خریده درست ولی ایشون بی تجربه نیستن که 8 ضربه به سمت دروازه و 0 در چارچوب.
3-اوسپینا اگر یه بار دیگه گل دوم و سوم رو نگاه کنید به حرف من پی میبرید البته یه سری واکنش های خوب داشت ولی کافی نبود.
4-جایگیری هافبکهای بازیساز یعنی اوزیل و سانتی که یکی از بدترین جاگیریهایی بود که تا حالا دیده بودم از خط دفاع دور میشدن و دیر به عقب برمیگشتن برای توپ گیری که متعدد کوکلین باید دریبل میکرد و وقتی تو لو میرفت  خطر ایجاد میشد.
5-احساسات که نیازی به توضیح نیست همگی دیشب غلبه احساسات بر عقل رو در بازی آرسنال دیدیم.
درسته که ونگر سرمربی تیم هست باخت تیم هست اما در ورزش یک سری اتفاقات مربی تیم رو هم فلج میکنه این صحبت ها نه برای طرفداری از ونگر و نه دلسوزی بود بلکه نظراتی بود که به ذهنم رسید و امیدوارم که نظرات شما رو در کامنتها ببینم.
کوچیک همتون.

تشکر شده توسط : arman , mehdi , Ali , majid , مهدی عباسی ,

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

حسن در 9/12/1393 | 22:08 گفت:

مجيد جان مثل اينكه هنوز به عمق فاجعه پي نبردي،،، قرارداد ديابي تمديد خواهد شد مثل اينكه ونگر مؤسسه خيريه باز كرده تو باشگاه

arsenal در 9/12/1393 | 13:01 گفت:

ژیرو بهتره بگه ضربه میزنیم. خدایی تو این بازی به تیم ضربه زد !!

بچه ها یه لحظه تصور کنین ونگر سال بعد مربی نباشه و مثلا بره رئال. من که دیوونه میشم!

این تیم درست میشه مطمئن باشین. انقدر که قهرمان pl با سرمربگری ارسن لذت داره خود لذت انقد نیس

majid در 9/12/1393 | 03:10 گفت:

عمق فاجعه اینه اگه واقعیت داشته باشه

Arsenal will hand Arsene Wenger £50m to spend in the summer. The Frenchman's priority is a central midfielder but he is also keen on strengthening his defence and goalkeeper

kamyar در 9/12/1393 | 01:50 گفت:

آخرین چیزی که میمیره امیده
ایشالا میزنیم و میریم مرحله بعد

حسن در 9/12/1393 | 01:03 گفت:

آرمان بنده خدا اين همه گل زده اوووون همه هم گل نزده خب! هر مهاجم متوسط ديگه اي هم بود از ١٥ موقعيت تو يك بازي ١ گل ميزد! بيخيال بابا خواستم سطح اعتماد به نفسش تو مصاحبه خارج از بازي و اعتماد به نفسش وقتي نيم متري دروازه توپ مياد روپاش رو بيان كنم

آرمان امیراحمدی در 9/12/1393 | 00:48 گفت:

نقل قول :
ژيرو : ضربه ميخورم ولي قوي ميمانم خداوكيل ژيرو اصلا قوي هست كه بخواد قوي بماند؟!!! لاقل بگو اين ضربه ها منو قوي خواهد كرد والا بقرآن!
يه چيزي تو تيم ارسنال ديدم اونم اينه كه از هر بازيكني زيادي تعريف شه بازي بعدش گند ميزنه،،، انگار جنبه تعريف رو ندارن
يه چيز ديگه هم بگم كه اگه اين ونگر همون ونگري باشه كه از بچكي ميشناسم اين شكست رو تو زمين موناكو جبران ميكنه
به اميد صعود


پاسخ شما : بنده خدا این همه گل زده

حسن در 9/12/1393 | 00:37 گفت:

ژيرو : ضربه ميخورم ولي قوي ميمانم خداوكيل ژيرو اصلا قوي هست كه بخواد قوي بماند؟!!! لاقل بگو اين ضربه ها منو قوي خواهد كرد والا بقرآن!
يه چيزي تو تيم ارسنال ديدم اونم اينه كه از هر بازيكني زيادي تعريف شه بازي بعدش گند ميزنه،،، انگار جنبه تعريف رو ندارن
يه چيز ديگه هم بگم كه اگه اين ونگر همون ونگري باشه كه از بچكي ميشناسم اين شكست رو تو زمين موناكو جبران ميكنه
به اميد صعود

حامد **رنگی** در 9/12/1393 | 00:17 گفت:

به گزارش Mirror، اسطوره توپچی ها بیان کرد که اگر پیشنهادی به او مبنی بر سرمربی شدن آرسنال بدهند، او این پیشنهاد را رد نخواهد کرد. وی در این باره گفت: "من نمی دانم که آرسن ونگر تا چه اندازه می خواهد در باشگاه بماند. اما من فقط می خواهم در کمین باشم و آماده گرفتن پست سرمربی گری آرسنال باشم. شاید روزی هم من سرمربی این تیم شدم. انتخاب به عنوان سرمربی آرسنال می تواند یک رویا باشد. البته من ابتدا باید برخی نکات را یاد بگیرم و این مهم ترین چیز است."

