اگر واقع بین باشیم !!!

نویسنده: A.Djahed

وبلاگ من
نویسنده: A.Djahed
yt ty yt yt ty
کل بازدید: 30,264 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

اگر واقع بین باشیم !!!

 


سلام . ضمن تبریک قهرمانی تیم در جام حذفی می خواستم یه سری چیزا رو یگم که یه ذره سنگینه .


لطفا ؛ اگر واقع بین نیستید و مثله ونگر قسمت خالی لیوان رو بجای قسمت پر لیوان می بینید ، این پست رو نخونین .




1- شنبه شب  بارسلونا با نتیجه ی 3 بر 1 یوونتوس ، قهرمان لیگ و جام حذفی ایتالیا را برد تا برای دومبن بار موفق به کسب سگانه شده باشد . هر دو تیم دارای سنگربانان خوب و خط دفاع مستحکم بودند ، دو مولفه ای که همه ی تیم های راه یافته یه فینال لیگ قهرمانان از اون برخوردار بوده اند ، برای مثال در فصول گذشته شاهد حضور زوج هایی مانند راموس  په په ، دانته  بواتنگ ، تری  کیهیل ، پویول     پیکه ، سامول  لوسیو ، فردیناند  ویدیچ و ... ودر دروازه کاسیاس ، نویر ، چک ، والدز ، وندرسار ، سزار و ...  بودیم . بارسلونا و یوونتوس در کل مسابقات به ترتیب 11 و 10 گل دریافت کرده اند ، جایی که آرسنال با 5 بازی کمتر 10 گل دریافت کرده است . همون طور که همه می دونیم آرسنال در دفاع مشکل اساسی داره . به خصوص روی ارسال ها که به دلیل میانگین قدی نسبتا کوتاه تیم و همچنین مشکل اوسپینا ،دروازه بان اصلی تیم ، در توپ های هوایی و درضمن ضعف کیفیت در سمت چپ دفاع آرسنال و کم بودن تعداد بازیکن فیزیکی تیم است . {کلا اوسپینا عین فابیانسکیه ، قد کوتاه ، رفلکس خوب و مشکل رو توپ های ارسالی و دایوینگ ضعیف بر عکس ژسنی دایوینگش خوبه رفلکسش بده } . بنظرمن دلیل حذف آرسنال از چمپیونز لیگ و جام اتحادیه همین کیفیت پایین اوسپینا بود .


2- نیمکت آرسنال خیلی ضعیفه به طوریکه یک سری از بازیکنا اصلا جانشین با کیفیت ندارن مثلا کوش ، کوکلین ،کازورلا ، ،رمسی ، اوزیل ، سانچز. عدم حضور بازیکن جانشین سبب کاهش روحیه جنگندگی میشه و تلاش برای حضور در ترکیب اصلی کاهش پیدا می کنه دقیقا همون چیزی که هانری درباره ژیرو گفت ، درضمن ونگر اصلا اعتقاد به بازی چرخشی و حتی تعویض {در حین بازی } نداره چیزی که باعث شد بازکنایی مثل پودولسکی ، کمپبل ، جنکینسون ، سانوگو و ... قرض داده بشن و بازکنایی هم از تیم برن .{ این تعویض نکردن  و حتی تعویض کردن های ونگر خودش خیلی جای بحث داره } . کلا آرسنال به جز کوش و اوزیل و سانچز بازیکن کلاس جهانی نداره ، وجود بازیکن با کیفیت سبب تهیج و تلاش بازیکنای جوون تر میشه چون اونا خودشون رو تو تمرین میکشن ( مثلا رونالدو به اینکه از همه بیشتر تمرین میکنه معروف هست ) ، دقیقا همون چیزی که با اومدن سانچز به تیم رخ داد که باعث تلاش زیاد بازیکن های جوون و معرفی دو پدیده فصل آرسنال یعنی کوکلین وبلرین و همچنین رو فرم اومدن اوزیل شد .


3 - اساسا آرسنا کاپیتان نداره ، یه کاپیتان مثل توتی ، کاسیاس ، لام ، پویول ، جرارد ، بوفون ، رونی و ... که بازیکنا بهشون احترام بزارن و از اونا بترسن . بنظرم از بهترین کارهایی که ونگر می تونه انجام بده اینه که یکی مثه روسیچکی یا کوش که هم با کیفیتن و هم قدیمی هستن و بازیکنای جوون ازشون حساب میبرن رو کاپیتان کنه .


4- آرسنال نیاز به تغییر اساسی یا تو کادر مربیگری یا تو بازیکنا داره  ، دیگه از دوران گذار و ساخت ورزشگاه بیرون اومدیم و باید پوست اندازی کنیم . منظورم اینه که با فروش چند بازیکن پا به سن گذاشته یا بی کیفیت مانند دیابی ، پر ، آرتتا ، کازورلا و فلامینی و همچنین با خرید چند بازیکن خوب و درجه یک ترکیب اصلی و نیمکت تیم رو تقویت کنیم .


5 - در 7 یا 8 سال اخیر بی ثباتی در عملکرد تیم موج میزنه . در یک برهه زمانی همش ناکامی و در برهه دیگر برد های پیاپی . که دلیل اصلی هم مصدم ها و عملکرد افتضاح مربی بدنساز و پزشک تیم {اساسا بنظرم تیمی که اینقدر زیاد مصدوم میده تیم حرفه ای نیست } و همچنین اشتباهات فنی مربی تیم هست در ضمن آرسنال نیاز به یک مهاجم زهر دار مثل آگرو، سوارز ، کین و کاستا داره نه امثال ژیرو و ولبک .


اگر واقع بین باشیم ما با این خط دفاع و گلر تو هیچ جامی مدعی نیستیم و اوج هنرمون اینه که دوباره جام حذفی بگیریم . اگر واقع بین باشیم خواهیم فهمید الان تیم ضعیفی هستیم {به نسبت گنده های جهان } . اگر واقع بین باشیم ما بازیکن کلاس جهانی کم داریم . اگر واقع بین باشیم می بینیم مثل من یو ، لیورپول ، استون ویلا ، چلسی ، بارسا ، رئال ، بایرن ، دورتموند ، یووه ، میلان ، اینتر ، پرتو ، المپیاکوس و حتی مالمو ، قهرمانی تولیگ قهرمنان نداریم و فرق زیادی با سوتهمپتون نداریم . اگر واقع بین باشیم ما تو برخی پست ها خیلی ضعیفیم . اگر واقع بین باشیم ما اصلا کاپیتان نداریم . اگر واقع بین باشیم می بینیم شدیدا نیاز به 3 یا 4 تا خرید خوب داریم چون میانگین سنی تیم داره بالا میره و جانشین برای امثال کوکلین ، اوزیل و ... نداریم .اگر واقع بین باشیم می تونیم پیش بینی کنیم با این تیم فصل بعد هم نه تو لیگ مدعی هستیم و نه تو چمپیونز لیگ . اگر واقع بین باشیم آرسنال هیچ وقت تیم کاملش رو به دلیل مصدومیت ها در اختیار نداره . اگر واقع بین باشیم ونگر خیلی اشتباهات فنی داشته  و اگر واقع بین باشیم با این اوضاع آرسنال هیچ وقت سگانه نمی گیره هیچ ، دبل هم نمی کنه .


