نذارید دیوارمون بریزه !!!

نویسنده: Vishka

وبلاگ من
نویسنده: Vishka
ویشکا هستم و از فصل 2001 هوادار آرسنالم. به کانال و اینستاگرام تیم بانوان آرسنال حتما سر بزنید @arsenalwfc_fans
کل بازدید: 120,087 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

نذارید دیوارمون بریزه !!!

با سلام به دوستای گل آرسنالی

 






بی مقدمه . خیلی شیک و رسمی می خوایم بریم سر اصل مطلب:S_13:

اصل مطلب کجاست ؟:S_21:

دیواری که شاید یکسالی میش حالش خوب نیست . خودمون بیمارش کردیم . با سهل انگاری هامون . دیوارمون اگه همینجوری پیش بره تابستون امسال جمع میشه . یا اینکه ازین شکل صمیمانه ش دور میشه و تغییرات گسترده ای توش ایجاد میشه که ارتباط بین دوستان به حداقل برسه .:S_18:

 

داریم کم کم نشون میدیم اگه برامون قانون نذارن می تونیم راحت از خط مرزها عبور کنیم .:tasof

 



نمیدونم کی عضو این سایت شدید . سه ساله ، دو ساله ، یکساله چندماهی یا یک هفته ؟

 مهم اینه که تو الان عضو سایت کانون هوادارانی . اینجا سایت همه ی ماست . دوست داریم وقتی میایم کانونمون آرامش داشته باشیم . روحیمون عوض شه . گرفتاری های روزمره مون رو برای چند دقیقه فراموش کنیم .

 

صفحه ی اصلی سایتمون که میایم اخبار به روز تیم رو بخون و نظراتمون راجع به اخبار تیممون رو تو پست بلاگ ها بیان کنیم .

ولی دیوار رو زدن برای چی ؟::s_96:

 

برای اینکه یه جایی هم باشه از فوتبال بزنیم بیرون . با هم آشنا بشیم . مشورت داشته باشیم .راجع به مشکلاتمون درد دل کنیم خلاصه اینجا رو گذاشتن که جمع آرسنالی ها با هم تو احساساتشون شریک بشن . تو غم و شادی هاشون .:S_2:

 

ولی گاهی وقتا دیگه حساب کار از دست ما در میره . به نظر من هر خونه ای باید قوانین و مقررات خودش رو داشته باشه .

قانون ها از نظر ما آدما دست و پا گیرن ولی نبودشون هم دردسر سازه .  :S_24:

 

من یکی از ناظران دیوارم .  با مشورت و هماهنگی با دیگر  ناظرین تصمیم بر این شد  از امروز قوانین دیوار رو اینجا تو این بلاگ مکتوبش کنیم .چون واقعا جای خالی این قوانین رو همه احساس می کنیم .:S_4:

 

-روی دیوار آرسنال نباید جای بحث های سیاسی باشه . در صورت دیدن هر کامنت سی یا سی برخورد قاطع با کابراها میشه

- سایت آرسنال سایتیه برای جمع شدن تمامی ایرانی های آرسنالی . پس روی دیوار آرسنال نباید شاهد بحث های قومی و نژادی ، تبعیض جنسی باشیم .


- هدف ما این نیست که محیط دیوار محیط خشک و بی روحی باشه . شوخی و خنده از نشانه های محیط سالمه ولی این شوخی ها نباید در حدی باشند که مخاطب سوم شخصی که پا به محیط دیوار میگذاره احساس ناخوشایندی از جو سایت داشته باشه

- روی دیوار از این  به بعد  با بی احترامی و توهین به دیگر کاربران به شدت برخورد میشه . هیچ کاربری بر دیگر کاربری ارجیحیت نداره .

- کاربرانی که دو با چند یوزر وارد سایت میشوند و روی دیوار با چند یوزر کامنت می گذارند در صورتی که قصد فریب اذهان عمومی را داشته باشند و شناسایی شوند مورد برخورد از جانب ناظرین سایت قرار می گیرند .

- کامنتهایی که در آن الفاظ نامناسب به کار رفته باشند یا کامنت های دو پهلو که بتوان از آنها برداشت های نامناسبی داشت به صلاحدید ناظرین حذف میشوند و در صورت تکرار مداوم این نوع کامنت ها توسط یک کاربران با کاربر فوق برخورد می شود .

 

اینا چیزایی بود که به ذهن من رسید . دوست دارم نظرات شما رو هم بدونم .:S_9:

 

دوست دارم با رعایت این قوانین دیواری داشته باشیم با کاربرانی همبسته . متحد . با محیطی شاد و خاطره بر انگیز .

دوستی هاتون رو دیوار پابرجا . دلتونم شاد . شوخی کنید بخنید . شاد باشید ولی با رعایت خطوط قرمز . با احترام به همدیگه:S_2:

 

اگر دوست دارید دیوارمون به همین صورت و به همین شکل تو سایت باقی بمونه باید با هم در سالم بودن محیطش همکاری کنیم .

 

 یعنی ما ناظرین و شما کاربران عزیز:S_9:

 

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ناصر در 13/3/1393 | 18:45 گفت:

باید خود کاربران دست به دست هم بدن و فردی که از این الفاظ استفاده میکنه رو یه طورایی نصیحت و در صورت ممانعت از قانون طردش کنن.
اگه بشه کامنت های فرستاده شده ویرایش بشه،لایک بشه یا گزارش برای مدیران بشه هم خیلی موثره.
یه طورایی قوانین جامع و کامل به همراه پلتفرم سایت با این توانایی ها،جاشون خیلی خالیه.

Vishka در 11/3/1393 | 22:00 گفت:

افسون جان اون تبعیض جنسیتی رو اضافه کردم .

