آرسنالی تسلیت....

نویسنده: ♥Arsenal♥

وبلاگ من
نویسنده: ♥Arsenal♥
Instagram : Hamidpb 09375349187 whats app number
کل بازدید: 112,986 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

آرسنالی تسلیت....

حرفمو پس میگیرم و میگم اصلا از برد امشب خوشحال نیستم و از بیخودترین بردهای آرسنال بود.


به این تصویر یه نگاهی بندازید؟؟ بردی که با هند و 2 تا آفساید اشتباه به دست بیاد و گل تیم هم روی ضربه کرنر باشه برای من که لذت بخش نیست .
در کل خیلی خیلی شانس آوردیم که 3امتیاز گرفتیم و نمیدونم یقه کی. باید بگیرم ؟؟
درسته از باختن با اشتب داوری بسیار ناراحت میشم ولی از برد با داوری هم خوشحال میشم .
کاش بدونه این اتفاقات برنده میشدیم ولی اصلا تواناییشو نداشتیم چون ما گلمون رو روی شروع مجدد زدیم یه ضزبه ایستگاهی و نتونسیم توی بازی مستقیم به گل برسیم . این تا حدی نشون میده که بازیکنامون باد به سینشون انداختند.:(

نظر شما درمورد این برد چیه؟؟من که اصلا لذت نبردم.
الیته بعد از اینکه متوجه این اتفاقات شدم...
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

آرمان امیراحمدی در 4/1/1391 | 15:25 گفت:

بعدشم دلیل نمیشه هر بازی مثل بازی با میلان باشیم !

آرمان امیراحمدی در 4/1/1391 | 15:24 گفت:

این صحنه گل نیست بابا ! جو میدیا !!!!

گل رو کاملا با کله زده!

El Pistolero در 4/1/1391 | 14:55 گفت:

آقا به نظر من برد اینجوری چندتاش طبیعیه ولی اگه به یه روند تبدیل بشه اونوقت دیگه نمیتونم آرسنال رو مثل سابق دوست داشته باشم.لطفا برداشت بد نکنید.مثلا الان یه n سالی هست که داورا یار 12 ام منچستر هستن و من به همین خاطر حالم ازشون به هم میخوره یا مثلا بعد از کالچوپولی حالم از ایتالیا به هم میخوره.

(Hooman sam (Dark metal در 4/1/1391 | 13:22 گفت:

معین خرمی حق با توهه من اشتباه تایپی داشتم...
اعصابم خورد بود خواستم تند بنویسم بجای هند نوشتم آفساید...
شرمنده...
---------------
اما هرکی گل بازی رو نگاه کنه میفهمه تو صحنه ی گل فلاینی اصلا بلند نشد رو هوا تا سر بزنه...
ورمائلن اینقد تیز عمل کرد که فلایینی سوسک شد رفت...
--------
با حرفای حمید هم 2.9% موافقم!!!

علی آقاشاهی در 4/1/1391 | 13:20 گفت:

ممنون که رومو زمین ننداختی LIKE
Good luck

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 13:06 گفت:

سعيد توپچي : آقاي hamidtoopchi تسليتتو بزار براي شانچستريا که صاحب بيشترين پنالتيها تو هر فصل مي‌شن و خيلي از امتيازات حساسشون به خاطر گل به خودي بازيکنان حريفه! و مفتخر هم هستن به اين شکل قهرماني رو.
آرسنال ما تو اين فصل بحرانهايي رو پشت سر گذاشت که با چنتا از اين بازيهاي به قول بعضيا نچسب! چيزي از ارزش تفنگچيامون کم نمي‌شه

****************

معلمه کم نمیشه من که نمیخوام ضعیف بشه تیم....

من میگم ضعیف بازی کردیم و باید دوباره به اوج برسیم اوج ما اون بازی 3-0 با میلان نیست اوج ما بازی زیباست بازی که وقتی حذف میشیم همه حیفشون بیاد....

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 12:56 گفت:

علی آقاشاهی :(چرا در مورد نظر من چیزی نگفتی؟؟؟؟)
********
علی جون قربونت مگه حرف حساب جوابم داره؟؟:دی

*******
من اینجا نظرم رو گفتم مثل شما بله این نظر شماست که تیم میخواست حفظ نتیجه کنه ولی نمیدونم چرا به مزاج بعضیا خوش نیومد......

*****
کلا سه امتیاز رو گرفتیم و کاری جز راضی بودن نداریم مثل وقتایی که به ضررمونه فقط باید راضی بود....

اما بازی ما با اورتون اینجوری انجام میشه و به لطف داوری اشتب به زحمت میبریم چند هفته دیگه باید با چلسی و من سیتی بزازی کنیم و بچه ها باید کیفیت خودشون رو حفظ کنند.
*****
رو چشم الان ترتین بعضی کامت هارو میدم....

