ونگر پرستان عزیز

نویسنده: محتشم تمیزی

وبلاگ من
نویسنده: محتشم تمیزی
توو وجودم یه چیزی جریان داره که بدون اون یه بدرد نخورم و اون عشقه آرسناله...
کل بازدید: 1,949 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

ونگر پرستان عزیز

دیگه باید به کجا برسیم؟





الان من تو فیس بوک یه کامنت خوندم حالم از این وضع و اوضاع بهم خورد. یکی از هوادارا حالا نمیدونم جدیده یا قدیمی ولی مثل اینکه ازتاریخ باشگاه چیزی نمیدونست اومده زده

"" ایشالا حتما جزو 4 تیم هستیم""

از کجا به کجا رسیدیم؟؟؟

تیمی که حالا نمیگم قدرت اول ولی بعداز لیورپول در تاریخ لیگ قدرت دوم بوده اون سالی که جناب ونگر اومدن منچستر کی بود؟؟ چلسی و سیتی کی بودن؟؟  جزو تیما معتبر محسوب میشدن؟

ولی الان اینقدر  تیم ذلیل شده  که بعضیا دارن واسه چهارم شدن دعا میکنن البته در این چندسال اخیر این مورد  هر سال بوده!!

اما افتخارات جناب ونگر با کیا بوده؟؟؟

مگه جز اینکه قبل از اینکه ایشون بیان آدامز ،ایان رایت،کیون و... خیلی از اسطوره های ما بودن و ایشون افتخاراتی که آوردن با این عزیزان بوده؟

و وقتی این بازیکنا رفتن دیگه ما هیچی بدست نیاوردیم و حتی خیلی چیزا از دست دادیم؟؟

پس این حمایت های کورکورانه به چه دلیلیه؟؟؟

من به شخصه آرسنال واسم مهمه نه ونگرو بازیکن و امثالهم

باید برگردیم به دوران شکوه نه اینکه هرسال بیچاره تر از سال قبل

همچنین یه درخواستیم از عزیزان ادمین در فیس بوک دارم

این تیم برای همست چرا تفکراتی که با شما مخالفه پاک میشه؟؟ و انگار فقط شما فهم فوتبالی دارید.

احترام گذاشتن به نظرات دیگران نشانه شخصیت فرده پس استدعا دارم رعایت کنید.

با سپاس

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

رضا در 18/1/1393 | 11:51 گفت:

من اینقدر اعصابم خورد بود که دیشب بطری و گوشی دستم بود گوشی رو آوردم سمت دهنم و بطری رو بردم سمت گوشم
گوشم پر آب شد هنوز گوشم گرفته

Mobinho در 17/1/1393 | 23:30 گفت:

اینو دکتر صدردر برنامه ی آن سوی نیمکت گفت

Mobinho در 17/1/1393 | 23:21 گفت:

نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ شما : ونگر همیشه اول فصل تیمو با آمادگی 100 درصد به مسابقات میاره.اول فصل امتیازا رو جمع میکنه وسط فصل بازیکنا کم میارن مصدوم میشن آخر فصل هم تیم میترکه.
ولی مربیای دیگه مث فرگوسن تیمشونو با آمادگی 40 یا 50 درصد میارن به لیگ که کم کم موتور تیمشون روشن میشه هم مصدوم کم میدن هم بعد ژانویه به آمادگی 100 درصد میرسن و پر همه ی تیما رو میکنن واین تاثیر مربیه

سالار لاری در 17/1/1393 | 21:10 گفت:

آقا باشگاه در و پیکر درست حسابی نداره هزار تا مالک داره که هرکدومشون میخوان فقط بچاپن!!!
نصفشون هم که با هم مشکل دارن الآن red&white (عثمانوف اینا!!!) سایه اون کرونکه بی همه چیز رو با تیر میزنن تازه این دوتا بیشترین سهام ها رو دارند وگرنه یه 30-40تایی مالک داریم!!!!
همه میخوان تو سود ها شریک باشن ولی تو خرج کردن بکشن کنار.
اگه باشگاه متعلق به یه نفر یا یه شرکت باشه دیگه تو سود و ضرر شریکه و برا سود خودشم شده دل میسوزونه

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:58 گفت:

من دیگه حوصله ی جر و بحث رو ندارم!هرجور دوست دارید فکر کنید.من که نمیتونم نظرم رو تحمیلکنم.هر کی یه نظری داره.فقط مثل این فرشاد نباشید که دهنشو باز میکنه به ونگر یا هرکس دیگه ای فحش
به امید قهرمانی در جام حذفی و صعود به چمپیونز لیگ

محمد دوردی در 17/1/1393 | 20:49 گفت:

نقل قول : نقل قول : محمد خان منظورت از دو تا بازیکن رمزی و ویلشر و اوزیل و ولکات هست دیگه؟؟
آقا اصلا فرض کنید رئال رونالدو و ژابی آلونسو و بیل مودریچش تو یه مقطع که سخت ترین بازیی ها رو دارن مصدوم بشن!یعنی رئال به فنا نمیره؟؟


پاسخ شما : عموجان مشکل اینجاس که هیچوقت واسه تیما دیگه این اتفاق نمیفته که این همه بازیکن با هم مصدوم شن ;)