این مهاجم فرانسوی در ادامه صحبت های خود، بدون مخفی کردن احساساتش در مورد جانشینی ونگر گفت: "اگر به من پیشنهاد شود، اصلاً نمی توانم نه بگویم. قطعاً پاسخ من بله خواهد بود و این فوق العاده است."

وی دربخش پایانی صحبت های خود نیز اظهار داشت: "زمانی که من بازی می کردم، در یک مقطع دچار گردن درد شده بودم و به همین خاطر خود را به دیگران تحمیل می کردم. اما زمانی که شما مربی هستید، نمی تواند با داد و فریاد بازیکنان خود را بترسانید و این از جمله حرفه هایی است که یک مربی باید آن را بیاموزد."

حامد **رنگی** در 9/12/1393 | 00:06 گفت:

به گزارش Mirror، اسطوره توپچی ها بیان کرد که اگر پیشنهادی به او مبنی بر سرمربی شدن آرسنال بدهند، او این پیشنهاد را رد نخواهد کرد. وی در این باره گفت: "من نمی دانم که آرسن ونگر تا چه اندازه می خواهد در باشگاه بماند. اما من فقط می خواهم در کمین باشم و آماده گرفتن پست سرمربی گری آرسنال باشم. شاید روزی هم من سرمربی این تیم شدم. انتخاب به عنوان سرمربی آرسنال می تواند یک رویا باشد. البته من ابتدا باید برخی نکات را یاد بگیرم و این مهم ترین چیز است."

این مهاجم فرانسوی در ادامه صحبت های خود، بدون مخفی کردن احساساتش در مورد جانشینی ونگر گفت: "اگر به من پیشنهاد شود، اصلاً نمی توانم نه بگویم. قطعاً پاسخ من بله خواهد بود و این فوق العاده است."

وی دربخش پایانی صحبت های خود نیز اظهار داشت: "زمانی که من بازی می کردم، در یک مقطع دچار گردن درد شده بودم و به همین خاطر خود را به دیگران تحمیل می کردم. اما زمانی که شما مربی هستید، نمی تواند با داد و فریاد بازیکنان خود را بترسانید و این از جمله حرفه هایی است که یک مربی باید آن را بیاموزد."

علي طرفي در 8/12/1393 | 20:45 گفت:

نقل قول :
علی طرفی .... صحبتت بی منطق و بی ربطه ... ادامه نده ...

و سیروان عزیز،مرسی که برخوردت مثل قبلا عجولانه و احساسی نبود و منطقی نظرتو گفتی که 100 البته حق با شما بوده در این مورد...

1.اخبار همه بازیکنان منتشر میشه و نمیشه بازی بد یه نفر مانع انتشار اخبارش بشه
2.کسی اجازه بی احترامی به بچه های ناظر و تحریریه رو نداره....
3. در روزهای باخت است که شخصیتمون رو میشه واگر نه روز پیروزی همه شاد و مودبن ....


پاسخ شما : ارمان جان ما هم توهین نکردیم،من خودم یکی از نفراتی بودم که بعد از باخت از ونگر و کل تیم همه جا حمایت میکردم حتی بعضی از دوستان به من و بعضی از دوستان که حمایت میکردیم بمون میگفتن ونگر پرست ،ولی این یکی دیگه فرق داشت،ما داریم با تیم زندگی میکنیم خیلی وقته منتظرم تیم بره بالاتر از این مرحله که دهن طرفداری چلسی رو گل بگیرم،من دو روزه دزدکی میرفتم سر کار بخاطر شاهکار اقایون مرته ساکر و ژیرو،وقتی تیم میبازه ما عزا عمومی داریم تو خونه،خوشحال نمیشیم مثل بعضی از اقایون که توپ انتقادشون پر میشه

علي طرفي در 8/12/1393 | 20:36 گفت:

سیروان من هیچ مشکلی با تو یا بقیه بچه ها ندارم ولی از بس از دست این بشر کفریم که حد نداره،من میگم حیفه وقتتو بذاری برا این بشر،

حسین در 8/12/1393 | 20:05 گفت:

مرتساکر باید فصل بعد از تیم بره.