البته مشکلات بازیکنان تیم با یه برنامه ریزی درست تو نقل و انتقالات قابل حل ، بنظر من آرسنال نیاز به یک گلر ، دفاع چپ ،  هافبک دفاعی و مهاجم و در اولویت آخر یک هافبک دیگه داره تا مدعی باشه . اما مشکلات دیگه ای وجود داره که واقعا تیم رو از حرفه ای بودن داره دور میکنه . تیم های لیگ هر سال دارن قوی تر می شن و ما { به قول خوده ونگر ، قمار رو یه سری از بازیکنای جوون که در یه مدت کوتاه خوب بودن} داریم برای رتبه 3 یا 4 دست و پا میزنیم . ما به غیر از 2 تا از 7 شکستمون جلو تیم های های پایین تر از رتبه چهارم جدول بوده و دوباره به غیر از 2 تا از 9 تساویمون جلو تیم های پایین تر از رتبه چهارم بوده و این نشان دهنده اینه که ما جلو خیلی از تیما زهر دار نیستیم وهمچنین تنها 1 بازی از 6 بازی جلوی تیم های بالای رتبه ی چهارم لیگ رو بردیم.


البته این حرفا فایده ای نداره چون ونگر صراحتا گفته که خرید زیادی در کار نیست و ونگر هم که 2 سال دیگه قرار داد داره و بدنساز جدید تیم هم که فصل پیش اومده ،پس اونم عوض نمیشه و سیاست ها باشگاه هم عوض نمی شه . در کل امید زیادی به فصل بعد ندارم . بقول آقا مهرزاد ، زمان تغییر فرا رسیده .


 


 


Arsenal  4ever  is  champion


ببخشید طولانی شد ، یا علی .


 

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

آرمین توپچی در 21/3/1394 | 10:37 گفت:

ولی این حرفتو که سانتی داره پیر می شه رو قبول دارم (با وجود اینکه خیلی دوسش دارم)

ولی تنها کسی که می تونه جاشو بگیره گوندوگان است

فکر کن زوج گوندوگان و کوندوگبیا یا گوندوگان کوک یا گوندوگان ویلشر چی می شه

آرمین توپچی در 21/3/1394 | 10:32 گفت:

نظرم خودمه
راستش دیگه شما فقط اسم پستت واقع بین بودنه وگرنه اصلا واقع بین نسیتی

در مورد کاپیتان واقعا حرفت رو قبول دارم

در مورد مهاجم من به ولبک امید دارم چون هم جنگنده است و سرعتی باید تموم کنندگی شو این تابستون تقویت کنه والکات هم یه جاهای به دادش می تونه برسه

چرا هوادار های آرسنال این شکلی شدن به جای این که همش دنبال خرید خفن باشیم باید کمی به فکر همین تیم هم باشیم

ونگر باید :

1. چمبرز رو به ترکیب برگردونه
2.روی والکات و ولبک کار کنه و از همین الان روی بلیک و اکپوم هم کار کنه تا چند ساله دیگه به ترکیب بیان
3.روی حرکات پابه توپ کوک کار کنه (کمی ضعیفه)
4. دکتر صدر حرف خوبی زد گفت تیم آرسنال یه آرامش زیادی داره و اصلا روح جنگنده نداره مثل اوزیل رمزی ژِیرود و ...
برای همین هم است که بدترین خبر برای آرسنالی ها خوردن گل اول است
الان سانچز و کوک این روح جنگندگی رو آوردن به آرسنال (ولبک و گابریل هم این روح رو داره) باید تمام تیم بعلاوه ی تکنیک خوب جنگنده هم باشند
5.باید تغییری بده که دیگه کم تر مصدوم بدیم (زمانی که مصدوم نداری خیلی خوبیم)

اگه ونگر این 5 تا کار رو بکنه با یکی دوتا خربد خوب و نچندان گرون تیم رو فصل بعد تو 8 تای برتر لیگ قهزمانان می بینیم

دوستان اینقدر بدبین نباشید

حامد **رنگی** در 21/3/1394 | 01:01 گفت:

اگه واقع بین باشیم همیشه نباید منفی نگریست!!!

حسین ملازینل در 20/3/1394 | 00:52 گفت:

نقل قول :
با تمامی موارد موافقم . چون نگاه به ده سال اخیر دارم میکنم و دیگه نمی خوام چشم به آینده بدوزم . آرسنال باید مشکلاتی رو که توی این ده سال داشته رو حل کنه تا بتونه پیشرفت کنه ولی اگه بخواییم همیشه به امید این باشیم سال به لطف سال قبلش مدعی میشم ، هیچ پیشرفت نمیکنیم .

با همه موارد موافقم !!!


پاسخ شما : شما ، از همین الان تا روزی که ونگر از تیم بره و خیال شما راحت بشه ، تحت هر شرایطی ، چه تو روز برد تیم ، چه تو روز باخت تیم ، چه در روز قهرمانی تیم ، چه در روز سقوط تیم بیا چپ و راست انتقاد کن .
عزیز من پیشرفت توی تیم داره موج میزنه ، ولی یه عده مثل جنابعالی نمیخواید این پیشرفتارو ببینید .چرا؟چون میخواید بگید که آره من خیلی سرم میشه ...
با ونگر 9 فصل بدهکار بودیم 0 جام گرفتیم ، 10 فصل بدهکار نبودیم 14 جام گرفتیم ...

