مدیران سایت و جواب به کاربرا

نویسنده: T.Vermaelen

وبلاگ من
نویسنده: T.Vermaelen
سلام دوستان عزیزم اسم من کورش مهرآیین، 25 ساله دانشجوی ارشد برق قدرت، از زمانی که عقلم میرسیده و فوتبال رو درک کردم طرفدار آرسنال و رئیس (استاد ونگر)بودم (شاید 13 سالی بشه( روش ونگر باب طبع من بوده و همه کسانی که معنی فوتبال و ورزش واقعی رو میفهمن, بازیکن سازی و کشف استعداد خاص مربیان بزرگ در هر رشته ورزشی ست, بخصوص فوتبال که کشف استعداد برابر با پیروزی و درآمدزایی ست . این روش مربیان بزرگی مانند ونگر، فرگوسن و ... مربیانی ست که در تیم های نه چندان مطرح لیگ جزیره دارن کار میکنن و خودشونو از خرید های چند ده میلیونی بی نیاز میکنن و در عوض همیشه فروشنده بازیکن به تیم های مثل بارسا و میلان(البته میلان داره روشه آرسنال و منچستر رو از امسال اجرا میکنه و جوون شده تیمش) و منچستر سیتی و چلسی و ... تازه به دوران رسیده های دیگه هستن. شما به هر تیم بزرگی نگاه کنید حداقل یک یا چند بازیکن آرسنال داره بازی میکنه واسش. کسب نتیجه و جام هم همه میدونن که آرسنال با بازیکنای ناشناس همیشه نتیجه خوب گرفته هم در لیگ جزیره هم در لیگ قهرمانان، سال های آینده آرسنال یک غول مالی و تیمی خواهد بود. آرسن ونگر با پول و بازیکنایی که تیم هایی مانند رئال و بارسلونا و چلسی و منچستر سیتی داره میتونه حتی با چشم های کور هم تمام جام های دنیارو بگیره ولی ونگر کاری که داره واسه آرسنال و فوتبال انگلیس و دنیا انجام میده, سال های آینده همه فوتبال دوستان درک خواهند کرد(همین طور که تا الان دیدن همه( پس ما باید ونگر و تیمشو هر لحظه حمایت کنیم چون فوتبال قشنگ و جوانمردانه و تماشاگر پسندو داره ارائه میکنه. *** عاشق آرسنال و ونگر باشیم ***
کل بازدید: 53,234 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

مدیران سایت و جواب به کاربرا

سلام دوستان
امیدوارم همه سلامت باشید



مدیران سایت من بعد بازی یه پست گذاشتم بعد مدت ها...
همیشه پست هام فنی بوده و ِیا آمار بازی هارو
گذاشتم ، پست الکی هم هیچوقت نمی ذارم...

حال حرف من اینه دلیلی که پست من رو دیشب بعد 10 دقیقه حذف کردین ؟ در صورتیکه فقط انتقاد بود و نکات فنی بازی دیشب و کلا بازی های آرسنال که ضعیف کار کرده ...

به جز انتقاد از ونگر و کاراش مثل نگهداشتن دیابی و بازی دادن رمزی تو پست های غیر تخصصیش چیزی نوشتم ؟
هیچ کلمه ای توهین آمیزی به کار نبردم یا شخص خاصی رو خطاب قرار ندادم.... من خودم طرفدار ونگر هستم اما انتقاد هم می کنم ازش و بیشتر آرسنال رو دوست دارم تا ونگر رو ...

پس لطف کنید در همین پست به دوستان آرسنالی که وقتشونون برا تیم گذاشتن توضیح بدید... من دیشب حداقل 25 دقیقه وقت گذاشتم برای تایپ مطالب .. به نظرم هم مفید بود و کمی درد دل همه هوادارا ... بار اولم تایپ کردم پست نشد پاک شد اصن باز پست کردم ....

واقعا ناراحت شدم ... چون من وقت نداشتم ولی این پست رو گذاشتم که همه نظرشونو بگن ...

لطف کنید توضیح بدبد چرا حذف شد و کجای پست اشکال داشت ؟

* دوستان هم خواهش میکنیم چند ساعتی پست نذارن تا این پست باشه بالاترین تا مدیر های سایت و طرفدارا که وقتشونو صرف این سایت و حتی گزارش باری میکنن برا هوادارا با هم صحبت کنن و نظراشونو بگن ... چون همین عامل باعث شده طی 6 ماه گذشته سایت خلوت شه ...

** در ۲۰ سال گذشته توپچی‌های شمال لندن هیچ گاه در اولین بازی لیگ شکست نخورده بودند ***
آخه این وضعیت انتقاد نداره ؟

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

shayan در 29/5/1392 | 23:23 گفت:

چرا باید بعد از یه بازی بعضی کاربرا بیان به بازیکنانی که اشتباه کردن یا حتی به ونگر توهین کنن که گاهی اوقات به فحش هم می رسه درسته که 8سال بی جامی تحمل کردیم و کلی متلک شنیدیم ولی تا حالا به عنوان مثال 100تا متلک شنیده بودیم
شده 110تا متلک اما نباید به بازیکنا یا ونگر فحش بدیم چون اگه به تیمه خودمون احترام نگذاریم چه انتظاری باید از دیگران داشته باشیم
نمیگم نباید انتقاد کرد من خودم اکثر پست هایی که گذاشتم انتقاد بوده ولی وقتی مودبانه انتقاد کنیم ارزش پست خودمون هم بیشتر میشه
در مورد اپدیت شدن سایت هم وقتی به عنوان مثال کسی براش مشکلی پیش میاد به نظرم باید یکی رو تا مدتی جایگزین کنن تا بعضی قسمتها به روز رسانیشون واسه چند ماه پیش نباشه
به نظرم این رابطه باید دوطرفه باشه هم کاربرا باید رعایت کنن هم مدیرا باید بعضی قسمتها رو به روز رسانی کنن که به جای اینکه بیایم باهمدیگه بحث کنیم و بلاگ هایی در این موارد بذاریم بیام پیشنهاد هایی کاربردی بدیم .:l

رضاشاماخ چوک بندر در 29/5/1392 | 04:26 گفت:

چراهمه ازمدیریت ناراضی هستن؟
مدیربیاجواب بده

Vishka در 28/5/1392 | 19:40 گفت:

البته منظورم به حذف شدن پست شما نبود اشتباه نشه.

Vishka در 28/5/1392 | 19:38 گفت:

اینجا نمیتونم ساکت بشینم. بیشتر از یکسال هست عضو این سایت هستم. یکسال هست عضو کافه سرخا و هایبوری هم هستم. دوستامون حمید فرازی و علی ارشدی و مصطفی کاظمی هم هیئت تحریریه هستند و شبانه روز وقت و زندگی رو گذاشتن تا آخرین اخبار رو با سرعت در اختیار ما بگذارن و تو چند جبهه فعالیت دارند. و همزمان برای ایجاد آرامش سایت نظارت رو بلاگ ها و دیواره دارند. بعد بعضی از دوستان به فکر این هستن که با ناسزا و انتقاد های تند خودشون رو تخلیه کنن و تحمل تذکرات این دوستامون رو هم ندارن. کی حاضره انقدر وقت و اعصابش رو بگذاره واسه سایت!‏ پس بیاییم اگه تشکر نمیکنیم حداقل همکاری کنیم و آرامش سایت رو حفظ کنیم

امیر صفای نیکو در 28/5/1392 | 12:45 گفت:

حمید فرازی:
باشه...به هر حال ممنون...همین که به خوبی رسیدگی میکنید یک نکته مثبت هست...یه امید پیشرفت روز افزون ....

majid در 28/5/1392 | 11:41 گفت:


منظورم از حمید جان تمامه مدیرا بود

majid در 28/5/1392 | 11:39 گفت:


من نه اهله پاچه خواریم نه پاچه خواری از مدیرای سایت سودی واسم داره و میگم خیلی هم کارتون درسته حمید جان... کم و کاستی رو همه دارن اما مهم معدلیه که به کاره شما میدن که معدلتونم رضایت بخشه... خودم یبار سره یه موضوعی از دسته مصطفی کاظمی خیلی عصبانی شدم اما بازم بهش حق دادم... خدا رو شکر فضای سایت فضای مستبدانه نیست و همینکه مدیرای سایت با بچه ها در ارتباطن خیلی ارزش داره و احساسه خوبی به بچه ها میده

خسته نباشید

مهران کاظمی در 28/5/1392 | 11:20 گفت:

موفق باشی، برای من فرقی نمی کنه شما این جا رو چه جوری اداره کنی، من چون این جا برام یه زمانی مهم بود اینا رو گفتم، من که یه سر اومدم و دوباره می رم ولی شما با بقیه بچه ها که جدید میان این جوری برخورد نکن
در ضمن دیدی جوجه رو آخر پاییز می شمارن، آرسنال اول شد یا چهارم؟؟
چه قدر گفتم سوم تا پنجم میشه شما سفت و سخت می گفتی قهرمان میشه، بیا اینم قهرمانی، امسال جز 4 تا هم نمیشه متأسفانه

مهران کاظمی در 28/5/1392 | 11:14 گفت:

خوبه شما مدیریت یه جایی رو به عهده نداری وگرنه با این وضعیت انتقاد پذیری نابود می کردی اونجا

حمید فرازی در 28/5/1392 | 10:40 گفت:

امیر صفای نیکو@ بعد از ایجاد بلاگ ها دو تا ورژن جدید راه اندازی شده که قبل از هر دو نظر کاربرا هم پرسیده شد. سری قبل هم درمورد تغییر قالب سایت خود آرمان علاوه بر نظرسنجی به صورت جداگانه هم بلاگ گذاشت و گفت هرکس پیشنهاد و طرحی داره بگه تا بررسی شه.

اما همه کامنت ها کلماتی شبیه مرسی، ممنون، خسته نباشید و ... بود.

خب وقتی بعد از سه بار خود کاربرا هیچ پیشنهادی نمیدن دیگه ما چه کار میتونیم بکنیم؟

علاوه بر همه اینها همینطور که گفتم اعضای مدیریتی این مجموعه هریک وظیفه خاصی رو به عهده دارن که مسئول فنی این سایت هم فقط آرمان هست.

با این وجود ما هم با اینکه وظیفمون نبود سعی کردیم به صورتهای دیگه نظرات کاربرا رو جویا بشیم و بعد از مدت ها مشورت بالاخره یه طرح رو آماده کردیم و به آرمان دادیم که دیگه بقیش به عهده خودشه.