حسین در 8/12/1393 | 20:04 گفت:

مرتساکر وقتی توی ضد حملات سرعت نداره ونگر چکارکنه.چرا میتونه یک کاری بکنه اون هم اینکه بیرون بندازتش..روی گل سوم اصلا نتونس خودش رو به پای بازیکن حریف بندازه

سیروان رحیمیان در 8/12/1393 | 19:52 گفت:

ممنون از همه

masoud mahmudpur در 8/12/1393 | 19:23 گفت:

نقل قول :
جناب آقای مسعود محمودپور عزیز ، بنده ذکر کردم تا ابتدایه این فصل موفق بودیم ، امسال ناکام بودیم... صادقانه بگم ناراحت شدم از این که حرفم رو کامل نخونده علیه من جبهه گرفتید.


پاسخ شما : آقا من که تو کامنت بالاییش گفتم با تو نبودم.نظرتم کامل خونده بودم.ناراحت نباش

امیرحسین در 8/12/1393 | 19:10 گفت:

من هم از طرف خودم از سیروان به خاطر زحمتایی که برای اخبار میکشه تشکر میکنم
دمت گرم.

آرمان امیراحمدی در 8/12/1393 | 18:47 گفت:

علی طرفی .... صحبتت بی منطق و بی ربطه ... ادامه نده ...

و سیروان عزیز،مرسی که برخوردت مثل قبلا عجولانه و احساسی نبود و منطقی نظرتو گفتی که 100 البته حق با شما بوده در این مورد...

1.اخبار همه بازیکنان منتشر میشه و نمیشه بازی بد یه نفر مانع انتشار اخبارش بشه
2.کسی اجازه بی احترامی به بچه های ناظر و تحریریه رو نداره....
3. در روزهای باخت است که شخصیتمون رو میشه واگر نه روز پیروزی همه شاد و مودبن ....

سید محمد رضا در 8/12/1393 | 16:56 گفت:

جناب آقای مسعود محمودپور عزیز ، بنده ذکر کردم تا ابتدایه این فصل موفق بودیم ، امسال ناکام بودیم... صادقانه بگم ناراحت شدم از این که حرفم رو کامل نخونده علیه من جبهه گرفتید.

mohsen abbasi در 8/12/1393 | 16:43 گفت:



پاسخ شما : علي طرفي
سیروان خان برادر من اقای من عزیز من ما اگه نخوایم مصاحبه مزخرفترین،مسخره ترین و ضعیفترین عضو باشگاه رو نخونیم کی روباید ببینیم؟؟اقا جان شما که میری تو سایت اصلی برو ببین بچه ها به کی دارن رای میدن برا بهترین بازیکن ماه و چه چیزای نوشته میشه در بارش،
----------------------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------------------
خو نخون اسلحه که رو سرت نزاشتن بخونی شاید یکی بخواد بدون کاپیتان تیمش بعد بازی چی گفته .......

سیروان رحیمیان در 8/12/1393 | 16:38 گفت:



پاسخ شما : خیلی ممنون مجید جان. واقعاً نظرات بعضی از دوستان رو که میخونم کلاً از زندگی ناامید میشم مگر این که فقط افرادی مثل شما بهمون قوت قلب بدن.

بازم ممنون

majid در 8/12/1393 | 16:30 گفت:



پاسخ شما :
من و همه واسه اعضای تحریریه احترام زیادی قائلیم چون فقط دارید خدمت میکنید و ازتون صمیمانه ممنونین دوستان عزیز. از حرفای طنزواره ی بعضی از بچه ها هم ناراحت نشید ما قدردان زحمتاتون هستیم سیروان جان

سیروان رحیمیان در 8/12/1393 | 16:21 گفت:



پاسخ شما : این سایت مال همه ست علی آقا. مصاحبه ی دیابی هم باشه زده میشه. اگه شما دوست نداشته باشی دلیل نمیشه همه دوست نداشته باشند. مصاحبه ی پر بعد از بازی با موناکو 300 تا باز دید داشته و شما فقط یک نفر از این 300 نفر هستید. اگه از این بازیکن خوشتون نمیاد دلیل نمیشه چون شما خوشتون نمیاد ما هم خبرشو نزنیم. مگه باید خبر هر کسی رو بزنیم نظر شما رو اول بپرسیم.


یه کم تفکر

mehdi در 8/12/1393 | 15:27 گفت:

فلامینی و رمزی امروز به تمرینات اصلی برگشتن و جک چند روز بعد میرسه.............