یه نکته دیگه می مونه اینه که کابرای با سابقه باید همیار کاربران جدید باشن و راهنمای اونها گاها دیده شده چون یک نقفر سابقه ی زیادی داره خودش رو از بقیه ارجح میدونه

اینجا ارجحیت سنی هم خیلی شاهدش بودیم . چون سن یکی بالاتر هست که نباید توهین به کاربر دیگر کنه و بگه من بزرگترم هر چی بگم حق هست و احترامم واجب

علی ارشدی در 11/3/1393 | 20:26 گفت:

سید@ این که تو قوانین مثلا ذکر بشه کل کل ممنوع صورت خوشی نداره

چیزی که مشخصه اینه که بی احترامی در هر قالبی که باشه ممنوعه چه در بیان نظر در نحوه مورد بازی تیم تو یه مسابقه چه در قالب کل کل دو نفر با هم دیگه

علی ارشدی در 11/3/1393 | 20:01 گفت:

افسون خانم ما از این فان ها نمیخوایم از خیرش بگذریم راحت تریم چون متاسفانه اولش همین طور که شما میگین فان بود ولی بعد دیگه خیلی خیلی فان شد و از حدش گذشت

محمد در 11/3/1393 | 17:52 گفت:

من خودم طرفدارتم http://arsenal.ir/images/smile/12.gif
درود برخوبیhttp://arsenal.ir/images/smile/12.gif
درود بر اتحادhttp://arsenal.ir/images/smile/12.gif
درود بر آدم های پاکhttp://arsenal.ir/images/smile/12.gif

زنده باد آرسنال و طرفدارانشانhttp://arsenal.ir/images/smile/12.gifhttp://arsenal.ir/images/smile/12.gif

نیما در 11/3/1393 | 16:21 گفت:

هر چی و کی که هستید
قهرید یا اشتی
فرقی نمی کنه مهم اینه که هممون یه نقطه مشترک داریم و اون اینه که طرفدار ارسنالیم
و اینجا هم سایت کانون هواداری ارسناله و بحث ها فقط باید معطوف به ارسنال بشه
پس نباید وقت خودمونه الکیه هدر بدیم اگه مدیرا تصمیم به وضع قوانین گرفتن باید بهشون احترام گذاشت و کمکشون کرد چون هر چیزی نیاز به قانون داره تا انسجام داشته باشه و عملی بشه وحقوق همه در اون رعایت بشه و تبعیضی در کارنباشه

محسن عاشوری در 11/3/1393 | 15:50 گفت:

من کاملا با خانم افسون موافقم

افسون در 11/3/1393 | 15:47 گفت:

ویشکا جان سه ماهی هست عضو سایتم ولی هر روز که اومدم تضاد رفتارها رو تو کاربرا دیدم .

یه روز قهرن یه روز همون ها فدای هم میشن !!! به عنوان یه کاربر جدید محیط دیوار برام شبیه به فیس بوک بود تا دیوار سایت آرسنال .

من خودم وقتی سلام اول رو دادم رفتاری باهام شد که گفتم خدافظی کنم بهتره .

اینجا تو بندها قوانین بندی رو اضافه کن تبعیض جنسیتی هم نداریم !

والا اگر میدونستم با نام کاربری یه پسر ثبت نام می کردم و راحت بودم .


پستت به جا بود . حمایت می کنم .


هر چند که خودم هم تو کل کل ها شرکت می کردم ولی سعی داشتم توهینی به طرف مقابل نباشه و کل کل هام فقط جنبه ی فان داشت .

به نظر من اگر کل کل ها با طرفی باشه که ظرفیت داشته باشه . خیلی هم شیرینه

من اسمش رو کل کل نمی گذارم . اسمش هست فان

از تو و دیگر ناظرین هم میخوام اگر حرفی میزنید پاش باستید . نه اینکه الان بگید قانون اینه و باز کوتاه بیاید و بگید یه فرصت دیگه می دیم برای جبران مافاتتون

محسن عاشوری در 11/3/1393 | 15:45 گفت:

سایت طرفداری : آرسنال با " لویک رمی " مهاجم فرانسوی نیوکاسل به توافق رسید.

آماده است تا با مبلغ 10 میلیون پوند به آرسنال بپیوندد .. این مهاجم 27 ساله موفق شد در این فصل 14 گل برای نیوکاسل به ثمر برساند.

majid r در 11/3/1393 | 15:27 گفت:

- کامنتهایی که در آن الفاظ نامناسب به کار رفته باشند یا کامنت های دو پهلو که بتوان از آنها برداشت های نامناسبی داشت به صلاحدید ناظرین حذف میشوند و در صورت تکرار مداوم این نوع کامنت ها توسط یک کاربران با کاربر فوق برخورد می شود .
==========
من ک هر موقع اومدم رو دیوار اینو دیدم!!!

سید محمد رضا در 11/3/1393 | 14:53 گفت:

یکی الان موضع مدیریت سایت در مورد کل کل رو صریح بیان کنه ,بعدم داخل پست ذکرش کنه , دیشب کل کل پذیرفته شده بود , بعد از لیسته پذیرفته شده ها رفت بیرون , اگه ممنوع هست کاملا شفاف داخل پست بیانش کنید.

Vishka در 11/3/1393 | 14:06 گفت:

علی @

علی جان تمام فرمایشاتت متین بود ولی مجبور بودم چون لحنت یه کم تند بود پاک کنم نظرت رو

ولی کاملا بهت حق می دم . انشالله که دیگه شاهد اون روزها نباشیم . و روزای قشنگ برگردن

حالا اگر دوس داری نظرت رو با لحن ملایم تری برامون بذار

Vishka در 11/3/1393 | 13:56 گفت:

نقل قول : دیوار هیچ مشکلی نداره .این ماییم که داریم سخت میگیریم و جو میدیدم
اگه دیدتونو تغییر بدین متوجه میشین


میشه یه مثال از نقض قوانین بزنی؟


پاسخ شما :
نه مریم جان . تو متن کار نبودی این مدت . نمیخوام سر بحث رو اینجا باز کنم .

