مقصر اصلی!

نویسنده: محمد مهدی

وبلاگ من
نویسنده: محمد مهدی
من یه ارسنالی خفنم که عشقم کری خونیه,ارزوم رفتن به امارات و دیدنه بازیه معشوقم ارسناله, از بارسا و سیتی و یونایتد متنرم
کل بازدید: 211,732 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 پیام لاکازت برای اوزیل :

آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال  دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند. پیام لاکازت برای اوزیل : آقای پاس گل ، خوشحالم که با شما همبازی بودم و به خصوص آخرین پاس گل تو را را در آرسنال دریافت کردم. در باشگاه جدید موفق باشی، آنها خوش شانس هستند که شماره ۱۰ مانند شما در باشگاه دارند.
 فابریزیو رومانو :

مارتین اودگارد به آرسنال here we go!
امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود. فابریزیو رومانو : مارتین اودگارد به آرسنال here we go! امروز توافق بین رئال مادرید و آرسنال انجام شد.تماس آرتتا کلید متقاعد شدن اودگارد به آرسنال بود. قرضی تا پایان فصل.حقوق اودگارد را آرسنال پرداخت خواهد کرد. تست های پزشکی به زودی انجام میشود و سپس بصورت رسمی این انتقال اعلام میشود.
 مسوت اوزیل :

"می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم." مسوت اوزیل : "می خواهم از باشگاه بخاطر این ماجراجویی شگفت انگیز طی ۷ سال و نیم گذشته تشکر کنم. حمایتی که در این دوره از طرفداران و تیم دریافت کردم واقعا بی نظیر بود و تا ابد قدردان آن خواهم بود. هواداران آرسنال تا ابد در قلب من خواهند ماند. می خواهم از ادو گاسپار بخاطر اینکه راه حلی حرفه ای و محترمانه پیدا کرد تشکر کنم و برای همه در باشگاه در تلاششان برای برگرداندن آرسنال به بهترین جایگاه، جایی که به آن تعلق داریم، آرزوی موفقیت می کنم."
میکل آرتتا :

"دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
میکل آرتتا : "دستاورد های مسوت در آرسنال نابود شدنی نیست و جای بحث ندارد. بازی کردن در کنار او و اخیرا مربی او بودن افتخار بزرگی بود. خلاقیت و دید او منجر به گل های زیادی برای آرسنال شد. مسوت در قلب بسیاری از لحظات بزرگ باشگاه در سال های اخیر بود که شامل ۳ برد در فینال اف ای کاپ هم می شود. این موفقیت ها برای همیشه جزئی از تاریخ ما خواهند بود. از مسوت تشکر می کنیم و برای او با فنرباغچه آرزوی بهترین ها را داریم."
علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است علی كوچ ، مدیرعامل فنرباغچه از هواداران می خواهد كه با اهدا به یك كمك تبلیغاتی پیامکی به ارزش ۲ پوند ، مبلغ ۱۳ میلیون پوند دستمزد مسوت اوزیل را تأمین كنند ، این در حالی است كه این باشگاه تركی بیش از ۴٦۰ میلیون پوند قبل از امضا با ستاره سابق آرسنال در ماه جاری ، بدهی داشته است
مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست مت رایان دروازبان برایتون با انتقالی قرضی تا پایان فصل به آرسنال پیوست
📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد!

⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم! 📱 آرسنال پیش از اعلام رسمی خبر جدایی مسوت اوزیل، ١۶،٩٧٠،١۴٨ فالوئر اینستاگرمی داشته. ببینیم تا روزهای آینده چه تغییری در این تعداد دنبال‌کننده ایجاد خواهد شد! ⚠️ آمار متعلق به صفحه توییتر Orbinho است، و روشی برای راستی‌آزمایی دقت این تعداد فالوئر در اختیار نداریم!
کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی  برگه ها نیز امضا شده است.
مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود. کار انتقال اودگارد تمام شده و تمامی برگه ها نیز امضا شده است. مارتین امروز به عنوان بازیکن آرسنال معرفی می شود.
توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد. توریرا پیشنهاد خوبی از موناکو دریافت کرده است.آرسنال و مدیر برنامه های توریرا فردا درباره ی این پیشنهاد صحبت خواهند کرد.
دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد دیدار تیم بانوان آرسنال با استون ویلا که قرار بود این هفته برگزار شود به دلیل ابتلای یکی از بازیکنان آرسنال به بیماری کووید ۱٩ فعلا کنسل شد
تبلیغات توپچی

     

مقصر اصلی!

مقصر اصلی!


هــم مــنـتقــدهــای ونــگر و هــم مــوافـقیــنش الـان دارن تحــت تـاثیــره نتــایج ســنگیــن اخیـــر نظـــر میــدن!
بــه نـظـره مــن، ونـــگر در گـذشــته نـشــون داده کــه اَگـــه تـیـمه بـا کــیفـیتـی بهــش بـِـدَن، مــیتونــه جــزء بـزرگــان بـاشـه، نـبـاید دنــبال مقــصـر در کـادر فـنی باشـــیم، بـایـد ببــنیم مـسئـولـیـت عــملکــرد بســیار ضــعیفـه بـاشگـاه در نقـل و انتــقالـات دو فــصـل اخیــر بـر عهــده چــه کـسی بـوده؛ بـایـد ببــینیـم اَز دســت دادنِ ســوارِز و هــیگـوایـن و حــتـی ون پـرسـی، بـه چــه دلیــل بــوده، بـایـد ببـیـنـیم چــرا یــک هیــئت ســی نـفـره مــیره آلــمان بــعـد هم در جــذب یــک ســتاره نـوزده سالـــه (درکسلر) نــاکــام مــیمونــه؛ چــه کـسیِ کــه مــیگـه فــلان مـقدار پــول واســه فــلان بـازیکــن زیـاده...! مــدیران یـا کــادره فنــی..؟؟

اگــه مــدیــرا هـسـتـن کــه تـکـلیــف معلومـــه و بــهتـر نمـیـشیــم، هــمـینـه کــه هــســت!

اگــه ایــن سـیاسـت هـا مــربـوط به کـادر فـنی هــست، کــه خــوب مـربی بـایـد عــوض بشــه! 

وگـــرنه اَز همــون اول فصــل معـــلوم بــود که آرســـنال تــوان رقابـــت بـا سیــتی و چــلسی رُ نــداره و ایــن ضــعف ونــگر نیــست!

