دو کلمه حرف حساب!!!

نویسنده: سید محمد رضا

وبلاگ من
نویسنده: سید محمد رضا
0
کل بازدید: 297,753 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

دو کلمه حرف حساب!!!

سلام به همه
خیلی وقته که پستام فقط شدن آمار و نمرات بازیکنان اما این یکی فرق داره
فکر کنم ارزش خوندن داره
بدون جبهه گرفتن در مقابلش شروع به خوندن کنید ، بعد هم نظر بدید




میخوام در مورد شرایط تیم تو ژانویه صحبت کنم...

ابتدا خرید هایی که در هر پستی در موردش صحبت شده

گلر : تو این پست حرف از رینا شده ، خودتونم میدونید رینا را نیازی بهش نداریم چرا که سنش بالاس و اصن آمار جالبی نداشته تو این فصل ، الان ژسنی رو فرمه و مانونه هم خوب رقابت میکنه ، پس نیاز به خرید نیست!
دفاع وسط : فرما 3  تا بازیه که داره دوباره توپ میشه ، مرته ساکر فوق العاده بوده ، تو کل مسابقات 5 تا خطا داده ، اصن قابل تصور نیست به خدا ، ژورو و کوشینلی هم هستن ، پس نیازی نیست که الکی پول خرج بشه ،  نتیجه : پس نیاز به خرید نیست!
دفاع های کنار : گیبز تو کار هجومی عالیه ولی تو دفاع یه کم مشکل داره ، ذخیره ش سانتوس گند زده اما فرما میتونه اینور بازی کنه ، پس نیاز به خرید نیست!
سانیا ، ثبات بی نظیرش جای هیچ چیزی رو باقی نمیذاره ولی این فصل یا نهایتا فصل بعد باید بره  ( سنش رو نگاه کنید آخه) ، جیکینسون هم خوش آتیه هستش و بعد بازی نمیکرد و فقط یه سوتی داد بیچاره ، پس نیاز به خرید نیست!
خط هافبک : همه از هافبک دفاعی بودن آرتتا ناراضی هستید اما آرتتا خیلی توپ بازی میکنه تو اون منطقه ، آمارش از سانگ هم به نظر من بهتر بوده ، کوکلن هم هست که تو هر بازی با هر نتیجه ای که باشه ونگرش میاردش داخل ، آینده داره و ونگرم قبولش داره البته این دیابی هم بالاخره یه روز برمیگرده ، مگه نه؟؟؟ پس نیاز به خرید نیست!

بقیه ی هافبک ها : جک و سانتی هستن ، روسیچکی هم روی نیمکت  ، بریم بازیکن بخریم که چی ؟؟؟ که جکی یا سانتی برن رو نیمکت؟؟؟ نه کی حاضره این بازیکنا رو نیمکت بشینن؟؟؟ پس نیاز به خرید نیست!

گوشه ها : پولدی هست ، والکات هم تواناییش خیلی خوبه ، چمبرلین ، ژروینیو و رمزی  ، پس زیاد لازم به خرید نیست ولی اگه قراره خرید داشته باشیم باید تو این منطقه باشه ، چون ژروین و رمزی زیاد کیفیت ندارن ، هر چند که ژروین خوب شروع کرده بود و رمزی هم دیشب خوب بازی کرد پس نیاز به خرید یه ذره هست!

مهاجم نوک: والکات هست ، ژیرو هم عالیه و من خیلی قبولش دارم ، پولدی و ژروینیو هم میتونن تو این منطقه بازی کنن ، پس نیازی به ویا ، دمبابا و آدریان لوپز و ... نیست و نتیجه : پس نیاز به خرید نیست!




و اما وضعیت والکات : ایشون تمدید میکنن ، شاید الان  شایدم آخر فصل ، نمیدونم چرا ، ولی مطمئنم!!!!!



فقط یه چیز دیگه مونده 

ترکیب آرسنال  تو این فصل : ژسنی ، سانیا ، مرته ساکر ، فرمایلن ، گیبز ، آرتتا ، جکی ، سانتی ، (تئو ، پولدی و ژیرو ) یا ( چمبو ، پولدی و تئو )

نیمکت تو این فصل : مانونه ، رمزی ، کوکلن ، روسیچکی ، ژورو  ( چاماخ ) یا ( ژیرو )


تیم ما از منچستر از لحاظ مهره سر تر نباشه ، کمتر نیست ، فقط خود باوری نداریم و این ثبات رو از بین برده




ممنون که مطالعه کردید
منتظر نظر هاتون هستم
اما احتمالا فردا جواب بدم ، البته شایدم ساعت 2 به بعد امشب
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ناصر در 11/10/1391 | 19:12 گفت:

با قسمت دروازه بان موافقم ولی در دفاع چپ باید یه مدافع چپ آینده دار که برای گیبس هم رقابت ایجاد کنه بخریم(یکی مثله لوک شاو بازیکن ساوتهمپتون)
آرتتای واقعی رو وقتی میشه دید که یه پست جلوتر و به عنوان یه هافبک مرکزی بازی کنی نه هافبک دفاعی(پس به یه هافبک تخصصی دفاعی هم نیاز داریم)
به یه مهاجم تکنیکی با قدرت دریبل زنی و بازیسازی هم احتیاج داریم(در صورت رفتن آرشاوین و شاماخ)

امیر مجاهد در 11/10/1391 | 18:24 گفت:

اگه یادتون باشه ما اول فصل خیلی کم گل میخوردیم این به خاطر این بود که ما دیابی رو داشتیم تو هافبک دفاعی و در نتیجه هافبک های حجومی و خط حمله با اعتماد به نفس بالا و خیال راحت حمله میکردند

امیر مجاهد در 11/10/1391 | 18:18 گفت:

