طرفدار متعصب ؟!

نویسنده: احسان

وبلاگ من
نویسنده: احسان
...
کل بازدید: 23,823 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

طرفدار متعصب ؟!

سلام بر آرسنالی های عزیز ... امیدوارم حالتون خوب باشه .  من کلا کم پست میزارم اونم بخاطر اینه که میخوام اگه پستی میزارم مفید باشه نه اینکه هرنکته ی ریزی به ذهنم رسید یه پست دربارش بزارم و با این کارم پست های خوب رو به آرشیو بفرستم البته تموم پست ها و اخبارو میخونم و نظرم میدم...

موضوع این پست من در مورد تعصب طرفدارای چند تا تیم خاصه که که واقعا تفاوتشون با دیگر تیم ها رو مشخص میکنه... بدون جانب داری و تعصب یکی از این تیمها آرسناله ...

در ادامه چند تا دیگه تیم هم که شرایطی مثل



ما الان اگه اشتباه نکنم 6 سال هست جام نگرفتیم ولی کوچیکترین تردیدی در طرفدارای متعصب و حتی معمولی ما نیز به تیم به وجود نیومده هرچند بعضی از طرفداران هستن که با چند باخت تیمشون رو ول میکنن و میرن دنبال تیمایی که در اون بازه زمانی بهتر نتیجه میگیرن

نمونه بارز اینجور تیمایی که تو این سالها اکثرا طرفدارای خودشو جمع کرده بارسا است ... وقتی بین دوستای خودم که این موضوع بشدت دیده میشه احتمالا جامعه آماریش تو جاهای دیگه هم همینطوره ... بعضیاشون که اصلا نه سابقه ای از تیمشون میدونن نه حتی اخبار تیمشون رو دنبال میکنن فقط به صرف اینکه اسم تیمشون این روزا بر سر زبوناست و خوب نتیجه میگیره میرن طرفدار یه تیم میشن .. واقعا اینا طرفدارن ؟

من خودم واقعا به آرسنال افتخار میکنم ... از اون بازی با ویارئال تو نیمه نهایی جام باشگاه ها که من عاشقونه این تیم رو پسندیدم به این طرف هیمشه اخبار تیممو دنبال میکنم با بردهاش واقعا شاد میشم با نتایج بدشم واقعا ناراحت !!!

شما به طرفدارای خودمون تو بازی با میلان نگاه کنید 60 هزار جمعیت برای بازی ای اومده بودن که اکثر کارشناسان امیدی برای صعود ارسنال قائل نبودن ... یه طرفدار ارسنال وقتی اون پلاکارد (( ما اعتقاد داریم و میتوانیم)) رو تو اون لحظه میبینه به خودش و تیم محبوبش افتخار میکنه ... واقعا ارسنالی ها تکن زنده باد هرچی توپچیه!

نمونه های کم دیگه ای هم از اینجور تیما هستن...مثل یوونتوس که من واقعا این فصل میخوام قهرمانی سری آ رو بیاره چون اونا هم تیم ریشه ای با طرفدارای متعصب دارن... دورتموند در آلمان ، لاکرونیا و بیلبائو(که منچسترو چند روز پیش تحقیر کرد) در اسپانیا و چند تا تیم دیگه هم این وضعیت رو دارن
ببخشید زیاد حرف زدم در کل میخواستم به این نتیجه برسم که  با این که این فصل تنها امیدمون به سومی تو لیگ برتره با این حال یه سایت و امثال اون به این فعالی داریم و واقعا طرفدارای دلسوز و متعصبی داره به خودتون و تیمتون ببالیــــــــــد ...


تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

احسان در 20/12/1390 | 22:39 گفت:

الان بحث در مورد ارسناله یا جومونگ؟؟

میلاد کشوری در 20/12/1390 | 21:48 گفت:

علی جان با کمال احترامی که برات قائلم باید بگم که این مطلب یهودی بودن شخصیت جومونگ خیلی تخیلی و آبکی بود. اکثر یهودیا در طول تاریخ شخصیت جالبی نداشتن که این باعث شده چه مسلمانا، چه مسیحا و چه خیلی فرقه های دیگه از اونا متنفر بشن که اوج این نفرت رو میشه توی آلمان نازی مشاهده کرد. این نفرت باعث شده که اونا رو پشت پرده ی هرچیزی قرار بدن. مردم کره 2000 ساله که دارن جومونگ رو می پرستن. کره ای که یهودیت 500 ساله که فهمیده همچین جایی هم هست. جومونگی که برای اونا حکم کوروش رو داره. واقعیت اینه که کره ایا فوق العاده وطن پرستن و مطمئنن تاریخ خودشون رو برای پول به یهودیا نمی فروشن.
اصولا میشه بر حسب تصادف یه سری شباهت بین دو چیز به دست آورد. یه سری رو هم به زور تغییر شکل میدن که شبیه شه. این وسط چندتا مطلب بی ربط هم میزارن و از اونجا که ذهن ما تسخیر شده اونا رو هم هضم می کنیم (مثل ربط گوگوریو با جزیره ی گوگل که ربطی به یهودیا نداره).
میخای مطلب برات معرفی کنم که توش احمد حامی اثبات کرده بود اصلا اسکندر به ایران حمله نکرده؟ اون فیلمی که میگه اصلا پرسپولیس هیچ وقت مسکونی نبوده و پروژش هیچوقت تموم نشده چی؟ یا اینکه کتابی که در مورد این قضیه نوشته شده بود که کوروش یهودی بوده...
در کل شاید فیلمی مثل ماتریکس کار فرامونوسا باشه اما اینکه زمین و زمون رو به اونا ربط بدیم و مدعی شیم الان دارن جهان رو می گردونن و اوباما از اینا دستور میگیره و خاندان سلطنتی انگلیس کلا فراماسون بوده و ... توهمات یه سری ذهن بیماره که از کشور بی ارزشی مثل اسرائیل یه غول ساختن. کسایی که شاید میخان در مقابل اهورا مزدا، یه اهریمن هم بتراشن و تمام بدی ها و کاستی های خودشون و اطرافشون رو به اون ربط بدن

moeinem در 20/12/1390 | 20:26 گفت:

آفرین اقا علی همه چیدان؟!آقا با کل مطلبت حال کردم درود بر تو وتوپچیهایه واقعی و واقعی که فقط آرسنال رو دوس دارن والسلام

hamed در 20/12/1390 | 19:32 گفت:

عشق است آرسنال...

علی ارشدی در 20/12/1390 | 18:54 گفت:

خواهش میکنم :)

من تنها فرقه ای که نمی تونم باهاش کنار بیام همین فراماسونریه

(Hooman sam (Dark metal در 20/12/1390 | 17:28 گفت:

علی ارشدی ممنونم ازت...

احسان در 20/12/1390 | 17:24 گفت:

علی جون مطلب بسیار مفیدی بود

مطمئنم ادم روشن فکری هستی

علی ارشدی در 20/12/1390 | 17:17 گفت:

http://ir021.mihanblog.com/post/83

درباره جومونگ!

علی ارشدی در 20/12/1390 | 17:11 گفت:

جومونگ؟؟؟؟؟؟؟ این یه سریال ماسونیه! باور ندارین؟ با کمی سرچ تو اینترنت متوجه میشید

احسان در 20/12/1390 | 17:09 گفت:

سجاد من از جومونگ خوشم نمیاد نگو اینو

مگه گوش نکردی یاس چی میخونه؟ (( از چی بگم؟؟ از جومونگی بگم که شده سمبل رشادت ایران براش شده صندوق تجارت)) وای وای

احسان در 20/12/1390 | 17:08 گفت:

حسین جان با دلیل و منطقم خواسته باشیم نظر بدیم دلایل زیادی برای تنفر ارسنالی ها از بارسایی ها وجود داره

اون اخرج لمن تو فینال باشگاه های اروپا

اخراج ون پرسی توسط بوساکای احمق

وچندین و چندین اتفاق دیگه که تو همش میشه رنگ بارسایی بودن پلاتینی و یوفا رو دید!!!

خارج کردن هانری و سسک و هلب درست زمانی که تو اوج بودن !

و الاالخصوص نسبت دادن سبک منحصر به فرد ارسنال به خودشون یا همون تیکی تاکا

دیگه جانب داری فوتبال3 و شبکه 3 و گزارشگران و مجریان هیچی ...

دانیال در 20/12/1390 | 16:45 گفت:

من که الان دارم اینو می نویسم هیچکس تو خانواده قبولم نداره می دونید چرا چون وقطی طرف یه چیزی میگیرم

تا پای مرگ باهاش میرم حالا میخواد آرسنال باشه یا زندگی

آرسنالی ها همگی خاصند.

