loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: "شكايتي نيست در شراط ايده آلي هستيم"
ونگر: "شكايتي نيست در شراط ايده آلي هستيم"

ونگر: "شكايتي نيست در شراط ايده آلي هستيم"


فصل گذشته كه بازي اين دو تيم در مجموع با برتري 6-3 بارسلونا به پايان رسيد آرسنال با مشكلات مختلفي اعم از مصدوميت و نا آماده بودن بازيكنانش دست و پنجه نرم مي كرد. در بازي نخست در نيمه اول آرشاوين مصدوم شد  و در ادامه گالاس مجبورشد بين دو نيمه زمين را ترك كند پيش از بازي نيز بازكناني مانند فن پرسي و كمپل به طور كلي مصدوم بودند. در بازي برگشت نيز آرسنال با لشكري از مصدومان از جمله كمپل سانگ فابرگاس فن پرسي آرشاوين جورو پا به اين ميدان گذاشت. اما به نظر ميرسد اين فصل متفاوت است و حتي سمير نصري نيز توانست از مصدوميت رهايي يابد . ونگر با اعلام اينكه كه شكايتي ندارد از اينكه در اين مقطع زماني به بارسلونا خورده است گفت:

"تنها چيزي كه من ميتوانم بگويم اين است كه ما در شرايطي ايده آل روبروي آنها قرار گرفته ايم. ما نمي توانيم شكايتي كنيم. ما به اعتماد به نفسي كه در بازيكنانمان وجود دارد ايمان داريم. ما 90 درصد در فوريه هستيم. و شراط همانند پارسال نيست. من احساس ميكنم ما در شرايطي ايده آل مقابل آنها قرار گرفته ايم."


با وجود حذف شدن در مقابل بارسلونا در سال گذشته ونگر از بكار بردن كلمه" انتقام " امتناع كرد و ادامه داد:

"ما فقط مي خواهيم نشان دهيم كه تا چه اندازه خوب هستيم. ما مي خواهيم باوري كه در بازيمان و در كيفيتمان وجود دارد را  نشان دهيم. بيشتر از آنچه كه در گذشته نمايش داديم.

ما تجربه بدست آرديم. ما مصمم و متمركز هستيم. و مي خواهيم پيروز اين رقابت شويم. ما مي دانيم كه با يك مدعي بزرگ در اين رقابت ها مواجه مي شويم. اما اين تنها راهي است كه ميتوانيم انجام دهيم تا آنها را حذف كنيم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۱/۲۶
به قلم خشایار شهرکی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۸۴۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