در مورد بازی دادن به گابریل: رییس گفته چون هم یکشنبه و هم چهارشنبه بازی داریم احتمالا تغیراتی تو تیم ایجاد بشه.....

در مورد دیابی: ..................! هیچی ولش کن.

علي طرفي در 8/12/1393 | 15:19 گفت:



پاسخ شما : سیروان خان برادر من اقای من عزیز من ما اگه نخوایم مصاحبه مزخرفترین،مسخره ترین و ضعیفترین عضو باشگاه رو نخونیم کی روباید ببینیم؟؟اقا جان شما که میری تو سایت اصلی برو ببین بچه ها به کی دارن رای میدن برا بهترین بازیکن ماه و چه چیزای نوشته میشه در بارش،

mohsen abbasi در 8/12/1393 | 15:07 گفت:

این پست یکی از باحالترین پستایی بود که من تا حالا دیدم
همه مقصر بودن الا ونگر
تازه من متوجه شدم ونگر تیمو نمی بنده بولد می بنده خو پس چرا ما این همه پولو به ونگر می دیم بولد که هست دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تیمو که ونگر نمی بنده
وضع روانیم که به ونگر ربطی نداره
مصدومیتام که به ونگر مربوط نیست
تاکتیکم که ونگر مشخص نمی کنه
نقل انتقلاتم که به ونگر مربوط نیست

پس ونگر چی کارست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
17 سال گذشته ونگر چی کاره بوده
اگر اینجوریه که تمام جامایه قبلیو پت رایس برده نه ونگر

mohsen abbasi در 8/12/1393 | 15:00 گفت:



پاسخ شما : سیروان به دل نگیر دوستمون از دست مرته دلش پره داغداره یه چیزی گفت

برادر من مرته کاپیتان تیمه باهاش مصاحبه کردن به سیروان چه ربطی داره اگه با الکسیس مصاحبه کرده بودن مصاحبه الکسیو میزاشت

سیروان رحیمیان در 8/12/1393 | 14:25 گفت:

نقل قول :
من عاجزانه از مدیریت محترم انتظار دارم که آقای سيروان رحیمی رو از تحریریه اخراج کنن، بد ترین عذاب برای هر آرسنالی دیدن مرته شاکر و خوندن مصاحبه های مزخرفشه ولی این آقا میاد مصاحبسو ميذاره، من موندم بخداااااااا


پاسخ شما : برادر من اگه از قوانین تحریریه خبر نداری بیخودی نظر نده. هر خبری که تو سایت رسمی باشگاه زده میشه باید این جا ترجمه بشه. دومً این خبر فقط بخاطر شما نیست. ما رو باش روزی چند ساعت از وقتمون رو صرف میکنیم برای کی خبر ترجمه کنیم.

Ali در 8/12/1393 | 13:28 گفت:

باخت ما 4 علت اصلی داشت
1- نبودن رمزی: همین بازیکنی که میگفتید نبودش با بودنش فرقی نداره هر موقع بوده تو دفاع همبه تیم کمک کرده و یکی بوده مثل آندرانیک تیموریان تو ایران. بازیش به چشم نمیاد ولی خیلی موثره. از وقتی مصدوم شد وسط زمین مشکل داریم
2- اشتباه آرسن( به هر حال هر کسی اشتباه میکنه ) در بازی دادن گیبس به جای مونریال. همه میدونن گیبس جلوی تیمایی که صد حمله میزنن افتصاحه ولی ناچو میتونست خیلی بهتر باشه
3- بازی احساسی .........
4- ژیرو: واقعا نمیدونم چرا اونجوری بود ولی واقعا انگار خدا نمیخواست گل بزنه. ضربه ی ئلبک که به ولکات خورد رو هم فراموش نکنید.

دوستان لطفا هیچ وقت نا امید نشید. هنوز شانس صعود داریم
In Arsene we trust

masoud mahmudpur در 8/12/1393 | 13:14 گفت:

البته سید کلا با تو نبودم!روی حرف من با اونایی که میگن ونگر 10 ساله بد شده.فقط چون یکم به کامنتت ربط داشت نقل قول کردم

masoud mahmudpur در 8/12/1393 | 13:11 گفت:

