حسرت

نویسنده: مهران کاظمی

وبلاگ من
نویسنده: مهران کاظمی
1
کل بازدید: 47,209 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

حسرت

سلام


امروز بعد از مدت ها وقت کردم یه بازی از لیگ انگلیس به جز بازی آرسنال رو ببینم.
احتمالاً خیلی ها تونم بازی امشب منچستر رو دیدید چون تلویزیون خودمون نشون داد.
بعد از بازی منچستر با آرسنال این دومین بازی بود که فن پرسی رو با پیرهن منچستر دیدم. حتماً دیدید که چه طوری یه تنه تیمشو می چرخوند، معرکه بود.
قضیه اصلاً این نیست که بشینیم حسرت رفتن فن پرسی رو بخریم، دوست داشت بره رفت دمشم گرم، دنبال جام گرفتن بود مسیر درستی رو انتخاب کرد.
آدم از این زورش می گیره که این مدیرای احمق به علاوه ونگر خودخواه و یک دنده میبینن اگه فن پرسی رو رد کنن تیم به گند کشیده میشه، میبینن اگه سونگ رو رد کنن تیم به گند کشیده میشه بازم کار خودشون رو می کنن.
مسخره کردن ملت رو، هی می گن ما ورزشگاه ساختیم وضعمون خرابه، یکی نیست بگه خوب شما ورزشگاه ساختید اوضاع درست بشه نه اینکه خراب بشه، حالا 2 3 سال هم بگیم هنوز با شرایط وفق پیدا نکردن دیگه 7 سال رو کجای دلمون بذاریم، با امسال هم شد 8 سال.
خداوکیلی آدم این فرگوسن رو که میبینه اینجوری برای تیمش بالا پایین می پره حسرت میخوره که چرا ونگر خودمون 2 3 ساله دیگه از این شور و هیجان ها نداره، اگه دروغ می گم بگید دروغ می گی.
ونگر برگشته گفته من دنبال کیفیت درجه 1 هستم.
حرفاش عین حرفای 3 4 سال اخیره، مو نمی زنه، لحنش جوریه که یعنی عزیز جان من کیفیت درجه 1 پیدا نمی تونم بکنم.
حتماً یادتونه ونگر پارسال زمستون همین حرفا رو میزد و می گفت دنبال کیفیت درجه 1 هستم و از قضا آقای لوییز سوارز کاملاً در دسترس بود، کاری به اخلاقش ندارم مهم اینه که درجه 1 بود، ولی آقای ونگر که این چیزا ملاکش نیست. ملاک رئیس اینه:
اگه مسی باشه که خیلی خوبه، ولی اگه مسی نشد:
بازیکن زیر 20 سال
حقوق 10 هزار دلار در هفته
فرانسوی، یا دیگه حداقل اگه فرانسوی نبودن بدبخت بی چاره باشن دیگه.
سالی 45 گل زده باشه
بدون انگیزه قهرمانی در حال حاضر


به خدا اگه ونگر زمستون بازیکن درست و حسابی نخره، درست و حسابیا، به عقلش شک می کنم، به ضعف و تموم شدنش تو آرسنال ایمان دارم اما اگه بازیکن درست و حسابی نخره به عقلشم شک می کنم.
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

علی در 8/10/1391 | 02:51 گفت:

پست جالبی بود
اما از فن پرسی بیشرف خودش بود اینا نامردی کردن پس چرا اون ما رو ندید رف انچستر
از فن پرسی بدم میادددددد

محمود در 7/10/1391 | 17:59 گفت:

قراره شنبه بازی آرسنال - نيوکاسل زنده از شبکه سه پخش بشه.

HAMED toopchi در 7/10/1391 | 14:57 گفت:

تف به این ورزشگاه کوفتی. من هایبوری رو میخوام

هادی در 7/10/1391 | 12:01 گفت:

دوستن عزیزم من به نوبه خود با اینکه فکر می کنم تقریبا از همنون بزرگ ترم از همه معذرت می خوام اگه حرفی زدم که با عث رنجش خاطر شما شده
اما دوستان خواهشان منطقی باشین آدما در طول مسیر زندگیشون اهداف و تفکراتشون فرق می کنه مخصوصا سن می ره بالا بیشتر به سمت پول می رن و از اعتقاداتشون دور می شن. در اینکه مزه پول رفته زیر دندونای مالکان باشگاه شکی ندارم و حالا نمی تونن ازش بگذرن
اما باشگاهای دیکه مالکانشون عشق هواداری تیمشونو دارن واسه این برای تیم هزینه می کنند اما مالکان تیم آرسنال حس مالکیت و تجارت با باشگاه دارند.

فرهاد در 7/10/1391 | 11:23 گفت:

کاملا باهات موافقم مهران جان

ایمان بهادران در 7/10/1391 | 07:51 گفت:

همدیگرو نکشین سر ونگر خیلیه! ونگر مربی بزرگی ولی بعضی وقتا تغییر تحولم خوبه

علی ارشدی در 7/10/1391 | 02:11 گفت:

مهران@ پستت که هیچ مشکلی نداره ولی اگه کامنتا رو با دقت بیشتری بخونی متوجه میشی

خاک بر سر ونگر، آدمای نفهم و این نوع عبارات مشخصا توهین محسوب میشن

علی ارشدی در 7/10/1391 | 02:10 گفت:

مهران@ پستت که هیچ مشکلی نداره ولی اگه کامنتا رو با دقت بیشتری بخونی متوجه میشی

خاک بر سر ونگر، آدمای نفهم و این نوع عبارات مشخصا توهین محسوب میشن

محمد مهدی در 7/10/1391 | 01:43 گفت:

اره. هازارد. ماتا. اتوئو. شبت بخیر توپچی

حمید pires در 7/10/1391 | 01:34 گفت:

محمد مهدی یک خاطره میگ و شب خوش .
سال 2006 که رئال مادرید(تیم کهکشانیهای1) و یووه رو شکست دادیم تیمی مثل امسال داشتیم بازیکنایی مثل ویرا و ویلتورد و ... از تیم رفته بودن و جوونایی مثل فابرگاس وابوئه وفلامینی و ریس در کنار هانری و بقیه بزرگان باقیمانده عنصر تجربه و جوونی رو کنار هم گذاشته بودن گرچه بی انصافیه بعضیاشون با ستاره های اون زمان قیاس بشن .
اینکه الان تیمی مثل اون زمان نداریم به چه علته ؟ همش بدهی نیست ونگر مسیرشو درست رفته وقتی درآستانه قرارداد با هازارد و ماتا و اتوئو بودیم و بحث پول میاد وسط چه میشه کرد؟

محمد مهدی در 7/10/1391 | 01:32 گفت:

درسته حمید. به امید روزهای بهتر. روزهایی که فقط شادی کنیم

حمید pires در 7/10/1391 | 01:17 گفت:

محمد مهدی من به خودم منتقدم چون یادمه به ورزشگاه 38 هزار نفریمون خرده میگرفتم این خاصیت آدمیزاد که شاکر داشته هاش نیست الان طرفدار تیمی هستی یکی از مدرن ترین ورزشگاههای بریتانیا و دنیا رو داره جایی که برزیل اونو خونه اروپاییش میدونه اما قبلا تنها بهانه تمسخر رقیبان نقلی بودن هایبوری بود .

