رکورد

نویسنده: hamid saadi

وبلاگ من
نویسنده: hamid saadi
الینم زندگیم.نفسم.دوستت دارم
کل بازدید: 59,777 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

رکورد

مسی ساحر آرژانتینی



مسی در مقابل گرانادا هتریک کرد و با این هتریک  برترین گلزن تاریخ بارسلون شد.
مسی توی 314 بازی برای بارسلون 234 گل زده که رکورد جالبیه. و به زودی مسی جاودانه میشه و باید اعتراف کنیم بهترین بازیکن تاریخ فوتباله
اما جالبه بدونیم ما هم همچین گلزنی داشتم. توی تاریخچه باشگاه خوندم اگه درست یادم مونده باشه  توی حدود 180 بازی 134 گل برای آرسنال زد که توی 8 فصل بودن و بعدش جنگ جهانی پیش اومد وگرنه شاید تد دریک رکوردی رو ثبت میکرد که شاید حتی امثال مسی و تی تی نتونن نزدیکش بشن
حمید
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

hamid saadi در 5/1/1391 | 15:12 گفت:

دوستان اصلا نباید تیم باشگاهی رو با تیم ملی مقایسه کرد.
مسی تو بارسلون باید هم اینطور خوب باشه و هماهنگ. وقتی از بچگی داره با این سیستم بازی میکنه و با همین بازیکن ها بود باید هم عملکردش تو بارسا خیلی خیلی بهتر از عملکردش تو آرژانتین باشه

♥Arsenal♥ در 5/1/1391 | 14:14 گفت:

مسی درسته بهترین بازیکن حال حاضر دنیاست ولی رکورداش رو بیشتر از خودش مدیون همبازیاشه...
و الا توی آرژانتین که کاری نکرده....

محتشم تمیزی در 5/1/1391 | 12:23 گفت:

هرکی یه سبکی داره قرار نیست که هر کاری مسی میتونه انجام بده رونالدو هم بتونه یا عکس ...
البته تو اینم حرفی نیست که این دو نفر جز بهترینا دهه اخیراَ

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 01:12 گفت:

من بایدبرم....
جواب های باقی مونده بمونه واسه فردا که امید بخدا اگه زنده باشیم میایم و ادامه میدیم بحث رو...
like like & bye bye

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 01:05 گفت:

اینو گفتم با خیال راحت سرم رو بذارم رو بالشت!!!!شاید تا فردا صبح زنده نباشم و....!!!
منم عاشقه حقیقتم...
منم همیشه از فرگوسن تعریف کردم...همیشه ی همیشه جز جلوی داداشه بزرگترم که منچستریه و پررو میشه ....!!!

hamid saadi در 5/1/1391 | 00:55 گفت:

من دنبال معذرت خواهی شما نیستم.
همیشه همین بودم. قبل از شما هم چندین نفر تهمت بارسایی.رئالی منچستری. اینتر . استقلالی . پرسپولیسی. رو بهم زدن.
از همه جالبتر منچستر بود. فقط به خاطر اینکه توی یه جمع که بر علیه فرگوسن حرف میزدن و نا حق حرف میزدن حرف حق رو زدم
و اگه بهم تهمت منچستری نزنی واقعا فرگوسن رو قبول دارم و لقب ser برازندشه و واقعا دوستش دارم

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:55 گفت:

من که با ونگر و کاپیتان رابین آرسنالی تر تر تر تر تر ترم ولی اگه زبونم لال برن بازم آرسنالی ام با یه (( تر ))ه کمتر!!!!

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:53 گفت:

عمه منظورم بود بخدا!!!!دی!!!