حسین ملازینل در 20/3/1394 | 00:35 گفت:

ممنون از پستت ، همه ی پستت رو نخوندم ، ولی بیشترش رو خوندم .
اولا تا اونجا کهمن خوندم ظاهرا به جای ما و ونگر این شمایی که نیمه خالی لیوان رو میبینی.
کاسورلا بی کیفیت و پا به سن گذاشتس؟یکی از بهترین هامون بود این دست ...
این اسم هایی که که شما در مورد دفاع و گلر ردیف کردی ،از اولش سوپراستار نبودن .کاسیاس اولش چی بود؟در ضمن آرسنال کوشیلنی رو داره تو دفاع که من به شخصه جزو بهترین دفاع وسط های حال حاضر میدونمش ، برای زوجش هم که بهترین دفاع وسط لالیگا تا نیم فصل رو خریدیم.راستی آرسنال این فصل به صورت میانگین کمتر از 1 گل در هر بازی دریافت کرد ...
در مورد عملکرد سینوسی و بی ثبات هم اگه آرسنال بی ثباته پس لیورپول چیه؟یونایتد که یک فصل اول ، یک هفتم و یک فصل چهارم میشه چی بگیم؟
در مورد بدنساز و پزشک هم شما برو تعداد مصدومین فصل های قبل رو با این فصل مقایسه کن ، متوجه تفاوتش میشی ...
درمورد اینکه آرسنال از موناکو فوق العاده ضعیفتره ، من حرفی نزنم بهتره ...

در پایان هم بنده برعکس شما به فصل بعد بسیار امیدوارم ، از همین الان هم بکگراند دسکتاپم کاپ پریمیرلیگ رو گذاشتم ...

A.Djahed در 19/3/1394 | 12:29 گفت:

آرسنال فوق العاده ضعیفه بنسبت پس اس جی ، یووه ، رئال ، بارسا ، چلسی ، بایرن و حتی موناکو .

A.Djahed در 19/3/1394 | 12:27 گفت:

اگه بتونیم کازورلا رو 30 میلیون بفروشیم و با پولش اشنایدرلین که هم فیزیکی تره و هم پنج سال از کازورلا جوون تر رو بگیریم ، می تونیم واقعا خیلی حرف برا گفتن داشته باشیم . کوک کخ تو کار های دفاعی عالیه و تو حمله ضعف داره جایی که اشنایدرلین تو اونجا خیلی خوبه و زوج کوک اشنایدرلین میشه شبیه به فابرگاس و ماتیچ تازه هیچ پولی هم خرج نکردیم .
بعضی از بازیکن های ترکیب اصلی تیم تو تیم ملی شون جایگاه ثابت ندارن حالا نیمکت آرسنال خوبه ؟؟نیمکت من سیتی رو ببینین همه غولن ،چارلی آوستین تو اون تیم داغون بیشتر از همه ی بازیکنای ما گل زده ، چلسی ، سیتی ، لیورپول ، من یو همه دارن تیم شون رو تقویت میکنن و بعضی از دوستان آرسنالی میگن عملکرد اوسپینا عالی بوده کدوم آمار گفته اوسپینا دروازه بان سوم لیگه ؟؟؟کاستا دو همون هفته هاب اول هزورش تو چلسی هتریک کرد ولی ژیرو سه ساله نکرده . اوکسی که فصل پیش دو تا پاس گل یه پنالتی ویه اخراج داد به چلسی و سبب باخت 6 0 شد کلاس جهانیه یا ولکاتی که به ازای هر بازی دو فصل مصدومه ، بعد تازه درباره ولینگتون سیلوا ، نبری ، کمپل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بازی آرسنال آرسنال من یو نیم فصل اول یا با موناکو رو ببینین و در باره پر نظر بدید خود لوو هم از مرحله گروهی به بعد پر رو تعویضی راه میدادا یا تعویض میکرد .یه تیم با هوادار هاش معنی میگره و هوادار رو عملکرد تیم راضی می کنه نه حضور فرد یا افراد تو تیم .
ما ها به بازیکنانمون علاقه داریم واین دلیل اینه که عیب هاشون رو نمی بینیم .
کسی نگفته از کسه دیگه ای بیشتر میفهمه ولی قابل درکه که هر مربیه 20 سال سرمربیه یه تیم بود دیگه اون تیم کاملا هماهنگ و یک دست و طبق میل مربی میشد و می تونست قهرمان c lبشه ، در حالی که مورینیو تنها با دوسال تیم مورد نظرش رو بست .

حسن در 19/3/1394 | 11:33 گفت:

برای من آرسنال بدون آرسن ونگر به کابوس تبدیل میشه .. شخصا حاضرم آرسنال هیچوقت قهرمان لیگ و چمپیونز نشه ولی آرسن ونگر مربی تیمم باشه ولی نظر برخی طرفدارا چیز ِ دیگه س
=========================
براي منم واقعا ارسنال بدون ونگر كابوس ميشه ولي من اگه سال ديگه تو كورس قهرماني نباشيم و تو سي ال بازيا رو وا بديم واقعا نميتونم مثل هميشه از ونگر حمايت كنم! چون الان حتي بدون خريد ١ تيم مدعي در اختيارشه و باشگاه پول خريد چند بازيكن خوب در اختيارش گذاشته و اگه نخره ظلم به خودشه
ولي ايشالا هم تو ليگ مدعي ميشه ونگر هم چمپيونز بالاتر ميره و ارادت ما نصبت به ونگر افزوده ميشه
خبر خريد زلات منو اميدوار كرد بازيكن خوبي بخريم ، اگه بخريمش به نظر من تا فينال چمپيونز ميريم

mahdi در 19/3/1394 | 10:59 گفت:

اکثر مواردی که گفتی درست بود البته بعضی مواردی که ذکر شد جلوی قهرمانی یه تیم رو شاید نگیره

ولی مشکل اصلی تیم اینه که جاه طلبی نداره !

از زمانی که آرسنال بخاطر ورزشگاه در مضیقه مالی قرار گرفت ، به مرور به این وضعیت عادت کرد و هنوز رؤسای باشگاه و در صدر همه ، مربی بسیار ارزشمند تیم آرسن ونگر ، به دوران جاه طلبی گذشته و تشنه قهرمان شدن برنگشتن
البته جرقه هایی که با بردن جام حذفی در بین مدیران تیم زده شده ، نوید این جاه طلبی رو میده ولی هنوز دید ِ رئیس و بازیکنا همون مقام 3 تا 4 لیگ و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و نهایتا حضور در ومبلی در جام حذفیه

امیدوارم آرسن ونگر بیشتر از اینکه نگران اوضاع اقتصادی باشگاه باشه ، نگران شخصیت قهرمانانه خودش هم باشه که داره کم کم (با توجه به بهانه نداشتن برای ورزشگاه و فروش ستاره های تیم) زیر سوال میره

برای من آرسنال بدون آرسن ونگر به کابوس تبدیل میشه .. شخصا حاضرم آرسنال هیچوقت قهرمان لیگ و چمپیونز نشه ولی آرسن ونگر مربی تیمم باشه ولی نظر برخی طرفدارا چیز ِ دیگه س

mahdi در 19/3/1394 | 10:58 گفت:

اکثر مواردی که گفتی درست بود البته بعضی مواردی که ذکر شد جلوی قهرمانی یه تیم رو شاید نگیره

ولی مشکل اصلی تیم اینه که جاه طلبی نداره !