این چند ماهه اتفاقاتی افتاد که من شخصا شاید چند روز سه ساعت وقتمو گذاشتم که دعوا رو جمع کنم . یا کامنتای توهین آمیز بعضی کاربرا رو پاک کنم.

این چند روز خیلی از کاربرای تازه وارد رو از دست دادیم چون نتونستن بعضی توهینهایی که بهشون رو دیوار شد رو تحمل کنن.

دلایلش رو برات مسیج کردم اینجا نمی خوایم موشکافی کنیم .

تا دلت بخواد برات مثال از نقض قوانین داریم متاسفانه

Vishka در 11/3/1393 | 13:53 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : اشکال دیوار کاملا بدیهیه ولی نمیدونم چرا کسی بش توجه نکرده!!!اونم اینه که وقتیxخطاب بهyمیگه:... !این پیام نباید اون گوشه واسه همه معلوم بشه اصلا دلیلی نداره من بدونم کهxبهyچی گفته اما وقتی همون xیه چیزیو میخاد سرگشاده بگه واسه همه قابل دیدن باشه!دیگه اینقدم قوانین احتیاج نداره اونطوری!به همین سادگی.

پاسخ شما : چون جواب از من خواستی بهت بگم رضا که این دست من نیست . امکانات دیوار رو من یا علی ارشدی یا حمید فرازی که طراحی نکردیم .

این پیشنهادت دقیقا همون اتفاقی هست که تو فروم هایبوری و کافه سرخا و خیلی فروم های دیگه شاهدیشم .

و همون تغییریه که به احتمال زیاد قراره تابستون روی دیوار اعمال بشه

البته باید بگم مزیت هایی داره که همین تنش ها رو کم می کنه

و البته باید بگم صمیمیت و آشنایی که بین دوستان اینطرف هست اونجا به خاطر برخورد کمتر شاهدش نیستیم .


ولی احتمال زیاد همین اتفاق اینجا هم میوفته


پاسخ شما : خوب مرسی از جوابتون.من فکر میکردم همین سه تایی که نام بردید هم مدیر هستن!پس با این وجود تنها مدیر سایت آقا آرمان هستش!درسته؟!


پاسخ شما : بله تنها مدیر سایت آرمان هستش

مریم تجدد در 11/3/1393 | 13:40 گفت:

دیوار هیچ مشکلی نداره .این ماییم که داریم سخت میگیریم و جو میدیدم
اگه دیدتونو تغییر بدین متوجه میشین


میشه یه مثال از نقض قوانین بزنی؟

alireza در 11/3/1393 | 13:33 گفت:

- روی دیوار از این به بعد با بی احترامی و توهین به دیگر کاربران به شدت برخورد میشه . هیچ کاربری بر دیگر کاربری ارجیحیت نداره
__________________________________
- کاربرانی که دو با چند یوزر وارد سایت میشوند و روی دیوار با چند یوزر کامنت می گذارند در صورتی که قصد فریب اذهان عمومی را داشته باشند و شناسایی شوند مورد برخورد از جانب ناظرین سایت قرار می گیرند .
_________________________
- کامنتهایی که در آن الفاظ نامناسب به کار رفته باشند یا کامنت های دو پهلو که بتوان از آنها برداشت های نامناسبی داشت به صلاحدید ناظرین حذف میشوند و در صورت تکرار مداوم این نوع کامنت ها توسط یک کاربران با کاربر فوق برخورد می شود .


من نمیخام نظر بلند بالایی بدم فقط تو یکی دو خط بگم از نظر من اگه این سه موردی که من جدا کردم از پست ویشکا عملی بشه جو دیوار خود به خود اصلاح میشه

حمید فرازی در 11/3/1393 | 13:33 گفت:

فکر میکنم دیگه توضیحات لازم داده شد اما درمورد وضعیت کلی سایت:

از زمان روی کار اومدن بلاگ ها و دیوار تا حالا کاربرای زیادی به جمعمون اضافه شدن، شاید خیلیا اون موقع نبودن و از مشکلاتی که تو این دوره داشتیم بی خبر باشن اما توی دو سال اخیر یه هدف بلند مدت داشتیم که با توجه به اتفاقات و یک سری مسائل به طور نسبی پیشرفت خوبی داشتیم.

ولی مطمئناً تا رسیدن به اون نقطه ایده آل راه زیادی در پیش داریم که این امر فقط با کمک و همکاری تک تک اعضای سایت میسر خواهد شد و امیدوارم همه شرایط رو درک کنند.


درمورد تغییرات سایت باید بگم که کار آسونی نداشتیم، تابستون قبل پروژه اول تغییرات که قالب جدید و نزدیک کردن کانون به سایت رسمی باشگاه بود انجام شد، یه سری تغییرات دیگه هم بود که اگه خدا بخواد به زودی اجرا میشن.

خود ما هم از نواقص موجود آگاهیم، تمام موارد و قوانین بر اساس نظرات خود کاربرا و هم فکری مدیرا تنظیم شده شده و از اینجا به بعدش تا حدود زیادی به عهده آرمان هست که باید اجراشون بکنه و قول داده که قبل از شروع فصل جدید این موارد رو هم عملی کنه.

رضا T در 11/3/1393 | 13:28 گفت:

نقل قول : نقل قول : اشکال دیوار کاملا بدیهیه ولی نمیدونم چرا کسی بش توجه نکرده!!!اونم اینه که وقتیxخطاب بهyمیگه:... !این پیام نباید اون گوشه واسه همه معلوم بشه اصلا دلیلی نداره من بدونم کهxبهyچی گفته اما وقتی همون xیه چیزیو میخاد سرگشاده بگه واسه همه قابل دیدن باشه!دیگه اینقدم قوانین احتیاج نداره اونطوری!به همین سادگی.

پاسخ شما : چون جواب از من خواستی بهت بگم رضا که این دست من نیست . امکانات دیوار رو من یا علی ارشدی یا حمید فرازی که طراحی نکردیم .

