loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بانوان ردینگ & آرسنال ( پیش بازی کانتی کاپ )

 

نگاهی مختصر داریم به پیش بازی دو تیم ردینگ و آرسنال در نیمه نهایی کانتی کاپ برگرفته شده از سایت رسمی آرسنال 

 



پس از آنکه آرسنال و ردینگ در کانتی کاپ به مصاف هم رفتند و آرسنال با گلهای بازیکن سابق خود فارا ویلیامز از حریف خود شکست خورد ، توپچی ها دوست ندارند بازنده ی دیدار حساس خود در لیگ برتر باشند.
 


تیم ردینگ با 8 اکنون در رتبه ی ششم جدول رده بندی لیگ برتر بانوان انگلستان جای دارند اما آنها موفق شدند در دور گروهی کانتی کاپ عملکرد درخشانی داشته باشند و در یک چهارم نهایی نیز پس از تساوی بدون گل مقابل اورتون در پنالتی آنها را شکست دهند.

 



 
مونتمورو تنها دو بازی بر روی نیمکت توپچی ها حضور داشته و تقریبا عملکرد خوبی از خود در کانتی کاپ نشان داده است.


 
مونتمورو سرمربی تیم بانوان آرسنال در مورد این دیدار گفت.: "ردینگ تیمی بسیار خوب و با تجربه در نقاط حساس و کلیدی زمین و تیمی مستحک، قوی و سازمان یافته است. ما باید در این بازی محتاطانه عمل کنیم. باید آنچه در ذهن داریم به انجام رسانیم و با همان شیوه عمل کنیم و از همان ابتدای بازی این ذهنیت را تلقین و دیکته کنیم. امیدوارم که بتوانیم نتیجه مثبتی از این بازی بگیریم."

 
"فکر میکنم باید دیدگاه متفاوتی داشته باشیم. همچنین یک باور متفاوت. این باور را آخر هفته ی قبل نشان دادیم. در فوتبال جنگجویی و 90 دقیقه  تلاش است که ادامه دارد. این بازی در کانتی کاپ است. باید به صورت هوشمندانه آن را مدیریت کنیم."

 
"قهرمانی در کاپ آن هم در اولین فصل حضورم باید جذاب باشد. بدیهی است که ما برای برد به زمین میرویم. در مرحله موفقیت هستیم و هر راهی را برای کسب پیروزی در هر بازی پیدا میکنیم. پس به نظر من این مهم است که از نظر ذهنیت و روح و روان پیروز باشیم. "

 
 
***************17:30 یکشنبه همراه ما باشید******************************************
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

تا ابد توپچی خواهم ماند

ویشکا هستم متولد سال 69 و از 11 سالگی هوادار آرسنال هستم . تا ابد آرسنالی میمونم.عاشق خاطرات هایبوری ام و آرزو دارم از نزدیک بازی های آرسنال رو ببینم.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۰/۲۳
بازدید پست : ۷۱۱ بار
کل بازدید: ۱۲۴,۱۹۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