بهترین ترکیب

نویسنده: amin

وبلاگ من
نویسنده: amin
23 ساله. دانشجوی رشته برق.خدا رو شکر سربازیمو هم رفتم. و از وقتی یادمه فوتبال میبینم طرفدار آرسنالم
کل بازدید: 1,840 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

بهترین ترکیب

این فصل تیم خوبی داریم باتوجه به از دست ندادن بازیکنان خاصی و چن تا خرید خوب،اگه هرسال بازیکن از دست ندیدم و حتی یک خرید داشته باشیم باز هم خوبه،


این چند بازی آخر باسیستم4-1-4-1 بازی کردیم که فک کنم خوب جواب نداد باتوجه به اینکه ما یک هافبک دفاعی درست حسابی نداریم، و به نظرم با این سیستم به مشکل میخوریم به خصوص رو ضد حملات.
اما سیستم ایده آل چیه؟ دوس دارم نظرات خودتونو بگین
اما نظر خودم:
با توجه به بازیکنان تیم فک کنم بهترین سیستم 4-2-3-1 باشه ، 
که در قلب دفاع سه بازیکن داریم که زوج پارسال یعنی مرته ساکر و کوشیلنی می تونن زوج خوبی باشن هرچند که با توجه به کند بودن مرته ساکر ،چمبرز هم می تونه گزینه خوبی باشه در کنار کوشیلنی ، در دفاع چپ هم گیبز و مونریال و داریم که فک کنم مونریال می تونه ذخیره خوبی برا گیبز باشه ، در دفاع راست دبوشی بهترین گزینه است هر چند که در صورت محرومیت چمبرز هم می تونه اونجا بازی کنه و برلین جوان هم هست.
و اما خط هافبک ، دو نفر عقب خط هافبک به نظرم ویلشر و رمسی بهترین گزینه ها هستن با توجه به اینکه هر دو قدرت پخش توپ خوبی دارن و باتوجه به خصوصیات رمسی ، ویلشر میتونه کمی متمایل به عقب بازی کنه ، و در جلوی این دو نفر هم ازیل میتونه بازی کنه که پست تخصصیش هم هست و میتونه با اون پاس های طلاییش به تیم کمک کنه و شدیدا با گوشه چپ بازی کردن ازیل مخالفم هر چند که بنده عددی نیستم که بخوام موافق باشم یا مخالف ، و البته نباید از آماده بودن این فصل سانتی کازورلا هم غافل شد که هم میتونه وسط وهم میتونه چپ بازی کنه و صد البته توماس روسیچکی عزیز و هم داریم.
و در گوشه چپ و راست ما بازیکنان خوبی داریم که ولکات و الکسیس و چمبرلین بهترین گزینه ها هستند با توجه به سرعتی بودن و تکنیکی بودنشون، پودولسکی و کمپل هم گزینه های خوبی هستند.
در نوک خط حمله هم که ولبک و سانوگو رو داریم که قطعا ولبک خیلی بهتره و سانچز و کمپل هم می تونن مهاجم بازی کنن و فک کنم سانوگو هم برای جام اتحادیه می تونه خوب باشه.
در آخر هم دوس دارم نظرات شما رو بدونم و ببخشد که وقتتون رو گرفتم.

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

amin در 14/6/1393 | 14:12 گفت:

به نظرم 4231 بهترین ترکیب ممکنه چون همه جای زمین تعادل وجود داره .
.................شزنی
گیبز ......مرتساکر . .... کوشیلنی . . . .. دبوشی
............چمبرز...........رمزی
سانچز. ..............اوزیل (کازورلا و ویلشر در صورت نا آمادگی اوزیل) ........والکات
.......................ولبک...............

حسن در 14/6/1393 | 01:24 گفت:

به نظر من4231 مدافعا ك همينايي تو پستت گفتي، هافبك دفاعي رمزي و فلاميني، چون حس ميكنم توانايي هاي ويلشر بالاتر از اوزيله ميتونه هافبك هجومي بازيكنه در كنار دو گوش چپ و راست كه كازورلا يا اوزيل و چپ هم سانچز ، مهاجم نوك هم ولبك!...