علی ارشدی در 20/12/1390 | 16:38 گفت:

من که هیچوقت نمی تونم همزمان طرفدار دو تا تیم بودن رو بپذیرم با منطق تعصب داشتن سازگار نیست

ببخشید که پا برهنه پریدم تو بحثتون

توپچی جنوب در 20/12/1390 | 16:38 گفت:

.روی سکوهای امیریتس پارچه نوشته ای با مضمون ((ما ایمان داریم)) به رخ دوربینهای تلویزیون کشیده میشد.آرسنال ایمان دارد;نه به معجزه بلکه به ونگر که هیجان فوتبال را به لذت دست بردن به جعبه شکلات تبدیل کرده است.وقتی به جعبه شکلات شبیخون میزنید،نمیدانید چه مدل طعمی از شیرینی را تجربه خواهید کرد اما به هر حال کامتان شیرین میشود.وقتی طرفدار آرسنال میشوید،بر خلاف طرفداران من یو،بارسا یا سایر تیمها،بهترینها نصیبتان نمیشود اما تیمتان حتی هنگام باخت،کام فوتبال را شیرین میکند

این رو یکی از بچه ها تو پستش اورده بود من با این متن و تکتک کلماتش حال میکنم.

Lotfali khan zand در 20/12/1390 | 16:02 گفت:

این آواتارت چقد شبیه جومونگه!!!!!!!!!!!

mohammad ali در 20/12/1390 | 16:01 گفت:

از این بلاگ ها خوشم نمیاد
چون هر کی الآن تو سایت عضوه طرفدا متعصب تیمه. چون اوضاع خیلی قشنگ نیست.

ali jamshidi در 20/12/1390 | 15:03 گفت:

بچه حس تیم پرستی مزمن دارن. خوش میاد اینجور پشت تیم هستین ولی فراموش نکنید هر کسی طرفدار هر تیمی محترم تا وقتی احترام نگه دارن. ولی باور کنید همه مثل ما فکر می کنن. منظور طرفدارهای واقعی فوتباله نه جام اینا. یعنی طرفدارای واقعی بارسا هم فکر می کنن اونا تکن.

مهناز پرتوی در 20/12/1390 | 14:55 گفت:

هر وقت صحبت از تعصب میشه من واسه همه این پیام میزارم...عجب چیزی نوشتم خدایی...

ali jamshidi در 20/12/1390 | 14:55 گفت:

حسین جان دقیقاً همینه همه در اظهار نظر آزادن ولی با رعایت ادب و احترام و البته با منطق و دلیل

مهناز پرتوی در 20/12/1390 | 14:53 گفت:

به نظرم طرفدار آرسنال بودن يعني سبك داشتن تو زندگي ...يعني متفاوت بودن....يعني خاص بودن...يعني وقتي همه كلي فكر ميكنن كه چه تيمي باشن و نهايتا هم يا منچستري يشن يا بارسلني تو از بين اونا خطر متفاوت بودن ميپزيري و آرسنالو انتخاب ميكني و خوب البته ارزششم داره...

حسین در 20/12/1390 | 14:44 گفت:

خدایی یه تیم معرفی کنید به جز بارسا و ارسنال که قبل از دهه 50 دوره طلایی داشته باشن.

بارسا دهه 20 میلادی!!!!!!!!!!! دوره طلایی داشته.سال 1952 پنج جام رو دریک فصل برده.اون مقطع هنوز جام باشگاه های اروپا تاسیس نشده بوده وگرنه الان حداقل بارسا کنار میلان 7 چمپیونز داشت.

ارسنال دهه 40 میلادی با هربرت چپمن سبک داشته!!!تکرار میکنم دهه 40 میلادی!!!کدوم تیم دیگه ای اینجوری سراغ دارین؟؟؟رئال و میلان و بایرن و... همشون از دهه 50 به بعد مطرح شدن.

بله ممکنه یه آرسنالی از بارسا بدش بیاد و این حق طبیعیش هست ولی خداوکیلی دلایل برای اینکه ارسنالی باشی و بارسا رو هم دوست داشته باشی بیشتر از دلایلی هستن که به خاطرشون از بارسا بدت بیاد.

بای دوستان عزیز

حسین در 20/12/1390 | 14:35 گفت:

علی عزیز کاملا حق میدم.

باور کن هر کسی بیاد اینجا به بارسا با وجود اینکه خیلی دوستش دارم هر توهینی هم بکنه من دلگیر نمیشم.چون همیشه گفتم و میگم...هر هوادار فوتبال حق داره از هرتیمی دوست داره نفرت داشته باشه و این موضوع به خودش مربوط میشه...ولی حتی نفرت داشتن هم با رعایت انصاف و مروت و منطق هست که معنی پیدا میکنه.

