loading
در حال بررسی درخواست شما
بهترین حالت آرشاوین در راه است
بهترین حالت آرشاوین در راه است

بهترین حالت آرشاوین در راه است



آندری آرشاوین که در ژانویه سال گذشته به جمع شمال لندنی ها اضافه شد،آنچنان عملکردی را از خود نشان داد که در انتهای فصل قبل،همگی افسوس این را می خوردند که چرا آرسن ونگر در تابستان و بعد از رقابت های یورو،آندری را به آرسنال نیاورد.
این عملکرد بسیار خوب آرشاوین که اوج آن را در بازی مقابل لیورپول مشاهده کردیم،نوید حضور موثرتر و بهتری را در فصل آینده لیگ برتر به طرفداران آرسنال می داد،اما با تمام انتظارهایی که از آندری می رفت،وی نتوانست در فصل جاری لیگ برتر انگلستان،در حد و اندازه های خود ظاهر شود.عملکردی پر فراز و نشیب که به وضوح می شد با دیدن بازی آرشاوین فهمید که وی با بهترین فرم خود که هیچ حتی با آن سطحی که در فصل قبل نیز ارائه داده بود،فاصله زیادی دارد.
آندری آرشاوین در مصاحبه  با دیلی استار به این موضوع اذعان دارد که هنوز به  فرم ایده آل خود نرسیده است و بهترین حالت آرشاوین را هنوز انگلیسی ها ندیده اند.
وی در مصاحبه خود با دیلی استار گفت:
" فکر می کنم که انگلستان هنوز بهترین حالت آرشاوین را ندیده است.به نظرم سال 2005 در بهترین حالت خود بودم.در مقیاس بین 0 تا 10،وضعیت من حداکثر عدد 7 بوده است.برای اینکه در بهترین حالت باشم اول از همه به این نیاز دارم که در تمامی فصول،کاملا آماده باشم.
من باید سریعتر شوم و در برخی از بخش های بازی بیشتر تمرکز کنم".
آندری همچنین معتقد است که مصدومین پرتعداد آرسنال در طی فصل جاری،مانعی در راه پیشرفت وی بوده،زیرا به دفعات مجبور شده که به عنوان مهاجم به زمین برود.
وی در ادامه گفت:
" این فصل من در جلو بازی کردم که چیز خوبی برای من نیست.اما شکایتی نکردم چرا که هیچکس به جز من وجود نداشت.
برای من بهتر است که در پشت مهاجمین یا کمی در عمق بازی کنم.چه کاری می توانید انجام دهید،اگر هر سال شما تعداد زیادی مصدوم داشته باشید؟فکر کنم این به بزرگترین مشکل تبدیل شده است.
سال گذشته و یک سال قبل از آن هم،همینطور بود.اگر تمامی بازکنانمان را آماده در اختیار داشتیم،شانس ما برای بردن جام بیشتر بود.اما همیشه دو یا سه بازیکن ما بیرون بودند".
آندری که ادعا می کرد،سال قبل به سختی توانسته با فوتبال انگلستان سازگاری پیدا کند،با این وجود تاکید می کند که آن بهترین بخش در جهان است.
"لیگ برتر در حال حاضر،بهترین لیگ در جهان است.البته شما باید سریع باشید،اما در عین حال شما باید از لحاظ فیزیکی نیز به اندازه کافی خوب باشید.زیرا بعضی از تیم ها نمی توانند فوتبال معمولی بازی کنند.آنها از نظر فیزیکی قوی هستند و به شما تنه می زنند و گاهی اوقات شما نمی توانید کاری در مقابل آنها انجام دهید".  

  
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۲/۱۱
به قلم کیوان
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : skysports.com
بازدید: ۶۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