آرین در 13/6/1393 | 19:36 گفت:

به نظرم ترکیب فعلی تیم باید این باشه.... (با احتساب مصدوم ها..)
ژسنی
گیبس-کوشیلنی-چمبرز-دبوشی
رمزی-ویلشر
سانتی-----روسیچکی
سانچز-ولبک

به نظرم فعلا ونگر باید اوزیلو نیمکت نشین کنه و روسیچکی رو بازی بده تا برا فیکس شدن بجنگه...

علي طرفي در 13/6/1393 | 18:09 گفت:

منچستر بازيكن خريده ما هم بازيكن!!! ديماريا ديشب كل المان رو اتيش زد،عوضش ولبك هر چي توپ ميرسيد بهشيا خراب ميشد يا دفاع ميزد

arsenal در 13/6/1393 | 18:03 گفت:

با این ترکیب میشه قهرمان شد به نظر من

......................ژسنی

..گیبس.......کوش.........دبوشی......چمبرز

..............فلامینی.....رمزی

.......................آرتتا

.........روسیچکی..........ولبک.............کمپل

علی افرایی در 13/6/1393 | 17:18 گفت:

نقل قول : نقل قول : ای کاش 433 بازی کنیم از این به بعد.نه 4141 یا 4231.
تو سیستمای بالا وینگای ما خیلی لب خط بازی میکنن و عملا جز سانتر کاری ازشون بر نمیاد و فاصله شون هم از مهاجم هدف خیلی زیاده.در صورتی که 433 میتونه مهاجما رو به هم نزدیکتر و به دروازه نزدیکتر کنه که خودش باعث خلق موقعیتای بیشتر میشه.
تو چینش هافبکها هم میتونیم نقش دفاعی تر رو به آرتتا بدیم و جلوش از رمسی یا اوزیل یا سانتی و ویلشر وروزا به تناوب یه هافبک راست پا در کنار چپ پا استفاده کنیم که مکملای خوبی برا هم میشن و اینم بگم که تو شوتزنی هافبکها تاثیر خوبی داره وقتی یکی چپ پا و یکی دیگه راست پا باشه.


پاسخ شما : تشکر
به نظرتون ویلشر نمی تونه نقش دفاعی داشته باشه؟
قبل از مصدومیتش بیشتر هافبک دفاعی بود


پاسخ شما : میشه ولی شما اینم در نظر داشته باش که ویلشر یه بازیکن شلخته از نوع بازیه و به تنهایی نمیتونه از پس اون پست تو سیستم 433 بر بیاد.در حال حاضر مناسب ترین بازیکن برا اون پست آرتتا هست.

mojtaba در 13/6/1393 | 17:11 گفت:

رضا این ترکیبی ک تو گقتی تو ضدحملات نابودیم

hooman در 13/6/1393 | 17:06 گفت:

من با اکثر بخشهای صحبتات موافقم فقط من با حضور مرته ساکر تو ترکیب اصلی کاملا مخالفم چون فکر میکنم فقط رو توپهای هوایی موثره و در بقیه گزینه های تاکتیکی مخصوصا سرعت خیلی ضعیفه.در ضمن آرتتا حتما باید تو ترکیب باشه چون خیلی خوب به دفاع کمک میکنه و مهمتر این که نباید فراموش کنیم که تیم به یک کاپیتان و رهبر خوب توی زمین شدیدا نیاز داره.

Reza ADPH در 13/6/1393 | 14:56 گفت:

روسیچکی باید بازی کنه . اون خدای تجربه هس . حیفه . صد تا مثل رمزی و ویلشر رو میکنه تو جیبش . به گرد پای روسیچکی هم نمیرسن این دوتا . فقط ترکیب خوب یه 4-3-3 هس .
شزنی
گیبس- کوشیلنی -مرتساکر- دبوشی
کازولا- اوزیل- روزیسچکی
ولکات -سانچز -ولبک
چمبرلین هم میتونه در طول بازی تعویضی باشه به جای روسیچکی یا کازولا . از ابو دیابی هم باید استفاده بشه

Reza ADPH در 13/6/1393 | 14:54 گفت:

روسیچکی باید بازی کنه . اون خدای تجربه هس . حیفه . صد تا مثل رمزی و ویلشر رو میکنه تو جیبش . به گرد پای روسیچکی هم نمیرسن این دوتا . فقط ترکیب خوب یه 4-3-3 هس .
شزنی
گیبس- کوشیلنی -مرتساکر- دبوشی
کازولا- اوزیل- روزیسچکی
ولکات -سانچز -ولبک
چمبرلین هم میتونه در طول بازی تعویضی باشه به جای روسیچکی یا کازولا . از ابو دیابی هم باید استفاده بشه

amin در 13/6/1393 | 14:53 گفت:

نقل قول : ای کاش 433 بازی کنیم از این به بعد.نه 4141 یا 4231.
تو سیستمای بالا وینگای ما خیلی لب خط بازی میکنن و عملا جز سانتر کاری ازشون بر نمیاد و فاصله شون هم از مهاجم هدف خیلی زیاده.در صورتی که 433 میتونه مهاجما رو به هم نزدیکتر و به دروازه نزدیکتر کنه که خودش باعث خلق موقعیتای بیشتر میشه.
تو چینش هافبکها هم میتونیم نقش دفاعی تر رو به آرتتا بدیم و جلوش از رمسی یا اوزیل یا سانتی و ویلشر وروزا به تناوب یه هافبک راست پا در کنار چپ پا استفاده کنیم که مکملای خوبی برا هم میشن و اینم بگم که تو شوتزنی هافبکها تاثیر خوبی داره وقتی یکی چپ پا و یکی دیگه راست پا باشه.


پاسخ شما : تشکر
به نظرتون ویلشر نمی تونه نقش دفاعی داشته باشه؟
قبل از مصدومیتش بیشتر هافبک دفاعی بود

amin در 13/6/1393 | 14:48 گفت:

نقل قول : ترکیب هرچی باشه ، تاکتیک عوض نمی شه تیم نمی تونه خلق موقعیت کنه مشکل اینه . دلیل اصلی هم حضور افرادی در زمینه که فقط راه می رن منظورم فقط اوزیل که باید نود دقیقه هم تو باشه خرید غلطی برا تیم بود ونگر هرچه سعی میکنه تحریکش کنه ، انقدر مغرور که تاثیر نداره ، از وقتی اومده به تیم نصف مصاحبه های ونگر در حال تعریف از اوزیل بوده و الان هیچ به هیچ .
ویلشر بهترین بازی کنه تیمه ، رمسی هم افت کرده خیلی بد شده ، ولکات هم که هنوز نیومده در ضمن چینش بازیکن که به همین سادگی که شما گفتید نیست .
سیستم من 4411 که کازورلا نقش مهاجم سایه رو داره و پشت ولبک بازی می کنه وینگر ها ( بازی کنایی که الان تو تیم هستند )سانچز و پودولسکی هافبک وسط ها هم ویلشر که باکس تو باکس هست و چمبرز که ایستا بازی می کنه و جلو نمی یاد مدافعین هم که دیگه معلومه خوبی این سیستم حضور کازورلا شوت زن پشت محوطه ست که از توپ های برگشتی هم می تونه استفاده کنه در ضمن هسته بریتانیایی هم تو زمین هست تا غیرت و جنگندگی بالا بره فقط می مونه بازوبند کاپیتانی که تو دست ویلشره .
من چهار تا پست درباره آنلیز سیستم ها گذاشتم پیشنهاد می کنم بخونین خیلی کامله .
پست خیلی خوبی بود کاش یه کم طولانی تر و جامع تر توضیح می دادین . خیلی ممنون .


پاسخ شما : مرسی از نظر خوبتون
به نظر من رمسی اونقدر که شما گفتید بد نیست یه کم افت داشته ولی همچنان موثر بازی میکنه
دیگه اگه پستم کم و کاستی داشت ببخشید چون تجربه زیادی ندارم

Reza ADPH در 13/6/1393 | 14:46 گفت:

ما با این قهرمان میشیم . یه ترکیب کاملا سرعتی:
شزنی
گیبس- کوشیلنی -مرتساکر -دبوشی
کازولا- اوزیل- روزیسکی
ولکات- سانچز -ولبک

حامد در 13/6/1393 | 14:42 گفت:

فارغ از اینکه کیا باشن تو زمین نحوه ی بازی هم مهم واسه خودش در حال حاضر ما میریم خیمه میزنیم رو دروازه حریف اونم با یه مهاجم که