محمد مهدی در 7/10/1391 | 01:13 گفت:

وکیل داوید ویا هم گفته آینده این بازیکن در دستان بارسلوناست و اونا هم قصد فروشش رو ندارن و کلا" انتقالش در ژانویه بعیده ...

محمد مهدی در 7/10/1391 | 01:13 گفت:

دیلی میل :

چرتسی قصد داره دیوید ویا رو تا پایان فصل به صورت قرضی به خدمت بگیره و در این راه رقیب جدی برای آرسنال محسوب میشه

محمد مهدی در 7/10/1391 | 01:12 گفت:

زاها تو توییترش گفته شده هفته آینده آرسنالی میشه...و گفته من جانشین والکات نیستم..
**********************
حمید درسته من میگم ونگر باید بره ولی 24 ساعت دارم کریشو با دوستام میخونم. همش میگم ما ونگر رو داریم. ما ونگر رو داریم. همون وقتم گفتم اگه یه درصد هم ارسنال واسه صعود داشته باشه بخاطره رئیسه

حمید pires در 7/10/1391 | 01:11 گفت:

نه مادرزادی که نه ولی اصلا از فوتبال متنفر بودم و الانشم اگه آرسنالی نباشه وقتی برای جستجوی رسانه ها نمیذارم.

حمید pires در 7/10/1391 | 01:09 گفت:

محمد مهدی من برعکس تو دوران اوجش طرفدار شدم و باید هواداریی مثل تو و البته معین خرمی رو تحسین کرد ولی چیزی که باعث شد طرفدار بمونم فقط سبک بازی آرسنال نیست همیشه انسانیت ونگر رو با مورینیو و فرگی مقایسه کردم دیدم تفاوت فاحشه.

محمد مهدی در 7/10/1391 | 01:08 گفت:

اره اگه لحظه اولی که میخاستم یه تیمو انتخاب کنم اگه تاتنهام چیزی داشت که نظرمو جلب کنه تاتنهامی میشدم.
نکنه شما مادرزادی ارسنالی بودی؟

حمید pires در 7/10/1391 | 01:05 گفت:

راستی محمد مهدی اگه تاتنهام لباس و ارمش O2 بود الان تاتنهامی بودی؟؟؟

محمد مهدی در 7/10/1391 | 01:03 گفت:

نه. بابا درسته من بخاطره جام طرفداره ارسنال نشدم. ولی بخدا هنوز جام اوردنشو ندیدم. دیدم ولی وقتی عاشقش شدم دیگه ندیدیمگناه دارم.
عامله بی جامی لو رفت حالا؟؟

حمید pires در 7/10/1391 | 01:03 گفت:

راستی آقا محسن هیچ وقت یادم نمیره هلب برای جداییش از آرسنال این مصاحبه رو کرد وگفت ونگر وفابرگاس مخالف رفتنش به بارسا هستن و از اونا بخاطر جلوگیری از انعقاد قرارداد انتقاد تندی کرد . حالا حال وروزش رو ببین اما واقعا مرده که به اشتباهش اعتراف کرد.

حمید pires در 7/10/1391 | 00:58 گفت:

کدوم طرفداری صدر جدول نمیخاد تو این آشفته بازار خرید سهام باشگاه توسط خارجیاکه هرکدوم در حد دشمنی باهم رقیبن توقع بیشتری دارین؟
محمد مهدی یک نگاه انداختم اما انگشت شمارن کسایی که وجود ونگر رو زیر سوال ببرن .

حمید pires در 7/10/1391 | 00:54 گفت:

آقا محسن 1- قبل فروش درسته این حرف و زد وبعدش هم گفت اعتبار تیم بودن ولی مگه ونگر رفته فابرگاس مجبور کرده گفته تورو خدا بیا برو تیم سابقت که همیشه عاشقش بودی یا مگر ونگر رفته به فرگی گفته بیا این آقای گله باهاش قهرمان میشی؟
2-در مورد ولکات گفته خوشحال میشم بازیکنام پول بیشتری بگیرن و همیشه دراین مورد حامی اونا بودم اما مگه اون باید بیاد خرج و حقوق بازیکنا رو بده اون گفته باشگاه باید از عهده این خرج بربیاد پس اگر اینطور نبوده پس اشکال از باشگاهه .
3-خریدهای ما بعد باخت به منچستر عجولانه نبود؟ تو هیچ مقطعی اینقدر تیم یکباره پایه های اصلیشو از دست نداده اگه خرید بازیکنی مثل آرتتا و مرته ساکر و پارک و سانتوس رو داشتیم چون بازیکنا زدن زیر تعهداتشون و کار به روزای آخر کشید گرچه اگر هم عجولانه بوده از روی آمار وشناخت گرفتیمشون غیر پارک بقیه مفید بودن .ما تو اون مقطع یک خرید استثنایی هم داشتیم چمبرلین ستاره ایه که تو دوراهی آرسنال یونایتد مارو انتخاب کرد و حالا هم بلند مدت امضا کرده.
پپ تیمی رو گرفت که مسی اینیستا چاوی رونادینیو هانری و اتوئو و.... تو اون تیم بودن مثال خوبی زدی پپ خوب کار کرد چون درخوب مقطعی تیم فوق العاده ای گرفت اما نه بارسلونا شرایط مارو داشت که بخاد کسی از ستارهاش کم بشه و نه نصری و فابرگاس تعلقات تعصبی یک باشگاه انگلیسی رو داشتن چیزی که در اون بارسایی ها موج میزنه مثل جکی خودمون.