علی آقاشاهی در 4/1/1391 | 12:38 گفت:

من فکر نمی کنم انقدر جبهه گیری در مقابل این پست لازم بود و فکر می کنم رعایت ادب کاملا واجبه و اینجا رو نباید با چاله میدون اشتباه گرفت
حمید خواهش می کنم کامنت های غیر اخلاقی رو پاک کن تا شأن اینجا حفظ بشه
..............
به نظرم این پست دو جنبه داره یکی جنبه فنی یکی جنبه احساسی
در هر دو مورد نظرم رو گفتم (چرا در مورد نظر من چیزی نگفتی؟؟؟؟) ولی می خوام اینو اضافه کنم که گل آرسنال در دقایق اولیه بازی زده شد. نکته مهم اینه که تیم هایی که نتیجه لازم رو تو یه بازی بدست نیاوردن و در طول بازی راهی هم به دروازه حریف پیدا نکردن در دقایق پایانی بازی رو به بازی بلند میارن و امیدشون هم به ضربات ایستگاهی میشه. البته این هم ایرادی بهش وارد نیست فقط منظورم این بود که این بازی شرایط متفاوتی داشت و آرسنال احتیاج به حفظ نتیجه داشت.
Good luck 

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 05:39 گفت:

این حرفم خطاب به دوستان گله توی تاین سایت هست به همه :

* کسانی که امروز به من فحاشی کردن فردا اگه لازم بدونن به شما هم فحاشی میکنند.

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 05:26 گفت:

ehs : منچستر اسطوره شانس و داوري مي خواي چند فصل و نام ببرم كه با فقط چند امتياز ناچيز اختلاف قهرمان شد كه تو تمام فصول داوري به نفعشون بود!!قبول دارم اين فصل ارسنال فوتبال فوق العادش رو انجام نمي ده اما مثلا فصل قبل كه همه مي گفتن بهترين تيم انگلستان بود چي شد؟اخر فصل كسي نمي گه فلان بازي داوري به نفع كي بود فقط نتيجه است كه اخرش مي مونه و ما بخاطر داوري ازش محروم بوديم!

*****************************************

اینکه افتضاح میشه؟؟ما حتی به کمک داور هم نمیتونیم جام ببریم!!!یه سوال به وجود میاد و اینکه آرسنال با استون ویلا چه فرقی میکنه؟؟

داور چه به نفع ما باشه چه اونا بازم نه ما به جایی میرسیم نه اونا ؟؟

در کل این خوب نیست که ما چشممون به جمال داور نورانی بشه نه بازی لذت بخش آرسنال بازی که همه شما به خاطر اون طرفدار آرسنال شدید نه به خاطر رکوردهاشو جام هاش.

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 05:23 گفت:

توهین کردن و فحاشی مثل پاره کردن کاغذه.میشه چسبش زد ولی مثل اول نمیشه(جاش می مونه)
تیم دیشب با اشتباه داوری نبرد.داور گل اونا رو به اشتباه آفساید گرفت.بهترین بازیکنشونم دروازه بانشون شد.
این عکس هم چیزی نشون نمیده درثانی مگه با دست گل زدیم که اینقد شلوغش میکنید؟
فکر کردید اگه چشم نواز بازی میکردیم و مساوی می شدیم کسی از بازی تعریف می کرد؟ می اومدید میگفتین ونگر عرضه حفظ نتیجه نداره.بی خیال شید،ما جایی بردیم که تاتی و من سیتی زانو زدن
***********
من هیچوقت به ونگر توهین نکردم .

بعدشم اگه ما چشنواز بازی میکردیم با 3،4 گل پیروز میشدیم مساوی کیلو چند بود؟؟؟

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 05:20 گفت:

ن با تیکه داوریش که کاری ندارم. حرف بچه ها کاملا درسته. 100 تا بازی با ناداوری باختیم. همین بارسایی ها رو ببین آقا حمید!! بچه پر رو ها انگار نه انگار داور تو بازی برگشت سال قبل، نه با پنبه، بلکه با گیوتین سر ما رو برید و حذفمون کرد. ولی بازم ادعاشوم میشه (تو پرانتز. کاری به عناوین این تیم ندارم. جلوی توپچی جماعت، بارسا= باقالی!!) حالا کدوم بارسایی رو دیدی که از برد اونجوری تیمش ناراحت و شرمگین باشه؟! نه داداش. همیشه شعبون، یه بارم رمضون. مطمئن باش برای هوادارای اورتونم یه جا دیگه جبران میشه.

در مورد بد بازی کردن، من که نبودم و بازی رو هم ندیدم. اصلا حرف شما قبول ... آرسنال بد بازی کرد ... ولی این خاصیتی از فوتباله. خیلی هنره تو روزی که بد بازی میکنی هم بتونی ببری. بابا یه موقع های توپ نمی چرخه. اونجور که میخوای نمیچرخه. منچستر، چلسی، بارسا ... بارها گاهی دیدین حتما، تو بازی هایی که بد هم هستن، افتضاح هم بازی میکنن، همینجوری 1-0 بردن. کاملا با نظر حمید فرازی موافقم. باید میبردیم که خدا رو شکر بردیم. حالا ایشالله بازی قشنگای تیممونم خواهیم دید. فعلا پایین کشیدن تاتی بعد از اختلاف 10 امتیازی رو عشقه!!!:-)

****************************************************
درمورد قسمتی از حرفتون بگم به خدمت داداش این نظر شخصیه منه که برد با داوری اصلا لذت بخش نیست میخواد بارسا باشه با هر تیم دیگه .