این پیشنهادت دقیقا همون اتفاقی هست که تو فروم هایبوری و کافه سرخا و خیلی فروم های دیگه شاهدیشم .

و همون تغییریه که به احتمال زیاد قراره تابستون روی دیوار اعمال بشه

البته باید بگم مزیت هایی داره که همین تنش ها رو کم می کنه

و البته باید بگم صمیمیت و آشنایی که بین دوستان اینطرف هست اونجا به خاطر برخورد کمتر شاهدش نیستیم .


ولی احتمال زیاد همین اتفاق اینجا هم میوفته


پاسخ شما : خوب مرسی از جوابتون.من فکر میکردم همین سه تایی که نام بردید هم مدیر هستن!پس با این وجود تنها مدیر سایت آقا آرمان هستش!درسته؟!

Vishka در 11/3/1393 | 13:05 گفت:

نقل قول : عجب جذبه ای دیییییییییی
حالا به دور از شوخی ویشکا من خودم تو سایت چندان نمیام چون خبرارو از سایت خود ارسنال یا sky میخونم بیشتر رو دیوارم و ثابت باید بگم بیشتر بحث ما رو بند سوم هست.من کامل اعتقاد دارم این شوخی و کل کل در صورتی که درش بی احترامی نباشه لازمه باعث دوستی بیشتر و گرم شدن رابطه ها میشه در صورت درستش
اما مهم ترین مسئله که یادت رفته و بسیاری از مشکلات ناشی از اینه که باید تذکر داده بشه که وقتی به فرض چند تا دوست با هم دارن شوخی یا کل کل میکنن یه عده که از شرایط اگاه نیستن با مداخله جو رو خراب نکنن اگر هم مشکلی یا حرفی بد هست از نطرشون به مدیرا بسپارن رگشون بیرون نزنه این باعث مشکل هست برای مثال اگر s-g -z-a دارن شوخی میکنن اگر x ای خوشش نیومد یا به نطرش بد اومد باید کار خودشو کنه رو دیوار نه مداخله تو این کار و این کارو به مدیرا بسپاره اگه مناسب نبو اونا رسیدگی کنن ok
حالا این بند رو اضافه کن سریع


پاسخ شما : ما همیشه می گیم که اگر حرفی کاربری رو آزرده کرد به مدیران خصوصی گزارش کنه تا بهش رسیدگی بشه و شخصا برخورد نکنه .

اینم اضافه کنم ما اجازه نداریم راجع به کامنتای دیگر کامنتا قضاوت شخصی کنیم . عقاید هر کس باید مورد احترام قرار بگیره و اگر با عقاید دیگر کاربری مشکل دارید با کمال احترام باید در مورد اختلاف نظرها صحبت بشه .

نه اینکه صرفا چون مثلا من دوست ندارم حرف فلان نفر رو برم هر تهمتی دلم خواست بزنم و کاربر از سایت بیرون کنم .

متاسفانه دیوارمون شده دو جبهه . اگر با فلان گروهی نباشی باید از سایت بری بیرون

یا متهمی به خیلی مسائل خاص . اینجور مسائل دیگه رو دیوارمون نباید جا داشته باشه

Vishka در 11/3/1393 | 12:58 گفت:

نقل قول : نقل قول : اشکال دیوار کاملا بدیهیه ولی نمیدونم چرا کسی بش توجه نکرده!!!اونم اینه که وقتیxخطاب بهyمیگه:... !این پیام نباید اون گوشه واسه همه معلوم بشه اصلا دلیلی نداره من بدونم کهxبهyچی گفته اما وقتی همون xیه چیزیو میخاد سرگشاده بگه واسه همه قابل دیدن باشه!دیگه اینقدم قوانین احتیاج نداره اونطوری!به همین سادگی.

پاسخ شما : آفرین ,مدت هاست همین رو میخوام بگم , احتمالا مورد توجه بقیه قرار نمیگیری , چون اصرار دارن شلوغ کاری کنن.


پاسخ شما :
محمد رضا جان اجازه بده دوستامون دارن نظراتشون رو میگن و ما هم جواب می دیم دیگه خواهشا انقدر زود قضاوت هم نکن

ما پست گذاشتیم که نظرات دوستان رو بدونیم .

ما داریم هی دعوت می کنیم به تنش کمتر

امروزم در خفی یه اقداماتی انجام شده . نمیدونم چرا اصرار داری نمیخوایم کاری کنیم .

حالا که داریم اقدام می کنیم چرا انقدر نیش و کنایه می زنی برادر .

Vishka در 11/3/1393 | 12:54 گفت:

نقل قول : اشکال دیوار کاملا بدیهیه ولی نمیدونم چرا کسی بش توجه نکرده!!!اونم اینه که وقتیxخطاب بهyمیگه:... !این پیام نباید اون گوشه واسه همه معلوم بشه اصلا دلیلی نداره من بدونم کهxبهyچی گفته اما وقتی همون xیه چیزیو میخاد سرگشاده بگه واسه همه قابل دیدن باشه!دیگه اینقدم قوانین احتیاج نداره اونطوری!به همین سادگی.

پاسخ شما : چون جواب از من خواستی بهت بگم رضا که این دست من نیست . امکانات دیوار رو من یا علی ارشدی یا حمید فرازی که طراحی نکردیم .

این پیشنهادت دقیقا همون اتفاقی هست که تو فروم هایبوری و کافه سرخا و خیلی فروم های دیگه شاهدیشم .

و همون تغییریه که به احتمال زیاد قراره تابستون روی دیوار اعمال بشه

البته باید بگم مزیت هایی داره که همین تنش ها رو کم می کنه

و البته باید بگم صمیمیت و آشنایی که بین دوستان اینطرف هست اونجا به خاطر برخورد کمتر شاهدش نیستیم .


