loading
در حال بررسی درخواست شما
آدبایور دوست داشتنی است
آدبایور دوست داشتنی است

آدبایور دوست داشتنی است

آرسن ونگر باور دارد که تصمیم آدبایور مبنی بر رفتن به رئال ماردید کاملا درست بود زیرا اون در منچستر سیتی در حال حرام شدن بود.

آدبایور قبل از عظیمت به منچستر با مبلغ 25 میلیون پاند در سال 2009 ، در 142 بازی که برای آرسنال به میدان رفت موفق به زدن 62 گل شد.

با وجود نمایش موثر مهاجم توگویی در ابتدای حضورش در منچستر سیتی بعد از حضور مانچینی روند منظم رو به رشد او متوقف شد و برای ادامه فصل به رئال مادرید رفت

این بازیکن 26 ساله یک شروع رویایی در ابتدای حضورش در تیم بزرگ اسپانیایی داشت و توانست در 3 بازی 2 گل به ثمر برساند. ونگر باور دارد که تنها شروع کار است و این انتقال سود عظیمی برای هر دو طرف خواهد داشت.


مرد فرانسوی گفت: " آدبایور زیاد در منچستر سیتی بازی نمی کرد. او بازیکن با استعدادی است و بازی نکردن برای او بدترین چیز است"

" به نظر من این برای آدبایور و همچنین رئال مادرید تصمیم خوبی بود"

" آدبایور نیاز دارد تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست بیاورد و بهترین بازی اش را به نمایش بگذارد زیرا او در منچستر سیتی به هیچ جا نمی رسید. آدبایور و رئال مادرید هردو در این انتقال برنده خواهند بود"

" آنها بازیکنی با شخصیت نیاز داشتند که بتواند با جو کنار بیاید و مدافعین را تحت فشار قرار دهد. آدبایور دقیقا تمام ویژگی هایی را که رئال نیاز داشت را دارد.

او بعد از اینکه از ترکیب منچستر سیتی کنار گذاشته شد هیچ حرفی نزد. کسی که در شمال لندن خود را به همگان نشان داد هرگونه سخن بد و تشنج زایی را بی اهمیت شمرد.

ونگر گفت : " او انسان خوبی است. وقتی بازیکنی در تیمی بد بازی می کند شخصیت و کیفیت بازی او به شدت زیر سوال می رود"

" روی هم رفته او فرد سختگیری نیست. ما هیچ مشکلی با او در روزهای اساسی نداشتیم. او دوست داشتنی است و کارش را به خوبی انجام می دهد"

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۹/۱۲/۲
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۶۶۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