الکسیس سانچز !!!!!

نویسنده: A.Djahed

وبلاگ من
نویسنده: A.Djahed
yt ty yt yt ty
کل بازدید: 30,263 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

الکسیس سانچز !!!!!





بازم پست فنی بازهم من اومدم . توی این پست می خواستم نگاهی فنی و تحلیلی به خرید سانچز داشته باشم ، امیدوارم خوشتون بیاد :




 



آرسنال در حالی فصل 2013 - 2014 رو به پایان رسوند که آمار بسیار پایین در گل زنی داشت که این موضوع اذهان رو به سمت خط حمله تیم که در بطن آن الیوه ژیرو ، بازیکن بلند قامت و فرانسوی تیم ، قرار داشت ، جلب می کرد . در نتیجه انتظار هواداران جدا از نیاز اساسی تیم به هافبک دفاعی ، جذب مهاجم نوکی درجه یک بود ولی در انتها این سانچز بود که در ورزشگاه امارات دیده شد .


خرید سانچز به نوعی یه نوستالژی از فصل گذشته نقل و انتقالات بود به این صورت که تیم در ابتدا به دنبال مهاجم نوک هایی مانند : لوئیز سوارز ، دمبابا ، کریم بنزما ، گونزالو هیگواین و ... بود ولی در آخر مسعود اوزیل هافبک طراح و ترک تبار رئال مادرید سهم آرسنال شد که شاید خرید بدی بود . این دوره نقل و انتقالات هم با لینک شدن ماریو بالوتلی ، ماریو مانژوکیچ ، ادینسون کاوانی ، ویلفرد بوونی و ... شروع ، و با جذب وینگر ریز نقش شیلیایی بارسلونا تموم شد .


با نگاهی اجمالی به بازیکنان برترلیگ جزیره در فصول گذشته به این موضوع می رسیم که جمله ی این بازیکنان مهاجم نوک بوده اند و سند این سخن انتخاب بازیکنانی چون : سوارز ، اگوئرو ، استوریج ، بونی ، لوکاکو ، ون پرسی ، آنلکا ، دروگبا ، هانری ، نیستروی و ... به عنوان بازیکن برتر تیم های خود و حتی بازیکن برتر لیگ می باشد .


در لیگ انگلیس به دلیل وجود فضای کم نسبت به لالیگا ، بوندس لیگا و سایر لیگ های معتبر وینگر ها مجال کمتری برای گل زنی و خود نمایی می یابند نمونه این امر حضور بازیکنانی مانند : آنتونیو والنسیا ، خسوس ناواس ، اشلی یانگ ، میرالاس ، نانی ، آرون لنن ، استرلینگ و ... که سهم کمی در موفقیت فردی و تیمی دارند . وینگر هایی در لیگ برتر جزیره موفق اند که کنترل لازم بر توپ ، سرعت ، تکنیک و قدرت شوت زنی داشته باشند که مثال خوب آن کریستیانو رونالدو و ادن هازارد می باشد .اما در لیگ های دیگه شاید فقط یکی از ویژگی های : سرعت ، تکنیک و شوت زنی کافی باشه . در فصول گذشته در لیگ های مذکور معمولا بهترین ها وینگر اند مثلا : فرانک ریبری ، داوید ویا ، مارکو رویس ، آنخل دیماریا  ،ازکویل لاوتزی ، گوتزه  و ... . وینگر های کم فروغی در لیگ برتر انگلیس هستند که در لیگ قبلی خود ستاره بودند برای مثال همین پودولسکی ، ناواس ،شورله و شاید سانچز !!


در کل تیمی مدعی قهرمانی در لیگ جزیره ست که دارای مهاجم نوکی تمام عیار باشد تا هم در گل زنی و خلق موقعیت برای تیم چاره گشا باشد و هم بار تیم رو به دوش بکشه . ژیرو و سانوگو که وظایف شون رو به درستی انجام نمی دن چه برسه به حمل بار تیم .


سانچز با 19 گل 11 پاس گل در فصل گذشته آمار قابل قبولی از خود به جا گذاشت ولی تو این چهار بازی چیزی از خودش به نمایش نگذاشته شاید با اوزیل و ولکات  مثلث خوبی تشکیل بدن ولی نمی دونم می تونه آمار گل زنی تیم رو بهبود ببخشه یا نه ، چه با گل زنی چه با خلق موقعیت و ارسال پاس گل یا پاس های کلیدی یعنی منظورم تبدیل بشه به هانری وقتی آنلکا مهاجم نوک تیم بود در اون زمان تیتی نقشی شبیه وینگر داشت و با همین نقش تو بارسا هم به کار گرفته می شد و خیلی هم خطر ناک ظاهر می شد . سانچز ، تو این چند بازی خیلی توپ لو می داد و خبری هم از سرعت یا تکنیک نبود ( یه ذره با بشیکتاش خوب بود ) خدا کنه بهتر بشه .