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:52 گفت:

از اینکه اول و آخر زندگی ورزشیت با آرسنال تموم میشه خیلی خیلی خوشحالم...
حالا که اینو گفتی اگه رنجوندمت شرمنده اما تورو جان عمع فرنگیس یکی از بچه ها دیگه اسم بارسا و بارسلونایی هارو جلو من نیار و یا اینکه تو عنوان پستت بنویس که من نیام تو!!!! اون موقع من نوکرتم هستم دربست...!!!
اینقد اعصابم خورد شده که تیکه کلامم یادم رفت که حالا میگم :
like like

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:46 گفت:

حمید جون من وقتی اسم بارسا میاد خونم هم همزمان به جوش میاد...
از حرفات میشه بعضی چیزارو خوند البته اونا هم 100% نیستن..
اینکه از مسی تعریف کردی من رو گمراه کرد...sorry...
راضی شدی؟؟؟

hamid saadi در 5/1/1391 | 00:46 گفت:

هومن جان محض اطلاع وقتی بازی بارسا و رئال هست من بیشتر مایلم رئال ببره تا بارسا.
آقا هومن من عاشق آرسنالم و هیچ دلیلی نمیبینمکه بخوام این موضوع رو به کسی ثابت کنم. چون دلیل علاقه من به آرسنال دیگران نیستم. یا اینکه بخوام به شما ثابت کنم من هیچ علاقه ایی به بارسا ندارم.
کلا میگم. من عشق آرسنالم. اگه قرار باشه از بین آرسنال .هانری. ونگر و........خیلی های دیگه انتخاب کنم. انتخابم آرسناله. بدون شک.
اما بیاییم کمی فکر کنیم. چند نفر اگه ونگر نباشه آرسنالی نمیمونن.؟

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:40 گفت:

این حواب ناجواب تخصص شماست داداش گلم...
1.اگه ادعا نداره پس نباید همش ضربه آزاد بزنه...
2. اگه رونالدو میکوبه به دیوار دفاعی بخاطر سبک ضربشه...و 100% زیباییش خیلی بیشتر از ضربه های مسی هست...
ضربه هاش تو منچستر رو به یاد بیاری بد نیستا...
-------
مورد 4 رو تو بخونش بعد بپرس...
------
نه عزیزم شما نمیگیری منظورم رو...من میگم نباید در حد خدایی ((زبونم لال)) از این نفرات تعریف کرد...همین...
من که نمیگم بازیشون بده...میگم اینقدا هم که میگید شاخ نیستن...
------
زیدان جز فوتبال خوبش رهبری کردن بلد بود داداش من...
تیم ملی رو بیخیال اگه مسی تیمش رو عوض کنه دیگه زندگی فوتبالیش به اون دنیا می پیونده...
-----
شما امیدوار بمون تا......!!!!!

hamid saadi در 5/1/1391 | 00:32 گفت:

آقا هومن. من نمیخوام بیشتر از این وارد بحث بهترین بازیکن بشم. یا اینکه این بازیکن خوبه یا بده. این مسائل نظر شخصی هر فرده و میتونه برای هرکسی یه تعبیری داشته باشه.اما ما باید یاد بگیریم به هم احترام بزاریم.
بحث من چیز دیگه ایی بود از اول. من میگم آدم باید احترام بزاره.مثلا دشمن اصلی آرسنال تاتنهامه. و چندین جا دیدم بچه ها توهین کردن.این از نظر من درست نیست. همین
اما درباره تیم دوم. من اصلا به تیم دوم اعتقاد ندارم. اگه اولین پستم که تو قسمت دیوار بود نوشتم رو خونده باشی گفتم حتی طرفدار تیم ها داخلی هم نیستم. اما شما گفتی (خودش میگه به عنوانه تیم دوم)) سوال من اینه. من اینو کجا گفتم که بارسا تیم دوممه.؟
باید بدونی من از بارسلون متنفرم ولی عاشق اینیستا هستم. از رئال متنفرم ولی عاشق رائولم..
این دلیل نمیشه چون من درباره مسی نوشتم طرفدار بارسلون باشم.
این بحث حتی میتونست درباره بازیکنهای خودمون باشه اونوقت شما میدیدی که حتی نظر من درباره بازیکنهای خودمون میتونه متفاوت باشه.
مثلا توی چند سال اخیر همه تک ستاره تیم رو فابرگاس میدونستن ولی به نظر من اگه قرار بود تک ستاره انتخاب بشه اون نصریه نه فابرگاس.الان هم نظرم درباره نصری با نظر خیلی ها متفاوته. که اونو پول پرست میدونن و میگن به خاطر پول رفته.
نصری دلیل رفتنش یه چیزی مثل تیری هانری بوده. هانری به خاطر لیگ قهرمانان رفت و نصری برای گرفتن جام.