با عرض سلام به دوستای گلم من طبق معمول کم حرف میزنم و بیشتر میخونم
راستش با نظرات بعضی از بچه ها مخالف و اگه توجه کنید بازی توو لیگ انگلیس سنگینه و احتماله مصدومیت و خستی بالاست و آقای ونگر هم از بازیه چرخشی استفاده میکنه.اگر میخایم واسه قهرمانی بجنگیم باید به روحیه ( که این تخصص ونگره) و بازیکنان با کلاس بالا داشته باشیم (که این فعلا با خرید حل میشه) ما الان توو پست هافبک دفاعی مشکل داریم جایی که آرتتا داره الکی حروم میشه اگه بدونید اینو که تیمی که حجومی بازی میکنه اگه بدونه که دفاعه پشته سرش خوب میکنه دیگه با خیال راحت به کارش انجام میده و ما دیابی رو داریم اما همش مصدومه پس نیاز به امویلا داریم چون تخریبیه و آرتتا و روسیچکی و سانتی جکی تو پست چرخششی قرار میگیرن ... حالا تو پست وینگ(بال) ما بجز والکات و پولدی نیاز به بال داریم که بتونه خلاقیت بیشتری و قدرت دربیل بالایی داشته باشه که اگه بین 2.3 بازیکن گیرافتاد بتونه از پسش بر بیاد ... خلاصه ما باید تو هر پستی ذخیره طلایی داشته باشیم

Ali در 11/10/1391 | 15:27 گفت:

ما 3 تا گلر داریم
5 تا مدافع وسط جا افتاده
3تا گوش ، طرف گیبز
2 تا گوش طرف سانیا ،البته یه بازی هم جای این دو تا یکی بازی کرد که خوب بود
2 تا هافبک دفاعی تخصصی = آرتتا
5تا هافبک وسط
4تا بازیکن جای پولدی
5تا بازیکن جایی که دیشب چمبو بازی کرد
5تا بازیکن تو پست مهاجم نوک

ضمنا فالکائو گره ی بازی باز میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کی تا حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون فقط یه تموم کننده س
********************************************************************
از کجا 4تا4تا و 5تا5تا اوردی.در ضمن یه سوال شما گره گشا به کی میگید.فالکائو گره گشاست.بازی با نیوکاسل اگه ولکات نبود (گل میگم لایی که پولدی خورد رسید دست ولکات اگه ولکات رفت اینا میخان واسه ما کاری انجام بدم.حتما شاماخ و بنتنر گره گشان هااااااااااااا

مازیار در 11/10/1391 | 15:25 گفت:

من قبل از این گفته بودم که یه مهاجم سازنده میخایم. اما خوب والکات خودش خوب می سازه.
البته وجود یه بازیکن چند پسته نیازه . مانند اریک لاملا . آدریان . گستون رامیرز

نیما در 11/10/1391 | 14:29 گفت:

سید محمد رضا حقیقت اینه ما داریم عقب میوفتیم.دقت کن دیگه واسه قهرمانی نمیریم مثه تیمهای متوسط به فکر چهارم شدنیم.آخر زورمون فعلا تو همین اندازست..

Ali heidari در 11/10/1391 | 12:41 گفت:

آقا مثل اینکه چول سی با دمبابا به توافق رسیده خاک توسر این مدیرا حالا قیمتو ببین همش 7.5 میلیون ای سگ تو روحشون

Ali heidari در 11/10/1391 | 12:40 گفت:

آقا مثل اینکه چول سی با دمبابا به توافق رسیده خاک توسر این مدیرا حالا قیمتو ببین همش 7.5 میلیون ای سگ تو روحشون

علی قاسمی در 11/10/1391 | 12:27 گفت:

در ضمن زاها اصلا برای ژانویه خوب نیست و نمیتونیم برای کوتاه مدت تیم رو در این شرایط ره بندازه و باید به مرور به کار گرفته بشه مثل والکات و چمبو درسته دسته 2 خوب بازی میکنه اما اصلا کافی نیست

باید اگه تو هر بازار نقل و انتقالات 1 خرید هم میکنیم بازیکنی در حد کازورلا بخریم دسته کم همین و بازیکن های خودمون مثل سانگ رو هم نگه داریم و الکی ندیم بره .. منچستر رو ببین کریک رو که متوسطه را چه مدته نگه داشته و الان تو ترکیب جا افتاده و کاملا در خدمت تیمه وقتی بازی میکنه و فرکوسن از این دست بازیکن ها مثل کریک فلچر ایوانز تو تیمش کم نداره و متوسط رو به بالا هستن اما اینقد نگهشون داشته که در حد قابل قبولی تو ترکیب سیستم رو پیاده میکنند و هماهنگند
یک کلام
هماهنگند

محمد مهدی در 11/10/1391 | 12:19 گفت:

در پایان فصل اختلاف 32 امتیازی مبارک ونگر و طرفدارای خوشبین آرسنال
*********************
هادی راست میگی بخدا

هادی در 11/10/1391 | 12:16 گفت:

نوکریم علی قاسمی ترکوندی
درضمن ما 70 امتیاز می گیریم با ون پرسی و منچستر 89 امتیاز زشت نیست. امسال نیم فصل اول 30 امتیاز گرفتیم با احتساب بازی وستهام که برده باشیم. یعنی مجموع 60 امتیاز منچستر 46 یعنی 92 امتیاز در پایان فصل اختلاف 32 امتیازی مبارک ونگر و طرفدارای خوشبین آرسنال

محمد مهدی در 11/10/1391 | 11:51 گفت:

سید محمد رضا به شدت باهات مخالفم. و البته خدا را شکر که تو جای ونگر نیستی وگرنه الان اینجا هم مثل سکو های ورزشگاه خالی میشد. ما کوشلنی رو داریم با مرته با ورمایلنی که تبدیل شده به سوراخه تیم. اونوقت یه نگا به حریفامون بکن. همه میدونن از ما بهترن پس دیگه اسم نمیارم. بابا جلو تا عقبمون درجه 2. تیم ما دیگه مدعیه هیچ جامی نیست. واسه هیچ تیمی تو اروپا نمیتونیم بیشتر از 5 دیقه کری بخونیم. اصلا باورم نمیشه تو این حرفا رو زده باشی.
ارتتا خوبه پیشت؟ دوسش داری؟ خوب برادره من اگه بره تو پسته تخصصیش خیلی بهتر میشه. مگه منچستر فقط رونی و پرسی رو داره؟؟ مگه سیتی فقط اگوئرو با توز رو داره؟؟ بابا نگا هافبکا سیتی و چلسی بکن. خندت نمیگیره؟؟؟ اصلا برو تو pes یا fifa یه نگاهی به قدرتا بنداز؟؟؟؟؟ برو لیسته صدتا بازیکن خوبه سالو ببین. از تیم ما فقط کازورلاس. یه بازیکن. یکی. این یعنی فاجعه.
علی قاسمی احسنت. احسنت.

علی قاسمی در 11/10/1391 | 11:28 گفت:

داداش محمد رضا اصلا قصد مخالفت ندارم اما باید این رو بگم که ما در همه پست نیاز به خرید بازیکن داریم به غیر از دروازه
ما مدافع میخوایم درجه 1
ما هافبک میخوایم مثل ام ویلا و سانگ خودمون و باید بازیکن های خودمون رو هم توی هافبک و دفاع نگه داریم تا تیم بعد از 5 سال شکل بازیش رو از دست نده

ما 1 مهاجم درجا 1 مثل ون پرسی هم میخوایم و اصلا دلیلی نداره والکات و جیرود همه بازی ها فیکس باشن مگه چیچاریتو نیمکت نیست ؟؟ مگه ولبک مهاجم انگلیس نیمکت نیست ؟؟

تیم ما نه بازیکن میخوره نه نگه میداره یا مثه چلسی هم بخر هم نگه دار یا مثل من سیتی بخر فقط و یا مثل منچستر بیشتر نگه داره
داداش باید بخریم و نیاز به بازیکن داریم در همه نقاط
نیاز به بازیکن داریم و نداریم در صورتی که بخوایم سوم بشیم

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 11:26 گفت:

با اجازه تون من دیگه جواب نمیدم....
خسته شدم به خدا....
اندازه 3 ماهم کامنت گذاشتم!!!!!!!!!
ولی بحث خوبیه ، حاال کردم با نظرات شما

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 11:20 گفت:

علی قاسمی @ : اینایی که نوشتی فقط نصف پاراگرافش به این پست ربط داره
این سیاست باشگاهه ، درسته بده اما به من ربطی نداره ، من فقط در مورد ژانویه کفتم
یه لطف دیگه هم بکن
یه نگاه به ترکیب من یو بنداز .... همه شون رونی و فن پرسی نیستن...

توپچی جنوب در 11/10/1391 | 11:09 گفت:

نه به یه دفاع و یه هافبک دفاعی نیاز داریم ارتتا درسته که تاکتیک پذیره و تو هافبک دفاعی هم خوب بازی میکنه ولی آرتتا داره حیف میشه باید جلو تر بازی کنه.
دفاع هم ژرو و کوشینلی اصلا مطمئن نیستند حتی گاهی اوقات ورمایلن باید یکی بگیریم که رقابت ایجاد و گاها بتونیم چرخشی از این ها استفاده کنیم

وینگ از اومدن زاها استقبال میکنم.

در نوک حمله هم چرا ما نباید مثل منچستر گزینه های زیادی داشته باشیم. از ورود دمبابا استقبال میکنم یا ویا که باتجربه هم هست

علی قاسمی در 11/10/1391 | 11:09 گفت:

داداش منن پستت رو زیاد نخوندن اما میدونم تقریبا چی نوشتی
اما باید این رو بگم و دوست دارم جواب من رو دقیق بدیم

کدوم بازیکن تیم 10 سال میشه که توی تیم داره بازی میکنه یا حتی 7 سال؟؟؟؟
آیا منچستر یونایتد و چلسی چنیم بازیکن هایی رو توی تیمشون ندارن ؟؟ آیا اسکولز گیگز فردیناند ویدیچ رونی لمپارد تری و... چندین سال نیست که در این تیم بازی میکنن؟؟
آیا لمپارد دیشب کم برای تیمش تاثیر داشت ؟؟
اینا رو گفتم که بدونید تیم ما بالانس نداره و باید حد اقل 2 بازیکن رو از 5 سال پیش تا حالا تو تیم نگه میداشت و میراث اون تیم های گذشته رو تو تیم داشت
الان تیم ما هیچ رنگ و بویی از گذشته نداره و سبگ بازیش هم کاملا با گذشته تغییر کرده
ما باید حد اقل 2 بازیکن در حد هلب و فن پرسی رو تو تیم نگه میداشتیم
ما قهرمان نمیشیم چون تقریبا هیچ بازیکنی در آرسنال تا حالا قهرمان نشده
میدونیم چی میگم ؟؟
میدونیم چی میگم ؟؟

داداش تیم ما از نظر خودمون بازیکن خوب داره اما از دید طرفدارای تیم های دیگه و با دیدی که ما نگاه میکنیم نسبت به تیم های دیگه اصلا خوب نیستیم
بقیه گیبس سانیا ارتتا کوکلین رمسی دیابی کوشیلنی و... رو نمیشناسند مثل تاتنهام که ما از دید خودمون چندتا بازیکن خوب فقط داره اما طرفدار های اونا حس میکنند ما فقط چنتا بازیکن خوب داریم


پس اینقد ساده نباشید
نیمی از بازیکن های ما اصلا در حد قهرمانی نیستن با تخفیف گفتم
اصلا نمیتونید منچستر رو با آرسنال مقایسه کنیم
اونا محدود دفعاتی میبینم بازیکنی نا شناخته رو سر به هوا حتی روی نیمکت بیارن


