loading
در حال بررسی درخواست شما
تجربه شيرين بازی در كنار كمبل!
تجربه شيرين بازی در كنار كمبل!

تجربه شيرين بازی در كنار كمبل!



غول 37 سال توپچی ها در دوران حضور خود در آرسنال نقش بسيار برجسته ای داشت و ضمن كسب 5 جام ارزشمند ، بخش مهمی از آرسنال شكست ناپذير در فصل 2003-2004 بود.

باكاری سانيا تنها در بازگشت كوتاه مدت سول به آرسنال در ژانويه 2010 اين فرصت را داشت تا در كنار اين مدافع بزرگ بازی كند اما وی تاثيرات سول در همان مدت كوتاه را بی اندازه توصيف می كند.

" او حيرت انگيز بود. زمانی كه او به تيم بازگشت كاملا مسن شده بود اما سرمشق درستی برای ديگر بازيكنان بود و كاملا خود را وقف تيم كرده بود.

" فكر می كنم در چندين بازی او يكی از بهترين بازيكنان تيم بود و انجام اين كار در سنی و سالی كه او داشت معانی زيادی دارد. در اين سن شما گاهی اوقات كم می آوريد و تسليم می شويد اما او تمام توان خود را برای تيم می گذاشت.

" او تلاش كرد تا با استفاده از تجربيات خود به بازيكنان جوان تر كمك كند و من از اينكه در كنار او بازی می كردم بسيار خوشحال بودم. من فقط می خواهم به او به خاطر حرفه طولانی مدتی كه داشت تبريك بگويم."

سانيای 28 ساله اظهار دارد كه سول به همان اندازه ای كه در زمين مسابقه تاثير گذار بود در خارج از ميدان نيز نقش پررنگی را ايفا می كرد.

" او فرد شوخ طبعی است. با هيكل بزرگی كه او دارد ، واقعا قدرتمند است اما مردی خوش برخورد با صدایی نازك است! او فقط می خواست همدلی و صميميت را به تيم تزريق كند و نگرش بسيار مثبتی داشت."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۱۵
به قلم محسن صفايی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۵۲۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