از این لحاظ اختیار ما در این حده، الان یا بعدش هم هرکس پیشنهاد و انتقادی داشت روی دیوار به هریک از ما که بگه. حتما پیگیری میکنیم چون این سایت برای خود شماست.


درمورد بلاگ ها هم با شما هم عقیده ایم که سطحش پایینه ولی تا زمانی که خود کاربرا همکاری نکنن پیشرفتی نخواهیم داشت، این مساله تا حد زیادی به خود شما برمیگرده که البته برای این مورد هم یک سری فیلترهای خاص تدارک دیده شده تا حداقل از جانب خودمون نظم بیشتری بهش بدیم.

------

یاسر بحرینی@ نظرتون محترمه و همینطور که گفتیم ما اینجا تا جایی که بتونیم تلاش خودمون رو انجام میدیم، دیگه اینکه شما رضایت پیدا نمی کنید و تمایل دارید در سایت دیگه ای فعالیت کنید از عهده ما خارجه، اگه سرچ کنید به چیزی که میخواید دست پیدا میکنید.

فقط ای کاش برای یک بار هم که شده کاربرا از عملکرد خودشون انتقاد میکردن و از دور نگاه به نوع فعالیتشون مینداختن تا شاید حداقل کمی ما رو درک کنن.


Enrique در 28/5/1392 | 10:16 گفت:

منم بارها و بارها گفتم که روانی ونگرم در حد خدا ولی خداییش بعضی وقتا دیگه با کاراش رو اعصاب آدم رژه میره !!!!

مث نخریدن مدافع های قدرتمند و در سطح کلاس جهانی (نه لایی خور های مث کوشیلنی و مرته) اونم وقتی که می بینه که

اوضاع مدافعامون چقد فاجعه اس !!!!

و یا دادن بازوبند کاپیتانی به تازه به دوران رسیده های احمقی مث آرتتا و مرته !!! (در حضور جک و یا تئو ، مرته آلمانی باید کاپیتان

بشه !!!).

کلا منم با انتقاد درست و سازنده از رئیس موافقم ....

امیر صفای نیکو در 28/5/1392 | 09:01 گفت:

در مورد فعایت دوستان مدیر، من این حق رو به خودم میدم که سوال کنم از خدمت شما چرا از بنده و دیگر کاربران درمورد طرح یا آینده قالب سوالی نکردید..فقط به این نظر سنجی که از قالب ویندوز 7یا 8 در سایت بکار برده شود بسنده کردید...چرا در مورد نظر ها و انتظارات ما در مورد قالب بعدی سایت نظری نخواستید...یک سایت کامل مثل گل امکان نداره که در مورد بخش های مختلف سایتش از کاربرانش نظر نخواد وخودسرانه عمل کنه....وبسایت های گل و طرفداری و میدان و ورزش 3 و.... باهم رقابت دارن و پربازدید ترین آنها گل هست..شما به عنوان مدیر باید عامل موفقیت سایت های دیگه رو مد نظر بگیرید...البته میدونم هر کسی در کار خود حرفه ای هست و شما هم بی شک اگر توانایی همچین وظیفه ای رو نداشتید حتما اینجا نبودید.بنابراین به شما دوستان اعتماد کامل دارم و میدونم که ما کاربران متعصب سایت رو دلسرد نمیکنید...

یاسر بحرینی در 28/5/1392 | 09:01 گفت:

دوستان راست میگن این سایت هم مدیریتش پایینه وهم کیفیت فنی
مدیران سایت توجه داشته باشه که خوشی این سایتها و وبلاگها تو حضور افراده
خواهشا پارتی بازی نشه اگه هم دوستان سایت دیگه ای دارن معرفی کنن

امیر صفای نیکو در 28/5/1392 | 08:47 گفت:

منم در مورد نوشتن پست ها با محمد رضا موافقم...کیفیت فنی خیلی مهمه...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
حمید فرازی:
حمید عزیز قالب فعلی سایت تقلید شده یا نشده مهم نیست مهم اینکه قدیمی و جذابیت و کارایی آن کم شده.دوست عزیز من برای بار سوم به شما توضیح میدم...گفته من مبنی بر این بود که وقتی شما دارین زحمت میکشین و سایت رو نسبت به سایت های دیگه بنا به ادعای خودتون به سطح بالاتری ارتقاع دادید نباید راضی بشید و در همین حد بمونید...از شما مدیران توقع هست همچنان با طرح ها و ابتکارات فنی و جذاب سطح این سایت را همواره به سطح بالا سوق دهید و در این امر اگر از سایت های دیگر تقلید کنید کار شما ارزش خاصی پیدا نمیکنه.شما به عنوان مثال سایت گل فارسی رو در نظر بگیرید.تغییر قالب سایت به سطح بالا تر و سروری قدرتمند تر و بعد هم نظر سنجی سایت از مردم در مورد تغییرات ابتکارانه و امکانات و طراحی قالب...سایت گل با این کار خودش رو هنوز جزو سایت های ورزشی تراز اول کشور نگه داشت و افت نکرد،چون تمامی قسمت ها بر اساس کارشناسی و خلاقیت طراحی شده نه تقلید....
امیدوارم بخوبی نظر خودم را برای شما شفاف کرده باشم...
اما اگه بحث به تقلید باشد که در سایت به کار برده شده :قسمت نظر سنجی کاملا شبیه سایت های دیگر است...
قسمت سربرگها(خانه،آرشیو اخبارو....)شبیه سایت های دیگر است و......
در مورد فعایت دوستان مدیر، من این حق رو به خودم میدم که سوال کنم از خدمت شما چرا از بنده و دیگر کاربران درمور