تیم ما بالا بریم پایین بیایم میتونه فقط 70 امتیاز بگیره و منچستر 85 امتیاز چون با اینکه بازیکن دارن باز هم میخرند و وفرگوسن بر خلاف ونگر ریسک میکنه و نمیترسه و با اینکه بازیکن داره باز هم میخره و بازیکن هاش رو تو تیم نگه میداره و روی غلتک افتاده تیمش و هر بازیکنی بخواد تو تیمش میاد اما ماچی ؟؟

ما به تیمی درجه 2 داریم تبدیل میشیم و سکو های خالی در بازی های آرسنال این رو نشون میده
جدول هم اینا نشون میده
حالا ما نیوکاسل رو 7 تا زدیم .. و گاهی خوب گل میزنیم دلیل میشه ؟؟؟؟

اینقد ساده نباشد

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 11:07 گفت:

حامد کشاورز محمدیان @ : آره ، تقریبا خودمم دارم قانع میشم!

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 11:05 گفت:

jafar @: جعفر جان من اینا رو بدون در نظر گرفتن خروجی های تیم گفتم
طبیعی هست که جای هر بازیکن خروجی هم باید پر بشه

m0rteza در 11/10/1391 | 10:53 گفت:

پست شما بسیار زیبا بود.ممنون دوست گرامی

parsa .R در 11/10/1391 | 10:00 گفت:

اگه والکات وژیرو نوک باشن پولدی چپ سانتی راست ارتتا و ویلشر عقب .چمبو هم تعویض یشه به نظرت بده .بعدش تو به ژروینیو میگی وینگ ؟ژروینیو اصن بازیکن نیس انسان اولیه رو میمونه

hossein در 11/10/1391 | 09:50 گفت:

سلام . به نظر من ترکیب خوبه ولی بازیکن ذخیره نداریم اگه بازیکنی مصدو م بشه فقط بازیکن داریم که جاشو پر کنه نه اینکه در حد ترکیب اصلی و تنها پستی هم نیاز به بازکن جدید نداره من میگم گلر هستش ولی تو بقیه پستا باید یه بازیکن درست حسابی داشته باشیم
ببخشید اگه زیاد روی کردم

محمد يزداني در 11/10/1391 | 08:34 گفت:

پست خوبی بود ولی با عرض معذرت چرا با تیم صدر نشین با فرض بردن بازی عقب افتاده 13 امتیاز فاصله داریم؟چرا تیمهای بزرگ وقتی اسم منچستر چلسی رو میشنفن بهش احترام میزارن ولی تیم بایرن ازینکه با ما افتاده از خوشحالی تو پوستشونم نمی گنجن؟هیچ کدوم از بازیکنای ما تو جها تراز اول نیستن متوسط به بالا که واسه مقام سوم و چهارم شاید خوب باشن ولی اصلا با این بازیکنان نباید فکر قهرمانی رو بکنیم.با توجه به تجزیه تحلیل شما در مورد تیم پس باید قهرمان اروپا بشیم.

حاکم 26 در 11/10/1391 | 08:02 گفت:

مخالفم. شدیدا در پست هافبک دفاعی نیاز به امثال ام'ویلا هست! چون ترکیب و نوع بازی ونگر هافبک دفاعی چابک و محکم می طلبه. از کجا معلوم؟
۱. اوج افت آرسنال بعد از رفتن ویرا بود.
۲. سانگ گل کلم فقط نیم فصل دوم فصل قبل عالی بود. آرسنال اون موقع چقدر خوب بود؟
۳. در این فصل تا دیابی بود،تیم مدعی بود. درست از بازی چلسی که مصدوم شد ، تیم گند زد!‏
در مورد مهاجم و دفا کنارم همونی که بروبچ گفتن!‏‎ ‎لازم داریم!

jafar در 11/10/1391 | 07:53 گفت:

در بعضی نقاط مثل دروازبانی باهات موافقم ولی در خطوط دفاع کناری / هافبک دفاعی / مهاجم نوک باهات مخالفم

دفاع کنار:اگه یادتون باشه وقتی که گیبز مصدوم بود فرما و سانتوس اصلا نتونستن جاشو پر کنن پس به خرید در این منطقه نیاز هست

هافبک دفاعی : آرتتا خوب هست ولی تیم به بازیکن عالی در این منطقه واقعا نیاز داره اینم یه خرید مثل ام ویلا یا هر کسی بهتر از آرتتا در این پست

مهاجم نوک:آینده والکات در ابهام قرار داره , اگه پولدی وسط باشه کی میخواد جای پولدی ایفای نقش کنه؟ , جروینیو برای مدتی تیمو ترک میکنه ونیستش , ژیرو نیاز به یک رقیب داره که ما نداریم پس اینجا هم یه خرید میخواییم

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 06:11 گفت:

نیما @ :
خب اینم سه حرفیه ولی اونا چون سطح بازیکنانشون پایین تره میتونن خرید های بهتری داشته باشن!