اما قشنگ بازی نکردیم خب این معلومه دیگه بازی که میتونستیم با 3،4 تا گل ببریم رو به زوررررررر با 1 گل بردیم تازه اونم کالا شانسی و با ناداوری .
*********************
ببین آرسنال یه بازی قشنگی داشت که منو جذب کرد ، حالا اگه قهرمان نشه و قشنگم بازی نکنه این اون آرسنال من نیست !!
*البته با یه بازی و دو بازی نمیشه اینطور تصمیم گرفت .
********
ولی من بیش از اون که به قهرمانی فکر کنم به بازی زیبا فکر میکنم یه فوتبال لذت بخش مثله بازی برگشت با میلان........

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 05:13 گفت:

فرزین سلامی : اينقدر از داوري لطمه ديديم كه اينا پيشش هيچه

********

درسته حرف شما ، ولی حرف من اینه اگه داور به جای اینکه به نفع ما باشه به نفع اونا بود باز هم میتونستیم ببریمشون؟؟
مسلما خیر نمیتونستیم به گلی که زدیم خوب نگاه کن رفیق .

♥Arsenal♥ در 4/1/1391 | 05:07 گفت:

دوست عزیز من اشتباه داوری هم جزئی از بازیه تو همین بازی یه افساید اشتباه هم برا ما گرفتن چرا اونو نمیگی حالا چون اونا گل زدن باید مانور بدن روش؟

شما که طرفدار ارسنالی وقتی این حرفو میزنی وقتی یه طرفدار تیمای رقیب بیاد اینارو بخونه بهمون میخنده ... تا حالا بهترین داورا اومدن و رفتن و هرکدوم اشتباه داشتن

اصلا حرف از افول که میزنی ادم خندش میگیره ... مگه همین تیم نبود طی چند هفته قبلش 10 گل به سه غول بزرگ اروپا یعنی کیلان و لیورپول و تاتی زد؟؟

مگه میشی یه تیمی بعد این بازی های درخشان یهو افول کن

افول یه پدیده ی زمان بره نه یه اتفاق ناگهانی که در اثر یه تصمیم اشتباه به وجود بیاد

**********
وقتی تیم شما باد تو سینش میفته خودشو مجاب میکنه حریف رو دست کم بگیره و همین باعث میشه گلش روی کرنری باشه و با شانس پیروز بشه .
*********************

حرف اصلی من اینه عزیزا ما انطور که باید و شاید بازی نکردیم جلو لورتون و خیلی اتفاقی پیروز شدیم .
*******

افول یه پدیده ی زمان بره نه یه اتفاق ناگهانی که در اثر یه تصمیم اشتباه به وجود بیاد
******

کی تین حرفو زده؟؟شما یه روز وقتی میری سالن فوتبال بازی میکنی موقع تک به تک گلز رو دست کم بگیر ببین چندتاش خراب میکنی؟؟؟شما یه روز درس نخون فرداش دلت رو درس نمیره همینطور کمتر و کمتر میخونی .
******

احسان جان حرف شما صحیح داور خیلی جاها به ضررمون بوده حالا یه بازی هم به نفعمون بوده جواب من به حرفت اینه بله داور به نفعمون بود و بردیم درست!! آیا اگه داور به نفعمون نبود یا توی دوصحنه به نفع اورتون بود باز هم میبردیم؟؟
اونم ما که گلمون به جرات میتونم بگم اتفاقی بود گل رو ببینید ورمایلن با پشت سرش تپ رو توی گل میکنه او فقط توپ رو به سرش میزنه و هیچ هدفی نداره تو حد زدنش تازه گل هم روی ضربه ایستگاهی بود .

احسان در 4/1/1391 | 01:47 گفت:

احسان : در مورد عکس بالا هم بگم که هرگز هند نیست

خطای دیده یکمم دقت کنی میبینی تو از دست رد شده نمیشه تو تو دست فرما فرو رفته باشه!!!!!!!!

*******

از هند بگزریم که هند هم هست آفساید ها چی؟؟

حتما میخواید بگید داوری به ضررمون بود و اگه گل میخوردیم گلهای بیشتری میزدیم؟؟

*******

دوست عزیز من اشتباه داوری هم جزئی از بازیه تو همین بازی یه افساید اشتباه هم برا ما گرفتن چرا اونو نمیگی حالا چون اونا گل زدن باید مانور بدن روش؟

شما که طرفدار ارسنالی وقتی این حرفو میزنی وقتی یه طرفدار تیمای رقیب بیاد اینارو بخونه بهمون میخنده ... تا حالا بهترین داورا اومدن و رفتن و هرکدوم اشتباه داشتن

اصلا حرف از افول که میزنی ادم خندش میگیره ... مگه همین تیم نبود طی چند هفته قبلش 10 گل به سه غول بزرگ اروپا یعنی کیلان و لیورپول و تاتی زد؟؟