محمد مهدی در 7/10/1391 | 00:53 گفت:

من صدر جدول می خواهیم نه اینکه چهارم بشیم با 19 اختلاف امتیاز نسبت به صدر. واقعا زشت نیست ما سال قبل با 19 امتیاز اختلاف سوم شدیم
*******************************
موافقم به شدت. حمید جان یه نگاه به دورورت بنداز. همه داریم اشتباه میکنیم اخه؟؟؟؟

محمد مهدی در 7/10/1391 | 00:51 گفت:

سید امین هاشمی:
ای مهران جان...
دلمون واسه خنده ونگر تنگید
*****************************
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای. پسر چه حرفی زدی دمت گرم

محمد مهدی در 7/10/1391 | 00:48 گفت:

حمید جان من نگفتم فهش ندادم گفتم یادم نیست. جدا از اون خوب منم هوادارم احساسی برخورد میکنم اگه فهشی دادم رو دوس داشتن بوده.
تازه پرسیدی اگه ونگر نبود طرفداره چه تیمی میشدی؟ خب من بخاطره لباس و اسپانسر باشگاه طرفدارش شدم(o2) بعد باباشگاه اشنا شدم و عاشقش شدم

هادی در 7/10/1391 | 00:45 گفت:

masoud :
هنوز یه بازی کمتر از منچستر و سایر تیمها داریم.یعنی چی آرسنال- پرسپولیس پیوندتان مبارک؟اگه نیوکاسل رو ببریم که به احتمال زیاد میبریم دوباره میایم چهارم.خوب نیست اما اونقدر هم بد نیست که بخوایم این حرفا رو بزنیم.
................................
میسعود جان من اگه دنبال چهارمی بودم که می رفتم طرفدار والنسا می شدم که از همون اول لیگ سومیش تضمین شده است حداقل هر 5 سال 4سالش سوم است
من 15 سال دارم طرفداری آرسنال میکنم واسه بازی زیبا به همراه جام. نه به خاطر اهداف پست مالکان باشگاه، ما طرفدار یک باشگاه فوتبالیم ما که طرفدار مدرسه فوتبال نیستیم. الان باشگاه نقش یه مدرسه فوتبال بازی می کنه بازیکن می سازه می فروشه
من صدر جدول می خواهیم نه اینکه چهارم بشیم با 19 اختلاف امتیاز نسبت به صدر. واقعا زشت نیست ما سال قبل با 19 امتیاز اختلاف سوم شدیم.

هادی در 7/10/1391 | 00:36 گفت:

آقا محسن دمت گرم، مردی من با حرفات موافقم، حرف دمو زدی

mohsen در 7/10/1391 | 00:28 گفت:

آقای حمید پیرس عزیز یکم منطقی باش . اینجا همه ونگرو دوس دارن . ولی قبول کن آرسنال مثل زن هرزه ای شده که واسه شوهر معتادش ( کرونکه ) باید مواد بخره .
رفتار ونگر موقع فروش فابرگاس و نصری مثل این میمونه که گواردیولا ژاوی و اینیستا رو با هم بفروشه . این کارو میکنه؟
هیچ وقت یادت نره آرسنال تیم فوتباله نه بنگاه تجاری . هدف از تیم فوتبال بدست آوردن جامه که الان این طور نیست.
برادر من رفتارای ونگر پر از تناقض شده چنتاشو میخوای بگم :
1. قبل از فروش فابرگاس و نصری : آنها اعتبار تیم ما هستند .
2. در مورد دستمزد والکات : من خوشحال میشوم بازیکنانم پول بیشتری بگیرند .( پس چرا میگی ساختار دستمزد ها نباید تغییر کنه ؟ پس چرا خرج نمیکنن ؟ پس چرا ونپرسی رو با 120 تا نگه نداشت . )
3.خرید های ما بعد از باخت به منچستر عجولانه نبود !!!
آرتتا گفت: من حتی تست پزشکی هم ندادم .
کافیه به نظرت ؟

سید امین هاشمی در 7/10/1391 | 00:12 گفت:

ای مهران جان...
دلمون واسه خنده ونگر تنگید

masoud mahmudpur در 6/10/1391 | 23:37 گفت:

امیر جون خود ونگر داره میگه مشکلات مالی تمومه واین یعنی اگه ارسنال بازیکن نگیره دلیلش چیزی غیر از مشکلات مالی بوده

حمید pires در 6/10/1391 | 23:31 گفت:

مهران جان موافقم بهتره اگه جونی برامون مونده از تیممون مقابل تیکه های طرفدارای تازه بدوارن رسیده صرف کنیم ضمنا من وقتی که بی دلیل بحث انتقادی مطرح بشه واقعا ناراحت میشم اینکه تیمای دیگه ببرن مدتهاست ناراحتم نمیکنه مهم تیم خودمونه عزیزان مطمئنم تیم رو روند خوبی افتاده و همین ادامه میده.

masoud mahmudpur در 6/10/1391 | 23:30 گفت:

هنوز یه بازی کمتر از منچستر و سایر تیمها داریم.یعنی چی آرسنال- پرسپولیس پیوندتان مبارک؟اگه نیوکاسل رو ببریم که به احتمال زیاد میبریم دوباره میایم چهارم.خوب نیست اما اونقدر هم بد نیست که بخوایم این حرفا رو بزنیم.

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 23:30 گفت:

آفرین دمت گرم حمید pires ، حرفت کاملاً درسته، اما آخه قضیه اینه که این ونگر اون ونگر نیست، وگرنه همه ما قبول داریم ونگر هایبوری بی نظیر بود، این که بحثی توش نیست، بچه ها شب بخیر من فردا صبح اول وقت کلاس دارم شب خوش

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 23:28 گفت:

جواب اون سوالی که پرسیدی رو هم دادم، در مورد اینکه طرفدار چه تیمی بودم، من به خاطر آنری طرفدار آرسنال شدم ولی وقتی آنری رفت بارسا نرفتم طرفدار بارسا بشم، گفتم تفاوت من و شما اینه که شما ونگر رو همه آرسنال می بینی، اما من ونگر رو جزء مهم و خیلی موثری از تاریخ آرسنال می دونم که متأسفانه با ندونم کاری ها و لج بازی های خودش تیم رو از یه تیم درجه 1 به یه تیم درجه 2 تبدیل کرده

حمید pires در 6/10/1391 | 23:26 گفت:

احسان عزیز بخدا هیچ مربی مثل ونگر ندیدم که اشتیاق قهرمانی داشته باشه اینو فقط برای الان نمیگم برای موقعی که تو هایبوری بودیم چیزی که جای کل کلای الکلاسیکویی تو دنیا شنیده میشد جنگ روانی دو مربی بود بابا این فرگی آرزوی مرگ ونگر میکرد اینقدر که برای تیمش شاخ بودیم دقت کردی چرا با مورینیو جوره؟ چون هردوشون خصوصیات مشابه دارن و فقط تو تیمای پر هزینه موفقن.