پی نوشت: اول بــایـد مــعلـوم بــشه دلیــل از دســت دادن، کــسایی مــثل ماتا، سوارز، هیگواین چـــی بــوده، کــی میــگه سوارز چــهل میــلیــون و هــیگوایــن بیــستُ پنـــج میلـــون مـی ارزَن؟؟ کــیفیت در بــازار نیـــس (کادر فنی) یـــا کیفیـــت مــُـفت تــو بـازار نیــست؟؟

کــادره فنــی یــا مــدیــرا..؟؟ 

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

سالار لاری در 20/1/1393 | 14:18 گفت:

نقل قول : این خصلت ماست ... همه تا وقتی تیمشون روبراهه پیش همه پز میدن.... میگن تیمو حال میکنی بازیکنا بازیکن نیستن ستارن ...مربیو بالا سرشون میزارن ... ولی تا تیم میره بحران همچی بر میگرده ..... مربی میشه زاقارت..بازیکنا دیگه ارزش تیمو ندارنو از این حرفا...

اینم از وضع هواداران آرسنال


پاسخ شما : لایک داری!

علی در 19/1/1393 | 19:41 گفت:

این خصلت ماست ... همه تا وقتی تیمشون روبراهه پیش همه پز میدن.... میگن تیمو حال میکنی بازیکنا بازیکن نیستن ستارن ...مربیو بالا سرشون میزارن ... ولی تا تیم میره بحران همچی بر میگرده ..... مربی میشه زاقارت..بازیکنا دیگه ارزش تیمو ندارنو از این حرفا...

اینم از وضع هواداران آرسنال

abolfazl alayi fard در 19/1/1393 | 18:26 گفت:

نقل قول : نقل قول : الان داشتم دوباره کلیپ تیم منتخب لیگ برتر 2013 رو میدیدم. آرسنال با 4 بازیکن بیشترین سهمو داشت بعدش لیور و سیتی با 2 بازیکن. شزنی و مرتساکر و اوزیل و رمزی 4 بازیکن بودن. تو یک ماهو نیم همه چی نابود شد یک ذفعه

پاسخ شما : مصدومیت بازیکنان همه چیز رو نابود کرد


پاسخ شما : دقیقا
اگه آرسنال توانایی خرید دو تا بازیکن نسبتا خوبو برای جایگزین اول فصل داشت اوضاع این نبود

امیدوارم بودجه امسال مناسب باشه. گرچند من پول مورد نیاز برای جمع کردن این وضعو بیش از100 میلیون پوند میبینم

Mobinho در 19/1/1393 | 17:21 گفت:

نقل قول : سه فصله ک من در این سایت عضو هستم و دقیقا هر سه فصل همین موقع ها شما طرفدار ها میاین اینجا و جانشین واسه رءیس انتخاب میکنین...
پارسال بحث حظور گاس هیدینگ و مویس و ...... بود
امسال هم بحث حظور سیمونه و کلوپ و....هست.

و در نهایت هیچی نمیشه و همه ی حرف های شما بیهوده باقی خواهد ماند و خود رءیس ک مناسب ترین شخص هست واسه آرسنال فصل رو شروع میکنه....
باشد ک رستگار شوید همگی.


پاسخ شما : حال هیچ قومی تغییر نخواهد کرد مگر اینکه خودشان بخواهند.
توپچی جنوب پارسال همین موقع گفتم ونگرو باید بندازن بیرون گفتی یک فصل دیگه بهش فرصت میدیم اونوقت همه موافقت میکنن که بره.برو رو دیوارت نگاش کن که یادت رفته.
بعد پیروزی برابر تاتنهام توی جام حذفی انتقاد کردم یکی دو نفر اومدن بهم فحش دادن.
طرفدارای آرسنال چون از وقتی یادشونه ونگر مربیشونه اصلا نمیتونن هضمش کنن که شوتش کنن بیرون ولی مگه فرگوسن رفت چه اتفاقی افتاد.اینقدر مویس رو مسخره کردن هرگز شکست های مثل شکست های این فصل آرسنالو نیاورد الانم اختلافش با ارسنال 5 یا 6 امتیازه.
ونگر بره همه سرو دست میشکنن که بیان مربی آرسنال بشن خواهید دید.
آرسنال اولین تیمیه توی کل تاریخ که یه تیم این همه نتایج فلاکت بار میگیره و بعضیا میگن تقصیر مربی نیست.
اصلا این سوالو جواب بدین ونگر باید دیگه چه رکورد شکستی رو جا به جا کنه ،که شما بت پرستا راضی شید بندازنش بیرون؟

Junior Gunner در 19/1/1393 | 16:58 گفت:

متاسفم برای تمام طرفدارایی ک مخالف موندن ونگر هستن!یک کلام:متاسف!!!
واقعا بعضی وقتا آز آرسنالی بودن خودم بدم میاد.همیشه فکر میکردم آرسنالیا مرد روزای سختن!!!هیچ وقت فکر نمیکردم اینطوری بزرگترین مربی تاریخ رو لایق آرسنال ندونن!!!اونم با چند تا نتیجه که با بدشانسی تمام برامون رخ داده:داوری های وحشتناک،مصدومیت های پی در پی و ...!!!همیشه فکر میکردم کسایی ک تا آخر پشت ونگر می مونن ما آرسنالی ها هستیم!!!
انگار به همین زودی فراموش کردیم که این پروفسور تا الان برامون چه ها ک نکرده!حالا می بینم ک طرفدارای تیم خودش بهش میگن ""افکارت کهنه شده""!به همین زودی فراموش کردیم ک نیم فصل اول چطور تا 7 امتیاز از تیم دوم جدول فاصله گرفتیم!!!فراموش کردیم ک چطور تیم هایی مثل سیتی و چلسی رو ک چندین و چند برابر ما خرج کردن رو جا گذاشتیم و رسیدیم به صدر با کیفیت ترین لیگ دنیا و هنوز ک هنوزه رکورد بیشترین روز های صدر نشینی رو داریم!یادمون رفته که چطور بایرن رو تو ده دقیقه به بازی گرفتیم و اگر اون پنالتی کذایی گل میشد الان شاید اوضاع خیلی بهتر بود!نمیخوام به فصول گدشته برگردم و ارزش کاری ونگر رو بازگو کنم.چون فکر میکنم همین ها هم کافیه.قبول دارم ک باخت های فجیعمون و ضعف در نقل و انتقالات غیر قابل قبوله ولی این ک بگیم همش تقصیر ونگره واقعا یه سطحی نگریه محضه!

