loading
در حال بررسی درخواست شما
فن باستن : در آرسنال بمان ، برای هميشه
فن باستن : در آرسنال بمان ، برای هميشه

فن باستن : در آرسنال بمان ، برای هميشه



ماركو فن باستن مهاجم افسانه ای فوتبال هلند از كاپيتان آرسنال می خواهد قرار داد خود را با اين باشگاه تمديد كرده و به اين تيم برای كسب موفقيت كمك كند.

" رابين نبايد آرسنال را ترك كند. شما نمی توانيد جايگاه او را با وضعيت من در آژاكس مقايسه كنيد. تفاوت بزرگ ما اين است كه رابين در حال حاضر در يك باشگاه بزرگ است. او 6 سال را در لندن بوده است ولی نتوانسته به اين تيم كمك كند تا در اين سالها جامی برنده شود.

" چيزهای زيادی در طی اين شش سال در فوتبال انگلستان تغيير كرده است. چلسی تبديل به باشگاهی بزرگ با منابع مالی عظيمی شد. منچستر سيتی تبديل به يك قدرت بزرگ شده است كه بيش از هر تيم ديگری ثروت دارد. مقدار پولی كه اين باشگاه ها برای نقل و انتقالات هزينه می كنند ، غير قابل باور است. اما آرسنال به گونه ای ديگر عمل می كند ، من آنها را تحسين می كنم.

" من هنوز هم معتقدم آرسنال زيباترين باشگاه در انگلستان است. در منچستر سيتی و چلسی شما هرگز آن كلاس و سبك بازی را نخواهيد داشت. آرسنال حيرت انگيز ترين ورزشگاه را دارد ، يك نوع سبك بازی دارد و لباس بسيار زيبایی دارند. در هر صورت من آرسنال را نهايت يك باشگاه فوتبال می دانم ، اين باشگاهی است كه رابين به آن تعلق دارد.

" آيا من مثل يك آرمانگرا حرف می زنم ؟ شايد اين طور باشد اما اين ها چيزهایی است كه آرسنال برای ارائه دارد تا در تصميم او برای ماندن ايفای نقش كند. اين پايه ها در اينجا وجود دارد."

اسطوره فوتبال هلند ضمن اينكه از ون پرسی می خواهد در آرسنال بماند و برای موفقيت اين تيم تلاش كند ، از وی می خواهد تا برای سرمايه گذاری بيشتر در نقل و انتقالات بر روی باشگاه فشار وارد كند.

" من می دانم كه رابين نمی تواند يك تنه تيم را به موفقيت برساند اما او بايد بر روی همه افرادی كه در باشگاه مسئوليتی دارند مانند هيئت مديره ، مالك باشگاه و همه كسانی كه در بالاترين رده های باشگاه مشغول به فعاليت هستند فشار وارد كند كه آنها به انجام دادن كارهای صحيح برای آرسنال ادامه دهند تا اين تيم بتواند در بالاترين سطح به رقابت بپردازد.

" اكنون بايد رابين مطمئن شود كه باشگاه تصميمات درست را می گيرد. بنابراين آرسنال در مسير درستی قرار خواهد گرفت. او می تواند به باشگاه بگويد : ' من می توانم باشگاه را ترك كنم و هم می توانم در اينجا بمانم. فقط به من بگوييد كه آيا می خواهيد با من به سمت موفقيت های بزرگتر برويد؟ جواب شما بله است؟ پس شما بايد در نقل و انتقالات سرمايه گذاری كنيد. اما اگر قصد چنين كاری نداريد ، مشكلی نيست اما من می روم. '

" آرسنال به راستی يك باشگاه بزرگ است. با اضافه شدن چند بازيكن ديگر درجه يك در كنار رابين ، او شانس های خود را برای كسب موفقيت و برنده شدن جامها با آرسنال افزايش خواهد داد."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۸/۱۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arseblog.com
بازدید: ۱,۶۸۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