loading
در حال بررسی درخواست شما
انتظارات مردم را حس میکنم
انتظارات مردم را حس میکنم

انتظارات مردم را حس میکنم

این بازیکن 18 ساله یکی از یاران دعوت شده از سوی هاجسون برای حضور در یورو 2012 میباشد.او در حالی به تیم ملی دعوت شده که کمتر از یکسال از اولین بازی اش برای آرسنال گذشته است.

چمبرلین از نظر هواداران یکی از آینده دارترین استعدادهای اروپا و انگلیس است و از او انتظار میرود در ترکیب تیم ملی بار دیگر عملکرد چشم نوازی از خود به نمایش گذارد.این بازیکن جوان مطمئن است که می تواند این کار را انجام دهد.

چمبرلین میگوید:"راهی که من میبینم این است ،اگر شما می خواهید فوتبال بازی کنید،باید بخواهید برای تیمهایی مثل آرسنال بازی کنید،و همچنین باید بخواهید برای کشوری مثل انگلیس بازی کنید."
"این احمقانه است که بخواهید این قبیل کار ها را انجام دهید و انتظار نداشته باشید که مردم انتظار استاندارد های بالا داشته باشند . مردم از شما حمایت می کنند اما همینطور انتظار دارند که شما موفق باشید و من فکر می کنم این همه مسئله است . شما باید مقداری فشار داشته باشید اما در زمان مشابه نمی توانید در اینباره تهییج شوید . فوتبال ،فوتبال است."

"این مثل یک خواننده است.زمانیکه آنها بر روی سن میروند،جمعیت از آنها انتظار یک عملکرد خوب دارند.در فوتبال نیز زمانیکه ما داخل زمین میرویم،مردم انتظار دارند موفق شویم.
همه ما تنها داریم تلاش میکنیم و اطمینان داشته باشید که ما بهترین عملکرد را ارائه میدهیم.ما می خواهیم تنها سخت کار کنیم و خودمان را نشان دهیم."

ترکیب هاجسون شامل تعداد زیادی چهره آشناست اما چمبرلین تنها جوان این ترکیب نیست.او معتقد است در تیم ملی شاهد طلوع خورشید جدیدیخواهیم بود.

" با آمدن روی هاجسون همه می دانند مربی واقعا موفقی است.او خیلی چیزها را در این فصل با وست برومویچ ثابت کرد."
"در حال حاضر در این تیم تعدادی بازیکن جوان با بازیکنان باتجربه زیادی ترکیب شده اند.که این بسیار امیدوار کننده است.شما هنوز به خاطر دارید بازیکنانی مثل ویلشر که مصدوم است و همینطور والکر که او هم مصدوم شده است.در حال حاضر تعداد زیادی جوان آینده دار در انگلیس وجود دارد که این یک نگاه مثبت است."

" من امیدوارم این یک شروع تازه باشد و امیدوارم ما بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.در یک یادداشت شخصی من خوشحال هستم که قسمتی از این تیم هستم.با آمدن یک مربی جدید و من یک عضو جدیدی از این ترکیب هستم و این تنها واقعا خوب است که قسمتی از آن هستم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۲/۲۹
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۷۸۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