ما طرفدار آرسنالیم

نویسنده: میلاد

وبلاگ من
نویسنده: میلاد
کل بازدید: 18,577 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

ما طرفدار آرسنالیم

این پست نه برای حمایت از ونگره نه کوبیدنش...برای
بیان فلسفه ی باشگاهه که ونگر داره سعی میکنه حفظش کنه ولی جریان امروز فوتبال
داره اونو با خودش میبره




موج انتقادات نسبت به عملکرد ونگر در فصل نقل و انتقالات
و متعاقب اون در سبک بازی  و نتیجه بازی ها
داره لحظه به لحظه بیشتر میشه..و این موضوع ربطی به هواداری ایرانی آرسنال نداره
وهمه جا در شبکه های اجتماعی دارن ونگر رو میکوبن...ولی بیایم واقعا دو دوتا چارتا
کنیم و ببینیم ونگر مقصره یا نه؟



ابتدا باید ببینیم ما از فوتبال چی میخوایم و چه
انتظاری از تیممون داریم...



شاید تیمای مث آرسنال  و آژاکس و دورتموند رو بیشتر به خاطر فوتبال
زیبا و پاک شون دوس دارن واین ربطی به حضور مربی خاصی نداره من آژاکس سالهای 96-97
رو خیلی دوس داشتم.در کل کسی که میاد طرفدار این تیما میشه مطمئنا دنبال اینکه
تیمش جام بیاره نیس..روح فوتبال براش مهمه،بازی زیبا مهمه،اخلاق مهمه...اینکه یه
بعداز ظهر بره استادیوم  یا پای تلویزیون
بشینه  و یه بازی دلچسب رو ببینه و بیخیال
اتفاقات روزمره ی زندگیش بشه...طرفدارای این تیما مطمئنا تا آخر عمرشون پشت تیمشون
هستن حتی اگه 100 سال هم جام نگیرن،چون دنبال تجارت تو فوتبال نیستن،فوتبال رو به
خاطر روح فوتبال میخوان،نه اینکه هر 2-3 تا جام ببرن و 2-3تا فوق ستاره بخرن(البته
دنیای امروز،فوتبال رو به یکی از بزرگترین بنگاه های اقتصادی تبدیل کرده)به نظر من
فوتبال واقعی از سال 2002 به بعد دیگه تموم شد،عشق ها از بین رفت،تعصب  از بین رفت، البته هستن اسطوره هایی از نسل قبل
که هویت خودشون رو حفظ کردن ولی با رفتن اونا دیگه کسی نمیتونه حرف از وفاداری به
باشگاه بزنه...که هم مربی داریم از این دست هم بازیکن (مربی هایی مث ونگر و
فرگوسن  و بازیکنایی مث آدامز و گیگز و
توتی و.....) البته شاید اینا دیگه تعدادشون الان به عدد انگشتای 2 تا دست هم نرسه....پول
بی حساب همه چی رو نابود کرد،از وقتی  پول
نفت عربا و روسا  اومد تو فوتبال دیگه نظم و
هارمونی فوتبال به هم ریخت...خیلی از باشگاه ها نتونستن دووم بیارن و در مقابل پول
زانو زدن...بنده و برده ی پول شدن(چلسی و سیتی و موناکو و پاریسنت ژرمن و....)
و  طرفدارای 2 روزه پیدا کردن ....بعضی تیم
ها هم که اصرار داشتن فلسفه خودشون رو حفظ کنن الان به تیمای درجه 2 تبدیل شدن(مث
همین آژاکس و تا حدودی آرسنال که بین درجه 1 و 2 هس!!!)...و تنها دلیلی که باعث شده
تیممون یه روند ثابت رو حفظ کنه،مغز اقتصادی بینظیره آقای ونگره، و الا ما هم الان
سرنوشت آژاکس رو داشتیم که حدود 12 ساله هر سال داره 3-4 تا از بازیکناش رو
میفروشه...ولی ونگر تونست مارو سرپا نگه داره و این شاهکاره  و بابت این قسمت از کارای ونگر،بهش مدیونیم تا
ابد...شاید ونگر تنها مربی توی این 20-30 سال باشه که هم تونسته روح پاک فوتبال رو
حفظ کنه و هم به جنگ غول های 2 روزه ی نفتی بره...و شاید دیگه  نظیرش نیاد...البته ونگر هم  در مقابل این موجی که اومد یه جا کم آورد و اون
هم ساخت استادیوم جدید بود که مجبور شد شاید 2 نسل از بهترین بازیکنامون رو رد کنه....



این قسمت از حرفا برا این بود که بگم طرفدارای
آرسنال و تیمایی شبیه ما عشقشون به باشگاه از یه جنس دیگه اس...و ما قلبمون همیشه
با تیمه....البته این دلیل نمیشه که سرمون رو توی برف فرو کنیم و از دنیا عقب بمونیم
و باید با حفظ فلسفمون به جنگ تیمای بی هویت و بی ریشه بریم...



و اما بریم سراغ انتقادات تند و تیز از ونگر...



اصلا انتقاد شخصی من به ونگر از کجا شروع شد؟



از 3 سال قبل که الکس سانگ رو به بارسا فروخت و
اخرین شخصی که میتونست پست هافبک دفاعی رو پوشش بده از تیم رفت،قبلش گیلبرتو سیلوا
بود و قبلترش پت ویرا....آرتتا  هم فصل
اولش نسبتا خوب بود ولی خب سنش بال رفته و دیگه دوندگی لازم رو نداره.. ونگر کسی
رو نداشت جز آبو دیابی که با یه عطسه کردن رباط پاره میکرد و 8 ماه میرفت تو
کما...و این شد پاشنه آشیل تیم ما...اونم تیمی که سرعت انتقالش از فاز دفاع به
حمله خیلی بالا بود ولی برعکسش نه!!! یعنی کسی نمیتونست توی ضد حملات جای خالی
هافبک ها و سرزن هایی که جلو کشیده بودن رو پر کنه...و شاید بیشتر گل هایی که
خوردیم به خاطر کارای تاکتیکی حریفامون نبود،بلکه سرعت پایین مدافعین وسط و هافبک
دفاعیامون بود....و ونگر هم که دید نمیتونه 
به دیابی دل ببنده،دوباره رفت سراغ فلامینی که اصلا نه کیفیت قبل رو داشت
نه هوادارا دوس داشتن برگرده...شاید 4 سال قبل میتونست یحیی توره رو بخره ولی خب
نه امکانش بود و نه ونگر حاضر بود پول زیادی بابت خریدش بده...خلاصه  بدهی ها که تموم شد،ونگر یه سوپر استار
خرید...اوزیلی که توی رئال آقایی میکرد و  حتی خوشبین ترین طرفدار آرسنال خوابش رو هم نمیدید...نیم
فصل اول عالی بودیم و انقدر فاز هجومی مون خوب بود که کمتر کسی به مشکلات فاز دفاعی
توجه میکرد ولی باز مصدومیتا یقه مارو گرفت و رمزی و اوزیل و والکات و جکی هر کدوم
تو یه مقطع دوتا دوتا یا سه تایی یا حتی 4 تا شون با هم نبودن و همین جا بود که
ضعف وحشتناک بخش دفاعیمون رو دیدیم...سرعت افتضاح مرتساکر و آرتتا و فلامینی شد
بلای جونمون،گیبز و سانیا هم که به صورت تناوبی 
نبودن و مجبور بودیم ناچو و جنکینسون رو تحمل کنیم!!!



و اما برای  شروع این فصل شاید 99.9 درصد هوادارا اینو
فهمیدن که عیبمون از کجاس و از بازیکنایی که بهمون لینک میشد هم این موضوع مشخص
بود:ویلیام کاروالیو،مانولاس،رابیوت،پاپاستاتوپولوس و.... پارسال  هم فرتونگن رو میخواستیم بخریم ولی باز بحث پول
که شد ونگر دوباره پا پس  کشید ...با خرید
2 تا از اینا میتونستیم تا 5-6 سال خودمون رو بیمه کنیم...کاروالیو فوق العاده اس
ولی ونگر گفت کوالیتی داریم و توی این پست دیابی و فلامینی و آرتتا هستن...ولی حتی
اگه هر 3تا شون رو  مجانی رد میکردیم و
کاروالیو و مانولاس رو میخریدیم، دیگه کسی حریفمون نمیشد...ولی لج بازی های ونگر
پایان نداشت.....بعضی وقتا  اگه  مجبور نشه خرید نمیکنه مثلا خرید دبوشی و ولبک....اگه
سانیا نمیرفت،خبری از دبوشی نبود ، یا همینطور خرید ولبک که به نظرم اصلا به مهاجم
نیاز ذداشتیم چون سانچز و کمپل  و پولدی رو
داشتیم و تئو هم به زودی برمیگرده و با پول 
ولبک میشد یه دفاع دیگه خرید...



