شما و این مقاله ی خواندنی

نویسنده: Vishka

وبلاگ من
نویسنده: Vishka
ویشکا هستم و از فصل 2001 هوادار آرسنالم. به کانال و اینستاگرام تیم بانوان آرسنال حتما سر بزنید @arsenalwfc_fans
کل بازدید: 120,040 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

شما و این مقاله ی خواندنی

سلام بر دوستان عزیز آرسنالی:S_35:

همونطور که حتما در جریانید دوست عزیز ما مصطفی کاظمی مقاله ای نوشته در مورد الیویه ژیرو.پیشنهاد میکنم این مقاله رو از دست ندید.



اصل مطلب


اصل مطلب اینکه این این پست بلاگ با پیشنهاد من به مصطفی عزیز گذاشته شده به این دلیل که در محیط سایت فقط در پست بلاگ ها میتونیم نظرات شما دوستان رو در مورد این مقاله داشته باشیم.


لینک مقاله ی ::s_108:مصطفی کاظمی با عنوان:


الیویه ژیرو:سوهان روح یا توفیق اجباری
http://arsenal.ir/Newsdetails.aspx?NewsID=9403


و اما نظرات کاربران هایبوری در مورد همین مقاله:

http://highbury.ir/showthread.php?tid=10154&pid=254764#pid254764





منتظر شنیدن نظرات شما دوستان در مورد این مقاله ی خواندنی هستیم.:S_6:


متشکریم:S_9:
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ناصر در 5/11/1392 | 17:54 گفت:

کارای مصطفی زیباست،بایستی خوندش بعدش نظر بدم.

masoud mahmudpur در 4/11/1392 | 14:06 گفت:

دمش گرم.مطلب خوبی بود.ژیرو تو کارهای تیمی خوبه.رو هوا عالیه.ولی اصلا تموم کننده خوبی نیست.یعنی تو گلزنی فاجعس.

علی آقاشاهی در 4/11/1392 | 02:38 گفت:

پیشاپیش بابت طولانی بودن نظرم عذر می خوام و باید بگم اینا تماما فقط یک نظر و احتمال هست و هیچ تعصبی روشون ندارم

اینکه ژیرود هنوز نتونسته در امر گلزنی انتظارات رو برآورده کنه کاملا درسته دلیلش هم تعداد گلی که به ثمر رسونده نیست بلکه تعداد موقعیت های گلی هستش که از دست داده

تا اون جایی که من یادم هست ژیرود تا قبل از اینکه به تیم ما بیاد پای چپ فوق العاده کشنده ای داشت ولی الان در زمان شوت زنی ژیرود امید به گل اون شوت کمتر از امید رسیدن توپ به دست یکی از تماشاگران پشت دروازه هست که البته من دلیلش رو در شیوه تمرینات تیمی می بینم نه توانایی های ژیرود. من فکر می کنم اگر وظایف تیمی ژیرود کم بشه تمرکز اون روی مسئله گلزنی زیاد میشه و گل های بیشتری ازش می بینیم. همونطور که اول فصل بی نقص گل می زد ولی توی سازندگی گل ها نقش چندانی نداشت

عامل دیگه ای که باعث میشه اون تمرکز کافی توی ضربات نهاییش نداشته باشه از نظر من خستگی عضلات هستش چون نوع بازی ژیرود خیلی درگیرانه با پرش های زیاد در طول بازی و در اکثر موارد تحرک با عضلات کاملا منقبض شده هست این مسئله می تونه تاثیر زیادی روی کنترل حرکات مفاصل داشته باشه
در کل مطمئنا عوامل دیگه ای هم روی این موضوع تاپیر میگذارن و این کار تیم فنی و بدنسازی باشگاه هست که و این زمینه ژیرود رو تقویت کنن

ولی بر خلاف بعضی از دوستان من فکر می کنم ژیرود در حال حاضر با وجود مهده هایی که داریم نقش بسیار پررنگی تو ترکیب آرسنال داره و بازیش کاملا به آرسنال میاد
علاوه بر شیوه شناوری که آرسنال برای باز کردن دفاع حریفان داره حرکات ژیرود در زمانی که مالک توپ نیست برای هر خط دفاعی ای خطرناکِ. معمولا ژیرود در تمام مسابقات بوسیله یک یار مستقیم از طرف تیم مقابل کنترل میشه و در زمان مالکیت توپ 2 و حتی 3 نفر برای گرفتن توپ به سمت اون میرن این مسدله خیلی روی گلزنی خود ژیرود تاثی گذار بوده ولی من فکر می کنم این یکی از دلایلی هست که در خیلی از گل های این فصلمون زنندگان گل درون محوطه جریمه حریف بدون مزاحم ضربه آخرشون رو زدند
از طرف دیگه هماهنگی این بازیکن با ویلشر و رمزی واقعا چشم نوازه ، در خیلی از مواقع اون می دونه که این دو بازیکن در لحظه بعد کجا قرار دارند این چیزی هست که شیوه بازی آرسنال کاملا به اون نیاز داره