ولی احتمال زیاد همین اتفاق اینجا هم میوفته

Vishka در 11/3/1393 | 12:49 گفت:

میلاد رضایی @ پیشنهادی که دادی همون چیزیه که مدتهاست تو ذهن منه . فکر می کنم اکثر سایتها همچین قوانینی رو دارند

ولی یه در خواستی دارم انقدر در مورد هم قضاوت نکنید اینجا هر کسی آزاده با هر کس دلش می خواد حرف بزنه .

نمی تونید بگید نه هیچ جنس مذکری حق نداره بره رو دیوار جنس مونثی .

مطمئن باش هر کس قصد و نیت بدی داشته باشه انقدر چت روم هست انقدر امکانات ویچتو واتس آپ و یاهو هست که که کسی برای نیت بد نمیاد رو دیوار .


لطفا این مسائل را روی دیوار دیگه مطرح نکنید چون میشه جز همون بند بی احترامی به مخاطب .

رضا T در 11/3/1393 | 12:34 گفت:

نقل قول : نقل قول : اشکال دیوار کاملا بدیهیه ولی نمیدونم چرا کسی بش توجه نکرده!!!اونم اینه که وقتیxخطاب بهyمیگه:... !این پیام نباید اون گوشه واسه همه معلوم بشه اصلا دلیلی نداره من بدونم کهxبهyچی گفته اما وقتی همون xیه چیزیو میخاد سرگشاده بگه واسه همه قابل دیدن باشه!دیگه اینقدم قوانین احتیاج نداره اونطوری!به همین سادگی.

پاسخ شما : آفرین ,مدت هاست همین رو میخوام بگم , احتمالا مورد توجه بقیه قرار نمیگیری , چون اصرار دارن شلوغ کاری کنن.


پاسخ شما : نه آقا چی توجه نمیکنن!مدیرا سایت و نویسنده بلاگ من جوابمو میخوام هآ

سید محمد رضا در 11/3/1393 | 12:12 گفت:

نقل قول : اشکال دیوار کاملا بدیهیه ولی نمیدونم چرا کسی بش توجه نکرده!!!اونم اینه که وقتیxخطاب بهyمیگه:... !این پیام نباید اون گوشه واسه همه معلوم بشه اصلا دلیلی نداره من بدونم کهxبهyچی گفته اما وقتی همون xیه چیزیو میخاد سرگشاده بگه واسه همه قابل دیدن باشه!دیگه اینقدم قوانین احتیاج نداره اونطوری!به همین سادگی.

پاسخ شما : آفرین ,مدت هاست همین رو میخوام بگم , احتمالا مورد توجه بقیه قرار نمیگیری , چون اصرار دارن شلوغ کاری کنن.

رضا T در 11/3/1393 | 12:09 گفت:

اشکال دیوار کاملا بدیهیه ولی نمیدونم چرا کسی بش توجه نکرده!!!اونم اینه که وقتیxخطاب بهyمیگه:... !این پیام نباید اون گوشه واسه همه معلوم بشه اصلا دلیلی نداره من بدونم کهxبهyچی گفته اما وقتی همون xیه چیزیو میخاد سرگشاده بگه واسه همه قابل دیدن باشه!دیگه اینقدم قوانین احتیاج نداره اونطوری!به همین سادگی.

Lotfali khan zand در 11/3/1393 | 12:06 گفت:

نقل قول : نقل قول : میگم ویشکا میشه یه خورده در مورد قهر کردنای گاه و بی گاهت توضیح بدی؟ البته اگه فضولی نیستش! دقیقا چی میشه که قهر میکنی گاهی؟ ببخشیدا!
راستی دیوار باید open باشه به نظر من! هر چند کلا خیلی کم دیوار میام متاسفانه

آواتارتم نشون میده بچه ها رو دوس داری خیلی! اره؟


پاسخ شما : الان من قهرم مگه ؟

الان کاملا آشتیم . خب تو به قول خودت کم میای دیوار دقیقا خبر نداری اخیرا چه اوضاع و احوالی داشتیم .

همین آزاد گذاشتن دیوار شد دردسر

آره خیلی نی نی تپلی دوس دارم دختر جک ویلشره


پاسخ شما : خواهرزاده من از بچه ویلشر هم تپل تره هم خوش گل تر
خخخخخخ

nima در 11/3/1393 | 11:35 گفت:

من دوتا نظر دارم ک خودم اولی رو ترجیح میدم ولی چون میدونم شماها ترجیح نمیدین پس نظر دومم میذارم!!!
من نظرم اینه ک *سایت کانون هواداری آرسنال* اصلا احتیاجی ب دیوار نداره!!!دیوار میخوایم بریم ی جای دیگ مثه لاین و واتس آپ گروه بسازیم اسمشم میذاریم دیوار دیگ اونجام قانون نمیخواد هر کی خواست میره اونجا هرکیم نخواست نمیره ک ناراحتی و دعوا پیش نیاد دیگ چون دل بخواهی بوده!ولی کسی ک اینجا عضو میشه دیگ باید تمام این حرفا و دعواها رو ب زور تحمل کنه!!!چون میدونم همه با این نظر مخالفت میکنن پس نظر دوممو(در صورت وجود داشتن دیوار) میگم!
بنظرم دیوار با قانون دیگ اون دیواری نمیشه ک همه انتظارشو دارن ولی بخاطر مسائلی ک ب وجود اومد و بازم با ادامه این روند ب وجود خواهد اومد متاسفانه باید با قوانین ادامه بدیم!!بنظرم دیوار با قانون بهتر تا این ک با همین روند ادامه بدیم!من موندم یکی ک تازه عضو میشه میاد رو دیوار چی فک میکنه درباره این دیوار!!!
میای دیوارو نگا میکنی میبینی قشنگ 3/4 کامنتاش یکی افتاده جون یکی دیگ یا از اینجور مسائل!!!

masoud mahmudpur در 11/3/1393 | 09:04 گفت:

من کاری نداریم دقیقا چیکار میکنید!فقط تو رو خدا بچه ها رو محدود نکنید که بزرگترین خوبی این سایت همین آزادی داشتنش هست!کلا میگم به دیوار دست نزنین همینجوری خوبه

Vishka در 11/3/1393 | 08:24 گفت:

حاکم 26 و رضا @

در مورد چند یوزره بودن کاربرا خودم دو سه موردی رو کشف کردم . همچین چیز عجیبی نیست . یک نفر مثلا اشتباهی کرده بن شده باز یه کاربری ساخته با نام یا حتی جنسیتی دیگه اول بدون حاشیه تو سایت بوده بعد دردسر ساز شده .


