loading
در حال بررسی درخواست شما
احترام ونگر را حفظ کنید!
احترام ونگر را حفظ کنید!

احترام ونگر را حفظ کنید!


دیوید دین ، نایب رئیس پیشین باشگاه آرسنال که یکی از صمیمی ترین دوستان و همسایه ی ونگر نیز هست ، در مصاحبه ای با بی بی سی در مورد وضعیت کنونی باشگاه و آرسن ونگر صحبت های جالبی کرده است .

دین در مورد این سوال که آیا ممکن است ونگر از آرسنال برود گفت : این انتخاب همواره برای او وجود دارد زیرا ممکن است روزی برسد که دیگر تحملش را نداشته باشد.


لا اقل من اینگونه فکر می کنم و معتقدم که هواداران نیز باید اینگونه فکر کنند. کمترین کاری که هواداران می توانند برای آرسن بکنند این است که برای کارهایی که انجام داده است ، برای او احترامی که لیاقت آن را دارد قائل شوند.


مردم در مورد این فکر می کنند که "آیا دوران آرسن ونگر در آرسنال تمام شده است؟" . باید بگویم که این حرف بسیار خطرناکی است زیرا اخراج کردن انسان ها بسیار راحت است ، اما بعد از آن چکار خواهید کرد؟


مردم در مورد خرید بازیکن صحبت می کنند. اما شما باید بازیکنانی بخرید که از بازیکنان فعلی تیمتان بهتر باشند.


نمی دانم که چرا هنوز بازیکنی نخریده است ، اما گذشت زمان همه چیز را مشخص خواهد کرد. شاید او اینگونه فکر می کند که تیم کنونی توانایی قهرمان شدن را دارد.


تنها گذر زمان مشخص خواهد کرد که حق با او بوده یا نه اما فکر می کنم هنوز خیلی زود است که بگویید که او دیگر بدرد نمی خورد. دوران ونگر هنوز تمام نشده.


می توانم نگرانی هواداران را درک کنم زیرا انتظارات کنونی از تیم خیلی بالاست و آرسن موفقیت های زیادی برای تیم به ارمغان آورده است.


در 15 سالی که او در تیم بوده است ،ما هر سال در لیگ قهرمانان بوده ایم. بنابراین می توانید درک کنید که شاید هواداران از نبردن جام در چند سال اخیر کمی خسته شده باشند.


آنها تحت هدایت آرسن ونگر لحظات خوب و بسیار خوبی داشته اند و هیچ دلیلی وجود ندارد که آن لحظات دوباره تکرار نشوند."


دین معتقد است که ونگر بدون شک سخت ترین دوران حضورش را در آرسنال تجربه می کند. به خصوص با توجه به جدایی فابرگاس و به احتمال زیاد نصری.


"جدا شدن بازیکنان مسلما ناراحت کننده است. امثال سسک فابرگاس هر روز گیرتان نمی آید. اما از کجا می دانید که یک جک ویلشر و یا یک آرون رمسی نمی تواند یک سسک فابرگاس شود؟


اما باز هم می گویم که هواداران باید صبور باشند. من درکشان می کنم و با آنها همدردی می کنم که موفقیت فوری می خواهند. زیرا ما در جامعه ای زندگی می کنیم که اینگونه طلب می کند."


دین همچنین در مورد صعود به دور گروهی لیگ قهرمانان گفت:


" صعود کردن برای تیم ، بازیکنان و مهمتر از همه هواداران بسیار بسیار مهم است. هواداران ما به هر سال بودن در لیگ قهرمانان و رقابت برای قهرمانی عادت کرده اند.


صعود نکردن بسیار ناامید کننده خواهد بود اما آیا پایان کار است؟ خیر. آیا می توانند بدون آن ادامه دهند ، بله!"


" مسلما من ونگر را به خوبی میشناسم. او همسایه ی من است. من هیچوقت ندیده ام شخصی در فوتبال به این حد متمرکز، مصمم و با انگیزه باشد."


دین در مورد این سوال که آیا ونگر پس از رفتن او ، در باشگاه تنها شده است گفت:


" نمی توانم در مورد مسائلی که در باشگاه اتفاق می افتد نظر دهم زیرا دیگر به طور مستقیم در آنجا حضور ندارم اما من و او رابطه ی بسیار خاصی داشتیم.


رابطه ای که بین ما وجود داشت بسیار عجیب بود و نتایج بسیار مثبتی هم به ارمغان آورد. ما کاملا همدیگر را می شناختیم و می دانستیم چگونه با یکدیگر کار کنیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۵/۲۹
به قلم هدایت روحانی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : bbc
بازدید: ۸۴۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