سانوگو هست یعنی به زور که توپ رو رسوندیم خراب میکنه یا اینقد فضا داره برا عمق ولی حرکت نمیکنه از اینا گذشته ما وینگ نداریم

هافبک داریم فقط یعنی کنارامون نقش خسرو حیدری رو دارن خط میگیرن د برو که رفتیم اخرش هم سانت بی هدف پس اگه مهاجم نوک

بدبخت هم بخوادکاری کنه اینقد تنهاست که دفاع روش زوم میکننه یا اینقد میریم جلو که خودمون تو دردسر میندازیم بعد میگیم بازی گره

خورده بعد میگیم هجومی داریم بازی میکنیم ولی کو موقعیت کو فرار تو عمق ادعا هم میکنیم طراح داریم ولی هیچ فقط فضا میدیم برا ضد حمله که بشون نه هم نمیگیم

Reza ADPH در 13/6/1393 | 14:41 گفت:

4-3-3 هس
شزنی
گیبس کوشیلنی مرتساکر دبوشی
کازولا اوزیل روزیسکی
ولکات سانچز ولبک

کمیل در 13/6/1393 | 14:38 گفت:

بهترین ترکیب از نظر من
ژسنی
گیبس کوشیلنی چمبرز دبوشی

آرتتا رمسی

کازورلا ویلشر ولکات


ولبک

Ehsan در 13/6/1393 | 13:49 گفت:

نقل قول : مشکل ما (البته تو این چند بازی اول فصل) این بوده که خیلی واضح و تابلو بازی میکنیم و تیم حریف به راحتی تو همون ده دقیقه اول به نحوه بازی ما کاملا پی میبره و به راحتی خنثی میکنه تیممون رو ..

باید هر سیستمی که میندازیم یه سری طرح و نقشه ی پنهان یا سایه وار توش باشه که هم کارو واسه تیم حریف سخت کنه هم کار خودمون رو راحت تر کنه .. حالا هر سیستمی که میخواد باشه ........ امیدوارم منظورمو فهمیده باشین

بنظر من ما میتونیم یه جور 4-4-2 مدرن بازی کنیم که مهاجم دوم یا همون پوششی در مقاطعی از بازی نقش هافبک رو بازی کنه ؛ یعنی به عقب بیاد و بازیسازی کنه و توی پخش توپ نقش ایفا کنه ، که البته نیاز به چرخش مداوم بازیکنا داره تو بازی و بازیکنان تیم مدام باید جاشون رو باهم عوض کنن که هم تنوع تو تاکتیک و بازی تیم ایجاد میشه و هم حریف کمتر میتونه بازیکنان ما رو یارگیری کنه و ..

البته من معتقدم اوزیل تو هر سیستمی که ونگر میچینیه باید به عنوان بازیکن آزاد قرار بگیره تا بتونه راحت تر و مفیدتر بازی کنه و پاس بده


پاسخ شما : نظر من هم همون 4-4-2 هستش. همه فکر میکنن سیستم قدیمییه و باید از 4-2-3-1 استفاده کنیم ولی اگه خوب نگاه کنید میبیند که 4-2-3-1 هم ه جورایی مثل 4-4-2 هستش.
این ترکیب هم نظر من هستش:
دفاع: گیبس(مونرئال)-کوشیلنی-چمبرز(مرتساکر)-دبوشی
میانی:چمبرلین(کازورلا)-رمزی(روسیچکی)-ویلشر(آرتتا)-ولکات(اوزیل)
مهاجمین:سانچز(کمبل)-ولبک(پودولسکی)
راستی ممنون برای پستت:

majid در 13/6/1393 | 13:00 گفت:

ترکیب خوب :
ژسنی (بنظرم خعلی خوب نیس)
گیبس کوشینلی مرته ساکر دبوچی


رمزی(بنظرم اینجا جواب میده)
ویلشر کازورلا(فقط رنج قدی هافبک میاد پایین)

اوزیل
جویل کمپبل الکسیس

alireza در 13/6/1393 | 12:40 گفت:

http://www.squawka.com/comparison-matrix#premier_league/2014/2015/yaya_touré/126/126/555/0/p|premier_league/2014/2015/mathieu_flamini/126/126/2763/0/p#pass_completion/total_backward_passes/possession_score/total_duels_%/clearances/blocks/interceptions/total_score#avg