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 06:08 گفت:

علی @: شزنی ، مرته ، سانیا ، ویلشر ، والکات ، اینا درجه یک نیستند؟؟
داداش تو دیگه خیلی ناامیدی!!!!

farzam در 11/10/1391 | 02:38 گفت:

نیاز به هافبک دفاعی تو بازی دیشب هم کاملا به چشم میومد موقع ضد حمله تیمای حریف آرتتا هیچ وقت نمیتونه دوندگی و جنگندگی یه هافبک دفاعی تخصصی رو داشته باشه پس کاملا نیاز داریم اگه یه هافبک دفاعی بیاریم اونوقت تو پست هافبک نفوذی چهار تا بازیکن خوب و آماده داریم(جکی,سانتی,روسیچکی,آرتتا) پس نیازی نداریم تو نوک اگه میشد ویا رو گرفت خیلی عالی بود چون یه گره گشا در معنای واقعی میتونست باشه باور کنین شوتاش اگه از رابین بهتر نباشه برابر هست باهاش اگه هم نشد اشکالی نداره ژیرود و ولکات رو داریم تو وینگ نمیدونم چرا احساس خوشی نسبت به چمبو ندارم حس میکنم استعداد زیادی نداره و خلاقیت وهوشش کمه زاها هم اگه شد خوبه(از چمبو بهتره) برای ذخیره اگه نشد هم هیچ ایرادی نداره
گلر هم که شسنی نفس منه! احتیاج نداریم
تو دفاع هم مهره های خوبی داریم اما در نبود هافبک دفاعی کارشون زیاد خوب به نظر نمیاد پس نیاز نداریم فقط میمونه دفاع چپ که این گیبس خیلی دینامیکه و تو دفاع ضعیفه پس باید یه فکری به حال اونجا بکنیم

نیما در 11/10/1391 | 02:28 گفت:

واقع بین باشین.تیمو با چی مقایسه میکنین؟خیلی ضعف داریم...
تاتنهام مثه اسب داره خرید میکنه,همون تیمی که سر خربد ورتنگن بلژیکی شکستمون داد.یه نگاهی به تیمای دیگه تو جزیره بندازین,دیگه یکی دو تا تیم شاخ تو لیگ نیست.کاش فقط منجستر و چلسی بود...

علی در 11/10/1391 | 00:28 گفت:

ببخشید موافق نه مولفق

علی در 11/10/1391 | 00:28 گفت:

اگه جسارت نشه من میخوام بگم با حرفات مولفق نیسم
اصلا امسال ما بازیکن درجه یکی نداریم که بهش تکیه کنیم چه برسه به تفکیک بررسی کردن
تیمی میتونه بره جلو که فاکتور تجربه و جوانی رو با هم داشه باشه
همه رو فروختن هیچی نمونده
راسی با ی گلم بهار نمشه

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 00:22 گفت:

Ali heidari @ : دورازه بان به نظر من نیاز نداریم ، ام ویلا رو نمیدونم ولی بینز رو میخوایم چون قیمتش خوبه ، فقط باید اسکیلاچی و ژورو رو یه جوری فروخت

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 00:20 گفت:

مهران کاظمی @ : با توجه به آخرین خط قرمز متنم ، من و تو هیچ مشکلی با هم نداریم

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 00:18 گفت:

farshad @ : با صحبتات کاملا موافقم!

سید محمد رضا در 11/10/1391 | 00:16 گفت:

میثم @ : کاملا طبیعیه که هر کی میره باید یکی جاش بیاد!

Ali heidari در 11/10/1391 | 00:10 گفت:

سلام خدمت بروبچ
در تایید حرف دوستان مادرست بازیکنان خوبی داریم ولی باید فکر مواقع مصدومیت و گره خوردن بازی باشیم به نظر من تو بازیکنایی که به ما لینک شدن باید امویلا راباید بگیریم در مورد دروازه بانم آرسنال دنبال دروازه بان ساندر لند Simon Mignolet و برای دفاع هم Leighton Baines هست که برای بینز یک پیشنهاد 10 میلیونی آماده کرده درمورد نانی هم فرگوسن گفته که ما نانی رو به آرسنال نمیفروشیم(حالا توفه هست)

مهران کاظمی در 11/10/1391 | 00:00 گفت:

اینو که من خیلی وقت پیش یعنی اول فصل گفتم، با این که با شرایط تیم و سیاست های ونگر به شدت مخالفم، ولی همون اول فصل تو یه پست گفتم تیم از لحاظ بازیکن کم نداره، اما قضیه اینه که این تیم هر چه قدر هم از لحاظ بازیکن خوب باشه بازم جواب نمی گیره.
دلیلش هم خیلی ساده هست، چون روحیه و انگیزه قهرمانی نداره، هلند هم همیشه بهترین ستاره ها رو داره اما هیچ وقت قهرمان نمیشه چون خودش رو باور نداره.
دو راه داره که آرسنال از این وضع در بیاد: 1- رفتن ونگر و یه شوک عظیم به تیم 2- خرید ستاره های با کلاس جهانی و افزایش ناگهانی حس خودباوری تیم با خرید ستاره های باکلاس
ونگر که رفتنی نیست پس می مونه خرید ستاره، حالا هرچه قدر هم ترکیب خوب باشه ولی بازم این تیم به ستاره نیاز داره، برای همین آرسنال باید ستاره بخره

میثم در 10/10/1391 | 23:42 گفت:

نه قبول ندارم ما یه دفاع وسط میخوایم چون ژرو رفتنیه بدون تردید
حتما یه هافبک می خوایم که اگه ام ویلا باشه حرف نداره و بدون شک اگه ولکات تمدید کنه یه وینینگ میگیریم که زها نزدیک ترین گزینه هست و اگه تمدید نکنه یه فورواد و یه وینینگ میگیریم با توجه به خروجی های باشگاه که شامل آرشاوین - شاماخ - اسکلاچی - ژرو البته استاد ژرو و خدایی نکرده تئو

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:41 گفت:

تا ساعت دو ، بای

farshad در 10/10/1391 | 23:39 گفت:

تیم ما یه رهبر واقعی تو وسط زمین نداره که به موقعش تیم رو بیاره تو دفاع وبعدش فاز حمله کاری که امروز سوپر فرانک انجامش داد یا یکی دیگه مثل اسنایدر که تجربه خیلی بالایی داره به خصوص اینکه فوتبال ایتالیا درگیر هاش خیلی وحشیانه تر از انگلیسه این دو نفر تو ماه ژانویه از تیم هاشون قطعا جدا میشن فرقی هم نمیکنه هر کدومشون باشن تیم ما دیگه حتی با رفتن ولکات هم تکمیل میشه اگر یکی از این دونفر بیان و 2تا بازی انجام بدن اون وقت معنی پست تخصصی هافبک دفاعی رو که تا الان نداشتیم رو همه متوجه میشن و100% دفاع بهتری هم انجام خواهیم داد و در نتیجه گل کمتری میخوریم. با این دفاع جلوی بایرن مونیخ زیاد نمیشه دوام آورد مگر اینکه 180 دقیقه حمله کنیم. ولی این چیزا همش خیالاته ذهن منه هیچکس رو نمیخریم.F:

میثم در 10/10/1391 | 23:39 گفت:

نه قبول ندارم ما یه دفاع وسط میخوایم چون ژرو رفتنیه بدون تردید
حتما یه هافبک می خوایم که اگه ام ویلا باشه حرف نداره و بدون شک اگه ولکات تمدید کنه یه وینینگ میگیریم که زها نزدیک ترین گزینه هست و اگه تمدید نکنه یه فورواد و یه وینینگ میگیریم با توجه به خروجی های باشگاه که شامل آرشاوین - شاماخ - اسکلاچی - ژرو البته استاد ژرو و خدایی نکرده تئو

هادی در 10/10/1391 | 23:37 گفت:

سید محمد رضا:
هادی فلاحتی @ : زیر سقف قرارداد
سید مواظب باش ونگر ببینه اوج گرفتی میفروشتت به منچستر

Morteza Bauer در 10/10/1391 | 23:37 گفت:

من میگم ر=ارتتا داره تواون پست حروم میشه.کلی از بارهجومیش کم شده خوووووووو

میثم در 10/10/1391 | 23:37 گفت:

نه قبول ندارم ما یه دفاع وسط میخوایم چون ژرو رفتنیه بدون تردید
حتما یه هافبک می خوایم که اگه ام ویلا باشه حرف نداره و بدون شک اگه ولکات تمدید کنه یه وینینگ میگیریم که زها نزدیک ترین گزینه هست و اگه تمدید نکنه یه فورواد و یه وینینگ میگیریم با توجه به خروجی های باشگاه که شامل آرشاوین - شاماخ - اسکلاچی - ژرو البته استاد ژرو و خدایی نکرده تئو

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:37 گفت:

داداش شبت خوش

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:36 گفت:

Morteza Bauer @ : مرتضی به جز آرتتا ، بقیه ش حق با تو

Morteza Bauer در 10/10/1391 | 23:35 گفت:

بچه ها مارفتیم
شب همه بخیر

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:34 گفت:

امير محمد @ : روسیچکی

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:33 گفت:

هادی فلاحتی @ : قبول ، تسلیم ، اما شرایط همه تقریبا همینه

Morteza Bauer در 10/10/1391 | 23:33 گفت:

ژروینیو.چاماخ.اسکلاچی.بایدگمشن برن بیرون.
ارشاهم دیگه دورانش تموم شد باید بره
جاشون بازیکن بخیرم

ehsan zoola در 10/10/1391 | 23:32 گفت:

این قسمت حرفت رو باش حال نکردم
اسمش هافبک دفاعی بود اما هیچ وقت نبود تو دفاع ، همش تو فکر حمله بود
خیلی گل از برنگشتنش خوردیم ، مرتضی میدونه من چقدر با رفتنش حال کردم!!!!!!!

**********************************

مهمه ترین خصیصه یه هافبک دفاعی تنومند بودنشه ک سانگ این خصیصه رو داشت اون مشکلی برنگشتنش هم ونگر میتونست حلش کنه

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:31 گفت:

ahmad behrozi @: بعله ، متاسفانه خوبن ولی اعتماد به نفسشون در همین حده اما تواناییشون بیشتره

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:30 گفت:

هادی فلاحتی @ : زیر سقف قرارداد

ehsan zoola در 10/10/1391 | 23:30 گفت:

سید محمد رضا:
بابا چند تا به یکی؟؟؟؟؟؟
مچم درد گرفت خووووووووووووووووو

****************************

تازه باید با عمه ژروینیو ک یه زن چاق و کت و کلفت و سیاه پوستم در بیفتی چون اینجا جاسوس داره

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:29 گفت:

ehsan: در یک کلام : ما سانگ رو از دست دادیم ک هم خلاق بود هم درگیر بازی میکرد دیگه عمرا گیرمو نبیاد
-------------------
این قسمت حرفت رو باش حال نکردم
اسمش هافبک دفاعی بود اما هیچ وقت نبود تو دفاع ، همش تو فکر حمله بود
خیلی گل از برنگشتنش خوردیم ، مرتضی میدونه من چقدر با رفتنش حال کردم!!!!!!!

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:27 گفت:

بابا چند تا به یکی؟؟؟؟؟؟
مچم درد گرفت خووووووووووووووووو

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:26 گفت:

هادی فلاحتی @:این همون حرف اشکانه که میگه باید فوق ستاره بخریم !
تو حرفام هم صحبت کردم در مورد خرید در این منطقه
ژروینیو هم یا خوبه یا انقدر بده که آدم با عمه ش...
اگه نتونه با ثبات بشه ، باید بره گم شه!!

ehsan zoola در 10/10/1391 | 23:25 گفت:

هادی : فک کنم قضیه کیوان امرایی و داداشش تو آرسنال و لیگ انگلیسم تکرار شده

فرض کن : آرسنال = مس کرمان

Morteza Bauer در 10/10/1391 | 23:25 گفت:

همین منچستر یونایتد رو نگاه کنید4تامهاجم داره.وقتی رونی مصدوم میشه جاش ولبک وهرناندز رو میزاره.
ولی ماکیوداریم
چاماخ و اون ژروینیو احمق رو بزاریم.
براهافبکامون حتما باید إخیره داشته باشیم مثل گورکوف.