سید محمد رضا در 28/5/1392 | 08:07 گفت:

شخصا اعتقاد دارم باید پست های بیشتری پاک بشه ، کیفیت پست ها تو این مدت شدیدا اومده پایین تو این مدت
بعد هر بازی 10 نفر به صورت خودجوش کارشناس میشن ، پست هایی میدن با یه سری مطالب پیش پا افتاده به اسم کارشناسی یا مثلا پست انتقادی با متنی که اینقدر تکراریه که قبل خوندن میشه مشروحش رو گفت و بعد خوندن میشه از پست های بقیه چندتا مثال براش آورد.
اونوقت توی پست های انتقادی و کارشناسی یه چیزی خیی مسخره س ، توی این پست ها کامنت ها فقط برای تشکره یا صرفا کلمه موافقم یا مخالف.

من توی این سایت یه کاربر عادی بیشتر نیستم اماااااا ، به چند تا چیز خیلی دقت کنید دوستان عزیز

1- وقتی یه پست کارشناسی و انتقادی میخونید و میبینید که یه نکته کم داره ، نیازنیست بری برا اون نکته یه پست دیگه بدید ، تو کامنت بنویسید ، خیلی هم شکیل تر میشه ، تازه جمع بندی و نتیجه گیری برای کسی که مطالب رو میخونه خیلی راحت تر میشه.

2-به شعور بقیه احترام بگذارید ، بقیه کاربرا احمق نیستن ، پس برای یه سری مطالب پیش پا افتاده یا چیز هایی که همه میدونن ، پست ندید ، سعی کنید پستتون حرفی برا گفتن داشته باشه.

3-تعداد بازدید های پست های من رسیده به 90627 به قرآن هنوز کسی به من جایزه نداده ، این یه عدده ، مهم نیست ، برای بالا بردنش الکی وقت دوستان رو با اسپم نگیرید.

4-پست مفید ، چون مهمه تاکید میکنم ، به لینک زیر برید
http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=7257&BlogId=278
مثلا من یه هفته برای پیدا کردن این مطالب وقت گذاشتم و برای نوشتنش چیزی حدود 5 ساعت ، وقتی این پستم به خاطر اسپم دوستان میره تو جهنم هیستوری سایت ، نمیتونم ناراحت نشم.
حداقل قبل از پست گذاشتن خودتون رو بذارید جای نویسنده پست های قبلی ، ببینید پستتون ارزش یه درجه پایین بردن پست اونا رو داره یا نه

5- چند نفر تا الان پستی به اسم "پست هفته "از مصطفی کاظمی دیدن اینجا؟؟؟
یه ایده خوب که احتمالا چون وقتش برا کارای دیگه سایت از جمله پاک کردن اسپم ها گرفته میشه دیگه ادامه پیدا نکرده.



انشالله همه به این مطالب توجه کنند ، چون به نظر من واقعا مهمه...
ضمنا اون مثال از پست مفید رو از پست های خودم آوردم چون پیدا کردنش راحت تر بود وگرنه بقیه دوستان هم برای پست گذاشتن خیلی زحمت میکشند

حمید فرازی در 28/5/1392 | 01:26 گفت:

مهران کاظمی@ شما تو این یکی دو سال بیشتر از اینکه داد بزنید حرفای تکراری زدید و طبیعتا جواب تکراری هم شنیدید.

شما فکر میکنی ما روزانه فقط چند دقیقه میایم و به صورت رندوم چندتا پست رو پاک میکنیم و تمام درصورتی که هر چند ماه یک بار سر میزنید و بدون اینکه از چیزی خبر داشته باشید حکم هم میدید.

مطمئن باشید وقت ما بیشتر از اینکه تو هایبوری و هرجای دیگه ای بگذره صرف کارهای سایت میشه، کارهایی که فقط پاک کردن پست نیست.

من به شخصه تک تک پست ها و کامنت ها رو میخونم ولی وقتی پست میدم که حرفی باشه و هیچ اجباری هم در کار نیست.

هرچند که بله ویژگی هر فرومی اینه که نسبت به سایتش با توجه به تعداد تاپیک های مختلفش انعطاف بیشتری و در نتیجه جا برای فعالیت بیشتری هم داره.

اینکه مفهوم بلاگ و هدفی که از ایجادش در کار بوده بین خیلی ها بد جا افتاده تقصیر ما نیست، حداقل سعی کردیم تو این 2 سال وضعیتش رو بهتر کنیم که فکر می کنم موفق هم بودیم.

دیگه هرکس مختاره فعالیت کنه یا نکنه، درمورد اعضای قدیمی سایت هم ما نمیتونیم تصمیم بگیریم هرچند که یه عده هنوز هستن، یه عده به قول خودشون به خاطر وضعیت تیم دلسرد شدن و یه عده هم غالباً تو هایبوری فعالیت میکنن که خب یه چیز سلیقه ای هست.

------

اگه انتقادی هست میتونید بگید ولی یه سری حرفا قابل درک نیست به هیچ وجه.