نقل قول :
میخوای صحبت منطقی بکنی؟ چجوری؟؟؟ من گل دوم رو کلی فکر کردم تا یادم اومده چطوری بوده , الانم دارم خلاصه بازی رو دانلود میکنم ببینم واکنش اسپینا چی بوده. اینا رو به جان خودم یادم نیس چون یه سردرد مسخره ای گرفتم در طول بازی که نگو...
اصلا هم برام مهم نیس3-1 باختیم , چون همون موقع که نیمه اول شروع شد , مطمئن بودم بد میبازیم , حتی گل اول رو که خوردیم من تو واتس آپ داشت میگفتم به بقیه که تیم جوری استرس داره انگار جلو بایرن بازی میکنن.
اما گل سوم رو یادمه , اسپینا چیکار کنه با این توپ؟؟ رفته گوش مخالف.
میتونی حضور گیبز تو ترکیب رو برام توضیح بدی؟؟؟ چرا فیکس بود؟؟؟
میتونی توضیح بدی چرا کازورلا که 2 بار بازیکن ماه شده تو پست شماره 10 , امشب باید جای خودش رو به اوزیل بده؟؟؟
میتونی توضیح بدی چرا ما نیمه اول فصل رو از دست دادیم تا اوزیل وینگ بودن رو بهش عادت کنه ,‌الان که تو وینگ داره جواب میده میذاریمش جا کازورلا؟؟
میتونی جواب بدی چرا وقتی الکسیس بیشترین دقت ضربه رو تو تیم داره کل سیستممون روی ژیرو میچرخید؟
میتونی بگی چرا ولبک رو داریم بال میذاریمش؟؟؟ وقتی کازورلا و اوزیل میتونن گوش باشن , چه نیازیه ولبک گوش باشه و میزان توپی که به ژیرو و الکسیس به عنوان هدف میرسه رو کم کنه؟؟
میتونی بگی چرا وقتی وسط زمین هیچ نظمی نداشتیم روسیچکی رو بازی ندادیم؟؟

همه اینا رو من حالم خراب بود موقع بازی و فهمیدم , اومدی میگی ونگر بی تقصیره؟؟‌ اصن تیم چی داشت برا این بازی؟؟ اومدن تو زمین شروع کردن به حمله , انگار 6تا گل عقبن , همش عجله... گل اولم که میخوریم بازی برا حریفه.

یا مثلا بعد شروع نیمه تیم باید اینقدر بدون تمرکز باشه؟؟؟؟ چی به اینا گفته بود ونگر بین دو نیمه؟؟؟ دیشب ونگر نتونست تیم رو حفظ کنه...

یا یک ساله دارم میگم چمبو سلطان دریبل های بی هدف؟؟؟ گل سوم چیکار کرد اون وسط؟؟؟ مگه چیزی دنبالشون کرده که اینقدر عجله دارن؟؟ بعد گلی که زدیم , بازیکنا جوری چسبیده بودن به خط دایره وسط زمین و ژست برا دویدن گرفته بودن انگار دو 100 متره... تیم آرسناله ها , اینقدر بی تجربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : آقا این درست که امسال گند زدیم.تا حد زیادی هم تقصیر ونگره!اما نمیدونم چرا شما فقط نیمه ی خالی لیوانو میبینید؟
ما فصل پیش باید قهرمان میشدیم؟؟؟؟؟واقعا؟؟؟ما با خریدن فقط یدونه اوزیل 128 روز صدر جدول بودیم (و خودتم خوب میدونی اگه بازیکنامون یدفعه با هم مصدوم نمیشدن صدر جولم میموندیم).حالا چلسی که اون همه بازیکن داشت و بازم بازیکنایی مثل ویلیان و دیبروین و... خرید چی؟ منچستر سیتی که اون همه بازیکن توپ داشت و بازم چند تا بازیکن خوب خرید چی؟اصلا همین منچستری گند زد مگه بازیکناش کمتر از ما بودن؟همین لیورپولم توی همه ی این سالها 10 برابر آرسنال خرج کرده.پس چهارم شدن ما تو فصل پیش اونم با 7 امتیاز اختلاف نسبت به تیم صدر جدول اصلا ناکامی نبود.خیلی هم خوب بود.10 نفره به بایرن 2-0 باختن هم ناکامی نبود.FA کاپم که قهرمان شدیم.پس در مجموع همین ونگری که شما میگی فصل پیش نا موفق بود حداقل به نظر من ترکوند.البته در مجوع!چون تو چند تا بازی واقعا گند زدیم و قطعا ونگرم مقصر بوده
امسالو قبول دارم ونگر خوب نبوده اما هنوز واسه قضاوت یکم زوده.و اگه قرار باشه یه مربی رو به خاطر یه فصل انقدر کوبید پس کلوپ رو الان باید بکشن.مورینیو هم باید اخراج میشد.فرگوسنم که همون دو سال اول باید پرتش میکردن بیرون

کمیل در 8/12/1393 | 12:13 گفت:

