loading
در حال بررسی درخواست شما
گل تئو لحظه ای خاص بود
گل تئو لحظه ای خاص بود

گل تئو لحظه ای خاص بود

پر مرتساکر خشنودی خود را از دیدن درخشش هم تیمی هایش ، ولکات و چمبرلین در تیم ملی انگلستان آشکار کرد.
مدافع آلمانی زمانی که تیم ملی آلمان درگیر مسابقه ای نباشد نگاهش را به عملکرد دیگر توپچی های حاضر در رقابت ها معطوف می کند و از تئو ولکات به خاطر نمایش فوق العاده اش پس از تعویض در برابر سوئد به طور ویژه ستایش می کند.
او به سایت رسمی باشگاه گفت : " بسیار برای تئو و الکس خوشحالم. هر دوی آنها داخل و خارج از ترکیب بوده اند. اما سپس تئو گلزنی کرد و آن یک لحظه خاص بود. همیشه اینگونه است که باید منتظر شوید تا شانسی به دست آورید و سپس اینطور خوب بازی کنید.
" او نشان داد که یک بازیکن فوق العاده است. یک فصل فوق العاده با آرسنال داشته است. فکر می کنم این عالیست که وقتی در ترکیب ابتدایی جایی ندارید، اما بتوانید تمام توانایی خود را نشان دهید و جایگاهتان را به دست آورید. او نشان داد که اعتماد به نفس بسیار خوبی دارد."

چهار روز قبل مرتساکر اشاره داشت که هواداران آرسنال به زودی خواهد دید که توپچی جدید ، لوکاس پودولسکی چه کارهایی می تواند انجام دهد. فقط 19 دقیقه طول کشید تا روز یکشنبه او دقیقا همان کار را انجام دهد. شکستن طلسم با یک ضربه تمام کننده خوب در برد 2-1 آلمان در برابر دانمارک.

مرتساکر با لبخند گفت: " گاهی اوقات احساس خوبی نسبت به برخی بازیکنان دارم . لوکاس نشان داد او می تواند یک بازیکن دفاعی خوب باشد اما همچنین یک گلزن خوب است. و البته با پای راست هم این توانایی را دارد. بسیار خوب است که او را در تیم داریم چراکه او مهاجمی است که در هر پستی می تواند خطرناک باشد."

او همچنین صحبت هایی را برای دیگر مدافع آرسنالی، لورن کوشلنی داشت که وضعیتی مشابه او در تیم ملی دارد که تا دعوت شدن به ترکیب اصلی صبور باشد.
"از دیدن اینکه بازیکنان زیادی عملکرد خوبی ارائه می دهند خوشحالم اما دوست  دارم تا بازی لورن برای فرانسه را نیز ببینم. فکر می کنم در موقعیت مشابهی هستیم. در حال حاضر بازی نمی کنیم و باید برای شانس هایی که به ما داده می شود آماده باشیم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۳/۲۹
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : arsenal.com
بازدید: ۹۶۴ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