حرف من فقط همینه.بازم ممنون که منطقی هستن دوستان.

حسین در 20/12/1390 | 14:32 گفت:

نه احسان جان به هیچ عنوان نمیشه سابقه آرسنال رو درش شک کرد.

برای چندمین بار تاکید میکنم من هوادار هر دوتیم بارسا و آرسنال هستم و نیازی نیست سابقه درخشان آرسنال رو بهم یاد اوری کنید.چون خودم بهش واقف هستم.

آرسنال تیم هربرت چپمن با اون سیسم اعجاب انگیز.آرسنال تیم رویایی هایبوری با اون ستاره های بی نظیر.با اون شخصیت والا...و خیلی چیزهای دیگه که واقعا انقدر زیاد هستن که اگر گفته بشه عظمت واقعی آرسنال هویدا میشه.

بارسلونا دارای رکورد بیشترین جام رسمی فتح شده ثبت شده در فیفا(بدون توجه به نوع جام)...تنها تیمی که از همون سال 1955 بلا استثنا در مسابقات اروپایی حضور داشته(تاکید میکنم تنها تیم...یعنی حتی تیم های مثل میلان یا رئال یا ارسنال و... هم سال های بوده که در هیچ مسابقه اروپایی حضور نداشته باشن ولی بارسا بدون استثنا هر سال در اروپا حضور داشته) و خیلی رکورد های دیگه...

هردوی بارسا و آرسنال دلیل و سند کافی برای داشتن هوادارن پرتعداد متعصب رو دارن.شک نکنید...

ali jamshidi در 20/12/1390 | 14:29 گفت:

حسین جان باید به طرفدار های آرسنال هم حق بدیم که تا حدی از بارسا بدشون بیاد.

ali jamshidi در 20/12/1390 | 14:24 گفت:

حالا من یه چیزی بگم.
اتفاقاً روابط دو باشگاه آرسنال و بارسا خیلی هم خوبه. اینکه الان طرفدار های آرسنال از بارسا بدشون میاد به خاطر اینکه بارسا هر سال ستاره های آرسنال رو به تیم خودش میبره و دلیل این امر هم تشابه زیاد سبک بازی دو تیم هست. واقعاً دو باشگاه همکاری نزدیکی دارن تا جائی که باز هم ارسنال بازیکن مستعد از بارسا خریده و پرورش میده وباز هم مطئمنم بارسا باز هم از ارسنال بازیکن می گیره.

احسان در 20/12/1390 | 14:21 گفت:

ممنون علی جان بله حرف منم همینه طرفدارای بارسا هم برای من قابل احترامن

احسان در 20/12/1390 | 14:20 گفت:

خواهش میکنم ولی وقتی بعضی از طرفدارای الان بارسا رو میبینم که بدون هیچ اطلاعاتی فقط کری میخونن که تیم ما بهترینه ادمو مجاب میکنه که ادم ظاهر بین زیاده ...

احسان در 20/12/1390 | 14:18 گفت:

سابقه پیشین ارسنال با بارسا قابل مقایسه نیست

تیمی دیگه خلق نمیشه که تو 49 بازی لیگ انگلیس با این کیفیت و فشار بتونه بدون باخت قهرمان بشه ...

نکنه اینم مردوده ؟؟؟

ali jamshidi در 20/12/1390 | 14:15 گفت:

صحبت های احسان تا جائی که من فهمیدم کلی بود و قطعاً خودشم میدونه که هر تیمی طرفدار متعصب داره

حسین در 20/12/1390 | 14:15 گفت:

خب احسان جان حرف منم همینه.منم قبول دارم عده ای تازه طرفدار بارسا شدن ولی اینکه عموما بارسا رو بعنوان تیمی بشناسیم که به تازگی پر هوادار شده خدایی عین بی انصافیه

در هر حال ممنون که منطقی هستی

حسین در 20/12/1390 | 14:14 گفت:

مخلصیم علی جان

احسان در 20/12/1390 | 14:14 گفت:

حسین آقا اگه دقت کنی من تو مطلبم نوشتم بیشتر طرفداراش چون واقعا به عینه اینو دیدم ... خودم یه طرفدار بارسا رو میشناسم که چندین ساله پشت تیمشه از زمانی که رایکارد مهاجمش بود به این افراد باید افرین گفت نه کسی که از بازیکنای بارسا فقط چند تا رو میشناسه و اصلا بازی هاشو دنبال نمیکنه

یبار سایت گل یه نظر سنجی گذاشته بود وقتی دید طرفدارای ارسنال چقدرن چون خودش طرفدار بارسا بود تقلب کرد و بقیه ماجرا که خودتون میدونید ...