یا کابری داشتیم بن هم نشده بوده صرفا عده ای از وجودش ناراضی بودن یا هر دلیل دیگه ای کاربری دوم ساخته با نام دیگه و این میشه توهین به دیگر کاربرا .

Vishka در 11/3/1393 | 08:20 گفت:

نقل قول : من حرفمو رو دیوار میزنم.اینجا نباید به این حرفا آلوده بشه.

پاسخ شما : دقیقا حرفت درسته هادی .

نباید اینجور مسائل وارد محیط اصلی سایت بشن ولی چرا ما این کار رو کردیم؟

چون متاسفانه امکانات ما زیاد نیست .

ما باید قوانین رو روی صفحه ی اصلی مکتوب می کردم که همیشه در دید کاربران باشه ولی ناظرین اختیار این کار رو ندارن .

من این بحث رو چند ماهه رو دیوار مطرح می کنم ولی روی دیوار به خاطر ازدحام کامنت ها صحبت هام خیلی کم دیده میشه .

در ضمن جدیتی که اینجا هست و امکان دادن نظرات و بحثهایی محکم و نتیجه داری که اینجا میشه اونطرف اصلا نمیشه .


باید سایتمون رو بسازیم .

Vishka در 11/3/1393 | 08:15 گفت:

نقل قول : کسایی بودن که به خاطر دعواها تو دیوار دیگه این سایت نمیان یا اگه میان نه کامنت میزارن نه تو دیوار میان
اگه از اول این قوانینو میزاشتین دیگه این دلخوری ها پیش نمیومد
دمتون گرمممم بابت قوانینتو


پاسخ شما : چند مورد در مورد این قوانین بگم .

متاسفانه متاسفانه من به شخصه خودم فکر نمی کردم کار به جایی بکشه که بخوایم قانون وضع کنیم .

خیلی دوست داشتیم محیط جوری باشه که اصلا نیاز به قانون احساس نشه .

و اینکه در وظایف خودمون نمی دیدیم قانونی برای دیوار بگذاریم و این کار کاری هست که اصولا مدیریت اصلی سایت موقع ثبت نام کاربران به صورت فرمی در اختیار قرار میده و کاربر قوانین رو میخونه و اوکی می کنه و بعد با قبول شرایط ثبت نام می کنه .


برای همین به شخصه فکر می کردم مثلا ناظرین اجازه ی وضع قوانین رو ندارن

محمد يزداني در 11/3/1393 | 07:37 گفت:

سلام.دیوار اگه پی قوی و درستی داشته باشه هیچوقت نمیریزه!!
رعایت اصول اخلاقی و احترام به هم نوع جزء اخلاقیات هستش و رعایت این اخلاقیات نشانه شخصیت و بزرگی هر انسانی میتونه باشه.
فکر میکنم همین اخلاقیات پایه و اساس این دیوار میتونه باشه و با هربار بی اخلاقی سنگی از این دیوار جدا میشه و اگه ادامه داشته باشه کار به جایی میرسه که کلا دیواری باقی نمیمونه.پس خودمون باید این دیوار رو محکمترش کنیم نه اینکه بسپاریم به ناظرین و مدیران.
البته دیوار؟؟؟؟جایی که من تا الان تمایلی به حضور در آن نداشتم.

رضا در 11/3/1393 | 06:49 گفت:

نقل قول : ممنون از ویشکا به خطر پستش

البته این قوانین هنوز کامل نیستن و لازمه که کامل تر بشن چه همین قوانینی که الان نوشته شده چه نظرات و پیشنهادات مفید و قابل اجرا و منطقی شما

خوشحال میشیم همه نظرشون رو بگن

مهرزاد@ این طور نیست واقعا، تمام نظرات خونده میشن و اگه به کار بیان حتما اجرایی میشن


پاسخ شما : کاربرانی که دو با چند یوزر وارد سایت میشوند و روی دیوار با چند یوزر کامنت می گذارند در صورتی که قصد فریب اذهان عمومی را داشته باشند و شناسایی شوند مورد برخورد از جانب ناظرین سایت قرار می گیرند




ویشکا این خیلی باحال بود

HAMED toopchi در 11/3/1393 | 06:39 گفت:

دیگه خیلی دارین گنده ش میکنین. جو اونقدرا هم الوده!!! و خراب نیست

حامد **رنگی** در 11/3/1393 | 02:24 گفت:

سلام به همه دوستان
این کارو باید خیلی زودتر انجام میدادید تا انقدر وضعیت دیوار و سایت آشفته نشه!هرچند هر وقت ماهی رو از آب بگیری تازست
من خودم به شخصه 3 سالی میشه یا شاید بیشتر که اینجا عضوم که اوایل فعالیتم رو دیوار خیلی زیاد بود در کنار سید امین دوست داشتنی و هومن و حسین بارسایی و ... که آقای x نامی که هنوزم هست کارش برجک زدن بچها بود و تحقیر اینو اون بود
خدا حفظش کنه واقعا دوسش دارم ولی همین شخص باعث کمتر کردن فعالیت من و به نوعی نبودن و وخیلیای دیگه شد
وحالا اگه نطر منو میخواید اینه که:در صورت دیدن کامنتی که باعث دلخوری کسی میشه و جنجالی هست همون لحظه پاک شه (که اونم مدیران سایت که زیادن باید تو تک تک لحظه ها باشن)
گذاشتن حاشیه امنیتی برا کسایی که تازه وردن که وقتی همچین جوی رو میبینن مشتاق شن به فعالیتشون ادامه بدن نه پا به فرار بزارن که اون حرکتو خودتون باید بزنیدو فراهم کنید
تا صبح میتونم براتون بگم ولی فک کنم زیاده روی کردم
یا علی و بچهاش

حاکم 26 در 11/3/1393 | 01:00 گفت:

خیلیم عالی... فقط شما در حدی نیستین که بتونین چند کاربره بودن فردی رو بفهمین. باقیش عالی

علی ارشدی در 11/3/1393 | 00:35 گفت:

دوستان من خواهش میکنم ماجراهای پیش اومده رو الان بذارید کنار و درباره اونا بحث نکنید

هدف این پست اینه که نظرات شما رو برای پیشرفت دیوار دریافت کنیم، از کمبود ها بگید انتقاد هاتون رو مطرح کنین و...