مگه میشی یه تیمی بعد این بازی های درخشان یهو افول کن

افول یه پدیده ی زمان بره نه یه اتفاق ناگهانی که در اثر یه تصمیم اشتباه به وجود بیاد

پويان در 4/1/1391 | 01:46 گفت:

يه پست غيرمنطقى و خنده دار ديگه... واقعا كه!

ehs در 4/1/1391 | 01:17 گفت:

منچستر اسطوره شانس و داوري مي خواي چند فصل و نام ببرم كه با فقط چند امتياز ناچيز اختلاف قهرمان شد كه تو تمام فصول داوري به نفعشون بود!!قبول دارم اين فصل ارسنال فوتبال فوق العادش رو انجام نمي ده اما مثلا فصل قبل كه همه مي گفتن بهترين تيم انگلستان بود چي شد؟اخر فصل كسي نمي گه فلان بازي داوري به نفع كي بود فقط نتيجه است كه اخرش مي مونه و ما بخاطر داوري ازش محروم بوديم!

Ali361 در 4/1/1391 | 00:09 گفت:

توهین کردن و فحاشی مثل پاره کردن کاغذه.میشه چسبش زد ولی مثل اول نمیشه(جاش می مونه)
تیم دیشب با اشتباه داوری نبرد.داور گل اونا رو به اشتباه آفساید گرفت.بهترین بازیکنشونم دروازه بانشون شد.
این عکس هم چیزی نشون نمیده درثانی مگه با دست گل زدیم که اینقد شلوغش میکنید؟
فکر کردید اگه چشم نواز بازی میکردیم و مساوی می شدیم کسی از بازی تعریف می کرد؟ می اومدید میگفتین ونگر عرضه حفظ نتیجه نداره.بی خیال شید،ما جایی بردیم که تاتی و من سیتی زانو زدن

hosein در 3/1/1391 | 23:42 گفت:

من با تیکه داوریش که کاری ندارم. حرف بچه ها کاملا درسته. 100 تا بازی با ناداوری باختیم. همین بارسایی ها رو ببین آقا حمید!! بچه پر رو ها انگار نه انگار داور تو بازی برگشت سال قبل، نه با پنبه، بلکه با گیوتین سر ما رو برید و حذفمون کرد. ولی بازم ادعاشوم میشه (تو پرانتز. کاری به عناوین این تیم ندارم. جلوی توپچی جماعت، بارسا= باقالی!!) حالا کدوم بارسایی رو دیدی که از برد اونجوری تیمش ناراحت و شرمگین باشه؟! نه داداش. همیشه شعبون، یه بارم رمضون. مطمئن باش برای هوادارای اورتونم یه جا دیگه جبران میشه.

در مورد بد بازی کردن، من که نبودم و بازی رو هم ندیدم. اصلا حرف شما قبول ... آرسنال بد بازی کرد ... ولی این خاصیتی از فوتباله. خیلی هنره تو روزی که بد بازی میکنی هم بتونی ببری. بابا یه موقع های توپ نمی چرخه. اونجور که میخوای نمیچرخه. منچستر، چلسی، بارسا ... بارها گاهی دیدین حتما، تو بازی هایی که بد هم هستن، افتضاح هم بازی میکنن، همینجوری 1-0 بردن. کاملا با نظر حمید فرازی موافقم. باید میبردیم که خدا رو شکر بردیم. حالا ایشالله بازی قشنگای تیممونم خواهیم دید. فعلا پایین کشیدن تاتی بعد از اختلاف 10 امتیازی رو عشقه!!!:-)

فرزین سلامي در 3/1/1391 | 22:24 گفت:

اينقدر از داوري لطمه ديديم كه اينا پيشش هيچه

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 22:20 گفت:

میدونید الان جای کیا خالیه؟؟؟

همونای که با فحاشی شروع به انتقاد که نه انقام میگرفتن انگار.......

ما چقدر بحث کردیم که سر این موضوع که بابا دست وردارید از فحاشی مثل اینکه بعضیا حرمت حالیشون نیست.......
دوست و دشمنی نمیکنند!!
***************************
پست ها که نباید یه طرفه باشه همیشه یا اینکه وقتی میبریم همه میان به به چه چه ولی تا میبازیم اه اه واه واه شون در میاد به اینو اون خورده میگیرند .........

پست اتوبوس من همه چیز رو در مورد آرسنالیایی که بدون لباس موندن ولی پیرهن حقارت رو نپوشیدن میگه......

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 22:15 گفت:

احسان : در مورد عکس بالا هم بگم که هرگز هند نیست

خطای دیده یکمم دقت کنی میبینی تو از دست رد شده نمیشه تو تو دست فرما فرو رفته باشه!!!!!!!!

*******

از هند بگزریم که هند هم هست آفساید ها چی؟؟

حتما میخواید بگید داوری به ضررمون بود و اگه گل میخوردیم گلهای بیشتری میزدیم؟؟

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 22:13 گفت:

: جمع كنين بابا مسخرشو دراوردين,ما به سيتي ل زديم افسايد شد,از ميلان گل افسايد خورديم ,بازي با فولام پنالتيمونو نرفتن و......مثل اينكه خوشتون اومده داور برينه يه ما!تازه اون تيركو اون ند تا تك به تك رو ضربه ايستگاهي حساب ميكنين!واقعن كمبود دارين....