انتقاد دیگه به نظر من سبک بازی تیمه،اینو چند
بار توی نظرات گفتم،وقتی ابزارش رو داریم میتونیم سبک های مختلف رو امتحان کنیم...



4-1-4-1 دیگه برای ما جواب نمیده چون دیگه فن
پرسی و آدبایور و هانری رو نداریم....4-3-3 یا 4-4-2 یا حتی  4-2-3-1 
اینجوری برای اوزیل بی روحیه فضای بیشتری ایجاد میشه،الان افتاده گوشه زمین
و هیچ آزادی عملی نداره. بازیکن شبیه اوزیل خیلی کم پیدا میشه، اینجور بازیکنا چون
هوش بالایی دارن نباید به پست خاصی محدود بشن،خودشون  همیشه بهترین موقعیت رو پیدا میکنن...اما بازم
ونگر داره اصرار بیهوده میکنه....بازی نکردن روسیچیکی  و پولدی و کمپل هم که خیلی عذاب آوره ولی ونگر
هیچ فرصتی بهشون نمیده و هیچ تغییری توی ترکیب اصلی ایجاد نمیکنه......



خیلی حرف زدم J



در نهایت اگه بخوام حرفم رو خلاصه کنم اینه که
ونگر  یا باید یه انقلاب اساسی توی تیم
ایجاد کنه و 4-5 تا بازیکن بی کیفیت که شخصیت تیم رو زیر سوال بردن  رو رد کنه برن و تاکتیک رو هم عوض کنه و دست از
لج بازی برداره وگرنه باید تا چند وقت دیگه منتظر هو شدن تو استادیوم باشه و این
خیلی زشته کسی که حدود 20 سال برا تیم زحمت کشیده باهاش اونجوری برخورد بشه....مغز
اقتصادی ونگر میتونه بره توی قسمت مدیریتی 
و بازاریابی و اونجا به کارش ادامه بده و یه مربی جوون و جاه طلب مث برکمپ(یا
یه نفر دیگه از اون نسل طلایی)  بیاد هم
خون تازه ای به تیم بده و  هم از تجربیات
ونگر بهره ببره....



و در آخر اینکه ما همه طرفدار آرسنالیم و موفقیت
تیم برامون از همه چیز مهمتره



موفق باشید

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

Enrique در 29/6/1393 | 17:15 گفت:

@فرشاد

کی همچین حرفی زده؟ نمی دونم چرا همه ما فکر می کنیم خبر داریم از همه چیز! مگه فقط پوله؟ به این فکر کن که رم بن عطیه رو فروخت و مانولاس می دونست که تو رم بهش بازی می رسه ولی تو آرسنال باید مدافع سوم باشه! ورتونگن هم به همین دلیل رفت تاتی چون تو آرسنال بهش بازی نمی رسید

همه چیز پول نیست

لطفا اینقد راحت در مورد نقل و انتقالات اظهار نظر نکنیم چون همه چیزش خیلی خیلی پیچیده تر از اونیه که ما فکر می کنیم

====================

پس با این فلسفه تو ، ما دیگه کلا باید قید خرید مدافع رو بزنیم ؟؟؟؟

چون بریم با هرکی مذاکره کنیم طرف میگه بابا کوش و مرته (( بهترین مدافعین جهان)) تو آرسنال فیکسن و به من که بازی نمیرسه!!!

آرسنال نمیرم ؛ میرم یه تیم سطح پایین تر.... میرم رم !!!!

علی جان عزیزت تو دیگه حرف نزن که آدم عُقش میگیره از این استدالال های مزخرفت !!!!!

Enrique در 29/6/1393 | 17:10 گفت:

@فرشاد

این صورت سود و زیان باشگاهه

بله درآ»د از 300 رد شده ولی نگا کن و ببین که هزینه های عملیاتی (operating expenses ) حدود 290 میلیونه یعنی سود باقی مونده 10 میلیونه!

هیچ جایی اعلام نشده که 300 تا واسه خرج کردنه


===========================

آخه خدا خفه ات کنه دیکتاتور ارشد ، من کی گفتم که این 300 میلیون همش واسه خرج کردن تو نقل و انتقالاته ؟؟؟؟

منم اون مصاحبه شیش هفت ماه پیش گازیدیس رو خوندم که گفته بود از سال آینده گردش مالی ما به 300 میلیون پوند در سال میرسه که از این 300 میلیون پوند 100 میلیون پوندش رو اختصاص دادیم برای خرید بازیکن تو نقل و انتقالات تابستونی !!!

حرف من اینه که چرا ونگر همین 100 میلیون پوند رم خرج نکرد ؟؟؟؟

چرا 40 میلیون پوند همینجوری دس نخورده موند ؟؟؟؟

parsa در 29/6/1393 | 11:51 گفت:

جون هرکی دوس دارید الکی نیاید از ونگر دفاع نکنید که من....
40تا براش مونده نه هافبک دفاعی خرید نه دفاع بعد رفت ولبکو گرفت
تففففففففففففف.....

reza در 29/6/1393 | 11:47 گفت:

چیزی که منو نگران کرده اینه که قبلا ما بازیکنای معمولی رو تبدیل به بازیکنای بزرگ میکردیم حالا بزرگامون دارن تبدیل به بازیکنای معمولی میشن . واقعا افت اوزیل تا این حد مساله کوچیکی نیست حالا هر چقدر هم که ونگر بگه داره خوب بازی میکنه ولی مردم که هالو نیستن . از کجا معلوم کاوانی و کاروالیو و خدیرا و 10 تا بازیکن گرون قیمت دیگه رو هم تبدیل به اوزیل و آرتتا و آرشاوین نکنیم ؟

arsenal در 29/6/1393 | 11:43 گفت:

وااای بچه ها شما فوق العاده این. نمیتونم الان بخونم ولی همین که انقد نظر میدین و بعضیاش واقعا بدرد بخوره کلی کیف میکنم. عجب هم تیمی هایی دارم

علی ارشدی در 29/6/1393 | 10:22 گفت:

مانولاس فقط بخاطر "2 میلیون یورو بیشتر" رفت رم....
__________________________

@فرشاد

کی همچین حرفی زده؟ نمی دونم چرا همه ما فکر می کنیم خبر داریم از همه چیز! مگه فقط پوله؟ به این فکر کن که رم بن عطیه رو فروخت و مانولاس می دونست که تو رم بهش بازی می رسه ولی تو آرسنال باید مدافع سوم باشه! ورتونگن هم به همین دلیل رفت تاتی چون تو آرسنال بهش بازی نمی رسید

همه چیز پول نیست

لطفا اینقد راحت در مورد نقل و انتقالات اظهار نظر نکنیم چون همه چیزش خیلی خیلی پیچیده تر از اونیه که ما فکر می کنیم

علی ارشدی در 29/6/1393 | 10:17 گفت:

درآ»د = در آمد

علی ارشدی در 29/6/1393 | 09:59 گفت:

http://highbury.ir/shivid/viewer.php?file=y32071ea9i2ekujkgcx.jpg

@فرشاد

این صورت سود و زیان باشگاهه

بله درآ»د از 300 رد شده ولی نگا کن و ببین که هزینه های عملیاتی (operating expenses ) حدود 290 میلیونه یعنی سود باقی مونده 10 میلیونه!

هیچ جایی اعلام نشده که 300 تا واسه خرج کردنه

محسن عاشوری در 29/6/1393 | 02:50 گفت:

من با فرشاد انریکه هم عقیده ام ..

ما همیشه تو نقل و انتقالات خسیسیم ..
اسپورتینگ لیسبون روز آخر نقل و انتقالات واسه اینکه کاروالیو رو بفروشن حاضر شدن رقم کاروالیو رو تا 25 میلیون پایین بیارن ، اما بازم ما نخواستیم اونو بگیریم .. مانولاس هم بخاطر دو میلیون بیشتری که ما ندادیم رفت رم .. چرا مربی ما این کارا رو میکنیه ؟؟؟؟؟ چرا ؟؟؟؟؟

Enrique در 29/6/1393 | 01:54 گفت:

سر چیپس کسویک رئیس باشگاه در این رابطه گفت:

"در آمد ما بالغ بر 300 میلیون پوند شده است که توسط حق پخش تلویزیونی و پیشرفت فعالیت های تجاری ما پشتیبانی شده است و موقعیت مالی مناسب ما به ما این اجازه را می دهد تا ترکیب را با خرید های جدید تکمیل کنیم. جاه طلبی ما قرار دادن آرسنال در اوج فوتبال انگلیس و اروپا است. همه ما می خواهیم مجددا لذتی مشابه ماه می گذشته را بچشیم."