آیا ونگر اشتباه کرده ؟؟ آیا سانچز ، اوزیلی دیگر است ؟؟ آیا ونگر برای بازی دادن به هم وطنش تیم رو تباه می کرده ؟؟ آیا سانوگو یا ژیرو متحول شده و با سانچز مکمل یکدیگر می شوند ؟؟ آیا سانچز نقطه ضعف تیم تو گل زنی رو رفع می کنه ؟؟ آیا مکمل اوزیل ، سانچز بوده ؟؟ آیا دلیل خرید های ( شاید ) غلط ، نداشتن برنامه مدون بوده ؟؟ آیا ونگر نیاز خود و تیمش رو نمی دونه ؟؟ آیا سانچز افت خواهد کرد ؟؟ آیا سانچز مدعی آقای گلی خواهد شد ؟؟ آیا واقعا arsene knows؟؟آیا سانچز ،مانند هانری خواهد شد ؟؟ آیا سانچز خرید خوبی بود ؟؟؟؟؟؟                                                                                                                              


""" لطفا به این سوال ها تو کامنت هاتون پاسخ بدید """ لطفا احساسی جواب ندین .


امیدوارم بازی خوبی مقابل اورتون داشته بایم ولی فکر کنم ببازیم .


بابت غلط املایی و نگارشی عذر می خواهم .


ممنون.


خداحافظ !!؟؟!!

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

A.Djahed در 2/6/1393 | 14:08 گفت:

@آقای محمد طایفی ( 2 )
من فکر می کردم شما گذشته رو به یاد دارید و من فقط سعی داشتم این واقایع رو تحلیل کنم . در ضمن شما تنها کسی هستید که این نظر رو دارید ( منظورم آمار ها ست ) ن روزنامه زرد نخوندم ولی سایت گل رو خیلی خوندم تمام مقاله هاش ( نه اخبار ) با همین لحنه . پستم فنی بود خیلی هم فنی بود عملکرد مهاجما رو در پست های مختلف نقد کردم و اگه دقت کنید سعی شده بود نام بازیکنایی که آوردم ، وینگر و مهاجم نوک هایی از یک تیم در یک بازه زمانی بود . نقد عملکرد تیم توی نقل و انتقالات ، نقد عملکرد هانری ، نحو موفقیت نیم ها به وسیله بازیکنان ، مقاسه آمار گل زنی مهاجما و... فنی نیست ؟؟؟خیلی ممنون که انتقاد کردید حتما در پست های آینده نکاتی که گفتید رعایت خواهد شد .

A.Djahed در 2/6/1393 | 13:57 گفت:

@آقای محمد طایفی ( 1 )
1_ولکات از ایگ دیگه ای نیومد و بازیکنه خیلی خوبی هم نیست (به نسبت ستاره هایی که قبلا تو تیم بودن ، نه به نسبت ستارهای لیگ ) و در ضمن ویلیان هیچ وقت خوب نبوده از با 10 - 15 لز طرفدارای چلسی حرف زدم ، اونا اینو گفتند ، بازی ویلیان تو جام جهانی تو پست وینگر رو دیدیم .هازارد گفتم استثنا ست .سیلوا گاهی کنار بازی می کنه . یه نکته من اگه اسم چند نفرو بردم ، اونا تو لیگ قبلی شون ستاره بودن . نمی دونستم ویلیان و سیلوا تو لیگ قبلی شون ستاره بودن .
2- باید عادت کنیم صبر کردن رو . چرا نباید مثل مورینیو اوزیل ، خدیرا ، دیماریا ، مودریچ ( تو رئال ) و میلیتو و اشنایدر ( تو اینتر ) کاستا ، فابرگاس ، ماتیچ ( توچلسی ) رو نخریم تا از فصل اول واقعا عالی بازی کنن .
3-اوزیل از بازی با ناپولی تو امارات تفت کرد و با نزدن اون پنالتی مقابل بایرن ، تیم رو به فنا داد .
4- من نه گفتم سانچز خوبه یا بده و ... ولی می خواستم بگم تیم توی نقل و انتقالات برنامه درست و حسابی نداره .