*****************

من نمیگم که به ضرر ما تاحالا سوت نزدند!!!زدند به شدت هم زدند ولی...

اینو میگم که وقتی شما کار شاخی تو بازی با اورتون نمیکنید پس بازی با تیم های بزرگ کم میارید ما با چلسی بازی داریم چند هفته دیگه و منچستر سییتی اگه بخوایم اینجوری بریم تو زمین ون پرسی گل خراب کنه و ژروینهو تک به تک بزنه بیرون و داور به دادمون برسه اینجور بازی کردن هیچ لذتی نداره ......

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 22:11 گفت:

حمید فرازی : این برد به من خیلی خیلی چسبید چون:

1-به هر طریقی باید این بازیو میردیم تا جایگاه چهارمیمون تا حدودی تثبیت بشه.

2-رقیبامون همه امتیاز از دست دادن و در یک شب رویای به رده سوم رفتیم

3-کلکسیونی از اشتباهات داوری رو علیه خودمون دارم که یه قوت مناسب همه رو نشون میدم.شما دو فصل پیش رو یادته که تا هفته 34 مدعی بودیم و با اون اشتباهات داوری از کورس خارج شدیم؟

4-در همین بازی که به اعتقاد شما داروی علیه ما بود نیمه دوم رو هم به خاطر بیارید.در نیمه دوم با یه آفساید چرت موقعیت عالی رو از ما گزفتن و بازیکن حریف هم نمیدونم چرا در یکی از صحنه ها اخراج نشد.این اولین بازی بود که داوری برای ما متعادل بود.

5-در این بازی سه موقعیت عالی رو از دست دایم.فکر ننم مالکیت 70 به 30 نشان از برتری کامل ما داره.تیم حریفو در همون ابتدای نیمه دوم خسته کردیم.

و ...

اگه تیم نتیجه نگیره یه عده پا میشن و هزارتا فحش نثار بقیه میکنن اگه نتیجه بگیره باز بادید اینجور برخورد بشه..نمیدونم در زندگی واقعی هم همچین تفکری وجود داره یا نه ولی اینو میدونم که فوتیال جزئی از زندگیه
*********

وقتی شما خوب و زیبا بازی میکنید ولی گل نمیزنید و با خوششانسی گل میخورید؟؟نشون از اینه که تیم شما داره افول میکنه و با ذکر و صلوات برد میاره (این یه اصطلاحه )

hesam در 3/1/1391 | 22:05 گفت:

جمع كنين بابا مسخرشو دراوردين,ما به سيتي ل زديم افسايد شد,از ميلان گل افسايد خورديم ,بازي با فولام پنالتيمونو نرفتن و......مثل اينكه خوشتون اومده داور برينه يه ما!تازه اون تيركو اون ند تا تك به تك رو ضربه ايستگاهي حساب ميكنين!واقعن كمبود دارين....

علی ارشدی در 3/1/1391 | 21:49 گفت:

شروین مودب باش

ramin kazemi در 3/1/1391 | 17:44 گفت:

اصلا هند نبود داور هم نزدیک صحنه بود .ولی روی تصویر(عکس) اینجور به نظر میرسه!خطای بازیکن اورتون بود اول حالا گیرم بعد خطای بازیکن اورتون توپ به دست بازیکن ماهم برخورد کرده باشه!هند نیست.

احسان در 3/1/1391 | 16:47 گفت:

در مورد عکس بالا هم بگم که هرگز هند نیست

خطای دیده یکمم دقت کنی میبینی تو از دست رد شده نمیشه تو تو دست فرما فرو رفته باشه!!!!!!!!

saeed nouri در 3/1/1391 | 16:34 گفت:

با تو جه به این همه ناداوری هایی که در حق آرسنال شده.....این چیزی نیست که بخاد برد مارو لوث کنه.....به عنوان یه آرسنالی همیشه از برد تیمم خوشحال میشم...هروقتم که بقول این دوستمون با هند یا پنالتی یا چیز دیگه بردیم....حتمی حقمون بوده....حتما جایی حق آرسنالو خوردن اینجا جبران شده....

محسن در 3/1/1391 | 15:02 گفت:

آقا یادتون نیس بازی با بارسا ( اخراج فن پرسی) یا بازی حذفی مقابل ساندرلند( پنالتی های گرفته نشده) یا بازی با میلان و یا هزاران بازی سرنوشت ساز واسه آرسنال ما کم ضربه خوردیم از داوری؟؟؟؟؟
من از این برد بسی خوشحالم حالا به هر شکلی که به وجود اومده اصل سه امتیاز واسه جا گذاشتن تاتی بود که اونو گرفتیم .