===================

شهرام جان حالا چی داری بگی ؟؟؟
بازم میگی ونگر بی تقصیره ؟؟؟؟

یعنی حتی اگه خود خدا هم بیاد به شهرام بگه که ونگر مقصره ، بازم تو کت شهرام نمیره...


(( کسی که خوابه رو میشه بیدارش کرد ولی کسی که خودشو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد ، چون نمیخااااااااااااااد که بیدار شه ))

Enrique در 29/6/1393 | 01:23 گفت:

بخدا قسم ونگر دیگه برای آرسنال تموم شده !!!!

تفکرات ونگر دیگه هیچ چیز جدیدی جز 6 تا 6 تا خوردن برای ما نداره...

نقش ونگر باید بیشتر تو تعیین استراتژی های کلان باشگاه باشه.... تازه اونم نه استراتژی ای که بگه حق نداریم ستاره بخریم !!!!!!!
مثل نقش بکن باعر تو بایرن یا یوهان کرویف تو بارسلونا....

اینجوری رو نیمکت فقط داره آبروی خودشو میبره و گند میزنه به اعتبار خودش !!!!

Enrique در 29/6/1393 | 01:16 گفت:

شهرام میگه ما امسال پول نداشتیم که کاروالیو رو بخریم....

من از شهرام یه سوال دارم ؟

په چرا از بودجه ای که امسال واسه خرید بازیکن تو نقل و انتقالات تابستانی اختصاص داده بودن ، 30_40 میلیون پوندش دست نخورده باقی موند ؟؟؟!!!! چرا ؟؟؟؟

اصن گور بابای هافبک 40 میلیون پوندی.... مانولاس رو دیگه چرا نگرفتیم؟؟؟
مانولاس فقط بخاطر "2 میلیون یورو بیشتر" رفت رم....
همین پاپاستاتوپولوس دورتموند ، تموم کارای انتقالش به آرسنال انجام شده بود ؛ حتی خود دورتموند هم موافقتشو با انتقالش به آرسنال اعلام کرده بود !!!

بعدشم ما اگه پول نداشتیم چطور تا دقیقه آخر نقل و انتقالات دنبال فالکاعو و کاوانی و بنزما بودیم؟
ما اگه پول نداشتیم چطو بلافاصله بعد از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستونی ؛ رفتیم تو کار مذاکره با کاروالیو برا انتقالش به آرسنال تو ژانویه ؟؟؟؟؟

Enrique در 29/6/1393 | 01:03 گفت:

خداااااااااا....
پیر ...
پیغمبر ....

من اگه نخوام تیمم فوتبال پاک رو اراعه بده کی رو باید ببینم ؟؟؟؟
بابااااااااااا... وقتی رقبای تو دارن به صورت وحشتنااااااک و سرسام آور هزینه میکنن ، اون وقت تو چطور توقع داری که تیمت با فوتبال پاک و جوونگرایی و بازیکن سازی قهرمان شه؟؟؟

امثال شهرام میگن :
ما مثل چلسی و من سیتی نیستیم که با پول نفت تیم شدن و ما رو پای خودمون وایسادیم و فوتبال پاک اراعه میدیم و .....

میخوام 100 سال سیاه فوتبال پاک اراعه ندیم !!!!!!
اصن کی گفته که این فلسفه ستاره نخریدن تو باشگاه ما باید ادامه پیدا کنه؟
بابا گنده تر از ماهاشم که بارسلونا باشه به این نتیجه رسیده که اگه بخواد فقط دل به لاماسیا خوش کنه و ستاره نخره کلاهش پس معرکه اس در مقابل رقبای قدری مثل رعال و اتلتیکو و یا تیمایی مثل بایرن و چلسی تو اروپا !!!!!!

مثل این میمونه که رقبات با پول و ثروتشون برن توپ و تانک و موشک و بهترین و جدیدترین جنگ افزارهای روز رو بخرن و به جنگ با تو بیان و تو هم در عوض با خنجر و شمشیرهایی که خودت درست کردی بری به جنگ با اونا !!!!!!! خب معلومه که نتیجه این نبرد چی میشه؟؟؟
نتیجه این میشه که اون طرفی که توپ و تانک و موشک خریده 6 تا میزنه به اون طرفی که با شمشیرهای دست ساز خودش وارد نبرد شده !!!!


از قدیم گفتن : "هرچی پول بدی آش میخوری"
بخداوندی خدا قسم تا روزی که ما هم مثل منچستر و چلسی و من سیتی خرج نکنیم اوضاعمون همینیه که هست......

ما تا قبل از بازی با بشیکتاش یه تیم درجه 2 اروپایی بودیم ولی از بعد از بازی با بشیکتاش دیگه رسما شدیم یه تیم درجه 3 !!!!

Ali در 29/6/1393 | 00:46 گفت:

چه کیفی میده هانری سرمربی تیم بشه.

علیرضا در 29/6/1393 | 00:03 گفت:

اما در مورد سبک و سیستم بازی.به نظرم ما نمیتونیم با این همه هافبک وسطی که داریم 442 بازی کنیم.4141 هم بنظرم فرقش با 4231 اون بازیکنیه که جلویه هافبک دفاعی بازی میکنه که معمولا یا رمزی بوده یا ویلشر که اگه وظایفش هجومی باشه میشه 4141 و اگه دفاعی باشه سیستم میشه 4231 و زیاد باهم فرقی ندارن.ولی اگه ما خیالمون از هافبک دفاعی راحت بود 4141 بهتر بود چون تو حمله پر تعدادتر میشدیم که با این هافبک دفاعی های ما ریسکه.
به جز بازی با من سیتی اصلا خوب بازی نکردیم این فصل ولی ما دوره های سخت تر از اینم گزروندیم.
مطمئنم تیم میفته رو روال ولی امیدوارم خیلی دیر نشه و حسرت بخوریم

میلاد در 28/6/1393 | 23:54 گفت:

خب حالا همگی پست درامد باشگاه رو خوندید؟؟؟؟
به نظرتون بازم ونگر بی تقصیره؟؟کلاه خودتون رو قاضی کنید......قبول کنید که ونگره داره لج بازی میکنه و میخواد حرف خودش رو به کرسی بنشونه......

حامد در 28/6/1393 | 23:27 گفت:

درامد مالی باشگاه رو خوندید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حالا چند دستی بزنم تو سرم 40 میلیون پوند مونده یه بازیکن دفاعی نگرفتیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چه توجیهی میتونه داشته جز اینکه رییس میداند و هیچ کس نمی داند!!!!

تیم مشکل دفاعی داره اونم از فصل قبل بوده چه ربطی به هماهنگی داره؟؟؟؟؟تیم موقعیت گلشو میزنه بیرون اگه داشته باشه چه ربطی به زمان داره؟؟؟؟80 درصد سانتر از جناحین میره تو گل چه ربطی به هماهنگی داره؟؟؟؟؟؟

به قول دوستان تیم ناهماهنگ زمان میخواهد رییس هم که فقط حرف از کیفیت میزنه میگه مشکل نداریم دوستان صبر کنید تا نیم فصل

اگه بخواهیم هروز پست انتقادی بدیم نیم هر واسه گفتن نیست هاااااااا

parsa در 28/6/1393 | 20:28 گفت:

تمامش رو خوندم....با نظراتت موافقم تقریبا
وحوصله نظر دادن هم ندارم:دی

علی ارشدی در 28/6/1393 | 19:57 گفت:

میلاد خدایی با وجود آرتتا رمزی و ویلشر و روزیسکی و چمبرلین ... توقع نداشتی که سانگ هافبک هجومی تیم بشه؟ البته اون موقع رمزی هنوز به خوبی الان نبود ولی بازم با کنار گذاشتن رمزی جا برای سانگ نبود تو پست تهاجمی این که از این

تو همون فصل 4-0 به میلان باختیم ضمنا که از عوامل اصلیش همین جناب سانگ بود

این که از آرتتا و ... بهتره درست ولی دلیل نمیشه هافبک دفاعی خوبی بوده باشه

بازم میگم بحث این که چرا هافبک دفاعی نخریدیم جداست ولی فروش سانگ 100% درست بود!

