loading
در حال بررسی درخواست شما
رویایی که به واقعیت پیوست
رویایی که به واقعیت پیوست

رویایی که به واقعیت پیوست

 

سول که در اين دو روز نقاب بر چهره شادمانش نگذاشته و آشکارا به اشتباهاتش پرداخته در آخرين مصاحبه خود بازگشت دوباره به آرسنال را روياي خود مي دانسته . اين رويا هم اکنون محقق گشته است.

وي حرکتش در سال 2006 و خروج از باشگاه را از بزرگترين اشتباهاتش مي داند ولي قصد دارد با فراموش کردن آن برهه از زمان دوباره براي باشگاهش خوش بدرخشد.

اين دفاع 35 ساله انگليسي در اولين بازي خود يک نيمه براي تيم رزرو هاي آرسنال به ميدان رفت و حالا منتظر است تا با تيم به رقابت ليگ برتر برود . مسلما حضور وي در ليست 18 نفره آرسنال و پر کردن خلا نام سندروس در دفاع بسيار حائز اهميت است . ( سندروس در اين فصل در مسابقه اي روي نيمکت در ليگ برتر حضور نداشته است . اين عدم حضور مبتني بر سربازدن خود وي و مصدوميت هايش عنوان شده است )

" اين رويايي بود که به واقعيت پيوست . من پيشنهاد هاي ندکي هم داشتم اما بعد از آن ها آرسن ونگر آمد و به من گفت خوب براي انجام آن آماده شو . من به وجد آمده بودم . اين از بهترين لحظات فوتباليم براي مدت طولاني بود .

من در زمين تمرين هستم و قدم به قدم در حال پيمودن مسير بازگشت . او واقعا مرا در تمرين زير نظر گ به من ياد داد و ديد که چه مي کنم . آن ها در مسير موفقيت هستند و همه با هم حرف مي زنند . آن ها برايم بسيار مفيدند.

من براي بازي کردن بسيار هيجان دارم . من مي خواهم بازي کنم . اين باعث ايجاد روحيه زندگي جديدي در من مي شود . من بسيار آماده و شاداب هستم.

دو يا سه هفته قبل به اين فکر مي کردم که مي توانم قراردادي با باشگاه امضا کنم و از اين بابت که به من ارائه پيشنهاد شد شکه نشدم زيرا بسيار سخت تمرين کرده بودم . "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۰/۲۴
به قلم یوسف بذرکار
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۰۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