امید (آنتی فرانسوی) در 2/6/1393 | 12:57 گفت:

اوزیل اصلا خرید بدی نبود آرسنال بدون اوزیل هیچی نیست اگه به ویلشر امید داری جکی فقط یه بازیکن تعویضیه نه یه بازیکن محوری و 90دقیقه ای
اوزیل به آهنگ تیمی آرسنال ریتم میده حتی اگر اصلا آماده نباشه
مشکل تیم ژیروه اصلا هافبک ها جرات نمیکنن بهش پاس بدن
این فلامینی احمق اینقدر بی احتیاط تکل میزنه که هر آن ممکنه اخراج بشه کاشکی میمرد
از این کمپل و سانوگو و میایچی هم آبی گرم نمیشه فقط و فقط و فقط باید تئو بیاد
قبلا هم گفتم با مرتساکر و ژیرو و آرتتا هیچی نمیشیم

یه مهاجم نوک کلاسیک - یه هافبک دفاعی اساسی - یه دفاع آخر توپ مشکل رو حل میکنه

رسول در 2/6/1393 | 11:11 گفت:

خرید سانچز با توجه به امار بالای مصدومیتها فرازو نشیبهای بازیکنها کار خوبی بود فقط امیدوارم مثل آرشاوین نشه چون شرایطش دقیقا مثل همونه...
مشکلمون فقط دفاعه....دفاع

امير علي در 2/6/1393 | 10:03 گفت:

من با سيستم ٤١٤١ مخالفم با هافبك دفاعي هاي ما جواب نميده شادي دقايق اخر جواب بده ولي تو همه بازي ها كه دقيقه اخر جواب نميده.
اگه بخواهم با اين سيستم بازي كنيم بايد يه هافبك دفاعي خوب از ليگ جزيره بگيريم اگه خارجي بگيريم طول ميكشه تا خودشو با ليگ جزيره مچ كنه.
اگرم هافبك دفاعي نخواهيم بايد با همون سيستم ٤٣٣ يا ٤٤٢ بازي كنيم.

محمد طایفی در 2/6/1393 | 09:46 گفت:

این رو هم اضافه کنم که حضرتعالی در ابتدا فرمودید این یک بحث فنیه ، بحث فنی باید متکی به آمار ، نمودار و اطلاعات باشه تعداد گلهای سانچز در فصل گذشته رو توی هر سوپر مارکتی میشه پیدا کرد من فکر میکنم پست جنابعالی لحنی احساسی، خارج از منطق و بیشتر برگرفته از ادبیات روزنامه های زرد داشت
با این حال ممنون که زحمت کشیدید.

محمد طایفی در 2/6/1393 | 09:36 گفت:

". وینگر های کم فروغی در لیگ برتر انگلیس هستند که در لیگ قبلی خود ستاره بودند برای مثال همین پودولسکی ، ناواس ،شورله و شاید سانچز !!"
این عرض شما یه مغلطه به حساب میاد ما وینگرهای موفقی مثل هازارد،ولکات،سیلوا(گاهی وسط بازی می کنه)و ویلیان رو داریم که هروقت بازی کردن خوب بودن نگاه شما کاملا گزینشی بوده

"سانچز با 19 گل 11 پاس گل در فصل گذشته آمار قابل قبولی از خود به جا گذاشت ولی تو این چهار بازی چیزی از خودش به نمایش نگذاشته "
این صحبت شما هم از یه آرسنالی بعیده ما 9 سال برای یک جام صبر کردیم یعنی نمیخواین یک فصل به سانچز فرصت بدین

آیا ونگر اشتباه کرده ؟؟ آیا سانچز ، اوزیلی دیگر است ؟؟ (باقیه نوشتتونو دیگه نمیزارم)
تا قبل از تعطیلات کریسمس لز لحاظ آماری رمزی و اوزیل بهترین بازیکنای لیگ بودن این کاملا طبیعیه که تو لیگ پر فشار انگلیس بازیکنی که از آلمان اومده دچار افت بشه
در پایان فکر می کنم شما این پست رو باید آخر فصل آپ می کردید هرچند به احتمال تا اون موقع از نظراتتون برخواهید گشت

محمد يزداني در 2/6/1393 | 09:34 گفت:

سلام.خسته نباشی توپچی.پست خوبی بود.به نظر من اوزیل با توجه به اینکه فصل قبل با شرایط لیگ انگلیس آشنا نبود میشه از اشتباهاتش گذشت و نمره رو به بالا بهش داد نه ضعیف.در مورد سانچز هم باید بگم هرچه جلوتر بریم بهتر میشه یه صحنه دیشب ازش نشون دادکه خیلی خوشم اومد توپو تو خط حمله لو داد تا خط دفاع دوید توپو از حریف گرفت ما ازین دست بازیکنا کمتر داریم سال قبل هم اوزیل گاها ازین حرکات نشون میداد.این یعنی هرچه جلوتر بریم هم آمادگی بدنیشو بدست میاره هم هماهنگ تر میشه.
در صورت کلی به نظر من قضاوت کردن درباره آرسنال تا اینجای کار بی انصافیه چون فصل بعد از جام جهانی همیشه برا تیمهایی که بازیکن ملی زیاد داشته باشن مشکل ساز میشه نمونش بایرن مونیخ که با اون همه ستاره به زور ولفسبورگو برد.آرسنالم هنوز بازیکناش خستگی جام جهانی رو فراموش نکردن.باید فرصت بدیم و از هفته نهم یا دهم به بعد ببینیم چیکاره هستیم.
تو این تیمها فقط چلسی هستش که واقعا داره خوب کار میکنه هم خوب میبره هم زیبا بازی میکنه امسال به نظرم شانس اول قهرمانی باشن یه تیم کامل دارن از دروازه تا نوک حمله.