پاسخ شما : غیر از دیابی که یه بخش از بیمارستان کلا متعلق به اونه و جزئی از پرسنل بیمارستان آرسناله
ولکات همیشه مصدومه. جان من از 50 بازی ممکن برای آرسنال در هر فصل، نهایتا 20 30 تاش رو هست
در مورد رمزی احتمال میدام مصدوم شه
میتونی بری بلاگ طرفدار رو که نوشتم بخونی
مصدومیتها هم مشکل ونگره
چون پروفسور هست که کلا بازیکن مگس وزن دوست داره
چون پروفسور برنامه غذایی میده
چون پروفسور برنامه آماده سازی پیش فصل میچینه
از الان بگم که اوزیل از فصل بعد دائم المصدوم میشه
تا ثابت شه که مشکل از ونگره
امسال در حد دیابی مصدوم نشد چون پیش فصل تو رئال بود
مصدومیت و بد شانسی ناشی از اون برای یک یا دو فصله نه برای 8 فصل
مصدومیت ناجور و شکستگی برای منچسترم پیش اومده مثلا والنسیا
ولی غیر اون مصدومیت تابلو رمزی و ادواردو، شما مصدومیت دیگه ای رو بگو که اصلا به فیزیک مربوط نباشه
آقا بازیکن خر و قلدر و گاو کم داریم

محمد دوردی در 17/1/1393 | 20:49 گفت:

نقل قول : نقل قول : محمد خان منظورت از دو تا بازیکن رمزی و ویلشر و اوزیل و ولکات هست دیگه؟؟
آقا اصلا فرض کنید رئال رونالدو و ژابی آلونسو و بیل مودریچش تو یه مقطع که سخت ترین بازیی ها رو دارن مصدوم بشن!یعنی رئال به فنا نمیره؟؟


پاسخ شما : عموجان مشکل اینجاس که هیچوقت واسه تیما دیگه این اتفاق نمیفته که این همه بازیکن با هم مصدوم شن ;)


پاسخ شما : غیر از دیابی که یه بخش از بیمارستان کلا متعلق به اونه و جزئی از پرسنل بیمارستان آرسناله
ولکات همیشه مصدومه. جان من از 50 بازی ممکن برای آرسنال در هر فصل، نهایتا 20 30 تاش رو هست
در مورد رمزی احتمال میدام مصدوم شه
میتونی بری بلاگ طرفدار رو که نوشتم بخونی
مصدومیتها هم مشکل ونگره
چون پروفسور هست که کلا بازیکن مگس وزن دوست داره
چون پروفسور برنامه غذایی میده
چون پروفسور برنامه آماده سازی پیش فصل میچینه
از الان بگم که اوزیل از فصل بعد دائم المصدوم میشه
تا ثابت شه که مشکل از ونگره
امسال در حد دیابی مصدوم نشد چون پیش فصل تو رئال بود
مصدومیت و بد شانسی ناشی از اون برای یک یا دو فصله نه برای 8 فصل
مصدومیت ناجور و شکستگی برای منچسترم پیش اومده مثلا والنسیا
ولی غیر اون مصدومیت تابلو رمزی و ادواردو، شما مصدومیت دیگه ای رو بگو که اصلا به فیزیک مربوط نباشه
آقا بازیکن خر و قلدر و گاو کم داریم

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:40 گفت:

نقل قول : نقل قول : محمد خان منظورت از دو تا بازیکن رمزی و ویلشر و اوزیل و ولکات هست دیگه؟؟
آقا اصلا فرض کنید رئال رونالدو و ژابی آلونسو و بیل مودریچش تو یه مقطع که سخت ترین بازیی ها رو دارن مصدوم بشن!یعنی رئال به فنا نمیره؟؟


پاسخ شما : عموجان مشکل اینجاس که هیچوقت واسه تیما دیگه این اتفاق نمیفته که این همه بازیکن با هم مصدوم شن ;)


پاسخ شما : دیگه خیلی بعید میدونم این یکی به ونگر ربط داشته باشه!!

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:37 گفت:

نقل قول : masoud mahmudpur چرا عکس این عاشقالو کذاشتی سگ تو روح اسپانیایی ها

پاسخ شما : این فابرگاسِ بدبخت چیکار کنه؟

علی در 17/1/1393 | 20:33 گفت:

masoud mahmudpur چرا عکس این عاشقالو کذاشتی سگ تو روح اسپانیایی ها

محتشم تمیزی در 17/1/1393 | 20:32 گفت:

نقل قول : محمد خان منظورت از دو تا بازیکن رمزی و ویلشر و اوزیل و ولکات هست دیگه؟؟
آقا اصلا فرض کنید رئال رونالدو و ژابی آلونسو و بیل مودریچش تو یه مقطع که سخت ترین بازیی ها رو دارن مصدوم بشن!یعنی رئال به فنا نمیره؟؟


پاسخ شما : عموجان مشکل اینجاس که هیچوقت واسه تیما دیگه این اتفاق نمیفته که این همه بازیکن با هم مصدوم شن ;)

علی در 17/1/1393 | 20:31 گفت:

از طرفدارای آرسنال میخوام فقط یک بار به بازی بازیکنای اسپانیایی تیم نگاه کنن ببینید در طول بازی تمام توپ هارو لو میدن مخصوصا آرتتا. مونئال که دیگه خیلی شوته لعنت بر تمام اسپانیایی ها که فوتبال رو کثیف کردن من از 8 سالگی طرفدار آرسنالم ولی مورینیو رو بیشتر از ونگر قبول دارم. خاک برسر ونگر که پولدی رو میکه بیرون ولی کازورلای کثافت رو نمیندازه بیرون ونگر دیگه باید بره گمشه حتی اگر FA cup رو بگیره.