حسین در 5/1/1391 | 00:28 گفت:

این بحث میگم فایده نداره چون جواب رو با ((نا جواب))پاسخ میدی هومن.

مسی ادعای ضربه آزاد زنی نداره ولی انصافا ضربه آزاداش اکثرا عالین.نمونه هاش اونی که به میلان زد به تیر خورد یا اونی که به اتلتیکو مادرید زد.ولی رونالدو درصد زیادی از ضربه آزاداش رو به دیواره دفاعی میکوبونه(و البته ادعای ضربه آزاد زنی داره این نکته خیلی مهمه)

سر اون مورد 4 سر حرفم هستم یا جواب بده یا با عباراتی مثل عاقلانه حرف بزن و امثالهم از زیرش در نرو.ثابت اون بند حرفتو مخلصتم هستم.

بند پنجم...پس با این حساب دی استفانو هم اسطوره که چه عرض کنم بازیکن در حد محلات هم به حساب نمیاد چون افتخارات ملیش در حد زمین خاکی هم نیست.

ولی اون حرف آخرت واقعا آخرش بود.زیدان که هیچی خود ماردونا رو هم اگر کسی ادعا کنه تک نفره تیمی رو قهرمان کردن نهایت سادگی خودش رو به اثبات میرسونه.هزاران که چه عرض کنم میلیون ها دلیل برای این موضوع وجود داره که از حوصله خارجه.فقط بدون زیدان با بهترین فرانسه تاریخ قهرمان جهان شد.

و در آخر مسی تازه 24 سالش هست.زیدان و مارادونا در 26 سالگی با تیم ملیشون درخشیدن.پس انقدر حرص این موضوع رو نزن.

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:24 گفت:

اون یه شوخیه همیشگی بین من و علی ارشدی بود...شما نترس...
آره من اشتباه کردم ....آقای حمید خان بارسایی نیستن...گمراه شدن که اینجوری گفتن...!!!!و من هم قصد دارم روشنشون کنم...تا بفهمن از چه تیم کثیفی حمیات میکنن.....
تیمی که لیاقت نداره اسمش تو قلب یه نفر کنار آرسنال نوشته شه!!!!همین و بس

علی ارشدی در 5/1/1391 | 00:20 گفت:

حسین جان اگه منظورت از آژان منم =)) باید بگم من از طرف خودم گفتم به عنوان ناظر سایت دقیقا حرف منم همین بود که همین بحث فوتبالی رو ادامه بدین وپا رو فراتر نذارین راجع به این موضوع از دیروز تو هایبوری هم بحث داغی بود که من نظراتمو اونجا گفتم

به هر حال خوبی این دور هم بودنا به همین بحثاست وگرنه من بیام بگن فلان بقیه هم بیان بگن به به احسنت که فایده نداره در حقیقت اشکال هم داره :) خلاصه که بحث خوبیه ادامه اش بدین :)

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:20 گفت:

جواب اولیت : به عمه فرنگیس ...خان باید پاس بدن!!!خوب به بقیه حمله های بدبخت بارسا نمونش ویا و بقیه الاف های تو تیمشون که دارن فداش میشن...
در مورد پاس گلهاش حق با توهه((ببین من حق شناسم پس توهم همینجوری باش))لطفا...
البته رونالدو هم خوب پاس میده ها...
جواب دومت : عاقلان دانند و بس.....شمارو نمیدونم من!!!!
اون دوستای رئالیت فکر نکنم بازی هارو نگاه کنن....من نمیدونم این حرف رو دوستات از کجا آوردن...
تو که ادعا میکنی بازی های بارسا رو دنبال میکنی خداییش چند درصد کاشته هاشون رو مسی میزنه؟؟؟
داری بحث رو میپیچونی چون جواب نداری...
جواب سومت : خندم گرفت بخدا...
جواب چهارمت: گفتم خواهشا عاقلانه حرف بزن...اما.....!!!!!!!نخونده جواب میده!!!
جواب پنجمت : نه نمیشه گفت اسطوره و در این حد ازش تمجید کرد...تعریف و تمجید حدی داره که شما ازش گذشتید...
اونا اگه بازیکن بودن در این حد که شما میگید میتونستن تیم ملی شون رو هم جمع و جور کنن نه اینکه....
اسطوره یکی مثل عشقم زیدانه که تک نفره جام جهانی رو ویران کرد ...برزیل رو خورد کرد و...و...و...