اين مقايسه فلاميني و يحيي توره تو اين همين فصل جديده(تو كاراي دفاعي) كه نشون ميده فلاميني اونقدرا هم بد نيست!

mehdi در 13/6/1393 | 12:11 گفت:

4231 بنظرم عالیه

koorosh در 13/6/1393 | 12:04 گفت:

اعداد فوتبال بازی نمیکنن

masoud mahmudpur در 13/6/1393 | 11:51 گفت:

همون 433 فصل 2010/2011 رو دوست دارم دوباره بازی کنیم.ترکیبی که دوست دارم تو زمین باشه هم اینه:
شزنی
گیبز----------کوشینلی-----------چمبرز---------دبوشی
آرتتا---------------------رمزی
کازورلا---------------اوزیل----------------سانچز
ولکات

علی افرایی در 13/6/1393 | 10:05 گفت:

ای کاش 433 بازی کنیم از این به بعد.نه 4141 یا 4231.
تو سیستمای بالا وینگای ما خیلی لب خط بازی میکنن و عملا جز سانتر کاری ازشون بر نمیاد و فاصله شون هم از مهاجم هدف خیلی زیاده.در صورتی که 433 میتونه مهاجما رو به هم نزدیکتر و به دروازه نزدیکتر کنه که خودش باعث خلق موقعیتای بیشتر میشه.
تو چینش هافبکها هم میتونیم نقش دفاعی تر رو به آرتتا بدیم و جلوش از رمسی یا اوزیل یا سانتی و ویلشر وروزا به تناوب یه هافبک راست پا در کنار چپ پا استفاده کنیم که مکملای خوبی برا هم میشن و اینم بگم که تو شوتزنی هافبکها تاثیر خوبی داره وقتی یکی چپ پا و یکی دیگه راست پا باشه.

A.Djahed در 13/6/1393 | 09:02 گفت:

ترکیب هرچی باشه ، تاکتیک عوض نمی شه تیم نمی تونه خلق موقعیت کنه مشکل اینه . دلیل اصلی هم حضور افرادی در زمینه که فقط راه می رن منظورم فقط اوزیل که باید نود دقیقه هم تو باشه خرید غلطی برا تیم بود ونگر هرچه سعی میکنه تحریکش کنه ، انقدر مغرور که تاثیر نداره ، از وقتی اومده به تیم نصف مصاحبه های ونگر در حال تعریف از اوزیل بوده و الان هیچ به هیچ .
ویلشر بهترین بازی کنه تیمه ، رمسی هم افت کرده خیلی بد شده ، ولکات هم که هنوز نیومده در ضمن چینش بازیکن که به همین سادگی که شما گفتید نیست .
سیستم من 4411 که کازورلا نقش مهاجم سایه رو داره و پشت ولبک بازی می کنه وینگر ها ( بازی کنایی که الان تو تیم هستند )سانچز و پودولسکی هافبک وسط ها هم ویلشر که باکس تو باکس هست و چمبرز که ایستا بازی می کنه و جلو نمی یاد مدافعین هم که دیگه معلومه خوبی این سیستم حضور کازورلا شوت زن پشت محوطه ست که از توپ های برگشتی هم می تونه استفاده کنه در ضمن هسته بریتانیایی هم تو زمین هست تا غیرت و جنگندگی بالا بره فقط می مونه بازوبند کاپیتانی که تو دست ویلشره .
من چهار تا پست درباره آنلیز سیستم ها گذاشتم پیشنهاد می کنم بخونین خیلی کامله .
پست خیلی خوبی بود کاش یه کم طولانی تر و جامع تر توضیح می دادین . خیلی ممنون .

amin در 13/6/1393 | 04:52 گفت:

نقل قول : مشکل ما (البته تو این چند بازی اول فصل) این بوده که خیلی واضح و تابلو بازی میکنیم و تیم حریف به راحتی تو همون ده دقیقه اول به نحوه بازی ما کاملا پی میبره و به راحتی خنثی میکنه تیممون رو ..