از زمانی که آرسنال بخاطر ورزشگاه در مضیقه مالی قرار گرفت ، به مرور به این وضعیت عادت کرد و هنوز رؤسای باشگاه و در صدر همه ، مربی بسیار ارزشمند تیم آرسن ونگر ، به دوران جاه طلبی گذشته و تشنه قهرمان شدن برنگشتن
البته جرقه هایی که با بردن جام حذفی در بین مدیران تیم زده شده ، نوید این جاه طلبی رو میده ولی هنوز دید ِ رئیس و بازیکنا همون مقام 3 تا 4 لیگ و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و نهایتا حضور در ومبلی در جام حذفیه

امیدوارم آرسن ونگر بیشتر از اینکه نگران اوضاع اقتصادی باشگاه باشه ، نگران شخصیت قهرمانانه خودش هم باشه که داره کم کم (با توجه به بهانه نداشتن برای ورزشگاه و فروش ستاره های تیم) زیر سوال میره

برای من آرسنال بدون آرسن ونگر به کابوس تبدیل میشه .. شخصا حاضرم آرسنال هیچوقت قهرمان لیگ و چمپیونز نشه ولی آرسن ونگر مربی تیمم باشه ولی نظر برخی طرفدارا چیز ِ دیگه س

mahdi در 19/3/1394 | 10:50 گفت:

اکثر مواردی که گفتی درست بود البته بعضی مواردی که ذکر شد جلوی قهرمانی یه تیم رو شاید نگیره

ولی مشکل اصلی تیم اینه که جاه طلبی نداره !

از زمانی که آرسنال بخاطر ورزشگاه در مضیقه مالی قرار گرفت ، به مرور به این وضعیت عادت کرد و هنوز رؤسای باشگاه و در صدر همه ، مربی بسیار ارزشمند تیم آرسن ونگر ، به دوران جاه طلبی گذشته و تشنه قهرمان شدن برنگشتن
البته جرقه هایی که با بردن جام حذفی در بین مدیران تیم زده شده ، نوید این جاه طلبی رو میده ولی هنوز دید ِ رئیس و بازیکنا همون مقام 3 تا 4 لیگ و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان و نهایتا حضور در ومبلی در جام حذفیه

امیدوارم آرسن ونگر بیشتر از اینکه نگران اوضاع اقتصادی باشگاه باشه ، نگران شخصیت قهرمانانه خودش هم باشه که داره کم کم (با توجه به بهانه نداشتن برای ورزشگاه و فروش ستاره های تیم) زیر سوال میره

برای من آرسنال بدون آرسن ونگر به کابوس تبدیل میشه .. شخصا حاضرم آرسنال هیچوقت قهرمان لیگ و چمپیونز نشه ولی آرسن ونگر مربی تیمم باشه ولی نظر برخی طرفدارا چیز ِ دیگه س

علیرضا در 19/3/1394 | 10:27 گفت:

از خرید دروازه بان(پیتر چک)استقبال میکنم

نیمکت آرسنال خیلی ضعیفه؟؟!! همین الان بدون هیچ خریدی ما میتونیم دو تا تیم کامل داشته باشیم که تیم دوممونم می تونه مدعی حضور تو تاپ 4 باشه!پیشنهاد میکنم یه بار دیگه بری لیست بازیکنا رو ببینی!

مورد چهارمو که کلا باهاش مخالفم فقط امیدوارم سانتی رو به خاطر این گفته باشی بره که سنش زیاده(که نیست) نه احیانا به خاطر بی کیفیتیش! سانتی رو تا وقتی که با این فرم داره کار میکنه ، حماقته از دست دادنش.خدا رو شکر که خودشم مصاحبه کرده و گفته دوس داره تو آرسنال بمونه

با خرید مهاجم شیش دانگ و زهردار هم موافقم هر چند خیلی کمن الان تو بازار(کسایی که بشه خریدشون و در دسترس باشن)

در ضمن منم به شما توصیه میکنم که بد بین نباشی!

Kaveh Ahangar در 19/3/1394 | 10:22 گفت:

در مورد گزینه های خرید کاملاً باهات موافقم ولی مشکل اصلی ما در دفاع مدافعان کناری هستند و بلرین اصلاً در کار دفاعی خوب نیست و وقتی جلو میره هم راحت توپ رو از دست میده و مثل سانیا سانتر هم نیست و به نظر من فصل بعد یا باید در یک تیم خوب لیگ برتری قرضی بازی کنه یا فقط در بازی هایی که اسان هستند بازی کنه و در دفاع وسط هم کوش و پر هر دو در سطح جهانی هستند اما پر موقعی بدرد میخوره که تیم حریف یک مهاجم قد بلند و قدرتی داشته باشه و مثلا جلوی منسیتی کوش و گابریل باید بازی کنن چون اگرو سرعتی است. و به نظر من آرسنال به یک مهاجم اسم و رسم دار نیاز داره که مثل ماشین گلزنی باشه و حتی اگه سنشم بالا باشه اشکالی نداره و در هافبک دفاعى ما به ٢ بازیکن نیاز داریم یکی بازیکن قد بلند و قدرتی و یکی دیگه بازیکن دریبل زن و پلیمیکر مثل سانتی و من شدیدن با بازی اوسپینا مخالفم و یا شزنی باید دروازه بان اصلی باشه یا یک دروازه بان کلاس جهانی مثل چک و همچنین به یک وینگر مثل کاراسکو نیاز داریم که خیلی انتظار بودن در ترکیب اصلی رو نداشته باشه. ممنون از پستت

Kaveh Ahangar در 19/3/1394 | 10:11 گفت:

در مورد گزینه های خرید کاملاً باهات موافقم ولی مشکل اصلی ما در دفاع مدافعان کناری هستند و بلرین اصلاً در کار دفاعی خوب نیست و وقتی جلو میره هم راحت توپ رو از دست میده و مثل سانیا سانتر هم نیست و به نظر من فصل بعد یا باید در یک تیم خوب لیگ برتری قرضی بازی کنه یا فقط در بازی هایی که اسان هستند بازی کنه و در دفاع وسط هم کوش و پر هر دو در سطح جهانی هستند اما پر موقعی بدرد میخوره که تیم حریف یک مهاجم قد بلند و قدرتی داشته باشه و مثلا جلوی منسیتی کوش و گابریل باید بازی کنن چون اگرو سرعتی است. و به نظر من آرسنال به یک مهاجم اسم و رسم دار نیاز داره که مثل ماشین گلزنی باشه و حتی اگه سنشم بالا باشه اشکالی نداره و در هافبک دفاعى ما به ٢ بازیکن نیاز داریم یکی بازیکن قد بلند و قدرتی و یکی دیگه بازیکن دریبل زن و پلیمیکر مثل سانتی و من شدیدن با بازی اوسپینا مخالفم و یا شزنی باید دروازه بان اصلی باشه یا یک دروازه بان کلاس جهانی مثل چک و همچنین به یک وینگر مثل کاراسکو نیاز داریم که خیلی انتظار بودن در ترکیب اصلی رو نداشته باشه. ممنون از پستت

URAHARA KISUKE در 19/3/1394 | 08:54 گفت:

درکل مخالفم دوست عزیز تو گلر ضعفی حس نمیکنم گرچه دوست دارم شزنی بره وچک بیاد تو دفاع ایراد فروان داریم تو هافک ترافیک زیادی درست شده ودوست ندارم تغییر زیادی داشته باشیم ولی تو پست مهاجم مطمئنم خرید خواهیم داشت ...رمورد سیاست باشگاه به همه سیاست های باشگاه علاقه دارم وروند روبه رشدی رو میبینم....

URAHARA KISUKE در 19/3/1394 | 08:52 گفت:

درکل مخالفم دوست عزیز تو گلر ضعفی حس نمیکنم گرچه دوست دارم شزنی بره وچک بیاد تو دفاع ایراد فروان داریم تو هافک ترافیک زیادی درست شده ودوست ندارم تغییر زیادی داشته باشیم ولی تو پست مهاجم مطمئنم خرید خواهیم داشت ...رمورد سیاست باشگاه به همه سیاست های باشگاه علاقه دارم وروند روبه رشدی رو میبینم....

URAHARA KISUKE در 19/3/1394 | 08:46 گفت:

درکل مخالفم دوست عزیز تو گلر ضعفی حس نمیکنم گرچه دوست دارم شزنی بره وچک بیاد تو دفاع ایراد فروان داریم تو هافک ترافیک زیادی درست شده ودوست ندارم تغییر زیادی داشته باشیم ولی تو پست مهاجم مطمئنم خرید خواهیم داشت ...رمورد سیاست باشگاه به همه سیاست های باشگاه علاقه دارم وروند روبه رشدی رو میبینم....

URAHARA KISUKE در 19/3/1394 | 08:40 گفت:

گزینه 3رو موافقم گزینه4رو موافقم فقط کلزورلا رو چطوری مسن کردی الله و علم...5روهم موافقم...

URAHARA KISUKE در 19/3/1394 | 08:36 گفت:

با گزینه 2هم کمی تا قسمتی مخالفم تیم ما اصلا بازیکن تاپ نداره فقط الکسیس حتی اوزیل وکوش هم بازیکن قابلی نیست...تیم ما هارمونی درستی داره که پیروز میدان میشه...

Mobinho در 19/3/1394 | 08:35 گفت:

یک دروازه بان مطمئن، یک هافبک دفاعی تنومند و یک مهاجم زهردار.
اگه زلاتان بیاد چه شود. امسال سطح بازیکن هایی که بهمون لینک شدن حسابی بالا رفته

ارمان در 19/3/1394 | 08:28 گفت:

نقل قول :
ورزش ٣ زده شايعه انتقال زلاتان به ارسنال! حتي شايعشم لذت بخشه فكر كنم اگه بيا فصل بعد به دليل سكته قلبي ازون دنيا بازيا رو ببينم!!!
واقعا ازون شايعه ها بود


پاسخ شما : اگر زلاتان بیاد با والکات میشه یکی از خطرناک ترین خط حمله های اوروپا مخصوصا با هافبک هایی که ما داریم

mohammad در 19/3/1394 | 08:24 گفت:

سلام ب همه آرسنالی های گل
ضمن احترام به همه موافقین و مخالفین این پست
منم معتقدم که تیممون در بعضی پست ها نیاز به تقویت داره اما نه زیاد
البته هیچ کدوم از ما با خرید بازیکنان خیلی خوب و عالی مخالف نیستیم و تازه خوشحال هم میشیم اما دو مسئله رو باید بهش توجه کنیم:
1- سیاست کلی باشگاه ما بازیکن سازیه+ نتیجه گرایی با جوون ها( اگه هر چند وقت یه بازیکن خوب میگیریم برای اینه که کیفیت تیم پایین نیاد و در نتیجه ارزش برند باشگاه کم نشه)
2- مورد دوم که از اولی هم مهمتره اینه که: ما طرفدارای آرسنال احساسی هستیم و با بازیکنامون انس میگیریم و در عین اینکه انتظار خرید های زیاد و خوب داریم اما نمیتونیم از بازیکنای قدیمی خودمون دست بکشیم

منظورم از مورد دوم اینه که اگه تیمی مثل چلسی و من سیتی و ... بودیم حتما چندین سال قبل روسیسکی و چند تا از پا به سن گذاشته هامون رو از تیم بیرون میکردیم یا بازیکنی مثل ولکات رو که مصدومیتش زیاده رو همون یکی دوسال قبل میفروختیم

اما الان همون دوستای گلمون که میگن باشگاه نیاز به تغییر اساسی داره خودشون از معترضین اصلی کم بازی کردن بازیکنی مثل روسیچکی هستند(خودم عاشقشم اما منطقی باید فکر کرد).

نمونه در این موارد زیاده

URAHARA KISUKE در 19/3/1394 | 08:24 گفت:

با گزینه 1کاملا مخالفم تیم با ملحق شدن اوسپینا جهش قابل ملاحظه ای داشت تعداد گل خورده کم شد برد بیشتر شد ضعف دفاع بر طرف شد اگر چمپیونز لیگ رو ملا ک قرار بدیم باز هم اوسپینا نمره قبولی داره دربازی رفت با موناکو گل هم توپ با برخورد به مدافعمون کمونه کرد گل دوم تک به تک شد وگل سوم روی یک ضد حمله بود که اوسپینا تو هیچکدوم مقصر اصلی نبود در برگشت هم دروازه بسته موند....بقیه رو هنوز نخوندم....