علیرضا در 28/6/1393 | 19:41 گفت:

در مورد هافبک دفاعی باهات هم نظرم.من با این که طرفدار ونگرم ولی دلیل نخریدن هافبک دفاعی رو اصلا درک نکردم.به وضوح مشخصه که ما تو اون پست ضعف داریم.آرتتا که اصلا پستش این نیست و اون جا کارایی لازمو نداره و به قول علی ارشدی فقط تو بازی با تیمای متوسط یکم خوب کار میکنه ولی اگه روش فشار بیاد خیلی راحت توپ لو میده چون بنده خدا اصلا پستش این نیست اون توانایی های یه هافبک دفاعی مثل جنگندگی و تکل زنی و ...نداره.فلامینیم دیگه مثل قدیم آماده نیست و پاسوریشم خوب نیست.دیابیم که من اصلا هافبک دفاعی نمیدونمش و به نظرم یه cm نه dm.اونجا جوابم نمیده چون دو تا تکل یزنه میره و با برفا سال بعد برمیگرده!
سانگم که میگی خوب بود و منم قبول دارم که سال آخرش خیلی خوب بود ولی خودش خواست بره بارسا و یادمه تو مصاحبش گفته بود تو زندگی فقط یه بار بارسا بهت پیشنهاد میده و از این حرفا.
در مورد فروارد باهات مخالفم که میگی نیاز به خرید نداشتیم چون فروارد تخصصیای تیم(ژیرو و سانوگو)هیچکدوم پازل تیم مارو تکمیل نمیکردن.ما لوکاسو داشتیم که میتونست اونجا بازی کنه ولی هر موقع اونجا بازی کرده عملکردش اصلا خوب نبوده.ولکات و سانچزم که وینگن نه سنتر فروارد و کلی از خصوصیات بازیشون اگه بخوان فروارد بازی کنن به هدر میره.کمپلم داریم که معلوم نیست اونجا جواب بده یا نه.پس احتیاج به خرید بود ولی خودم با ولبکش مخالفم!میشد یه فروارد شیش دانگ تر مثل فالکائو رو آورد.البته با توجه به مصدومیت ژیرو و بازی های درخشان سانوگو !! همینم غنیمته و امیدوارم جواب بده.
الباقی بعدا.پستت خوبه میشه داخلش یه بحث منطقی کرد...

arman در 28/6/1393 | 19:32 گفت:

نقل قول : نقل قول : ونگر عالیه بازیکنامونم خوبن تیم فقط به مقداری زمان احتیاج داره

پاسخ شما : یعنی با نظرت داغونم کردی و رفت!!!!
آرتتا و فلامینی و دیابی و مرتساکر و ناچو و سانوگو و دیابی خوبن؟؟؟؟؟
چرا اینا که بی کیفیت هستن اکثرا توی ترکیب اصلی هستن ولی:
روسیچکی و پولدی و کمپل نهایتا 10 دقیقه بهشون زمان میرسه؟؟؟
نظرت راجع به این ترکیب چیه؟!(همه مصدوما برسن)
ژسنی

گیبز و چمبرز و کوشیلنی و دبوشی

ویلشر{متمایل به عقب} و
روسیچکی(کازورلا){متمایل به جلو}

اوزیل(رمزی)

سانچز(کمپل) و والکات(پولدی)

ولبک(ژیرو)


پاسخ شما : بعضی از اینایی که گفتی آره خوبن ولی به هرحال تو هر تیمی چند بازیکن پیدا میشه که سطحشون پایین تر از بقیه باشه
خودتم میدونی تیم الان ما تو این چند سال بهترینه از لحاظ مهره و همه چی مهره نیست زمان نیازه تا ترکیب مناسب و هماهنگی کامل شکل بگیره

میلاد در 28/6/1393 | 19:13 گفت:

نقل قول : ونگر عالیه بازیکنامونم خوبن تیم فقط به مقداری زمان احتیاج داره

پاسخ شما : یعنی با نظرت داغونم کردی و رفت!!!!
آرتتا و فلامینی و دیابی و مرتساکر و ناچو و سانوگو و دیابی خوبن؟؟؟؟؟
چرا اینا که بی کیفیت هستن اکثرا توی ترکیب اصلی هستن ولی:
روسیچکی و پولدی و کمپل نهایتا 10 دقیقه بهشون زمان میرسه؟؟؟
نظرت راجع به این ترکیب چیه؟!(همه مصدوما برسن)
ژسنی

گیبز و چمبرز و کوشیلنی و دبوشی

ویلشر{متمایل به عقب} و
روسیچکی(کازورلا){متمایل به جلو}

اوزیل(رمزی)

سانچز(کمپل) و والکات(پولدی)

ولبک(ژیرو)

abolfazl alayi fard در 28/6/1393 | 19:07 گفت:

@ توپچی جنوب

چون سانگ فقط و فقط همون فصل رو خوب بود نه قبلش خوب بود و نه بعدش خوب میشد
---------------------------------------------------------------
دوست عزیز اینجور که شما گفتی پس گویا توانایی دیدن آینده و عواقب انتخاب های مختلفو داری که انقد با اطمینان میفرمایید: ((بعدش هم خوب نمیشد))

الان که روی نیمکت استون ویلا نشسته دلیل بر این نمیشه که اگه آرسنالم میبود هیچی نمیشد.

در مورد بودجه کاملا درسته حرفت. شاید عدم خرید هافبک دفاعی به این دلیل باشه ولی خود ونگر توی مصاحبه جدیدش از بالانس بین دفاعو حمله صحبت کرده چیزی که آرسنال نداره تا حد زیادی و دلیل اصلیه نابود شدن تیم توی ضد حمله های سریعه. یکی از دلایل نداشتن همین بالانس، نبودن یک هافبک دفاعی خوب توی تیمه.

چیزی که من دیدم تا حالا به نظرم ضعف دفاعی ما فراتر از اینه که با خرید یک هافبک دفاعی از بین بره

من به عنوان منتقد ونگر، سوالایی که دارم از مدافعین ونگر و تا حالا جوابی نشنیدم براشون اینه که چرا توی بازی دورتمند همه ی بازیکنای ما بد بودن؟؟ آیا همشون روز بدشون بد؟ آیا همشون از اجرای تاکتیک ونگر ناتوان بودن؟؟ چرا تاکتیکی توی بازی دیده نشد؟ این الگوی تکراری مخصوصا توی 2 فصل اخیر بارها و بارها تکرار شده. تیم ما توی بازی محو بود. زمان زیادی طول نکشید توی بازی با دورتمند که تمام بازیکنا و تاکتیکای تیم مارو از کار انداختن.
توی بازی فصل قبل با لیورپول که به 5 دقیقه نرسید. چلسی هم همین و ......

ضعف ما توی بازیای خارج از خونه جلوی تیمای بزرگ باعث شد که حتی نتونیم سهمیه مستقیم بگیریم.
ضعفی که توی اولین بازی ما با یک تیم بزرگ توی خارج از خونه بدون پسو پیش عینا تکرار شد البته فقط بایک تفاوت. تنها تفاوتش در بی دقتیه بازیکنای دورتمند بود که به قول یکی از کامنتای هوادارای دورتمند که گفته بود میخیتاریان فقط4تا گل نزد. ولی اگرو،ژکو، دروگبا،دیگو کاستا، رونی، فالکائو میزنن، شک نکنین.

آیا همه بار شکست بازیه دورتمند روی دوش مرتساکر باید گذاشته بشه؟ یا بازیکنا؟ توی این باختای بد کی بیشتر مقصر بود؟ بازیکنا یا کادر فنی تیم؟

دوستان ما فصل قبل هم توی شرایطی که تو اون برهه تیممون داشت و خودتون بهتر یادتون میاد تونستیم با یک بازی خوب توی ورزشگاهمون با سیتی 1-1کنیم. همین کارو در اوایل فصل با شرایط روحی بهتر انجام دادیم البته توی یک بازی که ممکن بود ما ببریم یا ممکن بود توی لحظات آخر سیتی بازیرو ببره. پس انقد بزرگش نکنیم. بازی خوبی بود ولی برای امیدوار بودن به بردن لیگ کافی نبود و اینم بگم بردن نوریچ و QPR بزرگی نمیاره.

ببخشید زیاد شد خیلی از حرفامم نزدم

میلاد در 28/6/1393 | 18:52 گفت:

نقل قول : میلاد من فعلا پستتو نخوندم و نظری ندارم فقط دیدم داری از سانگ!!! دفاع می کنی سال آخرش چه عملکرد ویژه ای داشت؟

من فقط همون پاسایی که به ون پپسی میداد رو یادمه و هیچ نکته مثبت خاصی به عنوان یه "هافبک دفاعی" ازش یادم نیست دقت کن میگم هافبک دفاعی

سانگ رو 1% هافبک دفاعی خوبی نمی دونستم و خیلی خوشحال شدم از فروشش

این تا اینجا

اما این که چرا بعدش هافبک دفاعی نخریدیم خودش یه بحث جداست که الان وقت ندارم بازش کنم فقط همین قدر بگم که ما باید هافبک دفاعی می خریدیم و آوردن آرتتا از پست هجومی و هافبک بازیساز به پست هافبک دفاعی به نظر من اشتباه بود چون آرتتا نه توان فیزیکیش رو داره نه ذهنیت دفاعی
واسه بازی با تیمای کوچیک بد نیست اما تو بازیای بزرگ کم میاره

حالا باز اگه وقت کنم بیشتر این بحثو باز می کنم و البته اول باید پستت رو هم کامل بخونم