حالا اگر به وظایف تدافعی اون هم یک نگاهی کنیم نقش ژیرود رو خیلی تاثیر گذار تر می بینیم. در زمان کرنر های حریف حضور ژیرود یکی از نعمت های بزرگی هست که ما داریم ولی از اون مهم تر زمانی هست که تیم های حریف رو به بازی مستقیم میارن (بازی با تاتنهام ، نیوکاسل و ...) و معمولا اگر تیمی امید به برگشت توی یک بازی رو داشته باشه این تاکتیک رودر دقایق پایانی پیاده می کنه و بودن ژیرود در تیم یکی از اصلی ترین دلایل مقاومت در برابر این تیم ها می تونه باشه

این نظر آخر من هم خیلی متعصبانست ولی به نظر من با توجه به آمار دفاعی خوبی که آرسنال این فصل خصوصا جلوی تیم های متوسط و پایین داشته و همینطور آمار گلزنی تیمی قابل قبول، تمام تیم ها بجز من سیتی (که در زمان بازی با ما محکوم به بردن ما بود و الا الان جایگاهی کنار همشهریش داشت) فقط برای تساوی جلوی آرسنال قرار گرفتند و می گیرن و این در مقابل تیم های بالا نشینِ دیگه اینطور نیست چون هیچ کدوم نظم دفاعی آرسنال رو نداشتند و هر تیمی امید به گل زدن در مقابل اون ها رو داره.

در نهایت من فکر می کنم اگر ما بخوایم ژیرود رو توترکیبتیم نبینیم باید انتظار داشته باشیم کی تفکرات ونگر در مورد شیوه بازی تیم عوض بشه

Good luck

امیر حسین صالحی در 3/11/1392 | 21:21 گفت:

من که عاشق جیرود هستم
ولی یکم رو مُخـــــــــــه

Vishka در 3/11/1392 | 20:31 گفت:

بابت تک تک نظرات شما دوستان متشکر

راستش من نمیتونم تخصصی مثل شما دوستان نظرمو بگم فقط در این حد که ایویه بیش از حد اسیر حواشیه

به جای اینکه برای تیم تند و چالاک عمل کنه تو عکس گرفتن و تفریحاتش تیزه


اینم بگم با این وجود هنوزم جای پیشرفتش هست . مطمئنم ونگر از چوب خشکم بازیکن می سازه . چقدر ما به رمزی حرف زدیم الان اگه مصدوم نمیشد موتور گلزنیش بیشتر روشن میشد


ما باید فعلا حمایت کنیم . ولی به مهاجم نوک احتیاج داریم



فرشاد مصطفی بابت این مقاله وقت و انرژی گذاشته و دوست داره نظرات بقیه کاربرانو هم بدونه .


هیچ راهی تو سایت نداشتیم جز اینکه این پست بلاگ رو بگذاریم . من پیشنهاد دادم که خودش این پست رو بگذاره ولی گویا

دسترسیش به کامپیوتر کم شده و با موبایل میاد متاسفانه نمیتونست خودش پست بلاگ بذاره.


شما ببخشید

علی ارشدی در 3/11/1392 | 18:40 گفت:

چون خودش با موبایل اومده بود نمی تونست پست بذاره
همه چیز رو باید هجی کنن آیا؟

Enrique در 3/11/1392 | 18:38 گفت:

نقل قول : فرشاد@ خود مصطفی از ویشکا خواست این پستو بذاره

پاسخ شما : خودش خواست چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خو خودش چرا پست نذاشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Enrique در 3/11/1392 | 18:32 گفت:

خودش خواست چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خو خودش چرا پست نذاشته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی ارشدی در 3/11/1392 | 18:26 گفت:

فرشاد@ خود مصطفی از ویشکا خواست این پستو بذاره

Enrique در 3/11/1392 | 18:17 گفت:

این مسخره بازیا چیه ویشکا ؟؟؟؟

طرف خودش پست نذاشته بعد تو شدی سخنگوش ؟؟؟؟؟؟؟؟

اومدی در مورد پست یه نفر دیگه پست گذاشتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

والا نوبرشه دیگه .....

