loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال - ساندرلند
آرسنال - ساندرلند

آرسنال - ساندرلند

پس از باخت در برابر پورتو ، توپچی ها امیدوارند تا با بردی شیرین در خانه طعم تلخ آن را فراموش کنند .

توپچی ها از لحاظ خط حمله دومین خط حمله ی قدرتمند لیگ پس از منچستر یونایتد هستند البته فقط با اختلاف یک گل . همچنین آرسنال در خانه فقط 14 گل دریافت کرده که این هم رکوردی خوب برای شاگردان ونگر به شمار می رود .

حضور الکس سانگ و آلمونیا پس از بهبود نسبی مصدومیتشان در این بازی نسبتا قطعی است . این در حالی است که توپچی ها گالاس و دیابی را در اختیار نخواهند داشت . آرشاوین و ادواردو دو نیروی تهاجمی آرسنال هم غایب خواهند بود - احتمال می رود که آرشاوین بازی بعدی را از دست بدهد . رابین ون پرسی هم طبق آخرین اخبار اواخر ماه آوریل به میادین بازخواهد گشت .

آرسنال در شش بازی آخر خود در لیگ برتر متحمل دو شکست و یک مساوی شده و همچنین سه بار با پیروزی زمین مسابقه را ترک کرده که در آنها هشت گل زده ، هفت گل خورده و 10 امتیاز کسب کرده است .

ساندرلند در این بازی چند تن از بازیکنان کلیدی خود را در اختیار نخواهد داشت . سه مصدوم و دو محروم قطعا کار ساندرلند را سخت تر از آنی که قرار بود باشد می کند - مالبرانکه و کاترموله از معروفترین غایبان این تیم هستند .

ساندرلند پس از شکست دادن آرسنال در ماه نوامبر تا به حال موفق به کسب پیروزی نشده - یعنی 12 بازی بدون برد - که رکورد نسبتا عجیبی است .

آخرین برد ساندرلند در استادیوم آرسنال مربوط به سال 2002 است که در آن بازی توپچی ها 3 بر 2 شکست خوردند .

همانطور که گفته شد ساندرلند 12 بازی را نبرده است با این حال آنها در شش بازی اخیر خود 4 تساوی و دو باخت کسب کرده اند که در آنها 6 گل زده و 12 گل خورده و فقط چهار امتیاز کسب کرده است .

ترکیب احتمالی دو تیم :

آرسنال :

Almunia, Fabianski, Sagna, Song, Campbell, Vermaelen, Clichy, Denilson, Rosicky, Walcott, Fabregas, Nasri, Eboue, Bendtner, Vela, Mannone

ساندرلند :

Gordon, Fulop, Bardsley, Hutton, Turner, Ferdinand, Mensah, Kilgallon, Da Silva, Cana, Zenden, Richardson, Campbell, Bent, Jones, Benjani, Liddle, Noble

قضاوت این دیدار به عهده ی استیو بنت خواهد بود . بازی راس ساعت 18:30 به طور مستقیم از شبکه سوم پخش مستقیم خواهد شد .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۸۸/۱۱/۳۰
به قلم فرزاد قاضی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : کانون هواداران آرسنال
بازدید: ۷۱۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