پاسخ شما : بابا دفاع نکردم،نمیگم جانشین ویرا بود که!!!
میگم چرا ردش کرد رفت؟؟؟
http://www.arsenal.com/news/news-archive/2011/12-player-review-alex-song
به این لینک برو....ونگر گفته ازش پرسیدم دوس داری تو فاز دفاعی باشی با هجومی که خودش گفته هجومی ولی در ادامه نوشته سانگ مسلما دفاعی ترین هافبک آرسنال توی اون فصل بوده...
اصلا کاری به خوب بودن با نبودنش ندارم ولی اون فصل اگه یادت باشه بجز اون 8-2 لعنتی ، باخت سنگین نداشتیم و اگر باختیم با حداقل اختلاف بوده....
ویکی از دلایلش همین سانگ بود...هرچی بود از اون سه تا فاجعه که الان هستن یعنی فلامینی و آرتتا و دیابی بهتر بود!!!!
هم تو قسمت دفاعی خوب بود و هم حمله...که اون فصل 14 تا پاس گل داده!!!
گذشته ها گذشته....چه خوب چه بد....ما نباید توی گذشته ها گیر کنیم....
چرا این 3 فصل کسی جانشینش نشد؟؟؟به شهرام هم گفتم،ولبک بدترین خرید این فصل ونگره، اصن ولبک خود هانری ولی به مهاجم نوک نیاز نداشتیم
فصل قبل بیشترِ گلامون رو رمزی و پولدی و کازرولا و اوزیل و والکات زدن....باید باید باید یه هافبک دفاعی میخریدیم و این بدترین اشتباه ونگر بود چون گل هایی که میزنیم بیشتر رو کارای ترکیبیه و به فرد خاصی وابسته نیست....پس هافبک دفاعی از نون شب برامون واجب تر بود و خرید ولبک از نظر من چوب دو سر سوخته اس!!!!!

arman در 28/6/1393 | 18:45 گفت:

ونگر عالیه بازیکنامونم خوبن تیم فقط به مقداری زمان احتیاج داره

حامد در 28/6/1393 | 18:41 گفت:

نقل قول :

بنابراین باز هم فقط یه دلیل میتونه وجود داشته باشه برای عدم جذب یک مدافع (یا هافبک دفاعی عالی) اون هم" بودجه ی محدود "هست و مصالحه ای که باشگاه به خاطر مصدومیت ژیرو مجبور شد انجام بده.
با فرض بودجه ی محدود، باشگاه تونست عملکرد خوبی به ثبت برسونه، چون:
1- در ابتدای پنجره ما نیاز به هفت بازیکن جدید داشتیم و پنج بازیکن با کیفیت متوسط رو به بالا جذب شدن
.2- تیم جوونتر شده و با وجود امثال چمبرز و ولبک، درک درون تیمی بالاتر میره (مثل لیورپول پارسال).
3- سر دو راهی بدی قرار گرفت باشگاه: 4 ماه تکیه به سانوگو به عنوان تک مهاجم، در مقابل استفاده از دو بازیکن متوسط در پست هافبک دفاعی
. به نظر من انتخاب درست رو انجام دادیم و راه حل مناسبی هم براش پیدا کردیم.""""
این نظر من در مورد نقل و انتقالات و نخریدن یه هافبک دفاعی بود و اونجایی رو هم ک با("""") مشخص کردم نظر دوستم سپهر بود ک همش رو ننوشتم فقط قسمتیش بود.

در مورد سیستم 4_1_4_1 هم یه سیستم عالیه با توجه به هافبک های خلاق ما اما در صورتی ک یه هافبک دفاعی 6دانگ مثل کاروالیو به تیم اضاف میشد چون با آرتتا و فلامینی نمیشه با این سیستم موفق بود مخصوصا جلو تیم های قوی چون آرتتا پست غیر تخصصیشه و فلامینی هم اون کیفیت لازم رو نداره ک به تنهایی فضای جلوی دفاع کندی مثل مرته ساکر رو جمع کنه.
واسه همین دوست دارم با سیستم 4 _ 2_3_1 بازی کنیم.
هرچند الان و تو این مقطع نظر دادن در مورد سیستم ک تازه این فصل داریم روش کار میکنیم جالب نیست و باید یه خورده به تیم فرصت بدیم تا جا بیوفته و بازیکنان با وظایفشون بیشتر آشنا بشن تا بینیم چی میشه .

خیلی زیاد شد و تو یه کامنت جا نشد مجبور شدم دو قسمتش کنم ولی دوس داشتم یه جا اینا رو بگم....
مرسی میلاد جون بابت پست خوبت.


پاسخ شما : درمورد نقل و انتقالات چیزی نمیگم خودت توضیح دادی منم قانع شدم مرسی

درمورد ترکیب اصلا از این ترکیب خوشم نمیاد چون کنارهانون فلج شدن اینقد لب خط هستن به عبارتی ذیگه نوک تیم تنها شده حالا اگه گلزن قهار هم نداشته باشیم به فنا میریم همچون حالا

از نظر دفاعی ما که میدونیم هافبک نداریم چرا این سیستم رو بازی میکنیم؟؟؟؟

و اینکه میگیم فرصت به تیم داده بشه اوزیل خوب میشه والکات میرسه پس امتیاز هایی که از دست میرن چی؟؟؟باز اخر فصل حسرت این امتیاز ها رو میخوریم شده لیگ ایران تا نیم فصل میگن اوایل فصل هماهنگ نیستن

استخون بندی تیم ثابت مربی ثابت همه چی مثل فصل قبل دیگه هماهنگی چقد باید طول بکشه پس فرق ما با منچستر چیه با این همه تغییراتش؟؟؟

علی ارشدی در 28/6/1393 | 18:22 گفت:

میلاد من فعلا پستتو نخوندم و نظری ندارم فقط دیدم داری از سانگ!!! دفاع می کنی سال آخرش چه عملکرد ویژه ای داشت؟

من فقط همون پاسایی که به ون پپسی میداد رو یادمه و هیچ نکته مثبت خاصی به عنوان یه "هافبک دفاعی" ازش یادم نیست دقت کن میگم هافبک دفاعی

سانگ رو 1% هافبک دفاعی خوبی نمی دونستم و خیلی خوشحال شدم از فروشش

این تا اینجا

اما این که چرا بعدش هافبک دفاعی نخریدیم خودش یه بحث جداست که الان وقت ندارم بازش کنم فقط همین قدر بگم که ما باید هافبک دفاعی می خریدیم و آوردن آرتتا از پست هجومی و هافبک بازیساز به پست هافبک دفاعی به نظر من اشتباه بود چون آرتتا نه توان فیزیکیش رو داره نه ذهنیت دفاعی
واسه بازی با تیمای کوچیک بد نیست اما تو بازیای بزرگ کم میاره

حالا باز اگه وقت کنم بیشتر این بحثو باز می کنم و البته اول باید پستت رو هم کامل بخونم

میلاد در 28/6/1393 | 18:02 گفت:

شهرام جون مرسی بابت لایکت....
راجع به فروش سانگ باید بگم خب وقتی توی تیم جا افتاده بود و ما کسی رو نداشتیم که جانشینش کنیم چه نیازی بود بفروشیمش؟؟؟داشت راه میوفتاد ولی رفت بارسا و به فنا رفت..من که به شخصه فصل آخری که بود عاشق سبک بازیش بودم...خب حالا رفت..چرا ونگر یه بهتر رو جاش نیاورد؟؟؟ رو دیابی قمار کرد؟ یا فلامینی یا آرتتا؟؟؟ قبول کن هر3تاشون رو هم نصف سانگ کارایی نداشتن و ندارن و نخواهند داشت.
راجع به ترکیب هم ما تا 2 سال پیش فن پرسی رو داشتیم که یه نوک تمام عیار بود،قبلش آدبایور و کانو و ...که ذاتا برا اون پست زاییده شده بودن..ولی بعدش کی اومد؟؟؟ ژیرو که به نظر من باید یکی کنارش باشه چون فقط فیزیک داره و ضربات اول رو خوب بلاک میکنه و به یه مکمل نیاز داره و الانم که تا 5-6 ماه نیستش...در ضمن ما اصلا به ولبک احتیاجی نداشتیم...چون دقیقا عین سانوگو بازی میکنه...وقتی سانچز و پولدی و کمپل هستن و تئو هم به زودی اضافه میشه،من هیچ نیازی به ولبک نمیبینم....
و من هنوز توجیه نشدم(البته از طرف ونگر!!! نه شما)) که چرا سانگ رو رد کرد رفت؟؟؟ و حالا که رد کرد و 3 سال هم هست داریم از همونجا ضربه میخوریم چرا کاروالیو رو نخرید؟؟؟چرا خدیرا رو نخرید؟؟؟ پول ولبک سوخت شده!!! فرضا هم که 3 سال دیگه عالی بشه ولی ما نیازمون که هافبک دفاعی بود رو پوشش ندادیم و این یعنی ضرر محض...