ممنون

علی ارشدی در 11/3/1393 | 00:33 گفت:

نیما@ درست میگی قوانین تو خود سایت قرار میگیرن الان هدف اینه که اگر بچه ها نظری دارن اون رو مطرح کنن

نیما در 11/3/1393 | 00:20 گفت:

ببخشید فکر نمی کنید وضع قانون تو یه بلاگ و پست کار اشتباهی
چون ممکنه همه نتونن این پستو بخونن یا مثلا فردا با پست های دیگه ای که بچه ها میزارن بره تو ارشیو و بسیاری از دوستان نتونن از قوانین مطلع بشن
فکر کنم بهتر بود تو خود صفحه اصلی سایت و جایی که همه بتونن این قوانین مشاهده کنن باشه تا هر کی در هر موقعی که به سایت میاد از قوانین اگاه باشه و چارچوب کلی رو بدونه
البته این فقط یه نظر و پیشنهاد بود
ممنون میششم اگه مدیران ناظران من رو قانع کنن که این جور وضع قوانین کار درستیه

سید محمد رضا در 11/3/1393 | 00:18 گفت:

ویشکا :اینایی که می گی درست ولی چرا من رو قاطی کارایی که بعضی از بچه ها تو کل کلاشون می کنن میکنی ؟

من کاملا مخالفم با این کل کلا
----------------
خودت عاصی شدی از کل کل , خب اینو رو دیوار به بقیه دوستان میگفتی تا ادامه ندن صممیتشون رو...

همون معلوم نبودن رفتارت باعث شد با بقیه قاطی بشی , اما خوشحالم که داری جبران میکنی.

هادی در 11/3/1393 | 00:04 گفت:

من حرفمو رو دیوار میزنم.اینجا نباید به این حرفا آلوده بشه.

علی ارشدی در 11/3/1393 | 00:03 گفت:

هادی من متوجه منظورت نشدم

اگر احسس میکنی قوانین مشکلی دارن یا باید چیزی بهشون اتضافه بشه بگو

این پست رو برای همین گذاشتیم قرار نیست یه سری قانون از بالا بیاد و تموم هدف اینه که خود کاربرا هم سهیم باشن

میلاد در 10/3/1393 | 23:59 گفت:

اجازه هس من حرف بزنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سید محمد رضا در 10/3/1393 | 23:49 گفت:

نقل قول : سید اون قسمت اصللاح شد

پاسخ شما : خیلی ممنون.

علی ارشدی در 10/3/1393 | 23:44 گفت:

سید اون قسمت اصللاح شد

علی ارشدی در 10/3/1393 | 23:29 گفت:

نقل قول : ضمن این که دقیقا کی این قوانین رو نوشته؟

پاسخ شما :


نگارشش رو ویشکا زحمتش رو کشیده ولی کلیتش مورد توافق همه بوده

الان هم اینجا گذاشته شدن تا اگر کسی نظر پیشنهاد و انتقادی داره مطرح کنه

علی ارشدی در 10/3/1393 | 23:22 گفت:

ممنون از ویشکا به خطر پستش

البته این قوانین هنوز کامل نیستن و لازمه که کامل تر بشن چه همین قوانینی که الان نوشته شده چه نظرات و پیشنهادات مفید و قابل اجرا و منطقی شما

خوشحال میشیم همه نظرشون رو بگن

مهرزاد@ این طور نیست واقعا، تمام نظرات خونده میشن و اگه به کار بیان حتما اجرایی میشن

Hamed.Sh در 10/3/1393 | 23:22 گفت:

سلام!
من خودم به شخصه دوست داشتم بچه ها نذارن کار به قوانین برسه(البته بچه ها به دل نگیریدا)
من کوچیکتر از این حرفاما!چاکر همۀ آرسنالی ها هم هستم،دربس!ولی خب خودتون ...
ضمن اینکه من ازاین طرح حمایت میکنم.
"""همه واسه هم جوری رفتار کنیم که انگار داداش و خواهرای گُل همدیگه ایم؛؛؛؛هیچ مشکلی نداریم"""

سید محمد رضا در 10/3/1393 | 23:21 گفت:

نقل قول : امیر جمشیدی به خاطر استفاده از الفاظ نامناسب و با توجه به تذکر های قبلی که بهش داده شده 1 هفته بن شد

پاسخ شما : ممنون بابت سرعت عملت

علی ارشدی در 10/3/1393 | 23:20 گفت:

امیر جمشیدی به خاطر استفاده از الفاظ نامناسب و با توجه به تذکر های قبلی که بهش داده شده 1 هفته بن شد

مهرزاد در 10/3/1393 | 23:13 گفت:

ما رو که کسی ادم حساب نمی کنه!

امیدوارم مشکلی نباشه.

هادی در 10/3/1393 | 23:02 گفت:

نقل قول : تا وقتی کل نشونه صمیمیه شماهاست همین آشه و همین کاسه , قانونی هم که گذاشتید برا این بخش کاملا مبهمه و هیچ وقت نمیشه ازش استفاده کرد.
دیگه هیچ حرفی ندارم.


پاسخ شما : TOTALLY AGREED!!!