سید محمدرضا عزیز فوق العاده کل مطلب رو ادا کردن و من دیگه حرفی ندارم، فقط اینم بهش اضافه میکنم که وجود دو تا بازیکن آرسنال رو نابود کردن و تا وقتی این دو تا بازیکن تو تیم باشن و امیدمون تو دفاع و حمله این ئو بازیکن باشن آرسنال به هیچ جا نمیرسه، دقت کنید به هیچ جا نمیرسه، این دو برا نابودی کل تیم کافی هستن مثال بارزش همین بازی با موناکو که آرسنال رو یه تنه به همراه ونگر که این دو هر کاری کنن باز ازشون دفاع میکنه حذف کردن، مرتساکر و ژیرود، فقط موقعیت هایی که ژیرود تو این بازی از دست داد رو ببینید و به این فکر کنید که جای این بازیکن یه مهاجم دیگه بود مثل لواندوفسکی یا کاوانی یا بنزما یا سوارز و خیلی های دیگه، هر کس جز ژیرود اونوقت پی به عمق فاجعه میبرید، مرتساکر هم که دیگه چیزی نگم بهتره، تا کی باید گابریل نیمکت نشین این درخت بی خاصیت باشه خدا میدونه

امیرحسین در 8/12/1393 | 11:14 گفت:

نقل قول :
داداش من اومدی درستش کنی زدی بدتر کورش کردی
همین یه جمله ات اساسی مشکل داره : تنها کسی که مقصر نبود ونگر بود

اینکه ونگر تو باخت مقصر بود غیر قابل بحث هست ولی اینکه چه قدر مقصره اونش قابل بحث هست

درسته که موناکو اتوبوس چیده بود. درسته که منفذ های نفوذ را کاملا بسته بود. درسته که هافبک های ما یه پاس ساده رو هم نمی تونستن بدن ولی ونگر با این همه ادعا و تجربه،
ونگری که دهها بازی مقابل برباتوف و موتینیو بازی کرده،
ونگری که هر بار از یه نقطه گزیده میشه،
ونگری که می دونست مرته ساکر کند ترین بازیکن زمین هست،
نمی تونست درک کنه که اومدن دفاع های ما تو زمین حرف، ولو برای حمله ی همه جانبه، خودکشی تیم هست؟

حالا گیریم که بازیکن ها احساسی بازی کردن. نقش سرمربی این وسط چیه؟ این سرمربی تیم هست که منطق و تاکتیک رو به تیم دیکته می کنه. اگه همین یه کار رو هم نکنه دیگه یه تیم اصلا مربی می خواد چیکار؟ یه توپ بدن دست تیم 11 نفر بازیکن دنبال توپ بدوون

حرف زیاده عزیز. همش هم حرف های تکراریه. ولی خواهشا خواهشا خواهشا نگو ونگر اصلا مقصر نیست که توهین به شعور هر چی فوتبال دوست هست

ممنون دوست عزیز


پاسخ شما : سلام آقا مرتضی ببین عزیز این چیزایی که ما در موردش بحث میکنیم اصل کار خیلی پیچیده تر از این حرفاست ولی ما در حد توان در موردش نظر میدیم حرفهای شما درست هست ببین من نیومدم اینجا بگم ونگر کلا بی تقصیره من خودم از منتقدای ونگر هستم و مسئول احساسی نشدن تیم کاپیتان تیم هست بیشتر که تو زمین به بازیکنا نزدیکتره خود ونگر همین امسال توی خیلی از بازیها و سالهای قبل در بازیهای بزرگ کاملا مقصر بوده.
بعد آقا مرتضی من کی باشم بخام به شعور شما و بچه ها توهین کنم اگر پستم ناراحتتون کرده عذرخواهی میکنم.

سید محمد رضا در 8/12/1393 | 04:54 گفت:

گیبز , چمبو و ویلشر , توی 2 سال اخیر هیچ پیشرفتی نداشتن , منتها تویه تیم هستن , تازه یلشر همیشه حاشیه داره.

گیبز نه از نظر دفاعی محکمه و نه توانایی بالایی تو حمله داره , چمبو سلطان دریبل الکی و گم شدن تو بازیه و ویلشر بعد از کلی بازی هنوز بهترین بازیش همون بازی معروف جلو بارساس...

ضمن این که از برکات حضور این جمع ما بازی منچستر رو هم از دست دادیم , تو این 2 سال فقط 2تا تیم از من یو نبردن , یکی آرسنال اون یک هم ملوان بندر انزلی , تازه اگه فیروز کریمی سزفصل بود ,‌ اونا هم میبردن...
فصل قبل 4 امتیاز از 6 امتیاز ممکن رو دادیم من یو , این فصلم تو 6 قدم جناب ویلشر توپ خراب کرده و گیبز براشون گل زده تا ببرن...