توپچی جنوب در 28/6/1393 | 17:28 گفت:



بنابراین باز هم فقط یه دلیل میتونه وجود داشته باشه برای عدم جذب یک مدافع (یا هافبک دفاعی عالی) اون هم" بودجه ی محدود "هست و مصالحه ای که باشگاه به خاطر مصدومیت ژیرو مجبور شد انجام بده.
با فرض بودجه ی محدود، باشگاه تونست عملکرد خوبی به ثبت برسونه، چون:
1- در ابتدای پنجره ما نیاز به هفت بازیکن جدید داشتیم و پنج بازیکن با کیفیت متوسط رو به بالا جذب شدن
.2- تیم جوونتر شده و با وجود امثال چمبرز و ولبک، درک درون تیمی بالاتر میره (مثل لیورپول پارسال).
3- سر دو راهی بدی قرار گرفت باشگاه: 4 ماه تکیه به سانوگو به عنوان تک مهاجم، در مقابل استفاده از دو بازیکن متوسط در پست هافبک دفاعی
. به نظر من انتخاب درست رو انجام دادیم و راه حل مناسبی هم براش پیدا کردیم.""""
این نظر من در مورد نقل و انتقالات و نخریدن یه هافبک دفاعی بود و اونجایی رو هم ک با("""") مشخص کردم نظر دوستم سپهر بود ک همش رو ننوشتم فقط قسمتیش بود.

در مورد سیستم 4_1_4_1 هم یه سیستم عالیه با توجه به هافبک های خلاق ما اما در صورتی ک یه هافبک دفاعی 6دانگ مثل کاروالیو به تیم اضاف میشد چون با آرتتا و فلامینی نمیشه با این سیستم موفق بود مخصوصا جلو تیم های قوی چون آرتتا پست غیر تخصصیشه و فلامینی هم اون کیفیت لازم رو نداره ک به تنهایی فضای جلوی دفاع کندی مثل مرته ساکر رو جمع کنه.
واسه همین دوست دارم با سیستم 4 _ 2_3_1 بازی کنیم.
هرچند الان و تو این مقطع نظر دادن در مورد سیستم ک تازه این فصل داریم روش کار میکنیم جالب نیست و باید یه خورده به تیم فرصت بدیم تا جا بیوفته و بازیکنان با وظایفشون بیشتر آشنا بشن تا بینیم چی میشه .

خیلی زیاد شد و تو یه کامنت جا نشد مجبور شدم دو قسمتش کنم ولی دوس داشتم یه جا اینا رو بگم....
مرسی میلاد جون بابت پست خوبت.

توپچی جنوب در 28/6/1393 | 17:17 گفت:

خوب قسمت اول حرفات و نوع دیدگاهت نسبت به هوادار یه تیم بودن مخصوصا آرسنال عااااالی بود یه لایک مشتی داری

در مورد انتقادت از ونگر هم تو دو بخش خلاصه میشد اونجوری ک من متوجه شدم :
1.فروش الکس سانگ و نخریدن یه هافبک دفاعی
2. سیستم 4_1_4_1 ک الان تیم داره بازی میکنه.

دوست دارم اطلاعاتی ک دارم رو اینجا به صورت نظر بگم اصلا هم قصدم قانع کردن شخص خاص یا حمایت از ونگر نیست فقط نظرم رو میخوام بگم چون این پست ارزش نظر دادن داره چون داری بدون توهین اونچیزی رو ک ب نظرت درست نیست و باعث عقب افتادن تیم تا اینجافصل (فقط 5 هفته گذشته) شده رو میگی.

1. فروش الکس سانگ چوب خشک و خدای سوتی آرسنال بعد از یک فصل رویایی با آرسنال بهترین کار ممکن بود چون سانگ فقط و فقط همون فصل رو خوب بود نه قبلش خوب بود و نه بعدش خوب میشد و بهترین زمان ممکن واسه فروش سانگ با یه قیمت مناسب 15 م پوند بود الکس سانگ الان تو تیم وستهم ذخیره است

در مورد نخریدن یه هافبک دفاعی میخوام یه خورده شفاف سازی کنم،من شخصا بعد از پایان نقل و انتقالات عصبی ترین هوادار آرسنال بودم با اینکه خرید های خوبی داشتیم اما نخریدن کاروالیو ک حتی از دوستاش هم خدا حافظی کرده بود یه جورایی همه اون خرید های خوب رو برد زیر سوال اونم با این ذهنیت ک فصل پیش گفته بودن ک 100 م پوند واسه تابستون این فصل داریم .
تو کتم نمیرفت ک چرا کاروالیو یه گذینه ایده آل ک اگه میگرفتیمش جزو مدعیان اصلی قهرمانی بودیم رو نگرفتیم.
رفتم جستجو کردم ببینم مشکل چی بوده مگه میشه من ک مثلا 10 ساله هوادار آرسنالم فقط هوادار بدونم تیم به هافبک دفاعی نیاز داره ولی آرسن ونگری ک حد اقل 40 ساله تو فوتباله ندونه!!!
از دوستن آرسنالیم ک بیشتر از من حالیشون بود پرسیدم(سپهر) اونم یه جواب تقریبا قانع کننده داد ک قسمتیش رو میخوام اینجا هم بزارم و این جوابش باعث شد من یه گشتی تو نت بزنم و
گشتم تا به این لینک رسیدم:

http://highbury.ir/showthread.php?tid=10392

تو این لینک میگه ک اون بودجه 100 م پوندی فقط واسه خریدن بازیکن جدید نیست بلکه شامل افزایش دستمزد سایر بازیکن ها+خرید بازیکن+سایر موارد مربوط به تیم اصلی هم میشه ...
به طوری ک بودجه خالص برای خرید بازیکن جدید چیزی حدود 50تا 40 م پوند میشه حالا بریم سراغ بازیکن هایی ک خریدیم.

""""رفتن بازیکنانی مثل بنتنر، پارک، سانیا، فابیانسکی، جورو و ورمالن تقریبا دو ماه قبل از شروع پنجره معلوم شده بود. 
برای همین باشگاه در همون مقطع ابتدایی پنجره، 28 میلیون پوند هزینه کرد تا جایگزین های لازم رو بخره.
دبوشی، چمبرز، اوسپینا و کمپل.
از نظر من برای دبوشی 29 ساله رقم زیادی هزینه کردیم و چمبرز هم یک قمار تمام عیار بود که خوشبختانه انگار جواب داده.
 بنابراین میشه گفت باشگاه حاضر شده هرکاری بکنه و هر رقمی رو بده تا اهداف اصلی خودش رو توی پست های حیاتی جذب کنه.
حالا می رسیم به خرید فصل یعنی الکسیس سانچز. 35 میلیون پوند خرج بازیکنی می کنیم که جایگزین کسی نیست و اضافه شدنش به تیم، قدرت و سرعت لازم رو به حمله میاره
، چیزی که به وضوح کمبودش در تیم حس میشد (حتی در فینال fa کاپ).
پس تو ماه اول پنجره ما 63 میلیون خرج کردیم.
اما از جانب سسک (4 میلیون)، ولا (10 میلیون)، ورمالن (15 میلیون) به علاوه ی جورو، ایسفیلد و فروش های قرضی پراکنده، بخشی از این خرج برگشت و میشه گفت به طور خالص، 30 میلیون پوند از بودجه ی باشگاه خرج شد.
خوب حالا با خیال راحت میرفتیم دنبال یه هافبک دفاعی همنطور ک تو همون مقطع بازیکنانی نظیر خدیرا اشنایدرلین و رابیوت و کارولیو بهمون لینک شدند خوش نشونه بارزیه ولی تو همین موقع بود ک ژیرود مصدوم شد یه مصدومیت بلند مدت ک کل برنامه ها رو بهم ریخت چون ژیرود جزو اصلی ترکیب به حساب میرفت و تو این فصل هم روی اون حسدب ویژه ای باز کرده بود رءیس خوب حالا باز دوباره باید برنامه ریزی میکردیم واسه خرید یه فرواد نوک چون با ساناگو نمیشد فصل رو ادامه داد اونم تو مقطعیی ک همه فروارد های خوب تقریبا قراداد هاشون رو بسته بودن.
بهترین گذینه ممکن ولبک بود یه استعداد درخشان زیر 23 سال .
هرچند در روز آخر ابتدا 21 م پوند و بعد خرید ولبک 15 + کمپل رو به اسپورتینگ لیسبون پیشنهاد دادیم ولی باشگاهشون هردو پیشنهاد رو رد کرده و فقط 30 تا پول نقد میخواست.