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:29 گفت:

محمد خان منظورت از دو تا بازیکن رمزی و ویلشر و اوزیل و ولکات هست دیگه؟؟
آقا اصلا فرض کنید رئال رونالدو و ژابی آلونسو و بیل مودریچش تو یه مقطع که سخت ترین بازیی ها رو دارن مصدوم بشن!یعنی رئال به فنا نمیره؟؟

محمد دوردی در 17/1/1393 | 20:25 گفت:

نقل قول : نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ شما : منظور از سوراخ موش که روشن نبود ولی اون موقع که ما بودیم شما نبودید عموجان
چرا هر سال این همه مصدوم فقط تیم ما میده؟
چرا هرسال فقط بهترین بازیکنا ما باید 6ماه از ترکیب دور باشن؟؟
نکنه اینا هم شانسه؟
حالا گیریم این فصل شانس پس فصلای قبل چی؟
خب در مورد خرید بازیکن مگه هر سال آمار مالی باشگاه منتشر نمیشه البته اگه دیده باشین پس چرا خریدی انجام نمیشه
بحث مالی بسیار گستردس نمیخوام وارد شم ولی یه قهرمانی در لیگ نزدیک 50میلیون پوند فقط بصورت خالص وارد چرخه مالی میکنه و قهرمانی اروپا نزدیک به 100 یا 120 میلیون یورو پس چرا نمیخریم که بعدش سود حاصله وارد چرخه شه
این وسط یه مشکل هست که دیگه همه میدونن و اونم تفکرات خاصه جناب ونگر و بعضی دیگه از افراد هست
فکر کردین خرید اوزیل بصورت معمول بود؟؟
نه عزیز من این خرید زیر فشار هواداران انجام گرفت.
بازیکن بخره با اونا تفکراتشو انجام بده ما جلوشو سد کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : این یکی رو من اول فصل نوشتم. وسط فصلم نوشتم
تیمی که با مصدومیت دو تا از بازیکنهاش به فنا بره تیم نیست
تیمی که هر سال به طور ثابت حداقل 5 تا مصدوم داره از بذشانسی نیست
مربی ای که تا حالا نتونسته خوزه رو ببره حتی تو اوجش.....
مربی ای که در برابر تیمای فیزیکی ضعف داره
در آخر اتلتیکو مادرید و پورتو نمونه ی کامل فروختن مهاجم و آوردن یکی بهتر هستند
قابل توجه کسایی که میگن ما استادیوم ساختیم و پول نداریم
کسایی که میگن کیفیت پیدا نمیشه

Arsenalito در 17/1/1393 | 20:24 گفت:

داداش جان این چهارم شدنا رو فقط ونگر باب کرد .چون زمانیکه حتی می تونست قهرمان بشه و با هر باخت و نتیجه ضعیفی که می گرفت و برای توجیه کار خودش می کفت : ما با این سرمایه گذاری و این بازیکنا دومی برامون هم عالیه و همینور می گفت سومی و تا اونجا که به چهارم شدن توی لیک دیگه واسش واجب می شدو برای این رده می جنگید.
به نظرم این ونگر تیم رو به مرگ گرفت تا به تب راضی بشه و تا اونجاکه خود من تا 2 بازی قبل از دست دادن قهرمانی و بدست آوردن دومی و سومی برام ناراحت کننده بود ولی الان رسیدم به حس ونگر و اونم مثل سالهای قبل یعنی جهارم شدن برام خوبه و باید با تیمهای زیر خودمون بجنگیم و این یعنی افسوس و به تیمهای بالا دستی نگاهی نداریم. و این طرز فکر ونگر تیم رو به این بدبختی کشونده و تا حالا تاتی بود و از این به بعد اورتون و نیوکاسل و بقیه نیز هستند


محتشم تمیزی در 17/1/1393 | 20:23 گفت:

اولا که نه پدر کشتگی با ونگر دارم نه چیزی که تسویه شخصی باشه بعد نمیدونم چیزی از حاکم بودن بعضی مربیا به باشگاه چیزی میدونید یا نه مثلا یه زمانی هاچسون میتونست مدیرعامل فولهامو برکنار کنه.
ونگر در آرسنال صرفا مربی نیست بلکه مدیره
مشکل اینجاس که این جناب مدیر میخوان تمام مشکلاتو خودشون به دوش بکشن اگه یادتون باشه یه زمانی مایک دین (البته اگه درست گفته باشم) در باشگاه قسمتی از کارو بدوش داشت که بعداز رفتنش اون هم بعهده خوده ونگر افتاد
مشکل اینه یه نفر نمیتونه همه کارارو کنه و یه جایی کم میاره
این کم آوردن داره تیمو نابود میکنه
اعصاب هوادارو نابود میکنه
مشکل اینجاس عزیزجان
اون گازدیسم بره دنبال نوشابه فروشیش که بدرد باشگاه نمیخوره