محسن عاشوری در 3/11/1392 | 17:23 گفت:

کاش یه روزی کاوانی و رویس و پوگبا رو تو لباس آرسنال ببینیم ..

مهرزاد در 3/11/1392 | 14:18 گفت:

الان که دارم می بینم تا حدی حرف اقا داود صحیحه.فکر نکنم ونگر بازیکن بگیره ولی با این شرایطم با این که جیرودو خیلی قبول ندارم باید ازش حمایت کنیم(با این که برام سخته.البته یه خورده گیر دادن هم اشکال نداره!) در هر صورت فعلا همینه.قطعا سرمربی بهترین تصمیم می گیره.

آرین در 3/11/1392 | 14:01 گفت:

ژیرو فقط به درد سیستم علی اصغری میخوره.این همه هافبک خلاق داریم ,از ویلشر و رمزی گرفته تا اوزیل و سانتی همشون خلاقن تازه ارتتا و روسیچکی هم روش.واقعا حیفه این همه هافبک خلاق داشته باشی ولی یه تموم کننده ی خوش فکر نداشته باشی.

نیما در 3/11/1392 | 12:47 گفت:

راستی خیلی جالب و خوندنی بود

نیما در 3/11/1392 | 12:45 گفت:

من خیلی قبولش دارم,از حق نگذریم تیرکایی که زده تیرک بودا !!!
به نظر من خیلی پتانسیل داره,استپاش خیلی خوبه پاسایی که با هد میده کاملا بی نقصه.
من دوسش دارم

mehdi در 3/11/1392 | 12:27 گفت:

نقل قول : دوستای خوبم این نظر شخصی منه
یه سوال: مسی یا ژیرو؟رونالدو نوک باشه بهتره یا دراکسلر؟ ابراهیموویچ چطوره؟ !!!!!!!
به نظر من اینکه اگه یه مهاجم سطح اول داشته باشیم خیلی هیجان انگیزه ولی واقعیت چیه؟ با سبک بازی ما جلوی خیلی از تیمای متوسط اصلا به مهاجم نوک نیازی نداریم.کاری که اسپانیا کرد.ولی واسه بازی با تیمای بزرگ و پر مهره مثل سیتی مهاجم نوک خیلی مهمه چون واقعا باید از موقعیتای نصفه و نیمه گل بسازه
نهایتا من که اطلاعات نخصصی خیلی کمی دارم احساس می کنم به عنوان یه هوادار فقط باید حمایت کنیم و اعتماد به نفس بازیکنامون رو نبریم زیر صفر !!
به هر حال امیدوارم تیم تو نوک حمله تقویت بشه



پاسخ شما : کاملاااااااااااااااااااااااااااااا موافقمممممممممممممممممممممم..............

arsenal در 3/11/1392 | 12:25 گفت:

دوستای خوبم این نظر شخصی منه
یه سوال: مسی یا ژیرو؟رونالدو نوک باشه بهتره یا دراکسلر؟ ابراهیموویچ چطوره؟ !!!!!!!
به نظر من اینکه اگه یه مهاجم سطح اول داشته باشیم خیلی هیجان انگیزه ولی واقعیت چیه؟ با سبک بازی ما جلوی خیلی از تیمای متوسط اصلا به مهاجم نوک نیازی نداریم.کاری که اسپانیا کرد.ولی واسه بازی با تیمای بزرگ و پر مهره مثل سیتی مهاجم نوک خیلی مهمه چون واقعا باید از موقعیتای نصفه و نیمه گل بسازه
نهایتا من که اطلاعات نخصصی خیلی کمی دارم احساس می کنم به عنوان یه هوادار فقط باید حمایت کنیم و اعتماد به نفس بازیکنامون رو نبریم زیر صفر !!
به هر حال امیدوارم تیم تو نوک حمله تقویت بشه

مهرزاد در 3/11/1392 | 11:39 گفت:


دوستان اون نوشته ای که اقای مصطفی کاظمی نوشت خوندین؟ بدون نظر شخصی بود و بسیاز زیبا.
اما این بنده ی حقیر که علم فوتبالم زیر صفره حرفم اینه:در این که در نبردهای هوایی خیلی خوبه و توپو نگه می داره تا بازیکنا بیان شکی نیست ولی واسه ارسنال چند تا گل زد یا با سر زد(فکر کنم یکی البته تو این فصل)؟ موقعیت گل برای دیگران ایجاد کردن خیلی خوبه ولی کار مهاجم نوک گل زدنه 23 شانس جدی گل زنی فقط 9 تا رو گل کنه!؟
رمسی این همه وقت که مصدوم شد و هافک دفاعیه اختلاف گلش با جیرود فقط یکیه.تازه گل های رمسی خیلی قشنگ تر و سخت تر بود.یا والکات کلا چند تا بازی کرد چند تا گل زد؟ اون بازی که والکات نوک بود چه قدر واسه خودش موقعیت ایجاد کرد؟(درسته که اون بازی نتونست گل بزنه) یا پارسال والکات بیشترین گل زد(چند تا بازی هم که داخل نبود)
اگه قراره مهاجم نوک نقش پاسور یا موقعیت درست کن واسه بقیه باشه خواه یه هافک بیاد!
احساس می کنم خیلی از جاها هافک ها چون می دونن جیرود سرعت لازم یا پا به توپ بودن نداره بهش پاس نمی دن در صورتی که اگه یکی مثل فن پرسی بود الان بیشترین گل زده ی فصل واسه اون بود تا واسه سوارز.

در ضمن اگه ونگر دوست داره با یه وینگر بازی کنه که معمولا هم والکات هست, دلیلی بر ضعف پولدی نیست.در قدرت شوت هم که کسی شک نداره.بعد از 4 ماه امد تو 30 دقیقه نتیجه ی بازی تغییر کرد.یا بازی اخر چند دقیقه بعد از اومدن توپش خورد به تیرک. من نمی دونم می تونه تو نوک بازی کنه یا نه پس نباید جیرودو باهاش اصلا مقایسه نکنین.(کسی که تو بایرمونیخ بازی می کرد و وینگر تیم ملی المان احترامش خیلی بیشتر از این حرفاست.)سطح پولدی خیلی ازش بیشتره.

(( فقط عیب جیرود اینه که موقعیت زیاد خراب می کنه؟!!خسته نباشید پس اگه ویلشر هم نتونه خوب پاس بده باید بگیم فقط خوب پاس نمی تونه بده اما جنگنده بازی می کنه)) بابا کار اصلی جیرود گل زدنه واقع حرفم غیر منطقیه؟

mehdi در 3/11/1392 | 11:27 گفت:

با سلام. ممنون بابت مقاله.
اما یه نکته. ژیرو نه سوهان روحه و نه توفیق اجباری.اگه دقت کرده باشین با قدرت سرزنی که داره باعث میشه که تمام توپ های رو که دروازه بان میفرسته، اکثرشو ژیرو سر میزنه و با این کار به حفظ توپ کمک می کنه. علاوه بر این بارها و بارها دیدیم که بازیکنای دیگه موقعیت های خوبی رو خلق کرده به عنوان مثال تو بازی با دورتموند توپی رو که اوزیل سانتر کرد اگه کسی غیر از ژیرو بود نمی تونست سر بزنه و اکه همین سر زدن نبود شاید ما آلان توی لیگ اروپا بودیم. یا سوپر پاسکاری که با ویلشر تو بازی با نوریچ کردن که به یکی از زیباترین گلها تبدیل شد.
تازه ژیرو در فاز دفاعی هم خیلی موثره و روی توپ های ارسالی روی دروازه خوب عمل میکنه.یادتون هست که تو بازی با تاتنهام چقدر تو دقایق آخر فشار میاوردن و اگه توپی رو که سولدادو زد به بازوی ژیرو نمی خورد، شاید ما سه امتیاز اون بازی رو نداشتیم.
و چندین و چند اگر دیگه.
نکته ای که هست اینکه فکر نمیکنم ونگر مهاجم درجه یک بخره و ما باید به همین قانع باشیم. اما اگر ما با دو مهاجم (حتی هم سطح خودش) در کنارش بازی کنن خیلی از نقاط ضعف اون پوشش داده میشه....
ببخشید زیاد شد. ممنون.........

حسن ویلشر در 3/11/1392 | 10:24 گفت:

ددددددددددددددییییییییییییییسسسسسسسسسسس لایک{از بیکاری}

حسن ویلشر در 3/11/1392 | 10:17 گفت:

قدرت بدنی فوق العاده ش بسیار به درد ارسنال میخوره در ضمن فوق العاده توپو حفظ میکنه و گاها سوپر پاس میده و ضربات محکم و استاد ضربه با سره...اما پا به توپ و سرعتش در حد فاجعه س.اما ژیرود رو با پستایی که مشکل داریم راستو چپ{سانیا و ناچو}ژیرود خیلی خیلی خیلی بهتره.اما ژیرد در حد تیم قهرمان نیست و باید یه مهاجم 6دانگ بگیریم یکی مثه رابین و کاوانی ونگردو{که 6دانگ باشه}

HAMED toopchi در 3/11/1392 | 10:06 گفت:

بیشین بینیم باو. الویه ژیرو با همه چلاق بودنش از تو قابل تحمل تره. اه اه اه. یه دیسلایک الان بهت میدم حالت جا بیاد

URAHARA KISUKE در 3/11/1392 | 09:22 گفت:

دربیابان لنگه کفشی غنیمت است........