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 23:24 گفت:

حمید pires من ناراحت نشدم، بحث اینه که یه کمی تحمل نظر مخالف هم داشته باشیم بد نیست، شما طرفدار وضعیت فعلی هستی مشکلی نیست، من هم طرفدار تغییر وضعیت هستم به همین سادگی

حمید pires در 6/10/1391 | 23:21 گفت:

احسان جان مگه ما امشب باختیم که بعد سه برد باز نوسان پیدا کرده باشیم چند ساله تیم اینقدر کم گل نخورده تازه اگه 90 درصد گلامون گل بخودی و اشتباه بچه گانه نبود الان امتیازات بیشتری داشتیم و بهترین آمار دفاعی .

هادی در 6/10/1391 | 23:20 گفت:

دوستان شعار جدید طرفدارای آرسنال در ورزشگاه امارات:
آرسنال- پرسپولیس پیوندتان مبارک

ehsan zoola در 6/10/1391 | 23:16 گفت:

حمید جون من خودم یکی از طرفدارای ونگر بودم ولی وقتی خود مربی اینقد جاه طلبی باشگاه رو میاره پایین میشه 8 سال بی جامی !

فک کنم 3یا 4 هفته قبل چلسی ما با استون بازی کردیم و یه مساوی زوری گرفتیم ... یعنی تو این مدت کم ویلا یکاریش شده ؟ نه عزیزم تیم ما یجاش میلنگه ... اختلاف با صدر 16 امتیاز شد این یعنی قهرمانی هوتوتو

حمید pires در 6/10/1391 | 23:11 گفت:

آقا احسان و بقیه نمیدونم چرا شما امشب اینطوری شدین بابا چلسی 3 بازی فینال امسال رو باخته و اینکه 8 تا زده و تاتی امشب 4 تا نشون میده ویلا یکاریش شده نه اونا.
بعدش میذاشتین بازی برگزار نشدمون بازی کنیم بعد قضاوت.

حمید pires در 6/10/1391 | 23:08 گفت:

هادی جان همه اعصابشون سر سسک و پرسی داغون شد حالا ببین کسی که سر بازیکن شدنشون خون دل خورده چقدر براش زور داشته . یک چیز مطمئنم ولکات اگه بخواد بمونه همین حقوق جدید برای تمدید از سرش زیاده امان از آدمی که هرچی پیشرفت میکنه حرصش بیشتر میشه.

ehsan zoola در 6/10/1391 | 23:06 گفت:

چلسی 8تا 8تا به استون میزنه تاتی 4 تا 4تا بعد ما میریم اونجا به زور یه مساوی میگیریم بعد اقای ونگر مصاحبه میکنه مساوی در ویلاپارک نتیجه بزرگیه!!! باید به اونا اعتبار بدیم !!!

همین اعتبارا دادی وضعیت تیم الان اینه

هادی در 6/10/1391 | 23:00 گفت:

سید حسین:
نه هادی جان اصلا باهات موافق نیستم فنپرسی راه درستو انتخاب کرد درسته الان بازیکن ما نیست ولی همین فنپرسی سال قبل کلی برا ما گل زد.
سید جان شاید حق با شما باشه ولی بعید می دونم منچستر صدرو از دست بده، امروز بااینکه به شدت بد بازی کردن بازم بردن
درسته راحت گل می خورن اما گل زدن واسشون مثل آب خوردن با وجود بازیکنی مثل ون پرسی
هر موقعه اراده کنند گل می زنند.
ما اگه سسگ، ونپرسی، نصری، وسانگ داشتیم الان بی شک صدر بودیم.

هادی در 6/10/1391 | 22:55 گفت:


حمید pires:
اولا آقا هادی درست کامنت بده دوما نیاز به شکستن پاش نیست وقتی مثل پارسال یونایتد بی جام موند کمرش خودبه خود خواهد شکست.
سید حسین:
نه هادی جان اصلا باهات موافق نیستم فنپرسی راه درستو انتخاب کرد درسته الان بازیکن ما نیست ولی همین فنپرسی سال قبل کلی برا ما گل زد
...........................................................................
پارسا جان عزیز دل من ونگرو خیلی دوست دارم و بهش عشق می روزم الانم نزدیک 15 سال بازی های آرسنال و می بینم. دقیقا از وقتی آرسن آمد.
اما سر جریان موندن و یا رفتن ون پرسی با سسک هر دو بارش 2 هفته روانی شدم، داغون شدم آخه من همیشه می گفتم بایکنای جون تیم رشد می کنند تو تیم جا بیفتند می شیم بهترین تیم اوپا اما بعد از 5 الی 6 سال چشم انتظار و قتی دیدم باشگاه داره دونه دونه بازیکناشو می فروشه کلی عصبی شدم. یعنی چشم انتظاری بیخود و بی جهت.
الانم فکر نکنم این هسته انگلیس تو تیم بمونن می ترسم 5 سال دیه همرو یجا بفروشه
آخه مثلا 16 میلیون می ده آرشاوین می خره 4 تا به زور می خرنش، حالا سر هفته ای 10 هزارتا می خواد ولکات بفروشه، در کل سال می شه 480 هزار درمقابل پولهای بیخودی که واسه خرید شاماخ، ژوربینیو، پارک وخیلی های دیگه داد هیچی نیست
پس دوستان عزیز خواهشان یکم منتقی فکر کنید به نظرم باشگاه سر ولکات بهونه کرده که ما چنین دستمزدی نمیدیم.

حمید pires در 6/10/1391 | 22:48 گفت:

اصلا دوست ندارم یک آرسنالی با اعصاب خراب بره بخوابه مهران جان این بحث همینجا فراموش کن و راحت بخواب منم اگه ناراحتت کردم ببخش.

حمید pires در 6/10/1391 | 22:45 گفت:

جواب سوالم واضحه بقیه رو نمیدونم ولی من اصلا سمت فوتبال نمیومدم چون متنفر بودم از فوتبال.