Morteza Bauer در 10/10/1391 | 23:23 گفت:

احسان.سیدمحمد رضا:
....................................................................................................
درسته قوی ترمیشیم تو فاز حمله
ولی چه فایده دفامون ضعیف بشه
من خیلی ارتتا روقبول دارم ودوسش دارم.ولی جاش اونجا نیست.
......................
ahmad behrozi:
........................
کاملا باهات موافقم.تیم درحدقهرمانی نیست باید قبول کنیم.

امير محمد در 10/10/1391 | 23:23 گفت:

اگه جكي يا سانتي مصدوم بشن اون موقع چكار بايد كرد؟

هادی در 10/10/1391 | 23:21 گفت:

Ehsan: سید مطمئنی جکی همون ویلشر نیس؟ نکنه 2 تا جکی داشتیم و خودمون خبر نداشتیم ؟
...........................
احسان جان احتمالا همه بازیکنای تیم 2 تا حساب می کنند یکی با فامیل یکی با اسم که می گن تیم بازیکن نیاز نداره

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:21 گفت:

sepehr najafian @: منظورم آرتتا بود ، ببخشید

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:20 گفت:

Ali @ : داداش این همه عذر خواهی برا چی؟؟؟
ما 3 تا گلر داریم
5 تا مدافع وسط جا افتاده
3تا گوش ، طرف گیبز
2 تا گوش طرف سانیا ،البته یه بازی هم جای این دو تا یکی بازی کرد که خوب بود
2 تا هافبک دفاعی تخصصی = آرتتا
5تا هافبک وسط
4تا بازیکن جای پولدی
5تا بازیکن جایی که دیشب چمبو بازی کرد
5تا بازیکن تو پست مهاجم نوک


اگه لازم باشه فقط برای پست سانیا لازمه از این دید
چمبو رو هم نوشتم ولی گویا ندیدیش
ضمنا فالکائو گره ی بازی باز میکنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ از کی تا حالا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اون فقط یه تموم کننده س

ehsan zoola در 10/10/1391 | 23:16 گفت:

سید محمد رضا:
sepehr najafian @: اونوقت از بین جکی و سانتی و ویلشر کی بازی نکنه؟؟

********************************************

سید مطمئنی جکی همون ویلشر نیس؟ نکنه 2 تا جکی داشتیم و خودمون خبر نداشتیم ؟

هادی در 10/10/1391 | 23:14 گفت:

سید محمد رضا:
sepehr najafian @: اونوقت از بین جکی و سانتی و ویلشر کی بازی نکنه؟؟ من به آرتتا اعتقاد دارم ، تو این پست عالیه
............................................
عزیز دلم سید جان وقتی تیم هر 3 روز بازی داره قرار نیشت که یه هافک دفاعی تو همه بازی ها باشه حداقل از دقیقه 60 می تونه تعویض بشه اگه بازیکن خوب رو نیمکت باشه. درضمن واسه رقابت تو 4 تا جام نیاز به بازیکن خوب رو نیمکت است به خصوص بازیکنای گره گشا وقتی بازی گره می خوره بتونه مشکل تیم حل کنه.

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:13 گفت:

ehsan @ : موافقم با جفت مواردی که ذکر کردی

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:11 گفت:

Morteza Bauer @ : داداش من فکر نکنم اینطوری باشه ، البته شایدم چون بهش زیاد علاقه دارم چشمم اشتباهاتش رو نمیبینه و حق با تو حستش

ahmad behrozi در 10/10/1391 | 23:11 گفت:

بنظر من بازیکنایی که داریم خوبن ولی فقط برا چهارم شدن و رفتن به چمپیونزلیگ

نه برای قهرمانی حداقل فعلا برا قهرمانی مناسب نیستن

هادی در 10/10/1391 | 23:10 گفت:

من با حرفای علی آقا کاملا موافقم.
راستی سید راستشو بگو چند از ونگر پول گرفتی این حرفا رو بزنی؟

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:10 گفت:

sepehr najafian @: اونوقت از بین جکی و سانتی و ویلشر کی بازی نکنه؟؟ من به آرتتا اعتقاد دارم ، تو این پست عالیه

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:09 گفت:

Ashkan @ : کاملا باهات موافقم

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:08 گفت:

ویشکا @ : آره اما داره تمرکزش رو به دست میاره

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:08 گفت:

maryam @ : ممنون

ehsan zoola در 10/10/1391 | 23:08 گفت:

سپهر و مرتضی : تا حالا به یه چیز دقت کردین ک اگه با هافبک دفاعی تخصصی بازی کنیم چقد کیفیت هجومی تیم افت میکنه ؟ درسته هافبک دفاعی متخصص بیشتر درگیر میشه و بیشتر بازی حریفو تخریب میکنه ولی عمرا بتونن مثل آرتتا خلاقیتو به خط حمله بدن و تو بازیسازی شرکت کنن

در یک کلام : ما سانگ رو از دست دادیم ک هم خلاق بود هم درگیر بازی میکرد دیگه عمرا گیرمو نبیاد

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:06 گفت:

افرین پسر کاملا درست میگی ایول داداش ولی اگه بشه با دو تا مهاجم بازی کنیم چی میشه
---------------------------------
این همه وینگ رو بذاریم تو ویترین دیگه؟؟؟

هادی در 10/10/1391 | 23:06 گفت:

سید محمد رضا جان من دوست دارم اما می خوام انتقاد کنم عذر می خوام : حرفات تا حدودی قبول ولی به نظرت یکم تحت تاثیر 4 تا بازی با قعر نشینان لیگ نبوده؟
دو سال دیگه بازیکنای جون تیم تو تیم جا بیفتن، تیم نیاز به خرید نداره اما الن خرید نیاز داریم.
چرا باید بازیکن ذخیره تیم ژوربینهو باشه؟ چرا تیم 2 تا تئو ولکات، 2 تا کازولا، 2 تا ورمالن نداشته باشه که حس رقابت ایجاد بشه. تازه اگه مصدومیت یا محرومیت پیش امد. باز ترکیب قوی داشته باشیم.
به نظر من یه دفاع خوب، یه هافک دفاعی خوب و اگه قراره ولکات نوک بازی کنه یه بال کلاسیک نیاز داریم.