فراموش نکنیم ک تیم ما از اول هم برای قهرمانی بسته نشده!خودمون هم از اول فصل میدونستیم ک توانایی رقابت با سیتی و چلسی رو نداریم!تموم موفقیت ها رو مدیون مغز متفکر ونگر هستیم و بس!انتظاراتمون رو زیادی بالا نبریم!من به این تیم و کادر فنی ایمان دارم.ما فقط به یه مهاجم بزرگ نیاز داریم!همین وبس!روحیه ای ک یه مهاجم بزرگ و مطمئن به تیم میده فراتر از تصوره و مطمئنا روی سایر ارکان های تیم هم تاثیر میذاره!همون کاری که سوارز با لیورپول کرد.امیدوارم خیلی سریع به حالت اولمون برگردیم و با قهرمانی جام حذفی تمام این مسائل خاتمه پیدا کنه!!!
IN ARSENE WE TRUST
ببخشید ک زیاد شد!

Junior Gunner در 19/1/1393 | 16:58 گفت:

متاسفم برای تمام طرفدارایی ک مخالف موندن ونگر هستن!یک کلام:متاسف!!!
واقعا بعضی وقتا آز آرسنالی بودن خودم بدم میاد.همیشه فکر میکردم آرسنالیا مرد روزای سختن!!!هیچ وقت فکر نمیکردم اینطوری بزرگترین مربی تاریخ رو لایق آرسنال ندونن!!!اونم با چند تا نتیجه که با بدشانسی تمام برامون رخ داده:داوری های وحشتناک،مصدومیت های پی در پی و ...!!!همیشه فکر میکردم کسایی ک تا آخر پشت ونگر می مونن ما آرسنالی ها هستیم!!!
انگار به همین زودی فراموش کردیم که این پروفسور تا الان برامون چه ها ک نکرده!حالا می بینم ک طرفدارای تیم خودش بهش میگن ""افکارت کهنه شده""!به همین زودی فراموش کردیم ک نیم فصل اول چطور تا 7 امتیاز از تیم دوم جدول فاصله گرفتیم!!!فراموش کردیم ک چطور تیم هایی مثل سیتی و چلسی رو ک چندین و چند برابر ما خرج کردن رو جا گذاشتیم و رسیدیم به صدر با کیفیت ترین لیگ دنیا و هنوز ک هنوزه رکورد بیشترین روز های صدر نشینی رو داریم!یادمون رفته که چطور بایرن رو تو ده دقیقه به بازی گرفتیم و اگر اون پنالتی کذایی گل میشد الان شاید اوضاع خیلی بهتر بود!نمیخوام به فصول گدشته برگردم و ارزش کاری ونگر رو بازگو کنم.چون فکر میکنم همین ها هم کافیه.قبول دارم ک باخت های فجیعمون و ضعف در نقل و انتقالات غیر قابل قبوله ولی این ک بگیم همش تقصیر ونگره واقعا یه سطحی نگریه محضه!

فراموش نکنیم ک تیم ما از اول هم برای قهرمانی بسته نشده!خودمون هم از اول فصل میدونستیم ک توانایی رقابت با سیتی و چلسی رو نداریم!تموم موفقیت ها رو مدیون مغز متفکر ونگر هستیم و بس!انتظاراتمون رو زیادی بالا نبریم!من به این تیم و کادر فنی ایمان دارم.ما فقط به یه مهاجم بزرگ نیاز داریم!همین وبس!روحیه ای ک یه مهاجم بزرگ و مطمئن به تیم میده فراتر از تصوره و مطمئنا روی سایر ارکان های تیم هم تاثیر میذاره!همون کاری که سوارز با لیورپول کرد.امیدوارم خیلی سریع به حالت اولمون برگردیم و با قهرمانی جام حذفی تمام این مسائل خاتمه پیدا کنه!!!
IN ARSENE WE TRUST
ببخشید ک زیاد شد!

میثم محمودی در 19/1/1393 | 16:30 گفت:

نقل قول : الان داشتم دوباره کلیپ تیم منتخب لیگ برتر 2013 رو میدیدم. آرسنال با 4 بازیکن بیشترین سهمو داشت بعدش لیور و سیتی با 2 بازیکن. شزنی و مرتساکر و اوزیل و رمزی 4 بازیکن بودن. تو یک ماهو نیم همه چی نابود شد یک ذفعه

پاسخ شما : مصدومیت بازیکنان همه چیز رو نابود کرد

abolfazl alayi fard در 19/1/1393 | 15:50 گفت:

الان داشتم دوباره کلیپ تیم منتخب لیگ برتر 2013 رو میدیدم. آرسنال با 4 بازیکن بیشترین سهمو داشت بعدش لیور و سیتی با 2 بازیکن. شزنی و مرتساکر و اوزیل و رمزی 4 بازیکن بودن. تو یک ماهو نیم همه چی نابود شد یک ذفعه

محسن عاشوری در 19/1/1393 | 15:43 گفت:

سایت طرفداری :
پروفسور باید تصمیم بگیرد ؛
هیئت مدیره آرسنال برای ماندن یا رفتن ؛ 2 هفته به ونگر فرصت داد .

abolfazl alayi fard در 19/1/1393 | 15:35 گفت:

انقد قطعی نمیشه گفت نیست،ولی این یکی مشکل تیم ، یعنی مشکل نخریدن بازیکن خوب (که مصدومیمتهای بازیکنا و نبود جایگزین اینو قشنگ نشون داد) تقصیر ونگر نیست بدون شک.

وقتی پول بود اوزیلو خرید و این خرید با دستمزدش(پول خرید و دست مزد بازیکن جدید هر دو باید از بودجه نقلو انتقالات تامین بشه) برای آرسنال نزدیک به53 میلیون پوند آب خورد و از بودجه 70میلیون پوندی اول فصل چیزی باقی نموند برای خرید ستاره.
با اون بودجه فقط همین یه دونه ستاره رو میشد خرید چون هممون از قیمتای بازیکنا ستاره کم و بیش مطلعیم، و ونگر خرید.