مرتضی هادیان در 2/6/1393 | 08:39 گفت:

«آیا سانچز اوزیلی دیگر است؟!»
من اصلاً شماها رو درک نمی‌کنم. اوزیل فوق العاده بوده واسه ما،‌مخصوصاً بازی دیشب. اوزیل رو خیلی خوب خریدیم، کم‌تر از ارزش واقعیش حتی.
سانچز هم راه میفته. لطفاً این بحثای بیخود رو تمومش کنید.

amin در 2/6/1393 | 00:39 گفت:

محسن کمپل پست اصلیش وینگ راسته و توی کاستاریکا به ناچار مهاجم بازی میکرد .
مهمترین نکته امشب این بود که روحیه تیمی خوبی از خودمون نشون دادیم .

mohsen abbasi در 1/6/1393 | 23:47 گفت:

3 تا بازی گذشته و ما هنوز فوتبال بازی نمی کنیم 60% مالکیت ولی دریغ از یدونه موقعیت
18 خطا در برابر 7 خطا دقیقه 70 زده بود تیم ریز نقشو تکنیکی ما 3 برابر اورتون که بازیه فیزیکی می کنه خطا کرد تمام عناصر دفاعی ما کارت گرفتن به علاوه جیرو

مرته ساکرم که هر وقت کورس میزاشت ناخداگاه یاد کارتون میگ میگ میوفتادم

اوزیلم که رو کرنر کولمن ول کرد رفت سمت نقطه کرنر برا خوشحالیه بعد از گل

چمبرلینم اینقدر بازی نمیده کل بازی استرس حیف این بازیکن که بخاطر نیمکت نشینیایه طولانی اونقدی که باید پیشرفت نمی کنه.

فقط یه سوال مگه کمپل مهاجم نیست چرا اینقدر از محوطه دور بود مگه ما گل نمی خواستیم؟

arsenal در 1/6/1393 | 22:59 گفت:

گزارشگر بازی طفلی 1 فصل عقبه از زندگی. فکر میکرد به تازگی مرتساکر شده شماره 4

به نظر من سانچز نمیتونه جانشین ژیرو باشه چون لیگ جزیره خیلی فیزیکیه. تیم خیلی بیشتر از اون چیزی که به نظر میرسه به ژیرو وابستس متاسفانه
من که خیلی خوشبینم..

امير علي در 1/6/1393 | 22:58 گفت:

يكي به من بگه اين گزارشگر كي بود ؟؟؟؟؟؟؟
تو كل بازي دو تا چيز رو مخم بود
١ تلفظ اسم گزارشگر كه به ناچو ميگه ناخو
٢ سوتي هاي ژيرو و مرته ساكر

امير علي در 1/6/1393 | 22:57 گفت:

يكي به من بگه اين گزارشگر كي بود ؟؟؟؟؟؟؟
تو كل بازي دو تا چيز رو مخم بود
١ تلفظ اسم گزارشگر كه به ناچو ميگه ناخو
٢ سوتي هاي ژيرو و مرته ساكر

Alireza در 1/6/1393 | 22:33 گفت:

اوزیل نیمه دوم فوق العاده بود

omid در 1/6/1393 | 22:25 گفت:

به عنوان یک تیم شخصیت قهرمانی رو نشون دادیم هیچ تیمی نمیتونه بازی 2-0 باخته رو توی 10 دقیقه پایانی تو استادیوم اورتون که وحشتناکترین جو بین تیم ها لیگ برتر داره برگردونه ما فقط بد بازی شروع کردیم برای هر تیمی هم ممکن پیش بیاد که علت مهمشم عدم آمادگی مرتساکر بود

parsa در 1/6/1393 | 22:22 گفت:

بد بودیم ولی چه برگشتی داشتیم وتساوی تو گودیسون پارک نتیجه خیلی خوبیه...
مرتساکر امروز انگار سنگ بسته بود به پاش داش میدوید...خیلی کنده این بشر
من سرعتم ازش بیشتره.داور چقدر بد بود آه آه آه
رمزی با اینکه گل زد ولی اصلا خوب نبود ولی
به نظرم اوزیل خیلی خوب بود مخصوصا نیمه دوم....
جیرود که...500تا موقعیت خراب میکنه تا گل بزنه

abolfazl alayi fard در 1/6/1393 | 22:22 گفت:

توی ضد حمله بازم گل خوردیم، با اینکه آفساید بود ولی باز ضعف تیم توی بالانس بین دفاع و حمله رو نشون داد

از مرتساکر بیشتر از این سوتی خواهید دید شک نکنید. واقعا جالبه چمبرز با تجربه تر عمل میکنه تا مرتساکر

جیرود گل زد ولی مشکل تیم همون تک به تک هایی هست که گل نمیزنه. اگه یک مهاجم نوک عالی داشتیم 3بر 2 میبردیم بازیو

نکته مثبت بازی ذهنیت قوی بازیکنا برای برگشت بازی و تعویض های خوب ونگر بود. نشون داد تیم نسبت به سال گذشته عمق بیشتری داره که نشونه خوبیه.

ضعف ها مشخصه هافبک دفاعی مهاجم نوک و دفاع جایگزین

امید (آنتی فرانسوی) در 1/6/1393 | 22:19 گفت:

نقل قول : نیمه دوم ویلشر بهترین بازیکن بود که آقای ترسو خان کشیدش بیرون.... آخه فلامینی هیچ تاثیر مثبت دفاعی نداره 90 دیقه بازی میکنه..اونوقت ویلشر چمبو سانچز تعویض میشن.. کازورلا رو واقعا به چه امیدی آورد؟؟؟ مونریال در همون حد اوساسوناست آرتتا امید ونگر برای تمدید !!!!! نیاز به مهاجم ندارن هستاد ونگر!!!! دفاع اگه خوب پیدا کردم (مونالوس = معنی واژه ی خوب) میخرم!!! اگه ژیرو نباشه ما سانوگو رو داریم!!!!! نصف تیم یا در حد تیم نیستن یام در حد ترکیب اصلی ...
آرتتا--مونریال- باید برونننندددد..
سانتی - فلامینی - ژیرو در حد نیمکتند!!!!!
ما 4141 بازی میکنیم.. اونوقت اون دو تا یکامون هیچکدوم در حد تیم نیستن.. در حالی که مهم ترین بازیکنای 4141 ان... دم ژیرو گرم عجب گلی زد.دم رمزی گرم.. ژیرو بدرد میخوره خوبه اما نه ترکیب ثابت ای خداااااااااااااااااااااااا


پاسخ شما : کلا موافقم فقط مرتساکر رو فراموش کردی

حسین ملازینل در 1/6/1393 | 22:16 گفت:

خوب بازی 2-2 شد...
نتیجه بدی نیست.مخصوصا در شرایطی که اورتون میزبان بود،تیم در 6 روز گذشته این سومین بازیش بود،اون هم در شرایطی که هنوز بدن ها آزاد نشده،و همچنین با علم به اینکه فصل پیش در همین ورزشگاه و در یک سوم پایانی فصل 3-0 باخته بودیم...

داور که عالی بود..................!!!!!!!!!!!!!!!

استاد علیفر هم نزدیک بود باعث بشه با مشت بزنم وسط تلویزیون...

ژیرو اگه همیشه تعویضی بیاد خیلی بهتر بازی میکنه...

مرته،اوزیل،مونرئال،سانچز،ویلشر اصلا خوب نبودن...

کلا تیم خوب نبود،مثل بازی اول،ولی راه میوفتیم...



ماهان ملک در 1/6/1393 | 22:16 گفت:

نقل قول : داور ... رمسی و مرته هم کل بازی دارن سوتی میدن . علیفر قبلا بازی های 2 شب به بعد یا غیر زنده رو گزارش می کرد حالا این بازی آرسنال شده فردوسی پور . چفدر اورتون خشن بازی می کنه . نیمه دوم ژیرو به جا سانچز اومده تو . آقا ماهان ملک اگه تو سایت رسمی عضو باشی ، آنلاین می تونی ببینی . همین الان ژیرو یه توپ جلو دروازه رو زد تو آسمون .