مرتضی در 19/3/1394 | 03:38 گفت:

منم با اقا کامیار موافقم

اولا حتی اگر ونگر بهترین مربی جهان نباشه قطعا جزو ده مربی برتر جهانه. ونگر رو با امثال گواردیولا و مورینیو مقایسه نکن عزیزم. هر وقت اینا تونستن تو شرایط بد مالی با یه مشت جوون حرفی برای گفتن داشته باشن و مهمتر از همه فوتبال جذاب و زیبا ارائه بدن بعد بیا بگو ونگر فلانه.
ارسنال تو کل دنیا به بازی روون و فانتزی اش شهرت داره. اکثر طرفدار های ارسنال هم به خاطر همین سبک بازی خاطرخواه ارسنال شدن. به شخصه برای من گرفتن نتیجه اهمیتش به مراتب کمتر از فوتبال روون و زیبا هست. اگه اولویت شما چیز دیگه هست پیشنهاد می کنم طرفدار باشگاه های مثله چلسی و شانچستر بشین

دوما یه سری چیز ها رو کاملا بی اساس گفتی. نیمکت ارسنال ضعیفه؟ ارسنال بازیکن کلاس جهانی نداره؟ این حرف ها رو که می زنی ادم دهنش باز می مونه که چی بگه! فقط یه چیزی بهت بگم منچستر با داشتن کلی ستاره و خرج 200 ملیون پوندی پارسال هیچ کاری نتونستن بکنن که انتظار داری الان ارسنال نصف تیمشو عوض کنه. حتی امسال باز هم اگه 200 ملیون پوند دیگه هم خرج کنن بازم هیچ کاری نمی تونن بکنن. فوتبال مخصوصا تو لیگ جزیره به هماهنگی بازیکن ها و شناخت همدیگه برمی گرده.

حسن در 19/3/1394 | 02:54 گفت:

ورزش ٣ زده شايعه انتقال زلاتان به ارسنال! حتي شايعشم لذت بخشه فكر كنم اگه بيا فصل بعد به دليل سكته قلبي ازون دنيا بازيا رو ببينم!!!
واقعا ازون شايعه ها بود

حسن در 19/3/1394 | 02:02 گفت:

یه نفر بود که وقتی کوکلین رو از لیگ پایینتر برگردوند بگه دمش گرم که الان همه دارن قربون صدقه کوک میرن؟
----------------------------
خدايي من بودم كافيه پست بازي اولين بازي كوكلن رو بازي داد رو ببيني ( البته دو سه نفر ديگه هم گفتن بازيكن خوبيه يادم نيس )

kamyar در 19/3/1394 | 00:27 گفت:

من حرفم خیلی کلی ئه و مخاطبم فرد خاصی (و به خصوص دوستی که پست رو گذاشته) نیست. برای همه آدمای اینجا هم احترام قائلم
ولی چی باعث شده که فکر میکنیم فوتبال رو از آرسن ونگر بیشتر میفهمیم؟ چی شده که فکر میکنیم نیازهای تیم رو بیشتر از اون و کادر فنی درک میکنیم؟ چی باعث شده وقتی توی تمرینها نیستیم و از شرایط بازیکنها با خبر نیستیم بیام و بگیم فلانی باید فیکس باشه فلانی باید بره رو نمیکت فلانی رو نباید قرض بدیم و غیره. سر پودولسکی سر هر بازی زیر پستها دعوا بود که چرا نیست. رفت اینتر بجز نیمکت تونست جایی رو بگیره؟ مانچینی هم مثل ونگر مربی بدیه؟ یا وقتی رفت اوضاع تیم ما بد شد؟ کی بود که به یکی مثل کوکلین اعتماد کرد و تیم رو دوباره ساخت؟ یه نفر بود که وقتی کوکلین رو از لیگ پایینتر برگردوند بگه دمش گرم که الان همه دارن قربون صدقه کوک میرن؟
از اون طرف آخر همه این داستانا موقع نقد ونگر یادمون میره ما ورزشگاه ساختیم با ونگر. که یه مربی خوب مثل فان خال تیم قهرمان رو تحویل گرفت و اونهمه خرجش کرد و اخر سر اومد زیر ما. که لیورپول نایب قهرمان یه سوارز فروخت و اونهمه بازیکن خرید بازم هیچی نشد. چی میشه فکر میکنین از ونگر بهتر میفهمین؟ نقد خوبه.. هممون اینجا حرف میزنیم و نظراتمونو میگیم. ولی یه کم منصف باشیم.

Sajad در 19/3/1394 | 00:01 گفت:

همین تیم کنونی اگه بتونه مصدومیت هاشو کنترل کنه فصل بعد مدعی اصلی قهرمانیه لیگه حتی اگه هیچ بازیکن جدیدی هم نخره.

نیما در 18/3/1394 | 23:35 گفت:

نقل قول :
همه این لینک خبر رو بخونن تا ببینن ونگر چه سیاستی داره . سیاستی که همیشه بزیکنایی مثل پولدی رو نابود میکنه . حالا گریبان روسیچکی رو گرفته . روسیچکی خیلی به آرسنال وفا داره ولی ونگر لیاقت همچین افراد رو نداره .

خواهشا همه این لینک خبر پایین رو بخونن :

http://www.varzesh3.com/news/1245427/انتقاد-تند-روسیسکی-از-آرسن-ونگر


پاسخ شما : هر خبری رو هر جای مزخرفی میزنه شما باید باور کنی؟
این متن انتقادش کجابود که تندیش باشه؟

شما فک کنم از اون دسته کسایی هستی که دوستداشتی ما امسال جام حذفی و نگیریم و در عوض ونگر بره

لوکاس وقتی رفت بایرن نابود شد و بعدش کلن این ونگر بود که به سطح اول فوتبال برش گردوند

عالم و ادم میدونه سیاست باشکاه و ارسن اعتماد و استفاده از جوون تر هاست روزا هم به وقتش به بازی گرفته میشه ولی از شانسش تو پستی بازی میکنه که ترافیک اونجا زیاده

koorosh در 18/3/1394 | 22:34 گفت:

شما مثکه خیلی با کوش حال میکنی.
اگه واقع بین باشیم کوش بازیکن کلاس جهانیه!!!!! داریم مگه؟

Reza ADPH در 18/3/1394 | 22:16 گفت:

همه این لینک خبر رو بخونن تا ببینن ونگر چه سیاستی داره . سیاستی که همیشه بزیکنایی مثل پولدی رو نابود میکنه . حالا گریبان روسیچکی رو گرفته . روسیچکی خیلی به آرسنال وفا داره ولی ونگر لیاقت همچین افراد رو نداره .