باید هر سیستمی که میندازیم یه سری طرح و نقشه ی پنهان یا سایه وار توش باشه که هم کارو واسه تیم حریف سخت کنه هم کار خودمون رو راحت تر کنه .. حالا هر سیستمی که میخواد باشه ........ امیدوارم منظورمو فهمیده باشین

بنظر من ما میتونیم یه جور 4-4-2 مدرن بازی کنیم که مهاجم دوم یا همون پوششی در مقاطعی از بازی نقش هافبک رو بازی کنه ؛ یعنی به عقب بیاد و بازیسازی کنه و توی پخش توپ نقش ایفا کنه ، که البته نیاز به چرخش مداوم بازیکنا داره تو بازی و بازیکنان تیم مدام باید جاشون رو باهم عوض کنن که هم تنوع تو تاکتیک و بازی تیم ایجاد میشه و هم حریف کمتر میتونه بازیکنان ما رو یارگیری کنه و ..

البته من معتقدم اوزیل تو هر سیستمی که ونگر میچینیه باید به عنوان بازیکن آزاد قرار بگیره تا بتونه راحت تر و مفیدتر بازی کنه و پاس بده


پاسخ شما : مرسی از نظرتون
من بیشر واسه نداشتن هافبک دفاعی مخالف این سیستم هستم چون به نظرم از روی داشته هایمان باید سیستم تیمو چید
هر تیمی با توجه به بازیکنانش باید بهتررین سیستم و عملکرد و داشته باشه

محسن عاشوری در 13/6/1393 | 04:20 گفت:

مشکل ما (البته تو این چند بازی اول فصل) این بوده که خیلی واضح و تابلو بازی میکنیم و تیم حریف به راحتی تو همون ده دقیقه اول به نحوه بازی ما کاملا پی میبره و به راحتی خنثی میکنه تیممون رو ..

باید هر سیستمی که میندازیم یه سری طرح و نقشه ی پنهان یا سایه وار توش باشه که هم کارو واسه تیم حریف سخت کنه هم کار خودمون رو راحت تر کنه .. حالا هر سیستمی که میخواد باشه ........ امیدوارم منظورمو فهمیده باشین

بنظر من ما میتونیم یه جور 4-4-2 مدرن بازی کنیم که مهاجم دوم یا همون پوششی در مقاطعی از بازی نقش هافبک رو بازی کنه ؛ یعنی به عقب بیاد و بازیسازی کنه و توی پخش توپ نقش ایفا کنه ، که البته نیاز به چرخش مداوم بازیکنا داره تو بازی و بازیکنان تیم مدام باید جاشون رو باهم عوض کنن که هم تنوع تو تاکتیک و بازی تیم ایجاد میشه و هم حریف کمتر میتونه بازیکنان ما رو یارگیری کنه و ..

البته من معتقدم اوزیل تو هر سیستمی که ونگر میچینیه باید به عنوان بازیکن آزاد قرار بگیره تا بتونه راحت تر و مفیدتر بازی کنه و پاس بده

محسن عاشوری در 13/6/1393 | 03:58 گفت:

سیستم 4-1-4-1 خیلی سیستم خوب و بروزی هستش..
حیف که ما نمیتونیم درست اجراش کنیم ( حالا به هر دلیلی ) ..
آلمان با همین سیستم قهرمان جهان شد .. البته بایرن هم فصل قبل تقریبا تو 80 درصد بازیهاش این سیستم رو اجرا کرد..

ما پارسال هم 4-2-3-1 بازی کردیم ولی چندان اثر نکرد و تو بازیهای بزرگ مشکل داشتیم و بدجور شکست میخوردیم
البته همین 4-2-3-1 رو هم آلمانیا وارد فوتبال کردن ؛ تقریبا 5 سال پیش ( البته میگن فرانسه 98 یه جورایی 4-2-3-1 بازی میکرده )
ولی دقیق و کامل شدش رو آلمانیا وارد فوتبال کردن .. .... بگذریم ..

البت تیمای امروزی که دیگه 1 سیستم ندارن .. تو حالات مختلف بازی سیستم مدام عوض میشه

amin در 13/6/1393 | 02:03 گفت:

نقل قول : ولبک از 9 سالگی داخل منچستر بوده یه جورایی مثل ویلشر <برای ما> بوده براشون
خوشحالم خریدیمش


پاسخ شما : آره امیدوارم جواب بده و مقابل منچستر هتریک کنه

amin در 13/6/1393 | 02:00 گفت:

نقل قول : به نظر من اگه هر بازیکن سر پست اصلیش بازیکنه با همین سیستم 4-1-4-1 هم میشه به نتیجه رسید.