این هم فراموش نکنید که اوزیل بخاطر حضور ونگر اومد وگرنه شما دوستان به من بگین، تیمی که 9سال جام نبرده و خیلی از کارشناسا فقط بخاطر حضور ونگر و سیستم مدیریتی آرسنال این تیمو هنوز درجه یک اروپا میدونن( کارشناسا هم گیر کردن واقعا) چه جذابیتی میتونه برای کسب ستاره داشته باشه وقتی ونگر هم نباشه؟

بین مربی ها فرض کنید مارتینز یا دی بوئر بیان.با این دو تا مربی و با یک باشگاهی که چند ساله ناموفقه، کدوم ستاره میاد جذبش بشه؟

Ali در 19/1/1393 | 14:42 گفت:

مشکل از ونگر نیست دوستان از باشگاهه

توپچی جنوب در 19/1/1393 | 14:17 گفت:

سه فصله ک من در این سایت عضو هستم و دقیقا هر سه فصل همین موقع ها شما طرفدار ها میاین اینجا و جانشین واسه رءیس انتخاب میکنین...
پارسال بحث حظور گاس هیدینگ و مویس و ...... بود
امسال هم بحث حظور سیمونه و کلوپ و....هست.

و در نهایت هیچی نمیشه و همه ی حرف های شما بیهوده باقی خواهد ماند و خود رءیس ک مناسب ترین شخص هست واسه آرسنال فصل رو شروع میکنه....
باشد ک رستگار شوید همگی.

محمد مهدي نوروزي در 19/1/1393 | 14:05 گفت:

تازه تیری انری و پت ویرا هم می تونن بیان

مشکل ونگر نیست

طرز فکر ونگره

محمد مهدي نوروزي در 19/1/1393 | 13:49 گفت:

یوواخین لوو هم عالیه

محمد مهدي نوروزي در 19/1/1393 | 13:47 گفت:

کاش یوپ هینکس رو بتونن راضی کنن

محمد مهدي نوروزي در 19/1/1393 | 13:45 گفت:

سیمئونه
پپ
حرف ندارن
ولی با این حال ارسنال با ونگر بیشتر میچسبه

Mobinho در 19/1/1393 | 13:45 گفت:

امسال تیم پارسالشو حفظ کرد و بازیکن خوبی ازمون جدا نشد.هر سه تیم مدعی مربی هاشونو عوض کردن و این یه امتیاز برای آرسنال بود.
80 میلیون پوند هم بودجه داشت ولی سانوگو و کاشترومو آورد.با فشار هوادارا اوزیلو خرید بازیکنی که هم پست کازورلا بهترین بازیکن فصل گذشته اش بود.اگه دست خودش بود و هوادارا اعتراض نمیکردن اوزیلو هم نمیخرید.
اگه 50 میلیون پوند میداد الان سوارزو خریده بود و قهرمان بودیم.
سوارزو نخرید دفاع سوانزی رو نخرید ژولیو سزارو با 6 میلیون نخرید(واقعا مفت بود خود بازیکن هم هر روز مصاحبه میکرد که با آرسنال لینک شدم) به جاش یه دروازبان قرضی آورد.
از همه ی تیمای مدعی 5 6 تا خورد.هر چی رکورد بدترین شکست های تاریخ آرسنال بودو امسال ثبت کرد.
دیگه باید چه گندی بزنه که شوتش کنن بیرون نمیدونم

Mobinho در 19/1/1393 | 13:32 گفت:

دیگو سیمئونه رو باید بیارن.حقوقش یک پنجم ونگره
خیلی کارش درسته
توی آخرین رنکینگ مربیان نفر سوم شده

reza در 19/1/1393 | 13:10 گفت:

دوستانی که میگن ونگر بایید بره تا حالا فکر کردن که کی جاش بیاد ؟؟؟؟؟ ایا ؟؟؟؟؟؟

جانشین های احتمالی ونگر پپ گواردیولا، روبرتو مارتینز و فرانک دی بوئر هستن

پپ که عمرن بیاد چون تازه کارش رو تو مونیخ شروع کرده و بین بعضی از هوادارا بسیار منفوره

حالا خداییش کسی هم هست که مارتینز و دی بوئر رو در حد ونگر بدونه ؟؟؟؟

اینقدر الکی گیر ندین ونگر بره ونگر بره

علی افرایی در 19/1/1393 | 12:02 گفت:



Arsenal make bid for Azmoun
Arsenal have reportedly launched a bid to sign 19-year-old Rubin Kazan striker Serdar Azmoun, who could be available for a fee in excess of £2 million.
Source: Daily Star

رسول در 19/1/1393 | 10:09 گفت:

شماها خسته نمیشین اینقدر این مطالب تکراری و برای همدیگه میگین؟؟؟؟؟؟!!!!!
آخه دیگه کدوم طرفدار آرسناله که ندونه همه کاره نقل و انتقالات باشگاه خوده ونگره؟؟!!!
یه نگاه به باشگاههای دیگه بندازین ببینین چجور بعد از سالها خودشون رو از بدهکاری خلاص کردن و به کورس برگشتن اونوقت آرسنال بعد 10 سال نتونسته!!!!!!!!
خداییش وقت ما و خودتون رو نگیرین!!!!!!

علی افرایی در 19/1/1393 | 10:03 گفت:

Arsenal have identified Paris Saint-Germain playmaker Marco Verratti as a summer transfer target. Reports in Italy suggest the north Londoners could sign the midfielder for £17 million.

علی افرایی در 19/1/1393 | 09:58 گفت:

توتو مرکاتو میگه که آرسنال در نظر داره تا مارکو وراتی ، هافبک تیم پاریسن ژرمن رو به خدمت بگیره و طبق اخبار منابع ایتالیایی این انتقال میتونه با 17 میلیون پوند اتفاق بیفته .
........................................
آخه با اینقد جنازشم بهمون نمیدن

abolfazl alayi fard در 19/1/1393 | 03:22 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : آنقدر شكست خوردن را تجربه كنيد تا راه شكست دادن را بياموزيد.
آرسنال باید اینو یاد بگیره.
صحبت با شما ابولفضل جان باعث افتخار من بود.
شب بخیر


پاسخ شما : بله کسب تجربه و تقلب از روی تجربه تیمای موفق میتونه همه چیو بهتر کنه

امیدوارم با کسب قهرمانی جام حذفی و 4 شدن لیگ، هم از خشکجامی نه ساله در بیایم و هم به چمپینز لیگ برسیم، تا اعتماد به نفس تیم وشخصیتش تا حدی برگرده و فصل بعد با خریدای خوب، شاهد دویدنو جنگیدن بازیکنایی مثل آنری و پیزس و ... توی زمین باشیم

برای منم همینطور بود امیرحسین عزیز
شب خوش


پاسخ شما : چهارم هم بشیم و اروپا بریم، خرید ونگر امثال ژیرود و کالشتروم و یحیی سانوگو و مونرئال و آرتتا هستش