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 22:45 گفت:

در ضمن دوستان ضمن عرض کردن نظرهاتون سعی کنین اتحادتون رو حفظ کنین و به نظرات هم احترام بگزارین.
باز هم اگر بحثی بیان کردم که به بقیه برخورد عذر خواهی میکنم.فقط داشتم روشن سازی میکردم.پست گردش مالی باشگاه رو هم به زودی میگزارم...

حمید pires در 6/10/1391 | 22:44 گفت:

راستی من اینقدر مردم که بگم همه اطلاعاتم کاملا از زمان طرفداری از آرسناله وگرنه میشه 100 قبل باشگاه رو از اینترنت درآورد.

حمید pires در 6/10/1391 | 22:43 گفت:

مهران این سوالم جواب بده همه حرفت قبول . اگه ونگر نبود الان طرفدارچه تیمی بودی؟

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:43 گفت:

حمید pires @ این چه سوالیه، من چه می دونم، من طرفدار آرسنال شدم چون همیشه طرفدار تیم ملی فرانسه بودم و عاشقانه آنری دوست داشتم، ونگر برای این باشگاه زحمت کشیده هیچ بحثی توش نیست، ولی آیا دلیل میشه که خودمون رو براش خفه کنیم وقتی که می بینیم داره به تیم محبوبمون صدمه می زنه

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:39 گفت:

شب همگی خوش، ایشالا این شرایط حاکم بر کل کشورمون عوض بشه، هر کی تو این مملکت با یه چیز مخالفه از ریشه غلطه، هیچی بارش نیست، کی می خواد این تفکرات غلط و عقب افتاده از کشور ما نیست و نابود بشه خدا عالمه

حمید pires در 6/10/1391 | 22:39 گفت:

مهران این سوالم جواب بده همه حرفت قبول . اگه ونگر نبود الان طرفدارچه تیمی بودی؟

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:37 گفت:

حمید pires @ حرف آخر شما طرفدار ونگری نه آرسنال، و متأسفانه نمی شه با شما درباره شرایط باشگاه بحث کرد چون طرفدار آرسنال نیستی، خندم می گیره به خدا، آرسنال در حد وستهام بوده، آرسنال قبل از ونگر 10 بار قهرمان لیگ بوده عزیز، فرگوسن هویت منچستر هست چون منچستر همه چیشو از فرگوسن داره اما ونگر هویت آرسنال نیست چون ونگر بر عکس همه چیشو از آرسنال داره

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:37 گفت:


چرا پست من بیست بار چاپ شده
تاتی 2
استون 0

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:37 گفت:

چرا پست من بیست بار چاپ شده
تاتی 2
استون 0

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:37 گفت:

چرا پست من بیست بار چاپ شده
تاتی 2
استون 0

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:37 گفت:

چرا پست من بیست بار چاپ شده
تاتی 2
استون 0

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:36 گفت:

چرا پست من بیست بار چاپ شده
تاتی 2
استون 0

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:36 گفت:

چرا پست من بیست بار چاپ شده
تاتی 2
استون 0

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 22:36 گفت:

سینا جان باور کن اینها شاید 0/1مخارج و بدهی باشگاه باشد.باشگاه ما در جهان بسیار طرفدار دارد.خدا شاهده تو فیسبوک یارو دیده صفحه ونگر رو لایک کردم برام از اتیوپی که معلوم نیست کجای جهانه درخواست دوستی داده.در پایان از همه دوستان گل آرسنالی که به مسایل باشگاهشون حساس هستند ممنون و در صورت بی ادبی بنده را ببخشید.

حمید pires در 6/10/1391 | 22:35 گفت:

مهران جان نه عزیز منم میدونم چاپمن سیستم 442 رو بنیان گذاشته و هر تیمی عقبه ای داشته ولی وزنی که ونگر داد به باشگاه 99.9 درصد تاریخ باشگاهه.
محمد مهدی مرد باش و کتمان نکن من خودم فحشاتم دیدم ماشالا اینقدر کامنت میدی یادت رفته ولی بی انصافم نیستم همیشه تو مواقع خوشی سنگ تموم گذاشتی دستتم درد نکنه.

masoud mahmudpur در 6/10/1391 | 22:30 گفت:

ونگر رو خیلی دوست دارم چون خیلی اخلاق خوبی داره-خیلی مهربونه-خیلی جوانمرده- واز همه مهتر تنها کسی بوده که به ارسنال وفادار مونده.اما ونگر یه مشکل خیلی بزرگ داره اونم اینه که لجباز ترین مربی دنیائه.میخواد ثابت که بازیکن های کنونی تیم خوبن در حالی که همه میدونن اینجوری نیست.همه میدونیم ژیرو خوبه اما برای قهرمانی کافی نیست میدونیم خط دفاع خوبی دازیم اما به اندازه ی کافی قوی نیست.ولی تنها مشکل ونگر اینه که نمیخواد اینا رو قبول کنه

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:30 گفت:

علی ارشدی @ من اینجا توهینی نمی بینم، چرا فضا رو غبار آلود می کنی؟؟ کسی چیزی نگفته که، پست منم توهینی نداره توش نه به ونگر نه به کس دیگه ای

محمد مهدی در 6/10/1391 | 22:28 گفت:

حمید من یادم نمیاد به ونگر فهش داده باشم.
جدا از ا لین پست انتقادی از ونگر هم خودم گذاشتم ولی با کمال احترام و اعتراف به توانایی هاش. تازه اگه قهرمان بشیم همه حقه خوشحالی دارن. دقت کن
همه حف دارن. حتی اونایی که جز انتقاد کاری نکردن

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:27 گفت:

حمید pires @ این کامنت آخرت دیگه مطمئنم کرد خیلی از قضیه پرتی عزیز، آرسنال در حد وست هام بود؟؟؟ ونگر هویت آرسناله؟؟؟ بحث با شما بی فایده است، در ضمن اینجا کسی ادعا نکرد از ونگر بیشتر می فهمه، این توهمیه که امثال شما در مورد مخالفای ونگر دارن

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:27 گفت:

امیر آقا مگه تیم ما تنها بدهی داره همه تیما بدهی دارن نمونه هاشمیلان . رئال . psg . السیتی و...) نمیشه همه چیزو به بدهی ربط داد من توپستهای قبلی یه مطلب یکی از بچه در مورد سود و زیان باشگاه ها گذاشته بود و تنها باشگاهی که تا الان سود کرده تیم ماست پس نمیشه بگی همه پول باشگاه صرف بدهی میشه

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 22:26 گفت:

دوستان چون دایی من ساکن لندنه "میگم بره باشگاه و گزارش مالی باشگاه رو بگیره و براتون ترجمه میکنم میزارم تا متوجه بشین که حرف بی اساس و پرت نمیگم.هر کی هم که به گردش مالی باشگاه دسترسی داره بسم لله...بزاره رو سایت تا به اشتباه و کم اطلاعاتی این حرفها پیش کشیده نشه.