بنابراین باز هم فقط یه دلیل میتونه وجود داشته باشه برای عدم جذب یک مدافع (یا هافبک دفاعی عالی) اون هم" بودجه ی محدود "هست و مصالحه ای که باشگاه به خاطر مصدومیت ژیرو مجبور شد ا

محسن عاشوری در 28/6/1393 | 16:23 گفت:

ما هم به همین دلایل از ونگر انتقاد میکنیم و شدیدا ازش عصبی هستیم ..

Ehsan در 28/6/1393 | 15:54 گفت:

ببینید بچه ها من خودم طرفدار ونگرم ولی دقیقا مشکل تیم ما الان خود شخص ونگره!!!!!
شما اگه برید بازی های ارسنال به غیر از بازی با منچسترسیتی رو ببینید، میبینید که تو بازی ها بازیکنامون هر اشتباهی میکنن ونگر هیچی بهشون نمیگه، تعویضشون نمیکنه تازه حمایتشون رو هم میکنه مثال بارزش مرتساکره که اصلا فوتبال و دفاع کردن بلد نیست بعد ونگر همش میزاردش تو. تو بازی با دورتمند تنها اشتباهی که نکرد این بود که بزنه تو گلمون. نمونه دیگه اوزیله که یک سال و خورده ای تو ارسناله هنوز نمی تونه توپ بگیره و فقط بلده توپ های دیگران رو خراب کنه و ونگر هم تو همون کنفرانس خبری امروزش ازش حمایت میکنه!!!!
مورینیو پارسال که تورس بد بازی میکرد خودش قبول داشت و بهمه میگفت ما مهاجم نداریم طرفداری و حمایت بیخود هم نمیکرد ولی ونگر چی؟!!!! سانوگو رو تو بازی با لستر میذاره تو و تک تک توپامون رو خراب میکنه و بعدش ازش حمایت میکنه!!!!!
اگه یه خورده ونگر به بازیکنامون فشار بیاره عالی بازی مکنن ولی کو فشار!!!! هر اشتباهی میکنن هیچ کس هیچی نمیگه.
به قول انگلیسی ها فوتبال بازی اشتباهاته و چون ما اشتباه زیادی داریم این جوری بد بازی میکنیم.

میلاد در 28/6/1393 | 15:40 گفت:

نقل قول : خیلی خیلی با حرفات موافقم.من نمیدونم چرا ونگر هافبک دفاعی نمیگیره!حتی خودمونم کوکلن و فریمپونگ داشتیم اما استفاده ای ازشون نمیکنه
کلا من از همون اول که از آرسنال خوشم اومد ونگرو دوست داشتم.به خاطر اینکه خیلی در مقابل کسی مثل فرگوسن جوانمرد تر بود.اما از وقتی که هانری و آدبایور و گلب و فابرگاس و نصری وسانگ و ونپرسی ولمون کردن علاقم به ونگر 10 برابر شد.تنها کسی بود که آرسنالو ول نکرد.تنها کسی بود که جلوی دوستامون ضایمون نکرد.دقیقا برعکس کسایی مثل فابرگاس و ونپرسی
شاید آوردن یه مربی جوون به سبک ونگر بتونه به تیم بیشتر کمک کنه اما با این وجود اصلا دلم نمیخواد ونگر بره.ته دلم میدونم اگه این بار بدشانسی های عجیب و غریب نیاریم یه کاری میکنه.بالاخره روی کسایی مثل مورینیو رو کم میکنه.چون قبلا هم از این کارا کرده
مرسی


پاسخ شما : اگه فهمیدی چرا هافبک دفاعی نمیگیره به منم بگو....بدجوری رفته تو فاز لج بازی و این برا خودش خیلی گرون تموم میشه و باعث میشه گذشته ی خوبش رو فراموش کنن.....در وفاداریش شکی نیس و همیمطور هوش بالاش ولی معلوم نیس چرا اینجوری شده؟؟؟

masoud mahmudpur در 28/6/1393 | 15:26 گفت:

خیلی خیلی با حرفات موافقم.من نمیدونم چرا ونگر هافبک دفاعی نمیگیره!حتی خودمونم کوکلن و فریمپونگ داشتیم اما استفاده ای ازشون نمیکنه
کلا من از همون اول که از آرسنال خوشم اومد ونگرو دوست داشتم.به خاطر اینکه خیلی در مقابل کسی مثل فرگوسن جوانمرد تر بود.اما از وقتی که هانری و آدبایور و گلب و فابرگاس و نصری وسانگ و ونپرسی ولمون کردن علاقم به ونگر 10 برابر شد.تنها کسی بود که آرسنالو ول نکرد.تنها کسی بود که جلوی دوستامون ضایمون نکرد.دقیقا برعکس کسایی مثل فابرگاس و ونپرسی
شاید آوردن یه مربی جوون به سبک ونگر بتونه به تیم بیشتر کمک کنه اما با این وجود اصلا دلم نمیخواد ونگر بره.ته دلم میدونم اگه این بار بدشانسی های عجیب و غریب نیاریم یه کاری میکنه.بالاخره روی کسایی مثل مورینیو رو کم میکنه.چون قبلا هم از این کارا کرده
مرسی

میلاد در 28/6/1393 | 15:20 گفت:

نقل قول : ای احد ای واحد ای کردگار شکر گزارم بلاخره یکی حرف دلم رو زد بلاخره پی دارید میبرید که چرت بازی میکنیم ربطی به خرید نداره

والا سال های قبل جام نگرفتیم کسی حرفی نزد ولی خوب بازی میکردیم الان که چرت بازی میکنیم اما این جمله

"" سانچز و کمپل و پولدی رو داشتیم و تئو هم به زودی برمیگرده و با پول ولبک میشد یه دفاع دیگه خرید.""پول هست ولی نخریدیم دفاع

کمپل و پولدی که بازی بشون نمیده سندش فصل قبل واسه پولدی و کمپل رو گذاشته یه بازی که شرایط هموار باشه برا حضور که شرایط هموار ما جلو تیم 25 هم نداریم ضعیف و قوی میگیم کار گره خورد

تئو هم بذار برسه 3 بازی اگه کرد روش حساب کنید ولی همه ی اینا به کنار اگر تغییر تاکتیک دادیم که خیر و برکت و گرنه با وضع همون داستان همیشه هیجان اخر فصل برا پلی اف اروپا

یا یه زمانی خوب میشن که دیگه مشک رو اب برده و کلی امتیاز از دست دادیم


پاسخ شما : خب برو 2 رکعت نماز شکر بخون!!!!خخخخخخخخخخ
انشالله که ولکات با اقتدار برمیگرده و خیالمون از بابت مهاجم راحت میشه...ولی اگه تئو بیاد من حدس میزنم سانچز بره رو نیمکت...و این نگران کننده اس...ولی اگه بخوان 2 تا شون بازی کنن 433 بهترین ترکیب میشه...تئو و سانچز از کناره ها نفس مدافعین رو ببرن و از 70 به بعد هم پولدی یا کمپل بیان کار رو تموم کنن...حداقل به یکیشون هم بازی برسه من راضیم...
و همه اینها فقط با تغییر تاکتیک عملی میشه وگرنه همون آش و همون کاسه و تلاش برا کسب سهمیه...

حامد در 28/6/1393 | 15:08 گفت:

ای احد ای واحد ای کردگار شکر گزارم بلاخره یکی حرف دلم رو زد بلاخره پی دارید میبرید که چرت بازی میکنیم ربطی به خرید نداره

والا سال های قبل جام نگرفتیم کسی حرفی نزد ولی خوب بازی میکردیم الان که چرت بازی میکنیم اما این جمله

"" سانچز و کمپل و پولدی رو داشتیم و تئو هم به زودی برمیگرده و با پول ولبک میشد یه دفاع دیگه خرید.""پول هست ولی نخریدیم دفاع

کمپل و پولدی که بازی بشون نمیده سندش فصل قبل واسه پولدی و کمپل رو گذاشته یه بازی که شرایط هموار باشه برا حضور که شرایط هموار ما جلو تیم 25 هم نداریم ضعیف و قوی میگیم کار گره خورد

تئو هم بذار برسه 3 بازی اگه کرد روش حساب کنید ولی همه ی اینا به کنار اگر تغییر تاکتیک دادیم که خیر و برکت و گرنه با وضع همون داستان همیشه هیجان اخر فصل برا پلی اف اروپا

یا یه زمانی خوب میشن که دیگه مشک رو اب برده و کلی امتیاز از دست دادیم

میلاد در 28/6/1393 | 15:08 گفت:

نقل قول : آره حق با توست. اوزیل فقط وسط میتونه توانایی های خودشو ثابت کنه. سیستم 4-1-4-1 هم اصلا بدرد نمیخوره. به نظرمن بهترین سیستم 4-2-3-1 برای الان آرسنال عالیه. مرته ساکر هم معلوم شد برای چی تو سن 29 سالگی از بازیهای ملی خداحافظی کرد. جاش قلب نیمکته بدرد نمیخوره.