از اونجا که تعدادی هستن تو سایت که بیشتر ونگری هستن تا آرسنالی به حرفم توجه کنند :

تو همه جای دنیا و تو هر جامعه ای چه از لحاظ فرهنگ چه از نظر نوع کاری به کسی یا مجموعه ای موفق گفته میشه که با توجه به داشته هاش یک هدف عقلانی رو برای خودش در نظر بگیره و به اون هدف برسه.

وقتی وارد فوتبال هم میشیم باز معنی کلمه موفقیت همینه , یعنی به تیمی که از دسته پایین تر میاد و 17 لیگ میشه و نمیره پایین میگن موفق و همینطور به سیتی که 5 امتیاز اختلاف با چلسی داره میگن نا موفق...

حالا برمیگردیم به آرسنال خودمون , تو ان چند سال تیم مشکل مالی داشته و هدف سهمیه بوده و به اون رسیدیم , پارسال سالی بود که تونستیم از زیر بار خرج بیایم بیرون و بازیکن خریدیم , جواب داد , فصل موفقی بود , تا اینجا عالیه ونگر.
اما امسال ما مطمئنا هدفمون قهرمانی لیگ بوده , این که از اول ژانویه شانسی برا قهرمانی نداریم یعنی عدم موفقیت , این که چمپیونز لیگ رو نمیتونیم بریم بالا یعنی عدم موفقیت ,‌و البته تو FA CUP با من یو بازی داریم , باید ببریم , چون اگه نبریم من دیگه دلیلی نمیبینم که تا شروع فصل بعد فوتبال ببینم...

پس قبول کنید این فصل ونگر تیم رو خراب کرده , تحت بهترین شرایط فقط میتونیم امید داشته باشیم FA CUP رو بگیریم و پس رفت نکنیم که احتمالش زیاد نیس....

سید محمد رضا در 8/12/1393 | 04:32 گفت:

میخوای صحبت منطقی بکنی؟ چجوری؟؟؟ من گل دوم رو کلی فکر کردم تا یادم اومده چطوری بوده , الانم دارم خلاصه بازی رو دانلود میکنم ببینم واکنش اسپینا چی بوده. اینا رو به جان خودم یادم نیس چون یه سردرد مسخره ای گرفتم در طول بازی که نگو...
اصلا هم برام مهم نیس3-1 باختیم , چون همون موقع که نیمه اول شروع شد , مطمئن بودم بد میبازیم , حتی گل اول رو که خوردیم من تو واتس آپ داشت میگفتم به بقیه که تیم جوری استرس داره انگار جلو بایرن بازی میکنن.
اما گل سوم رو یادمه , اسپینا چیکار کنه با این توپ؟؟ رفته گوش مخالف.
میتونی حضور گیبز تو ترکیب رو برام توضیح بدی؟؟؟ چرا فیکس بود؟؟؟
میتونی توضیح بدی چرا کازورلا که 2 بار بازیکن ماه شده تو پست شماره 10 , امشب باید جای خودش رو به اوزیل بده؟؟؟
میتونی توضیح بدی چرا ما نیمه اول فصل رو از دست دادیم تا اوزیل وینگ بودن رو بهش عادت کنه ,‌الان که تو وینگ داره جواب میده میذاریمش جا کازورلا؟؟
میتونی جواب بدی چرا وقتی الکسیس بیشترین دقت ضربه رو تو تیم داره کل سیستممون روی ژیرو میچرخید؟
میتونی بگی چرا ولبک رو داریم بال میذاریمش؟؟؟ وقتی کازورلا و اوزیل میتونن گوش باشن , چه نیازیه ولبک گوش باشه و میزان توپی که به ژیرو و الکسیس به عنوان هدف میرسه رو کم کنه؟؟
میتونی بگی چرا وقتی وسط زمین هیچ نظمی نداشتیم روسیچکی رو بازی ندادیم؟؟

همه اینا رو من حالم خراب بود موقع بازی و فهمیدم , اومدی میگی ونگر بی تقصیره؟؟‌ اصن تیم چی داشت برا این بازی؟؟ اومدن تو زمین شروع کردن به حمله , انگار 6تا گل عقبن , همش عجله... گل اولم که میخوریم بازی برا حریفه.

یا مثلا بعد شروع نیمه تیم باید اینقدر بدون تمرکز باشه؟؟؟؟ چی به اینا گفته بود ونگر بین دو نیمه؟؟؟ دیشب ونگر نتونست تیم رو حفظ کنه...