سینا در 6/10/1391 | 22:25 گفت:

یه چیزی فقط در مورد خرج و مخارج امارات بگم هزینه ای که برای ساختش پیش بینی می شد 400 میلیون پوند بود و در طول ساخت رسید به نزدیک 500 میلیون پوند. به مالیات های سنگینی هم باشگاه میده هم باید توجه کنیم که مثلا آرسنال سال 2000-2001 آرسنال حدود 23 میلیون پوند مالیات داد که زمان خودش می تونستیم بازیکن درجه 1 بگیریم اون موقع اینقدر بوده ببین الان چقدر شده آرسنال یه وام 260 میلیون پوندی هم داشته باری تامین مخارج حالا با وجود اینکه بهره وام ها زیاد نیستش ولی بازم یه درصدی بیاد روش ببین چقدر میشه بازم ساخت مرکز های استعداد یابی و زمین خودشون خیلی خرج دارن خیلی از فروش بازیکن هامون صرف همچین چیزایی شده مثل فروش آنلکا اورمارس پتی. اینارو از ویکی پدیا درآوردم

حمید pires در 6/10/1391 | 22:23 گفت:

یک مسئله مهم فراموش نکنین یعنی هیچ وقت فراموش نکنین که ونگر هویت آرسناله و قبل ونگر آرسنال تیمی مثل وست هم و امثالهم بود .
برای خیلیا متاسفم که حتی یک طرفدار بایرن میاد میگه با اینکه ونگر رو دوست دارم ولی سوراخ سوراخ میشن بخدا این کامنت منو به اندازه بعضی کامنتای به ظاهر خودی آزار نمیده.

علی ارشدی در 6/10/1391 | 22:22 گفت:

ضمن اینکه شخص یا کامنت خاصی مد نظرم نبود
به طور کلی گفتم

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:21 گفت:

امیر آقا مگه تیم ما تنها بدهی داره همه تیما بدهی دارن نمونه هاشمیلان . رئال . psg . السیتی و...) نمیشه همه چیزو به بدهی ربط داد من توپستهای قبلی یه مطلب یکی از بچه در مورد سود و زیان باشگاه ها گذاشته بود و تنها باشگاهی که تا الان سود کرده تیم ماست پس نمیشه بگی همه پول باشگاه صرف بدهی میشه

علی ارشدی در 6/10/1391 | 22:21 گفت:

لطفا مراقب کامنت هاتون باشید! توهین به هر کسی اعم از کاربرای سایت یا اعضای تیم خلاف قوانینه و برخورد میشه
انتقاد کردن فرق داره با فحش دادن

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:21 گفت:

امیر آقا مگه تیم ما تنها بدهی داره همه تیما بدهی دارن نمونه هاشمیلان . رئال . psg . السیتی و...) نمیشه همه چیزو به بدهی ربط داد من توپستهای قبلی یه مطلب یکی از بچه در مورد سود و زیان باشگاه ها گذاشته بود و تنها باشگاهی که تا الان سود کرده تیم ماست پس نمیشه بگی همه پول باشگاه صرف بدهی میشه

حمید pires در 6/10/1391 | 22:16 گفت:

راستی اینم قبول دارم شما وامثال شما بیشتر به باشگاه نزدیک بودین و از ونگر قطعا هم سابقه وهم درک فوتبالی بیشتری دارین!!!!!!!!!!!!!!!1

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 22:16 گفت:

در ضمن من طرفدار ونگر نیستم.من طرفدار آرسنال و فعلا به دلیل این که جزوی از طرفداران باشگاه هستم حمایت کننده ونگر هستم.

حمید pires در 6/10/1391 | 22:14 گفت:

باشه میبینیم این فصل فصلیه که منچستریها رویای بی جامی ما رو به گور خواهند برد.

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:14 گفت:

امیر آقا مگه تیم ما تنها بدهی داره همه تیما بدهی دارن نمونه هاشمیلان . رئال . psg . السیتی و...) نمیشه همه چیزو به بدهی ربط داد من توپستهای قبلی یه مطلب یکی از بچه در مورد سود و زیان باشگاه ها گذاشته بود و تنها باشگاهی که تا الان سود کرده تیم ماست پس نمیشه بگی همه پول باشگاه صرف بدهی میشه

Ali heidari در 6/10/1391 | 22:14 گفت:

امیر آقا مگه تیم ما تنها بدهی داره همه تیما بدهی دارن نمونه هاشمیلان . رئال . psg . السیتی و...) نمیشه همه چیزو به بدهی ربط داد من توپستهای قبلی یه مطلب یکی از بچه در مورد سود و زیان باشگاه ها گذاشته بود و تنها باشگاهی که تا الان سود کرده تیم ماست پس نمیشه بگی همه پول باشگاه صرف بدهی میشه

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 22:13 گفت:

مهران کاظمی:من به آمارها نگاه می کنم و حرف میزنم.ما چه به لحاظ ارزشمندی مالی باشگاه و چه جایگاه باشگاه در جایگاه 5تا 7 جای داریم.اسنادش در پستهای قبلی بچه ها هست.

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:12 گفت:

حمید pires @ در ضمن انتقاد کردن از ونگر نشون دهنده علاقه نداشتن به آرسنال نیست، من نمی دونم کی می خوان امثال شما اینو بفهمن، شما هم تا 30 سال دیگه بشین کورکورانه طرفدار ونگر باش ببینم تو خسته میشه یا ونگر بالاخره قهرمان لیگ میشه با این وضعیت، من ونگر رو قبول دارم اگه سیاست هاشو تعدیل کنه، دقت کن تعدیل کنه نه این که عوض کنه، ولی متأسفانه ونگر اهل این کارا نیست

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:09 گفت:

حمید pires @ آخر فصل هم می بینیم

حمید pires در 6/10/1391 | 22:09 گفت:

محمد مهدی مگه من مثل شماو بقیه که چپ و راست به ونگر توهین میکنن حرف بدی زدم ؟

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 22:08 گفت:

مهران کاظمی:من با این حرفت به شدت موافقم:من هم می تونم بیام هی از شرایط تعریف و تمجید کنم که همه از من خوششون بیاد ولی قضیه اینه که آدم اگه به چیزی اعتقاد داره باید حرفش رو بزنه نه اینکه سرشو بکنه زیر برف یا اینکه به راحتی هم رنگ جماعت شه .ولی من از اونها نیستم بشینم و بگذارم تو محیط رسمی آبروی ونگر و آرسنال با نقد های نابجا از بین بره.گفتم که اینجا غیر آرسنالی ها هم میان و ما نباید تزلزل داشته باشیم..