هرچند که درمورد وضعیت مدیریت سایت هم به زودی تصمیماتی گرفته میشه.

mohsen abbasi در 28/5/1392 | 01:11 گفت:

سایت به این خوبی یه سر برید سایتایه دیگرو ببنید خداییش جزء ده تا سایت برتر ایرانه
دمتون گرم
واقعا زحمت می کشین یکی دیگه یه جا دیگه حرف تو کلش نمرینه شما به اینا گیر می دین



مهران کاظمی در 27/5/1392 | 22:51 گفت:

من یکی دو ساله دارم داد می زنم این شیوه مدیریت نیست کی هست که گوش کنه، شمایی که این سایت رو داری به شیوه مناسب می گردونی بگو ببینم چند تا از قدیمیا الان تو سایت فعال هستن؟؟؟؟؟؟
من خودم بعد از 3 4 ماه دارم به این سایت سر می زنم
کدوم سایت مدیرانش تنها فعالیتی که تو سایت دارن پاک کردن پست هست؟؟؟؟؟؟
اگه وضعیت این باشه ورژن جدیدم همینی هست که الان هست.
اینجا آقایون پست پاک می کنن تو هایبوری فعالیت می کنن، خیلی جالبه خدایی، اگه اینجا فعالیت نمی کنی پس پست پاک کردن رو هم بذار به عهده خود بچه ها

مهران کاظمی در 27/5/1392 | 22:51 گفت:

من یکی دو ساله دارم داد می زنم این شیوه مدیریت نیست کی هست که گوش کنه، شمایی که این سایت رو داری به شیوه مناسب می گردونی بگو ببینم چند تا از قدیمیا الان تو سایت فعال هستن؟؟؟؟؟؟
من خودم بعد از 3 4 ماه دارم به این سایت سر می زنم
کدوم سایت مدیرانش تنها فعالیتی که تو سایت دارن پاک کردن پست هست؟؟؟؟؟؟
اگه وضعیت این باشه ورژن جدیدم همینی هست که الان هست.
اینجا آقایون پست پاک می کنن تو هایبوری فعالیت می کنن، خیلی جالبه خدایی، اگه اینجا فعالیت نمی کنی پس پست پاک کردن رو هم بذار به عهده خود بچه ها

حمید فرازی در 27/5/1392 | 22:28 گفت:

امیر صفای نیکو @ خب میشه بفرمایید که مثلا قالب فعلی سایت دقیقا از کجا تقلید شده؟

هرچند که سعی میشه تا حد امکان شبیه سایت رسمی باشگاه باشه چون این سایت به نوعی نماینده سایت باشگاه تو ایرانه و تو ورژن جدید هم این مورد لحاظ میشه.

و منظورتون از افت رو نمیدونم، هر کانون هواداری از سایت خبری، فروم و فیسبوک تشکیل شده.

اصلی ترین بخش اینجا که خبر زدنه انجام میشه و در کنارش سعی شده امکانات دیگه از جمله همین بلاگ ها که یه ابتکاره و مطمئناً تقلید نیست هم ایجاد بشه پس نمیشه گفت افت داشتیم.

همیشه هم گفتیم منتظر شنیدن انتقادات هستیم چون این مجموعه فقط و فقط برای همین هواداراست اما بعضی حرفا کم لطفیه واقعا

و اگه پیشنهادی هست حتما بگید چون مطمئناً تو کار ما تاثیر داره.

------

وظیفه آپیدت آرسنال پلیر با آرمانه که یه مدت گرفتار بود و نتونسته آپیدتش کنه هرچند که قبلاً هم گفتیم گل ها و خلاصه بازی ها تو هایبوری قرار میگیره و میتونید از اونجا هم استفاده کنید.

عکس های بعد از بازی هم مسئولش اشکان هست که فعلاً به خاطر سربازی نمیرسه به طور منظم آپدیت کنه اما این مورد رو حتما پیگیری میکنیم و سعی میکنم هرچه زودتر برطرفش کنیم.

امیر صفای نیکو در 27/5/1392 | 22:10 گفت:

این سایت چندین ساله که تاسیس شده و مدام هم امکانات جدید بهش اضافه شده پس کسی نمیتونه ادعا کنه اولین کانون رسمی هواداران آرسنال از سایت دیگه ای تقیلد کرده.
------------------------------------------------------------------------------------------------------
منظور من به تقلید نیست،من گفتم ابتکار داشته باشید...فردا روز که ورژن جدید آمد خوب نیست قالب سایت های دیگه یا دیگر امکانات که ابتکارشون هست اینجا تقلید بشه...این سایت افتخارات زیادی داره و دم نویسنده هاش گرم ،ولی دقیقا عین ونگر افت کردن...

majid در 27/5/1392 | 22:06 گفت:


اینکه میگین سلیقه واقعا سلیقه ست ها.... الان بچه ها میگن ازادی بیان وجود نداره اما من میگم اتفاقآ زیادی ازادی بیان وجود داره... اخه بدترین توهینا داره از طرفه بچه ها به اعضای تیم و حتی به خوده بچه های سایت میشه... بزرگ و کوچیکی هم که ماشاللا وجوده خارجی نداره... ازادی بیانم (البته ازادی بیانی که منظوره بعضی از دوستانه) اگه باشه که دیگه فاتحه...

masoud mahmudpur در 27/5/1392 | 21:44 گفت:

ولی خدایی این عکسای بعد از بازی و مدیا پلیر رو اپدیت کنید.