و فصل بعد هم با این تیم مدیریتی و این کادر فنی، سقف آرزوهامون چهارم شدنه و راهیابی به اروپا! که ونگر هرگز نتونسته توش قهرمان بشه

اگر چهارم نشیم هم خریدهای ونگر فرق زیادی نمیکنه! فقط شاید همثال همون بالایی ها هم نیان

بنظر من باشگاه یه انقلاب بزرگ توش لازمه
چه مدیریتی ( که امیدوارم عثمانوف این کروئنکه ناخن خشک رو کنار بزنه و سکان باشگاه رو تو دست بگیره) و چه فنی.
ونگر هم در هر صورت بره بهتره

کاسه صبر همه مون سرریزشده دیگه


پاسخ شما : مهدی جان حالا مدیریت مشکل داره یا نه، به نظرم امسال مشخص میشه، چون دلیلی برای کم بودن بودجه نقل و انتقالات نیست دیگه. کسی که امسال این پول زیاد رو برا اوزیل پرداخت کرد کی بود؟ ونگر

پس اگه پول باشه ونگر اهل خرید خوب هست و تو این 8 سالم بارها گفته من هم دوست دارم بازیکن خوب بخرم ولی امکانش وجود نداره
همین اوزیلم صدقه سری ونگر اومد. خودش بارها غیر مستقیم تو مصاحبه هاش گفته اوزیل

من ونگر پرست نیستم ولی قبول کنیم تیم به جایی نرسیده که بتونه بدون ونگر برای بازیکنای ستاره جذاب باشه

مطمئن باش روزی برسه که پرستیژ آرسنال دو باره برگرده و تیم درجه 1 و مدعی اروپا باشه ونگر میره. شک نکن

مهدی در 19/1/1393 | 01:02 گفت:

نقل قول : نقل قول : آنقدر شكست خوردن را تجربه كنيد تا راه شكست دادن را بياموزيد.
آرسنال باید اینو یاد بگیره.
صحبت با شما ابولفضل جان باعث افتخار من بود.
شب بخیر


پاسخ شما : بله کسب تجربه و تقلب از روی تجربه تیمای موفق میتونه همه چیو بهتر کنه

امیدوارم با کسب قهرمانی جام حذفی و 4 شدن لیگ، هم از خشکجامی نه ساله در بیایم و هم به چمپینز لیگ برسیم، تا اعتماد به نفس تیم وشخصیتش تا حدی برگرده و فصل بعد با خریدای خوب، شاهد دویدنو جنگیدن بازیکنایی مثل آنری و پیزس و ... توی زمین باشیم

برای منم همینطور بود امیرحسین عزیز
شب خوش


پاسخ شما : چهارم هم بشیم و اروپا بریم، خرید ونگر امثال ژیرود و کالشتروم و یحیی سانوگو و مونرئال و آرتتا هستش

و فصل بعد هم با این تیم مدیریتی و این کادر فنی، سقف آرزوهامون چهارم شدنه و راهیابی به اروپا! که ونگر هرگز نتونسته توش قهرمان بشه

اگر چهارم نشیم هم خریدهای ونگر فرق زیادی نمیکنه! فقط شاید همثال همون بالایی ها هم نیان

بنظر من باشگاه یه انقلاب بزرگ توش لازمه
چه مدیریتی ( که امیدوارم عثمانوف این کروئنکه ناخن خشک رو کنار بزنه و سکان باشگاه رو تو دست بگیره) و چه فنی.
ونگر هم در هر صورت بره بهتره

کاسه صبر همه مون سرریزشده دیگه

abolfazl alayi fard در 19/1/1393 | 00:30 گفت:

نقل قول : آنقدر شكست خوردن را تجربه كنيد تا راه شكست دادن را بياموزيد.
آرسنال باید اینو یاد بگیره.
صحبت با شما ابولفضل جان باعث افتخار من بود.
شب بخیر


پاسخ شما : بله کسب تجربه و تقلب از روی تجربه تیمای موفق میتونه همه چیو بهتر کنه

امیدوارم با کسب قهرمانی جام حذفی و 4 شدن لیگ، هم از خشکجامی نه ساله در بیایم و هم به چمپینز لیگ برسیم، تا اعتماد به نفس تیم وشخصیتش تا حدی برگرده و فصل بعد با خریدای خوب، شاهد دویدنو جنگیدن بازیکنایی مثل آنری و پیزس و ... توی زمین باشیم

برای منم همینطور بود امیرحسین عزیز
شب خوش

امیرحسین در 18/1/1393 | 23:44 گفت:

آنقدر شكست خوردن را تجربه كنيد تا راه شكست دادن را بياموزيد.
آرسنال باید اینو یاد بگیره.
صحبت با شما ابولفضل جان باعث افتخار من بود.
شب بخیر

امیرحسین در 18/1/1393 | 23:40 گفت:

و دقیقا اصلی ترین مشکل ما اینجاست.
یا به اندازه آرزوت تمرین کن یا به اندازه تمرینت آرزو کن.

امیرحسین در 18/1/1393 | 23:36 گفت:

نقل قول : نقل قول : نقل قول : کلیات حرفت درسته. ببین چیزی که مشخصه و ونگر بهش اذعان کرد تو مصاحبه بعد از بازی با اورتون این بود که اعتماد به نفس تیم از دست رفته. چرا این اتفاق افتاده؟ اونم به این شدت که تو بازی دیروز از چهره بازیکنا میشد تشخیص داد که اعتماد به نفسشون صفره

یک دلیلش شکستای سنگین میتونه باشه. ولی دلیل دوم که مهم تره و حتی علت اولی هم هست اینه که طرفدارای آرسنال(ما که اوضاعمون اینه اون لندنیا ببین چه جورین دیگه) از اول فصل شروع کردن تا الان به گفتن اینکهُ اینا چه بازیکنایی هستن که ما داریم و باید ستاره بخریم. حرفاشون بیراه نبوده ولی انقد تو ورزشگاه و جاهای دیگه توی صفحات اجتماعی مطرح کردن اینو که بازیکنا از لحاظ روحی خالی کردن.