حسین در 5/1/1391 | 00:17 گفت:

اشتباه تایپی بود وگرنه میدونم(( انصاف ))هست

حسین در 5/1/1391 | 00:16 گفت:

بارها و بارها تاکید کردم نه فقط حمید خیلی های دیگه اینجا هستن که به حز آرسنال بارسا رو هم دوست دارن.این گناه نیست و این سایت هم دادگاه نیست که کسی رو به جرم این موضوع محاکمه کنیم.

تاکید کردم هرکسی اینجا میتونه از بارسا نفرت داشته باشه.آقا بیاین فحش ... بکشین به بارسا دلتون خنک بشه اگر کلامی کامنت دادم و اعتراض کردم نامردم.

ولی اینکه انثاف ول کنیم و سعی کنیم از خودمون دلیل واهی ببافیم که فلان و بهمان واقعا حرص داره و نمیشه سکوت کرد.کما اینکه خر دو کامنت قبلیم از رونالدو رئالی هم دفاع کردم چون در حق خودش و آمار گلزنی بی نظیرش اجحاف شد.

حسین در 5/1/1391 | 00:12 گفت:

هومن خان نیازی آژان کشی نیست ها...داریم بحث فوتبالی میکنیم نه دعوا

در مورد اون کامنتت که گفتی در جواب حسین...من حرفم کلی بود و همیشه اینجور مواقع اول خودم رو مورد خطاب قرار میدم.کلا این موضوع جا افتاده هرکسی حتی حقیقت رو هم بگه ولی خلاف عقیده ما بشه متهمش میکنیم.منظرم هم جنابعالی یا شخص خاصی نبود و کلی گفتم.

خودت داری میگی حمید تیم دومش بارسا هست.پس چجوری کاملا طرفدار بارسا هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دو حالت داره یا سوتی نگارشی دادی یا حرف خودتو قبول نداری.

سوالی مشکلی داری در خدمتم!!!!!

حسین در 5/1/1391 | 00:07 گفت:

هومن اول در مورد کامنت بزرگت
1-مسی اولین و آخرین بازیکنی نیست که در بارسا همه توپ ها بهش ختم میشه.خیلی مهاجم های دیگه این مدت از وجود هافبک های بارسا بهره مند بودن پس چرا هیچکدوم آمار گلزنیشون اینجوری نبوده.از طرف دیگه اگر پاس های هافبک ها به مهاجم تیم ختم نشه ببخشید میشه بگی باید به کی ختم بششه؟؟؟

توی گوگل سرچ کردن راحت ترین کار ممکن هست.یه سرچ بکن messi و آمار بازی هاش رو تو ویکی ببین.234 گل برای بارسا و حدود 100 پاش گل.یعنی حدودا در ازای هر دو گلی که زده یه گل ساخته.همین برای اینکه خودت تا ته قضیه رو بخونی کافیه.

2-در مورد ضربه کاشته فقط یه آمار از ضربات آزاد رونادو در این فصل بگیر تا بفهمی اسم رونالدو رو نباید کنار اسامی مثل بکهام یا دلپیرو بیاری.وقتی از قولت خوندم بعد اونها رونالدو بهترین ضربه آزاد زن هست ببخشید ولی نتونستم جلوی خندمو بگیرم.

حرفت در مورد اینکه توی رئال هربار یکی کاشته میزنه ولی توی بارسا همیشه مسی به طرز مضحکی (((عکس حقیقت))) بود که واقعا از خوندنش شاخ در آوردم.180 درجه با حقیقت زاویه داشت.بابا من که دائم دارم با دوستای رئالیم حرف میزنم شکاین از دست ضربه آزادای رونالدو حالا تو چی میگی نمیدونم.