پاسخ شما : سایت رسمی بازی های دوستانه رو فقط نشون میده!! بازی های حق پخش دار رو رادیو نمیکنه مگه؟؟؟؟؟ مرسی از دوستانی که کمک کردین گشتم یه سایت پیدا کردم دیدم آنلاین نمیدونم کجا بود اما راحت پخش کرد

ماهان ملک در 1/6/1393 | 22:11 گفت:

نیمه دوم ویلشر بهترین بازیکن بود که آقای ترسو خان کشیدش بیرون.... آخه فلامینی هیچ تاثیر مثبت دفاعی نداره 90 دیقه بازی میکنه..اونوقت ویلشر چمبو سانچز تعویض میشن.. کازورلا رو واقعا به چه امیدی آورد؟؟؟ مونریال در همون حد اوساسوناست آرتتا امید ونگر برای تمدید !!!!! نیاز به مهاجم ندارن هستاد ونگر!!!! دفاع اگه خوب پیدا کردم (مونالوس = معنی واژه ی خوب) میخرم!!! اگه ژیرو نباشه ما سانوگو رو داریم!!!!! نصف تیم یا در حد تیم نیستن یام در حد ترکیب اصلی ...
آرتتا--مونریال- باید برونننندددد..
سانتی - فلامینی - ژیرو در حد نیمکتند!!!!!
ما 4141 بازی میکنیم.. اونوقت اون دو تا یکامون هیچکدوم در حد تیم نیستن.. در حالی که مهم ترین بازیکنای 4141 ان... دم ژیرو گرم عجب گلی زد.دم رمزی گرم.. ژیرو بدرد میخوره خوبه اما نه ترکیب ثابت ای خداااااااااااااااااااااااا

ارمان در 1/6/1393 | 22:06 گفت:

یعنی هیچ کسی مثل ژيرو نميتونست اینجوری هد بزنه

A.Djahed در 1/6/1393 | 21:59 گفت:

خاک عالم برسر این داور . چه می کنه این الیوه ژیرو رو سانتر ناخو مونرئال . امسی افت کنه تیم هم افت می کنه ولی گل زد . یعنی میشه این فصل هم بدون باخت به پایان برسونیم . ونگر اشتباه تاکتیکی داشت حتی یک ثانیه نباید کازورلا بیرون باشه . نیمه دوم توپ به پای چمپرلین نخورد . کمپلم بد نبود . مرته افتضاح افتضاح افتضاح افتضاح . فلامینی با آرتتا فرقی نداره ولی خوبیش جنگندگی اشه که برا هافبک دفاعی خوبه ، بد بازی نکرد مثل چمبرز .

Mohsen در 1/6/1393 | 21:54 گفت:

http://www1.live.irib.ir/web/live/tv/varzesh?file=varzesh-3&streamer=rtmp://livetv.irib.ir/varzesh

Mohsen در 1/6/1393 | 21:29 گفت:

http://www1.live.irib.ir/web/live/tv/varzesh?file=varzesh-3&streamer=rtmp://livetv.irib.ir/varzesh

Mohsen در 1/6/1393 | 21:21 گفت:

http://www1.live.irib.ir/web/live/tv/varzesh?file=varzesh-3&streamer=rtmp://livetv.irib.ir/varzesh

A.Djahed در 1/6/1393 | 21:06 گفت:

داور ... رمسی و مرته هم کل بازی دارن سوتی میدن . علیفر قبلا بازی های 2 شب به بعد یا غیر زنده رو گزارش می کرد حالا این بازی آرسنال شده فردوسی پور . چفدر اورتون خشن بازی می کنه . نیمه دوم ژیرو به جا سانچز اومده تو . آقا ماهان ملک اگه تو سایت رسمی عضو باشی ، آنلاین می تونی ببینی . همین الان ژیرو یه توپ جلو دروازه رو زد تو آسمون .

midya در 1/6/1393 | 21:04 گفت:

یکی بیاد دست منو هم بگیره دارم اعصابمو از دست میدم همش تقصیر مونریاله نمی دونم چرا امروز چمرلین شوتاشو دقیق میزد دیگه من از ارسنال طرفداری نمی کنم مگر اینکه چلسی رو ببریم

سیروان رحیمیان در 1/6/1393 | 21:04 گفت:

نقل قول : آقایون من tv ندارم دارم دیوونه میشم.. کسی لینک نداره من از تو یه سایتی چیزی نگاه کنم بازیو ؟؟؟

پاسخ شما : برو تو پست پیش بازی اونجا لینک هست.

parsa در 1/6/1393 | 21:02 گفت:

افتضاح بودیمداور هم که...
رمزی ترکیده...
مجبورین مگه از ورزش بازی رو میبینید؟
من که دارم از Stan sportبا گزارش جیم بگلین میبینم

امید (آنتی فرانسوی) در 1/6/1393 | 21:02 گفت:

اینجوری که بوش میاد گلبارون شدنمون تو این فصل هم ادامه داره

ماهان ملک در 1/6/1393 | 21:00 گفت:

آقایون من tv ندارم دارم دیوونه میشم.. کسی لینک نداره من از تو یه سایتی چیزی نگاه کنم بازیو ؟؟؟

سیروان رحیمیان در 1/6/1393 | 20:58 گفت:

بابا عصابم خورد شود هم با این داور و هم با این علیفر احمق. دارم دیوانه میشم. یکی منو بگیره.

arsenalfc در 1/6/1393 | 20:58 گفت:

نیمه اول افتضاح بود ،
دلیلش هم رمسی بود .