سید محمد رضا در 10/10/1391 | 23:05 گفت:

من اومدم ، دزدکی!!!!!
الان جواب همه رو میدم!!

Ali در 10/10/1391 | 23:01 گفت:

تو رو خدا منو ببخش قصد جسارت ندارم فقط نظره:واقعا برای شما و کسایی که نظر دادن متاسفم آخه انقد فک کردی ،یکم بیشتر فشار میووردی و متوجه میشدی که این بازیکنا تو لیگ خشن انگلیس بازی میکنن اگه مصدوم بشن چی ،در هر پست یکی،شم تا پست نام بردی و شش تا مصدوم دادن در یه فصل چیزه عجیبی نیست ،شما اینجور که حساب کردی در هر پست 1 یا 2 تا ذخیره داریم.و اگه ذقت کنی همه بچه ها از اول گفتن یه بازیکنه گره گشا میخوایم یکی که وقتی بازی گره خورد مشکل گشا باشه،مثل فالکائو .در ضمن چمبرلین و حساب نکردی.ازت ممنونم بابت پستت.امیدوارم ناراحت نشی به خدا قصد جسارت ندارم فقط نظر بود.و همچنین دوستان عزیزی که نظر دادن

ehsan zoola در 10/10/1391 | 23:01 گفت:

مرسی رضا جون پستت خوب بود و من با نظرت در مورد اکثر مناطق و بازیکناش موافقم ولی چند تا هم نقد بر صحبتت دارم

1- در مورد مدافع راست : به نظرم ما نیاز به خرید یه بازیکن 25-6 ساله داریم و بجای فروش سانیا ک هنوزم میتونه تا چندین سال دیگه اون منطقه رو برامون تضمین کنه میتونیم جنکینسون رو به یه تیم دیگه قرض بدیم تا تجربش بیشتر بشه و بعد سانیا جاشو برامون پر کنه .من هنوزم میگم فروش ابوئه تو اون سال اشتباه بود دیگه نباید این اشتباه رودر مورد سانیا تکرار کنیم

2- در مورد وینگ من معتقدم برا مقابله با تیمهای بزرگ باید بازیکن قوی تر و خوبی اضافه کنیم . زاها بد نیست ولی به نظر من نانی بیشتر بدردمون میخوره ...زاها رو بزاریم تابستون بخریمش


در مورد تئو هم ایشالا ک حست درست بگه و موندنی بشه .من مطمئم بمونه تو نیم فصل دوم اینقد گل میزنه ک آقای گلی رو هم از اون رابین نجس میگیره

Morteza Bauer در 10/10/1391 | 22:57 گفت:

پستت خوب بود همشهری.
درمورد آرتتا باهات موافق نیستم.آرتتا داره پست غیرتخصصیش بازی میکنه.شایدآمارش خوب بوده ولی اگه دقت کرده باشی زیاد درگیرنمیشهجنگنده نیست مثل یه هافبک دفاعی.
آرتتا وقتی میاد کارهجومی چقدتیم قویترمیشه توحمله.
یه هافبک دفاعی حتما لازم داریم.حتما

sepehr najafian در 10/10/1391 | 22:52 گفت:

فقط امويلا رو بايد بخريم تا يه هافبک دفاعي تخصصي داشته باشيم.

Ashkan در 10/10/1391 | 22:51 گفت:

Bazikon to har posti ke bekhaym bekharim bayAd foghe setareh bekharim faghat

Vishka در 10/10/1391 | 22:43 گفت:

واقعا پستت جالب بود

حرفتم حساب بود

نمیدونم چی بگم

آره این فصل تیم نسبت به سالای قبل از نظر ترکیبی خیلی بهتر بوده

وای من رو دفاع شک دارم به نظر من حتی ورما هم زیاد اشتباه میکنه و تمرکز لازمو ندارن

maryam در 10/10/1391 | 22:32 گفت:

رضا یه چیزی میگم قول بده جَو نگیرتت!!

تو ازون معدود جوونایی که سن عقلیت بیشتر از سن تقویمیته!

یعنی بیشتر از هم سنات میفهمی! نه فقط بخاطر پستت ها کلاً میگم.

قدر خودتو بدون!

T.Vermaelen در 10/10/1391 | 22:28 گفت:

مرسی از پست زیبایی که گذاشتی
حرفی که من اول فصل زدم و بچه ها میگفتن ژیرود خنگه و پولدی داغون حالا همه به حرفای من دارن میرسن....من گفتم که ونگر تنها کسی هست که دست رو هرکی بذاره حداقل 3 برابر قیمت و دستمزدش برا آرسنال کار میکنه.
........
دور مورد مرتساکر همه به نتیجه رسیدن که ونگر چقد ارزون خریدش نسبت به کیفیتش...روزی که اومد به همه گفتم ونگر واقعا محشره که رفته همچین دفاعی رو آورده چون فقط تمرکز رو دفاع داره و کمترین خشونت تو دفاع های بزرگ رو داره واقعا و خطا کم میده فقط یکم کند بود که این فصل تکنیکش بهتر شده و با لیگ انگلیس اخت شده...
کاملا درست گفتی ما یه دفاع چپ برا رقابت با گیبس و یک وینگ راست شاید بخایم...دیگه کامل هستیم

parsa .R در 10/10/1391 | 22:26 گفت:

افرین پسر کاملا درست میگی ایول داداش ولی اگه بشه با دو تا مهاجم بازی کنیم چی میشه