به نظرتون اینجوری نبوده؟

منم قطعی نمیگم دلیلش همینه ولی با نگاه به نتایج خوب نیم فصل اول میشه گفت که آره همین بوده. چون انقد این حرفا تکرار شده که بازیکنای آرسنال جلوی تیمای قوی خودشونو حقیر و کوچیک دیدن و به اینجا رسیدن که ما تیم رقابتی نیستیمُ برا همین به اورتون میبازه

دوست دارم نظر منصفانتونو بدونم


پاسخ شما : ابولفضل جان حرفت درست ولی تا جایی که من میدونم ورزشکاران حرفه ای با حرف مردم اینقدر که اینا ضعیف شدن نمیشن تاثیر داشته ولی بعید میدونم دلیل اصلی باشه.
کسی که حرفه ای باشه با حرف مردم جریح تر هم میشن مثل بزنم؟
رمسی خودمون که همه بهش فش میدادن
کریس رونالدو که همه گفتن هیچ وقت به مسی نمیرسه
مسی همین نزدیکا که گفته بودن بعد از مصدومیت هیچ وقت مث قبل نمیشه.
حمید سوریان وقتی که یه جهانیو باخت همه گفتن تموم شدس
اینا همه نمونه ای از ورزشکارای حرفه ای هستند که بدون توجه صحبت های مردم که از روی عصبانیت زده میشه به تمرینو پیشرفت ادامه میدن.


پاسخ شما : آره حرفاتو صد درصد قبول دارم. ولی برای مثالایی که گفتی این قضیه توی یک برهه زمانی کوتاه افتاده و مهمتر اینکه وقتی عکس العمل اونا خوب بوده و نتیجه خوب گرفتن دیگه همه چی خوابیده. ولی این اتفاق برای آرسنال نیفتاده و این خرفا توی سیکل بی نهایت افتاده و هیچوقت فروکش نکرده.

ودر مورد ورزشکار حرفه ای حرفات درسته ولی قبول داری توی آرسنال یک تعدادی فقط حرفه ای هستن و به تکامل رسیدن وتعدادیشون نه


پاسخ شما : آره درسته اگه همه حرفه ای بودن که الان بهترین تیم باشگاهی جهان بودیم

abolfazl alayi fard در 18/1/1393 | 22:55 گفت:

در مجموع فکر کنم هممون قبول داشته باشیم که علاوه بر مشکلات فنی، تیم از لحاظ مشکلات روحی هم به شدت ترکیده است

یادم نمیاد هیچ سالی مثل امسال بی انگیزه باشن بازیکنا

abolfazl alayi fard در 18/1/1393 | 22:52 گفت:

یک نمونه غیر حرفه ای بودن حضرت استاد جیرود که شب قبل مسابقه میره خیانت میکنه و با یه مدل ...

abolfazl alayi fard در 18/1/1393 | 22:49 گفت:

نقل قول : نقل قول : کلیات حرفت درسته. ببین چیزی که مشخصه و ونگر بهش اذعان کرد تو مصاحبه بعد از بازی با اورتون این بود که اعتماد به نفس تیم از دست رفته. چرا این اتفاق افتاده؟ اونم به این شدت که تو بازی دیروز از چهره بازیکنا میشد تشخیص داد که اعتماد به نفسشون صفره

یک دلیلش شکستای سنگین میتونه باشه. ولی دلیل دوم که مهم تره و حتی علت اولی هم هست اینه که طرفدارای آرسنال(ما که اوضاعمون اینه اون لندنیا ببین چه جورین دیگه) از اول فصل شروع کردن تا الان به گفتن اینکهُ اینا چه بازیکنایی هستن که ما داریم و باید ستاره بخریم. حرفاشون بیراه نبوده ولی انقد تو ورزشگاه و جاهای دیگه توی صفحات اجتماعی مطرح کردن اینو که بازیکنا از لحاظ روحی خالی کردن.

به نظرتون اینجوری نبوده؟

منم قطعی نمیگم دلیلش همینه ولی با نگاه به نتایج خوب نیم فصل اول میشه گفت که آره همین بوده. چون انقد این حرفا تکرار شده که بازیکنای آرسنال جلوی تیمای قوی خودشونو حقیر و کوچیک دیدن و به اینجا رسیدن که ما تیم رقابتی نیستیمُ برا همین به اورتون میبازه

دوست دارم نظر منصفانتونو بدونم


پاسخ شما : ابولفضل جان حرفت درست ولی تا جایی که من میدونم ورزشکاران حرفه ای با حرف مردم اینقدر که اینا ضعیف شدن نمیشن تاثیر داشته ولی بعید میدونم دلیل اصلی باشه.
کسی که حرفه ای باشه با حرف مردم جریح تر هم میشن مثل بزنم؟
رمسی خودمون که همه بهش فش میدادن
کریس رونالدو که همه گفتن هیچ وقت به مسی نمیرسه
مسی همین نزدیکا که گفته بودن بعد از مصدومیت هیچ وقت مث قبل نمیشه.
حمید سوریان وقتی که یه جهانیو باخت همه گفتن تموم شدس
اینا همه نمونه ای از ورزشکارای حرفه ای هستند که بدون توجه صحبت های مردم که از روی عصبانیت زده میشه به تمرینو پیشرفت ادامه میدن.


پاسخ شما : آره حرفاتو صد درصد قبول دارم. ولی برای مثالایی که گفتی این قضیه توی یک برهه زمانی کوتاه افتاده و مهمتر اینکه وقتی عکس العمل اونا خوب بوده و نتیجه خوب گرفتن دیگه همه چی خوابیده. ولی این اتفاق برای آرسنال نیفتاده و این خرفا توی سیکل بی نهایت افتاده و هیچوقت فروکش نکرده.

ودر مورد ورزشکار حرفه ای حرفات درسته ولی قبول داری توی آرسنال یک تعدادی فقط حرفه ای هستن و به تکامل رسیدن وتعدادیشون نه

امیرحسین در 18/1/1393 | 22:18 گفت:

نقل قول : کلیات حرفت درسته. ببین چیزی که مشخصه و ونگر بهش اذعان کرد تو مصاحبه بعد از بازی با اورتون این بود که اعتماد به نفس تیم از دست رفته. چرا این اتفاق افتاده؟ اونم به این شدت که تو بازی دیروز از چهره بازیکنا میشد تشخیص داد که اعتماد به نفسشون صفره

یک دلیلش شکستای سنگین میتونه باشه. ولی دلیل دوم که مهم تره و حتی علت اولی هم هست اینه که طرفدارای آرسنال(ما که اوضاعمون اینه اون لندنیا ببین چه جورین دیگه) از اول فصل شروع کردن تا الان به گفتن اینکهُ اینا چه بازیکنایی هستن که ما داریم و باید ستاره بخریم. حرفاشون بیراه نبوده ولی انقد تو ورزشگاه و جاهای دیگه توی صفحات اجتماعی مطرح کردن اینو که بازیکنا از لحاظ روحی خالی کردن.