4-در مورد بند 4 حرفی نمیزنم.چون من عادت سر چیزایی بحث کنم که حداقل وجود داشته باشن در حالیکه بند 4 حرفت از همون کلمه اولش ((خیالبافی محض))هست.

5-بند 5 هم که تکلیفش مشخصه.بله معلومه بازیکنی که تعداد گل هاش از بازی هایش بیشتره بازیکن بزرگیه.یعنی تو قبول نداری رونالدو جزو فوق ستاره های دنیای فوتبال هست؟؟؟(من خود خیلی از رونالدو بدم میاد و به نظرم اشکالات زیادی به بازیش وارده ولی بدون شک ستاره خیلی بزرگیه و نمیشه این رو انکار کرد)

و در آخر معذرت از همه کاربرا چون اینجا سایت آرسنال هست و نباید در مورد مسی و رونالدو بحث بشه ولی گاهی راه چاره ای نمیمونه(یعنی راه چاره ای نمیذارن)به بزرگی خودتون ببخشید دوستان.

(Hooman sam (Dark metal در 5/1/1391 | 00:01 گفت:

علی ارشدی : هم اکنون منتظر یاری سبزتان هستیم (سازمان anti barca ای های سایت)!!!! دی!!!
(;

(Hooman sam (Dark metal در 4/1/1391 | 23:58 گفت:

این لینک رو ببین حمیدجون http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=144&PostID=3141
اینجا خونهای زیادی بخاطر اسم منحوس بارسا ریخته شدن...این یه نمونه کوچیکه چند روز پیششه...
حسین این رو یادته که؟؟!!!

علی ارشدی در 4/1/1391 | 23:58 گفت:

دوستانی که در این مورد بحث میکنین لطفا مراقب باشید کار به جاهای باریک کشیده نشه الان بحث خوبی شکل گرفته همین شکلی ادامه بدینش و توهین در کار نباشه لطفا کلا پسرای خوبی باشین :))

(Hooman sam (Dark metal در 4/1/1391 | 23:34 گفت:

جواب حسین خان ::: منتظر جواب شما هم هستما !!!
1. همه ی اونایی که واسه حمید جون نوشتم
2. ببخشید که ما نیومدیم پیش شما کلاس فرهنگ کسب کردن!!!
گفتی که همه من کسی رو متهم کردم اما اگه پست رو درست و بدون جبهه گیری بخونی میفهمی که دوستمون حمید کاملا طرفداره بارساست ((خودش میگه به عنوانه تیم دوم)) و این حرف من اصلا اتهام زدن نیست و حقیقته محضه...
3. سوالی ، مشکلی در این مورد داری در خدمتم...؟؟!!

(Hooman sam (Dark metal در 4/1/1391 | 23:27 گفت:

شما به بقیه بچه ها گفتی گل اما من بهت میگم دسته گل چون تیم اولت آرسناله اما در مورد تیم دومت بخاطر اجبار tv3 = barca tv ایران بهت حق میدم که به این کج راهه کشیده بشی!!!
like like

(Hooman sam (Dark metal در 4/1/1391 | 23:24 گفت:

راستی من در مورد بارسا و رئال که از هر 2تاشون بجز کاکا بدم میاد اینقد حرف زدم که حفظ شدم و نیاز به review ندارم...
like like

(Hooman sam (Dark metal در 4/1/1391 | 23:22 گفت:

حمید خان این جواب شماست حتما بخونش ،منتظر جواب شما میمونم:::
1.بازیکنی که تمام توپ ها بهش ختم میشه کمتر از این گل بزنه باید بهش خندید...
2.بازیکنی که تیمش خودشون رو جر میدن تا آقای گل شه هنر نمیکنه اینقد گل بزنه...
نمونش: اولیش :اینکه همه کاشته هار میزنه در حال اینکه بکشه خودش رو به پای رونالدو نمیرسه ، فقط کاشته میزنه تا تعداد گل هاش از رونالدو کمتر نشه، ((یه بازی نگاه میکردم 3تا کاشته زد یکیشم گل نشد اما کاشته ی 4ام رو داوید ویا زد و گل شد....)) با حضور آدمایی مثل ژاوی ، ویا ، آلوز و اینیستا زدن کاشته توسط مسی خیلی مسخرست !! این درحالیه که تو تیم رئال هر بار یه نفر کاشته میزنه در حالی که بهترین کاشته زنه جهان بعد از بکهام و دلپیرو و فیگو رونالدو هستش...تو تیم رئال یه بار اوزیل میزنه یه بار کاکا یه بار آلونسو و تیم خودش رو فدای یه نفر نمیکنه!!!
سومیش: تمام پاس ها به مسی ختم میشه... و فقط باید مسی گل بزنه...
3. شما اگه دقت کنی میبینی بهترین پاسور های دنیا جمع شدن دورهم و به مسی پاس میدن پس توقع کمتر از این عاقلانه نیست!!!
4. این بازیکن کجاش اخلاق داره؟؟
از وقتی که واسه رئال شاخ شدن ((شاخ مصنوعی با کمک داورا)) آقا جلوی وحشی بازی هاش رو میگیره...
اگه شما اندازه من فوتبال نگاه کرده باشی باید بازی رئال بارسا رو یادت باشه که مسی بازیکن رئال رو گاز گرفت و یا به سمت اونا تف کرد...اینو کامل یادم نیست ولی نفر بعدی که یکی از این کارهارو کرد دکو پرتغالی بود...
5. الان رونالدو تعداد گلهاش از تعداد بازیهایی که انجام داده بیشتره...پس حالا همه باید بگن عجب بازیکنه خوبیه و بهترین در جهانه؟؟این که نشد دلیل...
بازم بگم؟؟؟

حسین در 4/1/1391 | 20:32 گفت:

علی آقا ممنون به من لطف داری.

حمید جان از حرفای هومن ناراحت نشو.متیاسفانه این فرهنگ جا افتاده که هرکی حقایق رو بگه ولی اون حقایق مطابق اکثریت هواداران اینجا نباشه اون شخص متهم میشه به طرفدار فلان تیم بودن.

محتشم جان حرفت درسته و قبول دارم ولی در هر حال اهمیت هوش و تاکتیک پذیری و بازیخوانی مدافعان امروزی به فاکتور(نبودن ترس از کارت) که مزیت مدافعان فوتبال کلاسیک بوده کاملا چربش داره.و البته تاکتیک های بی شمار دفاعی هم جای خود دارن.

Vishka در 4/1/1391 | 20:25 گفت:

خیلی خوب بود مرسی من خیلی مسی رو به رونادوی رئالی ترجیح میدم هم از نظر تکنیک و هم اخلاقیات.ولی بهترین نیست چون بهترین ها در کنارش بازی میکنن میتونه بازی خودشو نشون بده مگه نه شرایطش تو تیم ملی اینجوری نیست.

علی آقاشاهی در 4/1/1391 | 20:02 گفت:

ممنون حمید پست جالبی بود(اگه اسم دریک رو نمی آوردی می خواستم بهت فحش بدم) آدم باید حقایق رو قبول کنه همون طور که رئیس ازش تمجید میکنه
در مورد کامنت حسین LIKE x100 واقعا به نکته مهمی اشاره کردی و دلم برای کامنت هات خیلی تنگ شده بود
البته حرف محتشم هم درسته چون کارت زرد و قرمز اولین بار در جام جهانی ۱۹۷۰ مکزیک استفاده شد و در سال ۱۹۸۲ به طور رسمی در تمام بازی ها مورد استفاده قرار میگرفت ولی در عوض دروازه بان ها دستکش نداشتند :)
Good luck

hamid saadi در 4/1/1391 | 19:31 گفت:

دوستی که به من میگی بارسلونایی باید بدونی که من چه شرایطی دارم برای دیدن بازیهای آرسنال. من سرعت اینترنتم پایینه. پس منتفیه. تلوزیون ایران که همه میدونن و ماهواره هم روی نیل سته و به اون هم دسترسی ندارم. من خیلی از بازیهای آرسنال رو از طریق رادیون سایت Guners trust گوش میدم. که کار زجرآوریه گوش دادن به رادیو.اونم با گزارش کسی که کارش این نیست.
ولی احترام گذاشتن چیز دیگست. شما چه دوست داشته باشی چه نداشته باشی مسی بهترینه.و اگه بحث لیگ اسپانیا باشه باید بگم توی لیگ قهرمانان هم آقای گله. از لحاظ اخلاق هم خیلی خوبه با اینکه توی بازی چندین بار میزننش هر بار سرشو میندازه پایین و میره.
شما هم وقتی حرفی میزنی سعی کن یه دور خودت بخونیش بعد اگه عاقلانست ارسالش کن.
شرمنده بقیه دوستان گلم