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 22:08 گفت:

amir @ خدا وکیلی خودت قبول داری آرسنال جزء 7 باشگاه برتر دنیاست؟؟ 3 4 سال پیش شاید ولی الان ....

حمید pires در 6/10/1391 | 22:06 گفت:

حمید pires @ بردن اون تیم ها تقصیر ونگر نیست، باختن آرسنال تقصیر ونگر هست.
عزیزم منم همینو میگم کاش یکم فکر میکردی بعد پست میذاشتی مگه امشب بازی کردیم و باختیم که همچین نظری میدی؟
حمید pires @ من نمی دونم منظورت از کوری چشم بعضی ها کیه ولی شعور حرف زدن هم آدم داشته باشه بد نیست، هر کس نظر خودش رو داره
من هم می تونم بیام هی از شرایط تعریف و تمجید کنم که همه از من خوششون بیاد ولی قضیه اینه که آدم اگه به چیزی اعتقاد داره باید حرفش رو بزنه نه اینکه سرشو بکنه زیر برف یا اینکه به راحتی هم رنگ جماعت شه
دوست عزیز فرض کنیم اینطور باشه و کورکورانه پشت تیم و مربیش ایستادم ولی این از شدت عشقه به کسی که منو مجذوب این تیم کرد اصلا کاملا مضحکه بعضیا چنین نظراتی درمورد ونگر میدن جالبه اگر جرج گراهام هنوز بود 100 درصد طرفدارای ونگربال وجود خارجی نداشتن و بهترین گلزن تاریخ باشگاه ! که یک فرانسوی بود اصلا به تیم نمیومد همین گراهام که تو تیم بود اون موقع که نه خرجی داشتیم نه بدهی چرا اون اندازه ونگر موفق نبود اصلا طوری حرف میزنی که تنگار ونگر هیچ جامی نبرده ناسلامتی پرافتخارترین مربی تاریخ باشگاهه دوستان پست و کامنتی ندین که آخر فصل از روی خجالت نتونین شریک خوشحالی بقیه بشین.

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 22:02 گفت:

مهران کاظمی: خالی کردن ورزشگاه و صندلیها و هو کردن دراعتراض به ونگر نبود.بلکه به سیاست باشگاه که مالکان در پیش گرفتن.ببین عزیز ما جز 7باشگاه برتر جهان هستیم.من بارها دیدم که بعضیها میگن سودی که فقط هر ساله از بلیط فروشی کسب می کردن برای دادن بدهی باشگاه کافی بود در صورتی که دخل و خرج باشگاه در هر سال معلومه.این دفعه که رفتم امارات حتما کپی میگیرم و رو سایت آپلود میکنم تا بفهمین باشگاه واقعا بدهی داره.پول فروش بازیکنان هم سیو میشه تا باهاش بازیکن بخرن وبدهی ها رو صاف نمیکنن.

محمد مهدی در 6/10/1391 | 21:54 گفت:

اقای حمید پیرس واقعا از شما انتظاره برخورده بهتری داشتم.
بازم میگم ژانویه اخرین فرصت ونگره اگه نخرید باید با احترام و غرور استعفا بده.

محمد مهدی در 6/10/1391 | 21:53 گفت:

اقای حمید پیرس واقعا از شما انتظاره برخورده بهتری داشتم.
بازم میگم ژانویه اخرین فرصت ونگره اگه نخرید باید با احترام و غرور استعفا بده.

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 21:50 گفت:

amir@ این بحث ها رو ما از خیلی وقت پیش اینجا کردیم، واقعاً نه حوصله دوباره گفتنش رو دارم و نه وقتشو فقط ایمان دارم که با رفتن ونگر تیم از این بی حالی و بی انگیزگی در میاد، راه دیگه ای هم داره اونم خرید 1 2 ستاره تاپ هست، که هممون می دونیم از ونگر بر نمیاد
حمید pires @ من نمی دونم منظورت از کوری چشم بعضی ها کیه ولی شعور حرف زدن هم آدم داشته باشه بد نیست، هر کس نظر خودش رو داره
من هم می تونم بیام هی از شرایط تعریف و تمجید کنم که همه از من خوششون بیاد ولی قضیه اینه که آدم اگه به چیزی اعتقاد داره باید حرفش رو بزنه نه اینکه سرشو بکنه زیر برف یا اینکه به راحتی هم رنگ جماعت شه

مهران کاظمی در 6/10/1391 | 21:46 گفت:

حمید pires @ بردن اون تیم ها تقصیر ونگر نیست، باختن آرسنال تقصیر ونگر هست.
T.VERMALEN @ عزیزم ون پرسی گل میزنه درست، ولی چرا نباید برای آرسنال گل بزنه؟؟؟؟
من مطمئنم امسال بازی آرسنال رو ندیدی، اگه دیده بودی می فهمیدی آرسنال اصلاً قشنگ بازی نمی کنه امسال، حالا چه با جغله چه بی جغله
مورد سوم هم اینکه تو این دو سه سال اخیر کدوم بازیکن رو ونگر ساخته، رمسی؟؟ جورو؟؟ کی؟ نگو چمبرلین که چمبرلین از اولش خوب بود، جکی رو هم که همه قبول داریم یه استثناء تو فوتبال انگلیسه، به علاوه خرید ونگر نبوده، از اول تو آرسنال بوده، پس من نمی دونم منظورت از ستاره کدوم ستاره هست
amir @ سودی که فقط هر ساله از بلیط فروشی کسب می کردن برای دادن بدهی باشگاه کافی بود، بابا مگه این ورزشگاه چه قدر خرج داشته، یه چیزی حدود 300 400 میلیون، آرسنال در سال فقط 200 میلیون خرج تدارکات تیم می کنه، اگه می دیدی تو ورزشگاه ونگر رو جمایت می کردن چون هنوز قبول نکرده بودن ونگر تموم شده وگرنه الان صندلی های خالی ورزشگاه و هو کردن های هوادارا رو نگاه کنی متوجه میشی قضیه فرق کرده

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 21:46 گفت:

لوکاس پودولسکی با تمجید از فلسفه فوتبال آرسن ونگر معتقد است این مرد فرانسوی یک سوپر مربی است...
ببین این که همه تعریف میکنن از ونگر (بازیکنان و استوره ها)الکی نیست.الان همه دارن سر ودست میشکونن واسه این جور مربیها.الان ونگر بره فکر میکنی کی رو میارن؟گواردیولا؟نه بابا کو بودجه.شما ببین ونگر با این که الان بازیکن نداره تیم رو چشم نرنیم بالا نگه داشته.ببین لیورپول الان کجایه.اما ونگر هر سال تیمو برده لیگ قهرمانان.
پست که میزاری یکم فکر کن.طرفدارهای تیمهای دیگه هم اینجا میان.پیام من به همه:آرسنالیها اتحادتون رو حفظ کنید.

