loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال تا تابستان آینده باید در سیاست‌های مالی خود تجدید نظر کند
آرسنال تا تابستان آینده باید در سیاست‌های مالی خود تجدید نظر کند

آرسنال تا تابستان آینده باید در سیاست‌های مالی خود تجدید نظر کند

اونای امری در فصل نقل و انتقالات بعدی در ژانویه، با محدویت های خاص مالی در زمینه حقوق و مزایای بازیکنان، با توجه به قراردادهای تجاری تیم در فصل گذشته، مواجه خواهد بود.
 
با وجود اینکه، در این تابستان، ویلشر و کازورلا و پرز، آرسنال را ترک کردند، اما جذب لنو، سوکراتیس، گوندوزی،توریرا و لیخشتاینر و همچنین تمدید قرارداد نایلز و ژاکا، مجموع حقوق پرداختی سالانه باشگاه به بازیکنان را به رکورد 200 میلیون پوند رسانده است.
 
عمده این موضوع متعلق به خریدهای تیم در ژانویه گذشته، اوبامیانگ و میخیتاریان است و در آن دوره نیز رکورد حقوق باشگاه برای یک بازیکن با پرداخت حقوق هفتگی 300 هزار پوندی به اوزیل صورت گرفت.
 
اگرچه هنور نقل و انتقالات جهانی تمام نشده و بازیکنانی می‌توانند تیم را ترک کنند ولی آرسنال بدنبال آن است تا با رمزی نیز بر سر تمدید قرارداد، به توافق برسند و این بدین معناست که بودجه باشگاه بسیار محدود خواهد شد و این تاثیر بسزایی در به خدمت گیری بازیکنان جدید در ژانویه آتی خواهد داشت.
 
این موضوع با شروع فصل نقل و انتقالات تابستانی آینده و اجرایی شدن قراردادهای جدید اسپانسرها با باشگاه و فروش ملزومات ورزشی با اسپانسر جدید، حل خواهد شد. اسپانسر اصلی باشگاه امریتس در وسط لباس، و همچنین اسپانسر بر روی آستین های لباس، هرساله به تنهایی بیش از  20 میلیون پوند بیشتر را برای تیم به ارمغان می آورند.
 
آدیداس نیز از سال 2019، اسپانسر تولید ملزومات ورزشی باشگاه خواهد شد و جای پوما را خواهد گرفت و این قرارداد نیز تا حجم 20 میلیون پوند عایدی باشگاه را افزایش خواهد داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۵/۲۴
به قلم سپهر بهارلویی
دسته‌بندی: مقاله
منبع : Telegraph
بازدید: ۹۲۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