حسین در 20/12/1390 | 14:12 گفت:

بحث اینکه بارسا مثلا یک دهه پیش به اندازه الان موفق نبوده پس طرفدار هم(در ایران)زیاد نداشته هم یه بحث کاملا مردود شده هست.دلیلشم مثل روز روشنه.همین الان آرسنال چندین ساله جام نبرده ولی جزو پر طرفدارترین تیم های ایران هست.بارسا هم یک دهه پیش مثل الان جام نمیبرد ولی فوتبال فوق العاده زیبایی انجام میداد که باعث شده بود طرفداران زیادی داشته باشه.

ali jamshidi در 20/12/1390 | 14:08 گفت:

فدات بشم

حسین در 20/12/1390 | 14:06 گفت:

ممنون از علی جمشیدی.
خب از نظر نویسنده همه تیم ها دارای هواداران متعصب و با وفا هستن به جز بارسا.هیچ اشکال اینم نظریه برا خوشد ولی چه خوبه وقتی کسی نظرش رو میگه حداقل طروی بیان کنه که آدم شک نکنه.(به نیتش از حرفاش)

امروز بارسا در اوجه و بدون شک تعدادی که اطلاعات کمی از فوتبال دارن (هم) جزو طرفدارنش به حساب میان.نمیشه اینرو انکار کرد...ولی

اولا اگر فردا همین آرسنال خودمون هم وضعیت بارسا رو داشته باشه و قهرمانی های متوالی بیاره (صد در صد) از این طرفدار ها براش به وجود میان.ولی این موضوع دلیلی بر انکار طرفداران متعصب و قدیمی ارسنال(مثل کاربران همین سایت) نیست.منچسترم همینه...رئالم همینه...یوونتوسم همینه . همه تیم های دیگه هم از قانون نانوشته تبعیت میکنن.یعنی وقتی در اوج باشن درصدی طرفدار به قول معروف حزب بادی دارن.ولی طرفداران متعصب و قدیمیشون سرجاشون هستن.همین الان توی سایت رئال برین عده زیادی اصلا اطلاعی از رئال ندارن و صرفا به خاطر رونالدو و کاکا رئالی هستن.بعد از باخت های رئال به سایت رئال برین ببینید چه توهین هایی بهم میکنن سر اینکه رونالدو مقصر بوده یا کاکا یا...

احسان در 20/12/1390 | 14:04 گفت:

من یه موتور دارم جلو تلخش بزرگ نوشتم ارسنال پشت ماشینمم نوشتم love me arenal

احسان در 20/12/1390 | 14:02 گفت:

علی جون فدات عزیزم خواهش میکنم

اره این حرفتو قبول دارم ادمای خاص هستن منم گفتم بیشتر طرفداراشون

همین که تو این سالهای اخیرم که تیم خوب نبوده طرفدارش موندی معلوم میشه که چکاره هسی

Farhad Rahbari در 20/12/1390 | 14:00 گفت:

گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی...

محمد جویبار در 20/12/1390 | 13:39 گفت:

من سالهاست طرفدار ارسنالم .فکر کنم تو شهر ما که 7000نفر جمعیت داره طرفدارای آرسنال به 5نفر نمیرسه.
ولی یه چیزی رو متوجه شدم،طرفداران ارسنال ادم های خاصی هستن که معمولا خیلی باتعصب هستن واگه قرار باشه تیمی رو در لیگ های دیگه انتخاب کنن اون تیم ها هم تیم های ستاره داری نیستن.
مثل رئال،بارسلونا،اینتر،بایرن و....

ali jamshidi در 20/12/1390 | 13:32 گفت:

احسان جان عزیزم خیلی زحمت کشیدی با پاره ای حرفات موافقم با بعضی اش نه. در کل همه جا آدم خوب و بد وجود داره. من خودم دوستی دارم که دقیقاً از سالی که من آرسنالی هستم اونم بارسائی هست. 3 تا 3 تا از رئال می خوردن ولی طرفدار بارسا بود. ولی درکل منم قبول دارم طرفدارهای آرسنال خاص هستن. ولی اینم بگم مثلاً من زمانی طرفدار آرسنال شدم که این تیم تو اوج بود با ویرا اورمارس برگ کمپ آدمز وینتربرن و اینا پس منم آره؟!!!