حمید فرازی در 27/5/1392 | 21:26 گفت:

توضیحات لازم رو مصطفی داد

ولی حرف های یک سری از دوستان رو واقعا نمیتونم هضم کنم

درمورد حذف پست ها بارها هم گفتیم کسی مخالف انتقاد نیست و فکر نمیکنم از این نظر هیچ مجموعه ای همچین آزادی بیانی رو به کاربراش بده ولی با توهین به هرکس مخالفیم و شدیدا برخورد خواهیم کرد.

دوست عزیز اینکه کلمه دیوونه از نظر شما توهین نیست یه بحث جداست ولی تا جایی که ما اطلاع داریم کلمه ای که با نسبت دادنش طرف مقابلمون ناراحت بشه توهینه!

---------

این سایت چندین ساله که تاسیس شده و مدام هم امکانات جدید بهش اضافه شده پس کسی نمیتونه ادعا کنه اولین کانون رسمی هواداران آرسنال از سایت دیگه ای تقیلد کرده.

یه سری امکانات خاص هست که امکان اضافه کردنش به اینجا وجود نداره و فروم سایت برای همین منظور هستش.

تیم مدیریتی این مجموعه هم هرکدوم وظایف خاصی رو به عهده دارن

آرمان هم بنیان گذار این مجموعه هست که کارهای فنی سایت رو به عهده داره، تابستون هم روی ورژن جدید سایت کار کرده و باور کنید ما خودمون کم تر از شما پیگیر این مساله نیستیم.

ورژن جدید تقریبا آمادست و میتونم قول بدم اگه مشکل خاصی پیش نیاد به زودی راه اندازی میشه.

وظیفه نظارت و رسیدگی به مشکلات کاربران هم به عهده بنده، مصطفی و علی ارشدی هست که فکر میکنم دیگه همه این رو بدونن و تا جای ممکن هم تو سایت هستیم که تو ورژن جدید پنل های مدیریتی هم تغییر میکنن.

? در 27/5/1392 | 21:15 گفت:

با مصطفی هم موافقم ک اینجا آزادی بیان تقریبن وجود داره. خدایی بچه ها هرچی میخان ب ونگرو تیم میگن ولی تا وقتی از الفظ نا مناسب استفاده نکنن معمولن بهشون ایراد گرفته نمیشه. بابا برید ببینید سایتای دیگه چقد محدودید قائل میشن بعد معنی آزادیو میفهمید. :دییییییی

مصطفی کاظمی در 27/5/1392 | 21:13 گفت:

shahrdaad: شهرداد جان نمیتونم دقیقا یه روز رو بهت بگم،چون باز هم ممکنه که اتفاقاتی پیش بیاد و نشه تا ورژن جدید رو رونمایی کنیم و اونوقت من شرمنده ی شما میشم،اما مطمئن باشید زودتر از اون چیزی که تو ذهنته،شاید تا پایان پنجره ی نقل و انتقالات.

? در 27/5/1392 | 21:09 گفت:

ممنون مصطفی جان. راستش اول نظر شما نبود. ولی تا حرفامو تایپ کردم و ارسال نظر رو زدم دیدم شما کامنت دادی.
امکان حذف کامنتم هم نبود!!!
ورژن جدید کی راه اندازی میشه؟؟؟

امیر صفای نیکو در 27/5/1392 | 21:07 گفت:

همین الان هم یه سریا از این ناراحتن که چرا مدیریت می کنین و پست ها رو حذف می کنین اونوقت شما از نبود مدیریت صحبت می کنید؟ بالاخره هر کسی نظر خاصی داره و مطمئنا یک مجموعه ولو حکومت سوئیس هم باشه نمیتونه همه نظر ها رو جلب بکنه.مسئول بخش آرسنال پلیر دچار مشکلات شخصی هستش دوست عزیز و به زودی مثل گذشته خواهد شد،پیرامون ورژن جدید سایت و امکانات بیشتر باید بهتون بگم که قرار بود با شروع فصل جدید رونمایی بشه اما مشکلاتی که چند وقت پیش برای سرور سایت پیش اومد کمی این کار رو به تاخیر انداخت اما امیدواریم که به زودی زود ورژن جدید بیاد،هیچ تقلیدی انجام ندادیم و همیشه این کار متقابل از سوی سایت های دیگه مونده،مصادیقش هم فراوونه،لطفا کمی اطلاعاتتون پیرامون سایت و فضای اینترنت رو افزایش بدین.
-----------------------------------------------------------------------
اگه واقعا انقد دارین زحمت میکشین و مشکل پیش آمده اطلاع رسانی کنید...فعالیتی اگه انجام شده باشه و نمود پیدا نکنه وتبلیغات انجام نشه باعث نادیده گرفتن زحمات میشه...من نخواستم زحمات و کار های شما را زیر سوال ببرم و نادیده بگیرم بلکه از کارهای شما اطلاعی نداشتم...منتظر ورژن جدید سایت هستم....اینم بگم بچه های سایت اونطور که من دیدم بسیار سخت پسند و ریز بین هستن....