یا یک ساله دارم میگم چمبو سلطان دریبل های بی هدف؟؟؟ گل سوم چیکار کرد اون وسط؟؟؟ مگه چیزی دنبالشون کرده که اینقدر عجله دارن؟؟ بعد گلی که زدیم , بازیکنا جوری چسبیده بودن به خط دایره وسط زمین و ژست برا دویدن گرفته بودن انگار دو 100 متره... تیم آرسناله ها , اینقدر بی تجربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرتضی در 8/12/1393 | 04:15 گفت:

یکی هم خواهشا بیاد بگه این پسورد رو چجوری می شه عوض کرد؟
هر کاری می کنم عوض نمیشه لامصب.

مرتضی در 8/12/1393 | 04:09 گفت:

داداش من اومدی درستش کنی زدی بدتر کورش کردی
همین یه جمله ات اساسی مشکل داره : تنها کسی که مقصر نبود ونگر بود

اینکه ونگر تو باخت مقصر بود غیر قابل بحث هست ولی اینکه چه قدر مقصره اونش قابل بحث هست

درسته که موناکو اتوبوس چیده بود. درسته که منفذ های نفوذ را کاملا بسته بود. درسته که هافبک های ما یه پاس ساده رو هم نمی تونستن بدن ولی ونگر با این همه ادعا و تجربه،
ونگری که دهها بازی مقابل برباتوف و موتینیو بازی کرده،
ونگری که هر بار از یه نقطه گزیده میشه،
ونگری که می دونست مرته ساکر کند ترین بازیکن زمین هست،
نمی تونست درک کنه که اومدن دفاع های ما تو زمین حرف، ولو برای حمله ی همه جانبه، خودکشی تیم هست؟

حالا گیریم که بازیکن ها احساسی بازی کردن. نقش سرمربی این وسط چیه؟ این سرمربی تیم هست که منطق و تاکتیک رو به تیم دیکته می کنه. اگه همین یه کار رو هم نکنه دیگه یه تیم اصلا مربی می خواد چیکار؟ یه توپ بدن دست تیم 11 نفر بازیکن دنبال توپ بدوون

حرف زیاده عزیز. همش هم حرف های تکراریه. ولی خواهشا خواهشا خواهشا نگو ونگر اصلا مقصر نیست که توهین به شعور هر چی فوتبال دوست هست

ممنون دوست عزیز

kamyar در 8/12/1393 | 00:52 گفت:

باخت ديشب بيشتر تقصير بازيكنا و احساساتي شدنشون بود تا ونگر. موناكو خوابيده بود تو دفاع،بارساي گوارديولا هم همين داشتان با چلسي داشت فقط اونا خوش شانس تر و با حوصله تر بودن. روز بدمون بود ديروز، همه چي رو بخاطر يه باخت نكوبيم
نظرم اينه كه ٨٠ درصد بازيكنا مقصر بودن ٢٠درصد ونگر.

علي طرفي در 8/12/1393 | 00:22 گفت:

من عاجزانه از مدیریت محترم انتظار دارم که آقای سيروان رحیمی رو از تحریریه اخراج کنن، بد ترین عذاب برای هر آرسنالی دیدن مرته شاکر و خوندن مصاحبه های مزخرفشه ولی این آقا میاد مصاحبسو ميذاره، من موندم بخداااااااا

masoud mahmudpur در 8/12/1393 | 00:17 گفت:

به نظر من اگه رمزى يا آرتتا رو ديشب داشتيم،عمراً موناكو نميتونيست يه گلم بزنه جه برسه به سه تا! چون كازورلا و اوزيل هردو تو كاراى دفاعى ضعيف.اصلا رو گل اول موناكو هيشكى نزديك بازيكنشونم نبود.استفاده از گابریل هم خيلى ريسك بود.كسى فكر نميكرد مرته انقدر سوتى بده
مرسى

arman در 7/12/1393 | 23:27 گفت:

انتقادات امیرحسین منطقی و درست بود نه مثل یه عده که فقط غر میزنن
به نظر من هم بهتره کم کم گابریل رو جایگزین پر کنیم

koorosh در 7/12/1393 | 23:12 گفت:

ونگر همچین هم بی تقصیر نبوده . همه ما میدونیم که تو بازیای حذفی مهمترین هدف گل نخوردن تو خونه هست ولی ونگر عزیزه ما به دلیل دست کم گرفتن موناکو ترکیبی هجومی استفاده کرده بود که کارو تو بازی رفت تموم کنه. برای اثبات حرفم هم همین نکته رو فقط میگم که تو صحنه گل اول تو شعاع 15 متری بازیکن حریف هیچ بازیکنی از ارسنال نبود. اگه استراتژیت گل نخوردن باشه نباید همچین فضایی رو به حریف بدی