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:22 گفت:

نقل قول : مصدومیتارو نمیشه انقد راحت به ونگر ربط داد،نمیگمم امکان نداره که دلیلش تمرینای سنگین ونگر باشه ولی الان تمام تیما تو لیگ حداقل 3 تا مصدوم دارن. بیشترش بخاطر برنامه پرفشاره انگیلیسه.
ولی تمام مشکلات دلیلش نداشتن بازیکنان با کیفیت در ترکیب و جایگزین های مناسب بر روی نیمکته. اگه دلیلش مدیریتی هست باید بینش عوض بشه چون میبینید پاریس سنت جرمن با دو سال هزینه جز شانسای اصلیه قهرمانی چمپیونزلیگه، پس باید هزینه بشه در فوتبال امروز و اجتناب ناپذیره(البته آرسنال امسال از دست هزینه نزدیک به 600میلیون پوندی ساخت امارات خلاص شد که این پول برا آرسنال بودجه 7فصل نقل و انتقالات میتونست باشه)
الان با 2حالت روبرو هستیم. یا ونگر نمیخواد هزینه کنه یا تو این چند سال بخاطر مشکلات مالی نتونسته و دستش بسته بوده که باید این فصل نقلو انتقالات رو دید تا بشه قضاوت کرد. اگر نمیخواد هزینه کنه باید دیدشو تغییر بده چون برای گرفتن نتیجه هزینه کردن اجتناب ناپذیره. اگرم نمیخواد نظرشو عوض کنه بره خدمت بزرگی به آرسنال کرده

خودمونو گول نزنیم که ما نسبت به بقیه فوتبال بیشتر میفهمیم برا همین طرفداره آرسنال موندیم،نه ما طرفدار یک تیم 4 یا 5 جدول نبودیم ما طرفداره تیمی بودیم که با بازی خوب و بازیکنان خوب تاکید میکنم بازیکنای خوب قهرمان بود و همه رقبا جلوش با ترس وارد زمین میشدن. پس به یچه های الان که طرفداره سیتی و چلسیو امثالهم شدن خرده نگیرید


پاسخ شما : موافقم شدید

محمد دوردی در 17/1/1393 | 20:22 گفت:

نقل قول : نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ شما : منظور از سوراخ موش که روشن نبود ولی اون موقع که ما بودیم شما نبودید عموجان
چرا هر سال این همه مصدوم فقط تیم ما میده؟
چرا هرسال فقط بهترین بازیکنا ما باید 6ماه از ترکیب دور باشن؟؟
نکنه اینا هم شانسه؟
حالا گیریم این فصل شانس پس فصلای قبل چی؟
خب در مورد خرید بازیکن مگه هر سال آمار مالی باشگاه منتشر نمیشه البته اگه دیده باشین پس چرا خریدی انجام نمیشه
بحث مالی بسیار گستردس نمیخوام وارد شم ولی یه قهرمانی در لیگ نزدیک 50میلیون پوند فقط بصورت خالص وارد چرخه مالی میکنه و قهرمانی اروپا نزدیک به 100 یا 120 میلیون یورو پس چرا نمیخریم که بعدش سود حاصله وارد چرخه شه
این وسط یه مشکل هست که دیگه همه میدونن و اونم تفکرات خاصه جناب ونگر و بعضی دیگه از افراد هست
فکر کردین خرید اوزیل بصورت معمول بود؟؟
نه عزیز من این خرید زیر فشار هواداران انجام گرفت.
بازیکن بخره با اونا تفکراتشو انجام بده ما جلوشو سد کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : این یکی رو من اول فصل نوشتم. وسط فصلم نوشتم
تیمی که با مصدومیت دو تا از بازیکنهاش به فنا بره تیم نیست
تیمی که هر سال به طور ثابت حداقل 5 تا مصدوم داره از بذشانسی نیست
مربی ای که تا حالا نتونسته خوزه رو ببره حتی تو اوجش.....
مربی ای که در برابر تیمای فیزیکی ضعف داره
در آخر اتلتیکو مادرید و پورتو نمونه ی کامل فروختن مهاجم و آوردن یکی بهتر هستند
قابل توجه کسایی که میگن ما استادیوم ساختیم و پول نداریم
کسایی که میگن کیفیت پیدا نمیشه...