پاسخ شما : آره خوب جواب میده ولی به شرط اینکه اون دوتا یک فلامینی و سانوگو نباشن

مهدی در 13/6/1393 | 01:54 گفت:

ولبک از 9 سالگی داخل منچستر بوده یه جورایی مثل ویلشر <برای ما> بوده براشون
خوشحالم خریدیمش

مهدی در 13/6/1393 | 01:51 گفت:

نقل قول : نقل قول : ممنون بابت پستت
به نظر من بهترین ترکیب این ترکیبه
اوسپینا
گیبس_کوشیلنی_مرته ساکر_بلرین
چمبرز_رمسی
سانچز_اوزیل_ولکات
ولبک
من هم عددی نیستم مهم رئیسه


پاسخ شما : ممنون واسه نظرت
من امسال احساس خوبی نسبت به ویلشر دارم
امیدوارم به ستاره تیم تبدیل شه


پاسخ شما : ویلشر رو بیشتر میتونیم جای چمبرز بزاریم
چمبرز میتونه هافبک دفاعی خوبی بشه برامون حتی بهتر از آرتتا و فلامینی تو ترکیب 4_1_4_1
ویلشر رو جا انداختم ماشالله تو خط هافبک بازیکن زیاد داریم
ویلشر عشقه

Hossein در 13/6/1393 | 01:47 گفت:

به نظر من اگه هر بازیکن سر پست اصلیش بازیکنه با همین سیستم 4-1-4-1 هم میشه به نتیجه رسید.

amin در 13/6/1393 | 01:42 گفت:

نقل قول : ممنون بابت پستت
به نظر من بهترین ترکیب این ترکیبه
اوسپینا
گیبس_کوشیلنی_مرته ساکر_بلرین
چمبرز_رمسی
سانچز_اوزیل_ولکات
ولبک
من هم عددی نیستم مهم رئیسه


پاسخ شما : ممنون واسه نظرت
من امسال احساس خوبی نسبت به ویلشر دارم
امیدوارم به ستاره تیم تبدیل شه

مهدی در 13/6/1393 | 01:33 گفت:

ممنون بابت پستت
به نظر من بهترین ترکیب این ترکیبه
اوسپینا
گیبس_کوشیلنی_مرته ساکر_بلرین
چمبرز_رمسی
سانچز_اوزیل_ولکات
ولبک
من هم عددی نیستم مهم رئیسه

amin در 13/6/1393 | 01:31 گفت:

نقل قول : بابت پستی ممنون جامع و کامل بود ، البته به یه نکته که اشاره نکردی آمادگی بازیکناست و مصدومیتها هم بی تاثیر نیست اما من فک کنم با یه هافبک دفاعی بازی کنیم بهتره مثل سیتی این جمع بودنشون به دفاع هم کمک میکنه اوزیل هم دیگه بهش انتقاد نمیشه که دیگه خیلی آزاده,به نظرم به ژیرود نمیشه این فصل هم زیاد اعتماد کرد جلبک بهترین گزینه هست که اگه گوش شیطون کر مصدوم نشه

پاسخ شما : مرسی از نظرتون
ولی به نظر من یک هافبک دفاعی وقتی جواب میده که یک بازیکن کاملا تخصصی اونجا باشه مثل یحیی توره

محمد زاهدی در 13/6/1393 | 01:13 گفت:

بابت پستی ممنون جامع و کامل بود ، البته به یه نکته که اشاره نکردی آمادگی بازیکناست و مصدومیتها هم بی تاثیر نیست اما من فک کنم با یه هافبک دفاعی بازی کنیم بهتره مثل سیتی این جمع بودنشون به دفاع هم کمک میکنه اوزیل هم دیگه بهش انتقاد نمیشه که دیگه خیلی آزاده,به نظرم به ژیرود نمیشه این فصل هم زیاد اعتماد کرد جلبک بهترین گزینه هست که اگه گوش شیطون کر مصدوم نشه