loading
در حال بررسی درخواست شما
حضور ویلشایر در هاله ای از ابهام
حضور ویلشایر در هاله ای از ابهام

حضور ویلشایر در هاله ای از ابهام




ویلشایر در صفحه شخصی خود در توییتر اعلام کرد: "مصدومیتم ممکن است مانع حضور من در بازی مقابل تاتنهام شود."

هافبک جوان توپچی ها در توییتر اظهار داشت که ممکن است به علت مصدومیتی که روی پایش بوجود آمده نتواند در دربی حساس آخر هفته مقابل تاتنهام قرار بگیرد.

ویلشایر در تمرینات تیم ملی انگلیس در فاصله 24 ساعت مانده به بازی دوستانه با فرانسه در ومبلی لنگان لنگان زمین تمرین را ترک کرد.

هم اکنون این بازیکن 18 ساله عقیده دارد هیچ اطمینانی در مورد آماده شدن برای بازی مقابل تیم همشهری یعنی تاتنهام در عصر روز شنبه وجود ندارد.

وی در ادامه توضیحاتش در توییتر افزود: "انتظارم این است که از ترکیب بیرون خواهم بود ولی حالت بهتر این است که امیدوار باشم بتوانم تا شنبه خودم را آماده کنم."

پس از معینات مختصر پزشکی در تیم ملی جک گفت : "خوشبختانه مصدومیت من خیلی جدی نیست. دوست دارم برای بازی با تاتنهام آماده شوم."

ویلشایر چهارشنبه به باشگاه آرسنال باز می گردد و در آنجا معاینات بیشتر و آزمایشات کاملی بر روی پای او انجام خواهد گرفت و هم چنین روند آماده سازی او برای رسیدن به بازی آخر هفته اجرا خواهد شد.
هر چند به نظر می رسد که حتی اگر معاینات پزشکی نیز برای ویلشایر مثبت باشد باشگاه و آرسن ونگر به جک در این بازی استراحت خواهند داد.

تعویض ویلشایر در بازی مقابل اورتون - که با برد دو بر یک همراه بود- گواه این مسئله است.

که ونگر با رد اینکه دلیل تعویض مصدومیت ویلشایر بود گفت:" من به یک بازیکن با قدرت حفط توپ بالا نیاز داشتم که در توپ های دوم و ضربات سر نیز برنده باشد و به نظرم می آمد که جک امروز کمی خسته است."
آرسنال در حالی به مصاف تیم تاتنهام می رود که تنها دو امتیاز باعث جدایی این تیم از صدر جدول شده است.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۸/۲۶
به قلم بهنام رموزه
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : metro.co.uk
بازدید: ۶۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