به نظرتون اینجوری نبوده؟

منم قطعی نمیگم دلیلش همینه ولی با نگاه به نتایج خوب نیم فصل اول میشه گفت که آره همین بوده. چون انقد این حرفا تکرار شده که بازیکنای آرسنال جلوی تیمای قوی خودشونو حقیر و کوچیک دیدن و به اینجا رسیدن که ما تیم رقابتی نیستیمُ برا همین به اورتون میبازه

دوست دارم نظر منصفانتونو بدونم


پاسخ شما : ابولفضل جان حرفت درست ولی تا جایی که من میدونم ورزشکاران حرفه ای با حرف مردم اینقدر که اینا ضعیف شدن نمیشن تاثیر داشته ولی بعید میدونم دلیل اصلی باشه.
کسی که حرفه ای باشه با حرف مردم جریح تر هم میشن مثل بزنم؟
رمسی خودمون که همه بهش فش میدادن
کریس رونالدو که همه گفتن هیچ وقت به مسی نمیرسه
مسی همین نزدیکا که گفته بودن بعد از مصدومیت هیچ وقت مث قبل نمیشه.
حمید سوریان وقتی که یه جهانیو باخت همه گفتن تموم شدس
اینا همه نمونه ای از ورزشکارای حرفه ای هستند که بدون توجه صحبت های مردم که از روی عصبانیت زده میشه به تمرینو پیشرفت ادامه میدن.

rasoul در 18/1/1393 | 20:17 گفت:

به جاي اينكه ٤٠ مليون پول مهاجم بديم يا ونگرو عوض كنيم،بيايم ٤٠ مليون كه هيچي ١٠٠ مليون بديم يه بدنساز و يه دكتر درست حسابي بياريم تو تيم به مولا زوج پرويز كماسي(بدنساز) و اكبر قصاب(شكسته بند) بهتر از اين كادر ارسنالن،يه سال نشد ما ٥تا مصدوم با هم نداشته باشيم

میثم محمودی در 18/1/1393 | 20:09 گفت:

امسال هم خبری از خرید بازیکن نیست البته بازیکن بزرگ رو میگم
امسالم یکی مثل ژیرود رو میرن تو لیگ فرانسه بر میدارن میارن
کاشکی این بارکلی رو میخرید ارسنال واقعا استعداد نابیست

میثم محمودی در 18/1/1393 | 20:07 گفت:

نقل قول : فرض میکنیم مدیرا مقصرن .. و ونگر تو نقل و انتقالات هیچکاره است ..

اما هال سیتی و کاردیف هم از سیتی و چلسی 6 تا نخوردن ولی ما خوردیم
یعنی ونگر نمیتونست با این بازیکنایی که ما داریم کاری کنه که 6 تا نخوریم .. بازیکنای ما قوی ترن یا فولام یا هال یا نوریچ ؟؟

هرجور هم باشه حتی اگه مدیرا عمدا مانع خریدن بازیکن شده باشن ؛ بازم با این مهره ها نباید 6 تا میخوردیم
ونگر نمیتونست یه جوری تیمو رهبری کنه که حداقل 6 تا نخوریم ........... آیا نمیشد ؟؟


پاسخ شما : اره این حرف منم هست
ایراد بازیکنان ارسنال اینه که ترس در وجودشون موج میزنه
نمیدونم کی این ترسو تو تیم تزریق کرده ولی هر کس بوده خودشم یه ترسو به تمام معناست
شاید ونگر بوده

abolfazl alayi fard در 18/1/1393 | 19:43 گفت:

منظور از صعود ، صعود به چمپیونزلیگه

abolfazl alayi fard در 18/1/1393 | 19:41 گفت:

نقل قول : فرض میکنیم مدیرا مقصرن .. و ونگر تو نقل و انتقالات هیچکاره است ..

اما هال سیتی و کاردیف هم از سیتی و چلسی 6 تا نخوردن ولی ما خوردیم
یعنی ونگر نمیتونست با این بازیکنایی که ما داریم کاری کنه که 6 تا نخوریم .. بازیکنای ما قوی ترن یا فولام یا هال یا نوریچ ؟؟

هرجور هم باشه حتی اگه مدیرا عمدا مانع خریدن بازیکن شده باشن ؛ بازم با این مهره ها نباید 6 تا میخوردیم
ونگر نمیتونست یه جوری تیمو رهبری کنه که حداقل 6 تا نخوریم ........... آیا نمیشد ؟؟


پاسخ شما : انقد ما هوادارا و مخصوصا هوادارای لندنی که با تیم در ارتباطن و توی شبکه های اجتماعی که ترکوندن از بس تحقیر کردن بازیکنارو و گفتن ما ستاره میخوایم اینا چیه که میزاری تو زمین که اعتماد به نفس بازیکنا صفر شده. و نورویچ ۶ تا نمیخوره چون کسی تو هوادارا اینارو نمیگه. البته درسته تا حدی ولی انقد تکرارش دستاوردی جز از دست رفتن اعتماد به نفس بازیکنا نداشت.

حالا حداقل امیدوار باشیم که این فشارا باعث هزینه کردن بشه و چهارم بشیم که البته همونجوری که گفتم تیمی که غیر مستقیم میره باید تا هفته 4 لیگ صبر کنه که تکلیف حضورش معلوم بشه و این در حالیه که تیمای صعود مستقیم خریداشونو کردن وبازکنای خوبو جمع کنن حالاا ما باید بین ته مونده ها دنبال بازیکن بگردیم

مطمئن بودم قهرمان نمیشیم از اول فصل ولی امیدوار بودم دوم بشیک که دو باره تو نقل و انتقالات اوضاعمون این نباشه

parsa در 18/1/1393 | 19:35 گفت:

باهات مخالفم...ربطی به مدیرا نداره، ونگر اگه بخواد میتونه بازیکن تاپ بگیره مثل
اوزیل،فقط ونگر عزیز آدم بسیار یکدنده ومغروری هستش وبااعتماد های الکی
به بعضی بازیکنا ونخریدن بازیکن تواون پست فقط مارو داره حرص میده
نمونش ژانویه امسال که باوجود پشتوانه مالی خوب هیچ مهاجمی نگرفت
پس الکی تقصیررو گردن کسی دیگه ای نندازین.....