وقتی رمسی خسته س فاتحه تیم رو میخونه .
خوب برا چی ازدواچ کردی وقتی ظرفیت نداری .
اه اه اه .
چقدر تویه این 3 بازیه اخیر افتضاح بازی کرده این رمسی .
واقعا حالمو بد کرد .

Mohsen در 1/6/1393 | 20:52 گفت:

آقا آرسنال بازیکنی بنام ناخو مونریال داره؟!!!!

Mohsen در 1/6/1393 | 20:51 گفت:

داور که تر زد رسما، هم خطا بوذ هم آفسایذ
این علیفر بی ناموسم که سوهان روحه... 10 دفعه نشون داد آفسایده، باز میگه نیست
سگ

arsenalfc در 1/6/1393 | 19:46 گفت:

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای
سانچز نوکه ؟
چی بشه این بازی
ایول

آرین در 1/6/1393 | 19:43 گفت:

ترکیب اومد.... الکسیس فیکسه ... ژیرو نیمکت... خداااااااااااااااا بالاخره به ارزوم رسیدم... الکسیس نوک حمله
مرسی ونگر
ترکیب:
1 Wojciech Szczesny
2 Mathieu Debuchy
4 Per Mertesacker
18 Nacho Monreal
21 Calum Chambers
10 Jack Wilshere
11 Mesut Özil
15 Alex Oxlade-Chamberlain
16 Aaron Ramsey
20 Mathieu Flamini
17 Alexis Sánchez

آرین در 1/6/1393 | 19:40 گفت:

@سید محمد علی جاهد
اگه به امار نگاه بندازی برای فصل اول تو لیگ پرفشار جزیره خوب بوده.در ضمن مصدومیت رو هم در نظر بگیر.مطمئن باش این فصل خیلی خیلی بهتر هم خواهد شد

abolfazl alayi fard در 1/6/1393 | 19:06 گفت:

شاید پارتی بازی نباشه ولی ونگر یک مقدار لجباز هست. وگرنه از سال گذشته هرجا خبری از جیرود زده میشه(بیشتر سایتای انگلیسی زبان منظورمه) کتمنتارو میخونی همه طرفدارا تقریبا متنفرن از جیرود.
توی نظرسنجی سایت گل 47%گفتن مهاجم نوک نیاز داره تیم و 43%هم گفتن هافبک دفاعی نیاز داره. اگر یک گزینه شامل این دو تا بود توی نظرسنجی(یعنی مهاجم و هافبک دفاعی یک گزینه بودن) بالای 90% رای میاورد.

یعنی این همه هوادار نمیفهمن چیزی از فوتبال و فقط آرسن میدونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من خودم خیلی وقتا ازش دفاع کردم توی همینجا ولی این دفعه قابل دفاع نیست.

arsenalfc در 1/6/1393 | 18:32 گفت:

آقا سیروان ، ایول داری .
راست میگه دیگه ، اینجا آرسناله نه تیمایی که میبینین ،
پارتی بازی کجاس دیگه .....
اینجا آرسناله و این آقا ، رئیس ...... پروفسور ونگر .
قد سن خیلی ها مربیگری کرده ، وقتی ژیرو رو میذاره فیکس ، یعنی بهتر از اون نیست تویه ترکیبه فعلی .
نمیشه که ایراد گرفت ازش .
فکر میکنین وقتی ژیرو توپا رو حدر میده ، رئیس میگه به به ایول ؟
نه بابا خودش از ما بیشتر میفهمه .
بابا این جا لیگه اینگلیسه ، هر 3 روز یه بازی در حد جام جهانی دارن ، یه بارش رو هم ما نمیتونیم انجام بدیم .
خوده تمرینایه رئیس ، یه بازی در حد المپیکه .... باور نمیکنین فقط بیار فیلم تمریناش رو گیر بیارین ، بشینین نیگا کنین .
الکی نیس که .

با کمال احترام به تمامی نقطه نظرات .
به هر حال هممون آرسنالی هستیم ....... ایشالا امشب به توپ میبندیم اورتون رو .
ایول .