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:16 گفت:

in arsene we trust

masoud mahmudpur در 17/1/1393 | 20:15 گفت:

in arsene we trust

سالار لاری در 17/1/1393 | 20:13 گفت:

نقل قول : مصدومیتارو نمیشه انقد راحت به ونگر ربط داد،نمیگمم امکان نداره که دلیلش تمرینای سنگین ونگر باشه ولی الان تمام تیما تو لیگ حداقل 3 تا مصدوم دارن. بیشترش بخاطر برنامه پرفشاره انگیلیسه.
ولی تمام مشکلات دلیلش نداشتن بازیکنان با کیفیت در ترکیب و جایگزین های مناسب بر روی نیمکته. اگه دلیلش مدیریتی هست باید بینش عوض بشه چون میبینید پاریس سنت جرمن با دو سال هزینه جز شانسای اصلیه قهرمانی چمپیونزلیگه، پس باید هزینه بشه در فوتبال امروز و اجتناب ناپذیره(البته آرسنال امسال از دست هزینه نزدیک به 600میلیون پوندی ساخت امارات خلاص شد که این پول برا آرسنال بودجه 7فصل نقل و انتقالات میتونست باشه)
الان با 2حالت روبرو هستیم. یا ونگر نمیخواد هزینه کنه یا تو این چند سال بخاطر مشکلات مالی نتونسته و دستش بسته بوده که باید این فصل نقلو انتقالات رو دید تا بشه قضاوت کرد. اگر نمیخواد هزینه کنه باید دیدشو تغییر بده چون برای گرفتن نتیجه هزینه کردن اجتناب ناپذیره. اگرم نمیخواد نظرشو عوض کنه بره خدمت بزرگی به آرسنال کرده

خودمونو گول نزنیم که ما نسبت به بقیه فوتبال بیشتر میفهمیم برا همین طرفداره آرسنال موندیم،نه ما طرفدار یک تیم 4 یا 5 جدول نبودیم ما طرفداره تیمی بودیم که با بازی خوب و بازیکنان خوب تاکید میکنم بازیکنای خوب قهرمان بود و همه رقبا جلوش با ترس وارد زمین میشدن. پس به یچه های الان که طرفداره سیتی و چلسیو امثالهم شدن خرده نگیرید


پاسخ شما : منطقی بود
منم نمیگم ونگر خداست معلومه که اشتباه میکنه ولی همه چی تقصیر ونگر انداختن یا نشان بی منطقی و بی انصافیه یا تسویه حساب شخصی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محتشم تمیزی در 17/1/1393 | 20:12 گفت:

دوستان خواهش میکنم از حرفایی که در شان خودمون نیس استفاده نکنید و حد ادب را رعایت کنید

سالار لاری در 17/1/1393 | 20:10 گفت:

نقل قول : نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ شما : منظور از سوراخ موش که روشن نبود ولی اون موقع که ما بودیم شما نبودید عموجان
چرا هر سال این همه مصدوم فقط تیم ما میده؟
چرا هرسال فقط بهترین بازیکنا ما باید 6ماه از ترکیب دور باشن؟؟
نکنه اینا هم شانسه؟
حالا گیریم این فصل شانس پس فصلای قبل چی؟
خب در مورد خرید بازیکن مگه هر سال آمار مالی باشگاه منتشر نمیشه البته اگه دیده باشین پس چرا خریدی انجام نمیشه
بحث مالی بسیار گستردس نمیخوام وارد شم ولی یه قهرمانی در لیگ نزدیک 50میلیون پوند فقط بصورت خالص وارد چرخه مالی میکنه و قهرمانی اروپا نزدیک به 100 یا 120 میلیون یورو پس چرا نمیخریم که بعدش سود حاصله وارد چرخه شه
این وسط یه مشکل هست که دیگه همه میدونن و اونم تفکرات خاصه جناب ونگر و بعضی دیگه از افراد هست
فکر کردین خرید اوزیل بصورت معمول بود؟؟
نه عزیز من این خرید زیر فشار هواداران انجام گرفت.
بازیکن بخره با اونا تفکراتشو انجام بده ما جلوشو سد کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : من نمیخوام کل کل با طرفداران خودی کنم ولی من از جایی که سنم به دیدن فوتبال خارجی قد داد یعنی 2004 به بعد طرفدار واقعی آرسنال شدم حتی بازیکنای رزرو هم میشناسم و از وقتی این سایت رو شناختم یعنی 4سال پیش حضور مستمر تو همه بخشای سایت دارم و خیلی از بچه ها منو میشناسند،تو همه میتینگ ها از همون 4سال پیش حضور داشتم من به خاطر آرسنال کارایی کردم که مغز خودمم هم هنگ میکنه اینا رو گفتم به خاطر اون حرفت که گفتی اون موقع که ما بودیم شما نبودید!
درمورد حرفای دیگه شما هم باید بگم آره راست میگی ونگر با بیل میوفته تو تمرینات بازیکنا رو میزنه برا همین مصدومیت های طولانی تقصیر ونگره!!! اصلا ادواردو و رمزی رو ونگر پول داده بود پاشون رو بشکنن
وقتی اونطوری جلو چشم همه میزنن والکات رو له میکنن تقصیر ونگره؟ فیل هم بو مصدوم میشد
بعد 9سال که اومدیم امارات تازه امسال اعلام کردند دست ونگر برا نقل وانتقالات تا 70 میلیون بازه که اوزیل رو خرید
این همه بازیکناش رو مجبور شد بفروشه اینو میتونی از مصاحبه هاش بعد از فروش فابرگاس یا ونپرسی ببینی که چه حسرتی میخوره!!!
الآن هم بازیکنای اصلیش و نقطه های قوت تیم یعنی هافبک ها همه مصدومن

abolfazl alayi fard در 17/1/1393 | 20:03 گفت:

مصدومیتارو نمیشه انقد راحت به ونگر ربط داد،نمیگمم امکان نداره که دلیلش تمرینای سنگین ونگر باشه ولی الان تمام تیما تو لیگ حداقل 3 تا مصدوم دارن. بیشترش بخاطر برنامه پرفشاره انگیلیسه.
ولی تمام مشکلات دلیلش نداشتن بازیکنان با کیفیت در ترکیب و جایگزین های مناسب بر روی نیمکته. اگه دلیلش مدیریتی هست باید بینش عوض بشه چون میبینید پاریس سنت جرمن با دو سال هزینه جز شانسای اصلیه قهرمانی چمپیونزلیگه، پس باید هزینه بشه در فوتبال امروز و اجتناب ناپذیره(البته آرسنال امسال از دست هزینه نزدیک به 600میلیون پوندی ساخت امارات خلاص شد که این پول برا آرسنال بودجه 7فصل نقل و انتقالات میتونست باشه)
الان با 2حالت روبرو هستیم. یا ونگر نمیخواد هزینه کنه یا تو این چند سال بخاطر مشکلات مالی نتونسته و دستش بسته بوده که باید این فصل نقلو انتقالات رو دید تا بشه قضاوت کرد. اگر نمیخواد هزینه کنه باید دیدشو تغییر بده چون برای گرفتن نتیجه هزینه کردن اجتناب ناپذیره. اگرم نمیخواد نظرشو عوض کنه بره خدمت بزرگی به آرسنال کرده

خودمونو گول نزنیم که ما نسبت به بقیه فوتبال بیشتر میفهمیم برا همین طرفداره آرسنال موندیم،نه ما طرفدار یک تیم 4 یا 5 جدول نبودیم ما طرفداره تیمی بودیم که با بازی خوب و بازیکنان خوب تاکید میکنم بازیکنای خوب قهرمان بود و همه رقبا جلوش با ترس وارد زمین میشدن. پس به یچه های الان که طرفداره سیتی و چلسیو امثالهم شدن خرده نگیرید

امید (آنتی فرانسوی) در 17/1/1393 | 19:51 گفت:

نقل قول : آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!

ونگر پرستای سایت کجایید الان ؟؟؟؟؟؟

بیاید که بازم اسطوره تون دسته گل جدید به آب داده .....

تازه ناراحتی امشبمونم چندیدن برابر بیشتر میشه وقتی که بفمید امشبم شبکه 3 در اقدامی بسیار جالب میخواد

حماسه ی 6 تایی شدنمون در برابر چلسی رو پخش کنه !!! ساعت 11 و 12 شب. بشینید و ببینید و لذت ببرید ....

============================

امروز اینکه 50 تا هافبک وسط گذاشته به کنار ....

آخه مرتیکه ی خر نفهم الاغ !!!!!! 0-3 عقبی بعد رمزی رو با پولدی تعویض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نفهم تر از تو و خرفت تر از تو دیگه وجود داره رو این کره ی خاکی ؟؟؟؟؟؟؟

===========================

با 5 تا اختلاف صدر بودیم ولی با تصمیمات مزخرف و احمقانه این پیرمرد کودن احمق الان باید دنبال سهمیه باشیم !!!!!

بخداوندی خدا قسم اگه الان اینجای جدولیم فقط و فقط به خاطر تصمیمات این مرتیکه ی الاغه !!! نه ربطی به مصدومیت

داره و نه به بدشانسی و بدبیاری ..... دلیلش فقط و فقط تصمیمات این پیرمرد خر نفهمه !!!!



ونگر پرست هاااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!

بابا بخدا شما اگه با این باخت ها به رگ غیرتتون بر نمیخوره ، ولی به رگ غیرت ما بر میخوره!!!!!!!

بابا بخدا ما آبرو واسمون نمونده جلو هوادارای چلسی و منچستر و لیورپول ....

شدیم مضحکه ملت !!!!!

آخه حمایت کور کورانه تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی این بی شرف دیگه باید چجوری حیثیت ما رو ببره که شما متقاعد بشید که دیگه باید بره ؟؟؟؟؟؟؟؟


هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


پاسخ شما : لایک داری



ونگر لجن برو گمشو
تیم رو به ... دادی مردک عوضی با این تفکرات پوسیده
نه یه هیجانی نه یه استرسی نه یه تاکتیکی
انقدر گشاد شدی که هر چقدر هم ببازی ککت نمیگزه فکر کردی تیم ارث پدرته پیر سگ

reza در 17/1/1393 | 19:51 گفت:

من میگم خدا کنه امسال اصلا چهارم هم نشیم ببینیم ونگر دیگه چه حرفی برا گفتن داره . تا حال تمام افتخارش به این بود که ما 17 سال پشت سر هم تو لیگ قهرمانان بودیم. البته داداش تو انتقاد هم باید جانب انصافو رعایت کنی خداییش ونگر اینهمه بازیکن بزرگ تربیت کرده( مثالهاشو که همه میدونن) . ولی حالا چشماشو رو حقایق بسته و روز به روز وضع تیم برتر میشه.