علیرضا در 3/11/1392 | 02:51 گفت:

من خودم به شخصه کاراکتر ژیرو رو دوست دارم واز تلاشی که میکنه لذت میبرم ولی سبک بازی ژیرو به این آرسنال نمیخوره.ما هافبکایی داریم که همه سریع و تکنیکین پس مهاجمی میخوایم که اونم سریع و تکنیکی باشه یکی مثل سوارز که ژیرو این مشخصه هارو نداره.
به هر حال در حال حاضر ژیرو بهترین مهاجم نوکیه که داریم و مشخصه های خوبی مثل حفظ توپ خوب و بازی ترکیبی عالی و،قدرت سرزنی بالاو...رو تو خودش داره.فقط امیدوارم یکم دقتشو ببره بالاتر و به فرم اول فصلش برگرده

محسن عاشوری در 3/11/1392 | 02:20 گفت:

همین قسمت از نوشته ی دوست عزیزمون نشون میده که چرا ژیرو فیکسه..:
((حضور مهاجمی همانند ژیرو و قدرت هدزنی بالا برای ایجاد توازن ضروری است پس باید هواداران از همین حالا فکر مهاجمینی همانند سوارز و یا آگرو را از سر خارج کنند مگر اینکه ونگر تصمیم بگیرد هافبکی همانند پوگبا یا توره را در کنارش جذب کند که با توجه به تعدد هافبک های آرسنال بسیار دور از ذهن می باشد.))

عیب ژیرو اینه که خیلی موقعیت هدر میده و این هدر دادنا تو بازیهای بزرگ میتونه عین سم باشه برا تیم...

رضا T در 3/11/1392 | 00:17 گفت:

میدونین آخرش چی میشه!2سال دیگه که بازیش شاخ شد میزاره میره میگه اینا از اولم در حد من نبودن!شوخی کردم ولی با اینکه بازیکنه تاپی نی دوسش دارم.
به قول یکی از بچه ها این تقصیره جیرو نیس.تقصیر کساییه که آوردن به عنوان مهاجم فیکس تو این تیم!

میثم محمودی در 2/11/1392 | 23:52 گفت:

ژیرود اصلا خوب نیست تا اینجای کار 60 شوت زده ولی از این 60شوت 9 تا گل زده تو لیگ برتر
ولی مهاجمان دیگه خیلی کمترش شوت زدن ولی بشترش گل زدن
امار خوب ژیود فقط فقط بخاطر هافبک های خوبیه کی پشت سرشن

hamid saadi در 2/11/1392 | 23:40 گفت:

اما بحث ژیروید.راستشو بخواید ژیروید خوبه.
اما برای شرایط کنونی آرسنال نه.
الان ما بیشتر از اینکه به تولید و رشد بازیکنها نیاز داشته باشیم نیاز داریم که جام بیاریم .
و برای این کار یک گلزن تمام عیار رو لازم داریم.
کسی که به علاوه فاکتورهایی که ژیروید داره یک تمام کننده قهار باشه.
یه چیزی مثل کاوانی. یا زلاتان.

اما من هنوز هم نظرم درباره ژیروید مثبته و در چند سال آینده مشکل گلزنیش هم حل میشه ولی ما 9 سال حسرت جام خوردیم پای این قبیل بازیکنها تا بازیکن کامل بشن.
بهم بگین چی نسیبمون شد.
9سال بی جامی و لیست بلندبالای خائنین

علی در 2/11/1392 | 23:36 گفت:

من با همه دسوپا چلوفتگیش عاشقشم
جدا خانوم مدیر عاشقشم
اصن محشره ه ه ه ه ه ه ه ه ه

علی افرایی در 2/11/1392 | 23:32 گفت:

جالبه ولی مهاجم میخوایم شدید

علی افرایی در 2/11/1392 | 23:31 گفت:

جالبه ولی مهاجم میخوایم شدید

hamid saadi در 2/11/1392 | 23:20 گفت:

من اولین بازدید کننده بودم.
والا به نام خدا.الات احساس خیلی خوبی دارم.میخوام از همینجا از همه دوستان تشکر کنم از همه مسئولین
از معلمهای دوران کودکی از استاد ژورو عزیز و ارادتمند همیشگیش حامد.
من حرف خاصی ندارم.