خواهشا همه این لینک خبر پایین رو بخونن :

http://www.varzesh3.com/news/1245427/انتقاد-تند-روسیسکی-از-آرسن-ونگر

Reza ADPH در 18/3/1394 | 22:13 گفت:

ضمنا دوستانی که میگن صبر کنیم تا بعد نقل و انتقالات و بعد از اون انتقاد کنیم ( یا به قول بعضی دوستان تز بدیم!!! ) باید بگم که ده ساله هر وقت اومدیم انتقاد منطقی از مشکلات تیم کنیم ( یا به قول بعضیا تز بدیم ) اومدین گفتین چرا قبل از نقل و انتقالات این حرفا رو میزنین دریغ از اینکه نمی خواین قبول کنین که ما اول باید ببینیم مشکلات تیم توی کجای ترکیبه و بعد وارد چرخه ترانسفرینگ بشیم .چیزی که بهش توجهی نشده . ده ساله مشکلات ما حل نمیشه چون نمی خواییم بهشون نگاه کنیم و فقط به امید مدعی بودن میریم سراغ فصل بعد !!!

Reza ADPH در 18/3/1394 | 22:03 گفت:

با تمامی موارد موافقم . چون نگاه به ده سال اخیر دارم میکنم و دیگه نمی خوام چشم به آینده بدوزم . آرسنال باید مشکلاتی رو که توی این ده سال داشته رو حل کنه تا بتونه پیشرفت کنه ولی اگه بخواییم همیشه به امید این باشیم سال به لطف سال قبلش مدعی میشم ، هیچ پیشرفت نمیکنیم .

با همه موارد موافقم !!!

masoud mahmudpur در 18/3/1394 | 21:37 گفت:

در مورد بند 1 موافقم.شزنی که جدیدا فاجعه شده اوسپینا هم انصافا از اون موقع که فیکس شد عالی بود ولی اگه بتونیم یه دروازبان همه چی تموم بگیریم بهتره.اگه نگیریم هم البته نابود نمیشیم ولی احتمال داره اوسپینا افت کنه یا مصدوم بشه و به شزنی هم که دیگه اعتمادی نیست
2-نیمکتمون خداییش خوبه.همین 3 سال پیش یادمه بازی برگشت با میلان نصف بازیکنامون داشتن میمردن از خستگی ولی واقعا هیشکی نبود ونگر بیاره تو.آخرشم پارک اومد تو بازی.الان خیلی بهتره نیمکتمون
3-آرتتا خوبه اما اصلا در حد یکی مثل ویرا نیست.مرتساکر هم که کلا شل و وله.ولی خیلی بعیده بازوبند به کس دیگه ای برسه
4-تغییر اساسی کار تیمای لیگ ایرانه که تو یه فصل 10 تا بازیکن عوض میکنن.باید بازیکنای اصلی رو حفظ و تو جاهایی که ضعف داریم دو سه تا خرید مفید انجام بدیم
5-خیلی در این مورد حرفی ندارم اما مصدومیت بازیکنا زیاد به مربی ربط نداره.
در مجموع داداش به نظرم یکم از واقع بینی گذشتی و بدبین شدی.بله ما جلوی 4 تا تیم بالای جدول فقط 1 برد داشتیم ولی 2 تا هم باخت داشتیم.(که باخت جلوی منچستر واقعا مسخره بود)
در مجموع فصل بعد احتمالا فصل خوبی میشه.امیدوارم لیگ رو ببریم
مرسی

نیما در 18/3/1394 | 21:01 گفت:

حداقل بذارید وارد نقل انتقالات بشیم بعد انقدر محکم حرف بزنید

با تمامی موارد مخالفم

نیما در 18/3/1394 | 21:01 گفت:

حداقل بذارید وارد نقل انتقالات بشیم بعد انقدر محکم حرف بزنیدچ

با تمامی موارد مخالفم

حسن در 18/3/1394 | 20:52 گفت:

البته این حرفا فایده ای نداره چون ونگر صراحتا گفته که خرید زیادی در کار نیست
=================
صراحتا كجا گفته!؟

حسن در 18/3/1394 | 20:48 گفت:

من با ديدن بازي ديشب يووه بارسا نظرم خيلي عوض شد درمورد خيلي چيزا! وقتي به بوفون نگاه ميكني و بعدش به دروازبان هاي خودمون فقط ميتونيم سكوت كنيم
مقايسشون با هم ظلمه به اون! اون شوت الوز رو كه گرفت به عظمتش پي بردم و حسرت خوردم چرا ما يكي مثلش نداريم! ما بعد از لمن ديگه هيچ وقت ( تا امروز) دروازبان مطمعني نداشتيم! واقعا هم خيلي ضربه خورديم! بخدا نبايد به اوسپينا شزني راضي شين ( شزني كه اصلا در حد ارسنال نيست)
اوسپينا خوبه ولي ارسنال ١ دروازبان عالي ميخواد كه قهرمان شه تو ليگ و تو سي ال بالاتر بره! تيمي مثل ارسنال نبايد رو افرادي مثل اوسپينا قمار كنه( منكر خوب بودنش تو اين نيم فصل نيستم ولي واقعا شك دارم فصل بعد بتونه خوب باشه)
اگه ١ دروازبان در حد چك و بوفون بخريم نيازي اصلا به خريد دفاع نداريم! استحكام تو دروازه صددرصد قدرت دفاعي تيم رو چند برابر ميكنه! تغيير نكردن دفاع به نفع تيمم هست چون تا دفاع بيا با تيم هماهنگ شه تو چند بازي ضربه أساسي رو زده و فصلمون به فنا
پست مهاجم هدف هم صددرصد بايد تقويت شه چون رقابت توش با توجه به بي ثابتي والكات ( اين بدني والكات داره فكر كنم فصل بعدم راحت مصدومه ) صفره!
ولي اولويت تيم به نظر من بايد ١ دروازبان عالي باشه، بعدش مهاجم و بعد هاف دف،
به نظرم اصلا نياز به تغيير أساسي ( اينجوري ميگي مالك باشگاهم فكر كنم دوس داري عوض كني) نيست! ٣ تا خريد خوب ميتونه مارو مدعي كنه
هميشه واقعيت اون چيزي نيست كه ما ميگيم
به اميد چند خريد و بهتر شدن ارسنال

mohammad در 18/3/1394 | 20:45 گفت:

به غیر از قضیه کاپیتانی با هیچکدوم تقریبا موافق نیستم 1.اوسپینا امسال جزو سه تا گلر اول لیگ بود2.نیمکت آرسنال ضعیفه؟؟؟؟!!!ببین چقدر تیم پر بازیکنی هستیم که والکات رو نیمکت بود روسیچکی به زور رو نیمکت جا میشد چمبو ارتتا وگابریل و... قرار نیست که یکی دیگه مثل سانچز رو بیاریم بزاریم رو نیمکت!3.آرسنال بازیکن کلاس جهانی نداره!!!!!!!!!؟؟؟؟این دیگه ازون حرفا بود شما رفتی از طرفدارای بقیه تیم ها مثل لیور یا من یو و ... بپرسی که چقدر حسرت داشتن یدونه سانتی ما هستن؟به غیر از شاید ناچو که اون هم خوب و قابل تحمله بقیه بازیکنای ما همه در سطح جهانی هستن یعنی واقعا شما سانتی و والکات رو در سطح جهانی نمیبینین؟4.تغییر اساسی تو بازیکن ؟؟؟یعنی میخواین نصف بازیکنارو بفروشیم من که غیر از دو سه تا واقعا دلم نمیاد کسی از تیم بره 5.بازیکن بی کیفیت مثل پر و کازورلا ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!اخه کی بهتر از سانتی بی کیفیت؟سانتی؟بیکیفیت؟!عجب.6.تیم های بایرن و دورتمند هم اندازه ما مصدوم دادن پس اونا هم حرفه ای نیستن؟!7.ممکنه ما نسبت به رعال و بارسا و بایرن و کمی چلسی پایین تر باشیم اما یه جوری میگین ضعیف انگار تو لیگ هشتم شدیم و هیچ چیزی نگرفتیم بابا ما داشتیم دوم میشدیم و سوم شدیم حذفی رو گرفتیم اساسا اگر تناسب بگیریم عملکردمون خیلی با رعالی که این همه ستاره داشت و خرج کرد یا حتی بایرن فرقی نداشت تازه حساب کنید ما داریم تو چه لیگی بازی میکنیم و رعال و بایرن تو چه لیگی هستن8.هر سال میاین میگید که سال بعد هیچ حرفی برای گفتن نداریم و فلان و... اما باز هم میبینید که همیشه حرف ها برای گفتن داشتیم سال بعد هم با درخشش الکسیس و اوزیل و کوکلین و اومدن یکی دفاع خوب خیلی حرف ها برای گفتن داریم.

توپچی جنوب در 18/3/1394 | 19:43 گفت:

اگه واقع بین باشیم باید بزاریم نقل و انتقالات تموم بشه بعد تز بدیم

A.Djahed در 18/3/1394 | 19:12 گفت:

http://www.varzesh3.com/news/1245342/مورینیو-یک-مهاجم-به-تیم-اضافه-می‌شود

A.Djahed در 18/3/1394 | 19:11 گفت:

http://www.varzesh3.com/news/1245342/مورینیو-یک-مهاجم-به-تیم-اضافه-می‌شود
جالبه مربی تیم قهرمان لیگ تو فکر تقویت تیمش تو همه ی پست هاست در صورتی که بعضی از دوستان معتقد اند که مونرئالی که با تیم ملی کشورش دعوت نمی شه بازیکن خوبیه .

رامتين كاوياني در 18/3/1394 | 18:53 گفت:

فقط با 3 موافقم

مهرزاد در 18/3/1394 | 18:24 گفت:

البته برای رعایت کپی رایت من این عبارت رو یه جا دیدم و دارم استفاده می کنم.

وا#

It's time to Change

مسعود در 18/3/1394 | 17:42 گفت:

یعنی واقعا ژستی روازاسپینا بهترمیدونی.بازی هارو بادقت نگاه کن بعدمیبینی اسپینا چه دروازبانیه.بعد از کورتوابهترین دروازبان جزیره. ژستی درحد آرسنال نیست

محمد در 18/3/1394 | 17:29 گفت:

سلام به همه ارسنالی ها وورشکارا.
به نظر من هم اول باید یه دفاع خوب بگیریم بعد بریم سراغ بقیه پستا

Amir در 18/3/1394 | 16:06 گفت:

اولا که اوسپینا از نیم فصل بازی میکنه و اون بازی اتحادیه اولین بازیش بود واسمون و نمیشد انتظار داشت با 1 بازی اونطور که باید،بدرخشه
همینطور تو اون بازی کوک(قبل از دوره قرضی)(دفاع وسط)،دیابی،هیدن،کمپل،روسیچی،پولدی و ..... تو ترکیب بودن

نوشتی نیمکت خیلی ضعیفه و اسم چن بازیکنو نوشتی که اتفاقا فک نکنم نیمکت بهتر از ما پیدا کنی البته بجز پست هافک دفاعی

نوشتی "کلا آرسنال به جز کوش و اوزیل و سانچز بازیکن کلاس جهانی نداره" !!!!! پس بفرما ببینیم کازورلا و ولکات و اوکس و رمسی و ویلشر و ........ چی میشن؟ منظورت از کلاس جهانی چیه دقیقا؟

بعدش نوشتی کازورلا پا به سن گذاشته؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخ !!!!!!!!!!!!!!! کازورلا بیشتر از سانچز نبوده باشه این فصل کمتر نبوده چی داری میگی؟؟؟ ینی 30 سال پیره؟ پس ایبراهیمویچ چیه؟ اینیستا چیه؟ ....

نوشتی تغییر اساسی؟؟؟؟ مگه چمون بوده؟ میخوای 17 18 نفر بفروشیم؟راضی میشی؟

نوشتی برد یا باخت پی در پی نشونه ی ضعف فنی مربیه؟؟؟؟ یعنی مثلا ونگر چند ماه از لحاظ فنی خوبه بعدش چند ماه بده ...........؟؟؟؟؟

نوشتی "آرسنال نیاز به یک گلر ، دفاع چپ ، هافبک دفاعی و مهاجم و در اولویت آخر یک هافبک دیگه داره تا مدعی باشه"؟؟
دفاع چپ کدوم تیمو میخوای با تیم ما مقایسه کنی؟مثلا میخوای کیو بگیریم؟یه دفاع چپ عالی معرفی کن؟ بخدا این مونرئال از همه ی دفاع چپای لیگ بهتره
در ضمن هافبک دیگه چه صیغه ایه؟ کازورلا،توماس،رمسی،جک،اوزیل،سانچز،اوکس،نبری،ولینگتون،کمپل کافی نیستن؟ اصن مگه تیم داریم مث ما بازیکن با کیفیت داشته باشه تو این پست؟

ARSENAL FOR EVER در 18/3/1394 | 15:40 گفت:

با تشکر حرف دلمو زدی...ولی به نظر من سانتی میتونه راحت 3یا4سال با همین کیفیت عالی بازی کنه و نباید فروخته ه..ممنون