سید محمد رضا در 10/3/1393 | 23:00 گفت:

ضمن این که دقیقا کی این قوانین رو نوشته؟

ahmadreza در 10/3/1393 | 22:55 گفت:

عجب جذبه ای دیییییییییی
حالا به دور از شوخی ویشکا من خودم تو سایت چندان نمیام چون خبرارو از سایت خود ارسنال یا sky میخونم بیشتر رو دیوارم و ثابت باید بگم بیشتر بحث ما رو بند سوم هست.من کامل اعتقاد دارم این شوخی و کل کل در صورتی که درش بی احترامی نباشه لازمه باعث دوستی بیشتر و گرم شدن رابطه ها میشه در صورت درستش
اما مهم ترین مسئله که یادت رفته و بسیاری از مشکلات ناشی از اینه که باید تذکر داده بشه که وقتی به فرض چند تا دوست با هم دارن شوخی یا کل کل میکنن یه عده که از شرایط اگاه نیستن با مداخله جو رو خراب نکنن اگر هم مشکلی یا حرفی بد هست از نطرشون به مدیرا بسپارن رگشون بیرون نزنه این باعث مشکل هست برای مثال اگر s-g -z-a دارن شوخی میکنن اگر x ای خوشش نیومد یا به نطرش بد اومد باید کار خودشو کنه رو دیوار نه مداخله تو این کار و این کارو به مدیرا بسپاره اگه مناسب نبو اونا رسیدگی کنن ok
حالا این بند رو اضافه کن سریع

میلاد در 10/3/1393 | 22:54 گفت:

بازم همون حرفای دیشبم رو میزنم که شما میگید باعث جنجال شد.
به نظر من اگه کسی تازه وارده نباید بتونه سریع به همه بخشا دسترسی پیدا کنه،مثلا حدود 2 هفته توانایی کامنت گذاشتن روی دیوار یا پست هارو نداشته باشه
خلا هایی هم موقع ثبت نام وجود داره که باید برطرف بشه،مثلا باید یه تعهدنامه ای یا چیزی شبیه اینو پر کنن تا مسئولیت کاراشون رو قبول کنن و هیچ عذری بعدا مورد قبول نباشه
تا اینجاش برا کاربرا بود، حالا برا مدیرا:
مدیران هر بخش باید همواره آنلاین باشن،مثلا یکی صبح تا ظهر و یکی ظهر تا آخر شب،اگه تعداد مدیران هر بخش زیاد باشه به نظر من بد نیس،تا بهونه ی مشغله و درگیر بودن با مسائل شخصی وجود نداشته باشه،،،،البته مسئله سن رو هم برا مدیرا در نظر بگیرید،نوجوون یدفه احساساتش فوران میکنه و جو میگیرتش!!!
خلاصه اینکه مسئولیت باید 2 طرفه باشه هم از طرف کاربرا و هم از طرف مدیرا

فعلا همینا به ذهنم میرسه!!!!

برای بار هزارم!!! اینجا برای پیدا کردن gf و bf نیس!!! برید جاهای دیگه

سید محمد رضا در 10/3/1393 | 22:54 گفت:

تا وقتی کل نشونه صمیمیه شماهاست همین آشه و همین کاسه , قانونی هم که گذاشتید برا این بخش کاملا مبهمه و هیچ وقت نمیشه ازش استفاده کرد.
دیگه هیچ حرفی ندارم.

Alireza در 10/3/1393 | 22:40 گفت:






Alireza در 10/3/1393 | 22:37 گفت:

کسایی بودن که به خاطر دعواها تو دیوار دیگه این سایت نمیان یا اگه میان نه کامنت میزارن نه تو دیوار میان
اگه از اول این قوانینو میزاشتین دیگه این دلخوری ها پیش نمیومد
دمتون گرمممم بابت قوانینتو

میلاد در 10/3/1393 | 22:24 گفت:

برم شام و میام نظر میدم!!!!

هادی در 10/3/1393 | 22:20 گفت:

دوری و دوستی.

Vishka در 10/3/1393 | 22:14 گفت:

نقل قول : این نظر شخصیه خودته؟

پاسخ شما : نه عزیزم من که نمی تونم از خودم نظر شخصی بدم .

این قوانینیه که مدون نشده بوده . این چند وقته با دو سه نفر از ناظرا تصمیم گرفتیم امشب پست بذاریم اطلاع رسانی کنیم

HAMED toopchi در 10/3/1393 | 22:13 گفت:

همش تقصیر ممد جویباریه!

مریم تجدد در 10/3/1393 | 22:08 گفت:

این نظر شخصیه خودته؟

Vishka در 10/3/1393 | 22:07 گفت:

نقل قول : میگم ویشکا میشه یه خورده در مورد قهر کردنای گاه و بی گاهت توضیح بدی؟ البته اگه فضولی نیستش! دقیقا چی میشه که قهر میکنی گاهی؟ ببخشیدا!
راستی دیوار باید open باشه به نظر من! هر چند کلا خیلی کم دیوار میام متاسفانه

آواتارتم نشون میده بچه ها رو دوس داری خیلی! اره؟


پاسخ شما : الان من قهرم مگه ؟

الان کاملا آشتیم . خب تو به قول خودت کم میای دیوار دقیقا خبر نداری اخیرا چه اوضاع و احوالی داشتیم .

همین آزاد گذاشتن دیوار شد دردسر

آره خیلی نی نی تپلی دوس دارم دختر جک ویلشره

arsenal در 10/3/1393 | 22:01 گفت:

میگم ویشکا میشه یه خورده در مورد قهر کردنای گاه و بی گاهت توضیح بدی؟ البته اگه فضولی نیستش! دقیقا چی میشه که قهر میکنی گاهی؟ ببخشیدا!
راستی دیوار باید open باشه به نظر من! هر چند کلا خیلی کم دیوار میام متاسفانه

آواتارتم نشون میده بچه ها رو دوس داری خیلی! اره؟