Aylad در 17/1/1393 | 19:50 گفت:

دمت گرم
حرف دلم بود.خیلی خوب گفتی

محمد مهدي نوروزي در 17/1/1393 | 19:29 گفت:

کامل درست می گی

9ستل جام نگرفتن دیگه خیلی خزه
ویگان جام گرفته ما نگرفتیم

در یک کلام ونگر برو خونه ننت

محتشم تمیزی در 17/1/1393 | 19:21 گفت:

نقل قول : آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟



پاسخ شما : منظور از سوراخ موش که روشن نبود ولی اون موقع که ما بودیم شما نبودید عموجان
چرا هر سال این همه مصدوم فقط تیم ما میده؟
چرا هرسال فقط بهترین بازیکنا ما باید 6ماه از ترکیب دور باشن؟؟
نکنه اینا هم شانسه؟
حالا گیریم این فصل شانس پس فصلای قبل چی؟
خب در مورد خرید بازیکن مگه هر سال آمار مالی باشگاه منتشر نمیشه البته اگه دیده باشین پس چرا خریدی انجام نمیشه
بحث مالی بسیار گستردس نمیخوام وارد شم ولی یه قهرمانی در لیگ نزدیک 50میلیون پوند فقط بصورت خالص وارد چرخه مالی میکنه و قهرمانی اروپا نزدیک به 100 یا 120 میلیون یورو پس چرا نمیخریم که بعدش سود حاصله وارد چرخه شه
این وسط یه مشکل هست که دیگه همه میدونن و اونم تفکرات خاصه جناب ونگر و بعضی دیگه از افراد هست
فکر کردین خرید اوزیل بصورت معمول بود؟؟
نه عزیز من این خرید زیر فشار هواداران انجام گرفت.
بازیکن بخره با اونا تفکراتشو انجام بده ما جلوشو سد کردیم؟؟؟؟؟؟؟؟

sadegh در 17/1/1393 | 19:17 گفت:

سگ به شانس ما. انصافا مصدومیت تیممونو داغون کرده.

Enrique در 17/1/1393 | 19:16 گفت:

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!

ونگر پرستای سایت کجایید الان ؟؟؟؟؟؟

بیاید که بازم اسطوره تون دسته گل جدید به آب داده .....

تازه ناراحتی امشبمونم چندیدن برابر بیشتر میشه وقتی که بفمید امشبم شبکه 3 در اقدامی بسیار جالب میخواد

حماسه ی 6 تایی شدنمون در برابر چلسی رو پخش کنه !!! ساعت 11 و 12 شب. بشینید و ببینید و لذت ببرید ....

============================

امروز اینکه 50 تا هافبک وسط گذاشته به کنار ....

آخه مرتیکه ی خر نفهم الاغ !!!!!! 0-3 عقبی بعد رمزی رو با پولدی تعویض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نفهم تر از تو و خرفت تر از تو دیگه وجود داره رو این کره ی خاکی ؟؟؟؟؟؟؟

===========================

با 5 تا اختلاف صدر بودیم ولی با تصمیمات مزخرف و احمقانه این پیرمرد کودن احمق الان باید دنبال سهمیه باشیم !!!!!

بخداوندی خدا قسم اگه الان اینجای جدولیم فقط و فقط به خاطر تصمیمات این مرتیکه ی الاغه !!! نه ربطی به مصدومیت

داره و نه به بدشانسی و بدبیاری ..... دلیلش فقط و فقط تصمیمات این پیرمرد خر نفهمه !!!!



ونگر پرست هاااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!

بابا بخدا شما اگه با این باخت ها به رگ غیرتتون بر نمیخوره ، ولی به رگ غیرت ما بر میخوره!!!!!!!

بابا بخدا ما آبرو واسمون نمونده جلو هوادارای چلسی و منچستر و لیورپول ....

شدیم مضحکه ملت !!!!!

آخه حمایت کور کورانه تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی این بی شرف دیگه باید چجوری حیثیت ما رو ببره که شما متقاعد بشید که دیگه باید بره ؟؟؟؟؟؟؟؟


هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Enrique در 17/1/1393 | 19:16 گفت:

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!

ونگر پرستای سایت کجایید الان ؟؟؟؟؟؟

بیاید که بازم اسطوره تون دسته گل جدید به آب داده .....

تازه ناراحتی امشبمونم چندیدن برابر بیشتر میشه وقتی که بفمید امشبم شبکه 3 در اقدامی بسیار جالب میخواد

حماسه ی 6 تایی شدنمون در برابر چلسی رو پخش کنه !!! ساعت 11 و 12 شب. بشینید و ببینید و لذت ببرید ....

============================

امروز اینکه 50 تا هافبک وسط گذاشته به کنار ....

آخه مرتیکه ی خر نفهم الاغ !!!!!! 0-3 عقبی بعد رمزی رو با پولدی تعویض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نفهم تر از تو و خرفت تر از تو دیگه وجود داره رو این کره ی خاکی ؟؟؟؟؟؟؟

===========================

با 5 تا اختلاف صدر بودیم ولی با تصمیمات مزخرف و احمقانه این پیرمرد کودن احمق الان باید دنبال سهمیه باشیم !!!!!