پاسخ شما : ولی باز به آینده امیدواریم بلکه این چنتا بازیه افتضاح یه شوکی به ونگر و تیم وارد کنه و به خودشون بیان
فعلا باید با همینا سر کنیم تا ژانویه...

میلاد در 28/6/1393 | 15:02 گفت:

نقل قول : ممنون از پستت
چیزی که من میبینم اینه که تیم ما به هیچ وجه تاکتیک پذیر نیست و این کاملا تو ذوق میزنه و هیچ ربطی هم به نبود هافبک دفاعی نداره.جدیدا میبینم که حتی تو پاسکاری هم طراوت سابقو نداریم که این مربوط میشه به نداشتن یه هافبک مرکزی خوش فکر.رمسی حواسش پرته و ویلشر حسابی تو توپه و مدام وسط زمین پاسای عرضی و تکراری میدیم.
دلیل دیگه زیادی کنار خط بودن وینگامونه.
دیگه از شنیدن کلمه ی روح پاک فوتبال تو بازی آرسنال حالم بهم میخوره.کاش با این حرفا خودمونو گول نزنیم.تعداد کارتا و اخراجی هامون اینو نشون میده.
مگه ما اون روزا که طرفدار آرسنال شدیم طرفدار 2 روزه نبودیم.خواهشا به طرفدارای بقیه ی تیما توهین نکنین.
باید قبول کنیم فوتبال شده تجارت.فوتبال بی غل و غش میخوای برو سر کوچه ها.
ممنون از پستت


پاسخ شما : البته منظور من از تیمای 2 روز ه و طرفدارای 2 روزه چلسی و سیتی و پاریس و موناکو هستش که اگه مثلا مالکاشون هال سیتی و بردفورد و برنلی و هر تیم دیگه ای رو میخریدن،طرفدار اون میشدن......

مهدی عباسی در 28/6/1393 | 14:59 گفت:

آره حق با توست. اوزیل فقط وسط میتونه توانایی های خودشو ثابت کنه. سیستم 4-1-4-1 هم اصلا بدرد نمیخوره. به نظرمن بهترین سیستم 4-2-3-1 برای الان آرسنال عالیه. مرته ساکر هم معلوم شد برای چی تو سن 29 سالگی از بازیهای ملی خداحافظی کرد. جاش قلب نیمکته بدرد نمیخوره.

مهدی عباسی در 28/6/1393 | 14:56 گفت:

آره حق با توست. اوزیل فقط وسط میتونه توانایی های خودشو ثابت کنه. سیستم 4-1-4-1 هم اصلا بدرد نمیخوره. به نظرمن بهترین سیستم 4-2-3-1 برای الان آرسنال عالیه. مرته ساکر هم معلوم شد برای چی تو سن 29 سالگی از بازیهای ملی خداحافظی کرد. جاش قلب نیمکته بدرد نمیخوره.

مهدی عباسی در 28/6/1393 | 14:51 گفت:

آره حق با توست. اوزیل فقط وسط میتونه توانایی های خودشو ثابت کنه. سیستم 4-1-4-1 هم اصلا بدرد نمیخوره. به نظرمن بهترین سیستم 4-2-3-1 برای الان آرسنال عالیه. مرته ساکر هم معلوم شد برای چی تو سن 29 سالگی از بازیهای ملی خداحافظی کرد. جاش قلب نیمکته بدرد نمیخوره.

میلاد در 28/6/1393 | 14:50 گفت:

نقل قول : ممنون از پستت
چیزی که من میبینم اینه که تیم ما به هیچ وجه تاکتیک پذیر نیست و این کاملا تو ذوق میزنه و هیچ ربطی هم به نبود هافبک دفاعی نداره.جدیدا میبینم که حتی تو پاسکاری هم طراوت سابقو نداریم که این مربوط میشه به نداشتن یه هافبک مرکزی خوش فکر.رمسی حواسش پرته و ویلشر حسابی تو توپه و مدام وسط زمین پاسای عرضی و تکراری میدیم.
دلیل دیگه زیادی کنار خط بودن وینگامونه.
دیگه از شنیدن کلمه ی روح پاک فوتبال تو بازی آرسنال حالم بهم میخوره.کاش با این حرفا خودمونو گول نزنیم.تعداد کارتا و اخراجی هامون اینو نشون میده.
مگه ما اون روزا که طرفدار آرسنال شدیم طرفدار 2 روزه نبودیم.خواهشا به طرفدارای بقیه ی تیما توهین نکنین.
باید قبول کنیم فوتبال شده تجارت.فوتبال بی غل و غش میخوای برو سر کوچه ها.
ممنون از پستت


پاسخ شما : خواهش میکنم
خب منم دارم همین رو میگم دیگه!!ونگر به بن بست تاکتیکی خورده ولی عوضش نمیکنه و این خیلی به ضررمون تموم میشه...تیمای درپیت هم دیگه دست مارو خوندن....نقشه ی دومی نداریم در حالی که ابزارش هست
چرا از کلمه روح پاک بدت میاد؟؟؟ حتی دشمنامون هم قبول دارن که ما پاک ترین تیم فوتبال هستیم،دلیلی نمیبینم که خودمون رو با این حرفا گول بزنم....فلسفه وجودی باشگاهمون اینه..ربطی به کارت رزد و قرمز نداره
راجع به طرفدار 2 روزه هم باید بگم اون موقع که من طرفدارش شدم خیلی از سوپراستارا توی رئال و بارسا و مونیخ و منچستر بودن و طرفدارای هم نسل من میتونستن طرفدار اون تیما بشن و این دقیقا بستگی به این داره که از فوتبال چی میخوای...

علی افرایی در 28/6/1393 | 14:36 گفت:

ممنون از پستت
چیزی که من میبینم اینه که تیم ما به هیچ وجه تاکتیک پذیر نیست و این کاملا تو ذوق میزنه و هیچ ربطی هم به نبود هافبک دفاعی نداره.جدیدا میبینم که حتی تو پاسکاری هم طراوت سابقو نداریم که این مربوط میشه به نداشتن یه هافبک مرکزی خوش فکر.رمسی حواسش پرته و ویلشر حسابی تو توپه و مدام وسط زمین پاسای عرضی و تکراری میدیم.
دلیل دیگه زیادی کنار خط بودن وینگامونه.
دیگه از شنیدن کلمه ی روح پاک فوتبال تو بازی آرسنال حالم بهم میخوره.کاش با این حرفا خودمونو گول نزنیم.تعداد کارتا و اخراجی هامون اینو نشون میده.
مگه ما اون روزا که طرفدار آرسنال شدیم طرفدار 2 روزه نبودیم.خواهشا به طرفدارای بقیه ی تیما توهین نکنین.
باید قبول کنیم فوتبال شده تجارت.فوتبال بی غل و غش میخوای برو سر کوچه ها.
ممنون از پستت

میلاد در 28/6/1393 | 14:36 گفت:

نقل قول : میلاد من ونگر رو همیشه دوست دارم و خواهم داشت . دوست دارم یه کم بیشتر به خودش بیاد و به قول تو اون بازیکنای بی کیفیت رو بذاره کنار و به اولویت های خرید بیشتر توجه کنه . انقدر که اولویت ها مهمن کمیت خرید مهم نیستش

پاسخ شما : ونگر خودش باید کاری بکنه که احترامش حفظ بشه...با این لج بازیا فقط داره خاطرات خوبی که باهاش داشتیم رو نابود....دیگه اولویت بالاتر از هافبک دفاعی؟؟؟
ما نگفتیم یحی توره و ژابی آلونسو و خدیرا رو بخره...4 تا جوون مث همین چمبرز میتونن تیم رو تا 10 سال از خرید جدید بی نیاز کنن
ولی کو گوش شنوا؟؟؟
امیدوارم ونگر از خر شیطون بیاد پایین....

میلاد در 28/6/1393 | 14:31 گفت:

نقل قول : ههههههههععععععععععیییییییی
این تیم فقط رنگ لباسش با آرسنالای قبلی مشترکه....


پاسخ شما : شما؟؟؟؟
خخخخخخخخخخ

Vishka در 28/6/1393 | 14:27 گفت:

میلاد من ونگر رو همیشه دوست دارم و خواهم داشت . دوست دارم یه کم بیشتر به خودش بیاد و به قول تو اون بازیکنای بی کیفیت رو بذاره کنار و به اولویت های خرید بیشتر توجه کنه . انقدر که اولویت ها مهمن کمیت خرید مهم نیستش

هادی در 28/6/1393 | 14:27 گفت:

ههههههههععععععععععیییییییی
این تیم فقط رنگ لباسش با آرسنالای قبلی مشترکه....