مصطفی کاظمی در 27/5/1392 | 21:03 گفت:

shahrdaad:

این چه حرفیه شهرداد؟ از شما که قدیمی هستین انتظار نداشتم،ما کی به خاطر چنین انتقادی کسی رو بن کردیم،اگه یادت باشه یه شخصی پارسال هر چی فحش از دهنش دراومد به من و یکی دیگه از بچه ها داد اما تا جایی که بود سعی کردیم باهاش راه بیایم تا اینکه خودش گذاشت رفت،از این مثال ها زیاده،ما همیشه دو بار تذکر،بن موقت و بعد بن کامل در دستور کارمونه.
.
آرمان متولی اصلی سایت و مدیر کل هستش در واقع،آرمان وظیفه ی نظارت و رسیدگی به مشکلات کاربران رو نداره که،همینقدری که واسه توپچی ها زحمت کشیده به گردن هممون حق داره و لازم نیست الکی با این حرفا خودمون رو بیشتر مدیونش کنیم.
علی ارشدی و حمید فرازی مدیران و ناظرای اصلی سایت هستند،بنده هم چند وقتیه که به این بزرگان کمک می کنم،در مورد نیاز داشتن به امکانات بیشتر هم خود آرمان رو در جریان صحبت های شما قرار دادیم و در ورژن جدید اعمال خواهد شد،خواهش می کنم اول جواب من به بقیه دوستان رو بخونید و بعد سوال جدید مطرح کنید.
.
در آخر اینکه مطمئن باشید تا وقتی که آرسنال هست این سایت هم خواهد بود چون 5000 تا کاربر داره که با کمک همدیگه هیچوقت نخواهند گذاشت واسه سایت مشکلی پیش بیاد.

? در 27/5/1392 | 20:50 گفت:

آرمان مدیر این سایته ولی اصن حضوری نداره . اینجوری ک نمیشه. اگه کسی تازه وارد باشه هرگز نخاهد دونست ک مدیر اینجا کیه و اگه مشکلی براش پیش اومد ب کی مراجعه کنه. منی ک یک سالی هست اینجا میام هنوز نمیدونم کی ب کیه!!
دوستانی ک نظارت میکنن هستن ولی مدیر؟؟؟؟؟
با حرفای دوستمون امیر صفای نیکو هم کاملن موافقم. آرشاوین و هنری لنزبری و اسکیلاچی و.... دیگه توی تیم نیستن.
امکانات سایت هم ک بسیار کمه. حتی نمیشه کامنتی رو ک میذاری حذف یا اصلاح کرد.
اینا همش نمره ی منفیه. ظاهر سایت مثل خونه ای میمونه ک ی روز، ی نفر با ذوق و شوق اومده و ساختش ولی بعد از چند وقت ول کرده و رفته. خونه قدیمی شده و نیاز ب مراقبت و تعمیرات داره. ساکنینش خونه رو دوست دارن ولی خونه ای ک زیادی فرسوده شه ی روزی رو سر همه فرو میریزه!!
حالا نیاد منو بن کنید سر این حرفام!

مصطفی کاظمی در 27/5/1392 | 20:46 گفت:

T.Vermaelen: من توضیح دادم که الان 9 تا پست نقد هست،پس مطمئن باشید ما مشکلی با نقد نداریم و پست شما همراه با توهین بود.آیا من توضیحم ناقصه؟
.
.
امیر صفای نیکو : همین الان هم یه سریا از این ناراحتن که چرا مدیریت می کنین و پست ها رو حذف می کنین اونوقت شما از نبود مدیریت صحبت می کنید؟ بالاخره هر کسی نظر خاصی داره و مطمئنا یک مجموعه ولو حکومت سوئیس هم باشه نمیتونه همه نظر ها رو جلب بکنه.مسئول بخش آرسنال پلیر دچار مشکلات شخصی هستش دوست عزیز و به زودی مثل گذشته خواهد شد،پیرامون ورژن جدید سایت و امکانات بیشتر باید بهتون بگم که قرار بود با شروع فصل جدید رونمایی بشه اما مشکلاتی که چند وقت پیش برای سرور سایت پیش اومد کمی این کار رو به تاخیر انداخت اما امیدواریم که به زودی زود ورژن جدید بیاد،هیچ تقلیدی انجام ندادیم و همیشه این کار متقابل از سوی سایت های دیگه مونده،مصادیقش هم فراوونه،لطفا کمی اطلاعاتتون پیرامون سایت و فضای اینترنت رو افزایش بدین.
.
.
javad: اولا که شما 3 تا پست داشتین که به موقع اش به شما بابت حذفش توسط علی و حمید اطلاع داده شده،یک بار هم فک کنم یه لینک بود که بدون اطلاع حذف کردند،ثانیا اگه شما خودت ناظر بودی،یکی 20 تا پست اسپم میده و شما تذکر میدید و حذف می کنید برای بار 21 ام چه میکنید؟
.
.
jafar: اولا که سیستم لایک و دیسلایک دچارنواقصی هست که تو ورژن جدید سایت اصلاح خواهد شد.
دوما اگه هوادارا بخوان بعد از هر باخت یا بازی بیان اینجا هرچی از دهنشون در اومد بگن که بهتره همین حالا جمع کنیم بریم که!
اینجا جایی نیست که بچه ها خودشون رو خالی کنن یه محیطیه واسه حمایت از آرسنال،نزدیکی هوادارا به همدیگه،صحبت و انتقاد هرچیز پیرامون باشگاه نه محیطی واسه توهین و به رخ کشیدن شعور همدیگه! (به قول حمید)
.
خطاب به همه کاربرا :
مطمئنا هر مجموعه ای یک سری قوانین خاص داره که هرکسی نمیتونه خودش رو با اون قوانین وفق بده باید از حضور در اونجا کنار بکشه نه اینکه اونجا رو به هم بزنه،مشکل اصلی ما اینه که با وجود اینکه خودمون بابت اتفاقاتی که واسه تیم میوفته اعصابمون خورده ولی سعی میکنیم با صبوری و متانت و ادب با اشخاصی که مشکل ایجاد می کنن برخورد کنیم،چون معتقدیم که توپچی ها با هوادارن سایر تیم ها متفاوتن،خواهشا برخوردتون طوری نباشه که متولیان سایت از این فکر خودشون پشیمون بشن،شیوه ی اصلی مدیریت رو تو سایتای دیگه میتونید پیدا کنید که برای گذاشتن هر کامنت باید شونصد تا فیلتر بگذرونید،نمونه اش سایت گل که اکثر اخبار آرسنالش هم کپی از وبسایت ماست،در حالی که اینجا با آزادی تمام به شما اجازه داده شده خیلی آزاد و بدون نیاز به تایید مدیریت کامنت و بلاگ بزارید،نمیدونم دیگه آزادی داشتن یعنی چی؟
.
.
فک کنم پاسخ همه ی دوستان رو داده باشم،باز هم اگه مشکلی بود بیان کنید تا جایی که به من مربوط بشه دریغ نمیکنم.