علی ارشدی در 3/1/1391 | 14:56 گفت:

حمید چرا جنجال درست می کنی؟؟؟؟ :))

حالا همیشه داور چوب تو پاچه ما کرده یه بار به نفعمون باشه لذت بخش نیست اما ناراحت کننده هم نیست چون عمدی نبوده اگر داور عمدا به نفع ما اشتباه می کرد من نارحت می شدم اما الان نه پیش میاد یه بار به نفع ما 10 بار به ضرر ما ×!!!!!×

سعيد توپچي در 3/1/1391 | 14:20 گفت:

آقاي hamidtoopchi تسليتتو بزار براي شانچستريا که صاحب بيشترين پنالتيها تو هر فصل مي‌شن و خيلي از امتيازات حساسشون به خاطر گل به خودي بازيکنان حريفه! و مفتخر هم هستن به اين شکل قهرماني رو.
آرسنال ما تو اين فصل بحرانهايي رو پشت سر گذاشت که با چنتا از اين بازيهاي به قول بعضيا نچسب! چيزي از ارزش تفنگچيامون کم نمي‌شه

دانیال در 3/1/1391 | 13:46 گفت:

احسان: like

حمید فرازی در 3/1/1391 | 13:43 گفت:

این برد به من خیلی خیلی چسبید چون:

1-به هر طریقی باید این بازیو میردیم تا جایگاه چهارمیمون تا حدودی تثبیت بشه.

2-رقیبامون همه امتیاز از دست دادن و در یک شب رویای به رده سوم رفتیم

3-کلکسیونی از اشتباهات داوری رو علیه خودمون دارم که یه قوت مناسب همه رو نشون میدم.شما دو فصل پیش رو یادته که تا هفته 34 مدعی بودیم و با اون اشتباهات داوری از کورس خارج شدیم؟

4-در همین بازی که به اعتقاد شما داروی علیه ما بود نیمه دوم رو هم به خاطر بیارید.در نیمه دوم با یه آفساید چرت موقعیت عالی رو از ما گزفتن و بازیکن حریف هم نمیدونم چرا در یکی از صحنه ها اخراج نشد.این اولین بازی بود که داوری برای ما متعادل بود.

5-در این بازی سه موقعیت عالی رو از دست دایم.فکر ننم مالکیت 70 به 30 نشان از برتری کامل ما داره.تیم حریفو در همون ابتدای نیمه دوم خسته کردیم.

و ...

اگه تیم نتیجه نگیره یه عده پا میشن و هزارتا فحش نثار بقیه میکنن اگه نتیجه بگیره باز بادید اینجور برخورد بشه..نمیدونم در زندگی واقعی هم همچین تفکری وجود داره یا نه ولی اینو میدونم که فوتیال جزئی از زندگیه

احسان در 3/1/1391 | 13:33 گفت:

چ فکرایی میکنین شماها ... اخه کدوم تماشاگریه که از برد تیمش ناراحت بشه یا خوشحال نشه؟؟ تازه تو این بردی که دروازبان اون بهترین بازیکن زمین بود

شما فقط به بازی های ارسنال توجهنکن تو طول فصل بشین بازی های من یو رو ببین نگاه چقدر از این امتیازاتشون رو اینجوری جمع میکنن ... زشت بردن تو فوتبال خودش یه هنره اورتون کم تیمی نبود بخاطر همین ونگر دست به حفظ نتیجه زد تازه در روزی که چند تا بازیکنمون هم خوب بازی نکردن

فرزاد م در 3/1/1391 | 13:04 گفت:

اصلا این چه حرفیه 1000تا بازی ما با ناداوری باختیم حالا یه بازیم ما اینجورببریم.بعدش آقا جان برو نتایجی ک اورتون تو زمین خودش گرفته نگا کن تو همین زمین منسیتی و چلسی باختن.مهم کسب امتیازه اونم باچنین تیم اونم تو زمینش.دس بچها درد نکنه

عليرضا عمراني در 3/1/1391 | 13:01 گفت:

حالا يه گل اونا رو داور نگرفت.اين يعني ما شانسي برديم؟شايد اگه گل حساب ميشد ما باز گل ميزديم كه مطمعنم ميزديم :)
من كه خيلي لذت بردم و همش كه نميشه بدون شانس بازي رو برد و تيمهاي ديگه شانسي قهرمان ميشن حالا ما يه بازي رو اينطوري برديم براي شما لذت بخش نبود.

moeinem در 3/1/1391 | 12:54 گفت:

هومن آفساید؟اینا دارن میگن این پنالتی که ما گل زدیم پنالتی نبود .چتیا.یه چیزی رو بخون بعد حرف بزن

(Hooman sam (Dark metal در 3/1/1391 | 12:53 گفت:

جان من دقت کنید بعد حرف بزنید و اعصاب ملت رو به هم بریزید...
----
حمید این جمله بالا رو به اونایی گفتم که روی گلمون شک دارن...
-----
گل از روی کاشته هیچ مشکلی نداره....
-----
آره اینکه داور اشتباه کرد و تیم یه کم مغرور بازی میکنه باهات موافقم...
----
unlike unlike

(Hooman sam (Dark metal در 3/1/1391 | 12:49 گفت:

گل ما عمرا آفساید نبود...
تو اون صحنه اصلا فلایینی بلند نشد رو هوا...
like like

arash در 3/1/1391 | 12:46 گفت:

شما دقت كنيد دست ورمالن جلوتر از توپ هست

فتاح وستا در 3/1/1391 | 12:43 گفت:

خواهش میکنم برد تیمو لوث نکنید ون پرسی دیشب باید هتریک میکرد تازه چند بار سر آرسنال داورا بریدن تو بازی تاتنهام که داور از گل تاتنهام بالا و پایین میپرید

moeinem در 3/1/1391 | 12:27 گفت:

سلام توپچی عزیز.ببین من قبول دارم اینجور بردها به آدم نمیچسبه ولی چیکار میشه کرد؟آیا داور دیده که با هند گل زدیم و گل رو قبول کرده؟به جای اینکه روز خودت و دیگر توپچی ها رو خراب کنی بچیسب به سومی که 10 امتیاز باهاش فاصله داشتیم.پنالتی لیوردوغ گل سوم میلان پنالتی تاتنهام و..... این همه به ضرر ما بود.ما فقط تاسف خوردیم.تو این فصل شاید این اولین باری باشه که داور به نفع آرسنال اشتباه میکنه.موفق و پیروز باشی.

مجتبی عابدی در 3/1/1391 | 11:49 گفت:

این همه اینجوری باختیم حالا یه دفم اینجوری ببریم . هرچی میخواد بشه بشه فقط سوم شیم . منم زیاد حال نکردم با این بازیمون اما جدولو میبینم اروم میشم . کوشیل عالی بود و البته حمید جان از موقعیت های رابین و تیر دروازه زدنمون هم نباید گذشت . در کل باهات موافقم چون از بازیهای بعدمون به خصوص با چلسیو السیتی میترسم .

سعيد غلامي در 3/1/1391 | 11:39 گفت:

بسيار لذت بخش بود. داداش شما فك ميكني ما كم اينجوري ضربه خورديم؟؟؟؟؟؟
تو خونه اورتون پيروز شدن شاهكاره حالا هر طور ميخواد باشه...........
شما قبل از اين كه پست بزاري بهتره يكم فكر كني

Vishka در 3/1/1391 | 11:32 گفت:

سلام حمید ما بد بازی نکردیم:)))))))راستی نگفتی که این دلنوشته منو کدوم سایت گذاشتی؟؟یالا اعتراف کن.ببخشید به پستت بی ربط بود:)))))))))

علی آقاشاهی در 3/1/1391 | 11:29 گفت:

سلام
۳ تا نکته
۱ اولا این عکس هنر عکلس رو نشون میده تو این صحنه هند اتقاق نیافتاد روی ورمالن خطا شد (اصلا توپ به دست ورما نخورد زاویه دوربین باعث این خطای دید میشه).
۲ این که با اشتباه داوری تیم برنده بشه اصلا دلچسب نیست با حرفت موافقم.
۳ مگه گل از روی ضربات ایستگاهی اشکالی داره؟ تمام تیم های بزرگ از این موقعیت بهترین استفاده رو می کنن. ضمناً وقتی دروازه بان حریف بهترین بازیکن تیمش بوده نمیشه گفت تیم ما بد بازی کرده دقیقا میشه گفت تیم خوب بازی کرده

Good luck

مهدی افسرده در 3/1/1391 | 11:26 گفت:

اسپانیا هم با یه ضربه کرنر رفت فینال جام جهانی

الان تو فوتبال مدرن ضربه های شروع مجدد خیلی مهمه

میلانم با یه کرنر با بارسا تو نیوکمپ مساوی کرد

Ali361 در 3/1/1391 | 10:26 گفت:

سلام.اینقدر هم که شما میگین شانسی نبود.تقریبا دربازه بان اورتون بهترین بازیکن زمین شد.یه گل درست زدن که اشتباهی داور مردود کردش.این اورتون تو زمین خودش چلسی و تاتنهامو برده بود ولی تو زمین لیور 3-0 باخته بود.گل از رو ضربه کرنر بسیار زیبا به دست اومد.آرسن می خواست بگه ما حفظ نتیجه هم بلدیم.چمبرلین رو نیاورد تو تا تیم زیر فشار هم امتحانشو پس بده.من داشتم گزارش لحظه به لحظه رو از سایت گل دنبال میکردم،گزارشگر یه بار تو دقیقه 80 گفت اگه اورتون گل بزنه بازی بسیار هیجان انگیز تری رو میبینیم...
از کجا میدونی اگه گل اوتونو سالم اعلام میکرد آرسنال مثل 4تا بازی پیش هجوم نمی آورد؟

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 10:10 گفت:


این جمله پایین جزو نوشته پستمه
درسته از باختن با اشتب داوری بسیار ناراحت میشم ولی از برد با داوری هم خوشحال میشم .
********

چرا شما یه چیزی نمیگین به من؟؟بابا اشتباه چاپی بوده خوشحال نمیشم .:دی

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 10:07 گفت:

من اینرو کلـــــــــی گفتم..........