بخداوندی خدا قسم اگه الان اینجای جدولیم فقط و فقط به خاطر تصمیمات این مرتیکه ی الاغه !!! نه ربطی به مصدومیت

داره و نه به بدشانسی و بدبیاری ..... دلیلش فقط و فقط تصمیمات این پیرمرد خر نفهمه !!!!



ونگر پرست هاااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!

بابا بخدا شما اگه با این باخت ها به رگ غیرتتون بر نمیخوره ، ولی به رگ غیرت ما بر میخوره!!!!!!!

بابا بخدا ما آبرو واسمون نمونده جلو هوادارای چلسی و منچستر و لیورپول ....

شدیم مضحکه ملت !!!!!

آخه حمایت کور کورانه تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی این بی شرف دیگه باید چجوری حیثیت ما رو ببره که شما متقاعد بشید که دیگه باید بره ؟؟؟؟؟؟؟؟


هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Enrique در 17/1/1393 | 19:16 گفت:

آهاااااااااااااااااااااااااااااااااااای !!!!!

ونگر پرستای سایت کجایید الان ؟؟؟؟؟؟

بیاید که بازم اسطوره تون دسته گل جدید به آب داده .....

تازه ناراحتی امشبمونم چندیدن برابر بیشتر میشه وقتی که بفمید امشبم شبکه 3 در اقدامی بسیار جالب میخواد

حماسه ی 6 تایی شدنمون در برابر چلسی رو پخش کنه !!! ساعت 11 و 12 شب. بشینید و ببینید و لذت ببرید ....

============================

امروز اینکه 50 تا هافبک وسط گذاشته به کنار ....

آخه مرتیکه ی خر نفهم الاغ !!!!!! 0-3 عقبی بعد رمزی رو با پولدی تعویض میکنی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی نفهم تر از تو و خرفت تر از تو دیگه وجود داره رو این کره ی خاکی ؟؟؟؟؟؟؟

===========================

با 5 تا اختلاف صدر بودیم ولی با تصمیمات مزخرف و احمقانه این پیرمرد کودن احمق الان باید دنبال سهمیه باشیم !!!!!

بخداوندی خدا قسم اگه الان اینجای جدولیم فقط و فقط به خاطر تصمیمات این مرتیکه ی الاغه !!! نه ربطی به مصدومیت

داره و نه به بدشانسی و بدبیاری ..... دلیلش فقط و فقط تصمیمات این پیرمرد خر نفهمه !!!!



ونگر پرست هاااااااااااااااااااااااا !!!!!!!!!!

بابا بخدا شما اگه با این باخت ها به رگ غیرتتون بر نمیخوره ، ولی به رگ غیرت ما بر میخوره!!!!!!!

بابا بخدا ما آبرو واسمون نمونده جلو هوادارای چلسی و منچستر و لیورپول ....

شدیم مضحکه ملت !!!!!

آخه حمایت کور کورانه تا چه حد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یعنی این بی شرف دیگه باید چجوری حیثیت ما رو ببره که شما متقاعد بشید که دیگه باید بره ؟؟؟؟؟؟؟؟


هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سالار لاری در 17/1/1393 | 19:13 گفت:

آقایونی که اول فصل 100تا سوراخ موش خریده بودن و فرار کرده بودن دوباره سر و کلشون پیدا شده
با این همه مصدوم چه توقعی دارید؟؟؟؟؟ نکنه قهرمانی لیگ؟؟؟؟؟؟
در مورد سیتی که همه چی روشنه درمورد چلسی هم ببینید چندتا بازیکن دارن هرکی هم مصدوم بشه عین خیالشون نیست انقدر بازیکن دارن که ماتا رو نیم فصل میدن میره
لیور هم داره نونه مهاجماش رو میخوره
ما هم داشتیم نون تفکرات ونگر و نون هافبکامون رو میخوردیم که زد و همه مصدوم شدن: رمزی،ویلشر،اوزیل، والکات و...
لابد میخواستید ونگر تفکراتش رو با مونرئال و فلامینی و ... اجرا کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محتشم تمیزی در 17/1/1393 | 19:00 گفت:

نقل قول : حالم از آرتتا بهم میخوره...
ببخشیدا ولی به درد لای جرز دیوار میخوره
داور هم که امروز ترکوند....
ونگر جون بچت آخر فصل برو...فقط برو


پاسخ شما : بیشتر گل هایی که این فصل خوردیم واسه این بوده که هافبک های به اصطلاح دفاعی ما توپ جلو دفاع خودمون از دست دادن و تیم حریف خیلی راحت استفاده کرده میتونید به آمار گلهای دریافتی و نحوه دریافت مراجعه بفرمایید و یا بازی که با چلسی بوده رو دوباره ببنید.

parsa در 17/1/1393 | 18:57 گفت:

حالم از آرتتا بهم میخوره...
ببخشیدا ولی به درد لای جرز دیوار میخوره
داور هم که امروز ترکوند....
ونگر جون بچت آخر فصل برو...فقط برو