امیر صفای نیکو در 27/5/1392 | 20:29 گفت:

آقا من همین الان فرصت رو مغتنم میشمارم و از همین جا ناراحتی خود رو از باگها و عدم رسیدگی های مدیران سایت ابراز میدارم...بابا اگه شما مدیرا نتونین یک فضای فوق جذاب برای آرسنال و طرفداراش درست کنین پس میخواین چی کار کنید...
بخش آرسنال پلیر چند ماهه آپدیت نشده؟این قالب سایت چند وقته که تغییر نکرده؟سیستم کامنت ها چرا انقد داغونه؟هنوز عکس آرشاوین روی قسمت معرفی بازیکن ها هست....!!!بابا خدایی سایت های خارجی طرفداری آرسنال و ببینید...کیف میکنی...برای چی باید منتظر بشین که سایت خاصی کار جالبی بکنه بعد شما تقلید کنید...خوب یکم ابتکار داشته باشید.یکم خلاق باشید...

T.Vermaelen در 27/5/1392 | 20:25 گفت:

مصطفی کاظمی عزیز.. من که نگفتم با شخص خاصی مشکل دارید... من پست هیچ کلمه ای نبود که زننده باشه و نیاز به حذف داشته باشه .. تازه اگه مونده بود شاید بیشتر اصلاحش هم می کردم...
اما انتقاد از بازی که اشکال نداره .. اینجا بچه هایی هستن که درک فوتبالیشون خیلی بالاست ... و پست هایی خوبی میذارن .. من خودمم همیشه پست هام فنیه اصن کاری به حاشیه هم ندارم ... این همه پست میذارن که حتی ارزش نداره این پست رو برا کامنت بذاریم پاک نمیشه ... بعد پست های انتقادی پاک میشه ؟ قبلا و اوایل که من عضو سایت شدم اینقد بچه ها پست های با معنی میذاشتن و فنی اما انتقاد که گذاشتن دیگه همه طرفدارا رفتن ... الان فقط یکی میاد پست میذاره بدون هیج مفهومی ...

jafar در 27/5/1392 | 19:48 گفت:

مصطفی منم با توهین کاملا مخالفم ولی این تعداد لایک نشون دهنده اینه که بچه ها به آزادی بیشتری تو سایت احتیاج دارن و شما نمتونید با این کار فرهنگ سازی کنی بنظرم باید تا 2 ساعت بعد بازی این اجازه داده بشه تا انتقادات چه با توهین جه بدون توهین انجام بشه اینطوری بچه ها هم عصبانیتشون فرو کش میکنه و هم کمتر پست ها انتقادی و تکراری میذارن

T.Vermaelen در 27/5/1392 | 19:43 گفت:

کدوم کلماتش توهیه آمیز یود ؟ .... کلمه دیونه توهینه ؟

javad در 27/5/1392 | 19:40 گفت:

از من 20تا پست پاک شده بدون هیچ دلیلی هیچ کسی هم هیچی برام نفرستاده که چرا پستت پاک شده/ منم دیگه کلا پست نمیزارم و فقط خبر میخونم

مصطفی کاظمی در 27/5/1392 | 19:30 گفت:

کورش خان این جواب من به شما بود که دیشب،بعد از حذف کردن پستتون فرستادم واستون،نمیدونم به دیوارتون سر می زنید یا نه :
.
دوست عزیز پستتون سراسر توهین بود و حذف شد.
امیدوارم تکرار نشه.
سپاس.
.
یعنی من که دقیقا همون موقعی که پست رو حذف می کنم دلیلش رو واسه نگارنده میفرستم یه چرتی از خودم در آوردم؟
یعنی پستتون توهین نبود؟ فقط انتقاد بود و بعدش ما حذف کردیم؟ نمیدونم دقیقا ولی منظورت اینه که مثلا با شما مشکل شخصی داریم؟ من اصن تا حالا با شما صحبت کرده بودم یا اصن شما رو میشناختم؟ در حال حاضر 9 تا پست انتقادی روی صفحه است،کدومشون حذف شده؟ پس مطمئن باشید انتقاد کردن بدون توهین به هیچ وجه حذف نخواهد شد.

ali arsenal در 27/5/1392 | 19:23 گفت:

این پست پاک کردن مشکل همس