این زنگ خطره ما که به لطف داوری میبریم و گلمون هم روی یه ضربه کرنریه؟؟؟نشون میده تیم رو به افوله :دی

JUGGLER 98 در 3/1/1391 | 09:52 گفت:

لیورپولم بازی دو صفر بردرو سه دو باخت

JUGGLER 98 در 3/1/1391 | 09:49 گفت:

بچه ها دیشب منسیتی دو یک چلسی رو برد که گل دومو نصری دقیقه 85 زد

(Hooman sam (Dark metal در 3/1/1391 | 09:48 گفت:

داداش گلم شما نگاه کن ببین چقد امتیاز همین فصل با اشتباهات داوری از دست دادیم ما....؟؟؟؟
like like

hamidarsenal در 3/1/1391 | 09:44 گفت:

ببخشید ولی من خیلی لذت بردم؛مگه داوری ها کم به ضررمون بوده پنالتی لیوردوغ یادته

mansour در 3/1/1391 | 09:25 گفت:

دمش گرم حال داد

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 09:17 گفت:

جوش نمیزنم فقط همینکه باید به فکر باشن بازیکنا کار شاخی نکردن امروز .

JUGGLER 98 در 3/1/1391 | 09:12 گفت:

حالا خیلی جوش نزن بیخیال

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 09:10 گفت:

مرتضی : اینهمه ناداوری بر علیه ما بوده حالا یه دفعه هم ما با کمک داوری ببریم چی میشه مگه .......

*****************
اینو باید به خودت بگی؟؟؟

خیلی چیزا میشه وضعیت اورتون رو توی جدول ببین؟؟اونا هم کمتر از ما به این برد نیاز نداشتند؟؟

در کل جدا از داوری خیل خیلی زشت فوتبال کرد آرسنال و اصلا مستحق 3 امتیاز نبود .

اگه من هوادار اورتون باشم و بگم حالا این یه بار داوری با بود و دفعه دیگه با شما بود .

مگه انتخابیه؟؟یا درصدیه؟؟
نمیدونم چجوری از این برد خوشحال میشید در حالی که اگه این اتفاق برعکس میفتاد شروع میکردید به حرفای ناجور زدن در مورد داور و زمین و زمان .
**********
شما میتونید لذت ببرید ولی خدایش لذتی نداره فقط میتونم بگم شانس آوردیم 3 امتیاز گرفتیم وگرنه کار شاخی نکردیم /

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 09:05 گفت:

النصری با اون مغض کوچیکش حرف قشنگی زد گفتش که :

آرسنال باید زشت بردن رو هم یاد بگیره تا قهرمان بشه.

* دقیقا همینچیزی که اتفاق افتاد برامون به زشتیه هرچه تمام تر بردیم بازی رو .

ولی یه نکته این وسط هست ::::!!!

*آرسنال که جام نمیبره ، اگه زشت بهم بازی کنه؟؟؟به چیه این تیم دل خوش کنیم؟؟؟

مرتضی در 3/1/1391 | 09:04 گفت:

اینهمه ناداوری بر علیه ما بوده حالا یه دفعه هم ما با کمک داوری ببریم چی میشه مگه .......

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 09:01 گفت:

من همیشه از تیم میلان خوشم میومد عین حقیقت میگم اصلا قبلنا دو تا تیم اروپایی رو بهشدت دوست داشتم یکی میلان و یکی آرسنال ولی میلان بعد از داستان کالچوپلی کنار گذاشتم و حسی نسبت بهش نداشتم و فقط به آرسنال فکر میکردم .

اما همیشه دوست داشتم اگه تیمی قراره تو ایتالیا خوش بدرخشه میلان باشه و حتی از شکست بازی رفت هم ناراحت نشدم زیاد زشت بازی کردیم و باختیم ولی چندروز بعد بازی فهمیدم که یکی از گلاشون که فکر کنم گل سوم بود آفساید بوده و از همون موقع به شدت متنفر شدم از میلان و سایه این تیم رو با تیر میزنم و هربار حرفش میشه این دهن من تحریک میشه .

***********

حالا حس هواداری اورتون رو نسبت به باخت خونگیشون درک میکنم .

JUGGLER 98 در 3/1/1391 | 08:52 گفت:

بله عیب نداره اگه همیشه با این بازی ضعیف بتونیم ببریم منم خوشحال میشم ولی وقتی اینجوری ببری باختم میاد سراغت

شاهین فدوی در 3/1/1391 | 08:42 گفت:

اخ بد جور به من حال داد مهم اینه ببریم حال تاتنهام رو بگیریم

محسن در 3/1/1391 | 08:02 گفت:

من اصلا اینجوری فکر نمی کنم
کم از داوری لطمه خوردیم ؟؟؟؟؟
خب این باشه جواب یکی از اونا!!!
تو چنین شرایط حساسی یرد ( حالا به هر شکل ) بهم می چسبه

JUGGLER 98 در 3/1/1391 | 07:26 گفت:

آره وقتی اینجوری اونم دو تا بازی پشت سرهمو ببری بدت میاد دیگه بردتم زیبا نیست

♥Arsenal♥ در 3/1/1391 | 06:51 گفت:

واقعا برد اینجوری رو تسلیت میگم..........

بازی که گلش کرنری باشه و 3تا گل هم داور از حریف گرفته باشه *پــــــف*