محسن عاشوری در 18/1/1393 | 19:20 گفت:

فرض میکنیم مدیرا مقصرن .. و ونگر تو نقل و انتقالات هیچکاره است ..

اما هال سیتی و کاردیف هم از سیتی و چلسی 6 تا نخوردن ولی ما خوردیم
یعنی ونگر نمیتونست با این بازیکنایی که ما داریم کاری کنه که 6 تا نخوریم .. بازیکنای ما قوی ترن یا فولام یا هال یا نوریچ ؟؟

هرجور هم باشه حتی اگه مدیرا عمدا مانع خریدن بازیکن شده باشن ؛ بازم با این مهره ها نباید 6 تا میخوردیم
ونگر نمیتونست یه جوری تیمو رهبری کنه که حداقل 6 تا نخوریم ........... آیا نمیشد ؟؟

reza در 18/1/1393 | 18:59 گفت:

به شدت باحات موافقم اخوی

علیرضا در 18/1/1393 | 18:16 گفت:

تا حالا میگفتن بدهی داریم و قدرت خرید نداریم بابت ساخت ورزشگاه و عاملی شد واسه نخریدن بازیکن کلاس بالا و توجیهی واسه کوچ ستاره ها.هرچند سخت بود ولی ماهم میگفتیم قبول و اینا به خاطر ساخت ورزشگاه بوده ولی از امسال دیگه بهانه ای واسه خرج نکردن ندارن.
به نظرم فصل بعدی مشخص میشه که کی مقصره.اگه باشگاه پول بده و ونگر خرج نکنه خوب ونگر مقصره که فکر نمیکنم اینجوری باشه.ولی اگه باشگاه بودجه قابل توجهی رو اختصاص نده خوب باشگاه مقصره و هر کس دیگه ای ام به جای ونگر بیاد دردی از تیم دوا نمیکنه و اونجوری همون ونگر بمونه خیلی بهتره.
امسالم مصدومیتا(بخصوص ولکات و رمسی)کمر تیمو شکست ولی این توجیح خوبی واسه نتیجه نگرفتن و اون باختای مفتضح نیست.امسال غرورمون جریحه دار شد با اون باختا.فقط امیدوارم سهمیه رو بگیریم تا ببینیم فصل بعد چی میشه

میثم محمودی در 18/1/1393 | 17:53 گفت:

هیچ کس خبر نداره شاید بارفتن ونگر این حقایق برملا بشه
یعنی کسی بیاد که دلش بازیکن بزرگ بخواد مدیران براش نخرند خودش دهن باز میکنه

abolfazl alayi fard در 18/1/1393 | 17:05 گفت:

کلیات حرفت درسته. ببین چیزی که مشخصه و ونگر بهش اذعان کرد تو مصاحبه بعد از بازی با اورتون این بود که اعتماد به نفس تیم از دست رفته. چرا این اتفاق افتاده؟ اونم به این شدت که تو بازی دیروز از چهره بازیکنا میشد تشخیص داد که اعتماد به نفسشون صفره

یک دلیلش شکستای سنگین میتونه باشه. ولی دلیل دوم که مهم تره و حتی علت اولی هم هست اینه که طرفدارای آرسنال(ما که اوضاعمون اینه اون لندنیا ببین چه جورین دیگه) از اول فصل شروع کردن تا الان به گفتن اینکهُ اینا چه بازیکنایی هستن که ما داریم و باید ستاره بخریم. حرفاشون بیراه نبوده ولی انقد تو ورزشگاه و جاهای دیگه توی صفحات اجتماعی مطرح کردن اینو که بازیکنا از لحاظ روحی خالی کردن.

به نظرتون اینجوری نبوده؟

منم قطعی نمیگم دلیلش همینه ولی با نگاه به نتایج خوب نیم فصل اول میشه گفت که آره همین بوده. چون انقد این حرفا تکرار شده که بازیکنای آرسنال جلوی تیمای قوی خودشونو حقیر و کوچیک دیدن و به اینجا رسیدن که ما تیم رقابتی نیستیمُ برا همین به اورتون میبازه

دوست دارم نظر منصفانتونو بدونم

امیرحسین در 18/1/1393 | 16:43 گفت:

ببین این چیزی که تو نوشتی درست ولی ما با همین تیم نباید 3 تا از اورتون بخوریم مشکل مربی نیست چون همه آرسنو میشناسن که توی تاکتیک و سازماندهی یکی از بهتزین هاست.
تا حالا توجه کردین تو تمام بازیهایی که باختیم گل اولو ما خوردیم یعنی بازگشت به بازی %99 - ب جز بازی سوانزی که اون هم نبردیم.
این چه نتیجه ای میده که نه پلن بی نه مربی نه کس دیگه نمیتونه تیمو جمع کنه و تمام بازیهایی که گل اولو زدیم بردیم رکورد بازی برده با گل اول %100 یعنی تیم خیلی روحیه نوسانی داره.
چرا اگر مصدوما رو در اختیار داشتیم من بهانه ای نمیبینم که با این تیم قهرمان نشیم چون تیم خوبی بود و تعویضی های بدی نداشتیم و جوری بازی میکردیم که حتما 3 امتیازو بگیریم دیگه بازیکنا اون جوونای خامو بی تجربه نیستند. من بهانه ای نمیبینم
البته این نظر من هست.

alireza در 18/1/1393 | 16:31 گفت:

فقط امیدوارم که جام حذفیو بگیریم و تلخی این فصل کابوس وار یه خورده کم بشه

فکرشو کنین ما از پس اون سه تا تیم درپیت برنیایم و نتونیم قهرمان شیم اونوقت تا چند هفته سوژه طرفدارای دیگه میشیم با احتمالا این تیکه (جام ماله آرسنال بود تو مشتش بود!!!!!) واااااااااااای از صد تا فحشم بدتره.....

سالار لاری در 18/1/1393 | 16:18 گفت:

نظر من اینه که مقصر مدیران هستند
این باشگاه هر سهمش دست یه باباییه هرکدومشون هم به فکر جیب خودشونن فعلا که تو درآمد 4مین باشگاه جهانه پس بخوربخور به راهه. باید مالک یکی باشه که تو سود و ضرر شریک باشه و دلش برا پول خودش بسوزه!!!
مثلا فکر کردین ونگر تو رئال بود میگفت نرید بیل بخرید!!!!!
آخه چی به ونگر میرسه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

reza در 18/1/1393 | 15:57 گفت:

در مورد نقل ونتقالات همه کاره خوده استاده شک نکن . اینو دیگه همه میدونن