El Pistolero در 4/1/1391 | 19:18 گفت:

توی لیگ اسپانیا هر غیر ممکنی ممکن میشه مثلا رونالدو 128 گل توی 129 بازی رسمی زده غیر رسمیش که دیگه از یه گل در هر بازی هم میزنه بالا

(Hooman sam (Dark metal در 4/1/1391 | 18:55 گفت:

حالم از اسم و از قیافش بهم میخوره...
آدم حسابش نمیکنم چه برسه به بهترین بازیکن...
در ضمن اینجا حرف از تیم منفوری مثل بارسا زدن باعث جو سازی میشه پس لطف کن حذفش کن آقای بارسلونایی....

علی ارشدی در 4/1/1391 | 18:40 گفت:

جاگلر لینک منو میگی؟ باید تو هایبوری عضو باشی جیگر :)

محتشم تمیزی در 4/1/1391 | 18:02 گفت:

البته حسین جان باید توجه داشت اون زمان چیزی بنام کارت وجود نداشت و وقتی با یه مدافع روبرو میشدی انگار باید از یه تانک عبور میکردی و خیلی از مهاجم شاید نابود میشدن... به نظر من اصلا قابل مقایسه نیستن و نمیشه گفت کدوم برتره

حسین در 4/1/1391 | 17:42 گفت:

خب البته اصل موضوع رو درست گفتی دوست عزیز ولی به نظر من باید یه دیوار عظیم بین فوتبال کلاسیک و فوتبال مدرن امروزی قرار داد و به هیچ عنوان فوتبال کلاسیک رو نباید در حد و اندازه های فوتبال امروزی دونست.چون در فوتبال کلاسیک تاکتیک به هیچ عنوان نقش پررنگی نداشته و 80 درصد نتایج فوتبال روی خلاقیت های فردی اتفاق میفتاده.ولی در فوتبال امروز دنیا سیستم ها و تاکتیک ها درخشش رو به شدت سخت کردن و...

بنابراین نه تنها اسطوره ای مثل تد دریک که جزو تاریخ آرسنال هست و همه دوستش داریم تیم های دیگه هم اسوطره هایی مثل این رو دارن که حتی آمار گلزنی هاشون عجیب تر هم هست(مثال هاش زیاده یکیشو میگم...اوزه بیو در 437 بازی برای بنفیکا 473 گل زده که با این رکورد تد دریک انصافا قابل مقایسه هم نیست و خیلی نمونه های دیگه) ولی اصلا نمیشه اون ستاره ها رو با اسطوره های فوتبال مدرن مقایسه کرد.مثلا هانری برای ارسنال در 369 بازی 228 گل زده که با توجه به فوتبال امروز واقعا اعجاب انگیزه و همین مسی که توپ رو از وسط زمین برمیداره و به تور دروازه میچسبونه(عین بازی های پلی استیشن)یا حتی کریس رونالدو که آمار گلزنیش در رئال عالیه و خیلی نمونه های دیگه.اینا دارن تو فوتبال امروز با این همه سیستم و تاکیتک و... آقایی میکنن.

حمید فرازی در 4/1/1391 | 16:53 گفت:

قطعا تد دریک و کلایف باستیم خیلی بدشانس بودن که اونجور باید خداحافظی میکردن ولی با توجه به نسبت گل هاشون اگه بیشتر بازی میکردن بدون شک هنوز هم رکوردار گلزنی در باشگاه بودن

JUGGLER 98 در 4/1/1391 | 16:01 گفت:

اینو که میزنی هیچی نمیاره کجا بزنیمش

علی ارشدی در 4/1/1391 | 15:43 گفت:

http://highbury.ir/showthread.php?tid=5987&pid=186816#pid186816
یه سری به اینجا بزن :دی