امیر صفای نیکو در 6/10/1391 | 21:25 گفت:

حرفهایی که زدی به هیچ وجه قابل قبول نیست.ما باید با این که جام نمیگیریم از او حمایت کنیم.من اونجا تو ورزشگاه بودم.وقتی شعار arsen wenger we trust youرو با تمام وجود داد میزدن و میشنیدم اونوقت فهمیدم که دلیل اون شعار چیه.ببین عزیز ما هم میفهمیم که وقتی تیم 7سال جام نگرفته خیلی ضایعه ولی اونجا به هیچ وجه به خود ونگر ایراد نمیگیرن.اگر این اواخر شعاری بود فقط علیه سیاست باشگاه بود.اون هم واقعا به دلیل بدهی مالیاتی بود.دلیل فروش ون پرسی هم فقط رفتن خودش بود.ما برای اون ساختار دستمزد ها رو شکوندیم.اگر چه که واقعا تک بود تو مهاجم ها وحیف شد.الان هم ما نباید احساسی برخورد کنیم.ما واقعا بازیکن خوب داریم ولی کم داریم.گرفتن بازیکن با کیفیت رو تو ژانویه باهات موافقم/

T.Vermaelen در 6/10/1391 | 21:21 گفت:

هادی فلاحتی :
نیو کسل خیلی خوب بازی کرد فکر کنم شنبه کار سختی داشته باشیم.
////////////////////////////////////////////////////////////////
هادی نیوکاسل تیم نامردی نیست..همیشه هجومی بازی میکنه امروز که 2-1 یا 3-2 جلو بود میتونست دفاع کنه همش ولی نکرد این کارو
به همین خاطر شنبه بازیه قشنگیه و چون بیشتر استراحت کردیم شانس ما بیشتره....مگر اینکه نیوکاسل مثه بقیه تیم ها شیوه دفاعیشو اجرا کنه تو امارت...

سید حسین در 6/10/1391 | 21:17 گفت:

نه هادی جان اصلا باهات موافق نیستم فنپرسی راه درستو انتخاب کرد درسته الان بازیکن ما نیست ولی همین فنپرسی سال قبل کلی برا ما گل زد

T.Vermaelen در 6/10/1391 | 21:16 گفت:

این حسرت داره؟ شما چتون شده؟ بابا منچستر انقد هزینه داره میکنه اینم وضعشه تو هر بازی کمتر از 3 تا نمیخوره حالا این خط دفاعی حسرت داره؟
بعدم حالا ما بیایم حسرت بخوریم که ئنپرسی گل میزنه؟ خب مهاجم باید گل بزنه دیگه خریدنش چیکار؟
ولی تیم ماست که قشنگتر باری میکنه و با همین بچه جغله ها داره تیم هارو به زانو در میاره
چرا نمیای بگی که منسیتی باخت به ساندرلند؟ قیمت بازیکنا و دسمزد تیم منسیتی چقده؟ ارزش این همه دستمزد رو دارن؟
ما باید افتخار کنیم که از تیم های لیگ برتری بازیکن نمیخریم چون عرضه ندارن مثه ونگر ستاره بسازن....
یعنی این تیم ما عشق بازیشه بقیه چیزا هم کم کم بدست میاد
ونگر اگه بره منسیتی مثلا یا بره رئال اگه نیاد کنار زمین تو بازی ها هم همه ی جام هارو میگیره اما افسوس که مردم.......

حمید pires در 6/10/1391 | 21:14 گفت:

اولا آقا هادی درست کامنت بده دوما نیاز به شکستن پاش نیست وقتی مثل پارسال یونایتد بی جام موند کمرش خودبه خود خواهد شکست.

هادی در 6/10/1391 | 21:08 گفت:

برای شکستن پای خائن ون پرسی دعا کنید

هادی در 6/10/1391 | 21:07 گفت:

دوستان منچستر با این برد 46 امتیازی شد اگه نیم فصل دوم هم 46 امتیاز بگیره در مجموع میشه 92 امتیاز ما اگه همه بازی هامونم ببریم 60 با 30 میشه 90

هادی در 6/10/1391 | 21:07 گفت:

نیو کسل خیلی خوب بازی کرد فکر کنم شنبه کار سختی داشته باشیم.

هادی در 6/10/1391 | 21:06 گفت:

خاک بر سر ونگر، منچستر امروز خیلی بد بازی کرد فقط فن پرسی با سانترهای خوبش یه گل ساخت یه گلم زد.
واقعا برات متاسفم ونگر پولی

حمید pires در 6/10/1391 | 21:03 گفت:

منچستر برد چلسی برد اورتون برد وست بروم برد همش تقصیر ونگر بود!!!!
به کوری چشم خیلیا تیم روند برداشو حفظ میکنه تا چشم خیلیا دراد .
این جملت خیلی جالب بود دم فن پرسی گرم مطمئنم بیشترین جمله تکراری منچستریهاست.
در آخر زنده باد آرسنالی که ونگر ساختش .

Ali heidari در 6/10/1391 | 21:00 گفت:

واقعا درست میگی مهران جان منم دیگه خسته شدم به خدا اگه امسالم جام نگیریم یا حداقل یه مکان خوب تو جدول نداشته باشیم ماهم باید مثل همون به قول بچه ها خیانت کار بریم طرفدار یه تیم دیگه بشه بسته دیگه مردیم از دست این همه آدم نفهم که مارو سرکار گذاشتن من شرط میبندم تئو میره هیشکیم نمیگیریم اگه هم بگیریم مثل همین بازیکن زامبیایی