loading
در حال بررسی درخواست شما
بعد از 5 سال این بازی خوشحالم کرد!
بعد از 5 سال این بازی خوشحالم کرد!

بعد از ۵ سال این بازی خوشحالم کرد!

تیتر یک خبرهای آرسنال در دو روز گذشته پس از بازی با فولام بدون شک دروازه بان ایتالیایی توپچی ها بوده و حضور فوق العاده ی او در کارون کاتیج نوید ظهور دروازه بانی تراز اول برای آینده ی آرسنال را به همراه داشت.
ویتو که از بازی خودش راضی است, در مصاحبه با سایت باشگاه, این بازی را بهترین بازی دوران ورزشی اش می داند و می گوید:" باید بگویم, بله(این بهتریم بازی عمرم بود) چون تا به حال حتی در بهترین بازی هایم در گذشته هم شاید کار مهمی نکرده بودم ولی وقتی شما به تیم اول می آیید باید نشان دهید که چه کار می توانید بکنید و فکر می کنم این کار را کردم! از این بابت واقعا" خوشحالم.
برای من (بهترین لحظه) دو بار توپ گیری پیاپی ام در نیمه ی اول بو, وقتی که به سمت راستم رفته بودم. آن حرکت اعتماد به نفس زیادی به من داد و باعث شد در بازی بمانم!(روحی)
اما این یک کار خوب از کل تیم بود.فکر می کنم در این بازی شخصیت بالایی از خود به نمایش گذاشتیم.وقتی برای بازی به خارج از خانه می روید باید نشان دهید که می توانید فیزیکی بازی کنید و در بالاترین سطح باشید. ضمن اینکه شانس هایمان را نیز بدست آورده و یک گل زدیم."
مانونه همچنین از سرگذشتش در آرسنال تا به حال گفت:"وقتی به آرسنال آمدم خیلی جوان بودم.15 ساله بودم و از 16 سالگی اولین فصلم را آغاز کردم.در 18 سالگی (به صورت قرضی به بارنزلی) رفتم و واقعا آماده هم نبودم.ولی این تجربه ی زیادی به من داد, حتی اگر بعضی چیز ها برایم زیاد خوب پیش نمی رفت! آن دوران اعتماد به نفس زیادی برای بازگشت به من داد و و فکر می کنم رشد و پیشرفتم از آن زمان شروع شد.زیاد تمرین می کردم و سخت کار می کردم.
حالا و بعد از 5 سال این بازی من را خوشحال کرد.من 21 ساله ام و این برای یک دروازه بان کاملا سن کمی است.در ایتالیا شاید روش های خودشان برای تربیت استعدادها را دارند اما اینجا در انگلیس به شما امکان بیشتری داده می شود.
قبل از بازی رئیس به من گفت آرام باشم و از تکنیک هایم استفاده کنم و مثل آنچه در تمرین ها داشته ایم بازی کنم.من هم سعی کردم همین کار را انجام دهم و همه چیز خوب پیش رفت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۷/۸
به قلم علی کرمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