فقط چرا بازیهای این فصل تیم ما رو میندازن تویه عصر ؟ خیلی خوبه ولی برام عجیبه .
شاید اعتراضات رئیس تاثیر گذاشته روشون .
واقعا مربیه با تجربه که لیگ انگلیس رو حفظه اینه ها ... نظراتشو میشنونن مسئولایه لیگ .
ایول .
همه چی آماده برایه به آتش کشیدن گودیسون پارک .
ایول آتیش بازی ، ایول آرسنال .

A.Djahed در 1/6/1393 | 18:21 گفت:

نقل قول : ونگر اشتباه نکرده و خرید اوزیل اگرچه تو اون زمان تو پستی بود که کمترین ضعفو داشتیم,ولی در کل یکی از بهترین های دنیا رو خریدیم و امسال مطمئن باشین از عملکرد خوب پارسالش هم بهتر کار خواهد کرد.سانوگو جوونه و تا 3 4 سال اینده ممکنه که هزار جور تغییر تو بازیش ایجاد شه. ولی ژیرو بحثش جداست.ژیرو کلا در حد ارسنال نیست.پیشرفت هم میخواست بکنه تا حالا میکرد.اما در مورد سانچز... سانچز یه بازیکنیه که استعداد فوق العاده ای تو دریبل زدن مهاجم جلوش داره.شوت های ناگهانی فوق العاده ای هم میزنه.اما زمان میبره تا به پریمیر لیگ عادت کنه.شاید این فصل کلا سانچزی که تو بارسا دیدیم نشه ولی در اینده ی نزدیک بازی های بهتری ازش خواهیم دید.
در کل مشکل تیمو بیشتر از همه مهاجم نوک میدونم که بازیکن کلاس جهانی نداریم... تو هافبک داریم(اوزیل...),تو دفاع داریم (کوشیلنی...),وینگر داریم (سانچز ...) ولی مهاجم نوک...

ممنون از پستت


پاسخ شما : دوست عزیز این همه حرف زدم تا بگم ونگر باید به جای سانچز یه مهاجم نوک می گرفت .. واقعا عملکرد اوزیل خوب بود ؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد حسینی در 1/6/1393 | 18:08 گفت:

نقل قول : منظور از ترک تبار که اینهمه میگن قوم ترک و لر و کرد نیست منظورشون کشور ترکیه هست اوزیل ترکیه بدنیا اومده حالا کردستان ترکیه یا جای دیگه
الان مثلا علی دایی رو میگن بازیکن ترک تبار نه بهش میگن ایرانی


پاسخ شما : اوزیل تو ترکیه بدنیا نیومده

آرین در 1/6/1393 | 17:39 گفت:

ونگر اشتباه نکرده و خرید اوزیل اگرچه تو اون زمان تو پستی بود که کمترین ضعفو داشتیم,ولی در کل یکی از بهترین های دنیا رو خریدیم و امسال مطمئن باشین از عملکرد خوب پارسالش هم بهتر کار خواهد کرد.سانوگو جوونه و تا 3 4 سال اینده ممکنه که هزار جور تغییر تو بازیش ایجاد شه. ولی ژیرو بحثش جداست.ژیرو کلا در حد ارسنال نیست.پیشرفت هم میخواست بکنه تا حالا میکرد.اما در مورد سانچز... سانچز یه بازیکنیه که استعداد فوق العاده ای تو دریبل زدن مهاجم جلوش داره.شوت های ناگهانی فوق العاده ای هم میزنه.اما زمان میبره تا به پریمیر لیگ عادت کنه.شاید این فصل کلا سانچزی که تو بارسا دیدیم نشه ولی در اینده ی نزدیک بازی های بهتری ازش خواهیم دید.
در کل مشکل تیمو بیشتر از همه مهاجم نوک میدونم که بازیکن کلاس جهانی نداریم... تو هافبک داریم(اوزیل...),تو دفاع داریم (کوشیلنی...),وینگر داریم (سانچز ...) ولی مهاجم نوک...

ممنون از پستت

R@Y@N در 1/6/1393 | 17:39 گفت:

منظور از ترک تبار که اینهمه میگن قوم ترک و لر و کرد نیست منظورشون کشور ترکیه هست اوزیل ترکیه بدنیا اومده حالا کردستان ترکیه یا جای دیگه
الان مثلا علی دایی رو میگن بازیکن ترک تبار نه بهش میگن ایرانی

سیروان رحیمیان در 1/6/1393 | 17:10 گفت:

اوزیل بازیکنی کرد تباره نه ترک تبار.

به این جا هم برید میفهمید: http://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%85%D8%B3%D8%B9%D9%88%D8%AF_%D8%A7%D9%88%D8%B2%DB%8C%D9%84

بابا این جا آرسنال هست. پارتی بازی معنی نداره. ونگر 25 ساله داره مربیگری می کنه. حتما یه چیزی می دونه که ژیرود رو بازی میده.